Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2510, Did:0, useCase: 3

Video: Filma par Sandi Ozoliņu un viņa komandu "Sapnis... Soči"

Kristaps Driķis
7. februārī, tieši pirms gada Latvijas hokeja izlase uzsāka cīņu par ceļazīmi uz Soču olimpiskajām spēlēm. Izlases kapteinis Sandis Ozoliņš šodien saka, ka nu jau tā ir vēsture, un tagad jādomā par pirmo maču olimpiādē. Portāla Sportacentrs.com autoru Kristapa Driķa un Jāņa Celmiņa veidotā filma ļaus mums visiem atcerēties emocionālos notikumus pirms gada Rīgā. Filmu caurvij hokeja izlases kapteiņa un olimpisko spēļu Sočos karognesēja Sanda Ozoliņa emocionāls stāsts par kvalifikācijas turnīru un atmiņām, kas kapteinim iespiedušās dziļi sirdī… Baudiet! Filma tapusi ar "Latvijas Mobilā Telefona" atbalstu.
Vērtējums:

  +4 [+] [-]

, 2014-02-07 09:15, pirms 10 gadiem
yēyēyēe, beidzot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-07 09:24, pirms 10 gadiem
Tā ir pilna versija?
Slēpts komentārs: abcdefgh

 +14 [+] [-]

, 2014-02-07 09:35, pirms 10 gadiem
Paldies! Ļoti interesanti.

  +9 [+] [-]

, 2014-02-07 09:44, pirms 10 gadiem
abcdefgh rakstīja: OZO ir vīrs ar LIELO burtu...
(kas izgājis cauri visam, man viņš atgādina Raimondu Paulu)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +30 [+] [-]

, 2014-02-07 09:51, pirms 10 gadiem
Jankam Kvēpam tās ir emocijas. Kā viņš jūt līdz. tas ir pāri visam.
Sočos domāju i Šveice i Čehi no LAT atrausies.

 +18 [+] [-]

, 2014-02-07 10:01, pirms 10 gadiem
viss jau ir forši - vienmēr esmu par izlasi un arī pēc zaudējumiem nekad nenolieku džekus, bet te gan Sanda un jo īpaši SC komentētāja runas ir tādas nedaudz patriotiski pārspīlētas un šķebinoši spārnotas, NEAIZMIRSTOT, ka bija 3 neizteiksmīgas spēles pret rangā vājākām komandām - angļi sakapāti ar 6:2 (angļi!!!), ar kazahiem samocīta uzvara un zāģis Francijai. Ja jau visiem tā deg acis un motivācija nav jāmeklē, kāpēc ar šādu sastāvu, spēlējot mājās pie pilnām tribīnēm, tas viss tik smagi nāca? Es gan daļēji varētu pieņemt to viedokli, kas izskanēja sižetā, proti, tā ir lielā atbildības sajūta, kas var traucēt viegli nospēlēt!

Par saturīgām spēlēm Sočos!!! Komanda uz papīra šoreiz tiešām izskatās iespaidīgi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-07 10:06, pirms 10 gadiem
kāds tev Raimonds Pauls...?

abcdefgh rakstīja: OZO ir vīrs ar LIELO burtu...
(kas izgājis cauri visam, man viņš atgādina Raimondu Paulu)
Slēpts komentārs: Kā Tev iet, Bērziņ?

  +2 [+] [-]

, 2014-02-07 10:07, pirms 10 gadiem
Nu re beidzot arī īstais hokejs izlases līmenī var sākties!

  +5 [+] [-]

, 2014-02-07 10:11, pirms 10 gadiem
Ejam tālāk... Ir jābūt ceturtdaļfinālam, un tad jau manīs, cik lieli sapņi mēdz piepildīties!

  +6 [+] [-]

, 2014-02-07 10:12, pirms 10 gadiem
kā caur adatas aci jau tikām uz to olimpiādi.. bet nu lai izdodas nostarteet peec iespeejas labaak! vechi ciinaas!!

  +5 [+] [-]

, 2014-02-07 10:16, pirms 10 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Būtu labāk filmu uztaisījuši par neiespējamāko uzvaru pār sābriem. Šim turnīŗam tomēr ir lielā rūgtuma piegarša, jo sniegums bija vājš, spēles neizteiksmīgas un rezultāti vnk izmisumā dzenoši.
varbūt ne filma īsti, bet kaut kas ir tomēr ar par to uzvaru, varoņi tie paši:
Video: Latvija - Baltkrievija Olimpiskās...

  +4 [+] [-]

, 2014-02-07 10:17, pirms 10 gadiem
Andzzeys rakstīja: viss jau ir forši - vienmēr esmu par izlasi un arī pēc zaudējumiem nekad nenolieku džekus, bet te gan Sanda un jo īpaši SC komentētāja runas ir tādas nedaudz patriotiski pārspīlētas un šķebinoši spārnotas,
Pagaidi līdz turnīra beigām. Ļoti iespējams būs par 180 grādiem savādākas

 +22 [+] [-]

, 2014-02-07 10:21, pirms 10 gadiem
Galvenais - neliesim virsū ''samazgu spaiņus'' šai komandai un tās kapteinim ,ja arī neizdosies paņemt tos vajadzīgos un nepieciešamos punktus. Izturēsimies ar cieņu pret šo Latvijas izlasi un tās treneri Nolanu ,kuram šīs būs pēdējās spēles kā izlases trenerim. VISU CIEŅU ŠAI IZLASEI!!!

  +4 [+] [-]

, 2014-02-07 10:23, pirms 10 gadiem
Kvēpa emocijas izsaka visu!Ticību saviem spēkiem un neatlaidību ,to novēlu mūsu hokejistiem Olimpiādē
...viss ir iespējams-spilgtākie piemēri,manuprāt,Latvijas futbola izlases nokļūšana Euro2004,Latvijas uzvara pār Krieviju PČ2000 hoķī.
P.S.Tagad būs redzams,cik svarīgs Kiram ir Latvijas hokejs!Tas jau arī pirms tam ne vienu vien reizi bija redzams,ka nav,bet Nolana(kas neapšaubāmi bija viena no galvenajām šīs KOMANDAS sastāvdaļām) atbrīvošana tikai pierādīs,ka Kiram ir uztirst uz mūsu Latviju un tās hokeju!

  +6 [+] [-]

, 2014-02-07 10:24, pirms 10 gadiem
Irbe: "un jūs būtu...?" Tātad izlasei joprojām ir VĀRTSARGS! Profesionālis! Vēl tikai apliecību būtu pārbaudījis

  +1 [+] [-]

, 2014-02-07 10:29, pirms 10 gadiem
uzmetējs jau ir Nolans, kurš atļāvās spēkā esoša kontrakta laikā parakstīt vēl vienu. Un tas tak pat zīdainim ir skaidrs, ka nav iespējams apvienot izlases trenera vietu ar NHL trenera vietu (protams, ja vien trenējamā izlase nav kāda no ZAmerikas komandām).
Pričom tur Kirovs šoreiz?
PiparsOksiks rakstīja: Kvēpa emocijas izsaka visu!Ticību saviem spēkiem un neatlaidību ,to novēlu mūsu hokejistiem Olimpiādē
...viss ir iespējams-spilgtākie piemēri,manuprāt,Latvijas futbola izlases nokļūšana Euro2004,Latvijas uzvara pār Krieviju PČ2000 hoķī.
P.S.Tagad būs redzams,cik svarīgs Kiram ir Latvijas hokejs!Tas jau arī pirms tam ne vienu vien reizi bija redzams,ka nav,bet Nolana(kas neapšaubāmi bija viena no galvenajām šīs KOMANDAS sastāvdaļām) atbrīvošana tikai pierādīs,ka Kiram ir uztirst uz mūsu Latviju un tās hokeju!

 +10 [+] [-]

, 2014-02-07 10:30, pirms 10 gadiem
Filma laba, bet tā uzdzen Eiforiju...bet tas nav tas kas vajadzīgs рirms OS...sorry, bet esmu māņticīgs

Šis video sižets varētu drīzāk būt kā viena no Sanda karjeras laррusēm, nevis LAT izlases Varoņdarbs ...Lielais Darbs vēl ir рriekšā...

  -1 [+] [-]

, 2014-02-07 10:41, pirms 10 gadiem
Janka Kvēps atkal beigās labi izspļāva - Paldies visiem, ka par mums slimoja!

  +2 [+] [-]

, 2014-02-07 10:45, pirms 10 gadiem
Jā, kad vēl lai taisa tādu filmu? Pēc tam, kad vārtiem, kurus jau pamatīgi sapostījuši šveicieši, vēl arī čehi un zviedri būs izbraukuši cauri ar tvaikoņiem un alus brūža ratiem ar visiem zirgiem, jautras dziesmas ziņģēdami? Ja tā nenotiks - taisīsim jaunu filmu!

  +1 [+] [-]

, 2014-02-07 10:46, pirms 10 gadiem
izcili
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-02-07 11:04, pirms 10 gadiem
Filma nav ne par ko, filma ir par to, ka ar smagu darbu un ziedošanos ir iespējams sasniegt augstu mērķi un arī, ka vecums nav ne šķērslis, ne attaisnojums, tātad - mazāk par sportu, vairāk par dzīvi.

  +3 [+] [-]

, 2014-02-07 11:05, pirms 10 gadiem
Liels prieks, ka šādus materiālus veido.
Bet,vai var nosaukt par unikālu filmu?
Visi tie video izgriezumi jau ir bijuši šeit.

     [+] [-]

, 2014-02-07 11:06, pirms 10 gadiem
Super kad mums ir tāda komanda un paldies kad mums ir tādi hokejisti !!! paldies, un dodamies pakaļ panākumiem Sočos

     [+] [-]

, 2014-02-07 11:08, pirms 10 gadiem
Paldies mūsējiem par lieliskām emocijām,un cepuri nost ozo priekšā ..!

Latvija labākā ....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-02-07 11:20, pirms 10 gadiem
nav nekas dimitrāli pretējs LTV klipiņiem, bet ir labi

  +8 [+] [-]

, 2014-02-07 11:25, pirms 10 gadiem
Par Nolanu. NHL notiek PČ laikā. Kā Nolans var būt 2 vietās vienlaicīgi? Ja tiek PO, tad par PČ var aizmirst, jo NHL nelaidīs nevienu treneri uz kaut kādu PČ.

  +3 [+] [-]

, 2014-02-07 11:33, pirms 10 gadiem
Gaidīju ko garāku, bet jā ir ok

     [+] [-]

, 2014-02-07 11:36, pirms 10 gadiem
Jack Daniel`s rakstīja: Par Nolanu. NHL notiek PČ laikā. Kā Nolans var būt 2 vietās vienlaicīgi? Ja tiek PO, tad par PČ var aizmirst, jo NHL nelaidīs nevienu treneri uz kaut kādu PČ.
šogad jau būs beigusies 13. aprīlī. bet nākamgad nē, jo klubam tomēr vajadzētu būt ambīcijām iekļūt play-off, vienalga cik vājš tas ir tagad.

  +7 [+] [-]

, 2014-02-07 11:37, pirms 10 gadiem
Andzzeys rakstīja: , NEAIZMIRSTOT, ka bija 3 neizteiksmīgas spēles pret rangā vājākām komandām - angļi sakapāti ar 6:2 (angļi!!!), ar kazahiem samocīta uzvara un zāģis Francijai. Ja jau visiem tā deg acis un motivācija nav jāmeklē, kāpēc ar šādu sastāvu, spēlējot mājās pie pilnām tribīnēm, tas viss tik smagi nāca?
Tu laikam dzivo kaut kādā 15 gadus vecā pagātnē, kad "kaut kādi franči bija jāsakapā", ja ne ar 2 ciparu skaitli, tad kā minimums pārliecinoši! Hokeju jau sen māk spēlēt ne tikai letiņi vai belari, friči, šveicieši, bet arī franči, dāņi, norvēģi(starp citu tika pa taisno uz OS), slovēņi, austrieši u.c. izlases! Neaizdomājies par tādu lietu, ka toreiz pirms gada vēl vismaz divas izlases (franči, kazahi) brauca uz šejieni ne jau paslidināties un Rīgu apskatīt, bet arī reāli kapāties par OS ceļazīmi? Tapēc arī tās spēles izvērtās tik smagas, jo sen jau vairs nav tādas būtiskas līmeņa atškirības šajās izlasēs kā tas bija varbūt pirms gadiem 10-15.... un protams arī atbildības nasta savu skatītāju priekšā šo uzdevumu mūsu čaliem nepadarija vienkāršaku!

  +5 [+] [-]

, 2014-02-07 11:37, pirms 10 gadiem
Ir ok, paldies.
Vienīgi pilnai emociju buķetei pietrūka kaut kādi izšķirošie vārtu guvumi no spēlēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-07 12:07, pirms 10 gadiem
pleesonja rakstīja: šogad jau būs beigusies 13. aprīlī. bet nākamgad nē, jo klubam tomēr vajadzētu būt ambīcijām iekļūt play-off, vienalga cik vājš tas ir tagad.
Nu šogad jā. Šogad vēl viņš iespējams būs PČ, bet, ja nākamgad tiek NHL PO, kas tad trenētu izlasi? Visi ir tik lieli Lipmana nolicēji, ka nesaprot pat vienkāršākās lietas. Tāds jau ir tas sc.com kontingents

  +6 [+] [-]

, 2014-02-07 12:13, pirms 10 gadiem
JANIS KVEPS - Latvijas hokeja etalons! Ne tikai bez speletajiem, ledus un ripas, bet ari Musu doka J. Kvepa nav iedomajams Latvijas Hokejs!

  +2 [+] [-]

, 2014-02-07 12:16, pirms 10 gadiem
rota13 rakstīja: Ir ok, paldies.
Vienīgi pilnai emociju buķetei pietrūka kaut kādi izšķirošie vārtu guvumi no spēlēm.
Tas gan, nebija video emocionalie momenti no spelem, kur vareja ar smagu muzonu pievienot vartu guvumus un emocijas spelu laika. Ka ari vareja nobeiguma to apli tacu paradit!
Slēpts komentārs: Onslovs
Slēpts komentārs: JTerry
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-07 12:40, pirms 10 gadiem
JTerry rakstīja: es jau neatceros. bet, vai bija tā, ka pret Franciju izlīdzinājām rezultātu 3 sek pirms pamatlaika beigām?
padomā vēlreiz, vai viņi tad varētu izdarīt iemetienu mūsu aizsardzības zonā?

  +3 [+] [-]

, 2014-02-07 12:41, pirms 10 gadiem
JTerry rakstīja: es jau neatceros. bet, vai bija tā, ka pret Franciju izlīdzinājām rezultātu 3 sek pirms pamatlaika beigām?
3.perioda 12.sekundē... Karsums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-02-07 12:46, pirms 10 gadiem
25 min nevar saukt par filmu

     [+] [-]

, 2014-02-07 12:50, pirms 10 gadiem
Labs Video kvalitāte vienkārši lieliska!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-02-07 12:55, pirms 10 gadiem
FRANCI PALIDZEJA TIKT MUSEJIEM UZ SOCIEM,JA NE FRANI TAD BUTU KAZAKI BRAUKUSI.

  +6 [+] [-]

, 2014-02-07 12:58, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Bet, kāpēc tas tā ir ? Tev nešķiet mazliet dīvaini, tas ko saki? Amizanti, ka pilnīgi visi citi nereāli attīstās, bet mēs stāvam uz vietas. Varbūt tieši otrādi? Varbūt mēs vienkārši krītam līmenī zemāk? Nav mums izlasē vairs tādi Žoltoki, Irbes, Beļavski, Skrastiņa un nebūs drīz arī Ozoliņa komandā...Ko tad darīsim? Žēl, ka tāds cilvēks kā Ozo mums ir tikai viens un nav neviena, kam viņš varētu nodot savu stafeti. Kas būs tālāk, kad nebūs tāda cilvēka komandā, kas visus satur, kas vieno?
Ja Kanāda gandrīz dabon iekšās no Slovēnijas un nevienu vairs neuzvar ar divciparu skaitli, tas nozīmē ka viņiem līmenis krītas? Pirms 15-20 gadiem, krievi, kanādieši, zviedri lejas gala komandas varēja apspēlēt arī dzērumā, tad ja šodien ākstīsies, dabūs pa muguru. Mūsdienās, pamazām bet pieliek tieši pastarīši, viņi trenējas no bērna kājas pēc tās pašas metodikas kā Kanādieši, Zviedri, nekas jau vairs nav noslēpums, tad ja viņiem ir tā pati programma, ZA speciālisti, kapēc šiem būtu obligāti jāzaudē?

  +4 [+] [-]

, 2014-02-07 13:05, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: ; ) Nez kāds zinātu doku, ja par viņu neveidotu dažādus video utt. Ganjau ir daudz tādu "doku" LV sportā, tikai viņus neliek ekrānos un viņi mazāk raud.
Doks jau bija plaši zināms 80-tajos (vai pat agrāk) - nekādi video tur vairs šobrīd nebija vajadzīgi, lai viņu zinātu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-07 13:09, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Bet, kāpēc tas tā ir ? Tev nešķiet mazliet dīvaini, tas ko saki? Amizanti, ka pilnīgi visi citi nereāli attīstās, bet mēs stāvam uz vietas. Varbūt tieši otrādi? Varbūt mēs vienkārši krītam līmenī zemāk? Nav mums izlasē vairs tādi Žoltoki, Irbes, Beļavski, Skrastiņa un nebūs drīz arī Ozoliņa komandā...Ko tad darīsim? Žēl, ka tāds cilvēks kā Ozo mums ir tikai viens un nav neviena, kam viņš varētu nodot savu stafeti. Kas būs tālāk, kad nebūs tāda cilvēka komandā, kas visus satur, kas vieno?
Klau,vecīt......Tu vispār vēl kādu Latvijas izlases pašreizējo spēlētāju zini bez Ozo?Izskatās,ka nē...Vai varbūt no hokeja nekā nejēdz...Tevis pieminētie vecie spēlētāji protams bija labi,bet nevar salīdzināt hokeju 10 gadus atpakaļ un tagad.Painteresējies kas šodien spēlē Francijas izlasē.Tie ir Kanādā dzimuši etniskie francūži,kuri šim turnīram,kā teica pats viņu treneris gatavojās 5 gadus.Un vai Kazahstānas izlasē spēlē daudz kazahu?Nē,nespēlē.Bet mēs ar saviem vietējiem letiņu džekiem viņus iz...!

     [+] [-]

, 2014-02-07 13:10, pirms 10 gadiem
Andzzeys rakstīja: viss jau ir forši - vienmēr esmu par izlasi un arī pēc zaudējumiem nekad nenolieku džekus, bet te gan Sanda un jo īpaši SC komentētāja runas ir tādas nedaudz patriotiski pārspīlētas un šķebinoši spārnotas
žēl, ka Latvijā tiek uzskatīts, ka būt par savas valsts patriotu ir kauns (pretēji citām valstīm, piem., šeit tik daudziem mīļajās ASV un Krievijā)
mums tiešām vajag iemācīties sevi cienīt un lepoties ar sevi, pārstāt kaunēties par to, ka esam patrioti
apnicis, ka Latvijā būt par latvieti vai par Latvijas patriotu tiek uzskatīta par kauna lietu

     [+] [-]

, 2014-02-07 13:10, pirms 10 gadiem
A-BURTS-ANTI-MULTI-KULTI rakstīja: nekas nekur nav pazudis ! tagaderjie musu lideri,Karsums,Darzins,Redlihs,Sprukts un citi meistariba neatpaliek no Ker4iem,Beliavskiem un abiem tevis minetiem nelaikiem lieta ir tada,ka maksligi pielidzinot speles taktisko zimejumu un uzstadijumu tadam valstim ka Francija,Danija,Austrija,Slovenija, plus vel saliekot ne tas mainiu kimijas,automatiski tiek ari pielidzinati speles limeni no viena un ta pasa sastava var izveidot tris jeb 4etras pavisam dazada limenia izlases viena varetu pariet pari pastaigajoties pa pretinieku galvam,ka tas bija 2010.gada OS kvalifikacija,otra varetu zaudet punktus pret pastariti,bet uzvaret grandu,tresa,kadu izveidoja Nolans,iziet ara no kvalifikacijas caur adatas aci tapec uzskatu,ka par atsperiena punktu izlases tuvakai un talakai nakotnei butu janem nevis Nolana laiku,bet gan 2009.--10. gada izlases modeli,ar obligatu nosacijumu,ka nebus nemotiveto un "saguruso"
oi, pasaku stāstnieks no Alpiem arī ir ieradies

vienmēr jautri palasīt Tavus fantastikas gabalus

  +1 [+] [-]

, 2014-02-07 13:12, pirms 10 gadiem
gaters rakstīja: Klau,vecīt......Tu vispār vēl kādu Latvijas izlases pašreizējo spēlētāju zini bez Ozo?Izskatās,ka nē...Vai varbūt no hokeja nekā nejēdz...Tevis pieminētie vecie spēlētāji protams bija labi,bet nevar salīdzināt hokeju 10 gadus atpakaļ un tagad.Painteresējies kas šodien spēlē Francijas izlasē.Tie ir Kanādā dzimuši etniskie francūži,kuri šim turnīram,kā teica pats viņu treneris gatavojās 5 gadus.Un vai Kazahstānas izlasē spēlē daudz kazahu?Nē,nespēlē.Bet mēs ar saviem vietējiem letiņu džekiem viņus iz...!
Tie ir Kanādā dzimuši etniskie francūži... - NEMULDI! Francijas izlasē nav Ziemeļamerikā dzimušo! Visi ir Francijā dzimuši un auguši (nu, OK - pēdējā PČ bija viens, kas dzimis Kanādā)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-07 13:16, pirms 10 gadiem
gaters rakstīja: Painteresējies kas šodien spēlē Francijas izlasē.Tie ir Kanādā dzimuši etniskie francūži,kuri šim turnīram,kā teica pats viņu treneris gatavojās 5 gadus.Un vai Kazahstānas izlasē spēlē daudz kazahu?Nē,nespēlē.Bet mēs ar saviem vietējiem letiņu džekiem viņus iz...!
ieteiktu tev to pašu izdarīt painteresēties, nevis gudri tirst par 5 gadu programmu Francijai
Francijas izlasē spēlē visi Francijā dzimuši spēlētāji, izņemot vienu Kanādā dzimušu. Francija nav aktīva naturalizētāja, un kvebekieši ar nealkst kļūt par frančiem.
Un kas tur kazahiem? viens Dalmens, pārējie pārsvarā krievi no Ustjkamenogorskas, kas ir Kazahstānā...

     [+] [-]

, 2014-02-07 13:18, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: ieteiktu tev to pašu izdarīt painteresēties, nevis gudri tirst par 5 gadu programmu Francijai
Francijas izlasē spēlē visi Francijā dzimuši spēlētāji, izņemot vienu Kanādā dzimušu. Francija nav aktīva naturalizētāja, un kvebekieši ar nealkst kļūt par frančiem.
Un kas tur kazahiem? viens Dalmens, pārējie pārsvarā krievi no Ustjkamenogorskas, kas ir Kazahstānā...
nu kazahi jau ir arī bariņu Krievijā dzimušo naturalizējuši... neesmu pētījis, cik no tādiem šobrīd ir izlasē.

     [+] [-]

, 2014-02-07 13:19, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: nu kazahi jau ir arī bariņu Krievijā dzimušo naturalizējuši... neesmu pētījis, cik no tādiem šobrīd ir izlasē.
ir, bet viņi Rīgā vēl nevarēja spēlēt...
krievi starp citu ar no Ustkamenogorskas aktīvi visus talantus pārvilina..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-07 13:23, pirms 10 gadiem
Ljoti laba iisfilma!Par lielu LV hokeja izlasi Sochos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-07 13:28, pirms 10 gadiem
[quote abrags]
Tie ir Kanādā dzimuši etniskie francūži... - NEMULDI! Francijas izlasē nav Ziemeļamerikā dzimušo! Visi ir Francijā dzimuši un auguši (nu, OK - pēdējā PČ bija viens, kas dzimis Kanādā)

Francijas izlasē spelē 5 naturalizētie spēlētāji-trīs kanādiešī,viens no ASV un viens no Šveices.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-07 13:28, pirms 10 gadiem
es, protams, esmu tikai par mūsu izlasi, bet šī filma, manuprāt, bija lieka. Olimpiādē mēs iekļuvām diezgan smagi un nepārliecinoši. mokas pret Franciju, Dallmena kļūda pret kazahiem. Piekrītu, šī izlase ir viena no labākajām kāda mums ir bijusi, bet šādu filmu varēja taisīt pēc Olimpiādes. Tagad tas izskatās tā, kaut kas bija jāsataisa, jo apzināmies, ka Olimpiādē būs izgāšanās... un ja Olimpiādē mūsējie tiešām izšauj? tad jau būs jātaisa 2h gara un 3D formātā, jo ja parastam kvalifikācijas turnīram atvēlēts šāds klipiņš...

     [+] [-]

, 2014-02-07 13:29, pirms 10 gadiem
gaters rakstīja: [quote abrags]
Tie ir Kanādā dzimuši etniskie francūži... - NEMULDI! Francijas izlasē nav Ziemeļamerikā dzimušo! Visi ir Francijā dzimuši un auguši (nu, OK - pēdējā PČ bija viens, kas dzimis Kanādā)

Francijas izlasē spelē 5 naturalizētie spēlētāji-trīs kanādiešī,viens no ASV un viens no Šveices.
konkrēti - kuri?

Pagājušajā PČ tāds bija tikai 2 - Bozons un Julien Desrosiers. Pārējie ir Francija dzimuši un uzauguši.

  -2 [+] [-]

, 2014-02-07 13:34, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Doks jau bija plaši zināms 80-tajos (vai pat agrāk) - nekādi video tur vairs šobrīd nebija vajadzīgi, lai viņu zinātu.
Nu man tas ir zināms, bet runa iet par parasto keponu, kuram sports sākas un beidzas ar Dinamo un LV izlasi.

Jāatkārtojas, ka tās kval. pretinieces bija zemāka līmeņa nekā LV, vai tas ir brīnums vai sasniegums, ka uzvarēja - not. Sasniegums jā, bet..

     [+] [-]

, 2014-02-07 13:34, pirms 10 gadiem
p.s. patiesībā Bozons ir dzimis tikai ASV (jeb tas vispār ir EP gļuks?) - viņa tēvs ir francūzis un viņa gadu jaunākais bračka ir jau dzimis Francijā

     [+] [-]

, 2014-02-07 13:34, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: konkrēti - kuri?

Pagājušajā PČ tāds bija tikai 2 - Bozons un Julien Desrosiers. Pārējie ir Francija dzimuši un uzauguši.
Rīgā Bozons nespēlēja, tikai Desrosiers...

     [+] [-]

, 2014-02-07 13:35, pirms 10 gadiem
pirdaks rakstīja: es, protams, esmu tikai par mūsu izlasi, bet šī filma, manuprāt, bija lieka. Olimpiādē mēs iekļuvām diezgan smagi un nepārliecinoši. mokas pret Franciju, Dallmena kļūda pret kazahiem. Piekrītu, šī izlase ir viena no labākajām kāda mums ir bijusi, bet šādu filmu varēja taisīt pēc Olimpiādes. Tagad tas izskatās tā, kaut kas bija jāsataisa, jo apzināmies, ka Olimpiādē būs izgāšanās... un ja Olimpiādē mūsējie tiešām izšauj? tad jau būs jātaisa 2h gara un 3D formātā, jo ja parastam kvalifikācijas turnīram atvēlēts šāds klipiņš...
Ja paskaita, ka 4x peec kaartas- piedalaas tikai Top8 un Latvija, tad nav slikti, ka taisa. Galvenais lai atkal nenolej OS.

     [+] [-]

, 2014-02-07 13:36, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: ieteiktu tev to pašu izdarīt painteresēties, nevis gudri tirst par 5 gadu programmu Francijai
Francijas izlasē spēlē visi Francijā dzimuši spēlētāji, izņemot vienu Kanādā dzimušu. Francija nav aktīva naturalizētāja, un kvebekieši ar nealkst kļūt par frančiem.
Un kas tur kazahiem? viens Dalmens, pārējie pārsvarā krievi no Ustjkamenogorskas, kas ir Kazahstānā...
Beidz te pats gudri irst.Par 5 gadu programmu izteicās pats FRA treneris, ja nav slinkuma,tad noskaties preses konferenci pēc LAT-FRA.Francijas izlasē spēlē 5 naturalizētie spēlētāji,Kazahstānas izlasē kā minimums 4 pēdējā gada laikā naturalizētie.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-07 13:37, pirms 10 gadiem
gaters rakstīja: Beidz te pats gudri irst.Par 5 gadu programmu izteicās pats FRA treneris, ja nav slinkuma,tad noskaties preses konferenci pēc LAT-FRA.Francijas izlasē spēlē 5 naturalizētie spēlētāji,Kazahstānas izlasē kā minimums 4 pēdējā gada laikā naturalizētie.
nu ja viņi naturalizē Francijā dzimušus un izaugušus spēlētājus, tad man nav ko teikt...
Rīgā spēlēja tikai viens spēlētājs, kurš nav dzimis un uzaudzis Francijā -Desrosiers...

  +2 [+] [-]

, 2014-02-07 13:38, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: ; ) Nez kāds zinātu doku, ja par viņu neveidotu dažādus video utt. Ganjau ir daudz tādu "doku" LV sportā, tikai viņus neliek ekrānos un viņi mazāk raud.
Neviens no arstiem fiziski nav bijis klat tik daudz hokeja notikumos ka Kveps, jo vini vienkarsi nav tik lielos gados...

     [+] [-]

, 2014-02-07 13:40, pirms 10 gadiem
gaters rakstīja: Beidz te pats gudri irst.Par 5 gadu programmu izteicās pats FRA treneris, ja nav slinkuma,tad noskaties preses konferenci pēc LAT-FRA.Francijas izlasē spēlē 5 naturalizētie spēlētāji,Kazahstānas izlasē kā minimums 4 pēdējā gada laikā naturalizētie.
Eliteprospects.com - France - kur ir tie 5 naturalizētie???? KUR?

Par Bozonu jau minēju - viņš nav naturalizētais... vienkārši tajā laikā viņa fāteris (Francijā dzimis franncūzis!) spēlēja ZAmerikā - tāpēc viņš tur ir dzimis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-07 13:42, pirms 10 gadiem
gaters rakstīja: Beidz te pats gudri irst.Par 5 gadu programmu izteicās pats FRA treneris, ja nav slinkuma,tad noskaties preses konferenci pēc LAT-FRA.Francijas izlasē spēlē 5 naturalizētie spēlētāji,Kazahstānas izlasē kā minimums 4 pēdējā gada laikā naturalizētie.
p.s. iepriekš ieliku PČ sastāvu, tagad - OS kvalifikācijas sastāvs: Eliteprospects.com - France - KUR TAD IR TIE 5 NATURALIZĒTIE???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-02-07 14:06, pirms 10 gadiem
Filma kā tāda, man personīgi nepatika. Pārāk pompozi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-07 14:06, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: p.s. iepriekš ieliku PČ sastāvu, tagad - OS kvalifikācijas sastāvs: Eliteprospects.com - France - KUR TAD IR TIE 5 NATURALIZĒTIE???
Atdziesti un apskaties,tur naturalizētiem spēlētājiem izcelsmes valsts karodziņš ir blakus.Un tas tevis pieminētais Tims Bozons ir naturalizētais amerikānis.Un pie kājas viņa tēva izcelsme.Viņš dzima ASV un ar to pietiek.

     [+] [-]

, 2014-02-07 14:07, pirms 10 gadiem
Hisense rakstīja: Viņš nav populārākais.
un kas ir populārākais? Un kas tieši nosaka popularitāti?

     [+] [-]

, 2014-02-07 14:08, pirms 10 gadiem
laba daudz nevajag actiņās prieks, satraukta sirds man patika
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-07 14:14, pirms 10 gadiem
NIŽIVIJS bija pelnījis doties uz Sočiem!!!

     [+] [-]

, 2014-02-07 14:15, pirms 10 gadiem
gaters rakstīja: Atdziesti un apskaties,tur naturalizētiem spēlētājiem izcelsmes valsts karodziņš ir blakus.Un tas tevis pieminētais Tims Bozons ir naturalizētais amerikānis.Un pie kājas viņa tēva izcelsme.Viņš dzima ASV un ar to pietiek.
Tas, ka Tu esi nolohojies - to jau Tu neatzīsi Tas, ka tos karodziņus EP liek kā pagādās - tas jau ir sen zināms fakts

un ja runā par Bozonu - viņš piedzima ASV Francijas pilsoņu ģimenē - viņa tēvs tad spēlēja ZAmerikā pēdējo sezonu. Pēc pāris mēnešiem ģimene viņam pārvācās atpakaļ uz Franciju.
Pēc Tavas loģikas sanāk, ka mums Kulda arī ir naturalizētais? jo dzimis Vācijā?

  +1 [+] [-]

, 2014-02-07 14:17, pirms 10 gadiem
Hisense rakstīja: Basketbols. Jauniešu skaits sporta veidā.

Tūlīt sāksi gvelzt par hokeja spēļu apmeklētību, tad bez Dinamo, tas hokejs bija visiem pie vienas vietas. Savā laikā uz Basketbolu (ASK/Barona laikos) gāja pat vairāk.
Nejauc sporta veida masveidību ar popularitāti
Tad jau Tu arī apgalvosi, ka Vācijā šahs ir daudz, daudz populārāks par Formula 1?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-07 14:22, pirms 10 gadiem
Hisense rakstīja: Šobrīd varbūt basketbols ir pabērna lomā, bet hokejs līdz Dinamo pat tuvu nestāvēja līdzi basketbolam. Vienīgais, ka uz katru gadu notieko PČ brauca daudzi tā saucamie pseidofani. Tas arī viss
arī iepriekš basketbola TV reitingi nekad ne tuvu nesasniedza tādus ciparus kā izlases hokeja spēles PČ un OS. Tas ir fakts.

     [+] [-]

, 2014-02-07 14:29, pirms 10 gadiem
Jack Daniel`s rakstīja: Par Nolanu. NHL notiek PČ laikā. Kā Nolans var būt 2 vietās vienlaicīgi? Ja tiek PO, tad par PČ var aizmirst, jo NHL nelaidīs nevienu treneri uz kaut kādu PČ.
Vai tad izskataas, ka Bufallo ir izredzes tikt uz PO?

     [+] [-]

, 2014-02-07 14:31, pirms 10 gadiem
Lipmans izvairiigi runaa par Nolana palikshanu, jo ja buus varonjdarbi uz kaadiem ljoti daudzi tic, ka buus taadi, tad Nolanam buus japaliek un Lipmans nevarees pateikt nee. Bet, ja buus fiasko, tad gan. Taada aizdoma, ka shogad LV hokejs var daudz, bet biedee, ka nenotiek taa pat kaa ar Tagad vai nekad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-02-07 14:34, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Tas, ka Tu esi nolohojies - to jau Tu neatzīsi Tas, ka tos karodziņus EP liek kā pagādās - tas jau ir sen zināms fakts

un ja runā par Bozonu - viņš piedzima ASV Francijas pilsoņu ģimenē - viņa tēvs tad spēlēja ZAmerikā pēdējo sezonu. Pēc pāris mēnešiem ģimene viņam pārvācās atpakaļ uz Franciju.
Pēc Tavas loģikas sanāk, ka mums Kulda arī ir naturalizētais? jo dzimis Vācijā?
Nē,es kā reiz nenolohojos.Bez tā Bozona ir vēl pieci citi un pat polis,ko es nezināju.Nolohojies esi tu.Vācijā ir cita likumdošana,ne tāda kā ASV.Un uz papīra Bozons ir naturalizēts amerikānis.Viņa vecāku gultai klāt nestāvēju,tā kā nevarēšu pateikt kur,cik reizes.Bet gan jau tu to arī zini,spečuk.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-07 14:40, pirms 10 gadiem
gaters rakstīja: Nē,es kā reiz nenolohojos.Bez tā Bozona ir vēl pieci citi un pat polis,ko es nezināju.Nolohojies esi tu.Vācijā ir cita likumdošana,ne tāda kā ASV.Un uz papīra Bozons ir naturalizēts amerikānis.Viņa vecāku gultai klāt nestāvēju,tā kā nevarēšu pateikt kur,cik reizes.Bet gan jau tu to arī zini,spečuk.
nu beidz .irst...

'naturalizētais polis' - tas, ka džeks pieaugušā vecumā aizbrauc uz Poliju un tur nospēlē 6 sezonas, viņš uzreiz kļūst par naturalizētu poli? O, jā - pēc tādas loģikas mums arī ir naturalizētais soms - Jekimovs

un kā tad izpauzās to "5 citu naturalizācija"? Bozonam, piemēram, nekad nav bijusi nepieciešama naturalizācijas procedūra, lai iegūtu Francijas pilsonību.

Vecīt, Tu maz saproti, ko nozīmē vādrs "naturalizācija"? Laikam jau nē... Tagad vienkārši tuftu sarunāji un nekādi nespēj to atzīt.

     [+] [-]

, 2014-02-07 14:42, pirms 10 gadiem
gaters rakstīja: Nē,es kā reiz nenolohojos.Bez tā Bozona ir vēl pieci citi un pat polis,ko es nezināju.Nolohojies esi tu.Vācijā ir cita likumdošana,ne tāda kā ASV.Un uz papīra Bozons ir naturalizēts amerikānis.Viņa vecāku gultai klāt nestāvēju,tā kā nevarēšu pateikt kur,cik reizes.Bet gan jau tu to arī zini,spečuk.
Zābaks tu esi, tas , nekad neesi aizdomājies, ka viens no vecākiem var būt ir citas valsts pilsonis, tāpēc arī dubultpilsonība?

Par Da costu, kurš it kā ir polis:

A native of Melun, France, Da Costa is the son of a French father and Polish mother. His two brothers, Stephane and Gabriel, also play hockey in North America and France leagues, respectively.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-07 14:45, pirms 10 gadiem
Lieliska filma ko buus bauda skatiities arii peec daudziem gadiem. Ar nepacietiibu gaidu izlases speeles

  +2 [+] [-]

, 2014-02-07 14:46, pirms 10 gadiem
Paldies par filmu. Super

  +1 [+] [-]

, 2014-02-07 14:47, pirms 10 gadiem
domāju gaters nomierināsies un pazudīs, aiz sevis izdzēšot savus komentus, kā viens otrs hokeja spečuks kurš iebrauc auzās
kļūdījos, turpina priecēt publiku!
respekts par drosmi betonēt savu izdomāto taisnību!

     [+] [-]

, 2014-02-07 14:54, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: domāju gaters nomierināsies un pazudīs, aiz sevis izdzēšot savus komentus, kā viens otrs hokeja spečuks kurš iebrauc auzās
kļūdījos, turpina priecēt publiku!
respekts par drosmi betonēt savu izdomāto taisnību!
Es ceru, ka tas netika attiecināts uz mani

     [+] [-]

, 2014-02-07 14:57, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Es ceru, ka tas netika attiecināts uz mani
Tu esi gaters???

     [+] [-]

, 2014-02-07 14:58, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Tu esi gaters???
viņš padomāja, ka ir viens otrs hokeja spečuks
to ka gaters nav krokodils viņš saprata!

     [+] [-]

, 2014-02-07 15:00, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Tu esi gaters???
Viss kārtībā, palasi ko zaipis augstāk rakstīja, to es arī biju domājis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-07 15:04, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Es piekrītu, ka viņi pieliek, bet sāpe jau ir par to, ka izskatās, ka viņi pieliek daudz straujāk kā mēs, un kur ir problēma, ka mēs to nedaram?. Mēs, baltkrievi, ukraiņi kaut kā iestagnējuši esam. Problēma ir sistēmā, kkur jau dziļi apakšā. Par tiem rezultātiem runājot, Pasaules čempis jau gluži nav rādītājs, jo sastāvi vienu gadu var būt zvaigžņoti, nākamo atkal TOP izlasēm atbrauc 3. sastāvs...Olimpiāde jau pa lielam ir lielākā mēraukla īstajiem spēku samēriem. Lai vai kā, ticu, ka tiksim 1/4 finālā. Kāpēc nē? Jau Vankūverā daudz netrūka!!!
Ukraiņi ieciklējušies uz to mē*slu futbolu, baltkrieviem ir citas problēmas, hokejs ne tuvu nav prioritāšu top 3 .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-07 15:09, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Es piekrītu, ka viņi pieliek, bet sāpe jau ir par to, ka izskatās, ka viņi pieliek daudz straujāk kā mēs, un kur ir problēma, ka mēs to nedaram?. Mēs, baltkrievi, ukraiņi kaut kā iestagnējuši esam. Problēma ir sistēmā, kkur jau dziļi apakšā. Par tiem rezultātiem runājot, Pasaules čempis jau gluži nav rādītājs, jo sastāvi vienu gadu var būt zvaigžņoti, nākamo atkal TOP izlasēm atbrauc 3. sastāvs...Olimpiāde jau pa lielam ir lielākā mēraukla īstajiem spēku samēriem. Lai vai kā, ticu, ka tiksim 1/4 finālā. Kāpēc nē? Jau Vankūverā daudz netrūka!!!
Stagnē tie, kam nav naudas. Viss loġiski. Nav nekāda pamata sagaidīt tādu progresu, kāds bija Šveicei, Norvēgijai, Dānijai. Patiesībā, es pat teiktu, ka esam labi turējušies ar pašreizejo finansējumu un cilvekresursiem. Stagnācija ir labāk kā lejupslīde.

     [+] [-]

, 2014-02-07 15:16, pirms 10 gadiem
negausis rakstīja: Stagnē tie, kam nav naudas. Viss loġiski. Nav nekāda pamata sagaidīt tādu progresu, kāds bija Šveicei, Norvēgijai, Dānijai. Patiesībā, es pat teiktu, ka esam labi turējušies ar pašreizejo finansējumu un cilvekresursiem. Stagnācija ir labāk kā lejupslīde.
Norvēģija ir ziemeļvalsts ,bet viņi domā, ka -30 grādos futbolu spēlēt ir forši, tas ir absurds, tāpat arī Islande, visapkārt tundra, bet šie ākstās kaut ko ar handbolu un futbolu. Visapkārt ledus , velc slidas un uz priekšu, bet nē ,kur nu. Kaut kas ar šo pasauli nav kārtībā

     [+] [-]

, 2014-02-07 15:19, pirms 10 gadiem
Abrag, starp citu par naturalizētiem hokejistiem nesen diskusija sanāca ar Nameju par Znaroku, Pantiku u.t.t.
Mēs viņus naturalizējām 1996.gadā vai nē?
Un kuru valsti viņi pārstāvēja no 1992.gada līdz 1995.gadam, ja naturalizējām?

     [+] [-]

, 2014-02-07 15:22, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Es piekrītu, ka viņi pieliek, bet sāpe jau ir par to, ka izskatās, ka viņi pieliek daudz straujāk kā mēs, un kur ir problēma, ka mēs to nedaram?. Mēs, baltkrievi, ukraiņi kaut kā iestagnējuši esam. Problēma ir sistēmā, kkur jau dziļi apakšā. Par tiem rezultātiem runājot, Pasaules čempis jau gluži nav rādītājs, jo sastāvi vienu gadu var būt zvaigžņoti, nākamo atkal TOP izlasēm atbrauc 3. sastāvs...Olimpiāde jau pa lielam ir lielākā mēraukla īstajiem spēku samēriem. Lai vai kā, ticu, ka tiksim 1/4 finālā. Kāpēc nē? Jau Vankūverā daudz netrūka!!!
naudas prieks vietejaa cempja atistisanas nav ne mums,ne ukrainiem, ne pa lielam ari belariem(tur arii uz augsu nekas neiet). mums visam sim tevis minetajam valstim +kazakiem ir KHL klubs uz kuru ari koncentrejamies, un viss parejais ir pie kajas. visi Dinamo nevar spelet, bet vietejais cempis ir amatierus liimenii (lai neapvainojas Volx u.c. fani ), un tad redzam kas notiek ar Vilkoitiem,Straupem,Dobrenkijiem,Cinkiem un vel simts un vienam jaunajam,perspektivajam hokejistam.

pa kaadam jau izsitas, gan mums, gan belariem, gan kazakiem un ukrainiem, bet tie visi ir tie, kas ir aizlaidusies laiciigi,kuriem bija iespeja.

kautkaadu h.uinju krc te sarakstiju, sen neesmu raxtijis vienkarsi bet domu cerams saprati - sistemas mums nav, un kamer tadas nebus, tikmer labak nekas nepaliks.

     [+] [-]

, 2014-02-07 15:45, pirms 10 gadiem
Jack Daniel`s rakstīja: Nu šogad jā. Šogad vēl viņš iespējams būs PČ, bet, ja nākamgad tiek NHL PO, kas tad trenētu izlasi? Visi ir tik lieli Lipmana nolicēji, ka nesaprot pat vienkāršākās lietas. Tāds jau ir tas sc.com kontingents
viennozīmīgi, ja Tedis paliek Sabres, tad pēc PČ viņam trenera postenis jāatstāj

     [+] [-]

, 2014-02-07 15:51, pirms 10 gadiem
negausis rakstīja: Stagnē tie, kam nav naudas. Viss loġiski. Nav nekāda pamata sagaidīt tādu progresu, kāds bija Šveicei, Norvēgijai, Dānijai. Patiesībā, es pat teiktu, ka esam labi turējušies ar pašreizejo finansējumu un cilvekresursiem. Stagnācija ir labāk kā lejupslīde.
Tieshi taa- vel labi turamies!!!
Baltkrievi, kazahi- uz augshu vairs nenaaks!!!
Ukraiņi jau sen vairs nav.

Arī mes- savas pozicijas saakam zaudeet(PČ, NHL speletaji), bet OS tomer tikaam- atskiribaa piemeeram no baltkrieviem, dāņiem, vāciešiem.
Pēdejais bastions vel turaas, par to ir shii filma!

     [+] [-]

, 2014-02-07 15:54, pirms 10 gadiem
Respekt, filmas veidotājiem!

  +2 [+] [-]

, 2014-02-07 15:56, pirms 10 gadiem
Paldies filmas autoriem!
Vel sodien atceros ka pec ta 0-2 pret Franciju biju jau atmetis ar roku, bet nē komanda sanemas un uzvareja.
Kveps ar baigi emocionalais!

     [+] [-]

, 2014-02-07 16:06, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Tieshi taa- vel labi turamies!!!
Baltkrievi, kazahi- uz augshu vairs nenaaks!!!
Ukraiņi jau sen vairs nav.

Arī mes- savas pozicijas saakam zaudeet(PČ, NHL speletaji), bet OS tomer tikaam- atskiribaa piemeeram no baltkrieviem, dāņiem, vāciešiem.
Pēdejais bastions vel turaas, par to ir shii filma!
atļaušos Tev drusku nepiekrist - Kazahstānā katru gadu pieaug hokeja līmenis - tur hokejā tiek pumpētas krietni lielākas naudas kā pie belariem. Katrā ziņā viņu čempja līmeni ar katru gadu pieaug. Vienīgais, ka viņiem daudz kas vēl izteiktā padomju stilā... taču potenciāls ir.
arī belariem ir savs potenciāls. Ja sakārtos esošo situāciju - ir iespējas pacelties.

Ukrainā gan ir lielas auzas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-07 16:13, pirms 10 gadiem
arny72 rakstīja: Tā ir pilna versija?
Nē, viens no piecdesmit treileriem.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-07 16:19, pirms 10 gadiem
Skaisti. Dabūju filmas laikā izraudāties un vērtēt Sandi vēl augstāk.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-07 16:20, pirms 10 gadiem
Ozoliņš tajā raksta bildē izskatās pēc kaut kāda diktatora propogandas plakātā, kas nedaudz atgādina CCCP un Nacistiskās Vācija liderus tā laika plakātos.
Ja par filmu, tad patīkams gabals, bet nekas īpašs arī nav. Pietrūkst pa vidu tie visi vārtu guvumi un spēļu momenti...
Mazai valstij spēlēt Olimpiskajās spēlēs četras reizes pēc kārtas viennozīmīgi ir liels sasniegums, taču katru reizi kvalificēties paliek arvien smagāk. Es uzskatu, ka pērn mums ļoti paveicās, jo pārāki bijām tikai pret britiem. Un vēl tas, ka turnīrs notika Rīgā deva zināmu priekšrocību. Ja būtu Astanā vai Parīzē lieku 90% ka mēs nekur nebūtu tikuši. Izlašu līmenis ir strauji izlīdzinājies, īpaši kādreizējās Elites lejasgala komandas(Francija, Itālija, Austrija, Slovēnija) ir pievilkušas klāt mūsu līmenim, bet Dānija un Norvēģija bez maz vai mūs jau ir apsteigusi...Latvijas hokejs stāv uz vietas, jo mums nav absolūti nekādas sistēmas, kas savieno bērnu un pieaugušo hokeju. Nav sava čempionāta utt. Latvijas fenomens balstās uz atsevišķie perspektīviem hokejistiem katru gadu, nevis sekmīgu valsts hokeja sistēmu. Ja sistēma netiks veidota tuvākajā laikā, tad izlidošana no Elites ir neizbēgama. Pērn ar lielām grūtībām noturējāmies Elitē, bet katrs nākamais gads var būt arvien bēdīgāks.

     [+] [-]

, 2014-02-07 16:22, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: atļaušos Tev drusku nepiekrist - Kazahstānā katru gadu pieaug hokeja līmenis - tur hokejā tiek pumpētas krietni lielākas naudas kā pie belariem. Katrā ziņā viņu čempja līmeni ar katru gadu pieaug. Vienīgais, ka viņiem daudz kas vēl izteiktā padomju stilā... taču potenciāls ir.
arī belariem ir savs potenciāls. Ja sakārtos esošo situāciju - ir iespējas pacelties.

Ukrainā gan ir lielas auzas...
Ko tas izlasei dod?

Atbrauc leģionari - savac naudu un aizbrauc prom. Pēc paris gadiem- nauda bus iztērēta un rezultātu nebūs. Būtu labāk to naudu ieguldijushi, lai piesaistitu jaunatnes trenerus- no visas pasaules...

Es attistibu vērtēju- Pēc NHL drafta/ NHL speletajiem. U20/ U-18 rezultatiem. Vietu PČ. Vietu OS un tikshanu uz OS.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-07 16:29, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Ko tas izlasei dod?

Atbrauc leģionari - savac naudu un aizbrauc prom. Pēc paris gadiem- nauda bus iztērēta un rezultātu nebūs. Būtu labāk to naudu ieguldijushi, lai piesaistitu jaunatnes trenerus- no visas pasaules...


Es attistibu vērtēju- Pēc NHL drafta/ NHL speletajiem. U20/ U-18 rezultatiem. Vietu PČ. Vietu OS un tikshanu uz OS.
ir jau leģionāru kvota. Pat ja puse ir leģionāri (KAZ) - tāpat 50% ir vietējo. Ja čempī ir 10 komandas - parēķini, cik daudz vietējo spēlē. Bez tam, starp vietējiem ir ļoti daudz jauniešu.

NHL drafts "mazajām" valstīm nav noteicošais - tur viens Kopitars vai Zemgus maina radikāli bildi, taču nekādu kopainu absolūti nedod.

U20/U18 PČ - tas jau dod nedaudz reālāku bildi par potenciālajām rezervēm... Taču arī tur bieži daudz ko izšķir tieši viena spēle. Tāpat arī PČ un tikšana uz OS.

p.s. Tavā vērtību skalā iztrūkst vietējās hokeja skolas/sistēmas vērtējuma. Un arī tās potenciāla vērtējuma.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-07 17:03, pirms 10 gadiem
Man kā Ņiživija fanam ļoti žēl ka Saša nav paņemts olimpiskajā izlasē.

Patiešām žēl

     [+] [-]

, 2014-02-07 17:08, pirms 10 gadiem
Runājot par Kazahstānu. Iespējams drīz mainīšot nosaukumu, lai nebūtu "stāna".
BBC News - Kazakhstan: President suggests...

     [+] [-]

, 2014-02-07 17:58, pirms 10 gadiem
PALDIES, PALDIES, PALDIES!
Paldies par filmu, paldies LMT un Sportacentram, tik daudz emociju...smējos, apraudājos un esmu, kārtējo reizi, lepna par latviešiem un Latviju.
Paldies, TEV, SANDI un visiem izlases spēlētājiem, un komandai!
p.s. un izrādās, man sāk patikt francūži

     [+] [-]

, 2014-02-07 18:10, pirms 10 gadiem
9thGOLD4RUSSIA2 rakstīja: Ehh... būtībā kārtējā "filma" ne par ko. Jautri, ka par visu var taisīt filmu!
Protams labāk ir skatīties Soču propogandisko filmu...Josifs Staļins ''Kā es nogalināju tik pat daudz miljonus cilvēku,cik izmaksāja OS Sočos miljardos...50!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-07 20:23, pirms 10 gadiem
kur tas lielais blavejs ar youtubes linku? bus,nebus,aplauzas?

  +1 [+] [-]

, 2014-02-07 22:29, pirms 10 gadiem
Asariņa nobira skatoties.

     [+] [-]

, 2014-02-07 22:43, pirms 10 gadiem
Spēcīgi un iedvesmojoši! Vienkārši, pamatīgi un ļoti latviski! Izcili! Paldies Esportam, paldies Ozo!

Lai Laima stāv klāt Sočos mūsējiem!

  +1 [+] [-]

, 2014-02-08 00:50, pirms 10 gadiem
Spēcīgi...

     [+] [-]

, 2014-02-08 01:41, pirms 10 gadiem
Andzzeys rakstīja: viss jau ir forši - vienmēr esmu par izlasi un arī pēc zaudējumiem nekad nenolieku džekus, bet te gan Sanda un jo īpaši SC komentētāja runas ir tādas nedaudz patriotiski pārspīlētas un šķebinoši spārnotas, NEAIZMIRSTOT, ka bija 3 neizteiksmīgas spēles pret rangā vājākām komandām - angļi sakapāti ar 6:2 (angļi!!!), ar kazahiem samocīta uzvara un zāģis Francijai. Ja jau visiem tā deg acis un motivācija nav jāmeklē, kāpēc ar šādu sastāvu, spēlējot mājās pie pilnām tribīnēm, tas viss tik smagi nāca? Es gan daļēji varētu pieņemt to viedokli, kas izskanēja sižetā, proti, tā ir lielā atbildības sajūta, kas var traucēt viegli nospēlēt!

Par saturīgām spēlēm Sočos!!! Komanda uz papīra šoreiz tiešām izskatās iespaidīgi!
ar katru gadu kokurentipaliek arvien speeciigaaki saliidzinot ar top 8 12 komandaam... peec gadiem 10 var gadiities ka komanda no valsts ar 2 000 000 iedz var ari netikt uz olimpiskajaam, jo vnk citi buus paaraki.
daudzi te dziivo iluuzijaas, un atminjaas 10 gadus atpakalj cik kursh stiprs bij utt, sen viss jau ir mainijies.

kaut vai ta pati britaanija, kur halles buuveejas ka seenes, pec 2 olimpiadem vinji buus top 16 bez bazara un ir vel daudz piemeeru

     [+] [-]

, 2014-02-08 04:34, pirms 10 gadiem
Nu ko esam labākajā sastāvā vissvarīgākaja hokeja turnīrā!
Tagad varam parādīt ,ko spējam.
Par uzvarām!

     [+] [-]

, 2014-02-08 07:10, pirms 10 gadiem
Radzinsh rakstīja: kur tas lielais blavejs ar youtubes linku? bus,nebus,aplauzas?
Biju iemetis. Dabūju pa mizu no autoriem

  +5 [+] [-]

, 2014-02-08 11:01, pirms 10 gadiem
Filma laba, puikas kolosāli, bet man tomēr ir tāda neērtuma sajūta Sašas Ņiživija priekšā, bija jau nu arī viņš pelnijis šo olimpiādi, ļoti gudrs spēlētājs, bet...

  +1 [+] [-]

, 2014-02-08 12:01, pirms 10 gadiem
opiums2 rakstīja: Filma laba, puikas kolosāli, bet man tomēr ir tāda neērtuma sajūta Sašas Ņiživija priekšā, bija jau nu arī viņš pelnijis šo olimpiādi, ļoti gudrs spēlētājs, bet...
Selanne somi jau ar manuprat panema aiz goda, nav jau vairs vinsh nekads vilcejs.

     [+] [-]

, 2014-02-08 14:08, pirms 10 gadiem
Filma no kuras vairākas reizes pārskrēja skudriņas pār kauliem, atceroties šīs spēles atkal radās tas emocijas, kad mūsējie cīnījās.Sandi vienmēr esmu cienījis un kārtējo reizi apbrīnoju viņu, ka viņam nebija vienalga par Latviju, par dalību Sočos, viņš gribēja spēlēt, nevis noskatīties spēles no malas. Paldies Jums džeki!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2014-02-08 14:19, pirms 10 gadiem
Vecais_Nazis rakstīja: Uztaisīju ēdienu un sāku skatīties, tiku līdz 8 minūtei, kur sapratu, ka vakara pasaciņai lieku Stop! pilnīgi neinteresants video.

nu 100x redzēti iepriekšējie momenti un viens un tas pats.
Jā, nu ne visi saprot šādu video mērķi. Bet ar laiku gan jau ieberzīsies.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-08 14:50, pirms 10 gadiem
Esmu lepns ka esmu latvietis un ka shie chaļi ir mani tautieši!

     [+] [-]

, 2014-02-08 14:58, pirms 10 gadiem
Patika teksts (īsais raksturojums) par emocijām... kkur 18. minūte... Tā viš' i'

     [+] [-]

, 2014-02-09 10:38, pirms 10 gadiem
Andzzeys rakstīja: viss jau ir forši - vienmēr esmu par izlasi un arī pēc zaudējumiem nekad nenolieku džekus, bet te gan Sanda un jo īpaši SC komentētāja runas ir tādas nedaudz patriotiski pārspīlētas un šķebinoši spārnotas, NEAIZMIRSTOT, ka bija 3 neizteiksmīgas spēles pret rangā vājākām komandām - angļi sakapāti ar 6:2 (angļi!!!), ar kazahiem samocīta uzvara un zāģis Francijai. Ja jau visiem tā deg acis un motivācija nav jāmeklē, kāpēc ar šādu sastāvu, spēlējot mājās pie pilnām tribīnēm, tas viss tik smagi nāca? Es gan daļēji varētu pieņemt to viedokli, kas izskanēja sižetā, proti, tā ir lielā atbildības sajūta, kas var traucēt viegli nospēlēt!

Par saturīgām spēlēm Sočos!!! Komanda uz papīra šoreiz tiešām izskatās iespaidīgi!
nemīz.... viss būs kulē......

     [+] [-]

, 2014-02-09 14:40, pirms 10 gadiem
Laba filma
Olimpiādes atklāšana, īss video: SOCHI 07/02/2014
';

     [+] [-]

, 2014-02-09 17:00, pirms 10 gadiem
Ulmaņa: "Sapņu komanda, neviens nav palicis malā!" Un ko šis kungs varētu pateikt Sašam?! Varētu ieskatīties acīs? Es nē. Tāds spļāviens sejā. Lūk, tas ir vienīgais par ko man liels rūgtums. Un kaut kā ļoti grūti uzlūkot izlasi kā veselu, kad tai trūkst tāds pieredzējis spēlētājs.

     [+] [-]

, 2014-02-10 01:36, pirms 10 gadiem
filma tiesam laba.

     [+] [-]

, 2014-02-12 10:34, pirms 10 gadiem
Riktigs vecis

     [+] [-]

, 2014-02-12 12:30, pirms 10 gadiem
Ļoti laba filma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-12 22:18, pirms 10 gadiem
Ideali!!

  +2 [+] [-]

, 2014-02-19 23:57, pirms 10 gadiem
Nakošajam kapteinim būs grūti, to var salidzināt ar Fergusona aiziešanu no Man Utd.

  +3 [+] [-]

, 2014-02-20 00:11, pirms 10 gadiem
tagad jātaisa 2. sērija

  +1 [+] [-]

, 2014-02-20 00:31, pirms 10 gadiem
Paldies par emocijam!
Gaidam majas!

  -1 [+] [-]

, 2014-02-20 01:01, pirms 10 gadiem
Paldies Armandam Pučem par filmu labs stils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja