Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:5, Did:0, useCase: 3

"Giro" kalnu karalim EPO

Andrejs Siliņš

"Giro" kalnu karalim EPO
Emanuels Sella
Foto: AP

Triju "Giro d'Italia" posmu uzvarētājs Itālijas riteņbraucējs Emanuels Sella Starptautiskās riteņbraukšanas vienības (UCI) pārbaudēs pieķerts EPO lietošanā, ziņo cyclingnews.com

"Tā bija mērķtiecīga pārbaude," sacīja UCI prezidents Pets Makkvaids. "Analīzes tika paņemtas 23. jūlijā, un mēs tās pārbaudījām Parīzē. Mēs Sellam bijām pievērsuši īpašu uzmanību ārpus sacīkstēm. Lai zinātu iespējamos noteikumu pārkāpējus, mēs izmantojam ļoti plašu informāciju."

Sella bija paņēmis atvaļinājumu no riteņbraukšanas un apprecējies, bet grasījās atgriezties "Trofeo Matteotti" komandā. "Giro" slavenajā daudzdienu velobraucienā Sella šogad bija uzvarējis trijos kalnu posmos.

Izmantotie resursi:
cyclingnews.com

  +9 [+] [-]

, 2008-08-06 08:21, pirms 16 gadiem
Nevar but! Ritenbrauksana, cik zinu, ir tirakais un godigakais sporta veids pasaule!

     [+] [-]

, 2008-08-06 08:32, pirms 16 gadiem
Šķiet šis sporta veids mirst. Ir jāatsakās no daudzdienu velobraucieniem - citādi nekas mainīties nevar. Iedomājieties, ka būtu daudzdienu maratona sacensības - divas nedēļas no vietas skrietu maratonus... skaidrs, ka bez ķīmijas tur neiztiek neviens. Sasēdina uz riteņiem kiborgus un skatās, kurš labāk noregulēts.

  -3 [+] [-]

, 2008-08-06 08:55, pirms 16 gadiem
es taču reiz jau teicu, ka visus esošos riteņbraucējus padzīt un paņemt tikai jauniņos un katru dienu viņiem ņemt analīzes!!! Esošie ir nelabojami samitāti ar visādiem EPO...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-08-06 09:54, pirms 16 gadiem
viens netīrs sportaveids

     [+] [-]

, 2008-08-06 10:04, pirms 16 gadiem
Sella bija paņēmis atvaļinājumu no riteņbraukšanas un apprecējies, bet grasījās atgriezties "Trofeo Matteotti" komandā

Tagad varēs izbaudīt kārtīgu medusmēnesi, ja aiz restēm neiebāzīs...

  +4 [+] [-]

, 2008-08-06 10:09, pirms 16 gadiem
buuvnieks rakstīja: es taču reiz jau teicu, ka visus esošos riteņbraucējus padzīt un paņemt tikai jauniņos un katru dienu viņiem ņemt analīzes!!! Esošie ir nelabojami samitāti ar visādiem EPO...


Kur tādi cirvji gan rodās ? Tādiem kā tev , arī kreatīns un vitamīni ir ķīmija, esmu gatavs derēt, ka nejēdz kas tie steroīdi ir un ko vinji dod. Tāpat kā daudzi citi te. Te figurē mīts, tipa - arijās ripas un ta mauc. Ideja tāda, ka ne sportsts, bet gan ripas mauc. Bulshits tas viss. Bez MILZĪGA darba treniņos utt neiztiek neviens, bez tā visām ripām 0 vērtība. Un lieto tiešām lielākā daļa, vai visos sportos. Un tīrās un atkal lieto. Jautājums tikai - cik kuram naudas medicīnai, lai pareizajā laikā būtu tīrs. Šo čali jau ar nenoķēra mačos, cik sapratu.........tā ka lieciet vien man mīnusus un fantazējiet par tīro sportu. Bet realitāte ir tāda, ka PRO līmenī, lieto vai visi. Un piemēram tādus spēkavīrus vispār uz doptestiem neņem miniet trīsreiz - kāpēc ?

  -2 [+] [-]

, 2008-08-06 10:17, pirms 16 gadiem
PS Agrāk vai vēlāk, bet steroīdi kļūs par atļautu lietu. Jau tagad ēdot no Ķīnas atvestu vistu, neviens nevar būt drošs,ka tā nesatur steroīdu atliekas, starp citu. Man žēl tā čaļa.......

  -1 [+] [-]

, 2008-08-06 10:45, pirms 16 gadiem
Pro tour komandu braucēji, kuri kko sasniedz visi rij dopingu..

  +2 [+] [-]

, 2008-08-06 11:43, pirms 16 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Kur tādi cirvji gan rodās ? Tādiem kā tev , arī kreatīns un vitamīni ir ķīmija, esmu gatavs derēt, ka nejēdz kas tie steroīdi ir un ko vinji dod. Tāpat kā daudzi citi te. Te figurē mīts, tipa - arijās ripas un ta mauc. Ideja tāda, ka ne sportsts, bet gan ripas mauc. Bulshits tas viss. Bez MILZĪGA darba treniņos utt neiztiek neviens, bez tā visām ripām 0 vērtība. Un lieto tiešām lielākā daļa, vai visos sportos. Un tīrās un atkal lieto. Jautājums tikai - cik kuram naudas medicīnai, lai pareizajā laikā būtu tīrs. Šo čali jau ar nenoķēra mačos, cik sapratu.........tā ka lieciet vien man mīnusus un fantazējiet par tīro sportu. Bet realitāte ir tāda, ka PRO līmenī, lieto vai visi. Un piemēram tādus spēkavīrus vispār uz doptestiem neņem miniet trīsreiz - kāpēc ?


+1 no manis, pilnīgi piekrītu tavam teiktajam, daudzi tiešām neizprot to visu dopinga padarīšanu.
Pareizi teici lieto visi, un domāju, ka 99% olimpiskajā 100m finālā visi ir lietojuši, tikai cita lieta, ka pirms sacensībām ir attīrījušies, lai nenoķer.
Sagatavošanās posmā elites sportisti lieto visi dopingu, bet daži arī sacensību laikā (tos arī noķer), tāds ir mūsdienu sports ja gribi būt topsportists, tad bez dopinga neiztiski.

  -1 [+] [-]

, 2008-08-06 12:00, pirms 16 gadiem
Var jau protams atļaut visos sporta veidos dopingu, bet tad tas vairs nebūs sportistu cīņa (nu pa pusei). Aizliegt tikai alco un narkotikas.

  -1 [+] [-]

, 2008-08-06 12:00, pirms 16 gadiem
Nee! Dzhiro kalnu karalis un dopings? Pilniigi izsleegts, tas tachu nevar buut!

Definiicija. Tiira ritenjbraukshana noziimee bez dopinga iekljuut profesionaalaa komandaa.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-06 13:06, pirms 16 gadiem
Mandaliina rakstīja: Var jau protams atļaut visos sporta veidos dopingu, bet tad tas vairs nebūs sportistu cīņa (nu pa pusei). Aizliegt tikai alco un narkotikas.

It will never happen. Daudzas vielas, ko sportisti rij, ir ļoti kaitīgas veselībai un atļaut legāli lietot tās pilnīgi visiem būtu tas pats, kas Pļavniekos nodarboties ar sērijveida slepkavošanu.

     [+] [-]

, 2008-08-06 13:22, pirms 16 gadiem
nu basketbola kokains, tad tas ir ta biku navejosi

     [+] [-]

, 2008-08-06 13:34, pirms 16 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: PS Agrāk vai vēlāk, bet steroīdi kļūs par atļautu lietu. Jau tagad ēdot no Ķīnas atvestu vistu, neviens nevar būt drošs,ka tā nesatur steroīdu atliekas, starp citu. Man žēl tā čaļa.......

EPO nav nekāda sakara ar steroīdiem, tas nav kaitīgs un tiek lietots medicīnā, nepareizi lietojot iespējamas dzīvībai bīstamas komplikācijas

     [+] [-]

, 2008-08-06 13:46, pirms 16 gadiem
yuka rakstīja: .... Daudzas vielas, ko sportisti rij, ir ļoti kaitīgas veselībai un atļaut legāli lietot tās pilnīgi visiem būtu tas pats, kas Pļavniekos nodarboties ar sērijveida slepkavošanu.

Pilnīgi piekrītu, vēl vairāk - uzskatu, ka pat TdF top līmeņa rezultātus var sasniegt, nelietojot dopingu - t.i. aizliegtos preparātus. Legālo līdzekļu klāsts ir ļoti plašs un, labi pārzinot to iespējas, ir iespējams pilnībā nodrošināt rehabilitācijas procesu visaugstākajā līmenī.

  +2 [+] [-]

, 2008-08-06 13:47, pirms 16 gadiem
Starpcitu! Vakardienas vai pat aizvakardienas jaunums......!
Pēdējo gadu modes kliedzienu "mircera", jeb "ceru" iemācījušies atkost...! Un precīzi tagad pasaka, ko čaļi lietojuši. Ja agrāk norādīja tikai uz EPO, tad atgad jau smalkāk. Būs vien moška čaļiem jāķeras klāt vecaj'[am vērībām..... Bet! liekas ka tik un tā čalis ir uzķēries nejauši, jo šitā štellīte, cik dzirdēts pagaid'm ir ar vis ilgāko iedarbību un samērā ātru pussabrukšanas periodu. Koroče, ja puiku būtu testējuši pēc nedēļas iespējams viss būtu OK.

Bet tos nolicējus RRRRRR! neieredzu!
RITEŅBRAUKŠANA IR UN PALIEK VIENS NO TĪRĀKAJIEM IZTURĪBAS SPORTA VEIDIEM, JO NEVIENS SPORTAVEIDS TIK DAUDZ NEIEGULDA DOPA IZSKAUŠANĀ!!!!! Es šitos "visgudrīšus" gribu aiz vienas vietas pakārt!
(liekas tikko brāļu tautai pirms olimpiādes visu sieviešu komandu vieglatlētikā noņēma)
Neskatoties uz visu šitās štellītes čaļi lieto jau ap 30 gadus. Nolmiruši ir tikai idioti, pilnīgi nesaprašas, vai arī tie, kuriem tā pat dievs bija lēmis. un kur tad ir tā kaudze ar miroņiem ar ko baida WADA? Ja jau tas viss ir tik kaitīgs, un ja jau visi (kā te dažs labs apgalvo) to lieto tik dzīvībai bīstamās devās, tad liekas ka puse komandu sporta ārstu, vai sporta ārstu, ar kuriem čaļi (augstākās porves čaļi) konsultējās ir pilnīgi idioti un vēlas lai šamējie atdotu galus! Kā jums liekas, vai šāds apgalvojums iztur kritiku?
Nu ko gvelžat!?

     [+] [-]

, 2008-08-06 13:58, pirms 16 gadiem
Ir viņas kaitīgas, pirmām kārtām liels slogs uz aknām/nierēm, jo vitaminizācija tur nepajokam.

Pauls, tāds TDF top līmenis nemaz nav, tur vnk piedalās ProTour komandas, kurās jau vot tikt ir ļoti grūti.. paskat, cik tad no LV ir ProTour braukuši...

Domāju, daudzi varētu vnk sēdēt `peletona astē`, jo tur praktiski nav jāmin pedāļi un pulss tuvu 110.

Lai arī esmu šosejas amatieris, vienalga daudzdieninieks man nav pa prātam vēl Tur tiešām jābūt kiborgam

  +2 [+] [-]

, 2008-08-06 14:10, pirms 16 gadiem
atkal!tas nenozime ka ritenjbraukshana ir netirakais sporta veid! manuprat ritenbraukshana ir viens no sporta veidiem kur bezmazvai katru dienu tiek parbaudit paris 10 sportisti un tiek vismaz pieversta liela uzmaniba shiem doperiem nezinu nevienu citu sporta veidu kursh ta parbauda savus sportistus!paskatieties piemeram v-atletiku naak olimpiade sakas vinjiem parbaudes un jaw cik daudz sportisti tiek piekjerti epo lietoshanaa tas nozime ka arii parjiem sporta veidiem ir janjem piemers no ritenjbraukshanas un japarbauda savi sportisti!

     [+] [-]

, 2008-08-06 14:16, pirms 16 gadiem
Mandaliina rakstīja: Ir viņas kaitīgas, pirmām kārtām liels slogs uz aknām/nierēm, jo vitaminizācija tur nepajokam. - "DARBS AR AKNĀM" IR ĻOTI BŪTISKA REHABILITĀCIJAS PROCESA SASTĀVDAĻA !!!
.....
Domāju, daudzi varētu vnk sēdēt `peletona astē`, jo tur praktiski nav jāmin pedāļi un pulss tuvu 110.

...
DOMĀJU, NO LATVIJAS "PROFIŅIEM" NEVIENS LĪDZ GALAM NEATSĒDĒTU, JAU PĒC 10.DIENAS RĪTA PULSS BŪTU 110 ...

     [+] [-]

, 2008-08-14 04:22, pirms 16 gadiem
saprotiet to, kad to, ko rij = zāles, ir paša sportista ziņā, bet pats galvenais ir tas, lai neuzķertos - asins vai urīna prove nebūtu pozitīva.
tad pasakiet kkādu sporta veidu, kur nelieto aizliektās vielas, un es pat domāju, kad pat šahisti iemet kkādu šaibu ribās, lai tās bumbiņas smadzenēs ātrāk kustētos.?.?.?