Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

"BrawnGP" kvalifikācijā izcīna dubultuzvaru

"BrawnGP" kvalifikācijā izcīna dubultuzvaru
Džensons Batons
Foto: AP

Pirmajā Austrālijas "Grand Prix" posma kvalifikācijā šodien ātrāko laiku uzrādīja abi "BrawnGP" komandas braucēji - pirmais bija Džensons Batons, bet otrais brazīlietis Rubens Barikello.

Jau ziņojām, ka īsi pirms kvalifikācijas starta piloti aizvadīja trešos treniņbraucienus, kuros atkal nepārspēts palika "Williams" komandas braucējs Niko Rosbergs. Otrais pēdējos treniņos palika Jarno Trulli, bet trešais "BrawnGP" komandas braucējs Batons.

Pirmais jauno sezonu atklāja "Force India" komandas pilots Džankarlo Fisikella. Taču drīz pēc viņa trasē devās gan Kimi Raikonens, gan Luiss Hamiltons, gan Niko Rosbergs un citi. Pirmo ātrāko lidojošo apli uzrādīja Fisikella, taču Rosbegs to uzreiz pārspēja par vienu sekundi. Nedaudz vēlāk Rosbergu pārspēja viņa komandas biedrs Kazuki Nakadžima, tādejādi pirmajās divās vietās bija "Williams" komandas braucēji.

Nedaudz vēlāk otro ātrāko rezultātu uzrādīja Luiss Hamiltons, tādejādi apliecinot, ka nav nemaz tik lēns. Turpinājumā ātrāko apļa laiku uzrādīja "BrawnGP" komandas pilots Rubens Barikello un gandrīz visi piloti devās boksos, lai nomainītu riepas un sagatavotos pēdējām pirmās kvalifikācijas minūtēm.

Pēdējās minūtēs trasē devās visi piloti un varēja sākties cīņa par iekļūšanu otrajā kvalifikācijas kārtā. Ātrāko apli pēdējās minūtēs uzrādīja Marks Vēbers, taču viņa laiku uzreiz pārspēja Batons un Barikello.

Lēnāki piloti pirmajā kvalifikācijas daļā bija Sebastiens Buemī, Nelsons Pikē, Fisikella, Adrians Zutils un Sebastiens Burdē. Par mata tiesu no neiekļūšanas otrajā kārtā izvairījās Hamiltons, kurš pirmajā kārtā palika 15. vietā.

Otro kvalifikācijas kārtu kā pirmais uzsāka Raikonens, taču nedaudz vēlāk noskaidrojās, ka tehnisku problēmu dēļ (saistībā ar formulas aizmugurējo daļu) no tālākās kvalifikācijas spiests izstāties bija pagājušā gada čempions Hamiltons. Ātrāko laiku otrajā kvalifikācijā uzrādīja Sebastiens Fetels, kurš ilgu laiku atradās tabulas augšgalā. Tuvojās kvalifikācijas beigas, un ātrāko laiku uzrādīja "BrawnGP" komandas braucējs Barikello. Un atkal – otrais Batons, tādejādi "BrawnGP" komanda ātrākos laikus uzrādīja abās pirmajās kvalifikācijas daļās.

Lēnākie piloti otrajā kvalifikācijas daļā bija Niks Haidfelds, Fernando Alonso, Kazuki Nakadžima, Heiki Kovalainens un Hamiltons.

Arī pēdējo kvalifikācijas kārtu ar ātrākajiem apļu laikiem iesāka "BrawnGP". Kamēr pārējie piloti pēdējā kvalifikācijas kārtā cīnījās par trešo - desmito vietu, tikmēr abi "BrawnGP" braucēji cīnījās par pirmajām divām vietām. Beigās veiksmīgāks izrādījās Batons, kurš apsteidza savu komandas biedru un rītdienas sacensības uzsāks no pirmās vietas. Trešais kvalifikācijā palika vācietis Sebastiens Fetels.

Masa no "Ferrari" komandas kvalifikācijā ieņēma septīto vietu, bet Raikonens palika devītais.

Austrālijas "Grand Prix" kvalifikācijas rezultāti

VietaPilotsKomandaLaiksApļu skaits
1.ButtonBrawn-Mercedes1:26.20219
2.BarrichelloBrawn-Mercedes1:26.50521
3.VettelRed Bull-Renault1:26.83021
4.KubicaBMW-Sauber1:26.91419
5.RosbergWilliams-Toyota1:26.97321
6.GlockToyota1:26.97519
7.MassaFerrari1:27.03321
8.TrulliToyota1:27.12720
9.RaikkonenFerrari1:27.16321
10.WebberRed Bull-Renault1:27.24620
11.HeidfeldBMW-Sauber1:25.50414
12.AlonsoRenault1:25.60512
13.NakajimaWilliams-Toyota1:25.60716
14.KovalainenMcLaren-Mercedes1:25.72615
15.HamiltonMcLaren-Mercedes1:26.4545
16.BuemiToro Rosso-Ferrari1:26.50310
17.PiquetRenault1:26.59812
18.FisichellaForce India-Mercedes1:26.67710
19.SutilForce India-Mercedes1:26.7429
20.BourdaisToro Rosso-Ferrari1:26.96410

 +28 [+] [-]

, 2009-03-28 09:07, pirms 16 gadiem
BrawnGP super!!! Ferrari diezgan švaki, Makiem vispaar....

  +8 [+] [-]

, 2009-03-28 09:08, pirms 16 gadiem
Tīri interesanta kvalifikācija..

Batons un Barikello savā starpā praktiski cīnījās.
Liku uz Barikello, taču arī Batonam nav ne vainas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Jurchiks_pe4o

  +4 [+] [-]

, 2009-03-28 09:09, pirms 16 gadiem
Alonso vispar neiet

  +7 [+] [-]

, 2009-03-28 09:09, pirms 16 gadiem
Muahaha, viss ar kajam gaisaa, un jo interesantaak

  +4 [+] [-]

, 2009-03-28 09:09, pirms 16 gadiem
Interesanta kvalifikacija, ari sezona tada bus! Zel, ka Hamiltonam ta neveicas ar formulu (neesmu fans, vnk cilvecigi zel), un, protams, zel, ka Nikam tik svaki gaja. NEkas, rit jauna diena, un es ticu, ka Niks paradis, kas ir kas!

  +3 [+] [-]

, 2009-03-28 09:09, pirms 16 gadiem
Trakie BrawnGP...

  +1 [+] [-]

, 2009-03-28 09:10, pirms 16 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Ferrari vispār nevarīgi, negaidiju, ka būs tik sūdīgi! Prieks par Brawn GP, Fetelu un protams arī par McLaren!
Tu droši vien domāji, ka maki ir nevarīgi, sajauci laikam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-03-28 09:10, pirms 16 gadiem
masam riktigs apraviesn vel nesen teica ka ja nebutu brawn ferrari butu atrakie, bet izrakas ka prieksa ir netikai brawn bet ari red bull, bmw williams un toyota
zel par hamiltonu, varbut butu varejis but augstak. prieks par brawn. kad kvalifikacija beidzas brensons laimigs aplaudeja, bet pats brauns mierigi sedeja itka tas butu brawn 100 pole position pec kartas
ok, gaidam ritdienu noteikti ka daudzi izstasies. pagaisgad bija nelielas izmanias un lidz finisam tika 8 piloti sogad izmainas ir ka vel nekad un kas zin cik vispar finises

  +3 [+] [-]

, 2009-03-28 09:10, pirms 16 gadiem
Kurš teica ka hamis bus chempions, vins knapi 2.kvailifakcijas karta tika!!!

 +14 [+] [-]

, 2009-03-28 09:10, pirms 16 gadiem
Tas ir kaut kas! Vēl joprojām nevaru noticēt! Ko tādu nebiju gaidījis!

 +21 [+] [-]

, 2009-03-28 09:10, pirms 16 gadiem
Fly with Virgin !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-28 09:11, pirms 16 gadiem
LuissH1 rakstīja: Pirmais posms laikam būs sasodīti smags makiem
vinjiem visi tadi bus, nu varbut ne makiem bet hamim

     [+] [-]

, 2009-03-28 09:11, pirms 16 gadiem
Lūgums Sandriņai negruzīties !

 +16 [+] [-]

, 2009-03-28 09:11, pirms 16 gadiem
F-1 kļuvis interesantaks

  -2 [+] [-]

, 2009-03-28 09:11, pirms 16 gadiem
nu ja maki sarunas ar alonso lai uztaisa formulu tik pat atru ka pagajusogad tad viniem bus labi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-03-28 09:12, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Tu droši vien domāji, ka maki ir nevarīgi, sajauci laikam!
Nu McLaren ir nevarīgi, tas tak ir pārāk labs apzīmējums. Ferrari neatceros, kad biji tik sūdīga kvalifikācija!

  +3 [+] [-]

, 2009-03-28 09:12, pirms 16 gadiem
es gan teiktu, ka MAKSLIGI radita interesanta sezona ...
ko tad tagad brawn daris, kurs pirmais likuma, tas ari gonka

  +3 [+] [-]

, 2009-03-28 09:12, pirms 16 gadiem
HONDA priekšniekiem laikam labs garīgais būs šodien - ņemot vērā to, ka Bravns to visu dabūja gatavu par viņu naudu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-03-28 09:14, pirms 16 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Nu McLaren ir nevarīgi, tas tak ir pārāk labs apzīmējums. Ferrari neatceros, kad biji tik sūdīga kvalifikācija!
Nu jā, bet sacīkšu režīms gan atšķirās no kvalifikācijas režīma, rīt redzēs kas un kā, bet viens ir skaidrs, maki punktos neiebrauks rīt!

     [+] [-]

, 2009-03-28 09:14, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: Krokodils, 09:10, pirms dažām sekundēm, citēt
Jurchiks_pe4o rakstīja: Ferrari vispār nevarīgi, negaidiju, ka būs tik sūdīgi! Prieks par Brawn GP, Fetelu un protams arī par McLaren!
Tu droši vien domāji, ka maki ir nevarīgi, sajauci laikam!

un tu gribi teikt ka ferrari ir tik atri ka solija? respektivi vini ir uzreiz aiz brawn?
es teicu, ka Ferrari ātri? es tā domāju, ka būs aomēram BrawnGP, bet skatos priekšā Red Bull abas formulas, Toyota...

  +1 [+] [-]

, 2009-03-28 09:15, pirms 16 gadiem
nejau massa kimi vai heiki, vai luiss nespeja vairak izpiest... mashina nevelk aatraaaak...

Visi jau baigie Brawn fani atradushies

     [+] [-]

, 2009-03-28 09:15, pirms 16 gadiem
Shokee vairaak Renault nevariiba, jo pirms sezonas tak visi lieliija, ka shiem un Brawn vislabaak aizvadiits Starpsezonas posms, daudz kas sasniegts un izdevies uzkjiileet vieniigajiem to Turbo pogu.

  +4 [+] [-]

, 2009-03-28 09:15, pirms 16 gadiem
Tiešām aizraujoša kvalifikācija, brawn dubultriumfs... nu nezinu, ka tik nesanāk "to good to be true", bet laikam man ir vienkārši grūti pierast vai samierināties ar to, ka ferrari ir tik zemu, bet galvenais jau vēl ir priekšā.
Prieks par Kubicu, kurš praktiski ir vienīgais no pagājušā gada top pilotiem, kurš ir ticis pirmajam trijniekam līdzi, Fettels arī malacis, viņu gaida spoža nākotne F1.
Gaidīsim rītdienas sacensību, izskatās, ka būs interesanti.

     [+] [-]

, 2009-03-28 09:16, pirms 16 gadiem
domaju ka tas ir tikai sakums riktigam skandalam, jo tik stipri progresēt tieši tris komandas ar tiem it ka neritigiem difuzeriem nevar....
skatijos pa RTL, nu konkreti aptuveni par 1,3 sek. un vairak kabina it ka spēcīgakām komandam

  +2 [+] [-]

, 2009-03-28 09:16, pirms 16 gadiem
Bet Ferrari nav kaut kas kārtībā, pirmajās divās, kad bāka bija tukša bija dažu desmitdaļu starpība ar Brawn, kad trešajā piedzina, tad sākās. Massa arī par riepām un vadāmību laikam kaut ko sūdzējās!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-28 09:16, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu jā, bet sacīkšu režīms gan atšķirās no kvalifikācijas režīma, rīt redzēs kas un kā, bet viens ir skaidrs, maki punktos neiebrauks rīt!
Nu es ceru, gribās lai Massa arī ir augstāk

  -2 [+] [-]

, 2009-03-28 09:16, pirms 16 gadiem
mrPO rakstīja: nejau massa kimi vai heiki, vai luiss nespeja vairak izpiest... mashina nevelk aatraaaak...

Visi jau baigie Brawn fani atradushies
Nēē tu kļūdijies, dazhi par brawn tpc. ka vineja, rit sacikste vines kads no ferrari, tad visi par ferrari! (tas neattiecas uz pilnigi visiem)

  +6 [+] [-]

, 2009-03-28 09:17, pirms 16 gadiem
Viss ir izdarīts, lai komandas ar lielāku budžetu savus ilgtermiņa plānus varētu izmest miskastē, tādejādi nabadzīgākās komandas, kas neplāno savu attīstību gadus 5 uz priekšu nekavējoties var pārstrukturizēties un uzvarēt. No tāda aspekta FIA rīkojas negodīgi :/

  +4 [+] [-]

, 2009-03-28 09:18, pirms 16 gadiem
gintars rakstīja: domaju ka tas ir tikai sakums riktigam skandalam, jo tik stipri progresēt tieši tris komandas ar tiem it ka neritigiem difuzeriem nevar....
skatijos pa RTL, nu konkreti aptuveni par 1,3 sek. un vairak kabina it ka spēcīgakām komandam
Ho ho, tas jau nav viss, Brawn ar Mercedes dzinējiem , Red Bull ar Renault dzinējiem , skaisti ne?

  +1 [+] [-]

, 2009-03-28 09:18, pirms 16 gadiem
Nebiju gaidijis tik zemu sagaidīt Reņus, ja Pikē nav pārsteigums tad Alnso vajadzēja būt augstāk. Ferrari ar itkā biju domājis pāris vietas augstāk tomēr. Redzēsim cik ilgi Brawns turēs, pārējais jau aptuveni kā biju domājis.

P.S autor virsraksts nepareizs

  -2 [+] [-]

, 2009-03-28 09:19, pirms 16 gadiem
mrPO rakstīja: nejau massa kimi vai heiki, vai luiss nespeja vairak izpiest... mashina nevelk aatraaaak...

Visi jau baigie Brawn fani atradushies
Man liekas Luiss nobrauca atbilstoši savām spējām, kā liekas tev?

     [+] [-]

, 2009-03-28 09:19, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Man liekas Luiss nobrauca atbilstoši savām spējām, kā liekas tev?
Piekrītu, vins ari sezonas beigas bus tādā vietā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-28 09:20, pirms 16 gadiem
kāds var paskaidrot, kas ir DIFUZORS, un kāpēc tas itkā tik ļoti ietekmē rezultātu (komentētāji visu laiku pieminēja komandas, kas brauc ar nelegālo difuzoru)???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-28 09:21, pirms 16 gadiem
LuissH1 rakstīja: Njā, pagājušā sezonā kautkā sevišķi daudz Barikello un itsevišķi Battona fanus nemanīju.
Hei, paga, ne tik ātri! Vai es vainīgs, ka man patīk "Virgin" ?

     [+] [-]

, 2009-03-28 09:21, pirms 16 gadiem
forsets rakstīja: kāds var paskaidrot, kas ir DIFUZORS, un kāpēc tas itkā tik ļoti ietekmē rezultātu (komentētāji visu laiku pieminēja komandas, kas brauc ar nelegālo difuzoru)???
http://www.f1-pitlane.com/content/2009-diffuser

     [+] [-]

, 2009-03-28 09:22, pirms 16 gadiem
LuissH1 rakstīja: Uzmetīs lielāku difuzoru un aiziet.
Drīz visiem bus tie difuzori vienadi, vsp. kas tie tadi difuzori ir?
Slēpts komentārs: termometrs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-28 09:22, pirms 16 gadiem
forsets rakstīja: kāds var paskaidrot, kas ir DIFUZORS, un kāpēc tas itkā tik ļoti ietekmē rezultātu (komentētāji visu laiku pieminēja komandas, kas brauc ar nelegālo difuzoru)???
Difūzers! Kaut kāda aerodinamiskā štelle, kas palīdz sasniegt lielāku ātrumu!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-28 09:22, pirms 16 gadiem
Tas ir tikai laika jautajums ka BRAWN un tam parejam komandam aizliegs tos uzlabojumus un tad jau vis nostasies savas sliedes!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-28 09:23, pirms 16 gadiem
kas ir Luis Hamiltons?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-28 09:24, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Ho ho, tas jau nav viss, Brawn ar Mercedes dzinējiem , Red Bull ar Renault dzinējiem , skaisti ne?
dzineji jau komandam ir daudz maz nebut lidzigi, tikai man ta vien šķiet ka par to aierodinamiku bus kašķis uz nebedu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-28 09:24, pirms 16 gadiem
yeeee!!!! mana 15. F1 sezona ir klāt!!!
celšos rīt no rīta. vienalga cikos!!!
Slēpts komentārs: BOTS

  +8 [+] [-]

, 2009-03-28 09:25, pirms 16 gadiem
jā,būs trkoti interesanti.bet Kimi tāpat man favorīts!šis alu ar ierauj.....

  +3 [+] [-]

, 2009-03-28 09:25, pirms 16 gadiem
LuissH1 rakstīja: Njā, pagājušā sezonā kautkā sevišķi daudz Barikello un itsevišķi Battona fanus nemanīju.
Es biju un bušu Batona fans Ja pilotam seko līdzi 9 gadus, tad ir īpaši liels prieks par viņa panākumiem, ko jau viņš ir sen pelnījis, bet tikai viņam neveicās. Starpezona bija šausmīga (Batons brauks vai nebrauks), bet tagad viss ir lieliski.

     [+] [-]

, 2009-03-28 09:25, pirms 16 gadiem
un arii Bensonam prieks par panaakto vienoshanos ar Brawn GP, kaa pats teica - "i'm lucky bastard"

     [+] [-]

, 2009-03-28 09:25, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Difūzers! Kaut kāda aerodinamiskā štelle, kas palīdz sasniegt lielāku ātrumu!
palielina nevis ātrumu, bet gan piespiedējspēku, ātrumu difuzors neietekmē, bet tā laikam arī ir panākumu atslēga, jo parasti, palielinot piespiedējspēku, kopējais ārtums samazinās.

  +4 [+] [-]

, 2009-03-28 09:25, pirms 16 gadiem
lieku uz Kimi

  +8 [+] [-]

, 2009-03-28 09:26, pirms 16 gadiem
termometrs rakstīja: notika tas, kam bija jānotiek. Batons čempis.
Pēc vienas kvalifikācijas čempionu nevar izspriest.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-28 09:26, pirms 16 gadiem
Starp citu kur rit neta vares redzet gonku? Negribas skatities TV3 ja jau vini nevar paradit kvalifikaciju!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-28 09:26, pirms 16 gadiem
Ļoti labi! Brawn - ok! Ferrari tikai iesildās! Hamiltons... Kas ir Hamiltons????

     [+] [-]

, 2009-03-28 09:26, pirms 16 gadiem
archimo rakstīja: jā,būs trkoti interesanti.bet Kimi tāpat man favorīts!šis alu ar ierauj.....
the best!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-28 09:27, pirms 16 gadiem
bambino88 rakstīja: palielina nevis ātrumu, bet gan piespiedējspēku, ātrumu difuzors neietekmē, bet tā laikam arī ir panākumu atslēga, jo parasti, palielinot piespiedējspēku, kopējais ārtums samazinās.
Diezgan neloģiski, panākumu atslega ir mazāks ātrums?

  +6 [+] [-]

, 2009-03-28 09:28, pirms 16 gadiem
draudzigais rakstīja: Ļoti labi! Brawn - ok! Ferrari tikai iesildās! Hamiltons... Kas ir Hamiltons????
cempions
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2009-03-28 09:28, pirms 16 gadiem
westurbt rakstīja: un arii Bensonam prieks par panaakto vienoshanos ar Brawn GP, kaa pats teica - "i'm lucky bastard"
Labs , Brensons ir reāls čalis !

     [+] [-]

, 2009-03-28 09:28, pirms 16 gadiem
nē, laikam neprecīzi pateicu, panākumu atslēga ir atrast līdzsvaru starp piespiedējspēku (stabilitāti) un ātrumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-03-28 09:30, pirms 16 gadiem
Ja Ferārī grib ko saniegt kvalifikācijā vairāk,tad viņiem pagaidām jaatteicas no KERS izmantošanas!
Te atbilde visiem skeptiķiem par BRAWN iepējām! Te nu bija reklāmas triks sponsoru piesaistei! Ross Brauns atkal pierādija,ka ir viens no vistālredzīgākiem,jo jau pērnās sezonas vidū sāka pamatīgi attīstīt šī gada formulas modeli!
Vettels arī labais,jo tik īsā laikā saradis ar Red Bull formulu!
MaClaren nav vispār pieminēšanas vērti!

  +5 [+] [-]

, 2009-03-28 09:31, pirms 16 gadiem
Šeit kārtējo reizi pierādās daudzu gudro teiktais, ka Luiss ir spēcīgs tikai ar spēcīgu mašīnu! Bet tā braukt varētu daudzi, arī Salo savā laikā to pierādija - pirmājā gonkā iebrauca top 5-niekā, kamēr Šumis kājas dakterēja!

  +4 [+] [-]

, 2009-03-28 09:31, pirms 16 gadiem
O... mans Fetels 3šais. To gan nebiju gaidījis. Cerēju uz pirmo desmitnieku (beigām) Super... tas tikai palielinās intrigi, jo spēcīgajiem ir vieglāk pieraut nosacīti vājākos!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-28 09:32, pirms 16 gadiem
LuissH1 rakstīja: Laikam pirmo gadu seko līdz formulai, nabadziņš.
Nesekoju gan, tikai pagājušajā sezonā klusēju, jo domāju ka Hamiltons patiešām ir talants..

  +5 [+] [-]

, 2009-03-28 09:32, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ja Ferārī grib ko saniegt kvalifikācijā vairāk,tad viņiem pagaidām jaatteicas no KERS izmantošanas!
Te atbilde visiem skeptiķiem par BRAWN iepējām! Te nu bija reklāmas triks sponsoru piesaistei! Ross Brauns atkal pierādija,ka ir viens no vistālredzīgākiem,jo jau pērnās sezonas vidū sāka pamatīgi attīstīt šī gada formulas modeli!
Vettels arī labais,jo tik īsā laikā saradis ar Red Bull formulu!
MaClaren nav vispār pieminēšanas vērti!
Vispār Kubica jau parādija, ka bez KERS ir iespējams braukt ātri, iespējams tev arī būtu taisnība, taču natkarīgi no tā 2010. gada sezonā KERS būs obligāts un gadu ielaist nav ieteicams!

  +5 [+] [-]

, 2009-03-28 09:33, pirms 16 gadiem
draudzigais rakstīja: Nesekoju gan, tikai pagājušajā sezonā klusēju, jo domāju ka Hamiltons patiešām ir talants..
ibi kaads mulkis, neredzi ka makiem autins galiigi neiet?

  +2 [+] [-]

, 2009-03-28 09:34, pirms 16 gadiem
labi! Gaidam rīt gonku

     [+] [-]

, 2009-03-28 09:34, pirms 16 gadiem
LuissH1 rakstīja: Njā, pagājušā sezonā kautkā sevišķi daudz Barikello un itsevišķi Battona fanus nemanīju.
vienmeer es mu bijis Barikello fansit iipashi kopsh briiza, kad vinam peedeejaa liikumaa bija shumis garaam jaapalaiz

  -4 [+] [-]

, 2009-03-28 09:35, pirms 16 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: ibi kaads mulkis, neredzi ka makiem autins galiigi neiet?
To mēs pamanījām, paldies par vērīgumu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-28 09:36, pirms 16 gadiem
p.s. Ferrai iebraukusi 1 sec robezhas ar BRAWN, nu un ta ka es domaju ka Ferrari brauks ar pilnam mashinam cieshams rezultats! vai ari vini Sacikstes rezhima ka vienmer ir DA FASTEST!

  -3 [+] [-]

, 2009-03-28 09:37, pirms 16 gadiem
tikums rakstīja: kas ir Luis Hamiltons?

     [+] [-]

, 2009-03-28 09:37, pirms 16 gadiem
prieks par Buttonu!

     [+] [-]

, 2009-03-28 09:37, pirms 16 gadiem
mrPO rakstīja: nejau massa kimi vai heiki, vai luiss nespeja vairak izpiest... mashina nevelk aatraaaak...

Visi jau baigie Brawn fani atradushies
Patiesiibaa, neesmu fans, bet liidzjuteejs un nejuutu liidzi Brawn, bet gan pagaajushaa gada Honda.

     [+] [-]

, 2009-03-28 09:37, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Vispār Kubica jau parādija, ka bez KERS ir iespējams braukt ātri, iespējams tev arī būtu taisnība, taču natkarīgi no tā 2010. gada sezonā KERS būs obligāts un gadu ielaist nav ieteicams!
Es jau neteicu,ka pavisam no KERS jaatsakās uz visu sezonu,bet pagaidām,kamēr viņi to pilnveidos! Skatijos kvalifikāciju pa RTL,un tur Haifelds žēlojās,ka tieši KERS dēļ netika Q3!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-28 09:37, pirms 16 gadiem
Hamis ir jaunā situācijā, jo pirmo reizi brauks ar tik lēnu formulu. Paskatīsimies kā viņš to uztvers psiholiģiski un varbūt Makiem iet grūti, jo viņiem jauns pilotu satāvs un viņi nevarēja tā palīdzēt attīstīt formulu.

  +3 [+] [-]

, 2009-03-28 09:38, pirms 16 gadiem
draudzigais rakstīja: Šeit kārtējo reizi pierādās daudzu gudro teiktais, ka Luiss ir spēcīgs tikai ar spēcīgu mašīnu! Bet tā braukt varētu daudzi, arī Salo savā laikā to pierādija - pirmājā gonkā iebrauca top 5-niekā, kamēr Šumis kājas dakterēja!
kas tur var pierādīties, ja šī ir tikai pirmā sacensība, kurā viņš kvalificējas tik zemu, turklāt viņam bija problēmas ar formulu, kas zin, kurā vietā viņš būtu, ja būtu iespēja nobraukt visus apļus. Es neesmu hamiltona fans, bet man nepatīk, ka cilvēkus nepatiesi apvaino.
P.s. Tikpat labi var teikt, ka jebkurš pilots ar sūdīgu formulu nobrauks sūdīgi, tā bija gan ar Raikonenu Sauber komandā, gan ar Baričello un Batonu Hondas komandā utt. utjp.

     [+] [-]

, 2009-03-28 09:39, pirms 16 gadiem
hush rakstīja: p.s. Ferrai iebraukusi 1 sec robezhas ar BRAWN, nu un ta ka es domaju ka Ferrari brauks ar pilnam mashinam cieshams rezultats! vai ari vini Sacikstes rezhima ka vienmer ir DA FASTEST!
Var jau tā cerēt, ka ir atšķirīga stratēģija, jo tā tiešām ir vienīgā iespēja cīnīties ar Brawn, taču neticu, ka pārējiem bija īpaši vieglākas formulas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-28 09:40, pirms 16 gadiem
Koks_ar_2_galiem rakstīja: Patiesiibaa, neesmu fans, bet liidzjuteejs un nejuutu liidzi Brawn, bet gan pagaajushaa gada Honda.
BRAWN formulai ir tikai nosacīti sakars ar HONDU,jo dzinēju tai piegādā Mersedes,bet šasija jau izstrādāta BRAWN rūpnīcā!

     [+] [-]

, 2009-03-28 09:40, pirms 16 gadiem
peterisabolins rakstīja: Starp citu kur rit neta vares redzet gonku? Negribas skatities TV3 ja jau vini nevar paradit kvalifikaciju!
shodien skatiijos pa atdhe.net

     [+] [-]

, 2009-03-28 09:41, pirms 16 gadiem
Ne pa jokam

     [+] [-]

, 2009-03-28 09:43, pirms 16 gadiem
Nu ko...jo interesantāk!

     [+] [-]

, 2009-03-28 09:43, pirms 16 gadiem
Man liekas, ka ar Brawn kaut kas nav tīrs.

  +5 [+] [-]

, 2009-03-28 09:43, pirms 16 gadiem
m211 rakstīja: Hamis ir jaunā situācijā, jo pirmo reizi brauks ar tik lēnu formulu. Paskatīsimies kā viņš to uztvers psiholiģiski un varbūt Makiem iet grūti, jo viņiem jauns pilotu satāvs un viņi nevarēja tā palīdzēt attīstīt formulu.
EJ nu ej, zini tādu Pedro De la Rosu? Tam ir liela pierdze kā testpilotam un kā F1 braucējam un arī piloti Makiem nav nekādi zaļie vairs!

  +5 [+] [-]

, 2009-03-28 09:43, pirms 16 gadiem
LuissH1 rakstīja: Man jautājums: Kas ir KERS? Es kaut ko esmu palaidis garām
Kinētiskās enerģijas izmantošana formulā,kas ļauj izmantot degvielas vietā elektroenerģiju! Gandrīz zem pilota sēdekļa ir speciālas baterijas,kurās uzkrājas pašas formulas radītā kinētiskā enerģija, un to tad arī izmanto! Pa RTL perfekti parādija un izstāstija visu šo procesu ar visām shēmām!

  +3 [+] [-]

, 2009-03-28 09:44, pirms 16 gadiem
polis999 rakstīja: Man liekas, ka ar Brawn kaut kas nav tīrs.
daudzam komandam ari tā pat liekas

  +1 [+] [-]

, 2009-03-28 09:45, pirms 16 gadiem
Brawn nepajokam dod vaļā!!!

     [+] [-]

, 2009-03-28 09:45, pirms 16 gadiem
cerams ka komandām nebūs problēmu ar izturību (kas ir diezgan nereāli), tad būs interesanta sacensība!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-28 09:46, pirms 16 gadiem
Massa trase visu nokartos un paradis kurs te ir tevinsss!!!

     [+] [-]

, 2009-03-28 09:48, pirms 16 gadiem
LuissH1 rakstīja: Tas sanāk ka formula kādu brīdi pārvietojas pateicoties elektroenerģijai?? Kāda velna pēc tas vajadzīgs?
kers sistēmā uzkrātā enerģija, nospiežot podziņu uz stūres, pārvēršas par īslaicīgiem paildus 70 vai 80 zirgspēkiem

  +3 [+] [-]

, 2009-03-28 09:48, pirms 16 gadiem
tagad būs vairāk komandas, kuras iesniegs protestus pret Brawn. Ne tikai 3 komandas

Tādas ir manas domas

  +2 [+] [-]

, 2009-03-28 09:48, pirms 16 gadiem
gintars rakstīja: daudzam komandam ari tā pat liekas
Bet FIA tehniskā komisija atzina ka viss ir Ok! Tās komandas gan to visu velreiz pārsūdzēja augstākā instancē,bet vācu F1 experti teica,ka diezvai arī augstākā instancē pēc divām gonkām sūdzību atzīs par pamatotu!

     [+] [-]

, 2009-03-28 09:48, pirms 16 gadiem
bambino88 rakstīja: palielina nevis ātrumu, bet gan piespiedējspēku
Vēl precīzāk - paātrina gaisa plūsmu zem mašīnas

  -1 [+] [-]

, 2009-03-28 09:49, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: BRAWN formulai ir tikai nosacīti sakars ar HONDU,jo dzinēju tai piegādā Mersedes,bet šasija jau izstrādāta BRAWN rūpnīcā!
Nu bljin, nu es vispaarinaati domaaju! Komandas pilotu sastaavs tachu ir tas pats!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-03-28 09:50, pirms 16 gadiem
LuissH1 rakstīja: Tas sanāk ka formula kādu brīdi pārvietojas pateicoties elektroenerģijai?? Kāda velna pēc tas vajadzīgs?
Lai attīstītu augstās tehnoloģijas,kas vēlāk tiks izmantotas parastos ielas autiņos+FIA sen jau sludina ,,zaļo'' domāšanu!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-28 09:53, pirms 16 gadiem
polis999 rakstīja: tagad būs vairāk komandas, kuras iesniegs protestus pret Brawn. Ne tikai 3 komandas


Tādas ir manas domas
Sūdzēties jau var,jo tādas ir viņu tiesības,bet ir jabūt kādam,kas šīs sūdzības atzīst par pamatotām! Viena instance jau atzina par nepamatotām!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-28 09:55, pirms 16 gadiem
LuissH1 rakstīja: Tas novedīs pie tāda sviesta, ka pitstopos nevis papildinās degvielu bākās, bet mainīs akumolatoru.
Pat ļoti iepējams,ka pēc pāris sezonām vispār nebrauks vairs boksos!

     [+] [-]

, 2009-03-28 09:56, pirms 16 gadiem
Ivars parāda 'zilo' domāšanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-28 10:00, pirms 16 gadiem
izskatās, ka rīt būs interesanta gonka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-28 10:01, pirms 16 gadiem
jeeeebaaaal... kurš to būtu domājis...

Kur jūs skatījāties kvalifikāciju?

Jebkurā gadījumā, prieks par Batonu, vismaz viņa talants izpaužas.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-28 10:04, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Bet FIA tehniskā komisija atzina ka viss ir Ok! Tās komandas gan to visu velreiz pārsūdzēja augstākā instancē,bet vācu F1 experti teica,ka diezvai arī augstākā instancē pēc divām gonkām sūdzību atzīs par pamatotu!
vini jau tagad to visu štelli uzskata par normalu tikai tapec ka nav laika ņemties
un domaju ka parējas blices neliksies miera par tiem raditajiem kas sekos kadus tris četrus posmus
kaut vai Norberts no MC, Domenikalli no Ferariem un Briatore no Reņiem eksplodes par to ka kaut kadas zemakas blices nems punktus

  +2 [+] [-]

, 2009-03-28 10:04, pirms 16 gadiem
Alexij rakstīja: negribās pat domāt kas šogad notiks f1.... Jāsaķer galva.
Viss būs Ok,jo sen jau F1 bija nobriedis pēc radikālu pārmaiņu nepieciešamības, jo gan par čempionu,gan par Konstruktoru kausu gadu no gada cīnijās ierobežots formulu un pilotu skaits, bet pārējie bija tika tīri formāli!

  +3 [+] [-]

, 2009-03-28 10:05, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Pat ļoti iepējams,ka pēc pāris sezonām vispār nebrauks vairs boksos!
ganjau pec paris gadiem F1 bolidi brauks uz saules baterijam

  +2 [+] [-]

, 2009-03-28 10:05, pirms 16 gadiem
Sezonas laikā McLaren un Ferrari rezultāti augs, jo pieredze izsaka daudz. Domāju, ka nākamajā sezonā viss nostāsies savās vietās. Brauns malacis, cepuri nost.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-28 10:05, pirms 16 gadiem
Sekoju F1 jau 10+gadus un šitādas lietas nav redzētas. Kaut kas ar Brawn nav riktīgi. Komanda starpposmā tūliņ, tūliņ nomirs un tad pēkšņi viss ir kā pelnrušķītes stāstā. Pasakās tā notiek, dzīvē šaubos. ...

  +6 [+] [-]

, 2009-03-28 10:08, pirms 16 gadiem
gintars rakstīja: vini jau tagad to visu štelli uzskata par normalu tikai tapec ka nav laika ņemties
un domaju ka parējas blices neliksies miera par tiem raditajiem kas sekos kadus tris četrus posmus
kaut vai Norberts no MC, Domenikalli no Ferariem un Briatore no Reņiem eksplodes par to ka kaut kadas zemakas blices nems punktus
Explodēt jau viņi var,bet kāda no tā jēga? Es pat viņus mazliet saprotu,jo beidzot FIA Tevis nosauktiem kungiem mazliet aplauza augstu izslietos ragus!
Starpcitu, Ferārī vajadzētu dziļi,dziļi un ilgi,ilgi paklusēt,jo tieši Ross Brauns pārī ar Šumi izvilka Ferārī no dziļas pakaļas, kurā šī komanda bija iestrigusi gandrīz 20 gadus!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-28 10:09, pirms 16 gadiem
Smilga rakstīja: Sezonas laikā McLaren un Ferrari rezultāti augs, jo pieredze izsaka daudz. Domāju, ka nākamajā sezonā viss nostāsies savās vietās. Brauns malacis, cepuri nost.
Šoreiz nē,jo sezonas laikā kārtīgi testi ir aizliegti! Uzlabojumi būs,bet ne tik lieli,kā tas bija citās sezonās!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-28 10:10, pirms 16 gadiem
Varbūt tagad kādai daļai līdzjutēju un fanotāju pieleks, ka pilots var pabraukt tik ātri, cik atļauj braucamais. Nevis, cik atļauj viņu "talanti". Starp citu, diezgan dīvaini izšķirošajos braucienos nobrauca 3 piloti- Haidfelds, Vēbers un Nakadžima. Viņi visu laiku brauca praktiski vienādi ar komandas biedriem, tikai pašās beigās nočakarējās. Ja ne tā, bilde būtu vēl krutāka.

     [+] [-]

, 2009-03-28 10:14, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: ganjau pec paris gadiem F1 bolidi brauks uz saules baterijam
Maybe!
Starpcitu,atkal no jauna japierod pie formulu kroplīgiem aizmugurējiem antispārniem!Viņām tādi jau bija 80-tos gados,bet tagad atkal, un man tas ne pārāk patīk!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-28 10:14, pirms 16 gadiem
Murgs

     [+] [-]

, 2009-03-28 10:17, pirms 16 gadiem
Go Alonso!

  +6 [+] [-]

, 2009-03-28 10:18, pirms 16 gadiem
Brensons zin, kur naudiņu likt, tā ka BrawnGP ir nākotne.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-28 10:20, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Explodēt jau viņi var,bet kāda no tā jēga? Es pat viņus mazliet saprotu,jo beidzot FIA Tevis nosauktiem kungiem mazliet aplauza augstu izslietos ragus!
Starpcitu, Ferārī vajadzētu dziļi,dziļi un ilgi,ilgi paklusēt,jo tieši Ross Brauns pārī ar Šumi izvilka Ferārī no dziļas pakaļas, kurā šī komanda bija iestrigusi gandrīz 20 gadus!
saproti Ivar77 man tikai patik jibio peso ta mandrazha un asumi visaa tajaa shtellee
var jau but ka misteram Braunam sen bija padoma tada padarišana ar difuzeriem tikai gaidija attiecigu brīdi
varbut kāds man nepiekritis, bet es gribetu lai bolidu dizains un aierodinamikas ir vienadas ķuķiļku v ķuķiļku, bet motori ir katram savi piļaujamo normu robežās ar kersiem vai bez tiem, ar saules batarijam vai vienalga ko citu, un tikai tad lai cinās piloti meistaribā braukšanā

  +4 [+] [-]

, 2009-03-28 10:23, pirms 16 gadiem
gintars rakstīja: saproti Ivar77 man tikai patik jibio peso ta mandrazha un asumi visaa tajaa shtellee
var jau but ka misteram Braunam sen bija padoma tada padarišana ar difuzeriem tikai gaidija attiecigu brīdi
varbut kāds man nepiekritis, bet es gribetu lai bolidu dizains un aierodinamikas ir vienadas ķuķiļku v ķuķiļku, bet motori ir katram savi piļaujamo normu robežās ar kersiem vai bez tiem, ar saules batarijam vai vienalga ko citu, un tikai tad lai cinās piloti meistaribā braukšanā
Pamazām jau uz to iet,ka viss būs atkarīgs no pilotu meistarības, un nevis formulas smadzenēm! Protams,tas arī man dara prieku!

     [+] [-]

, 2009-03-28 10:29, pirms 16 gadiem
Lielu lomu vispār formulā spēlē tās regulējumi!

     [+] [-]

, 2009-03-28 10:29, pirms 16 gadiem
normund rakstīja: HONDA priekšniekiem laikam labs garīgais būs šodien - ņemot vērā to, ka Bravns to visu dabūja gatavu par viņu naudu
tu ko.. vinji tak tagad brauc ar mersha dzinejiem.. taakaa no honda plicis maz

     [+] [-]

, 2009-03-28 10:32, pirms 16 gadiem
fliskz rakstīja: tu ko.. vinji tak tagad brauc ar mersha dzinejiem.. taakaa no honda plicis maz
Plus Brauns HONDAI atdeva naudu atpakaļ atpērkot komandu no viņiem!
Drizāk jau viņiem (HONDA vadībai) ir slikts garīgais,un viņi grauž nagus!

     [+] [-]

, 2009-03-28 10:37, pirms 16 gadiem
hypocrisy rakstīja: Varbūt tagad kādai daļai līdzjutēju un fanotāju pieleks, ka pilots var pabraukt tik ātri, cik atļauj braucamais. Nevis, cik atļauj viņu "talanti". Starp citu, diezgan dīvaini izšķirošajos braucienos nobrauca 3 piloti- Haidfelds, Vēbers un Nakadžima. Viņi visu laiku brauca praktiski vienādi ar komandas biedriem, tikai pašās beigās nočakarējās. Ja ne tā, bilde būtu vēl krutāka.
es uzskatu ka autosport talants ir neviss atri braukt, bet speja kontrolet braucamo. piemeram kapec saka ka talants paradas tikai lietus sacikstes? tapec ka lietus laika zud sakere, daudzas tehnologijas lietu ir praktiski nevajadzigas un pilotam nakas netikai atri braukt bet ari pasam kontrolet formulu, lietus laika sagriezties nav nekada maksla un tiesi taja paradas talants. talants ir apdzit, atrast pareizas trajektorijas, apdzit, saprast braucamo, kontrolet to. piemeram salidzina ka lietu brauc masa un lietu brauc hamiltons. neviens ar F1 saistits cilveks nenoliegs ka hamiltons ir autosporta supertalants, brinumberns u.t.t. un tapat neviens nenoliegs ka masa nekad nav bijis ipasi talantigs, vins ir looooti centigs, ists darbarukis. masa ar visu ferrari lietu briziem ir pilnigi nelietojams, bet hamiltons lietu ir divus limenus parraks par jebkuru pilotu. tapat ari fettels lietu ir loti atrs.
atri braukt, izspeist lamsimalo atrumu no formulas var jebkurs F1 pilots un vel daudzi gp2, f3 un itu zemako seriju piloti. piemeram iesedinasi brawn buemi un vins apli nobrauks apmeram tik pat atri ka baricello un batons bet saciksu rezima vins bus daudz lenaks

  +1 [+] [-]

, 2009-03-28 10:44, pirms 16 gadiem
JankijsO rakstīja: Sekoju F1 jau 10+gadus un šitādas lietas nav redzētas. Kaut kas ar Brawn nav riktīgi. Komanda starpposmā tūliņ, tūliņ nomirs un tad pēkšņi viss ir kā pelnrušķītes stāstā. Pasakās tā notiek, dzīvē šaubos. ...
Nezinu ko Tu tajos 10+ gados esi par F1 sapratis,bet visi normāli F1 zinātāji zināja,ka Brauns pie šīs formulas nav darbus pārtraucis ne uz mirkli pat pēc Hondas atteikšanās no tās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-28 10:48, pirms 16 gadiem
Skandāls garantēts, bet tāpat Gonkā visu parādīs meistarība (es ceru), kuras Kimi ir vairāk nekā diviem priekšā braucošajiem!
Tāds prieks par Vettelu, lai veicas gonkā, lai paņem pirmo posmu!

     [+] [-]

, 2009-03-28 10:49, pirms 16 gadiem
cikos riit ir saciikste?

     [+] [-]

, 2009-03-28 10:50, pirms 16 gadiem
Bulinsh rakstīja: Ļoti interesants vietu sadalījums kvalifikācijā! Katrā gadījumā interesanti skatīties Un šī kvalifikācija tikai vēlreiz apliecina to, ka pa priekšu brauc tas, kuram mašīna ir labākā...un ne jau tas, kam ir kaut kāds talants! Tas vairāk domāts uz tiem, kas kladzina visu laiku, ka LH ir kaut kāds brīnumbērns...Šobrīd F-1 tāds ir tikai Fettels un Alonso
P.S
Sandriņ...kas tad ar Kimi ir noticis...Tu tak visu laiku runā, ka Kimis Felipi iz****s vienos vārtos
P.P.S
Neesmu neviena pilota fans, bet gan Ferrari
tad jau riti maniisi kas un kaa un ko

  +2 [+] [-]

, 2009-03-28 10:51, pirms 16 gadiem
srajo rakstīja: Skandāls garantēts, bet tāpat Gonkā visu parādīs meistarība (es ceru), kuras Kimi ir vairāk nekā diviem priekšā braucošajiem!
Tāds prieks par Vettelu, lai veicas gonkā, lai paņem pirmo posmu!
Kur Tu paredzi (un kāpēc) skandālu??

     [+] [-]

, 2009-03-28 10:52, pirms 16 gadiem
srajo rakstīja: Skandāls garantēts, bet tāpat Gonkā visu parādīs meistarība (es ceru), kuras Kimi ir vairāk nekā diviem priekšā braucošajiem!
Tāds prieks par Vettelu, lai veicas gonkā, lai paņem pirmo posmu!
tu gribi teikt ka trulli un masam ir mazak meistaribas neka kimi?
drizak kimi butu jauzmanas no webera, alonso un haidfelda

     [+] [-]

, 2009-03-28 10:52, pirms 16 gadiem
shogad jauni 4empioni..

  +1 [+] [-]

, 2009-03-28 10:52, pirms 16 gadiem
tacu sarkanie raudaataaji buus pirmie kas klauvees pie FIAt durviim un protestees

     [+] [-]

, 2009-03-28 10:53, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: tu gribi teikt ka trulli un masam ir mazak meistaribas neka kimi?
drizak kimi butu jauzmanas no webera, alonso un haidfelda
nepiesauc man te

     [+] [-]

, 2009-03-28 10:58, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Viss būs Ok,jo sen jau F1 bija nobriedis pēc radikālu pārmaiņu nepieciešamības, jo gan par čempionu,gan par Konstruktoru kausu gadu no gada cīnijās ierobežots formulu un pilotu skaits, bet pārējie bija tika tīri formāli!
bet taas komandas, kas ciiniijaas par chempiona titulu katru gadu liidz tam ir nonaakushad daudzu gadu smaga darba rezultaataa. un vinjas pelniiti vareeja saukt par labaakajaam!

     [+] [-]

, 2009-03-28 11:00, pirms 16 gadiem
JankijsO rakstīja: Sekoju F1 jau 10+gadus un šitādas lietas nav redzētas. Kaut kas ar Brawn nav riktīgi. Komanda starpposmā tūliņ, tūliņ nomirs un tad pēkšņi viss ir kā pelnrušķītes stāstā. Pasakās tā notiek, dzīvē šaubos. ...
shito pashu teica Edijs Dzordans peec kvalifikaacijas!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-28 11:02, pirms 16 gadiem
westurbt rakstīja: bet taas komandas, kas ciiniijaas par chempiona titulu katru gadu liidz tam ir nonaakushad daudzu gadu smaga darba rezultaataa. un vinjas pelniiti vareeja saukt par labaakajaam!
Nē,viņi virsotnē bija nonākuši pateicoties tam,ka viņiem bija daudz,daudz vairāk skanošā,un tam nav nekāda sakara ar to ka viņi būtu daudz smagāk strādājuši par pārējām komandām!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-28 11:07, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nezinu ko Tu tajos 10+ gados esi par F1 sapratis,bet visi normāli F1 zinātāji zināja,ka Brauns pie šīs formulas nav darbus pārtraucis ne uz mirkli pat pēc Hondas atteikšanās no tās!
Nevajag jau braukt virsū džekam. Ne jau to viņš domāja, ka lūk viss pamests likteņa varā un te pēkšņi Brawn visiem pa priekšu. Skaidrs, ka Brauns labi zināja šī difuzora priekšrocības. Jautājums vai komandas vadība bija informējusi Honda par šīm pozitīvajām izmaiņām? Vai tomēr sanāk , ka RB ir skaisti uzmetis hondu, pa lēto dabūjis F1 komandu un tagad rullē. Vēl divi aspekti. Pēc 2-3 gonkām arī pārējiem šie advancētie difuzori būs.Tā ir bijis vienmēr, ka ilgu laiku nevajag, lai to nokopētu.Laikam šibrīža F1 airodinamikas virziena aizsācējiem Lotus ,izdevās pus sezonu pārējās komandas vazāt aiz deguna.
Vēl ferrari 2002 modeli nespēja ilgi atkost,bet faktiski komandu reakcija uz šādiem jauninājumiem ir pietiekami ātra. Un ja šādi risinājumi ir trijā, tad būs arī pārējām. Jautājums vai Brawn nav vēl kāda kārts azotē? BAR-Honda-Brawn šādi tādi skandāliņi un skandāli jau ir sakrājušies par ne īsti legālām fīčām. Pārākjau nu liels pārsvars šiem.

     [+] [-]

, 2009-03-28 11:08, pirms 16 gadiem
visai interesanti rezultāti...

     [+] [-]

, 2009-03-28 11:11, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nē,viņi virsotnē bija nonākuši pateicoties tam,ka viņiem bija daudz,daudz vairāk skanošā,un tam nav nekāda sakara ar to ka viņi būtu daudz smagāk strādājuši par pārējām komandām!
un kaa vinji ieguva to skanosho? no debesiim nokrita?

  +3 [+] [-]

, 2009-03-28 11:13, pirms 16 gadiem
johnnis rakstīja: Nevajag jau braukt virsū džekam. Ne jau to viņš domāja, ka lūk viss pamests likteņa varā un te pēkšņi Brawn visiem pa priekšu. Skaidrs, ka Brauns labi zināja šī difuzora priekšrocības. Jautājums vai komandas vadība bija informējusi Honda par šīm pozitīvajām izmaiņām? Vai tomēr sanāk , ka RB ir skaisti uzmetis hondu, pa lēto dabūjis F1 komandu un tagad rullē. Vēl divi aspekti. Pēc 2-3 gonkām arī pārējiem šie advancētie difuzori būs.Tā ir bijis vienmēr, ka ilgu laiku nevajag, lai to nokopētu.Laikam šibrīža F1 airodinamikas virziena aizsācējiem Lotus ,izdevās pus sezonu pārējās komandas vazāt aiz deguna.
Vēl ferrari 2002 modeli nespēja ilgi atkost,bet faktiski komandu reakcija uz šādiem jauninājumiem ir pietiekami ātra. Un ja šādi risinājumi ir trijā, tad būs arī pārējām. Jautājums vai Brawn nav vēl kāda kārts azotē? BAR-Honda-Brawn šādi tādi skandāliņi un skandāli jau ir sakrājušies par ne īsti legālām fīčām. Pārākjau nu liels pārsvars šiem.
Kā jau vienreiz teicu,tad pārējam komandām šoreiz būs mazliet savādāk ar to pielāgošanos BRAWN ātrumam,jo lai ko jaunu ieviestu,tad tas ir kārtīgi janotestē,bet šosezon jebkādi testi sezonas laikā aizliegti!
Neticu,ka tur kas pretlikumīgs,jo Brauns nav ar pirkstu taisīts,lai savai komandai uzprasītos uz dažādām sankcijām! Vel jo vairāk tāpēc,ka viņiem maciņš stipri paplāns!

     [+] [-]

, 2009-03-28 11:15, pirms 16 gadiem
Sezona solās būt lieliska.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-28 11:15, pirms 16 gadiem
westurbt rakstīja: un kaa vinji ieguva to skanosho? no debesiim nokrita?
Kā kurš!
Paskaties,kas notika ar Wiljams, kad no viņiem aizgāja BMW! Domā viņi mazāk sāka strādāt?? Manuprāt. nē,bet vienkārši viņiem nebija naudas,lai nopirktu konkurētspējīgus dzinējus!

     [+] [-]

, 2009-03-28 11:22, pirms 16 gadiem
Kur varēja vērot kvalifikāciju

     [+] [-]

, 2009-03-28 11:24, pirms 16 gadiem
karakuģis rakstīja: Kur varēja vērot kvalifikāciju
RTL!
Tur bija arī sestdienas brīvie treniņi!

     [+] [-]

, 2009-03-28 11:24, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kā kurš!
Paskaties,kas notika ar Wiljams, kad no viņiem aizgāja BMW! Domā viņi mazāk sāka strādāt?? Manuprāt. nē,bet vienkārši viņiem nebija naudas,lai nopirktu konkurētspējīgus dzinējus!
mana doma taada, ka lai ieguutu kaadu labu un deviigu sponsoru ir sevi jaaparaada pozitiivaakajaa gaismaa, un jaaparaada to, ka tieshi tevii ir veerts investeet savu naudu.
tas pats tagad ir ar Brawn GP.. Ross Brauns jau sen ir paraadiijis, ka vinsh ir labaalais, un tapeec tagad sanjems Brensona naudinju!

     [+] [-]

, 2009-03-28 11:25, pirms 16 gadiem
fantastika prieks par vinjiem, tikushi beidzot pie ciniigas tehnikas izskatas!

     [+] [-]

, 2009-03-28 11:27, pirms 16 gadiem
westurbt rakstīja: mana doma taada, ka lai ieguutu kaadu labu un deviigu sponsoru ir sevi jaaparaada pozitiivaakajaa gaismaa, un jaaparaada to, ka tieshi tevii ir veerts investeet savu naudu.
tas pats tagad ir ar Brawn GP.. Ross Brauns jau sen ir paraadiijis, ka vinsh ir labaalais, un tapeec tagad sanjems Brensona naudinju!
Zināmā mērā tev ir taisnība,bet tam nav nekāda sakara ar to,ka kāda no komandām strādātu smagāk par pārējām!

     [+] [-]

, 2009-03-28 11:29, pirms 16 gadiem
ko juus te stresojat, riit visu jau redzeesim

     [+] [-]

, 2009-03-28 11:31, pirms 16 gadiem
vnk neticami, solas buut aizraujosha sezona!

noteikti buus interesantaak, vaidzes vairak pieveersties f1

  +1 [+] [-]

, 2009-03-28 11:34, pirms 16 gadiem
super, būs ļoti spraiga sezona

     [+] [-]

, 2009-03-28 11:38, pirms 16 gadiem
Nu sheit paradas brauceja prasme cik labi brauc, shumis mierigi var nakt atpakal

  +2 [+] [-]

, 2009-03-28 11:39, pirms 16 gadiem
Tūlīt būs moments, kad sāks parādīties, tāda veida fani, kuri fano par dotajā brīdī labākajiem...

     [+] [-]

, 2009-03-28 11:42, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: RTL!
Tur bija arī sestdienas brīvie treniņi!
Ivar77 ko Tu teiktu par sankcijām pret tv3, un baltkom DTV sakarā ar šito fakinaro translēšanu....
domāju ka ļoti daudzi bija piera'duši pie normāla ritma-setdien pa LNTredz kvalifikāciju un svetdien gonkas, bet tagad kaut kads viasat sport baltic kurš ne jau visiem ir pieejams
ja saprastu vācu mēli tad neko neteiktu jo tur pat patiesība dikti daudzāk un labāk ir ko redzēt....

  -1 [+] [-]

, 2009-03-28 11:45, pirms 16 gadiem
nav jau zinams vai brawn nebaruc ar patuksam bakam!! tas nav ari izlegts ka ferrari ir vairak degvielas.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-28 11:47, pirms 16 gadiem
gintars rakstīja: Ivar77 ko Tu teiktu par sankcijām pret tv3, un baltkom DTV sakarā ar šito fakinaro translēšanu....
domāju ka ļoti daudzi bija piera'duši pie normāla ritma-setdien pa LNTredz kvalifikāciju un svetdien gonkas, bet tagad kaut kads viasat sport baltic kurš ne jau visiem ir pieejams
ja saprastu vācu mēli tad neko neteiktu jo tur pat patiesība dikti daudzāk un labāk ir ko redzēt....
Viss pašu skatītāju rokās,jo ja tam VIASAT nebūs auditorija,tad viņi būs spiesti domāt ko darīt!
Jā RTL manā skatijumā ir viens no viss labākiem kanāliem kur rāda F1,jo tur var iegūt tik daudz informācijas par šo sporta veidu kā nekur citur!

     [+] [-]

, 2009-03-28 11:47, pirms 16 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: tacu sarkanie raudaataaji buus pirmie kas klauvees pie FIAt durviim un protestees
sandriņa kapēc ta-sarkanie raudaataaji buus pirmie kas klauvees pie FIAt durviim
neteikšu ka man nepatiktu ferari-tikai gribetos lai visām komandam dinamikas un tie difūzeri,pletizeri un visi parejie zeri ir vienadi, un tad lai uzvar labakais meistarigakais

     [+] [-]

, 2009-03-28 11:54, pirms 16 gadiem
SpeedKing rakstīja: Pēc vienas kvalifikācijas čempionu nevar izspriest.
es to gaidu jau 6 gadus un sogad tam jānotiek.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-28 11:56, pirms 16 gadiem
tacu sarkanie raudaataaji buus pirmie kas klauvees pie FIAt durviim un protestees.
Logiski kapec gan ne ja BRAWN un vel dazas komandas izmanto ne gluzi legalus risinajumus lai butu atraki!

     [+] [-]

, 2009-03-28 11:57, pirms 16 gadiem
rit redzes kas buus.. nav objektivi kvalifikacijas rezultati ja nezinam kas kuram ar baku daras! sponsoru piesaistisanai iespejams brawn mauc ar patuskam bakam! vis ir iespejam.!! ari tas ka brawn ir tiesam pastradajusi, un tie difuzeri ir tiesam apieti ap likumu!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-28 11:57, pirms 16 gadiem
dorupes lepnums rakstīja: Massa trase visu nokartos un paradis kurs te ir tevinsss!!!
pareiziiii

  +1 [+] [-]

, 2009-03-28 12:00, pirms 16 gadiem
tad beidzot ir pienākusi ilgi gaidītā sezona, kur cīnīsies līdz nāvei cīnīsies ne tikai divi braucēji

     [+] [-]

, 2009-03-28 12:03, pirms 16 gadiem
Roluxzz rakstīja: nav jau zinams vai brawn nebaruc ar patuksam bakam!! tas nav ari izlegts ka ferrari ir vairak degvielas.
laikam kvalifikāciju neskatījies, ka tā runā

  -1 [+] [-]

, 2009-03-28 12:05, pirms 16 gadiem
redzeesim cik tie brawn buus izturiigi

     [+] [-]

, 2009-03-28 12:14, pirms 16 gadiem
Pirmo reizi ar tādu interesi skatījos kvalifikāciju no sākuma līdz galam
Pat pirmā kvalifikācijas daļa bija interesantāka kā jebkura no pagājušā gada kvalifikācijām... Brawni malači...
Cerams, ka būs interesanta sacīkste, bet kaut kā bail, ka sāksies Brawn monopolsituācija...

     [+] [-]

, 2009-03-28 12:14, pirms 16 gadiem
Te varētu veselu portālu izveidot ar tiem, kuri joprojām netic, ka Brawn GP/Honda is for real. Kas tik te netiek piesaukts: izturība, braukšana ar tukšām bākām, utt. C'mon"tiem, kuri interesējas par F1 jau sen ir skaidrs, ka šī komanda agri vai vēlu uzplauks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-28 12:17, pirms 16 gadiem
Cut_Throat rakstīja: pilniba piekritu ,RTL ir labakais F-1 kanāls,jo ir gan diskusijas pirms ,gan pēc sacīkstēm un diskusijās tiek uzaicinati sakot no tādiem f-1 ekspertiem kā Mkijs Lauda un tā tālāk,katrā ziņā kvalitativs info,noderigs,viss jaunakais,intervijas.
Nu, es gan teiktu, ka nē Skatījos BBC pārraidi... super...
Komentētāji izcili (arī izcili kompetenti visā notiekošajā), pārtraukumā visu komentē Kulthards un Edijs Džordans (arī nelielajos pārtraukumos, nevis tikai pirms un pēc) un intervijas uzreiz pēc notikumiem... Iesaku formulu iekš BBC One...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-28 12:19, pirms 16 gadiem
Šī kvalifikācija tikai pierāda, ka braukt F-1 māk visi, tikai vaijag attiecīgo tehniku..
Brawn teica, ka būs ātri šogad, bet nedomāju, ka tik ātri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-28 12:25, pirms 16 gadiem
KO brawn sagruduši tajas formulās ??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-28 12:46, pirms 16 gadiem
Redzēsim, kā Hamiltons tagad pēc soda saņemšanas cīnīsies no beigām.

     [+] [-]

, 2009-03-28 12:54, pirms 16 gadiem
Zel Maki, prieks par Brawn

     [+] [-]

, 2009-03-28 13:01, pirms 16 gadiem
kas par intrigu prieksaa gaida?

  +3 [+] [-]

, 2009-03-28 13:14, pirms 16 gadiem
Toyota pagaidam diskvalificeta... f1news.ru: Гонщики Toyota дисквалифицированы
Būs jautri

     [+] [-]

, 2009-03-28 13:22, pirms 16 gadiem
es tur kaut ko ar laikiem nesaprotu?????

     [+] [-]

, 2009-03-28 13:26, pirms 16 gadiem
Nu kko tādu es negaidīju!

     [+] [-]

, 2009-03-28 13:39, pirms 16 gadiem
studentss rakstīja: Toyota pagaidam diskvalificeta... f1news.ru: Стюарды дисквалифицировали Toyota
Būs jautri
Neveiksme =D

  -1 [+] [-]

, 2009-03-28 14:04, pirms 16 gadiem
starpcitu izskatas ka no ta KERS nemaz tada liela labuma nav. haidfelds ar KERS ir 11 vieta, bet kubica bez KERS 4 vieta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-28 14:16, pirms 16 gadiem
varbuut tgd brawn ir atri bet kaa ies istajaas sacensiibas kur ir jabrauc visiem kopaa tur buus arii pieredze , varbut pa vienam trasee kko var paradiit brawn gp

  +2 [+] [-]

, 2009-03-28 14:16, pirms 16 gadiem
ātrums ir, bet redzēsim kā būs ar dzinēju izturību!!!

     [+] [-]

, 2009-03-28 15:55, pirms 16 gadiem
Paredzu ka tagad lielaa skaitaa eSportaa palielinaasies BrawnGP un Battona fani.
Vispaar negaidiiti un tajaa pashaa laikaa ljoti interesanti. Nevaru sagaidiit riitdienu.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-28 15:57, pirms 16 gadiem
Buus interesanti riit no riita skatiities!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-28 15:59, pirms 16 gadiem
tikuntā Raikonens labākais

     [+] [-]

, 2009-03-28 16:07, pirms 16 gadiem
studentss rakstīja: Toyota pagaidam diskvalificeta... f1news.ru: Стюарды дисквалифицировали Toyota
Būs jautri
ne jau DQ, bet gan anulēti kvalifikācijas rezultāti viņiem, tādējādi atsviežot startā uz 19. un 20. vietu
gan jau ka tas atkal ir Ferarri pirksts, lai tik kkā paceltos

     [+] [-]

, 2009-03-28 16:07, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: starpcitu izskatas ka no ta KERS nemaz tada liela labuma nav. haidfelds ar KERS ir 11 vieta, bet kubica bez KERS 4 vieta.
Par KERS tā arī sanāk Tikai 2 formulas ar KERS pirmajā desmitniekā, pārējās piecas otrajā galā.
Kubica gan intervijā teica KERS neizmantošana nav priekšrocība un BBC komentētāji stāstīja, ka Kubicam nav KERS tikai tāpēc, ka viņš (Kubica) ir par lielu un ieliekot KERS formula būtu stipri smagāka par konkurentiem.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-28 16:10, pirms 16 gadiem
Robisss rakstīja: Par KERS tā arī sanāk Tikai 2 formulas ar KERS pirmajā desmitniekā, pārējās piecas otrajā galā.
Kubica gan intervijā teica KERS neizmantošana nav priekšrocība un BBC komentētāji stāstīja, ka Kubicam nav KERS tikai tāpēc, ka viņš (Kubica) ir par lielu un ieliekot KERS formula būtu stipri smagāka par konkurentiem.
to pašu arī RTL komentētāji teica

     [+] [-]

, 2009-03-28 16:16, pirms 16 gadiem
Ja atmet Braunus, tad nākošais zvērs ir Fetels, tā kā ļoti ceru, ka viņš reāli spēs paķert uzvaru!

     [+] [-]

, 2009-03-28 16:22, pirms 16 gadiem
Ginobili rakstīja: to pašu arī RTL komentētāji teica
Gan RTL gan BBC, tad viens scenārijs, laikam

Bet īsti prognozēt nevar neko par rītdienu. Gandrīz jebkurš var paķert vinni... Gaidu ar nepacietību rītrītu...

  -1 [+] [-]

, 2009-03-28 16:40, pirms 16 gadiem
richa5 rakstīja: varbuut tgd brawn ir atri bet kaa ies istajaas sacensiibas kur ir jabrauc visiem kopaa tur buus arii pieredze , varbut pa vienam trasee kko var paradiit brawn gp
tu man vareetu nosaukt (no aktiivajiem) kaadu pilotu, kas buutu pieredzeejushaaks kaa Barikello, un labaaku taktiki kaa Braunu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-03-28 18:02, pirms 16 gadiem
f1racing.lv

     [+] [-]

, 2009-03-28 18:56, pirms 16 gadiem
f1-world.ru: Формула-1 :: ФИА опубликовала результаты...

reku masinu svari. no ta var secinat ka ferrari tiesam ir loti leni, ari hamiltons ir bijis arkartigi lens, bet toties kovolainens ir salidzinosi atrs pie vienadiem svariem butu pat atraks par ferrari, taka tomer mclaren nevar vel norakstit. ari fettela 3 vietai un rosberga 5 vietai ir izskaidrojums, loti maz degvielas, bet masam un kimi ir vel mazak.
tatad var secinat ka ferrari stipri atpaliek no vadosajam komandam un ir apmeram tik pat atri ka mclaren starp masas un heiki formulam ir 26 kg. starpiba, bet starpbia laika bija skiet 0,3 sek. taka istais formulu atrums varetu but loti lidzigs.
vienigi nezinu vai sajos kg. ir ieskaitita formula ar visu pilotu vai bez, jo tam ir liela nozime.

     [+] [-]

, 2009-03-28 20:14, pirms 16 gadiem
Translated Q & A with Robert Kubica - questions : Roman Popkiewicz

Q: The most important question - is it possible to fight for something really big this year?
A: That's the plan. But we should remember that last year we were able to fight for something big – up to some point. I hope that this year first half of the season will be as good as previous one and the second half will be as good as the beginning. But speaking that – it's jut 'blablabla' – no one knows that will happen. Everybody want to be best-prepared and as fast as possible in Melbourne and later on.

Q: What's the starting point with the new car? Does one can assume that you meet your goals?
A: IMO our level is higher than at the beginning of last year. It's for sure. A year ago we had serious
problems at start of the tests. But nevertheless we were ready in Oz. This year things we extract from the car on these first kms is much better so let's hope that the start will be better.

Q: So it may turn out that discontinuance of development last year – which made you upset – has paid off?
A: I will answer that one at the end of the year (laughing).

Q: How much different are cars these year?
A: You can feel very clearly there is less downforce. In the end 40% less downforce is a huge step. Driver can feel 4% downforce difference let alone 40%. Besides the aero characteristics has changed – or balance if you want to put it that way. On the other hand much of that is compensated by slick tires. The outcome is you can drive as fast or even faster at some parts of the circuit – slow corners. It may be also very interesting in the rain. In these conditions we don't have more grip from the tires as they stay the same as 08. So not until it's raining one can really feel downforce loss. I think that driving in the wet may turn out pretty hard.

Q: Dancing on ice?
A: Exactly. Car's behavior will be less predictable. We will also use 'full wets' more often than we used to. Also we will use 'intermediates' less.

Q: Do the new cars demand different driving style?
A: No, driving style didn't change as much as we when we had switched form Michelin to Bridgestones two years ago. New tires are in fact a little bit different than 08 tires but it's not due to slick/grooved surface but to different construction. And it's not that slick give more grip on the rear axle than they do on the front as one could think. It's opposite – they give more grip on the front. That's why certain solutions as setups and car's construction are applied to compensate this imbalance. Driving characteristics is more ore less similar .

Q: New regulations were introduced to improve the show. Will it be easier to follow another car, exit the corner on someone's tail and attack?
A: Yes and no. I think it might be a little bit easier but it doesn't mean it will be enough because to improve overtaking it has to be much easier – no just 'a little'. Perhaps better front grip is enough to follow someone's tail but the problem with the rear axle appeared. It's unstable when you are driving in free air let alone following someone. The reason is rear wing which is very small, I mean air-working surface is very small. So on the front there is bigger wing to improve following but the rear one is much smaller which makes aero balance unstable. Maybe it will turn out that we don't have problems with front axle but rear instead. On the other hand it can be very interesting as time differences during tests were very small.

Q: What brings the adjustable front flap?
A: It's specificity of every car. Angle change can be more or less perceptible but above all it is connected to the front wing build. It is a matter of how big movable surface is. Regulations says that only one layer can be adjustable. With our three-slices element it means the surface which we are in control of is very small so influence on car's behavior will be small. Of course every single half-degree (or even less) change is perceptible but I don't consider it to be the cure for lack of overtaking.

Q: But when it comes to wheel-to-wheel action, do you think more front wing's pieces will fly all over around?
A: Maybe (laughing). Nowadays front wing's beyond tires. Before there were many occasions when I was falling into the first corner and thinking that I'll loose wing but somehow was managing to carry on. Now if you have a feeling that you will touch other car it certain you will loose wing. It's a con. We – as drivers – have to remember that and stayed disciplined. F1 isn't a contact sport but in it is tight in the first corner. For sure you will have to look for some space but at the same time remember that front wing is much wider now.

Q: KERS is a hot topic. It is not a mystery that drivers don't like it. Why?
A: Apparently because they don't consider it a necessity to drive a F1 car. Most of the teams were negative too. But – let's say – F1 is a sport but not only a sport. The latter is the case in this matter. With KERS itself there is some risk. It brings nothing to the sport but potentially may cause technical issues and safety concerns.

Q: Regulations makers claim that KERS brings something new to the sport.
A: Apparently point of view depends on viewing point. As a driver I would not have brought KERS to F1 especially that when you come with 30-40 kg system and put it in the car once again you make life harder for taller and heavier drivers. And they've had disadvantage nevertheless. Today they're life is much harder as KERS take away ballast which could have been put wherever you wanted in order to balance the car. Some teams will manage this issue better than others.

Q: What do you think when have operational KERS aboard and you are seeing other drivers jumping out of the car so that he can avoid touching car and the ground at the same time?
A: I would do the same. It cost you nothing and – keeping in mind an accident which happened to one of our mechanics – it's just the better way. It's safer.

Q: But you don't jump out like that every time, don't you?
A: If the cat stops on the track, yes. Just in case. We get out as we used to in garage.

Q: How much you've trained in order to lost weight? Same as last year?
A: It is similar situation but I haven't trained as intensively as last year. Drivers weigh matters but I can't weigh 60 kg – it's pointless. I'm in a condition when common sense says “stop”.

Q: Don't you think that these cars are far too sensitive? That in near future we will hear that car was not drivable because the driver didn't take a @#$%& before the race?
A: Maybe not that much sensitive but that's right. IMO they are too sensitive. Today if I were a team boss I would consider weight and height of the driver as the most critical values in CV. If the driver is taller than 1,60 cm then he can go back home. You can always find a driver with 160cm/60kg – and even if he is 0,2 – 0,3 slower per lap he will be easily recovered by better weight distribution for example. Simplest way to get back to normal is to increase minimal car weight. Extra 20 -30 kg should be enough. Anyway it was proposed but some teams refused.

Q: You are a perfectionist who's seldom content of himself and the car. As a driver what can you improve?
A: Every driver could improve in some areas. It's matter of finding possibilities and working on them. It's hard to judge as it depends on situation. Every race is different hence have different demands. Often I see after the race that I could do something different. On and outside of the track.
Goal is to have situations like this as few as possible. That was the case in 08 which was quite positive year IMO. I made only few mistakes, drove very consistently, hovewer some races could have been played better. In the end I was where I was – with a chance of winning chanpionship up to the penultimate race, leading after sever races. My approach to 09 won't be much different from 08.

Q: In F1 it is impression of your latest performances. It was enough for Kimi to drive a few worse races to make people speaking about his retirement. You made excellent impression lat year, the team - as a whole – too. In 09 you are considered to be favorites for the championship. Does it mean an extra pressure?
A: About the impression – yes that's the way it is. But I don't feel more pressure. I think that 08 season demonstrated what we as driver-team package can achieve and what I am capable of as a driver. My approach to the upcoming season is the same – maximum focus to extract maximum of myself and the car. We will see what the outcome is.

Q: What will be necessary from the team? What you missed last year?
A: Maybe more faith? This year driver-team relation is much better because team share goals with the driver. Last year it wasn't exactly the cast. But we don't know whether we will have a chance this time.

Q: Which place would you take blindly this time? *
A: First. (laughing)

     [+] [-]

, 2009-03-28 21:54, pirms 16 gadiem
nu ja vinji ir tik pieredzējuši un baigie taktiiķi kur vinji ir gulējuši pēdējos gadus
westurbt rakstīja: tu man vareetu nosaukt (no aktiivajiem) kaadu pilotu, kas buutu pieredzeejushaaks kaa Barikello, un labaaku taktiki kaa Braunu?

     [+] [-]

, 2009-03-28 23:12, pirms 16 gadiem
Nepatīk man Batons, bet vai nav PO, ka tik intriga lielāka

     [+] [-]

, 2009-03-28 23:31, pirms 16 gadiem
normund rakstīja: Translated Q & A with Robert Kubica - questions : Roman Popkiewicz

Q: The most important question - is it possible to fight for something really big this year?
A: That's the plan. But we should remember that last year we were able to fight for something big – up to some point. I hope that this year first half of the season will be as good as previous one and the second half will be as good as the beginning. But speaking that – it's jut 'blablabla' – no one knows that will happen. Everybody want to be best-prepared and as fast as possible in Melbourne and later on.

Q: What's the starting point with the new car? Does one can assume that you meet your goals?
A: IMO our level is higher than at the beginning of last year. It's for sure. A year ago we had serious
problems at start of the tests. But nevertheless we were ready in Oz. This year things we extract from the car on these first kms is much better so let's hope that the start will be better.

Q: So it may turn out that discontinuance of development last year – which made you upset – has paid off?
A: I will answer that one at the end of the year (laughing).

Q: How much different are cars these year?
A: You can feel very clearly there is less downforce. In the end 40% less downforce is a huge step. Driver can feel 4% downforce difference let alone 40%. Besides the aero characteristics has changed – or balance if you want to put it that way. On the other hand much of that is compensated by slick tires. The outcome is you can drive as fast or even faster at some parts of the circuit – slow corners. It may be also very interesting in the rain. In these conditions we don't have more grip from the tires as they stay the same as 08. So not until it's raining one can really feel downforce loss. I think that driving in the wet may turn out pretty hard.

Q: Dancing on ice?
A: Exactly. Car's behavior will be less predictable. We will also use 'full wets' more often than we used to. Also we will use 'intermediates' less.

Q: Do the new cars demand different driving style?
A: No, driving style didn't change as much as we when we had switched form Michelin to Bridgestones two years ago. New tires are in fact a little bit different than 08 tires but it's not due to slick/grooved surface but to different construction. And it's not that slick give more grip on the rear axle than they do on the front as one could think. It's opposite – they give more grip on the front. That's why certain solutions as setups and car's construction are applied to compensate this imbalance. Driving characteristics is more ore less similar .

Q: New regulations were introduced to improve the show. Will it be easier to follow another car, exit the corner on someone's tail and attack?
A: Yes and no. I think it might be a little bit easier but it doesn't mean it will be enough because to improve overtaking it has to be much easier – no just 'a little'. Perhaps better front grip is enough to follow someone's tail but the problem with the rear axle appeared. It's unstable when you are driving in free air let alone following someone. The reason is rear wing which is very small, I mean air-working surface is very small. So on the front there is bigger wing to improve following but the rear one is much smaller which makes aero balance unstable. Maybe it will turn out that we don't have problems with front axle but rear instead. On the other hand it can be very interesting as time differences during tests were very small.

Q: What brings the adjustable front flap?
A: It's specificity of every car. Angle change can be more or less perceptible but above all it is connected to the front wing build. It is a matter of how big movable surface is. Regulations says that only one layer can be adjustable. With our three-slices element it means the surface which we are in control of is very small so influence on car's behavior will be small. Of course every single half-degree (or even less) change is perceptible but I don't consider it to be the cure for lack of overtaking.

Q: But when it comes to wheel-to-wheel action, do you think more front wing's pieces will fly all over around?
A: Maybe (laughing). Nowadays front wing's beyond tires. Before there were many occasions when I was falling into the first corner and thinking that I'll loose wing but somehow was managing to carry on. Now if you have a feeling that you will touch other car it certain you will loose wing. It's a con. We – as drivers – have to remember that and stayed disciplined. F1 isn't a contact sport but in it is tight in the first corner. For sure you will have to look for some space but at the same time remember that front wing is much wider now.

Q: KERS is a hot topic. It is not a mystery that drivers don't like it. Why?
A: Apparently because they don't consider it a necessity to drive a F1 car. Most of the teams were negative too. But – let's say – F1 is a sport but not only a sport. The latter is the case in this matter. With KERS itself there is some risk. It brings nothing to the sport but potentially may cause technical issues and safety concerns.

Q: Regulations makers claim that KERS brings something new to the sport.
A: Apparently point of view depends on viewing point. As a driver I would not have brought KERS to F1 especially that when you come with 30-40 kg system and put it in the car once again you make life harder for taller and heavier drivers. And they've had disadvantage nevertheless. Today they're life is much harder as KERS take away ballast which could have been put wherever you wanted in order to balance the car. Some teams will manage this issue better than others.

Q: What do you think when have operational KERS aboard and you are seeing other drivers jumping out of the car so that he can avoid touching car and the ground at the same time?
A: I would do the same. It cost you nothing and – keeping in mind an accident which happened to one of our mechanics – it's just the better way. It's safer.

Q: But you don't jump out like that every time, don't you?
A: If the cat stops on the track, yes. Just in case. We get out as we used to in garage.

Q: How much you've trained in order to lost weight? Same as last year?
A: It is similar situation but I haven't trained as intensively as last year. Drivers weigh matters but I can't weigh 60 kg – it's pointless. I'm in a condition when common sense says “stop”.

Q: Don't you think that these cars are far too sensitive? That in near future we will hear that car was not drivable because the driver didn't take a @#$%& before the race?
A: Maybe not that much sensitive but that's right. IMO they are too sensitive. Today if I were a team boss I would consider weight and height of the driver as the most critical values in CV. If the driver is taller than 1,60 cm then he can go back home. You can always find a driver with 160cm/60kg – and even if he is 0,2 – 0,3 slower per lap he will be easily recovered by better weight distribution for example. Simplest way to get back to normal is to increase minimal car weight. Extra 20 -30 kg should be enough. Anyway it was proposed but some teams refused.

Q: You are a perfectionist who's seldom content of himself and the car. As a driver what can you improve?
A: Every driver could improve in some areas. It's matter of finding possibilities and working on them. It's hard to judge as it depends on situation. Every race is different hence have different demands. Often I see after the race that I could do something different. On and outside of the track.
Goal is to have situations like this as few as possible. That was the case in 08 which was quite positive year IMO. I made only few mistakes, drove very consistently, hovewer some races could have been played better. In the end I was where I was – with a chance of winning chanpionship up to the penultimate race, leading after sever races. My approach to 09 won't be much different from 08.

Q: In F1 it is impression of your latest performances. It was enough for Kimi to drive a few worse races to make people speaking about his retirement. You made excellent impression lat year, the team - as a whole – too. In 09 you are considered to be favorites for the championship. Does it mean an extra pressure?
A: About the impression – yes that's the way it is. But I don't feel more pressure. I think that 08 season demonstrated what we as driver-team package can achieve and what I am capable of as a driver. My approach to the upcoming season is the same – maximum focus to extract maximum of myself and the car. We will see what the outcome is.

Q: What will be necessary from the team? What you missed last year?
A: Maybe more faith? This year driver-team relation is much better because team share goals with the driver. Last year it wasn't exactly the cast. But we don't know whether we will have a chance this time.

Q: Which place would you take blindly this time? *
A: First. (laughing)
Un tu gribi lai to visu lasa ?/ Da labi !

     [+] [-]

, 2009-03-29 00:05, pirms 16 gadiem
rīt būs interesanta sacīkste

  +1 [+] [-]

, 2009-03-29 01:03, pirms 16 gadiem
polis999 rakstīja: Man liekas, ka ar Brawn kaut kas nav tīrs.
Tad vajag nomazgāt!

     [+] [-]

, 2009-03-29 01:12, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kā jau vienreiz teicu,tad pārējam komandām šoreiz būs mazliet savādāk ar to pielāgošanos BRAWN ātrumam,jo lai ko jaunu ieviestu,tad tas ir kārtīgi janotestē,bet šosezon jebkādi testi sezonas laikā aizliegti!
Neticu,ka tur kas pretlikumīgs,jo Brauns nav ar pirkstu taisīts,lai savai komandai uzprasītos uz dažādām sankcijām! Vel jo vairāk tāpēc,ka viņiem maciņš stipri paplāns!
Gan jau pārējie pie tā jau strādā un, ja protestu noraidīs, difuzori būs visām komandām. Neviens netaisās pussezonu zaudēt.

     [+] [-]

, 2009-03-29 01:54, pirms 16 gadiem
nilish rakstīja: Un tu gribi lai to visu lasa ?/ Da labi !
Da normund ir vienīgais kas savu "Karu un mieru" ir izlasījis!

A kur tad pazudis mūsu mīļais brīnumbērns Hamiltons?