Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Visas F-1 komandas piesaka dalību 2010. gada sezonai

Visas F-1  komandas piesaka dalību 2010. gada sezonai
FOTA logo
Foto: AP

Visas pašreizējās F-1 komandas tomēr ir pieteikušas savu dalību 2010. gada čempionātam.

F-1 Komandu Asociācija (FOTA) gan paziņoja, ka visas komandas pieteicās ar nosacījumu, ka vēl pirms 12. jūnija, kad FIA ir jāapstiprina dalībnieku sastāvs nākamajai sezonai, tiks parakstīts jaunais Konkordes līgums un nestāsies spēkā pašlaik pieņemtie noteikumi par 40 miljonu sterliņu mārciņu komandu budžetiem.

Komandas pieprasa, ka uz nākamo gadu attiektos šīs sezonas noteikumi, kas būtu "vienlīdzīgi visām komandām un uzlaboti, ņemot vērā FOTA ierosinājumus".

"Visas FOTA komandas savu dalību šodien pieteikušas ar nosacījumu, ka, pirmkārt, FOTA komandas 2010. gada sezonā cīnīsies pēc identiski vienādiem noteikumiem un, otrkārt, tie (noteikumi) visi tiks pieņemti kā vienots veselums," teikts paziņojumā.

"Konkordes līguma atjaunošana nodrošinās šī sporta veida drošību nākotnē, un to apstiprinās visas iesaistītās puses, tādējādi garantējot vadības stabilitāti."

"Visas FOTA komandas optimistiski raugās nākotnē, lai aktīvi un produktīvi turpinātu sadarboties ar FIA. Mūsu kopīgais mērķis ir nostabilizēt organizācijas pamatus, lai nākotnē F-1 veiksmīgi attīstītos."

Tāpat FOTA apstiprināja komandu apņemšanos "ilgtermiņā piedalīties čempionātā, kā arī tās vienbalsīgi piekritušas turpmākam darbam un rīcībai, lai ievērojami samazinātu izmaksas".

Izmantotie resursi:
autosport.com

1 2 39 komentāri

  +7 [+] [-]

, 2009-05-29 18:50, pirms 15 gadiem
Dalība gan pieteikta ar dažiem nosacījumiem, kas jāizpilda FIA.
Slēpts komentārs: number33
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2009-05-29 18:53, pirms 15 gadiem
Fuuu !
Tikai nevaig neko jaunu !
Slēpts komentārs: fearangel

 +11 [+] [-]

, 2009-05-29 19:03, pirms 15 gadiem
fearangel rakstīja: haha, nu ko es teicu, ka visas taas, kuras soliija nepiedaliities, tomeer pieteiksies.

protams, ne es vieniigais taa domaaju, pirms visa shitaa farsa ar nepiedaliishanos.
Daudzi tā domāja, tikai jautājums bija, kura puse piekāpsies...
Šobrīd gan izskatās, ka dzelzs vecis Moslijs tomēr saprata, ka bik par taku zagnul...
Kopumā jo labāk - būs vairāk komandu.

  +7 [+] [-]

, 2009-05-29 19:04, pirms 15 gadiem
fearangel rakstīja: haha, nu ko es teicu, ka visas taas, kuras soliija nepiedaliities, tomeer pieteiksies.

protams, ne es vieniigais taa domaaju, pirms visa shitaa farsa ar nepiedaliishanos.
tikai tu aizmirsi pieminet ka komandas solija nepiedalities ja FIA negrozis lemumu par 40 miljonu griestiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-05-29 19:07, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: tikai tu aizmirsi pieminet ka komandas solija nepiedalities ja FIA negrozis lemumu par 40 miljonu griestiem.
nu jaa. bet saprotiet, lielaakie zaudeetaaji no nepiedaliishanaas F1 1010, buutu nejau F1, bet shiis komandas. taas tak neko neieguutu no nepiedaliishanaas, nu pilniigi neko.

protams, f1 pazaudeetu dazhus sponsorus, kaadu dalju liidzjuteejus.

     [+] [-]

, 2009-05-29 19:13, pirms 15 gadiem
Ha ha, biki palēcās augumā un beigās tāpat palika. Tas jau bija gaidams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-05-29 19:21, pirms 15 gadiem
fearangel rakstīja: nu jaa. bet saprotiet, lielaakie zaudeetaaji no nepiedaliishanaas F1 1010, buutu nejau F1, bet shiis komandas. taas tak neko neieguutu no nepiedaliishanaas, nu pilniigi neko.

protams, f1 pazaudeetu dazhus sponsorus, kaadu dalju liidzjuteejus.
nu gan tu laid zaudetaji butu tiesi FIA, komandas varetu parcelties uz citiem cempionatiem, varbut pat uz alternativu F1. ja nepiedalitos sis komandas un vel mclaren un bmw F1 vispar nogrimtu. F1 nav iedomajams ar kautkadam mazam privatajam komandam, un bez lielajam rupnicu komandam. nebrinots ka ja sis komandas aizietu tad aizietu praktiski visi lielie sponsori un skatitaji kristos vismaz par kadiem 80%
kapec tad pec tavam domam GP2 un WSR popularitates zina nespej pat pietuvoties F1? ja nontiktu pec maksa prata tad F1 nakamgad nebutu ne pa mata tiesu labaks par tiem pasiem GP2 un WSR.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-29 19:23, pirms 15 gadiem
Prodrive, kas pieteikusies uz nākamo sezomu, 2012. gadā pārdēvēšoties par Aston Martin
grandprix.com: F1 News > Aston Martin to enter F1 in 2012
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-05-29 19:28, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Ha ha, biki palēcās augumā un beigās tāpat palika. Tas jau bija gaidams.
daudzi te laikam doma ka FIA ir nospiedusi FOTA uz celiem, bet ta nav, drizak tiesi otradi! FOTA komandas tak negribeja aiziet no F1, vini gribeja panakt savu vai vismaz kadu kompromisu, ja tas neizdotos tad komandas pamestu F1. luk, sodien tas ir noticis, FOTA un FIA ir panakusi vienosanos un no ta ir ieguvusi tikai FOTA

  +1 [+] [-]

, 2009-05-29 19:31, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nu, re!
Viss ir noticis, kā manās domās tas reiz jau bija noticis.
Atrada džeki kompramisu, bet domāju, ka tajā visā nemazu lomu nospēlēja tas, ka visām komandām ir līgums ar FOTA līdz 2012. gadam. Nevienam negribējās Bernijam maksāt baigo atkāpšanās naudu.
Atliek vien cerēt, ka Bernijs turēs solijumu, un nākošā sezonā nebūs vairāk par 13 komandām, jo 26 formulas trasē ir kā reiz, bet vairāk jau butu pa skādi.
Bernijam nav nekādas teikšanas FOTA, kas ir Formula One Team Association (F1 komandu apvienība)!
Un par tām 13 komandām arī nepiekrītu! Jo vairāk līdzīgu komandu, jo labāk. Arī agrāk ir bijušas sezonas, kad piedalījušās vairāk komandas. Un arī skatītājiem ir interesantāk, ja trasē atrodas vairāk formulu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-05-29 19:34, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Ja tā nopietni pieiet šai lietai, tad GP2 nav nemaz tik slikts pasākums, jo tur bieži vien notikumi trasē risinās daudz skatāmāk nekā F1. Tai ir tikai pāris trūkumu;
1. Tā tiek uzskatīta par jauno pilotu gonku;
1. Viņi nevar konkurēt ar F1 tradīcijām.
Nu, protams, arī ar tehnoloģijām.
nu to jau es saku, ja maksa idejas uzvaretu tad no F1 aizietu lielas komandas un labakie piloti un vinu vieta statos mazas F3 un GP2 komandinas ar jauniem un talantigiem pilotiem. vieniga starpiba starp F1 un GP2 vairs butu tikai tada ka F1 formulas butu varbut par kadie 15km/h atrakas bet skatitajs to atruma starpibu televizora tak neredz.
tradicijas ta tradicijas bet vai tu redzetu 2010 gada F1 kadu lidzibu ar 80 un 90 gadu F1? tas butu pavisam cits F1 kuram lidziba ar legendaro F1 butu tikai formala.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-05-29 19:39, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Pag, nesteidzies notikumiem pa priekšu, jo vel nav zināms kādu kompramisu FIA un FOTA ir panākusi.
Tikai pēc līguma nianšu uzzināšanas mēs varēsim spriest, kas ir ieguvējs, bet kas zaudētājs.
nianses jau bus savadakas bet saubos vai FOTA piekritis kadam stulbibam. stirpi saubos vai FIA vispar pec liguma parakstisanas bus kautko ieguvusi, vismaz es nespeju iedomatos neko tadu ko FIA no si visa bardaka bus ieguvusi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-05-29 19:46, pirms 15 gadiem
Un es jau cerēju, ka Ferrari tomēr nākamgad brauks Le Mans 24 h braucienā

  +1 [+] [-]

, 2009-05-29 19:48, pirms 15 gadiem
Luix rakstīja: Bernijam nav nekādas teikšanas FOTA, kas ir Formula One Team Association (F1 komandu apvienība)!
Un par tām 13 komandām arī nepiekrītu! Jo vairāk līdzīgu komandu, jo labāk. Arī agrāk ir bijušas sezonas, kad piedalījušās vairāk komandas. Un arī skatītājiem ir interesantāk, ja trasē atrodas vairāk formulu.
protams butu jautrak ja kvalifikacija startetu piemeram 40 formulas(20 komandas) bet sacikstei kvalificetos tikai 26 formulas, bet sobrid tas ir tikai teoretiski iespejams.
1.tas nozimetu ka visas 18 trases butu japarbuve boksu celini, jo sobrid F1 trases ir tikai 13 boksi(10 tiek izmantoti un 3 stav tuksi), bet lai piedalitos vairak ka 13 komandam so trasu boksu celini butu jutami japarveido/japagarina.
2.agrak F1 izmaksas bija stipri mazakas. piemeram ja butu tas pasas 40 formulas un uz starta izietu tikai 26 tad saproti ka 14 formulam(nu pienemsim 7 komandam) butu japaliek mala. saubos vai kada komanda kas regulari netiek pie starta ilgak par vienu sezonu varetu pastavet. izmaksas milzigas bet startet vienalga nav iespejams.

     [+] [-]

, 2009-05-29 19:53, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Man jau šķiet, ka FIA savu galveno būs panākusi u.t.i. radikāli samazinājusi komandu budžetus. Es zināmā mērā saprotu kāpēc Makss sākumā uzlika tos 40 Mio. ,jo viņš zināja, ka būs jakaulējas ar komandām. Viņš uzlika minimālo slieksni, bet komandas maksimālo. Kaulēšanās rezultātā satikās kaut kur pa vidam, kas apmierināja abas puses.
ja, bet kapec maksis to darija? lai F1 ienaktu jaunas komandas kas jau pirmaja sezona spetu cinities par uzvaru. pie 40 milj. budzeta tas butu izdevies bet sobrid vel nav skaidrs vai kada si jauna komanda tiesam bus spejiga startet. un ja ari bus tad sis jaunas komandas bus ar stipri mazaku budzetu un vienalga nebus konkuretspejigas.

     [+] [-]

, 2009-05-29 19:55, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: protams butu jautrak ja kvalifikacija startetu piemeram 40 formulas(20 komandas) bet sacikstei kvalificetos tikai 26 formulas, bet sobrid tas ir tikai teoretiski iespejams.
1.tas nozimetu ka visas 18 trases butu japarbuve boksu celini, jo sobrid F1 trases ir tikai 13 boksi(10 tiek izmantoti un 3 stav tuksi), bet lai piedalitos vairak ka 13 komandam so trasu boksu celini butu jutami japarveido/japagarina.
2.agrak F1 izmaksas bija stipri mazakas. piemeram ja butu tas pasas 40 formulas un uz starta izietu tikai 26 tad saproti ka 14 formulam(nu pienemsim 7 komandam) butu japaliek mala. saubos vai kada komanda kas regulari netiek pie starta ilgak par vienu sezonu varetu pastavet. izmaksas milzigas bet startet vienalga nav iespejams.
Njā, par boxu skaitu neiedomājos

     [+] [-]

, 2009-05-29 20:03, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: ja, bet kapec maksis to darija? lai F1 ienaktu jaunas komandas kas jau pirmaja sezona spetu cinities par uzvaru. pie 40 milj. budzeta tas butu izdevies bet sobrid vel nav skaidrs vai kada si jauna komanda tiesam bus spejiga startet. un ja ari bus tad sis jaunas komandas bus ar stipri mazaku budzetu un vienalga nebus konkuretspejigas.
Pie iespējas pirkt klientu detaļas, daža laba no jaunajām komandām varētu gan paspēkoties ar FI vai BMW, kam šobrīd tā vai tā neiet...
Jaunās komandas, pat regulāri zaudējot, tomēr iegūst F1 vārdu. Un, domāju, neviena jaunā komanda piesakoties necerēja regulāri braukāt pa pirmajām vietām. Pat, ja jaunais līgums netiks paraxtīts, kādas četras komandas no esošajām tomēr varētu palikt, un tik un tā jaunajām nespīdētu pirmās vietas pat pie vienādi apgraizītiem budžetiem.

     [+] [-]

, 2009-05-29 20:20, pirms 15 gadiem
Nevar tā būt, ka šajā situācijā Haralds Šlegelmilhs varētu tikt pabraukt vai arī tas ir pārāk utopiski?

     [+] [-]

, 2009-05-29 20:25, pirms 15 gadiem
Dzo Lee rakstīja: Nevar tā būt, ka šajā situācijā Haralds Šlegelmilhs varētu tikt pabraukt vai arī tas ir pārāk utopiski?
ja maksa ideja par 40 milj. netiktu atcelta tad iespeja butu pat loti reala, bet tagad maz ticams ka kada jauna komanda gribes nemt pilotu kurs nevar sakrat naudu pat startesanai f-masters lai ari cik labs vins butu.

     [+] [-]

, 2009-05-29 20:31, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Ja tā nopietni pieiet šai lietai, tad GP2 nav nemaz tik slikts pasākums, jo tur bieži vien notikumi trasē risinās daudz skatāmāk nekā F1. Tai ir tikai pāris trūkumu;
1. Tā tiek uzskatīta par jauno pilotu gonku;
1. Viņi nevar konkurēt ar F1 tradīcijām.
Nu, protams, arī ar tehnoloģijām.
Ar 40 milj. gadā iespējams ka šie trūkumi būtu novērsti.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-29 20:34, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nu, re!
Viss ir noticis, kā manās domās tas reiz jau bija noticis.
Atrada džeki kompramisu, bet domāju, ka tajā visā nemazu lomu nospēlēja tas, ka visām komandām ir līgums ar FOTA līdz 2012. gadam. Nevienam negribējās Bernijam maksāt baigo atkāpšanās naudu.
Atliek vien cerēt, ka Bernijs turēs solijumu, un nākošā sezonā nebūs vairāk par 13 komandām, jo 26 formulas trasē ir kā reiz, bet vairāk jau butu pa skādi.
normāli būtu 36-42 formulas.

     [+] [-]

, 2009-05-29 21:41, pirms 15 gadiem
Luix rakstīja: Prodrive, kas pieteikusies uz nākamo sezomu, 2012. gadā pārdēvēšoties par Aston Martin
http://www.grandprix.com/ns/ns21517.html
nu nez, kaada jeega paardeeveeties, jo Astons pieder Prodrive, mosh chalji ar 2 komandaam blieziis??? izmaksas taa samazionot ???

     [+] [-]

, 2009-05-29 21:57, pirms 15 gadiem
Tas priecē ka visi piedalisies!!!

     [+] [-]

, 2009-05-29 23:16, pirms 15 gadiem
Prieks, ka visas komandas palika

     [+] [-]

, 2009-05-29 23:18, pirms 15 gadiem
Pēc gadiem 5 būs augstas klases kartingu čempionāts
1 2 39 komentāri