Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:9, Did:0, useCase: 3

Andris Baumanis: "Visiem ir jāsaprot, ka lielāko kļūdu izdarīja Reiņa spoteris"

Ints Megnis
Ints Megnis

Andris Baumanis: "Visiem ir jāsaprot, ka lielāko kļūdu izdarīja Reiņa spoteris"
Andris un Jānis Baumaņi. Foto: Tom Banks

Latvijā lielu ažiotāžu izsaukušajā pasaules čempionāta rallijkrosā Biķernieku posma pusfināla braucienā lielāko kļūdu izdarīja Reiņa Nitiša sporteris, iesaucot sportistu džokera aplī jau pirmajā braucienā, sarunā ar Sportacentrs.com pauda Jāņa Baumaņa tēvs un spoteris Andris Baumanis.

Aizvadītajās sacensībās abi latviešu piloti nokļuva vienā pusfināla braucienā, tomēr nespēja iekļūt pirmajā trijniekā un sasniegt finālu. Nitišam ātrums bija ļoti labs un viņš sasniedza pašu ātrāko apļa laiku, tomēr jau pirmajā aplī izbrauca džokeri un pēc tam iesprūda aiz Baumaņa muguras. Otrs latvietis savu džokeri veica vien piektajā aplī un, visticamāk, tieši tas liedza Nitišam tikt pirmajā trijniekā.

"Ja pietuvojies tuvāk par desmit metriem, tas rallijkrosā nenozīmē, ka esi konkurentu noķēris," saka Andris Baumanis, atklājot, ka visus lēmumus braucienā pieņem pats, bet viņam blakus ir divi cilvēki, kuri palīdz izsekot līdzi apļa laikiem. "Noķēris esi tad, kad sāc bakstīt. Reinis noķēra Jāni piektajā aplī uz finiša līnijas un tad uzreiz pateicu, lai Jānis brauc džokerī. Ceturtajā aplī Reinis pats 2-3 reizes nokļūdījās un nebija pazīmju, ka viņš varētu Jāni noķert."

Andris Baumanis saka, ka viņi vēl cerējuši, ka kāds no konkurentiem nokļūdīsies, jo rallijkrosā tas notiek bieži, un tad varētu būt iespēja pakāpties augstāk. "Ja sāc ķert vai mūc no konkurenta, vienmēr ir iespēja kļūdīties. Šoreiz mums bija svarīgi iegūt kādu punktu pret Sabo, tāpēc vajadzēja nogaidīt. Tomēr šajā braucienā lielāko kļūdu veica Reiņa spoteris, iesūtot viņu džokerī pirmajā aplī. Izanalizējot pieejamos video un Reiņa apļa laikus, es saku, ka tā bija rupja Reiņa spotera kļūda."

Priekšā Nitišam pusfinālā finišēja Timurs Timerzjanovs, tiekot finālā. Krievu sportists ir Jāņa Baumaņa sīvākais konkurents kopvērtējumā un, ja Nitišs viņu būtu apsteidzis, sportists iegūtu par trim kopvērtējuma punktiem mazāk (divi par piekto vietu finālā un viens par pozīciju zemāk pusfinālā). Savulaik Timerzjanovs brauca vienā komandā ar Baumani, bet šobrīd viņš ir tieši Nitiša komandas biedrs.

"Ja Reinis būtu apdzinis Timuru, tas mums būtu palīdzējis kopvērtējumā Ja būtu redzējis, ka Reinis var noķert Timuru, droši vien, ka būtu darījis visu, lai palīdzētu, jo mums tiešām tas ir svarīgi. Tomēr, lai jau visi izrejas," pauda Andris Baumanis, atzīstot, ka nesaprot Nitiša frāzi Sportacentrs.com, ka šī nebija pirmā reize, kad viņa tautietis rīkojies līdzīgi. "Es varu vēlreiz atkārtot, ka tiešām neskatījos uz Reini, jo man vismazāk rūp piloti, kuri nav tiešie konkurenti."

Pasaules čempionāta kopvērtējumā pēc deviņiem no desmit sezonas posmiem Jānis Baumanis ar 126 punktiem ieņem piekto vietu, bet vairs tikai četrus punktus viņam aiz muguras ir Timerzjanovs. Pakāpties kopvērtējumā augstāk pirms pēdējā etapa, kas būs Dienvidāfrikas Republikā, Baumanim cerību vairs nav.

Slēpts komentārs: biskaps
Slēpts komentārs: evil11

  +9 [+] [-]

, 2019-09-16 15:33, pirms 5 gadiem
Nu padumji arī tie Baumaņa faneļi

  +6 [+] [-]

, 2019-09-16 15:48, pirms 5 gadiem
Galvenais, ka visi dzīvi un mašīnas veselas.

 +11 [+] [-]

, 2019-09-16 15:50, pirms 5 gadiem
evil11 rakstīja: Nu padumji tie Nitiša faneļi
Faneļi vispār ir padumji Jeb - ir padumji būt fanelim.
Es priecājos par abu letiņu panākumiem - gan Nitiša, gan Baumaņa. Fanelis gan neesmu
Nitišu ir sanācis satikt - foršs, vienkāršs, piezemēts cilvēks. Baumanis tāds maliet iedomīgāks, bet ne jau man viņu dzīvot mācīt.
Turpiniet dragāt, vīri!

  +3 [+] [-]

, 2019-09-16 16:06, pirms 5 gadiem
autosports nav sports , bet cirks...iedodiet Nitišam vai Baumanim Hansena auto un šie būs pirmie, bet Hansenam iedodiet Baumaņa auto un šis netiks finālā....un tas ir sports? ...izklaide, kur skatīties kā dauza dzelžus un džekus ved uz slimnīcu un ja nav šo skatu, tad tur nav ko redzēt!

  +1 [+] [-]

, 2019-09-16 16:18, pirms 5 gadiem
Būtu noņēmis saules brilles, varbūt redzamība būtu labāka.

  +7 [+] [-]

, 2019-09-16 16:53, pirms 5 gadiem
citāts:
''tiešām neskatījos uz Reini, jo man vismazāk rūp piloti, kuri nav tiešie konkurenti."
otrs citāts:
"Ceturtajā aplī Reinis pats 2-3 reizes nokļūdījās un nebija pazīmju, ka viņš varētu Jāni noķert." kā viņs pamanīja tās kļūdas, ja neskatījās uz Reini?

     [+] [-]

, 2019-09-16 18:03, pirms 5 gadiem
wtaatp rakstīja: citāts:
''tiešām neskatījos uz Reini, jo man vismazāk rūp piloti, kuri nav tiešie konkurenti."
otrs citāts:
"Ceturtajā aplī Reinis pats 2-3 reizes nokļūdījās un nebija pazīmju, ka viņš varētu Jāni noķert." kā viņs pamanīja tās kļūdas, ja neskatījās uz Reini?
LABI PAMANĪJI!!!

  +6 [+] [-]

, 2019-09-16 18:13, pirms 5 gadiem
Varbūt pat labi, ka Bikerniekos pēc šī cirka vairs nebūs gonkas - Baumanim fanu vairs nav, Nitišam komandas vairs nav ...

  +5 [+] [-]

, 2019-09-16 19:58, pirms 5 gadiem
Nu,kur taads eezelis var buut tas teevs,spoteris saucamais,ja visa LATVIJA redzeeja starpiibu starp Reinja un Timura aatrumu trasee,bet vinjsh nee,tad ko lai runaa par JANKAS panakumiem.....,izskataas ka tam pa kaadu baaru jaaspoteree....,vai brilles jaanomaina....,ceru ka tie paaris punkti,neatnjems 5.vietu...

  +2 [+] [-]

, 2019-09-16 20:21, pirms 5 gadiem
Tas, ka Reinis pieļāva taktisku kļūdu, nekādi nemaina to, ka Jāņa tīms rīkojās kā skaudīgi siderasi.

  +1 [+] [-]

, 2019-09-16 20:24, pirms 5 gadiem
biskaps rakstīja: Nav ko ņemt galvā aklos zīmuļa atbalstītājus.
Personīga nepatika? Baigi nesakarīgi izpildies.

  +8 [+] [-]

, 2019-09-16 20:30, pirms 5 gadiem
Fantastiks paštaisnums, vainīgs ir Reiņa spoteris, apbrīnojami. Tā vietā lai iegūtu visi, Baumanis reputāciju un mazāk punktus konkurentam, Nitišs finālu un domāju pat cīņu par pjedestālu, skatītāji un organizatori mājinieku latvieti finālā…, bet uztaisām ka VISI ir zaudētāji. Un ja neredzēja ka savējais ir smagi lēnāks, tad nav ko strādāt tik nekompetentam par spoteri vai tomēr kā Timrots teica, esam īsti latvieši!!!

  -1 [+] [-]

, 2019-09-16 21:14, pirms 5 gadiem
Limpompo rakstīja: Faneļi vispār ir padumji Jeb - ir padumji būt fanelim.
Es priecājos par abu letiņu panākumiem - gan Nitiša, gan Baumaņa. Fanelis gan neesmu
Nitišu ir sanācis satikt - foršs, vienkāršs, piezemēts cilvēks. Baumanis tāds maliet iedomīgāks, bet ne jau man viņu dzīvot mācīt.
Turpiniet dragāt, vīri!
Baumani ir tas gods personīgi pazīt, esmu arī viņu intervējis. Tavam Jāņa vērtējumam nepiekrītu, manuprāt, ir otrādi, taču to gan spriežu pēc Nitiša izteicieniem, arī pēc vakardienas gonkas.

  -4 [+] [-]

, 2019-09-16 21:53, pirms 5 gadiem
wolmar rakstīja: Baumani ir tas gods personīgi pazīt, esmu arī viņu intervējis. Tavam Jāņa vērtējumam nepiekrītu, manuprāt, ir otrādi, taču to gan spriežu pēc Nitiša izteicieniem, arī pēc vakardienas gonkas.
Arī piekritīšu. Esmu abus saticis, nebija nekādu pretenziju pret Nitišu pirms vakardienas, bet tā arī parādīja, kurš ir profesionālis un kurš ir uzpūtīgs puika

     [+] [-]

, 2019-09-16 22:21, pirms 5 gadiem
Kā Reinis pēc finiša teica, ka vecais perdelis jau tās komandas dod
Interesanti- tas perdelis ir vińa spoteris vai Baumanis

  +2 [+] [-]

, 2019-09-16 22:38, pirms 5 gadiem
Diezgan jocīgi teikt, ka Reiņa spoteris, zinot viņu, pieļāvis muļķīgu kļūdu, lai gan pats pa lielam neko daudz no mūsdienu rallijkrosa nesajēdz. un izskatās, ka vispār ne sūda nesajēdz, ja neredz ka Nitišs lido pa trasi vārda vistiešākajā nozīmē. Pat man, kurš ne sūda nesajēdz no šī autosporta veida, ir sajēga, ka tiklīdz Nitišs bija pietuvojies ap 2 sec, Jānis bija jādzen džokerī. Vismaz man tā liekas, ka tik daudz zaudē džokerī, apmēram. Nevis kā runā augsti godājamais tēvs, kad tevi jau baksta. Ja Baumanis juniors grib kautko saglābt, iesaku tēvu nomest no amata un atzīt tēva kļūdu. Un vairs nekad neļaut sniegt intervijas, gan sevi, gan visu komandu par muļķiem pataisīja.

  +5 [+] [-]

, 2019-09-16 22:56, pirms 5 gadiem
Vecais Baumanis tikai bezjēgā muldēt māk, ja nespēj atšķirt divu pilotu ātrumus trasē. Plus vēl tik neveikla attaisnošanās tā vietā, lai godīgi atzītu savu vainu/kļūdu... Janka, laiks laist veco pensijā!

  +2 [+] [-]

, 2019-09-16 23:45, pirms 5 gadiem
Sacensības neredzēju, bet, tikai izlasot rakstus un komentārus, es sliecos vairāk ticēt Nitišam un viņa aizstāvju viedoklim - tas izklausās pamatotāks un loģiskāks.

  -3 [+] [-]

, 2019-09-17 00:11, pirms 5 gadiem
Ko var taisnoties!Ja es(JB6) cīnos par kopvērtējumu PČ ,tad ZINIET man ir pilnīgs PO uz to ,kas aiz manis brauc un no kurienes tas ir!!!
JO MAN IR SVARĪGS PČ KOPVĒRTĒJUMS UN nevis kāda braucēja ambīcijas atsevišķā PČ posmā!!!ĀMEN !!!
p.s.Reini ....Topi H. šoreiz smagi tevi piekāsa vai arī tā bija GRX komandas taktika,lai panāktu Timurs #JB6 kopvērtējumā!?Un spriežot pēc lielās klaigāšanas izskatās ,ka tā arī bija...

  +2 [+] [-]

, 2019-09-17 02:07, pirms 5 gadiem
maico rakstīja: Ko var taisnoties!Ja es(JB6) cīnos par kopvērtējumu PČ ,tad ZINIET man ir pilnīgs PO uz to ,kas aiz manis brauc un no kurienes tas ir!!!
JO MAN IR SVARĪGS PČ KOPVĒRTĒJUMS UN nevis kāda braucēja ambīcijas atsevišķā PČ posmā!!!ĀMEN !!!
p.s.Reini ....Topi H. šoreiz smagi tevi piekāsa vai arī tā bija GRX komandas taktika,lai panāktu Timurs #JB6 kopvērtējumā!?Un spriežot pēc lielās klaigāšanas izskatās ,ka tā arī bija...
Ja kaut teorētiski vari izdomāt kaut vienu ieguvumu (vai kopvērtējumā, vai konkrētajā braucienā, vienalga), kāds JB varētu būt no ātrākas nebraukšanas džokerī, tad padalies!

     [+] [-]

, 2019-09-17 08:28, pirms 5 gadiem
Visiem ir jāsaprot. No valsts budžeta šito plezīru NEDRĪKST sponsorēt kā Latvijas posmu. Uz ko skatītājiem skatīties?- Uz Baumani, kas ir lēns egoists? Nitišam tāpat jau naudas pilnai sezonai nebūs.

     [+] [-]

, 2019-09-17 08:41, pirms 5 gadiem
kinasstulbais rakstīja: Visiem ir jāsaprot. No valsts budžeta šito plezīru NEDRĪKST sponsorēt kā Latvijas posmu. Uz ko skatītājiem skatīties?- Uz Baumani, kas ir lēns egoists? Nitišam tāpat jau naudas pilnai sezonai nebūs.
Cerams, ka to ir sapratuši
Nākamgad dzirdēts ka nebūs

  -2 [+] [-]

, 2019-09-17 12:32, pirms 5 gadiem
wtaatp rakstīja: citāts:
''tiešām neskatījos uz Reini, jo man vismazāk rūp piloti, kuri nav tiešie konkurenti."
otrs citāts:
"Ceturtajā aplī Reinis pats 2-3 reizes nokļūdījās un nebija pazīmju, ka viņš varētu Jāni noķert." kā viņs pamanīja tās kļūdas, ja neskatījās uz Reini?
tak skaidri rakstā patiekts, ka vairākas reizes noskatījās video, lai analizētu..

  -3 [+] [-]

, 2019-09-17 12:35, pirms 5 gadiem
kaspars_mucenieks_1064567990343043 rakstīja: Diezgan jocīgi teikt, ka Reiņa spoteris, zinot viņu, pieļāvis muļķīgu kļūdu, lai gan pats pa lielam neko daudz no mūsdienu rallijkrosa nesajēdz. un izskatās, ka vispār ne sūda nesajēdz, ja neredz ka Nitišs lido pa trasi vārda vistiešākajā nozīmē. Pat man, kurš ne sūda nesajēdz no šī autosporta veida, ir sajēga, ka tiklīdz Nitišs bija pietuvojies ap 2 sec, Jānis bija jādzen džokerī. Vismaz man tā liekas, ka tik daudz zaudē džokerī, apmēram. Nevis kā runā augsti godājamais tēvs, kad tevi jau baksta. Ja Baumanis juniors grib kautko saglābt, iesaku tēvu nomest no amata un atzīt tēva kļūdu. Un vairs nekad neļaut sniegt intervijas, gan sevi, gan visu komandu par muļķiem pataisīja.
kāpēc vispār kādam kāds ir jālaiž... it sevišķi no citas komandas?????

     [+] [-]

, 2019-09-17 12:41, pirms 5 gadiem
kinasstulbais rakstīja: Visiem ir jāsaprot. No valsts budžeta šito plezīru NEDRĪKST sponsorēt kā Latvijas posmu. Uz ko skatītājiem skatīties?- Uz Baumani, kas ir lēns egoists? Nitišam tāpat jau naudas pilnai sezonai nebūs.
kāpēc ne? vidēji šāda lieluma pasākumi uz vienu valsts iztērēto rubuli ienes 1,5 līdz divus rubļus apkārtējiem uzņēmējiem, viesnīcām, ēdināšanai, transportam, izklaides industrijai.. plus mēdz atgriezt kā tūristus tos kuri skatās gonku gan klātienē, gan teļļukā..
tā pat ir ar ķegumu un ar basi (veču) un hoķi, pat vienkārši tiešie ienākumi pārsniedza izdevumus...

     [+] [-]

, 2019-09-17 15:04, pirms 5 gadiem
Lasu Baumaņa komentus - nu riktīgs p....is. Būs pret ko fanot un svilpt ārā.
Nu pasaki ka negribēji laist garām jo žēl ka tiks finālā un būsi otrais no letiņiem - bet nē izdomā visu laiku jaunas versijas.
Jā formāli tāds ir sports, nevienam nav jāpalīdz, ja vari apdzīt -apdzen. Bet gan jau tas nāks atpakaļ.