Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

10 retoriskas piezīmes par Dinamo (aprīlis)

10 retoriskas piezīmes par Dinamo (aprīlis)
Jaunās sezonas kontūras...

Foto: Romans Kokšarovs, F64, SA+

Pavasarī hokeja tirgus ir akls... Finansists staigā uzvalkā vai - tomēr šortos... Kijevas kotletes pret Rīgas šprotēm... Ebreji pazīst Juri ne tikai vaigā...

1. Treneris Šuplers ir labi izpratis hokeja konjunktūru Latvijā. Kā intervija – tā svarīgi pirmajam pateikt A... Jo B šeit neviens negaida. Kurš bija tas ļaunais Rīgas Dinamo sistēmā, kas pirms play off gribēja viņu nomainīt? Un kāpēc šīs atklāsmes no paša trenera nāk pēc tam, kad komandas vadība viņam piedāvāja palikt komandā, bet – neko tādu viņš nerunāja pirms zīmīgās tikšanās...

2. Liekam likmes – cik slovāku hokejistu jaunajā sezonā spēlēs Rīgas Dinamo komandā?

3. Dinamo peļņa pēc šīs sezonas esot mērāma vairākos simtos tūkstošu latu... Kāpēc pie šī finansu veikuma komandas vadība nepieskaita krievu gāzes kompānijas 15 miljonu dolāru lielo ziedojumu? Ja tos noņem, tad Dinamo ieņēmumi pārvēršas...elegantos šortos (citāts no filmas Briljanta roka).

4. Reiz Juris esot padomes sēdē Kirovam teicis, ka „visi ebreji esot tādi...” Vai zinājāt, ka Arēnas Rīga jaunie īpašnieki ir... ebreji. Vai tam ir kaut kāds sakars ar Savicka publisko gānīšanos par arēnas saimnieku lielo apetīti, prasot no Dinamo lielu īres maksu?

5. Vissliktāk apmaksātais KHL treneris bez kaulēšanās piekritis palikt finansiāli vissliktāk (vienā no) nodrošinātajā līgas komandā, pēc tam kad aizvadījis kopā ar komandu vislabāko sezonu ... Rudenī viens teica, ka jaunu darbu varot atrast jau nākamajā rītā. Un tas bija pēc zaudējumiem... Vai pavasarī hokeja tirgus ir akls?

6. Runā, ka vismaz vienam uzbrucējam un vismaz vienam vārtsargam garšo Kijevas kotletes... Arī vismaz viens menedžeris esot šīs kotletes kādreiz ēdis...

7. Liekam likmes – cik hokejistus jaunajā sezonā Rīgas Dinamo komandā ieteiks kluba padomes loceklis Savickis, ja zināms, ka pērn tāds bija viens (Arnasons) un no intervijām ar minēto akcionāru varēja skaidri saprast, ka „tas bija ļoti labs pirkums”?

8. Ulmanis baidās nosaukt Šupleram viņa jauno atalgojumu, jo... slovāku speciālists varētu piekrist strādāt arī par tik zemu ciparu...

9. Ko īsti Rīgas Dinamo treneris atbildēja kluba vadībai, kad viņam pajautāja – kas varētu būt tavi palīgi uz trenera soliņa jaunajā sezonā? Interesanti, ka tobrīd vēl vecā sezona nebija beigusies...

10. Skudra vēl nav zvanījis Sējējam. Ko tas varētu nozīmēt?

  +2 [+] [-]

, 2010-04-08 11:44, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Interviju neskatijos. Nu,ja Masaļskis tā saka,tad droši vien ka nav līgums. Patiesībā īsti nesaprotu RD politiku attiecībā uz spēlētāju līgumiem,jo šādi nekādu peļņu uz spēlētāju transfēriem nekad negūs.
Neiet runa pat ne par kādu peļņu, bet stratēģisko domāšanu (uz priekšu)....cik zinu Masala ar savu aģentu jau ziemā RD ir piedāvājuši pagarināt līgumu uz 2-3 sezonām par gana piezemētu ciparu.... nekāda atbilde nav sekojusi.... tagad Masala noteikti ir vismaz vēl uz pusi pacēlis savu tirgus cenu.... skopais maksā divreiz! Protams iespējams, ka RD neslēdza vai nepagarināja līgumus ne ar vienu spēlētāju tapēc, ka viņi paši vienkārši īsti nezin vai pēc nākamās sezonas RD vēl būs kā suga..... un tad protams viņi ne ar vienu arī neslēdz tos ilgtermiņa līgumus!

     [+] [-]

, 2010-04-08 11:49, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Augstāk bija runa par leģionāriem, un viņu algas tāpat bija lielākas nekā tas jauno špīleru minimums.
Ja RD nekavējoties neatradīs jaunu nopietnu sponsoru, tad šī budžeta ietvaros (lai noturētu vietējos spēlētājus) šie leģionāri var kļūt vel no lētāko gala.
Pēc šīs sezonas RD pilnībā mainīsies spēlētāju apmaksas budžets,jo ar iepriekšējiem līgumiem RD itin veiksmīgi izbrauca cauri situācijai, tad tagad vairs tā nebūs.

  -3 [+] [-]

, 2010-04-08 11:53, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Neiet runa pat ne par kādu peļņu, bet stratēģisko domāšanu (uz priekšu)....cik zinu Masala ar savu aģentu jau ziemā RD ir piedāvājuši pagarināt līgumu uz 2-3 sezonām par gana piezemētu ciparu.... nekāda atbilde nav sekojusi.... tagad Masala noteikti ir vismaz vēl uz pusi pacēlis savu tirgus cenu.... skopais maksā divreiz! Protams iespējams, ka RD neslēdza vai nepagarināja līgumus ne ar vienu spēlētāju tapēc, ka viņi paši vienkārši īsti nezin vai pēc nākamās sezonas RD vēl būs kā suga..... un tad protams viņi ne ar vienu arī neslēdz tos ilgtermiņa līgumus!
Spēlētāju transfēri ir viens no visreālākiem komandas peļņas avotiem. Ja komanda vēlās sevi saukt par biznesa projektu,tad viņiem tas ir jasaprot,un nevis jacenšās noslaukt naudu visiem iespējamiem un neiespējamiem līdzekļiem no līdzjutējiem.

     [+] [-]

, 2010-04-08 11:53, pirms 15 gadiem
Rīgas brīvosta dod naudu VEFam, kura potenciāls un skatītāju interese par to ir ap 50 cilvēku uz spēli. Vai tad nevar Brīvosta iedot naudu Dinamo???? Vismaz 1-2 citroniņus..

     [+] [-]

, 2010-04-08 11:54, pirms 15 gadiem
Kaut kur lasīju ka MVD varētu apvienoties ar Dynamo Moscow

Gena@Traktors rakstīja: Spēles AK Bars Vs Salavat pārtraukumā viens KHL spices vīrs stāstija par KHL aktualitātēm. Ja Jurgai nesot nekādu problēmu,lai startētu nākošā sezonā KHL,tad Budaveļņikam esot gana daudz ar infastruktūru japastrādā.
Tomēr jautājums ir kā tad tagad būs ar tiem divizioniem un konferencēm,jo ja teiksim Jurga nāk Ladas vietā,tad Budaveļņiks nāk kā jaunā (25) komanda,kurai tagad būtu jastartē Rietumu konferences vienā no divizioniem,kas tādējādi palielina šī diviziona komandu spēļu skaitu lielāku nekā citām komandām.
Kā KHL atrisinās šo problēmu?

     [+] [-]

, 2010-04-08 12:03, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Spēlētāju transfēri ir viens no visreālākiem komandas peļņas avotiem. Ja komanda vēlās sevi saukt par biznesa projektu,tad viņiem tas ir jasaprot,un nevis jacenšās noslaukt naudu visiem iespējamiem un neiespējamiem līdzekļiem no līdzjutējiem.
Nu tad RD vajadzēja saslēgt jaunus ilgtermiņa līgumus ar gandrīz visiem šissezonas LV spēlētājiem! Ja arī RD aizietu pēc gada pa "skuju taku" (vai pareizāk taisītos iet) ,tad varētu lielu daļu spēlētāju pa lielākām naudiņām pārdot uz citurieni... Ta skaties moš vēl arī jauns kluba budžets vēl vienai sezonai sanāktu.... Vai arī vismaz sanāktu katram akcionāram tā teikt "uz atvadām" kaut kas "uz ķepas"...

  +3 [+] [-]

, 2010-04-08 12:16, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Spēlētāju transfēri ir viens no visreālākiem komandas peļņas avotiem. Ja komanda vēlās sevi saukt par biznesa projektu,tad viņiem tas ir jasaprot,un nevis jacenšās noslaukt naudu visiem iespējamiem un neiespējamiem līdzekļiem no līdzjutējiem.
futbolā jā, bet hokejā nē... Eiropā vienas sezonas laikā šādi transfēri ir uz vienas rokas pirkstiem skaitāmi...

un arī tad tie nav transfēri, bet spēlētāji parasti tiek izīrēti.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 12:20, pirms 15 gadiem
Par Shupleru labs raksts jaunajaa zhurnaalaa "Ir". Pans taa arii pasaka : "ko tie zhurnaalisti zina".

     [+] [-]

, 2010-04-08 12:24, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: futbolā jā, bet hokejā nē... Eiropā vienas sezonas laikā šādi transfēri ir uz vienas rokas pirkstiem skaitāmi...

un arī tad tie nav transfēri, bet spēlētāji parasti tiek izīrēti.
Nu kaut vai izīrēti,bet lai dod kādu reālu pienesumu klubam finansu izteiksmē.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 12:28, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Nu kaut vai izīrēti,bet lai dod kādu reālu pienesumu klubam finansu izteiksmē.
Nav jau bijusi tādu spēlētāju pārprodukcija, ka būtu ko izīrēt. Piem, šīs sezonas gaitā - kuru tad varēja izīrēt? Ja paši sitas par PO, tad visi bija vajadzīgi, bet Cinki, Hartmaņi, Bērziņi laikam nevienam baigi nevajadzēja.

     [+] [-]

, 2010-04-08 12:32, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Nu kaut vai izīrēti,bet lai dod kādu reālu pienesumu klubam finansu izteiksmē.
redzi, ja teiksim, pa visu KHL ir kādi 3-4 šādi īrētie spēlētāji, tad pa gaigo transfēru tirgu šo situāciju nenosauksi... cik atceros, tad tādi ir 2-3 zviedri un Pruseks. Nedomāju, ka Pruseka gadījumā čehu Vitkovice ierausa baigo kāpostu no RD...

  -1 [+] [-]

, 2010-04-08 12:44, pirms 15 gadiem
huy
Abrags

Ok.Piekrītu Jūsu rakstītam,bet patreizējā situācija arī nav nopietna, jo darbošanos spēlētāju tirgū ir gandrīz vienīgais veids,kā KHL apstākļos klubs varētu tikt pie daudz maz vēra ņemamas peļņas. No TV apraides tiesību pārdošanas klubi diez vai var ko iegūt. Arī no līdzjutējiem neko ļoti nopietnu nenoslauksi. Atšķirībā no UEFA ČL nav arī tādu hokeja turnīru kur līderkomandas komandas ar iekļūšanu katrā nākamā izspēles kārtā var labu naudu nopelnīt.
Atliek vien andelēties ar spēlētājiem vai arī ,,pelēkais bizness''.

     [+] [-]

, 2010-04-08 12:47, pirms 15 gadiem
Starp citu, par to jano censoņu minimālo atalgojumu - Vai to nevar apiet vnk ar divirzienu līgumu? Neesmu tai pasākumā iedziļinājies, ja kāds ir var iemest savu redzējumu.

  +3 [+] [-]

, 2010-04-08 12:59, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Starp citu, par to jano censoņu minimālo atalgojumu - Vai to nevar apiet vnk ar divirzienu līgumu? Neesmu tai pasākumā iedziļinājies, ja kāds ir var iemest savu redzējumu.
Būsim oriģinālāki .....pieņemsim uz '' pusslodzi '' darbaā .....

     [+] [-]

, 2010-04-08 13:01, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: huy
Abrags

Ok.Piekrītu Jūsu rakstītam,bet patreizējā situācija arī nav nopietna, jo darbošanos spēlētāju tirgū ir gandrīz vienīgais veids,kā KHL apstākļos klubs varētu tikt pie daudz maz vēra ņemamas peļņas. No TV apraides tiesību pārdošanas klubi diez vai var ko iegūt. Arī no līdzjutējiem neko ļoti nopietnu nenoslauksi. Atšķirībā no UEFA ČL nav arī tādu hokeja turnīru kur līderkomandas komandas ar iekļūšanu katrā nākamā izspēles kārtā var labu naudu nopelnīt.
Atliek vien andelēties ar spēlētājiem vai arī ,,pelēkais bizness''.
Andelēties var tad, ja ir pircēji... savukārt, pie tās brīvo aģentu masas hokeja pasaulē, šādam biznesam nav nekādu dižo izredžu... nu nav jau mums sastāvā neviena Jāgra...

     [+] [-]

, 2010-04-08 13:03, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: redzi, ja teiksim, pa visu KHL ir kādi 3-4 šādi īrētie spēlētāji, tad pa gaigo transfēru tirgu šo situāciju nenosauksi... cik atceros, tad tādi ir 2-3 zviedri un Pruseks. Nedomāju, ka Pruseka gadījumā čehu Vitkovice ierausa baigo kāpostu no RD...
Ja pirms plei-ofiem , būtu Hosu pārdevuši vai izīrējuši Salavatiem , tad gan būtu nopelnījuši.

     [+] [-]

, 2010-04-08 13:03, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Starp citu, par to jano censoņu minimālo atalgojumu - Vai to nevar apiet vnk ar divirzienu līgumu? Neesmu tai pasākumā iedziļinājies, ja kāds ir var iemest savu redzējumu.
to var apiet ar 2virzienu līgumu tikai tad, ja spēlētājs arī reāli laiku pavada fārmā nevis galvenajā komandā. Tāda jau arī ir 2-virzienu līguma būtība: par spēlēšanu galvenajā komandā ir viens cipars, par spēlēšanu fārmā - cits (mazāks).

  +2 [+] [-]

, 2010-04-08 13:06, pirms 15 gadiem
juings rakstīja: Ja pirms plei-ofiem , būtu Hosu pārdevuši vai izīrējuši Salavatiem , tad gan būtu nopelnījuši.
tas gan būtu jautri - atbrīvoties no Hossas tieši pirms izšķirošajām spēlēm par iekļūšanu play-offos

     [+] [-]

, 2010-04-08 13:37, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Atkal vecā dziesma.
Tad kāpēc Znaroks viņu tā arī neizmantoja OS,ja jau tik labs?
Tāpēc ka tas ir znaroks būtu cits treneris būtu izmantots, jo edgars nospēlēja OS ļoti vāji!

     [+] [-]

, 2010-04-08 13:38, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: ...un ja ņem vērā ukraiņu potenciālo budžetu, tas var būt tikai Masaļskis...
Nekas traks arī nebūtu ja būtu Masaļskis

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 13:39, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Man arī tāda doma ienāca galvā.... Teorētiski jau nekas nav neiespejams un ja piem. šie Edžam piedāvā teiksim miljonu (vai pat vēl kādu miljonu+) $ sezonā un teiksim jau konkrēti uz kādām 2-3 sezonām....? Šaubos vai ko tādu RD šim spēs piedāvāt....un Kijeva arī tomēr nav Hatimansijska vai Novokuzņecka... būtu vērts apdomāt! Tā teikt- mājās labi, bet ja citur maksā 2-3 vai pat 4X vairāk...? Cik no mums paliktu mājās?
Piedāvāt viņi var, nauda ir, bet vai Edgars ir 1miljona vērts? Par miljonu var dabūt krietni labāku vārtsargu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-04-08 13:52, pirms 15 gadiem
Ejat tak visi d....! Pēc pagājušas sezonas spekulācijām un intrigām ap sastāvu tas viss pēc tādas verbālas caurejas izskatās. Kā zināms caurejā viss vienā putrā izanāk. Tagad nolaižam ūdeni un STOP - pietiek, iedzeram ogli, lai vēderu (muti) aiztaisa ciet uz kādu brīdi.
Ļausien katram darīt darbu un izveidot Dinamo pēc kluba ieskatiem un patikšanas, jo ne mums par to spriest un mācīt.
Ieguldiet citronu un tad runājiet un riktējiet, jo tad Jūs riskēsiet ar kāpostu. Un visvairāk nepatīk, ka tiek apspriests treneris. Jebkurš, kas ir sportojis augstā līmenī saprot, ka viss sākas no paša galvas. Jūliuss ir labs psihologs un labs speciālists. Ja hokejisti viņam ticēs, tad būs arī panākumi. bet, ja netic vai neizpilda uzstādījumus - vai tad treneris ir vainīgs, vai spēlētāju galvas.
Ja kādam ir pretenzijas par Šuplera izteikumiem, tad viņš runā krievu valodā labāk nekā Nothing Special angļu. Bet lai pārprastu domu - daudz nevajag kļūdīties krievu valodas bagātajā vārdu krājumā.
Lai Armands pamēģina latgaliski izskaidroties - toč būs jautri.

  +3 [+] [-]

, 2010-04-08 13:59, pirms 15 gadiem
fire rakstīja: Piedāvāt viņi var, nauda ir, bet vai Edgars ir 1miljona vērts? Par miljonu var dabūt krietni labāku vārtsargu
Nebūt neapstrīdu, ka šie pa 1M var dabūt arī labāku kīperu par Masaļski! Bet runa ir par to, ka ja tomēr šie ko līdzīgu piedāvātu Edžam, tad viņam tā būtu vienreizēja iespēja gan tik pie laba līguma, gan arī kaut cik tās vecumdienas un bērnu nākotni nodrošināt.... un tādas iespējas garām laist ta būtu muļķīgi....

     [+] [-]

, 2010-04-08 14:19, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Andelēties var tad, ja ir pircēji... savukārt, pie tās brīvo aģentu masas hokeja pasaulē, šādam biznesam nav nekādu dižo izredžu... nu nav jau mums sastāvā neviena Jāgra...
Bet kā NHL noteik ar spēlētāju andelēm.

     [+] [-]

, 2010-04-08 14:29, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Bet kā NHL noteik ar spēlētāju andelēm.
maiņas, līgumi ar brīvajiem aģentiem, u.t.t. - tieša spēlētāju pārdošana kā futbolā tur nenotiek (vai pat nav atļauta).

  +3 [+] [-]

, 2010-04-08 14:31, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Nebūt neapstrīdu, ka šie pa 1M var dabūt arī labāku kīperu par Masaļski! Bet runa ir par to, ka ja tomēr šie ko līdzīgu piedāvātu Edžam, tad viņam tā būtu vienreizēja iespēja gan tik pie laba līguma, gan arī kaut cik tās vecumdienas un bērnu nākotni nodrošināt.... un tādas iespējas garām laist ta būtu muļķīgi....
Tas protams gan, būtu jābūt muļķim, ja atteiktos no miljona, ja tādu piedāvā, pie kam ukraina jau nav tik tālu un miljona dēļ to varētu paciest domāju , ja spēlētājam, neatkarīgi labs/slikts/vidējs piedāvā citi miljonu, nav tiesību viņam lugt palikt dēļ patriotiskām jūtām dinamo, tas būtu banāli un stulbi

     [+] [-]

, 2010-04-08 15:21, pirms 15 gadiem
Tak tas pats Puche jau sen kladzinaaja, ka eiropaa hokejaa transfeeru sumas ir vnk simboliskas un peljna tur nebuus nekaada, tas nav futbols un nhl.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-08 19:28, pirms 15 gadiem
Nevis "starp rindām", bet "tendenciozi cenšos pagriezt jūsu prātus". Maļ un maļ vienu un to pašu. Te jau jāsāk domāt par to, ka kāds sirgst ar kādu slimību.

     [+] [-]

, 2010-04-09 17:34, pirms 15 gadiem
Nu Šuplers ir tāds bišk dīvains tipiņš (lai arī kā te daudzi kluptu virsū Pučem par akmeņu mešanu Šuplera dārziņā). Ļoti labi atceros, kā rudenī Šuplers mūsu puišus gānija pēc zaudējumiem - cik zems līmenis, ar labiem hokejistiem jau arī labu komandu var izveidot utt. Visādi izteikumi no viņa bija dzirdami, bet kad uzvarējām pirmo sēriju pār SKA tad - "Es ar puišiem lepojos!" Vispār nezinu vai Dinamo tāds treneris ir vajadzīgs, cits jautājums - vai ir labāks variants?