Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Hamiltons: "Daudzi Monako neuzdrošinājās veikt apdzīšanas, taču es centos"

Hamiltons: "Daudzi Monako neuzdrošinājās veikt apdzīšanas, taču es centos"
Luiss Hamiltons
Foto: Digitale/Scanpix

Pēc Monako F1 posma daudzi kritizē Luisa Hamiltona braukšanas stilu, kā rezultātā Felipem Masam un Pastoram Maldonado sacīkstes beidzās ātrāk nekā citiem. Hamiltons atzīst, ka nekas traks viņa braukšanā neesot, jo tāds esot viņa stils.

''Šīs bija trakas brīvdienas,'' iesāk Luiss Hamiltons. ''Vispirms sestdien, iesēžoties formulā, nebija pareizi uzstādīta stūre. Kvalifikācijā man pietrūka laiks, bet sacīkstēs iesprūdu aiz dažiem pilotiem. Tāda sajūta, ka daži braucēji man neatstāja pietiekami daudz vietas, par ko vēlāk sodu saņēmu es. Tas ir motosports, kur esam pieraduši redzēt sacīkstes un cīņu. Daudzi sportisti Monako neuzdrošinās veikt apdzīšanas, taču es to centos.''

''Beigās par šīm abām sadursmēm saņēmu sodu. Jāatzīmē, ka pēc vienas no sadursmēm sabojāju formulas aizmugurējo antispārnu. Man lika doties boksos un izstāties, taču es to noraidīju un turpināju braukt. Beigās tiku pie dažiem ieskaites punktiem, kas noteikti uzlabos ne tā spožo situāciju kopvērtējumā. Tāpat sacīkstes laikā, kad lūdzu pirmo boksa apmeklējumu, tobrīd neviens nebija vēl gatavs. Šīs visas nianses ietekmēja manu rezultātu,'' tā Hamiltons.

Laikrakstam The Daily Mail Hamiltons atzīst, ka nemainīs savu braukšanas stilu. ''Ja godīgi, tad turpināšu braukt tāpat, kā to darīju līdz šim,'' turpina britu pilots. ''Šāda braukšana man palīdzēja nokļūt tur, kur esmu šobrīd. Nebraucu tā, lai aizvainotu vai savainotu kādu pilotu. Man patīk braukt šādā veidā. Jūtu, ka varu braukt labāk nekā citi. Esmu šeit, lai brauktu un uzvarētu...''

Izmantotie resursi:
www.autosport.com

 +16 [+] [-]

, 2011-05-31 14:12, pirms 14 gadiem
Tieši tā! Hamiltons 5 reizes un vienu reizi Kobijaši +Šumakers pirmajā aplī. Un tas bija viss. Pārējo sacīksū daļu varēja neskatīties, jo tas pats notiek rīgas centrā, kad trolejbusi viens aiz otra brauc.
Ieejiet youtube, ievadiet katra pilota vārdu, tādā veidā var redzēt, cik daudz viņš paliek atmiņā.
1.vietā - Airtons Senna
2.vietā - Luiss Hamiltons
Nav ne Mansels, ne Prosts, ne Pikē (viena ir, kur 1987. pa ārmalu visu 4 riteņu sānslīdē apdzina Sennu), nav Lauda, ir ļoti maz Šumakers, Alonso. Kopā tie ir pēdējo 30 gadu 20 kārtēji pasaules čempioni. Un viņus visus kopā saliek divatā Senna ar Hamiltonu, 4 kārtēji pasaules čempioni. Apdzīšanas ir bezgala. Jo divatā viņi brauc pēc principa - ja tu neesi gatavs izmantot jebkuru iespēju ielīst līkumā, tu vairs neesi sacīkšu braucējs.
F1 trases čīkst, ka nav skatītāju, jo cilvēkiem neinteresē plika vizināšanās pa trasi. Tikai vienā posmā ir vairāk kā 100000 skatītāji - Silverstona, tuvu tam ir Japāna. Pārējie ir līdz 50000, Turcijā pat tikai 30000. Moto GP visos posmos ir pie 100000 un vairāk, Nascar 200000 un vairāk, DTM ir ap 100000. Moto GP ir skaidrs, tur brauc kamikadzes tipa braucēji un Rossi, no kura visi baidās, jo pat ar šrotu spēj cīnīties pa pirmo vietu (Yamaha līdz pat 2009.gadam bija šrots, tagad Ducati). Nascar - prāta spēle + māka taupīt degvielu un riepas + avārijas + n-tās apdzīšanas. DTM - bezkompromisa cīņas.
Citā sportacentrs rakstā viens čalis precīzi pateica - F1 ir dārgu un pārmaksātu, mūžam čīkštošu princešu gonkas, kurās ik pa laikam trāpās pa kādam princim (Villinēvs, Senna, Montoja, Hamiltons), kurš drāž visus. Un pēc tam, ka princis aiziet, princeses atzīst, ka bez prinča vairs nav interesanti (Lauda par Villinēvu, Prosts par Sennu, Šumakers par Montoju). Lauda, Prosts, Šumakers, Mansels, Alonso ir pasaules čempioni, bet ar ko viņi cīnījās? Pārsvarā paši ar sevi. Ok, Lauda par 0,5 punktiem apsteidza Prostu, 1987. Prosts Mansels, 1989. Prosts Sennu, 1994. Šumakers Hilu (gan izsitot), 2000. Šumakers Hakinens (šis čempionu tituls Šumakeram tiešām bija izcīnīts reālā cīņā). No 20 tituliem 5 ir izcīnīti sīvās cīņās. Par pārējiem vēsture klusē, tātad, ir izcīnīti atripinoties līdz finišam.
Senna 1988. izcīnīja pret Prostu, 1990.pret Prostu (Japanā izsita pirmā līkumā), 1991.pret Manselu.
Hamiltons 2008. pēdējā līkumā pēdējā posmā apdzina Gloku un kļuva par čempionu.
Šie divi vinnēja ne jau tāpēc ka bija labākā formula un brauca pa priekšu, bet cīnījās līdz pēdējam un abus FIA regulāri sodīja, lai būtu intriga. Un tāpēc tieši gan Senna, gan Hamiltons ir kulta personu statusā, jo rūpējas un rūpējās par šovu, ko citi nespēja sarūpēt.

  +8 [+] [-]

, 2011-05-31 14:20, pirms 14 gadiem
Tā arī turpini, bez tevis Luiss formula būtu vispār nekāda...

  +2 [+] [-]

, 2011-05-31 14:30, pirms 14 gadiem
archdevil rakstīja: Tieši tā! Hamiltons 5 reizes un vienu reizi Kobijaši +Šumakers pirmajā aplī. Un tas bija viss. Pārējo sacīksū daļu varēja neskatīties, jo tas pats notiek rīgas centrā, kad trolejbusi viens aiz otra brauc.
Ieejiet youtube, ievadiet katra pilota vārdu, tādā veidā var redzēt, cik daudz viņš paliek atmiņā.
1.vietā - Airtons Senna
2.vietā - Luiss Hamiltons
Nav ne Mansels, ne Prosts, ne Pikē (viena ir, kur 1987. pa ārmalu visu 4 riteņu sānslīdē apdzina Sennu), nav Lauda, ir ļoti maz Šumakers, Alonso. Kopā tie ir pēdējo 30 gadu 20 kārtēji pasaules čempioni. Un viņus visus kopā saliek divatā Senna ar Hamiltonu, 4 kārtēji pasaules čempioni. Apdzīšanas ir bezgala. Jo divatā viņi brauc pēc principa - ja tu neesi gatavs izmantot jebkuru iespēju ielīst līkumā, tu vairs neesi sacīkšu braucējs.
F1 trases čīkst, ka nav skatītāju, jo cilvēkiem neinteresē plika vizināšanās pa trasi. Tikai vienā posmā ir vairāk kā 100000 skatītāji - Silverstona, tuvu tam ir Japāna. Pārējie ir līdz 50000, Turcijā pat tikai 30000. Moto GP visos posmos ir pie 100000 un vairāk, Nascar 200000 un vairāk, DTM ir ap 100000. Moto GP ir skaidrs, tur brauc kamikadzes tipa braucēji un Rossi, no kura visi baidās, jo pat ar šrotu spēj cīnīties pa pirmo vietu (Yamaha līdz pat 2009.gadam bija šrots, tagad Ducati). Nascar - prāta spēle + māka taupīt degvielu un riepas + avārijas + n-tās apdzīšanas. DTM - bezkompromisa cīņas.
Citā sportacentrs rakstā viens čalis precīzi pateica - F1 ir dārgu un pārmaksātu, mūžam čīkštošu princešu gonkas, kurās ik pa laikam trāpās pa kādam princim (Villinēvs, Senna, Montoja, Hamiltons), kurš drāž visus. Un pēc tam, ka princis aiziet, princeses atzīst, ka bez prinča vairs nav interesanti (Lauda par Villinēvu, Prosts par Sennu, Šumakers par Montoju). Lauda, Prosts, Šumakers, Mansels, Alonso ir pasaules čempioni, bet ar ko viņi cīnījās? Pārsvarā paši ar sevi. Ok, Lauda par 0,5 punktiem apsteidza Prostu, 1987. Prosts Mansels, 1989. Prosts Sennu, 1994. Šumakers Hilu (gan izsitot), 2000. Šumakers Hakinens (šis čempionu tituls Šumakeram tiešām bija izcīnīts reālā cīņā). No 20 tituliem 5 ir izcīnīti sīvās cīņās. Par pārējiem vēsture klusē, tātad, ir izcīnīti atripinoties līdz finišam.
Senna 1988. izcīnīja pret Prostu, 1990.pret Prostu (Japanā izsita pirmā līkumā), 1991.pret Manselu.
Hamiltons 2008. pēdējā līkumā pēdējā posmā apdzina Gloku un kļuva par čempionu.
Šie divi vinnēja ne jau tāpēc ka bija labākā formula un brauca pa priekšu, bet cīnījās līdz pēdējam un abus FIA regulāri sodīja, lai būtu intriga. Un tāpēc tieši gan Senna, gan Hamiltons ir kulta personu statusā, jo rūpējas un rūpējās par šovu, ko citi nespēja sarūpēt.
plusa vel var minet, ka hamiltons tV ekranos tiek radits visbiezak, vinam ir vislielakais reklamas ligums un lai ari varbut kads smiknatu, vins google mekletaja ir vismekletakais F1 pilots.
marketinga ir tads labs teiciens, ari slikta reklama ir laba reklama.
ir cilveki kuri dievina vina bezkompromisa cinu. ir cilveki kuri tiesi preteji, ta del vinu necies, bet jebkura gadijuma, katram kurs skatas f1 par vinu ir savs viedoklis.
tas pats fettels ir laga puika, izcils talants, izcili labs pilots, bet.... vins ir galraicigs. vins visos popularitates raditajos zaude gan Hamiltonam gan Alonso. protams iznemums ir Vacija.
pluss visam, biznesa eksperti saka, ka Hamiltons bus otrais sportists aiz Taigera Vudsa kurs savas karjeras laika klus par miljardieri.

     [+] [-]

, 2011-05-31 14:49, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: plusa vel var minet, ka hamiltons tV ekranos tiek radits visbiezak, vinam ir vislielakais reklamas ligums un lai ari varbut kads smiknatu, vins google mekletaja ir vismekletakais F1 pilots.
marketinga ir tads labs teiciens, ari slikta reklama ir laba reklama.
ir cilveki kuri dievina vina bezkompromisa cinu. ir cilveki kuri tiesi preteji, ta del vinu necies, bet jebkura gadijuma, katram kurs skatas f1 par vinu ir savs viedoklis.
tas pats fettels ir laga puika, izcils talants, izcili labs pilots, bet.... vins ir galraicigs. vins visos popularitates raditajos zaude gan Hamiltonam gan Alonso. protams iznemums ir Vacija.
pluss visam, biznesa eksperti saka, ka Hamiltons bus otrais sportists aiz Taigera Vudsa kurs savas karjeras laika klus par miljardieri.
tā tas arī ir - fetels reklamē matu šampūnus par 500000 USD naudām, Hamiltons par USD 10 000 000 pulksteņus.
Vodafone aizgāja no Ferrari uz McLaren vēl Šumakera čempja laikos, jo nebija reklāmas atdeve - Ferrari brauca pa priekšu, cīņas bija aizmugurē, bet tur Ferrari nepiedalījās, tāpēc nerādīja. Interesantāk bija skatīties, kā brauca Montoya un Raikonens, nevis Ferrars.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-31 14:54, pirms 14 gadiem
Ne jau braukšanu jāmaina, domāšanu gan.

     [+] [-]

, 2011-05-31 14:59, pirms 14 gadiem
karliss rakstīja: Ne jau braukšanu jāmaina, domāšanu gan.
paskaties, kur Alonso tika ar savu domāšanu Monako. kaut gan viņš jau tāpat netika klāt Fetelam. un vispār jebkura apdzīšana ir bīstama.

     [+] [-]

, 2011-05-31 15:08, pirms 14 gadiem
karliss rakstīja: Ne jau braukšanu jāmaina, domāšanu gan.
cilveki vienmer parmet ka sportisti tikai smaida kamera maksligo smaidinu un nolasa runu ko viniem sagatavojusi PR specialisti, kad viens pilots saka ka ir, tad atkal nav labi. doma, ka kads tur par kadu varetu kautko labu pateikt? ik ipasi jau to vidu kuri cinas par titulu valda liels naids. atceros, ka reiz bija stastins par Raikonennu, ka sis uz ielas ieraudzijis Alonso plakatus un dusmas sacis ardities un noravis visus tos Alonso portretus. no varbut vienigi alonso un Hamiltons viens otru patiesam ciena pec 2007 gada notikumiem. abu izteikumi (ik ipasi alonso) prese vairakkart ir paradijusi, ka viniem vienam pret otru ir lielaks respekts un ciena ka pret jebkuru citu pilotu.
vini 2007 gada ieguva viens otra cienigu konkurentu. abi vini vienmer bijusi lideri visas jomas, bet tur viniem pirmo reizi muza vajadzeja satikties ar savu spogulatelu.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-31 15:21, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: cilveki vienmer parmet ka sportisti tikai smaida kamera maksligo smaidinu un nolasa runu ko viniem sagatavojusi PR specialisti, kad viens pilots saka ka ir, tad atkal nav labi.
Pilnīgi nepiekrītu, viens ir teikt ko domā, otrs apvainot citus braucējus pēc tam, kad esi viņus taranējis, vēlāk izlikties, ka nezini ko pats darījis.
Ja gribēja parādīt savu izlutinātību un augstprātību, tad viņš ir malacis.

     [+] [-]

, 2011-05-31 15:27, pirms 14 gadiem
karliss rakstīja: Pilnīgi nepiekrītu, viens ir teikt ko domā, otrs apvainot citus braucējus pēc tam, kad esi viņus taranējis, vēlāk izlikties, ka nezini ko pats darījis.
Ja gribēja parādīt savu izlutinātību un augstprātību, tad viņš ir malacis.
Hamiltons nav izlutināts un augstprātīgs, labāk palasi kādu no viņa grāmatām. viņš vienkārši pateica, kā tajās situācijās bija.

     [+] [-]

, 2011-05-31 16:04, pirms 14 gadiem
No vienas puses stulbi, ka par apdzīšanas mēģinājumiem sodus dala.
Bet no otras puses stulbi arī sadursmēs vainot citus, ja skaidri redzams, ka pats Luiss bija vainīgs.
Di Resta malacis intervijā pēc gonkas atzina, ka bijis pārāk ambiciozs un pats ir vainīgs pie visām savām sadursmēm.

Vispār ideāla gonka, kuru sabojāja sarkanais karogs un riepu nomaiņa pirms atkārtotā starta.

     [+] [-]

, 2011-05-31 16:08, pirms 14 gadiem
karliss rakstīja: Pilnīgi nepiekrītu, viens ir teikt ko domā, otrs apvainot citus braucējus pēc tam, kad esi viņus taranējis, vēlāk izlikties, ka nezini ko pats darījis.
Ja gribēja parādīt savu izlutinātību un augstprātību, tad viņš ir malacis.
Tu vispār Monako GP skatījies? Varbūt viens ir tas, ka tajā vietā tik vēl Šūmahers atļāvās veikt apdzīšanas manervu, bet reāli viņš Masas gadijumā bija jau ticis blakus. Masa tik iedomājās braukt pa ideālo trajektoriju tā itkā tur neviena nebūtu. Un pēctam tunelī arī tika tīri blakus. Agrāk biju pats Masas piekritējs, bet nu tagad tādi čīkstuļi nepatīk vairs. Tomēr skatītājiem vairāk patīk visādi notikumi, apdzīšanas. To arī F1 mēģina panākt. Vairāk apdzīšanas lai TV skatīties būtu interesantāk. Visi jaunie noteikumi ir tieši domāti, lai būtu dažādi pavērsieni. Un Hamiltons ir viens no retajiem, kas patiešām cenšas apdzīšanas veikt. Debijas sezonā gan viņam tas maksāja čempiontitulu, bet nu tagad ar pieredzi vēl var panākt savu.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-31 16:17, pirms 14 gadiem
Kalto rakstīja: ...bet reāli viņš Masas gadijumā bija jau ticis blakus...
Galīgi nē... Massa vēl vairāk kā pusformulu bija Hamiltonam priekšā.
Pavēro video.

     [+] [-]

, 2011-05-31 16:31, pirms 14 gadiem
karliss rakstīja: Pilnīgi nepiekrītu, viens ir teikt ko domā, otrs apvainot citus braucējus pēc tam, kad esi viņus taranējis, vēlāk izlikties, ka nezini ko pats darījis.
Ja gribēja parādīt savu izlutinātību un augstprātību, tad viņš ir malacis.
kuram gan nav nacies patiekt, kautko tadu ko nevajadzetu? ik ipasi isi pec tik smagas un notikumiem bagatas sacikstes. tagad jau Hamis publiksi twitteri ir atvianojies visiem skatitajiem un ari Masam un Maldonado par svietdienas notikumiem.
p.s. abas sadursmes ne Masa ne Maldonado nevar telot apbizotos un nevainigos engelisus, pasi vien vini nogrieza celu. pasi pielava kludas un atlava Hamiltonam ielekt viniem blakus. ja vini tos momnetus butu nostradajusi tiri un neatstatu vietu, tad nekas tads nebutu noticis. Monako nepalaist garma konkurentu nav nekas neiespejams, turies idealaja trajektorija un konkurentam pat ar 5 sek atraku formulu nebus izredzu. ja tu uz mirkli izej no idealas trajektorijas tad ir jauzmanas

     [+] [-]

, 2011-05-31 16:31, pirms 14 gadiem
Robisss rakstīja: Galīgi nē... Massa vēl vairāk kā pusformulu bija Hamiltonam priekšā.
Pavēro video.
tu arī pavēro video. kā brauc to līkumu piloti, kas ir Masam priekšā, viņi ņem plašāk, bet Masa nogriež formulu priekšā Hamiltonam.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-31 16:46, pirms 14 gadiem
esprets rakstīja: tu arī pavēro video. kā brauc to līkumu piloti, kas ir Masam priekšā, viņi ņem plašāk, bet Masa nogriež formulu priekšā Hamiltonam.
Kāda starpība kā pārējie brauc... Massa ir uz ideālās trajektorijas un viņš drīkst braukt pa kādu trajektoriju vēlas, ja blakus nav formula un Hamiltons bija tālu no būšanas blakus.
Massa varēja izvairīties no sadursmes, bet vainīgs tajā bija Hamiltons.

Un situācijā ar Maldonado tāda pati situācija tikai citā līkumā.

     [+] [-]

, 2011-05-31 16:51, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: kuram gan nav nacies patiekt, kautko tadu ko nevajadzetu? ik ipasi isi pec tik smagas un notikumiem bagatas sacikstes. tagad jau Hamis publiksi twitteri ir atvianojies visiem skatitajiem un ari Masam un Maldonado par svietdienas notikumiem.
p.s. abas sadursmes ne Masa ne Maldonado nevar telot apbizotos un nevainigos engelisus, pasi vien vini nogrieza celu. pasi pielava kludas un atlava Hamiltonam ielekt viniem blakus. ja vini tos momnetus butu nostradajusi tiri un neatstatu vietu, tad nekas tads nebutu noticis. Monako nepalaist garma konkurentu nav nekas neiespejams, turies idealaja trajektorija un konkurentam pat ar 5 sek atraku formulu nebus izredzu. ja tu uz mirkli izej no idealas trajektorijas tad ir jauzmanas
Viņš izrunājās visu nedēļas nogali, sākot ar Šumi un TR, Massu un sacīkste vēl pat nebija sākusies Un dabūja atpakaļ.

YouTube
- ‪F1 2011 Monaco -...

Idēali nosedza visus ceļus, tajā vietā neviens cits nelien blakus, ja vien negrib izraisīt speciāli āvāriju, jau Monzā viņam šis gājiens beidzās ar lauztu riteni. Alonso varēja 5x šo te ar Vettelu izstrādāt...nu nav tas līkums tik plats kā liekas.

YouTube
- ‪F1 2011 Monaco -...


00:13, Massa jau griež iekšā, kad Hamis vēl gāzē cerot, ka šams noraustīsies.

Varat taisnot cik gribat viņu, bet šī bija briesmīga nedēļas nogale viņam, kuras laikā ne muti spēja savākt, ne mašīnu. Nez, vai Vettela faktors vainīgs vai tas, ka nav pieradis pa vidu malties, bet šis jau ir atkārtots vairākas reizes, gaidam Kanādu.

     [+] [-]

, 2011-05-31 17:07, pirms 14 gadiem
es par šīm divām situācijām neko neteiktu, ja vien Hamiltons pagājušajā gadā Singapūrā netiktu atzīts par vainīgu avārijā, kur viņš līkumā jau bija priekšā Vēberam un neatstāja viņam vietu. Maldonado tādēļ ir spoguļi, lai redzētu, vai neviens nav tevis vai ar pusbolīdu blakus, tāpat arī Masam. ja nav pieredze un nolemj, ka jāšķiļ formula, tad nav ko vainot citus.

     [+] [-]

, 2011-05-31 17:07, pirms 14 gadiem
Es labāk skatos, ka cīnās un nošķiļas, nekā brauc kā trolejbusu satiksme Rīga pie stacijas. Un pagājušā gadā, kad Hamiltons pret Masu nolauza riteni, TV varēja izslēgt, jo pārējā sacīkšu daļā pilnībā nekas nenotikās. Plika riņķošana pa trasi ir tas pats, kas ik pēc pustundas salīdzināt divu maršrutu trolejbusus, un pēc numuriem salīdzināt, kurš atrāk atbrauca atpakaļ galapunktā.

     [+] [-]

, 2011-05-31 17:17, pirms 14 gadiem
Visi gudrinieki, kas ir pret Hamiltonu - noskatieties šo video
YouTube
- ‪Lewis Hamilton Vs...

Vēbers speciāli iebrauca Hamiltonam aizmugurē!!! Par to Vēberam bija sods? Nē, jo Hamiltons vietu neastāja!!!
Un salīdziniet šo video ar Hamiltons pret Masa. Masa vietu atstāja??? Jā vai nē?
YouTube
- ‪Hamilton vs Massa...

un Hamiltons pret Maldonado. Maldonado vietu atstāja? Jā vai nē?
YouTube
- ‪F1 2011 - Hamilton...

Gan masa, gan maldonado grieza priekšā 'bez jebkāda pamatojuma, un cerēja, ka Hamiltons izkūpēs gaisā un nekas nebūs? Paši vainīgi, ka neievēro godīgas cīņas prncipus - ja sedzies, tad nebrauc pa ideālo trajektoriju, bet sedzies, kā masa monaco 5.līkumā, lai Hamiltons neiedomātos ielekt līkuma iekšmalā.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-31 17:46, pirms 14 gadiem
Cik zinu, tad noteikumos teikts, ka vieta jāatstāj, ja pilots ir priekšā mazāk kā puskorpusu.
Singapūrā Vēbers, liekas, tiešām bija prakstiski blakus. Bet Monako Massa un Maldonado bija priekšā par vairāk kā puskorpusu.

Man ļoti patīk kā Hamiltons dzen un sitās. Viņš, Kobajaši un vēl daži piemet to dzirkstelīti šodienas formulai, bet citus vainot, kad pats esi nolaidis lažu gan ir nesmuki. Un vēl sākt savu melnumu kā iemeslu neveiksmēm saukt... Zinu, ka tikai kā joku domāja, bet savas kļūdas vajag atzīt.

     [+] [-]

, 2011-05-31 17:51, pirms 14 gadiem
Robisss rakstīja: Cik zinu, tad noteikumos teikts, ka vieta jāatstāj, ja pilots ir priekšā mazāk kā puskorpusu.
Singapūrā Vēbers, liekas, tiešām bija prakstiski blakus. Bet Monako Massa un Maldonado bija priekšā par vairāk kā puskorpusu.

Man ļoti patīk kā Hamiltons dzen un sitās. Viņš, Kobajaši un vēl daži piemet to dzirkstelīti šodienas formulai, bet citus vainot, kad pats esi nolaidis lažu gan ir nesmuki. Un vēl sākt savu melnumu kā iemeslu neveiksmēm saukt... Zinu, ka tikai kā joku domāja, bet savas kļūdas vajag atzīt.
abās reizēs Hamiltona priekšējais antispārns ir pie priekšējiem riteņiem (aptuveni). tā kā tur bija pusbolīds.

     [+] [-]

, 2011-05-31 17:56, pirms 14 gadiem
Robisss rakstīja: Cik zinu, tad noteikumos teikts, ka vieta jāatstāj, ja pilots ir priekšā mazāk kā puskorpusu.
Singapūrā Vēbers, liekas, tiešām bija prakstiski blakus. Bet Monako Massa un Maldonado bija priekšā par vairāk kā puskorpusu.

Man ļoti patīk kā Hamiltons dzen un sitās. Viņš, Kobajaši un vēl daži piemet to dzirkstelīti šodienas formulai, bet citus vainot, kad pats esi nolaidis lažu gan ir nesmuki. Un vēl sākt savu melnumu kā iemeslu neveiksmēm saukt... Zinu, ka tikai kā joku domāja, bet savas kļūdas vajag atzīt.
Vēbers ar priekšējo riteni uzsita pa aizmugurējo riteni. Tā ir 1/10 daļa no korpusa. Un Hamiltons bija vismaz puskorpusu blakām. Bet ja ar to ir par maz, vēl viens video, kur Montoya pa ārmalu apdzina šumakeru, šumakers iebrauca Montoya sānos, un par to Montoya dabūja sodu, jo it kā neatstāja konkurentam vietu.
YouTube
- ‪Montoya-Shumacher...

Šumakers bija jau aiz Montoya, ieleca viņam sānos identiski kā Hamiltons ieleca gan Masam, gan Maldonado. Kurš vainīgs?

  -1 [+] [-]

, 2011-05-31 18:07, pirms 14 gadiem
Nu, saprotu, ka strīdēties te nav vērts, jo Hamja fani tāpat kā pats Luiss dzīvo savā pasaulītē, kur visi pārējie ir vainīgi

     [+] [-]

, 2011-05-31 18:20, pirms 14 gadiem
Massam joprojām kremd.... kremd.. sirdī smeldz tie pāragrie prieki

     [+] [-]

, 2011-05-31 18:30, pirms 14 gadiem
Robisss rakstīja: Nu, saprotu, ka strīdēties te nav vērts, jo Hamja fani tāpat kā pats Luiss dzīvo savā pasaulītē, kur visi pārējie ir vainīgi
katram ir savi favoriti, bet kapec tev tada parlieciba, ka Hamiltona fani neko nesaprot, bet tadi ka tu visu saprot?
neko nepiesienos, bet vienkarsi man vienmer ir fascinejusi sadi komentari kur cilveks saka, ka tie otrie neko nesaprot, bet kur tev parlieciba, ka tu saproti?

     [+] [-]

, 2011-05-31 18:38, pirms 14 gadiem
karliss rakstīja: Viņš izrunājās visu nedēļas nogali, sākot ar Šumi un TR, Massu un sacīkste vēl pat nebija sākusies Un dabūja atpakaļ.

YouTube
- ‪F1 2011 Monaco -...

Idēali nosedza visus ceļus, tajā vietā neviens cits nelien blakus, ja vien negrib izraisīt speciāli āvāriju, jau Monzā viņam šis gājiens beidzās ar lauztu riteni. Alonso varēja 5x šo te ar Vettelu izstrādāt...nu nav tas līkums tik plats kā liekas.

YouTube
- ‪F1 2011 Monaco -...


00:13, Massa jau griež iekšā, kad Hamis vēl gāzē cerot, ka šams noraustīsies.

Varat taisnot cik gribat viņu, bet šī bija briesmīga nedēļas nogale viņam, kuras laikā ne muti spēja savākt, ne mašīnu. Nez, vai Vettela faktors vainīgs vai tas, ka nav pieradis pa vidu malties, bet šis jau ir atkārtots vairākas reizes, gaidam Kanādu.
YouTube
- ‪Formula 1 Monaco...

identiska situacija Maldonado gadijumam, tikai tira un bez avarijas. noskatoties so tu vari likt roku uz sirds un apzveret, ka Hamiltons ir baiga cuka un vins viens pats so avariju uztaisija?
divi vienadi video, divi vienadi apdzisanas gadijumi, abos Hamiltons izvelejas vienadu apdzisanas manevru. noslegumu jau izvelas apdzenamais pilots.
salidzinajumam maldonado gadijums
YouTube
- ‪F1 2011 Monaco -...

     [+] [-]

, 2011-05-31 18:48, pirms 14 gadiem
Starpību prasi?+/- 0.5 metri Maldonado formulas korpusa garumā

     [+] [-]

, 2011-05-31 19:10, pirms 14 gadiem
karliss rakstīja: Starpību prasi?+/- 0.5 metri Maldonado formulas korpusa garumā
ta labi nejau 50 cm del konkurents var tik radikali savadak izbraukt likumu. ja salidzina Maldonado un sumahera metodes.
nesaku, ka maldonado taja avarija ir vainojams, nesaku ari ka Hamiltons tur ir vainojams, manuprat tas ir normals saciksu negadijums. galu gala F1 agrak tika sauktas par gladiatoru cinam, istu vecu sporta veidu. amerika pec sadam avarijam tiesnesi pat nesak nekadu izmeklesanu. bet apsoluti nepiekritu, ka Maldonado saja avarija ir cietusais un aizvainotais kuru visiem butu jazelo.
un tu zini, ka man ir taisniba

     [+] [-]

, 2011-05-31 19:27, pirms 14 gadiem
Nu parēķini pats cik tur ir, ar Šumi viņš ir turpat blakus, ar Maldonado viņa priekšējā riepa ir priekšā Maldonado aizmugurējai labākajā gadījumā un jūs redzat, ka man ir taisnība
Es nesaprotu kapēc jums visiem jāpierāda, ka viņš nav vainīgs, ja skaidri redzama viņa vaina?
Sākt salīdzināt ar Ameriku nav jēgas, un vispār man tā viņa braukšana nav nekas jauns, vairāk tā vainas velšana uz citiem.

     [+] [-]

, 2011-05-31 19:44, pirms 14 gadiem
karliss rakstīja: Nu parēķini pats cik tur ir, ar Šumi viņš ir turpat blakus, ar Maldonado viņa priekšējā riepa ir priekšā Maldonado aizmugurējai labākajā gadījumā un jūs redzat, ka man ir taisnība
Es nesaprotu kapēc jums visiem jāpierāda, ka viņš nav vainīgs, ja skaidri redzama viņa vaina?
Sākt salīdzināt ar Ameriku nav jēgas, un vispār man tā viņa braukšana nav nekas jauns, vairāk tā vainas velšana uz citiem.
nu jā, bet tadā gadījumā, kādēļ Hamiltons bija vainīgs Singapūrā, bet šeit Maldonado nav vainīgs? tur jau tā lieta, ka sodus tie tiesneši kaut kā ne tā dod. ja dod vienreiz priekšābraucošajam un bloķētājam sodu, tad lai dod arī nākošreiz, nevis te pretēji.

     [+] [-]

, 2011-05-31 23:03, pirms 14 gadiem
Visu cieņu Hamim !

     [+] [-]

, 2011-05-31 23:58, pirms 14 gadiem
Beidzam kasīties. Vēlreiz noskatieties video, kur montoya ar šumakeru salikās. Montoya bija priekšā? Šumakers iebrauca sānos Montoyam, un Montoya par to dabūja sodu, jo it kā neatstāja vietu Šumakeram. Pirms kāds raksta kaut ko, vēlreiz noskatās video. Tātad priekšā braucošais neatstāja vietu, tāpēc dabūja sodu.
Un tikai pēc tam salīdziniet ar svētdienas Hamiltona manevriem. Masa atstāja vietu? Maldonado atstāja vietu? Nē, jo cerēja, ka Hamiltons izkūpēs gaisā un nekas nenotiks. Masa līkumā tā ievilka, ka pret Vēbera aizmuguri sev nolauza šķipeles daļiņu. Tas norāda, ka pēdējā brīdī ieraudzīja Hamiltonu blakām un centās aizgriezt priekšā. Sadursmē Masa neko nesabojāja, tikai nosmērēja sānus. Savu šķipeli pabojāja tikai Hamiltons. Līdz ar to, kur un kādi bojājumi tika nodarīti Masa formulai? Nekādi! Pats sedzās 5.līkumā, iztērēja visu KERS enerģiju, un pirms tuneļa 8.līkumā sedzās, tāpēc 8.līkumu Hamiltons izņēma pa ideālo trajektoriju, tunelī ar KERS tika blakām Masam, un Masa kā delitants mēģināja pa ārmalu turēt līdzi. Sekas zinām visi.

     [+] [-]

, 2011-06-01 10:52, pirms 14 gadiem
Dažreiz jau ir tāds agresīvs, bet man kā nestresainam cilvēkam un F1 skatītājam tas pat labāk. Hamim bonuss par to, ka , ja jūt, ka ir ir labāks, vienmēr mēģinās apdzīt, lai tur vai kas. Un pozitīvi, ka pārsvarā darbojas pēc moto - vienmēr cīnīties par augstāku vienu, lai tur vai kas. Tā teikt - mani apmierina tikai pirmā vieta, jo pārējās ir zaudētāji( NHL un NBA princips).

     [+] [-]

, 2011-06-02 17:44, pirms 14 gadiem
archdevil rakstīja: Tieši tā! Hamiltons 5 reizes un vienu reizi Kobijaši +Šumakers pirmajā aplī. Un tas bija viss. Pārējo sacīksū daļu varēja neskatīties, jo tas pats notiek rīgas centrā, kad trolejbusi viens aiz otra brauc.
Ieejiet youtube, ievadiet katra pilota vārdu, tādā veidā var redzēt, cik daudz viņš paliek atmiņā.
1.vietā - Airtons Senna
2.vietā - Luiss Hamiltons
Nav ne Mansels, ne Prosts, ne Pikē (viena ir, kur 1987. pa ārmalu visu 4 riteņu sānslīdē apdzina Sennu), nav Lauda, ir ļoti maz Šumakers, Alonso. Kopā tie ir pēdējo 30 gadu 20 kārtēji pasaules čempioni. Un viņus visus kopā saliek divatā Senna ar Hamiltonu, 4 kārtēji pasaules čempioni. Apdzīšanas ir bezgala. Jo divatā viņi brauc pēc principa - ja tu neesi gatavs izmantot jebkuru iespēju ielīst līkumā, tu vairs neesi sacīkšu braucējs.
F1 trases čīkst, ka nav skatītāju, jo cilvēkiem neinteresē plika vizināšanās pa trasi. Tikai vienā posmā ir vairāk kā 100000 skatītāji - Silverstona, tuvu tam ir Japāna. Pārējie ir līdz 50000, Turcijā pat tikai 30000. Moto GP visos posmos ir pie 100000 un vairāk, Nascar 200000 un vairāk, DTM ir ap 100000. Moto GP ir skaidrs, tur brauc kamikadzes tipa braucēji un Rossi, no kura visi baidās, jo pat ar šrotu spēj cīnīties pa pirmo vietu (Yamaha līdz pat 2009.gadam bija šrots, tagad Ducati). Nascar - prāta spēle + māka taupīt degvielu un riepas + avārijas + n-tās apdzīšanas. DTM - bezkompromisa cīņas.
Citā sportacentrs rakstā viens čalis precīzi pateica - F1 ir dārgu un pārmaksātu, mūžam čīkštošu princešu gonkas, kurās ik pa laikam trāpās pa kādam princim (Villinēvs, Senna, Montoja, Hamiltons), kurš drāž visus. Un pēc tam, ka princis aiziet, princeses atzīst, ka bez prinča vairs nav interesanti (Lauda par Villinēvu, Prosts par Sennu, Šumakers par Montoju). Lauda, Prosts, Šumakers, Mansels, Alonso ir pasaules čempioni, bet ar ko viņi cīnījās? Pārsvarā paši ar sevi. Ok, Lauda par 0,5 punktiem apsteidza Prostu, 1987. Prosts Mansels, 1989. Prosts Sennu, 1994. Šumakers Hilu (gan izsitot), 2000. Šumakers Hakinens (šis čempionu tituls Šumakeram tiešām bija izcīnīts reālā cīņā). No 20 tituliem 5 ir izcīnīti sīvās cīņās. Par pārējiem vēsture klusē, tātad, ir izcīnīti atripinoties līdz finišam.
Senna 1988. izcīnīja pret Prostu, 1990.pret Prostu (Japanā izsita pirmā līkumā), 1991.pret Manselu.
Hamiltons 2008. pēdējā līkumā pēdējā posmā apdzina Gloku un kļuva par čempionu.
Šie divi vinnēja ne jau tāpēc ka bija labākā formula un brauca pa priekšu, bet cīnījās līdz pēdējam un abus FIA regulāri sodīja, lai būtu intriga. Un tāpēc tieši gan Senna, gan Hamiltons ir kulta personu statusā, jo rūpējas un rūpējās par šovu, ko citi nespēja sarūpēt.
Un kur raikonena brīnumainais čempiona tituls??