Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:166, Did:0, useCase: 3

Latvija piekāpjas Baltkrievijai

Edgars Bērziņš
Edgars Bērziņš

Latvija piekāpjas Baltkrievijai
Liene Jansone uzbrukumā.
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Šodien Latvijas nacionālā sieviešu basketbola izlase piedzīvoja otro zaudējumu Pekinas olimpisko spēļu basketbola turnīrā, A apakšgrupas mačā ar rezultātu 57:80 piekāpjoties Baltkrievijas valstsvienībai.

Sākumsastāvi

Latvija: Eglīte, Baško, Jēkabsone-Žogota, Tamane, Kubliņa.
Baltkrievija: Padabeda, Masilionene, Leučanka Veremejenka, Trafimava.

Sākums līdzīgs

Tāpat kā iepriekšējā spēlē pret Krieviju, pirmos punktus Latvijas izlases labā pēc eleganta apspēlēšanas manevra guva Gunta Baško. Jau no paša spēles sākuma baltkrievietes savus uzbrukumus ļoti bieži centās virzīt caur groza apakšu, taču latvietes vieglus punktus gūt neļāva, tā vietā lieliski spēlējot aizsardzībā un uzbrukumā saraustot pretinieču aizsardzību ar teicamiem caurgājieniem (šajā elementā atkal jāuzteic Baško) – pēc nospēlētām četrām minūtēm rezultāts 13:6. Lai arī mača sākums mūsu basketbolistēm izvērtās ļoti sekmīgs, ceturtdaļas vidusdaļā uzbrukums nedaudz iestrēga, un baltkrievietēm izdevās rezultātu izlīdzināt – 13:13. Atlikušajā pirmās desmitminūtes laikā spēle izlīdzinājās, un pēc pirmās ceturtdaļas latvietes atradās iedzinējos ar viena punkta starpību – 20:21.

Baltkrievietes pārņem iniciatīvu

Otrās ceturtdaļas sākums mūsu meitenēm izdevās salīdzinoši neveiksmīgs, jo baltkrievietes, lieliski darbojoties kā aizsardzībā, tā arī uzbrukumā, pēc trim nospēlētām minūtēm izvirzījās vadībā ar 28:23. Latvietēm divu minūšu laikā izdevās šo nelielo izrāvienu apturēt (29:28) un izlīdzināt mača gaitu. Lielākās galvassāpes mūsu izlasei sagādāja pretinieču garā gala spēlētājas - Leučanka un Veremejenka. Otrās ceturtdaļas beigās Ainars Zvirgzdiņš laukumā pirmo reizi sūtīja Elīnu Babkinu, kura līdz ar to piedzīvoja savu debiju olimpiskajās spēlēs, taču arī viņa nespēja sakārtot mūsu spēli uzbrukumā. Tikmēr pretinieces, šķiet, bija atradušas veidu, kā apspēlēt mūsu aizsardzību un pamazām sāka palielināt savu pārsvaru, kas vienu brīdi sasniedza jau septiņus punktus. Pateicoties Guntas Baško sekmīgajam caurgājienam pirmā puslaika izskaņā, mūsu meitenes pēc 20 nospēlētām minūtēm atradās iedzinēju lomā vairs tikai ar pieciem punktiem – 35:40.

Septiņās minūtēs četri gūti punkti...

Otro puslaiku krietni apņēmīgāk uzsāka Bujaļska trenētās baltkrievietes, veicot izrāvienu 8:2 un sasniedzot 11 punktu pārsvaru – 48:37. Pēc neilga brīža rezultāta tablo vēstīja jau 39:50 par labu mūsu pretiniecēm , kas lika Ainaram Zvirgzdiņam pieprasīt minūtes pārtraukumu. Arī minūtes apspriede vēlamo rezultātu nedeva, jo latvietes turpināja ļoti slikti darboties uzbrukumā, kamēr pretinieču pārsvars pamazām pieauga. Ceturtdaļas vidū tas sasniedza jau 16 punktus – 39:55. Par vājo uzbrukuma efektivitāti liecina fakts, ka septiņu minūšu laikā mūsu zeltenes bija guvušas vien četrus punktus…Lai arī ceturtdaļas vidū mūsu izlases meiteņu sniegums lika domāt, ka spēles liktenis jau ir izšķirts, trešās desmitminūtes beigās latvietes biežāk sāka sekmīgi apdraudēt pretinieču grozu un tādā veidā guva nelielu emocionālo pacēlumu, kas palīdzēja arī laukumā. Pirms izšķirošās ceturtdaļas pretinieču pārsvars vairs tikai 11 punktu vērtībā – 49:60.

Atspēlēties neizdodas

Pēdējās ceturtdaļas sākumā savu pirmo trīspunktu metienu olimpisko spēļu turnīrā iemeta Jēkabsone-Žogota, samazinot pretinieču pārsvaru līdz astoņiem punktiem (52:60). Saprotot, ka spēle vēl nav zaudēta, latvietes laukumā sāka darboties ar citu enerģijas līmeni. Diemžēl vēlamo rezultātu tas nedeva, jo bumba vairumā gadījumu savu mērķi nesasniedza, galvenokārt muļķīgo kļūdu un paviršību dēļ. Sešas minūtes pirms mača beigām Baltkrievijas izlases pārsvars sasniedza 14 punktus - 52:66. Arī atlikušajā mača daļā notikumus laukumā diktēja mūsu pretinieces, kamēr mūsu valstsvienības meitenes turpināja nesekmīgi darboties uzbrukumā. Spēles beigu rezultāts - 57:80.

Par rezultatīvāko spēlētāju mūsu valstsvienības sastāvā kļuva Gunta Baško, kura guva 19 punktus (17 no tiem tika gūti pirmajā puslaikā) un izcīnīja piecas atlēkušās bumbas. Tāpat solīdu sniegumu laukumā demonstrēja Liene Jansone, atzīmējoties ar 16 punktiem un sešām bumbām zem groziem. Baltkrievijas izlasē rezultatīvākā ar 22 punktiem bija Jeļena Leučanka.

Lai kvalificētos izslēgšanas spēlēm, Latvijas izlasei jāiekļūst A apakšgrupas četru labāko komandu skaitā, kas tagad būs visai sarežģīti izpildāms uzdevums. Mūsu meitenēm vēl jāmērojas spēkiem ar Brazīlijas, Austrālijas un Korejas valstsvienībām.

Pekinas olimpisko spēļu sieviešu basketbola turnīrs

Latvija - Baltkrievija 57:80 (20:21, 15:19, 14:20, 8:20).
Latvija: Baško 19 (5 atl.b.), Jansone 16 (6 atl.b.), Jēkabsone-Žogota 12 (5 kļ.), Kubliņa 5 (6 atl.b.), Eglīte 3, Tamane 2 (6 atl.b.), Babkina, Eibele, Putniņa, Krūmberga, Tāre, Brumermane.
Baltkrievija: Leučanka 22, Troina 17, Snitsina 12, Veremejenka 10 (9 atl.b.), Kresa 7, Trafimava 5, Masilionene 3, Padabeda 2, Marčanka 2.

A apakšgrupa

VietaValstsUzvarasZaudējumiPunkti
1. Krievija 2 0 4
2. Baltkrievija 1 1 3
3. Koreja 1 1 3
4. Austrālija 1 0 2
5. Latvija 0 2 2
6. Brazīlija 0 1 1

Saistītie raksti:
Zvirgzdiņš: "Anetei pašai jātiek galā"
Eglīte: "Pārāk ļoti gribas uzvarēt..."

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-11 14:42, pirms 16 gadiem
Līdz stīpai droši vien grūti aizmest uztraukuma dēļ - rokas švakas, trīcošas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-11 14:42, pirms 16 gadiem
cik komandas tiek no grupas ārā?

     [+] [-]

, 2008-08-11 14:44, pirms 16 gadiem
Bjanko rakstīja: cik komandas tiek no grupas ārā?
4

  +2 [+] [-]

, 2008-08-11 14:45, pirms 16 gadiem
nu ko visi Dimanta kausa laika bija eiforija par LV izlasi!!!
Bet kas notiek tagad?

  +1 [+] [-]

, 2008-08-11 14:45, pirms 16 gadiem
Lasu un briinos, kuri tad bijas tie daudzie fani, kas tik ljoti kladzinaaja par medaljaam olimpiaadee???

Paaris izleeceeji protams bija, bet tomeer relatiivi lielaakaa liidzjuteeju dalja bija piezemeeti - medaljas vareetu ieguut tikai fantastisku sakritību rezultātā!

Meitenes speeleejiet ar vieglu praatu - Juus esat malaces taapat jau muusu sirdiis!

Man patika kaa Liene Jansone teica peec kvalificeeshanaas olimpiaadei - paraadiisim visai pasaulei, kaa latvietes speelee basketbolu ar visu sirdi un dvēseli!

Tiešām-vienalga vai zaudējam ar -10 vai -40, galvenais kapājam no visas sirds un izliekam tos 100%. Apmierinātas būs gan pašas, gan arī līdzjūtēji!

  -2 [+] [-]

, 2008-08-11 14:47, pirms 16 gadiem
Adalberto rakstīja: Tiešām-vienalga vai zaudējam ar -10 vai -40, galvenais kapājam no visas sirds un izliekam tos 100%. Apmierinātas būs gan pašas, gan arī līdzjūtēji!

Grūti līdzjutējus nosaukt par apmierinātiem, ko? Galvenais tomēr ir rezultāts, nevis pašatdeve...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-08-11 14:50, pirms 16 gadiem
Adalberto rakstīja: Lasu un briinos, kuri tad bijas tie daudzie fani, kas tik ljoti kladzinaaja par medaljaam olimpiaadee???

Paaris izleeceeji protams bija, bet tomeer relatiivi lielaakaa liidzjuteeju dalja bija piezemeeti - medaljas vareetu ieguut tikai fantastisku sakritību rezultātā!

Meitenes speeleejiet ar vieglu praatu - Juus esat malaces taapat jau muusu sirdiis!

Man patika kaa Liene Jansone teica peec kvalificeeshanaas olimpiaadei - paraadiisim visai pasaulei, kaa latvietes speelee basketbolu ar visu sirdi un dvēseli!

Tiešām-vienalga vai zaudējam ar -10 vai -40, galvenais kapājam no visas sirds un izliekam tos 100%. Apmierinātas būs gan pašas, gan arī līdzjūtēji!


Ak Dievs, ko tu tur muldi. Zaudējums uzplēš brūces, turklat kāds zaudējums. Vajag ar galvu spēlēt

  -1 [+] [-]

, 2008-08-11 14:51, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Kā jau sieviete tu pārāk presoniski uztver viņa sacīto. Neko gudru un baigi sakarīgu viņš nepateica, bet viņa sašutums ir saprotams. Arī par tām kļūdām, neviens jau te nenoliek sieviešu dzimumu, vnk basketbolā sievietēm ir raksturīgas kļūdas un tās bieži vien ir daudz, šodien to bija vēl vairāk kā parasti. Apstrīdēt to ir diezgan muļķīgi. Tāre pagaidām dara tikai netīro darbu aizsardzībā, jo, acīmredzami, nav pilnībā atkopusies un uzbrukumā viņa ir 0. Tomēr viņas artava ir liela, mājās viņai noteikti nav jābrauc.
Es šo to tikai precizēju...

tu kā sieviete, tu kā sieviete....
bet es jau neteicu, ka es baigi priecājos par šo spēle, es arī kritizēju, bet ne tik dziļi personiski...jā, sievietes kļūdās, bet paraudzīsimies uz vīriešu izlasi, kura arī kļūdas, nepiedalas OS un prot zaudēt pat Zviedrijai un retais vēlas izlasē ieguldīt darbu, vienkāršāk sakot - bez attieksmes...
Tāre viemēr dara netīro darbu un kaut vai uzbrukumā ir nulle(pašlaik), viņu var atspēkot reti kura...to darbu ko viņa iegulda izlasē, sevī, jaunajās...
ai, man nepatīk strīdēties...

     [+] [-]

, 2008-08-11 14:55, pirms 16 gadiem
gym_bunny rakstīja: ....jā, sauļuks mums ir VISĪSTĀKĀ sieviete ..ĪSTĀKAS vienkārši nemēdz būt ..ja tu viņu redzētu - ...iemīlētos līdz neprātam un nespētu aizmirst...un viņa to apzinās un ar to manipulē.. Lielāku manipulatori par sauļuku es vienkārši nepazīstu..

sāc man jau vīru meklēt, ko?

  +1 [+] [-]

, 2008-08-11 14:57, pirms 16 gadiem
polārlācēns rakstīja: Ir apaligas un tad vel ir ari tadas, kuras ir 3 maju platuma.. Tas pats gna attiecas uz viriesiem.

un Tu gribi teikt, ka tas na spams?!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-11 14:57, pirms 16 gadiem
Edison rakstīja: Es ierēkšu par visiem,kuri sēj pesimismu,ja tomēr mūsējās tiks tālāk!!!!!!!!

Par viņiem nevajag smieties, viņus vajag pažeelot. Man tiešaam viņus žeel, jo diemžeel šii slimiiba nav aarsteejama.
Tiem, kuri sapņo par medaļaam, tuvaakajaa laikaa iesaku nolaisties uz zemes, jo citaadi var saslimt ar citaam stul.baam slimiibaam.

  -2 [+] [-]

, 2008-08-11 14:58, pirms 16 gadiem
Artis Spertāls rakstīja: Ko lai saka - diezgan apkaunojoši.
Nezinu kas meitenēm noticis, bet tās nav mūsējās.
-20 Baltkrievijai?
Mēs tak cerējām/ceram uz medaļām!
NU WTF?
Kāpēc Latvija nevar vinēt tos, ko jāvinē, zaje.bal?
Paši atkal bedri izrakām sev.

Nav ko žēlot. Džekus arī neviens nežēloja, kad viņi zaudēja. Ja nevar saņemties, nu tad i nafig? Man jau brīžiem bēdīgi dzīvot Latvijā. Visu varam, bet beigās..čušš.

     [+] [-]

, 2008-08-11 14:58, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Ak Dievs, ko tu tur muldi. Zaudējums uzplēš brūces, turklat kāds zaudējums. Vajag ar galvu spēlēt


Kino, no kurienes esi nokritis - es neesmu Dievs un basi spēlē ar rokām, un vispār par kādām plēstām brūcēm tu te vispār murgo? Baltkrievija ir nr.3 Eiropā - aljo

  -1 [+] [-]

, 2008-08-11 14:59, pirms 16 gadiem
Bija sāpīgi skatīties nākotne arī neko labu nesola, vajag kaut ko mainīt!

     [+] [-]

, 2008-08-11 15:00, pirms 16 gadiem
SAWLE rakstīja: tu kā sieviete, tu kā sieviete....
bet es jau neteicu, ka es baigi priecājos par šo spēle, es arī kritizēju, bet ne tik dziļi personiski...jā, sievietes kļūdās, bet paraudzīsimies uz vīriešu izlasi, kura arī kļūdas, nepiedalas OS un prot zaudēt pat Zviedrijai un retais vēlas izlasē ieguldīt darbu, vienkāršāk sakot - bez attieksmes...
Tāre viemēr dara netīro darbu un kaut vai uzbrukumā ir nulle(pašlaik), viņu var atspēkot reti kura...to darbu ko viņa iegulda izlasē, sevī, jaunajās...
ai, man nepatīk strīdēties...

Par mūsu vīriešu izlasi es pat labāk nerunātu, viena vienīga vilšanās. Tāpēc, šķiet, Latvijā no mūsu meitenēm gaida daudz vairāk, jo viņām vismaz ir kādi sasniegumi basketbolā nekā vīriešiem. Un skatoties šādas spēles, ļoti sāp, ir pilnīga nesaprašana, kas par vainu.
Strīdēties arī es negribu, bet vnk pateikšu, ka, jā, arī vīrieši kļūdās (basketbolā, protams, netiek runāts par dzīvi kopumā, labāk to iekšā nejaukt), bet sievietēm tomēr to kļūdu ir vairāk, un tās pārsvarā ir pavisam muļķīgas. To visi saprot un gaida, bet šajā spēle to bija vairāk, kā gaidīts. Atkal sanāk vilties pēc spēles ar Krieviju, kurā gan vairāk vnk nekrita, nevis tika pieļautas kļūdas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-08-11 15:03, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Nesaprotu paniku... Jāuzvar Braziliju un Koreju, var pat vēl zaudēt Austrālijai, lai izkļūtu no grupas!

Tāpat kā Pļaviņam un Samoilovam, tāda pati situācija ir mūsu meitenēm! Vēl nekas nav zaudēts, bet te puskomentāri tādi, ka pasaules gals ir klāt.

Teorētiskas izredzes ir, bet, ņemot vērā mūsu sniegumu, tās izredzes nešķiet spožas. Tur tas suns aprakts...

  +1 [+] [-]

, 2008-08-11 15:03, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Par mūsu vīriešu izlasi es pat labāk nerunātu, viena vienīga vilšanās. Tāpēc, šķiet, Latvijā no mūsu meitenēm gaida daudz vairāk, jo viņām vismaz ir kādi sasniegumi basketbolā nekā vīriešiem. Un skatoties šādas spēles, ļoti sāp, ir pilnīga nesaprašana, kas par vainu.
Strīdēties arī es negribu, bet vnk pateikšu, ka, jā, arī vīrieši kļūdās (basketbolā, protams, netiek runāts par dzīvi kopumā, labāk to iekšā nejaukt), bet sievietēm tomēr to kļūdu ir vairāk, un tās pārsvarā ir pavisam muļķīgas. To visi saprot un gaida, bet šajā spēle to bija vairāk, kā gaidīts. Atkal sanāk vilties pēc spēles ar Krieviju, kurā gan vairāk vnk nekrita, nevis tika pieļautas kļūdas.

Bet Tu vari pateikt, kāpēc sievietes kopumā sasniedz vairāk nekā vīrieši?

     [+] [-]

, 2008-08-11 15:05, pirms 16 gadiem
SAWLE rakstīja: Bet Tu vari pateikt, kāpēc sievietes kopumā sasniedz vairāk nekā vīrieši?

Ar ko tu domā vārdu ''kopumā''?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-11 15:08, pirms 16 gadiem
Tu saki? rakstīja: Nav ko žēlot. Džekus arī neviens nežēloja, kad viņi zaudēja. Ja nevar saņemties, nu tad i nafig? Man jau brīžiem bēdīgi dzīvot Latvijā. Visu varam, bet beigās..čušš.

Ar džekiem te vispār nav ko salīdzināt, viņiem vēl tik tālu līdz meiteņu līmenim. Bišk ir atšķirība tomēr cīnīties par izkļušanu no grupas Eiropas čempī vai olimpiādē.

  -1 [+] [-]

, 2008-08-11 15:08, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Zaudējām komandām, kas reitingā ir virs mums. Piekrītu, varēja uzvarēt, bet nu neizdevās...
Kas - viņām tagad kapu sev jārok?

Dodiet laiku Zvirgzdiņam sakārtot spēli un jau uz nākošo spēli būs viss OK, es ceru, vinnēs gan BRA, gan KOR.

Piekrītu, zaudējām teorētiski spēcīgākām komandām, bet atkārtošos, sniegums tik un tā ir ļoti. ļoti vājš. Un tas uztrauc. Un kā tu vari zināt, ka būs OK? Es uz to cerēju jau pēc pirmās spēles, bet redz kā nekā.

     [+] [-]

, 2008-08-11 15:11, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Zaudējām komandām, kas reitingā ir virs mums. Piekrītu, varēja uzvarēt, bet nu neizdevās...
Kas - viņām tagad kapu sev jārok?

Dodiet laiku Zvirgzdiņam sakārtot spēli un jau uz nākošo spēli būs viss OK, es ceru, vinnēs gan BRA, gan KOR.

Tieši tā!!! Gan Krievija, gan Baltkrievija ir augstāk par mūsējām gan rangā, gan arī abs bij priekšā Eropas čempī, tātad zaudēts divām par mums spēcīgākām komandām!!! Nesaprotu dažu, par ko tad te tik šausmīgi jākaunējas???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-11 15:12, pirms 16 gadiem
Marty82 rakstīja: Tieši tā!!! Gan Krievija, gan Baltkrievija ir augstāk par mūsējām gan rangā, gan arī abs bij priekšā Eropas čempī, tātad zaudēts divām par mums spēcīgākām komandām!!! Nesaprotu dažu, par ko tad te tik šausmīgi jākaunējas???

Par SNIEGUMU! Tikai aklais būtu ar to apmierināts.

     [+] [-]

, 2008-08-11 15:17, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Piekrītu, zaudējām teorētiski spēcīgākām komandām, bet atkārtošos, sniegums tik un tā ir ļoti. ļoti vājš. Un tas uztrauc. Un kā tu vari zināt, ka būs OK? Es uz to cerēju jau pēc pirmās spēles, bet redz kā nekā.

Protams ka spēlētjot pret spēcīgām komandām sniegums izskatās vājāks, tā tas ir vienmēr. Piemēram tie paši leši basītī pret USA izlasi izskatās švaki, bet pret kādu no švakajām komandām izskatās ļoti labi. tas cik labs izskatās sniegums lielā mērā ir atkarīgs cik spēcīgs ir pretinieks tomēr.

Arī Eiropas čempī mūsējām pret baltkrievietēm bij pat -25 tik izdevās pārņemt iniciatīvu un arī veiksmi un pievilkt, lai gan tāpat beigās zaudējām, šoreiz ar it kā sanāca jau pievilkt no tiem -18, bet tieši beidzās 3cet un iespējams tas deva balkrievietēm atgūtiesun mobilizēties.

     [+] [-]

, 2008-08-11 15:21, pirms 16 gadiem
Pilnībā piekrītu Skudriniekam! Zaudējām ļoti spēcīgām komandām - varējām, protams, vinnēt, bet šoreiz nesanāca. Nekāda traģēdija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-11 15:25, pirms 16 gadiem
Ui, cik daudz kritiķu savācies... Varu derēt, ka pēc vinnētas spēles visi šie kritiķi metīsies slavināt meičas. Nenoliegšu, ka šodien spēle negāja, bet tā sieviešu basketā gadās diezgan bieži. Un katrai (!) izlasei.
Tāpēc kritiķiem ieteiktu aizvērt skepses caurules vismaz līdz nākamajam mačam. Tad varēsim spriest, vai tā bija nejaušība vai likumsakarība.
Es ceru un ticu, ka tā bija tikai 1 melnā diena, un mūsējās vēl parādīs savas spējas!

     [+] [-]

, 2008-08-11 15:28, pirms 16 gadiem
denebs rakstīja: Ui, cik daudz kritiķu savācies... Varu derēt, ka pēc vinnētas spēles visi šie kritiķi metīsies slavināt meičas.

Tikai loģiski ne? Kad slikti spēlē un zaudē tad parasti kritizē, bet, kad labi spēlē uz uzvar, slavē? Vai arī es kaut ko jaucu un pasaulē iekārtots savādāk?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-08-11 15:33, pirms 16 gadiem
Ja jau pamatsastāvs spētu kaut ko darīt lietas laba, neviens nelaistu uz laukuma rezervistes. Par cik vinas jau spēli bija norakušas ļāva uzzpēlēt arī rezervistēm. Un runājot par BRUMERMANI, ja kāda no dāmām spetu iedot normālu piespēli, nevis izmestu bumbu autā vai arī padot potīšu augstumā tad arī viss būtu ok. Un vispār tā ir komandu spēle un manliekas ka nav jēgas vainot atsevišķus indivīdus, visas kā viena nospēlēja s....i.