Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:295, Did:0, useCase: 3

ČPV

ČPV ir atgriezies, droši šeit spamojiet!

Spamo par visu

Spamo aktīvi un sauc jaunus spamerus

     [+] [-]

, 2010-02-27 21:32, pirms 15 gadiem
Šausmas kā Remziju salauza...

     [+] [-]

, 2010-02-27 21:47, pirms 15 gadiem
2-0! Njā, Argentīnas trenerim būs grūti izvēlēties, kurus uzbrucējus vest līdzi uz PČ...

     [+] [-]

, 2010-02-27 22:20, pirms 15 gadiem
jā, it īpasi, ja skatās uz to, ka šie Eiropas zvēri izlasē ne cik daudz nesit. :|

     [+] [-]

, 2010-02-27 22:42, pirms 15 gadiem
termometrs rakstīja: jā, it īpasi, ja skatās uz to, ka šie Eiropas zvēri izlasē ne cik daudz nesit. :|
Milito, Tevezs, Aguero, Higuains, utt. Un katrs savā klubā ārdās!
Messi pieskaitīju pie pussargiem un šā-tā ar viņu viss jau skaidrs.
Pašlaik 4-1! 2x Higuains, Kaka un Ronaldo. Normāli!

     [+] [-]

, 2010-02-27 22:53, pirms 15 gadiem
Punkts! 5-1! Gols Kapteinim!

     [+] [-]

, 2010-02-28 04:03, pirms 15 gadiem
Skyscraper50 rakstīja: Milito, Tevezs, Aguero, Higuains, utt. Un katrs savā klubā ārdās!
Messi pieskaitīju pie pussargiem un šā-tā ar viņu viss jau skaidrs.
Pašlaik 4-1! 2x Higuains, Kaka un Ronaldo. Normāli!
Palermo izlasē sit tik, cik būtu jāsit katram no šiem. :| lai viņi ārdās grandos, ja jau izlasē neko nevar parādīt, tad, lai spēlē tie, kuri var. pēc tāda principa laikam Maradona arī strādā, ja jau paziņoja, ka Palermo ir gandrīz garantējis sev vietu izlasē.

     [+] [-]

, 2010-02-28 17:39, pirms 15 gadiem
Pašlaik, cik noprotu, termometrs ar nepacietību gaida, pasaules futbola grandu cīņu starp Juventus un Palermo!

     [+] [-]

, 2010-02-28 18:02, pirms 15 gadiem
termometrs rakstīja: Palermo izlasē sit tik, cik būtu jāsit katram no šiem. :| lai viņi ārdās grandos, ja jau izlasē neko nevar parādīt, tad, lai spēlē tie, kuri var. pēc tāda principa laikam Maradona arī strādā, ja jau paziņoja, ka Palermo ir gandrīz garantējis sev vietu izlasē.
Lai arī kādus uzbrucējus Diego izvēlēsies, atradīsies kāds, kurš brauks virsū par to, ka nepareizi komplektēts sastāvs.
Palermo ir labs spēlētājs, bet ar dažiem trūkumiem, kuri var arī izrādīties noteicošie. Lai arī viņš ir izteikts spēka uzbrucējs, kurš lieliski spēlē otrajā stāvā, viņa niķis ir pārāk viegli izniekot tos momentus, kuros pārāka priekšrocība ir viņa komandai (t.i. 100%). Arī vecums ir noteicošais. Kaut Maradona nesen vāvuļoja, ka ir noskatījis Ortegu un aicinās to uz PČ, bet nekas labs no tā nesanāks. Redzēsim.
Izvēle ir liela un grūta, znots ''Kuns'' Aguero noteikti spēlēs, esmu drošs arī par Tevezu, nezinu kā sanāks ar Higuainu, bet viņš būtu trešais, kurš papildinātu uzbrucēju rindas. Kas paliek? Milito, Lisandro Lopezs, Lavecci...
- Otrā plāna cīnītāji, kuri paspējuši sevi pierādīt Eiropai, bet tā arī neko diži spilgtu nav sasnieguši, lai Diego sāktu skatītites viņu virzienā. Kaut gan duets Tevezs - Milito tomēr liktos pa švaku.
Žēl arī par Rikelmi, jo viņa uzbrūkošā playmakera stils ļoti noderētu izlasei, kurš viņu varētu centrā aizstāt? Verons?

     [+] [-]

, 2010-02-28 18:04, pirms 15 gadiem
Sky, kāpēc esi neaktīvs ziņu sadaļā?

     [+] [-]

, 2010-02-28 18:08, pirms 15 gadiem
Jau sākušas klīst runas, ka vasarā tiks īstenots šokējošs transfērs. Pavlo no Spurs uz Real, bet pretī Benzemā + 45 miljoni.

     [+] [-]

, 2010-02-28 18:20, pirms 15 gadiem
labdien rakstīja: Sky, kāpēc esi neaktīvs ziņu sadaļā?
Gribu zeltu, tādēļ izvēlos klusēt.

     [+] [-]

, 2010-02-28 18:22, pirms 15 gadiem
Skyscraper50 rakstīja: Gribu zeltu, tādēļ izvēlos klusēt.
Pie ''ziņām'' ganās daudz neaptēstas un nomaldījušās avis, kurām eksperta viedoklis un uzvešana uz pareizā ceļa, nāktu tikai par labu.

     [+] [-]

, 2010-02-28 18:36, pirms 15 gadiem
Skyscraper50 rakstīja: Lai arī kādus uzbrucējus Diego izvēlēsies, atradīsies kāds, kurš brauks virsū par to, ka nepareizi komplektēts sastāvs.
Palermo ir labs spēlētājs, bet ar dažiem trūkumiem, kuri var arī izrādīties noteicošie. Lai arī viņš ir izteikts spēka uzbrucējs, kurš lieliski spēlē otrajā stāvā, viņa niķis ir pārāk viegli izniekot tos momentus, kuros pārāka priekšrocība ir viņa komandai (t.i. 100%). Arī vecums ir noteicošais. Kaut Maradona nesen vāvuļoja, ka ir noskatījis Ortegu un aicinās to uz PČ, bet nekas labs no tā nesanāks. Redzēsim.
Izvēle ir liela un grūta, znots ''Kuns'' Aguero noteikti spēlēs, esmu drošs arī par Tevezu, nezinu kā sanāks ar Higuainu, bet viņš būtu trešais, kurš papildinātu uzbrucēju rindas. Kas paliek? Milito, Lisandro Lopezs, Lavecci...
- Otrā plāna cīnītāji, kuri paspējuši sevi pierādīt Eiropai, bet tā arī neko diži spilgtu nav sasnieguši, lai Diego sāktu skatītites viņu virzienā. Kaut gan duets Tevezs - Milito tomēr liktos pa švaku.
Žēl arī par Rikelmi, jo viņa uzbrūkošā playmakera stils ļoti noderētu izlasei, kurš viņu varētu centrā aizstāt? Verons?
jā, žēl, ka vienmēr daudzi noniecina Maradonas darbu un metodes. neesmu eksperts utt un nevaru pat aizstāvēt Maradonu, bet man liekas, ka tas, ka viņš pirms PK izmēģina tik daudz spēlētāju jau ir lielisks rādītājs. viņš pierādīja, ka ne vienmēr var izbraukt ar Eiropā rezultatīvām zvaigznēm. tiešām izmēģināja daudz un man liekas, ka tieši tas ļaus viņam salikt kopā lielisku komandu. es tiešām ticu, ka knapā tikšana PK atspēlēsies pašā turnīrā. cik daudz jaunatklājumus viņš atklāja. tikai nedaudz žēl, ka viņš īpaši nerēķinās ar Samjuelu. manuprāt, Samjuels ir viens no labākajiem aizsargiem pasaulē uz doto brīdi.
uzbrucēju viņam tiešām daudz. Milito ir lielisks, bet neskatoties uz savu rezultativitāti, viņš ir samērā nestabils. dažkārt viņš prot izdarīt brīnumu individuāli, bet tomēr viņš ir daudz atkarīgs no citiem spēlētājiem un Argentīnas izlasē Maradona uzticās individuāli stipriem spēlētājiem. tas ir arī visas izlases mīnuss, manuprāt. par Tevesu neko daudz nezinu, tikai to, ko teica March_2k, proti, ka Tevesam izlases rindās ir jau 11 sausās spēles... nu, diezgan nopietns arguments tam, lai Tevess sēdētu maiņā. kāpēc nevarētu būt Iguains ar Palermo? lai arī Iguains spīd Real sastāvā, bet izlasē īpaši neizceļās, tomēr tāda tipa spēlētājs kopā ar masīvo uzbrukumu noslēdzēju Palermo varētu nest lielākus augļus par pārējiem duetiem.
Rikelme tiešām liels zaudējums, lai gan disciplīnai ir jābūt. viņš ir karstgalvis, kas var nospēlēt ļoti negatīvu lomu komandai. savukārt Verons ir ne tikai lielisks kā persona, bet arī atrodas lieliskā formā. jautājums tikai, vai pietiks ar vienu Veronu? es to domāju tā, ka visa izlase tiek veidota no individuālistiem un reāli viens spēlētājs, kurš spēlē uz komandu ir Verons...

     [+] [-]

, 2010-02-28 18:57, pirms 15 gadiem
termometrs rakstīja: jā, žēl, ka vienmēr daudzi noniecina Maradonas darbu un metodes. neesmu eksperts utt un nevaru pat aizstāvēt Maradonu, bet man liekas, ka tas, ka viņš pirms PK izmēģina tik daudz spēlētāju jau ir lielisks rādītājs. viņš pierādīja, ka ne vienmēr var izbraukt ar Eiropā rezultatīvām zvaigznēm. tiešām izmēģināja daudz un man liekas, ka tieši tas ļaus viņam salikt kopā lielisku komandu. es tiešām ticu, ka knapā tikšana PK atspēlēsies pašā turnīrā. cik daudz jaunatklājumus viņš atklāja. tikai nedaudz žēl, ka viņš īpaši nerēķinās ar Samjuelu. manuprāt, Samjuels ir viens no labākajiem aizsargiem pasaulē uz doto brīdi.
uzbrucēju viņam tiešām daudz. Milito ir lielisks, bet neskatoties uz savu rezultativitāti, viņš ir samērā nestabils. dažkārt viņš prot izdarīt brīnumu individuāli, bet tomēr viņš ir daudz atkarīgs no citiem spēlētājiem un Argentīnas izlasē Maradona uzticās individuāli stipriem spēlētājiem. tas ir arī visas izlases mīnuss, manuprāt. par Tevesu neko daudz nezinu, tikai to, ko teica March_2k, proti, ka Tevesam izlases rindās ir jau 11 sausās spēles... nu, diezgan nopietns arguments tam, lai Tevess sēdētu maiņā. kāpēc nevarētu būt Iguains ar Palermo? lai arī Iguains spīd Real sastāvā, bet izlasē īpaši neizceļās, tomēr tāda tipa spēlētājs kopā ar masīvo uzbrukumu noslēdzēju Palermo varētu nest lielākus augļus par pārējiem duetiem.
Rikelme tiešām liels zaudējums, lai gan disciplīnai ir jābūt. viņš ir karstgalvis, kas var nospēlēt ļoti negatīvu lomu komandai. savukārt Verons ir ne tikai lielisks kā persona, bet arī atrodas lieliskā formā. jautājums tikai, vai pietiks ar vienu Veronu? es to domāju tā, ka visa izlase tiek veidota no individuālistiem un reāli viens spēlētājs, kurš spēlē uz komandu ir Verons...
No otras puses, izmēģinot pirms pasaules kausa daudz spēlētājus var arī smagi kļūdīties, izniekojot dotās pārbaudes spēles un neiespēlējot kodolu. Informāciju par spēlētāju induviduālajām īpašībām Diego viegli iegūst, jo viņam futbola aizmugure ir spēcīga.
Nosaucot pilno sastāvu pirms PČ, spēlētājiem rodas divējādas sajūtas. Vieni visu gadu cenšās parādīt labāko sniegumi, bet citi pat nezina ar ko spēlēs savās zonās (aizsardzībā, uzbrukumā). Tomēr palieku pie tā, ka kodols (vismaz 5-8 cilvēki) ir jāiespēlē un jau jāatklāj.
Maradona kā taktiķis ir ļoti vājš, viņš ir bijis ilgu laiku izlases un kluba kapteinis, tādēļ uz emocijām neviens cits nespēj tā iedvesmot spēlētājus. Bet Argentīnas izlasei vien būtu jāspēj pašai patstāvīgi spēlēt arī bez trenera, ja laukumā ir pieredzējis cilvēks, kurš uzņemas atbildību virzīt komandas spēli. Piemērs tam bija 2006.gada Francijas izlase ar Zizū priekšgalā.
Maradonam izlasē vajag tieši induviduāli izcilus večus, kuri spēj apspēlēt pretspēlētāju tīri uz tehniku, pamatojoties uz paša Diego piekopto stilu. Šeit priekšrocība uzbrukumā būtu Tevezam un Higuainam, jo Palermo un Militio ir shooting tipa uzbrucēji, kuri pamatā izvēlas sitienu no distances, nekā apspēlēšanu.

     [+] [-]

, 2010-02-28 19:13, pirms 15 gadiem
Kādas domas par gaidāmo superfinālu Kanāda - ASV?

     [+] [-]

, 2010-02-28 19:16, pirms 15 gadiem
labdien rakstīja: Kādas domas par gaidāmo superfinālu Kanāda - ASV?
Doma tikai viena - vai ASV piedzīvos vienīgo zaudējumu turnīrā?

     [+] [-]

, 2010-02-28 19:18, pirms 15 gadiem
Skyscraper50 rakstīja: Doma tikai viena - vai ASV piedzīvos vienīgo zaudējumu turnīrā?
Ar lielisko Raijenu Milleru vārtos to izdarīt būs visai pagrūti.

     [+] [-]

, 2010-02-28 19:20, pirms 15 gadiem
labdien rakstīja: Ar lielisko Raijenu Milleru vārtos to izdarīt būs visai pagrūti.
Doma pareizā!

     [+] [-]

, 2010-02-28 19:22, pirms 15 gadiem
Skyscraper50 rakstīja: No otras puses, izmēģinot pirms pasaules kausa daudz spēlētājus var arī smagi kļūdīties, izniekojot dotās pārbaudes spēles un neiespēlējot kodolu. Informāciju par spēlētāju induviduālajām īpašībām Diego viegli iegūst, jo viņam futbola aizmugure ir spēcīga.
Nosaucot pilno sastāvu pirms PČ, spēlētājiem rodas divējādas sajūtas. Vieni visu gadu cenšās parādīt labāko sniegumi, bet citi pat nezina ar ko spēlēs savās zonās (aizsardzībā, uzbrukumā). Tomēr palieku pie tā, ka kodols (vismaz 5-8 cilvēki) ir jāiespēlē un jau jāatklāj.
Maradona kā taktiķis ir ļoti vājš, viņš ir bijis ilgu laiku izlases un kluba kapteinis, tādēļ uz emocijām neviens cits nespēj tā iedvesmot spēlētājus. Bet Argentīnas izlasei vien būtu jāspēj pašai patstāvīgi spēlēt arī bez trenera, ja laukumā ir pieredzējis cilvēks, kurš uzņemas atbildību virzīt komandas spēli. Piemērs tam bija 2006.gada Francijas izlase ar Zizū priekšgalā.
Maradonam izlasē vajag tieši induviduāli izcilus večus, kuri spēj apspēlēt pretspēlētāju tīri uz tehniku, pamatojoties uz paša Diego piekopto stilu. Šeit priekšrocība uzbrukumā būtu Tevezam un Higuainam, jo Palermo un Militio ir shooting tipa uzbrucēji, kuri pamatā izvēlas sitienu no distances, nekā apspēlēšanu.
jā, kodols ir svarīgs. bet vēl jau ir laiks. Djego jau ir daudz maz izlēmis, kurš spēlēs izlasē un nosaucis vairākus. iespējams, ka tagad viņš tieši ap šiem spēlētājiem veidos komandu. būs taču diezgan daudz draudzības maču. lai nu kā, es pilnībā piekrītu Tev tur, ka Argentīnai kā tādai, ir jāprot spēlēt arī bez trenera. savukārt šeit ir arī tāda problēma, ka komanda ir ļoti jauna. individuāli spēcīgi spēlētāji ir labi, kad treneris nav taktiski stiprs, bet kad šie individuālisti ir jauni, viņi ir individuāli ambiciozi. Zizū ir tiešām lielisks piemērs, bet Zizū bija tādi partneri kā Anrī, kurš ir gan individuāli spēcīgs spēlētājs, gan arī uz komandu spēj nospēlēt. vajag tomēr kontroli. ja paskatās uz Mesi - nu lielisks spēlētājs, individuāli spēcīgs, velk komandu dažkārt vienatnē. bet arī viņš Barsā ir nedaudz ierobežots, kas liek viņam spēlēt lieliski arī uz komandu, kas arī nes lielus augļus. izlasē gan ir otrādi, proti, izlase spēlē pēc principa "mums taču ir Lionels, viņš izvilks", un Lionelam ir pilna brīvība, viņš ir dievs. bet vai tad no tā ir labums? vai tad viņš spēlē izlasē tik pat labi, cik klubā? pat ne tuvu... un tādu kā Mesi ir samērā daudz. 2006.gadā Argentīnai bija lielisks sastāvs vidusdaļā - Kambjaso, kurš piedzīvoja savas karjeras ziedu laikus, Rodrigess, kurš ir gan individuāli spēcīgs, gan arī komandas līderis, Rikelme, un Mesi, kurs, ja nu kas - izvilks. tagad man prātā nāk tikai Verons, kurš varētu saliedēt spēli centrā. nezinu daudz par Maskerano, kā arī nezinu neko par Maradonas plāniem sakarā ar Kambjaso.
piekrītu par uzbrucējiem, bet personīgi es uzskatu, ka ir izdevīgāk likt kopā divus dažādus uzbrucējus - viens maziņš, ašš un tehnisks, otrs - liels, lempīgs, bet toties ar lielisku spēli otrajā stāvā un uzbrukumu nobeigšanu. viņi kopā veido vienu ideālu. ko neizdara mazais, izdara lielais un otrādi. labs piemērs pāris gadus atpakaļ bija Juvē ar Del Pjēro un Trezegē.

     [+] [-]

, 2010-02-28 19:34, pirms 15 gadiem
termometrs rakstīja: jā, kodols ir svarīgs. bet vēl jau ir laiks. Djego jau ir daudz maz izlēmis, kurš spēlēs izlasē un nosaucis vairākus. iespējams, ka tagad viņš tieši ap šiem spēlētājiem veidos komandu. būs taču diezgan daudz draudzības maču. lai nu kā, es pilnībā piekrītu Tev tur, ka Argentīnai kā tādai, ir jāprot spēlēt arī bez trenera. savukārt šeit ir arī tāda problēma, ka komanda ir ļoti jauna. individuāli spēcīgi spēlētāji ir labi, kad treneris nav taktiski stiprs, bet kad šie individuālisti ir jauni, viņi ir individuāli ambiciozi. Zizū ir tiešām lielisks piemērs, bet Zizū bija tādi partneri kā Anrī, kurš ir gan individuāli spēcīgs spēlētājs, gan arī uz komandu spēj nospēlēt. vajag tomēr kontroli. ja paskatās uz Mesi - nu lielisks spēlētājs, individuāli spēcīgs, velk komandu dažkārt vienatnē. bet arī viņš Barsā ir nedaudz ierobežots, kas liek viņam spēlēt lieliski arī uz komandu, kas arī nes lielus augļus. izlasē gan ir otrādi, proti, izlase spēlē pēc principa "mums taču ir Lionels, viņš izvilks", un Lionelam ir pilna brīvība, viņš ir dievs. bet vai tad no tā ir labums? vai tad viņš spēlē izlasē tik pat labi, cik klubā? pat ne tuvu... un tādu kā Mesi ir samērā daudz. 2006.gadā Argentīnai bija lielisks sastāvs vidusdaļā - Kambjaso, kurš piedzīvoja savas karjeras ziedu laikus, Rodrigess, kurš ir gan individuāli spēcīgs, gan arī komandas līderis, Rikelme, un Mesi, kurs, ja nu kas - izvilks. tagad man prātā nāk tikai Verons, kurš varētu saliedēt spēli centrā. nezinu daudz par Maskerano, kā arī nezinu neko par Maradonas plāniem sakarā ar Kambjaso.
piekrītu par uzbrucējiem, bet personīgi es uzskatu, ka ir izdevīgāk likt kopā divus dažādus uzbrucējus - viens maziņš, ašš un tehnisks, otrs - liels, lempīgs, bet toties ar lielisku spēli otrajā stāvā un uzbrukumu nobeigšanu. viņi kopā veido vienu ideālu. ko neizdara mazais, izdara lielais un otrādi. labs piemērs pāris gadus atpakaļ bija Juvē ar Del Pjēro un Trezegē.
Tad jau esam nonākuši pie punkta, kad varam jau sākt uzskicēt sastāvus:
Vārtusargs - te priekš nezinātājiem parādās lielais jautājums, kas stāvēs vārtos? Pato ir aizmirsts, laiks jaunajiem, bet ne ar tik lielu Eiropas slavu kā liktos, vai vajadzētu.
Romero vai Karrizo, iespējams pat Anduhars.
Aizsardzība:
Heinze, Burdisso, Zanetti
Viduslīnija:
Jonas, Maskerano, Verons, Maxi Rodriguez, Messi
Uzbrukumā:
Aguero, Milito
3-5-2 vai 4-4-2
Jauki, ne?

     [+] [-]

, 2010-02-28 19:41, pirms 15 gadiem
vārtsargi Argentīnai vienmēr ir bijusi savā ziņā problēma. ja laukuma spēlētāji vienmēr ir bijuši labākie pasaulē, tad vārtsargi tādi, vidusmēra... man ļoti patika Roa... tagad Abodandzieri bija kādu laiku lielisks. vai tad Bokā viņam slikti iet? Karizo tiešām rāda labu spēli. esmu dzirdējis no krievu komentātora spēlē starp Juventus un Lazio, ka Muslera varētu tikt izsaukts uz izlasi. nezinu par Musleru daudz, bet dažas spēles viņa izpildījumā ir bijušas ļoti labas. bet jā, Romero un Karizo tomēr ir augstāk par pārējiem. kas ar Leo Franko? tā patīk šis vārtsargs, bet pēc aiziešanas no Atletiko par viņu vairs neesmu neko dzirdējis... es vienmēr esmu gribējis, lai izlasē stāvētu tieši Franko.
par aizsardzību viss daudz maz skaidrs. lai gan Samjuels... nu kamān, Burdiso un Heince... ah.
kā Rodrigesam iet Liverpūlē? neesmu redzējis, cerams, ka līdz PK viss nokārtosies un viņš atgūs savu formu un lielisko spēli. lai nu kā, viņa vietā es labprāt redzētu Aimāru.
sastāvs, lai arī kāds tas būtu, būs graujošs.

     [+] [-]

, 2010-02-28 19:51, pirms 15 gadiem
termometrs rakstīja: vārtsargi Argentīnai vienmēr ir bijusi savā ziņā problēma. ja laukuma spēlētāji vienmēr ir bijuši labākie pasaulē, tad vārtsargi tādi, vidusmēra... man ļoti patika Roa... tagad Abodandzieri bija kādu laiku lielisks. vai tad Bokā viņam slikti iet? Karizo tiešām rāda labu spēli. esmu dzirdējis no krievu komentātora spēlē starp Juventus un Lazio, ka Muslera varētu tikt izsaukts uz izlasi. nezinu par Musleru daudz, bet dažas spēles viņa izpildījumā ir bijušas ļoti labas. bet jā, Romero un Karizo tomēr ir augstāk par pārējiem. kas ar Leo Franko? tā patīk šis vārtsargs, bet pēc aiziešanas no Atletiko par viņu vairs neesmu neko dzirdējis... es vienmēr esmu gribējis, lai izlasē stāvētu tieši Franko.
par aizsardzību viss daudz maz skaidrs. lai gan Samjuels... nu kamān, Burdiso un Heince... ah.
kā Rodrigesam iet Liverpūlē? neesmu redzējis, cerams, ka līdz PK viss nokārtosies un viņš atgūs savu formu un lielisko spēli. lai nu kā, viņa vietā es labprāt redzētu Aimāru.
sastāvs, lai arī kāds tas būtu, būs graujošs.
Leo Franko pašlaik spēlē Turcijā, Galatasaray klubā - es arī neko ievērības cienīgu neesmu dzirdējis par viņu.
Un par Maxi sekmēm Anglijā vajadzētu sīkāk pajautāt kādam Angļu futbola speciālistam, jo neesmu redzējis šosezon vispār nevienu pool spēli.
Uzskatu, ka tieši aizsardzībā būs vislielākās problēmas un brīnumi.
Ko ņemt bez Burdisso un Heinces? Demikeli, Otamendi, Koločīnī un Diazu? Neies cauri...

     [+] [-]

, 2010-02-28 20:13, pirms 15 gadiem
Skyscraper50 rakstīja: Leo Franko pašlaik spēlē Turcijā, Galatasaray klubā - es arī neko ievērības cienīgu neesmu dzirdējis par viņu.
Un par Maxi sekmēm Anglijā vajadzētu sīkāk pajautāt kādam Angļu futbola speciālistam, jo neesmu redzējis šosezon vispār nevienu pool spēli.
Uzskatu, ka tieši aizsardzībā būs vislielākās problēmas un brīnumi.
Ko ņemt bez Burdisso un Heinces? Demikeli, Otamendi, Koločīnī un Diazu? Neies cauri...
kad ir iespēja paņemt izlasē tādu aizsargu kā Samjuelu, it īpaši tad, kad tāda tipa (milzīgs) aizsargu Argentīnai prakstiski nav, aizdomājies, ka tiešām Maradona pārāk daudz čakarējās. lai nu kā, es domāju, ka Demikelis būs izlasē. bet var būt Gabriels Milito? kāpēc gan nē? ļoti labs aizsargs, neskatoties pat uz to, ka Barsas rindās nespēlē daudz pēdējā laikā.

     [+] [-]

, 2010-02-28 20:39, pirms 15 gadiem
termometrs rakstīja: kad ir iespēja paņemt izlasē tādu aizsargu kā Samjuelu, it īpaši tad, kad tāda tipa (milzīgs) aizsargu Argentīnai prakstiski nav, aizdomājies, ka tiešām Maradona pārāk daudz čakarējās. lai nu kā, es domāju, ka Demikelis būs izlasē. bet var būt Gabriels Milito? kāpēc gan nē? ļoti labs aizsargs, neskatoties pat uz to, ka Barsas rindās nespēlē daudz pēdējā laikā.
Starpcitu, trešdien būs pārbaudes spēle Vācija - Argentina, paskatīsiemies kā strādās motoriņš.
Sastāvs:
Anduhars, Romero
Demikelis, Otamendi, Samuels, Burdisso, C.Rodriguez, Heince
Maskerano, Jonas, di Maria, Verons, Datolo, Bolatti
Pastore, Tevezs, Messi, Higuain, Milito.

     [+] [-]

, 2010-02-28 20:43, pirms 15 gadiem
bļāviens, šis nu gan būs grāvējs. ka tik neaizmirst... ah, būs vien jālaiž garām. trešdien, cik saprotu, būs daudz labu spēļu. bet man, pff...

     [+] [-]

, 2010-02-28 22:44, pirms 15 gadiem
Yoooooo kā iet, ko esat sadarījuši?

     [+] [-]

, 2010-02-28 23:26, pirms 15 gadiem
yo. pilnībā neko. visi beigti.

     [+] [-]

, 2010-03-01 01:00, pirms 15 gadiem
Mjā, nu turnīra lielākais sarūgtinājums savu vienīgo pleijofa golu tomēr iebakstīja. Pēc lieliskas Iginlas priekšspēles. Bet tas nespēj mainīt viņa turnīra flopa statusu, jo individuālās prīzes tika pasniegtas jau 3.perioda vidū.

Bet nu apsveicu ar 2 nozīmīgiem goliem (abos mačos pret ASV). Tik es arī prognozēju. Tagad atkal varēs gozēties uzpūstas slavas saulītē, pingvīniņš mazītiņais.

     [+] [-]

, 2010-03-01 16:46, pirms 15 gadiem
Skyscraper50 rakstīja: Leo Franko pašlaik spēlē Turcijā, Galatasaray klubā - es arī neko ievērības cienīgu neesmu dzirdējis par viņu.
Un par Maxi sekmēm Anglijā vajadzētu sīkāk pajautāt kādam Angļu futbola speciālistam, jo neesmu redzējis šosezon vispār nevienu pool spēli.
Uzskatu, ka tieši aizsardzībā būs vislielākās problēmas un brīnumi.
Ko ņemt bez Burdisso un Heinces? Demikeli, Otamendi, Koločīnī un Diazu? Neies cauri...
Es esmu redzējis nedaudz no Franko tieši no Turcijas Sargā pat ļoti labi Zvērīgi seivi nāk ārā,bet nu nezinu kā ir ar to stabilitāti

     [+] [-]

, 2010-03-01 16:49, pirms 15 gadiem
Es Argentīnu gribētu tādu redzēt PČ- Franko-Zanetti,Demikelis, Semjuels-Kambiaso,Maskerano,Verons,Messi,Pastore- Milito,Higuains

     [+] [-]

, 2010-03-01 16:49, pirms 15 gadiem
Nezinu kāpēc,bet dievinu kā spēlē Pastore

     [+] [-]

, 2010-03-01 17:43, pirms 15 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Nezinu kāpēc,bet dievinu kā spēlē Pastore
Tavējie pret manējiem, trešdien!
Allianz Arenā!

     [+] [-]

, 2010-03-01 17:44, pirms 15 gadiem
labdien rakstīja: Mjā, nu turnīra lielākais sarūgtinājums savu vienīgo pleijofa golu tomēr iebakstīja. Pēc lieliskas Iginlas priekšspēles. Bet tas nespēj mainīt viņa turnīra flopa statusu, jo individuālās prīzes tika pasniegtas jau 3.perioda vidū.

Bet nu apsveicu ar 2 nozīmīgiem goliem (abos mačos pret ASV). Tik es arī prognozēju. Tagad atkal varēs gozēties uzpūstas slavas saulītē, pingvīniņš mazītiņais.
Beigās tomēr esi apmierināts ar mazuļa Sida sniegumu?

     [+] [-]

, 2010-03-01 18:38, pirms 15 gadiem
Skyscraper50 rakstīja: Beigās tomēr esi apmierināts ar mazuļa Sida sniegumu?
Neattaisnoja manas uz viņu liktās cerības. Plānoju, ka mačos pret TOP komandām viņš sakrās 2+3. Sakrāja 2+0. Jūtos sarūgtināts.

     [+] [-]

, 2010-03-01 23:45, pirms 15 gadiem
Skyscraper50 rakstīja: Tad jau esam nonākuši pie punkta, kad varam jau sākt uzskicēt sastāvus:
Vārtusargs - te priekš nezinātājiem parādās lielais jautājums, kas stāvēs vārtos? Pato ir aizmirsts, laiks jaunajiem, bet ne ar tik lielu Eiropas slavu kā liktos, vai vajadzētu.
Romero vai Karrizo, iespējams pat Anduhars.
Aizsardzība:
Heinze, Burdisso, Zanetti
Viduslīnija:
Jonas, Maskerano, Verons, Maxi Rodriguez, Messi
Uzbrukumā:
Aguero, Milito
3-5-2 vai 4-4-2
Jauki, ne?
starp citu aizmirsām par Lučo Gonzalesu. ko Tu domā par viņu un viņa izredzēm?