Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3
Autors: Gundars Zaburdajevs

Notikumiem bagātajā Malaizijas posmā uzvar Alonso

Notikumiem bagātajā Malaizijas posmā uzvar Alonso
Fernando Alonso cīņā ar Sehio Peresu
Foto: AFP/Scanpix
10:50
F1, F-1 2012, Malaizijas GP
Lewis Hamilton
2.25
Jenson Button
2.75
Sebastien Vettel
7.50

F1 Malaizijas "Grand-Prix" izcīņā uzvaru izcīnīja "Ferrari" pilots Fernando Alonso, nosargājot pirmo vietu no "Sauber" pārstāvja Serhio Peresa, kurš pārsteidzoši palika otrais. Zemākais goda pjedestāla pakāpiens Lūisam Hamiltonam no "McLaren". Pirmā posma uzvarētājs Džensons Batons palika ārpus labāko desmitnieka, tāpat bez punktiem arī Sebastians Fetels.

Gluži tāpat kā pirms nedēļas Austrālijā, arī šoreiz pirmo starta rindu aizņēma abi "McLaren" piloti Lūiss Hamiltons un Džensons Batons. Savu augstāko starta vietu kopš 2006. gada bija ieguvis Mihaēls Šūmahers, kuram trešā pozīcija, savukārt pasaules čempions Sebastians Fetels startēja no piektās vietas, turklāt paceļoties par pozīciju augstāk pēc Kimi Reikenena piecu vietu soda. Neilgi pirms sacīkšu sākuma sākās lietus, ātri vien padarot trasi slapju.

Startā Hamiltons un Batons saglabāja vadību, savukārt uz trešo vietu no sestās pakāpās Romēns Grožāns. Jau ceturtajā pagriezienā franču pilota formula saslīdēja un aizķēra arī Šūmaheru. Abi atkrita uz otro desmitnieku, savukārt trešajā un ceturtajā vietā iekārtojās Marks Vebers un Fetels. Lietus nerimās, un piloti viens pēc otra devās boksos pēc slapjā laika riepām. Grožāns gan tik tālu netika, jo izslīdēja tālu drošības joslā un bija spiests izstāties. Arī pēc pitstopa pilotiem formulas novaldīšana sagādāja lielas problēmas, un 7. aplī trasē devās drošības mašīna. Vēl pēc pāris apļiem tika izkārts sarkanais karogs un sacīkstes apturētas.

Aiz abiem "McLaren" uz trešo vietu bija pacēlies Serhio Peress, kuram sekoja Vebers, Alonso un Fetels. Reikenens bija 13. vietā, savukārt Šūmahers vēl par divām zemāk. Pēc aptuveni 50 minūšu pauzes formulas atkal sāka riņķot pa trasi, gan vēl kādu laiku aiz drošības mašīnas. Uzreiz pēc tās iebraukšanas boksos vairāki piloti jau veica pitstopus, savukārt vēl daudzi to izdarīja apli vēlāk. Jau atkal bija notikusi pārkārtošanās – līderis bija Alonso, Peress joprojām otrais, bet sekoja Hamiltons, Rosbergs un Fetels. Batons cieta sadursmē ar Kartikejanu, bija spiests braukt boksos, lai mainītu priekšējo antispārnu un atkrita uz 22. vietu.

23. aplī Fetels tika garām Rosbergam, paceļoties uz ceturto vietu. "Mercedes" pilota temps turpināja kristies, un drīz vien Rosbergs devās boksos, atkrītot uz otro desmitu. Batons sīvi cīnījās ar Masu, tiekot garām brazīlietim, bet joprojām bija tikai 16. vietā. Savukārt starp līderiem Peress pamazām sāka tuvoties Alonso, sadeldējot astoņu sekunžu deficītu līdz tikai vienai. Apdzīšanas mēģinājuma gan vēl nebija, jo spānis devās boksos. Peress mainīja riepas apli vēlāk, atgriežoties trasē septiņas sekundes aiz Alonso. Meksikānis gan bija ātrs arī ar vidēja sastāva riepām un atkal tuvojās līderim.

Astoņus apļus pirms beigām pēc saskares ar Kartikejanu plīsa Fetela formulas kreisā aizmugurējā riepa, kas atsvieda vācieti uz 12. vietu, patālu no punktu zonas. Tobrīd Peress jau atkal bija cieši aiz Alonso, taču piecus apļus pirms finiša izbrauca no trases un pazaudēja aptuveni piecas sekundes. Vēlreiz pietuvoties viņš nespēja, līdz ar Alonso tika pie uzvaras. Peresam fantastiska otrā vieta (pirmais goda pjedestāls karjerā), bet Hamiltons finišēja trešais. Tālāk Vebers, Reikenens, bet sešinieku noslēdza Senna. Fetels noslēdza sacīkstes 11. vietā, savukārt Batons tikai 14. Pie pirmā punkta sezonā tika Šūmahers, bet par kopvērtējuma līderi kļuvis Alonso.

F1 Malaizijas Grand-Prix

VPilotsKomandaLaiks
1.AlonsoFerrari2.44:51.812
2.PerezSauber-Ferrari+ 2.263
3.HamiltonMcLaren-Mercedes+ 14.591
4.WebberRed Bull-Renault+ 17.688
5.RaikkonenLotus-Renault+ 29.456
6.SennaWilliams-Renault+ 37.667
7.Di RestaForce India-Mercedes+ 44.412
8.VergneToro Rosso-Ferrari+ 46.985
9.HulkenbergForce India-Mercedes+ 47.892
10.SchumacherMercedes+ 49.996
11.VettelRed Bull-Renault+ 1:15.527
12.RicciardoToro Rosso-Ferrari+ 1:16.800
13.RosbergMercedes+ 1:18.500
14.ButtonMcLaren-Mercedes+ 1:19.700
15.MassaFerrari+ 1:39.300
16.PetrovCaterham-Renault+ 1 aplis
17.GlockMarussia-Cosworth+ 1 aplis
18.KovalainenCaterham-Renault+ 1 aplis
19.MaldonadoWilliams-Renault+ 2 apļi
20.PicMarussia-Cosworth+ 2 apļi
21.KarthikeyanHRT-Cosworth+ 2 apļi
22.De La RosaHRT-Cosworth+ 2 apļi

Izstājās

PilotsKomandaApļi
KobayashiSauber-Ferrari47
GrosjeanLotus-Renault4

Pilotu kopvērtējums

VPilotsP
1.Alonso35
2.Hamilton30
3.Button25
4.Webber24
5.Perez22
6.Vettel18
7.Raikkonen16
8.Senna8
9.Kobayashi8
10.Di Resta7
11.Vergne4
12.Hulkenberg2
13.Ricciardo2
14.Schumacher1

Konstruktoru kauss

VKomandaP
1.McLaren-Mercedes55
2.Red Bull-Renault42
3.Ferrari35
4.Sauber-Ferrari30
5.Lotus-Renault16
6.Force India-Mercedes9
7.Williams-Renault8
8.Toro Rosso-Ferrari6
9.Mercedes1

Izmantotie resursi:
autosport.com - the authority on Formula One,...


, 2012-03-25 13:51, pirms 13 gadiem
Perez nervu bomba
, 2012-03-25 13:51, pirms 13 gadiem
Biežāk tādas sacīkstes, ļoti interesanta
, 2012-03-25 13:51, pirms 13 gadiem
Kas to spēja paredzēt?
, 2012-03-25 13:51, pirms 13 gadiem
juhuuuuuuu sveetki, labaaka diena vairs nevar buut!!!!!!!
, 2012-03-25 13:51, pirms 13 gadiem
Viva la Mexico...
, 2012-03-25 13:51, pirms 13 gadiem
mesītresī neraudi, būs jau labi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-03-25 13:52, pirms 13 gadiem
Kas apr sacīksti, Alonso īstajā vietā un īstajā brīdī un Burito ēdājs vienkārši lido pa trasi. Buļļi gan pamatīgs fail

GO FERRARI
, 2012-03-25 13:52, pirms 13 gadiem
Zjeel ka Perez kljuudijaas.
, 2012-03-25 13:53, pirms 13 gadiem
Latinos ir šausmīgi ātri Gan Perezs, gan Maldonado, gan Senna, gan Rikjardo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-03-25 13:53, pirms 13 gadiem
AVANTI FER AVANTI!

Pirms 2 gadiem šeit aizvadīja labāko sacīksti karjerā un tagad, iespējams, to pārspēj.
, 2012-03-25 13:53, pirms 13 gadiem
Maldonādo gan ir viens nelaimes putns - pirmajā sacīkstē parāva bortu pēdējā aplī un tagad priekšpēdējā aplī dzinēja problēmu dēļ pazaudē arī 10. vietu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-03-25 13:53, pirms 13 gadiem
messibesii3 rakstīja: Šitāda tizla gonka,gan māk sačakarēt visu dienu
Batona,nolauztā priekša,teļapaura haļavnā,nepelnītā uzvara
bija jābūt,ja ne gluži maku dubultuzvarai,tad kādam no Mclaren vajadzēja uzvarēt
Maku mehāniķi arī nolohojās
stulbums
Ieliku tev plusiņu, lai visiem rēgojas acu priekšā tavs stulbais komentārs.
, 2012-03-25 13:53, pirms 13 gadiem
Kas ir Serhio Peresa?
, 2012-03-25 13:54, pirms 13 gadiem
Wow, kas par sacīksti! Perezs... bez komentāriem! Es gribēju, lai viņš uzvar... Nu ko, var gaidīt Masas nomaiņu tuvākajā laikā? Kimi kaut kā vienmēr piloti priekšā izstājas.

manas prognozes izgāzās, bet štrunts ar viņām.
, 2012-03-25 13:54, pirms 13 gadiem
PERESS - Malaizijas sacīkstes varonis! Atstāja aiz sevis entos čempionus. Nebūtu kļūdas sacīkšu beigās, gan jau būtu pacīnījies arī par uzvaru. Apsveicu gan Alonso, gan Peresu, gan visu Meksiku. Čīčām šodien liela diena
, 2012-03-25 13:54, pirms 13 gadiem
Perezs būtu drusku labāki nervi, varēja arī uzvarēt. Alonso apļa laiks bija 6 lidz pat 12 vietas līmenī. Kimi arī malacis. Šumaheram beigās tika punkts, bet ja godīgi tad ne par ko.
, 2012-03-25 13:54, pirms 13 gadiem
Peress malacis, vienmēr ir paticis.
, 2012-03-25 13:54, pirms 13 gadiem
interesanti, ka diezgan nopietni baumo, ka jau sezonas gaita Peress nomainisot Masu pie Ferrari stures. Pec sodienas sacikstes Masa jau var sevi uzskatit par bezdarbnieku
Slēpts komentārs: dendenny
, 2012-03-25 13:54, pirms 13 gadiem
messibesii3 rakstīja: Šitāda tizla gonka,gan māk sačakarēt visu dienu
Batona,nolauztā priekša,teļapaura haļavnā,nepelnītā uzvara
bija jābūt,ja ne gluži maku dubultuzvarai,tad kādam no Mclaren vajadzēja uzvarēt
Maku mehāniķi arī nolohojās
stulbums
Nu vai zini, žēl, ka Tu esi par McLaren...
, 2012-03-25 13:55, pirms 13 gadiem
dendenny rakstīja: Grožans cūka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-03-25 13:55, pirms 13 gadiem
Vēl jau visa sezona priekšā, piemēram, Grožānam un Šumaheram pirmie divi posmi fiasko, bet potenciāls šogad milzīgs. Katrā ziņā pārāk daudz labu braucēju, sen tā nav bijis.
Slēpts komentārs: Domu_Lasītājs
, 2012-03-25 13:56, pirms 13 gadiem
pūce rakstīja: Kas to spēja paredzēt?
Tu pat savu vēdera izdeju nevari paredzēt
, 2012-03-25 13:56, pirms 13 gadiem
dendenny rakstīja: Grožans cūka
Ja?
, 2012-03-25 13:56, pirms 13 gadiem
zeel pereza- drusku paarcentaas. buutu taapat nodzinis.
, 2012-03-25 13:56, pirms 13 gadiem
Viss kārtībā Vettels ir viduvējs braucējs, pagāšgad ja uvajadzēja r tādu mašīnu būt pārliecinošākam.
, 2012-03-25 13:56, pirms 13 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Pag, kas tur beigās bija ar Feteļa radio?
box box box!
don't come in.
stop the car!!! stop the car!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-03-25 13:57, pirms 13 gadiem
Eh,vai ir vērts tik ilgi dzīties pakaļ, lai izšķirošā brīdī izbrauktu no trases?
Bet visā visumā interesanta sacīkste.
, 2012-03-25 13:57, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Massu out, Kimi in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kimi starp citu formula atļauj cīnīties par titulu, ir varianti, nedomāju, ka viņam vajadzētu pāriet uz Ferrari, jo viņi šobrīd tiešām nav tik ātri.
, 2012-03-25 13:57, pirms 13 gadiem
PIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
, 2012-03-25 13:57, pirms 13 gadiem
prieks ka Raikonens turpina labi,neskatoties ka izlaidis bij 2 sezonas f1.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-03-25 13:58, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: interesanti, ka diezgan nopietni baumo, ka jau sezonas gaita Peress nomainisot Masu pie Ferrari stures. Pec sodienas sacikstes Masa jau var sevi uzskatit par bezdarbnieku
vismaz baumas tagad pastiprinasies vel jo vairak ! Redzes kas notiksies nakamjos posmos. Pagaidam solas butu looti intresanta sezona.
, 2012-03-25 13:58, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tu pat savu vēdera izdeju nevari paredzēt
gastrologs tev tikai par pakaļām interese
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-03-25 13:58, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Kimi starp citu formula atļauj cīnīties par titulu, ir varianti, nedomāju, ka viņam vajadzētu pāriet uz Ferrari, jo viņi šobrīd tiešām nav tik ātri.
Par titulu vai nē, bet potenciāls ir. Un nu uz Ferari viņam tiešām nevajadzētu pāriet...
, 2012-03-25 13:59, pirms 13 gadiem
messibesii3 rakstīja: plusiņu tu vari iebāzt sev vienā vietā
Apsveicu Tevi ar lielisku gonku! Viens "maks" pat tika uz pjedestāla. Vai nav jauki?! Žēl, ka Tev drīz būs jāveido kārtējais jaunais profils, bet tāda ir dzīve, kurā no cilvēkiem tiek pieprasītas zināmas saprāta pazīmes, jo pretējā gadījumā viņi tiek izolēti no sabiedrības.
Novēlu tik pat patīkamu arī turpmāko sezonu! Priekā!
, 2012-03-25 13:59, pirms 13 gadiem
nu skaista sacikste
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-03-25 14:00, pirms 13 gadiem
Aizraujoša sacīkste! Žēl, ka Peress neizspieda pirmo vietu.
, 2012-03-25 14:00, pirms 13 gadiem
visiem ekspertiem par Ferrari tueshi sejaa!
, 2012-03-25 14:00, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Kimi starp citu formula atļauj cīnīties par titulu, ir varianti, nedomāju, ka viņam vajadzētu pāriet uz Ferrari, jo viņi šobrīd tiešām nav tik ātri.
neies viņš atkal uz komandu no kuras ir ticis prom un Lotus ir pietiekami ātra lai tiktu trijniekā. Galvenais lai būtu stabilitāte rezultātos.
, 2012-03-25 14:01, pirms 13 gadiem
messibesii3 rakstīja: Šitāda tizla gonka,gan māk sačakarēt visu dienu
Batona,nolauztā priekša,teļapaura haļavnā,nepelnītā uzvara
bija jābūt,ja ne gluži maku dubultuzvarai,tad kādam no Mclaren vajadzēja uzvarēt
Maku mehāniķi arī nolohojās
stulbums
sodien makiem saciksti sacakareja vainu vini pasi (Batons), vainu mehaniki, kuri nejedza ne pacelt Hamiltona masinu, ne noraut tajai uzlimi bremzu dzesesanas iekartai.
Taka soreiz Maki var vainot tikai pasi sevi.
, 2012-03-25 14:01, pirms 13 gadiem
pūce rakstīja: gastrologs tev tikai par pakaļām interese
Īstenībā nē, jo izskatās, ka Tavas izejas ir sajauktas vietām. Tā vismaz šķiet, palasot Tavus komentārus Tev vajadzētu nomainīt niku no "Pūce" uz "Ome"
, 2012-03-25 14:02, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Īstenībā nē, jo izskatās, ka Tavas izejas ir sajauktas vietām. Tā vismaz šķiet, palasot Tavus komentārus Tev vajadzētu nomainīt niku no "Pūce" uz "Ome"
futbuolists
, 2012-03-25 14:02, pirms 13 gadiem
Berkano rakstīja: Wow, kas par sacīksti! Perezs... bez komentāriem! Es gribēju, lai viņš uzvar... Nu ko, var gaidīt Masas nomaiņu tuvākajā laikā? Kimi kaut kā vienmēr piloti priekšā izstājas.


manas prognozes izgāzās, bet štrunts ar viņām.
mjā, labi ka nepaklausīju tev un neuzliku naudu
, 2012-03-25 14:02, pirms 13 gadiem
pūce rakstīja: neies viņš atkal uz komandu no kuras ir ticis prom un Lotus ir pietiekami ātra lai tiktu trijniekā. Galvenais lai būtu stabilitāte rezultātos.
Beidzot varēs censties kaut ko izcīnīt arī paša spēkiem, nevis tikai ar veiksmes palīdzību Ja nededzinās dzinējus, tad gan jau pāris punktus sezonā savāks
, 2012-03-25 14:03, pirms 13 gadiem
messibesii3 rakstīja: Šitāda tizla gonka,gan māk sačakarēt visu dienu
Batona,nolauztā priekša,teļapaura haļavnā,nepelnītā uzvara
bija jābūt,ja ne gluži maku dubultuzvarai,tad kādam no Mclaren vajadzēja uzvarēt
Maku mehāniķi arī nolohojās
stulbums
Neraudi,viss bus labi!

GO Ferari GO!
, 2012-03-25 14:03, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Latinos ir šausmīgi ātri Gan Perezs, gan Maldonado, gan Senna, gan Rikjardo
Kopš kura laika Rikiardo parstaveta Australija atrodas latinamerika?
, 2012-03-25 14:03, pirms 13 gadiem
dzhumz rakstīja: mjā, labi ka nepaklausīju tev un neuzliku naudu
Pagājšreiz laikam vienkārši bija atbilstošs zvaigžņu stāvoklis.
, 2012-03-25 14:03, pirms 13 gadiem
pūce rakstīja: futbuolists
kūjotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-03-25 14:04, pirms 13 gadiem
trakais_v9 rakstīja: šogad ļoti labi redzams,ka Fetels ar viduvēju formulu,nav nekas vairāk kā vidusmēra pilots.Pat Kimi gandrīz viņam tika garāmm,sākumā ar Lotusu
Ko nozīmē "pat Kimi"?
, 2012-03-25 14:04, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Kopš kura laika Rikiardo parstaveta Australija atrodas latinamerika?
Izcelsme, izcelsme!!!!!!!!!
, 2012-03-25 14:05, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Beidzot varēs censties kaut ko izcīnīt arī paša spēkiem, nevis tikai ar veiksmes palīdzību Ja nededzinās dzinējus, tad gan jau pāris punktus sezonā savāks
Viņam jau tagad ir krieni vairāk par "pāris" punktiem... un dzinēju dedzināšana jau sen ir pagātnē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-03-25 14:06, pirms 13 gadiem
Berkano rakstīja: Viņam jau tagad ir krieni vairāk par "pāris" punktiem... un dzinēju dedzināšana jau sen ir pagātnē.
esmu viennozīmīgi par kimi, bet viņš jau vairs nav tas pats braucējs, kas agrāk...
, 2012-03-25 14:06, pirms 13 gadiem
Alexij rakstīja: šodien gāja garām gan Rosbergam gan Šumim. kur gan ir tas lielais Mercedes potenciāls kā pirms sezonas sākuma daudzi bļāva?
Īstenībā potenciāls ir. Ātrums ir lielāks nekā pērn. To pierādīja kvalifikācija. Tagad jācīnās un jāstrādā, lai sacīkstes laikā samazinātu riepu nodilumu. Tas ir vienīgais šķērslis, lai "Mercedes" būtu konkurētspējīgi. Bet problēma nav tik vienkārša kā izklausās. Iespējams, tās atrisināšana aizņems ļoti daudz laika, varbūt pat veselu sezonu. Bet ceru uz pēc iespējas ātrāku risinājumu.
, 2012-03-25 14:07, pirms 13 gadiem
trakais_v9 rakstīja: ja gadījumā skatījies sacikstī,tad daudzi piloti mierīgi turēja līdz Fetelam,daudz netrūka līdz apdīšanai
Nē, šajā gadījumā man nepatika tas apzīmējums "pat". It kā tas būtu kāds pārsteigums, ka ātrs, talantīģs braucējs, kam ir salīdzinoši ātra un konkurētspējīga formula, tiek uztverts ar tādu kā izbrīnu...
, 2012-03-25 14:07, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Kimi starp citu formula atļauj cīnīties par titulu, ir varianti, nedomāju, ka viņam vajadzētu pāriet uz Ferrari, jo viņi šobrīd tiešām nav tik ātri.
Nāks Eiropa un būs rezultāti uz augšu.
, 2012-03-25 14:08, pirms 13 gadiem
Berkano rakstīja: Viņam jau tagad ir krieni vairāk par "pāris" punktiem... un dzinēju dedzināšana jau sen ir pagātnē.
Tad jau beidzot var sākt cīnīties pats saviem spēkiem, vai ne? Viņš jau mums ir vienīgais čempiona titula cienīgais kandidāts...vismaz Pūcē droši vien domā
, 2012-03-25 14:08, pirms 13 gadiem
Peedeejo 10 gadu lieliskaakaas saciikstes !!! Cerams visa sezona taa aizritees !!!
, 2012-03-25 14:08, pirms 13 gadiem
Jātur īkšķi par Perez, Grožānu un citiem, beidzot interesanta sezona. Daudz vairāk konkurētspējīgu pilotu un komandu.
, 2012-03-25 14:09, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Nāks Eiropa un būs rezultāti uz augšu.
Vienīgais jautājums ir "Kam?"
, 2012-03-25 14:11, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vienīgais jautājums ir "Kam?"
Tiem kuri būs pastrādājuši pārtraukumā.
, 2012-03-25 14:11, pirms 13 gadiem
Perezs mans jaunais favoriits, nezinu ko vinji tam Sauberam bija iebarojushi, bet nu vinsh lidoja kaa rakjete
, 2012-03-25 14:12, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Tiem kuri būs pastrādājuši pārtraukumā.
Nu bet tieši tā. Bet to mēs uzzināsim tikai Eiropā. Vismaz es nemēģinātu izteikt minējumus.
, 2012-03-25 14:13, pirms 13 gadiem
dzhumz rakstīja: esmu viennozīmīgi par kimi, bet viņš jau vairs nav tas pats braucējs, kas agrāk...
Ja? Kas tad atšķiras? Manuprāt, ņemot vērā visus apstākļus, viņš šīs divas sacīkstes ir nobraucis ļoti labi.
, 2012-03-25 14:13, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tad jau beidzot var sākt cīnīties pats saviem spēkiem, vai ne? Viņš jau mums ir vienīgais čempiona titula cienīgais kandidāts...vismaz Pūcē droši vien domā
nē es nedomāju ka Kimi cīnīsies par uzvaru. Šogad vinnēs kāds no McLaren. Tālākās vietas vēl nevar prognozēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-03-25 14:15, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nu bet tieši tā. Bet to mēs uzzināsim tikai Eiropā. Vismaz es nemēģinātu izteikt minējumus.
Es vismaz ceru, ka Mercedes būs atrisinājuši riepu problēmu un Lotus ieguvuši noturību, vismaz Grožāns varētu nelidot ārā no trases tik bieži.
, 2012-03-25 14:15, pirms 13 gadiem
Peress, starp citu, ir "Ferrari" akadēmijas produkts un gan jau agri vai vēlu pievienosies "sarkanajiem". ';
, 2012-03-25 14:15, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Izcelsme, izcelsme!!!!!!!!!
ja, latinamerikanu izcelsme vinam tiesam ir
, 2012-03-25 14:15, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tad jau beidzot var sākt cīnīties pats saviem spēkiem, vai ne? Viņš jau mums ir vienīgais čempiona titula cienīgais kandidāts...vismaz Pūcē droši vien domā
Paga, kādiem saviem spēkiem? Kad viņš kaut ko baigi ir saņēmis uz paplātes? "Haļava", iegūstot čempionu titulu? Bet nākamo gadu titulu ieguvēji ar ko atšķīrās?

Protams, ka nav vienīgais... tā jau vispār nevar spriest, kurš ir cienīgs, kurš nē. Visu nosaka tas, kuram sezonas beigās ir visvairāk punktu. Tas, kurš iegūst, attiecīgi arī ir bijis viscienīgākais/ātrākais/gudrākais/jā, arī veiksmīgākais..
, 2012-03-25 14:16, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Nāks Eiropa un būs rezultāti uz augšu.
līdzīgi Ferrari solija jau kadus 2 gadu iepriekš arī. Rezultātā sāka gatavoties nākamajai sezonai.
Lidzīgās sacīkstēs Ferrari kaut ko varēs sasniegt ar veiksmes palīdzību, bet tur ir arī Alonso nopelns.
, 2012-03-25 14:17, pirms 13 gadiem
eviits86 rakstīja: kāda tad viņam tā latīņamerikas izcelsme? dzimis Austrālijā, ok, vecāki ir itāļi, bet itālis un latinoss nav viens un tas pats
kadus 2 gadus atpakal lasiju, ka vinam esot latinamerikanu izcelsme, taka ta tiesam varetu but.
, 2012-03-25 14:17, pirms 13 gadiem
Priex par Alonso!
Manis pēc lai uzvar kaut vai Kartekijans, galvenais - lai podiuma tuvumā nav " rudais pirksts "
, 2012-03-25 14:17, pirms 13 gadiem
pūce rakstīja: līdzīgi Ferrari solija jau kadus 2 gadu iepriekš arī. Rezultātā sāka gatavoties nākamajai sezonai.
Lidzīgās sacīkstēs Ferrari kaut ko varēs sasniegt ar veiksmes palīdzību, bet tur ir arī Alonso nopelns.
Ferrari ir nopietna krīze, noteikti noteikumu maiņas, budžeti utt ietekmēja ļoti ferrari, bet nu resursi Ferrari ir milzīgi un formlai jābūt labākai.
, 2012-03-25 14:18, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Peress, starp citu, ir "Ferrari" akadēmijas produkts un gan jau agri vai vēlu pievienosies "sarkanajiem".
Lai tikai kā pirmais numurs. Būt otrajam Ferrari ir izniekots laiks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-03-25 14:19, pirms 13 gadiem
pūce rakstīja: nē es nedomāju ka Kimi cīnīsies par uzvaru. Šogad vinnēs kāds no McLaren. Tālākās vietas vēl nevar prognozēt
Es liktu uz Hemiltonu (man Batons vienkārši nekad nav paticis). Bet, protams, ceru, ka "makiem" kāds vai pat vairāki sastādīs cienīgu konkurenci (vismaz sākot no Eiropas posmiem). Par Kimi es labprātāk vispār nerunātu, jo man par viņu interese ir vairāk vai mazāk zudusi.
, 2012-03-25 14:21, pirms 13 gadiem
žēl šūmi :/
, 2012-03-25 14:21, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es liktu uz Hemiltonu (man Batons vienkārši nekad nav paticis). Bet, protams, ceru, ka "makiem" kāds vai pat vairāki sastādīs cienīgu konkurenci (vismaz sākot no Eiropas posmiem). Par Kimi es labprātāk vispār nerunātu, jo man par viņu interese ir vairāk vai mazāk zudusi.
Hamiltons ir karstasinīgāks par Batonu un tas viņu brīžiem iegāž.
, 2012-03-25 14:22, pirms 13 gadiem
pūce rakstīja: Lai tikai kā pirmais numurs. Būt otrajam Ferrari ir izniekots laiks.
Viennozīmīgi, īpaši ja priekšā ir tāds monstrs kā Alonso. Spāņus es vispār neciešu, bet Alonso ar savu talantu un gudrību pat manī ir radījis zināmu respektu. Un Peresam es novēlētu tikai un vienīgi pirmā pilota vietu (labā komandā).
, 2012-03-25 14:22, pirms 13 gadiem
Intresenta gonka,žēl,ka tādā lietu neļāva turpināt,tad rezultāti būtu pavisam citi....

Merši sacīkšu režīmā vēl nevelk,Sūmim kārtējo reizi izčakarēja gonku
, 2012-03-25 14:22, pirms 13 gadiem
krapaalis rakstīja: žēl šūmi :/
šoreiz jāpriecājās arī par punktu. Tā sanāca...
, 2012-03-25 14:23, pirms 13 gadiem
Alonso malacis,par Peresu vispār nerunāšu,fantastiska gonka čalim Es uzskatu,ka Ferrari no Masas jāatbrīvojas.Tas nav normāli,ja komandā viens pilots ir galvastiesu pārāks par otru,nevienā komandā tā nav.
, 2012-03-25 14:23, pirms 13 gadiem
laba gonka, Peres sadzēries Red bull, labs. Parsteidz McLaren nestabilais sniegums, sarkaniem buļļiem vispār neveiksmīga gonka, Mercedes autiņu kvalenei tikai uztaisījuši, gumija garšo kā bērnam saldējums, prieks par Kimi, žēl, ka ar pirmo boksa apmeklējumu komanda nokavēja. Tagad 3 nedēļu pārtraukums, kaut kas jau mainīsies, bet ceru, ka Lotus arī spēs šo to uzlabot
, 2012-03-25 14:24, pirms 13 gadiem
pūce rakstīja: Hamiltons ir karstasinīgāks par Batonu un tas viņu brīžiem iegāž.
Tā tas patiešām ir. Bet tieši tāpēc Hamis ir skatāmāks braucējs. Viņš nebrauc tik gludi kā anglis un ir agresīvāks. Bet līdz ar pieredzi nāk arī gudrība. Tā tas bija arī tam pašam Batonam.
, 2012-03-25 14:27, pirms 13 gadiem
pūce rakstīja: Lai tikai kā pirmais numurs. Būt otrajam Ferrari ir izniekots laiks.
NU ne vienmer...piemeram kad KIMI un Massa brauca Ferrari.. itka KIMI bija pirmais numurs.... bet vien sezona sanaca ta ka par titulu lidz pat pedejam posmam cinijas Masa, kamer Kimi jau bija atpalicis manami... ja ir Pilots spejigs but pirmas, tad par tadu var klut ari braucot Ferrari! Cita lieta , ka citas komandas to ir vieglak izdarit...
, 2012-03-25 14:30, pirms 13 gadiem
Forši uz uz goda piedestāla redzēt arī kādu jaunu seju. Būtu viņš vēl ticis garām tām biezajām spāņu uzacīm vispār būtu ideāli. Bet priekš intrigas kopvērtējumā tas tikai labāk un būs tikai interesantāk,
, 2012-03-25 14:33, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es liktu uz Hemiltonu (man Batons vienkārši nekad nav paticis). Bet, protams, ceru, ka "makiem" kāds vai pat vairāki sastādīs cienīgu konkurenci (vismaz sākot no Eiropas posmiem). Par Kimi es labprātāk vispār nerunātu, jo man par viņu interese ir vairāk vai mazāk zudusi.
Tev par Kimi nav jārunā, tik un tā Tu pa viņu dzirdēsi !!!
, 2012-03-25 14:35, pirms 13 gadiem
kuraats rakstīja: Tev par Kimi nav jārunā, tik un tā Tu pa viņu dzirdēsi !!!
Noteikti ne vairāk kā par Peresu vai Bruno Sennu. Peace
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-03-25 14:44, pirms 13 gadiem
trakais_v9 rakstīja: jautājums autoram-kāpēc Maldonado nav pieskaitīts pie izstājušies pilotiem? viņš tak skaidri iebrauca boksos uz palikšanu,nekādi +2 apļi tur nav. Ja izstājās,tad izstājās,nevis skaita kkādus bezjēdzīgus apļus.
Es varu kļūdīties, bet viņš jau nobrauca pietiekami daudz apļus, lai kvalificētos kā nobraucis šo sacīksti....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-03-25 14:51, pirms 13 gadiem
pūce rakstīja: Lai tikai kā pirmais numurs. Būt otrajam Ferrari ir izniekots laiks.
Kopš kura laika braukšana Ferrari ir "izniekots laiks"? Jā, otrajam pilotam ir specifiskas grūtības, taču tā ir komanda, kurai katrā sezonā ir potenciāls, lai cīnītos par uzvarām un tituliem. Šobrīd situācijā pilotu "tirgū" ir pavisam vienkārša - visām top komandām vai nu jau rindā stāv n-tie kandidāti, vai arī ir izveidojies solīds ilgtermiņa line-up. Vietu nav daudz un Ferrari priekš meksikāņa ir labākais variants. Pietam, nevajadzētu lidināties mākoņos - tāda līmeņa pilots kā Perezs(lai arī labs) nevar top komandā ienākt kā garantēts #1. Pat Mclaren auklētais Hamiltons sākotnēji vismaz nomināli bija izteikts otrais numurs.

Salīdzinājumam, pirmais pilots kādā midfield komandā var tikai sapņot par uzvarām, kamēr Ferrari tas ir pavisam reāli. Piemēram, Barikello - izteikts ieroču pienesējs, viduvējs pilots, BET ar 9 uzvarām "sarkano" sastāvā...

Kopumā aizraujoša sacīkste. Žēl, ka Mercedes tā neiet. It īpaši, kad Grožāns pamanījās izsist MS(ja ne tas, tad potenciāls "kudi" labākam rezultātam).
, 2012-03-25 14:58, pirms 13 gadiem
Būs kaut kur vēl redzamas šīs sacīkstes?
, 2012-03-25 14:59, pirms 13 gadiem
kimi ar katru saciiksti uzlabo rezultaatu,gaidu pirmo pjedestaalu go kimiit
, 2012-03-25 15:00, pirms 13 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: kimi ar katru saciiksti uzlabo rezultaatu,gaidu pirmo pjedestaalu go kimiit
Oho, kas tad te pamodies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-03-25 15:05, pirms 13 gadiem
trakais_v9 rakstīja: jautājums autoram-kāpēc Maldonado nav pieskaitīts pie izstājušies pilotiem? viņš tak skaidri iebrauca boksos uz palikšanu,nekādi +2 apļi tur nav. Ja izstājās,tad izstājās,nevis skaita kkādus bezjēdzīgus apļus.
Vienkārši viņš kaut arī nav finišējis bet pēdējais no pilotiem kas finišēja (de la Rosa) tā arī nepaspeja viņu "apdzīt" jo atpalika dažas apļus no viņa. Tas tāpēc ka kopā ar uzvarētāju uzreiz finišē visi pārējie un nav svarīgi ka kāds nav paspejis veikt visus 56 apļus.
Ha, Grožanam divas sacīkstes ir veikti aptuveni 6-8 apļi. Neizskatas īpaši labaaks par pagājušagada Petrovu. Tik nedaudz ātrāks kvalifikācijas.
, 2012-03-25 15:12, pirms 13 gadiem
De La Rosa pie nepareizās komandas pielikts. Jābūt pie HRT
, 2012-03-25 15:18, pirms 13 gadiem
masa tik slikti brauc pēc tās avārijas kur dabūja ar atsperi pa galvu
Hungary GP 2009 - Felipe Massa's accident
...

žēl viņa,bija labs braucējs.
, 2012-03-25 15:35, pirms 13 gadiem
Jāaaa!
Ferrari pierāda ,ka ja kārtis un zvaigznes sakrīt ,tad spīd arī uzvara!!!
Malacis Espanjola!!!
, 2012-03-25 15:41, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tad jau beidzot var sākt cīnīties pats saviem spēkiem, vai ne? Viņš jau mums ir vienīgais čempiona titula cienīgais kandidāts...vismaz Pūcē droši vien domā
Atdziivojies?Skatos gribi karot.Neieteiktu nolikt Raikonenu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-03-25 15:49, pirms 13 gadiem
Kāpēc lai Peress mainītu komandu, Sauber izskatās ļoti ātri šogad?
, 2012-03-25 15:51, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Īstenībā potenciāls ir. Ātrums ir lielāks nekā pērn. To pierādīja kvalifikācija. Tagad jācīnās un jāstrādā, lai sacīkstes laikā samazinātu riepu nodilumu. Tas ir vienīgais šķērslis, lai "Mercedes" būtu konkurētspējīgi. Bet problēma nav tik vienkārša kā izklausās. Iespējams, tās atrisināšana aizņems ļoti daudz laika, varbūt pat veselu sezonu. Bet ceru uz pēc iespējas ātrāku risinājumu.
Kaads tev tur potenciaals .Kvalifikaacijaa veel neko,kaa gonka taa visi luuzeri iet garaaam kaa staavosam.Potenciaals............Nesmiidini
, 2012-03-25 15:54, pirms 13 gadiem
Man jau patīk kā Kroksis ņemas, bet kurš bija gatavs prognozet, ka Ferrari pilots būs vadībā pēc 2 posmiem?
, 2012-03-25 15:55, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tā tas patiešām ir. Bet tieši tāpēc Hamis ir skatāmāks braucējs. Viņš nebrauc tik gludi kā anglis un ir agresīvāks. Bet līdz ar pieredzi nāk arī gudrība. Tā tas bija arī tam pašam Batonam.
Eu vai tad Hamis nav anglis .Tiesaam izskataas ka paaris sezonas esi izlaidis.Un vispaar tu tak temurgoji ka F1 liidzi nesekosi.Ej tak futeni pakomentee.
, 2012-03-25 16:01, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tad jau beidzot var sākt cīnīties pats saviem spēkiem, vai ne? Viņš jau mums ir vienīgais čempiona titula cienīgais kandidāts...vismaz Pūcē droši vien domā
Ko tu te atkal vem............
, 2012-03-25 16:29, pirms 13 gadiem
edzus72 rakstīja: Eu vai tad Hamis nav anglis .Tiesaam izskataas ka paaris sezonas esi izlaidis.Un vispaar tu tak temurgoji ka F1 liidzi nesekosi.Ej tak futeni pakomentee.
Viņš ir afroanglis Un paldies, ka lasi manus komentārus. Vienkārši pamodos brīvdienas rītā, iegāju Eurosport.com un, tā kā nebija ko darīt, ieslēdzu F1. Bija interesantāk, nekād biju gaidījis, bet tā pat nekas īpašs.
, 2012-03-25 16:32, pirms 13 gadiem
edzus72 rakstīja: Atdziivojies?Skatos gribi karot.Neieteiktu nolikt Raikonenu.
Karot? Tu smejies? Man Raikonens ir vienaldzīgs jau kopš pāriešanas uz WRC. Bet ja kāds vēlas karot, tad nav jau grūti atgādināt viņiem Kimi feilus. Tomēr man ir pietiekami daudz interesantāku nodarbju, lai diskusijās par somu neiesaistītos. Šobrīd viņš F1 nav uzmanības centrā, un diez vai tuvākajā laikā būs.
, 2012-03-25 16:33, pirms 13 gadiem
messibesii3 rakstīja: tavs viedoklis,man ir mazsvarīgs
Es jau neizsaku viedokli, tikai apsveicu Tevi ar veiksmīgu "gonku"
, 2012-03-25 16:50, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Karot? Tu smejies? Man Raikonens ir vienaldzīgs jau kopš pāriešanas uz WRC. Bet ja kāds vēlas karot, tad nav jau grūti atgādināt viņiem Kimi feilus. Tomēr man ir pietiekami daudz interesantāku nodarbju, lai diskusijās par somu neiesaistītos. Šobrīd viņš F1 nav uzmanības centrā, un diez vai tuvākajā laikā būs.
nav uzmanības centrā ? diezin par kuru pilotu, izņeot Masu, pēdējā laikā ie visvairāk rakstu ? Vecīt, nenoliekot tavus uzskatus, Kimi ir viens no labākajiem F1 pilotiem, pēc divu gadu partraukuma brauc it kā nebūtu bijis prom no F1, papildus jāņem vērā, ka šodien viņš pirmo reizi ar Pirelli lietus riepām braca, bez sajēgas kā viņas uzvedās
, 2012-03-25 16:57, pirms 13 gadiem
messibesii3 rakstīja: Šitāda tizla gonka,gan māk sačakarēt visu dienu
Batona,nolauztā priekša,teļapaura haļavnā,nepelnītā uzvara
bija jābūt,ja ne gluži maku dubultuzvarai,tad kādam no Mclaren vajadzēja uzvarēt
Maku mehāniķi arī nolohojās
stulbums
zelta vārdi!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-03-25 17:11, pirms 13 gadiem
Liels par Sauber F1 komandu! Liels paldies Pateram Zauberam par komandas glabšanu pec Bmw neveiksmigas apvienošanas! Sauber F1 team kopš Fisikelas laikiem tāja man ir pie sirds Sauber izradas laba skola nakamajiem TOP pilotiem! Piem. Raikonen , Masa , Parez un tt GO SWISS!
, 2012-03-25 17:16, pirms 13 gadiem
kuraats rakstīja: nav uzmanības centrā ? diezin par kuru pilotu, izņeot Masu, pēdējā laikā ie visvairāk rakstu ? Vecīt, nenoliekot tavus uzskatus, Kimi ir viens no labākajiem F1 pilotiem, pēc divu gadu partraukuma brauc it kā nebūtu bijis prom no F1, papildus jāņem vērā, ka šodien viņš pirmo reizi ar Pirelli lietus riepām braca, bez sajēgas kā viņas uzvedās
Man jau pietiek, ka SC Kimi fanu klubiņš vairāku gadu garumā cepis rakstus pat par to, ko soms ēd brokastīs un, iespējams, arī par viņa vēdera izeju. Pat WRC laikā šī morālās atejas plūsma neapstājās, tāpēc vajadzētu saprast arī mani. Apnīk, ja raksta praktiski tikai par vienu pilotu, pat ja ziņas ir maznozīmīgas. Tāds pats akmens SC lauciņā arī par Šumaheru. Protams, ka viņš ir mans elks, bet bezjēdzīgu rakstu cepšana var būt nogurdinoša. Viss, pat Kimi vairs ne vārda!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-03-25 18:16, pirms 13 gadiem
Berkano, ko tu te ņemies! Kāda eksperte esi? Katram ir iespēja paust savu viedokli, līdzko nav pa tavam, uzreiz sāci, ko apelēt un tā te ir daudziem. Skatos un brīnos, laikam dzīves te dažiem nav, sēž tik SC un vislaik ko komentē un katrs ko cenšas pierādīt! Slimi!

Bet vispār jā, prieks par Perez, žēl saistībā ar šūmaheru, grožjānam vajadzētu skatīties, kur braukt un beigās gudri ne***t! Un laikam Mercedes ar riepas problēmām nav tikuši galā, cerams uz nākamo posmu jau būs labāk!
, 2012-03-25 18:49, pirms 13 gadiem
Ja vēlreiz uzrakstīs Reikenens nevis Raikonens, tad sajukšu prātā. Kur raksta autors izrāvis tādu viņā vārda versiju.
, 2012-03-25 18:51, pirms 13 gadiem
Alexij rakstīja: kāda "morālās atejas plūsma", kādu sviestu tu tagad dzen? neviens nespiež lasīt rakstus par Raikonenu ja viņš tik ļoti nepatīk. ir taču daudz kas cits ko lasīt vai ne? izvēlamies kas kuram labāk patīk un - uz priekšu
Es nerunāju par nozīmīgiem rakstiem, bet gan par dzeltenās preses cienīgiem brīnumiem. Es uzspiežu uz raksta ar cerību iegūt noderīgu vai vismaz interesantu informāciju. Bet entie raksti no sērijas "viena tante teica" mani vienkārši "besī". Domāju, ka saproti mani. Mani nogurdina pat raksti par Šumaheru, kurā viena pēc otras tiek štancētas kaut kādas vācieša "random" frāzes. Ja ir kaut kas svarīgs, lai raksta, bet nevis piesārņo portālu, tikai tāpēc, ka autoram redz patīk konkrētais pilots. Tas nav profesionāli.
, 2012-03-25 18:59, pirms 13 gadiem
Toriks21 rakstīja: Ja vēlreiz uzrakstīs Reikenens nevis Raikonens, tad sajukšu prātā. Kur raksta autors izrāvis tādu viņā vārda versiju.
It kā jau pēc somu valodas īpašvārdu atveides principiem tā būtu jābūt pareizi, tomēr paši somi lielākajā daļā gadījumu izrunā nevis ar "e", bet gan ar skaidru "a". Kimi Räikkönen. Par "ö" gan varētu būt diskusijas, jo to vajadzētu atveidot kā "e". Tādā gadījumā būtu "Raikenens".
Pārdomām: Kimi Räikkönen pronunciation: How to pronounce...
, 2012-03-25 19:13, pirms 13 gadiem
edzus72 rakstīja: Kaads tev tur potenciaals .Kvalifikaacijaa veel neko,kaa gonka taa visi luuzeri iet garaaam kaa staavosam.Potenciaals............Nesmiidini
Nesmidini TU! kartejais kuru savlaika ir mezonigi aizvainojis tas ka savlaik looti labi brauca MS ar Ferrari , un tagad pie katras izdevibas megini pateikt kko sliktu!
Ir jabut samera aklam lai noligtu- Ka Mercedes ir ieverojamo progresejis salidzinot ar ieprieksejiem gadiem! "Kvalifikacija vel neko" ta tu saki par izcinatam 4. un 3. vietu? Tiesam, ta neko Tev tie uzskati TU laikam nepamaniji, ka Australija MS bija karbas defekts un ka sodien vins sagriezas trase jo vinu aizkera ar vienu formulu.... bet nekas, Tev jau ka tik nolikt MS, Tev tas ir laikam ka pienakums
, 2012-03-25 19:58, pirms 13 gadiem
kuraats rakstīja: nav uzmanības centrā ? diezin par kuru pilotu, izņeot Masu, pēdējā laikā ie visvairāk rakstu ? Vecīt, nenoliekot tavus uzskatus, Kimi ir viens no labākajiem F1 pilotiem, pēc divu gadu partraukuma brauc it kā nebūtu bijis prom no F1, papildus jāņem vērā, ka šodien viņš pirmo reizi ar Pirelli lietus riepām braca, bez sajēgas kā viņas uzvedās
respect..........
, 2012-03-25 20:05, pirms 13 gadiem
G-POWER rakstīja: Nesmidini TU! kartejais kuru savlaika ir mezonigi aizvainojis tas ka savlaik looti labi brauca MS ar Ferrari , un tagad pie katras izdevibas megini pateikt kko sliktu!
Ir jabut samera aklam lai noligtu- Ka Mercedes ir ieverojamo progresejis salidzinot ar ieprieksejiem gadiem! "Kvalifikacija vel neko" ta tu saki par izcinatam 4. un 3. vietu? Tiesam, ta neko Tev tie uzskati TU laikam nepamaniji, ka Australija MS bija karbas defekts un ka sodien vins sagriezas trase jo vinu aizkera ar vienu formulu.... bet nekas, Tev jau ka tik nolikt MS, Tev tas ir laikam ka pienakums
Bet es jau saku ka AUS kvalifikaacijaa taa neko.Tas jau nav slikti.Labi buutu ja buutu 2 pole psition.Pirms sezonas tak plaatijas ar vaardiem ka negudrs.Bet tagad saciikstee galiigs fiasko.Apsveicu visus Sumja fanus ar lielisku sezonas startu.........
, 2012-03-25 20:07, pirms 13 gadiem
G-POWER rakstīja: Nesmidini TU! kartejais kuru savlaika ir mezonigi aizvainojis tas ka savlaik looti labi brauca MS ar Ferrari , un tagad pie katras izdevibas megini pateikt kko sliktu!
Ir jabut samera aklam lai noligtu- Ka Mercedes ir ieverojamo progresejis salidzinot ar ieprieksejiem gadiem! "Kvalifikacija vel neko" ta tu saki par izcinatam 4. un 3. vietu? Tiesam, ta neko Tev tie uzskati TU laikam nepamaniji, ka Australija MS bija karbas defekts un ka sodien vins sagriezas trase jo vinu aizkera ar vienu formulu.... bet nekas, Tev jau ka tik nolikt MS, Tev tas ir laikam ka pienakums
Ak tad Aus kaarbas defekts.Taa tikai vins pats savas kluudas komentee.Citi F1 eksperti raksta ko citu,ka pats vecais kluudijies pats taisnes galaa........
, 2012-03-25 20:13, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Man jau pietiek, ka SC Kimi fanu klubiņš vairāku gadu garumā cepis rakstus pat par to, ko soms ēd brokastīs un, iespējams, arī par viņa vēdera izeju. Pat WRC laikā šī morālās atejas plūsma neapstājās, tāpēc vajadzētu saprast arī mani. Apnīk, ja raksta praktiski tikai par vienu pilotu, pat ja ziņas ir maznozīmīgas. Tāds pats akmens SC lauciņā arī par Šumaheru. Protams, ka viņš ir mans elks, bet bezjēdzīgu rakstu cepšana var būt nogurdinoša. Viss, pat Kimi vairs ne vārda!
Visu laiku Hose lasu tavus komentus .Mal vienu un to pasu.Tu tak pat vina mazaa pirkstina neesi veerts,bet noliec vienu no visu laiku labaakajiem F1 pilotiem.Kad tik tevi beerniibaa nav piesmeejis kaads somu salavecis.Nevajag rakstiit murgus Ok...........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-03-25 20:23, pirms 13 gadiem
Alexij rakstīja: Tu uzspied uz raksta bet tur atkal kārtējā tufta... jā, vecīt saprotu Tevi. tas ir kaitinoši. bet mēs varam mierīgi tam visam paiet garām...
Respect Brač......
, 2012-03-25 20:25, pirms 13 gadiem
edzus72 rakstīja: Bet es jau saku ka AUS kvalifikaacijaa taa neko.Tas jau nav slikti.Labi buutu ja buutu 2 pole psition.Pirms sezonas tak plaatijas ar vaardiem ka negudrs.Bet tagad saciikstee galiigs fiasko.Apsveicu visus Sumja fanus ar lielisku sezonas startu.........
ja nav slinkums, vari luudzu paradit kadu avotu kur ta raksta par MS kludu AUS? Starpcitu, ja jau Tev ta patik uzsvert to kas kura posma ir palicis zaudetajos, tad.... TU te baigi noliec MS, bet kka neesi pieminejis ka vel labu gabalu aiz MS paliga tadi grandi ka Batons, Fetels, Massa, Rosbergs (pedejie divi gan nav nekadi grandi) jaa, viniem visiem sanaca neveiksmiga sacikste, kuram vairak kuram mazak neveiksmiga.... Neka personiga, bet tas acis tomer krit
, 2012-03-25 20:29, pirms 13 gadiem
Tak nav jau spiesta lieta lasit SC, parmet skatienu pari virsrakstiem un izvelies ko lasit.... nevajag lasit visu pec kartas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-03-25 20:41, pirms 13 gadiem
Sauber pērn visā sezonā nopelnīja 44 punktus. Tagad jau divos posmos 30. Malači.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-03-25 21:10, pirms 13 gadiem
Massa atjēgsies/neatjēgsies? Daudzi gadījumi, kad trauma pieliek punktu nopietnai braukšanai
, 2012-03-25 21:25, pirms 13 gadiem
Alexij rakstīja: par tām ārzemnieku uzvārdu un vārdu rakstībām, tiešām nesaprotu, vai ir kāds likums pieņemts ka obligāti ir jāraksta tā kā tajā valodā izrunā? labi, tas it kā ne par tēmu tomēr mani arī šī uzvārdu kropļošana besī. nezinu nevienu citu valodu kur kaut kas tāds būtu
Protams, ir reizes(kā šeit), kad šī rakstība ir vairāk nekā dīvaina, bet jādomā jau par kopējo "bildi"... Piemēram, kā var attēlot kāda Ķīnas vai Japānas pilsoņa vārdu mūsu valodā, ja ņemam vērā tikai rakstību oriģinālvalodā?
, 2012-03-25 21:38, pirms 13 gadiem
edzus72 rakstīja: Visu laiku Hose lasu tavus komentus .Mal vienu un to pasu.Tu tak pat vina mazaa pirkstina neesi veerts,bet noliec vienu no visu laiku labaakajiem F1 pilotiem.Kad tik tevi beerniibaa nav piesmeejis kaads somu salavecis.Nevajag rakstiit murgus Ok...........
un ko tu pats nepaartraukti dari? muljkis
, 2012-03-25 22:51, pirms 13 gadiem
Alexij rakstīja: Tu uzspied uz raksta bet tur atkal kārtējā tufta... jā, vecīt saprotu Tevi. tas ir kaitinoši. bet mēs varam mierīgi tam visam paiet garām...
Es jau cenšos. Cerams, ka SC autori kļūs tikai profesionālāki. Vismaz pagaidām šajā ziņā ir miers, tā ka īpaši pretenziju nav.
, 2012-03-25 22:53, pirms 13 gadiem
edzus72 rakstīja: Visu laiku Hose lasu tavus komentus .Mal vienu un to pasu.Tu tak pat vina mazaa pirkstina neesi veerts,bet noliec vienu no visu laiku labaakajiem F1 pilotiem.Kad tik tevi beerniibaa nav piesmeejis kaads somu salavecis.Nevajag rakstiit murgus Ok...........
Es Tev nepiekrītu. Hakinens bija daudz labāks pilots. Somi ir dīvaini un man viņi nepatīk, bet īstus večus (kā abus Mikas) es respektēju, tā ka nevajag. Un lūdzu vairs nelasi manus komentārus, lai nebojātu sev nervus. Tā visiem būs labāk
, 2012-03-25 22:58, pirms 13 gadiem
Alexij rakstīja: par tām ārzemnieku uzvārdu un vārdu rakstībām, tiešām nesaprotu, vai ir kāds likums pieņemts ka obligāti ir jāraksta tā kā tajā valodā izrunā? labi, tas it kā ne par tēmu tomēr mani arī šī uzvārdu kropļošana besī. nezinu nevienu citu valodu kur kaut kas tāds būtu
Viss ir ļoti vienkārši. Atveidojot citvalodu īpašvārdus latviešu valodā vadās tieši pēc oriģinālizrunas. Būtībā latviešiem viss tiek pasniegts uz zelta paplātes, ja vien vadās pēc valodniecības likumiem. Piemēram, amerikāņi ar aziātu personvārdiem dara tieši to pašu. Tu taču negribētu korejiešu un ķīniešu sportistu uzvārdu atveidoto personvārdu vietā priekšā ieraudzīt veselu rindu nesaprotamu hieroglifu, vai ne?
Personvārdi daļēji ir mans hobijs, tāpēc šim jautājumam pievēršu īpašu vērību.
, 2012-03-25 23:37, pirms 13 gadiem
par somiem runājot, Juha Kankkunens..pārējie ir brīvi!
, 2012-03-26 00:13, pirms 13 gadiem
Slieka Style rakstīja: par somiem runājot, Juha Kankkunens..pārējie ir brīvi!
Vēl jau bija Āri Vatanens
, 2012-03-26 00:39, pirms 13 gadiem
Vainīgs
Hose Girtinho rakstīja: Vēl jau bija Āri Vatanens
, 2012-03-26 01:33, pirms 13 gadiem
Domāju,ka Alonso,Perez ir negadījums nokļūt pirmajās vietās,bet fakts
ir fakts.Hami,malacis,tā turēt un uz priekšu vēl labāk,rezerves Tev ir.
Tad jau galā redzēsim,kas iznācis.
Sacensību organizatoriem pārdomāt,ko laist trasē,ko nē t.i.Romēns,
Karthikeyane,Kimi un citi,kas nav gatavi F-1 sacensībām (nezinot kā ar
kādām riepām braukt).Biežāk tādas sacensības,ļoti interesanti.Vēlu veiksmi.
, 2012-03-26 08:52, pirms 13 gadiem
arvids10 rakstīja: Domāju,ka Alonso,Perez ir negadījums nokļūt pirmajās vietās,bet fakts
ir fakts.Hami,malacis,tā turēt un uz priekšu vēl labāk,rezerves Tev ir.
Tad jau galā redzēsim,kas iznācis.
Sacensību organizatoriem pārdomāt,ko laist trasē,ko nē t.i.Romēns,
Karthikeyane,Kimi un citi,kas nav gatavi F-1 sacensībām (nezinot kā ar
kādām riepām braukt).Biežāk tādas sacensības,ļoti interesanti.Vēlu veiksmi.
kaut ko vēl stulbāku nevarēji uzrakstīt ? Kimi ar visu to, ka pirmo reizi brauca ar Pirelli lietus gumijām nekādus brīnumus nesataisīja, uzskatu, ka tieši pretēji, gana sakarīgi brauca, tad jau Batonu arī nevajag pielaist pie gonkām, nevar tak savu auto slapjā trasē savaldīt
, 2012-03-26 09:55, pirms 13 gadiem
Tu nu gan esi cirvis!
arvids10 rakstīja: Domāju,ka Alonso,Perez ir negadījums nokļūt pirmajās vietās,bet fakts
ir fakts.Hami,malacis,tā turēt un uz priekšu vēl labāk,rezerves Tev ir.
Tad jau galā redzēsim,kas iznācis.
Sacensību organizatoriem pārdomāt,ko laist trasē,ko nē t.i.Romēns,
Karthikeyane,Kimi un citi,kas nav gatavi F-1 sacensībām (nezinot kā ar
kādām riepām braukt).Biežāk tādas sacensības,ļoti interesanti.Vēlu veiksmi.
, 2012-03-26 10:05, pirms 13 gadiem
Priecājos par Alonso!jau Austrālijā izspieda maksimumu no gandrīz vai konkurētnespējīgas formulas (ar Maclaren, Red Bul), šoreiz, lai arī daļēji apstākļu sakritības un veiksmīgas boksu stratēģijas pēc, uzvara.Piekrītu komentētājiem, ka Alonso laikam braukdams pat ar vecu rakstāmgaldu, kam piemontēti riteņi, izspspiestu kādu punktiņu