Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

NEPADOTIES!

Jānis Matulis
Jānis Matulis

NEPADOTIES!
Juris Repsis ir cilvēks, kurš zaudējumu nespēja pieņemt.

Pēc Latvijas izlases 3:6 zaudējuma Austrijai latvju zemē sākusies kārtējā histērija: Latvijas izlase izkritīšot no elites grupas. Tas esot acīmredzams gandrīz par 101 procentu. Ar tādu spēli kā Helsinkos mūsu vieta jau sen esot kompānijā ar ungāriem, japāņiem, korejiešiem un ukraiņiem.

Neesmu olimpiskais vai pasaules čempions un ar savām sajūtām nespēju izteikt, bet dvēsele kliedz: NEPADOTIES! Nekad un nevienā dzīves situācijā. Kā Jurim Repsim, kurš savā hokejista karjerā allaž sities līdz pēdējai ripai, līdz pēdējai sekundei. Kā Gagarina kausa ieguvēju Maskavas "Dinamo" vārtsargam Aleksandram Jerjomenko, kurš negrib zaudēt pat sacenšoties ar dēlu. Dažs varbūt bildīs, ka tā jau ir hipertropija, taču es saprotu tādus cilvēkus kā Repsis un Jerjomenko. Uzvarēt ir jāgrib! Bet padoties pirms laika? Tas nu gan ir galīgi garām. Kamēr palikušas kaut kādas izredzes, jācīnās un jātic, ka vēl iespējams uzvarēt.

Kā 1993. gada novembrī, kad Latvijas junioru hokeja izlase Nitrā sasita Slovākijas U-20 izlasi. Bez četriem labākajiem spēlētājiem sastāvā. Nospriežot, ka Latvijai tāpat nav izredžu, "Pārdaugavas" meistarkomanda viņus uz turnīru neatlaida. Toties tur aizbraukušie bija kā viena dūre, dažas sekundes pirms spēles beigām Oļegam Sorokinam gūstot uzvaras vārtus.

Latvijas izlasei Helsinkos vēl ir četras spēles - ar Slovākiju, Vāciju, Franciju un Somiju. Teorētiski tie ir 12 punkti. Labi, atmetam nost Somiju - tā tomēr ir cita opera, taču no jebkuras no pārējām komandām mēs kaut ko varam dabūt. Ja tam ticam un puikas laukumā sitīsies par Latviju. Ja komandas kapteiņa Laura Dārziņa solījums komandas vārdā nav bijusi tikai atrunāšanās, lai žurnālisti pēc zaudējuma viņu ātrāk liek mierā. Man likās, ka Lauris runāja no visas sirds.

Jā, iepriekšējos trijos mačos ne visi ir izdarījuši visu, ko vajadzēja izdarīt, taču neceļas roka mest ar akmeni Krišjānim Rēdliham, kurš pēc savainojuma nav labākajā sportiskā formā. Tāpat neceļas roka mest ar akmeni Kriša pāriniekam Artūram Kuldam, kurš no Vinipegas šurp skrēja tik ātri, cik vien varēja. Taču kādam no treneriem bija jāredz, ka šāds pāra sastāvs šobrīd nav optimāls. Esot laukumā Rēdliham, zaudēti 10 vārti no 16, Kuldam - 9. Tikai trešdien treniņā radusies doma, ka pāris jāizjauc. Gribētos mazliet straujākus risinājumus. Kā spēlē ar austriešiem, kad treneri gan dod rīkojumu sākt sildīties otrajam vārtsargam Mārim Jučeram, taču nav neviena, kurš liek malā doties Edgaram Masaļskim. Raustīties nevajag!

Un nevajag padoties pirms spēles. Uz mūsu karoga ir rakstīts: NEPADOTIES!

Slēpts komentārs: biedrinjsh#15
Slēpts komentārs: Ralfinolv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2013-05-08 19:28, pirms 12 gadiem
fasans rakstīja: Labāk, lai izkrīt uz 1. divīziju, un tad varēs Latvija attīstīties. Nebūs domas, mēs esam hokeja lielvalsts.
Nopietni? Izkritīs un pufff - būs progress? Nav runa par rezultātiem, bet gan par hokeja saimniecību kopumā. Tā ir degradējusi jeb precīzāk absolūtā stagnācijā. Hokeja lielvalsts Latvija turējās uz PSRS produktiem. Veco buku vairs nav, vēl vecākiem, kas jau trenē nav kvalitatīvas izglītības. Katru gadu mums iestāsta par mistisku uzdevumu - 8nieku, ko dažreiz ar vecajiem līderiem - Ņiživiju, Vasiļjevu, Semjonovu, Skrastiņu u.c. esam izcīnījuši.
Hokeja saimniecība saknē jeb bērnu/jauniešu audzināšanā ir dziļā grāvī. Ar to ir jāsāk. Šobrīd nav pamata turēties elitē, ko jau parādīja U-18, U-20 izlases.
Slēpts komentārs: Stīvens Sigals

  +2 [+] [-]

, 2013-05-08 19:54, pirms 12 gadiem
Ja mēŗkis ir noturēties Elitē, tad jā, nekas traks vēl nav noticis, bet vai Jēga tādam mērķim? Pēdējos 10 gadus mums ir tāds mērķis, apzināts, vai neapzināts.
Esmu par braucienu uz zemāku līgu.
Vismaz beidzot kaut kas mainīsies, spēlētāji varbūt izjutīs kaunu, redzēsim lielos patriotus, redzēsim skautu medniekus.
LHF varbūt kas mainīsies.
Visa pamatā ir liels - varbūt, bet ja aizķersimies elitē, pārmaiņas nesekos, izņemot galveno treneri.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-08 20:03, pirms 12 gadiem
Matuli, uzraksti kāda atmosfēra B DIVĪZIJĀ !

  +4 [+] [-]

, 2013-05-08 20:14, pirms 12 gadiem
Varētu padomāt, ka dažiem Latvijas hokeja "līdzjutējiem", kas paši ne uz ko ne tikai darbos, bet pat domās nav spējīgi, vislielākais prieks būtu, ja tāda izlase vispār nepastāvētu. Cerības, ka izkrišana uz zemāku līgu varētu dot pozitīvus impulsus, ir, maigi izsakoties, naivas. Problēmas ir jārisina, bet, izkrītot uz zemāku līmeni, esošās neatrisināsies, taču radīsies daudzas jaunas.
Ja mēs gribam kaut ko sasniegt un uz kaut ko cerēt arī nākotnē, tad arī mums visiem ir līdzīgi kā senāk jācīnās par katru pēdu, katru collu un nevaram pieļaut pat domu par padošanos! Un neklausīsimies tajos dzīvē sevi vēl neatradušajos embrijos vai caurkritušajos žults ražotājos, kas ne uz ko nav spējīgi vai negrib neko sasniegt, un tādēļ mūždien "noraksta" arī visus citus.
Pievienojos Jāņa saucienam NEPADOTIES! un aicinu visus ĪSTENOS līdzjutējus tam sekot!!! Jo cerības vēl ne tuvu nav zudušas, un, kamēr varam - darām!

  +4 [+] [-]

, 2013-05-08 20:27, pirms 12 gadiem
Lai gan autors caur puķēm ieminējās par treneru nekompetenci, tomēr atziņa, ka kamēr PČ nav beidzies nevajadzētu mest plinti krūmos, bet savukārt ar raganu medībām var panākt tikai to, ka neviens normāls, kas nav sadomazahists vairāk negribēs spēlēt izlasē. Jo kurš gan gribēs ziedot savu brīvo laiku pārstāvot valsti, lai pēc tam saņet samazgu spaini sev uz galvas.

  +5 [+] [-]

, 2013-05-08 20:36, pirms 12 gadiem
sākoties katrai jebkura sportaveida LAT izlases spelei - doma vienmēr ir tikai par uzvaru.
Pretējā gadījumā - tad jau nav vērts tērēt laiku un skatīties nevienu sporta pasakumu , kur piedalās TAVAS valsts izlase, jau iepriekš ļauni patīksminoties, ka būs zāģis. ...bet tomēr ielākā daļa šejienes pesimistu atkal un atkal tiešraidē seko līdzi SAVAS izlases kārtējai spelei...lai gan pirms tam jau vairākkart viss TAJĀ ir nolīdzināts ar zemi un noliets ar sūdiem.
Īstenibā jau ari viņi nepadodas un tic, tikai negrib to atzīt !
... nākamas 4 spēles atkal sāksies no 0:0 un cerība uz pozitivu būs katrā no tām...
Un tiem ,kuri apcer izkrišanu - būs neiespējami savākt visus labākos no KHL klubiem ( un ne tikai) uz A divizijas mačiem. Ar ko tad tur spēlēsim, gudrinieki?

  +3 [+] [-]

, 2013-05-08 21:23, pirms 12 gadiem
Čaļi es jums ticu!

  +5 [+] [-]

, 2013-05-08 21:31, pirms 12 gadiem
Mest ar akmeni tiešām nevajadzētu,čaļi grib pārstāvēt savu valsti un dara ko spēj!Gribētu redzēt cik daudz būtu patriotu kas strādātu atvaļinājumā uzņēmuma labā?Kas gribēs...sapratīs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 00:22, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: ar to galvena trenera mainiu,es domaju, ari pietiktu! tuvakajai nakotnei par talako nakotni runajot,to ir jarisina valsts limeni,nevis tikai LHF! jalikvide basketa lobijs varas un valdibas augstakajas aprindas,kurs ka vampirs suc visas finanses,paredzetas citiem sportiem! japasludina hokejs ka PRIORITATIVAIS SPORTA VEIDS LATVIJA un jaizstrada attieciga programma ta attisitsanai!
Nav jānosaka nekādi prioritārie sporta veidi vai, attiecīgi, kādi citi sporta veidi ir jāgremdē. Ir jāsakārto kopumā bērnu un jauniešu sports.

Jebšu ir jāpanāk maksimāla bērnu iesaiste sportā. Tam nekādā gadījumā nav jābūt arī tādā formātā kā pašlaik, kad 5 gadīgos jau trenē ar neslēptu domu - būs profesionālis, bet gan kā masu pasākumam.

Var jau, protams, to visu saukt par utopiju un par gadījumu "ne no mūsu dzīves", taču tas pats ASV piemērs. Tur viss bērnu sports balstās uz skolām. Tb katrai skolai ir sava sporta sistēma, kurā audzēkņi arī tiek iesaistīti. Protams, ne katrā skolā ir visi sporta veidi un arī skolu sporta infrastruktūra ir dažāda (sākot no zālēm, kādas Latvijā jau sen neizmantotu līdz pat stadioniem kādi Latvijā vismaz tuvākajā laikā nebūs).

Šādā gadījumā tiktu panākta masveidība un no tās jau varētu kkādu labumu dabūt arī profesionālais sports. Protams, ka tiktu ražoti arī amatieru sporta čempionātu dalībnieki lielā vairumā, būtu a la Pētersoni (kad tiek paņemts komandā, jo vnk trūkst garu spēlētāju) utt. Bet tas jau ir profesionālā sporta jautājums.

Tāpat arī studentu sportam ir jābūt daudz attīstītākam. Tb pašlaik kā ir - ir komandas, kas spēlē valsts čempionāta TOP līmenī un ir komandas, kas pa pilsētu čempionātiem ņemas. Studentu līmenim ir jābūt, atkal, jāsaka, kā starpposmam.

Kas attiecas uz augsto sasniegumu sportu, tb LČ līmeni. Arī tam būtu jāmainās, pārejot uz pusprofesionālu līmeni un masveidību.

Pašlaik, es teikšu, lielākā problēma ir tas, ka priekš Latvijas sporta ir pārāk daudz mazo vadonīšu, kuri katrs velk segu uz savu pusi. Beigu rezultāts ir tāds, ka gan deķis ir izstaipīts un vietām saplēsts, gan paši vilcēji no pārpūles aptaisījušies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 00:34, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Ja mēŗkis ir noturēties Elitē, tad jā, nekas traks vēl nav noticis, bet vai Jēga tādam mērķim? Pēdējos 10 gadus mums ir tāds mērķis, apzināts, vai neapzināts.
Esmu par braucienu uz zemāku līgu.
Vismaz beidzot kaut kas mainīsies, spēlētāji varbūt izjutīs kaunu, redzēsim lielos patriotus, redzēsim skautu medniekus.
LHF varbūt kas mainīsies.
Visa pamatā ir liels - varbūt, bet ja aizķersimies elitē, pārmaiņas nesekos, izņemot galveno treneri.
Pilnīgi Tev un tiem, kas domā tāpat piekrītu - kamēr mēs būsim A grupā, Kira neko nemainīs, tik plātīsies, kāda mēs hokeja lielvalsts, braukās pie Zepa, un bīdis savas štelles hokeja aizsegā! Ja izkritīsim, nāksies mainīties, jo nebūs kas spēlē tajā čempī, kurš 1 divīzijai ir agrāk, no kā izriet, ka KHL vēl spēles nebūs beiguišās, par NHL un AHL, un citām amerikas līgām nemaz nerunājot. Nāksies vien sakārtot, guldīt kāpostu vietējā čempī, jo bez tā neav nekādu variantu! Visām A grupas valstīm, izņemot Latviju un SLovēniju, ir pietiekami spēcīgi vietējie čempionāti, pat belariem un austriešiem, pat jomajo frančiem! Reku arī viss saliekas pa plauktiņiem! Lūk tā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 02:29, pirms 12 gadiem
vitamins69 rakstīja: Pilnīgi Tev un tiem, kas domā tāpat piekrītu - kamēr mēs būsim A grupā, Kira neko nemainīs, tik plātīsies, kāda mēs hokeja lielvalsts, braukās pie Zepa, un bīdis savas štelles hokeja aizsegā! Ja izkritīsim, nāksies mainīties, jo nebūs kas spēlē tajā čempī, kurš 1 divīzijai ir agrāk, no kā izriet, ka KHL vēl spēles nebūs beiguišās, par NHL un AHL, un citām amerikas līgām nemaz nerunājot. Nāksies vien sakārtot, guldīt kāpostu vietējā čempī, jo bez tā neav nekādu variantu! Visām A grupas valstīm, izņemot Latviju un SLovēniju, ir pietiekami spēcīgi vietējie čempionāti, pat belariem un austriešiem, pat jomajo frančiem! Reku arī viss saliekas pa plauktiņiem! Lūk tā!
Lai kāds Kirovs būtu un cik blusu viņa kažokā kurš saskatījis, bet viņš vismaz tur to kuģi virs ūdens, savādāk jau sen viss būtu aizgājis pa burbuli... Nelaime tā, ka nav vienotas sporta - hokeja - sistēmas, līdz ar to katrs trenerītis, cik nu kurš liels un gudrs, ja vien papīru dabūjis, ņem un strādā, un neviens nepārbauda, ar jaunām vai sen aizmirstām metodēm, ar kuru palīdzību mūsdienu hokejā vairs nekur netiksi...
Un, protams, ir vēl daudz un dažādu faktoru, kā pēc viss ir tā, kā ir, bet nevajag aizmirst vienu būtisku patiesību - mūsu valstī ir tik iedzīvotāju, cik ir, un mums ir tik hokejistu, cik ir. Un nav iespējams PAŠREIZĒJĀ situācijā Latvijā noorganizēt NORMĀLU LČ, jo pārāk mazs ir tirgus, pārāk maza nauda te apgrozās, un tak skaidrs, ka neviens PROFESIONĀLS hokejists neies spēlēt par dažiem simtiem vai pat tūkstošiem mēnesī, ja tepat netālu var nopelnīt vairākas pakāpes augstākas summas. Slovēnijai ir tieši tā pati problēma, un te nav korekti salīdzināt mūs ar to pašu Austriju vai Franciju, kam ir nesalīdzināmi lielāki tirgi un finansiālie resursi līdz ar to. Mēs savulaik viņiem priekšā bijām tikai tādēļ, ka hokejs viņiem bija pabērna lomā, viņiem bija citas prioritātes (ir joprojām, bet viņiem pietiek cilvēku un naudas visam!).
Un te nav kam pārmest, ja nu vienīgi pašiem kritizētājiem, kas neredz tālāk par savu degungalu.
Ja nu tiešām ieplūstu lielas naudas summas... , tad varētu pafantazēt, bet realitāte ir tāda, kā ir, un jāmēģina no tās izspiest visu iespējamo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-09 07:27, pirms 12 gadiem
Domāju tas vairāk nav domāts kā raksts, bet publisks dvēseles kliedziens. Varu tik Jānim pievienoties - NEPADOTIES! Nekādā situācijā! Tad iespējams no šīs bedres un savārītajiem sūdiem čaļi paši varēs arī izkāpt un kādus punktus vismaz nākamajās divās spēlēs pamēģināt aizķert un tad jau atliek mačs ar frančiem, kas šogad būs izšķirošais.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-09 08:25, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Domāju tas vairāk nav domāts kā raksts, bet publisks dvēseles kliedziens. Varu tik Jānim pievienoties - NEPADOTIES! Nekādā situācijā! Tad iespējams no šīs bedres un savārītajiem sūdiem čaļi paši varēs arī izkāpt un kādus punktus vismaz nākamajās divās spēlēs pamēģināt aizķert un tad jau atliek mačs ar frančiem, kas šogad būs izšķirošais.
Tas nav dvēseles kliedziens, bet gan ar Jāņa muti runā alus. Līdzīgu uzsaukumu cīņai 1916.g. veica Jukums Vācietis " Sprediķis Piņķu baznīcā".

p.s. aizkustinošs uzsaukums tūlīt būs vērojams pa TV, kad Eirāzijas valdnieks Putins 1 teiks savu ikgadējo 9.maija svētku uzrunu Mauzoleja piekājē...

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 08:37, pirms 12 gadiem
Šis nav raksts, bet visītākā haltūra! Kaut kas it kā no sporta psiholoģijas pamatābeces iepļeckāts (nepadoties!), "atklāsme" par vēl iespējamiem 12p. () un ne-sportiskajā formā esošo Krišjāni un nepareizo aizsargu pāri. Un tas viss 5 nelielās rindkopās. Ļoti jau nu ieguldījies. Bet nu nekas, gan jau vienam "Vanaga stiprajam" no honorāra pietiks. A ko vairāk vajag? Tāpat arī ar hokeju - a ko vairāk vajag? Ka tik noturamies "elitē"... Pārējais poh...

  -1 [+] [-]

, 2013-05-09 15:12, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: kapec nav janosaka nekadi prioritativie sporta veidi? Lietuva tas faktiski ir izdarits jau sen(vismaz neoficiali noteikit),kapec mes nevaram to izdarit tapat,ka Leisi? pateicoties tam Letuva basketa ir stabila pasaules pirma sesinieka komanda cik man zinams,tad Kanada daudzas skolas fizkultura tiek aizvietota ar hokeju kas trauce mums ieviest ko lidzigu?
Leišu piemērs nav slikts, bet tas arī nav jāuzskata par optimālo. Kāpēc neskatīties uz Slovēnijas piemēru, valsts, kas nav diži attīstītāka par Latviju un ar gandrīz tādu pašu iedzīvotāju skaitu. Tomēr tas viņiem netraucē pietiekoši labā līmenī spēlēt hoķi, basketbolu un futbolu.

Uzskatu, ka Jurim Miņinam ir taisnība, viss sākas no bērnu un jauniešu sporta un sakārtotas sistēmas, kas dod iespēju bērniem nodarboties ar sportu pietiekoši labā līmenī, un te nekādīgi nav vajadzība pēc prioritāšu noteikšanas valsts mērogā.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-10 01:21, pirms 12 gadiem
vinardo rakstīja: Tas nav dvēseles kliedziens, bet gan ar Jāņa muti runā alus. Līdzīgu uzsaukumu cīņai 1916.g. veica Jukums Vācietis " Sprediķis Piņķu baznīcā".

p.s. aizkustinošs uzsaukums tūlīt būs vērojams pa TV, kad Eirāzijas valdnieks Putins 1 teiks savu ikgadējo 9.maija svētku uzrunu Mauzoleja piekājē...
Varbūt nebūtu slikti, ja daži pi---ri, kuri vienmēr zina, kas runā ar Jāņa muti, ne tikai smirdētu, bet arī spētu atvainoties.

  +3 [+] [-]

, 2013-05-10 01:24, pirms 12 gadiem
berimors rakstīja: Šis nav raksts, bet visītākā haltūra! Kaut kas it kā no sporta psiholoģijas pamatābeces iepļeckāts (nepadoties!), "atklāsme" par vēl iespējamiem 12p. () un ne-sportiskajā formā esošo Krišjāni un nepareizo aizsargu pāri. Un tas viss 5 nelielās rindkopās. Ļoti jau nu ieguldījies. Bet nu nekas, gan jau vienam "Vanaga stiprajam" no honorāra pietiks. A ko vairāk vajag? Tāpat arī ar hokeju - a ko vairāk vajag? Ka tik noturamies "elitē"... Pārējais poh...
No Tava honorāra labprāt atteiktos. Savu "Vanagu" vari dzert pats! Kopā ar sev līdzīgajiem.

     [+] [-]

, 2013-05-10 01:52, pirms 12 gadiem
berimors rakstīja: Šis nav raksts, bet visītākā haltūra! Kaut kas it kā no sporta psiholoģijas pamatābeces iepļeckāts (nepadoties!), "atklāsme" par vēl iespējamiem 12p. () un ne-sportiskajā formā esošo Krišjāni un nepareizo aizsargu pāri. Un tas viss 5 nelielās rindkopās. Ļoti jau nu ieguldījies. Bet nu nekas, gan jau vienam "Vanaga stiprajam" no honorāra pietiks. A ko vairāk vajag? Tāpat arī ar hokeju - a ko vairāk vajag? Ka tik noturamies "elitē"... Pārējais poh...
Cik tev prāta, lai spriestu par to, kas ir kā vērts? Ja tev kā atskaites punkts kalpo Vanaga stiprais, tad, jādomā, starp diži gudrajiem nebūsi... Pēdējā frāze ("pārējais poh...") to tikai spilgti apliecina.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-10 10:04, pirms 12 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: Varbūt nebūtu slikti, ja daži pi---ri, kuri vienmēr zina, kas runā ar Jāņa muti, ne tikai smirdētu, bet arī spētu atvainoties.
Janka piedod, ar Tavu muti visticamāk runāja Finlandia

  +2 [+] [-]

, 2013-05-10 10:11, pirms 12 gadiem
vinardo rakstīja: Janka piedod, ar Tavu muti visticamāk runāja Finlandia
Kā Tu visu tik labi zini?
Un kas runā ar Tavu muti?

  -1 [+] [-]

, 2013-05-10 11:51, pirms 12 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: Kā Tu visu tik labi zini?
Un kas runā ar Tavu muti?
Dievišķā salvija Dievišķā salvija — Vikipēdija