Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Kulthards: "Būšu pārsteigts, ja Batons neizcīnīs titulu"

Jānis Pārums

Kulthards: "Būšu pārsteigts, ja Batons neizcīnīs titulu"
Deivids Kulthards
Foto: AFP

Bijušais F1 pilots, skots Deivids Kulthards atzinis, ka būs pārsteigts, ja šīs sezonas čempionātā neuzvarēs esošais čempionāta līderis, brits Džensons Batons, kurš pārstāv komandu "BrawnGP".

"Būšu patiesi pārsteigts, ja Džensons līdz vasaras beigām nebūs nodrošinājis titulu. Uzvara Monako ielās kļuva par vēl vienu neticamu daļu šajā stāstā. Nedomāju, ka kādam būs pa spēkam Batonu apsteigt. Viņš izcīnījis piecas uzvaras sešās sacīkstēs – tieši tik cik Luisam Hamiltonam bija nepieciešams pērn, lai kļūtu par čempionu," sacīja Kulthards.

"Džensona renesansē man visvairāk patīk briedums. Viņam ir 29 gadi, viņš ir pārliecināts par saviem spēkiem, ja nepieciešams prot paslavēt arī savus konkurentus, kā arī pateikt paldies komandai, kas palīdzēja uzvarēt. Batons praktiski nerunā par sevi kā to darīja Naidžels Mansels savā labākajā sezonā. Džensons ir nobriedis gan fiziski, gan morāli," uzsvēra skots.

Kulthards arī piebilda: "Neklausiet tos, kas saka, ka svētdienas sacīkstes bija vienkārša un, lai uzvarētu Džensonam vienkārši neaizmigt pie stūres. Tie, kuri kaut reizi ir braukuši pa Monako ielām ar ātrumu 200 jūdzes stundā, zina šīs uzvaras patieso vērtību. Džensons patiešām savu darbu paveica lieliski."

Pēc sešiem posmiem F1 čempionātā Batonam ir 51 punkts, bet tuvākais sekotājs, viņa komandas biedrs Rubenss Barikello atpaliek par 16 punktiem. 23 punkti ir trešajā vietā esošajam Sebastianam Fetelam. Konstruktoru kausa kopvērtējumā pārliecinošā vadībā ir "BrawnGP".

Izmantotie resursi:
f1news.ru

 +12 [+] [-]

, 2009-05-26 15:10, pirms 15 gadiem
Ak tu vecais labais Mičs Bukanons!

  +2 [+] [-]

, 2009-05-26 15:12, pirms 15 gadiem
Īstenībā es arī būšu pārsteigts, ja Buttons neizcīnīs čempiona titulu, jo viņš jau ir uzvarējis piecās no sešām aizvadītajām sacīkstēm un iespējams turpinās vēl gūt uzvaras un labus panākumus.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-26 15:18, pirms 15 gadiem
tikpat labi vareeja uzrakstiit rakstu ka Mildes tantei no tuveejaa ciemata buus paarsteigums ja Butons neuzvarees...
tas taksh jebkuram skaidrs ka vinjsh uzvarees. vieniigaa ciinja tgd ir par 3 vietu, jo 2. buus Barichello...

  +1 [+] [-]

, 2009-05-26 15:54, pirms 15 gadiem
Sākumā izlasīju, ka Barons nevis Batons Pabrīnijos, ka Kulthards ir tik dziļi iekšā Latvijas basketbola kaislībās

  -1 [+] [-]

, 2009-05-26 16:10, pirms 15 gadiem
Nū es jau zinu ka pēc 2-3 posmiem viņš būs nodrošinājis uzvaru, jo nu reāli neviens viņu nevar noķert.

Komandas pašas vainīgas un man vienalga cik mīnusus liekat, bet patiesība kož acīs. Kad šumahers uzvarēja visos posmos bija tikai jā jā jā viņš labākais, bet tagad kad Batons uzvar, uz ko arī cerēju, visi viņu noliek, tas liecina ka te puse ir šumahera fani...

  -2 [+] [-]

, 2009-05-26 16:55, pirms 15 gadiem
Niidermaiers rakstīja: Nū es jau zinu ka pēc 2-3 posmiem viņš būs nodrošinājis uzvaru, jo nu reāli neviens viņu nevar noķert.

Komandas pašas vainīgas un man vienalga cik mīnusus liekat, bet patiesība kož acīs. Kad šumahers uzvarēja visos posmos bija tikai jā jā jā viņš labākais, bet tagad kad Batons uzvar, uz ko arī cerēju, visi viņu noliek, tas liecina ka te puse ir šumahera fani...
ja batons uzvares ari nakamaja posma turcija tadjau pa 99% bus skaidrs ka tiesi vins klus par cempionu. vienigais kurs vel var patraucet podzinai ir fettels, RBR ir uzlikusi jaunos difuzorus un itka viniem butu jabut atrakiem, bet monako redzejam ka fettels vismaz uz attiecigo posmu bija loti vajs.
nevajag salidzinat sumaheru ar batonu batonu nav verts pat salidzinat ar manuprat trijiem labakajiem si briza pilotiem alonso, hamiltonu un raikonenu, kur nu vel ar sumaheru sumahers jau lidz 2004 gadam kad vins uzvareja lielako dalu saciksu bija sevi pieradijis, ka labako pilotu pasaule, bet kas ir batons? vienkars vidusmera pilots kurs vienkarsi ir ticis pie lieliskas formulas. es nenoliedzu, ka vins ir labs pilots, bet nekas vairak.

  +3 [+] [-]

, 2009-05-26 17:05, pirms 15 gadiem
Niidermaiers rakstīja: Nū es jau zinu ka pēc 2-3 posmiem viņš būs nodrošinājis uzvaru, jo nu reāli neviens viņu nevar noķert.

Komandas pašas vainīgas un man vienalga cik mīnusus liekat, bet patiesība kož acīs. Kad šumahers uzvarēja visos posmos bija tikai jā jā jā viņš labākais, bet tagad kad Batons uzvar, uz ko arī cerēju, visi viņu noliek, tas liecina ka te puse ir šumahera fani...
ekhm ekhm.. Šumahera fani??? izlabo mani ja kļūdos bet vai tas dzēks jau pāris seoznas kā nesēž mājās??? par ko tad mums "šūmahera"faniem fanot?? par viņa jauno matu griezumu???

p.s. man nepatīk tas, kas FIA ir sačakarēusi interesantu sezonu.. tas arī viss... tik vien vajadzēja kā konsekventii turēties pie savām nostādnēm un patiekt ka dubultie difuzori pēc būtības ir tas pats kas nelegālie lielie difuzori (kas dodot teju sekundi aplī).. un viss.. b'utu mums interesanta sezona.. tā vietā mēs varam sēdēt un priecāties par viena pilota benefici, ko visi cik saprotu kopš Sūmahera laikiem tik ļoti neciešs...

     [+] [-]

, 2009-05-26 17:06, pirms 15 gadiem
Būtu pārsteigts, ja Kulthards teiktu ko citu

     [+] [-]

, 2009-05-26 17:07, pirms 15 gadiem
ahh jūs nesapratāt manu tekstu, bija domāti šūmahera laiki, kad uzvar tikai viņš un neviens cits!

     [+] [-]

, 2009-05-26 17:09, pirms 15 gadiem
Deivid, tāpat kā mēs visi.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-26 17:11, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: bet kas ir batons? vienkars vidusmera pilots kurs vienkarsi ir ticis pie lieliskas formulas.
Par šo nu gan es Tev nepiekrītu! Batons ir izcils pilots, kam līdz šim vienkārši izcili neveicās ar komandas izvēli! Jau gadus 2 atpakaļ Batons nokomentēja Hamiltona fenomenu ar vārdiem "iedodiet man tādu formulu un es parādīšu kurš te ir ātrākais anglis"!

  -1 [+] [-]

, 2009-05-26 18:27, pirms 15 gadiem
DrFreeman rakstīja: Par šo nu gan es Tev nepiekrītu! Batons ir izcils pilots, kam līdz šim vienkārši izcili neveicās ar komandas izvēli! Jau gadus 2 atpakaļ Batons nokomentēja Hamiltona fenomenu ar vārdiem "iedodiet man tādu formulu un es parādīšu kurš te ir ātrākais anglis"!
skaidrs, tu tici batonam uz varda, ja batons pasaka ka vins ir atraks par hamiltonu tad virs un vards, ta ari ir
es nesaku ka batons ir slikts pilots, ka pilots vins ir labs, bet nekas vairak. vienkarsi labs pilots. F1 sobrid ir 4 izcili talanti(cik nu katrs savu talantu ir macejs izmantot ta jau ir cita runa) alonso, hamiltons, raikonens un fettels. 4 tiesam izcili talanti kas ar savu speju braukt tiesam var parsteigt.
un teikt ka batons ir izcils pilots vinam lidz izcilibai ir tikpat talu ka man lidz saturnam ka pilots kurs divus gadus braucis tikai lai varetu atkekset sava CV ka ir piedalijies taja un taja sacikste, bet visu laiku domajis kad tad man beidzot kads iedos formulu ar kuru varesu uzvaret var but izcils?

  -1 [+] [-]

, 2009-05-26 18:41, pirms 15 gadiem
un buui ar jo kimi to izciiniis

     [+] [-]

, 2009-05-26 19:55, pirms 15 gadiem
DrFreeman rakstīja: Par šo nu gan es Tev nepiekrītu! Batons ir izcils pilots, kam līdz šim vienkārši izcili neveicās ar komandas izvēli! Jau gadus 2 atpakaļ Batons nokomentēja Hamiltona fenomenu ar vārdiem "iedodiet man tādu formulu un es parādīšu kurš te ir ātrākais anglis"!
ja viņi brauktu vienā komandā, tad redzētu kas ir kas, bet tagad formulas joprojām nav vienādas- Maki palikuši vājāki.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-27 09:51, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: skaidrs, tu tici batonam uz varda, ja batons pasaka ka vins ir atraks par hamiltonu tad virs un vards, ta ari ir
es nesaku ka batons ir slikts pilots, ka pilots vins ir labs, bet nekas vairak. vienkarsi labs pilots. F1 sobrid ir 4 izcili talanti(cik nu katrs savu talantu ir macejs izmantot ta jau ir cita runa) alonso, hamiltons, raikonens un fettels. 4 tiesam izcili talanti kas ar savu speju braukt tiesam var parsteigt.
un teikt ka batons ir izcils pilots vinam lidz izcilibai ir tikpat talu ka man lidz saturnam ka pilots kurs divus gadus braucis tikai lai varetu atkekset sava CV ka ir piedalijies taja un taja sacikste, bet visu laiku domajis kad tad man beidzot kads iedos formulu ar kuru varesu uzvaret var but izcils?
Līdz izcilībai ir ļoti tālu tieši Tavam mīļajam Hamiltonam. Batons, lai nonāktu tur , kur ir tagad, ir ntos gadus vārda burtiskajā nozīmē grauzis riepas, kamēr jefiņš Gamiltons ir McLaren siltumnīcas produkts, kuram mašīna, kas neiet pa pirmajām vietām, sagādā problēmas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-05-27 14:21, pirms 15 gadiem
xZ rakstīja: Līdz izcilībai ir ļoti tālu tieši Tavam mīļajam Hamiltonam. Batons, lai nonāktu tur , kur ir tagad, ir ntos gadus vārda burtiskajā nozīmē grauzis riepas, kamēr jefiņš Gamiltons ir McLaren siltumnīcas produkts, kuram mašīna, kas neiet pa pirmajām vietām, sagādā problēmas.
vai es kautko teicu ka hamiltons ir izcils pilots? es teicu ka hamiltons tapat ka alonso, fettels, raikonens ir izcils talants bet tas vel nenozime ka vins ir izcils pilots. izcili piloti ir sumahers(lai ka man vins nepatiktu) senna, prosts, bet sobrid neviens F1 pilots vel nav pat tuvu izcilibai.
ja batons grauza riepas pirmajos gados bet ka vins brauca pagajusaja gada un ka tagad? tagad vins baricello ierada vietu, bet kas bija pagajusaja gada? pagajusaja gada baricello bija stabili atraks par batonu. tas nozime tikai to ka batons pagajusaja sezona tikai brauca, tapec ka vinam jabrauc, bet baricello kas ir neapsaubami vajaks pilots vismaz cinijas. kad vinam ir atraka formula tad ja, tad ivns ir lielais virs, bet kad vinam ir jabrauc pa beigam tad vins brauc pipedams un sapno ka pienaks diena kad vinam bus cempiona formula.