Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Duelis: Vai Znarokam būtu jālūdzas Saulietim, Ivanānam un Kuldam?

Jānis Matulis
Jānis Matulis

Duelis: Vai Znarokam būtu jālūdzas Saulietim, Ivanānam un Kuldam?
Jānis Matulis un Armands Puče

Latvijas hokeja izlases sastāvs nav tik grūti prognozējams, taču vienmēr ir pāris uzvārdu, ap kuriem tiks sacelts tracis. Vai pamatots tracis?

Armands Puče

Katrs treneris komandu veido pēc savas izpratnes un zināšanām. Katram trenerim ir mīluļi un tie, ko viņš noteikti negribētu redzēt savā komandā. Znarokam vajadzētu mācīties no iepriekšējo vadītāju kļūdām, bet to pašu var teikt par spēlētājiem. Apvainoties var ātri, bet samierināšanās prasa mēnešus, dažam – gadus. Kam no tā paliek labāk? Znaroks iemēģināja Ivanānu un saprata, ka viņš nezina, kā šo hokejistu izmantot. Znaroks uz izlasi uzaicināja Saulieti, bet tur starp abiem izskrēja melnais kaķis...

Par Kuldu nezinu, taču no iepriekš dzirdētā, nojaušu, ka pagaidām Oļegs ar šo hokejistu vispār nerēķinās kā ar nopietnu palīgu. Tā var būt, taču vajadzētu vismaz veidot civilizētu komunikāciju. Uzrunāt šos spēlētājus, izklāstīt nodomus un apsvērumus. Federācijai te vajadzētu atrast naudiņu, lai treneris ne tikai sazvanītu pretendentus, bet viņus apraudzītu klātienē. Lai nebūtu šie mūžīgie „no federācijas man neviens nav zvanījis”. Pašiem hokejistiem arī jābūt pieaugušiem, jo izlase nav nekādi spaidu darbi – tā ir privilēģija. Divu cilvēku saruna nav vienvirziena iela – abiem jābūt izprotošiem. Jāatceras, ka rezultātu prasa no trenera, viņam savukārt jāprasa no spēlētājiem konkrēta pašatdeve. Ja spēlētājs nepakļaujas trenerim, tad ar varu uzspiest hokejistu izlasei – nav prāta darbs. Pat, ja viņš ir NHL zvaigzne.

Jānis Matulis

Daudzi hokeja fani varbūt vairs neatceras, ka Viktors Tihonovs 1981. un 1982. gadā uz pasaules čempionātiem nepaņēma Helmutu Balderi. Kaut Helmuts joprojām bija viens no labākajiem PSRS uzbrucējiem. Un nepaņēma Helmutu arī uz 1984. gada olimpiskajām spēlēm Sarajevā. Kaut iepriekšējā vakarā pirms komandas sastāva nosaukšanas toreizējam LPSR Sporta komitejas vadītājam Daumantam Znatnajam bija zvērējis, ka Helmuts ir sastāvā. Krievijas izlases treneris Vjačeslavs Bikovs vienu no KHL superzvaigznēm un vispār ļoti jauku cilvēku Alekseju Jašinu nav iekļāvis pat olimpiešu paplašinātajā kandidātu sarakstā. Jo neredz viņu kā centra uzbrucēju savā izlasē. Tihonovs toreiz gan Balderim vairāk atriebās par to, ka Helmuts nepalika CSKA, kur viņam bija paredzēta vieta CSKA un PSRS izlases supermaiņā Kasatonovs - Fetisovs, Balderis - Larionovs - Makarovs.

NHL to tagad moderni laikam sauc par trenera uzticēšanos spēlētājam vai neuzticēšanos. Tihonovs, uzskatot, ka viņš izaudzinājis Balderi kā hokejistu, gribēja, lai audzēknis seko viņam un palīdz realizēt viņa kā trenera projektu par supermaiņu.

Kolēģis Puče uzskata, ka Znarokam būtu jābrauc uz Ameriku skatīties, kā spēlē Kulda. Varbūt. Ja Znaroks būtu t.s. atbrīvotais treneris, tad viss ir skaisti, taču, tavu nelaimi, Oļega pamatdarbs ir Balašihas MVD. Un vēl. Viņam aizsargu šobrīd pietiek tāpat, un ar jauniņo Kuldu (1988) viņš nemaz nerēķinās. Kā ar spēlētāju Vankūverā. Zinu, ka tūdaļ saņemšu pārmetumus, ka aizstāvu Znaroku, bet... Kuru no šiem aizsargiem Kulda varētu izkonkurēt? Skrastiņu un Reķi? Bārtuli, Pujacu, Galviņu, Laviņu? Brāļus Rēdlihus? Jerofejevu? Sotnieku? Sorokinu? Tāpat jau trīs ir lieki. Un atšķirībā no Kuldas spēlē NHL, KHL vai DEL (Reķis).

Šaubos arī, vai trenerim jāapzvana visi jaunie un perspektīvie: sak, šoreiz es tevi neaicinu, bet nākotnē gan ar tevi rēķinos. Rietumu pasaulē to dara izlases ģenerālmenedžeris, mūsu gadījumā droši vien Māris Baldonieks. Taču ģenerālis, kurš izvēlas gvardi, ir Znaroks. Un morāle ir tikai viena: ja Vankūverā būs labs rezultāts, nosacīti ap 7., 8. vietu, tad viss ir OK. Ja Znaroks Krievijai, Čehijai un Slovākijai grupas turnīrā zaudēs ar 0:10, 0:9 un 0:8, tad skalpētāju saraksts būs gana plašs.

Jā, komunikācijas un cilvēcisko attiecību ziņā būtu ideāli, ja galvenais treneris aprunātos ar Ivanānu: ''Piedod, Raiti, es tev savā komandā neredzu pielietojumu..." un pēc kādas no KHL spēlēm saķertu aiz rokas Saulieti. Taču visā pasaulē nu jau sen ir divvirzienu kustība. Visticamāk, ka Ivanānam un Saulietim jāgaida savs treneris Latvijas izlasē, bet Kuldas laiks tur pienāks tāpat. Par to es nešaubos.

Lasītāju viedoklis

  • 312

  • 1174


Slēpts komentārs: roljiks

  +2 [+] [-]

, 2009-12-04 16:15, pirms 15 gadiem
Tieši tā Kulda pagaidām izlasē nevelk un nevar konkurēt ar Matuļa k-ga nosauktajiem spēlētājiem, izņemot Sorokinu, Sotnieku un J. Rēdlihu. Par Saulieti, nu i nafig viņu izlasē, zinot viņa raksturu un lielo tieksmi izrādīties, tāds nav vajadzīgs, kas bojātu mikroklimatu komandā, turklāt nav viņš arī nekāds mega superstārs, par Ivanānu domāju, ka viņš ir jāņem uz Olimpiādi 100%:
1) Mēs spēlēsim uz mazajiem laukumiem, kur Raitis ir visu savu profesionālo karjeru spēlējis un stūros, un vārtu priekšā vismaz 4 maiņā var noteikti pacīnīties;
2) Nebūsim naivi un tāpat ir skaidrs, ka grupu turnīrā vienīgos, ko mēs varam aizķert ir Slovāki, tad vienalga vai rezultāts ir 1:5 vai 2:6, pret Krieviem un Čehiem, bet šādās spēlēs Raitis iedodot kādam iekšā vai pasakot kādam pretinieku spēlētājam kādu skarbāku vārdu var uzkurināt komandu un lauzt spēles laiku, kas savukārt var dot pozitīvas emocijas uz izšķirošo maču. Bez viņa, kas to no mūsu komandas var izdarīt? Pažarņiks Sorokins? Nē! Miķelītis? nē! Duļevskis? Protams
3) Pretinieku komandas spēlētāju respekts no Raita. Pat Kārlim Skrastiņam, lai cik viņs nebūtu izcils nav tāda reputācija kā Raitim, kas ar savu skatienu iedveš bailes pretiniekos.

Taču zinot mūsu LV hoķī valdošo bardaku, kur Baldonieks par ķirsi nekad nevienu nevar sazvanīt, federācijas darbinieki nevar aizsūtīt faksu, atrast adresi utt, būtu vismaz kāds no treneriem sazinājies ar Raiti un pateicis: Tu esi foršs džeks, labs komandas biedrs, bet mūsu Eiropas hokejā Tu neiederies. Znaroks visu laiku d.ir.sa Vasiļjevam, ka viņs ta kā vecene viņu ir izmetis no izlases, šinī gadījumā zna4oks pats atgādina nedaudz veceni, kuram trūkst elementāras pieklājības, lai Raitim to visu pateiktu.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-04 16:20, pirms 15 gadiem
Drusku ne pa tēmu,jāpajoko tak arī ir
Lai taupītu federācijas naudu tika nolemts no Latvijas uz olimpiskajām spēlēm sūtīt tikai trenerus,formas un komandas ārstu.Nolemts izlasi izveidot no aizokeāna spēlējošajiem spēlētājiem.kas tur spēlē diezgan biezā slānī,līdz ar to ietaupīsies ceļa izdevumi,kas šajā gadījumā ir visai iespaidīgs skaitlis

  +1 [+] [-]

, 2009-12-04 16:20, pirms 15 gadiem
logiski ka prieksroka tiks dota khl un nhl speeleejushajiem un jau paarbaudiitiem!!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-04 16:23, pirms 15 gadiem
Piekrītu Pučem, jo viņam mazāk balsu

  +6 [+] [-]

, 2009-12-04 16:24, pirms 15 gadiem
Piekrītu abiem duelantiem. Protams, man kā fanam, gribētos redzēt arī visus amerikā spēlējošos spēlētājus. Bet nevaru noliegt to, ka Znarokam, ir jāredz viss kopējas komandas potenciāls. Nevis jāsagrābjās visi, kas mums ir.

  +4 [+] [-]

, 2009-12-04 16:25, pirms 15 gadiem
ka jau matulis teica, ir valstis kuras uz izlasi nenem pat pasaules hokeja megazvaigznes jo vini neieklaujas trenera planos, bet mes te stridamies vai mums izlase ir vajadzigs minksa uz 4 mainas un farmkluba robezas spelejosais saulietis kurs nespej saprasties ar izlases treneri

  +5 [+] [-]

, 2009-12-04 16:28, pirms 15 gadiem
roljiks rakstīja: Nu Laviņu un Galviņu toč nevajag izlasē ņemt - mīkstākus aizsargus neesmu redzējis. Cīņā pie borta pretiniekus vienkārši glauda un nevar ripu atņemt. Neesmu gan redzējis Kuldu darbībā, bet, ja jau var pa muti sadot, tad arī pretinieku uzbrucējus nežēlotu savā aizsardzības zonā.
tas ''mikstais'' galvins nereizi vien ir ir meties pie rikles pretiniekam, turklat tas pats ''mikstais'' galvins ir rezultativakais RD aizsargs kurs ir kandidatos uz izlasi

  +2 [+] [-]

, 2009-12-04 16:33, pirms 15 gadiem
turklat jaatceras ka mes visi gribam redzet pec iespejas labakus rezultatus par kuriem atbildibu jauznemas znarokam, bet ta vieta lai atbalstitu znaroka lemumus te katrs tikai uz savam pasa simpatijam vai antipatijam izsaka parmetumus znarokam ka vaig to vai nevaig to. es ieteiktu palauties uz znaroku, vins noteikti zin ko dara, ja vins nezinatu ka pareizi vadit izlasi tad musejie PC nebutu bijusi 7 vieta un tagad MVD spelejot ar pilnigam viduvejibam nebutu vieni no lideriem KHL.

  +2 [+] [-]

, 2009-12-04 16:36, pirms 15 gadiem
un pekshnji ja tagad kuldu pasauc trashers tad uzreiz teiksim ,kad vinjsh ir gatavs,kas mainisies vienas dienas laikaa,taada gadiijuma?Speletajs kursh ir izcinijis Kaldera kausu un kursh ir viens no lideriem sava kluba,lai tas ari ir farmklubs,tik un ta ir verts vismaz parbaudit vinju!Nemaz jau nav vinjsh sliktaks par to pashu Lavinju,galvinju,sarokinu un sotnieku,nu neticu

  +2 [+] [-]

, 2009-12-04 16:37, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: tas ''mikstais'' galvins nereizi vien ir ir meties pie rikles pretiniekam, turklat tas pats ''mikstais'' galvins ir rezultativakais RD aizsargs kurs ir kandidatos uz izlasi
Tieši tā - beidzot kāds arī ir pamanījis, ka no Galviņa veidojas lietaskoks!

  +1 [+] [-]

, 2009-12-04 16:37, pirms 15 gadiem
belluschi rakstīja: 3) Pretinieku komandas spēlētāju respekts no Raita. Pat Kārlim Skrastiņam, lai cik viņs nebūtu izcils nav tāda reputācija kā Raitim, kas ar savu skatienu iedveš bailes pretiniekos.
un ko, Olimpiade Ovechkins vai Hossa ieraugot Ivananu nemetis pa vartiem vai slidos uz savu vartu pusi ta vieta lai apspelet? ahaha, varbut Fedja no Traktor 4 mainjas ari nobisies, bet Olimpiade top-komandas shaubos ka tadi bus, un ta reputacija es domaju ir krietni overrated

  +2 [+] [-]

, 2009-12-04 16:42, pirms 15 gadiem
Liquid rakstīja: un ko, Olimpiade Ovechkins vai Hossa ieraugot Ivananu nemetis pa vartiem vai slidos uz savu vartu pusi ta vieta lai apspelet? ahaha, varbut Fedja no Traktor 4 mainjas ari nobisies, bet Olimpiade top-komandas shaubos ka tadi bus, un ta reputacija es domaju ir krietni overrated
Ne jau no mešanas vai nemešanas viss izšķiras. Kaut vai tas, ka, ja Raitis būs tuvumā, kāds neizdarīs atkārtotu metienu vai "v nagluju" neskries virsū Masaļskim (laikam jau viņš būs pirmais), tas būs labi (2008. gada PČ spēlē pret Vāciju varēja uzskatāmi redzēt kā pretinieki spēlē, kad Ritis ir laukumā un kā - kad nav).

Kaut vai tas, ka pretinieks netaisīs pārdrošus spēka paņēmienus uz noraidījuma robežas jau ir labi.

Iemest ripu vārtos izlasē ir kam, taču ir jārada apstakļi, lai rodas momenti un Raitis, kā to rāda spēles NHL, var būt noderīgs šādos gadījumos.

  -4 [+] [-]

, 2009-12-04 16:44, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: tas ''mikstais'' galvins nereizi vien ir ir meties pie rikles pretiniekam, turklat tas pats ''mikstais'' galvins ir rezultativakais RD aizsargs kurs ir kandidatos uz izlasi
Laviņš pirms 10 gadiem??? A Galviņš pat slidot īsti nemāk...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-04 16:50, pirms 15 gadiem
Un kur viņš ir noderīgs Kings (cik min ir vinja spēles laiks), kāds ir viņa uzdevums???
Un kā lai neatceras viņa aizmesto pretinieka vārtusarga nūju vairaakumā???
Un pirms pasaules Čempja visi ar bļāva par Ivanāna lietderību izlasē... Kas sanāca???- Lieliski iztika bez viņa..... Bija Karsums, kas iedzina pretiniekos respektu
Slēpts komentārs: roljiks

  -1 [+] [-]

, 2009-12-04 17:02, pirms 15 gadiem
Leģionārs rakstīja: Nedomājiet te aplikt Galviņu.Pats personīgi arēnā redzu kā čalis spēlē!Lieliski spēlē!Varētu būt aizsargu pāri-Skrastiņš/Bārtulis,J.Rēdlihs/A.Reķis,Pujacs/Galviņš un Ozoliņš/Sotnieks-tas ir tikai mans subjektīvais viedoklis.
Bet bieži vien Galviņam pietrūkst ātrums, lai noķertu/piesegtu kādu pretinieku.. Domāju Sotnieks ir labāks, jo viņam ir labāks metiens un čalis ir stabilāks..

Galviņš PČ savas retās izdevības izmantoja, bet tagad RD pedējās spēlēs ir dažas reizes 1vs1 izgājis, un tik lādē pa zemi..un nav gols.
Pagājušogad viņš bija labāks, šogad viņam kaut kas tomēr pietrūkst..

Par Saulieti.. piekrītu visiem tiem, kas saka, ka viņš nav vajadzīgs izlasē. Nav te nekāds basketbols, kur visiem ir vienalga par disciplīnu.. tāds gailis , kuram uzdi*st izlasei, izlasē nav vajadzīgs.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-04 17:06, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Un kur viņš ir noderīgs Kings (cik min ir vinja spēles laiks), kāds ir viņa uzdevums???
Un kā lai neatceras viņa aizmesto pretinieka vārtusarga nūju vairaakumā???
Un pirms pasaules Čempja visi ar bļāva par Ivanāna lietderību izlasē... Kas sanāca???- Lieliski iztika bez viņa..... Bija Karsums, kas iedzina pretiniekos respektu
1) Ne visi smagsvari-policisti uz ledus pavada tik daudz laika cik Raitis. Acīmredzot, tas vien ir rādītājs.
2) Visi lieliski atceras, bet tikpat labi tas varēja nostrādāt uz otru pusi.
3) Par Ivanāna lietderību izlasē pašlaik var spriest tikpat daudz cik pirms viņa debijas. Tb Znaroks necentās meklēt variantus kā Raiti labāk izmantot. Nešaubos, ka tādus atrast varēja un var!
4) Karsums iedzina divus spēlētājus bortā par ko arī tika sodīts.

Respekts bija pret visu agresīvi spēlējošo komandu, kuru Pasaules TOP līmeņa "hevīveits" nesabojātu.

Par to vai vajag vai nē Raiti izlasē, protams, var spriest ilgi un dikti, bet gala vārds tāpat būs vienam cilvēkam.
Taču, kā jau teicu, tas, ka viņš nebija īsti derīgs TAD (kad paši treneri izteicās, ka viņi NEZINA, ko gaidīt no Ivanāna), nenozīmē, ka nebūs derīgs arī TAGAD (Kad priekšstats ir un pie vēlēšanās var sagatavoties šāda spēlētāja iespēlēšanai sastāvā).

     [+] [-]

, 2009-12-04 17:07, pirms 15 gadiem
Kuldu, Laviņa vietā!

     [+] [-]

, 2009-12-04 17:08, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ne jau no mešanas vai nemešanas viss izšķiras. Kaut vai tas, ka, ja Raitis būs tuvumā, kāds neizdarīs atkārtotu metienu vai "v nagluju" neskries virsū Masaļskim (laikam jau viņš būs pirmais), tas būs labi (2008. gada PČ spēlē pret Vāciju varēja uzskatāmi redzēt kā pretinieki spēlē, kad Ritis ir laukumā un kā - kad nav).

Kaut vai tas, ka pretinieks netaisīs pārdrošus spēka paņēmienus uz noraidījuma robežas jau ir labi.

Iemest ripu vārtos izlasē ir kam, taču ir jārada apstakļi, lai rodas momenti un Raitis, kā to rāda spēles NHL, var būt noderīgs šādos gadījumos.
no vienas puses tev ir pilniga taisniba, ir vajadzigs viens riktigs kuilis kas ierada vietu krieviem, bet no otras puses ja mala ir japaliek kadam kurs spej dot rezultatu tad... ja piemeram jaizvelas starp ivananu, saulieti, bukartu, meiju vai kadu citu tadu speletaju tad labak ir nemt ivananu kurs spej iebiedet, bet ja ir jaizvelas starp ivananu, sirokovu, jekimovu tad labak butu nemt to kurs spej ari gut vartus nevis tikai pelnit minutes.
jau tagad domaju ir =/- skairs pirmas 3 mainas
karsums-sprukts-ankipans
nizivijs-vasiljevs-cipulis
darzins-berzins-mikelis
???????-dzerins-??????
uz malejo kandidatu vietam domaju pretendes sirokovs, jekimovs, blinovs, daugavins un varbut meija.
tatad paliek jautajums, kas labak, panemt piemeram sirokovu, daugavinu vai jekiovu kuri varetu ari gut vartus vai nemt raiti no kura uzbrukuma nebutu nekadas jegas, bet vismaz vins iebiedetu pretiniekus.
vismaz man 4 mainja interesantavaretu likties ivanans-dzerins-jekimovs.viena mala briesmigais sreks otra mala tehniskais spriditis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-12-04 17:16, pirms 15 gadiem
vnkyo rakstīja: Bet bieži vien Galviņam pietrūkst ātrums, lai noķertu/piesegtu kādu pretinieku.. Domāju Sotnieks ir labāks, jo viņam ir labāks metiens un čalis ir stabilāks..

Galviņš PČ savas retās izdevības izmantoja, bet tagad RD pedējās spēlēs ir dažas reizes 1vs1 izgājis, un tik lādē pa zemi..un nav gols.
Pagājušogad viņš bija labāks, šogad viņam kaut kas tomēr pietrūkst..

Par Saulieti.. piekrītu visiem tiem, kas saka, ka viņš nav vajadzīgs izlasē. Nav te nekāds basketbols, kur visiem ir vienalga par disciplīnu.. tāds gailis , kuram uzdi*st izlasei, izlasē nav vajadzīgs.
sotnieks stabilaks par galvinu?
sotnieks tak laukuma vairs vispar nav pamanams, vel pagajusaja gada vinu vareja redzet, ar kautko izlceas, bet osgad vispar vienus meslus vien vara, rinko starp pirmo un treso aizsargu pari un briiziem pat netiek pieteikts spelei. taipat laika galvins ir vienigais aizsargs kurs sogad ir nospelejis visas speles. ir stabils hosas mainas aizsargs. ir rezultativakais aizsargs kurs pretende uz vietu izlase. regulari spele gan mazakuma gan vairakuma. un sogad noteikti ir daudz stabilaks aizsardziba, pagajusaja gada varija su...s netikai uzbrukuma, bet ari aizsardziba, bet sogad skiet ka aizsardziba pat nekadus lielos podus nav sagazis. uzbrukuma... nu varbut nav vins tik specigs ka ozo, bet vismaz censas un kautko vartos ari iemet. nebrinisos ja suplers kadu dienu so aizsutis uz RDJ papraktizeties speli uzbrukuma, lai no tiem vina izgajieniem butu ari kada jega.

     [+] [-]

, 2009-12-04 17:17, pirms 15 gadiem
bet pareizi jau saka. Ir spēlētāji, kas nekad nespēlēs pie kāda trenera, un jāgaida sava izdevība.
Jo ja kaut puse no Jums būtu treneri, tad Sorokins pēc jūsu domām nespēlētu ne izlasē ne Dinamo, ko var teikt arī par Laviņu, bet redziet - spēlē gan! Tāpēc jau viņi ir treneri...

  +1 [+] [-]

, 2009-12-04 17:17, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: no vienas puses tev ir pilniga taisniba, ir vajadzigs viens riktigs kuilis kas ierada vietu krieviem, bet no otras puses ja mala ir japaliek kadam kurs spej dot rezultatu tad... ja piemeram jaizvelas starp ivananu, saulieti, bukartu, meiju vai kadu citu tadu speletaju tad labak ir nemt ivananu kurs spej iebiedet, bet ja ir jaizvelas starp ivananu, sirokovu, jekimovu tad labak butu nemt to kurs spej ari gut vartus nevis tikai pelnit minutes.
jau tagad domaju ir =/- skairs pirmas 3 mainas
karsums-sprukts-ankipans
nizivijs-vasiljevs-cipulis
darzins-berzins-mikelis
???????-dzerins-??????
uz malejo kandidatu vietam domaju pretendes sirokovs, jekimovs, blinovs, daugavins un varbut meija.
tatad paliek jautajums, kas labak, panemt piemeram sirokovu, daugavinu vai jekiovu kuri varetu ari gut vartus vai nemt raiti no kura uzbrukuma nebutu nekadas jegas, bet vismaz vins iebiedetu pretiniekus.
vismaz man 4 mainja interesantavaretu likties ivanans-dzerins-jekimovs.viena mala briesmigais sreks otra mala tehniskais spriditis
Bļinovs, Jekimovs, Meija? Neapšaubāmi, var dod rezultātu, taču ne jau spēlējot ceturtajā maiņā, kurai tāpat būs "jāatsitas". Un tā paša Ivanāna mainīšana pret Jekimovu ir nonākšana otrā galējībā.

Daugaviņš un Širokovs te izskatās vairāk atbilstoši kandidāti, protams, taču, kā rezerves spēlētāju, Ivanānu var ņemt. Tikai, kā jau minēju, pašiem treneriem ir jābūt idejām kā viņu izmantot, savādāk sanāks Halifaksas variants, kad Znaroks un Vītoliņš domāja ko darīt ar Raiti bez maz vai klausoties no tā, ko te, tolaik vēl eSportā, stāstīja.

Katrā gadījumā kopējo bildi viņš nesabojātu, tik "pieliktu" citus, izlasei trūkstošus, toņus (Jekimovs, Bļinovs, Meija, u.c. pieliktu tos pašus, jau esošos).

  +2 [+] [-]

, 2009-12-04 17:18, pirms 15 gadiem
Šoreiz jāpiekrīt Matulim. Tā ir trenera kompetence ko aicināt un, ja Znaroks ir treneris tad viņa izvēle ir viņa izvēle, kura mums ir jārespektē. Jā, man ir žēl, ka Znaroks neredz pielietojumu Ivanānam, jā man ir žēl, ka viņam īsti nepatīk Kulda. Bet Saulietis ? Viduvējs KHL uzbrucējs, kurš Latvijas izlasē spēlētu 3. / 4. maiņā, nekas īpašs.

     [+] [-]

, 2009-12-04 17:26, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Bļinovs, Jekimovs, Meija? Neapšaubāmi, var dod rezultātu, taču ne jau spēlējot ceturtajā maiņā, kurai tāpat būs "jāatsitas". Un tā paša Ivanāna mainīšana pret Jekimovu ir nonākšana otrā galējībā.
vēl jau ir ideāls 4 maiņas spēlētājs - Štāls.
Daugaviņam šogad statistika ir laba, bet labs Daugaviņš der arī pirmajās maiņās (kā 2005. g. Maskavā).
cik varēja no pēdējās Kirova intervijas saprast - AHL spēlētāji uz OS var arī netikt.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-04 17:28, pirms 15 gadiem
Vai Znarokam būtu jālūdzas Saulietim, Ivanānam un Kuldam?
Atbilde: Nē, jo spēlēt izlasē ir gods, ja nepiekrīt pēc pirmā uzaicinājuma, tad nav vērts, lai spēlē tie, kas patiešām to grib..

  +2 [+] [-]

, 2009-12-04 17:31, pirms 15 gadiem
cik var pēc statistikas un aprakstiem noprast - Kulda ir ļoti labs aizsardzības spēlētājs.
teorētiski - Vankuverā, spēlējot pret sastāva ziņā ļoti spēcīgiem pretiniekiem labs un pie Ziemeļamerikas pieradis aizsardzības aizsargs var noderēt vairāk nekā Eiropas hokejā spēlējoši uzbrūkošie aizsargi.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-04 17:32, pirms 15 gadiem
LIPROVS rakstīja: ... lēnais G.Galviņš !!! , "monstrs" padomā ko Tu raksti , paskaties kā RD viņš spēlē . Par pārejo tekstu pilnīgi piekrītu .
Piekrītu par Galviņu!

     [+] [-]

, 2009-12-04 17:34, pirms 15 gadiem
Ivanānu vajag izlasē,ir Raitis ir kārtība...

     [+] [-]

, 2009-12-04 17:36, pirms 15 gadiem
Kandidātu uz aizsargu vietām jau tā ir daudz, bet Artūrs Kulda atšķirībā no mūsu Eiropas večiem ikdienā spēlē uz mazā laukuma, kas viņam Vankuverā neprasītu aklimatizācijas laiku. Katrā gadijumā ja ap februāri Arturs būs ticis līdz Atlantai, Značikam derētu padomāt par viņa kandidatūru.
Arī Saulieti laprāt redzētu kandidātu pulkā, katrā gadijumā hailaitos, kas pienāk no Minskas, Saulietis izskatās ļoti labi!

     [+] [-]

, 2009-12-04 17:39, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ne jau no mešanas vai nemešanas viss izšķiras. Kaut vai tas, ka, ja Raitis būs tuvumā, kāds neizdarīs atkārtotu metienu
labi, uzdosim savadak jautajumu-kursh nemetis atkartotu metienu Ovechkins? Kovalchuks vai Radulovs? tu pats tam tic? varbut omfg Jarome Arthur-Leigh Adekunle Jeffy Tig Junior Elvis Iginla nemeginas kaut ko no savam netiram lietam or mb Marleu vai Torntons?
man nav nekas pret vinju, protams, bet ta Ivanana-fanu naiva versija, ka tulit Raitis iznaks un visi pretinieki muks no vinja ari shkiet parspileta, tu piemineji vacieshus, es piemineju Traktoru, butiba tas pats vien ir, bet ja atceramies speli pret somiem tad tiem jau tad bija vienalga, tie pat priecigi bij par vinja sodiem
un sheit es tev ari piekritu: "Katrā gadījumā kopējo bildi viņš nesabojātu, tik "pieliktu" citus, izlasei trūkstošus, toņus (Jekimovs, Bļinovs, Meija, u.c. pieliktu tos pašus, jau esošos)."

     [+] [-]

, 2009-12-04 17:40, pirms 15 gadiem
Ko jūs ja nezinat muldat!Es ar Kuldu runāju!vinš ļoti grib spēlēt Latvijas izlasē!bet neviens vinjam nau zvanijis!100%!!par vinju pat Kavaļčuks gadu apakaļ teica,ka ļoti perspektīvs spēlētajs!žel ka trauma!..
Bartulim paveicās...bet kāds vinsh bija 4empionātā??
Par Ivanānu-vinsh nodrētu Olimpiādē!bet es domāju pie Znaroka vinsh nespēlēs 90%
Es domāju Sarokinam Un Lavinjam(dvesele komandas)-nu nevelk vinji tādam līmenim!

  +1 [+] [-]

, 2009-12-04 17:46, pirms 15 gadiem
Par pārējiem var strīdēties , bet Ivanāns gan mums nav vajadzīgs-NHl ,,policists,, tur viņam kir īstā vieta un lai tur arī veicas-cik Ivanāns ir lietderīīgs jau vienreiz redzējām izlasē-Znaroks vienīgais no visiem treneriem paņēma Ivanānu un apdedzinājās.