Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1599, Did:0, useCase: 3

ASV triumfē medaļu ieskaitē, Latvijai 49. vieta

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

ASV triumfē medaļu ieskaitē, Latvijai 49. vieta
ASV peldētāji
Foto: UPI/Scanpix

Ar sieviešu moderno pieccīņu noslēgusies Londonas olimpisko spēļu sacensību daļu, pēc kuras atlikusi vien noslēguma ceremonija. Pirms tās jau zināms neoficiālais medaļu rangs – gan zelta medaļu (46), gan kopējo godalgu ieskaitē triumfēja ASV, kas izcīnīja 104 medaļas.

Olimpiādes ievadā vadībā izvirzījās iepriekšējo olimpisko spēļu rīkotāja Ķīna, kas lauvas tiesu savu zelta medaļu guva daiļlēkšanā, svarcelšanā, badmintonā, vingrošanā un peldēšanā.

ASV izšķirošo izrāvienu veica, sākoties vieglatlētikas sacensībām. Amerikāņi vieglatlētikā savāca 29 medaļas, no kurām deviņas bija zelta. Labākas sekmes ASV bija tikai baseinā, kur 31 medaļa, ieskaitot 16 zelta godalgas.

Amerikāņi kopumā sakrāja 104 medaļas, no tām 46 zelta. Otrās vietas ieguvējai Ķīnai 38 zelta medaļas un kopumā 87 medaļas. Trešajā vietā ierindojās olimpiādes rīkotāja Lielbritānijai, kurai 65 medaļas, no kurām 29 zelta kaluma. Britiem vislabākie panākumi treka riteņbraukšanā, kur septiņas zelta medaļas.

Baltijas valstu rangā 1. vieta Lietuvai ar piecām medaļām – divi zelti, viens sudrabs un divas bronzas. Latvija Londonā ieguva divas medaļas – zelts BMX riteņbraukšanā Mārim Štrombergam, bet bronza pludmales volejbolistiem Mārtiņam Pļaviņam un Jānim Šmēdiņam. Igauņiem Londonā viens sudrabs un viena bronza.

Medaļu kopvērtējums

VValstsZSBKopā
1.ASV462929104
2.Ķīna38272287
3.Lielbritānija29171965
4.Krievija24253382
5.Dienvidkoreja138728
6.Vācija11191444
7.Francija11111234
8.Itālija891128
9.Ungārija84517
10.Austrālija7161235
11.Japāna7141738
12.Kazahstāna71513
13.Nīderlande66820
14.Ukraina65920
15.Kuba53614
16.Jaunzēlande53513
17.Irāna45312
18.Jamaika44412
19.Čehija43310
20.Ziemeļkoreja4026
34.Lietuva2125
49.Latvija1012
63Igaunija0112

Viss saraksts aplūkojams šeit.

 +32 [+] [-]

, 2012-08-12 21:27, pirms 13 gadiem
Paldies ari par 2 medalam! Gaidam Sochi 2014

 +17 [+] [-]

, 2012-08-12 21:28, pirms 13 gadiem
ĀAAA Būtu vēl Radevičai tā bronza!!! bet nu kā būtu ja būtu....
Nu Olimpiāde daļēji izdevusies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2012-08-12 21:30, pirms 13 gadiem
Nekas, Indijā miljards cilvēku un medaļu ieskaitē zem mums.

 +15 [+] [-]

, 2012-08-12 21:31, pirms 13 gadiem
lb26 rakstīja: Lietuvai jau piecas?
Labrīt Igaunijā!
Slēpts komentārs: X-Men

  +1 [+] [-]

, 2012-08-12 21:33, pirms 13 gadiem
Ja mēs tā rupji piekasamies, tad tehniski trešie ir krievi, ja mēs no tāda matemātiskā viedokļa, ja zelts skatās vērtīgāks par pārējām medaļām, tad trešie briti. Vispār krieviem diez gan veiksmīgas spēles, jo medaļu vairāk kā Pekinā.

Jā, un, bez medaļām paliek žīdi, neticami!

     [+] [-]

, 2012-08-12 21:33, pirms 13 gadiem
"Baltijas valstu rangā 1. vieta Lietuvai ar piecām medaļām – divi zelti, viens sudrabs un divas bronzas. Latvija Londonā ieguva divas medaļas – zelts BMX riteņbraukšanā Mārim Štrombergam, bet sudrabs pludmales volejbolistiem Mārtiņam Pļaviņam un Jānim Šmēdiņam."

P/Š izcīnīja bronzu nevis sudrabu, ja nu vienīgi, man nezināmu iemeslu dēļ kādu no pāriem kāds paslepus ir diskvalificējis un piešķīris mūsējiem sudrabu... tad varbūt

  +4 [+] [-]

, 2012-08-12 21:33, pirms 13 gadiem
X-Men rakstīja: Kāpēc Lielbritānija ir 3.vieta, bet Krievija 4.vieta? Vai tad skaita zelta medaļas?
Jā, zeltam priekšroka.

  +3 [+] [-]

, 2012-08-12 21:34, pirms 13 gadiem
X-Men rakstīja: Kāpēc Lielbritānija ir 3.vieta, bet Krievija 4.vieta? Vai tad skaita zelta medaļas?
Vispirms skaita zelta medalas un pec visas parejas

  +5 [+] [-]

, 2012-08-12 21:34, pirms 13 gadiem
petravicus rakstīja: "Baltijas valstu rangā 1. vieta Lietuvai ar piecām medaļām – divi zelti, viens sudrabs un divas bronzas. Latvija Londonā ieguva divas medaļas – zelts BMX riteņbraukšanā Mārim Štrombergam, bet sudrabs pludmales volejbolistiem Mārtiņam Pļaviņam un Jānim Šmēdiņam."

P/Š izcīnīja bronzu nevis sudrabu, ja nu vienīgi, man nezināmu iemeslu dēļ kādu no pāriem kāds paslepus ir diskvalificējis un piešķīris mūsējiem sudrabu... tad varbūt
Nu, tabulā tak ir bronza.

  +5 [+] [-]

, 2012-08-12 21:36, pirms 13 gadiem
elfs rakstīja: Nu, tabulā tak ir bronza.
Bet normāls cilvēks jau vispirms izlasa tekstu un tikai tad skatās tabulā

 +26 [+] [-]

, 2012-08-12 21:38, pirms 13 gadiem
Bija interesanti, ļoti interesanti. Londona sarūpēja augsta līmeņa sacensības. Apmeklētība super. Sportisti aprūpēti visaugstākajā līmenī. Spriedze, pārsteigumi, rekordi. Medaļas un lieli prieki arī mūsu mazajai zemītei. Divas lietas tik izraisīja vilšanos. LTV7 atsevišķi komentētāji. Kaut vai šodien pieccīņā. Vienreiz 4 gados lielākajā sporta pasākumā cilvēks atnāk komentēt sacensību, bet nezin kādi ir Latvijas pārstāves peronīgie labākie rezultāti atsevišķās disciplīnās. Necieņa, manuprāt. Otra lieta - mūsu lielākais sporta portāls. Nepārskatāma, skopa informācija, uz kuru bieži vien bija jāgaida nepiedodami ilgi. Rakstu kvalitāte zem katras kritikas. Pārsvarā sporta jaunumus šajās spēlēs gāju uzzināt uz delfiem un ārzemju portāliem. SC nebija gatavs pietiekami labi atspoguļot šo pasākumu. Varbūt Rio...

  +5 [+] [-]

, 2012-08-12 21:39, pirms 13 gadiem
Ja Rublevska sodien bija iespeja ari,bet neka Bet par Mari BMX un Jani un Martinu Bica volejbola prieks vienalga

  -1 [+] [-]

, 2012-08-12 21:40, pirms 13 gadiem
Vērtējums Apmierinoši.Vieglatlētikā Vāji.

 +14 [+] [-]

, 2012-08-12 21:42, pirms 13 gadiem
Guntars 19 rakstīja: Vērtējums Apmierinoši.Vieglatlētikā Vāji.
Teiksim , Latvijas sportisti bija sava limeni, ne augstak, ne zemak!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2012-08-12 21:45, pirms 13 gadiem
eziitis rakstīja: Bija interesanti, ļoti interesanti. Londona sarūpēja augsta līmeņa sacensības. Apmeklētība super. Sportisti aprūpēti visaugstākajā līmenī. Spriedze, pārsteigumi, rekordi. Medaļas un lieli prieki arī mūsu mazajai zemītei. Divas lietas tik izraisīja vilšanos. LTV7 atsevišķi komentētāji. Kaut vai šodien pieccīņā. Vienreiz 4 gados lielākajā sporta pasākumā cilvēks atnāk komentēt sacensību, bet nezin kādi ir Latvijas pārstāves peronīgie labākie rezultāti atsevišķās disciplīnās. Necieņa, manuprāt. Otra lieta - mūsu lielākais sporta portāls. Nepārskatāma, skopa informācija, uz kuru bieži vien bija jāgaida nepiedodami ilgi. Rakstu kvalitāte zem katras kritikas. Pārsvarā sporta jaunumus šajās spēlēs gāju uzzināt uz delfiem un ārzemju portāliem. SC nebija gatavs pietiekami labi atspoguļot šo pasākumu. Varbūt Rio...
Piekritu par visiem 100% limenis SC ir pamatigi nokrities, raksti nekvalitativi un noveloti ar daziem iznemumiem. Cik SA+ ir kvalitativs ar savam intervijam un Puces rakstiem, tik SC ir palicis svaks, ja SA+ parnemtu ari ikdienas zinu publicesanu ar normaliem zurnalistiem, tad SC paliktu tikai tie kuri negribetu sanemt kvalitativu, operativu informaciju (par ikmenesa/iknedelas maksu gan protams)

 +14 [+] [-]

, 2012-08-12 21:46, pirms 13 gadiem
Ehh nu Inetas 4.vieta atstāj tādu rūgtuma sajūtu,ja viņai būtu medaļa varētu teikt, ka faktiski maksimumu izspiedām, katrā ziņā šoreiz nevarējām cerēt uz īpaši vairāk medaļām. Nu bīčisti gan nenormāli iepriecināja un štrombis arī protams, lai gan no viņa jau tomēr gaidījām daudz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-08-12 21:47, pirms 13 gadiem
eziitis rakstīja: Bija interesanti, ļoti interesanti. Londona sarūpēja augsta līmeņa sacensības. Apmeklētība super. Sportisti aprūpēti visaugstākajā līmenī. Spriedze, pārsteigumi, rekordi. Medaļas un lieli prieki arī mūsu mazajai zemītei. Divas lietas tik izraisīja vilšanos. LTV7 atsevišķi komentētāji. Kaut vai šodien pieccīņā. Vienreiz 4 gados lielākajā sporta pasākumā cilvēks atnāk komentēt sacensību, bet nezin kādi ir Latvijas pārstāves peronīgie labākie rezultāti atsevišķās disciplīnās. Necieņa, manuprāt. Otra lieta - mūsu lielākais sporta portāls. Nepārskatāma, skopa informācija, uz kuru bieži vien bija jāgaida nepiedodami ilgi. Rakstu kvalitāte zem katras kritikas. Pārsvarā sporta jaunumus šajās spēlēs gāju uzzināt uz delfiem un ārzemju portāliem. SC nebija gatavs pietiekami labi atspoguļot šo pasākumu. Varbūt Rio...
pievienojos !
+1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-08-12 21:49, pirms 13 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: njemot vera, ka cenas bija griestos un beigas vieglatletikas stadionu piegaza pilnu ar armijas cilvekiem un skoleniem, tad ja SUPERR
Tas bija Pekinā.

     [+] [-]

, 2012-08-12 21:50, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Ja mēs tā rupji piekasamies, tad tehniski trešie ir krievi, ja mēs no tāda matemātiskā viedokļa, ja zelts skatās vērtīgāks par pārējām medaļām, tad trešie briti. Vispār krieviem diez gan veiksmīgas spēles, jo medaļu vairāk kā Pekinā.

Jā, un, bez medaļām paliek žīdi, neticami!
rēķinot pēc 3-2-1 sistēmas briti atpaliek par 11 punktiem tikai, bet īstenībā apr zeltu dod 7 punktus... Tā kā Krievija fiasko.

  +3 [+] [-]

, 2012-08-12 21:51, pirms 13 gadiem
Willis rakstīja: Nu vai zini, vieglatlētikā no mazās Latvijas tev vāji!
Atgādināšu, Olimpiādē piedalījās 204 valstis un Latvija bija viena no pašām mazākajām un sportu finansiāli neatbalstošajām valstīm.
Jamaika ari ir maza valsts....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-12 21:52, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: rēķinot pēc 3-2-1 sistēmas briti atpaliek par 11 punktiem tikai, bet īstenībā apr zeltu dod 7 punktus... Tā kā Krievija fiasko.
Muļķības- fiasko bija Pekinā ar 73 medaļām, kuru skaitā 23 zelti. Šajās spēlēs 82 medaļas un 24 zelti, Vlaģikam ir pamats būt apmierinātam.

     [+] [-]

, 2012-08-12 21:52, pirms 13 gadiem
skaidrs ka briti ar saviem jenku kolediem paklusam sadarbojas un iemalkoja ari kadu dopinga graki lai izspiestu maksimumu. riodazinero tada situacija vairs nebus, kina stabili pirma, krievi otrie un tresie asv, ja protams vispar tik ilgi ka valsts izvilks

  +3 [+] [-]

, 2012-08-12 21:53, pirms 13 gadiem
X-Men rakstīja: Kāpēc Lielbritānija ir 3.vieta, bet Krievija 4.vieta? Vai tad skaita zelta medaļas?
nē, bļ*, plastmasu.

  +1 [+] [-]

, 2012-08-12 21:53, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: rēķinot pēc 3-2-1 sistēmas briti atpaliek par 11 punktiem tikai, bet īstenībā apr zeltu dod 7 punktus... Tā kā Krievija fiasko.
Nedomāju, salīdzinoši izcīnīts vairāk medaļu nekā citās OS un jāņem vērā mājinieku faktors ,piemēram, nezin kad vēl Ķīna iegūs tik daudz medaļu kā Pekinā.

  +5 [+] [-]

, 2012-08-12 21:55, pirms 13 gadiem
X-Men rakstīja: Kāpēc Lielbritānija ir 3.vieta, bet Krievija 4.vieta? Vai tad skaita zelta medaļas?
Kā grib tā skaita, tas ir neoficiāls sadalijums. Pirms dažiem gadiem žurnālisti taisija tabulas līdz sestajai vietai.

Var jau teikt ka objektīva vieta, Latvija kā valsts dzīves līmeņa ziņa pirms krīzes daudzos reitingos arī bija četrdesmitā līdz piecdesmitajai starp vairāk nekā 200 valstīm.

Tie kas gaužās par sliktu dzīvi, pat nenojauš kā citur cilvēki dzīvo, uz reptili tas protams neattiecas, tas ir primitīvs demagogs, diezgan erudīts cilvēks, bet diemžēl domā ka kāds tic tām viņa stulbībām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-08-12 22:04, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Ja mēs tā rupji piekasamies, tad tehniski trešie ir krievi, ja mēs no tāda matemātiskā viedokļa, ja zelts skatās vērtīgāks par pārējām medaļām, tad trešie briti. Vispār krieviem diez gan veiksmīgas spēles, jo medaļu vairāk kā Pekinā.

Jā, un, bez medaļām paliek žīdi, neticami!
Tur nav kur piekasīties. Zelta medaļa ir tā, kuras dēļ visi brauca uz Londonu nevis sudrabs vai bronza.

  -1 [+] [-]

, 2012-08-12 22:05, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kā grib tā skaita, tas ir neoficiāls sadalijums. Pirms dažiem gadiem žurnālisti taisija tabulas līdz sestajai vietai.

Var jau teikt ka objektīva vieta, Latvija kā valsts dzīves līmeņa ziņa pirms krīzes daudzos reitingos arī bija četrdesmitā līdz piecdesmitajai starp vairāk nekā 200 valstīm.

Tie kas gaužās par sliktu dzīvi, pat nenojauš kā citur cilvēki dzīvo, uz reptili tas protams neattiecas, tas ir primitīvs demagogs, diezgan erudīts cilvēks, bet diemžēl domā ka kāds tic tām viņa stulbībām.
Tic, Agri, tic, tu būtu pārsteigts , ko cilvēkiem var iestāstīt

  -1 [+] [-]

, 2012-08-12 22:09, pirms 13 gadiem
Pavlin2011 rakstīja: Paldies ari par 2 medalam! Gaidam Sochi 2014
vai tad nav 2016 gads ?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-12 22:10, pirms 13 gadiem
Ja taa normali pieķertos, tad nakamajaa olimpiadee vareetu daudz medalu izcinit, bet kuram gan interesee kaadu celt no 10-20-vietas lidz medaalaam, labak neko nedarit un no valsts sanemt tukstoshus.
Piemeram mierigi vareetu izveidot lauka hokeja komandu- Saliek kopaa hokejistus, florbolistus, kuru mums nav mazums un rezultaats noteikti buus.
Ari ciinas veidu sportisti mums ir labi, tikai jasaprot, kas darits nepareizi un pie ta ari jastradaa.

Solotaajas 24 vietas, ari ir loti labs rezultaats, ja nopietni stradatu, tad tas 5-6min vareetu pievilkt klaat.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-08-12 22:19, pirms 13 gadiem
mvp222 rakstīja: skaidrs ka briti ar saviem jenku kolediem paklusam sadarbojas un iemalkoja ari kadu dopinga graki lai izspiestu maksimumu. riodazinero tada situacija vairs nebus, kina stabili pirma, krievi otrie un tresie asv, ja protams vispar tik ilgi ka valsts izvilks
Tik pat labi var rakstīt ka Tu skolā garderobēs pa kabatām rakņājies, jeb kaimiņienēm trusikus zodz. Es Tevi neapvainoju, bet tāda varbūtība pastāv, jo dzīvē notiek tādas lietas.
Tā taču ir tukša pļerkstēšana, kamēr nav pieķerti, priekš kam par to vienmēr bazūnēt, labi zini ka tiem pašiem amīšiem pat vēl kādu laiku pēc olimpiādēm ir ņemtas nost medaļas, šķiet tā simpātiskā sprintere-nēģeriete pat cietumā nokļuva. Amerikas varas iestādes, pret tādām lietām izturās ļoti bargi, bet protams, izslēgt ka kāds pa kluso kaut ko rij nekad nevar.

  +1 [+] [-]

, 2012-08-12 22:19, pirms 13 gadiem
Un tagad sadalām medaļa pa etniskajām grupām! Kā tur sanāk? Uzvar Āfrika, Eiropa vai Āzija?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-08-12 22:30, pirms 13 gadiem
Willis rakstīja: Pilnīgi nepiekrītu. Jebkura vieta/medaļa, jebkādā sporta veidā priekš Latvijas ir ļoti augsts sasniegums!
Tam gan varētu piekrist. Izvērtējot visus resursus, iespējas un citus faktorus mums jāsecina, ka Latvijai katra medaļa ir liels sasniegums. Komentāri par tūristiem tikai pazemo pašus kritiķus.

     [+] [-]

, 2012-08-12 22:31, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Un tagad sadalām medaļa pa etniskajām grupām! Kā tur sanāk? Uzvar Āfrika, Eiropa vai Āzija?
ko tu vari tā heitot to USA?

  +1 [+] [-]

, 2012-08-12 22:34, pirms 13 gadiem
Nu super paldies visiem Latvijas sportistiem par lieliskajiem sporta svētkiem...... gan priekiem, gan vilšanos( bez tās sportā neiztikt nu nekādi) super malači jūs visi... gala rezultāts labs.... ticēšu jums un atbalstīšu jūs lai kas arī būtu jo jūs pārstavat LATVIJU

     [+] [-]

, 2012-08-12 22:36, pirms 13 gadiem
Romis555 rakstīja: ko tu vari tā heitot to USA?
Kāpēc uzreiz ASV? Es runāju par etnisko iedalījumu nevis par bijušo britu koloniju

  +3 [+] [-]

, 2012-08-12 22:37, pirms 13 gadiem
Un, protams, jāatzīmē, ka lepojos ar mūsējiem, kuri pierādīja, ka Latvija VAR! Divas medaļas, viena no kurām zelta, ir pietiekami daudz, lai varētu teikt, ka olimpiāde mums ir izdevusies. Gaidām nākamo!
PAR LIELU LATVIJU!

  -4 [+] [-]

, 2012-08-12 22:38, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kāpēc uzreiz ASV? Es runāju par etnisko iedalījumu nevis par bijušo britu koloniju
Rasists.

  +2 [+] [-]

, 2012-08-12 22:39, pirms 13 gadiem
Ir tā kā ir, tā jau ir vāsture! Kārtējās OS un Latvijai IR bleki un 2 karteejs olimpiskais chempions!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-12 22:41, pirms 13 gadiem
Ungāriem gan nolasījušās medaļiņas.

  +1 [+] [-]

, 2012-08-12 22:42, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Rasists.
Kāds etniskajam iedalījumam sakars ar rasismu? Vai tad Tu neatzīsti, ka ir dažādas rases, katra ar savām īpašām iezīmēm? Ko rasistisku manā komentārā esi saskatījis? Tev ir kaut kādas problēmas?

P.S.- Tikko noskatījos "Bada spēles". Lūk tur ir rasisms, jo melnādainajiem, protams, ir iedalīts atsevišķs rajons

  -2 [+] [-]

, 2012-08-12 22:44, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kāds etniskajam iedalījumam sakars ar rasismu? Vai tad Tu neatzīsti, ka ir dažādas rases, katra ar savām īpašām iezīmēm? Ko rasistisku manā komentārā esi saskatījis? Tev ir kaut kādas problēmas?
Man nē, bet es skatos, ka tu esi uzēdies uz multikulturālo ASV, ja tev ir problēmas ar globalizācijas procesiem, tad ej stūrī atsēdies, visa pasaule lēnām kļūst par vienu veselu, un tu to nevari ietekmēt.

  -3 [+] [-]

, 2012-08-12 22:47, pirms 13 gadiem
Katram tika ierādīta sava vieta! Pēc nopelniem!

  +1 [+] [-]

, 2012-08-12 22:48, pirms 13 gadiem
Nu super visā visumā! Esam priekšā Somijai, Beļģijai, Portugālei, Grieķijai un vēl 150 valstīm! Ir ok!

  +2 [+] [-]

, 2012-08-12 22:50, pirms 13 gadiem
lb26 rakstīja: Katram tika ierādīta sava vieta! Pēc nopelniem!
Un tika pasaki ka Radēvičai 4 bija par nopelniem Viņa ir viens no piemēriem Latvijas sportā......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-08-12 22:53, pirms 13 gadiem
Ķivere rakstīja: Tas lops Valdis Dombrovskis ir zaudējis jebkādu kaunu, viņam nav nekādu morāles principu! Pirms olimpiādes nepiešķirs profesionālajam sportam ne santīmu, aizbraukt par velti uz olimpiādi un kad puiši saviem spēkiem ir izsitušies un vinnējuši zelta medaļu, atgriezties ar viņiem vienā lidmašīnā ar sportistiem un treneriem ir neiedomājama cūcība!

Kādā lomā Dombrovskis brauc kopā ar treneriem, tehniķiem un sportistiem?!
Tad kad viņš nebūs nekas vairs Latvijas politikā viņam būs viszmaz bilde ar mūsu Varoņiem

  +4 [+] [-]

, 2012-08-12 22:54, pirms 13 gadiem
paldies par emocijām, paldies par sporta svētkiem! Bija interesanti, tagad kārta būs patrokšņot dažam labam Sočos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-08-12 23:01, pirms 13 gadiem
2 medaļas???Sidneja 3,Atēnas 4,Pekina 3.Esam nokrituši 16 gadu vecā pagātnē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-08-12 23:04, pirms 13 gadiem
Man ir cits jautājums? Vai tiešām vajag tik daudz sporta funkcionāru, kur tā visa nauda paliek??? Cik Rubļevskim alga?- 3- 4 tk mēnesī??
Edupuika dulburis rakstīja: Tad kad viņš nebūs nekas vairs Latvijas politikā viņam būs viszmaz bilde ar mūsu Varoņiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-12 23:07, pirms 13 gadiem
Karluhu nevis ar čarteru, bet taukmūli uz Magadanu egles gāzt, vismaz ķermeni atgriezīs, nevis tādu kā Cūkmenam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-12 23:09, pirms 13 gadiem
kinasstulbais rakstīja: Man ir cits jautājums? Vai tiešām vajag tik daudz sporta funkcionāru, kur tā visa nauda paliek??? Cik Rubļevskim alga?- 7 tk mēnesī??
Vajdzīgi liela daļa viņi ir tik algas nenormāli lielas un viņi ir tie kas nostāda sportistus neapskaužamā situācijā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-12 23:14, pirms 13 gadiem
kinasstulbais rakstīja: Man ir cits jautājums? Vai tiešām vajag tik daudz sporta funkcionāru, kur tā visa nauda paliek??? Cik Rubļevskim alga?- 3- 4 tk mēnesī??
Tie 3-4 tk neko nemaina, tur vajag miljonus pašā sistēmā sākot no pirmajām skolas gaitām beidzot ar salīdzinoši normālām vecumdienām, lai nav kā dažam labam sportistam dzīves nogalē ir jālūdz ar izstieptu roku pēc palīdzības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-12 23:17, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Man nē, bet es skatos, ka tu esi uzēdies uz multikulturālo ASV, ja tev ir problēmas ar globalizācijas procesiem, tad ej stūrī atsēdies, visa pasaule lēnām kļūst par vienu veselu, un tu to nevari ietekmēt.
Kāpēc domā, ka runāju tikai par ASV. Pats jau teici, ka šie procesi notiek visā pasaulē. Bet tieši tāpēc var jau mērīt ne tikai pēc pases datiem (kas Tavās acīs esot tikai papīrs), bet arī pēc etniskās piederības. Sanāk, ka tā šobrīd ir tika pat nozīmīga kā pilsonība

Kas attiecas uz mani, tad man nav pamata būt globalizācijas procesu atbalstītājam. Vismaz Latvijā tie nenorit tādā tempā kā citur. Pasaule nekad nekļūs par vienu veselu. Tad jau drīzāk sāksies trešais pasaules karš. Par to nu esmu pilnīgi drošs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-08-12 23:19, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Tie 3-4 tk neko nemaina, tur vajag miljonus pašā sistēmā sākot no pirmajām skolas gaitām beidzot ar salīdzinoši normālām vecumdienām, lai nav kā dažam labam sportistam dzīves nogalē ir jālūdz ar izstieptu roku pēc palīdzības.
Tev ir plāns, kā un par kādu naudu to Latvijā izdarīt? Varbūt sportam vienkārši nav jābūt prioritātei (es, protams, nedomāju fizisko audzināšanu kā tādu). Sports vairāk tomēr ir izklaide.

     [+] [-]

, 2012-08-12 23:21, pirms 13 gadiem
Red Scorpion rakstīja: Oficiāla pateicība, ka tiesāja par labu ASV
Ko?!!! Beidzot netiesāja par labu KRIEVIEM?!!! - Ak, Dievs! Kur tā pasaule iet!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-12 23:23, pirms 13 gadiem
Kubiklv rakstīja: Nu es uzskatu, ka labāk kvalitāte nekā kvantitāte. Neko daudz man tas nedod, ja piemēram rokasbumbas ieraksts iet divos naktī (sākumā tā bija) un vingrošana 19:00.
Olimpiskajās spēlēs kvantitātei jābūt tā vai tā, jo optimāli kvalitatīvāko variantu meklēt ir pilnīgi bezjēdzīgi. Un vai tas ir vajadzīgs?

     [+] [-]

, 2012-08-12 23:23, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kāpēc domā, ka runāju tikai par ASV. Pats jau teici, ka šie procesi notiek visā pasaulē. Bet tieši tāpēc var jau mērīt ne tikai pēc pases datiem (kas Tavās acīs esot tikai papīrs), bet arī pēc etniskās piederības. Sanāk, ka tā šobrīd ir tika pat nozīmīga kā pilsonība

Kas attiecas uz mani, tad man nav pamata būt globalizācijas procesu atbalstītājam. Vismaz Latvijā tie nenorit tādā tempā kā citur. Pasaule nekad nekļūs par vienu veselu. Tad jau drīzāk sāksies trešais pasaules karš. Par to nu esmu pilnīgi drošs
Muļķības, ir pētījums, ka mēs dzīvojam , starp citu, salīdzinoši mierīgā laika posmā pasaules vēsturē un vidējiem IQ rādītājiem ir tendence pieaugt. Tā kā tā. Es esmu pilnīgi drošs, ka ar vai bez nēģeriem Latvijas republikā nekāds WW3 neizcelsies. Starp citu, tā vienotā veseluma teorija nav teorija, bet gan fakts, jo pēdējo 8 gadu laikā, cilvēki ir dalījušies ar tik daudz informāciju kā nekad pasaules vēsturē kopā ņemtā. Paprasi mātei gūglei, ja netici. Jebkurā gadījumā par mieru, saticību, Olimpiskās spēles tam kalpo par paraugu un godam attaisno šo funkciju, tu tikmēr vari iet un heitot citur, jēgas gan no tā nav nekādas.

  +1 [+] [-]

, 2012-08-12 23:24, pirms 13 gadiem
visusportufans rakstīja: Olimpiāde pa pirmo paldies visiem kuri tiešām cīnijās, ne tikai aizbrauca, ļoti patīkami priecēja,Ikauniece, Radeviča protams bīčisti un arī Štrombergs, pārējie vairāk vai mazāk sagādāja nelielu vai lielu vilšanos.

Gaidam sočus ar jau vismaz 3 medaļām.
Nav jāgaida medaļu, bet gan sīvāku cīņu par medaļām. Muļķīgi zaudēta cīņa nav tās vērta, bet cīnoties līdz galam nebūs kauns arī par atzinību. Galvenais ir nevis uzvarēt, bet gan cīnīties par uzvaru. Tāds ir olimpiskais mērķis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-12 23:25, pirms 13 gadiem
ltv7 normāls bija tikai 21.00 sporta studija ar viesiem, pārraides bija miskaste, labi vien ir, ka viasats turpmāk rādīs gan hokeju, gan olimpiādi, vismaz skaidrs par ko tu maksā.

Ar skaņu vēljoprojām ir problēmas, 2 nedēļas nevar atrisināt to.

     [+] [-]

, 2012-08-12 23:26, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Tie 3-4 tk neko nemaina, tur vajag miljonus pašā sistēmā sākot no pirmajām skolas gaitām beidzot ar salīdzinoši normālām vecumdienām, lai nav kā dažam labam sportistam dzīves nogalē ir jālūdz ar izstieptu roku pēc palīdzības.
Bet tādu cilvēku kas ir pie tā naudas maisa jau ir daudz un tur arī tas salasās kur sportistiem varētu "pacelt" tās algas. Manuprāt jau sportistiem jābūt kādai izglītībai, lai pēc sportista karjeras beigām varētu vismaz jaunos trenēt. Un pareizi Vihrovs pateica- nevar jau mazos piedabūt kustēties... Skolās fizkultūru uztver kā murgu un dabuj kkādas kreisās ārstu zīmes lai nebūtu jākustās.

     [+] [-]

, 2012-08-12 23:27, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tev ir plāns, kā un par kādu naudu to Latvijā izdarīt? Varbūt sportam vienkārši nav jābūt prioritātei (es, protams, nedomāju fizisko audzināšanu kā tādu). Sports vairāk tomēr ir izklaide.
tāda ir piramīda lai ar sportu gūtu panākumus starptautiskā arēnā

     [+] [-]

, 2012-08-12 23:29, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Muļķības, ir pētījums, ka mēs dzīvojam , starp citu, salīdzinoši mierīgā laika posmā pasaules vēsturē un vidējiem IQ rādītājiem ir tendence pieaugt. Tā kā tā. Es esmu pilnīgi drošs, ka ar vai bez nēģeriem Latvijas republikā nekāds WW3 neizcelsies. Starp citu, tā vienotā veseluma teorija nav teorija, bet gan fakts, jo pēdējo 8 gadu laikā, cilvēki ir dalījušies ar tik daudz informāciju kā nekad pasaules vēsturē kopā ņemtā. Paprasi mātei gūglei, ja netici. Jebkurā gadījumā par mieru, saticību, Olimpiskās spēles tam kalpo par paraugu un godam attaisno šo funkciju, tu tikmēr vari iet un heitot citur, jēgas gan no tā nav nekādas.
Aktīvāka informācijas apmaiņa nav nekāds arguments. Un tā ir tikai teorija, jo patiesībā vienmēr būs interešu sfēras un interešu sadursmes. Miera pasaulē nebūs nekad, jo esam pārāk dažādi, tāpēc savu globalizāciju vari pielūgt vienīgi sapņos, jo, kā jau teicu, pasaule nekad nebūs pilnībā vienota. Olimpiāde ir bijusi arī pirms un pēc kariem, turklāt tas ir klasiskākais konkurences piemērs. Lielvalstis samēras ar krāniņiem un karo tālāk Pasaules policisti, apspiestie, apspiedēji, revolucionāri, nemiernieki, neitrālie, neapmierinātie...tie visi ir un būs, tāpēc jau mēs esam tie, kas mēs esam. Cilvēki allaž būs kaut nedaudz dzīvnieki, tas ir fakts. Man nekas nav jāheito, jo viss ir tā kā tam jābūt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-12 23:32, pirms 13 gadiem
Kubiklv rakstīja: Tad vismaz tā, lai parāda kas intresē +/- lielāko daļu publikas.
Ok, bet pēc kā Tu to noteiksi? Pirmkārt jau rāda to, kas ir aktuāls mums, bet pēc tam jau sāk skatīties, kas būtu interesantāks. Demokrātija gan ir vairākuma diktatūra, bet nevar visus mērīt pēc vienas mērauklas.

     [+] [-]

, 2012-08-12 23:33, pirms 13 gadiem
Edupuika dulburis rakstīja: tāda ir piramīda lai ar sportu gūtu panākumus starptautiskā arēnā
Tikai kam tad tiek tie panākumu augļi? Mums? Ja domā valsti kā tādu, tad labāk attīstīt ekonomiku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-12 23:34, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Aktīvāka informācijas apmaiņa nav nekāds arguments. Un tā ir tikai teorija, jo patiesībā vienmēr būs interešu sfēras un interešu sadursmes. Miera pasaulē nebūs nekad, jo esam pārāk dažādi, tāpēc savu globalizāciju vari pielūgt vienīgi sapņos, jo, kā jau teicu, pasaule nekad nebūs pilnībā vienota. Olimpiāde ir bijusi arī pirms un pēc kariem, turklāt tas ir klasiskākais konkurences piemērs. Lielvalstis samēras ar krāniņiem un karo tālāk Pasaules policisti, apspiestie, apspiedēji, revolucionāri, nemiernieki, neitrālie, neapmierinātie...tie visi ir un būs, tāpēc jau mēs esam tie, kas mēs esam. Cilvēki allaž būs kaut nedaudz dzīvnieki, tas ir fakts. Man nekas nav jāheito, jo viss ir tā kā tam jābūt
Tā visa paliek mazāk, pasaule iet pozitīvajā virzienā, žēl, ka tu to negribi atzīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-12 23:36, pirms 13 gadiem
Red Scorpion rakstīja: Oficiāla pateicība, ka tiesāja par labu ASV
os laika es rupigi veroju un saskaitiju stabili 10 zeltus kad pietiesaja par labu asv, bet daudz beskaunigaki bija briti, tiem varetu dot pat visus 20 zeltus kad pietiesaja. diemzel cietuso karta bija nabaga kina, kurai boksa un teikvando vien atnema 5 zelta medalas. bet nu taisniba uzvares un rio, briti bus sava ierastaja vieta starp latviju un igauniju, bet asv ka teicu iespejam vispar tik ilgi neizvilks ka valsts jo pirmkart viniem ir liels parads un otrkart vinus apedis dvielugalvas. tas viss jau ir ilemts un diemzel jusu piekrisanu neviens nerasis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-12 23:41, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Tā visa paliek mazāk, pasaule iet pozitīvajā virzienā, žēl, ka tu to negribi atzīt.
Protams, labi, ka iet pozitīvajā virzienā, tomēr vienkārši neticas, ka pēkšņi beigsies ietekmju sfēru pārdale. Kamēr būs tādi Putini, Lukašenko un viņiem līdzīgie, tikmēr nekāda miera un atvērtu robežu nebūs. Tā vien šķiet, ka arī Eiropas Savienība galu galā sabruks. Tas būtu tikai beigu sākums. Ceru, ka kļūdos, bet izskatās, ka bagātie paliks tikai bagātāki, bet nabagie - nabadzīgāki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-12 23:43, pirms 13 gadiem
Kubiklv rakstīja: Modernie mediji, twitter cik lasīju, tad 80% neapmierināja LTV7 translīcijas. Ja vismaz pārraides nevarēja nomainīt, tad lai vismaz komentētājus atrod. Nedaudz komiski bija kā Melderis komentēja 5cīņu, jautājot otram komentētājam no NBS Sandrim Sīlim dažādus pilnīgi stulbus jautājumus, kā arī Rīmeņa pērles pilnīgi visur, kur viņš komentēja, izņemot tenisu.
Nu ok, laikam jau nebūšu pilnībā objektīvs, jo olimpiādei galvenokārt sekoju Eurosport HD. IZZI pakā esošais LTV7 vienkārši "dedzināja acis", tāpēc to skatījos minimāli, tikai kad startēja mūsējie.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-08-12 23:44, pirms 13 gadiem
Kubiklv rakstīja: Nezinu kādas ripas tu lieto, neko nerādīja no galda tenisa, badmintona, ūdenspolo, lauka hokeja.
visu nav iespejams paradit jo vienlaicigi bija ap 14 kanaliem neta, un atletus vispar nevareja kartigi redzet, vienigi finalus tos gan radija.

     [+] [-]

, 2012-08-12 23:46, pirms 13 gadiem
Vai tiešām viņiem tagad visu laiku jāmuld?!? Tak dodiet to koncrtu paklausīties. Kad izslēdz mikrafonus, tad vismaz kāda normāla skaņa no priekšnesumiem, bet nē - tie tik muld. nedēļas nogales nobeigums uz sačakarētas nots.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-12 23:52, pirms 13 gadiem
eziitis rakstīja: Vai tiešām viņiem tagad visu laiku jāmuld?!? Tak dodiet to koncrtu paklausīties. Kad izslēdz mikrafonus, tad vismaz kāda normāla skaņa no priekšnesumiem, bet nē - tie tik muld. nedēļas nogales nobeigums uz sačakarētas nots.
Viņu sauklis...
';

     [+] [-]

, 2012-08-12 23:56, pirms 13 gadiem
Guntars 19 rakstīja: 2 medaļas???Sidneja 3,Atēnas 4,Pekina 3.Esam nokrituši 16 gadu vecā pagātnē
2centimetri pats zini kur un būtu viss baigi rožaini? Pārāk maz mums to medaļu, lai tā tīri pēc skaita rēķinātu izdevušās vai neizdevušās spēles. Tad drīzāk varētu paskaitīt vietas desmitniekā, tas būtu objektīvāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-08-13 00:14, pirms 13 gadiem
St_Germain rakstīja: Go Latvia, go USA, go Germany, go France
uck russia, uck china
Go white countries!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-13 00:28, pirms 13 gadiem
Londona,paldies par lielisko sporta sarīkojumu

  +1 [+] [-]

, 2012-08-13 00:32, pirms 13 gadiem
Kubiklv rakstīja: Trekā vismaz Rīmeni varēja aizdzīt prom. Vai tiešām jau 8 gadus nekas cits nav kā- Kreipāns, Melderis un Rīmenis? Labi, ka Tripāns nekomentē, tad vispār laikam nāktos pa krievu kanāliem skatīties attiecīgās pārraides.
Negribi iet pakomentēt,Tev liekas tas ir vienkārši? paprovē! Lai kā arī man Rīmenis nepatiktu,bet Māris Štronbergs,Māris Štronbergs,Māris Štronbergs,kamēr tas strādā,man nekas nav pret.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-08-13 00:42, pirms 13 gadiem
Ķivere rakstīja: Kaut kāds stulbs noslēgums, angļiem ar fantāziju laikam problēmas.
Džordžam Maiklam nebija ne vainas,tikai dziesmas vajadzēja samainīt vietām.

     [+] [-]

, 2012-08-13 00:43, pirms 13 gadiem
Ķivere rakstīja: Kaut kāds stulbs noslēgums, angļiem ar fantāziju laikam problēmas.
Noslēgums,tās jau tomēr ir atvadas ......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-08-13 00:54, pirms 13 gadiem
Ķivere rakstīja: Kaut kāda prasta diskotēka ar hītiem no radio!
Tu neko no mākslas nesaproti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-08-13 01:13, pirms 13 gadiem
Ķivere rakstīja: Sportisti nabadziņi laikam gaida kad tas murgs beigsies un varēs iet prom! Kaut kāds murgs.
Nu beidz,tie ir viņu svētki un koncerts ir ļoti foršs,Tu laikam esi par jaunu tam,man ļoti patīk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-13 01:20, pirms 13 gadiem
Nu bet šovs?Tev to nesaprast.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-08-13 08:23, pirms 13 gadiem
Labi ,ka ASV savāca visvairāk zeltiņus,nevis ķīnieši ,vai krievi.Labs panākums arī britiem ,bet vāciešiem ir ,kur tiekties,jo beidzamajā laikā apvienotā Vācija pat tuvu netiek VDR un VFR panākumiem sportā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-13 09:54, pirms 13 gadiem
Šoreiz mūsu olimpiešu sniegums nav pats izcilākais un tas nu ir fakts. Paldies par šīm medaļām jo savādāk būtu izgāšanās.

     [+] [-]

, 2012-08-13 09:54, pirms 13 gadiem
Aizmirsi vēl Vācijas vesermetējas kļūdaini neieskaitīto bronzas mēģinājumu, kuru tik labu laiku pēc sacensību beigšanās ieskaitīja un piešķīra godam nopelnīto bronzu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-13 10:05, pirms 13 gadiem
Willis rakstīja: Pilnīgi nepiekrītu. Jebkura vieta/medaļa, jebkādā sporta veidā priekš Latvijas ir ļoti augsts sasniegums!
Tas jebkurai valstij ir augsts sasniegums. Taču zelts ir zelts un pēc tā arī dala vietas kopvērtējumā.

     [+] [-]

, 2012-08-13 10:10, pirms 13 gadiem
Normala lapa, principa pec var visam piesieties.. Kapec soferim ar tiesibam risket k-kadu babu del? Un nez ar kuru galu pasi indiesi domaja to mulki tur palaizot..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-13 14:47, pirms 13 gadiem
Interesanti, ka kopš neatkarības atgūšanas Latvijai ir 16 medaļas. 15 ir vīriešu, bet tikai 1 sieviešu konkurencē.

     [+] [-]

, 2012-08-13 15:00, pirms 13 gadiem
Lielvalstu trio:OS Pekinā
1.ASV 36z+38s+36b 110 pret Londona 46+29+29 104
2.Ķīna 51+21+28 100 pret Londona 38+27+22 87
3.Krievija 23+21+29 73 pret Londona 24+25+33 82

No lielā trio Krievi ir kāpuši par 9 medaļām,ASV un Ķīna attiecīgi -6 un -13.

     [+] [-]

, 2012-08-13 20:49, pirms 13 gadiem
Guntars 19 rakstīja: Lielvalstu trio:OS Pekinā
1.ASV 36z+38s+36b 110 pret Londona 46+29+29 104
2.Ķīna 51+21+28 100 pret Londona 38+27+22 87
3.Krievija 23+21+29 73 pret Londona 24+25+33 82

No lielā trio Krievi ir kāpuši par 9 medaļām,ASV un Ķīna attiecīgi -6 un -13.
Un kāds ir kāpums/kritums zelta medaļu (uzvaru) ziņā?

  -1 [+] [-]

, 2012-08-13 22:02, pirms 13 gadiem
nu ja OS būtu iekļauts sieviešu fintness - mums būtu vismaz vēl viena medaļa. lūk, kas par skaistuli: LV Fintesa zvaigzne Karīna: Krusttēvs.com

     [+] [-]

, 2012-08-13 22:47, pirms 13 gadiem
pipars555 rakstīja: Nu bet šovs?Tev to nesaprast.
kam tu to rakstīji?