Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Paaudze bez sakodiena

Paaudze bez sakodiena
Kāpēc šī komanda viņus nesaprata, vai - nemācēja saprast?

Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas hokeja izlasei ir jāizkrīt no A grupas, lai šī hokeja paaudze saprastu, ko nozīmē nevis spēlēt, bet izcīnīt vietu starp pasaules labākajiem. Jo esam ne tikai aizspēlējušies, bet arī aizsapņojušies...

Iespējams, ka tas ir vienīgais un labākais no scenārijiem, ko mums atvēl hokeja Dievi. Reiz viņi par mums paņirgājās, it kā pārbaudīdami – redzēs, redzēs, ko šie iesāks, ko domās, darīs, rīkosies. Runa ir par 2005. gada februāri, kad Latvijas izlase paveica brīnumu, olimpiskajā kvalifikācijas turnīrā uzvarot baltkrievus. Tajā vakarā uzvarēja mūsu komanda, taču – ne jau mūsu hokejs. Uzvara aizmigloja saprātu un nostiprināja pārliecību, ka mēs esam šajā spēlē vareni, nesalaužami, dzelžaini. Ne sūda! Tagad skaudri jāatzīst – iespējams, ka zaudējums tajā liktenīgajā vakarā palīdzētu Latvijas hokejam vairāk, nekā uzvara, kas patiesībā bija ēteriska, nevis loģiska. Iespējams, ka pēc zaudējuma mēs nevis pērtos ar savām iedomātajām veiksmes pirtsslotām, bet gan būtu spiesti pirtiņu pārbūvēt, vai vismaz – taisītu jaunu lāvu... Tad arī gara uzmešana būtu ar citu smeķi, nevis kā tagad, kad nevar saprast – viņi nevar vai negrib?

Latvijas hokejam šis nav pirmais pārbaudījums ar kritumu. 1999. gadā no A grupas izlidojām kopā ar teju vai visu mūsu hokeja ziedu savos labākajos gados, tā laika komandas kapteini Znaroku ieskaitot. Toreiz bijām pa augstāko sabiedrību nodzīvojušies vien trīs gadus un likās, ka tas turpināsies mūžīgi. Arī Oļegs kā kapteinis pie izlases jau sāka iemantot svētā statusu ar sekām, kas pārsvarā nevis deva, bet gan ņēma no šīs spēles. Ja deviņdesmit devītajā mēs pasaules čempionātā neizgāztos, vēl ilgi nesekotu pārmaiņas, kas Latvijas hokejam tieši tobrīd bija organiski nepieciešamas. Tovasar uz izsludināto trenera vietu neviens nepieteicās, vien apmātais Haralds Vasiļjevs ar savu koncepciju nelikās mierā. Citi stāvēja savrup, kā apzinoties, ka patiesībā šis kaķis (lasi – izlase) peles vairs neķers... Vai tagad nav līdzīgi? Ja Latvijas izlase būs spiesta kost B grupas maizes doniņā, gribētu redzēt to speciālistu rindu, kas stāvēs pie LHF durvīm ar entuziasmu pārpilnu dūšu. Nu, varbūt Beresņevs... Jā, iespējams, toreiz – deviņdesmit devītajā – Vasiļjevs nebija labākā atbilde izlases trenera amatam kā kvalificēts speciālists, taču kā meža sanitārs viņš bija izcils. Haralds gāja ar pārliecību, ka pārmaiņas ir nepieciešamas, viņš cirta arī tādus zarus, kas tobrīd izskatījās auglīgi. Pārspīlēja ar nacionālismu, bet savādāk nevarēja, jo krievu gars tajā komandā nevis dominēja, bet gan bija kā ikdienas norma. Varbūt Vasiļjevs mākslīgi apburzīja vai ievilka pie valstsvienības dažādus raksturus un personības (tas pats Sprukts var šim trenerim tikai rokas bučot, jo pie jebkura cita, kas bija iekavās, Jānis izlasē nespēlētu), taču viņš iedeva komandai jaunu grūdienu, morālo pacēlumu, intrigu. Tagad vajag kaut ko līdzīgu.

Znaroks kā izlases treneris šobrīd ir sevi izsmēlis. Viņš nav slikts, taču šobrīd arī viņam acis vairs nedeg, nemaz nerunājot par citu fonu. Nu jau drīz tas vairs neizklausīsies gaumīgi – sak, mani puiši, mani audzēkņi, mani karavīri... Ja viņi ir tavi, tad liec viņiem strādāt! Vai, gluži pretēji – ja viņi ir tavi, tu jau vairs nemāki paprasīt vai dabūt no šiem ārā to, kas vajadzīgs lielām spēlēm, uzvarām. Jo viņi ir tavi, savējie, čomi, malodčiki utml. Pirms pasaules čempionāta pavaicāju Oļegam – kā ir, kā būs? Viņš uz mani paskatījās un tā bija viena no retajām reizēm mūsu attiecībās, kad treneris bez skaņas lika nolasīt atbildi no acīm... Kas tur bija rakstīts? Nekas. Oļegs ir vecis, viņš nepadodas, taču arī šajā situācijā viņš bija bezspēcīgs, viņš ar katru nākamo dienu, kas viņu pietuvināja pasaules čempionātam, redzēja, ka patiesībā, viņš var iet kopā ar šiem puišiem izlūkos, taču zem tanka būs jāguļas viņam vienam, vai labākajā gadījumā kopā ar Vītoliņu un Masaļski. Un tam nav nekāda sakara ar sadomātiem konfliktiem starp izlases treneriem un spēlētājiem, ar apdrošināšanām, prēmijām vai tamlīdzīgi... Puišiem neko nevar pārmest. Viņi spēlē komandā, kas tiek pieskaitīta pasaules hokeja elitei. Neviens gan nav teicis, ka arī paši hokejisti pārstāv šo eliti. Viņi ir labi, viņi zina, ka pavasaris Latvijas hokejā vienmēr pienāk. Tikai viņi ir aizmirsuši, ka pavasari mūsu hokejā nenes gājputni vai Lipmans, bet gan komanda. Un vārdu „komanda” šajā gadījumā liek kopā ar vārdu „valsts” un – abus raksta ar lielo burtu.

Spēlētāji. Kas notiek viņu galvās? Par kājām jau esam vienojušies – tur viss bija kārtībā, vismaz spēles pret somiem un čehiem to apliecināja. Vai dāņi un vēlāk arī slovēņi bija mazāks kairinātājs, kas lika Latvijas hokejistiem atslābt? Kas tie par murgiem?! Ja zaudējums dāņiem bija negaidīta pļauka, tad īsti meistari spēj sevī atrast spēkus, lai pieceltos. Un celties vajadzēja nevis pret Kanādu vai Zviedriju, bet gan pret slovēņiem – pret komandu, kas pēc spēlētāju meistarības nav mūsu kalibrs. Tikai viena atkāpe – izrādās, ka hokejā šo kalibru nerēķina pēc individuālajām iemaņām, ko vari izpildīt uz ledus, un arī tava sezonas alga klubā to nenosaka... Komandas spēku nosaka griba uzvarēt. Ja nav gribas, tad nekāda meistarība nestāvēs blakus vai nepiesegs jūsu plikumus. Mēs gribējām! Jā, tā bija – mēs gribējām! Tikai mēs palikām gribot un to noteica nevis spēlētāju meistarība, bet gan visi blakus apstākļi, kas rindojās kā dzērves kāsī ap šo komandu un, kas vienā brīdī, sāka kļūt pirmšķirīgāki par pašu spēli. Un izrādījās, ka tā gatavoties sava karoga aizstāvēšanai nav nemaz tik grūti. Tā pat bija izdevīgi, jo starmešu gaismas šaudījās, izceļot varoņus un liekot viņiem noticēt, ka viņu lielums ir proporcionāls anonīmo komentāru skaitam pie rakstiem par hokeja izlasi. To, protams, bija gana... Nogurumi, garantijas, sezonas smagums, kārtība... Vai tad deviņdesmit sestajā, kad izcīnījām vietu A grupā, šī kārtība bija lielāka, apdrošināšanas labākas vai prēmijas apjomīgākas?

Viņi var, viņi grib, viņi spēj, bet - viņi nesaprot... Un kā tagad redzam, šo saprašanu nevar iegūt vai nopirkt par naudu, to nevar izņemt no kabatas vai aizņemties. Znaroks nesaprot kā var nesaprast, bet – Oļegs ir no citas paaudzes. Starp citu, viņš pats arī savulaik kā hokejists daudzas lietas nesaprata, tā kā līdzības domāšanā vai izpratnē var piemeklēt un simboliski attiecināt uz šo komandu. Tomēr galvenais jautājums paliek – ko darīt? Ja šī paaudze neiekritīs ar seju rasola bļodā, tad Latvijas hokejam nav gaidāmas vieglas dienas. Kur vēl tālāk, vaicāsiet? Vai nav jau gana?! Nē, nav. Mums ir jāizkrīt no A grupas un šī paaudze pati ar saviem spēkiem tur atgriezīsies. Pēc tam viņi pastāstīs citiem, kā tas notika, jo kā redzams, mantojumā mēs no iepriekšējiem esam dabūjuši tikai statistiku, nevis pamācošus un noderīgus stāstus. Statistika saka, ka mēs te pēdējos piecpadsmit gadus esam visnotaļ nepiespiestā gaisotnē spēlējušies, savukārt, stāsti priekš hokejistiem ir bijuši tikai ar laimīgām beigām. Pārsvarā. Bet – tā dzīvē nenotiek! Šī paaudze acīmredzot nav rūdīta grūtībās, viņi nezina, ko nozīmē spēlēt pie pustukšām vai tukšām tribīnēm, viņi nesaprot, kā var spēlēt hokeju par vienu vai diviem tūkstošiem eiro mēnesī vai – kāpēc līdzjutēji viņus uz ielas vai benzīntankos pēkšņi neatpazīst... Kad viņus vairs neintervēs sieviešu žurnāli, tad mēs būsim atgriezušies pie saknēm, pie pamatiem vai vēl precīzāk – uz tās zemes, uz kuras ir jāstāv. Pie vērtību pamatiem. Pēdējais laiks. Jo kā liecina šis pavasaris – tieši ar izpratni hokejistiem ir vislielākās grūtības. Un tā, starp citu, ir daļa no meistarības... Iespējams, lielākā.

P.S. Veči – tie, kas izlasē! – paši šos mēslus savārījāt, pašiem būs no tiem jātiek ārā. Tā tas ir bijis arī agrāk, tāpēc apvainošanās, lūpu mešana vai raksturu bozīšana pēc šī turnīra būs nevietā un netiks godāta kā drosmes vai sava īpašā ego demonstrācija. Jo nav jau par ko lēkāt, ja neskaita - savu spēli laukumā... Pagaidām šīs hokeja paaudzes sakodienu notur zobu breketes, bet tās kā zināms, nenēsā visu mūžu.

1 2 3 83 komentāri

 +39 [+] [-]

, 2011-05-06 11:19, pirms 14 gadiem
Perfekti,Armand!

  -2 [+] [-]

, 2011-05-06 11:21, pirms 14 gadiem
nav nemaz tik slikta shii izlase ir tikaj 2 minusi viens otru neatbalsta un nemaak iemest tas gan ir kautgan izlase nav slikta

  +9 [+] [-]

, 2011-05-06 11:23, pirms 14 gadiem
Pučes k-gam, cepums!

     [+] [-]

, 2011-05-06 11:27, pirms 14 gadiem
Murgs! Mēs bijām viena (VIENA!) precīza bullīša attālumā no otrās kārtas, žēl ka tā pietrūka. Bet dziesmas Puče dziedātu pavisam citas noteikti. Un skaidrs, ka pēc tik sāpīga zaudējumi puišiem bija nolaistas rokas. Tāds ir sports. Nav ko te raudāt par paaudzēm un rakt kaut kur dziļi, bet tāds ir žurnālista darbs

  +4 [+] [-]

, 2011-05-06 11:28, pirms 14 gadiem
Vārds vietā, labi rūkts!

  +6 [+] [-]

, 2011-05-06 11:29, pirms 14 gadiem
varbūt kāds beidzot aizdmomāsies, ka ar vienu profesionālu komandu ,kas spēlē RU čempī, izlases līmeni NEVAR pacelt.

Kāpēc atļāva likvidēt LM ? Kas notiek ar LČ ?

 +27 [+] [-]

, 2011-05-06 11:30, pirms 14 gadiem
krabathor rakstīja: Murgs! Mēs bijām viena (VIENA!) precīza bullīša attālumā no otrās kārtas, žēl ka tā pietrūka. Bet dziesmas Puče dziedātu pavisam citas noteikti. Un skaidrs, ka pēc tik sāpīga zaudējumi puišiem bija nolaistas rokas
Uzdod sev jautājumu kāpēc vispār spēlē pret dāņiem nonācām līdz bullīšiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-06 11:30, pirms 14 gadiem
znaroks kā treneris sevi jau sen izsmēli, vai tad viņš vada spēli?!?!? ja kaut kas neiet kā nākas tad spēle aiziet tā līdz galam, nekāda spēka spidiena, presinga, mainu sajaukumi, viena vienīga mudīšanās līdz beigu signālam.

  +5 [+] [-]

, 2011-05-06 11:30, pirms 14 gadiem
Aizmugure rakstīja: varbūt kāds beidzot aizdmomāsies, ka ar vienu profesionālu komandu ,kas spēlē RU čempī, izlases līmeni NEVAR pacelt.

Kāpēc atļāva likvidēt LM ? Kas notiek ar LČ ?
LM nav likvidēts.
Viņi arī nākošsezon spēlēs BAČ.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-06 11:31, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Uzdod sev jautājumu kāpēc vispār spēlē pret dāņiem nonācām līdz bullīšiem.
Dāņi labāk spēlējuši konkrētā spēlē. Bet vai tad Dāņi pēc definīcijas nav mums pretinieks? Esam šobrīd viena ešelona komandas

     [+] [-]

, 2011-05-06 11:31, pirms 14 gadiem
derētu šito tā saucamajai paaudzei palasīt

 +18 [+] [-]

, 2011-05-06 11:32, pirms 14 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Kāpēc šādu rakstu mēs nelasījām pirms čempionāta, Armand?
Tāpēc ka ja tāds raksts būtu tapis pirms PČ,tad Armands tiktu izsmiets, jo neviens tāpat neticētu,ka LV izlase ir tāda kāda tā patiesībā ir.

  +5 [+] [-]

, 2011-05-06 11:34, pirms 14 gadiem
krabathor rakstīja: Dāņi labāk spēlējuši konkrētā spēlē. Bet vai tad Dāņi pēc definīcijas nav mums pretinieks? Esam šobrīd viena ešelona komandas
Ir. Bet tikai to tagad ir spiesti daudzi atzīt.Arī izlases spēlētāji, kas pirms šīs spēles savus pretiniekus tā arī neprata novērtēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-06 11:35, pirms 14 gadiem
Traki bet taisnība.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-06 11:37, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: LM nav likvidēts.
Viņi arī nākošsezon spēlēs BAČ.
Nav akmenī iecirsts! Pēdējā informācija bija, ka meklē lieku naudu, vai kaut kas tāds.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-06 11:39, pirms 14 gadiem
Autors ieslīdzis galējībās. Sak', ja grimstam, tad- līdz okeāna dibenam...
Tā, protams, var. Arī uz B un C grupu var izkrist, un to, pēc Armanda argumentiem, būtu vajadzējis darīt gan '00 Krievijai, gan '11 Baltkrievijai un pa ceļam pāris reizes arī slovākiem, amīšiem un zviedriem.
Bet neizkrita, jo- nav viss tikai melns un balts. Gadās sūdīgi čempionāti, bet tāpēc nav bezmērķīgi jācer uz revolūciju hokeja saimniecībā (tādas nebūs) un mūsu hokejisti jānolīdzina līdz ar zemi.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-06 11:41, pirms 14 gadiem
Nu es neteiktu ka izlase spēlē slikti. vienkārši ir katastrofāla metienu realizācija situācijās kad liekas ka vajadzētu būt golam brinumainā kārtā aizmet garām, uzrodas kaut kāda aizsarga nūja vai arī vārtsargs nejauši skar ripu. drīzāk tas ir sportiskās veiksmes trūkums. vēl man pārdomas radīja par vietējā čempionāta neesamību un līdz ar to kā var būt labā kvalitātē hokejs valstī kur čempionāts ir amatieru līmenī, bet tad es paskatījos uz Baltkrieviju, ka šie ir turpat kur mēs

  -1 [+] [-]

, 2011-05-06 11:41, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Nav akmenī iecirsts! Pēdējā informācija bija, ka meklē lieku naudu, vai kaut kas tāds.
Nē,pēdējais info bija ka reāli spēlēs.
"Liepājas metalurgs" tomēr spēlēs Baltkrievijā...

 +16 [+] [-]

, 2011-05-06 11:42, pirms 14 gadiem
Pilnībā piekrītu Armandam. Man šķiet, ka tas ir vienīgais veids, kā cerēt uz kautko nopietnāku nākotnē. Ja Lipmans patiešām plāno organizēt pasaules čempi Latvijā 2017.gadā, tad tagad ir īstais laiks būvēt 2017.gada komandu, kas varētu cīnīties ne tikai par palikšanu A grupā, bet varbūt arī par medaļām. Znarokam ir jāsaka paldies. Es saku - dodam iespēju Artim Ābolam (jo Dinamo viņam tādu iespēju nedos) un uz priekšu. No spēlētājiem atvadamies no Ņiživija, Vasiļjeva, Ankipāna un sākam rakt. Esmu sekojis šai komandai jau kopš 1994.gada un pat vissūdīgākajos laikos esmu palicis tai uzticīgs. Bet vakardienas spēle pret Slovēniju?!? Nebija pat dusmu uz komandu. Vienkārši viena liela nožēla un žēlums pret šiem puišiem. Neizprotami, kas notiek viņu galvās. Kā sacīt, lai varētu piecelties (un augstu) ir jānokrīt. Un zemu. Kāds zin, kur notiks nākamā gada B grupas čempionāts?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-06 11:44, pirms 14 gadiem
krabathor rakstīja: Murgs! Mēs bijām viena (VIENA!) precīza bullīša attālumā no otrās kārtas, žēl ka tā pietrūka. Bet dziesmas Puče dziedātu pavisam citas noteikti. Un skaidrs, ka pēc tik sāpīga zaudējumi puišiem bija nolaistas rokas. Tāds ir sports. Nav ko te raudāt par paaudzēm un rakt kaut kur dziļi, bet tāds ir žurnālista darbs
kāda nozīme kur mēs bijām, jāskatās, kur mēs šobrīd esam..

  +4 [+] [-]

, 2011-05-06 11:44, pirms 14 gadiem
"Kad viņus vairs neintervēs sieviešu žurnāli, tad mēs būsim atgriezušies pie saknēm, pie pamatiem vai vēl precīzāk – uz tās zemes, uz kuras ir jāstāv."

Labi teikts...

  -1 [+] [-]

, 2011-05-06 11:44, pirms 14 gadiem
viedi vārdi,jāpiekrīt vien ir Armandam par to nepieciešamību izkrist no A divīzijas....jo mūsējie šķiet dzīvo kkādā eiforijā visu laiku un liela daļu fanu arī.

 +13 [+] [-]

, 2011-05-06 11:46, pirms 14 gadiem
Pēc vakardienas zaudējuma man ienāca prātā kāda doma. Kas notiktu, ja pēc neveiksmes šajā pasaules čempionātā Lipmans aizliegtu Rīgas "Dinamo" spēlēt KHL? Lai veči meklē sev komandas, kā nu var un prot. Lipmans taču apgalvoja, ka viņam ir tāds spēks un tiesības. Citu valstu federācijas (slovāki, zviedri) tā esot darījuši. Protams, es gribu redzēt Rīgas "Dinamo", bet, kad ir jāredz tāds apkaunojums, kā tas bija pret slovēņiem, rodas jautājums - priekš kaum mums tas? Kad Dinamo izveidoja, tad vismaz es gaidīju, ka automātiski celsies arī izlases spēles līmenis. Izrādās, ir cēlies tikai spēlētāju "ego" un algu līmenis.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-06 11:48, pirms 14 gadiem
Es jau veel ceru, ka pietiks izbiili, kas ir tagad un atlikushajaas speelees muuseejie paarbrauks paari savam pretiniekam, bet ja ne, tad chempionaats Riigaa

     [+] [-]

, 2011-05-06 11:51, pirms 14 gadiem
Varbūt 22 pamatlaikā pret Dāniju jau bija veiksme? Varbūt otreiz spēlējot mēs pakāstu 52? Kurš to zin kurā brīdī neveiksme ir veiksme un otrādi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2011-05-06 11:54, pirms 14 gadiem
vispār jau tas ir diezgan bēdīgi, ka sportistiem nav sakodiena un kārtīga gribasspēka - gulbis, basketbolisti, tagad arī hokejisti...sportisti tomēr nav mūziķi, kur nīkoļošana un pļēgurošana ir standarts, liekas, ka pat sports sniedz atbildi uz Latvija problēmām - katastrofālas atslābināšanās un paļaušanās uz totālu veiksmi

  +5 [+] [-]

, 2011-05-06 11:55, pirms 14 gadiem
zanessa rakstīja: Pēc vakardienas zaudējuma man ienāca prātā kāda doma. Kas notiktu, ja pēc neveiksmes šajā pasaules čempionātā Lipmans aizliegtu Rīgas "Dinamo" spēlēt KHL? Lai veči meklē sev komandas, kā nu var un prot. Lipmans taču apgalvoja, ka viņam ir tāds spēks un tiesības. Citu valstu federācijas (slovāki, zviedri) tā esot darījuši. Protams, es gribu redzēt Rīgas "Dinamo", bet, kad ir jāredz tāds apkaunojums, kā tas bija pret slovēņiem, rodas jautājums - priekš kaum mums tas? Kad Dinamo izveidoja, tad vismaz es gaidīju, ka automātiski celsies arī izlases spēles līmenis. Izrādās, ir cēlies tikai spēlētāju "ego" un algu līmenis.
nekas nenotiek vienaa dienaa! Jaa, var piekrist, ka attieksme pret izlasi ir mainijusies, tachu liimenis noteikti aug un arii augs, tachu tas nestaav arii uz vietas citaam komandaam. No otras puses ir pilniigi apsurdi un naivi domaat, ka viens Riigas Dinamo var uztureet vai buut viss Latvijas hokejs. RD ir jaabuut piramiidas virsotnei. Jaabuut ir sakaartotai beernu, jaunieshu, junioru sisteemai, tad vareesim prasiit augljus arii no Dinamo eksisteeshanas!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-06 11:56, pirms 14 gadiem
Aizmugure rakstīja: varbūt kāds beidzot aizdmomāsies, ka ar vienu profesionālu komandu ,kas spēlē RU čempī, izlases līmeni NEVAR pacelt.

Kāpēc atļāva likvidēt LM ? Kas notiek ar LČ ?
Pat ja LM būtu likvidēts (ceru ka tā nekad nebūs), kurš tur kko var ļaut vai neļaut, privāts klubs, ko grib to dara. Tā jau nav padomju sporta biedrība.

Vispār kas notiek ar tām sporta biedrībām (Vārpa, Daugava), viņas vispār vēl pastāv kaut vai juridiski?

  +3 [+] [-]

, 2011-05-06 11:58, pirms 14 gadiem
HOkejā ir jāzidara tas pats, kas ar basketbola izlas-ņemt tur tos, kuri GRIB spēlēt

  +8 [+] [-]

, 2011-05-06 11:58, pirms 14 gadiem
Oļegs ir vecis, viņš nepadodas, taču arī šajā situācijā viņš bija bezspēcīgs, viņš ar katru nākamo dienu, kas viņu pietuvināja pasaules čempionātam, redzēja, ka patiesībā, viņš var iet kopā ar šiem puišiem izlūkos, taču zem tanka būs jāguļas viņam vienam, vai labākajā gadījumā kopā ar Vītoliņu un Masaļski.

Tas arī visspilgtāk raksturo šo komandu, īstenībā.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-06 12:01, pirms 14 gadiem
Gunset rakstīja: Pilnībā piekrītu Armandam. Man šķiet, ka tas ir vienīgais veids, kā cerēt uz kautko nopietnāku nākotnē. Ja Lipmans patiešām plāno organizēt pasaules čempi Latvijā 2017.gadā, tad tagad ir īstais laiks būvēt 2017.gada komandu, kas varētu cīnīties ne tikai par palikšanu A grupā, bet varbūt arī par medaļām. Znarokam ir jāsaka paldies. Es saku - dodam iespēju Artim Ābolam (jo Dinamo viņam tādu iespēju nedos) un uz priekšu. No spēlētājiem atvadamies no Ņiživija, Vasiļjeva, Ankipāna un sākam rakt. Esmu sekojis šai komandai jau kopš 1994.gada un pat vissūdīgākajos laikos esmu palicis tai uzticīgs. Bet vakardienas spēle pret Slovēniju?!? Nebija pat dusmu uz komandu. Vienkārši viena liela nožēla un žēlums pret šiem puišiem. Neizprotami, kas notiek viņu galvās. Kā sacīt, lai varētu piecelties (un augstu) ir jānokrīt. Un zemu. Kāds zin, kur notiks nākamā gada B grupas čempionāts?
arī no masaļska un reķa-nu neticu,ka raitums būtu nospēlējissliktāk,ka andersons,vai jakovļevs būtu nospēlējis sliktāk par reķi,čaļi jau grib,bet vairs nevar
1 2 3 83 komentāri