Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Paaudze bez sakodiena

Paaudze bez sakodiena
Kāpēc šī komanda viņus nesaprata, vai - nemācēja saprast?

Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas hokeja izlasei ir jāizkrīt no A grupas, lai šī hokeja paaudze saprastu, ko nozīmē nevis spēlēt, bet izcīnīt vietu starp pasaules labākajiem. Jo esam ne tikai aizspēlējušies, bet arī aizsapņojušies...

Iespējams, ka tas ir vienīgais un labākais no scenārijiem, ko mums atvēl hokeja Dievi. Reiz viņi par mums paņirgājās, it kā pārbaudīdami – redzēs, redzēs, ko šie iesāks, ko domās, darīs, rīkosies. Runa ir par 2005. gada februāri, kad Latvijas izlase paveica brīnumu, olimpiskajā kvalifikācijas turnīrā uzvarot baltkrievus. Tajā vakarā uzvarēja mūsu komanda, taču – ne jau mūsu hokejs. Uzvara aizmigloja saprātu un nostiprināja pārliecību, ka mēs esam šajā spēlē vareni, nesalaužami, dzelžaini. Ne sūda! Tagad skaudri jāatzīst – iespējams, ka zaudējums tajā liktenīgajā vakarā palīdzētu Latvijas hokejam vairāk, nekā uzvara, kas patiesībā bija ēteriska, nevis loģiska. Iespējams, ka pēc zaudējuma mēs nevis pērtos ar savām iedomātajām veiksmes pirtsslotām, bet gan būtu spiesti pirtiņu pārbūvēt, vai vismaz – taisītu jaunu lāvu... Tad arī gara uzmešana būtu ar citu smeķi, nevis kā tagad, kad nevar saprast – viņi nevar vai negrib?

Latvijas hokejam šis nav pirmais pārbaudījums ar kritumu. 1999. gadā no A grupas izlidojām kopā ar teju vai visu mūsu hokeja ziedu savos labākajos gados, tā laika komandas kapteini Znaroku ieskaitot. Toreiz bijām pa augstāko sabiedrību nodzīvojušies vien trīs gadus un likās, ka tas turpināsies mūžīgi. Arī Oļegs kā kapteinis pie izlases jau sāka iemantot svētā statusu ar sekām, kas pārsvarā nevis deva, bet gan ņēma no šīs spēles. Ja deviņdesmit devītajā mēs pasaules čempionātā neizgāztos, vēl ilgi nesekotu pārmaiņas, kas Latvijas hokejam tieši tobrīd bija organiski nepieciešamas. Tovasar uz izsludināto trenera vietu neviens nepieteicās, vien apmātais Haralds Vasiļjevs ar savu koncepciju nelikās mierā. Citi stāvēja savrup, kā apzinoties, ka patiesībā šis kaķis (lasi – izlase) peles vairs neķers... Vai tagad nav līdzīgi? Ja Latvijas izlase būs spiesta kost B grupas maizes doniņā, gribētu redzēt to speciālistu rindu, kas stāvēs pie LHF durvīm ar entuziasmu pārpilnu dūšu. Nu, varbūt Beresņevs... Jā, iespējams, toreiz – deviņdesmit devītajā – Vasiļjevs nebija labākā atbilde izlases trenera amatam kā kvalificēts speciālists, taču kā meža sanitārs viņš bija izcils. Haralds gāja ar pārliecību, ka pārmaiņas ir nepieciešamas, viņš cirta arī tādus zarus, kas tobrīd izskatījās auglīgi. Pārspīlēja ar nacionālismu, bet savādāk nevarēja, jo krievu gars tajā komandā nevis dominēja, bet gan bija kā ikdienas norma. Varbūt Vasiļjevs mākslīgi apburzīja vai ievilka pie valstsvienības dažādus raksturus un personības (tas pats Sprukts var šim trenerim tikai rokas bučot, jo pie jebkura cita, kas bija iekavās, Jānis izlasē nespēlētu), taču viņš iedeva komandai jaunu grūdienu, morālo pacēlumu, intrigu. Tagad vajag kaut ko līdzīgu.

Znaroks kā izlases treneris šobrīd ir sevi izsmēlis. Viņš nav slikts, taču šobrīd arī viņam acis vairs nedeg, nemaz nerunājot par citu fonu. Nu jau drīz tas vairs neizklausīsies gaumīgi – sak, mani puiši, mani audzēkņi, mani karavīri... Ja viņi ir tavi, tad liec viņiem strādāt! Vai, gluži pretēji – ja viņi ir tavi, tu jau vairs nemāki paprasīt vai dabūt no šiem ārā to, kas vajadzīgs lielām spēlēm, uzvarām. Jo viņi ir tavi, savējie, čomi, malodčiki utml. Pirms pasaules čempionāta pavaicāju Oļegam – kā ir, kā būs? Viņš uz mani paskatījās un tā bija viena no retajām reizēm mūsu attiecībās, kad treneris bez skaņas lika nolasīt atbildi no acīm... Kas tur bija rakstīts? Nekas. Oļegs ir vecis, viņš nepadodas, taču arī šajā situācijā viņš bija bezspēcīgs, viņš ar katru nākamo dienu, kas viņu pietuvināja pasaules čempionātam, redzēja, ka patiesībā, viņš var iet kopā ar šiem puišiem izlūkos, taču zem tanka būs jāguļas viņam vienam, vai labākajā gadījumā kopā ar Vītoliņu un Masaļski. Un tam nav nekāda sakara ar sadomātiem konfliktiem starp izlases treneriem un spēlētājiem, ar apdrošināšanām, prēmijām vai tamlīdzīgi... Puišiem neko nevar pārmest. Viņi spēlē komandā, kas tiek pieskaitīta pasaules hokeja elitei. Neviens gan nav teicis, ka arī paši hokejisti pārstāv šo eliti. Viņi ir labi, viņi zina, ka pavasaris Latvijas hokejā vienmēr pienāk. Tikai viņi ir aizmirsuši, ka pavasari mūsu hokejā nenes gājputni vai Lipmans, bet gan komanda. Un vārdu „komanda” šajā gadījumā liek kopā ar vārdu „valsts” un – abus raksta ar lielo burtu.

Spēlētāji. Kas notiek viņu galvās? Par kājām jau esam vienojušies – tur viss bija kārtībā, vismaz spēles pret somiem un čehiem to apliecināja. Vai dāņi un vēlāk arī slovēņi bija mazāks kairinātājs, kas lika Latvijas hokejistiem atslābt? Kas tie par murgiem?! Ja zaudējums dāņiem bija negaidīta pļauka, tad īsti meistari spēj sevī atrast spēkus, lai pieceltos. Un celties vajadzēja nevis pret Kanādu vai Zviedriju, bet gan pret slovēņiem – pret komandu, kas pēc spēlētāju meistarības nav mūsu kalibrs. Tikai viena atkāpe – izrādās, ka hokejā šo kalibru nerēķina pēc individuālajām iemaņām, ko vari izpildīt uz ledus, un arī tava sezonas alga klubā to nenosaka... Komandas spēku nosaka griba uzvarēt. Ja nav gribas, tad nekāda meistarība nestāvēs blakus vai nepiesegs jūsu plikumus. Mēs gribējām! Jā, tā bija – mēs gribējām! Tikai mēs palikām gribot un to noteica nevis spēlētāju meistarība, bet gan visi blakus apstākļi, kas rindojās kā dzērves kāsī ap šo komandu un, kas vienā brīdī, sāka kļūt pirmšķirīgāki par pašu spēli. Un izrādījās, ka tā gatavoties sava karoga aizstāvēšanai nav nemaz tik grūti. Tā pat bija izdevīgi, jo starmešu gaismas šaudījās, izceļot varoņus un liekot viņiem noticēt, ka viņu lielums ir proporcionāls anonīmo komentāru skaitam pie rakstiem par hokeja izlasi. To, protams, bija gana... Nogurumi, garantijas, sezonas smagums, kārtība... Vai tad deviņdesmit sestajā, kad izcīnījām vietu A grupā, šī kārtība bija lielāka, apdrošināšanas labākas vai prēmijas apjomīgākas?

Viņi var, viņi grib, viņi spēj, bet - viņi nesaprot... Un kā tagad redzam, šo saprašanu nevar iegūt vai nopirkt par naudu, to nevar izņemt no kabatas vai aizņemties. Znaroks nesaprot kā var nesaprast, bet – Oļegs ir no citas paaudzes. Starp citu, viņš pats arī savulaik kā hokejists daudzas lietas nesaprata, tā kā līdzības domāšanā vai izpratnē var piemeklēt un simboliski attiecināt uz šo komandu. Tomēr galvenais jautājums paliek – ko darīt? Ja šī paaudze neiekritīs ar seju rasola bļodā, tad Latvijas hokejam nav gaidāmas vieglas dienas. Kur vēl tālāk, vaicāsiet? Vai nav jau gana?! Nē, nav. Mums ir jāizkrīt no A grupas un šī paaudze pati ar saviem spēkiem tur atgriezīsies. Pēc tam viņi pastāstīs citiem, kā tas notika, jo kā redzams, mantojumā mēs no iepriekšējiem esam dabūjuši tikai statistiku, nevis pamācošus un noderīgus stāstus. Statistika saka, ka mēs te pēdējos piecpadsmit gadus esam visnotaļ nepiespiestā gaisotnē spēlējušies, savukārt, stāsti priekš hokejistiem ir bijuši tikai ar laimīgām beigām. Pārsvarā. Bet – tā dzīvē nenotiek! Šī paaudze acīmredzot nav rūdīta grūtībās, viņi nezina, ko nozīmē spēlēt pie pustukšām vai tukšām tribīnēm, viņi nesaprot, kā var spēlēt hokeju par vienu vai diviem tūkstošiem eiro mēnesī vai – kāpēc līdzjutēji viņus uz ielas vai benzīntankos pēkšņi neatpazīst... Kad viņus vairs neintervēs sieviešu žurnāli, tad mēs būsim atgriezušies pie saknēm, pie pamatiem vai vēl precīzāk – uz tās zemes, uz kuras ir jāstāv. Pie vērtību pamatiem. Pēdējais laiks. Jo kā liecina šis pavasaris – tieši ar izpratni hokejistiem ir vislielākās grūtības. Un tā, starp citu, ir daļa no meistarības... Iespējams, lielākā.

P.S. Veči – tie, kas izlasē! – paši šos mēslus savārījāt, pašiem būs no tiem jātiek ārā. Tā tas ir bijis arī agrāk, tāpēc apvainošanās, lūpu mešana vai raksturu bozīšana pēc šī turnīra būs nevietā un netiks godāta kā drosmes vai sava īpašā ego demonstrācija. Jo nav jau par ko lēkāt, ja neskaita - savu spēli laukumā... Pagaidām šīs hokeja paaudzes sakodienu notur zobu breketes, bet tās kā zināms, nenēsā visu mūžu.

 +39 [+] [-]

, 2011-05-06 11:19, pirms 14 gadiem
Perfekti,Armand!

  -2 [+] [-]

, 2011-05-06 11:21, pirms 14 gadiem
nav nemaz tik slikta shii izlase ir tikaj 2 minusi viens otru neatbalsta un nemaak iemest tas gan ir kautgan izlase nav slikta

  +9 [+] [-]

, 2011-05-06 11:23, pirms 14 gadiem
Pučes k-gam, cepums!

     [+] [-]

, 2011-05-06 11:27, pirms 14 gadiem
Murgs! Mēs bijām viena (VIENA!) precīza bullīša attālumā no otrās kārtas, žēl ka tā pietrūka. Bet dziesmas Puče dziedātu pavisam citas noteikti. Un skaidrs, ka pēc tik sāpīga zaudējumi puišiem bija nolaistas rokas. Tāds ir sports. Nav ko te raudāt par paaudzēm un rakt kaut kur dziļi, bet tāds ir žurnālista darbs

  +4 [+] [-]

, 2011-05-06 11:28, pirms 14 gadiem
Vārds vietā, labi rūkts!

  +6 [+] [-]

, 2011-05-06 11:29, pirms 14 gadiem
varbūt kāds beidzot aizdmomāsies, ka ar vienu profesionālu komandu ,kas spēlē RU čempī, izlases līmeni NEVAR pacelt.

Kāpēc atļāva likvidēt LM ? Kas notiek ar LČ ?

 +27 [+] [-]

, 2011-05-06 11:30, pirms 14 gadiem
krabathor rakstīja: Murgs! Mēs bijām viena (VIENA!) precīza bullīša attālumā no otrās kārtas, žēl ka tā pietrūka. Bet dziesmas Puče dziedātu pavisam citas noteikti. Un skaidrs, ka pēc tik sāpīga zaudējumi puišiem bija nolaistas rokas
Uzdod sev jautājumu kāpēc vispār spēlē pret dāņiem nonācām līdz bullīšiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-06 11:30, pirms 14 gadiem
znaroks kā treneris sevi jau sen izsmēli, vai tad viņš vada spēli?!?!? ja kaut kas neiet kā nākas tad spēle aiziet tā līdz galam, nekāda spēka spidiena, presinga, mainu sajaukumi, viena vienīga mudīšanās līdz beigu signālam.

  +5 [+] [-]

, 2011-05-06 11:30, pirms 14 gadiem
Aizmugure rakstīja: varbūt kāds beidzot aizdmomāsies, ka ar vienu profesionālu komandu ,kas spēlē RU čempī, izlases līmeni NEVAR pacelt.

Kāpēc atļāva likvidēt LM ? Kas notiek ar LČ ?
LM nav likvidēts.
Viņi arī nākošsezon spēlēs BAČ.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-06 11:31, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Uzdod sev jautājumu kāpēc vispār spēlē pret dāņiem nonācām līdz bullīšiem.
Dāņi labāk spēlējuši konkrētā spēlē. Bet vai tad Dāņi pēc definīcijas nav mums pretinieks? Esam šobrīd viena ešelona komandas

     [+] [-]

, 2011-05-06 11:31, pirms 14 gadiem
derētu šito tā saucamajai paaudzei palasīt

 +18 [+] [-]

, 2011-05-06 11:32, pirms 14 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Kāpēc šādu rakstu mēs nelasījām pirms čempionāta, Armand?
Tāpēc ka ja tāds raksts būtu tapis pirms PČ,tad Armands tiktu izsmiets, jo neviens tāpat neticētu,ka LV izlase ir tāda kāda tā patiesībā ir.

  +5 [+] [-]

, 2011-05-06 11:34, pirms 14 gadiem
krabathor rakstīja: Dāņi labāk spēlējuši konkrētā spēlē. Bet vai tad Dāņi pēc definīcijas nav mums pretinieks? Esam šobrīd viena ešelona komandas
Ir. Bet tikai to tagad ir spiesti daudzi atzīt.Arī izlases spēlētāji, kas pirms šīs spēles savus pretiniekus tā arī neprata novērtēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-06 11:35, pirms 14 gadiem
Traki bet taisnība.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-06 11:37, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: LM nav likvidēts.
Viņi arī nākošsezon spēlēs BAČ.
Nav akmenī iecirsts! Pēdējā informācija bija, ka meklē lieku naudu, vai kaut kas tāds.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-06 11:39, pirms 14 gadiem
Autors ieslīdzis galējībās. Sak', ja grimstam, tad- līdz okeāna dibenam...
Tā, protams, var. Arī uz B un C grupu var izkrist, un to, pēc Armanda argumentiem, būtu vajadzējis darīt gan '00 Krievijai, gan '11 Baltkrievijai un pa ceļam pāris reizes arī slovākiem, amīšiem un zviedriem.
Bet neizkrita, jo- nav viss tikai melns un balts. Gadās sūdīgi čempionāti, bet tāpēc nav bezmērķīgi jācer uz revolūciju hokeja saimniecībā (tādas nebūs) un mūsu hokejisti jānolīdzina līdz ar zemi.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-06 11:41, pirms 14 gadiem
Nu es neteiktu ka izlase spēlē slikti. vienkārši ir katastrofāla metienu realizācija situācijās kad liekas ka vajadzētu būt golam brinumainā kārtā aizmet garām, uzrodas kaut kāda aizsarga nūja vai arī vārtsargs nejauši skar ripu. drīzāk tas ir sportiskās veiksmes trūkums. vēl man pārdomas radīja par vietējā čempionāta neesamību un līdz ar to kā var būt labā kvalitātē hokejs valstī kur čempionāts ir amatieru līmenī, bet tad es paskatījos uz Baltkrieviju, ka šie ir turpat kur mēs

  -1 [+] [-]

, 2011-05-06 11:41, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Nav akmenī iecirsts! Pēdējā informācija bija, ka meklē lieku naudu, vai kaut kas tāds.
Nē,pēdējais info bija ka reāli spēlēs.
"Liepājas metalurgs" tomēr spēlēs Baltkrievijā...

 +16 [+] [-]

, 2011-05-06 11:42, pirms 14 gadiem
Pilnībā piekrītu Armandam. Man šķiet, ka tas ir vienīgais veids, kā cerēt uz kautko nopietnāku nākotnē. Ja Lipmans patiešām plāno organizēt pasaules čempi Latvijā 2017.gadā, tad tagad ir īstais laiks būvēt 2017.gada komandu, kas varētu cīnīties ne tikai par palikšanu A grupā, bet varbūt arī par medaļām. Znarokam ir jāsaka paldies. Es saku - dodam iespēju Artim Ābolam (jo Dinamo viņam tādu iespēju nedos) un uz priekšu. No spēlētājiem atvadamies no Ņiživija, Vasiļjeva, Ankipāna un sākam rakt. Esmu sekojis šai komandai jau kopš 1994.gada un pat vissūdīgākajos laikos esmu palicis tai uzticīgs. Bet vakardienas spēle pret Slovēniju?!? Nebija pat dusmu uz komandu. Vienkārši viena liela nožēla un žēlums pret šiem puišiem. Neizprotami, kas notiek viņu galvās. Kā sacīt, lai varētu piecelties (un augstu) ir jānokrīt. Un zemu. Kāds zin, kur notiks nākamā gada B grupas čempionāts?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-06 11:44, pirms 14 gadiem
krabathor rakstīja: Murgs! Mēs bijām viena (VIENA!) precīza bullīša attālumā no otrās kārtas, žēl ka tā pietrūka. Bet dziesmas Puče dziedātu pavisam citas noteikti. Un skaidrs, ka pēc tik sāpīga zaudējumi puišiem bija nolaistas rokas. Tāds ir sports. Nav ko te raudāt par paaudzēm un rakt kaut kur dziļi, bet tāds ir žurnālista darbs
kāda nozīme kur mēs bijām, jāskatās, kur mēs šobrīd esam..

  +4 [+] [-]

, 2011-05-06 11:44, pirms 14 gadiem
"Kad viņus vairs neintervēs sieviešu žurnāli, tad mēs būsim atgriezušies pie saknēm, pie pamatiem vai vēl precīzāk – uz tās zemes, uz kuras ir jāstāv."

Labi teikts...

  -1 [+] [-]

, 2011-05-06 11:44, pirms 14 gadiem
viedi vārdi,jāpiekrīt vien ir Armandam par to nepieciešamību izkrist no A divīzijas....jo mūsējie šķiet dzīvo kkādā eiforijā visu laiku un liela daļu fanu arī.

 +13 [+] [-]

, 2011-05-06 11:46, pirms 14 gadiem
Pēc vakardienas zaudējuma man ienāca prātā kāda doma. Kas notiktu, ja pēc neveiksmes šajā pasaules čempionātā Lipmans aizliegtu Rīgas "Dinamo" spēlēt KHL? Lai veči meklē sev komandas, kā nu var un prot. Lipmans taču apgalvoja, ka viņam ir tāds spēks un tiesības. Citu valstu federācijas (slovāki, zviedri) tā esot darījuši. Protams, es gribu redzēt Rīgas "Dinamo", bet, kad ir jāredz tāds apkaunojums, kā tas bija pret slovēņiem, rodas jautājums - priekš kaum mums tas? Kad Dinamo izveidoja, tad vismaz es gaidīju, ka automātiski celsies arī izlases spēles līmenis. Izrādās, ir cēlies tikai spēlētāju "ego" un algu līmenis.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-06 11:48, pirms 14 gadiem
Es jau veel ceru, ka pietiks izbiili, kas ir tagad un atlikushajaas speelees muuseejie paarbrauks paari savam pretiniekam, bet ja ne, tad chempionaats Riigaa

     [+] [-]

, 2011-05-06 11:51, pirms 14 gadiem
Varbūt 22 pamatlaikā pret Dāniju jau bija veiksme? Varbūt otreiz spēlējot mēs pakāstu 52? Kurš to zin kurā brīdī neveiksme ir veiksme un otrādi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2011-05-06 11:54, pirms 14 gadiem
vispār jau tas ir diezgan bēdīgi, ka sportistiem nav sakodiena un kārtīga gribasspēka - gulbis, basketbolisti, tagad arī hokejisti...sportisti tomēr nav mūziķi, kur nīkoļošana un pļēgurošana ir standarts, liekas, ka pat sports sniedz atbildi uz Latvija problēmām - katastrofālas atslābināšanās un paļaušanās uz totālu veiksmi

  +5 [+] [-]

, 2011-05-06 11:55, pirms 14 gadiem
zanessa rakstīja: Pēc vakardienas zaudējuma man ienāca prātā kāda doma. Kas notiktu, ja pēc neveiksmes šajā pasaules čempionātā Lipmans aizliegtu Rīgas "Dinamo" spēlēt KHL? Lai veči meklē sev komandas, kā nu var un prot. Lipmans taču apgalvoja, ka viņam ir tāds spēks un tiesības. Citu valstu federācijas (slovāki, zviedri) tā esot darījuši. Protams, es gribu redzēt Rīgas "Dinamo", bet, kad ir jāredz tāds apkaunojums, kā tas bija pret slovēņiem, rodas jautājums - priekš kaum mums tas? Kad Dinamo izveidoja, tad vismaz es gaidīju, ka automātiski celsies arī izlases spēles līmenis. Izrādās, ir cēlies tikai spēlētāju "ego" un algu līmenis.
nekas nenotiek vienaa dienaa! Jaa, var piekrist, ka attieksme pret izlasi ir mainijusies, tachu liimenis noteikti aug un arii augs, tachu tas nestaav arii uz vietas citaam komandaam. No otras puses ir pilniigi apsurdi un naivi domaat, ka viens Riigas Dinamo var uztureet vai buut viss Latvijas hokejs. RD ir jaabuut piramiidas virsotnei. Jaabuut ir sakaartotai beernu, jaunieshu, junioru sisteemai, tad vareesim prasiit augljus arii no Dinamo eksisteeshanas!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-06 11:56, pirms 14 gadiem
Aizmugure rakstīja: varbūt kāds beidzot aizdmomāsies, ka ar vienu profesionālu komandu ,kas spēlē RU čempī, izlases līmeni NEVAR pacelt.

Kāpēc atļāva likvidēt LM ? Kas notiek ar LČ ?
Pat ja LM būtu likvidēts (ceru ka tā nekad nebūs), kurš tur kko var ļaut vai neļaut, privāts klubs, ko grib to dara. Tā jau nav padomju sporta biedrība.

Vispār kas notiek ar tām sporta biedrībām (Vārpa, Daugava), viņas vispār vēl pastāv kaut vai juridiski?

  +3 [+] [-]

, 2011-05-06 11:58, pirms 14 gadiem
HOkejā ir jāzidara tas pats, kas ar basketbola izlas-ņemt tur tos, kuri GRIB spēlēt

  +8 [+] [-]

, 2011-05-06 11:58, pirms 14 gadiem
Oļegs ir vecis, viņš nepadodas, taču arī šajā situācijā viņš bija bezspēcīgs, viņš ar katru nākamo dienu, kas viņu pietuvināja pasaules čempionātam, redzēja, ka patiesībā, viņš var iet kopā ar šiem puišiem izlūkos, taču zem tanka būs jāguļas viņam vienam, vai labākajā gadījumā kopā ar Vītoliņu un Masaļski.

Tas arī visspilgtāk raksturo šo komandu, īstenībā.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-06 12:01, pirms 14 gadiem
Gunset rakstīja: Pilnībā piekrītu Armandam. Man šķiet, ka tas ir vienīgais veids, kā cerēt uz kautko nopietnāku nākotnē. Ja Lipmans patiešām plāno organizēt pasaules čempi Latvijā 2017.gadā, tad tagad ir īstais laiks būvēt 2017.gada komandu, kas varētu cīnīties ne tikai par palikšanu A grupā, bet varbūt arī par medaļām. Znarokam ir jāsaka paldies. Es saku - dodam iespēju Artim Ābolam (jo Dinamo viņam tādu iespēju nedos) un uz priekšu. No spēlētājiem atvadamies no Ņiživija, Vasiļjeva, Ankipāna un sākam rakt. Esmu sekojis šai komandai jau kopš 1994.gada un pat vissūdīgākajos laikos esmu palicis tai uzticīgs. Bet vakardienas spēle pret Slovēniju?!? Nebija pat dusmu uz komandu. Vienkārši viena liela nožēla un žēlums pret šiem puišiem. Neizprotami, kas notiek viņu galvās. Kā sacīt, lai varētu piecelties (un augstu) ir jānokrīt. Un zemu. Kāds zin, kur notiks nākamā gada B grupas čempionāts?
arī no masaļska un reķa-nu neticu,ka raitums būtu nospēlējissliktāk,ka andersons,vai jakovļevs būtu nospēlējis sliktāk par reķi,čaļi jau grib,bet vairs nevar

  +4 [+] [-]

, 2011-05-06 12:05, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Oļegs ir vecis, viņš nepadodas, taču arī šajā situācijā viņš bija bezspēcīgs, viņš ar katru nākamo dienu, kas viņu pietuvināja pasaules čempionātam, redzēja, ka patiesībā, viņš var iet kopā ar šiem puišiem izlūkos, taču zem tanka būs jāguļas viņam vienam, vai labākajā gadījumā kopā ar Vītoliņu un Masaļski.

Tas arī visspilgtāk raksturo šo komandu, īstenībā.
īstenībā,lai nenes tādu upuri,bet vienkārši trijatā atvadās no izlases,jo
neviens nebija glābējs un labs čals nav profesija

 +10 [+] [-]

, 2011-05-06 12:10, pirms 14 gadiem
pinta rakstīja: īstenībā,lai nenes tādu upuri,bet vienkārši trijatā atvadās no izlases,jo
neviens nebija glābējs un labs čals nav profesija
Būs brīnums, ja tā nenotiks.

Tikai problēma ir cita. Pēc dažām sezonām KHL vairāki spēlētāji ir izdomājuši, ka viņi ir lieli meistari (daži par tādiem tiešām ir palikuši, daži - tikai iedomājas, ka ir) un vairs nav tās sišanās par izlasi un treneri. Šāda situācija ir loģiska un ne vienu vien reizi pieredzēta citās izlasēs un komandās.

Tb Izlase ir Znaroka komanda, bet Znaroks, kā izskatās, vairs nav komandas treneris. Un ar jebkuru nākamo, ja vien viņš nebūs hokeja pasaules līmeņa autoritāte, būs tāpat.

  +8 [+] [-]

, 2011-05-06 12:13, pirms 14 gadiem
krabathor rakstīja: Murgs! Mēs bijām viena (VIENA!) precīza bullīša attālumā no otrās kārtas, žēl ka tā pietrūka. Bet dziesmas Puče dziedātu pavisam citas noteikti. Un skaidrs, ka pēc tik sāpīga zaudējumi puišiem bija nolaistas rokas. Tāds ir sports. Nav ko te raudāt par paaudzēm un rakt kaut kur dziļi, bet tāds ir žurnālista darbs
Ko nozīmē viena bullīša attālumā? Mēs neiemetām NEVIENU no sešiem. Un, ja mēs būtu labāki, nekādi bullīši nemaz nebūtu. Veiksme ir jānopelna.

  +8 [+] [-]

, 2011-05-06 12:17, pirms 14 gadiem
Īsti negribu piekrist Armandam.Divās spēlēs ar ,,sakodieniem'' viss bija kārtībā un pēkšņi pēdējās divās ,izrādās ir galīgā pakaļā.Tā nemēdz būt.Lai saprastu iemeslus ir jāatgriežās pie RD,jo starp šo komandu un izlasi var likt ,,pāšķību'' vienādības zīmi.Jo īpaši taktiskā ziņā.RD stihija ir pretuzbrukumi.Spēles kur RD(izlasei) ir jāspēlē kā 1.numuram ,sākās problēmas,jo tā spēlēt mēs vienkārši nemākam un indiviuduālā meisterība nav tik augsta ,lai vienatnē apspēlētu pus komandu.Arī Znaroks nebija uzdevumu augstumos,jo nekādu taktisko elastību no viņa puses neredzēju.Ja nevar iemest pa skaisto ,tad ripa vārtos jāiedzen kopā ar gaļu.To mēs diemžēl neredzējām.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-06 12:20, pirms 14 gadiem
Armands sāk kā W - zudusī paaudze - ? ar Cze un Fin bija laba spēle viss OK, komanda salūzt naktī pēc spēles ar Den, neesot uz vietas neredzot Znaroku un komandu mikroklimatu, bet izdara pārgalvīgus secinājumus un noraksta - zudusī paaudze! Sorry. Pārmaiņas var veikt arī paliekot A grupā, ticu mēs tur būsim.

 +11 [+] [-]

, 2011-05-06 12:20, pirms 14 gadiem
šis turnīrs pierādīja, ka (man visvairāk krita acīs) Ņiživijs grib ,bet nevar. es ilgi negribēju sev to atzīt, bet tā tas ir...
Nekas jau traks nenotiks, ja arī izkritīsim no A grupas.. Varēs ravēt komandu un tā atgrierzīsies vēl saliedētāka. Es saku - lai celtos, vajag nokrist

  +4 [+] [-]

, 2011-05-06 12:24, pirms 14 gadiem
rolex rakstīja: Īsti negribu piekrist Armandam.Divās spēlēs ar ,,sakodieniem'' viss bija kārtībā un pēkšņi pēdējās divās ,izrādās ir galīgā pakaļā.Tā nemēdz būt.Lai saprastu iemeslus ir jāatgriežās pie RD,jo starp šo komandu un izlasi var likt ,,pāšķību'' vienādības zīmi.Jo īpaši taktiskā ziņā.RD stihija ir pretuzbrukumi.Spēles kur RD(izlasei) ir jāspēlē kā 1.numuram ,sākās problēmas,jo tā spēlēt mēs vienkārši nemākam un indiviuduālā meisterība nav tik augsta ,lai vienatnē apspēlētu pus komandu.Arī Znaroks nebija uzdevumu augstumos,jo nekādu taktisko elastību no viņa puses neredzēju.Ja nevar iemest pa skaisto ,tad ripa vārtos jāiedzen kopā ar gaļu.To mēs diemžēl neredzējām.
Princiipaa jau viena lieta muuseejiem tiiri labi sanaaca, aizsarga metiens - rikoshets, vai ciinja vaartu priekshaa viss ok! Ja nemaldos 4 vai 5 goli taadaa veidaa. Tikai nezkaapeec sho variantu meeginam peedeejo. Tad rodas jautaajums, vai treneris ir tik stulbs, ka to neredz? Vai arii speeleetaaji neklausa treneri, jo diezvai esmu vieniigais, kas to pamanijis, ka praktiski tas ir vieniigais, kas straadaa.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-06 12:37, pirms 14 gadiem
Acīmredzot tiešām mūsējiem tagadējiem izlases čaļiem ir tiešām jāizbauda izkrišana no Elites, lai saprastu, ka par vietu Elitē ir jācīnas un sava vieta te ir jāpierāda ar savu spēli un katrā spēlē. Ja viņi tagad izkritīs un tad pēc gada atkal atgriezīsies Elitē, tad domāju arī šiem čaļiem Elite jau būs pavisam citā vērtē.... jo tagad viņi tiešām kā tāds "ofisa planktons" ir iesūnojuši it seviški savā attieksmē gan pret čempi kopumā, gan ar savu attiesmi pret spēlēm kopumā un acīmredzot spēj koncentrēties tikai uz nopietniem pretiniekiem, bet nomināli (nosacīti) vājākos acīmredzot tomēr līdz galam nenovērtē un par to arī dārgi tagad samaksā, jo, kā redzam, hokeju tagad māk spēlēt (un spēlēt neslikti) daudzviet Eiropā ....

  +5 [+] [-]

, 2011-05-06 12:54, pirms 14 gadiem
zanessa rakstīja: Pēc vakardienas zaudējuma man ienāca prātā kāda doma. Kas notiktu, ja pēc neveiksmes šajā pasaules čempionātā Lipmans aizliegtu Rīgas "Dinamo" spēlēt KHL? Lai veči meklē sev komandas, kā nu var un prot. Lipmans taču apgalvoja, ka viņam ir tāds spēks un tiesības. Citu valstu federācijas (slovāki, zviedri) tā esot darījuši. Protams, es gribu redzēt Rīgas "Dinamo", bet, kad ir jāredz tāds apkaunojums, kā tas bija pret slovēņiem, rodas jautājums - priekš kaum mums tas? Kad Dinamo izveidoja, tad vismaz es gaidīju, ka automātiski celsies arī izlases spēles līmenis. Izrādās, ir cēlies tikai spēlētāju "ego" un algu līmenis.
Dīvaini, bet man arī gluži līdzīgas domas (un vēlmes) uzradās... kad veči spēlēja visādās joberlīgās, tad izlase bija vieta, kur viņi tiešām brauca sisties un pēc iespējas labāk atrādīt sevi nākamajiem potenciālajiem saimniekiem no spēcīgākām līgām.... tagad, kad ir RD un liela daļa no viņiem jau ir puslīdz droši par savu tuvāko (klubu) nākotni čaļiem izlasē vairs acis nedeg un vispār dažiem jau pazūd vispār vēlme izlasē spēlēt un sisties, jo viņiem tagad viss ir (pietiekami labs līgums, stabils klubs un daudzmaz paredzama nākotne) un viņi paši pamazām tiešām paliek par tā sauktajiem "ofisu planktoniem", kam viss ir labi un vairāk neko nevajag... un tas ir pats sūdīgākais, ko RD projekts ir izdarijis LV hokejam un izlasei kopumā, jo tagad spēlētāji jau vairs tā neraujas uz izlasi un viņiem arī vairs "nedeg acis" spēlējot izlasē....

  +8 [+] [-]

, 2011-05-06 13:17, pirms 14 gadiem
nav ko shuuties, jaapamaina arii pretinieki, vareesim uzkapaat ar austraaliju, koreju, rumaaniju, lai interesantaak
bet, ja nopietni, iznaak tomeer, ka nepietiek meistariibas, taa iisti pat nevaru atcereeties, kad kaads no muusu "meistariem" buutu apspelejis, kaadu pretinieka speeleetaaju viens pret viens, lai radiitu saasinaajumu pie pretinieka vaartiem
p.s. rekis - manupraat vaajaakais aizsargs shajaa izlasee, zaudee aatrumaa, nesaprotas ar partneriem, pienjem nepareizus leemumus un veel tam visam pa virsu stulbi noraidaas

  +6 [+] [-]

, 2011-05-06 13:35, pirms 14 gadiem
Es gan teiktu, ka mums nav snaipera, t.i. - nav to, kas prot iemest. Mums visa izlase ir kapātāji, bet ko tas dod, ja neviens no viņiem nespēj iemest? Vakar 3.trešdaļā mūsējie pirmajā minūtē 3x pēc kārtas meta no metra attāluma, līdz slovēņi aizgāja pretuzbrukumā un iemeta. Nedomāju, ka mūsējie necīnās, viņi cīnās, bet neprot iemest!

  +7 [+] [-]

, 2011-05-06 14:06, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Dīvaini, bet man arī gluži līdzīgas domas (un vēlmes) uzradās... kad veči spēlēja visādās joberlīgās, tad izlase bija vieta, kur viņi tiešām brauca sisties un pēc iespējas labāk atrādīt sevi nākamajiem potenciālajiem saimniekiem no spēcīgākām līgām.... tagad, kad ir RD un liela daļa no viņiem jau ir puslīdz droši par savu tuvāko (klubu) nākotni čaļiem izlasē vairs acis nedeg un vispār dažiem jau pazūd vispār vēlme izlasē spēlēt un sisties, jo viņiem tagad viss ir (pietiekami labs līgums, stabils klubs un daudzmaz paredzama nākotne) un viņi paši pamazām tiešām paliek par tā sauktajiem "ofisu planktoniem", kam viss ir labi un vairāk neko nevajag... un tas ir pats sūdīgākais, ko RD projekts ir izdarijis LV hokejam un izlasei kopumā, jo tagad spēlētāji jau vairs tā neraujas uz izlasi un viņiem arī vairs "nedeg acis" spēlējot izlasē....
Tev ir taisniiba, bet taa probleema driizaak ir tajaa, ka viss izlases kodols speelee RD. Peec dazhiem gadiem, cerams, muuseejo legjions buus plashaak paarstaaveets citos KHL klubos vai citaas labaas liigaas. Domaajams, ka peec gada, kad Daarzins buus nospeeleejis sezonu Kazanjaa, vinja veelme speeleet izlasee buus lielaaka. Tomeer 3 gadus no vietas vins speeleejis kopaa ar vieniem un tiem pashiem purniem. Emocijas notrulinaas un tupa piegriezaas dziivot kopaa ar tiem pashiem purniem. Peec izlases ir jaanoilgojaas, bet pashlaik sanaak, ka nomaini tikai kreklu un viss.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-06 14:07, pirms 14 gadiem
Labs un objektīvs raksts. Te nav ko vairāk piebilst.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-06 14:10, pirms 14 gadiem
Ūja Ūja - bet Meija??? Manuprāt visvērtīgākais un labākais spēle'tājs LAT izlasē šogad!!! Pat Dārziņam pogas izgriež.
wayne mardl rakstīja: nav ko shuuties, jaapamaina arii pretinieki, vareesim uzkapaat ar austraaliju, koreju, rumaaniju, lai interesantaak
bet, ja nopietni, iznaak tomeer, ka nepietiek meistariibas, taa iisti pat nevaru atcereeties, kad kaads no muusu "meistariem" buutu apspelejis, kaadu pretinieka speeleetaaju viens pret viens, lai radiitu saasinaajumu pie pretinieka vaartiem
p.s. rekis - manupraat vaajaakais aizsargs shajaa izlasee, zaudee aatrumaa, nesaprotas ar partneriem, pienjem nepareizus leemumus un veel tam visam pa virsu stulbi noraidaas

  +3 [+] [-]

, 2011-05-06 14:17, pirms 14 gadiem
Vienīgi- aktuāls jautājums.. Vai mūsu superzvaigznes neuzmet lūpu un atsakās spēlēt izlasē arī, ja nenotiek brīnumi un izkrītam no A divīzijas? Redzi- līgums, vārds, klubs un slava ir nopelnīta- vairāk neko no LV izlases paņemt nevaram.. Sen jau jāsaka ardievas čaļiem, kuri uzskata spēli izlasē kā pakalpojumu no savas puses.. Jāņem, kas grib, var un dara..

  +4 [+] [-]

, 2011-05-06 14:18, pirms 14 gadiem
Tā arī nesapratu kas notika ar Dārziņu - tāds mega meistars bija, bet PČ vairāk par vienu golu un nebeidzamu mudīšanos pretinieku zonā neredzēju.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-06 14:29, pirms 14 gadiem
Meija - vieniigais pzitiivais, arii manaa skatiijumaa, shajaa chempii, realizaacija gan pieklibo, bet uz kopeejaa fona labaakais laikam arii sanaak, tur nu es Tev piekriitu
NoName26 rakstīja: Ūja Ūja - bet Meija??? Manuprāt visvērtīgākais un labākais spēle'tājs LAT izlasē šogad!!! Pat Dārziņam pogas izgriež.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-06 14:31, pirms 14 gadiem
Kasparens rakstīja: Vienīgi- aktuāls jautājums.. Vai mūsu superzvaigznes neuzmet lūpu un atsakās spēlēt izlasē arī, ja nenotiek brīnumi un izkrītam no A divīzijas? Redzi- līgums, vārds, klubs un slava ir nopelnīta- vairāk neko no LV izlases paņemt nevaram.. Sen jau jāsaka ardievas čaļiem, kuri uzskata spēli izlasē kā pakalpojumu no savas puses.. Jāņem, kas grib, var un dara..
Var arii taa, jo ja pareizi atminos, tad kad shveice izciinija 4. vietu PČ, izlase bija veidota no jauniem, aatriem un motiveetiem hokejistiem. Tomeer, lai nonaaktu liidz taadaam iespeejaam, tad jaasakaarto jaunatnes hokejs, lai puikaam buutu motivaacija straadaat un buutu iespeeja speeleet labaa liimenii. Iespeejams, ka kkaadus augljus nesiis MHL speeleejoshaa HK Riga, bet ar to ir par maz!

     [+] [-]

, 2011-05-06 14:40, pirms 14 gadiem
p.s. rekis - manupraat vaajaakais aizsargs shajaa izlasee, zaudee aatrumaa, nesaprotas ar partneriem, pienjem nepareizus leemumus un veel tam visam pa virsu stulbi noraidaas

Es pat teikt,ja nu kāds te nav motivēts,tad tā ir visa 1.maiņa,kuru Znaroks uzskata par labāko un arī labākās spēlētāju balvas piešķīris tieši viņiem.Arī maiņu kpmplektācija laikam nav tā labākā piem.Džeriņš,Meija,Bukarts pilnīgi visās pārbaudes spēlēs sevi pierādīja kā labi iespēlētu maiņu.kāpēc tie bija jāizjauc?Nav centru? - ir,tik vajag uzticēties tiem,kuri grib spēlēt.te varētu rakstīt daudz un dikti u.t.t.Manuprāt vietā vecais ,labais teiciens - zivs pūst no galvas.

  +9 [+] [-]

, 2011-05-06 14:55, pirms 14 gadiem
Tā situācija jau izveidojās pamazām:treneri Znaroks& Vītoliņš dabūja labi apmaksātu darbu un no viņiem tika prasīta pilnīga atdeve klubam - līdz ar to izlase palika otrajā vietā - tā tas bija pagājušo gadu, tā tas bija šogad. Formāli turnīri, formāla sagatavošanās - piedalījās, kas gribēja, vadīja, kuram bija tobrīd brīvs laiks( Beresņevs). Vadošajiem spēlētājiem arī labi līgumi klubos, nav ne motivācijas, negribēšanas par velti kaulus lauzt, ne kādam ko pierādīt. Arī meistarības jau pietik - var izlaist visas tās nometnes, pārbaudes spēles- mēs jau esam tik labi - klubs novērtējis par tik un tik tūkstošiem ! Un dažiem sākas : mikrotraumas, ģimenes problēmas, psiholoģiska rakstura grūtības... pārējiem uz to skatoties arī paliek sevis žēl ! Un tad sanāk kopā bariņš treneru un spēlētāju, lai atsistu numuru - piedalītos PČ ! Īsti sirsnīgi sitās tikai tie bez līgumiem, debitanti un RD ceturtā un piektā maiņa, kam ir motivācija, kam ir vajadzība sevi atrād
it...

  +4 [+] [-]

, 2011-05-06 14:57, pirms 14 gadiem
piedodiet, bet es nākamgad gribu pavasarī redzēt Zviedriju/Somiju [un negribu nemaz zināt, kur notiek I divīzijas pč].

  +3 [+] [-]

, 2011-05-06 15:15, pirms 14 gadiem
KARABASSBARABASS rakstīja: Lipmans aizliegtu Rīgas "Dinamo" spēlēt KHL?

Kas tās par stulbībām? Kā viņš kaut ko tādu var aizliegt?
Federacijai ir jādod atļauju, un viņš pavisam vienkārši var to nedot!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-06 15:18, pirms 14 gadiem
pikolo rakstīja: piedodiet, bet es nākamgad gribu pavasarī redzēt Zviedriju/Somiju [un negribu nemaz zināt, kur notiek I divīzijas pč].
traki garlaicīgas valstis

  +1 [+] [-]

, 2011-05-06 15:27, pirms 14 gadiem
Musu vieteajis chempis ir gajis tik uz leju pedejos gados un piekritu dažiem kas te piemin, ka gruti ar vienu DInamo visu izlasi pavilkt. Protams, meistariba šiem speletajiem ir augšā ko pieradija pirmas divas spele, bet parejas speles mes zaudejam psihaloģiski

  +2 [+] [-]

, 2011-05-06 15:41, pirms 14 gadiem
KARABASSBARABASS rakstīja: Lipmans aizliegtu Rīgas "Dinamo" spēlēt KHL?

Kas tās par stulbībām? Kā viņš kaut ko tādu var aizliegt?

Da vot saniknosies un aizliegs! Kapēc, Tavuprāt, pagājušosezon slovāku Ļevs nevarēja spēlēt KHL? Finanšu vai arēnas nebija? Nē.... vietējā federācija nedeva "dobro" viņu spēlēšanai KHL! Vot i visi "pīrāgi"...

  -1 [+] [-]

, 2011-05-06 15:43, pirms 14 gadiem
alexss rakstīja: Federacijai ir jādod atļauju, un viņš pavisam vienkārši var to nedot!
Varēt ir viens, to izdarīt pa visam kaut kas cits. LAi kaut ko aizliegtu ir jābūt iemeslam un jārēķinās ar sekām. Tā aizliegšana ir plika mutes virināšana. Kur nu vēl ja federācija par to KHL komandu ne santīmu neizdod.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-06 15:52, pirms 14 gadiem
alexss rakstīja: Federacijai ir jādod atļauju, un viņš pavisam vienkārši var to nedot!
Nav tik vienkārši. Spēlētājiem ir līgumi ar klubu, Dinamo ir līgumi ar KHL, sponsoriem, kā arī apbusējas sadarbības līgumi ar dažādiem uzņēmumiem, vārdu sakot, ir uzbūvēta milzīga uzņēmējdarbības piramīda uz iepriekšējās atļaujas pamata. Lipmans ļoti labi zin, ka viņu un LHF sagaidītu pamatīgi tiesu darbi, ja šis mēģinātu kaut ko iebilst. Pat IIHF viņam neļautu kkādus pirdienus izdvest.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-06 16:26, pirms 14 gadiem
Tagad aizmirstot par vakardienu liekas ka tas nav pasaules gals B grupa kā agrāk likās ,manuprāt, tas ir vairāk principa, prestiža jautājums, jo mēs taču elitē turamies ilgāk pat par Šveici un Baltkrieviju nerunājot par Vāciju kurai pagāšgada pusfināla nemaz nevajadzēja būt!
Varbūt tiešām jāizkrīt no elites llai saprastu kas mēs esam ko mēs varam un ko gribam.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-06 16:45, pirms 14 gadiem
KARABASSBARABASS rakstīja: Dinamo nav nekāda sakara ar LHF. Privāts klubs, spēlē, kur grib, ar ko grib. Ja nu kāds kādam var kaut ko neļaut, tad tikai KHL.
muļķības. Ir un ļoti tiešs - pirmkārt, jau Dinamo ir LHF biedrs. Otrkārt, KHL vadība ir skaidri un gaiši deklarējusi: pie viņiem ārzemju klubi var spēlēt tikai ar savu nacionālo federāciju atļaujām.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-06 16:48, pirms 14 gadiem
krstps rakstīja: Nav tik vienkārši. Spēlētājiem ir līgumi ar klubu, Dinamo ir līgumi ar KHL, sponsoriem, kā arī apbusējas sadarbības līgumi ar dažādiem uzņēmumiem, vārdu sakot, ir uzbūvēta milzīga uzņēmējdarbības piramīda uz iepriekšējās atļaujas pamata. Lipmans ļoti labi zin, ka viņu un LHF sagaidītu pamatīgi tiesu darbi, ja šis mēģinātu kaut ko iebilst. Pat IIHF viņam neļautu kkādus pirdienus izdvest.
Ir vienkāršāk kā Tu domā - līgumi ar sponsoriem un KHL ir a/s Rīgas Dinamo nevis Lipmanam vai LHF. Ne Lipmans ne LHF nav materiāli atbildīgi ne KHL ne RD sponsoru priekšā.
Tiesu darbi sekotu, bet tie skartu RD īpašniekus nevis Lipmanu vai LHF.

Cita lieta, ka Lipmans to neriskētu darīt milzīgā sabiedrības spiediena dēļ - nabaga Kiru točno nolinčotu, ja viņš ko tādu izveiktu.

     [+] [-]

, 2011-05-06 17:04, pirms 14 gadiem
...nemaz nerunājot par to, ka arī no Austrumiem var nākt spiediens uz Kiru - jo TUR mūs joprojām grib redzēt. Varbūt kaut vai principa pēc - kaut kāds vietējais lohs neļaus spēlēt pie mums. Da vi čo?!

Es, btw, arī šorīt iedomājos par tādu situāciju, ka Kira nopsiho un neļauj Dinamo spēlēt tālāk par LAČ

     [+] [-]

, 2011-05-06 17:10, pirms 14 gadiem
kalibubs rakstīja: vispār jau tas ir diezgan bēdīgi, ka sportistiem nav sakodiena un kārtīga gribasspēka - gulbis, basketbolisti, tagad arī hokejisti...sportisti tomēr nav mūziķi, kur nīkoļošana un pļēgurošana ir standarts, liekas, ka pat sports sniedz atbildi uz Latvija problēmām - katastrofālas atslābināšanās un paļaušanās uz totālu veiksmi
Profesionās mūziķis, tā pat kā profesionās sportists ir tālu no nīkuļošanas un pļēgurošanas..tas nav nekāds standarts..tāds standarts nav ne vienā profesijā, jo tas ceļš ved uz morālu un fizisku degradāciju..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-06 18:55, pirms 14 gadiem
Psc, smuka spēle ar čehiem, kurā mēs nebijām ne ar ko sliktāki par pasaules čempioniem, divas veiksmīgākas SM sērijas pret somiem un dāņiem un šitie paši gaudotāji teiktu, ka visu laiku labākais PČ LV izpildījumā un kruta ka ir KHL. Bet spēlu saturs taču pats izņemot veismi SM. un par tādām slovēņu cīņam izdzīvošanās turnīrā mēs apskatītos tikai statistiku....Viss ir relatīvs, var jau tagad teikt ka džekiem nav sakodiena vai vēl kaut kā nav , attopies autor!!!

  -3 [+] [-]

, 2011-05-06 19:00, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Ir vienkāršāk kā Tu domā - līgumi ar sponsoriem un KHL ir a/s Rīgas Dinamo nevis Lipmanam vai LHF. Ne Lipmans ne LHF nav materiāli atbildīgi ne KHL ne RD sponsoru priekšā.
Tiesu darbi sekotu, bet tie skartu RD īpašniekus nevis Lipmanu vai LHF.

Cita lieta, ka Lipmans to neriskētu darīt milzīgā sabiedrības spiediena dēļ - nabaga Kiru točno nolinčotu, ja viņš ko tādu izveiktu.
Tā gan nebūs. Ja tev pašvaldība atļauj celt māju, un pēc kāda laika, kad pamati jau ir sabūvēti, līgumi ar būvniekiem noslēgti, piķis nomaksāts ne mazais, šie paziņo, ka viņi atsauc savu atļauju, jo, lūk, tava māja tomēr izskatīsies labāk par visām citām apkārtnē. Un tu paliec ar neko? Nu nē. Šajā gadījumā uzraut to pašvaldību var pamatīgi. Tas pats ar Kirovu. Pats viņš to saprot, bet mute jau jābrūķē.

     [+] [-]

, 2011-05-06 19:43, pirms 14 gadiem
Alexij rakstīja: kādā ziņā garlaicīgas? ja runa par hokeju tad šo valstu hokejs ir viens no labākajiem pasaulē
ja runā par hokeju.....

     [+] [-]

, 2011-05-06 20:01, pirms 14 gadiem
krabathor rakstīja: Murgs! Mēs bijām viena (VIENA!) precīza bullīša attālumā no otrās kārtas, žēl ka tā pietrūka. Bet dziesmas Puče dziedātu pavisam citas noteikti. Un skaidrs, ka pēc tik sāpīga zaudējumi puišiem bija nolaistas rokas. Tāds ir sports. Nav ko te raudāt par paaudzēm un rakt kaut kur dziļi, bet tāds ir žurnālista darbs
Pats redzi, ka robeža šaura, bet, ja to lietu nenoved līdz galam (neuzvar bullīšos, divreiz...), tad, acīmredzot, kaut kā nebija.

     [+] [-]

, 2011-05-06 20:03, pirms 14 gadiem
kalibubs rakstīja: vispār jau tas ir diezgan bēdīgi, ka sportistiem nav sakodiena un kārtīga gribasspēka - gulbis, basketbolisti, tagad arī hokejisti...sportisti tomēr nav mūziķi, kur nīkoļošana un pļēgurošana ir standarts, liekas, ka pat sports sniedz atbildi uz Latvija problēmām - katastrofālas atslābināšanās un paļaušanās uz totālu veiksmi
Paļauties uz veiksmi ir labi, ja tam ir pamats.
Kur mūzikā nīkuļošana ir standarts?

     [+] [-]

, 2011-05-06 20:07, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Būs brīnums, ja tā nenotiks.

Tikai problēma ir cita. Pēc dažām sezonām KHL vairāki spēlētāji ir izdomājuši, ka viņi ir lieli meistari (daži par tādiem tiešām ir palikuši, daži - tikai iedomājas, ka ir) un vairs nav tās sišanās par izlasi un treneri. Šāda situācija ir loģiska un ne vienu vien reizi pieredzēta citās izlasēs un komandās.

Tb Izlase ir Znaroka komanda, bet Znaroks, kā izskatās, vairs nav komandas treneris. Un ar jebkuru nākamo, ja vien viņš nebūs hokeja pasaules līmeņa autoritāte, būs tāpat.
Tad varbūt komandas spēlētāju mērķi gluži vienkārši pārāk atšķiras? Piemēram, Masaļskis jau gribētu sisties par pusfinālu, cits varbūt vēl kaut ko...

  +1 [+] [-]

, 2011-05-06 20:33, pirms 14 gadiem
Nevar komanda uzvarēt ar otro, trešo un divām ceturtām maiņām. šai komandai nav līderu piecinieka. Vecie vairs nevelk, bet jaunie vēl nevar...

     [+] [-]

, 2011-05-06 21:01, pirms 14 gadiem
Handry rakstīja: Nevar komanda uzvarēt ar otro, trešo un divām ceturtām maiņām. šai komandai nav līderu piecinieka. Vecie vairs nevelk, bet jaunie vēl nevar...
dosim iespēju-varēs

     [+] [-]

, 2011-05-06 21:14, pirms 14 gadiem
krstps rakstīja: Tā gan nebūs. Ja tev pašvaldība atļauj celt māju, un pēc kāda laika, kad pamati jau ir sabūvēti, līgumi ar būvniekiem noslēgti, piķis nomaksāts ne mazais, šie paziņo, ka viņi atsauc savu atļauju, jo, lūk, tava māja tomēr izskatīsies labāk par visām citām apkārtnē. Un tu paliec ar neko? Nu nē. Šajā gadījumā uzraut to pašvaldību var pamatīgi. Tas pats ar Kirovu. Pats viņš to saprot, bet mute jau jābrūķē.
tajā visā ir nianses. Ja Tu neesi, piemēram, par to būvatļauju samaksājis? ar RD principā ir tas pats gadījums....

     [+] [-]

, 2011-05-07 00:06, pirms 14 gadiem
Labs raksts! Pēc pēdējām divām spēlēm es arī sāku līdzīgi domāt. Var jau būt ka tā ir sava veida sevis aizsardzība - cilvēki sagatavojas pašam sliktākajam un tad sāk izdomāt labumus no sliktākā scenārija lai tikai sevi mierinātu... Tas par ko es aizdomājos - vienīgais veids kā mēs vērtējam LV hokeja izlases līmeni ir noturēšanās elites grupā un tad vēl priecājamies par elites grupā spēlēto gadu skaitu. Bet vairāk nav nekā. Neviens nav domājis kāpēc slovāki, kas ienāca tikai vienu gadu pirms mums un faktiski bija vienā līmenī ar mums tagad ir nomināla elites grupas komanda ar labiem sasniegumiem šajos 15 gados. Manuprāt ir jāpaskatās kur mēs šodien esam - vienalga vai tā ir 13-16 vieta I divīzijā vai 17 vieta II divīzijā un jānosaka kur pēc cik gadiem mēs vēlamies būt un tad jāizdomā kā tur nokļūt. Tikko noklausījos Šuplera kunga interviju - tur var saklausīt virzienus par to kas jādara LV hokeja sistēmā.

     [+] [-]

, 2011-05-07 10:49, pirms 14 gadiem
par sieviešu žurnāliem bija punkts uz i, tiešām piekrītu katram vārdam šinī rakstā! pats dažas dienas iepriekš līdzīgi uzrakstīju pie viena no rakstiem par zaudēto spēli dāņiem... mūsu sinusodiāla (suicidālā?) hokeja snieguma likne ir atkal sasniegusi zemāko punktu, vajadzēs jaunu slotu un jaunus karavirus, patreizējie jau drīz sāks atgadinat mūsu basketbolus viņu "visu vai neko" periodā...

  +3 [+] [-]

, 2011-05-07 13:07, pirms 14 gadiem
zanessa rakstīja: Pēc vakardienas zaudējuma man ienāca prātā kāda doma. Kas notiktu, ja pēc neveiksmes šajā pasaules čempionātā Lipmans aizliegtu Rīgas "Dinamo" spēlēt KHL? Lai veči meklē sev komandas, kā nu var un prot. Lipmans taču apgalvoja, ka viņam ir tāds spēks un tiesības. Citu valstu federācijas (slovāki, zviedri) tā esot darījuši. Protams, es gribu redzēt Rīgas "Dinamo", bet, kad ir jāredz tāds apkaunojums, kā tas bija pret slovēņiem, rodas jautājums - priekš kaum mums tas? Kad Dinamo izveidoja, tad vismaz es gaidīju, ka automātiski celsies arī izlases spēles līmenis. Izrādās, ir cēlies tikai spēlētāju "ego" un algu līmenis.
Muļķības, spēles līmenis ir tieši cēlies. Visi redzējām, kā izlase nokapāja pret CZE un FIN.
Nu zaudēja Dāņiem, nu gadās... Slovēņiem pagrūda tāpēc, ka bija sagruzījušies pēc zaudes Dāņiem. Viss ir tikai loģiski un likumsakarīgi.

LV izlase vienmēr, katru gadu bijusi 3 vai 4 spēcīgākā savā grupā un šoreiz nepaveicās būt 3.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-08 10:18, pirms 14 gadiem
Viss tur ir kārtībā. Vienkārši pārtērēja spēkus pirmajā un otrajā spēlē. Trešajai nepietika. Dānija izspēlēja gudrāk un principā arī viss. Šaha partija zaudēta un pārējais jau ir sekas.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 10:21, pirms 14 gadiem
Cepuri nost, ka riskēja un mauca, cik varēja, pret Čehiem un Somiem. Būtu risks attaisnojies (kas pēc spēļu gaitas arī bija visai reāli), tad te runātu pilnīgi citu runu
Šoreiz nepaveicās. Vai tas ir gudri tā riskēt, tas jau ir cits jautājums... Neko mainīt tur vairs nevar