Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:143, Did:0, useCase: 3

Klupiens pret slovēņiem

Jānis Pārums

Latvijas U-20 hokeja izlase šovakar neparādot savu labāko sniegumu pasaules 1. divīzijas čempionātā ar 2:3 bija spiesta atzīt Slovēnijas vienaudžu pārākumu.

Pirmo trešdaļu abas komandas aizvadīja līdzīgā cīņā, ik pa laikam apmainoties ar noraidījumiem un vērā ņemamiem uzbrukumiem. Vairāk gan spēle noritēja laukuma vidusdaļā un reālu vārtu gūšanas iespēju ne Latvijai, ne Slovēnijai nebija.

Pirmās trešdaļas izskaņā noraidījumu nopelnīja slovēnis Jakobs Basanese, taču līdz pārtraukumam iespēju atklāt rezultātu neizdevās.

Toties otrā trešdaļa iesākās teicami – jau 11. sekundē, pēc Andra Džeriņa piespēles savus trešos vārtus čempionātā guva Artūrs Ozoliņš, panākot 1:0. Turpmākās sešas minūtes gan izvērtās murgā, jo atrodot "caurumus" Latvijas izlases aizsardzībā, slovēņi prata panākt ne tikai neizšķirtu, bet arī izvirzīties vadībā. Otrais panākums tika gūts brīdī, kad uz noraidīto soliņa atrādās Oskars Cibuļskis.

1:2 nudien nebija tas rezultāts, kas apmierinātu pašus Latvijas izlases hokejistus, trenerus un galu galā – arī līdzjutējus. Pūles atspēlēties vainagojās spēles 36. Minūtē, kad saspēlējoties Artūram Kuldam, Kasparam Daugaviņam un Andrim Džeriņam, trešais guva vārtus, panākot izlīdzinājumu – 2:2.

Labas saspēles slovēņu vārtu priekšā latvieši veidoja trešajā trešdaļā, taču allaž tām pietrūka skaista noslēguma - uzbrukuma beigu fāzē vienmēr kaut kas izdevās ne tā kā iecerēts. To, ko nespēja latvieši, izdarīja Slovēnijas hokejisti, 54. minūtē, vairākumā, atkal izvirzoties vadībā - 2:3.

Pēdējās minūtēs Latvijas U-20 hokejistu pārsvars bija nospiedošs, ko veicināja arī slovēņu noraidījumi un vārtsarga nomaiņa pret sesto laukuma spēlētāju, taču dramatiskā spēles izskaņā, lai gan iespējas bija, neizšķirtu izraut neizdevās. Latvieši šoreiz bija spiesti doties no laukuma ar nokārtām galvām - 2:3.

Pasaules čempionāts hokejā U-20 izlasēm.
1. divīzija. B grupa. (13. decembris).

Latvija – Slovēnija 2:3 (0:0, 2:2, 0:1)
Vārti: 20:111:0 A. Ozoliņš (Džeriņš, vair.), 24:55 1:1 Zidan (Jeglic, Selan), 26:00 1:2 Golicic (Mursak, Erman, vair.), 35:15 2:2 Džeriņš (Daugaviņš, Kulda), 53:50 2:3 Tosic (Potocnik, vair.)
Soda minūtes: 10:16
Metieni: 25:24
Vārtsargi: Enkuzens - Pintaric

Pasaules U-20 čempionāts hokejā.
1. divīzija. B grupa.
Turnīra tabula.

1. Baltkrievija 2 2-0-0-0 9:3 6*
2. Slovēnija 2 1-1-0-0 7:5 5
3. Latvija 2 1-0-0-1 11:6 3
4. Ungārija 2 1-0-0-1 7:5 3
5. Lielbritānija 2 0-0-1-1 5:9 1
6. Francija 2 0-0-0-2 4:15 0

* - vieta, izlase, spēles, uzvaras, uzvaras pagarinājumā, zaudējumi pagarinājumā, zaudējumi, gūto un ielaisto vārtu attiecība, punkti

Izmantotie resursi:
www.iihf.com
Foto: Romualds Vambuts

  +8 [+] [-]

, 2007-12-13 21:59, pirms 18 gadiem
nekas nav zaudets,buus labi!!

  +1 [+] [-]

, 2007-12-13 21:59, pirms 18 gadiem
tas i psc ...
Nav vārdu, momenti 7:4, vnk nav kkas.

  -1 [+] [-]

, 2007-12-13 21:59, pirms 18 gadiem
izsaku liidzjuutiibu Latvijas faniem...

     [+] [-]

, 2007-12-13 21:59, pirms 18 gadiem
zeel...

  -2 [+] [-]

, 2007-12-13 22:00, pirms 18 gadiem
Dārgie komentētāji lūdzu ieturiet konsekvenci un kārtīgi paslavējiet izlases sniegumu arī šodien. Šodien ne sliktāk kā vakar spēlējam aizsardzībā, ne sliktāk kā vakar - uzbrukumā, arī vārtsargs darbojas tik pat pārliecinoši. Piespēles tāpat kā vakar neprecīzas, garās piespēles neviens uzņemt nevar.
Žēl, ka Daugaviņa labo sniegumu aizēno pārējo komandas biedru absolūtu impotence - sajūta tāda, ka pēc labas Daugaviņa piespēles partneris īsti nezina, ko darīt.
Vai tad U- 20 nav attīstījies normāls metiens aizsargiem, ka nevar puslīdz precīzi uzbliest pa vārtiem no tāluma?
A. Dzeriņš acīmredzami tendēts uz vārtu guvuviem, jo kā gan savādāk izskaidrot, ka jau otro spēli pēc kārtas mēģina vārtus gūt arī ar kāju. Varbūt lai nākošreiz paņem rokās un met vārtos.
Slēpts komentārs: Mandaliina

  +1 [+] [-]

, 2007-12-13 22:00, pirms 18 gadiem
Spēle kurā uzvarēt varēja kā viens tā otrs

     [+] [-]

, 2007-12-13 22:00, pirms 18 gadiem
nau nekaads kauns...

normaali kapaajaa...

beet nebiijaa muusu dienaa sodien....

ganjau naakamreiz panjemsim...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: lebron12

  +4 [+] [-]

, 2007-12-13 22:00, pirms 18 gadiem
gan jau ka būs......

 +16 [+] [-]

, 2007-12-13 22:00, pirms 18 gadiem
Daugavins dalija lieliskas piespeles... nebija, kas izmanto..

 +13 [+] [-]

, 2007-12-13 22:00, pirms 18 gadiem
peedeejaas 2 minuutes skudrinas skreeja.. zeel..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2007-12-13 22:00, pirms 18 gadiem
beigās emocijas bija nepajokam

  -4 [+] [-]

, 2007-12-13 22:00, pirms 18 gadiem
Tā jau zināju!!!! Kad bija šie Ogrē tad jau redzēju ka nekas tur nespīd!!! Bet nu neko jācīnās līdz galam!!! Moš paveicas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2007-12-13 22:01, pirms 18 gadiem
Besiiga 2. un 3. treshdaljas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2007-12-13 22:01, pirms 18 gadiem
Nu ko? Latvijas hokeja zvaigznes, zvizdec.

  +1 [+] [-]

, 2007-12-13 22:01, pirms 18 gadiem
Kas tas par stulbu virsrakstu,itkā autors gaidītu vairākus klupienus izlasei!!!!!!!!!!!!!!! Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  +3 [+] [-]

, 2007-12-13 22:01, pirms 18 gadiem
pēdējie uzbrukmi labākie

  +5 [+] [-]

, 2007-12-13 22:01, pirms 18 gadiem
zeel...,bet nekas naw zaudeets es vismaz taa ceru

  -2 [+] [-]

, 2007-12-13 22:01, pirms 18 gadiem
nja, bija labas iespeejas guut vaartus..zheel, ka neizdevaas taas izmantot, bet taapat ticu puishiem - 6dien buus uzvara..

  +2 [+] [-]

, 2007-12-13 22:01, pirms 18 gadiem
Shaadai komandai kaa Latvija nav ko dariit augstaakajaa diviizijaa, to jau es paredzeeju vakar peec tik drausmoniigaas aizsardziibas un kljuudaam, kuras shodien pat bija vairaak. Taa pamazaam Latvijaa hokejaa saak iestaaties regres, jau sloveenija ir speeciigaaka par Latviju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2007-12-13 22:01, pirms 18 gadiem
Tapat jānorāda, ka tāds sniegums, kādu varēja vērot šodien un vakar, ir ļoooooti tālu no nepieciešamā (augstākajā divīzijā). Ar šādu spēli tur tiešām nav ko darīt, diemžēl.

  +3 [+] [-]

, 2007-12-13 22:01, pirms 18 gadiem
Dzerins Daugavins labākie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2007-12-13 22:02, pirms 18 gadiem
nez ko treneris tagad mainīs, kko vajadzētu,ja rezultāts šāds..
bet nu lai puiši turas uz nākamajā spēlēm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2007-12-13 22:02, pirms 18 gadiem
Cīnijās kā īsti goda vīri

  +5 [+] [-]

, 2007-12-13 22:03, pirms 18 gadiem
ar taadu metienu precizitaati nav iespeejams uzvareet!

  +1 [+] [-]

, 2007-12-13 22:03, pirms 18 gadiem
vareeja redzeet ka nu nelidoja un viss ripa sloveenju vartos

  +3 [+] [-]

, 2007-12-13 22:03, pirms 18 gadiem
A ko var gribēt, ja visu spēli pa hodu slovēņi bija labāki?! Un sliktākais jau ir tas, ka nevis idividuāli labāki, bet labāk sagatavojušies spēlei.
Kamēr mūsējie šķiet paši domā, kā pēc iespējas skaistāk nospēlēt, tikmēr slovēņi spēlē ļoti vienkārši, toties precīzi. Žēl.
Problēmas ir tās pašas, kas pieaugušo izlasei, kurai arī kopš Kurres laikiem šķiet nav nekādas taktikas, bet spēle uz emocijām, kas bieži izpaužas nezināšanā, kā spēlēt.
Kā mēs spēlējam aizsardzības zonā?! Tas taču ir vienkārši pisec - slovēņi slido kur un kā grib, ja neizdodas pārtvert piespēli, tad slovēņi viegli tiek pie sitiena.

     [+] [-]

, 2007-12-13 22:03, pirms 18 gadiem
gribētu redzēt to momentu, kas bija pus mīnūti pirms beigām, jo man nepieleca kā tur varēja neiemest

  -1 [+] [-]

, 2007-12-13 22:03, pirms 18 gadiem
briesmiigi kaa izdomaaju paskatiities taa zaudee
Tiesam kludu daudz aizsardzībā.. ehhh

Bet buusim optimisti gan sanemsies

  -2 [+] [-]

, 2007-12-13 22:03, pirms 18 gadiem
ticiet man pagaidiet vēl 5 gadus tak tik jūs tik tiešām zināsiet kas ir klupiens latvijas izlasē... un zaudēsim ne tikai slovēņiem un baltkrievus vispār par all-star izlasi uzskatīsim...

  -3 [+] [-]

, 2007-12-13 22:03, pirms 18 gadiem
Kaa vajadzeeja uzlikt uz sloveenjiem totalizatorā Eh. Tādu pikji vareetu iekaast.

Bet nu jā, žēl mūsējo. Bet malači, ka cīnījās līdz pēdējai sekundei.
Vēl panjemsim priekšā pārējos.

  -1 [+] [-]

, 2007-12-13 22:03, pirms 18 gadiem
kur taaa var visu laiku kluudiities es nezin, Sloveenija vareej sasist daudz vaartus,vnk mums paveicaas!!! un vsp tad kad muuseejie ir vairaakumaa jalaiz daugavinja 5 un laukuma! nu zeeel!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2007-12-13 22:03, pirms 18 gadiem
Nu ja vakar visi bļāva urā tad šodien kaut kā gribētos arī pretējo pusi apklusināt , jo labāk klupiens šodien nekā pret baltkrieviem, belariem sestdien jāuzvar slovēņi un tad atkal viss būs tikai mūsu rokās.

  -2 [+] [-]

, 2007-12-13 22:04, pirms 18 gadiem
esmu vīlies!!!
:p

  +1 [+] [-]

, 2007-12-13 22:04, pirms 18 gadiem
Viss bija normali , es domaju ka jus pashi redzejat ka musejie nespeleja sliktak ka vakar vnk nekrita iekshaa un ari slovini man vismaz likas atri un precizi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2007-12-13 22:05, pirms 18 gadiem
necenties...tapt virsraksts liecina ka būs vel....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2007-12-13 22:05, pirms 18 gadiem
Atskaldit Zemļinski

  +1 [+] [-]

, 2007-12-13 22:05, pirms 18 gadiem
Un vēl par šitādu brāķa hokeju jāmaksā 5 Ls . Tas taču nav nopietni. Nevajag te pārmest autoram par virsrakstu- piedzīvos arī vēl ne vienu vien klupienu, ja tā spēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-12-13 22:06, pirms 18 gadiem
ja godigi esmu dusmigs uz puishiem itka saprotu ka var neveikties bet tomer wienmer pedejas minutes kad ir shads speles liktenis wienmer tieshi tad paradas kas ir isstaas zvaigznes un spej atbildiibu uznjemties..she jums bija nenormali saulite cilatais daugavinsh staveja uz vietas padewa tik wisiem,neko pac istaja bridi kad tiehsi waig neizdarija..... parejie ari tik dod wisiem pec kartas grib citam uzvelt atbildibu....aizsardziba wnk wnk no koments..zhel musu vartsargu...fantastisks potencials,talants sloveenju vartsargam....varbuut esmu parak skarbs,ta4u ari wakar kad uzwareja ipashi necelu saulite musejos jo redzeju kada ir aizsardziba...ljoti ceru ka Maticins kartigi nostrostes musejos tagad un nakoshaja spele paradisim ka ta bija nejaushiba ka kadam zaudejam...zhel,zhel.........un wel wai latvijai ir iespejas wel uzvaret sho diwiziju,bet newis tikai tada gadijuma ka kada no stiprajam zaude vajakam bet wispar wai ir izredzes?...

  +2 [+] [-]

, 2007-12-13 22:06, pirms 18 gadiem
Labais, beidzot ir pienaacis tik ilgi gaidiitais laiks, kad saakam padraazt itaaljiem, sloveenjiem un citaam hokeja "lielvalstiim". Nu es jau nesaku, ka Latvija taada ir, bet, protams, kirovs taa veel joprojaam uzskata. Uzbrukuma speeleetaaji itkaa ir okej, bet vinji vairaakumos paaraak daudz kombinee un nemet pa vaartiem. Nu es nesaprotu, shito stulbo spiitiibu - ja neredz, ka neiet cauri, tad nafig turpinaat tur kombineeties liidz tukshiem vaartiem. Un atziistiet - vaartsargi mums arii nav tie labaakie. 1.zaudeetajos vaartos varbuut vinjsh nebija tik vainiigs, kaut arii vareeja to visu ripas piespieshanas procesu aatraak izdariit. 2.golaa gan bija Enkuzeena kljuuda. Un ar taadaam kljuudaam aizsardziibaa pret baltkrieviem nu galiigi nebuus, ko dariit.

  +3 [+] [-]

, 2007-12-13 22:06, pirms 18 gadiem
te nu ir fani...uzvar celj makonjos, zaud nod...s kauns par jums, jus neesat fani

  +2 [+] [-]

, 2007-12-13 22:06, pirms 18 gadiem
gudraa tauta...
kaa parasti zin kaa vajadzeeja dariit....

     [+] [-]

, 2007-12-13 22:06, pirms 18 gadiem
Izskatījās ,ka šodien mūsējie tādi lēni un nevarīgi!!! Slovēņi spēlēja daudz azartiskāk un ātrāk! Nu nekas vēl nav noticis,jācīnās tālāk un jāaizmirst šī spēle,gan jau chaļi vēl parādīs labu hokeju!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2007-12-13 22:06, pirms 18 gadiem
Edgar , redzi, tomēr vajadzēja uzlikt uz slovēnijas uzvaru!

  +1 [+] [-]

, 2007-12-13 22:07, pirms 18 gadiem
atcereesimies arii ka nav taadu "ripa negaaja vaartos", jeb- sliktam dejotaajam pashi zinaat kas traucee visvairaak

  -4 [+] [-]

, 2007-12-13 22:07, pirms 18 gadiem
Bļin, visi nolicēji ejiet di.r.st, nepatīk neskaties.

Malači džeki, cīnijās, bet es saku, pietrūkst paša nobeiguma. Un kurš gudrais man paskaidros kapēc tos vārtus no gaisa neieskaitija ?!

  -2 [+] [-]

, 2007-12-13 22:07, pirms 18 gadiem
Pilnīgi piekrītu tiem kas saka ka mūsu vieta ir tur kur mēs esam! Nu nevaram mēs tikt tajā augstākajā divīzijā!~Unja arī tiekam tad priekškam? Lai kanāda mūs sabāztu 9;3 Nevajag mums to! Tad jau labāk papriecāties par uzvarām (Piem. vakardienas spēle) nekā visa čempja laikā vieni zudējumi un nekāda prieka!!!! MŪSU VIETA IR TEPAT PIE FRANCHIEM UN LīDZīGāM KOMANDāM!!!

     [+] [-]

, 2007-12-13 22:08, pirms 18 gadiem
Jā, augstākam līmenim Latvijas komandā atbilst, labi ja pāris spēlētāju un nav ko raudāt..rezultāts ir likumsakarīgs..,slovēņi bija labāki....

     [+] [-]

, 2007-12-13 22:08, pirms 18 gadiem
Paldies Jāni,ka nomainīji divdomīgo raksta nosaukumu!!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2007-12-13 22:08, pirms 18 gadiem
ja haigi sudigi

  -1 [+] [-]

, 2007-12-13 22:08, pirms 18 gadiem
Daugavinsh priecee, ljoti labi paarredz laukumu un piespeeles tieshaam fantastiskas, tik zheel ka partneri neizmantoja (
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-12-13 22:09, pirms 18 gadiem
Godiigi sakot sloveenji ir tik tieshaam speeciigaaki, izsturiiba lielaaka, paardomaataaka speele, lielaaks aatrums un meistariiba, to pieraada arii metienu skaits pa vaartiem, kur sloveenji ir metushi vairaak un rezultaats, latvieshiem tur bija viena haljava. Pret baltkrieviem diemzeel muuseejiem nebuus ceriibu nekaadu. Ar triis speeleetaajiem, kas kautko prot speeli panjemt nevar, juutu liidzi Daugavinjam, Dzerinjam un veel Ozolinjam, ka pareejie komandas biedri vinjus nesaprot, bet tikai paarprot, attiecinaams uz piespeelju neuznjemshanu un norakshanu!

  +2 [+] [-]

, 2007-12-13 22:09, pirms 18 gadiem
Pievienojos kasagrandem - šodien uzvarēja stiprākie, nekas traģisks nav noticis, vienīgi nu esam arī daļēji atkarīgi no tā kā nospēlēs pārējie. Cerams ka džeki un treneri izdarīs pareizos secinājumus. Ar šādu spēli savā zonā nekur netiksim un arī nevajag tikt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2007-12-13 22:10, pirms 18 gadiem
bet prieks par daugavinu!

  +1 [+] [-]

, 2007-12-13 22:10, pirms 18 gadiem
labaaak nekomenteeshu.......
gaidu naakamo speeli un ceru ka shameejie aizmirsiis kas shodien notika.....

     [+] [-]

, 2007-12-13 22:10, pirms 18 gadiem
galīgi nesakarīga spēle,domāju ka slovēņi bij gatavāki par mūsējiem šai spēlei un viņi presingoja pa visu laukumu tāpēc mūsējie tā kļūdījās,tāpēc piespēles nesasniedza vēlamo!

     [+] [-]

, 2007-12-13 22:10, pirms 18 gadiem
Renox-ar augstu paceltu nūju nedrīkst sist vārtos ripu,vēl jo vairāk trāpīja vārtsargam pa cepuri,a ko darīt!!!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2007-12-13 22:10, pirms 18 gadiem
saeima jau atlaista

     [+] [-]

, 2007-12-13 22:11, pirms 18 gadiem
jaa, bet kaa vinji priecaajaas

  -3 [+] [-]

, 2007-12-13 22:11, pirms 18 gadiem
ar šādu spēli zaudēsim gan ungāriem gan baltkrieviem.....pēdējie vienkārši mūs sagraus

  +1 [+] [-]

, 2007-12-13 22:11, pirms 18 gadiem
Malači ka cīnijās līdz galam!!! Par to paldies...
bet kopumā tomēr var just, ka izlasē nav puslīdz vienlīdzīga līmeņa!!!
daži spēlē ļoti labi, citi krietni netur līdzi un tāpēc nesanāk kopējā spēle, ja pretinieki spēj turēties pretī!!!
Bet mūsējie kopumā bija labāki!!
Sarauj, Latvija!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2007-12-13 22:12, pirms 18 gadiem
Starp citu LHF Daugaviņa vecākiem uz pirmo spēli bija iedevuši vietas otrajā balkonā....nu tas jau arī ir zināms līmenis.

  +1 [+] [-]

, 2007-12-13 22:12, pirms 18 gadiem
nu žel ka tā tagad jaņem visas atlikušās

     [+] [-]

, 2007-12-13 22:12, pirms 18 gadiem
sad, so sad
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2007-12-13 22:13, pirms 18 gadiem
Nav ko niideet, Sloveenji zaudees Belariem un viss buus kaartiibaa!

     [+] [-]

, 2007-12-13 22:13, pirms 18 gadiem
Kur mans koments ? Psc

  -2 [+] [-]

, 2007-12-13 22:13, pirms 18 gadiem
Gribēju vēl biebilst, ka veiksmes mus šodien bija maz, nu jatā var teikt!!!! Turklāt slovēņiem nedaudz tomēr paveicās!!!

  -1 [+] [-]

, 2007-12-13 22:14, pirms 18 gadiem
kicker92, es saku, ka varu saderēt ka par hokeju zinu ja ne vairāk, tad tik pat daudz cik tu. Ibio, NHL no gaisa bieži liek iekšā.

  +1 [+] [-]

, 2007-12-13 22:14, pirms 18 gadiem
njaa... spēli diemžēl neredzēju! Bet gandrīz jebkuram no mums bija iespēja spēlēt hokeju un spēlēt izlasē, tagad visi gudri... Nav nemaz tik viegli spēlēt augstā līmenī, tā kā cepuri nost, ka džeki aizstāv savu valsti!!! Malači, no zaudējumiem jāmācās uzvarēt.

     [+] [-]

, 2007-12-13 22:14, pirms 18 gadiem
Te nu bij,un izbij... ļoti švaki nospēlēja.Vairākums katastrofāls. Nu,tādas kļudas pieļauj nekas turpmāk labs nebūs gaidāms. Paši vien vainīgi,nedomāju,ka tie lielākie vaininieki bija aizsagi un vārtsargs. Ar to bija jau no paša sākuma jarēķinās,ka katrā spēlē tiks ielaisti pa 2 līdz 3 vārtiem. Ar to jārēķinās un pašiem jāiemet vairāk....Jo šas modelis ir tipiski uzbrukuma stilā,tā kā vainīgi bija uzbrucēji,kas visu kāsa.(visa komanda nospēlēja slikti) Daugaviņš(viduvēja spēle,lai neteiktu ko citu,liderim ir arī jāiemet...) Tagad tikai brīnums var ko mainīt!!!

     [+] [-]

, 2007-12-13 22:15, pirms 18 gadiem
kicker92 - vins jau neiesita, centās izķeksēt ripu, mūsējais pats vainīgs ka deguns pie zemes un pavilka ripu zem sevis

  +3 [+] [-]

, 2007-12-13 22:15, pirms 18 gadiem
vakar celat debesis , sodien nolidzinat gar zemi ...
latviesu publika... phu

  -1 [+] [-]

, 2007-12-13 22:15, pirms 18 gadiem
kivi vai LV izlases otros vārtus nevarētu nosaukt par veiksmi? Un vai slovēņiem tā nav neveiksme?
Viņi ļoti labi darbojās aizsardzībā...nepamanīju nevienu loti veiksmīgu epizodi viņiem

     [+] [-]

, 2007-12-13 22:16, pirms 18 gadiem
nu tas ir.....!!

  +3 [+] [-]

, 2007-12-13 22:16, pirms 18 gadiem
Blaaviens, kurš vēl te brauc virsū Daugavai?!!! Džeks dod piespēles vieiem pēc kārtas, bet vietējie mūdži nevar tukšos vartos iemest no pusmetra attāluma! Kaut kādi tirliņi vēl pārmet šim pižona tēlošanu! Bulšits... Lai nu kā, bet Daugavas priekša cepuri nost - īstenībā viņs te varētu Ovečkinu tēlot un prasīt, lai visi spēlē uz viņu, bet viņš tiešām centās kopējās lietas labā...

     [+] [-]

, 2007-12-13 22:17, pirms 18 gadiem
Nu nezinu, ko te daudzi tā slavē Daugaviņu, manuprāt ne ar ko par citiem labāks nebija(kur saskatīja tās lieliskās piespēles???, šodien viņš piespēlēs pārāk bieži kļūdījās..). Vakar katrā ziņā viņš spēlēja labāk

     [+] [-]

, 2007-12-13 22:19, pirms 18 gadiem
to marissjomkans

Tu pa radio spēli klausījies?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-12-13 22:20, pirms 18 gadiem
Suudiigi, bet nu cerams ka no shitaa pratiis kaadu maaciibu izlobiit un ko mainiit, veel viss priekshaa -ja gadiijumaa aizmirsushi esat tad LV izlaseem vienmeer visu patiik bik sarezgjiit, taa teikt, intrigai

  +2 [+] [-]

, 2007-12-13 22:21, pirms 18 gadiem
HALLO!!!
Te ir runa par izlasi kopumā, nevis par Daugaviņu!!!
Viens cilvēks spēles neuzvar un nezaudē...

  -1 [+] [-]

, 2007-12-13 22:21, pirms 18 gadiem
Ja kāds šeit skatoties spēli nepamanīja, ka Daugaviņš šajā spēlē bija labākais Latvijas izlases sastāvā, tad viņam vajadzētu iet pārbaudīties pie acu ārsta. Savukārt, ja ar acīm tiešām viss ir kārtībā, tad jūs varētu sevi vienkārši nosist ar gludekli.

  +2 [+] [-]

, 2007-12-13 22:21, pirms 18 gadiem
baigi uzdeva pa nerviem...Daugava liidz peedeejaam centaas glaabt, padodot(visai labas)piespeeles!
Zeel patieshaam zeel...ljoooooti daudz kljuudu!
bet nenosodiisim puishus, tagad galvenais ir sanjemties un paareejaas speeles nospeeleet godam...
Ceriibinja(lai vai kaada), bet ir- ka vareetu muuseejiem uzspiideet veiksme!

Turaas, mees ar jums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2007-12-13 22:22, pirms 18 gadiem
blaaaa... atkal sākās. tie paši, kas vakar slavināja, tagad kunkst un apdirš! da idiņi Jūs visi pārgudrie! es pēc spēlēs arī nodomāju "lohi"!... tomēr šitā nokrāmēt kā te visi hokeja speciālisti izpildās... nuuu... ja jau tik gudri esam, tad uzvelkam slidas un parādām. mutes būtu turējuši! varu saderēt ka 90% no šiem komentētājiem vispār uz slidām nav stāvējuši. ejat un apdiršat LV peldētāju izlasi par to ka nav pasaules desmitniekā! bet nē... visi klusē, jo peldēt prot katrs un saprot, ka sunīti nav tas pats, kas čempionātos piedalīties.
kauns par tādiem atbalstītājiem.
Slēpts komentārs: Martins11

  +1 [+] [-]

, 2007-12-13 22:24, pirms 18 gadiem
Man gan izskatījās ka musējie galīgi necentās un gaidīja ka uzvara atnāks pati par sevi. Tikai spēles beigās, kad sāka pakaļa svilt, sāka riktīgi censties bet bija jau par vēlu.

     [+] [-]

, 2007-12-13 22:25, pirms 18 gadiem
Latvijas izlases lielākās problēmas:
1) biežās treneru maiņas (treneri bez pieredzes);
2) aizsardzībā, neprasme spēlēt pozocionālu hokeju (spēlētāji nezin vai sūdīgi saprot, kur jāatrodas noteiktā spēlēs momentā un kas jādara);
3) uzbrukumā, reti met pa vārtiem ("kerča" sindroms);
4) uzbrukumā, bakstīšanās aizvārtē un laukuma stūros;
u.c.

     [+] [-]

, 2007-12-13 22:26, pirms 18 gadiem
autors riktīgs čalis

  +3 [+] [-]

, 2007-12-13 22:27, pirms 18 gadiem
Slovēņi katrs par sevi atsevišķi nebija labāki, bet kā komanda izskatījās labāk, jo varēja redzēt, ka ir spēles plāns un disciplīna, ko tas nozīmē?! Ka jāskatās treneru virzienā. Kas ir Maticins? Pirms tam trenējis Rīga2000, tik neveiksmīgi, ka viņu ātri atlaida, tas laikam arī viss... Bet darbiņu džekam vajadzēja atrast un piespēlēja Kira amatu - vadīt U-20. Maksis vienkārši tam vēl nav gatavs. Ja gribēja ņemt savējo kadru, kas it kā vēl nesenās atmiņās, tad labāki kandidāti ir kaut vai Vītoliņš, kas asistē Znarokam lielajā izlasē un vēl kaut kur laikam kā trenris ņemas, Beļavskis - pēc manām domām ideāls variants, inteliģents, nu jau treneris ar pieredzi, trenējis Alsvenska ļoti laba līmeņa klubu, asistējis Kurrem un tad vēl kaut vai Igoru Pavlovu, kas Vācijā kaut ko ar trenēšanu nopietni ņemas, bet ne jau nu Maksi, kura pieredze bija tikai sūdīgi vadīta Rīga2000...

  +1 [+] [-]

, 2007-12-13 22:27, pirms 18 gadiem
Skumīgi protams, bet neko darīt! LV šodien arī nespēlēja to labāko spēli! Slovēņi ar diezgan labi bija! Bet vēl viss nav zaudēts!

Turnīra turpinājums:
1) Pašiem jāuzvar Anglija un Ungārija
2) Jācer, ka slovēņi zaudē Baltkrieviem
3) Pašiem, cerams izšķirīgajā spēlē par 1.v, jāuzvar BLR!

SARAUJ LATVIJA!!!

  +2 [+] [-]

, 2007-12-13 22:28, pirms 18 gadiem
Čaļi, neārdaties.
Slovēņi vinnēja britus papildlaikā, tagad šamējiem ir ar divām uzvarām 5pts. Ja šamējie pazaudē BLR vai kam citam, tad atkal viss ir mūsu pašu rokās.
Nekas traks nav noticis - uzvara atlikušajos mačos var dot iespēju būt pirmajiem. Viss vēl priekšā.

  +1 [+] [-]

, 2007-12-13 22:28, pirms 18 gadiem
nu slikti, bet nu neko, cerams belari izvilks slovēņus un paši slovēņi vēl kādam zaudēs, bet mūsējiem jāuzvar visi pārējie un belari; nu tāds ir sports, klupieni gadās dažādām izlasēm; bet lai tagad apd** u, nu nezinu; manuprāt nekas traģisks nav noticis, gan jau cits citu vinnēs un galu galā būs lielāka intriga par divīzijas uzvarētāju!

  -1 [+] [-]

, 2007-12-13 22:28, pirms 18 gadiem
Man patika šodienas Latvijas spēle. Bija pat labāka nekā vakar. Un vispār manuprāt Latvija šodien bija 'drusciņ labāka, bet paveicās slovēņiem - viss ir normāli!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2007-12-13 22:32, pirms 18 gadiem
Nu šitie čaļi laikam tik krutās komandās spēlējuši ka bez ripas spēlēt aizsardzībā NEVIENS NEMĀK, pilnīgs beztolks uz laukuma. Paldies dievam nebūs jāskatās kā nākamgad mūs kastrēs A grupā, ar šādu aizsardzību var vienu pašu Kerču uzlaist un viņš nosargās savus vārtus un vēl iemetīs. Vislabāk patika ceturtā maiņa kas vismaz kapājās no sirds. Redzēju atsevišķus spēlētājus, komandu nē...

     [+] [-]

, 2007-12-13 22:32, pirms 18 gadiem
napp

nee... raudi un pasaki vēl kādu lamuvārdu.
var redzēt cik daudz skolā esi apguvis. erudīts čalis.

     [+] [-]

, 2007-12-13 22:33, pirms 18 gadiem
Ha,,,tā normāla reakcija pēc zaudējuma. Tas pašsaprotams ir,ka uzvar,tad uz rokām nēsā,bet kad zudē,tad noliek! Un pa vienu dienu var savas domas mainīt,un spēlētājiem sakāp galva(ka nāks un visus apspēles)

  -2 [+] [-]

, 2007-12-13 22:33, pirms 18 gadiem
bus vien japaliek B grupaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2007-12-13 22:40, pirms 18 gadiem
Straka... Veciit, izdomaa, vai Tu slavee, vai nokakaa...

Straka, 2007-12-13 22:00
"Dārgie komentētāji lūdzu ieturiet konsekvenci un kārtīgi paslavējiet izlases sniegumu arī šodien. Šodien ne sliktāk kā vakar spēlējam aizsardzībā, ne sliktāk kā vakar - uzbrukumā, arī vārtsargs darbojas tik pat pārliecinoši. Piespēles tāpat kā vakar neprecīzas, garās piespēles neviens uzņemt nevar."

...
" Daugaviņa labo sniegumu aizēno pārējo komandas biedru absolūtu impotence"

...
Vai tad U- 20 nav attīstījies normāls metiens aizsargiem, ka nevar puslīdz precīzi uzbliest pa vārtiem no tāluma?

...
Un vēl par šitādu brāķa hokeju jāmaksā 5 Ls . Tas taču nav nopietni. Nevajag te pārmest autoram par virsrakstu- piedzīvos arī vēl ne vienu vien klupienu, ja tā spēles

  +4 [+] [-]

, 2007-12-13 22:47, pirms 18 gadiem
Ko lai saka 'gudrīši'. Izskatījās, ka mūsējie necīnījās, negribēja uzvarēt? Nevaru izturēt šito čīkstēšanu - esam tur, kur esam, uzvarēja stiprākie. Nepatīk neej neskaties, izslēdz televizoru un nelasi ziņas. Taču uzreiz pēc zaudējuma, kurā visi cīnījās, sākt lamāt, kritizēt - tas ir nožēlojami. Ko var darīt, ka mūsējiem nav super tehnika, ātrums un visas citas īpašības, kuras nepieciešamas zvaigznēm? Spēlē labākie - labāku nav. Tāds šobrīd ir hokeja līmenis Latvijā. Bet nē, protams, atrodas kādi, kuri 5Ls var samaksāt tikai tad, ja ir uzvara, neko citu viņam nevajag. Un bezšaubam, atradās atī šoreiz ģēniji, kuri izdomāja kaut ko uzmest uz ledus - Jūs ne tikai neesat fani, bet arī par cilvēkiem būtu grūti dēvēt.
Labi - veiksmi čaļiem, nekas vēl nav zaudēts - uz priekšu pēc nākamajām uzvarām un labām spēlēm! Turās!

  +2 [+] [-]

, 2007-12-13 22:47, pirms 18 gadiem
Tas viss liekas ir tik pazīstams un kaut kur redzēts. Paši zaudē spēles, kas obligāti jāuzvar, tad cer uz citu palīdzību, un beigās atkal paliek bešā...(Veču izlase) Nu ko lai saka - skola mums laba

     [+] [-]

, 2007-12-13 22:52, pirms 18 gadiem
abulis, vienā skolā gan mācījāmies kopā un kad viņš bija vēl mazs pamatskolnieks viņa brālis teica - ja nebus traumu- būs NHL vecis...es pats nepazinu...bet slavēju viņu - jo viņš labi spēlē.

Yurchix, esmu izdomājis un kritizēju komandu. To darīju arī vakar, bet mazākā mērā (un tas protams loģiski).

     [+] [-]

, 2007-12-13 22:56, pirms 18 gadiem
gustavs

ā, tu spried par manu inteliģences līmeni pēc tā, ka es pateicu vienu lamuvārdu ? tu gribi teikt, ka tu pats tos nelieto ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-12-13 23:02, pirms 18 gadiem
sloveenji bija labaaki gan disciplinas zinjaa, gan fiziskajaa sagatavotiibaa. rezultats likumsakariigs. par 80% var teikt, ka vilciens aizgaajis, bet sportaa visaadi gadaas.tagad jacer uz citu komandu veiksmeem/neveiksmeem.

  -1 [+] [-]

, 2007-12-13 23:03, pirms 18 gadiem
Lab LAtvija zaudēj bet vnī cīnijās! tas ir labi!bet tagad jadomā ko mums dos visi šie jaunie lielajai izlasei! varbut tikai lielas vilcejos var pieskaitit Daugaviņu Džeriņu un vel dazūs kas nākotnēspēlēs labi!Uzbruce'ji mums vienmēr būs labi!Bet tagad domājam kas lielajā izlasē vaidziģs ir stabils vārtsargs kā kadreiz Irbe atbrauc Latvija var jebko uzvarēt! Bet tagad mums tads ilgu laiku nebuš labi ka vēl Masalškis ir bet ariņav tāds kā irbe! KAd kadreiz skāti'jos jaunos tad baigi izcēlas JAnsons a tagad nezinu kur vins ir varbūt cēhija!

  +1 [+] [-]

, 2007-12-13 23:14, pirms 18 gadiem
To Napp
Labākais spēlē, kurā Latvija zaudē nu un tad. Un cik golus viņš pats iemeta? Par šo spēli nevajag saslavēt Daugaviņu. Bet vakardiena te ņe pričom.`Un ja pričom - tad tikai - sakāpa džekiem nedaudz galvā, arī Daugaviņam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2007-12-13 23:28, pirms 18 gadiem
Nu un ko man darīt??? Lamāties vai kā??? Nu, ibio, kā var šitik bezzobaini spēlēt aizsardzībā??? Neiet runa tikai par aizsargiem... nu kas tā spēlē mazākumā??? kas tas Maksis debīls ir? Lai paskatās, cik slovēņi aktīvi darbojās mazākumā. Mūsējiem nostājās kā četri stabi un gaida, ko slovēņi darīs... Tas ir nopietni? Saliktu mūsu uzbrukumu ar slovēņu aizsardzību, vot būtu komanda.

Cik Značox čaļiem ir iemācijis uzbrukumā kapāt, tik ir, no Maticina darba neredzu neko, darba augļi ir apaļa nulle.

Un kas ar tiesnesi??? Par ko Skvorcovam iedeva to izšķirošo divīti? Par to, ka viņš no slovēņa pa jibalu dabūja? varbūt kāds, kas skatījās pa TV atkārtojumus varētu pakomentēt šo epizodi...

vēl viena lieta, tiesa nezinu cik patiesa vai nē, bet viens čalis, kas sēdēja aiz SLO vārtiem teica, ka tas pēdējais moments pie viņu vārtiem esot bijis tāds šaubīgs, ka itkā varočix esot ripu no vārtiem jau izvilcis. Varbūt pa TV bija atkārtojumā redzams...

Kā vienmēr Daugaviņa piespēles bija nepārspējamas, bet nav kas viņas izmanto... UN kas tās par pauzēm, ko gaidas, pastardienu??? "Shodu" nemākam uzmest?

95% pašu vaina vien ir, bet SLO aizsardzība bija līmenī, ko nevar teikt par viņu uzbrukumu, jo pie mūsu kļūdu skaita viņi varēja vēl un vēl samest.

Nekas nāks jauna diena, jauna spēle un neizpaliks arī uzvaras, kas mums ir vajadzīgas trīs nākamajās spēlēs

     [+] [-]

, 2007-12-13 23:31, pirms 18 gadiem
jāizmanto savas iespējas gūt vārtus, tad viss būs labi.
Tie, kuri totalizatorā uzlika uz Slovēniju normāli uzvārījās

  +2 [+] [-]

, 2007-12-13 23:33, pirms 18 gadiem
Lipmans jau nu gan navv pie neka vainigs!!es too njemshu pie sirds!nevajag ta runat..nevajag jaunuu LHFprezidentu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2007-12-13 23:50, pirms 18 gadiem
VAIRAK JAMET PA VARTIEM, RIPA PATI IEJIES VARTOS...NEVIS VIENMER JAIZSPEELE UZ TUKSIEM VARTIEM

  +1 [+] [-]

, 2007-12-13 23:57, pirms 18 gadiem
"" ... Šodien daži spēlētāji nespēja pienācīgi noskaņoties, jo daļēji atradās vēl vakardienas mačā. ... Jauni puiši, kurus viegli ietekmē dažādas kļūdas un neveiksmes. Arī vakardienas rezultāts 9:3 jaunos spēlētājus šodien padarīja vieglprātīgus," pēcspēles preses konferencē atzina Maticins."

Nu un ko viņš ar to grib teikt??? Ka daļa vainas jāuzņemas arī viņam vai nē??? Viņam bija 15+15 min + vēl 30 sek, ko runāt ar spēlētājiem. OK, Jauni puiši, bet, ja reiz esi treneris, tad esi arī psiholohs un izmanto sev atvēlēto laiku, puišu savākšanai.

Mīļie ļautiņi, aizejiet uz LSPA spēlēm un paskatieties, kā znaroks pēc pirmās neveiksmīgi aizvadītās trešdaļas spēj savākt puišus, pats vēl katrā pauzē ārā pīpējot 5-10min. Ļauj puišiem pašiem pēc perioda izrunāties, tad pāris minūtes pirms nākamā perioda ieiet, pasaka savu sakāmo un lieta darīta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-12-14 00:23, pirms 18 gadiem
1. vārtiem gadījumā arī Kulda nedabūja assistu?

     [+] [-]

, 2007-12-14 00:35, pirms 18 gadiem
vot to es saucu par īstu hokeju! kas par emocijām!!! šoreiz tik tiešām pašpārliecinātība kļuva par klupšanas akmeni

  -2 [+] [-]

, 2007-12-14 00:49, pirms 18 gadiem
Da labi, paskatieties no kurām līgām nāk slovēņu spēlētāji - Elitserien, Kanādas juniori, Dānijas juniori... A mums - Samsunglīga... un Abrags ar Kasagrandi var mani nemēģināt pārliecināt, ka Samsunglīga ir stiprāka par Zviedrijas vai Kanādas junioriem... Tad kad vinnēja Narvu, tad vismaz bija džeki arī no spēcīgākām līgām, nekā tagad 3 spēlē Kanādā un viens Štatos, a pārējie kur pagadās...
Un Maticins nav treneris, nu nav. Spēles plānu var izpildīt tikai tad, ja viņš ir. Un kāpēc spēles vidū pie 1:2 bija jāņem pusminūte vēl joprojām nesaprotu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2007-12-14 00:57, pirms 18 gadiem
Yu-Gi-Oh

Da neiet te runa par Lielbritānijas uzvarēšanu, vienk slovēņiem bija ieborēts, ka jānoskaņojas pret LV un BLR,a mūsējie vakar pret Franciju izlikās, a pret Slovēniju, kuriem vismaz puse izlases spēlē līgās, kuras kotējas pakāpienu augstāk par Samsunglīgu vai Zviedrijas 4.līgu vairāk savākties nespēja... ja nevar 4reizes iemest tukšā vārtu stūrī, tad tā jau vairs nav neveiksme...

     [+] [-]

, 2007-12-14 01:17, pirms 18 gadiem
Izskatījās, ka puišiem pietrūksts svaiguma, spēka. Daudz par lēnu šodien viss notika laukumā, un slovēņi to izmantoja.

     [+] [-]

, 2007-12-14 01:27, pirms 18 gadiem
modriitis
.. Tad kad vinnēja Narvu, tad vismaz bija džeki arī no spēcīgākām līgām, nekā tagad 3 spēlē Kanādā un viens Štatos, a pārējie kur pagadās...

Tad kad vinnēja Narvā,arī 3 bija no Kanādas,1 no Zviedrijas,1 no Liepājas un pārējie no Rīgas.neredzu atšķirību,ja nu vienīgi treneris bija labāks

  +1 [+] [-]

, 2007-12-14 01:48, pirms 18 gadiem
Ir daži kas var priecāties par šādu spēli,viņi laikam ir slovēnijas fankluba slepenie biedri.Nožēlojami ,bet tāda ir realitāte.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2007-12-14 07:50, pirms 18 gadiem
Manā skatījumā divas ripas uz Enkuzēna sirdsapziņas, bet nevar noliegt, ka dažubrīd Enkuzēns glāba tā kā teorētiski var pieņemt, ka viņš savu darbu padarīja labi, lai gan neko īpašu neparādija, bet ko var gribēt no 19 gadīga vārtusarga??? Tā kā būs jau labi... Aizsardzībā nepatika Oskars Cibuļskis - it kā kapteinis un labākais aizsargs, bet spēlē sliktāk gan par Grundmani, gan par Kuldu, gan par Iļjiško (manuprāt vispār labākais aizsargs izlasē) un citreiz peiļauj kapteinim nepiedodamas kļūdas. Uzbrukumā vērpām visādas kombinācijas - bija skaisti un vajadzēja būt rezultātam, bet ko padarīsi ja tā ripa neiet iekšā vārtos? Tā jau malači, centās... kas attiecas par Daugaviņu tad šodien tas nebija tas Daugaviņš, kas vakar jo vakardien viņš vairāk darbojās komandas interesēs, bet šodien tikai dalīja piespēles kad bija jāmet līdz ar to nopūdelējot situāciajs kuras bija radītas... Neko nevar pārmest Džeriņam - malacis, bet no pārējām maiņām ļoti patika Gricinska un Jekimova spēle - malači. Man ir žēl, bet visvairāk man ir žēl pašu puišu, kas cīnijās "tikai" (tā te viens izteicās) emocijām un centās no sirds acīmredzot ja tā ripa negāja iekšā vārtos tad nebija lemts vinnēt šodien... škrobe par puišiem jo šitā atdot sirdi un dvēseli hokejam - to vairs nemāk par lielā izlase. Turās U-20 jūs esat labākie

  +2 [+] [-]

, 2007-12-14 08:23, pirms 18 gadiem
lukaz23,

ar vinni pret belariem vēl var nepietikt - belariem ir jāvinnē slovēņi, citādi pēdējā spēlē mēs braši dalīsim otro un trešo vietu...

     [+] [-]

, 2007-12-14 08:49, pirms 18 gadiem
Maticins jau nav vainīgs, ka viņu par treneri ielika. gribētos tikai uzzināt, kurš izdomāja trenerim bez pieredzes izlasi dot...

     [+] [-]

, 2007-12-14 08:54, pirms 18 gadiem
Parejas visas uzvaras, bet zel ka Sloveniem ari
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-12-14 09:45, pirms 18 gadiem
Buus labi, turam iikskkus....

  +3 [+] [-]

, 2007-12-14 09:54, pirms 18 gadiem
To Jānis_Bērziņš,

Skatos, ka pie apvāršņa parādijies jauns hokēja eksperts!

Par aizsargiem!
Pēc kādiem kritērijiem vērtē aizsargus?
Visiem zināms, ka pēc tā vai aizsargs izpilda savu galveno uzdevumu- veiksmīgi nospēlē aizsardzībā neatļaujot iesist vārtus. Vai ne tā?
Paskatīsimies, kuri aizsargi pēc 2 spēlēm ir bijuši veiksmīgākie-meistarīgākie aizsardzībā:
1.Oskars Cibuļskis +3 - Jānis bērziņš domā, ka sliktākais aizsargs, bet Oskars Cibuļskis nav bijis laukumā ne pie vieniem no divās spēlēs ielaistajiem vārtiem.
2.Alberts Iļiško +3 - Tāpat, kā Oskars Cibuļskis arī nav bijis laukumā ne pie vieniem no divās spēlēs ielaistajiem vārtiem.
3.Edgars Apelis +2 Divās spēlēs laukumā bija pie 3 ielaistajiem vārtiem
4.Krišs Grundmanis +1 Divās spēlēs laukumā bija arī pie 3 ielaistajiem vārtiem
5. Arturs Kulda -1 Divās spēlēs laukumā bija arī pie 3 ielaistajiem vārtiem.

Kā Jūs domājiet, kuri ir labākie aizsargi?

Protams, ka aizsargu pāris Oskars Cibuļskis un Alberts Iļisko!
Nevar nepieminēt, ka ļoti labi bija redzams, ka šim aizsargu pārim maz uzticas. Kāpēc?
Vai Maticins vispār prot lasīt hokēja spēli?
Jau spēles sākumā bija redzams, ka spēle neiet- no aizsargiem regulāri piespēles pretiniekiem dāvināja Maticina acīs uzticību guvušie Grundmanis un Kūlda, no uzbrucējiem galīgi negāja A.Ozoliņam, Zembergam, Skuškam.
Kāpēc nekas netika mainīts?
Kāpēc reti tika laukumā aizsargu pāris (Cibuļskis un Iliško), kas līdz šim visveiksmīgāk nospēlējuši?
Kapēc Maticins vairāk uzticas "ārzemniekiem", kaut gan skaidri redzams, ka līmenī ir tikai Daugaviņš ar Džeriņu.
Apskatieties, kā Znaroks vada LPSA, un kas tajā komandā spēlē pirmo vjoli.

Atrisinājums. Lai izpildītu LHF doto uzdevumu (1.vieta), šodien jānoņem Maticins un jāieliek Znaroks, kas personīgi ir trenējis, pazīst visus šos puišus
un zin uz ko katrs ir spējīgs.


a

  -1 [+] [-]

, 2007-12-14 10:02, pirms 18 gadiem
fuuu! ejam vechu peedaas! spiidam un tad.. peekshnhi!!! trageedija!!! scenaarijs viens un tas pats!

     [+] [-]

, 2007-12-14 10:06, pirms 18 gadiem
=Ministrs=
Respect,ahuuna labi izanalizeets un izklaastiits.Pilniigi piekriitu.Peec pirmaas speeles jau ar bazhaam skatiijos un perspektiivo Kuldu - kursh pie rezultaata 9:3 bija pamaniijies -1 koef sapelniities Varbuut peec ZA nau speejis taa pa iiesto iekustuteeties,taapat kaa Grundmanis.

Diemzheel Znaroku neviens neiecels par treneri.Vieniigais ko mees varam cereet,tas ir,ka vinjsh gjeerbtuvees vareetu chaljiem kaut ko pa iiso un aatro pateikt

Vakardienas speele - jebio,ahuunaakaa shkrobe bija.Jaaiet Sestdien jaapaskataas,kaa nospeelees SLO-BLR.Ja Sloveenji uzvarees,tad buus shkrobe veel lielaaka

Lai veiksme mums atkal uzzmaida,kaa jau katru gadu un chempi Pagaajushogad tie bija Ukrainji,shogad Sloveenji,kaut nu naakoshgad nebuutu Anglji vai Lietuvieshi

  -1 [+] [-]

, 2007-12-14 10:31, pirms 18 gadiem
Kapec nespele Kristaps sotnieks?

     [+] [-]

, 2007-12-14 10:38, pirms 18 gadiem
Jāuzvar visas spēles un Slovēņiem ir jāzaudē Baltkrieviem. Un latvija tiek tālāk un skauģi varēs sākt runāt, par to kā mums kklāsies A grupā.

     [+] [-]

, 2007-12-14 10:47, pirms 18 gadiem
Cik var te klausiities te dazzu izteicienos zaudeejushi vinnejushi nu un ....
Daugavinsh tik vaartus iesitis kaada tur starpiiba.
tas viss tikai ierakstaas statisktika un viss nevis vai mees tiekam augstaak.
JO GALVENAA SPĒELE IR PRET BALTKRIEVIEM.
tad pasakiet kaads kur paliek stratēgija komandas.
varbuut ar nepareizi secinu bet tomeer paskatamies veesturee.
kaa pashi vechi ciiniijaas uz A grupu pret slovaakiem un shveici, kad galvenaas speeles bij ar vinjiem un te nostraadaaja tikai taktika gan slovaakiem gan shveicei kad vinji speciaali atdod punktu kaadai komandai lai buutu speeciigaaki peedeeja izshkjiroshaa speelee pret latviju un tikai pateicoties jaa taadam ZNAROKAM mees tikaam tajaa A grupaa.
Tad kapeec puishiem taadu varonjdarbu neizdariit kad uz speeleem naakoshajaam iet uz visu banku kad atbildiiba ir sen lielaaka tagad nekaa kad visas speeles ir uzvareetas un tad redzees kaa tur sanaaks ar to baltkrieviju.
Jo pret baltkrieviem muuseejie ies uz visu banku bet ko tad dariis pashi baltkrievi vinjiem jau pietiek ar vienkaarshi nospeeleet pamatlaikaa neizshkjirti . Tad redzeesiet kad taa buus pavisam cita speele pret baltkrieviem ...

     [+] [-]

, 2007-12-14 11:07, pirms 18 gadiem
= Ministrs =

lielā mērā Tev jau ir taisnība. Taču neaizmirsīsim, ka mūsdienu hokejā aizsardzībā spēlē VISA komanda, nevis tikai aizsargi. Un tieši tas ir uzšķirošais - tai pašā spēlē pret frančiem: tieši Bajarūna kļūda noveda pie otriem vārtiem. Paskaties, cik pārdomāti tas pats Daugaviņš arī aizsardzībā nospēlē (atšķīrībā, piemēram, no A. Ozoliņa). Arī Cibuļskim bija kļūdas aizsardzībā, tikai paveicās, ka tās nenoveda pie zaudētiem vārtiem. Jā, par Iļiško Tev piekrītu - no viņa puses kļūdu nebija.
Par Znaroka nomaiņu pret Maticinu jau uz nākamjām spēlēm - sorry, vecīt, tas jau skan smieklīgi, nu nav Znaroks nekāds Hotabičš, lai visu ar vienas rokas mājienu izmainītu - vilciens jau ir aizgājis. To ko Matcins darīja/neizdarīja 2 nedēļu laikā, Znaroks pa 1 dienu neizmainīs.
Un pats galvenais, ko aizmirsi - Znaroks ir patreiz lielās izlases treneris: un ja viņš ir šai amatā, tad tā arī viņam ir prioritāte Nr.1! Patreiz lielajai izlasei ir treniņnometne un pārbaudes spēles un Znaroka ir JĀBŪT KOPĀ ar viņiem.

     [+] [-]

, 2007-12-14 11:10, pirms 18 gadiem
spaaa,

neaizmirsti, ka šobrīd baltkrieviem galvenā spēle jau ir pret slovēņiem, ja viņi to pakāš, tad spēlē ar Latviju jau vairs nav nozīmes nevienai no izlasēm...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-12-14 11:43, pirms 18 gadiem
renox, 2007-12-13 22:07

Vaartus neieskaitiija taapec ka sitiena briidii vaartsargam ar nuuju iesita pa kiveri.. Vot taa bij saize ! grrrr

     [+] [-]

, 2007-12-14 11:52, pirms 18 gadiem
A nafig nerāda noraidījumiem atkārtojumus arēnā??? Neesmu dzirdējis, ka kaut kur tā būtu... Būtu labāk rādījuši, lai tiesnesis arī redz savas kļūdas...

     [+] [-]

, 2007-12-14 11:59, pirms 18 gadiem
vārtus neieskitīja, jo bija augstu pacelta nūja un tas sitiens vārtsargam pa ķiveri bija diezgan minimāls, tik tas tur vārtījās itkā būtu normāli šim ar kļusku pa galvu ietriekts.

Lai arī čaļi zaudēja, es gribētu viņus uzslavēt par cīņassparu, kādu Latvijas lielajā izlasē neesmu redzējis kopš tās leģendārās spēles ar Baltkrieviju. Varēja redzēt, ka visi čaļi cīnījās no sirds un ar pilnu atdevi un tas, manuprāt, ir galvenais. Un es ticu, ka pēc pāris gadiem šie latvju puiši visi kā viens lepni dziedās valsts himnu pēc lielām uzvarām (nu gan patriotiski sanāca ).

Un arī tas, ka Daugaviņš tik daudz centās dot piespēles un pats retāk uzņēmās iniciatīvu, es domāju ir izskaidrojams ar to, ka bieži vien viņš "līdzjutēju" aprindās ticis saukts par iedomīgu, kurš galvenokārt domā par sevi.... tamdēļ Kaspars vēl jo vairāk cenšas visas šīs runas atspēkot. Čalis darbojas komandas interesēs, bet tieši visas šīs runas visticamāk mazliet bremzē viņu pašu mest daudz vārtus un reizēm paskopoties ar piespēlēm.

Vienmēr esmu uzskatījis, ka liela daļa vainas dažādu Latvijas izlašu zaudējumos ir tieši psiholoģija, kuru mēdzam traumēt mēs līdzjutēji. Tāpēc labāk biežāk paslavēsim viņus, nevis pēc zaudējumiem ķengāsimies un lamāsim. Lai veicas!

     [+] [-]

, 2007-12-14 12:24, pirms 18 gadiem
=spaa=
Nu Tu gan nodevi pa rihtiigo - GALVENAA SPEELE AR BALTKRIEVIEM un paareejais piekaast ? Kaada jeega izstraadaat mega taktiskos tiilus pret vienu komandu un paareejaam pakaast ? Sheit ir jaavinnee katra speele,vai nu saakaas lotereja un ziileeshana un atkariiba no citu komandu snieguma ! Nejauc ar apakshgrupu turniiru lielajaam izlaseem....

     [+] [-]

, 2007-12-14 12:39, pirms 18 gadiem
Biju arēnā uz abām Baltkrievu spēlēm, Slovēņiem nav iizredžu nezaudēt nākamo spēli, taču nēsmu pārliecināts ka mūsējie varēs apspēlēt Baltkrieviju...

     [+] [-]

, 2007-12-14 12:46, pirms 18 gadiem
uz Ministrs

Neuzskatu sevi par nekādu hokeja ekspertu un tāds arī nekad nebūšu, es tkai pateicu to ko redzēju un ne jau viss tiek statistikā parādīts... Cibuļskis kļūdījās daudz, bet viņa kolēģis un uzbrucēji (1. maiņas uzbrucēji!!!) laboja viņa kļūdas... statiska visu nepasaka. Katrā ziņā no Cibuļska es gaidīju, ka viņš būs Līderis, bet nekā...

     [+] [-]

, 2007-12-14 13:12, pirms 18 gadiem
Runājot par Cibuļski, tad arī es biju gaidījis ko vairāk, taču uzskatu ka ar Oskaru viss ir kārtībā, vienkārši treneris viņu nemāk izmanto. Minūtes pārtraukumu arī nav jāņem spēles vidu ja rezultāts ir tikai 1-2, beigās kad jāglābj spēle šis minūtes pārtraukums noderētu gan shēmu zīmēšanai, gan iedotu atpūsties daugavai un co kuri tika nodzīti trešajā periodā kā zirgi, svukārt kapteinis kurš ir lielisks skaitliskā vairākuma realizētājs vietējā līgā, sēž aiz borta kad jāglābj kuģis...

     [+] [-]

, 2007-12-14 15:12, pirms 18 gadiem
emkuzeens vainojams pirmo divu vaartu zaudeejumos!ik ippsahii otrajaa kad starp kaajaam ielaida.man shii speele nedaudz bet tikai nedaudz atgaadina speeli Latvija-Itaalija lielajaam izlaseem

     [+] [-]

, 2007-12-14 15:40, pirms 18 gadiem
ja Sloveniem sakam jauniibaa zaudeet- tad arii lielajaa izlasee saksim to dariit....vo kur buus PZD