Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Ozoliņš sēž...

Ozoliņš sēž...
Sandis Ozoliņš un viņa loma. Divdomīga.

Foto: Romāns Kokšarovs, F64, SA+

Simboliskais akts, kad Rīgas Dinamo komandas galvenais treneris nosēdina uz rezervistu soliņa tālākā gala kapteini Sandi Ozoliņu, patiesībā savā atklāsmē ir vienkāršs – šim spēlētājam šosezon vispār nevajadzēja būt šī kluba kreklā. Komplektējot sastāvu, Ozoliņam bija jāpaliek malā...

Sezonas sākumā, diskutējot ar vienu no hokeja līdzjutējiem par Rīgas Dinamo jauno kārtību, pateicu skaidri – viena no sastāva komplektācijas lielākajām kļūdām ir līguma parakstīšana ar Ozoliņu vēl uz trešo termiņu. Tobrīd kolēģis aicināja pateikt, ko ar to biju domājis. Lūk, tagad pateikšu...

Ozoliņa atgriešanās hokejā bija vairāku apstākļu sakritība. Pirmkārt, viņam vajadzēja pašapliecināšanās aktu – kā jau cilvēkam, kas cīnās ar atkarībām un, kas veļ kalnā akmeni. Sandim bija vajadzīgs izaicinājums, kur viņš varētu kaut daļēji izpaust savu talantu, iemaņas, prasmes – proti, tā būtu dzīves daļa, kas konkrētajā laikā un vietā aizpildītu tukšumu, kas nu bija radies. Hokejs bija liela daļa no viņa dzīves un tagad, kad alkoholam tajā vairs nebija vietas, spēle atkal nonāca priekšplānā. Dinamo menedžera Sējēja zvans bija atbilde šiem meklējumiem. No Amerikas atbrauca cits Ozoliņš – izsalcis, mērķtiecīgs, vēl ar pulveri kaulos, rokās, arī mazliet kājās. Tam līmenim, kurā viņu gribēja iespēlēt – viņš bija solīds. Atcerieties, pirmās sezonas pirmās divas nedēļas pagāja tādā kā taustē, neziņā, piesardzībā – gan no Ozoliņa, gan komandas, gan līdzjutēju puses. Pēc tam – Sandis vienkārši paņēma valdziņus un piecirta piešus. Komandā viņš bija ne tikai kapteinis, bet arī faktiskais līderis – spēle bija viens stāsts, bet daudz lielāka nozīme bija tā brīža trenera personībai. Šuplers nebija slikts variants pie Dinamo stūres, taču līdz ar Ozoliņa atnākšanu viņa autoritāte mazinājās. Pirmkārt, tāpēc, ka pēkšņi komandā bija spēlētājs, kas sāka uzdot konkrētus jautājumus, uz kuriem Jūlim nebija atbildes. Otrkārt, Sandis negribēja zaudēt... Var teikt, ka Šuplers bija pateicīgs atspēriens Ozoliņa egoismam, kur priekšplānā vienmēr tika noliktas komandas intereses. Nu, labi – ja nav atbildes trenerim, kāpēc vajag uz laukuma darīt vai nedarīt tādas un šitādas lietas, tad mēs, puikas, sanāksim kopā un padomāsim. Un viņi sanāca! Un viņi vinnēja, kad ūdens smēlās mutē. Motivāciju nevajadzēja meklēt – kad Sandim tic vismazāk, viņš sevī atrod milzīgas spēka un gara rezerves. Mēģiniet atcerēties, cik skeptiski daudzi vērtēja viņa atgriešanos Dinamo kreklā – tam bija pamats. Taču pats galvenais varonis domāja savādāk. Arī dzeršanu viņš nolika malā kā izgulētu murgu – kopš tā pavasara, kad Ozoliņš pateica Sējējam – jā! – viņš nav pudelei pieskāries. Dinamo bija gājuši ar šo darījumu pa šauru laipu, bet – trāpīja. Tagad par to, ko komanda nogulēja šajā kopdzīvē.

Kad pagājušajā pavasarī Rīgas Dinamo administrators Juris Savickis publiski pateica, ka viens no iemesliem, kāpēc mēs esam zaudējuši play off sēriju pret Lokomotiv, esot kapteinis Ozoliņš – tālāk vajadzēja ne tikai vārdus, bet arī darbus. Mēģiniet iztēloties sevi šādā situācijā, jebkurā darba vidē – neskatoties uz jūsu pašatdevi un piemēru, jums pasaka, ka esat slikts darbinieks. Ko padomājāt? Labākajā gadījumā – priekšnieks, maita. Sliktākajā – ejiet jūs visi... Nu, ziniet, kur! Ja Savickis ir uzņēmuma – šajā gadījumā vienas komandas – menedžeris, tad šādi mājieni nepaliek bez sekām. Iespējams, ka klubam bija doma – atteikties no tālākas sadarbības ar Ozoliņu. Tad augstāk minētie izteikumi vēl kaut kā iederas kopējā kontekstā. Bet, ja pēc visa pateiktā jūs pēc pāris mēnešiem atkal sadodaties rokās – šīs attiecības vairs nav balstītas uz savstarpējo uzticību, kur nu vēl atdevi. Tas ir teātris – abpusēji. Nē, protams, Ozoliņš līdz pēdējam ir un paliks profesionālis un piemērs citiem, taču zemapziņā nez vai viņš tagad sevī īpaši kopj to sadaļu, ko sauc par lojalitāti savai darba vietai. Viņš to nekad nav teicis skaļi, taču būtu tikai normāli, ka Sandis šo aizvainojumu vai apvainojumu pārvērstu formālā vienaldzībā. Nevis lai riebtu, bet vienkārši – lai parādītu, ka, iespējams, Savickis nav kaut ko sapratis. Jebkuram tā būtu. Vai otrs variants – abas puses paspiež viena otrai roku un – uz redzēšanos. Kāpēc tas otrais nenotika? Kas Dinamo paslīdēja garām (vai vienošanās ar Skrastiņu) un, kāpēc viņu izpratne par hokeja lietām palika ar daudzpunktiem... Jo Ozoliņu tobrīd taču pasūtīja! Atgriežoties pie sarunu galda par līgumu, kur bija tas vēsais saprāts, kam vajadzēja teikt priekšā – hei, emocionāli un fiziski šis cilvēks nav ar bezgalīgu resursu. Trīsdesmit deviņu gadu vecumā tīri fizioloģiski hokejists nebūs labāks par to divus gadus veco modeli, kādu viņš nolika uz ledus šī kopdarba sākumā. Un vēl taču bija jaunā trenera atnākšana, ar jauno kārtību. Turklāt, nāca nevis kaut kāds rūķītis, bet cilvēks, kas saprot hokeju, zina, ko grib no šīs spēles, komandas un – kas būtu jādara, lai sasniegtu izvirzītos mērķus. Tajā pašā laikā, izskatās, Peka Rautakalio pazaudēja tulkojumā iepriekšējo divu gadu faktisko stāstu – kas šajā komandā bija Ozoliņš un, kāds viņš varētu būt jaunajā versijā. Dinamo tika vaļā no Šuplera, sabrauca augumā Ozoliņam un paņēma... jaunu treneri. Un izlikās, ka visi zem šī jumta dzīvo skaisti un laimīgi.

Tagad par šo sezonu. Kapteinis nevienu brīdi nav sabotējis, ignorējis vai kaut kādā citā mērā licis saprast, ka Pekas Rautakalio jaunā kārtība ir apstrīdama, aizdomīga vai – uzmetama. Tiesa, mainījusies ir Ozoliņa loma – tagad blakus ir treneris, kurš zina un spēj pamatot, kāpēc viņš prasa no hokejistiem konkrētas lietas. Savā ziņā tas ir jauki – kārtība izriet no kompetences, ko izstaro somu speciālists. Tajā pašā laikā, kapteinis un komanda iepriekšējos divos gados bija rosījušies savrup, piemeklējot iepriekšējam trenerim atbilstoša lieluma blefu... Rautakalio gadījumā nekas tāds nevar notikt – viņš prasa pēc pilnas programmas. Tagad ir divas autoritātes – viens, kas iepriekš bija neapstrīdams līderis, otrs – kas dzīvo ar pārliecību, ka komandā ir tikai viens galvenais treneris. Ozoliņš necīnījās par uzmanību vai par savas lomas pozīcijām, kam tagad ir cits ietvars. Viņš peldēja pa straumi – kā lika treneris. Taču viens ir tā sev iestāstīt, pavisam kas cits – to izdarīt... Vajadzēja paiet divdesmit spēlēm, lai saprastu – lai izmantotu hokejistu Ozoliņu viņa esošajā sportiskajā formā un gatavībā, ir jāmainās gan paša spēlētāja, gan arī trenera vīzijām. Ja Rautakalio saka, ka Sandis nav vēl simtprocentīgi gatavs fiziski, tad, atļaušos apgalvot - viņš labāks vienkārši nevar palikt. Ieskatieties šī hokejista pasē. Ja pats Ozoliņš sev ir iestāstījis vai pārliecinājis, ka viņš šim līmenim atbilst par tiem pašiem simts procentiem, tad atkal lūgtu paņemt rokā pases datus... Jā, varbūt kādā citā komandā, ar citu lomu un partneriem viņa šī brīža sniegums uz KHL ledus būtu ar citu iepakojumu, taču Rīgas Dinamo ir pavisam cits stāsts. Tā nav fitnesa zāle, kurā jaunajiem jānodemonstrē attieksme un muskuļu formas – hokejs nežēlīgi prasa citus atskaites punktus.

Kapteinis uz soliņa. Piekritīsiet – tā nav un nevar būt nejauša sakritība. Tas noteikti nav vienas trešdaļas eksperiments. Tāds treneris un personība kā Rautakalio, neko tādu neatļautos, ja neredzētu tam pamatu. Turklāt, ne tikai pamatu uz ledus, bet arī – citās vidēs... Tas var būt gan mājiens komandai, gan mājiens Ozoliņam. Pirmajiem tas varbūt palīdz vairāk, liek aizdomāties, izvērtēt, Sanda gadījumā – tā ir vēl viena situācija, kurā tiek aizskarts viņa pašlepnums. Visās iepriekšējās reizēs tādi pavērsieni ir piespieduši Ozoliņu spītīgi sakost zobus un parādīt – esmu labāks, nekā domājat. Kas notiks tagad? Vai trīsdesmit deviņu gadu vecumā viņš šīs savas dziņas jau nav nolicis plauktiņā, kur uz kastītes rakstīts – veči, pieņemiet tādu, kāds esmu, labāks vai sliktāks nepalikšu... Vai tāds Ozoliņš ir vajadzīgs šai komandai? Ko darīt? Vadība šo sezonu ir pasludinājusi par pārmaiņām, ko varētu arī norakstīt skurstenī. Domāt, ka tagad Rautakalio paspēlēsies, izgāzīsies un viņu padzīs – diezgan naivi. Ja trenerim dots uzticības mandāts, tad jāļauj arī rīkoties. Tas nozīmē, ka visticamāk Peka pēc šīs sezonas saņems kluba vadības priekšlikumu – pagarināt līgumu. Tas notiktu automātiski, ja komanda iekļūtu play off turnīrā, ja nē – klubam paliek pēdējā roka vai izvēle trenera jautājumā. Šaubos, vai viņi uzsāktu šīs pārmaiņas, no tām atsakoties uzreiz pēc gada – ar jebkuru sasniegto rezultātu. Tomēr – kapteiņa Ozoliņa jautājums paliek...

Ļaut viņam simboliski nospēlēt šo sezonu, pieņemt, ka tā ir nodeva laikam un viņa iepriekšējiem sasniegumiem un – pavasarī sarīkot lielās atvadas? Versija. Reāla. Vienoties ar Ozoliņu – ja komanda neiekļūst play off un tas kļūst zināms savlaicīgi – par salīdzinošu godīgu naudu piespēlēt kapteini kādai citai krievu komandai? Versija. Arī reāla. Klubs tiktu pie naudas, hokejists – pie cita turpinājuma. Vienīgi, kas no tā pašam Ozoliņam? Vai viņš ir izsalcis pēc kaut kā tāda? Samainīt Ozoliņu pret citu (-iem) spēlētāju, kas atbilstu trenera koncepcijai. Versija. Arī iespējama, tikai – kurš un pret ko... Vēl jau pie visiem pagriezieniem jāpatur prātā līgas intereses, jo tā Ozoliņa seju ir nopietni mārketējusi Zvaigžņu spēles sakarā. Ja Ozoliņu iesaista tirgos, situācija paliktu divdomīga. Likt kapteinim trenēties vairāk, spēlēt labāk? Atkal atgriežamies pie pases apskates un spēju griestiem noteiktā vecumā. Tomēr kapteinis uz soliņa ir kaut kas vairāk par viena spēlētāja nespēju aizvadīt uz ledus savu maiņu, vai morālais sods par pieļauto kļūdu laukumā. Tas ir kaut kas vairāk par atklāsmi – hei, viņš atkal sapinās savos lēmumos, tāpēc viņam ir jāpasēž, jāpārdomā... Pirms kāda laika treneris runāja par cirvjiem, kas jācilā, lai mainītu Dinamo hokejistu domāšanu. Iespējams, viņš īsto cirsmu sācis tieši ar šo gājienu... Drosmīgi, atbildīgi un nevar teikt – neizprotami. Tieši tāpēc turpinājums būs interesants. Kas atliek Ozoliņam? Pieņemt, ka viss notiek, lai būtu labāk. Viņš pats nav tāds āzis - lai to nesaprastu.

Slēpts komentārs: St_Germain
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-11-07 09:03, pirms 13 gadiem
Bet vai tad Sandis, pirms parasktīt līgumu ar DR, nebija lietas kursā par Pekku? Ja bija, vai viņš nezināja un nesaprata, kādas būs Pekkas prasības un nostāja? Manuprāt Sandim prāta ir diezgan, lai saprastu, ka 2 saimnieces virtuvē nozīmē piededzināta kotlete! Jebkurā gadījumā teiciens "Ko sēsi, to pļausi" atbilst.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2011-11-07 09:08, pirms 13 gadiem
Nesaprotu vienu - kāpēc viss šis raksts ir caurausts ar Rautakallio slavinājumiem? Tipa viņs "zin ko grib", ir "augsta līmeņa speciālists" utt. Izņemot skaistu izrunāšanos preses konferencēs, kā arī neloģisku un ar zinātni nepamatotu komantas nodzīšanu treniņnometnē, nekas cits nav manīts.
Spēles netiek vadītas vispār, viss pilnīgā pašplūsmā. Pasakiet kaut vienu spēli šosezon, kurā varētu teikt, ka komanda ar savu taktiku ir uzvarējusi spēcīgāku pretinieku un ir lauzta spēles gaita? Nav tādu. Varbūt vienīgi veiksmes vakars Maskavā pret Dinamo, kad krita iekšā visādi brīnumi.

     [+] [-]

, 2011-11-07 09:14, pirms 13 gadiem
Domāju, tev tomēr nav tasinība. Pekka ir labs treneris. Problēma ir cita - Pekka nezin mūsu spēlētāju "untumus" un "spītību". Ar to var tiks galā tikai 1 veidā 'pa labam". Pekka nav tas, kurš klanīsies Latvijas hokeja profesionāļu priekšā... Pie tam, kurš tavuprāt būtu labs treneris priekš DR???
gregors rakstīja: Nesaprotu vienu - kāpēc viss šis raksts ir caurausts ar Rautakallio slavinājumiem? Tipa viņs "zin ko grib", ir "augsta līmeņa speciālists" utt. Izņemot skaistu izrunāšanos preses konferencēs, kā arī neloģisku un ar zinātni nepamatotu komantas nodzīšanu treniņnometnē, nekas cits nav manīts.
Spēles netiek vadītas vispār, viss pilnīgā pašplūsmā. Pasakiet kaut vienu spēli šosezon, kurā varētu teikt, ka komanda ar savu taktiku ir uzvarējusi spēcīgāku pretinieku un ir lauzta spēles gaita? Nav tādu. Varbūt vienīgi veiksmes vakars Maskavā pret Dinamo, kad krita iekšā visādi brīnumi.

 +12 [+] [-]

, 2011-11-07 09:20, pirms 13 gadiem
St_Germain rakstīja: Daudzu sportistu problēma ir spēja laikā aiziet no sporta, aiziet zenītā, kas, piemēram, Hašekam bija meklējams KHL, lai tagad viņu atcerās nevis kā vienu no labākajiem NHL vārtsargiem, bet Spartaka caurumiem, tādu piemēru ir daudz
apskaties kam bija visvairāk sauso spēļu iepriekšējā sezonā un tad sauc viņu par caurumu.

  +7 [+] [-]

, 2011-11-07 09:22, pirms 13 gadiem
gregors rakstīja: Nesaprotu vienu - kāpēc viss šis raksts ir caurausts ar Rautakallio slavinājumiem? Tipa viņs "zin ko grib", ir "augsta līmeņa speciālists" utt. Izņemot skaistu izrunāšanos preses konferencēs, kā arī neloģisku un ar zinātni nepamatotu komantas nodzīšanu treniņnometnē, nekas cits nav manīts.
Spēles netiek vadītas vispār, viss pilnīgā pašplūsmā. Pasakiet kaut vienu spēli šosezon, kurā varētu teikt, ka komanda ar savu taktiku ir uzvarējusi spēcīgāku pretinieku un ir lauzta spēles gaita? Nav tādu. Varbūt vienīgi veiksmes vakars Maskavā pret Dinamo, kad krita iekšā visādi brīnumi.
tāpēc, ka autors ir A.P., būtu rakstu rakstījis, piemēram, J.M. - raksts būtu pilnīgi savādāks

  +8 [+] [-]

, 2011-11-07 09:29, pirms 13 gadiem
Vēl viens variants - RD ziemā panāk vienošanos ar Ozo par līguma pārtraukšanu un KHL Zvaigžņu spēlē Ozo paziņo par karjeras beigām. Viss pa skaisto, publika kājās stāvot aplaudē un visi laimīgi

  +1 [+] [-]

, 2011-11-07 09:30, pirms 13 gadiem
Pilnībā piekrītu "gregors".
Un nav man saprotama arī cien. A.Pučes piekoptā Rautakallio slavināšana....... ar kādu mērķi?????
Piedodiet, bet šis soms man vienkārši šķiet aprobežots un spītīgs āzis, kas zin tikai viena stila hokeju, ko es sauktu par diezgan primitīvu.
Ir skaidri redzams, ka Dinamo nav un nebūs gatavi spēlēt tā kā soms to grib. Un runājot par pretinieku komandām ir lieliski redzams, ka pret šādu stila hikeju KHL komandām (es teiktu treneriem) spēlēt ir ļoti vienkārši.... Un nevajag visu novelt uz spēlētājiem, pagājušajā gadā varēja iemest un tagad nē.....??? Padomā trener vai vaina nav Tevī????? Es teiktu Pekam paldies un uz redzēšanos!

  +3 [+] [-]

, 2011-11-07 09:32, pirms 13 gadiem
Es arī sāku domāt ka kaut kas nav kārtībā ar treneru korpusu, jo tā nevar būt kad sportisti nevar saņemties gandrīz uz katru otro spēli!
Nevar vainot tikai Hokejistus!

  -3 [+] [-]

, 2011-11-07 09:33, pirms 13 gadiem
nu ko tas nabaga Pekka var izdarīt ar GM nokomplektēto komandu Ozo Niživijs Ankipāns veci Laviņš vecs un rūķis Reķis rūķis Cipulim Meijam Stālam Džeriņam neveicās u.t.t.Nepaņēma taču ne Saulieti,ne Pelšu,neizteica pidāvājumus Kuldam vai Bārtulim,nenoriskēja ar Koļesņikovu u.t.t

 +10 [+] [-]

, 2011-11-07 09:35, pirms 13 gadiem
Vai Ozoliņš jebkad nāca strādāt pie Savicka, vai tomēr - spēlēt hokeju? Uz ko viņam apvainoties? Uz Kirovu - jā, jo uz izlasi viņš gāja, lai sakārtotu saimniecību, un gāja viņš tieši pie Kirova, bet šis - iekoda rokā... Vai Savickis Sandim rokā iekoda?

Kāpēc nosēdies ir ne tikai Sandis, bet arī Laviņš, Ankipāns, par Ņiživiju nemaz nerunāsim?

Kā komanda tika gatavota sezonai, vai nevar būt tā, ka mūsu jaunais treneris gluži vienkārši nav kvalificēts darbam ar VETERĀNIEM?

  +2 [+] [-]

, 2011-11-07 09:35, pirms 13 gadiem
pinta rakstīja: neizteica pidāvājumus Kuldam vai Bārtulim
kā Tu zini, ka neizteica? varbūt kāds vienkārši nepiekrita?

  +9 [+] [-]

, 2011-11-07 09:37, pirms 13 gadiem
Nav ko fantazēt, viss slēpjas tajā, ka vasarā netika veikta kārtiga sagatavošanā, muguras vai kāda cita iemesla dēļ. Šādā vecumā tas ir svarīgi.

Un Pekka patiesībā ļoti grudri izdarīja atstājot Ozo uz soliņa tieši pēdējā spēlē pirms pārtraukuma, lai padomā un pārtraukumā pastrādā.

  +7 [+] [-]

, 2011-11-07 09:37, pirms 13 gadiem
gregors rakstīja: Nesaprotu vienu - kāpēc viss šis raksts ir caurausts ar Rautakallio slavinājumiem? Tipa viņs "zin ko grib", ir "augsta līmeņa speciālists" utt. Izņemot skaistu izrunāšanos preses konferencēs, kā arī neloģisku un ar zinātni nepamatotu komantas nodzīšanu treniņnometnē, nekas cits nav manīts.
Spēles netiek vadītas vispār, viss pilnīgā pašplūsmā. Pasakiet kaut vienu spēli šosezon, kurā varētu teikt, ka komanda ar savu taktiku ir uzvarējusi spēcīgāku pretinieku un ir lauzta spēles gaita? Nav tādu. Varbūt vienīgi veiksmes vakars Maskavā pret Dinamo, kad krita iekšā visādi brīnumi.
Pekka ir tik tiešām labs un prasīgs treneris precīzi ir jāizpilda viņa norādījumi . Nelaime jau tā , kad mums nav izpildītāju un nespējam visu spēli nospēlēt disciplinēti pie pirmām grūtībām ( iemestajiem vārtiem ) metam plinti krūmos un sākam spēlēt kā iedomājāmies ir pareizi nevis, kā treneris prasa . Pietrūkst pacietības un disciplīnas .

  +7 [+] [-]

, 2011-11-07 09:40, pirms 13 gadiem
M rakstīja: Vai Ozoliņš jebkad nāca strādāt pie Savicka, vai tomēr - spēlēt hokeju? Uz ko viņam apvainoties? Uz Kirovu - jā, jo uz izlasi viņš gāja, lai sakārtotu saimniecību, un gāja viņš tieši pie Kirova, bet šis - iekoda rokā... Vai Savickis Sandim rokā iekoda?

Kāpēc nosēdies ir ne tikai Sandis, bet arī Laviņš, Ankipāns, par Ņiživiju nemaz nerunāsim?

Kā komanda tika gatavota sezonai, vai nevar būt tā, ka mūsu jaunais treneris gluži vienkārši nav kvalificēts darbam ar VETERĀNIEM?
Jā, Kirovs "nolika kluci uz Sanda spilvena", taču ne mazāks uzbrauciens bija arī no Savicka puses - par to, ka zaudējumā pret Loko vainojams ir Sandis (jo domās esot jau ar izlasi).

  +4 [+] [-]

, 2011-11-07 09:41, pirms 13 gadiem
St_Germain rakstīja: Daudzu sportistu problēma ir spēja laikā aiziet no sporta, aiziet zenītā, kas, piemēram, Hašekam bija meklējams KHL, lai tagad viņu atcerās nevis kā vienu no labākajiem NHL vārtsargiem, bet Spartaka caurumiem, tādu piemēru ir daudz
Īsti nepiekrītu formulējumam - problēma. Šie daudzie sportisti ir sava darba fanātiķi, kuriem joprojam iekšēji kaut kas neliek mieru, lai karinātu slidas, apavus u.c. uz nagliņas. Ir taču daudzi piemēri, kad lielas zvaigznes atgriežas lielajā sportā nevis naudas dēļ, bet tieši iztrūkstošo emociju un adrenalīna dēļ - Ozoliņš, Hašeks Džordans, Šumahers!

  +2 [+] [-]

, 2011-11-07 09:41, pirms 13 gadiem
zzk rakstīja: kā Tu zini, ka neizteica? varbūt kāds vienkārši nepiekrita?
zinu pēc Kuldas intervijas un viņa brāļa sacītā

  +7 [+] [-]

, 2011-11-07 09:43, pirms 13 gadiem
Lai pasēž. Tādi kā Ozoliņš nav jāizmet. Paies sezona, skaisti pateiks Paldies un miers..

  +3 [+] [-]

, 2011-11-07 09:43, pirms 13 gadiem
pinta rakstīja: zinu pēc Kuldas intervijas un viņa brāļa sacītā
ja viss dzīvē būtu tā, kā tiek intervijās stāstīts, dzīve būtu stipri savādāka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-11-07 09:44, pirms 13 gadiem
nu grūti ar veciem opeļiem apdzīt mersedesus,nav neiespējami,bet ļoti grūti

  +2 [+] [-]

, 2011-11-07 09:47, pirms 13 gadiem
zzk rakstīja: ja viss dzīvē būtu tā, kā tiek intervijās stāstīts, dzīve būtu stipri savādāka
Ja viss dzīvē būtu tā,kā ir iedomājies GM -arī viss būtu stingri savādāk

 +10 [+] [-]

, 2011-11-07 09:49, pirms 13 gadiem
pinta rakstīja: nu grūti ar veciem opeļiem apdzīt mersedesus,nav neiespējami,bet ļoti grūti
Tu Ozoliņu Opelim pielīdzini vai?
Es teiktu Jaguars, īpašs šarms un skaistums, prestižs, bet ar sev raksturīgiem mīnusiem. Bet kā rāda pasaules ritējums, ar vecu Jaguāru ne vienu vien jaunu Opelīti var nokost...

  +1 [+] [-]

, 2011-11-07 09:51, pirms 13 gadiem
Ko jūs te maļat par Pekkas slavināšanu - drīzāk šis Pučes raksts parāda Šuplera nevarēšanu un mīkstumu. Bet vienu gan Pučes kungs aizmirsa pieminēt - vajag paskatīties arī citu spēlētāju pases datos - Cipulis - jauns džeks - 20 spēles 0+0 - nu KAMON - kapēc to neredz Pekka. Otrs brīnumbērns - Sprukts - spēlē pret Severstaļ - pilnīgs lupata - nekāda vēlme cīnīties - daiļslidotājs (pat tas viņam skan kā komplimets,pff).
Par Ozoliņu - paskatieties +- un viss top skaidrs. Ir mazliet par traku. Mana versija - Ozoliņš pēc šīs sezonas beidz hokejista karjeru un paliek par treneri (aizsargu) Dinamo, nomainot Ignatjevu, vai arī aiziet uz citu komandu (aizbrauc uz USA?) par menedžeri/treneri, jo NETICU, ka no hokeja aizies.

  +4 [+] [-]

, 2011-11-07 09:54, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Tu Ozoliņu Opelim pielīdzini vai?
Es teiktu Jaguars, īpašs šarms un skaistums, prestižs, bet ar sev raksturīgiem mīnusiem. Bet kā rāda pasaules ritējums, ar vecu Jaguāru ne vienu vien jaunu Opelīti var nokost...
visi Jaguāri un Merši ar laiku pārvēršās par opeļiem

  +4 [+] [-]

, 2011-11-07 10:13, pirms 13 gadiem
pinta rakstīja: visi Jaguāri un Merši ar laiku pārvēršās par opeļiem
un tu? Par vecu krabbi parvertiisies??? Zpskatieties cik Ozo ir punkti? Un,ja buutu,kas met iekssaa,punktu buutu 3reiz vairaak! Cik piespeeles ir iedotas,izveidojot reaalus vaartu momentus? Naw jau kam pielikt punktu ozo piespeeleem. Tad vinja ststistikaa nebuutu nekaadu -12 utt.

  +2 [+] [-]

, 2011-11-07 10:13, pirms 13 gadiem
Es esmu '' Pekas stila '' hokeja piekritējs. Bet ar šo gājienu viņš parādīja,ka nav gudrs treneris. Viņam kā P.Vorobjovam jāstrādā ar puišeļiem,tad varbūt kaut ko sasniegs savā trenera karjerā!
Sen pierādīta patiesība - diktatoriska stila vadītāji necieš sev blakus stipras personības!
Vai vai viņš pirms sezonas nezināja Ozo spēles stilu? Vai viņš 20 spēlēs neredzēja Ozo fiz. kondīciju ,pēc muguras traumas?
Vai 20 spēļu laikā ''treneris - disciplīnas piekritējs'' pieņēma kādus radikālus lēmumus attiecībā uz spēlētājiem vai taktiku -nē!
Tā vietā,lai noorganizētu Ozo piesegšanu aizsardzībā ,viņš viņu atsēdina! Sākt lauzt to ko nevar salauzt . Absolūti stulba rīcība.
Vajag aizmainīt Ozo uz kādu ''oligarhu klubu'',lai pabeidz karjeru apgādājot meistarīgus uzbrucējus ar ''piespēlēm - konfetēm''!

  -1 [+] [-]

, 2011-11-07 10:24, pirms 13 gadiem
Indycross rakstīja: Es esmu '' Pekas stila '' hokeja piekritējs. Bet ar šo gājienu viņš parādīja,ka nav gudrs treneris. Viņam kā P.Vorobjovam jāstrādā ar puišeļiem,tad varbūt kaut ko sasniegs savā trenera karjerā!
Sen pierādīta patiesība - diktatoriska stila vadītāji necieš sev blakus stipras personības!
Vai vai viņš pirms sezonas nezināja Ozo spēles stilu? Vai viņš 20 spēlēs neredzēja Ozo fiz. kondīciju ,pēc muguras traumas?
Vai 20 spēļu laikā ''treneris - disciplīnas piekritējs'' pieņēma kādus radikālus lēmumus attiecībā uz spēlētājiem vai taktiku -nē!
Tā vietā,lai noorganizētu Ozo piesegšanu aizsardzībā ,viņš viņu atsēdina! Sākt lauzt to ko nevar salauzt . Absolūti stulba rīcība.
Vajag aizmainīt Ozo uz kādu ''oligarhu klubu'',lai pabeidz karjeru apgādājot meistarīgus uzbrucējus ar ''piespēlēm - konfetēm''!
...parādi man šobrīd kaut vienu "oligarhu klubu", kurš gribētu savās rindās Ozo šobrīd...

  +7 [+] [-]

, 2011-11-07 10:25, pirms 13 gadiem
zulus rakstīja: Ko jūs te maļat par Pekkas slavināšanu - drīzāk šis Pučes raksts parāda Šuplera nevarēšanu un mīkstumu. Bet vienu gan Pučes kungs aizmirsa pieminēt - vajag paskatīties arī citu spēlētāju pases datos - Cipulis - jauns džeks - 20 spēles 0+0 - nu KAMON - kapēc to neredz Pekka. Otrs brīnumbērns - Sprukts - spēlē pret Severstaļ - pilnīgs lupata - nekāda vēlme cīnīties - daiļslidotājs (pat tas viņam skan kā komplimets,pff).
Par Ozoliņu - paskatieties +- un viss top skaidrs. Ir mazliet par traku. Mana versija - Ozoliņš pēc šīs sezonas beidz hokejista karjeru un paliek par treneri (aizsargu) Dinamo, nomainot Ignatjevu, vai arī aiziet uz citu komandu (aizbrauc uz USA?) par menedžeri/treneri, jo NETICU, ka no hokeja aizies.
un kā izpaudās Šuplera nevarēšana??? rezultāti liecināja gan par ko citu... kurā no sezonām Šuplers nesasniedza rezultātu?

  +1 [+] [-]

, 2011-11-07 10:26, pirms 13 gadiem
viss ir normāli, 10 dienu pauzē atkopsies, un turpinās labāk kā līdz šim. Kļūdas, protams, gadās un gadīsies, bet tas ir īpašais Ozo šarms.
Es pat teiktu, ka vairāk ir nobraukts auzās ar pārējiem letiņu aizsargiem, tas līmenis neatbilst KHL standartam, bet gribam tomēr uzvaras? Kurš no mūsu aizsargiem tiktu stabili spēlēt kādā citā krievu komandā? Baidos, ka...

  +1 [+] [-]

, 2011-11-07 10:30, pirms 13 gadiem
Tak, lai ieliek viņu uzbrukumā, pārmaiņas labad. Vismaz būs, kurš vārtu priekšā stāvēs! Par viņu tikai 2 uzbrucēji ir iemetuši vairāk vārtus. Tam pašam Warg ir par punktu mazāk, turklāt arī viņam nav apskaužams +/- koeficients.
Variants!?
Kā A.Pučes kungs agrāk (arī pavisam nesen) ir teicis - viņš ir uzbrūkošais aizsargs un ar to visiem ir jārēķinās.
Nenoliedzu, ka Ozo sāk norietēt, bet, lai tagad viņu atbrīvot no komandas, nu nez. Variants, kas vēl tiešām varētu patikt ir Ozo atvadas kā spēlētājam Rīgā, Zvaigžņu spēlē, bet citādi, tiešām nezinu.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-07 10:32, pirms 13 gadiem
Es pilnībā piekrītu Pučes rakstītajam un tikai Pekkam šo Ozo nosēdināšanu malā bija jāizdara jau krienti agrāk...krietni...tak visiem redzams, kas notiek uz laukuma, kad Ozo tur atrodas!
Un tiem kas raksta ka Pekka var tikai spēlētājus kritizēt...iesaku padomāt, a ko viņam vēl darīt, ja spēlētāji kā spītīgi āži nedara to ko no viņiem prasa!!!???

 +12 [+] [-]

, 2011-11-07 10:42, pirms 13 gadiem
Domaaju, ka puse no draamas ir nevietaa. Ozo shosezon ir pieraadiijis, ka pat 39 gadu vecumaa, ir labaakais aizsargs peec punktiem. Cita lieta, ka vinjsh ar saviem tieshajiem pienaakumiem diezgan suudiigi tiek galaa, bet tas savukaart ir izskaidrojams ar fizuhu... Nevajag norakstiit veco buku, nev jau galu galaa maticina variants. Vajag paartraukumaa pastraadaat, un gan jau ka sezonu nospeelees normaali... Ko dariit naakamgad, tas jau ir cits jautaajums.

  +2 [+] [-]

, 2011-11-07 10:46, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: un kā izpaudās Šuplera nevarēšana??? rezultāti liecināja gan par ko citu... kurā no sezonām Šuplers nesasniedza rezultātu?
Jautājums ir, vai sasniegtu ar pašreizējo sastāvu...
Domāju, viņš labi zināja, kas sekoss...

  +3 [+] [-]

, 2011-11-07 10:47, pirms 13 gadiem
Tikai tā visa "neforma" nemaisa Ozo būt par rezulatīvāko aizargu (tagad dalīta vieta ar GG)! Un kā Ozo nav vairākumā tā vairākums pārvēršas par hvz ko tikai ne vairākuma izspēli.... vai te vēl var būt kādas ruras par Ozo lomu komandā?

     [+] [-]

, 2011-11-07 10:58, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Jautājums ir, vai sasniegtu ar pašreizējo sastāvu...
Domāju, viņš labi zināja, kas sekoss...
pretjautājums: vai paliekot Jūlim, šis sastāvs būtu tāds pats, kāds tas ir šobrīd?

  +2 [+] [-]

, 2011-11-07 11:09, pirms 13 gadiem
tur jau ir jāsēdina ne tikai Ozoliņš tad malā, bet visas maiņas, jo pēdējajās spēlēs "nepeld" tikai 4. maiņa, kurai arī ir mazāks spēles laiks katrā spēlē. Šeit vairāk ir fiziskās sagatavotības jautājums

  +2 [+] [-]

, 2011-11-07 11:10, pirms 13 gadiem
Daļeji es piekrītu Armanda raksītajam, bet es tomēr vairāk ticu, ka Pekka redz un zin, ka Ozo var vairāk, bet pie vainas ir fiziskaā kondīcija(pie vainas vasaras muguras savainojums)!!!
Tas, ka nosēdināja malā, pareizi, bija pelnijis, bet to bija pelijuši vēl daži! Piemēram, ko labu uz laukuma darija "koka cilvēciņš"? Es teiktu neko, ja par labām var uzskatīt kādas trīs vai četras avantūtiskas piespēles sev aiz muguas, slidojums - izskatijās, ka pie piektā punkta bija 32 kg bumba piesieta, aizsardzībā nospēlēja sūdīgi, kā rezultātā zaudēti vārti! Es, ja būtu treneris, aizsūtītu viņu uz Liepāju pārdomāt dzīvi!
Vēlviens kandidāts braucienam uz Liepāju ir Krišjānis, vainīgs vairākos vārtu zaudējumos, pie tam dīvaini, it kā atpakaļ bija, bet neko nedarija, pasīvi stāvēja! Tāda sajūta, ka Krišjānis ir iestājies kādā zolīdo džentelmeņu kubiņā! Kur agresivitāte, kur spēka paņēmieni, neko nesaprotu?
Kopumā ņemot, lai arī cik nerezultatīvi mēs uzbrūkam, tomēr uzbrukums priecē, tas ir skatāms, ceru, ka sāks arī abiltoši uzbrukumu daudzumam arī krist. Aizsardzība - lūk te ir laža, ņemot vērā, ka iepriekšējos gados, ar tiem pašiem spēlētājiem, aizsargājāmies cienīgi, tad šogad tie paši nerāda vēlamo rezultātu! Kur vaina? Es domāju, ka pie Pekkas stila tieši Ignatjevs nevar pieskaņotoes, kā rezultātā aizsardzība ļoti bieži ir atrauta no piecinieka, pretinieks mūs tehnski iztiepj, un pēc tam pa vienam "novāc""! Vēl par ko vienmēr esmu brīnijies, kāpēc mūsu aizsargiem ir tik vāji un tik neprecīzi metieni? Kāpēc tik maz metam pa lādi, tas uz visiem attiecas, mēs tik cenšamies izspēlēt uz tukšiem, grozam to ripu pa stūriem, bet no stūra golu neiemetīsi! Kāpēc tur kaut kāds krievs vismaz var trāpīt pa lādi, kāpēc viņu uzbrucēji vienmēr ir priekšā vārtusargam, kāpēc viņi regulāri pielabo mestā ripas, un tagad cik mēs esam šitā vārtus zaudējuši pa šiem gadiem???? Piet tam vienalga kurš bija kastē, Edža, Telkvists, Holts, Lūsiņš vai Jučers!

  +2 [+] [-]

, 2011-11-07 11:11, pirms 13 gadiem
zulus rakstīja: Ko jūs te maļat par Pekkas slavināšanu - drīzāk šis Pučes raksts parāda Šuplera nevarēšanu un mīkstumu. Bet vienu gan Pučes kungs aizmirsa pieminēt - vajag paskatīties arī citu spēlētāju pases datos - Cipulis - jauns džeks - 20 spēles 0+0 - nu KAMON - kapēc to neredz Pekka. Otrs brīnumbērns - Sprukts - spēlē pret Severstaļ - pilnīgs lupata - nekāda vēlme cīnīties - daiļslidotājs (pat tas viņam skan kā komplimets,pff).
Cipulim ir 0+4. Taču piekrītu viedoklim, ka šajā gadījumā treneris nav vainīgs, ka daži labi sēž uz nullēm. Pēdējās mājas spēlēs realizācija 4/132. Spruktam var braukt virsū cik grib, taču paskatoties komandas sarakstā - atrodi kādu labāku par viņu. Ir Sprukta maiņa un kas pēc tam seko? Varjs ar -10, savainots Lundmarks, 4. maiņas uzbrucējs Luceniuss, punktu mašīna Cipulis, jaunais Podziņš, uz jaunatnes klubu nosūtītais Bukarts utt. Domāju, ka Ņiživijs, Lundmarks, Nieminens vēl varētu pacelt šo komandu (respektīvi, realizāciju pacelt augstāk par 1/30).

  +2 [+] [-]

, 2011-11-07 11:16, pirms 13 gadiem
Puče kā vienmēr par Pekku, tagad jau pret Ozo aizgāja..
pirms ņemt treneri, jāpaskatās kādas ir hokejas tradīcijas šajā valstī.
visi zina, ka ZA, Somijas, Zviedrijas stils ir agresīvs hokejs, ar ripas mešanu zonā, skriešanu pa visu laukumu u.t.t.
Slovaki, čehi ir labi mētāji, atceramies, kā mēs slovakiem OS 2010 gadā 0:6, un visus vārtus mēs zaudējam pēc labiem metieniem ne viss smukam kombinācijām..
Latvieši ir PSRS skolas hokejisti, ar smukam kombinācijām (tagad mazāk) ar piespēlēm u.t.t.
Ja mēs tā gribam nomainīt spēles stilu, var būt Peku vajadzēja paņemt pastrādāt sakuma gadu, divus HK Rīga, iemācīt jaunos, apmācīt ar savu filozofiju un jau atnākt ar kaut vai jauno gatavu piecinieku lielajā komandā, lai nē pārmācīt vecos, kuriem ir savā filozofija. Bet ne vis gatavot pēc viena stila spēlētājus, pēc tam stāstīt ka mums visi ir slikti un 20-23 gadu vecumā atkal mācīt no jaunā?
kas attiecas uz Ozo, viņš protams neskrien ka jauns, bet arī tādu līderu var lietderīgi var lietot, labāk par viņi vairākumā zonā var ieiet tikai Niživijs, kāpēc nelietot Ozo vairākuma bez spēles mazākumā? + Mēs spēlējam 7 aizsargos, var sadalīt 4 aizsargu pāris, Ozo spēle kad viens no ceturtās maiņās aizsargiem spēlē kopā ar Ozo otrajā maiņā.

 +11 [+] [-]

, 2011-11-07 11:19, pirms 13 gadiem
Ozo visu un visiem jau ir pierādijis!!!! Lai kas arī būtu tālāk, tas īsti vairs neko nemaina.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-07 11:22, pirms 13 gadiem
es domāju, ka nevar norakstīt Ozoliņu, lai atpūšas nedaudz, būs savā KHL līmenī... nevar tā noniecināt labāko, kas mums ir

 +10 [+] [-]

, 2011-11-07 11:26, pirms 13 gadiem
piedod, bet sviestains raksts...

  +2 [+] [-]

, 2011-11-07 11:29, pirms 13 gadiem
Protams, A.Pučes skatījums uz Ozoliņa kunga veikumu ir subjektīvs. Kā gan citādi varētu būt, ja Ozo ir darba devējs Armandam firmā "Golfs un karti". Tācu runa nav par to.... Ozoliņa kunga izveide par cietēju un mocekli, nav pamatota, jo :
1) neraugoties uz pieklājīgo vecumu, tas nav arguments viņa vājajai spēlei! Līgā spēlē vēl vismaz 5 hokejisti ar tādu pat vecumu, vai vecāki. Paraugamies uz Jāgru , tagad jau NHL kreklā! Nav pamats visu norakstīt uz vecumu! Cik tad pagāja kopš play off cīņām pavasarī un šīs sezonas sākuma? Pa pusgadu Ozoliņš aizmirsa kā jāspēlē hokejs? Kā pirmkārt, viņam kā aizsargam jārūpējas par savu vārtu drošību?

2) arguments par savainojumiem gan ir vietā. Taču, ja nevari pavilkt fiziski, nelien uz ledus ! Vai sliktākais + - koef. VISĀ LĪGĀ nenorāda, ka kkas nav kārtībā?

3) vai kāds ar varu spieda Ozoliņa kungu paraksīt līgumu ar Savicki, ja reiz viņš šķiet tik pretīgs Sandim? Vai tas ir arguments, lai spēlētu slikti? Maza meitene (kā saka Podziņa jaunskungs) ?????

4) problēma ir, protams, arī Pekkas darbībā.. palasot šodienas Karsuma izteikumus Dienā, ir skaidrs, ka Pekka grib "noskriet un nomētāt" visus pretiniekus.... vai tas ir pareizi? Vai šajā gadījumā arī kapteinim nebūtu kas sakāms?

Manuprāt, lielākā vaina jauzņemas Sējēja kungam . Komplektācija pat Liepājai, šķiet , ir veiksmīgāka... LAuzt līgumu ar Sorokinu, bet atstāt Laviņu, gudra doma? Kr.Rēdlihu pat Šuplers laiku pa laikam lamāja publiski,- lēns, neizlēmīgs, aizmirst savu pretspēlētāju, neieņem pareizu pozīciju.... Kādēļ bija jāpagarina līgums ar Ankipānu? Ko komandā dara Šindels? Kādēļ bija vajadzīgs Cipulis? Kādēļ nespēlē Andersons? Kas nākamsezon nāks Ozoliņa un Laviņa (cerams, arī Krišjāņa) vietā? Atkal kārtējais "nespējīgais" , bet lētais un Sējējam izdevīgais imports???
Ozoliņam nevajadzēja spēlēt šo sezonu, tas nu gan ir fakts...

  +2 [+] [-]

, 2011-11-07 11:32, pirms 13 gadiem
Jā un kā spēlēja komanda sezonas sakuma kad Ozo bija savainots?
Kā slavēja Peka Andersonu vēl pirms PČ, teica ka viens no labākajiem aizsargiem LV rindas, kur viņš tagad ir?
Vargu sauc par labāku aizsardzības plāna uzbrucēju, bet džekam ir -10, un visu ko viņš iemeta un atdeva piespēles ir ar Miķeļa palīdzību.
Neaizmirsīsim arī story ar Petružaleku un Melinu piesaistīšanu.
man nav tādas tiesības ka Pučem kritizēt Pekku, bet kau kā ir daudz neloģiskas un nesekmīgas lietas kas ir redzami no "viņa" trenera.

  -3 [+] [-]

, 2011-11-07 11:34, pirms 13 gadiem
Malacs Armand! Tieši un atklāti. Ja es tā mācētu izteikties kā Tu, tad nevienu vārdu nemainītu no sacītā. Paldies par rakstu!

  +1 [+] [-]

, 2011-11-07 11:39, pirms 13 gadiem
Piekrītu .......Indycross. Tas būtu pat forši. Es Sanda vieta mēginātu tikt pie Oļega. Šeit tak neviens ideālas piespēles nevar izmantot.

  +4 [+] [-]

, 2011-11-07 11:42, pirms 13 gadiem
viks76 rakstīja: Puče kā vienmēr par Pekku, tagad jau pret Ozo aizgāja..
pirms ņemt treneri, jāpaskatās kādas ir hokejas tradīcijas šajā valstī.
visi zina, ka ZA, Somijas, Zviedrijas stils ir agresīvs hokejs, ar ripas mešanu zonā, skriešanu pa visu laukumu u.t.t.
Slovaki, čehi ir labi mētāji, atceramies, kā mēs slovakiem OS 2010 gadā 0:6, un visus vārtus mēs zaudējam pēc labiem metieniem ne viss smukam kombinācijām..
Latvieši ir PSRS skolas hokejisti, ar smukam kombinācijām (tagad mazāk) ar piespēlēm u.t.t.
Ja mēs tā gribam nomainīt spēles stilu, var būt Peku vajadzēja paņemt pastrādāt sakuma gadu, divus HK Rīga, iemācīt jaunos, apmācīt ar savu filozofiju un jau atnākt ar kaut vai jauno gatavu piecinieku lielajā komandā, lai nē pārmācīt vecos, kuriem ir savā filozofija. Bet ne vis gatavot pēc viena stila spēlētājus, pēc tam stāstīt ka mums visi ir slikti un 20-23 gadu vecumā atkal mācīt no jaunā?
kas attiecas uz Ozo, viņš protams neskrien ka jauns, bet arī tādu līderu var lietderīgi var lietot, labāk par viņi vairākumā zonā var ieiet tikai Niživijs, kāpēc nelietot Ozo vairākuma bez spēles mazākumā? + Mēs spēlējam 7 aizsargos, var sadalīt 4 aizsargu pāris, Ozo spēle kad viens no ceturtās maiņās aizsargiem spēlē kopā ar Ozo otrajā maiņā.
To padomju hokeju pat krievi vairs nespēlē,jo krievijā daudz rietumu treneru unarī krievu treneri ir ar labu ārzemju pieredzi. Bet mūsu jaunatnes treneri tiešām strādā pēc vecajiem padomju standartiem un nemainās. Atbrauc kāds ārzemju speciālists uz Latviju,bet viņa nodarbībās tukšums,jo vietējie treneri tāpat gudri jūtās.

  -1 [+] [-]

, 2011-11-07 11:48, pirms 13 gadiem
Guncaa rakstīja: Piekrītu .......Indycross. Tas būtu pat forši. Es Sanda vieta mēginātu tikt pie Oļega. Šeit tak neviens ideālas piespēles nevar izmantot.
smieklīgi - iedomājies: pie viena no KHL vadošā kluba GM atnāk galvenais treneris - sak, pērkam vēlvienu leģionāru. a leģionārs ta no līgas viena no visvājākajiem klubiem un, piedevām, aizsargs ar vissliktāko +/- koeficientu līgā. Kā domā - ko GM atbildētu galvenajam trenerim?

  +7 [+] [-]

, 2011-11-07 11:51, pirms 13 gadiem
Ko tu, Puče, sauc te par rūķi? Tas Pekka ir rūķis salīdzinot ar Šupleru. Šuplers pīpējot komandu novadīja daudz labāk kā Pekka besoties te uz visiem.
Un tagad baigā intriga par Ozo. Vajag pārtraukt līgumu tiri piri.. Kas tie par murgiem? Pēc statistikas tur pus komandai ir jābeidz spēlēt hokejs, jo nav talants to darīt, ja jau tā skatamies uz lietām..
Paskaties, Puče, savā pasē, vai tik tev nav vecums jau klāt un jābeidz tā žurnālistika, ja nemāki normāli kaut ko sakarīgu pateikt vairs. Treneris, kas 3 gadus pēc kārtas mūs ieveda playoff, iedomājies pat ar traģiski klibo Ozoliņu sastāvā.. Jā, tas jau rūķis tikai. Rūķis Pekkam tik ūdeni var pienest. Kādi tam argumenti??? Tu esi inteliģents cilvēks vai nē?

  +5 [+] [-]

, 2011-11-07 11:52, pirms 13 gadiem
Ar OZO ir ok viņam tās kļūdas ir tonām es reiz spēlēju futbolu un man kolēģi teica - Tu piedalies abu komandu vārtu guvumā.
1995-1996 gadā. Viņš ieslidoja un 7 spēlē iemeta uzvaras vārtus.
To ko viņš OZO darīja tur - treners atsēdinātu līdz mūža beigām
Protams Sprukts nav Forsbergs Karsums nav Sakiks - Miķelis ?

  +2 [+] [-]

, 2011-11-07 12:10, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: smieklīgi - iedomājies: pie viena no KHL vadošā kluba GM atnāk galvenais treneris - sak, pērkam vēlvienu leģionāru. a leģionārs ta no līgas viena no visvājākajiem klubiem un, piedevām, aizsargs ar vissliktāko +/- koeficientu līgā. Kā domā - ko GM atbildētu galvenajam trenerim?
Paskatītos uz uzvārdu un pateiktu "berjom"! Ar normālu aizsargu - "domosedu" blakus (RD tāda līmeņa "domoseda" vienkārši nav) Ozo arī MD būtu viens no labākajiem uzbrūkošā tipa "pussargiem" pleymeikeriem! Katrā ziņā pieļauju, ka PP % Znaram&co ta strauji ietu uz augšu! Un pieļauju, ka viņš jau nu neraustītos arī tagad ņemt Ozo, jo zin viņa kvalitātes un arī mīnusus!

     [+] [-]

, 2011-11-07 12:29, pirms 13 gadiem
Man šķiet ka Peka vienkārši nemāk izmantot latviešu spēlētājus! Viņš var jauniem somiem iemācīt spēlēt tupu hokeju skrien, bliez, met! Protams tas strādā ar jauniem hokejistiem kuri ir no bērnības tā audzināti, bet nestrādā ar mūsējiem, kas spēlē kombinacionālu hokeju (kaut kas līdzīgs brazīļiem futbolā) ...tā kā neies cauri ar mūsējiem taktika skrien ātrāk, ripu kustini ātrāk, bliez bortā atrāk....jāļauj mūsējiem spēlēt MŪSU hokejs...kas viņiem padodās un kas dod tik daudz prieka mums!!

  +3 [+] [-]

, 2011-11-07 12:34, pirms 13 gadiem
kukaramba rakstīja: Man šķiet ka Peka vienkārši nemāk izmantot latviešu spēlētājus! Viņš var jauniem somiem iemācīt spēlēt tupu hokeju skrien, bliez, met! Protams tas strādā ar jauniem hokejistiem kuri ir no bērnības tā audzināti, bet nestrādā ar mūsējiem, kas spēlē kombinacionālu hokeju (kaut kas līdzīgs brazīļiem futbolā) ...tā kā neies cauri ar mūsējiem taktika skrien ātrāk, ripu kustini ātrāk, bliez bortā atrāk....jāļauj mūsējiem spēlēt MŪSU hokejs...kas viņiem padodās un kas dod tik daudz prieka mums!!
Kādu kombicionālo hokeju? Kurš tad Dinamo koamndā no mūsējiem kaut ko kombinē? Kurš ir spējīgs? Miķelis?

  +1 [+] [-]

, 2011-11-07 12:42, pirms 13 gadiem
Šaubos,vai sādā kondīcijā esošu OZO kāds cits klubs KHL gribētu-un nauda jau arī nav maziņā!Loģisks Pekas gājiens!Diemžēl šogad ir ārkārtīgi lielas komandas komplektācijas problēmas un nevar Sējējs noņemt no sevis atbildību...Vakar bija ļoti vāja spēle praktiski no visiem.

  +3 [+] [-]

, 2011-11-07 12:48, pirms 13 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Šaubos,vai sādā kondīcijā esošu OZO kāds cits klubs KHL gribētu-un nauda jau arī nav maziņā!Loģisks Pekas gājiens!Diemžēl šogad ir ārkārtīgi lielas komandas komplektācijas problēmas un nevar Sējējs noņemt no sevis atbildību...Vakar bija ļoti vāja spēle praktiski no visiem.
domaaju, ka iekjuhaat kaadam klubam OZO, ir vieglaak kaa divus pirkstus apmiizt... veelreiz saku, ar sandi viss pluss miinuss ir OK, vienkaarshi kljuudas savaa zonaa, kas vinjam ir bijushas kopsh 90-to gadu saakuma, un tur nekaada paarsteiguma nav, vieniigi to skaits ir pieaudzis, jo nav formas. a otraa galaa OZO veel joprojaam ir maakslinieks, kas katraa vairaakumaa izveido kaadu ideaalu momentu, vienkaarshi karsums izskataas, ka ir vieniigais peedeejaa laikaa, kas speej kaut ko izmantot.
vispaar sheit neiet runa tikai par sandi. arii trennerii es iipahi probleemu nesaskatu, jo neba peka ir vainiigs, ka realizaacija ir zem katras kritikas. pie tam, cipulis shajaa sarakstaa ir iipash gadiijums, bet arii daudzi citi, kaa piemeeram vargs, melins, meija tas pats dzherinjsh, OK, tjip jaunie un var piedot, bet cik ilgi?!? mosh kaut kad jau saaks mest taas ripas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-11-07 12:54, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: smieklīgi - iedomājies: pie viena no KHL vadošā kluba GM atnāk galvenais treneris - sak, pērkam vēlvienu leģionāru. a leģionārs ta no līgas viena no visvājākajiem klubiem un, piedevām, aizsargs ar vissliktāko +/- koeficientu līgā. Kā domā - ko GM atbildētu galvenajam trenerim?
Šis nav tas gadījums. Šajā gadījumā viņi pirmkārt pirktu uzvārdu. Jo līdz šim līga ir visu darījusi, lai Ozoliņš būtu līgas zvaigzne un par tāda kadra pirkšanu Krievijas klubā lemtu ne jau nu GM, bet gan kluba saimnieki. Un, kā jau te minēja arī citi, ar attiecīga līmeņa pārinieku, Ozoliņš šo sezonu vēl nospēlētu gana labi.

Gribētāji būtu, jautājums, vai tik tālu vispār nonāks.

     [+] [-]

, 2011-11-07 12:57, pirms 13 gadiem
barclay7 rakstīja: domaaju, ka iekjuhaat kaadam klubam OZO, ir vieglaak kaa divus pirkstus apmiizt... veelreiz saku, ar sandi viss pluss miinuss ir OK, vienkaarshi kljuudas savaa zonaa, kas vinjam ir bijushas kopsh 90-to gadu saakuma, un tur nekaada paarsteiguma nav, vieniigi to skaits ir pieaudzis, jo nav formas. a otraa galaa OZO veel joprojaam ir maakslinieks, kas katraa vairaakumaa izveido kaadu ideaalu momentu, vienkaarshi karsums izskataas, ka ir vieniigais peedeejaa laikaa, kas speej kaut ko izmantot.
vispaar sheit neiet runa tikai par sandi. arii trennerii es iipahi probleemu nesaskatu, jo neba peka ir vainiigs, ka realizaacija ir zem katras kritikas. pie tam, cipulis shajaa sarakstaa ir iipash gadiijums, bet arii daudzi citi, kaa piemeeram vargs, melins, meija tas pats dzherinjsh, OK, tjip jaunie un var piedot, bet cik ilgi?!? mosh kaut kad jau saaks mest taas ripas?
Nesen te viens skaisti izteicās saistībā par to jaunību, Šķiet Abrags.
Ja atmiņa neviļ Meiju salīdzinot ar Radulovu
Kāds tur vairs jaunais...

  +1 [+] [-]

, 2011-11-07 13:06, pirms 13 gadiem
Calvin rakstīja: Protams, A.Pučes skatījums uz Ozoliņa kunga veikumu ir subjektīvs. Kā gan citādi varētu būt, ja Ozo ir darba devējs Armandam firmā "Golfs un karti". Tācu runa nav par to.... Ozoliņa kunga izveide par cietēju un mocekli, nav pamatota, jo :
1) neraugoties uz pieklājīgo vecumu, tas nav arguments viņa vājajai spēlei! Līgā spēlē vēl vismaz 5 hokejisti ar tādu pat vecumu, vai vecāki. Paraugamies uz Jāgru , tagad jau NHL kreklā! Nav pamats visu norakstīt uz vecumu! Cik tad pagāja kopš play off cīņām pavasarī un šīs sezonas sākuma? Pa pusgadu Ozoliņš aizmirsa kā jāspēlē hokejs? Kā pirmkārt, viņam kā aizsargam jārūpējas par savu vārtu drošību?

2) arguments par savainojumiem gan ir vietā. Taču, ja nevari pavilkt fiziski, nelien uz ledus ! Vai sliktākais + - koef. VISĀ LĪGĀ nenorāda, ka kkas nav kārtībā?

3) vai kāds ar varu spieda Ozoliņa kungu paraksīt līgumu ar Savicki, ja reiz viņš šķiet tik pretīgs Sandim? Vai tas ir arguments, lai spēlētu slikti? Maza meitene (kā saka Podziņa jaunskungs) ?????

4) problēma ir, protams, arī Pekkas darbībā.. palasot šodienas Karsuma izteikumus Dienā, ir skaidrs, ka Pekka grib "noskriet un nomētāt" visus pretiniekus.... vai tas ir pareizi? Vai šajā gadījumā arī kapteinim nebūtu kas sakāms?

Manuprāt, lielākā vaina jauzņemas Sējēja kungam . Komplektācija pat Liepājai, šķiet , ir veiksmīgāka... LAuzt līgumu ar Sorokinu, bet atstāt Laviņu, gudra doma? Kr.Rēdlihu pat Šuplers laiku pa laikam lamāja publiski,- lēns, neizlēmīgs, aizmirst savu pretspēlētāju, neieņem pareizu pozīciju.... Kādēļ bija jāpagarina līgums ar Ankipānu? Ko komandā dara Šindels? Kādēļ bija vajadzīgs Cipulis? Kādēļ nespēlē Andersons? Kas nākamsezon nāks Ozoliņa un Laviņa (cerams, arī Krišjāņa) vietā? Atkal kārtējais "nespējīgais" , bet lētais un Sējējam izdevīgais imports???
Ozoliņam nevajadzēja spēlēt šo sezonu, tas nu gan ir fakts...
vecais labais teiciens, skopais maksa 2x , visas ligas visletakie speletaji ari attiecigi spele, par ko seit ir jabrinas ?????

  +5 [+] [-]

, 2011-11-07 13:28, pirms 13 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Šaubos,vai sādā kondīcijā esošu OZO kāds cits klubs KHL gribētu-un nauda jau arī nav maziņā!Loģisks Pekas gājiens!Diemžēl šogad ir ārkārtīgi lielas komandas komplektācijas problēmas un nevar Sējējs noņemt no sevis atbildību...Vakar bija ļoti vāja spēle praktiski no visiem.
Gribētu,un kā vēl.Parēķiniet,cik izdevības ir izniekotas pēc viņa piespēlēm.Ja kaut daļa būtu realizētas arī +/- koeficients būtu cits.

     [+] [-]

, 2011-11-07 14:15, pirms 13 gadiem
Problēma, visticamāk, ir tajā, ka mūsu hokejisti neprot elementāri klausīt trenera norādēm. Iepriekšējās trīs sezonas, pateicoties Šuplera mazspējai, visi bija kā pļāvā izlaistas govis bez gana un darīja visu, kas ienāca prātā. Tas ir tāpat kā korī - labs ir tas korists, kas no diriģenta rokas māk nolasīt visu informāciju un attiecīgi rīkojas. Priekšā var nākt jebkurš diriģents un viss būs kārtībā, ja klausīs diriģenta rokai. Un klasi var rādīt ari nemuzikāls džondžiks, ja zina savu vietu.
Par Šupleru kā iluzioru treneri liecina jau tas vien, ka Dinamo exroksvaigznes, piem., tas pats Hosa, citur ir absolūti neizteiksmīgs spēlētājs. Dinamo viņš darīja, ko grib, bet citos klubos viss notiek pēc galvenā diriģenta (trenera) rokas. Tas, kurš nemāk pielāgoties, sēž un skaita savus nīkulīgos punktiņus. Vajag atdzesēt Dinamo "lielās galvas" un arī Peka būs labs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-11-07 14:42, pirms 13 gadiem
Kāds tad ir šis te "Pekas stils" dinamo izpildījumā? Ja jūs paši hokeju neskataties tad tikai turpiniet klausaties ko pa ausu galam un pēc tam vēl pus gadu to kladzinat tālāk. Tas ka parādījusies ir sistēma un prasības ir kautkas ārkārtējs un neizpildāms?! Pārējais viss ir kā mūsdienu hokejā, pat tiktāl no somu hoķa, ka metiens katrā situācijā nemaz netiek izdarīts, tāpat iepriekš runātie buramvārdi kā finish check un forcheking ir nolikti malā, labākeim laikiem. Vēl viens te iztaicās, ka redz šis pat ir primitīvs hoķis, nedot dievs musejie aizmirsis ka spelet intelektuālo. Ak tu dievs, vai bez SC lasīšanas un alus trekterēšanas tv priekšā spēle ar tiek skatīta?

  -4 [+] [-]

, 2011-11-07 14:45, pirms 13 gadiem
ieskaties tabulaa,iepriekšējos gados mēs tur pat vien bijām kur tagad,ap 8 vietu,tikai tad mees puktus paņēmām ar bezceriigu spēli,tagad,mees viņus ar labu reizeem izlaižam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: LimiteD

     [+] [-]

, 2011-11-07 17:04, pirms 13 gadiem
Neesi dzirirdējis tādu teicienu, ka skaistākā spēle ir rezultāts? Un labākais treneris ir tas, kura vadībā ir izcīnītas uzvaras un sasniegts sezonas plāns. Un ja tas tiek izdarīts palaižot komandu relatīvi brīvā ritmā, kā to darīja Šuplers, tad tas nav nekas nosodāms.

mazais zaļais rakstīja: Problēma, visticamāk, ir tajā, ka mūsu hokejisti neprot elementāri klausīt trenera norādēm. Iepriekšējās trīs sezonas, pateicoties Šuplera mazspējai, visi bija kā pļāvā izlaistas govis bez gana un darīja visu, kas ienāca prātā. Tas ir tāpat kā korī - labs ir tas korists, kas no diriģenta rokas māk nolasīt visu informāciju un attiecīgi rīkojas. Priekšā var nākt jebkurš diriģents un viss būs kārtībā, ja klausīs diriģenta rokai. Un klasi var rādīt ari nemuzikāls džondžiks, ja zina savu vietu.
Par Šupleru kā iluzioru treneri liecina jau tas vien, ka Dinamo exroksvaigznes, piem., tas pats Hosa, citur ir absolūti neizteiksmīgs spēlētājs. Dinamo viņš darīja, ko grib, bet citos klubos viss notiek pēc galvenā diriģenta (trenera) rokas. Tas, kurš nemāk pielāgoties, sēž un skaita savus nīkulīgos punktiņus. Vajag atdzesēt Dinamo "lielās galvas" un arī Peka būs labs.

  +3 [+] [-]

, 2011-11-07 17:07, pirms 13 gadiem
Mēs laikam vakar dažādas spēles būsim skatījušies - kur Tu redzēji labu spēli vakar, pastāsti

rroliks rakstīja: ieskaties tabulaa,iepriekšējos gados mēs tur pat vien bijām kur tagad,ap 8 vietu,tikai tad mees puktus paņēmām ar bezceriigu spēli,tagad,mees viņus ar labu reizeem izlaižam.

     [+] [-]

, 2011-11-07 18:26, pirms 13 gadiem
pinta rakstīja: visi Jaguāri un Merši ar laiku pārvēršās par opeļiem
šoreiz teiciens nau vietā...

  +2 [+] [-]

, 2011-11-07 18:37, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: smieklīgi - iedomājies: pie viena no KHL vadošā kluba GM atnāk galvenais treneris - sak, pērkam vēlvienu leģionāru. a leģionārs ta no līgas viena no visvājākajiem klubiem un, piedevām, aizsargs ar vissliktāko +/- koeficientu līgā. Kā domā - ko GM atbildētu galvenajam trenerim?
To pašu, ko Znarokam atbildēja GM, kad pērn pirka Saimonu.

     [+] [-]

, 2011-11-07 18:40, pirms 13 gadiem
gregors rakstīja: Mēs laikam vakar dažādas spēles būsim skatījušies - kur Tu redzēji labu spēli vakar, pastāsti
Priekšpēdējā ar Avangardu bija OK.

     [+] [-]

, 2011-11-07 18:45, pirms 13 gadiem
NoName26 rakstīja: Domāju, tev tomēr nav tasinība. Pekka ir labs treneris. Problēma ir cita - Pekka nezin mūsu spēlētāju "untumus" un "spītību". Ar to var tiks galā tikai 1 veidā 'pa labam". Pekka nav tas, kurš klanīsies Latvijas hokeja profesionāļu priekšā... Pie tam, kurš tavuprāt būtu labs treneris priekš DR???
ZNAROKS !!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2011-11-07 20:01, pirms 13 gadiem
baigi uzbūri
Slēpts komentārs: mazais zaļais

  +2 [+] [-]

, 2011-11-07 23:12, pirms 13 gadiem
Laikam pirmajā Dinamo sezonā, kad nebija Ozo (tiešām visu cieņu Sandim) tu hokeju vēl nebiji sācis skatīties. Izlasīju Pučes pasaciņu par Ozo un sāki interesēties par hokeju.

mazais zaļais rakstīja: Viss jau atkarīgs no tā, cik ilgtspējīgu komandas sniegumu tu gribi redzēt. Līdz Pekas atnākšanai reāli komanda balstījās uz Ozo. Paskaties kas vakar notika, kad Sandi nosēdināja! Bērndārzs uz ledus. Sandi noliek uz soliņa un sezonas plāns ierakstās skurstenī. Komandai vajag tādu treneri, kas arī bez viena spēlētāja var plānu un skaistās uzvaras realizēt.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-08 00:23, pirms 13 gadiem
Provokatīvs raksts, šoreiz man nepatīk. Kopējā hokeja un DR tēlā Savickis ir mazs smilšu grauds, kuru vairākums neņem par pilnu. Lai pieredzējušais Ozoliņš tāpēc paliktu vienaldzīgs un pasūtītu savus komandas biedrus un fanus??!
Un nav pat pieminēts fakts, ka Ozo vasarā tik daudz izlaida muguras traumas dēļ - bet te pārliecinoši raksta ka labāks vairs nevar būt ..

  +1 [+] [-]

, 2011-11-08 02:48, pirms 13 gadiem
Cienītais, Armand Puče!

Katrā Jūsu rakstā, komentāros laukā spiežās lielā nepatika pret rūķi Šupleru, taču Jūs mister "visgudrīt" aizmirstat reālus faktus, sasniegumi Šupleram kā trenerim ir vairāk, komandas viņa vadībā spēlē labāk nekā Pekas sistēmās un nevajag dzīt lētu nodrillētu palti, ka Ozo visu noteica, ka Šuplers nebija autoritāte, šito bla bla bla Armand iebāžat "maciņā" tā padziļāk.

Lai kāds būtu vai nebūtu Šuplers viņš nebūt nav tas sliktākais treneris, un ne kripatu sliktaks par Peku un daudziem citiem treneriem!

Vai atgādināt , kur atrodas CSKA? Pekam un Šupleram starta pozīcijas bija identiskas, un ja atceramies RD pirmo sezonu, kur no OZO nebija ne smakas arī tad RD puiši spēlēja krietni labak, skatāmāk, sakarīgak nekā Pekas vadībā šobrīd ar visu uzkrāto khl pieredzi...kā tur bija tas teiciens par tiem dejotajiem un to, kas viņiem traucē? Vai tā kā nav piemērots Pekam?

Vai OZO var vainot, piedodiet, bet treneris ir samērā švaks mums, lai kā Jūs mister visgudrais viņu cēlāt debesīs pirms sezonas nu nav spēlēs nu nav. Armand nevajag liekuļot!

Tapēc, jo, ja tagad treneris būtu Šuplers Jūs vainotu viņu nevis OZO kurš itkā visu nosaka... (parādiet man tās taktiskās shēmas, ko zīmēja OZO) , taču ja RD šogad spēlētu labi, tad celtu gaisā Peku, kurs māk tikai filozofēt, bet tajā pat laikā runā par meistarības trūkumu, un citiem sudu būšanas raksturojošiem lielumiem...

Vai man Jums mister Puče atgādināt cik golus metam iepriekšējās sezonās un cik metam tagad (un meta tie pašī spēlētaji)? Pekam jāsaprot viens, tas ko viņš nav vēl sapratis, jāmāk izmantot esošos resursus, viņs to šobrīd nemāk (nav pro trenera pazīme)!

Jā un vēl, kas, ja reiz Peka ir tāds ārkārtīgi fantastiks treneris, tad atbildi, kāpēc maiņā tiek turēts spēletājs kurš nav iemetis nevienu golu, iztērējis entās 100% situācijas, kurš nevar trāpīt pa vārtiem, kā tik GUDRS treneris pinas savā teiktajā, ka nav kas ieemt, bet top maiņās tur spēletaju, kurs nejēdz iemst? Vismaz būtu vienu spēli iespēlējis to, kurš var trāpīt pa vārtiem!

Ieteiktu Jums kļūt objektīvakam, un Sandis vēl parādīs to, ka jau kuro reiz Puče Tu apaluzīsies! Kvai tāpēc, ka nejau OZO viens vainojams šajā situācija, bet arī pats treneris .

P.S. Liekot tik neobjektīvus drukas plūdus kā šis raksts samaksa nebūtu jāprasa

  -1 [+] [-]

, 2011-11-08 02:49, pirms 13 gadiem
mazais zaļais rakstīja: Viss jau atkarīgs no tā, cik ilgtspējīgu komandas sniegumu tu gribi redzēt. Līdz Pekas atnākšanai reāli komanda balstījās uz Ozo. Paskaties kas vakar notika, kad Sandi nosēdināja! Bērndārzs uz ledus. Sandi noliek uz soliņa un sezonas plāns ierakstās skurstenī. Komandai vajag tādu treneri, kas arī bez viena spēlētāja var plānu un skaistās uzvaras realizēt.
Un arī pirmajā sezonā vis balstījās uz OZO...
Patīk tiem lēticīgajiemšīs pasakas

  +1 [+] [-]

, 2011-11-08 03:18, pirms 13 gadiem
fire rakstīja: Un arī pirmajā sezonā vis balstījās uz OZO...
Patīk tiem lēticīgajiemšīs pasakas
Pirmo sezonu īsti korekti nav salīdzināt, visiem tas bija kaut kas jauns, arī cīņa par nākotnes - labākiem - līgumiem. Tagad lielākā daļa jau hokeju ir atēdušies, kas nav, protams, normāli, bet zinot letiņu mentalitāti, kad reti kurais turpina smagi strādāt un kapāties arī esot lielai naudai kabatā...

     [+] [-]

, 2011-11-08 11:41, pirms 13 gadiem
Ar Armandu ir OK - viņš pirms daudziem daudziem gadiem izdarīja, to par, ko jūs pārējie pat nesapratāt Viņš uzrakstīja grāmatu par Ozoliņu - 1994 - citi teica - ko Tu raksti par cilvēku, kas neko nav sasniedzis?

  +1 [+] [-]

, 2011-11-08 13:22, pirms 13 gadiem
[quote fire]
Cienītais... tikai fakti:

Vai atgādināt , kur atrodas CSKA?

CSKA - Pēc 22 spēlēm 33 punkti, iesisti vārti 51, ielaisti 50.

RD 2011/2012 sezona - pēc 22 spēlēm iesisti 51,ielaisti 63, 27 punkti

... un ja atceramies RD pirmo sezonu...arī tad RD puiši spēlēja krietni labak, skatāmāk, sakarīgak nekā Pekas vadībā šobrīd ar visu uzkrāto khl pieredzi...

RD 2008/2009 sezona - pēc 22 spēlēm - iesisti 55, ielaisti 71 vārti, 32 punkti
RD 2009/2010 sezona - pēc 22 spēlēm - iesisti 60, ielaisti 74 vārti, 32 punkti
RD 2010/2011 sezona - pēc 22 spēlēm - iesisti 69. ielaisti 60 vārti, 24 punkti

...Vai man Jums mister Puče atgādināt cik golus metam iepriekšējās sezonās un cik metam tagad (un meta tie pašī spēlētaji)....

2008/2009 132 vārti (sezonā)
Elisons - 15 vārti
Hosa - 22
Hartigans - 20
Redlihs - 9
Cipulis - 9

2009/2010 148 vārti (sezonā)
Hosa - 35
Redlihs - 17
Darzins - 14
Nizivijs - 12
Sprukts - 11
Cipulis - 8

2010/2011 160 vārti (sezonā)

Darzinš - 21
Karsums - 17
Hartigans - 16
Redlihs - 16
Sprukts - 10

2011/2012 51 vārti (pēc 22 spēlēm)

Karsums - 10
Vargs - 7
Redlihs - 5
Sprukts - 5

... kāpēc maiņā tiek turēts spēletājs kurš nav iemetis nevienu golu...kurs nejēdz iemst? .....

Jurajs Mikušs - 21 spēle RD - 3 vārti

  +1 [+] [-]

, 2011-11-08 15:35, pirms 13 gadiem
[quote zips]
[quote fire]
Cienītais... tikai fakti:

Šie fakti liek aizdomāties par aizsardzību RD.Nav runa par vienu Ozo,bet gan par visiem aizsargiem.Gan pēc faktiem,gan man pašam ir sajūta,ka tas ir RD vājākais posms.Aizsargu primārais uzdevums ir nosargāt savus vārtus,iedot pirmo piespēli,iziet no zonas u.c.Rezultāti rāda,ka te mēs klibojam.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-08 20:16, pirms 13 gadiem
dzinchis rakstīja: Gribētu,un kā vēl.Parēķiniet,cik izdevības ir izniekotas pēc viņa piespēlēm.Ja kaut daļa būtu realizētas arī +/- koeficients būtu cits.
Pareizāk nevar pateikt. Ozo reizēm atdod fantastiskas un negaidītas piespēles. Un to negaida pat komandas biedri. Vai tiešām pa šīm sezonām nevarēja iekalt - ja kapteinim ripa, tad neguli laukumā! Jā, aizsardzība, fiziskā kondīcija nav tā labākā, taču funktieris kā taisīt lielo kombināciju, kā veidot spēli, atsver daudz. Pekka kļūdās, ja domā, ka visas KHL komandas ir apspēlējamas ar skriešanu un mešanu.

     [+] [-]

, 2011-11-09 00:21, pirms 13 gadiem
Izskatās tomēr, ka izvēloties Pekku, RD ir nošāvuši garām!

  +1 [+] [-]

, 2011-11-09 11:05, pirms 13 gadiem
Cik var pieminēt to dzeršanu - mazliet jau nezolīdi paliek!
Ja komandā būtu meistarīgāki spēlētāji, tad katra trešā Ozo piespēle tiktu realizēta vārtu guvumā! Reizēm asaras birst, kā komandas biedri iznieko uz paplātes uzliktās ripas! Ne viens cits nespēj iesākt uzbrukumu kā OZo. Domāju, ka gudrs treneris šādu spēlētāju prastu lietderīgi izmantot, liekot spēlēt gan fiziski optimālo spēles laiku , gan likt spēlēt atbilstošajās situācijās.

  -1 [+] [-]

, 2011-11-09 20:39, pirms 13 gadiem
fire rakstīja: Cienītais, Armand Puče!

Katrā Jūsu rakstā, komentāros laukā spiežās lielā nepatika pret rūķi Šupleru, taču Jūs mister "visgudrīt" aizmirstat reālus faktus, sasniegumi Šupleram kā trenerim ir vairāk, komandas viņa vadībā spēlē labāk nekā Pekas sistēmās un nevajag dzīt lētu nodrillētu palti, ka Ozo visu noteica, ka Šuplers nebija autoritāte, šito bla bla bla Armand iebāžat "maciņā" tā padziļāk.

Lai kāds būtu vai nebūtu Šuplers viņš nebūt nav tas sliktākais treneris, un ne kripatu sliktaks par Peku un daudziem citiem treneriem!

Vai atgādināt , kur atrodas CSKA? Pekam un Šupleram starta pozīcijas bija identiskas, un ja atceramies RD pirmo sezonu, kur no OZO nebija ne smakas arī tad RD puiši spēlēja krietni labak, skatāmāk, sakarīgak nekā Pekas vadībā šobrīd ar visu uzkrāto khl pieredzi...kā tur bija tas teiciens par tiem dejotajiem un to, kas viņiem traucē? Vai tā kā nav piemērots Pekam?

Vai OZO var vainot, piedodiet, bet treneris ir samērā švaks mums, lai kā Jūs mister visgudrais viņu cēlāt debesīs pirms sezonas nu nav spēlēs nu nav. Armand nevajag liekuļot!

Tapēc, jo, ja tagad treneris būtu Šuplers Jūs vainotu viņu nevis OZO kurš itkā visu nosaka... (parādiet man tās taktiskās shēmas, ko zīmēja OZO) , taču ja RD šogad spēlētu labi, tad celtu gaisā Peku, kurs māk tikai filozofēt, bet tajā pat laikā runā par meistarības trūkumu, un citiem sudu būšanas raksturojošiem lielumiem...

Vai man Jums mister Puče atgādināt cik golus metam iepriekšējās sezonās un cik metam tagad (un meta tie pašī spēlētaji)? Pekam jāsaprot viens, tas ko viņš nav vēl sapratis, jāmāk izmantot esošos resursus, viņs to šobrīd nemāk (nav pro trenera pazīme)!

Jā un vēl, kas, ja reiz Peka ir tāds ārkārtīgi fantastiks treneris, tad atbildi, kāpēc maiņā tiek turēts spēletājs kurš nav iemetis nevienu golu, iztērējis entās 100% situācijas, kurš nevar trāpīt pa vārtiem, kā tik GUDRS treneris pinas savā teiktajā, ka nav kas ieemt, bet top maiņās tur spēletaju, kurs nejēdz iemst? Vismaz būtu vienu spēli iespēlējis to, kurš var trāpīt pa vārtiem!

Ieteiktu Jums kļūt objektīvakam, un Sandis vēl parādīs to, ka jau kuro reiz Puče Tu apaluzīsies! Kvai tāpēc, ka nejau OZO viens vainojams šajā situācija, bet arī pats treneris .

P.S. Liekot tik neobjektīvus drukas plūdus kā šis raksts samaksa nebūtu jāprasa
Ne ko piebilst.
Cirvi RD vajag pavicinat, bet ne speletaju sakara.

     [+] [-]

, 2011-11-17 15:16, pirms 13 gadiem
pinta rakstīja: nu ko tas nabaga Pekka var izdarīt ar GM nokomplektēto komandu Ozo Niživijs Ankipāns veci Laviņš vecs un rūķis Reķis rūķis Cipulim Meijam Stālam Džeriņam neveicās u.t.t.Nepaņēma taču ne Saulieti,ne Pelšu,neizteica pidāvājumus Kuldam vai Bārtulim,nenoriskēja ar Koļesņikovu u.t.t
Pilnīgi piekrītu, lai gan domāju, ka Ozo šīs sezonas otras puses svarīgākajās spēlēs vēl izšaus.

     [+] [-]

, 2011-11-26 22:21, pirms 12 gadiem
Palasiet Pučes grāmatu par Ozoliņu un priecājaties par katru spēli, ko viņš spēlē Rīgas Dinamo kreklā.
Un nevajag visu analizēt līdz pēdējam skriemelim, vienkārši baudiet hokeju.