Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Hamiltons sašutis par Masas izteikumiem

Hamiltons sašutis par Masas izteikumiem
Felipe Masa un Luiss Hamiltons
Foto: AP

Pagājušās sezonas F-1 čempions Luiss Hamiltons atzinis, ka ir sašutis par smagu savainojumu guvušā Felipes Masas izteikumiem, ka pagājušās sezonas Singapūras GP ir maksājis viņam čempiontitulu, kuru vēlāk izcīnīja Hamiltons.

Masa iepriekš Brazīlijas televīzijā atzina, ka notikušais Singapūras GP pagājušajā sezonā un vēlāk uzzinātā patiesībā, pēc kā no ''Renault'' vadītāja amata tika atlaists Flavio Briatore, ir maksājis viņam uzvaru čempionātā. ''Mani šajā posmā apkrāpa. Viss, kas ir noticis šajā sacīkstē, bet rezultāti tā arī nav mainīti un ir palikuši tādi paši. Manuprāt, tas nav pareizi. Šajā posmā es arī zaudēju čempiontitulu,'' apgalvoja Masa.

''McLaren'' pilots un pagājušās sezonas pasaules čempions, Luiss Hamiltons gan ir sašutis par šādiem Masas izteikumiem: ''Pirmkārt, vēlos pateikt, ka esmu tiešām priecīgs par to, ka Masas atveseļošanās norit kā plānots un ka viņš varēs turpināt braukt F-1. Vienīgais, ko varu pateikt - tā bija grūta sezona, šajā sezonā daudz kas notika, bet, godīgi sakot, par šādiem viņa izteikumiem esmu vairāk nekā pārsteigts. Es ticu, ka mums ir bijusi diezgan liela cīņa par čempiontitulu. Katrā ziņā, tas mani īpaši neuztrauc, ko viņš ir atzinis šajā intervijā.''

Hamiltons arī atzina, ka viņam ļoti patīkot Suzukas trase: ''Tā ir man mīļākā trase. Protams, tā ir citādāka nekā, piemēram, Monako, bet man šī vieta ir ļoti īpaša.''

Izmantotie resursi:
autosport.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2009-10-02 18:31, pirms 15 gadiem
saakas, attaisnojumi, varbuut par sho sezonu nakamsezon taapat pateiks, ka savainojums trauceejis ir stulbi nu.

 +12 [+] [-]

, 2009-10-02 18:33, pirms 15 gadiem
njāā,ir tomēr pārsteidzoša šāda ņaudēšana no Masas, nebiju to gaidījis..

  +2 [+] [-]

, 2009-10-02 18:40, pirms 15 gadiem
Nu bet pareizi ir ! Ja jau vieglatlētikā var anulēt rezultātus pirms 2 gadiem tad kapēc f1 arī kas tāds nevarētu notikt ?

  -1 [+] [-]

, 2009-10-02 18:41, pirms 15 gadiem
ai masa, masa, tiesam jadoma ka ta atspere ir atstajusi kautkadas sekas
kurs gan cits ja ne pats masa un ferrari komanda boksu laika aizbrauca ar visu degvielas sluteni? ja renault nebutu krapusies tad masa nebutu kludijies un nenorautu sluteni? ta bija vina pasa kluda un renault tur pat gribedami neko nevareja ietekmet.
nevaig vainu uzvelt uz citiem kuriem ar tavam problema nebija nemazaka sakara.

     [+] [-]

, 2009-10-02 18:45, pirms 15 gadiem
Pilnībā piekrītu DoOrDie!

Nekas, nākamgad Massa atspēlēsies

Ne par tēmu - Štāla vinnēja tajā jocīgajā balsojumā, varbūt kāds sīkāk uzraxtīts, ko tas viņai dod?

  +2 [+] [-]

, 2009-10-02 18:48, pirms 15 gadiem
Vainīgs ir tas stulbais luksofors, ko Ferrari bija izdomājuši izmēģināt, kad Masa cīnās par titulu.

     [+] [-]

, 2009-10-02 18:51, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: ai masa, masa, tiesam jadoma ka ta atspere ir atstajusi kautkadas sekas
kurs gan cits ja ne pats masa un ferrari komanda boksu laika aizbrauca ar visu degvielas sluteni? ja renault nebutu krapusies tad masa nebutu kludijies un nenorautu sluteni? ta bija vina pasa kluda un renault tur pat gribedami neko nevareja ietekmet.
nevaig vainu uzvelt uz citiem kuriem ar tavam problema nebija nemazaka sakara.
tad varbut padoma, ka vinam boksos nebutu jabrauc, ja ne tas negadijums
un ko var dirst par atsperi, padoma ar galvu

  -2 [+] [-]

, 2009-10-02 19:04, pirms 15 gadiem
Massa nevis Masa

  -1 [+] [-]

, 2009-10-02 19:04, pirms 15 gadiem
masa vispār ņaudulis.lai tik gatavojās kalpot Alfonam,jo čempi viņam neredzēt kā savas ausis

  +5 [+] [-]

, 2009-10-02 19:06, pirms 15 gadiem
Saakas Vilineeva sapnis, par nedraudziigiem pilotiem !

  -1 [+] [-]

, 2009-10-02 19:10, pirms 15 gadiem
DoOrDie rakstīja: Nu bet pareizi ir ! Ja jau vieglatlētikā var anulēt rezultātus pirms 2 gadiem tad kapēc f1 arī kas tāds nevarētu notikt ?
ok, bet no taa nedrikstetu ciest uzvareetaajs, shajaa gadijumaa.... it sevihkji, ja F1 lielaas naudas ir sadalites utt

     [+] [-]

, 2009-10-02 19:24, pirms 15 gadiem
Nu camone!

Ja būtu, tad būtu. Ja tantei būtu riteņi, tad viņš būtu tramvajs!
Tik pat labi, par kko arī pats Hamiltons varētu žēloties, jo sezonu iepriekš viņam punkts pietrūka, lai izcīnītu titulu! Un kad viens punkts var izšķirt visu, tad visi sāk domāt, kas būtu, ja tur un tur, būtu kaut punktiņu dabūjis atpakaļ!

bet pieņemsim, ja Massam būtu pirmstam vairāk punktu, arī pašam McLaren būtu pavisam cita stratēģija, un varbūt, ja būtu cita stratēģija, Hamiltos uzvarētu vēl par vairāk punktiem, tākā manuprāt šādi spriedelēt ir bezjēdzīgi!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-02 19:46, pirms 15 gadiem
karliss rakstīja: Vainīgs ir tas stulbais luksofors, ko Ferrari bija izdomājuši izmēģināt, kad Masa cīnās par titulu.
tur jau ta lieta ka masam uzvaru saja sacikste atnema pasa un ferrari komandas luksofors nevis renault krapsanas

     [+] [-]

, 2009-10-02 19:57, pirms 15 gadiem
normāli secinājumi. Tikai tur vairs neko nevar mainīt, Felipe. Vienk. nebija lemts viņam pagājšgad kļūt par čempionu un viss. Uzvarēja stiprākais un veiksmīgākais un tas bija Hamiltons
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-10-02 20:03, pirms 15 gadiem
Es saprotu Felipes sarūgtinājumu un vilšanos, taču nevar tāda veidā pārskatīt rezultātus - Pikē avārija aizsāka notikumu ķēdi, kas beidzās Brazīlijas GP pēdēja likumā, kur Hamiltons apdzina Gloku un izcīnija titulu....Bez tās avārijas viss, kas notika vēlāk būtu bijis citādāk - iespējams Kubica kļūtu par čempionu - to mēs nekad neuzināsim....Godīgi būtu tad vispār čempoionātu skaitīt līdz Singapūras GP - un tādā gadījumā čempions ir Luiss, jo viņš bija vadībā pirms tā posma....

Atceroties 2007. gada sezonas izskaņu, kad dažas dienas pēc finiša atklājās ka tur Rosbergam un Kubicam automašīnas neatbilda tehniskajiem noteikumiem un teorētiski viņus varētu sodīt, kas ļautu Hamiltonam pacelties uz augšu un tikt pie titula, kāda bija Mclaren un Luisa reakcija? - mums titulu, kas izcīnīts tiesā nevajag.....Ieteiktu arī Felipem to saprast.....Lai veicas ar atveseļošanos!

  +4 [+] [-]

, 2009-10-02 20:08, pirms 15 gadiem
hypnoss66 rakstīja: Es saprotu Felipes sarūgtinājumu un vilšanos, taču nevar tāda veidā pārskatīt rezultātus - Pikē avārija aizsāka notikumu ķēdi, kas beidzās Brazīlijas GP pēdēja likumā, kur Hamiltons apdzina Gloku un izcīnija titulu....Bez tās avārijas viss, kas notika vēlāk būtu bijis citādāk - iespējams Kubica kļūtu par čempionu - to mēs nekad neuzināsim....Godīgi būtu tad vispār čempoionātu skaitīt līdz Singapūras GP - un tādā gadījumā čempions ir Luiss, jo viņš bija vadībā pirms tā posma....

Atceroties 2007. gada sezonas izskaņu, kad dažas dienas pēc finiša atklājās ka tur Rosbergam un Kubicam automašīnas neatbilda tehniskajiem noteikumiem un teorētiski viņus varētu sodīt, kas ļautu Hamiltonam pacelties uz augšu un tikt pie titula, kāda bija Mclaren un Luisa reakcija? - mums titulu, kas izcīnīts tiesā nevajag.....Ieteiktu arī Felipem to saprast.....Lai veicas ar atveseļošanos!
tiesi ta, ja masa singapura butu uzvarejis vai vismaz ticis pie punktiem tad ari atlikusas sezonas cina butu savadaka, butu savadaka punktu starpiba un butu ari savadakas taktikas

     [+] [-]

, 2009-10-02 21:08, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: tiesi ta, ja masa singapura butu uzvarejis vai vismaz ticis pie punktiem tad ari atlikusas sezonas cina butu savadaka, butu savadaka punktu starpiba un butu ari savadakas taktikas
Tapēc jau arī tas ir autosports, tapēc tā ir F1, kur pēdējā laikā viskaut kādas nelietības paliek arvien vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-10-02 22:10, pirms 15 gadiem
man jau ar tas ogle nepatīk,bet ja kimis brauks makos,tad būs kaut kā jāpacieš

     [+] [-]

, 2009-10-03 07:41, pirms 15 gadiem
Kalto rakstīja: Nu camone!

Ja būtu, tad būtu. Ja tantei būtu riteņi, tad viņš būtu tramvajs!
Tik pat labi, par kko arī pats Hamiltons varētu žēloties, jo sezonu iepriekš viņam punkts pietrūka, lai izcīnītu titulu! Un kad viens punkts var izšķirt visu, tad visi sāk domāt, kas būtu, ja tur un tur, būtu kaut punktiņu dabūjis atpakaļ!

bet pieņemsim, ja Massam būtu pirmstam vairāk punktu, arī pašam McLaren būtu pavisam cita stratēģija, un varbūt, ja būtu cita stratēģija, Hamiltos uzvarētu vēl par vairāk punktiem, tākā manuprāt šādi spriedelēt ir bezjēdzīgi!
Hamiltonam patraucēja grants čupa, nevis konkurentu negodīga rīcība!

     [+] [-]

, 2009-10-03 07:47, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: tiesi ta, ja masa singapura butu uzvarejis vai vismaz ticis pie punktiem tad ari atlikusas sezonas cina butu savadaka, butu savadaka punktu starpiba un butu ari savadakas taktikas
Masa jau neprasa, lai viņam tagad piešķir titulu! Viņš tikai pasaka, ka dēļ Singapūras viņš to nedabuja.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-03 10:37, pirms 15 gadiem
Man tagad negribās baigi rakāties, kas vainiigs, bet atkal redzams mušas izpūtiens ziloņa lielumā. Ja jūs lasījāt latviski iztulkoto interviju(šo rakstu), tad noteikti ilasijāt šo: Es ticu, ka mums ir bijusi diezgan liela cīņa par čempiontitulu. Katrā ziņā, tas mani īpaši neuztrauc, ko viņš ir atzinis šajā intervijā.''. Lūk laikam autors ir gribējis pievērst sev lielāku uzmanību pataisot vārdu sašutis par sinonīmu vārdam neuztrauc. Nožēlojami!

     [+] [-]

, 2009-10-03 15:14, pirms 15 gadiem
es piekrītu Masai
Hamiltons nebija pelnījis titulu
kaut kā pārāk mistiski viss sanāca pēdējās sacīkstes pēdējos metros...

     [+] [-]

, 2009-10-04 00:35, pirms 15 gadiem
es gan saprotu massu! sakat attasnojums? bez avārijs massa bija līderis! (1. vietā) tātad 1 punkts, ko massa zaudeja, bet hamiltons ieguva visdrizak bija singapuras gp rezultats un es saprotu masu!
jus kip utu baigi priecigi, ja titulu zaudetu kadas neitralas komandas šmaušanās dēl? neskatoties, ka tas neietekmēja tieši favorītkomandas, tas ietekmēja visus! un 1 punkts izšķīra visus! teiksiet visi cieta? neviens negaidija, ka sauber avares! esmu gatavs saderet, ka ferarri un mclaren paņems un izdrāzīz visu f1 2010! un slavējiet brawn cik gribat! vienigie, kas tures lidzi bus red bull, kuri ir bagati! parejie sukas kranus un jus pec mana bavna vel pieminesiet manus vardus! mclaren un ferarri cinisies, parejie sukas, red bul, centisies sekot!

     [+] [-]

, 2009-10-04 01:20, pirms 15 gadiem
koroče - pagājušā sezonā uzvarēja labākais pilots un beigta balle!