Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Alonso: "Ja difuzori būs legāli, "BrawnGP" būs nenoķerams"

Alonso: "Ja difuzori būs legāli, "BrawnGP" būs nenoķerams"
"BrawnGP" formulas aizmugurējais difuzors
Foto: www.autosport.com

"Reault" komandas pilots Fernando Alonso, kurš Austrālijas "Grand Prix" izcīnīja piekto vietu, atzina, ka FIA lēmums par aizmugurējiem difuzoriem var ietekmēt F-1 čempionātu.

Jau pirms Austrālijas posma ''Ferrari'', ''Red Bull'' un ''Renault'' iesniedz protestu Starptautiskajai automobiļu federācijai protestu par ''Toyota'', ''Williams'' un ''BrawnGP'' formulu difuzoriem. Protests tika noraidīts, un tas tagad tiks izskatīts 14. aprīlī FIA Starptautiskajā apelācijas tiesā.

Alonso, kurš finišēja piektajā vietā, atzīst, ka "BrawnGP" noķert būs grūti. "Jāskatās, ko FIA nolems 14. aprīlī," Cadena Ser radio saka spānis. "Ja viņi atļaus braukt ar tādiem difuzoriem, tad tā būs priekšrocība, un visas komandas centīsies nokopēt šo ideju. Taču tas ir grūti, jo tev ir jāstrādā pie visas formulas. Tas nav tā – pievienoju difuzoru un pēkšņi formula ir par vienu sekundi ātrāka. Difuzori padarīs tevi ātrāku, ja tev formulai būs jauna priekša, jauns dzinēja pārsegs un citas lietas. Tev būs jāpārbūvē visa formula un tas prasīs vairākus mēnešus."

"Redzēsim, kas notiks. Tas ir rezultāts, kas sastāv no vairākām lietām, tāpēc čempionāta liktenis varētu būt izšķirts 14.aprīlī. Ja difuzori būs legāli, tad "BrawnGP" citām komandām būs gandrīz nenoķerams. Viņi to ir attīstījuši un ir citā līmenī. Viņi ir nenoķerami. Viņi bija pirmie un otrie kvalifikācijā un sacensības. Viņus pirmajos posmos būs grūti pārspēt."

Izmantotie resursi:
autosport.com

1 2 50 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2009-03-31 21:15, pirms 16 gadiem
tu izlasīji ko viņš teica?

  +6 [+] [-]

, 2009-03-31 21:15, pirms 16 gadiem
smokey bear rakstīja: Un kas TEV traucēja attīstītīt formulu šajā virzienā,spāņu cūka?
nee es sapratu vins gribeja atrak ilikt komentaru bet nelasija

 +15 [+] [-]

, 2009-03-31 21:15, pirms 16 gadiem
smokey bear rakstīja: Un kas TEV traucēja attīstītīt formulu šajā virzienā,spāņu cūka?
Lasi raxtu Latviešu cūka

  +3 [+] [-]

, 2009-03-31 21:16, pirms 16 gadiem
Lai nu paliek ja atstāj tad pārējiem jāpārbūve formula a ja neatļauj tad atkal šamējiem jāpārbūvē tad jau ja kāds paliek ātrāks liekam pārbūvēt un viss bumbās.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 21:19, pirms 16 gadiem
''Williams'' and ''BrawnGP''

domaaji "un"?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-03-31 21:24, pirms 16 gadiem
Šitas čalis parasti muļķības nerunā, redzēsim kā būs, domāju kāds viņus noķers, kaut tas pats RedBull, nemaz nerunajot par Ferrari un Makiem.

     [+] [-]

, 2009-03-31 21:26, pirms 16 gadiem
Piekrītu generālis4, ja pirms sezonas tas bija atļauts, tad jau visām komandām! Paši vainīgi, ka sēž uz lauriem!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 21:29, pirms 16 gadiem
uldmens rakstīja: Piekrītu generālis4, ja pirms sezonas tas bija atļauts, tad jau visām komandām! Paši vainīgi, ka sēž uz lauriem!
ja jums abiem var piekrist

varut esu palaidis kko garam bet tad jau sanak ta ka tikai brown GP bija atlauts buvet tos difuzorus

  -1 [+] [-]

, 2009-03-31 21:32, pirms 16 gadiem
Teikšu tā - man vienmēr bija patikusi 1. formula viena iemesla dēļ - tā bija vismaz ārēji autoražotāju savstarpēja cīņa par titulu prestižākajās sacensībās. Tas, ko es redzu tagad ir oligarhu centieni pārtaisīt šo pasākumu par savu smilšukasti, kur paspēlēties. Nu nepatīk.

     [+] [-]

, 2009-03-31 21:40, pirms 16 gadiem
Brauns ka izcils formulas konstruetajs un jurists zina ko un ka dara. Tapec citiem nav ceribu uz viniem pozitivu apelacijas rezultatu. Atceresimies 99. gada sezonu un Ferrari prieksejo antisparnu...

     [+] [-]

, 2009-03-31 21:51, pirms 16 gadiem
smokey bear rakstīja: Un kas TEV traucēja attīstītīt formulu šajā virzienā,spāņu cūka?
banu studijā!

     [+] [-]

, 2009-03-31 21:52, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Šitas čalis parasti muļķības nerunā, redzēsim kā būs, domāju kāds viņus noķers, kaut tas pats RedBull, nemaz nerunajot par Ferrari un Makiem.
RTL jau raksta,ka Malaizijas posmā Ferārī var parādīties ar no BrawnGP nokopēti difuzoriem!

     [+] [-]

, 2009-03-31 21:57, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: RTL jau raksta,ka Malaizijas posmā Ferārī var parādīties ar no BrawnGP nokopēti difuzoriem!
Alonso saka ka tad jāmaina bezmaz puse formulas, lai tie difuzori strādātu. Honda un nu jau Brawn pie viniem stradaja vairak ka gadu, tas nav tā ka uzliks difuzoru un tā lieta ies. Par vienu gan tas liecina, ja Ferarri taisās likt, tad Brawn var teikt ir jau attaisnots tajā tiesā.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-31 21:59, pirms 16 gadiem
Kas ir difuzors?

     [+] [-]

, 2009-03-31 22:01, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Alonso saka ka tad jāmaina bezmaz puse formulas, lai tie difuzori strādātu. Honda un nu jau Brawn pie viniem stradaja vairak ka gadu, tas nav tā ka uzliks difuzoru un tā lieta ies. Par vienu gan tas liecina, ja Ferarri taisās likt, tad Brawn var teikt ir jau attaisnots tajā tiesā.
Nezinu nianses,bet gan jau Ferārī zin ko dara!
Varbūt ka viņi pirms sezonas jau kaut ko līdzīgi BrawnGP bija uzmeistarojuši,bet baidoties no FIA sankcijām to neizmantoja! Tagad pārliecinoties,ka tas varētu aiziet izmanto tās iestrādnes!

     [+] [-]

, 2009-03-31 22:06, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nezinu nianses,bet gan jau Ferārī zin ko dara!
Varbūt ka viņi pirms sezonas jau kaut ko līdzīgi BrawnGP bija uzmeistarojuši,bet baidoties no FIA sankcijām to neizmantoja! Tagad pārliecinoties,ka tas varētu aiziet izmanto tās iestrādnes!
Nu tur 100 iemesli varētu būt kas un kāpēc tā, man jau liekas ka ja vini gribetu tad meginatu jau 1. posmaa. Drizak Ferrari ir kaut kas jāsāk mainīt, jo labi šobrīd neizskatās vinu situācija, bet to kas tur notiek zin tikai cilveki kas tur ieksaa stradaa.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 22:08, pirms 16 gadiem
mazpedis rakstīja: Kas ir difuzors?
no vācu Diffusor < latīņu plakans fēna uzgalis ar izvirzījumiem, ar kura palīdzību veido lokainus matus vai taisniem matiem piešķir viļņus!

Bet ja nopietni,tad tās ir speciālas ierīces gaisa piespiedējspēka izmantošanai uz priekšējiem antispāŗniem!

     [+] [-]

, 2009-03-31 22:09, pirms 16 gadiem
smokey bear rakstīja: Un kas TEV traucēja attīstītīt formulu šajā virzienā,spāņu cūka?
duraks

  +3 [+] [-]

, 2009-03-31 22:11, pirms 16 gadiem
nokia rakstīja: ''Williams'' and ''BrawnGP''

domaaji "un"?
nedomāja, bet kopēja

     [+] [-]

, 2009-03-31 22:11, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Nu tur 100 iemesli varētu būt kas un kāpēc tā, man jau liekas ka ja vini gribetu tad meginatu jau 1. posmaa. Drizak Ferrari ir kaut kas jāsāk mainīt, jo labi šobrīd neizskatās vinu situācija, bet to kas tur notiek zin tikai cilveki kas tur ieksaa stradaa.
Protams,bet maFIA paši vainīgi,ka atstājuši tehniskos noteikumos spraugu pa kuru var izlīst un dažādi interpretēt tehniskos noteikumus, jo nedomāju,ka tās komandas pēkšņi no zila gaisa izdomāja tos lielākos difozorus, un pie tam pirmās instances tiesneši viņus izlaida cauri pielaižot gonkām!

     [+] [-]

, 2009-03-31 22:14, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: no vācu Diffusor < latīņu plakans fēna uzgalis ar izvirzījumiem, ar kura palīdzību veido lokainus matus vai taisniem matiem piešķir viļņus!

Bet ja nopietni,tad tās ir speciālas ierīces gaisa piespiedējspēka izmantošanai uz priekšējiem antispāŗniem!
šitas labs!

     [+] [-]

, 2009-03-31 22:22, pirms 16 gadiem
bonux2005 rakstīja: šitas labs!

Ja kas tad bildē pie raksta var aplūkot aizmugurējo difuzoru,bet strīds ejot par priekšējiem!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-31 22:28, pirms 16 gadiem
mazpedis rakstīja: Kas ir difuzors?
Skaties uz tiem pielikumiem priekšējo antispārnu galos!
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-03-31 22:45, pirms 16 gadiem
smokey bear rakstīja: Un kas TEV traucēja attīstītīt formulu šajā virzienā,spāņu cūka?
idinjsh

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 22:55, pirms 16 gadiem
šajā gadijumā vieglāk un godīgāk būtu atcelt šos difūzorus un viss

  +3 [+] [-]

, 2009-03-31 23:01, pirms 16 gadiem
mrPO rakstīja: šajā gadijumā vieglāk un godīgāk būtu atcelt šos difūzorus un viss
Kāpēc???
Ja FIA 14.aprīlī tos atzīs par likumīgiem,tad neredzu iemeslu lai tos atceltu,jo kāpēc būtu jaatceļ tas pie kā šīs trīs komandas ir labi piestrādājušas, par labu pārējām, kas starpsezonā ir rubinājušas degunu ar cerību tur atrast formulām ātrumu!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-31 23:03, pirms 16 gadiem
smokey bear rakstīja: Rakstu izlasīju,nolādēts.
Īpaši attapīgajiem-mana jautājuma būtība bija-kas šim spāņu gailim un visiem pārējiem čīkstuļiem traucēja PIRMS regulārās sezonas sākuma uzstādīt šos difuzorus?Redz,Brauwn GP komanda to varēja,un kas traucēja pārējiem?Saule pārāk spīdēja acīs,vārti bija par mazu,jeb tiesneši bija nopirkti? Jeb bija bailes noliekties pēc uzgriežņu atslēgas,jo baumoja,ka kāds no komandas mehāniķiem ir ar netradicionālu seksuālo orientāciju ,par ko liecināja Alonso pazudusī zīda apakšveļa ar mežģīnēm?
tu laikam katru dienu dziivo ar šito baiļu sajūtu??

     [+] [-]

, 2009-03-31 23:08, pirms 16 gadiem
nezinu ko jus te bljaujat... shis ir tas pats variants, kas 2006 gada bija ar ferrari pirmaja posma, kad vinjiem bija taa modificeeta mashinas griida, kura tipa kustejas - es iisti neatceros, bet nu runa bija par to! Kaads bija rezultats, reali kimi pat nebrauca uz pilnu atrumu, jo taa patas bija paarak aatrs par visiem.... un kas notika pec taa posma?? Vinjiem aizliedz izmantot taadu griidu, kaut arii tehniskajos noteikumos nebija rakstits par taada tipa uzlabojumu aizliegshanu Reali ferrari tad bija izurbushi noteikumus un atrada iespeju, kur attistiit formulu!
Situacija sheit tagad ir taada pati GP Brawn noteikumos atrada iespeju attistiit formulu, kas skaitas legali, vienkarshak sakot, cilveks ir kaargii izpildijis majas darbu un sanjem 10 balles PROTAMS, MES VISI ZINAM, KA HONDA (GP BRAWN), FORMULU SHI GADA, SAKA JAU VEIDOT PAGAISHA GADA SEZONAS SAKUMA, KAD PAREJAAS KOMANDAS CINIJAS VEL PA TO GADA KONSTROKTOR KAUSU! Tad neliels fakts tiem, kas te njaud par to - kas tad jums neljaava!

     [+] [-]

, 2009-03-31 23:10, pirms 16 gadiem
2007 gada tas bija, sorry!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 23:47, pirms 16 gadiem
Ja aizliedz tad butībā jaunu un perspektīvu komandu izbaro suņiem. Viss viņu darbs suņam zem astes, bet neskriesim notikumiem pa priekšu, pagaidīsim 14.

     [+] [-]

, 2009-03-31 23:48, pirms 16 gadiem
visiem vai ne visiem, bet ja tos difuzorus atļaus , tad tik tiešām BrawnGP, būs lielu soli priekšā viesiem, jo viņi varēs turpināt formulas attīstību, bet pārējiem būs jādomā par difuzoru ieviešanu..., tāka spriežat paši, kas sanāk...
1 2 50 komentāri