Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Par labu Latviju (hokeju)

Par labu Latviju (hokeju)
Sprukts un Dārziņš tiekas ar...vēlētājiem.

Foto: SA+ arhīvs

Pielīmēties tautā cienītiem varoņiem un pajāt uz viņu zirdziņiem – tas politikā nav nekas ārkārtējs. Arī Latvijā tā ir noticis dažādos laikos un formās. Vai pamanījāt, kurā brīdī Rīgas Dinamo hokeja klubs ir kļuvis par lielo onkuļu politiskās spēlītes ķīlniekiem?

Politika ap Dinamo vārdu ir piesaukta visos laikos. Padomju ērā klubs bija Iekšlietu struktūru pakļautībā, kas savukārt bija saistītas ar robežsardzi, bet tas neizbēgami noveda pie drošības komitejas jeb VDK gaiteņiem. Gluži jau tā nebija, ka Znaroks, Balderis vai Irbe bija spiesti nēsāt miliču formas vai iekļauties rezerves dienesta apritē. Tā bija hokejistu brīva izvēle, lai gan viņi visi bija noformēti kā iekšlietu struktūru darbinieki. Tie, kas jutās apsviedīgāki, mierīgi pieņēma dienesta pakāpes, kas dažādos gadījumos pie algas atnesa pārdesmit rubļu vairāk... Obligātie pasākumi komandai bija tikšanās ar darba kolektīviem vai skolās. Tur Dinamo varas stīga tika uzvilkta principiāli, jo padomju ideoloģija sportā saskatīja savas iekārtas panākumu karogu. Attiecīgi izdekorētas bija skatuves vai aktu zāles, kur sportiskos ciemiņus allaž fonā pavadīja kāds Ļeņina portrets vai padomju iekārtas slavinošs uzsaukums. Neviens šajos pasākumos nekliedza – Slava, PSKP! vai Lai dzīvo Padomju Sociālistisko Republiku Savienība! Tāpat neviens nespieda hokejistiem slavināt iekārtu, ja vien to neizdarīja priekšnieki, kas uzrunas sāka vai beidza ar klišejiskajām frāzēm par piecgades plānu vai komunistiskās partijas vadošo lomu.

Viņdien Rīgā notika nu jau mierlaiku jeb kapitālistiskās iekārtas Dinamo hokeja komandas iepazīstināšanas pasākums. Viss skaisti un par šādu ideju komandas pašreizējie saimnieki ir pelnījuši pateicību. Ja vien purnā netiktu iegrūsta āža kāja... Šo rindu autors saprot, ka Dinamo akcionāru struktūra neļauj šajā projektā saskatīt sērdienīšu vai trešo tēva dēlu nevainīgos garus un stāvus. Tas arī nav vajadzīgs, jo cilvēki nopietni – ar krampi un politisko pagātni. Viens ar VDK uzplečiem, cits ar oranžu pindzeli, vēl kāds ar mantotu uzvārdu. Tā var būt. Bet, brīdī, kad līdzjutēji ir spiesti izstāvēt pieklājīgu rindu, lai organizēti nofotografētos kopā ar hokejistiem, uzreiz saņemot kārtoto bildīti ar īstiem autogrāfiem no dzīviem elkiem – tu neviļus saproti, ka patiesībā esi ierauts vienas politiskās partijas priekšvēlēšanu kampaņā. Fotogrāfijas fons, kas līdzjutējam tiek piedāvāts laimīgajam mirklim, patiesībā ir cinisma paraugs, kur cēlie vārdi Par labu Latviju, drīzāk nosēdina apkārtējos riebumu, nevis pārliecības pilnu vīziju ar pozitīvisma piegaršu. Bērniem vienalga, viņiem vajag bildi ar Dārziņu, bet – vai tiešām pašā Rīgas Dinamo nebija neviena saprātīga indivīda, kas pateiktu priekšā – klau, veči, varbūt tieši tādā formā mēs savu komandu šoreiz neizcelsim. Nav jau runa par partijas programmu, bet gan par aģitācijas formu.

Pārsteidz, cik primitīvi šie cilvēki vēlas savu interesi iemānīt apkārtējiem. Varbūt vajadzēja uzreiz paziņot, ka notiks Rīgas Dinamo hokeja kluba tikšanās ar vēlētājiem, nevis līdzjutējiem. Var mēģināt izprast vai sadzīvot ar Latvijas Valsts eksprezidenta un tagad arī Dinamo akcionāra Gunta Ulmaņa mākslīgo atgriešanos aktīvajā politikā, taču – vai tieši tautā mīlētās komandas akcionāra svars viņam šajā brīdī neteica priekšā, lai pašu Rīgas Dinamo nepiesien pie koka, pie kuru līdz oktobrim tiks demonstrētas politiskās prostitūcijas paraugstundas? Fakts: šajā situācijā par ķīlniekiem bija padarīti ne tikai līdzjutēji, bet arī hokejisti. Vai viņi varēja nepakļauties komandas – darba devēja – rīkojumam? Katram no viņiem līgumā ir rakstīts, ka par saņemto algu ir ne tikai jāizdara darbs uz ledus laukuma, bet arī jāveicina vai jāpiedalās komandas pašreklāmas akcijās un aktivitātēs. Kā lai iebilst? Bet līdzjutēju pasākumā izrādījās, ka hokejists pie reizes tiek izmantots kā reklāmas seja vienai politiskajai partijai. Ko tad, ja spēlētājs simpatizē citiem politiskiem spēkiem? Tā taču var būt, nopietni! Izmest viņu no komandas, aizlīmēt muti, samazināt prēmiju apjomu...

Dinamo akcionāriem var būt intereses un politiskā pārliecība. Viņi var būt politisko partiju biedri, sponsori, izkārtnes, lelles vai kardināli. Bet – kas liek viņiem vīģes lapas vietā pie savām ģenitālijām piekārt Rīgas Dinamo vārdu? Vai pārliecība, ka šis projekts bez politiskās ietekmes sviras – nu, nekā? Tad nesaucam šo hokeja klubu par biznesa projektu. Piereģistrējam Dinamo kā politisko partiju un ceļam ārā no šī poda vēl treknāk un nekaunīgāk... Nākamais solis šajā Dinamo akcionāru aprobežotības festivālā varētu būt komandas organizēta ierašanās vēlēšanu iecirknī – protams, Dinamo kreklos! - kur jau ar sagatavotiem biļeteniem katrs no sportistiem demonstratīvi nobalso par... Vai nosaukt partiju? Kas notiks, ja labieši vēlēšanās zaudēs? Nevis, kurā miskastē meklēsim politiķus, bet - kas notiks ar hokeja komandu? Vai šī projekta dzīvotspēja turpmāk būs atkarīga no Saeimas koalīcijas? Vai ir apdomāta ideja, ka hokejistu algu izmaksas varētu atvieglot, ja viņus noformētu par Saeimas deputātu palīgiem, vai iemestu dažādu uzņēmumu padomēs? Ironizēju. Nebūs jābrīnās, ka kādam no komandas akcionāriem arī šis sarkasms var noderēt kā iedvesma jauniem politiskiem akordiem – sak, tā patiešām varētu būt laba ideja... Gandrīz vai jāsāk prasīt – vai slēdzot līgumus ar hokejistiem, Dinamo vadība līgumā viņiem lika norādīt arī politisko piederību vai pārliecību? Uz to pusi tagad viss velk... Varbūt politiskās partijas reklāma ir iekļauta Rīgas Dinamo jaunās sezonas sponsorēšanas piedāvājumā. Proti: par 100 000 varat iznomāt telti mūsu līdzjutēju pasākumā, par 20 000 mūsu hokejisti slavēs jūsu partiju, par 10 000 viņi staigās partijas krekliņos... Bet īstenībā, Ulmaņa kungs – tas ir murgs! Ja sapratāt, ko ar to domāju.

P.S. No citas puses - privāts klubs, dara kā grib... Vai dara - kā saprot.

  +1 [+] [-]

, 2010-08-05 11:51, pirms 14 gadiem
belluschi rakstīja: Veci es esmu pats gadu bijis apmaiņas programma Francijā tāpat ir nācies kādu laiku padzīvot Itālijā un Spānija. Un es neteiktu, ka tieši valsts aparāta ziņā tur viss ir forši un feini, bet par cilvēku dzīvi un morāli Tev piekrītu. Viņi netērē vairāk naudas kā var atļauties un viņiem ir mazsvarīgi ar kādu māšinu Tu brauc un kāds Tev ir apģērbs mugurā, bet pie mums viss ir otrādi Purčika visi jaunie krieveļi braukā ar bumeriem, nesā dē gā bikses, bet nav nauda, lai varētu normāli aiziet pusdienās un tāpēc visu savu žulti izgrūž uz citiem, ka nav nauda ar ko nomaksāt primārās lietas.
Stāsts attiecās ne tikai uz parastiem mirstīgiem,bet arī uz varas spici. Vai vari iedomāties,ka LV kāds ministrs demisionē ētisku apsvērumu dēļ. Es nē,bet teiksim tajās pašās Skandināvijas valstīs tā ir normāla parādība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-08-05 12:05, pirms 14 gadiem
Edgars rakstīja: Es pieņemu, ka tu ziņas neskaties, avīzes nelasi, paud savu viedokli, jo kāda tava autoritāte bez dziļākas analīzes ir pateikusi, visi viņi vienādi u.t.t.

Par krieviem runājot ļoti spilgts piemērs Ukraina. Pēc pēdējām prezidenta vēlēšanām kurss no rietumiem ir par 100% pagriezies uz austrumiem. Krievu valoda pakāpeniski atgūst otrās valodas statusu, par golodomoru aizmirstam jo tas Batjkam Putinam nepatīk. Beigsies tas viss ar to, ka valsts vnk sadalīsies.

Pie tam par labajiem krieviem runājot. Paskaties, kas lobēja Karginam un Krasovickim izdevīgus grozījumus kreditiestāžu likumā? vai tik ne SC?

Bet par PLL runājot atcerieties pašvaldību vēlēšanas kad Šlesers solīja naudu, gan karatistiem, gan Rīga 2000, gan vēl dažiem citiem sporta klubiem, kāds kaut ko dabūja? pilnīgi neviens neko.

Un atgriežoties, pie Dinamo projekta man ļoti patīk šī komanda, taču tai ir jābūt privātai ar privātu finansējumu un valstij nav jaatbalsta Savicka, Ulmaņa un Kalvīša neizdevies biznesa projekts, valstij ir jāatbalsta jauniešu sports un to par tiem 5 miljoniem ko Savickis grib no valsts uzņēmumiem varētu izdarīt vnk lieliski.
Piedod,Edgar,bet arī Vienotības partijas ir gana daudz sūdus savārijušas, un ja politiskās intereses prasītu,tad esmu pārliecināts,ka Vienotība mierīgi ietu vienā koalīcija ar SC un PLL. Tad rautu līdz Atslēdznieka dziesmai takā nemetās.
Tas ka Vienotības sastāvā ir visādi politiskie staiguļi par šo partiju savienību vien ko liecina. Kristovska politiskie līkloči vien ir ko vērti.
Un kas attiecās uz valsts finansējuma piešķiršanu RD,tad viss nav tik vienkārši,kā dažam labam gribētos, jo paldies Dievam,ka ES tomēr ļoti piegriež skābekli mūsu politiķu patvaļai.

     [+] [-]

, 2010-08-05 12:37, pirms 14 gadiem
Edgars rakstīja: Es pieņemu, ka tu ziņas neskaties, avīzes nelasi, paud savu viedokli, jo kāda tava autoritāte bez dziļākas analīzes ir pateikusi, visi viņi vienādi u.t.t.

Par krieviem runājot ļoti spilgts piemērs Ukraina. Pēc pēdējām prezidenta vēlēšanām kurss no rietumiem ir par 100% pagriezies uz austrumiem. Krievu valoda pakāpeniski atgūst otrās valodas statusu, par golodomoru aizmirstam jo tas Batjkam Putinam nepatīk. Beigsies tas viss ar to, ka valsts vnk sadalīsies.

Pie tam par labajiem krieviem runājot. Paskaties, kas lobēja Karginam un Krasovickim izdevīgus grozījumus kreditiestāžu likumā? vai tik ne SC?

Bet par PLL runājot atcerieties pašvaldību vēlēšanas kad Šlesers solīja naudu, gan karatistiem, gan Rīga 2000, gan vēl dažiem citiem sporta klubiem, kāds kaut ko dabūja? pilnīgi neviens neko.

Un atgriežoties, pie Dinamo projekta man ļoti patīk šī komanda, taču tai ir jābūt privātai ar privātu finansējumu un valstij nav jaatbalsta Savicka, Ulmaņa un Kalvīša neizdevies biznesa projekts, valstij ir jāatbalsta jauniešu sports un to par tiem 5 miljoniem ko Savickis grib no valsts uzņēmumiem varētu izdarīt vnk lieliski.
Runājot par krieviem! Paši vien esam vainīgi, sākot ar SA+, kas nejēdz savas intervijas iztūlkot, beidzot ar pagalma Juri, kas ar kaimiņu Vlaģiku runā pa krieviski.

Pluss vēl tam visam pa vidu, situācijas kad 5 cilvēku barā viens ir krievs un visi mauca pa krieviski, iestarpinu: "mož džeki maucam pa latviski?!" - kāds no tiem latviešiem: ''Čalīt jāmācās valodas"

Vai kāds man varētu paskaidrot kāda iemesla pēc man jāmācās krievu valoda?

     [+] [-]

, 2010-08-05 12:50, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Piedod,Edgar,bet arī Vienotības partijas ir gana daudz sūdus savārijušas, un ja politiskās intereses prasītu,tad esmu
Visi jau -/+ ir suudus savaarijushi, reaali jau nav par ko balsot, var jau balsot par siikpartijaam kuri nekad nav bijushi Saimaa, bet tad taa balss ir reaali izmesta, jo vinji vienkaarshi netiek Saimaa...

  +1 [+] [-]

, 2010-08-05 12:50, pirms 14 gadiem
Duucis rakstīja: Vai kāds man varētu paskaidrot kāda iemesla pēc man jāmācās krievu valoda?
Pie valodu mācīšanās vajag pieiet ar citu motivāciju,un nevis ar domu,ka Tev riebjas krievi un viss krieviskais. Neviens nav palicis zaudētājos,ja ir zinājis vairākas valodas. Piemēram,tajā pašā krievu valodā i-netā ir pieejama tāda informācija,kas visticamāk nekad nebūs pieejama latviski vai angliski. Informāciju par kultūru,literatūru un citām pasaules norisēm,kas notiek ne tikai Krievijā.

     [+] [-]

, 2010-08-05 12:56, pirms 14 gadiem
GaryII rakstīja: Visi jau -/+ ir suudus savaarijushi, reaali jau nav par ko balsot, var jau balsot par siikpartijaam kuri nekad nav bijushi Saimaa, bet tad taa balss ir reaali izmesta, jo vinji vienkaarshi netiek Saimaa...
Arī fakts.
Tomēr pavērojot patreizējo situāciju ar mūsu politiskā virziena maiņu austrumu virzienā,un visām no tā izrietošām sekām, tad šoreiz pirmo reizi atļaušos balsot par VL/TB/LNNK. Protams,ka izmantošu man doto iespēju radikāli sasvītrot šīs apvienības listi, jo tādi tukšu salmu kūleji,kā Dobelis,man arī nav pieņemami.

     [+] [-]

, 2010-08-05 13:27, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Arī fakts.
Tomēr pavērojot patreizējo situāciju ar mūsu politiskā virziena maiņu austrumu virzienā,un visām no tā izrietošām sekām, tad šoreiz pirmo reizi atļaušos balsot par VL/TB/LNNK. Protams,ka izmantošu man doto iespēju radikāli sasvītrot šīs apvienības listi, jo tādi tukšu salmu kūleji,kā Dobelis,man arī nav pieņemami.
a negribi labāk par Pēdējo Partiju ar Gobziņu priekšgalā balsot? tie tomēr izskatās simpātiskāk...
ja man būtu jāizvēlās par ko balsot - tad es izvēlētos Gobziņu... tā teikt, sava veida protesta balsojums.

     [+] [-]

, 2010-08-05 13:46, pirms 14 gadiem
piilaadzis rakstīja: Ja tu būtu izlasījis to krievu priekšvēlēšanu programmu + paskatījies, kas par cilvēkiem tie ir un ar ko ir nodarbojušies, tu izdzēstu savu komentāru.
bet tu labāk paskaties kas šo valsti ir noveduši līdz tādai dir*ai, ka daudziem cilvēkiem reāli nav ko ēst, nav darba utt
pie tā visa TIKAI paši latvieši ar visādiem Šķēlēm, Repšēm, Kalvīšiem un Šleseriem priekšgalā vainīgi. 20 gadi pēc neatkarības atgūšanas un valsts grimst sūdos, nejēdz te neviens vadīt neatkarīgu valsti.

  +1 [+] [-]

, 2010-08-05 13:51, pirms 14 gadiem
Svarīgi ir tas, parko Mēs kats nobalsim..(ar saprātu)..... A tā lai Labā BRIGĀDE ņemās......man po...

     [+] [-]

, 2010-08-05 13:56, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: a negribi labāk par Pēdējo Partiju ar Gobziņu priekšgalā balsot? tie tomēr izskatās simpātiskāk...
ja man būtu jāizvēlās par ko balsot - tad es izvēlētos Gobziņu... tā teikt, sava veida protesta balsojums.
Viņš ir Latgales apgabalā
Baigi tālu sanāks braukt, lai novēlētu.
Ja būtu kādā no pārējiem apgabaliem, es arī droši vien balsotu par viņu

  +2 [+] [-]

, 2010-08-05 14:09, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Pie valodu mācīšanās vajag pieiet ar citu motivāciju,un nevis ar domu,ka Tev riebjas krievi un viss krieviskais. Neviens nav palicis zaudētājos,ja ir zinājis vairākas valodas. Piemēram,tajā pašā krievu valodā i-netā ir pieejama tāda informācija,kas visticamāk nekad nebūs pieejama latviski vai angliski. Informāciju par kultūru,literatūru un citām pasaules norisēm,kas notiek ne tikai Krievijā.
Tas bij domāts tā: Kāpēc man jāmācās nevis tam krievam latviešu valoda?

P.S. Tik cik man vajag tik es zinu.

     [+] [-]

, 2010-08-05 14:21, pirms 14 gadiem
zzk rakstīja: Viņš ir Latgales apgabalā
Baigi tālu sanāks braukt, lai novēlētu.
Ja būtu kādā no pārējiem apgabaliem, es arī droši vien balsotu par viņu
tas gan.
Taču arī balsojot par viņa partiju, Tu netieši viņu atbalstītu.

     [+] [-]

, 2010-08-05 14:37, pirms 14 gadiem
vai tiešām pašā Rīgas Dinamo nebija neviena saprātīga indivīda, kas pateiktu priekšā – klau, veči, varbūt tieši tādā formā mēs savu komandu šoreiz neizcelsim. Nav jau runa par partijas programmu, bet gan par aģitācijas formu.

Ja kāds šāds individs klubā būtu atradies, tad viņš jau pēc stundas būtu jauna darba meklējumos..... to jau nu Armandam vajadzētu saprast....

     [+] [-]

, 2010-08-05 14:37, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: a negribi labāk par Pēdējo Partiju ar Gobziņu priekšgalā balsot? tie tomēr izskatās simpātiskāk...
ja man būtu jāizvēlās par ko balsot - tad es izvēlētos Gobziņu... tā teikt, sava veida protesta balsojums.
Laikam jau nē,jo es tomēr esmu apzinīgais pilsonis,kas savu reto iespēju teikt savu vārdu šīs valsts pārvaldē, vēlas arī izmantot apzinīgi.Protams,manā uztverē.
Visādi protesta balsojumi arī ne pie kā laba nenoved,jo tā ir lēkāšana no viena grāvja otrā,jo jebkurā gadijumā kādam šo valsti būs japārvalda.

     [+] [-]

, 2010-08-05 14:40, pirms 14 gadiem
Duucis rakstīja: Tas bij domāts tā: Kāpēc man jāmācās nevis tam krievam latviešu valoda?

P.S. Tik cik man vajag tik es zinu.
Pie tā,ka krievi nemācās latviešu valodu,mēs latvieši paši vien esam vainīgi. Kaut vai tāpēc,ka ja kompānija kurā ir divi letiņi un viens krievs saruna parasti notiek krieviski.

     [+] [-]

, 2010-08-05 14:50, pirms 14 gadiem
als rakstīja: vai tiešām pašā Rīgas Dinamo nebija neviena saprātīga indivīda, kas pateiktu priekšā – klau, veči, varbūt tieši tādā formā mēs savu komandu šoreiz neizcelsim. Nav jau runa par partijas programmu, bet gan par aģitācijas formu.

Ja kāds šāds individs klubā būtu atradies, tad viņš jau pēc stundas būtu jauna darba meklējumos..... to jau nu Armandam vajadzētu saprast....
skatoties, kurš - un ja vēl tā būtu, teiksim, puskomanda ar Ozo priekšgalā...

cita lieta, ka, kā saprotu, PLL skaitās tagad RD sponsors un pēc KHL reglamenta spēlētājiem ir jāpiedalās sponsoru organizētajos pasākumos... vismaz kautkas līdzīgs ir minēts KHL reglamentā...

     [+] [-]

, 2010-08-05 14:56, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Laikam jau nē,jo es tomēr esmu apzinīgais pilsonis,kas savu reto iespēju teikt savu vārdu šīs valsts pārvaldē, vēlas arī izmantot apzinīgi.Protams,manā uztverē.
Visādi protesta balsojumi arī ne pie kā laba nenoved,jo tā ir lēkāšana no viena grāvja otrā,jo jebkurā gadijumā kādam šo valsti būs japārvalda.
es Tev oponēšu (tā, kā studiju laikā esmu cītīgi apguvis arī politoloģiju - kaut ko no tā jau saprotu)

pirmkārt, tai Gobiņa blicē jau ir arī labi speciālisti, otrkārt, melno darbu jau padara tieši attiecīgo iestāzu/organizāciju speciālisti nevis deputāti. Deputāti tikai pieņem lēmumus, balstoties uz sagatavotajiem dokumentiem.

starp citu, pirms pāris nedēļām līdzīgā situācijā pašvaldību vēlēšanās Islandē par Reikjavikas mēru kļuva klauns pēc profesijas (vēlēšanās pārliecinoši uzvarēja tā partija, kuru iebalsoja, tā teikt, protesta balsojumā) - starp citu, ar viņa darbu islandieši ir ļoti apmierināti.
Paskatoties tālākā vēsturē - arī ASV prezidents Reigans bija aktieris.

Ak, jā - arī Losandželosas mērs ir aktieris - Švarcnēgers...

     [+] [-]

, 2010-08-05 14:59, pirms 14 gadiem
Maksims Soļankins rakstīja: pie tā visa TIKAI paši latvieši ar visādiem Šķēlēm, Repšēm, Kalvīšiem un Šleseriem priekšgalā vainīgi. 20 gadi pēc neatkarības atgūšanas un valsts grimst sūdos, nejēdz te neviens vadīt neatkarīgu valsti.
Iespējams, ka tiem tā sacamajiem latviešiem, kas veido šo "varas kliķi" kāds arī maksā par to, lai viņi paši dzīvotu zaļi, bet tajā pašā laikā ačgārni saminiekojot novestu savu valsti un tautu līdz kliņķim, jo reāli nevienam politiķim šī valsts kā suga nerūp (kā tas bija Ulmaņlaikos, kad K.Ulmanis visu sevi veltija valstij un tās uzplaukumam praktiski paliekot bez savas privātās dzīves) tagad tādu cilvēku vienkārši nav..... tāda doma Tev galvā neienāca! Kangari un "svešu vēju" iztapoņi šeit ir bijuši vienmēr un izsktās, ka būs arī vienmēr.... un patiesībā es te neredzu nekādu izeju, jo labākajā gadijumā vienu pajoliņu - kapēju vietā nāk otri ne mazāk kāri kampēji un pa lielam nekas nemainās uz labo pusi un tauta tikai slīgst dziļāk nabadzībā....

     [+] [-]

, 2010-08-05 15:05, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: cita lieta, ka, kā saprotu, PLL skaitās tagad RD sponsors un pēc KHL reglamenta spēlētājiem ir jāpiedalās sponsoru organizētajos pasākumos... vismaz kautkas līdzīgs ir minēts KHL reglamentā...
Nu ta tas ir PSC.... man tas "biznesa/tautas" projeks ar katru dienu sāk arvien mazāk patikt....

     [+] [-]

, 2010-08-05 15:06, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: es Tev oponēšu (tā, kā studiju laikā esmu cītīgi apguvis arī politoloģiju - kaut ko no tā jau saprotu)

pirmkārt, tai Gobiņa blicē jau ir arī labi speciālisti, otrkārt, melno darbu jau padara tieši attiecīgo iestāzu/organizāciju speciālisti nevis deputāti. Deputāti tikai pieņem lēmumus, balstoties uz sagatavotajiem dokumentiem.

starp citu, pirms pāris nedēļām līdzīgā situācijā pašvaldību vēlēšanās Islandē par Reikjavikas mēru kļuva klauns pēc profesijas (vēlēšanās pārliecinoši uzvarēja tā partija, kuru iebalsoja, tā teikt, protesta balsojumā) - starp citu, ar viņa darbu islandieši ir ļoti apmierināti.
Paskatoties tālākā vēsturē - arī ASV prezidents Reigans bija aktieris.

Ak, jā - arī Losandželosas mērs ir aktieris - Švarcnēgers...
Taisnība jau Tev ir, un es ļoti labi saprotu,ka ministri un Saeimas deputāti ir tīrās politiskās figūras, kuri ar nelieliem izņēmumiem, apstiprina to darba rezultātu ko padarijuši dažādi viņu palīgi un padomdevēji.
Tomēr man nav arī īstas ticības tiem jaunajiem politiskiem spēkiem,jo kaut kā negribā piedzīvot kārtējās LIELĀS politiskās un ekonomiskās sfēru pārdales,kas neizbēgami sāktos ar jaunu politisko spēku radikālas nākšanas pie varas..

  +1 [+] [-]

, 2010-08-05 15:24, pirms 14 gadiem
Duucis rakstīja: Runājot par krieviem! Paši vien esam vainīgi, sākot ar SA+, kas nejēdz savas intervijas iztūlkot, beidzot ar pagalma Juri, kas ar kaimiņu Vlaģiku runā pa krieviski.

Pluss vēl tam visam pa vidu, situācijas kad 5 cilvēku barā viens ir krievs un visi mauca pa krieviski, iestarpinu: "mož džeki maucam pa latviski?!" - kāds no tiem latviešiem: ''Čalīt jāmācās valodas"

Vai kāds man varētu paskaidrot kāda iemesla pēc man jāmācās krievu valoda?
Teica duucis, nevis dūcis, kurš vēl joprojām nav iemācījies, ka latviešu valodā nav vārds tūlkot, bet gan tulkot. Skaties uz sevi nevis uz citiem. Lai gan idejai kopumā piekrītu.

     [+] [-]

, 2010-08-05 15:28, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Pie tā,ka krievi nemācās latviešu valodu,mēs latvieši paši vien esam vainīgi. Kaut vai tāpēc,ka ja kompānija kurā ir divi letiņi un viens krievs saruna parasti notiek krieviski.
Un ko tad es teicu pirmajā komentārā?

     [+] [-]

, 2010-08-05 15:30, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Taisnība jau Tev ir, un es ļoti labi saprotu,ka ministri un Saeimas deputāti ir tīrās politiskās figūras, kuri ar nelieliem izņēmumiem, apstiprina to darba rezultātu ko padarijuši dažādi viņu palīgi un padomdevēji.
Tomēr man nav arī īstas ticības tiem jaunajiem politiskiem spēkiem,jo kaut kā negribā piedzīvot kārtējās LIELĀS politiskās un ekonomiskās sfēru pārdales,kas neizbēgami sāktos ar jaunu politisko spēku radikālas nākšanas pie varas..
taču bez, kā Tu saki, " LIELĀS politiskās un ekonomiskās sfēru pārdales" nav nekādu cerību, ka vismaz daļa no treknajiem mūļiem netiktu nolikta pie vietas...

     [+] [-]

, 2010-08-05 15:36, pirms 14 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Teica duucis, nevis dūcis, kurš vēl joprojām nav iemācījies, ka latviešu valodā nav vārds tūlkot, bet gan tulkot. Skaties uz sevi nevis uz citiem. Lai gan idejai kopumā piekrītu.
Tam nav pilnīgi nekāda sakara ar to ko es rakstīju!

Un pats stulbākais ir tas ka Tu esi tāds l*hs, ka māci mani par kļūdām, bet pats salaidi auzās.... ... jāraksta Duucis vai Dūcis, nevis duucis vai dūcis.....Tā lūk Jāni Bērziņ! Vai labāk jāni bērziņ? ....

     [+] [-]

, 2010-08-05 16:09, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: taču bez, kā Tu saki, " LIELĀS politiskās un ekonomiskās sfēru pārdales" nav nekādu cerību, ka vismaz daļa no treknajiem mūļiem netiktu nolikta pie vietas...
Diemžēl,bet ne tikai tagad,kad LV ekonomika turās uz puņķiem.
To vajadzēja darīt treknos gados.

     [+] [-]

, 2010-08-05 16:51, pirms 14 gadiem
Duucis rakstīja: Tam nav pilnīgi nekāda sakara ar to ko es rakstīju!

Un pats stulbākais ir tas ka Tu esi tāds l*hs, ka māci mani par kļūdām, bet pats salaidi auzās.... ... jāraksta Duucis vai Dūcis, nevis duucis vai dūcis.....Tā lūk Jāni Bērziņ! Vai labāk jāni bērziņ? ....
Nespried pēc sevis par mani, labi ?! Ja tas ir Tavs uzvārds, tad protams jāraksta Dūcis, bet, ja tas ir vārds, kura nozīme ir duncis, ad nav nekāda iemesla to rakstīt ar lielo burtu. Kā jau teicu - Tavam viedoklim kopumā piekrītu, vienkārši aicinu paskatīties uz sevi no malas un izvērēt, kā Tu pats izturies pret latviešu valodu.

     [+] [-]

, 2010-08-05 16:53, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Diemžēl,bet ne tikai tagad,kad LV ekonomika turās uz puņķiem.
To vajadzēja darīt treknos gados.
Tie "treknie gadi" hau to ekonomiku tik tālu noveda. Mēs vairāk nedrīkstam atļauties pie varas turēt tos pašus, kas visu sačakarēja - tāpēc radikālas pārmaiņas jau ir nepieciešamas šodien.

     [+] [-]

, 2010-08-05 17:12, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Tie "treknie gadi" hau to ekonomiku tik tālu noveda. Mēs vairāk nedrīkstam atļauties pie varas turēt tos pašus, kas visu sačakarēja - tāpēc radikālas pārmaiņas jau ir nepieciešamas šodien.
Teiksim,ja Tavs bērns (liels) izgāž kaut ko virtuvē uz grīdas,tad taču Tu neliec to grīdu savākt sievai?
Tāpat šobrīd ir arī ar LV ekonomiku, ka to savest kārtībā vajag tiem,kas to sačakarēja, jo šobrīd ekspermentēt mēs vienkārši vairs nevaram atļauties.
Es tā diezgan regulāri sev uzdodu jautājumu-vai es būtu labāks,ja būtu pie varas stūres, nekā patreizējie varas vīri? Un es nevaru atbildēt pats sev, ka vienozīmīgi būtu labāks. Droši vien daudz ko darītu savādāk,bet vai es pats sevi aizmirstu,apgalvot nevaru.
Tāpat ir ar jauniem cilvēkiem politikā, kas kaut ko darītu savādāk, bet arī viņiem ir cilvēka rumpis,kas ir jaapģērj,japaēdina, un kurš mīl dažādus konfortus un ekstras. Takā šobrīd ar mūsu pēcpadomju domāšanu cerēt,ka atnāks kādi labie un ieviesīs šai valstī Leiputriju,nav nekāda pamata. Vel vismaz vienu paaudzi nē.

  +1 [+] [-]

, 2010-08-05 17:53, pirms 14 gadiem
Duucis rakstīja: Vai kāds man varētu paskaidrot kāda iemesla pēc man jāmācās krievu valoda?
Lai varētu skatīties SA+ intervijas krievu valodā. Tāpat kā man jamācās anglene lai noskatītos lielo sarunu ar Hartiganu.

     [+] [-]

, 2010-08-05 18:54, pirms 14 gadiem
Duucis rakstīja: Runājot par krieviem! Paši vien esam vainīgi, sākot ar SA+, kas nejēdz savas intervijas iztūlkot, beidzot ar pagalma Juri, kas ar kaimiņu Vlaģiku runā pa krieviski.

Pluss vēl tam visam pa vidu, situācijas kad 5 cilvēku barā viens ir krievs un visi mauca pa krieviski, iestarpinu: "mož džeki maucam pa latviski?!" - kāds no tiem latviešiem: ''Čalīt jāmācās valodas"

Vai kāds man varētu paskaidrot kāda iemesla pēc man jāmācās krievu valoda?
Pašai domai, kuru tu centies izteikt, es absolūti piekrītu, taču piemērs gan sanāca aplams. Tu iedomājies, cik ilgu laiku aizņem tā tulkošana un titru uzlikšana? Laiks ir nauda, neviens par velti tev neies tulkot pusotru stundu garu interviju. Ja nesaproti krieviski vai principu dēļ nevēlies klausīties krieviski, tā jau ir tava izvēle - to informāciju tev neviens neuzspiež, vari arī neklausīties. Tā ir SA+ personīgā izvēle netulkot interviju un tādējādi zaudēt daļu no potenciālās auditorijas, jo, viņuprāt, tā ir iespējams gūt lielāku peļņu.

     [+] [-]

, 2010-08-05 18:55, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Iespējams, ka tiem tā sacamajiem latviešiem, kas veido šo "varas kliķi" kāds arī maksā par to, lai viņi paši dzīvotu zaļi, bet tajā pašā laikā ačgārni saminiekojot novestu savu valsti un tautu līdz kliņķim, jo reāli nevienam politiķim šī valsts kā suga nerūp (kā tas bija Ulmaņlaikos, kad K.Ulmanis visu sevi veltija valstij un tās uzplaukumam praktiski paliekot bez savas privātās dzīves) tagad tādu cilvēku vienkārši nav..... tāda doma Tev galvā neienāca! Kangari un "svešu vēju" iztapoņi šeit ir bijuši vienmēr un izsktās, ka būs arī vienmēr.... un patiesībā es te neredzu nekādu izeju, jo labākajā gadijumā vienu pajoliņu - kapēju vietā nāk otri ne mazāk kāri kampēji un pa lielam nekas nemainās uz labo pusi un tauta tikai slīgst dziļāk nabadzībā....
jā jā vienīgais ko tu vari iedomāties, ka kāds tik maksā naudu, lai te kāds slīcina valsti, psc kaut kāds!! kam tas vajadzīgs?! vienkārši grūti atzīt, ka nemāk te neviens vadīt valsti normāli, labāk izdomāt kārtējās sazvērestības teorijas

  +1 [+] [-]

, 2010-08-05 18:58, pirms 14 gadiem
Latvijas politiķi ir vienkārši nožēlojami!!! ;@

  +3 [+] [-]

, 2010-08-05 22:07, pirms 14 gadiem
Maksims Soļankins rakstīja: jā jā vienīgais ko tu vari iedomāties, ka kāds tik maksā naudu, lai te kāds slīcina valsti, psc kaut kāds!! kam tas vajadzīgs?! vienkārši grūti atzīt, ka nemāk te neviens vadīt valsti normāli, labāk izdomāt kārtējās sazvērestības teorijas
Noņem rozā brilles draugs! Kam tas vajadzīgs? Padomā labi, kas dzīvo aiz Zilupes un kuru valdība sapņo par "veļikajas i ņeŗušimajas" atjaunošanu (kaut vai tikai kā savas ietekmes sfēras atjaunošanu)! Rīgā jau faktiski krievi tagad saimnieko, Jūrmala ir faktiski biezo krievu nopirkta, kur pēc sava "jaunā viļņa" katru gadu kāds biezais krievs paņem un nopērk Jūrmalā kādu īpašumu..... es nebūt nesaku, ka tagad te kāds ar tankiem nāks iekšā! Tas vairs sen nevienam nav vajadzīgs, ja var valsti vienkārši pamazām nopirkt.... un latviešiem te drīz jau vairs nekas nepiederēs... būsim vasaļi un kalpi biezajiem krieviem un zviedru bankām..... liekās murgi? Parunāsim pēc gadiem 3-5 vai arī tad Tev tie liksies murgi!

     [+] [-]

, 2010-08-05 22:11, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Teiksim,ja Tavs bērns (liels) izgāž kaut ko virtuvē uz grīdas,tad taču Tu neliec to grīdu savākt sievai?
Tāpat šobrīd ir arī ar LV ekonomiku, ka to savest kārtībā vajag tiem,kas to sačakarēja, jo šobrīd ekspermentēt mēs vienkārši vairs nevaram atļauties.
Es tā diezgan regulāri sev uzdodu jautājumu-vai es būtu labāks,ja būtu pie varas stūres, nekā patreizējie varas vīri? Un es nevaru atbildēt pats sev, ka vienozīmīgi būtu labāks. Droši vien daudz ko darītu savādāk,bet vai es pats sevi aizmirstu,apgalvot nevaru.
Tāpat ir ar jauniem cilvēkiem politikā, kas kaut ko darītu savādāk, bet arī viņiem ir cilvēka rumpis,kas ir jaapģērj,japaēdina, un kurš mīl dažādus konfortus un ekstras. Takā šobrīd ar mūsu pēcpadomju domāšanu cerēt,ka atnāks kādi labie un ieviesīs šai valstī Leiputriju,nav nekāda pamata. Vel vismaz vienu paaudzi nē.
Tu tiešām tici, ka tie, kas nolaida valsti uz grunti, tiešām var/grib visu vērst par labu??? naivais... (žēl tikai, ka mums pilna valsts ar tādiem naivajiem Ivariem...)