Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:295, Did:0, useCase: 3

ČPV

ČPV ir atgriezies, droši šeit spamojiet!

Spamo par visu

Spamo aktīvi un sauc jaunus spamerus

     [+] [-]

, 2009-11-20 17:31, pirms 15 gadiem
Кризис rakstīja: nu labi, Francija ir nereali tik cetriniekā

Tad šādi:
Bus visas tavas iepriekš minētas un Portugāle, tāds četrinieks, bet kārtibu gan nezinu
Es nesaprotu kapēc Tu vsp piemini Portugāli? viņi knapi ika vsp playoffos, bet Tu viņus nosauc pie favorītiem... esi reāls...kā viņi nospēlēja EČ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-20 17:48, pirms 15 gadiem
Bourne rakstīja: Viņš, tak teica, ka dēļ Ronaldu viņš ir par Portugāli.
Es to sapratu.. bet kapēc pie favorītiem? Vai 1 spēlētājs var izcīnīt kausu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-20 17:57, pirms 15 gadiem
Profiseonāls basketbolists rakstīja: Vai 1 spēlētājs var izcīnīt kausu?
Kadēl ne? ja viņam atveras, viņs pats sitis golus un pados piespēles citiem

     [+] [-]

, 2009-11-20 18:03, pirms 15 gadiem
Bourne rakstīja: Nē! Bet komanda viņiem nav tik slikta nemaz.
Es saku kad slikta? Es saku kad ar tādu komandu nevar kļūt par pasaules čempioniem...

     [+] [-]

, 2009-11-20 18:04, pirms 15 gadiem
Кризис rakstīja: Kadēl ne? ja viņam atveras, viņs pats sitis golus un pados piespēles citiem
var jau būt kad Maradona atsāks spēlēt futbolu, ja viņam atvērsies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-20 18:09, pirms 15 gadiem
Bourne rakstīja: Šeit gan TU smagi kļūdies.
Piekrītu...smagi kļūdās...tas nav nekad noticis un nenotiks uz pasaules, ka 1 futbolists aizved komandu līdz kausam...
Atceros ka NBA finālos ka vēl KG(5) spēlēja (vilkos) ta gan viņš reāli aizveda komandu līdz fināliem, bet ne vairāk...futbolā pagaidām šāda cilvēka nav...

     [+] [-]

, 2009-11-20 18:55, pirms 15 gadiem
Profiseonāls basketbolists rakstīja: Piekrītu...smagi kļūdās...tas nav nekad noticis un nenotiks uz pasaules, ka 1 futbolists aizved komandu līdz kausam...
Kādēļ nav? Ja viņš spēlētu komandā uz laukuma viens, tad JĀ, nevarētu aizkļūt līdz finālam. Bet ja komandas biedriem ir labs līmenis (teiksim vismaz normāls), tad tas ir iespējams. Piemērus?
- Argentīnas izlases uzvara 1986. gada pasaules kausā 98% tikai dēļ Maraonas spēles. Bez Maradonas komanda toreiz būtu stabili zaudējusi jau astotdaļfinālā.
- Nosacīti Zidāns Francijas izlasi aizvilka līdz pasaules kausa finālam. Daudzi experti ir atzinuši, ka bez Zidāna Francijas izlase tajā PČ nospēlētu tik pat ''spilgti'' kā nesenajā EČ.
- 2002. gada PČ pateicoties izcilajai Kāna spēlei Vācija aizkļuva līdz finālam, protams, nepaveicās, jo finālā Kāns pieļāva dažas rupjas kļūdas. Kas zin kā spēle beigtos, ja šīs kļūdas nebūtu.
Par to Maradonu, ja šaubies, paskaties kādos klubos toreiz spēlēja pārējie ARG spēlētāji.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-20 19:04, pirms 15 gadiem
es dzirdēju, ka te varot spamot par visu .. nu tad tā - datorspēļu cienītājiem uz šejieni - sportus.lv: Sportus.lv Final Level

  +1 [+] [-]

, 2009-11-20 19:11, pirms 15 gadiem
Zidāns FRA vilka, jo bez viņa komandai smagi iet, diemžēl

  +1 [+] [-]

, 2009-11-20 19:11, pirms 15 gadiem
par to vilkšanu, tad jau manīs

     [+] [-]

, 2009-11-20 19:22, pirms 15 gadiem
Skyscraper50 rakstīja: Kādēļ nav? Ja viņš spēlētu komandā uz laukuma viens, tad JĀ, nevarētu aizkļūt līdz finālam. Bet ja komandas biedriem ir labs līmenis (teiksim vismaz normāls), tad tas ir iespējams. Piemērus?
- Argentīnas izlases uzvara 1986. gada pasaules kausā 98% tikai dēļ Maraonas spēles. Bez Maradonas komanda toreiz būtu stabili zaudējusi jau astotdaļfinālā.
- Nosacīti Zidāns Francijas izlasi aizvilka līdz pasaules kausa finālam. Daudzi experti ir atzinuši, ka bez Zidāna Francijas izlase tajā PČ nospēlētu tik pat ''spilgti'' kā nesenajā EČ.
- 2002. gada PČ pateicoties izcilajai Kāna spēlei Vācija aizkļuva līdz finālam, protams, nepaveicās, jo finālā Kāns pieļāva dažas rupjas kļūdas. Kas zin kā spēle beigtos, ja šīs kļūdas nebūtu.
Par to Maradonu, ja šaubies, paskaties kādos klubos toreiz spēlēja pārējie ARG spēlētāji.
Viņam nav tādu palīgu! Portugāle ir laba komanda, bet tālāk par 1/4 netiks... tak ir jāskatās reāli un piemēram Spānija ir daudz labāka komanda ar lielākiem meistariem! Par Brazīliju, Argentīnu un vēl pāris valstīm pat nerunājot...

     [+] [-]

, 2009-11-20 19:24, pirms 15 gadiem
Skyscraper50 rakstīja: - Argentīnas izlases uzvara 1986. gada pasaules kausā 98% tikai dēļ Maraonas spēles. Bez Maradonas komanda toreiz būtu stabili zaudējusi jau astotdaļfinālā.
Man nāca smiekli lasot...tikai līdz 1/8 finālam...līdz 1/8 finālam nevar tikt komanda, kurā nespēlē meistari...Nav iemesla salīdzināt šo Portugāles izlasi ar to ARG izlasi.. tā ir diena pret nakti...

     [+] [-]

, 2009-11-20 19:37, pirms 15 gadiem
Profiseonāls basketbolists rakstīja: Man nāca smiekli lasot...tikai līdz 1/8 finālam...līdz 1/8 finālam nevar tikt komanda, kurā nespēlē meistari...Nav iemesla salīdzināt šo Portugāles izlasi ar to ARG izlasi.. tā ir diena pret nakti...
Pirms smejies, lūdzu, pamācies nedaudz futbola vēsturi.
Meistari spēlē visās komandās (arī Latvijā), bet viena cilvēka faktors, ko tu apšaubi, spēlē ĻOTI lielu lomu.
Jā, toreiz ARG būtu atsitusies 1/8 finālā pret Urugvaju un izkristu!
Labs piemērs ir 1994. gada PČ, kur ARG salasījās ļoti laba komanda:
Maradona, Batistuta, Kanidža, Redondo, Diego Simone, Bazualdo, Ortega, Rudžeri u.c. meistari. Viņi bija vieni no galvenajiem kandidātiem uz titulu.
Perfekts sākums - ar Maradonu 4-0 apspēlēta Grieķija, ar 2-1 Nigērija un seko trieciens... Maradonas diskvalifikācija!
Un ARGENTĪNA brūk... Zaudē Bulgārijai 0-2, un tajā pašā astotdaļfinālā tiek zaudēts ar 2-3 Rumānijai. Lūk, viena cilvēka faktors!!!

     [+] [-]

, 2009-11-20 19:42, pirms 15 gadiem
Skyscraper50 rakstīja: Pirms smejies, lūdzu, pamācies nedaudz futbola vēsturi.
Meistari spēlē visās komandās (arī Latvijā), bet viena cilvēka faktors, ko tu apšaubi, spēlē ĻOTI lielu lomu.
Jā, toreiz ARG būtu atsitusies 1/8 finālā pret Urugvaju un izkristu!
Labs piemērs ir 1994. gada PČ, kur ARG salasījās ļoti laba komanda:
Maradona, Batistuta, Kanidža, Redondo, Diego Simone, Bazualdo, Ortega, Rudžeri u.c. meistari. Viņi bija vieni no galvenajiem kandidātiem uz titulu.
Perfekts sākums - ar Maradonu 4-0 apspēlēta Grieķija, ar 2-1 Nigērija un seko trieciens... Maradonas diskvalifikācija!
Un ARGENTĪNA brūk... Zaudē Bulgārijai 0-2, un tajā pašā astotdaļfinālā tiek zaudēts ar 2-3 Rumānijai. Lūk, viena cilvēka faktors!!!
No sērijas kā būtu, ja būtu....
Neesmu tik liels spec futbola, es vnk izsaku savas domas par to visu...
Nevajag tagad salīdzināt Maradonu ar CR... Maradonna savos zelta gados bija izcilākais no izcilākajiem, bet tagad uz pasaules ir daudz super klases futbolisti un CR nav vienīgais, kas piedalīsies PČ...

     [+] [-]

, 2009-11-20 19:43, pirms 15 gadiem
Un ja Tu es tāds futbola spec, tad lūdzu pasaki man pāris atbildes:
1)Kapēc Benzemā nespēlē izlasē?
2)Kapēc Ibrahimovich nespēlē izlasē?
Paldies!

     [+] [-]

, 2009-11-20 19:46, pirms 15 gadiem
Un kapēc Riberī nespēlēja pret Īriju?

     [+] [-]

, 2009-11-20 19:47, pirms 15 gadiem
Profiseonāls basketbolists rakstīja: No sērijas kā būtu, ja būtu....
Neesmu tik liels spec futbola, es vnk izsaku savas domas par to visu...
Nevajag tagad salīdzināt Maradonu ar CR... Maradonna savos zelta gados bija izcilākais no izcilākajiem, bet tagad uz pasaules ir daudz super klases futbolisti un CR nav vienīgais, kas piedalīsies PČ...
Redz, piekāpies tomēr.

Atšķirība ir tikai tāda, ka CR vēl ir jauns un viņam ir visas iespējas veidot karjeru un būt pat labākam nekā Diego bija. Un atceries, arī Maradonas laikos bija daudz ''super klases futbolistu''.

     [+] [-]

, 2009-11-20 19:55, pirms 15 gadiem
Benzemā bija rezervē, bet Riberī itkā esot savainojums par Ibru man k-kā pox tāpēc nezinu

  +1 [+] [-]

, 2009-11-20 19:56, pirms 15 gadiem
Profiseonāls basketbolists rakstīja: Un ja Tu es tāds futbola spec, tad lūdzu pasaki man pāris atbildes:
1)Kapēc Benzemā nespēlē izlasē?
2)Kapēc Ibrahimovich nespēlē izlasē?
Paldies!
Nekur neesmu teicis, ka esmu futbola specs, bet ja tu mani tādā godā iecel, tad noteikti centīšos atbildēt uz taviem jautājumiem.
1) Benzemā spēlē izlasē, abās pēdējās spēlēs palika uz soliņa. Treneris vnk neuzticās vai neredz viņu savā starta 11niekā.
2) Zlatans arī vēl skaitās izlasē, piedalījās pēdējā izlases spēlē pret Albāniju, kaut gan pēdējā laikā parādījās ziņa, ka viņš izlasi varētu arī pamest, jo neredz lielu jēgu turpināt gadu, kur izlasei ir tikai pārbaudes spēles (piezīme: motivācijas trūkums)
3) Un Ribery ir traumēts, sīkāk vari palasīt:
guardian.co.uk: Franck Ribéry set to miss France's Ireland...

  +1 [+] [-]

, 2009-11-20 20:09, pirms 15 gadiem
Skyscraper50 rakstīja: Nekur neesmu teicis, ka esmu futbola specs, bet ja tu mani tādā godā iecel, tad noteikti centīšos atbildēt uz taviem jautājumiem.
1) Benzemā spēlē izlasē, abās pēdējās spēlēs palika uz soliņa. Treneris vnk neuzticās vai neredz viņu savā starta 11niekā.
2) Zlatans arī vēl skaitās izlasē, piedalījās pēdējā izlases spēlē pret Albāniju, kaut gan pēdējā laikā parādījās ziņa, ka viņš izlasi varētu arī pamest, jo neredz lielu jēgu turpināt gadu, kur izlasei ir tikai pārbaudes spēles (piezīme: motivācijas trūkums)
3) Un Ribery ir traumēts, sīkāk vari palasīt:
http://www.guardian.co.uk/football/2009/oct/22/franck-ribery-france-republic-of-ireland
+1

     [+] [-]

, 2009-11-20 20:10, pirms 15 gadiem
Кризис rakstīja: +1
+ 1 par + 1

     [+] [-]

, 2009-11-20 20:14, pirms 15 gadiem
Skyscraper50 rakstīja: Nekur neesmu teicis, ka esmu futbola specs, bet ja tu mani tādā godā iecel, tad noteikti centīšos atbildēt uz taviem jautājumiem.
1) Benzemā spēlē izlasē, abās pēdējās spēlēs palika uz soliņa. Treneris vnk neuzticās vai neredz viņu savā starta 11niekā.
2) Zlatans arī vēl skaitās izlasē, piedalījās pēdējā izlases spēlē pret Albāniju, kaut gan pēdējā laikā parādījās ziņa, ka viņš izlasi varētu arī pamest, jo neredz lielu jēgu turpināt gadu, kur izlasei ir tikai pārbaudes spēles (piezīme: motivācijas trūkums)
3) Un Ribery ir traumēts, sīkāk vari palasīt:
http://www.guardian.co.uk/football/2009/oct/22/franck-ribery-france-republic-of-ireland
Esmu dzirdējis kad daudzi sauc Benzemā par franču brīnumzēnu, bet viņam neatrodas vieta pamatsastāvā...? Un tas trenneris velk Franciju bezdibenī ! Kāda agrāk bija Francija? Eiropas čempion un 2006 gadā Berlīnē spēlēja finālā, bet kas tagad? Tika tālāk dēļ tiesneša neuzmanības/kļūdas dēļ...kauns skatīties...
Bet Zlatans taču nespēlēja PČ atlases spēlēs vismaz nozīmīgķajās? kapēc lielākā zvaigzne nepalīdzēja vissvarīgākajās spēlēs nacionālai izlasei? vai var būt vēl lielāka motivācija, kā tikšana uz PČ?
Un par CR varbūt Tev ir taisnība un viņš ir vēl jauns, bet tomēr nav Portugālei tādi viņam palīgi lai kļūtu par pasaules čempioniem...kā labu piemēru varam atcerēties EURO 08... visi kā viens teica kad CR būs lielākā zvaigzne čempionātā un Portugāle ir favorīte Nr1...bet kas beigās iznāca? nedomāju kad uz šo PČ Portugāle būs tik labā formā kā uz EČ un tomēr būsim reāli - Spānija ir favorīte Nr1 un tur ar netrūkst sliktāku futbolistu kā CR... Torres, Villa, Kasilias utt...dzīvosim - redzēsim

     [+] [-]

, 2009-11-20 20:29, pirms 15 gadiem
Profiseonāls basketbolists rakstīja: Esmu dzirdējis kad daudzi sauc Benzemā par franču brīnumzēnu, bet viņam neatrodas vieta pamatsastāvā...? Un tas trenneris velk Franciju bezdibenī ! Kāda agrāk bija Francija? Eiropas čempion un 2006 gadā Berlīnē spēlēja finālā, bet kas tagad? Tika tālāk dēļ tiesneša neuzmanības/kļūdas dēļ...kauns skatīties...
Bet Zlatans taču nespēlēja PČ atlases spēlēs vismaz nozīmīgķajās? kapēc lielākā zvaigzne nepalīdzēja vissvarīgākajās spēlēs nacionālai izlasei? vai var būt vēl lielāka motivācija, kā tikšana uz PČ?
Un par CR varbūt Tev ir taisnība un viņš ir vēl jauns, bet tomēr nav Portugālei tādi viņam palīgi lai kļūtu par pasaules čempioniem...kā labu piemēru varam atcerēties EURO 08... visi kā viens teica kad CR būs lielākā zvaigzne čempionātā un Portugāle ir favorīte Nr1...bet kas beigās iznāca? nedomāju kad uz šo PČ Portugāle būs tik labā formā kā uz EČ un tomēr būsim reāli - Spānija ir favorīte Nr1 un tur ar netrūkst sliktāku futbolistu kā CR... Torres, Villa, Kasilias utt...dzīvosim - redzēsim
Varu tev piekrist! Dzīvosim - redzēsim!

Kas attiecas uz Franciju, tad tiešām Domeneks velk izlasi bezdibenī. Pēc Santinī aiziešanas 2004.gadā, Francijas sekmes turnīros krietni nepārliecina. Nu, jā. 2006.gadā atnāca vecie ''buki'' ar Zizū priekšgalā un palīdzēja vismaz smagi līdz finālam aizrāpot. Benzemā ir riktīgs brīnumbērns - attieksmes ziņā pret futbolu arī. Domeneks to nenovērtē, kamēr viņš nepazudīs no skatuves nekas izlasē nemainīsies. Viņam federācija ļoti uzticās, jo iepriekš esot bijušas labas sekmes ar jauniešu izlasēm. Īsti sakot, kandidātu ir daudz, bet lai tos redzētu izlasē, Francijai bija jāzaudē īriem. Tas nenotika, visticamāk nāksies vēl paciesties.

Zlatans spēlēja gandrīz visās spēlēs kvalifikācijā. (izņemot izbraukumā pret Portugāli) Kā jau teicu, acīmredzams motivācijas trūkums, kas radās pēc EČ spēles pret Krieviju. Lai gan kvalifikācijā tika iesisti pieticīgi divi goli, bet spēles ziņā viņš nebija gatavs būt par līderi, kaut no viņa to gaidīja. Man grūti teikt, kas ar viņu noticis, bet viņa psiholoģiju vēl jo vairāk ir iedragājis fakts, ka Zviedrija netiek uz PČ.
Zini kā ir ar tiem favorītiem. Pārāk liels spiediens neļauj viņiem parādīt labāko spēli. Bet neapšaubāmi top komandas, kuras tiks liktas gaismā kā titula pretendentes, būs Brazīlija, Spānija, Vācija, Anglija, Argentīna, Portugāle, Francija, Itālija. Vai vieglāk būtu teikt - pirmās komandas no FIFA pasaules ranka. Uzvarēt var jebkura.

     [+] [-]

, 2009-11-20 20:49, pirms 15 gadiem
Skyscraper50 rakstīja: Varu tev piekrist! Dzīvosim - redzēsim!

Kas attiecas uz Franciju, tad tiešām Domeneks velk izlasi bezdibenī. Pēc Santinī aiziešanas 2004.gadā, Francijas sekmes turnīros krietni nepārliecina. Nu, jā. 2006.gadā atnāca vecie ''buki'' ar Zizū priekšgalā un palīdzēja vismaz smagi līdz finālam aizrāpot. Benzemā ir riktīgs brīnumbērns - attieksmes ziņā pret futbolu arī. Domeneks to nenovērtē, kamēr viņš nepazudīs no skatuves nekas izlasē nemainīsies. Viņam federācija ļoti uzticās, jo iepriekš esot bijušas labas sekmes ar jauniešu izlasēm. Īsti sakot, kandidātu ir daudz, bet lai tos redzētu izlasē, Francijai bija jāzaudē īriem. Tas nenotika, visticamāk nāksies vēl paciesties.

Zlatans spēlēja gandrīz visās spēlēs kvalifikācijā. (izņemot izbraukumā pret Portugāli) Kā jau teicu, acīmredzams motivācijas trūkums, kas radās pēc EČ spēles pret Krieviju. Lai gan kvalifikācijā tika iesisti pieticīgi divi goli, bet spēles ziņā viņš nebija gatavs būt par līderi, kaut no viņa to gaidīja. Man grūti teikt, kas ar viņu noticis, bet viņa psiholoģiju vēl jo vairāk ir iedragājis fakts, ka Zviedrija netiek uz PČ.
Zini kā ir ar tiem favorītiem. Pārāk liels spiediens neļauj viņiem parādīt labāko spēli. Bet neapšaubāmi top komandas, kuras tiks liktas gaismā kā titula pretendentes, būs Brazīlija, Spānija, Vācija, Anglija, Argentīna, Portugāle, Francija, Itālija. Vai vieglāk būtu teikt - pirmās komandas no FIFA pasaules ranka. Uzvarēt var jebkura.
Zlatans bija tik nemanāms izlasē, kad pilniigi nemaz viņu tur nepamaniju...
bet par to Angliju gan es nezinu..itkā jau bija laba kvalifikācijā, bet... kkas viņiem tomēr pietrūkst, lai būtu idiāla izlase...

     [+] [-]

, 2009-11-20 20:57, pirms 15 gadiem
Anglija vienm kvalifikācija rullē, bet čempi k-kas notiek, piem 1/4 fināla izkrīt, atceros, kas notika, kad šamējie 04 gadā pakāsa portugāļiem pendelēs,Ricardo vēl piesmēja varočiku un ielika pendeli, angļu fani pēc tam Lisabonu demolēja viņiem sastāvs ir labs, bet vārtsargs vienm k-kāds laža

     [+] [-]

, 2009-11-20 21:38, pirms 15 gadiem
youtube.com: YouTube
- FERNANDO ALONSO PRESENTACIÓN EN...
labs, cerams, ka sezonā tā negadīsies

     [+] [-]

, 2009-11-20 21:49, pirms 15 gadiem
Кризис rakstīja: youtube.com: YouTube
- FERNANDO ALONSO PRESENTACIÓN EN...
labs, cerams, ka sezonā tā negadīsies
Ai nu ko Tu ar to futbolu...
labāk paklausies latviešu mūziku ( youtube.com: YouTube
- "Gruzis"
)

     [+] [-]

, 2009-11-21 07:16, pirms 15 gadiem
Profiseonāls basketbolists rakstīja: Ai nu ko Tu ar to futbolu...
labāk paklausies latviešu mūziku ( youtube.com: YouTube
- "Gruzis"
)
tas nav futbols tā ir Formula1 apsties vidaku

     [+] [-]

, 2009-11-21 09:42, pirms 15 gadiem
Кризис rakstīja: tas nav futbols tā ir Formula1 apsties vidaku
Po... formula 1 ir palikusi tik neskatāma, ka pilniigi vairs nav intreses...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-21 10:21, pirms 15 gadiem
Bourne rakstīja: Bet, ja nemaldos vienreiz kāds treneris viņu nepaņēma (laikam - 79, vai 78 gadā) un Argentīna kļuva par čempioniem.
Tev pilnīga taisnība! Argentīnas treneris Menotti nepaņēma Maradonu uz 1978.gada PČ, jo viņš bija ļoti jauns (17 gadi). Jā, Argentīna uzvarēja un finālā pārspēja galvenos kandidātus - Nīderlandi, bet vai tas viss bija tik balti kā tagad izskatās? Ļoti korumpēts finālturnīrs bija. Lai pastāstītu sīki un smalki būtu jāatver jauns topiks, bet dažos vārdos:
- PČ bija divas grupas pa četrām komandām katrā. Pusfinālu nebija. Finālā tika katras grupas pirmā komanda, otrā spēlēja mazo finālu par trešo vietu. Grupas pēdējā spēlē Brazīlija ar 3-1 pārspēja Poliju un ar 5 punktiem saglabāja pirmo vietu. Bet otrā spēlē spēlēja Argentīna ar diezgan labi iespēlēto komandu Peru. Lai tiktu pirmajā vietā un automātiski finālā, ARG vajadzēja uzvarēt Peru ar 5 vai vairāk vārtu pārsvaru. Un viņi to izdarīja!!! Neticami.
Lai tev būtu vismaz kaut kāds salīdzinājums, tad iedomājies, ka mūsdienu ARG ar 6-0 uzvar mūsdienu (teiksim) RUS. Tā lūk.