Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2510, Did:0, useCase: 3

Lipmans izvairīgi komentē Nolana palikšanu amatā pēc olimpiādes

Jānis Celmiņš

Lipmans izvairīgi komentē Nolana palikšanu amatā pēc olimpiādes
LHF prezidents Kirovs Lipmans
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Latvijas Hokeja federācijas (LHF) prezidents Kirovs Lipmans sarunā ar portālu Sportacentrs.com nespēja sniegt viennozīmīgu un skaidru atbildi, paliks Teds Nolans Latvijas izlases galvenā trenera amatā arī pēc Soču olimpiskajām spēlēm, vai tomēr nē.

Mūsu hokeja izlase turpina gatavošanos Soču olimpiskajām spēlēm. Hokeja federācijas prezidents Kirovs Lipmans ir apmierināts ar treniņos redzēto, neslēpjot, ka šādu attieksmi no hokejistiem nav novērojis ne reizi pirms svarīgajiem turnīriem. „Esmu ļoti apmierināts ar to, ko redzu treniņos. Puiši strādā ar lielu vēlmi un apņēmību, tas man dod pamatu cerēt, ka viss būs labi. Izlase jau ceturto reizi spēlēs olimpisko spēļu turnīrā, bet šogad pirmo reizi redzu tik nopietnu pieeju darbam. Neskatoties uz to, ka kopā ar komandu šobrīd nav tās galvenais treneris, puiši strādā atzīstami, malači,” prieku par redzēto Latvijas izlases treniņos pauž Kirovs Lipmans.

Atklāts joprojām ir jautājums, paliks Teds Nolans Latvijas izlases galvenā trenera amatā arī pēc Soču olimpiskajām spēlēm, vai tomēr nē. Lipmans neslēpj, ka lielāka skaidrība būs pēc Soču olimpiādes. „Tas ir sarežģīts jautājums. Nolanam ir grūti vadīt izlasi, pildot arī NHL kluba galvenā trenera pienākumus. Skaidrs, ka „Sabres” komanda šogad nespēs iekļūt izslēgšanas spēlēs, tāpēc Nolans izlasei pirms pasaules čempionāta varētu pievienoties laicīgi. Mums gan laicīgi jādomā par nākotni,” Lipmans liek noprast, ka Nolans varētu vadīt Latvijas izlasi arī pavasarī gaidāmajā pasaules čempionātā Baltkrievijā. „Jaunu treneri atrast mēneša vai divu laikā nav iespējams, tam nepieciešams laiks,” skaidro Lipmans, vienlaicīgi neslēpjot, ka jau tiek izskatītas vairāku treneru kandidatūras, kuri varētu vadīt Latvijas izlasi turpmāk.

Konkrētus uzvārdus viņš gan pagaidām nenosauc. „Neslēpšu, ka tie ir ārzemju speciālisti, taču ar visiem esmu vienojies, ka līdz olimpiādes beigām sarunas netiks vestas. Kādu laiku ar Nolanu pašu runājis neesmu, taču viņš ir apstiprinājis, ka labprāt turpinātu darbu ar izlasi,” atklāj Lipmans.

14. janvāra Hokeja federācijas valdes sēdē komandai tika izvirzīts uzdevums nostartēt un nospēlēt atbilstoši savam līmenim. Ko tas nozīmē, tobrīd netapa skaidrs nevienam, lai gan kādu konkrētu mērķi komandai Sočos izvirzīt droši vien arī nebūtu pareizi. To apstiprina arī Lipmans. „Galvenais, lai komanda parādītu cīņassparu un vēlmi uzvarēt. Ja visiem būs redzams, ka puiši cīnās, tad viss būs kārtībā. Galvenais ir pašatdeve,” uzskata Lipmans.

     [+] [-]

, 2014-02-05 12:18, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: Kaut arī Nolans kā treneris nesimpatizē, jāteic, ka meklēt jaunu treneri pārs mēnešus līdz pasaules čempionātam nebūtu prāta darbs. Ja Nolans netiek plovos ar saviem zobeniem, kas ir 99, 99%, viņš tiešām , ja laikus ierodas, varētu turpināt gatavot izlasi Minskai. Ja arī tur nekas nesanāk, tad ir jāmeklē jauns treneris, jo vairāk tāpēc, ka nav zināms vai Sabres atstās vai patrenks Nolanu. Ja patrenks, vēl ir varianti ar LV izlasi, ja Kirovs nebūs pret. kaut ko jau no LV hokeja šis būs sapratis un apguvis, izņemot tekstus par mazu , bet uzvarēt kāru valsti.

Tici vai netici, bet uz PČ būs ne tikai galvenā trenera sāpe.
Mani vairāk interesē, cik šogad būs spēlētāji-atbirēji no LV izlases.

     [+] [-]

, 2014-02-05 12:20, pirms 11 gadiem
Ja Teds neturpinās vadīt Latvijas izlasi, tas būs, manuprāt, milzīgs solis atpakaļ.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-05 12:22, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: Kaut arī Nolans kā treneris nesimpatizē, jāteic, ka meklēt jaunu treneri pārs mēnešus līdz pasaules čempionātam nebūtu prāta darbs. Ja Nolans netiek plovos ar saviem zobeniem, kas ir 99, 99%, viņš tiešām , ja laikus ierodas, varētu turpināt gatavot izlasi Minskai. Ja arī tur nekas nesanāk, tad ir jāmeklē jauns treneris, jo vairāk tāpēc, ka nav zināms vai Sabres atstās vai patrenks Nolanu. Ja patrenks, vēl ir varianti ar LV izlasi, ja Kirovs nebūs pret. kaut ko jau no LV hokeja šis būs sapratis un apguvis, izņemot tekstus par mazu , bet uzvarēt kāru valsti.
savā ziņā Tev piekrītu. (ar piebildi - ka es Nolanu, šķiet, augstāk vērtēju nekā Tu )
Vēl jau ir variants, ja Nolans nepaliek - atstāt Kūlenu ar Zirni + klāt pievienot, teiksim, kādu Ciprusu. Galu galā - nu jau pēc 4 turnīriem (2 PČ, Olimpiskās kvalifikācijas un OS) viņi gana labi pārzina materiālu un ir arī iestrādnes.

  -2 [+] [-]

, 2014-02-05 12:22, pirms 11 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Ja Teds neturpinās vadīt Latvijas izlasi, tas būs, manuprāt, milzīgs solis atpakaļ.
Cik soļus Nolans ir ticis tālāk, piemēram, par tiem pašiem Kurri,Beresņevu, Vasiļjevu Znaroku?

  -1 [+] [-]

, 2014-02-05 12:22, pirms 11 gadiem
Ieliksim par LHF vaditaju- Nameju, tad uzreiz viss ies uz augšu.
Nolans tagad seezh uz diviem kreesliem, bet pec sezonas var palikt bez neviena, jaatrod kompromiss ar Lipmanu un ar Sabres vadibu, redzes ko vins izdomas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-02-05 12:24, pirms 11 gadiem
flipsider rakstīja: Ieliksim par LHF vaditaju- Nameju, tad uzreiz viss ies uz augšu.
Joks muļķīgs, kaut vai tāpēc, ka nepajautāji man, vai es pats to vēlētos.

  +5 [+] [-]

, 2014-02-05 12:25, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cik soļus Nolans ir ticis tālāk, piemēram, par tiem pašiem Kurri,Beresņevu, Vasiļjevu Znaroku?
redzi, sports ir sports - Tu uzvari ja esi spēcīgāks par pretinieku vai arī pretinieks ir vājāks par Tevi... it kā rezultāts ir viens un tas pats, taču nevienmēr padarītais ir vienas kvalitātes. Katrā ziņā ir lietas, kas pie Nolana ir pozitīvas - piemēram, darba ētika. It kā sīkums, bet ilgtermiņā tas ir ļoti būtiski.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-05 12:26, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cik soļus Nolans ir ticis tālāk, piemēram, par tiem pašiem Kurri,Beresņevu, Vasiļjevu Znaroku?
Kāds ir Latvijas hokeja pašreizējais potenciāls? Kura vieta pasaulē būtu tā par kuru Ivars sacītu ka nostartēts labi?

  -3 [+] [-]

, 2014-02-05 12:26, pirms 11 gadiem
phKRIII rakstīja: liec kādu treneri gribi nekur tālu tāpat netiksim.
Nu, tad kāds pamats pasludināt Nolanu par neaizstājamu?
Velreiz atkārtoju, ja treneris leģionārs nav labāks par vietējo treneri, tad nafig maksāt lielu nadu šādam leģionāram, ja tik pat labi par mazāku naudu var ielikt vietejo treneri?

  -1 [+] [-]

, 2014-02-05 12:27, pirms 11 gadiem
Ja Nolans bus beidzot ieskaidrojis, ka jaspele komandas aizsardziba, tad viņam japaliek..
Ļoti individualu aizsardzibu spelee Vācija, Latvija- tāpēc arī seko sagrāves -OS.

     [+] [-]

, 2014-02-05 12:29, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: Katrā ziņā ir lietas, kas pie Nolana ir pozitīvas - piemēram, darba ētika. It kā sīkums, bet ilgtermiņā tas ir ļoti būtiski.
es nesaku, ka viņam plusu nav...
bet manās acīs liels mīnuss ir katru reizi - savlaicīgā neierašanās Latvijā uz komandas sagatavošanās sākumu...
pie tam kļūst par Sabres treneri, viņš vispār neierodas ne novembrī, ne decembrī, ne tagad...
klubu un izlasi nevar apvienot mūsdienās, varbūt tik, ja tas klubs startē tajā čempī, kuras izlasi vadi...
p.s. Namejam var nestāstīt par darba ētiku, viņam pašam tā ir sveša lieta...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-05 12:38, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: savā ziņā Tev piekrītu. (ar piebildi - ka es Nolanu, šķiet, augstāk vērtēju nekā Tu )
Vēl jau ir variants, ja Nolans nepaliek - atstāt Kūlenu ar Zirni + klāt pievienot, teiksim, kādu Ciprusu. Galu galā - nu jau pēc 4 turnīriem (2 PČ, Olimpiskās kvalifikācijas un OS) viņi gana labi pārzina materiālu un ir arī iestrādnes.
Tā varētu būt, bet viņiem prasās kāds vadonis. Kolektīva atbildība... nu, nezinu.
P.S. Nav jau Nolans tik slikts, vienkārši es viņam nevaru piedot sačakarēto pagājušā gada pasaules čempionāta sākumu, kad mēs visi te rakstījām un spriedām, kas būtu jādara, un, kas pats interesantākais, ap čempja vidu viņš dīvainā kārtā nonāca pie līdzīgām domām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-05 12:40, pirms 11 gadiem
Barijax rakstīja: Kurš tad nāks vietā un iegūldīs naudu no sava maciņa?Ja Lipmans aizies tad latvijas izlasei daudzas lietas iztruks.
Toties būs reāla gatavošanās mačiem!!!! Treniņi ar trenera klātbūtni,pārbaudes spēles,savlaicīga apdrošināšana,prēmijas par lielisku startu,nu tā kaut kā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-05 12:44, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Tici vai netici, bet uz PČ būs ne tikai galvenā trenera sāpe.
Mani vairāk interesē, cik šogad būs spēlētāji-atbirēji no LV izlases.
Kaut kā Tev neveselīga interese... Mani vairāk interesē, kas un kā spēlēs nevis tie, kas nespēlēs...

p.s. šajā Tavā domugraudā ļoti precīzi atainojas Latvijas mediju stils - pasniegt visu negatīvā nokrāsā, jo negatīvais ir populārāks... acīmredzot, pārāk daudz esi ietekmējies no mēdijiem...

  +1 [+] [-]

, 2014-02-05 12:44, pirms 11 gadiem
phKRIII rakstīja: ar ko tad mēs tik īpaši?!
mums praktiski nav NHL spēlētāju

  -1 [+] [-]

, 2014-02-05 12:44, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Kāds ir Latvijas hokeja pašreizējais potenciāls? Kura vieta pasaulē būtu tā par kuru Ivars sacītu ka nostartēts labi?
Es personiski teiktu, ka ir Ok, ja vieta būtu augstāka par 7. vietu.
Potenciāls LV izlasei?
Neesmu experts, bet gudri vīri no masu mēdijiem stāsta, ka līdz ar RD izveidošanos LV līmenis esot audzis. Varbūt ir pamats apšaubīt viņu teikto?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-05 12:47, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: redzi, sports ir sports - Tu uzvari ja esi spēcīgāks par pretinieku vai arī pretinieks ir vājāks par Tevi... it kā rezultāts ir viens un tas pats, taču nevienmēr padarītais ir vienas kvalitātes. Katrā ziņā ir lietas, kas pie Nolana ir pozitīvas - piemēram, darba ētika. It kā sīkums, bet ilgtermiņā tas ir ļoti būtiski.
Darba ētiku ir jāiemāca agrā bērnībā vai jaunībā, un nevis dzīves nobriedušiem spēlētājiem.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-05 12:47, pirms 11 gadiem
phKRIII rakstīja: tapēc?
tāpēc šobrīd LV izlasei ir iespēja trenēties. Piemēram, zviedriem šā iemesla dēļ tādas iespējas nav vispār līdz pat Sočiem.

     [+] [-]

, 2014-02-05 12:48, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Kāds ir Latvijas hokeja pašreizējais potenciāls? Kura vieta pasaulē būtu tā par kuru Ivars sacītu ka nostartēts labi?
neviena.
Jo, kā zināms, pretinieks necīnījās/bija noguris/neko tai spēlē nevajadzēja/visi labākie bija satraumēti.
Un tā par katru uzvaru.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-05 12:48, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Darba ētiku ir jāiemāca agrā bērnībā vai jaunībā, un nevis dzīves nobriedušiem spēlētājiem.
daudzi no viņiem ir tajā vecumā, ko vēl sauc par jaunību... tie, kas to nespēj pieņemt pie Teda izlasē netiek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-05 12:49, pirms 11 gadiem
kasbija? rakstīja: Noticēji Krikunova pasakām?
Nē, to pierāda reālā dzīve, ka pirms katra PČ atkritēju paliek arvien vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-05 12:53, pirms 11 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: neviena.
Jo, kā zināms, pretinieks necīnījās/bija noguris/neko tai spēlē nevajadzēja/visi labākie bija satraumēti.
Un tā par katru uzvaru.
izcils raksturojums! bet tas vairāk tomēr par Dinamo viņam...

  -1 [+] [-]

, 2014-02-05 12:54, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: daudzi no viņiem ir tajā vecumā, ko vēl sauc par jaunību... tie, kas to nespēj pieņemt pie Teda izlasē netiek.
Nu beidz, vair Nolanam ir baigi lielā izvēle ko ņemt vai neņemt izlasē?
Un tik īsos laika periodos kādos Nolana rīcībā ir spēlētāji, diži lielu darba ētiku neviens nav spējīgs iemācīt. Tas nav viena mēneša process.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja