Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2492, Did:0, useCase: 3

Melbārdis sudraba pozīcijā pēc pirmās dienas

Andris Vētra
Andris Vētra

Melbārdis sudraba pozīcijā pēc pirmās dienas
Oskara Melbārža četrinieks startā
Foto: Romāns Kokšarovs, F64

Soču olimpiskajās spēlēs aizvadīti pirmie divi braucieni bobslejā četriniekiem.Oskara Melbārža pilotētais četrinieks pēc pirmās sacensību dienas ieņem otro vietu. Sacensību vadībā ir Aleksandra Zubkova (Krievija) pilotētais četrinieks, kuram Latvijas bobslejisti zaudē 0.04 sekundes. Oskara Ķibermaņa pilotētajam četriniekam dalīta 13. vieta. Sacensību trešais un ceturtais brauciens notiks rīt.

Pirms sacensībām

Treniņbraucienos Oskaram Melbārdim bija veicies visai labi, kas ļāva prognozēt, ka arī sacensībās mūsu labākā ekipāža spēs cīnīties par augstām vietām. Pirmajos treniņos Latvijas bobslejisti pat sasniedza vislabākos rezultātus, tāpat bija braucieni labāko trijniekā un desmitniekā. Par vienu no sacensību galvenajiem favorītiem tika uzskatīts mājinieks Aleksandrs Zubkovs, tāpat ļoti augstu tika vērtētas olimpiskā čempiona Stīvena Holkomba (ASV) izredzes.

Pirmais brauciens

Pirmajā braucienā labāko rezultātu sasniedza Aleksandra Zubkova (Krievija) pilotētais četrinieks. Otro rezultātu sasniedza Vācijas ekipāža ar Maksimilianu Arntu priekšgalā. Arnta četrinieks Zubkovam zaudēja sešas sekundes simtdaļas.

Startā labāko rezultātu sasniedza Stīvena Holkomba (ASV) pilotētais četrinieks, trasē gan veicās mazliet sliktāk kā tuvākajiem konkurentiem, kas gan pēc pirmā brauciena deva vietu labāko trijniekā (+0.07 sekundes).

Oskars Melbārdis, Daumants Dreiškens, Arvis Vilkaste, Jānis Strenga startā sasniedza tikai trešo labāko rezultātu (4.77). Melbārdis trasē lielas kļūdas nepieļāva, vairāk neprecizitātes gan bija trases augšdaļā, taču trases beigās Latvijas četrinieks pārāk labi neslīdēja. Braucienā Latvijas labākā ekipāža sasniedza piekto rezultātu. Sacensību līderim zaudētas 0.28 sekundes.

Oskars Ķibermanis, Raivis Broks, Helvijs Lūsis un Vairis Leiboms startā sasniedza rezultātu 4.81 sekundes. Braucienā Ķibermanis pieļāva virkni kļūdu gan trases vidusdaļā, gan lejasdaļā, kas ļāva sasniegt 15. rezultātu (55.68).

Otrais brauciens

Otrajā braucienā Zubkovam vairs ne tuvu neslīdēja tik labi kā pirmajā. Divu braucienu summā gan vadību saglabāja Zubkovs, taču pārsvars saruka līdz četrām sekundes simtdaļām. Uz trešo vietu atkāpās Arnts, ceturto – Holkombs.

Oskars Melbārdis, Daumants Dreiškens, Arvis Vilkaste, Jānis Strenga šoreiz startā sasniedza labāko rezultātu (4.75). Melbārdis otrajā braucienā tīrāk veica trases augšdaļu, nepieļāva kļūdas trases lejasdaļā, kas braucienā ļāva sasniegt labāko rezultātu. Divu braucienu summā Latvijas bobslejistiem otrā vieta un tikai četru sekundes simtdaļu deficīts.

Otrajā braucienā Oskars Ķibermanis, Raivis Broks, Helvijs Lūsis un Vairis Leiboms startā atkārtoja pirmajā braucienā sasniegto rezultātu (4.81). Ķibermanis pieļāva nelielu kļūdu pēc piektās virāžas, taču kopumā aizvadīja šo braucienu labāk nekā pirmo. Pēc pirmās sacensību dienas Ķibermaņa četriniekam dalīta 13. vieta.

Kritienu otrajā braucienā piedzīvoja Džastina Kripsa (Kanāda) četrinieks, kas pēc pirmā brauciena ieņēma astoto vietu. Trasi teicami veica Džons Džeimss Džeksons (Lielbritānija), pakāpjoties no desmitās uz septīto vietu. Džeksons sasniedza otro rezultātu braucienā, piekāpjoties tikai Melbārdim (+0.14 sekundes).

Sacensību uzvarētāji tiks noteikti četru braucienu kopvērtējumā. Trešais un ceturtais brauciens tiks aizvadīts rīt. Trešā brauciena sākums 11:30 pēc Latvijas laika, kamēr izšķirošais brauciens sāksies 13:00. Abi braucieni tiešraidē LTV7 un Viasat Sport Baltic.

2014. gada Soču olimpiskās spēles

Bobslejs, četrinieki, rezultāti pēc pirmajiem diviem braucieniem

VPilotsValsts1.brauciens2. brauciensLaiks
1.Aleksands ZubkovsKrievija54.8255.371:50.19
2.Oskars MelbārdisLatvija55.1055.13+0.04
3.Maksimilians ArntsVācija54.8855.47+0.16
4.Stīvens HolkombsASV54.8955.47+0.17
5.Tomass FloršucsVācija55.0655.42+0.29
6.Aleksandrs KasjanovsKrievija55.1155.41+0.33
7.Džons Džeimss DžeksonsLielbritānija55.2655.27+0.34
8.Beāts HeftiŠveice55.2155.34+0.36
9.Frančesko FrīdrihsVācija55.1555.43+0.39
10.Lindons RašsKanāda55.3555.43+0.59
13.Oskars ĶibermanisLatvija55.6855.52+1.01

Bobslejs, vīrieši, četrinieki

GadsZeltsSudrabsBronza
2010S. Holkombs (USA)A. Lange (GER)L. Rašs (GER)
S. MeslersK. KuskeD. Bisets
K. TomaševičsA. RudigersL. Brauns
Dž. OlsensM. PuceK. le Bjāns
2006A. Lange (GER)A. Zubkovs (RUS)M.Ānens (SUI)
K. KuskeF.JegorovsS. Grands
R. HoppeA.SeļiverstovsT. Lamparters
M. PuceA.VojevodaB. Hefti (SUI)
2002A. Lange (GER)T. Hejs (USA)B. Šaimers (USA)
E. KūnsR.DžounssM.Kons
K. KuskeB. ŠufenhauersD. Šarps
K. EmbahsG. HainssD. Stīls

Bobsleja sacensību programma

DatumsDisciplīnaZeltsSudrabsBronza
16.-17.februārisDivnieki vīriemZubkovs/Vojevoda (RUS)Hefti/Baumans (SUI)Holkombs/Lengtons (USA)
18.-19.februārisDivnieki dāmāmHampfrīza/Moisa (CAN)Maijersa/Vilijamsa (USA)Groibela/Evansa (USA)
22.-23.februārisČetrinieki vīriem

Medaļu sadalījums bobslejā

VValstsZSBKopā
1.Krievija1001
1.Kanāda1001
3.ASV0123
4.Šveice0101
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2014-02-22 19:37, pirms 11 gadiem
Okey, šis bija mūsējiem neveiksmīgs brauciens gan startā, gan trasē BET tie, kas domā, ka te viss ir tīrs var iet trīs mājas tālāk...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-22 19:39, pirms 11 gadiem
kā jau paredzēju, bet šoreiz būšu optimistisks izteicienos (domās???.... laikam jau nē) visi mūsēji trasēs ir uzlabojuši savas vietas

švaka braukšana abiem pagaidām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-22 19:39, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: Bobā pirmais 3nieks jau ir skaidrs
tur nu tev 100 % taisnība.

  +8 [+] [-]

, 2014-02-22 19:39, pirms 11 gadiem
Var jau but ka ir tiirs, bet tas ko rada skatitajiem ir briziem diivaini, nekad bobslejaa nav bijusas taadas nelogikas starp atrumiem un laikiem

  +1 [+] [-]

, 2014-02-22 19:39, pirms 11 gadiem
Krievi kraapjas,kaa vienmeer.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-22 19:40, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Mums nav starta handikapa
tapēc, ka citiem nav kā mums visi mači uz max
bet paši jau ar žāvienu un paŗsvaru padarīja visu par smagu cīņu

0.1sek zaudēta uz kļūdu
0.1 sek zaudēta uz ledu, jo startējām tik 7

     [+] [-]

, 2014-02-22 19:40, pirms 11 gadiem
Zinot, ka varam vel uzlabot startu, braukshanu, ari sliid labak par 2-niekiem, kā arī 2,3 vietai slīdēs sliktaak, jo brauks pēc Zubkova, tad bronzu var izcinit...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-22 19:40, pirms 11 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Var jau but ka ir tiirs, bet tas ko rada skatitajiem ir briziem diivaini, nekad bobslejaa nav bijusas taadas nelogikas starp atrumiem un laikiem
visvairāk man liekas šokējoša ledus kvalitātes ātrā degradēšanās. Nekad pk nav tik briesmīgi.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-22 19:40, pirms 11 gadiem
da labi, urļi noteikti nepažēloja labu naudiņu, lai samaksātu visām iespējamām testēšanas žūrijām, lai šamējie piever acis un ļauj braukt, ar ko vien vēlas. tā vien tur bija, ka tagad visos renes sporta veidos krievi parādīja baigo formu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-22 19:41, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: visvairāk man liekas šokējoša ledus kvalitātes ātrā degradēšanās. Nekad pk nav tik briesmīgi.
baigi drebina arī
kam sliktāki amīši, tiem slikti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-02-22 19:43, pirms 11 gadiem
alex777 rakstīja: tāda sajūta, ka trases vidū tiek zaudēts precīzi 0.2 sekundes....
0.17 un visiem, kas startē 4+
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-22 19:44, pirms 11 gadiem
Tendences nemaz nav sliktas, ja no 7 vietas, ne parak laba starta, bija kluudas braukshanaa- vareejaam uzkapt uz 5-nieku. Divniekos bija sliktaakas tendences pec 1- brauciena..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-22 19:47, pirms 11 gadiem
Peleeciits rakstīja: Beidz muļķības stāstīt, Zubkovs ar pēc 5tā koriģēja slidu, tamdēļ ar nebija ātruma progresijas, bet tieši pretēji, ātrums kritās un rezultāts jau bija vienāds, bet še tev...pat ar KM mazāku ātrumu Zubkovs AUDZĒ atstarpi! Ja viņs būtu tur 0.01 uzaudzējis, es neko neteiktu, bet 0.06...
Tas ir vairāk kā dīvaini!
vai nu nemāk mērīt
vai nu apzināti maldina visus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-22 19:47, pirms 11 gadiem
alex777 rakstīja: tāda sajūta, ka trases vidū tiek zaudēts precīzi 0.2 sekundes....
Ja pieļauj tādu kļūdu 5. virāžā, tad tikai loģiski, ka trases vidū tiek daudz zaudēts.
Cerams, sūdīgākais brauciens aiz muguras.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-02-22 19:49, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: tik traki jau nebija tur
0.1 ledus
0.1 kļūdiņa

ok?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-22 19:57, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: biskjin mazaak par kljuudinju
bija jau vēl dažas netīras vietas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-22 20:02, pirms 11 gadiem
LTV7 laikam ļoti patīk kalnu slēpošana

     [+] [-]

, 2014-02-22 20:03, pirms 11 gadiem
tak rādiet BOBUS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-22 20:04, pirms 11 gadiem
nu ko visiem viss ir slikti, lai izslēgtu nejaušību krievi negatavo ledu

     [+] [-]

, 2014-02-22 20:05, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: DAMBI nevar ielikt uz 2.?
var - tikai vaig ārsta zīmi par traumu

     [+] [-]

, 2014-02-22 20:05, pirms 11 gadiem
gan uz Ķibi pieslēgsies vai uz Melb
labi, ka ir VSB

     [+] [-]

, 2014-02-22 20:06, pirms 11 gadiem
mūs sadzirdēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-22 20:13, pirms 11 gadiem
Lai tur kā,bet mūsējie brauc ar piesitieniem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-22 20:20, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: un protams reklaama..atkal 2 neredz

LTV7 IR REAALI LNT vai TV3 uz OS laiku
Es skatos pa Viasat , reklāmu nav un sacensības sākās laikā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-22 20:26, pirms 11 gadiem
Dikti dīvaini liekas tas ,ka pēc Zubkova visiem strauji pasliktinājās laiki un ātrums aptuveni 2-4km st.
Parasti tā nemēdz gadīties..

  -1 [+] [-]

, 2014-02-22 20:27, pirms 11 gadiem
Kanāda nokrita. Tieši pa CBC skatos tiešraidi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-22 20:28, pirms 11 gadiem
Aaaaaaa, Kripps nolidoja

     [+] [-]

, 2014-02-22 20:28, pirms 11 gadiem
Negadīti - tādi veči nokrita

     [+] [-]

, 2014-02-22 20:31, pirms 11 gadiem
Jocīgi izskatījās.

Bet re- tikai 4 sec zaudēja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-22 20:32, pirms 11 gadiem
Patika tās fanes. Gaida gaida, bet nebrauc.

Tik nesaprotu- tiešām nav visās vietās kaut kādi lielie ekrāni?

  +2 [+] [-]

, 2014-02-22 20:35, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: vai nu nemāk mērīt
vai nu apzināti maldina visus
Intreses pēc iemetu aci 2niekos, Zubkovs gandrīz vienmēr pēc 3šās laika mērīšanas bija līderos ātrumā, bet te...5 km lielāks ātrums Arndtam, Kasjanovam pat 7km, bet visi zaudē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-22 20:38, pirms 11 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-02-22 20:42, pirms 11 gadiem
koka medaļa, pateicoties sliktam pirmajam braucienam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-22 20:42, pirms 11 gadiem
Malači,labs brauciens!

     [+] [-]

, 2014-02-22 20:43, pirms 11 gadiem
Peleeciits rakstīja: Intreses pēc iemetu aci 2niekos, Zubkovs gandrīz vienmēr pēc 3šās laika mērīšanas bija līderos ātrumā, bet te...5 km lielāks ātrums Arndtam, Kasjanovam pat 7km, bet visi zaudē!
visur mēra vidējo noteiktā distancē - te ir uzlikts parasts stalkers :/
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-22 20:44, pirms 11 gadiem
Osis zvērs. Krievu salika vienos vārtos un piesakās uz medāļa.

     [+] [-]

, 2014-02-22 20:46, pirms 11 gadiem
USA zaudeee

     [+] [-]

, 2014-02-22 20:46, pirms 11 gadiem
Vismaz 3,labi!

     [+] [-]

, 2014-02-22 20:46, pirms 11 gadiem
Labs.

     [+] [-]

, 2014-02-22 20:46, pirms 11 gadiem
fk yeah

     [+] [-]

, 2014-02-22 20:46, pirms 11 gadiem

  +3 [+] [-]

, 2014-02-22 20:46, pirms 11 gadiem
nu, ņaudētāji?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-22 20:46, pirms 11 gadiem
Osis zvērs 0.3 vinnēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-22 20:46, pirms 11 gadiem
Lūk ko dod lielisks starts
Slēpts komentārs: sasperjods-k

  +1 [+] [-]

, 2014-02-22 20:47, pirms 11 gadiem
Malacis Melbārdis! Izcils brauciens

  +1 [+] [-]

, 2014-02-22 20:47, pirms 11 gadiem
jocker rakstīja: Lūk ko dod lielisks starts
brauciens ar super. 0.34 vinnēja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-22 20:47, pirms 11 gadiem
Vēl jau divi braucieni, bet ir labi. Starts USA tiešām švaks, salīdzinot ar pirmo. Mož trauma liek par sevi manīt.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-22 20:47, pirms 11 gadiem
pikolo rakstīja: nu, ņaudētāji?
Ledus vienādāks nevis pēc krieviem un viss normālāk jau

     [+] [-]

, 2014-02-22 20:47, pirms 11 gadiem
Vaciesi ar zaudes

     [+] [-]

, 2014-02-22 20:48, pirms 11 gadiem
Ir 2.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-22 20:48, pirms 11 gadiem
vēl labāk!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +27 [+] [-]

, 2014-02-22 20:48, pirms 11 gadiem
Krievu hronometrs bija sajaucis Kasjanovu ar Melbārdi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-22 20:49, pirms 11 gadiem
Nu ko, viss tikai rīt sāksies, draugi.

     [+] [-]

, 2014-02-22 20:49, pirms 11 gadiem
tulit sochos visiem pazudis strava

  +3 [+] [-]

, 2014-02-22 20:49, pirms 11 gadiem
Ap*irsās slidu smērētāji, 2. un 4. braucienā neies cauri!

  +2 [+] [-]

, 2014-02-22 20:49, pirms 11 gadiem
Malači, tā pat, kā šodien otro, tā rīt abus nobraukt

 +13 [+] [-]

, 2014-02-22 20:50, pirms 11 gadiem
zubkovs rit raudas

     [+] [-]

, 2014-02-22 20:50, pirms 11 gadiem
Labi. Ja rīt būs labi, tad ir zelts.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-22 20:50, pirms 11 gadiem
0,04

  +1 [+] [-]

, 2014-02-22 20:50, pirms 11 gadiem
RobisMC rakstīja: Zubkovs ir cita galaktika
ko tu neteiksi...

  +1 [+] [-]

, 2014-02-22 20:50, pirms 11 gadiem
Tikai 0,04 sec no līdera,MALAČI!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +22 [+] [-]

, 2014-02-22 20:51, pirms 11 gadiem
"Atkal slida ipaši jāapstrādā, jo savādāk ne ar ko nav labāki"

Šoreiz Rīmanis labi pateica

     [+] [-]

, 2014-02-22 20:51, pirms 11 gadiem
pikolo rakstīja: ko tu neteiksi...
Viņam jau kājas sāka trīcēt pēc mūsējo brauciena.

     [+] [-]

, 2014-02-22 20:51, pirms 11 gadiem
neticami

es klapēšu žurnālistus, ja ar kaut vienu jautājumu traucēs Osi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-22 20:51, pirms 11 gadiem
Nu ko...Zubkovam nebija nopietnu kļūdu (identiski kā pirmajā pēc 5tā slidu taisnoja), bet... pamatīgs kāsiens no laika!

  +8 [+] [-]

, 2014-02-22 20:51, pirms 11 gadiem
skatitaji nepareizi izruna malači
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-02-22 20:51, pirms 11 gadiem
krievi jau mūsējiem kliedz malači : DDDDDDD

  +2 [+] [-]

, 2014-02-22 20:51, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: neticami

es klapēšu žurnālistus, ja ar kaut vienu jautājumu traucēs Osi
Gan jau Tripāns paprasīs kaut ko par nervu zālēm vai sapņiem, ko Osis sapņos.

     [+] [-]

, 2014-02-22 20:51, pirms 11 gadiem
Redzēsim, ko rītdiena nesīs, bet pagaidām tikai paši vien esam vainīgi ar savu pirmo braucienu. Varējām būt priekšā 0,2

Nevar saprast kādā valodā tur bļauj malači??!?!

  +4 [+] [-]

, 2014-02-22 20:52, pirms 11 gadiem
Bet tas ātrums 122, 9 kmp/h un mums bija 131 kmp/h . Tam laikam vajadzēja sarukt straujāk.

     [+] [-]

, 2014-02-22 20:52, pirms 11 gadiem
minkanak rakstīja: Viņam jau kājas sāka trīcēt pēc mūsējo brauciena.
gan jau

  +3 [+] [-]

, 2014-02-22 20:52, pirms 11 gadiem
IERIJAT NOLICĒJI
Slēpts komentārs: sasperjods-k
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-22 20:53, pirms 11 gadiem
0.34 mēs vinnējām. Skaidrs ka amerikānis un vācieši kļūdījās, bet vienalga.

  +3 [+] [-]

, 2014-02-22 20:53, pirms 11 gadiem
Man vislaik liekas raassijja kaa Laaatvijaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-22 20:54, pirms 11 gadiem
Synco rakstīja: IERIJAT NOLICĒJI
Mēs jau nenoliekam, bet gan sakam, ka nebija tīri

  +1 [+] [-]

, 2014-02-22 20:54, pirms 11 gadiem
aigars67 rakstīja: zvērs. nobrauks tā vēl atlikušos 2 braucienus zelts garantēts
kā teica Daumants- mierīgi, mierīgi... neteiksim hop!

     [+] [-]

, 2014-02-22 20:54, pirms 11 gadiem
mūsējie var!

  -2 [+] [-]

, 2014-02-22 20:54, pirms 11 gadiem
Synco rakstīja: IERIJAT NOLICĒJI
katupeļi mundierī ar malto gaļu
nav ne vainas ; )
atzīstu vainu, bet nekas nav beidzies

Langens ir tā sapiķojis par 1.brauc smēri
ka otrajā -0.6 nabagi

     [+] [-]

, 2014-02-22 20:54, pirms 11 gadiem
Baigi noblieza otro... Pārliecinoši ātrākais brauciens...otrie braucienā briti...

     [+] [-]

, 2014-02-22 20:54, pirms 11 gadiem
Galvenais, lai rit atkal ko nesaregulee...

     [+] [-]

, 2014-02-22 20:54, pirms 11 gadiem
Vo, par prieku tai melnmatainajai neglitenei, rit deretu piesmiet vinus visus, ar visam vinu slidam un ziekem!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-22 20:54, pirms 11 gadiem
RobisMC rakstīja: tur vispār vajadzēja pamatīgi zaudēt

laika mērīšana un viss pārējais ar Zubkovu ir jāsniedz arbitrāžai, tas nav normāli
interesanta vieta, jo top 3 braucējiem bija daudz zemāki ātrumi tur par mūsējiem pirmajā braucienā.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-22 20:55, pirms 11 gadiem
Bļ* nu pastāstiet kāds Rīmenim, ka pārsvaru iegūst nevis dēļ slidu sagataves pirmajā braucienā, bet dēļ tā, kāds ir starta numurs...

  -1 [+] [-]

, 2014-02-22 20:55, pirms 11 gadiem
Labaku pedejo OS dienu nevareja iedomaties. Ja atspeleja 0.28, tad viss ir iespejams, galvenais nobraukt sodienas limeni, vai pat labak.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-22 20:55, pirms 11 gadiem
jocker rakstīja: Mēs jau nenoliekam, bet gan sakam, ka nebija tīri
ne par to, vnk daudzi jau norakstija Melbardi pec 1. brauciena

  -1 [+] [-]

, 2014-02-22 20:55, pirms 11 gadiem
Skat, ka braucieniem galvenā šķirba nav ledus temp. dēļ, jo baigi aukstāks palika. Un mož citiem bija siltākai trasei paredzēts.

 +10 [+] [-]

, 2014-02-22 20:55, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Bet tas ātrums 122, 9 kmp/h un mums bija 131 kmp/h . Tam laikam vajadzēja sarukt straujāk.
bet vai tad tu neredzeji ka no 0,17 saruka uz 0,04 !!!! Tas 0,04 pilniba nekas nav !!! Prieks ka starts padodas labs abos braucienos !!! Trešaa braucienā vajag nodrošinat medaļu un tad jau skatities uz zeltu !!! Un ja zelts krit uz latvijas kaklu tad ziemas olimpiskas speles,zelts bus pirmais

  +5 [+] [-]

, 2014-02-22 20:55, pirms 11 gadiem
Zubkovs visu nakti pulēs slidas , nabags i pagulēt nevarēs, kopā ar Arntu tad varēs ņemties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2014-02-22 20:55, pirms 11 gadiem
Žēl,ka 3ais un 4ais brauciens nav uzreiz,jo pa nakti krievi atkal "apstrādās" attiecīgi savas slieces un viss nostāsties tā, kā vēlas Vladimirs Vladimirovičs!

  -1 [+] [-]

, 2014-02-22 20:55, pirms 11 gadiem
par mistiskajiem ātrumiem
lūdzu izlasiet šo:

visur pasaulē mēra vidējo noteiktā distancē - te ir uzlikts parasts stalkers :/ SKaidrs, ka 1 punktā iegūtam punktam nav tik milzu vērtība

  -2 [+] [-]

, 2014-02-22 20:55, pirms 11 gadiem
flipsider, 19:40, pirms stundas

Zinot, ka varam vel uzlabot startu, braukshanu, ari sliid labak par 2-niekiem, kā arī 2,3 vietai slīdēs sliktaak, jo brauks pēc Zubkova, tad bronzu var izcinit...

Aizmirsu par braukshanas secibu, bet tendences labas...

  +3 [+] [-]

, 2014-02-22 20:56, pirms 11 gadiem
tomasmuller rakstīja: Man tāds čujs ka 2 arī paliksim
2.vieta būtu super...

     [+] [-]

, 2014-02-22 20:56, pirms 11 gadiem
canuks20 rakstīja: bet vai tad tu neredzeji ka no 0,17 saruka uz 0,04 !!!! Tas 0,04 pilniba nekas nav !!! Prieks ka starts padodas labs abos braucienos !!! Trešaa braucienā vajag nodrošinat medaļu un tad jau skatities uz zeltu !!! Un ja zelts krit uz latvijas kaklu tad ziemas olimpiskas speles,zelts bus pirmais
Vēl straujāk . Mūsējiem vajadzēja būt vadībā pēc pirmās dienas.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-22 20:56, pirms 11 gadiem
canuks20 rakstīja: bet vai tad tu neredzeji ka no 0,17 saruka uz 0,04 !!!! Tas 0,04 pilniba nekas nav !!! Prieks ka starts padodas labs abos braucienos !!! Trešaa braucienā vajag nodrošinat medaļu un tad jau skatities uz zeltu !!! Un ja zelts krit uz latvijas kaklu tad ziemas olimpiskas speles,zelts bus pirmais
Tikai mieru vīri, par 0.04 zubkovs iztīrīs mums trasi

  +1 [+] [-]

, 2014-02-22 20:56, pirms 11 gadiem
tomasmuller rakstīja: Man tāds čujs ka 2 arī paliksim
man tads chujs, ka bus LV 1. zelts Sochos

 +10 [+] [-]

, 2014-02-22 20:56, pirms 11 gadiem
Ritdien jebkura kaluma medela butu super. Protams priecatos par spidigako.
Slēpts komentārs: asusasus

  +2 [+] [-]

, 2014-02-22 20:56, pirms 11 gadiem
hehe, nu zubkovam naktii murgi raadiisies

dzeki malachi, 2. brauciens liimenii, bet var vel labaak

  +1 [+] [-]

, 2014-02-22 20:57, pirms 11 gadiem
Esmu autā!!Perfekti

     [+] [-]

, 2014-02-22 20:57, pirms 11 gadiem
Lielais Osis vislabāk izbrauca trasi!Starts bija un ir rezultāts!
Slēpts komentārs: Paraleela_linija

  +4 [+] [-]

, 2014-02-22 20:57, pirms 11 gadiem
Jaizpalidz rit norvegjiem !!!!!!.................

  +1 [+] [-]

, 2014-02-22 20:57, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Vēl straujāk . Mūsējiem vajadzēja būt vadībā pēc pirmās dienas.
zb, ka raudātājs atkal cep traci, par lietām, ko tu vispār nesaproti.

     [+] [-]

, 2014-02-22 20:57, pirms 11 gadiem
ThePower rakstīja: Bļ* nu pastāstiet kāds Rīmenim, ka pārsvaru iegūst nevis dēļ slidu sagataves pirmajā braucienā, bet dēļ tā, kāds ir starta numurs...
Mūsu Karandaš ; )
Slēpts komentārs: trupac

  +1 [+] [-]

, 2014-02-22 20:57, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Ha, nesapņo, šis zelts krieviem ir vajadzīgs.
nevienam nevar aizliegt sapnjot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-22 20:57, pirms 11 gadiem
Nu baigie malači čaļi. Rīt divi šādi stabili braucieni un varēsim līksmot.Paldies par pozitīvajām emocijām.

  +3 [+] [-]

, 2014-02-22 20:58, pirms 11 gadiem
krieviem vajadzees 5 stuumeeju

  -2 [+] [-]

, 2014-02-22 20:58, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: neticami

es klapēšu žurnālistus, ja ar kaut vienu jautājumu traucēs Osi
Atvaino, bet līdz OS beigām, lieku Tevi ignorētajos, zb Tavs spams.

     [+] [-]

, 2014-02-22 20:58, pirms 11 gadiem
Žēl, ka Ekmanis nebija studijā. Par 0.34 viņš būtu uzsprādzis.

  +6 [+] [-]

, 2014-02-22 20:58, pirms 11 gadiem
trupac rakstīja: Stulbi jau teikt, bet lkm paveicaas ka kanaadieshi nokrita. Cik saprotu, tad peec kritiena trases beigu dalju tiirija. Un muuseejie uzreiz peec tam brauca. Un arii tas, ka slieces ar kko smeeree. Katraa zinjaa dzeki malachi!
Nevis uzreiz, bet pec vairakam ekipazham..

Galvenais, ka ko ierakstit...

  +1 [+] [-]

, 2014-02-22 20:59, pirms 11 gadiem
asusasus rakstīja: latviesiem jau sakt piemesties kaut kada fobija
aha,kanādas komandā ar pilns ar latviešiem, ka šie gatavi jau sniegt protestus

  +2 [+] [-]

, 2014-02-22 20:59, pirms 11 gadiem
trupac rakstīja: Stulbi jau teikt, bet lkm paveicaas ka kanaadieshi nokrita. Cik saprotu, tad peec kritiena trases beigu dalju tiirija. Un muuseejie uzreiz peec tam brauca. Un arii tas, ka slieces ar kko smeeree. Katraa zinjaa dzeki malachi!
Pēc kritiena brauca vēl 2 ekipāžas bez Melbārža. Kritiens nu pilnīgi nav saistīts ar rezultātiem.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-22 20:59, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Ha, nesapņo, šis zelts krieviem ir vajadzīgs.
Nav vajadzīgs!Lai par to sapņo krievi!Tiesa ja šos kožam tad kaut ko var arī piešūt!Tāds ir šis sports!

     [+] [-]

, 2014-02-22 20:59, pirms 11 gadiem
MALACHI. Labs otrais brauciens un 0.24 sekundes ātrāki par zubkovu. sweet. Labas cerības pat uz zeltu. Vēlu to labāko.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-22 21:00, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Žēl, ka Ekmanis nebija studijā. Par 0.34 viņš būtu uzsprādzis.
ekmanis trako trases malā...

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:00, pirms 11 gadiem
Dzeksons ari labi nostarteja, var ceret uz Top5. Tapat, ka Oskards divniekos no 12 uz 5 vietu.
Lepnums jau par to, ka esam starp lideriem, ka ari stabilaks sniegums trase.
Ritdien uz ieskrejiena rekordu un labu braucienu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-22 21:00, pirms 11 gadiem
Na vieniigaa bazha vai Osim pietiks pieredzes un aukstasinibas... To es vinjam noveelu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:01, pirms 11 gadiem
RobisMC rakstīja: cerams Osi nediskvalificēs

viņa laiks 55,13 2.braucienā uz pārējo fona ir aizdomīgs, jo citiem ir over 55,35
galvenais, lai viņš tur acis vaļā, jo krieviem visas impērijas triumfs ir atlicis 2 braucienos. Latviešu ozoli vēl nocels zeltu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:01, pirms 11 gadiem
eikoninsh rakstīja: Jaizpalidz rit norvegjiem !!!!!!.................
bez mums netiks gal

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:02, pirms 11 gadiem
Lieliski - rīt varēsim doties trasē kā otrie, braucienu ledus kvalitāte paliek strauji švakāka! To apliecina 2.brauciena rezultāti, ka čehs Vrba teju apsteidza braucienā pašu Zubkovu!

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:02, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: galvenais, lai viņš tur acis vaļā, jo krieviem visas impērijas triumfs ir atlicis 2 braucienos. Latviešu ozoli vēl nocels zeltu.
Norvēģiem vēl rīt slēpošana jāpaņem, kas diez vai notiks.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-22 21:03, pirms 11 gadiem
Eu, kurš taisīs augšā eirovīzijas topiku?

  -1 [+] [-]

, 2014-02-22 21:03, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Atvaino, bet līdz OS beigām, lieku Tevi ignorētajos, zb Tavs spams.
pats vainīgs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:03, pirms 11 gadiem
Būs interesanti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:04, pirms 11 gadiem
Kas nu ir jocīgi, tad tas, ka ļoti ātri trase paliek lēnāka...praktiski daži braucieni un trase jau čupā...tādā ziņā, labi, ka rīt visi brauks kopā, tā kā viss pašu rokās.

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:04, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Eu, kurš taisīs augšā eirovīzijas topiku?
Par ko?
Par Olgu.
es laikam nedrīkstu piedalīties, mani atkal noārdīs

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:04, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Eu, kurš taisīs augšā eirovīzijas topiku?
velns gribu redzēt vēlreiz visus braucienus, es nespēju noticēt, ka mēs vinējām 0.34 un 0.2 zubkovu. Besī, ka no olimpiādes neko nevar redzēt atkārtojumā internetā video formātā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:05, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Kas nu ir jocīgi, tad tas, ka ļoti ātri trase paliek lēnāka...praktiski daži braucieni un trase jau čupā...tādā ziņā, labi, ka rīt visi brauks kopā, tā kā viss pašu rokās.
paskaties "pa logu" ārā
tur tak +18 pa dienu
trases saulainākajās daļās jau kurkuļi mučkuļi kurkuļojas ; )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-22 21:05, pirms 11 gadiem
viss kārtībā, mūsējiem būs medaļa! Iespējams pat sudrabs Takā nečiukstam, prieks ka iespēju robežās džeki izdarījuši lielisku darbu!

  +1 [+] [-]

, 2014-02-22 21:05, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: pats vainīgs
Agrim77 ir problēmas! kaut kā ar to jātiek galā!Lai šamam veicas!

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:06, pirms 11 gadiem
Visu izšķir 5 virāža. Ļoti nozīmīga tāpēc ka trases augšgalā. Ja labi izbrauc, tad no pārējiem sāk bēgt prom( perfeks piemērs otrais brauciens) , ja kļūdas tad daudz pazaudē laiku turpmākajā trases daļā kā piemērs 1 brauciens. Ceru, ka rīt tikpat teicami Osis tiks galā ar 5 virāžu un tad zelts būs mūsu!

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:06, pirms 11 gadiem
Nu ja izturees medaļām jabut bet gribas lai zubkovu nostumj tomēr jo krievi ir riebiga tauta kas nemak zaudet un priecajas par citu neveiksmeem it sevišķi zubkovs.

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:06, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: paskaties "pa logu" ārā
tur tak +18 pa dienu
trases saulainākajās daļās jau kurkuļi mučkuļi kurkuļojas ; )
nu bet te jau čaļi tagad brauc 10-11vakarā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-02-22 21:07, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Viņš var pulēt arī ko citu, bet ceru, ka viņa nesportisms atmaksāsies tieši šajās sacensībās
Zubkovs nedara neko unikālu, to pašu ko pārējās top ekipāžas.
ja to attiecina uz Zubkovu kā vienīgo, kurš nav īsti godīgs, tad tie ir vienkārši idiotisma pilni aizspriedumi, bet, ja to attiecini uz visiem, kuri zin kas jādara ar sliecēm, tad piekrītu, cerams ka nesportiskums atmaksāsies.
tad, tur jau jārunā ne tikai par Zubkovu

  +3 [+] [-]

, 2014-02-22 21:07, pirms 11 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Zubkovs nedara neko unikālu, to pašu ko pārējās top ekipāžas.
ja to attiecina uz Zubkovu kā vienīgo, kurš nav īsti godīgs, tad tie ir vienkārši idiotisma pilni aizspriedumi, bet, ja to attiecini uz visiem, kuri zin kas jādara ar sliecēm, tad piekrītu, cerams ka nesportiskums atmaksāsies.
tad, tur jau jārunā ne tikai par Zubkovu
Viņš jau runā par Zubkova smiešanos par citu neveiksmēm, nevis slidām.

  -2 [+] [-]

, 2014-02-22 21:08, pirms 11 gadiem
nu ko.... jatur ikšķi un jāsplauj ķepās un uz priekšu.. Bet zubkovam starta laiks atk 4.47 mili cipari krieviem

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:08, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: nu bet te jau čaļi tagad brauc 10-11vakarā...
pa dienu notiekošais nav bez sekām?

  -2 [+] [-]

, 2014-02-22 21:08, pirms 11 gadiem
marcelloo21 rakstīja: Nu ja izturees medaļām jabut bet gribas lai zubkovu nostumj tomēr jo krievi ir riebiga tauta kas nemak zaudet un priecajas par citu neveiksmeem it sevišķi zubkovs.
Palasi latviešu komentārus par krievu hokeja izlases zaudējumu, pēc tam pasaki, kura ir tā riebīgā tauta, kas priecājās par citu neveiksmēm..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:10, pirms 11 gadiem
MaigaisS rakstīja: Kads vel 4.47
tūrists, no sporta neko nesaprot, tikai lasa delfos komentārus, uz tādiem jāliek ignore (tas par Kanto21)

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:10, pirms 11 gadiem
Visi redzējām, abi braucieni stabili. Jābūt jaunam starta rekordam- mēs to nelūdzam, mēs to pieprasām!!! Tagad paklusēsim un gaidam rītdienu!!!

  +7 [+] [-]

, 2014-02-22 21:10, pirms 11 gadiem
Zubkova mazais ātrums trases vidū gan ir mistisks. Pirmajā braucienā Zubkovan 125km/h - Arntam 130km/h, bet Zubkovam pārsvars laika ziņā trasē pieaug. Otrajā braucienā Melbārdim 130km/h Zubkovam 122km/h bet pārsvars sarūk tikai par kādām 5 simdaļām attiecīgajā atzīmē uzreiz pēc šī ātruma fiksēšanas, tas ir par mazs. Tas viss ir aizdomīgi, bet protams Oskars malacis neskatoties uz to ir ļoti tuvu, lai veicas rīt!

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:11, pirms 11 gadiem
minkanak rakstīja: Viņš jau runā par Zubkova smiešanos par citu neveiksmēm, nevis slidām.
ok
tad viņš runā par māti, es par meitu.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-22 21:11, pirms 11 gadiem
kā gribētos tos smērētājus apsēdināt!

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:11, pirms 11 gadiem
Ir topiks gaisā, es eju pēc grauzdiņiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:11, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: pa dienu notiekošais nav bez sekām?
Kāds sakars? Uz brauciena sākumu jau trase ir ok, bet burtiski 15-20min intervālā paliek nelietojama. Šiem tač tur esot mežonīgākās saldēšanas iekārtas kā runā...tad ko? elektrību taupa un neslēdz iekšā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:12, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: paskatities uz katras ekpižās rezultātiem abos braucienos..

Oskars no 1mā brauciena atpaliek 0.03, Džeksons 0.01, Rašs 0.08..

Zubkovs 0.55, Arndts 0.59, Floršucs 0.36, Holkombs 0.58...

Vai vel kādam ir jautājumi par to ka Krievija, Asv un Vācija neapstrādā slidas?
HOL ARN ZUB brauca pa ledu no 4/5 sākās šļura
+ kaut kā labi bez kļūdām HOL un ARN izbrauca
krievs otrajā ar bišķi nofleitējās

un lieta darīta

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:13, pirms 11 gadiem
lawson3 rakstīja: Zubkova mazais ātrums trases vidū gan ir mistisks. Pirmajā braucienā Zubkovan 125km/h - Arntam 130km/h, bet Zubkovam pārsvars laika ziņā trasē pieaug. Otrajā braucienā Melbārdim 130km/h Zubkovam 122km/h bet pārsvars sarūk tikai par kādām 5 simdaļām attiecīgajā atzīmē uzreiz pēc šī ātruma fiksēšanas, tas ir par mazs. Tas viss ir aizdomīgi, bet protams Oskars malacis neskatoties uz to ir ļoti tuvu, lai veicas rīt!
Holkombam arī pirmajā bija ļoti lēns, bet pieauga pārsvars, paskaties, Francija2 arī 129 km/h bija. Vnk tajā vietā ir dīvains reljefs, viss atkarīgs no izejas trajektorijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:14, pirms 11 gadiem
Prieks par Melbārža 4nieku pēc pirmās dienas! 2 stabili braucieni, kamēr pārējiem līderiem otrais brauciens bija ievērojami sliktāks.
Gaidu rīt 2 stabilus braucienus un ZELTU!!!!

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:14, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Kāds sakars? Uz brauciena sākumu jau trase ir ok, bet burtiski 15-20min intervālā paliek nelietojama. Šiem tač tur esot mežonīgākās saldēšanas iekārtas kā runā...tad ko? elektrību taupa un neslēdz iekšā?
tāpat kā nostāvējusies gumija nav tik elestīga
cik Antarktīdā pabijis tēraudz nav tik ciets
tāpat...

p.s.
bet fiziku mācījos iepr. gs. tā kā varu piekāpties un atzīt savu kvazī teoriju

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:14, pirms 11 gadiem
lawson3 rakstīja: Zubkova mazais ātrums trases vidū gan ir mistisks. Pirmajā braucienā Zubkovan 125km/h - Arntam 130km/h, bet Zubkovam pārsvars laika ziņā trasē pieaug. Otrajā braucienā Melbārdim 130km/h Zubkovam 122km/h bet pārsvars sarūk tikai par kādām 5 simdaļām attiecīgajā atzīmē uzreiz pēc šī ātruma fiksēšanas, tas ir par mazs. Tas viss ir aizdomīgi, bet protams Oskars malacis neskatoties uz to ir ļoti tuvu, lai veicas rīt!
v netiek mērīts tieši, bet l/t. l=cosnt.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-22 21:15, pirms 11 gadiem
Problem? rakstīja: Palasi latviešu komentārus par krievu hokeja izlases zaudējumu, pēc tam pasaki, kura ir tā riebīgā tauta, kas priecājās par citu neveiksmēm..
tik smieklīgi lasīt tādu bleķi... tā nav neveiksme, bet normāls rezultāts dira tīmam... un normāla reakcija uz urālu zaudējumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:15, pirms 11 gadiem
Bail, ka RUS kaut ko samuhļīs tieši lai uzvarētu medaļu kopvērtējumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:15, pirms 11 gadiem
Nebutu slikti ja LV, GBR butu uz pjedestala, ne USA, GER.
Briti vairaak pelnijushi...

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:15, pirms 11 gadiem
entuziasts rakstīja: Prieks par Melbārža 4nieku pēc pirmās dienas! 2 stabili braucieni, kamēr pārējiem līderiem otrais brauciens bija ievērojami sliktāks.
Gaidu rīt 2 stabilus braucienus un ZELTU!!!!
ja mūsējasi apbrauks zubkovu, viņa bobu izjauks līdz pēdējai skrūvei, lai uztaisītu atkal dsq

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:15, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Kāds sakars? Uz brauciena sākumu jau trase ir ok, bet burtiski 15-20min intervālā paliek nelietojama. Šiem tač tur esot mežonīgākās saldēšanas iekārtas kā runā...tad ko? elektrību taupa un neslēdz iekšā?
Tas nozīmē to ka ir bijusi ietekme(uz negodīgumu)!Iepriekš divniekos to nenovērojām!Ka kāds tā spēj absteigt krievu braucienā!

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:16, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: Rīmenis nedaudz krīt uz nerva šodien ! kanāda nokrīt, a šim pirmā frāze ir ledus kvalitāte
bet diezgan loģiski, ja ņem vērā, ka aiz kanādieša pēc pāris večiem brauca osis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-22 21:16, pirms 11 gadiem
Paskaties Vankūveras bobsleja sacīkstes divniekiem un tur tu uzskatāmi redzēsi, kurš ir tas riebīgais purns, kurš priecājas par citu neveiksmēm, vēl nesagaidot, vai tas cits vesels izlīdīs no trases.

Problem? rakstīja: Palasi latviešu komentārus par krievu hokeja izlases zaudējumu, pēc tam pasaki, kura ir tā riebīgā tauta, kas priecājās par citu neveiksmēm..

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:16, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: Tici,ka Melbārdis var iebraukt medaļās?
es domaju ka var mierigi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:17, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Kāds sakars? Uz brauciena sākumu jau trase ir ok, bet burtiski 15-20min intervālā paliek nelietojama. Šiem tač tur esot mežonīgākās saldēšanas iekārtas kā runā...tad ko? elektrību taupa un neslēdz iekšā?
Nē, vienkārši ledus ir no piena pulvera
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-22 21:17, pirms 11 gadiem
Hmm...viena lieta, ko jau kāds minēja man neliek mieru!
Krievija Zelta medaļu kopvērtējumā ir vienādi ar Norvēģiem, zinot, ka vairāk zelta medaļas izcīnīt 50km var izcīnīt gan Ļegkovs, gan Nortugs (50km slēpošanā krieviem tik pat lieli meisteri, kā norvēģiem), tad Zubkova zelts viņiem vajadzīgs kā ēst (tas ir prestižs u.t.t., "tētis"ar nesapratīs!)! Un te nu viss var būt!

  +1 [+] [-]

, 2014-02-22 21:18, pirms 11 gadiem
sportists32 rakstīja: PAR ASV
Par LATVIJU
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:19, pirms 11 gadiem
Visu cieņu Melnbārža ekipāžai! Anyway,ļoti dīvaini,ka Holkombam, Arntam un Zubkovam par aptuveni 0.5 sec vājāki rez 2.brauc. nekā 1.brauc.

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:19, pirms 11 gadiem
RobisMC rakstīja: šis bija totāls WTF

startā 4,77 bet starpība palika tā pati 0,28 lai gan Osim 4,75 bija starts

vidū ātrums 122,7 kamēr Osim 130,9 bet Zubs tāpat uzvarēja summā

WTF
Es ar to ātrumu nesaprotu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-22 21:20, pirms 11 gadiem
Da kam vēl bez pašiem krieviem tas medaļu kopvērtējums interesē.

ellja rakstīja: Bail, ka RUS kaut ko samuhļīs tieši lai uzvarētu medaļu kopvērtējumā

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:21, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: tāpat kā nostāvējusies gumija nav tik elestīga
cik Antarktīdā pabijis tēraudz nav tik ciets
tāpat...

p.s.
bet fiziku mācījos iepr. gs. tā kā varu piekāpties un atzīt savu kvazī teoriju
Par nostāvējušos gumiju neko nezinu - parasti izlietoju un izmetu
P.S. Lab, tas tā - humoram tikai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:23, pirms 11 gadiem
baraviks rakstīja: Paskaties Vankūveras bobsleja sacīkstes divniekiem un tur tu uzskatāmi redzēsi, kurš ir tas riebīgais purns, kurš priecājas par citu neveiksmēm, vēl nesagaidot, vai tas cits vesels izlīdīs no trases.
Pilnībā piekrītu, pretīgs ir tas tipiņš. Bet vai mēs paši ar kaut ko labāki esam?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-22 21:24, pirms 11 gadiem
RobisMC rakstīja:

frutttto, 19:37, pirms 2 stundām, ignorēt, atbildēt
Bobā pirmais 3nieks jau ir skaidrs
frutttto, 19:38, pirms 2 stundām, ignorēt, atbildēt
Tici,ka Melbārdis var iebraukt medaļās?
merikikifans, 19:38, pirms 2 stundām, ignorēt, atbildēt
Melnbārdis var būt gan 4 gan 10,bet medaļas jau diemžēl sadalītas
Futbola "eksperti" savācās. Ne s*da no sporta tie tirliņi nesaprot

  -2 [+] [-]

, 2014-02-22 21:24, pirms 11 gadiem
Vilis15 rakstīja: Visu cieņu Melnbārža ekipāžai! Anyway,ļoti dīvaini,ka Holkombam, Arntam un Zubkovam par aptuveni 0.5 sec vājāki rez 2.brauc. nekā 1.brauc.
Kas tur dīvains? Pirmajā braucienā startēja pirmie, otrajā pēc 15+ ekipāžām. + Zubkovam tā viena sānslīde bija diezgan pamatīga.
Melbārdis pirmajā pieļāva vairākas kļūdas. Otrajā teju ideāls brauciens. Tāpēc arī līdzīgi rezultāti abos braucienos.

beidziet tak vienreiz to muhļīšanu meklēt.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-22 21:24, pirms 11 gadiem
RobisMC rakstīja: Miņins nervozi uzpīpē
Miņins nu ļoooti grib, nu ļooti grib turpināt darbu ar Krievijas dāmu izlasi, lai gan šīs OS ir pamatīga izgāšanās (9 un 16 vieta), zinot, ka krievu dāmas sezonas sākumā bija uz pjedestāla ( Kalgarī), un tad viss uz leju!

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:25, pirms 11 gadiem
jocker rakstīja: Okey, šis bija mūsējiem neveiksmīgs brauciens gan startā, gan trasē BET tie, kas domā, ka te viss ir tīrs var iet trīs mājas tālāk...
Nu pēķšņi viss palika tīrs? Varbūt pietiks sazvērestības teoriju?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-22 21:26, pirms 11 gadiem
RobisMC rakstīja:

frutttto, 19:37, pirms 2 stundām, ignorēt, atbildēt
Bobā pirmais 3nieks jau ir skaidrs
frutttto, 19:38, pirms 2 stundām, ignorēt, atbildēt
Tici,ka Melbārdis var iebraukt medaļās?
merikikifans, 19:38, pirms 2 stundām, ignorēt, atbildēt
Melnbārdis var būt gan 4 gan 10,bet medaļas jau diemžēl sadalītas
standartiņš.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-22 21:27, pirms 11 gadiem
redzat runā LTV7
swordman un bimbis pēc 30 gadiem

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:27, pirms 11 gadiem
RobisMC rakstīja: vai tad viņš beļģietes netrenēja?
Jūnijā jau sāka trenēt Krievijas dāmas!
Miņins: "Vēlos turpināt darbu ar Krievijas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:28, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: Palasi manu nākamo postu,ka viss ir atkarīgs no 2.brauciena ! Gan jau pats arī neticēji,ka Oskars tik monstruāli nobrauks
OO nē, šito s*da atrunu tu nepiesiesi nevienam, ne mirkli nešaubījos, ka 2. brauciens būs daudz labāks.

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:28, pirms 11 gadiem
baraviks rakstīja: Da kam vēl bez pašiem krieviem tas medaļu kopvērtējums interesē.
tur tā lieta, ka krieviem interesē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:30, pirms 11 gadiem
eziitis rakstīja: Kas tur dīvains? Pirmajā braucienā startēja pirmie, otrajā pēc 15+ ekipāžām. + Zubkovam tā viena sānslīde bija diezgan pamatīga.
Melbārdis pirmajā pieļāva vairākas kļūdas. Otrajā teju ideāls brauciens. Tāpēc arī līdzīgi rezultāti abos braucienos.

beidziet tak vienreiz to muhļīšanu meklēt.
es jau uzreiz nesaku, ka viņi krāpjas utml. Un ja arī viņi taisa tās viltības ar slidām,tāpat nepierādīsi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:53, pirms 11 gadiem
kādi koeficienti bija visiem ?

     [+] [-]

, 2014-02-22 21:59, pirms 11 gadiem
oscarsq rakstīja: Nu pēķšņi viss palika tīrs? Varbūt pietiks sazvērestības teoriju?
Sakarā ar kanādiešu kritienu starta laika aizkavējās,tā kā...

     [+] [-]

, 2014-02-22 22:10, pirms 11 gadiem
Kaut nu Ķibis tiktu desmitniekā, tā būtu konfekte!

     [+] [-]

, 2014-02-22 22:12, pirms 11 gadiem
kristaps24 rakstīja: Ap*irsās slidu smērētāji, 2. un 4. braucienā neies cauri!

aga riit galvenais Osim daudz nepakaast 3 braucienaa! jo uz svaiga ledus paareejiem sliid labaak!

     [+] [-]

, 2014-02-22 22:17, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Ogļraci, laikam esi losis ja nesaproti par ko iet runa. Domāju, ka daudziem ir atmiņā zubkova uzvedība vienās no sacensībām, kad viņš lēkāja no prieka par pretinieka kritienu, pat nezinot vai sportists ir guvis traumu vai nē. Atšķirībā no viņa, man ir cieņa pret brāļiem Šiciem kuri nemaz nestaroja par pretinieka neveiksmi
VAri internetā mani saukt kā gribi, tas visu pacieš un ciest reti kuram rakstītājam sanāk par to, tapēc, neapvainošos, bet es ļoti labi zinu stāstu par Zubkovu.
Es rakstīju par sliecēm, tu par viņa attieksmi, sanāca nesaprašanās, bet es tevi par lohu tapeč nesaucu, ka pārmeeties uz citu stāstu...

     [+] [-]

, 2014-02-22 22:19, pirms 11 gadiem
PiparsOksiks rakstīja: Žēl,ka 3ais un 4ais brauciens nav uzreiz,jo pa nakti krievi atkal "apstrādās" attiecīgi savas slieces un viss nostāsties tā, kā vēlas Vladimirs Vladimirovičs!
shiis iesmeretas slidas labi sliid uz svaigu aatru ledu! bet uz izbraukata kad visi startee apgriezta seciba muuseejiem ir labaaki aatrumi! taa pataam bija arii divniekos kur muuseejiem otrajaa braucienaa 3 laiks bija!

  -1 [+] [-]

, 2014-02-22 22:29, pirms 11 gadiem
Kritiena dēļ 2. braucienā izjuka grafiks, kā dēļ Kosmiskā Bura iedarbojās uz Melbārža bobu, kas arī laimīgas nejaušības kārtā ir nokrāsots baltā krāsā.

     [+] [-]

, 2014-02-22 22:40, pirms 11 gadiem
Problem? rakstīja: Palasi latviešu komentārus par krievu hokeja izlases zaudējumu, pēc tam pasaki, kura ir tā riebīgā tauta, kas priecājās par citu neveiksmēm..
Kad tev apzags dzīvokli, tad būsi riebīgs tipiņš, jo nezin, kādā sakarā uz zagli dusmosies un vēlēsi viņiem ļaunu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-02-22 22:49, pirms 11 gadiem
Swordsman rakstīja: Kad tev apzags dzīvokli, tad būsi riebīgs tipiņš, jo nezin, kādā sakarā uz zagli dusmosies un vēlēsi viņiem ļaunu.
Kāds sportistiem sakars ar politiku?

     [+] [-]

, 2014-02-22 23:05, pirms 11 gadiem
Ok, es joprojām neticu šim brīnumam, bet kopumā esmu lepns par mūsu puišiem. Cerams, ka atlikušajos braucienos Zubkovs nobrauks tikpat slikti kā otrajā braucienā.

     [+] [-]

, 2014-02-22 23:19, pirms 11 gadiem
otrajaa braucienaa Oskaram laiks ir sliktaaks nekaa pirmajaa braucienaa par 3 simtdaljaam, paareejiem vispaar otrais brauciens par pussekundi leenaaks nekaa pirmais, vai tad tik traki sliktaaka ledus kvalitaate var buut otrajaa braucienaa?

     [+] [-]

, 2014-02-22 23:22, pirms 11 gadiem
Biju par Zubkovu labākas domās. Ka tik par kaut ko pačīkstēt, turklāt vēl mājas trasē!

     [+] [-]

, 2014-02-22 23:34, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: Palasi manu nākamo postu,ka viss ir atkarīgs no 2.brauciena ! Gan jau pats arī neticēji,ka Oskars tik monstruāli nobrauks
kas ta nu, jau gatavs skriet uz lidostu sagaidīt medaļniekus pirmajās rindās? pretīgs tips...

     [+] [-]

, 2014-02-23 01:13, pirms 11 gadiem
Teiksim kā ir - ja mūsējos nenoņems no trases, tad medaļa ir visai reāla. Diemžēl reālāks ir pirmais variants
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja