Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Nebūsim liekuļi!

Jānis Matulis
Jānis Matulis

Nebūsim liekuļi!
"Vitjaz" sliktie puiši.

Tas Mirastijs taču ir atsaldēts! Re, re, kā jaunie gailēni, jūtot aiz muguras vecos, arī metas kauties! Ko tas Tarnaskis grib no Sprukta? Spēle taču beigusies! Nu bet Rodžers tam jaunajam gailēnam labi iedeva pa gurķi! Tā viņiem vajag!

Vakar iznāca tā, ka "Dinamo" un "Vitjaz" spēli biju spiests vērot TV ekrānā. Kopā ar vēl diviem vīriešiem, no kuriem viens pats spēlējis hokeju, kā arī četrām sievietēm. Lai parējie varētu uzturēt saviesīgas sarunas, skaņu biju mazliet nogriezis. Kopš spēles vidus tā diezgan vienmuļi ritēja pretī dinamiešu 2:0 uzvarai. Ar vienu aci turpināju vērot, kas un kā, bet pārējo intrese par ekrānā piedāvāto bija tuvu nullei.

Toties ar kādu interesi visi noskatījāmies mača pēdējās septiņas minūtes! No tā brīža, kad Laviņš izboksējās ar Fedosejevu. Kas viņiem par to būs un kāpēc tiesneši atļauj abiem kauties? No "Dinamo" hokejistu viedokļa šīs pēdējās minūtes droši vien bija pretīgas, jo nav patīkami slidot, ja vari par neko dabūt pa galvu. Mirastijs vairākas reizes centās izprovocēt Ozoliņu, meklēja vēl variantus, kā sevi parādīt un pat mēģināja tikt uz "Dinamo" soliņa, lai varētu izvēlēties, ar kuru kauties.

Varam mēs to saukt par cirku, antihokeju, ielu cīņām, vienalga kādā vārdā, taču man pilnībā jāpiekrīt "Vitjaz" trenerim Andrejam Nazarovam. Mēs taču paši gribējām "action" un to arī dabūjām... Pretējā gadījumā no garlaicības būtu jānomirst.

Un visas šīs runas, ka tāds "Vitjaz" nevienam nav vajadzīgs, ir vistīrākā liekulība. "Vitjaz" ir vajadzīgs gan skatītājiem, gan arī visai KHL. Daļēji var piekrist tiem, kas saka, ka svētdienās Rīgas arēnā allaž vairāk tautas nekā darbdienās. "Vitjaz" spēli redzēja 9510 skatītāju. Un liela daļa uz arēnu gāja, lai redzētu arī šo Mirastija un pārējo "Vitjaz" slikto zēnu sarīkoto cirku. Hokeju bija jāskatās ar "Salavat Julajev" (7490) un "AK Bars" (7520).

Šī bija ceturtā svētdiena šoruden arēnā un normāli būtu, ja pēc trim zaudējumiem tautas tribīnēs būtu mazāk. Uz "Baris" spēli, kas bija 16. oktobrī, bija 8250, uz "Severstaļ" pēc skaistās uzvaras Liepājā pār Magņitku un uzbrukumiem bagātā hokeja ar "Avangard" 6. novembrī, kas arī bija pēdējā spēle pirms pauzes, tikai 6680 skatītāju. Bet uz "Vitjaz" - visas līgas pastarīti, šīs sezonas rekords. Pat "nīsto" Znaroku gribēja redzēt tikai 6550 cilvēki.

Nebūsim liekuļi! Lielai daļai no mums šāds "hokejs" ir vajadzīgs. Cik gan apmierināts un iepriecināts TV ekrānā bija kāds mazu gadu padsmitnieks pēc Laviņa un Fedosejeva cīņas!

1 2 68 komentāri

  +5 [+] [-]

, 2011-12-12 10:49, pirms 13 gadiem
jaa,pat mana draudzene,beigas noskatijaas!!

  +4 [+] [-]

, 2011-12-12 10:51, pirms 13 gadiem
Kuram, tad viņš ir vajadzīgs?
Pirmkārt cilvēki grib nāk, jo grib redzēt kā Dinamo samizo, sagrauj kaušļus, bet , kad sākas kautiņi lielākā daļa cilvēku teiks Dinamiešiem, lai nekaujas, neļaujas provokācijām ar atsaldētajiem.

Tu gribi teikt, ka šādi kautiņi, apmācītie pret parastajiem ir normāli un vajadzīgi?
Es atzīstu, ka tā bļāvis kautiņā (Rodžers pret krievu) neesmu. Redzot, ka mūsu letiņš iedod iekšās pa pusei jaunam bokserim (apmācīts viņš ir) ir patīkami, bet kad uz laukuma pārdījas atmarozaki (atvainojos) tad es sāku uztraukties,ka netraumē mūsu pirmo maiņu un kaut spēle ātrāk beigtos!

Nav vajadzīgs Vitjaz!
Ir normālas komandas kurās var hokejists pret hokejistu uzplūkties nevis kā šajā cirkā

 +14 [+] [-]

, 2011-12-12 10:52, pirms 13 gadiem
Par diviem kautiniem piekriitu... normaals hokejs, bet mirastii centieni un tarnaska "meeginaajumi" bija lieku un nevajadziigi....

 +10 [+] [-]

, 2011-12-12 10:54, pirms 13 gadiem
Neviens te nav liekulis... Tas ko izdarīja Laviņš ir normāli, tā hokejā notiek.. tas ko vēlāk Mirasti darīja nav normāli un Nazarovs sēž uz soliņa un smejas par to visu, nekā normāla tur nav, tas ka mazi puikas un ne pārāk inteleģenti cilvēki par to Jūsmo tas gan fakts... tiem kas skatās hokeju diez vai tas liekas normāli vai aizraujoši.....

  +5 [+] [-]

, 2011-12-12 10:56, pirms 13 gadiem
vairāk cilvēku atnāca, jo bija skaidrs ka uzvarēs, bet pret Ufu un Avangard tikai retais gaidīja uzvaru!!

  +6 [+] [-]

, 2011-12-12 10:58, pirms 13 gadiem
1/ gada pēdējā spēle mājās, tradicionāli vienmēr izpārdota,
2/ pēdējās minūtes ļoti nepatika, jau pēc Laviņa izkaušanās bija skaidrs, ka sāksies kārtējais cirks to Purčika atsaldeņu izpildījumā (kaut arī Laviņa kautiņu attaisnoju)
3/ no tā brīža nervozēju, kad laukumā laida mūsu pirmo maiņu un to viņu tusni, lai tikai šis nesatraumē Miķeli, paldies Dievam, viņš nevienu no mūsējiem panākt nevar, tikai baksta tos, kas gadās nūjas aizsniedzamības robežās
4/ ko cerēja ieraudzīt tie, kas gāja uz Arēnu kautiņu dēļ? kā tie bokseri dauza mūsējos (kas būtu viegli paredzams)?
5/ uzskatu, ka gadījumā, kad tādi "profi" meklē un provocē uz kaški neatbilstošas kategorijas spēlētājus, viņiem ir jāteš ar nūju pa seju, lai šķīst zobi, asinis un puņķi, nebūs estētiski, bet pilnībā attaisnojami - ja viņiem vajag kautiņu un bez noteikumiem, tad tas būtu tieši tas

  -4 [+] [-]

, 2011-12-12 10:58, pirms 13 gadiem
Hokejs ir šovs un ja spēlē iet 2:0 un cilvēki jau gatavi iet mājās pirms trešā perioda tad ir vajadzīgas emocijas kas sapurina gan komandas gan līdzjutējus

Un ja kāds saka ka kautiņi nav vajadzīgi - tad lai iet un skatās daiļslidošanu, jo tur noteikti neviens nevienu nesitīs

  +1 [+] [-]

, 2011-12-12 10:59, pirms 13 gadiem
viss buutu tikai normāli, ja mūsu lielākajai zvaigznei Ozoliņam vienmēr nebūtu jāiet jārunājās vai jāruči ārā pārējie, vai pašam jāmetas kauties, būtu viens Ivanāns kas tādus Mirastī izmētātu pa arēnu un visi būtu apmierināti.
Slēpts komentārs: hewlet

  +2 [+] [-]

, 2011-12-12 11:03, pirms 13 gadiem
Pilnīgi piekrītu autoram. Katru reizi mēs nolamājamies, cik viņi visi slikti un riebīgi, bet kad sākas intriga par to vai kāds dabūs pa muti no sliktajiem Vitjaz, tad nezin kāpēc visi pielīp pie ekrāniem un gaidīt gaida action. Tas viss ir cilvēka dabā un nevajag liekuļot par to, cik viņi šausmīgi riebekļi un visus vajadzētu izslēgt. Vienā brīdī mums ir dusmas par to kā tiek uzbrukts no muguras negaidot, bet pēc pāris minūtēm jau domājam kas tāds interesants no Vitjaz puses būs sarūpēts nākamajās spēlēs. Vai tas ir Nazarova cirks Minskā, vai Avangard - Vitjaz pagājušo sezonu kariņš - visi nolamājas, bet klusībā gaida nākamo cēlienu.

  +3 [+] [-]

, 2011-12-12 11:04, pirms 13 gadiem
Nu šoreiz Matulim nepiekritīšu.

  -3 [+] [-]

, 2011-12-12 11:08, pirms 13 gadiem
Nju ok,Jekabs un Rodrigo ir malaci,godigi izkavas,bet Mirastijs un kur nju vel Tarnaski,pilnigi mulki,Ozo jau to Mirasti butu izsmerejis,bet jega,nekada!Rekt gribas par tadiem!

  -4 [+] [-]

, 2011-12-12 11:09, pirms 13 gadiem
Tieši tā Vityaz ir vajadzīgs, man bija kauns vakar skatīties cik mīkšķaulīgi bija mūsu tā saucamie ģinamkas hokejistiņi, izņemot protams Duļevski, kas vakar paradīja, ka ir īsts vecis gladiātors un monstruāls mežonis!!!

P.S. Uzprasiet KHL veikaliņa kādus kreklus tauta vairāk pērk Ak Barsas Dārziņu vai SKA toresenu vai Vityaz kreklus
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +3 [+] [-]

, 2011-12-12 11:20, pirms 13 gadiem
Matuls nav ēds brokasts

     [+] [-]

, 2011-12-12 11:42, pirms 13 gadiem
nesaprotu, kaa var piemeeram saliidzinaat speelju apmekleejumu speeleem, kas notiek darbadienaa, pret ljoti speeciigiem pretiniekiem, pret speeli sveetdienaa, pret komandu, kuru iespeejams uzvareet. Nesaku, ka cilveekiem nepatiik kautinji. Taas visas ir emocijas. Bet emocijas ir tikai taadaas vietaas, kad ciinaas vienliidziigi nevis mma ciikstonis pret parastu hokejistu. TAS NAV ne shovs, ne emocijas.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-12 11:44, pirms 13 gadiem
Piekrītu , Vitjaz - KHL vadības atbalstīts pasākums. Krievu hokejs tāds pamīksts vajag arī kraukšķi...

  +1 [+] [-]

, 2011-12-12 11:47, pirms 13 gadiem
hewlet rakstīja: tikai nevajag Mister INTELIĢENT, Mirastī dara ko viņam vadība saka un par ko viņam maksā, ja maksā par to lai ietu un meklētu vienalga ar ko kauties, kaut vai ar visu komandas soliņu ( un tur jābūt iekšām lai 1 līstu pie 15 spēlētājiem) skatītājiem šādas spēlēs vienmēr patiks
Es jau nesaku ka Mirasti ir visa ļaunuma sakne, viņš ir tikai izpildītājs, tāpat kā Jablonskis un Co.. Darbības laikumā pasūta īpašnieki un visi tās izpilda, sākot ar Nazarovu kurš klaji ņirgājas par hokeju to visu atbalstīdams.... KHL šinī gadījumā ir vislielākie mīkstie to visu redzot un neko nedarot...

P.S. ko nez teikts tie tevis pieminētie skatītāji ja piemēram Karsumam vai Miķelim ielauzīs galvaskausu un viņi paliks par invalīdiem un vairs nevarēs spēlēt? arī tad "Skatītājiem" šādas spēles patiks ?

  +1 [+] [-]

, 2011-12-12 11:52, pirms 13 gadiem
atklaati saktot, man liekas, ka tipa NHL modelis, par kaushanos 5 min, buutu ljoti pa teemu. ir komandas, iznjemot vitjaz, kas speelee netiiri un dauza muusu liiderus utt. ja buutu 5 min par kautinju, katrai komandai buutu pa vienam policistam, un tie savaa starpaa risinaatu netiiras speeles elementus. skaidrs, ka taa kaa ir shobriid, ka vitjaz vienkaarshi dauza visu liigu, nav normaals...

  +3 [+] [-]

, 2011-12-12 12:00, pirms 13 gadiem
Piekrītu par 100%. Apskataties, kas notiek arēnā, kad jebkurā spēlē notiek asumi. Skatītāji pielec kājās(neapzināta rīcība, kad kaut kas izraisa pēkšņu interesi) auro. Ja iet vaļā vētraini atbalsta, bet ja piem. Janka kārtējo reizi izvairījies no attiecību kārtošanas (par uzbrukumu Miķelim), tad visi neapmierināti svilpj un nospriež: Eh mīkstais, vai tad Sējējs nevar normālus džekus nopirkt utt.
Šodien, laikrakstā Diena:
R.Laviņš:Es domāju, ka visi būtu priecīgi, ja mūsu komandā spēlētu Raitis (Ivanāns). Nezin vai mums būtu vajadzīgs tāds Jablonskis vai Mirasti, bet ja tas būtu mūsu pašu policists, kāpēc ne

P.S.Vienīgi mūsu līderus pēdējās sekundēs gan nevajadzēja laist laukumā!

  +9 [+] [-]

, 2011-12-12 12:05, pirms 13 gadiem
Toties ar kādu interesi visi noskatījāmies mača pēdējās septiņas minūtes!
=======
Pasaki, kas ir tavi draugi... hokeja cienītāji tie noteikti nav.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-12 12:11, pirms 13 gadiem
Pilnīga taisnība ,to pašu būtībā vakar KHL kanālā pateica žurnālisti un bijušie hokejisti kā piemēram A.Nikolišins par Saimonu un viņa Vitjaz ,tādi spēlētāji un komanda līgai ir vajadzīgi. Kā Judins arī pateica ,kautiņšir neatņemama spēles sastāvdaļa. Un tiešām ,ja vakar nebūtu beidzamo 7 minūšu ,es būtu vīlies spēlē,jo spēle bija diezgan garlaicīga. Un nevajag aizmirst ,ka Vitjaz ir populārākais KHL klubs ārpus līgas ,jo sevišķi Ziemeļamērikā ,jo viņu spēļu momentus ,atklāti sakot kautiņus un spēka paņēmienus ,skatās daudz vairāk nekā vadošo klubu skaistos vārtu guvumus.Un Mirasti būtībā labi veic savu darbu arī ,ja nekaujas ,jo no viņa spēka paņēmieniem daudzi baidās un tas ir viņa darbs.

  +4 [+] [-]

, 2011-12-12 12:14, pirms 13 gadiem
Cilvēki salec skatīties arī, ja deg kāds ugunsgrēks vai notiek kāda avārija. Interesanti jau ir, bet - vai tas ir vajadzīgs - nē.
Viena lieta ir izkauties emociju iespaidā, cita - stāties pretī profesionālam cīkstonim, kuram maksā par to, lai viņš kādam aukstasinīgi iedotu pa galvu, nevis spēlētu hokeju. Hokejistiem pamatdarbs ir spēlēt hokeju. Nevis kauties. Varētu iedomāties, kā es justos, ja manā darbā vietā ar vadības akceptu apkārt palaistu kādu MMA cīkstoni, kas katru dienu ieietu kādā kabinetā un vienu no darbiniekiem piekautu. Situācija absurda, bet savā ziņā analoga tai, kas notiek KHL.

  +7 [+] [-]

, 2011-12-12 12:23, pirms 13 gadiem
Es esmu hokeja fans, man tāds cirks nav vajadzīgs.

Ja tev arī nav vajadzīgs liec + ja vajag tādu cirku liec -. Tad redzēsim vai hokeja faniem kautiņi ir svarīgāki par hokeju.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-12 12:27, pirms 13 gadiem
KristsT rakstīja: Cilvēki salec skatīties arī, ja deg kāds ugunsgrēks vai notiek kāda avārija. Interesanti jau ir, bet - vai tas ir vajadzīgs - nē.
Viena lieta ir izkauties emociju iespaidā, cita - stāties pretī profesionālam cīkstonim, kuram maksā par to, lai viņš kādam aukstasinīgi iedotu pa galvu, nevis spēlētu hokeju. Hokejistiem pamatdarbs ir spēlēt hokeju. Nevis kauties. Varētu iedomāties, kā es justos, ja manā darbā vietā ar vadības akceptu apkārt palaistu kādu MMA cīkstoni, kas katru dienu ieietu kādā kabinetā un vienu no darbiniekiem piekautu. Situācija absurda, bet savā ziņā analoga tai, kas notiek KHL.
Vakar Vitjaz spēlēja tikai viens policists,Timkins un Tarnavskis nav policisti ,bet hokejisti kuriem patīk spēka hokejs un ir labi ,kair komanda ,kura spēle spēka hokeju un piedāvā faniem arī šovu,ceru ,ka nākamajās sezonās katrā KHL klubā būs pa policistam un arī spēlētāju ,kuri spēlē Timkina ,Artjuhina stilā.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-12 12:29, pirms 13 gadiem
caabels123 rakstīja: Es esmu hokeja fans, man tāds cirks nav vajadzīgs.

Ja tev arī nav vajadzīgs liec + ja vajag tādu cirku liec -. Tad redzēsim vai hokeja faniem kautiņi ir svarīgāki par hokeju.
Ne jau plusi un mīnusi ir rādītājs ,bet fanu intrese par notiekošo laukumā un sākoties kautiņiem jebkurā pasaules hallē fani atdzīvojas.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-12 12:45, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Vakar Vitjaz spēlēja tikai viens policists,Timkins un Tarnavskis nav policisti ,bet hokejisti kuriem patīk spēka hokejs un ir labi ,kair komanda ,kura spēle spēka hokeju un piedāvā faniem arī šovu,ceru ,ka nākamajās sezonās katrā KHL klubā būs pa policistam un arī spēlētāju ,kuri spēlē Timkina ,Artjuhina stilā.
A tev nav vienkāršāk pēc katra hokeja mača noskatīties kādu boksa cīņu - redzēsi to pašu un kvalitatīvāk. Hokejs ir hokejs, bokss ir bokss. Un nav tā, ka lielākā daļa, kas ir pret Vitjaz, vispār ir pret cīņas sporta veidiem, boksam un K1 es sekoju līdzi. Tikai tam nav vieta hokejā.
Un par to policistu skaitu - nav jau tagad jāskaita - kāds ir spēku samērs starp komandām, bet to, kāpēc standarta hokejistam vajag to apzināto kautiņu ar kādu Mirasti tipu, vai arī tevis pieminēto Timkinu, Tarnaski? Pierādīt tāpat neko nepierādīs, pat, ja izdosies kautiņā uzvarēt, - neiegūs neko. Toties var pārrasties ģimenes lokā ar sadauzītu seju, kādu traumu, vai pat vispār nepārrasties... Var zaudēt īslaicīgi iespēju nodarboties ar pamatdarbu - hokeju. Nepatīkami.

  +4 [+] [-]

, 2011-12-12 12:57, pirms 13 gadiem
Te jau vis salaists vienā putrā - parasts hoķa mahačs kurš rodas uz emociju pamata ir viens, bet šito debīlīku izgājieni ir pavisam kas cits, ja kāds tur saskata šovu, tad man tā cilvēka patiešām ir žēl.

  -2 [+] [-]

, 2011-12-12 13:00, pirms 13 gadiem
Bet te neiet runas , kas ir normāli un kas nav normāli. VISI gribēja redzēt kautiņus, ar uztraukumu un kņudēšanu vēderā gāja skatīties spēli gan uz Arēnu, gan pie TV ekrāniem. Pats arī gribēju redzēt kādu kautiņu, un redzēju arī. Patika spēle, īsts svētdienas vakara trilleris. Emocijas man bija pāru pārēm. lieliski

  -2 [+] [-]

, 2011-12-12 13:04, pirms 13 gadiem
Lūk ko par šo runā viens no vakardienas spēles varoņiem A.Panarins:
Хоккей на AllHockey.Ru - Панарин: не каждый...

     [+] [-]

, 2011-12-12 13:06, pirms 13 gadiem
KristsT rakstīja: A tev nav vienkāršāk pēc katra hokeja mača noskatīties kādu boksa cīņu - redzēsi to pašu un kvalitatīvāk. Hokejs ir hokejs, bokss ir bokss. Un nav tā, ka lielākā daļa, kas ir pret Vitjaz, vispār ir pret cīņas sporta veidiem, boksam un K1 es sekoju līdzi. Tikai tam nav vieta hokejā.
Un par to policistu skaitu - nav jau tagad jāskaita - kāds ir spēku samērs starp komandām, bet to, kāpēc standarta hokejistam vajag to apzināto kautiņu ar kādu Mirasti tipu, vai arī tevis pieminēto Timkinu, Tarnaski? Pierādīt tāpat neko nepierādīs, pat, ja izdosies kautiņā uzvarēt, - neiegūs neko. Toties var pārrasties ģimenes lokā ar sadauzītu seju, kādu traumu, vai pat vispār nepārrasties... Var zaudēt īslaicīgi iespēju nodarboties ar pamatdarbu - hokeju. Nepatīkami.
Kautiņos traumas dabū daudz reizes mazāk kā pēc netīriem spēka paņēmieniem ,vai pat tīriem spēka paņēmieniem. Bet kaut vai padomju laika piemēri ,cik ļoti priecīgi bija fani 1988 gada psrs finālā ,kad jauno maiņa Tomans ,Hehts,Vītoliņš izkāvās ar tolaik stiprāko Eiropas maiņu Larionova un Fetisovu,tāds lepnums bija par jaunajiem. Un Hatuļevs neskatoties uz to ,ka viņš bija labs hokejists ,bet vēl lielāku viņa slavu veidoja viņa spēka paņēmieni un kautiņi,jo tolaik savienībā kautiņos viņš bija praktiski neuzvarams. Tāpat tagad ja komandā spēlētu un Ivanāns ,tad fani no viņa gaidītu kautiņus un par atsaldeni nesaukātu arī ja iemizotu ne sava kalibra spēlētāju,arī par Saulieti būtu priecīgi ja viņš spēlētu Dinamo un reizēm izkautos.

  -4 [+] [-]

, 2011-12-12 13:07, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Te jau vis salaists vienā putrā - parasts hoķa mahačs kurš rodas uz emociju pamata ir viens, bet šito debīlīku izgājieni ir pavisam kas cits, ja kāds tur saskata šovu, tad man tā cilvēka patiešām ir žēl.
Interesanti kāpēc parasti ir ažiotāža ap profesionālo bokseru cīņām un citiem cīņu veidiem?
Tā tauta droši vien neiet uz hokeja mačiem.

  -3 [+] [-]

, 2011-12-12 13:08, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Kautiņos traumas dabū daudz reizes mazāk kā pēc netīriem spēka paņēmieniem ,vai pat tīriem spēka paņēmieniem. Bet kaut vai padomju laika piemēri ,cik ļoti priecīgi bija fani 1988 gada psrs finālā ,kad jauno maiņa Tomans ,Hehts,Vītoliņš izkāvās ar tolaik stiprāko Eiropas maiņu Larionova un Fetisovu,tāds lepnums bija par jaunajiem. Un Hatuļevs neskatoties uz to ,ka viņš bija labs hokejists ,bet vēl lielāku viņa slavu veidoja viņa spēka paņēmieni un kautiņi,jo tolaik savienībā kautiņos viņš bija praktiski neuzvarams. Tāpat tagad ja komandā spēlētu un Ivanāns ,tad fani no viņa gaidītu kautiņus un par atsaldeni nesaukātu arī ja iemizotu ne sava kalibra spēlētāju,arī par Saulieti būtu priecīgi ja viņš spēlētu Dinamo un reizēm izkautos.
Nav jēgas skaidrot elementāras lietas cilvēkiem, kas pat necenšās tajās iedziļināties.

     [+] [-]

, 2011-12-12 13:09, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lūk ko par šo runā viens no vakardienas spēles varoņiem A.Panarins:
http://allhockey.ru/news/112127/
Nav ko piebilst Panarinam un nav jau viņš kāds atsaldenis ,bet viens no pagājušā PČ junioriem līderiem.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-12 13:12, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nav jēgas skaidrot elementāras lietas cilvēkiem, kas pat necenšās tajās iedziļināties.
Bet vismaz nevajag būt liekuļiem ,jo ja mums būtu savākta spēka komanda ,tad reakcija būtu pilnīgi pretēja.
1 2 68 komentāri