Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

5 lietas, ko Šuplers (ne-)kontrolē

5 lietas, ko Šuplers (ne-)kontrolē
Juliuss Šuplers darbā... Viņš labi izskatās.

Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

Šuplers dod mums nepieciešamo rezultātu – tā saka komandas menedžeris Normunds Sējējs. Vai ziniet, kas ir Šuplera neērtākais play off pretinieks? Pats Šuplers...

Dinamo ir bez piecām minūtēm izpildījuši sezonas uzdevumu – iekļuvuši Gagarina kausa izcīņā. Šo varēja paredzēt vēl sezonas sākumā, kad regulārās sezonas pirmajā mēnesī komanda demonstrēja gan spēli, gan vāca punktus. Tās nebija nejaušības, jo pretēji prognozētajam – pretinieks tika dauzīts skaisti un ar garantiju. Ar labu uzbrukumu un, salīdzinoši pieklājīgu aizsardzību. Arī jaunie vārtsargi bija līmenī. Pēc tam Šuplers laikam sabijās, ka viss sāk izskatīties pārāk skaisti – raug, vēl komandas akcionāri gribēs vairāk izspiest, nekā viņš ir solījis. Un treneris sāka eksperimentus... Neveikls joks, protams. Bet, ja Sējējs saka, ka Šuplers dod rezultātu, paskatīsimies arī, ko Šuplers komandai nedod? Mazliet šo jautājumu izvēršot – kas ir tie riski, kurus slovāku speciālists sakās kontrolējam, bet patiesībā – tas viss sanāk uz dullo. Lai gan, ja tā padomā – arī kontrolēts haoss ir taktika. Protams, ja vien pieņemam, ka viņa rokās patiešām ir kontroles pults ar baterijām... Sākam ar lietām, ko viņš kontrolē – pēc tam tiksim galā ar otru pusi, liekot priekš pievārdiņu – ne...

Ko viņš kontrolē...

1) Fiziskā gatavība
Šupleram ir zinātniska pieeja spēlētāju fiziskās formas slīpēšanai. Viņš skrupulozi seko līdzi gan darbam uz ledus, gan svaru zālē vai pie velotrenažiera. Viņa rīcībā ir visa informācija par spēlētāju funkcionālo gatavību. Šuplers veido slodžu režīmu, viņš, konsultējoties ar fiziskās sagatavotības treneri, pats pieņem lēmumu – ko šodien darīsim, kādu putru ēdīsim. Jādomā, ja kādam no hokejistiem nevelk kājas – treneris vislabāk zina, kāpēc tā notiek.

2) Uzticība kapteinim
Trenerim nav nekādu ilūziju par kapteiņa lomu komandā, tāpēc viņš diezgan loģiski, paiet malā, kad bungas un taures sāk rībēt. Līdz noteiktam līmenim aizkulisēs, Šuplers neiejaucas komandas iekšējā pasaulē. Tāpat treneris respektē kapteiņa autoritāti, kas attiecas uz spēles izpratni. Slovāks ir gana gudrs, lai spētu par tādu izlikties.

3) Maiņu un spēlētāju kārtība
Ja jums nav skaidrs, kāpēc tajā vakarā uz laukuma ir viena vai otra maiņa, vai spēlētājs (-i), tad šāda skaidrība ir trenerim. Ne vienmēr viņš to spēs paskaidrot, bet tas, ka tieši galvenā trenera rokās ir sastāva izvēles nozīmīgākā svira, par to šaubu nav. Neviens nevar Šupleram ieteikt kaut ko citu, ja treneris to ir ieņēmis galvā. Šo viņš uzskata par savas autoritātes pamatu.

4) Sastāva izvēle
Dinamo spēlētāju iegādes praksē ir bijis tikai divarpus gadījumu, par kuriem Šuplers var teikt – es to nezināju. Ozoliņa ideja bija Sējējam, Arnasona – Savickim ar Skudru, bet Mikušu viņš tikai atveda. Treneris nebija gaidījis, ka šo uzbrucēju atbrīvos, viņš līdz pēdējam ticēja, ka Jurajs iespēlēsies. Visi citi sastāva komplektācijas jautājumi ir tiešā Šuplera kontrolē un, ja neveiksmīgas izvēles gadījumā treneris rāda ar pirkstu uz Sējēju, tad Normunds ir paturējis iespēju rādīt pretī. Tā ir divatbildība, kas ērta abiem.

5) Publiskās attiecības
Ja treneris sevi sauc par psihologu, tad viņš šīs iemaņas labi izmanto, veidojot savu publisko tēlu. Šuplers kontrolēti izspēlē lietas, kas tautai patīk: himnas laikā kustina muti, ja vajag – pajāj ar zirgu, ja vajag – darbīgi pirms spēles pagrozās tribīņu priekšā un iedod kādu autogrāfu. Ja treniņos ir videokameras, tad slovāks burtiski atdzīvojas – sāk svilpt, žestikulēt, kliegt, dauzīt nūju un slidot. To visu viņš kontrolē! Arī iešana pie priekšniecība uz paklāja ir teicami sagatavota – viņš saprot, ko vēlas dzirdēt akcionāri.

Ko viņš nekontrolē...

1) Vārtsargi
Ja atgriezīsies Telkvists, tad nav šaubu, ka Šuplers nespēs noturēties pretī kārdinājumam, viņam iedodot iesvīst arī laukumā... Ne visos gadījumos tas strādā, kur nu vēl play off laikā. Sezonā vārtsargu rokādes bija mehāniskas – viens sargās trīs spēles, pēc tam otrs piecas, tad atkal – trīs... Holts janvāri labi novilka vienatnē. Izslēgšanas spēlēs parasti velk viens. Kurš? Jo lielāka izvēle, jo neskaidrākas treneru darbības un neprognozējamāka rīcība. Nebrīnošos, ka vienā brīdī vajadzēs atcerēties Lūsiņu.

2) Spēles izskaņa
Šajā sezonā ir diezgan skaidri parādīts, ka saspringta spēles izskaņa nav dabas stihija, kurā Šuplers gribētu atrasties. Viņš gan saka, ka dinamīta muca viņu uzbudina, bet – diemžēl, šīs sajūtas neko nemaina spēles gaitā. Lai gan bieži var redzēt, ka minūtes pārtraukumā vairāk izpildās Ābols, tomēr diriģenta kociņš vienalga ir galvenā rokās. Slovāks bieži pēdējās minūtēs aizmirstas, jūtot līdzi spēlei. Lēmumu pieņēmējs viņš noteikti nav un mēs varam saskaitīt daudz epizožu - gan par iemetieniem, gan vārtsargu nomaiņu ar sesto laukuma spēlētāju - kas tikušas nopūdelētas.

3) Ceturtā maiņa
Tā arī nav saprotams, kāda misija ir ceturtajai maiņai. Kopš tajā ir ielikts fiziski nevarīgais veterāns Petrovickis, kopā ar Štālu un Podziņu viņi izpilda enerģijas maiņas funkcijas. Saprotams, ar skriešanu un gaisa maisīšanu aizraujas pēdējie divi. Sezonas sākumā bija līdzīgi, tikai tad maiņas saturu veidoja Bukarts, Džeriņš un Meija. Viņus bieži turēja rezervē un sauca par nākotni. Vai viņu entuziasmu nokāva treneru sastāvs, vai puiši paši apsīka – tā ir mīkla. Tāpat kā tas, ka ceturtajā tagad spēlē leģionārs, kas pirms sezonas nebija pat dienas kārtībā.

4) Uzbrukuma triecienspēks
Sezonas otrajā pusē par galveno triecienspēku izvirzījās Lauris, Broks un Miķelis – to Šuplers stabili negaidīja, jo Troters priekš viņa bija norakstīts jau novembrī. Septembrī daudz pārliecinošāk izskatījās Aleksandrs, Marks un Tomašs, taču viņu varēšana apsīka līdz ar Hartigana savainojumu. Redzot, ka Hartigana maiņai spēle nevedas, treneriem nebija nekādas pretzāles, ko mainīt šajā virknējumā. Sējējs gan skubināja Šupleru rīkoties, taču – tā pat nebija darbības imitācija. Sezonai raksturīgi – ja vadošie tiek nosegti vai neitralizēti (vai viņiem spēle nevedas), pietrūkst elastīgu risinājumu, lai spēles uzbrukuma akcentus novirzītu uz citiem.

5) Aizsargi
No aizsargiem pagaidām vismazāk šosezon ir aiztikti Reķis ar Sotnieku. Citi pāri ir raustīti, mainīti, atsēdināti. Ja ir gūts savainojums, tad izskatās, ka tas priekš Šuplera ir kā atvieglojums – sak, nav jādomā, ko ar viņu iesākt, lai ārstējas. Aizsargu rezerves nav slikts risinājums, slikti ir tad, ja treneris pašmērķīgi viņus maina, bez dibināta iemesla vai argumentācijas. Kā tas bija ar Cibuļski. Savainots Ozoliņš, tātad – malā jāsēž arī Oskaram. Kāpēc? Tāpat arī nav izprasts kļūdu barometrs, kas un kā Šupleram liek aizsargus rotēt. Paziņojumi, ka turpmāk aizsargus par kļūdām laukumā sodīs ar nauda sodu, tikai parāda, cik liela bezspēcība ir šajā ziņā.

P.S.
Šodien rīta treniņā kopā slidoja Petrovickis, Hartigans, Surovijs (Ņiživijam kājas sasitums), ceturtajā maiņā pa vidu Podziņam un Štālam – Džeriņš. No aizsargiem izskatās, malā sēdēs Reķis, kas slidoja, taču – ar rezervi (viņa vietā pie Sotnieka – Krišjānis)... Sajūsmina eksperiments ar Petrovicki, kurš ir universāls plāksteris – ja slims ir Hartrigans, tad viņu aizstāj Petrovickis, ja sasirdzis Ņiživijs – atkal Petrovickis. Nav viegla maize leģionāram... Jā, un Telkvists rāvās pa vārtiem pilnās miesās.

Slēpts komentārs: peto

 +30 [+] [-]

, 2011-02-01 11:37, pirms 14 gadiem
Armands atkal nenoturējās ko neuzrakstijis par Šupleru.
Ja RD tiks (visticamāk tiks) Play Off, tad par RD treneri arī nākošā sezonā par 85% redzu Juliusu.
Būs ko cepties RD līdzjutējiem, un arī dažam labam SA+ autoram, arī nākosā sezonā.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-01 11:38, pirms 14 gadiem
Svarīgākais, ka viņš kontrolē RD iekļūšanu play off. Katru gadu tas tiek paveikts. Bet par pārējo - tad jau ne žurnālistiem būtu par ko rakstīt, ne līdzjutējiem par ko satraukties un cepties komentāros.

  +4 [+] [-]

, 2011-02-01 11:42, pirms 14 gadiem
peto rakstīja: Slovāks ir gana gudrs, lai spētu par tādu izlikties.
Nepazīstu slovāku treneri personīgi, taču tas jau ir par skarbu...
Ja nepazīsti, tad nesaki, ka par skarbu...

  +5 [+] [-]

, 2011-02-01 11:45, pirms 14 gadiem
Taisnība ir

 +15 [+] [-]

, 2011-02-01 11:47, pirms 14 gadiem
krishy rakstīja: Ja nepazīsti, tad nesaki, ka par skarbu...
Bet tu taču labi saproti, ka no šeit rakstošajiem 95% viņu nepazīst. Tas nozīmē, ka Armands, iespējams, savu apsvērumu vadīts, var ļoti viegli ietekmēt publisko domu... Tā ir arī atbildība. Var jau argumentēt, ko Armands ir darījis pirms tam, taču šeit tas izskatījās pēc personīgu lietu kārtošanas. Šuplers eksperimentē? Vot, maita. Šuplers TV kameru priekšā ir citāds kā parasti? Kāds nelietis. Šuplers nejaucas spēlētāju lietu kārtošanā ģērbtuvē? Zina, kā jaapietas ar akcionāriem? Tādad izliekas, ka gudrs....

  -2 [+] [-]

, 2011-02-01 11:52, pirms 14 gadiem
Ka tā iedziļinās tad jābrīnas ka raksta autors nav Dinamo galvenais treneris.Visu tik šausmīgi labi zina un noliek.Jājautā,ko ta tālāk par skribeli nav ticis savā karjerā?Nu tāds gudrinieks, ka kakāt gribas!!!

     [+] [-]

, 2011-02-01 11:53, pirms 14 gadiem
Ne jau nu Šuplera lielais nopelns ir tikšana play-offos-potenciāls komandai bija augstāķs un sezonas noslēgumā mums būtu jāatrodas 4.-5.vietā-es arī piekrītu,ka ar to Šuplera gudrību kā ir tā ir...Viņš ļoti daudz neloģisku lēmumu ir jau pieņēmis šosezon-ja vēl vakarā es ieraudzīšu Petrovicki 1.maiņā,nu sorry!

  +1 [+] [-]

, 2011-02-01 11:58, pirms 14 gadiem
Janis2404 rakstīja: Svarīgākais, ka viņš kontrolē RD iekļūšanu play off. Katru gadu tas tiek paveikts. Bet par pārējo - tad jau ne žurnālistiem būtu par ko rakstīt, ne līdzjutējiem par ko satraukties un cepties komentāros.
Domāju, ka viņš nekontrolē neko! Kā jau Armands teica...Ar šādu Dinamo sastāvu ikviens no mums spētu aizvest komandu līdz play-off
Mana lielākā vēlme būtu, lai Šuplers pazūd no Rīgas Dinamo...Nu nav mums tas rūķis vajadzīgs

 +10 [+] [-]

, 2011-02-01 12:01, pirms 14 gadiem
peto rakstīja: Bet tu taču labi saproti, ka no šeit rakstošajiem 95% viņu nepazīst. Tas nozīmē, ka Armands, iespējams, savu apsvērumu vadīts, var ļoti viegli ietekmēt publisko domu... Tā ir arī atbildība. Var jau argumentēt, ko Armands ir darījis pirms tam, taču šeit tas izskatījās pēc personīgu lietu kārtošanas. Šuplers eksperimentē? Vot, maita. Šuplers TV kameru priekšā ir citāds kā parasti? Kāds nelietis. Šuplers nejaucas spēlētāju lietu kārtošanā ģērbtuvē? Zina, kā jaapietas ar akcionāriem? Tādad izliekas, ka gudrs....
Kādu vēl publisko domu ietekmēt... cik aklam ir jābūt, lai neredzētu, to ka Armandam taisnība, pat nepazīstot jūli... Pietiek ja paskatās preses konference vai intervija ar Jūli... Mikuša gadījums, numerologs, klibais Petrovickis u.t.t.

  +8 [+] [-]

, 2011-02-01 12:02, pirms 14 gadiem
Laikam jau naksies vien piekrist Armandam.....Juulis kaut ka divaini visu dara....protams punktus jau mes vacam un cinamies un izskatas ka tiksim play off bet manuprat komandai butu vajadzigas jaunas vesmas komanda, precizak domajam uz treneru tiltina.....

  +1 [+] [-]

, 2011-02-01 12:03, pirms 14 gadiem
krishy rakstīja: Kādu vēl publisko domu ietekmēt... cik aklam ir jābūt, lai neredzētu, to ka Armandam taisnība, pat nepazīstot jūli... Pietiek ja paskatās preses konference vai intervija ar Jūli... Mikuša gadījums, numerologs, klibais Petrovickis u.t.t.
Pluss visam tas, ka Šuplers pērn saderēja, ka Dinamo neuzvarēs SKA! Nu piedodiet man, bet tāds treneris mums nav vajadzīgs!
Kā var derēt pret savu komandu...Un nemēģiniet man iestāstīt, ka viņš tādā veidā mēģināja komandu sapurināt!

     [+] [-]

, 2011-02-01 12:04, pirms 14 gadiem
Janis2404 rakstīja: Svarīgākais, ka viņš kontrolē RD iekļūšanu play off. Katru gadu tas tiek paveikts. Bet par pārējo - tad jau ne žurnālistiem būtu par ko rakstīt, ne līdzjutējiem par ko satraukties un cepties komentāros.
Kontrolē? Pašam amiekli nenāk?

  +1 [+] [-]

, 2011-02-01 12:04, pirms 14 gadiem
ja no pozitīvām darbībām atņem negatīvās, tad laikam tomēr mēs esam plusos, jo rādītājs ir tikšana/netikšana play-off... viss iet uz to, ka mēs tur tiksim (cerēsim, ka liels, melns kaķis nepārskries)...tātad Suplers kopumā plānu pilda...taču nevaru piekrist 1-jam p-tam(ko viņš it kā kontrolē) - var jau būt, ka viņam ir zinātniska pieeja fiziskās formas slīpēšanai, var jau būt, ka viņš regulē slodžu režīmu un konsultējas ar fiz.sag. treneri, bet.....kkā neredzu rezultātu uz laukuma....varbūt pie vainas ir emocionālais nogurums(kad iekšā ir bet ārā nenāk), varbūt džeki neapzināti taupās play-off un WCH, bet varbūt vnk putrai pa maz kaloriju.....

 +18 [+] [-]

, 2011-02-01 12:13, pirms 14 gadiem
Normāls treneris?
Ak Bars ir normāls treneris. Paskatieties komandas iespējas un spēkus... Pus trešdaļu spēlē presingu, pusi no aizsardzības. Otro sāk ar kārtīgu spiedienu pa pretinieku zonu, perioda beigās pāriet uz aizsargu tālajām piespēlēm... Vot tas ir trenera darbs, tieši tieši tā tas atspoguļojas laukumā. Ka komanda nezaudējot spēles grožus spēj spēli nospēlēt ar vairākām taktikām un zīmējumiem. Vai diciplīna, arī tas ir trenera rakstura un metožu atspoguļojums.
Kāds ir Rīgas Dinamo spēles stils? Kā mēs spēlējam? Pat paši hokejisti nespēj noraksturot Dinamo spēles manieri. Saka, itkā atklātais hokejs.
Pie kura trenera Hartigans spēlētu 1. maiņā pēc tik daudziem pēdējo minūšu IZŠĶIRĪGIEM noraidījumiem? Kam ir raksturs, kam ir sistēmas? Šupleram? Kā tad...

Viņš ir akcionāru marionete, kuram ļauj spēlēties ar pieaugušo hokeja komandu.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-01 12:28, pirms 14 gadiem
krishy rakstīja: Kādu vēl publisko domu ietekmēt... cik aklam ir jābūt, lai neredzētu, to ka Armandam taisnība, pat nepazīstot jūli... Pietiek ja paskatās preses konference vai intervija ar Jūli... Mikuša gadījums, numerologs, klibais Petrovickis u.t.t.
Ilgstoši meklējot, katra trenera kažokā var atrast utis.. Skaidrs, ka trīs sezonu laikā žurnālisti veiksmīgi sameklējuši detaļas, kuru dēļ Šuplers ir pavisam nederīgs treneris, 'numerologs', bezmugurkaulnieks, par kuru labāk spētu trenēt 'jebkurš', kā viens te izteicās. Ja tāds bija uzdevums- malači, izpildīts. Tagad gaidam pirmo Šuplera klupienu, neiekļūstot play-off, lai ar sūdainu mietu viņu aizdzītu.
No skatītāju perspektīvas tādu pieeju var saprast. No profesionāla žurnālista- ne.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-01 12:28, pirms 14 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Ne jau nu Šuplera lielais nopelns ir tikšana play-offos-potenciāls komandai bija augstāķs un sezonas noslēgumā mums būtu jāatrodas 4.-5.vietā-es arī piekrītu,ka ar to Šuplera gudrību kā ir tā ir...Viņš ļoti daudz neloģisku lēmumu ir jau pieņēmis šosezon-ja vēl vakarā es ieraudzīšu Petrovicki 1.maiņā,nu sorry!
Ja komandas potenciāls ir 4-5 vieta,tad spēlēs ierasta aina būtu situācijas,kad RD vajadzības gadījumā iespiež pretinieku zonā un pie rezultāta noturēšanas spēli pārved uz pretinieka vai vismaz viduszonu.Diemžēl ir otrādi.

 +10 [+] [-]

, 2011-02-01 12:47, pirms 14 gadiem
Ja mes gribam redzet kadreiz RD finala, tad Julim ir jadodas prom. Un ticiet man, Armands ljoti savaldijas, lai neuzrakstitu vel vairak, un nevar vinjam nepiekrist, protams, pieminot ari labas lietas, ko Julis ir devis komandai!

  +3 [+] [-]

, 2011-02-01 13:18, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Ja RD tiks (visticamāk tiks) Play Off, tad par RD treneri arī nākošā sezonā par 85% redzu Juliusu.
Pasarg Die's! Ļauns Tu esi....

  -2 [+] [-]

, 2011-02-01 13:29, pirms 14 gadiem
Tāpat par fizisko sagatavotību (ka tā ir jāliek pie plusiem) nepiekritīšu.... ja jau tā fiziskā sagatavotība būtu tik laba un tiktu no treneru puses kontrolēta, tad RD tagad "nesēstos" nost gandrīz katrā trešajā periodā un tieši pašus trešos periodus pēdējās spēlēs RD faktiski visu laiku zaudē! Tad par kādu "labo fizisko sagatavotību" var būt runa, ja uz spēles beigām spēlētāji jau knapi kājas velk...?

     [+] [-]

, 2011-02-01 14:16, pirms 14 gadiem
peto rakstīja: Bet tu taču labi saproti, ka no šeit rakstošajiem 95% viņu nepazīst. Tas nozīmē, ka Armands, iespējams, savu apsvērumu vadīts, var ļoti viegli ietekmēt publisko domu... Tā ir arī atbildība. Var jau argumentēt, ko Armands ir darījis pirms tam, taču šeit tas izskatījās pēc personīgu lietu kārtošanas. Šuplers eksperimentē? Vot, maita. Šuplers TV kameru priekšā ir citāds kā parasti? Kāds nelietis. Šuplers nejaucas spēlētāju lietu kārtošanā ģērbtuvē? Zina, kā jaapietas ar akcionāriem? Tādad izliekas, ka gudrs....
Labi, tad varbūt pastāsti, kā Šuplera darbības ietekmē "Dinamo" rezultātus? Protams, žurnālista personīgais viedoklis ir subjektīva lieta, bet tas nenozīmē, ka skatījums nevar būt objektīvs.
Reti kurš ir redzējis "Dinamo" treniņu vai ko tādu, kā tad mēs varam zināt, ka, izrādās, katrā treniņā viņš neriņķo ap laukumu un nemet pa vārtiem metienu sērijas, tāpat diezgan viegli ietekmēt publisko domu, plātot muti, kad rāda kamerās, kurš tad atsevišķi pēta, vai viņš tiešām dzied visu himnu, utt., tāpēc labi, ja ir kāds, kurš apstiprina vai noliedz to, vai Šuplera darbības viss notiek atklāti, vai arī kaut kur tiek spēlēts teātris, jo, kā pats teici, mēs taču viņu nepazīstam, respektīvi - nekontaktējamies.
Tas par žurnālista (savā ziņā - reizē arī līdzjutēja) iespējamajamiem motīviem, vai tie tādi reāli ir, tas uz katra žurnālista paša sirdsapziņas, tāpat kā uz Šuplera paša sirdsapziņas ir tas, vai kaut kur tiek tēlots, vai nē.

     [+] [-]

, 2011-02-01 14:35, pirms 14 gadiem
rolex rakstīja: Ja komandas potenciāls ir 4-5 vieta,tad spēlēs ierasta aina būtu situācijas,kad RD vajadzības gadījumā iespiež pretinieku zonā un pie rezultāta noturēšanas spēli pārved uz pretinieka vai vismaz viduszonu.Diemžēl ir otrādi.
Tomēr pamatā Latvijas izlase-nu ir tas potenciāls-jautājums-kā to izmanto!Ir jau vispār runa par komandas taktiku-vai šogad kāda maiņa uzpresingo?Kaut kā neatceros-pagājušogad bieži to darīja Karijas -Dārziņa -Rēdliha maiņa,bieži iegūstot ripu pretinieku zonā,savukārt paši ļoti vāji spēlējam pret tādu spēka spiedienu,kādu rādīja,piemēram ,Vitjaz Rīgas spēlē.Ar fizisko sagatavotību arī diez kas nav,jo 3.trešdaļās vairs nevelkam,bet tam Jūlis nodzen parasti 3 maiņās spēles beigās hokejistus.
Tas,ka mūs spēles beigās iespiež zonā ir rezultāts,ka treneri acīmredzot saka,lai spēlē uz rezultāta noturēšanu un spēlētāji sāk spiesties pie vārtiem-skatoties spēles ļoti daudz reizes var konstatēt,ka pretinieku aizsargi aktīvi pieslēdzas uzbrukumiem,jo mūsu uzbrucēji jau spiežas tuvāk saviem vārtiem.
Ļoti labi iepriekš Raicha uzrakstījis par to normālo treneri...

     [+] [-]

, 2011-02-01 15:34, pirms 14 gadiem
Es savukārt pilnīgi esmu pārliecināts ka komandā ir Šuplers vājais posms.Ar lielako daļu Latvijas izlases spēlētāju mums nevajadetu priecāties par vietu 8niekā bet gan reāli kapāt pa 3jnieku vismaz.
Protams jadomā ko likt arī vietā,jo labu treneru nav daudz un nemētājas,taču negribu ticēt ka zemākajās līgās tādu nav,kas grib par sapratīgu naudu izmēģināt spēkus un parādīt arī sevi KHL

  +6 [+] [-]

, 2011-02-01 16:28, pirms 14 gadiem
M9 rakstīja: Labi, tad varbūt pastāsti, kā Šuplera darbības ietekmē "Dinamo" rezultātus? Protams, žurnālista personīgais viedoklis ir subjektīva lieta, bet tas nenozīmē, ka skatījums nevar būt objektīvs.
Reti kurš ir redzējis "Dinamo" treniņu vai ko tādu, kā tad mēs varam zināt, ka, izrādās, katrā treniņā viņš neriņķo ap laukumu un nemet pa vārtiem metienu sērijas, tāpat diezgan viegli ietekmēt publisko domu, plātot muti, kad rāda kamerās, kurš tad atsevišķi pēta, vai viņš tiešām dzied visu himnu, utt., tāpēc labi, ja ir kāds, kurš apstiprina vai noliedz to, vai Šuplera darbības viss notiek atklāti, vai arī kaut kur tiek spēlēts teātris, jo, kā pats teici, mēs taču viņu nepazīstam, respektīvi - nekontaktējamies.
Tas par žurnālista (savā ziņā - reizē arī līdzjutēja) iespējamajamiem motīviem, vai tie tādi reāli ir, tas uz katra žurnālista paša sirdsapziņas, tāpat kā uz Šuplera paša sirdsapziņas ir tas, vai kaut kur tiek tēlots, vai nē.
Piekrītu, taču- arī Armanda smaids SA+ profila bildītē varbūt ir neīsts. Tas viss gulstas uz viņa sirdsapziņas, tāpat kā Šuplera, tomēr tas nav saistāms ar reālu profesionālo darbību. Skaidri jūtama personīgā žurnālista nepatika pret slovāku, un tā jau ir darba ētika- paturēt to pie sevis vai izlikt kā rakstu, kas ietekmē cilvēku viedokli.
Vai RD bija spējīga nostartēt labāk ar citu treneri un, kā Armands raksta, ieņemt 4.-5. vietu? Iespējams, tomēr- pirms katras no sezonām tiek izvirzīts mērķis, un līdz šim Šuplers to ir izpildījis ar uzviju. Arī Sējējs nav muļķis un noteikti redz, kādi ir/nav citi kandiāti, kas nu būs tie varoņi, kas aizstās Jūli. Acīmredzot tādu nemaz tik daudz nav, kas atbilstu mūsu mērķiem, specifikas zināšanai un finansiālajām iespējām.
Atkārtoju- šādu žurnālistikas/nomelnošanas stilu var piekopt, taču līdz šim tas nav bijis raksturīgs Armandam.

  -1 [+] [-]

, 2011-02-01 17:06, pirms 14 gadiem
peto rakstīja: Piekrītu, taču- arī Armanda smaids SA+ profila bildītē varbūt ir neīsts. Tas viss gulstas uz viņa sirdsapziņas, tāpat kā Šuplera, tomēr tas nav saistāms ar reālu profesionālo darbību. Skaidri jūtama personīgā žurnālista nepatika pret slovāku, un tā jau ir darba ētika- paturēt to pie sevis vai izlikt kā rakstu, kas ietekmē cilvēku viedokli.
Vai RD bija spējīga nostartēt labāk ar citu treneri un, kā Armands raksta, ieņemt 4.-5. vietu? Iespējams, tomēr- pirms katras no sezonām tiek izvirzīts mērķis, un līdz šim Šuplers to ir izpildījis ar uzviju. Arī Sējējs nav muļķis un noteikti redz, kādi ir/nav citi kandiāti, kas nu būs tie varoņi, kas aizstās Jūli. Acīmredzot tādu nemaz tik daudz nav, kas atbilstu mūsu mērķiem, specifikas zināšanai un finansiālajām iespējām.
Atkārtoju- šādu žurnālistikas/nomelnošanas stilu var piekopt, taču līdz šim tas nav bijis raksturīgs Armandam.
Sējējs no trim centriem atrada vienu - Petrovicki... Īsti pārliecības par to ko viņš zin tai hokeja tirgū tomēr nav... Pārāk daudz hokejisti tiek ņemti uz melno. Gribētu redzēt kā viņam ietu ar komandas komplektēšanu kaut vai krievu klubā, kur nav 2/3 savu puišu par kuriem zināms ir pilnīgi viss...

     [+] [-]

, 2011-02-01 18:11, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Sējējs no trim centriem atrada vienu - Petrovicki... Īsti pārliecības par to ko viņš zin tai hokeja tirgū tomēr nav... Pārāk daudz hokejisti tiek ņemti uz melno. Gribētu redzēt kā viņam ietu ar komandas komplektēšanu kaut vai krievu klubā, kur nav 2/3 savu puišu par kuriem zināms ir pilnīgi viss...
Puče zīmīgi tieši šodien saka, ka Sējējam piedāvāta vieta Minskā. Domāju, ka viņš hokeja tirgu zina. Jautājums- vai par RD budžetu var ņemt to, ko grib, vai to, kas 'plaiek pāri'. Tas arī Šuplera sakarā.

     [+] [-]

, 2011-02-01 20:19, pirms 14 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Tomēr pamatā Latvijas izlase-nu ir tas potenciāls-jautājums-kā to izmanto!Ir jau vispār runa par komandas taktiku-vai šogad kāda maiņa uzpresingo?Kaut kā neatceros-pagājušogad bieži to darīja Karijas -Dārziņa -Rēdliha maiņa,bieži iegūstot ripu pretinieku zonā,savukārt paši ļoti vāji spēlējam pret tādu spēka spiedienu,kādu rādīja,piemēram ,Vitjaz Rīgas spēlē.Ar fizisko sagatavotību arī diez kas nav,jo 3.trešdaļās vairs nevelkam,bet tam Jūlis nodzen parasti 3 maiņās spēles beigās hokejistus.
Tas,ka mūs spēles beigās iespiež zonā ir rezultāts,ka treneri acīmredzot saka,lai spēlē uz rezultāta noturēšanu un spēlētāji sāk spiesties pie vārtiem-skatoties spēles ļoti daudz reizes var konstatēt,ka pretinieku aizsargi aktīvi pieslēdzas uzbrukumiem,jo mūsu uzbrucēji jau spiežas tuvāk saviem vārtiem.
Ļoti labi iepriekš Raicha uzrakstījis par to normālo treneri...
Negribu apspriest Šuplera profesionalitāti ,jo nēesmu augstāka vai vis maz tāda paša līmeņa speciālists.Lai to dara Armands,viņam par to naudu maksā.Runājot par komandas meisterību,potenciālu,spilgts rādītājs ir nelaimīgās 3 trešdaļas.Proti; par meisterīgu spēlētāju ir uzskatāms ne tikai tas kas spēj smuku pirueti uztaisīt vai skaistu pasu iedot,bet tas kurš var augstā tempā noskriet visu spēli.Mums te tādi 1 trešdaļas Ovečkini ir nolasījušies.Un nedomāju ka tā ir fiz. sag. kļūda.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-02 00:24, pirms 14 gadiem
DR vajag kādu treneri no Z-Amerikas. Daudz reižu skatāmāks hokejs līdzjutējiem un spēlētāji arī ir pozicionēti uz atklātu hokeju - Troters, Dārzs, Miķelis, Ozo, Štāls, Karsums, Sprukts... Vienīgi nezinu kā būs piemēram ar Ņiživiju vai Ankipānu - vai šamējie Z-amerikas hokeju pavilktu. Bet domāju daudzi piekritīs ka kāds normāls Kanādietis nebūtu zemē metams

     [+] [-]

, 2011-02-02 14:13, pirms 14 gadiem
peto rakstīja: Piekrītu, taču- arī Armanda smaids SA+ profila bildītē varbūt ir neīsts. Tas viss gulstas uz viņa sirdsapziņas, tāpat kā Šuplera, tomēr tas nav saistāms ar reālu profesionālo darbību. Skaidri jūtama personīgā žurnālista nepatika pret slovāku, un tā jau ir darba ētika- paturēt to pie sevis vai izlikt kā rakstu, kas ietekmē cilvēku viedokli.
Vai RD bija spējīga nostartēt labāk ar citu treneri un, kā Armands raksta, ieņemt 4.-5. vietu? Iespējams, tomēr- pirms katras no sezonām tiek izvirzīts mērķis, un līdz šim Šuplers to ir izpildījis ar uzviju. Arī Sējējs nav muļķis un noteikti redz, kādi ir/nav citi kandiāti, kas nu būs tie varoņi, kas aizstās Jūli. Acīmredzot tādu nemaz tik daudz nav, kas atbilstu mūsu mērķiem, specifikas zināšanai un finansiālajām iespējām.
Atkārtoju- šādu žurnālistikas/nomelnošanas stilu var piekopt, taču līdz šim tas nav bijis raksturīgs Armandam.
Ja līdz šim nav bijis raksturīgi, tad varbūt šoreiz ir iemesls. Bet neaizstāvēšu vai nekritizēšu Armandu, jo man laikam vairāk būtu, ko teikt aizstāvībai.
Bet par īstumu un neīstumu, respektīvi, godīgumu pret sevi - tas gan tieši saistās ar profesionālo darbību. Ir forši, ja Šuplers ir patīkams cilvēks, bet dažbrīd šī atvērtība ir pārvētusies maskā, jo tad taču no viņa puses nebūtu iespējama tāda attieksme. Nu, kā var būt, ka cilvēks pasaka, ka latviešiem gandrīz katrs, kurš ar nūju pārslidojot pāri centram, ir hokejists, tajā pašā laikā slovākiem var piemeklēt jebkuru maiņu, un nevis otrādi, kad maiņai piemeklē spēlētāju. Tāpēc atkārtoju vēlreiz - attieksme!
Par vadību un treneri - iespējams, ka šeit vairāk līdzība: "Kāda vadība, tāds treneris," jo arī viņi dažkārt izcēlušies ar dīvainiem lēmumiem.
Kāds tam visam sakars ar žurnālistiem? Ir labi, ja kāds lietas atspoguļo. Šajā jautājumā man diezgan patīk arī Matuļa nostāja.
Un vēl, pirmīt aizmirsu piebilst, nejaukšanās spēlētāju lietās ģērbtuvēs varētu būt bijis domāts kā pluss, vismaz es to uztveru vairāk kā plusu, gadījumā, ja komandā jau tā ir cilvēki, kuri to kārtību nepieciešamības gadījumā var uzturēt.