Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1544, Did:0, useCase: 3

Sākta ''manabalss.lv'' iniciatīva novirzīt Eirovīzijas finansējumu Latvijas sportam

Kristiāns Dilāns
Kristiāns Dilāns

Sākta ''manabalss.lv'' iniciatīva novirzīt Eirovīzijas finansējumu Latvijas sportam
Artūrs Šingirejs jeb Dons. Foto: LBS

Portālā ''manabalss.lv'' sākta parakstu vākšana iniciatīvai par Eirovīzijas dziesmu konkursam atvēlētā finansējuma novirzīšanu Latvijas sportistu atbalstam.

''Aicinu pārtraukt Latvijas dalību Eirovīzijā. Ir visai apšāubāms, vai šis pasākums būtiski palīdz Latvijas tēlam un reputācijai. Cilvēki, kas tur piedalās, mēdz uzvesties piedauzīgi, un to arī afišē kā normu. Ir Eiropas valstis, kas Eirovīzijā nepiedalās dažādu iemeslu dēļ, tostarp finansiālo, un Latvija savu jau tā problemātisko publisko finansējumu labāk, lai iegulda tur, kur mums ir skaidri ieguvumi – sportā.''

''Tāpēc aicinu izbeigt Latvijas dalību Eirovīzijā, nerīkot "Supernovas" un novirzīt finansējumu sportam. Nav pieņemami, ka Latvijas Biatlona federācijai ir jāvāc ziedojumi startiem pasaules čempionātā, kas pilnīgi noteikti ir svarīgāk par Eirovīziju.''

''Līdz ar sporta nostiprināšanu un vēl lielākiem sasniegumiem arī jaunatnei būs aizvien vairāk tiešām pozitīvu piemēru – panākumus un atpazīstamību guvušu sportistu, kuriem līdzināties,'' rakstīts iniciatīvas aprakstā, kuras pārstāvis ir norādīts Kristaps Bogdanovičs.

Raksta tapšanas brīdī iniciatīvu parakstījuši nedaudz vairāk kā trīs tūkstoši cilvēku. Lai tā tiktu iesniegta izskatīšanai Latvijas Republikas Saeimā, nepieciešami desmit tūkstoši parakstu.

Izmantotie resursi:
https://manabalss.lv/finansejumu-ei...

1 2 41 komentārs

  -3 [+] [-]

, 2024-05-17 11:22, pirms 7 mēnešiem
Eirovīziju skatās vairāk cilvēku pasaulē, kā Bobsleju vai zemledus makškerēšanu.... Un daudzus citus mums šķietami populārus sportus
Slēpts komentārs: gamergirl

  +1 [+] [-]

, 2024-05-17 11:29, pirms 7 mēnešiem
"Nav pieņemami, ka Latvijas Biatlona federācijai ir jāvāc ziedojumi startiem pasaules čempionātā"

Man personīgi nav pieņemami, ka kaut kādi tūristi braukā pa pasauli un sauc sevi par sportistiem, bet 2 km slēpo pa 2 minūtēm lēnāk kā top20. Kurus VISPĀR TV parāda tikai tad, ja viņi trāpās aizkadrā kādam citam sportistam. Kur tur ir Latvijas tēls? Kur tur ir prestižš, ja Latvija kā valsts nevis individuāls sportists cīnās par iespēju stratēt 2. vai 3. posmu stafetē, par finišēšanu pat nav diskusijas.

 +11 [+] [-]

, 2024-05-17 12:00, pirms 7 mēnešiem
Precīzi! Man savukārt nav pieņemams ka mūsu labākais dziedātājs pazemo sevi un mēģina sacensties ar kaut kādiem frīkiem, kuriem uzvara jau garantēta.
Un neko mēs tur neparādam citiem. Neviens dēļ eirovīzijas šurp nebrauc un neviens Latvijas pārstāvis dēļ tā degradējošā pasākuma nav kļuvis ne slavens, ne iekarojis Eiropas vai Pasaules tirgu.
Pie kam biatlons tur pieminēts tikai kā piemērs, nevis ka viņam tā naida būtu jānovirza.
Mācieties lasīt un pareizi saprast rakstītā domu.
Slēpts komentārs: gamergirl

  +3 [+] [-]

, 2024-05-17 12:47, pirms 7 mēnešiem
Sportam finansējums pietiek. Nevajag tikai Pro sportā gāzt iekšā naudu. Valsts finansējums jālieto bērnu un jauniešu sportam un amatieru kustībai.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-17 13:01, pirms 7 mēnešiem
Ja pieturamies pie deviņdesmito gadu lozunga, ka ir svarīgi nest Latvijas vārdu pasaulē, tad Eirovīzija pārliecinoši šajā ziņā ieliek kloķi vairumam latviešu dievināto nišas sporta veidu. Jā, konkurss pēdējo 10-15 gadu laikā ir mainījies un man ne visas šīs pārmaiņas šķiet pozitīvas, bet gribētos ticēt, ka valstij ar tādām akadēmiskās un tautas mūzikas tradīcijām kā mūsējā pietiek intelekta, lai sevi iemācītos godam pieteikt arī mūsdienu populārajā mūzikā, nevis atmestu ar roku tik lielam pasākumam.

 +10 [+] [-]

, 2024-05-17 13:21, pirms 7 mēnešiem
gamergirl rakstīja: Brauc uz Krieviju tad,ja tev nepatīk Eiropa un tā vērtības. Tevis izteiktās vērtības ir Krievijā. Durvis uz Krieviju tev ir vaļā!

Nevienam Eiropā un Pasaulē neinteresē,kā viens cits minēja,kaut kādas bobslejā medaļas. Cik cilvēki to skatās? Daži tūkstoši. Eirovīzija viens no, ja ne pats skatītākais televīzijas šovs pasaulē.

Tā nu nav.Eirovīzija ir milzīga platforma mūziķim,kuru var izmantot un ir bijuši daudzi skaveni mūziķi no tās.Piemēram,Maneskin.No tās mūziķi no mazām valstīm var izsisties. Eirovīzija ir izcila vieta,kur mazākām valstīm tikt pamanījām. Piemēram, par horvātu, ko es minēju uz kura koncertu Zagrebā es došos. Horvātija nav liela valsts, bet tās pārstāvis Baby Lasagna tagad ir kļuvis ļoti zināms Eirovīzijas dēļ un viņa koncertus izpārdo.

Sportam finansējumu varētu daudz labāk dabūt paņemot no citām lietām nost.
Infantila cilvēka infantils komentārs. Geirovīzija jau sen nav tā, kas bija agrāk.

 +11 [+] [-]

, 2024-05-17 14:20, pirms 7 mēnešiem
Eirovīzija ir totāls mazākumpārstāvju frīkšovs. Mērķis - padarīt visus tos frīkus par normu pārējai sabiedrībai. Jā, te var runāt par toleranci, progresīvu domāšanu un vēl sazin ko, bet tas nav par Latviju, kur jau kopš 1991.gada strauji samazinās iedzīvotāju skaits un dramatiski mainās dzimstības/mirstības rādītāji uz slikto pusi. Mums vajadzētu propogandēt ģimenes ar bērniem nevis bezdzimuma frīkus. Man nav nekas pret viņiem, lai dzīvo un darās, bet mums vajag šobrīd globāli citas vērtības. Tāpēc atbalstu, ka finansējums tiek virzīts, kur citur, vēlams bērnu, jauniešu sportam
Slēpts komentārs: otins

  -4 [+] [-]

, 2024-05-17 15:06, pirms 7 mēnešiem
boleks rakstīja: Precīzi! Man savukārt nav pieņemams ka mūsu labākais dziedātājs pazemo sevi un mēģina sacensties ar kaut kādiem frīkiem, kuriem uzvara jau garantēta.
Un neko mēs tur neparādam citiem. Neviens dēļ eirovīzijas šurp nebrauc un neviens Latvijas pārstāvis dēļ tā degradējošā pasākuma nav kļuvis ne slavens, ne iekarojis Eiropas vai Pasaules tirgu.
Pie kam biatlons tur pieminēts tikai kā piemērs, nevis ka viņam tā naida būtu jānovirza.
Mācieties lasīt un pareizi saprast rakstītā domu.
Nez cik pirms Eirovīzijas pieteikuma zināja tādu Dankanu Lorensu?
Eirovīzija ir frīku šovs un vienmēr tāds ir bijis, un tam nav visiem jāpatīk un tas nekad nav paticis visiem, ne 80.ajos, ne 2000., ne tagad. Bet savs procents mākslinieku tur savus slavas mirkļus un fanu bāzi atrod.
Frīku pasaulē ir frīku šovi un mākslinieki. Nez kapēc tad tie frīki lien uz to Eirovīziju? Jo tur ir modernais skatītājs, tā ir moderna skatuve, un ja tev nepatīk mūsdienu Eirovīzija, tev visticamāk nepatīk mūsdienu pasaule.
Es ar neesmu fans tam visam, bet kā izkalides šovu vienu reizi gadā es noskatos un savu skatījumu uz tuvākajām tendencēm es tur labi varu nolasīt. Ko ar šo informāciju es pēc tam daru, tas jau ir manis paša ziņā - man dēļ tās dzīve neapstājas un īpaši nemainās
Slēpts komentārs: gamergirl
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
Slēpts komentārs: gamergirl
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
Slēpts komentārs: gamergirl
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
Slēpts komentārs: gamergirl

  +6 [+] [-]

, 2024-05-17 16:14, pirms 7 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Klau, klaun! Ja vēlies runāt/rakstīt par vērtībām, tad, varbūt, vispirms uzzini kas ir kas?!
Tu pat iedomāties nevari cik daudz LGBT pārstāvju ir sportā. Jo īpaši sieviešu sportā. Jā, sportā šobrīd tas nav tik aktuāli publiskā telpā, bet tas nekādā mērā nenoliedz faktu, ka sportā LGBT pārstāvju nav ne par matu mazāk, kā jebkurā citā dzīves jomā.
1. es Tevi neapsaukāju
2. es zinu, ka ir
3. tas nemaina manis teikto
4. .

  +4 [+] [-]

, 2024-05-17 16:22, pirms 7 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Klau, klaun! Ja vēlies runāt/rakstīt par vērtībām, tad, varbūt, vispirms uzzini kas ir kas?!
Tu pat iedomāties nevari cik daudz LGBT pārstāvju ir sportā. Jo īpaši sieviešu sportā. Jā, sportā šobrīd tas nav tik aktuāli publiskā telpā, bet tas nekādā mērā nenoliedz faktu, ka sportā LGBT pārstāvju nav ne par matu mazāk, kā jebkurā citā dzīves jomā.
Klau,pusrubli,runa ir par perversijas propagandu ,uz nodokļu maksātāju rēķina.Lielajā sportā ,pagaidām vēl ne Ūsiks ne Taisons ringā nekāpj rozā svārciņos
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš

  +7 [+] [-]

, 2024-05-17 16:57, pirms 7 mēnešiem
Vot tas ir reāli nežēlīgi - likt izvēlēties latvietim starp donu un hokeja čempionātu!

  +1 [+] [-]

, 2024-05-17 16:57, pirms 7 mēnešiem
Ja būtu sākta kampaņa parakstīt to ka neirovīzijas finansējumu novirza burbuļu sišanai peļķēs, kad līst lietus, arī parakstītu. Viennozīmīgs atbalsts, te pat nav nekādu šaubu.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-17 20:46, pirms 7 mēnešiem
Rainis76 rakstīja: Ja būtu sākta kampaņa parakstīt to ka neirovīzijas finansējumu novirza burbuļu sišanai peļķēs, kad līst lietus, arī parakstītu. Viennozīmīgs atbalsts, te pat nav nekādu šaubu.
Tu esi nežēlīgs pret visiem tiem doniem, rivām ,reinikiem un tiem līdzīgajiem
Bet Tev taisnība

  +3 [+] [-]

, 2024-05-17 21:58, pirms 7 mēnešiem
uzreiz aizgaju parakstit, paldies par linku!

  +1 [+] [-]

, 2024-05-17 22:45, pirms 7 mēnešiem
Pilnīgi piekrītu iniciatīvai. Neko neteiktu, ja atbalstītu tur tikai LGB un A Cilvēkus, kuriem sen no tiem TQ2S+ izvirtuļiem vajadzētu atdalīties, bet tieši uz tiem murgiem tagad ir uzsvars: Visur tik met sejā trans un non-binary karogus.
Eiropas vērtības? Nē, tās ir ASV far-left vērtības un viņas var sev iebāzt, kur saule nespīd.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-18 01:01, pirms 7 mēnešiem
Mērķis labs, tikai argumentācija pastulba, to biatlona federāciju varēja nepieminēt.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-18 01:11, pirms 7 mēnešiem
Davz rakstīja: Pilnīgi piekrītu iniciatīvai. Neko neteiktu, ja atbalstītu tur tikai LGB un A Cilvēkus, kuriem sen no tiem TQ2S+ izvirtuļiem vajadzētu atdalīties, bet tieši uz tiem murgiem tagad ir uzsvars: Visur tik met sejā trans un non-binary karogus.
Eiropas vērtības? Nē, tās ir ASV far-left vērtības un viņas var sev iebāzt, kur saule nespīd.
Tu varētu man izskaidrot, kāpēc vārds "vērtības" vienmēr izlien, runājot par visiem šitiem dīvaiņiem, bet praktiski nekad nav redzams, piemēram, kara kontekstā vai dažādu noziegumu (tostarp - izvarošanas) kontekstā? Jums seksuālā orientācija ir vienīgā dzīves vērtība?

  +3 [+] [-]

, 2024-05-18 15:00, pirms 7 mēnešiem
absolūti atbalstu šo iniciatīvu. Lai dīvainīši un multibinārie ērmi brauc pa savu naudu kur grib.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-18 15:03, pirms 7 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nenoliedzami, ka Pasaules čempionātus daudzos sporta veidos (futbols, regbijs, vieglatlētika utt.) pie TV ekrāniem pulcē daudz lielākas auditorijas. Nereti vairākus miljardus, bet atkārtojos, ka ne jau par to ir stāsts. Ja īsi, tad stāsts ir par iespēju cilvēkiem izpausties kultūrā un sportā, par sportistu un kultūras cilvēku karjeram no specializētām skolām līdz starptautiskai atzinībai utt. Zem katra sportista un kultūras cilvēka apakšā stāv daudz cilvēku. Piederīgie, skolotāji, fani utt.
Tiešām? Nu tad lai šie piederīgie, pederīgie, skolotāji un citi fani vāc kolekti un sūta "savējos" kaut vai uz Marsu.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-18 15:04, pirms 7 mēnešiem
Baraks Osama rakstīja: Ja pieturamies pie deviņdesmito gadu lozunga, ka ir svarīgi nest Latvijas vārdu pasaulē, tad Eirovīzija pārliecinoši šajā ziņā ieliek kloķi vairumam latviešu dievināto nišas sporta veidu. Jā, konkurss pēdējo 10-15 gadu laikā ir mainījies un man ne visas šīs pārmaiņas šķiet pozitīvas, bet gribētos ticēt, ka valstij ar tādām akadēmiskās un tautas mūzikas tradīcijām kā mūsējā pietiek intelekta, lai sevi iemācītos godam pieteikt arī mūsdienu populārajā mūzikā, nevis atmestu ar roku tik lielam pasākumam.
- dēls, tu esi stulbs vai izliecies?
- nē tēvs, es neesmu izliecies!

  -4 [+] [-]

, 2024-05-18 19:51, pirms 7 mēnešiem
Eirovīziju skatās vairāk nekā 150 miljonu cilvēku pasaulē, par to runā no Austrālijas līdz ASV.
Valstij ar nav jāsponsorē visi šitie biatlonisti, skeletonisti, soļotāji utt. Ja tik labi sportisti, tad privātie sponsori atradīsies, ja tūristi nu tad lai bezkaunīgi lūdz ziedojumus. Bet nodokļu maksātāju naudu aktīvām izklaidēm ko skatās 150 cilvēku + Valdis Ķemeros nav jādod.

     [+] [-]

, 2024-05-19 08:20, pirms 7 mēnešiem
Es neesmu nekāds lielais dažādo cilvēku fans, bet kamēr mani liek mierā, nevis bāž to sejā, tikmēr lia viņi maļās savā sulā.

Kas nepatīk, ka to padara par galveno tēmu. Gluži kā talantu šovos. Nav vairs svarīgs šovs, bet stāsts. Redz es tāds un šitāds, man tik grūti utt.

Tajā pat laikā ir daudz dažādas valsts iestādes, miljons ierēdņu ar 15 amatiem un 10 asistentiem, visādi citādi sabiedrībai nenoderīgi pasākumi, kuros iegrūž naudu daudz biežāk un lielākos kvantumos.

Eurovīzija vismaz liek māksliniekiem sakustēties, kaut uz to mēnesi, kad notiek nacionālā atlase.

Ja gribam griezt visam naudu nost, tikai dot valsts ierēdņiem un veicināt dzimstību, tad kāpēc neņemt mākslai nost pavisam? Man personīgi šķiet pilnīgi bezjēdzīga nacionālā bibliotēka, no kuras pat grāmatas uz mājām nepaņemsi. Jaucam nost no līdz pamatiem. Mākslas galerijas? Tādas nekad neapmeklēju, nepatīk!

Karoče vācamies uz Ziemeļkoreju, tur domā tikai par valsti, ne cilvēku. Visi pēc vienas formulas un dzīvosim perfektā valstī!
1 2 41 komentārs