Rīgas "Dinamo" atdzimst?
Kā ziņo Krievijas masu mediji, dalību jaunajā Kontinentālajā Hokeja Līgā (KHL) ir apstiprinājusi Latvijas komanda un paredzams, ka tā startēs ar Rīgas "Dinamo" nosaukumu.
Šodien Maskavā norisinājās kārtējā KHL vadības un Krievijas Hokeja Federācijas preses konference, kurā tika paziņots, ka jaunajā čempionātā piedalīsies 24 komandas - visas pašreizējās Krievijas Superlīgas vienības, Jekaterinburgas "Avtomobilist" un pa vienai komandai no Baltkrievijas, Kazahstānas un Latvijas.
"Latviju šajā čempionātā pārstāvēs Rīgas "Dinamo". Tā mēs atgriezīsimies pie vēsturiskajām tradīcijām. Savas spēles viņi aizvadīs arēnā, kura tika celta 2006. gada Pasaules čempionātam", sacīja KHL projekta galvenais virzītājs un "Gazprom" valdes priekšsēdētājs Aleksandrs Medvedevs, "Lai arī pašlaik komanda atrodas ne tajā labākajā situācijā ir nolemts, ka budžets jaunajai komandai tiks nodrošināts un tā varēs veidot komandas sastāvu".
Pēc neoficiālas informācijas nozīmīgu daļu no jaunizveidotās komandas budžeta varētu segt Krievijas gāzes kompānija "Gazprom".
Tāpat šajā preses konferencē tika paziņoti vēl daži svarīgi jaunumi. Tika nolemts, ka KHL sevī ietvers arī Krievijas čempionātu un labākā Krievijas komanda saņems arī Krievijas čempiona nosaukumu un medaļas. Otrs būtisks jaunums tika pavēstīts sakarā ar izlasēm. Visām komandām, pēc nacionālo izlašu lūgma, būs jāatbrīvo spēlētāji uz visiem oficiālajiem valstsvienību turnīriem.
Krievijas komandām būs arī leģionāru limits - pieci spēlētāji, taču katrs ārzemju vārtsargs "aizņems" divas leģionāriem paredzētās vietas, pie tam ārzemju vārtsargiem ir noteikts arī spēļu skaita limits - 50% no visām komandas cīņam.
Lai arī oficiāli turnīra reglaments vēl nav parakstīts gan Medvedevs, gan Krievijas Hokeja federācijas prezidents Vladislavs Tretjaks paziņoja, ka tas ir tikai laika jautājums un nākamās nedēļas laikā tas tiks izdarīts.
Izmantotie resursi:
championat.ru
+15 [+] [-]
super
+9 [+] [-]
+33 [+] [-]
+18 [+] [-]
+6 [+] [-]
+6 [+] [-]
+4 [+] [-]
+17 [+] [-]
+8 [+] [-]
+15 [+] [-]
par velti ir tikai siers lamatās
+3 [+] [-]
+4 [+] [-]
+4 [+] [-]
+2 [+] [-]
-3 [+] [-]
+1 [+] [-]
Jaa tev taisniiba ka galvnais buus rezultaats bet atziisti arii to ka ja taads LV superklubs buus tad jaunajiem buus skaidrs un visai reaals meerkis uz kurieni tiekties!!!
+1 [+] [-]
Audzināt vajag bērnu un jauniešu sporta skolām, nevis lielajām komandām! Ar šo komandu vienkārši mūsu spēlētājiem tiks piedāvāta iespēja tikt šajā "lielajā Eiropas apritē", jo pašlaik tikai daži var līdz tādam līmenim tikt, pat ja viņu spēlētprasme ir atbilstoša.
studentss
Jebkura komanda ir biznesa projekts (it sevišķi NHL/NBA), tāpēc nevajag te!
[+] [-]
Peec logikas jau ta buutu bet njemot veeraa visas taas peripeetijas lipmans-koziols utt utt tad tas ir saprotams ka jaabuut jaunai komandai un turklaat Rizhkoje Dinamo skan krieviem saprotamaak!
+4 [+] [-]
Tu laikam īsti nezini ko nozīmē "brends"
+1 [+] [-]
nu tagad jau mums skaitās debešķīgas attiecības... pilnas avīzes ar to, ka, pēc pašu krievu vārdiem, esam labākie(lasi - paklausīgākie un ānu$ā lienošākie) no Baltijas valstīm u.tml.
šaubos vai arī relatīvais miers 16. martā nebija padots no augšas (lai šogad tā mierīgāk...)
+2 [+] [-]
[+] [-]
Beidz! Esmu paarliecinaats ka vismaz 1 piecinieks buus no muuseejiem! Ja algas buus labas, un vinjas buus labas, Daarzinsh, Reedlihi, whatever visi jaunie perspektiivie speeleetaaji kas speeleee tagad aarzemees domaaju, ka pashi gribees un varees speeleet shaadaa komaandaa, jo hokeja liimenis jau tur buus augsts!
[+] [-]
KHL, ja viņi grib jau tuvāko gadu laikā konkurēt ar NHL, pašlaik ir vajadzīga spēcīga reklāmas kampaņa un ar pazīstamajiem "brendiem" tas ir vieglāk izdarāms, nekā ņemt piem. to pašu "Rīgu 2000", kura daudziem vidējiem krievijas hokeja faniem asociējas pēc pēdējās spēles ar "AK Bars".
+8 [+] [-]
Ja būs Rīgas Dinamo, basketbolisti varēs spēlēt uz ielas.
+3 [+] [-]
Un tomēr, kāpēc laiku pa laikam šeit tiek ievietoti raksti par KHL, par to, ka "ir interese no kautkurienes", bet par Latviju nav nekā? Neviens no žurnālistiem ne par ko neruna un neraksta. Mēs visu uzzinām no krievu masu medijiem. Vienā rakstā pat bija teikts, ka viens no mūsu žurnālistiem (jādoma, Matulis) zvanīja savam kolēģim no Krievijas un jautāja par to visu figņu ar Latvijas klubu. Tātad, neviens neko neraksta tāpēc, ka neviens neko nezin. Piedodiet, bet tas ir psc... Vai arī Jums, cien. žurnālisti ir liels pofigs? Njā, es joprojām šaubos, ka kaut kas tāds, ko sauc par "Dinamo" izveidi notiks, bet ja Kira ved kaut kādas pārrunas ar KHL pārstaviem, vai tad par to nav jāuzzin, tautu par to nav jāinformē?!.
[+] [-]
Tas ir tikai KRIEVIJAS komandām! Ārzemju komandām noteikumi būs citi!
marco americana
Negribu tevi apbēdināt, bet tā stabili KHL (pašreizējā Krievijas Superlīgā) no mūsu Eiropā esošajiem jaunajiem tikai Dārziņš varētu (varbūt?) spēlēt.
Protams, var jau pielikt kādu mūsējo "priekš svara", taču tas vairs nav tas.
Cik man zināms šajā līgā būs arī fārmkomandu un junioru čempionāti, tur arī varēs izvērsties mūsu jaunie un perspektīvie (vismaz sākumā).
-1 [+] [-]
aaa un veel, mees laikam abi palaidaam garaam rakstaa tekto ka buus legionaaru kvotas, taa kaa viss kedaaa!
-1 [+] [-]
Beidz nepārbaudītas baumas izplatīt!
jau šodien otrā "dzeltenās preses" tipa ziņa no Tevis! (viena jau nebija patiesa) ne tikai Latvijas kluba, bet arī belaru tur nebūs - vismaz belaru federācijas galva Naumovs konkrēti belaru pozīciju formulēja: 2008/2009 belari tur nepiedalās (un arī nevar piedalīties, jo Minskā nav atbilstosas halles), a pēc tam jau redzēs. Otrkārt, viņi savu čempi vēl tālāk attīsta - Samsungu par sponsoru piesaistīja, būs vēl jaunas komandas (Bobruiskā, piemēram) u.t.t.
+3 [+] [-]
+2 [+] [-]
Taisniiba. Bet tu tachu arii saproti, ka tas vairs nebuus tas. Ok, buus reklaama. Katras fans, katrs cilveeks kas Rusijaa dziivoo liidzi hokejam atceras taa laika 80. gadu paradiizi. Eiforiju, kad tikaas armijnieki ar muusu dinamieshiem. Bet kas mums bija par speeleetaajiem?! Beljavskis, Irbe, Ozolinsh, Zholtoks, Hatuljevs, Tomans, Viitolinsh, Kerch visi muusu vecie buki, kas tad bija jauni un speeciigi. Mums bija visaa Padomju savieniibaa paziistamaa Kandavas nometne. Kas ir redzeejushi filmu par Dinamo tie zina par ko es runaaju. Pareizi te teica. Kas speelees? Iespeejams, muusu A izlase vareetu konkureet. Bet tas ir neiespeejami taa vienkaarshi vienaa gadaa savaaakt kopaa vienaa klubaa. Nu katraa zinjaa es gribetu redzeet kaa un kas no taa visa sanaax...
+1 [+] [-]
Skiet ka Lipmanis&Koziols sadarbosies?!?!?!
-4 [+] [-]
nedomāju, ka pašmāju čempis īpaši varētu nogrimt.Mums te Samsunglīgā var uz 1 rokas pirkstiem saskaitīt tos, kuri varētu spēlēt Krievijas superlīgas līmenī un nezinu uz kā rēķina šī līga varētu turpināt progresēt.
+2 [+] [-]
+2 [+] [-]
nu kaut kā tā neizskatās
vēl tikko katrs savu runāja...
-1 [+] [-]
+1 [+] [-]
Tas bija Zembergs.
Žurnālistus nevar vainot, jo arī pašā Krievijā nekādas dizās informācijas nav, jo KHL UN FHR ir parakstījusi vienošanos, ka jauno informāciju viņi var sniegt TIKAI speciālās preses konferencēs.
Demar
"Gazprom" nav nekāds "Šaverma Djadji Toļika", bet gan nopietns uzņēmums. Pie tam šis projekts ir nevis labdarība, bet viņi grib izveidot nopietnu pretspēku NHL. Un investīcijas Latvijas (kā dedzīgas ASV atbalstītājas) klubā ir pat ļoti "kstati"
krauklis
Viss jau sākās ar ASK...
+1 [+] [-]
tādēļ, ka krievi tādus nezina...
ja jau Gazprom uzsauc, tad jau jāklausa
+4 [+] [-]
labi teikts par to 16.martu, pilnīgi manas domas, zvans no augšas un viss ir labi, būs cita valdība, būs savādāks zvans no augšas un naudas Latvijas hokejam nebūs.
-2 [+] [-]
Nevajag pārfanoties par CSKA-Dinamo. Ar "Dinamo" bija tikai atsevišķas spēles. Ne sliktāki dueļi bija ar Maskavas "Spartaku", Voskresenskas "Himik", Maskavas "Dinamo" un arī citas komandas varēja pabojāt nervus jebkuram
+1 [+] [-]
skaidrs. Nu tik un tā tas nav normāli, ka mēs neko nezinam...
[+] [-]
Kādā sakarā Rīgas ASK? Nevajag jaukt savu (pēc nika spriežot) basketbolu un hokeju.
Latvijas Bērzs tā bija Dinamo otrā komanda, kas visiem krievu līdzjutējiem uzreiz asociētos ar kkādiem švakuļiem.
-1 [+] [-]
nejau tapat vien vinji atbalstis letinjus, ja jau uzskata ka Latvija ir Krievijas skabarga!!!
=gragox=
vajadzetu viniem pastastit kas ir ASK un Latvijas Berzs (nopietni)
+1 [+] [-]
+1 [+] [-]
es gan ļoti šaubos, un visticamāk taisnība ir tavā pusē, bet moš G-Unit atgrieza atpakaļ trīsdesmitos gadus...
[+] [-]
-2 [+] [-]
Типа официальный сайт ФХР тоже из числа жёлтой прессы? Вот когда в Диене или в Делфах напишут, тогда ты поверишь? Или как?
Вот статейка , почитай fhr.ru: ФХР
[+] [-]
Bet vēl lielāks jautājums protams būs cik maksās biļetes uz spēlēm? lipmans pirms kāda laika murmulēja par Ls 20 un uz augšu.Pie tam spēļu būs daudz. pat ja komandas būs sadalītas 4. divīzijās, minimāli 5.mājas divīzijas spēles, plus vismaz reizi noteikti tiks spēlēts ar citu divīziju komandām(šeit jautājums cik izbraukuma , cik mājas spēļu).Nu mīlīši varbūt 1000 cilvēku par šādu naudu uz spēli izdosies savākt. Vairāk gan ne.
Vēl būtisks jautājums ir arēnas noslogotība. ja pagaidām vismaz 3. basketbola klubi (barons , ASK, TTT) pretendē tur aizvadīt BBL,eirokausu un pat LBL spēles, tad kas paliek hokejam? vai otrādi, ja prioritāte hokejs, tad kas paliek basketam? ledus tam visam protams netraucē, jo jau šosezon ledus apakšā basketa laukumam bija teju 3. mēnešus.
Secinājums: lai jau taisa to klubu augšā. Stipri krievisks tas protams būs, bet varbūt , ka perspektīva arī kāda parādās.
-2 [+] [-]
+6 [+] [-]
-3 [+] [-]
an tētis ir stastiijis par Rīgas Dināmo spēlēm,jo kad viņs bija tik veccs cik es viņs gāja uz tām spelēm,un arii man tagad bus iespeeja redzeet RD dariibaaa...suppeer :*
+1 [+] [-]
Tagad nosaukums jau neko nenozīmē, tad jau Jeromanovs taisītu Minoksus, bet Bramlets skrietu šķēršļu skrējienā ar automātu rokās.
Vot, viens izcils piemērs:
houston.mlsnet.com: Houston Dynamo: Home: Home
MLS (ASV futbola līga) komanda ar nosaukumu Dynamo... stipri šaubos vai viņiem ir saistība ar miliciju.
[+] [-]
+3 [+] [-]
Jaamo4ii augshaa veelviena Areena ja grib nodroshinaat gan hokeja gan basketbola naakotni Latvijaa
[+] [-]
как думаешь, на этом соглашении всё и закончится? Мне вот с трудом верится, что, открыв однажды интернет, не увижу там больше всякой белеберды про "1/3яка", КХЛ и их непонятных замутов...
+4 [+] [-]
Nu, tā gluži nebija - tās cīņas play-offos bija tikai vienā gadā - 1988.g., kad pirmoreizi bija play-offi, kur Rīgas Dinamo spēlēja pret Maskavas Dinamo un pēc tam pret CSKA. Pārējā laikā Rīgas Dinamo bija viduvēja komanda tāpat kā Traktor, Gorkijas Torpedo, Himik u.c. Nekāda eiforija Krievijā par Rīgas Dinamo nevaldīja - tā tas bija tikai Rīgā. Daudz nozīmīigākas spēles krieviem bija starp Maskavas Dinamo un Spartaku.
Starp citu, Tevis piesauktie Vītoliņš un Tomans (arī Grundmanis, Katlaps) bija tikai 4. maiņas spēlētāji.
-1 [+] [-]
protams, protams, Baltkrievijas līmenis ir tik augsts, lai atteiktos spēlēt pret Krievijas Superlīgas komandām... (kas zin', varbūt rīt runa ies jau vairs par tikai Krievijas Augstākās līgas komandām, un tad jau tā ir cita lieta, bet anyway)
+1 [+] [-]
Динамо в данном контексте ненадо рассамтривать как команду , представляющее какое-то спортивное общество. Название Динамо у спортивных команд не только существует на территории России.
-2 [+] [-]
Ja LHF grib sev to kkura tur gada PČ, tad vēl vienai hallei jābūt tik un tā. Pagaidām var spēlēt Arēnā, ASV tā ir visai ierasta prakse. Piemēram, Toronto: Hokejs, Basketbols, Lakross + visādi koncerti un šovi
[+] [-]
=gragox=
kadi 30 ? vnk spriezu un tas ir viss
[+] [-]
diemžēl jā - brīžiem viņi tiešām "dzeltenās preses cienīgus rakstus publicē. KHL sakarā šogad fhr.ru jau tik daudz muļķību sarakstījuši, ka pietiktu vienam lielam žurnālam.
[+] [-]
Faktiski multifunkcionāla halle uz 5000 vietām jau tagad noderētu. Viļņā ir vispār unikāli. Blakus lielai hallei,vēl BK Lietuvas Rytas zāle. Savas 2000 vietas tur ir noteikti.
[+] [-]
Sākumā 10, pēc tam 12, tad 16.
[+] [-]
Tad jau nekam nevar ticēt.
+1 [+] [-]
njā... trīsdesmitajos gados ASK Rīga bija viens no spēcīgākajiem Latvijas hokeja klubiem... tādi lūk tev trīsdesmitie...
+1 [+] [-]
-1 [+] [-]
ja jau krievi uzskata(ija) ka Latvijas Berz ir svakulu komanda, tad var jau pretejo pieradit un tik un ta ja budzets bus 10 mil. tad ....
[+] [-]
nu bija kape tagad nevaretu, krieviem jau ari ir CSKA gan basa gan futbola un hokeja komanda
+2 [+] [-]
KHL sakarā rakstītajam krievu presē tiešām nevar - taisni apbrīnot var kā viņi ar baumām spēlējās. Starp citu, kur tad palika KHL izsludinātais spēlētāju drafts 2008.g. 16. martā?
-3 [+] [-]
— Как я уже говорил, в среду мы собираемся на уровне правительства, представителей некоторых министерств и властей города и будем решать. Все понимают, что времени у нас практически нет и решать вопрос следует оперативно. Но даже если тема не получит продолжения в этом году, мы продолжим ее разрабатывать. Ведь КХЛ только начинается, так что спешить в таком важном деле не стоит.
ves.lv: Народное «Динамо»: миф или...
-----------------------------------------------------
20 marts
Сегодня я встречался с представителями Латвии. Они делегируют в лигу команду из Риги «Динамо». Этот клуб сейчас находится не в лучшей ситуации, но принято решение, что Латвию будет представлять она. Что ж, осталось только дождаться итогов жеребьевки, намеченной на 9 апреля. Пока в числе участников Открытого чемпионата России значится 24 команды, которые предстоит разбить на четыре подгруппы: 20 команд суперлиги, екатеринбургский «Автомобилист», рижское «Динамо», один клуб из Казахстана, а также, специально созданный клуб из Минска. Впрочем, на этом число участников может не ограничиться. Вполне возможно, что в КХЛ войдет и один из клубов Западной Европы – факт жеребьевки не закрывает дорогу к пополнению
sport.gazeta.ru: Ćąēåņą.Ru — Ńļīšņ ||...
sport.gazeta.ru: Ćąēåņą.Ru — Ńļīšņ || Įīäąėń˙...
Fiskars
izdzēst
Fiskars, 2008-03-21 22:43
Paskatīsimies kā tur būs, nav ko saspringt.
Tie 10 milijoni $ ir 4,5 milioni Ls, ja pusi sedz "Latvijas gaze" kā ģeneralsponsors, atliek salasīt 2,25 milij Ls, tas nav nemaz nereāli
+1 [+] [-]
nu tie krievi dod
+4 [+] [-]
+1 [+] [-]
un tikai otrajai pelei
+4 [+] [-]
Pirmkārt, ja Latvijas Gāze ieliktu 2,25 milj Ls hokeja komandā, Latvijā sāktos skandāls, jo jau patreiz sakarā ar gāzes cenu kāpumu ir zināma spriedze. Bez tam - Latvija sGāzei kā uzņēmumam tas ir vajadzīgs tikpat daudz kā zaķītim stopsignāls.
Otrkārt, arī tos otrus 2,25 milj. Ls kādam vēl ir jāiedod. Jautājums - kāpēc? Nevienam sponsoram tādi izdevumi nav vajadžigi - salīdzinājumam SEB Baltijas BL līgai šogad kā sponsors nomaksāja 350.000 EUR. Nafig viņiem būtu vairāk jāmaksā? Latvijā 100.000 Ls jau ir ļoti liela sponsora summa. Bez tam, šis projekts nav ekonomiski pamatots - sevi atpelnīt tas nevarēs.
-1 [+] [-]
video.sportbox.ru: Вести-Спорт. Хоккей: В...
[+] [-]
Nu nez man patiktos te taads klubins tik saubos vai tuvaakajaa laikaa te taads buus kaameer nebuus nopietnu investoru un hale kura atbistu prasiibaam jo areenaa nekaadi katru speeli sie neaizvadiis!
+1 [+] [-]
vēlreiz pārjautāšu: kur šo pašu kungu noteiktais spēlētāju drafts 2008.gada 16. martā? Kautkā nemanīju, ka tas notika... Tāpat ir ļoti daudz citu viņu solītu, bet nepildītu lietu...
-1 [+] [-]
-3 [+] [-]
ага, Третьяк просто что-то задумал и всё это - часть его гениального плана, как нагрести побольше денег. Но при этом надо поднять и уровень сборной, что, по его словам, для него главное. А это можно сделать, наложив на всё нероссийское налоги - на вратарей, на тренеров, скоро и на атрибутику заграничного производства это распространится, и прочее А если серьезно, главное, чтоб игроки с российским паспортом больше не считались легионерами, а то это вообще бред!
Ну а то, что уже по тв об этом говорят, еще не значит, что у них там всё чики-пики, и что можно быть спокойным.
-2 [+] [-]
-1 [+] [-]
Это-то уже известно, но не факт, что господин Третьяк по этому поводу не выкинет опять чего-нибудь...
+1 [+] [-]
-1 [+] [-]
Taisnība, bet tas taču ir Krievija, tur viss kas var gadīties. Un protams, tagad viņiem tur jāpild visu, ko pateikuši.
-1 [+] [-]
Otrkārt, arī tos otrus 2,25 milj. Ls kādam vēl ir jāiedod. Jautājums - kāpēc? Nevienam sponsoram tādi izdevumi nav vajadžigi - salīdzinājumam SEB Baltijas BL līgai šogad kā sponsors nomaksāja 350.000 EUR. Nafig viņiem būtu vairāk jāmaksā? Latvijā 100.000 Ls jau ir ļoti liela sponsora summa. Bez tam, šis projekts nav ekonomiski pamatots - sevi atpelnīt tas nevarēs.
------------------------
Latvijas gaze maksās tikai 15% no šiem 2,25 milijoniem jo saņems 85% peļņas nodokļa atlaiditapat kā jebkurš kas sponsorē Sabiedriska labuma organizāciju. Un ko sponsorēt un cik lielu summu ziedot nosaka īpašnieks šajā gadījumā tas ir Gazprom
-1 [+] [-]
es laikam palaidu garām par to 16. martu. Pēdējais, ko dzirdēju par draftu bija, ka pirmais ir plānots uz 2009. gadu.
-2 [+] [-]
baigais asprātis....
[+] [-]
Protams tam visam ir arī sava labā puse, bet tad jau redzēs vai vispār kaut kas no visa šī pasākuma izdosies
-1 [+] [-]
— Как я уже говорил, в среду мы собираемся на уровне правительства, представителей некоторых министерств и властей города и будем решать. Все понимают, что времени у нас практически нет и решать вопрос следует оперативно. Но даже если тема не получит продолжения в этом году, мы продолжим ее разрабатывать. Ведь КХЛ только начинается, так что спешить в таком важном деле не
стоит.http://www.ves.lv/vs/0/38369
---------------------
Tā trešdiena par kuru Lipmans runā jau ir pagājusi un ceturtdien arī kad paziņoja ka piedalīšoties
[+] [-]
tagad piesaistijām vēl gazprom, tam palīdzēja vecais labais sporta skolotājs Vaņa
-1 [+] [-]
Vai intereses trukums liedz tam pašam LBL sagatavot izlases kandidātus. Bez tam diez vai no Liepājas un Ogres masveidā brauks uz Rīgu.
Par sponsoriem runājot ir atšķirība vai tu dod 3-4 miljonus klubam kas spēlē Latvijā vai Baltijā, vai arī klubam kas spēlē ~150 miljonu auditorijai. Līdz ar to Dinamo var kļūt interesants visādiem Pepsi, Koka kolām u.t.t.
[+] [-]
Namejs latgaļu karotājs, 2008-03-20 14:44
Rīgas ask bij tikais viens un tas uzvarēja eirolīgu, man mēle nepagrižas šo te cka saukt par ask , tas ir plaģētisms
tātad arī es ar varu atjaunot veco labo Rīgas Dinamo- tepat uz vietēja dīķīša , sasaukšu Pičuku, Janku, Ojāru un protams veco sporta skolotāju Vaņu() un spēlēsim - lai dzīvo Rīgas Dinamo ! normāli ?!?!?!
polārlācēns:Nu a kurš tev liedz? Sper augšā to hokeja komandu.
komanda gatava
[+] [-]
Protams tam visam ir arī sava labā puse, bet tad jau redzēs vai vispār kaut kas no visa šī pasākuma izdosies
----------------------
Rīgai ar milijonu iedzīvotajiem lai ietu skatīties hokeju vajag atbilsošu komandu un pretiniekus to nosaka psihologija.
Skatīties ies Riga-Pēterburga, Rīga-Helsinki u.t.t.
Mačos Pinku Lauvas pret Bolderajas Lāčiem pilnas tribines nesavāks, tā ir aksioma kas nav jāpierāda
-1 [+] [-]
-1 [+] [-]
-----------------------
Nez kas tur tai nolikumā teikts vispar jau Eiropā tās hokejistu formas ir tā norakstītas ka šausmas.
-3 [+] [-]
В сезоне-1973/74 рижские динамовцы стартовали в высшей лиге чемпионата СССР. Ажиотаж из-за того, чтобы достать заветный абонемент на матчи первенства, был потрясающий.
Болельщики ночевали возле Дворца спорта, жгли там костры, лишь бы только с утра пораньше пробиться к кассам. Абонементы на хоккей стали главным латвийским дефицитом — они распространялись по жуткому блату, на них меняли черную икру и американские джинсы.
Первые же матчи показали, что во дворце не все так удачно с проектированием. Из-за информационного табло болельщики одной из трибун попросту не могли видеть всю ледовую площадку и самое главное — дальние ворота. Начались жуткие разборки, часть трибуны закрыли, несмотря на то что на нее до конца сезона уже были распроданы билеты.
В одном из первых матчей во дворце в составе московского «Динамо» против рижан вышел воспитанник латвийского хоккея Юрий Репс. Каждый раз, когда Репс выходил на площадку, с трибун неслось жуткое улюлюканье. В конце концов Репс потерял самообладание и набросился на Тихонова.
поначалу латвийские болельщики вели себя не совсем умно. В частности, у многих высший пилотаж был в том, чтобы сходить на хоккей и запустить жвачкой в соперника. Сейчас такое уже не практикуется. Ведь хоккеист может наехать на посторонний предмет, упасть и получить травму.
А вот практика сидеть за воротами и кричать вратарю соперника провоцирующие фразы типа «Эй, голкипер, у тебя ширинка расстегнулась!» существовала и тогда, и сейчас.
Возведение Дворца спорта не обошлось без участия легендарного тренера рижского «Динамо» и сборной СССР Виктора Васильевича Тихонова
Все, что было необходимо для развития и становления латвийского хоккея, добывал он. Причем действовал по тем временам более чем нагло — обращался не в спорткомитет республики, как все тренеры, а шел напрямую в ЦК партии к товарищу Рубэну.
Высокий покровитель и фанат хоккея росчерком пера все желаемое превращал в действительность — от деликатесного питания и финского инвентаря KOHO до сооружения передового по тем временам Рижского Дворца спорта.
В результате возведение ледовой площадки стало делом общенародным. Сюда на субботники пригоняли школьников. К трудовому порыву подключились и сами хоккеисты — всей командой таскали песок, бегали с тачками, самые умелые еще и красили стены.
Постоянное присутствие на стройке века посторонних не могли не использовать жулики. С передовой стройки получалось вынести абсолютно все — от дефицитных стройматериалов до финской сантехники.
Специально для новой ледовой площадки завод ВЭФ разработал уникальное табло, аналогов которому не было в мире. В каждом из шести его рядов можно было написать по 70 букв, каждая из которых подсвечивалась 35 лампочками. Рекорд, достойный Книги рекордов Гиннеса.
Уже к выходу рижского «Динамо» в высшую лигу свою лепту в общий праздник внесли модельеры. Пошили выпендрежную форму — с эффектным силуэтом Риги на животе и фамилиями на спине (ноу-хау для советского хоккея!).
Такой залихватский подход не мог не отразиться на игре рижского «Динамо». У команды на протяжении многих сезонов были только одни соперники — крутые московские команды. Обыграть их считалось высшим шиком. Остальных в расчет не принимали.
В результате на матчи с более скромными коллективами из Питера, Горького, Киева, Саратова рижане очень часто не настраивались и как следствие проигрывали
-2 [+] [-]
2. Kad Riga speleeja pie beliishiem gaaju uz ~ 15 speleem sezonaa
3. shogad esmu bijis uz 0 speeleem
4. vakar biju Areenaa pa 2,5 LVL uz ASK-Ventspils
5. Ietu uz ~ 20-30 speeleem pa 10 lvl , ja tieši Rīgas "Dinamo" kautos ar CSKA, Krilya sovetov, Spartak, Himik, Torpedo vai Traktor (Vienalga no kuras pilseetas)
-3 [+] [-]
Я , хоть не живу в Риге , но на все игры сборной еду.
Если будет играть Латвийская команда в КХЛ, то обязательно буду на этих матчах. Готов тоже выложить латов 200-300 за сезон на билеты, плюс суммарно получится столько же на дорогу(если цены на топливо не поднимутся). Если введут абонемент, то можно подумать о его приобретении.
+3 [+] [-]
"shogad esmu bijis uz 0 speeleem"
ko lai saka - pats vainīgs
-1 [+] [-]
lai arī hokejs nav pats sliktākais, man trūkst motivācijas un naidieka brenda .
Lai piedod liigas rezultatiivaakais hokejists Kerch, manabsaluuti neinteresee cikvinsh shaibas iesit elektreeniem jeb dimantiem.
bet ja kaut reizi ASK vai Barons uzrauj Zhalgiri vai Rytas , tas jau vien dos stimulu iet uz visaam speeleem
+3 [+] [-]
Ko no tā iegūsim mēs?
Laikam atbildi uz šo jautājumu nav tālu jāmeklē! Uz to var atbildēt ar pretjautājumu - ko mums deva Rīgas Dinamo 80. gadu beigās. Var jau teikt, ka lielie klubi neaudzina jaunos spēlētājus, bet par to, cik hokejs būs populārs no novembra līdz maijam, nevis tikai pavasara 2 mēnešos, varam tikai iedomāties. Un tas dos to vajadzīgo efektu - hokejs būs populārākais sporta veids Latvijā, vispirms jau Rīgas dinamiešu mājvietā un pēctam arī citur Latvijā, jo ar mūsidenu masu mēdiju palīdzību efekts būs lielāks, nekā okupācijas laika pēdējos gados. Līdz ar to katrs mazais bērns, atbildot uz vecāku jautājumu: "kurā sporta veidā tu gribētu trenēties?", atbildētu: "hokejā!!!".
No kurienes tad nāca Karsums, Daugaviņš u.c.? Iespējams, viņu vecāki vēl atcerējās, cik hokejs bijapopulārs pirms 5 gadiem.
Vēl viens piemērs. Vai tad ar mūsu basketnola klubu spēlēšanu BBL un ULEB, mazinājās interese par zemākajām Latvijas Līgām? Uz VEF spēlēm sporta halle ir pārpildīta, lai gan tajā pašā dienā spēlē Barons ar ASK.
Tāpēc domāju, ka arī interese par šamsunglīgas klubiem interese nemazināsies.
Liepājnieki varēs lielīties: "mums arī ir savs hokeja klubs un tāds un tāds spēlētājs, kuru mēs izaudzinājām tika pārdot Rīga Dinamo!".
Vēl viens labspavērsiens, kas varētu notikt, ispējams, ka Latvijas čempionātā parādītos vairāk jauno spēlētāju, kurus komandas apmācītu tieši tādēļ, lai pārdotu Rīgas "Dinamo". Nezinu kā būs ar to pārdošanu, bet domāju, ka dinamiešu treneri vispirms skatītos uz Latvijas jaunajiem spēlētājiem un pēctam uz ārvalstu spēlētājiem.
Tāpat daudzi latviešu hokejisti "nesabojātu" savu talantu baltkrievijā, kaut arī varētu spēlēt Zviedrijā, piemēram kā Dārziņš.
Kāds izskatītos Rīgas dinamo sastāvs?
Neteikšu neko par tiem, kuri spēlē pari okeānam, bet, ja daži tomēr netiek uz to NHL, tad laipni aicināti Rīgas "Dinamo".
No Eiropas varētu paņemt Spruktu no Simijas, Dārziņu, Cipuli un Širokovu no Baltkrievijas, kādu no Rēdlihiem, Laviņu un Tribuncovu no Zviedrijas, Ņiživiju un Pujacu no RS, Jerofejevu no Čehijas un Džeriņu no Slovākijas. Nedomāju, ka kautkas būtu ņemams no Dānijas, Austrijas vai Vācijas, ja nu vienīgi Vasiļjevs. Protams šis nebūtu tas spēcīgākais sastāvs, bet var jau arī būt kādi 5 leģionāri un kāds no Ziemeļamerikas, starp citu, šajā sakarā gribētos pieminēt Sandi Ozoliņu. Jo labākajā gadījumā viņš NHL aizvadīs vēl vienu sezonu un labāk jau būtu spēlēt Rīgas klubā, nevis "Sharks" fārmklubā.
Un par treneri varētu pieaicinār Vasiļjevu vai arī maksāt lielu algu ārzemniekam, jo labāku treneri Latvijā es neredzu.
Vēl man ir arī idejas par kluba vadību, bet tik daudz jau teikt nebūtu vēlams.
Tādas manas domas!
[+] [-]
man tāda nojausma(viena tantiņa pačukstēja), ka tas pats R2T vien būs, tikai ar citu nosaukumu
-3 [+] [-]
[+] [-]
ja pareizi sapratu,tad Rīgas "Dinamo" tiks balstīts uz krievu spēlētājiem un 5 latvieši varēs spēlēt?
man nav skaidra tā krievu doma,ko viņi ar to grib panākt, sponsorējot Latviju, okupāciju?
+1 [+] [-]
[+] [-]
vo vo, 100% piekritu, tur aiz tā visa slēpjas tādas mahinācijas, ko mēs pat iedomāties nevaram.
Ja godigi- man šis pasakums nepavisam nepatīk. Tāpēc ka Krievija? Iespējams, varbut pat noteicošais faktors. Bet nu lai jau Kira bīda visu savu štelli, sliktāk jau laikam nebūs. Tikai kādam tas atkal būs izdevīgi un kāds droši vien no tā visa pamatīgi uzvārīsies, bet nu lai jau būtu..
-2 [+] [-]
nu 12k nenāks 100%, labākajā gadijumā kkādi 6-8k. Cena 10LVL?! Da skuju es tev pirkšu 2X nedēļā, tas ir 8 reiz mēnesī tērēšu 80LS lai ietu uz kkādu tur arēnu. Pa 1,5ls es ietu, ok, bet nu ja vairāk pa 5ls pašol. Nezinu, cik cilvēki būtu gatavi maksāt pa biļeti 6-8ls. Vienreiz? Ok. Divreiz? Varbut. Bet 3-4 reizes mēnesii?! Šaubos
[+] [-]
+1 [+] [-]
+2 [+] [-]
nu gan pateici! Kādu tad tu viskiju nopirksi par kādiem 6-7 latiem? Bonopards taču nav viskijs
-2 [+] [-]
...nu nezinu, tomēr joprojām negribas ticēt, ka tas (sapnis) varētu piepildīties un sagaidīt atkal tās sajūtas, kuras šeit uz vietas pēdējo reizi varēja baudīt astoņdesmito gadu beigās, kad Dinamo ne tikai sitās pa PSRS čempi, bet arī aizsitās līdz sudraba medaļām!!! FANTASTIKA, ja tā tiešām notiks!!!
[+] [-]
[+] [-]
Kas tad apmeklee shobriid basketbolu, kas skaitaas populaaraakais sporta veids? Paarsvaraa skoleeni ar ieluugumiem. Uzliec cenu 2ls un zaalee apmekleejums samazinaasies par 20%.
Par 10ls lai Lipmans pats skataas uz CSKA vai Traktor. Pie kam, 4x meenesii, kur visiem peec kaartas zaudees..
Kas attiecas uz U18, tad lielais apmekleejums bija saistiits ar to, ka izlases speeles ir savaadaakas. Tagad uz paarbaudes speeleem arii ir izpirktas visas leetaas biljetes. Dinamo nav un nebuus izlase, lai arii tur speeleetu 90% izlases vechu.. Un neinteresees taads Dinamo vairaak kaa 1x meenesii videejo sporta liidzjuteeju.
Starp citu, lai buutu speeciigs vieteejais chempionaats, vajag speeciigu beernu un jaunieshu liigu. Manupraat tas ir tas, kur vajag ieguldiit, nevis skatiities uz austrumiem.
-2 [+] [-]
Ja tas tiešām piepildīsies, tad basketbola faniem būs jāplēš mati no galvas!
Jāpagaida kāds laiciņš, līdz kautkas vairāk noskaidrosies!
Labi būtu pirmajā spēlē uzaicināt vārtos Irbi uz atvadām!
[+] [-]
Nav svariigi, U18 vai U20.. Pagaajshgad U20, aizpagaajusho gadu U18. Bet bija apmekleejums. Ne jau tas bija tas, ko veeleejos pateikt..
+2 [+] [-]
+1 [+] [-]
viss mums paliek nelatvisks, !
[+] [-]
tomer es gan pieturesos pagaidam pie versijas, ka vechi lai vispaar saaktu kustinaat vezumu, pieteica kaartu, bet finansialas lietas vel ir prieksaa...
[+] [-]
A dynamo, originally another name for an electrical generator, now means a generator that produces direct current with the use of a commutator. Dynamos were the first electrical generators capable of delivering power for industry, and the foundation upon which many other later electric-power conversion devices were based, including the electric motor, the alternating-current alternator, and the rotary converter. They are rarely used for power generation now because of the dominance of alternating current, the disadvantages of the commutator, and the ease of conversion using solid state methods.
Nekaada sakara ar padomju miliciju! Kriit uz nerviem taa latvieshu raudaashana! Ne juusu nauda tur tiks ieguldiita, ne jums jaaspeelee! Pat skatiities varat neiet... Ja kaads ir ar mieru ieguldiit naudu shajaa,pagaidaam, ne paaraak saprotamajaa pasaakumaa, lai dara to. Veel atceros tos laikus, kad brauciens uz Sporta Pili bija visa ciema notikums Pagalmaa siikie dzenaaja ripu un lepni sauca sevi par Frolikoviem, Znarokiem... Nemaz nepiedomaajot, ka tie bija iebrauceeji, krievi. Galvenais bija komanda un lepnums par to! Protams, patiikamaak buutu, ja taadaa komandaa speeleetu peec iespeejas vairaak vieteejo puishu, bet tas jau ir konkurences jautaajums. Vismaz jaunajiem buus uz ko tiekties. Tagad, lai speeleetu cieshamaa liimenii, ir jaadodas uz aarzemeem. Jaunie suudzas, ka jaabuut galvas tiesu paaraakiem par kanaadieshiem un amerikaanjiem, lai tiktu sastaavaa... Tad buus vinjiem vieta, kur sevi pieraadiit!
Domaaju, nees-skatiitaaji, neko nezaudeesim no shaadas liigas. Vieniigie zaudeetaaji vareetu buut sponsori un speeleetaaji, ja viena vai vairaakas sezonas tiks sachakareetas vinju karjeraa.
Par muusu zhernaalistiem ir cits jautaajums. Nejeedz vinji straadaat un nav pieradushi iet un mekleet informaaciju. A, taa: atver tik internetu un paartulko. Un pashi nevar buut atbildiigi par publiceeto, jo tas jau nav pirmavots. Ja buutu kaartiigi profesionaalji, pashi dotos uz Maskavu, meeginaatu sarunaat tikshanaa, intervijas utt. Pieljauju, ka LHF vareetu sniegt kaadus paskaidrojumus, bet ja vinjiem pashiem veel nav 100% paarlieciibas un skaidriibas, tad nav ko tukshu muldeet ( ko vinji arii dara ar savu kluseeshanu).
Nu, halle gan ir vajadziiga! Kaadiem 8000. Domaaju, 5000 buus par maz, bet 10 000 par daudz. Pagaidaam, tikai liels generalsponsors vareetu atljauties uzcelt shaadu halli (taa nodereetu arii naakamajam pasaules chempim), bet tas aiznjem laiku. Domaaju, ka praatiigaak buutu saakt piedaliities shaadaa liigaa taas otrajaa gadaa.
1) Buus jau redzams, kas tas par pasaakumu
2) Buus laiks nokomplekteet komandu
3) Buus laiks uzcelt halli.
Nu, ko, daargie hokeja liidzjuteeji? Cereesim uz to labaako un to, ka iknedeeljas tikshanaas ar blakus kreeslaa seedoshaa abonomenta iipashnieku atkal buus sveetki!
-1 [+] [-]
-2 [+] [-]
---------------------------------
Nē drafta 1 kārtas numuru nevar atdot bus jaiztiek bez Zaripova, jo jadraftē būs taču būs Podziņš no Baltajiem lāčiem 92 final92.kutylove.ru: Финал Первенства России по...
-1 [+] [-]
tāpēc domājot par nākotni varētu noderēt sekojoši linki:
Statistikiem, vēsturniekiem, žurnalistiem:
history.thehockeyworld.com
Amatieriem:
xok.ru
Trneneriem: Dinamo laiku PSRS izlases treninu metodika, sākot no vitamīniem kādus dzēra:
fhr.ru: ФХР
Te kads labvēlis pat ielicis bērniem treniņu video apmēram 24 stundas
people.kidshockey.ru: KIDSHOCKEY.RU :: zippy - Ļšīńģīņš...
-1 [+] [-]
-1 [+] [-]
Ja nemaldos, tad Dinamo bija senos romiešu laikos karavadonis, vai eposāls karotājs(tāpat kā Spartaks), vienk.krievu menti paņēmuši nosaukumu, par to dinamo-elektromašīnu tas protams funny. Ta ka neredzu te problēmu cepties par nosaukumu.
-1 [+] [-]
Intresanti ka Ozoliņs un Zoltoks 1991 gada janvārī spēlēja ar Burē pret Lindrosu, Nidermaijeru un Torntonu history.thehockeyworld.com
-3 [+] [-]
Pie tam ne tikai spēlēja, bet arī apspēlēja...
-1 [+] [-]
Алексей Касатонов, Вячеслав Фетисов, Вячеслав Быков, Валерий Каменский, Владимир Крутов, Игорь Ларионов, Сергей Макаров, Александр Могильный, Сергей Фёдоров, Андрей Хомутов.
history.thehockeyworld.com: Чемпионат СССР по хоккею с...
[+] [-]
Divas mainas tacu var savakt no tiem kas katru vasaru ar grutibam atrod darbu Eiropas klubos, tapat apmaksat vienu legionaru mainu un "policistu" ja Ivananu nevar dabut(kas nemaz nebutu tik dargi) un ceturto mainu no jaunajiem perspetivajiem lai nav tiem kaa diedelniekiem jaklist pa pasauli laimi meklet
[+] [-]
-2 [+] [-]
-2 [+] [-]
-3 [+] [-]
+1 [+] [-]
skatos, sapņotāju skaits aug ģeometriskā progresijā
Krievijā palaiž baumu (pie kam augstākajā līmenī un ne pirmo reizi!) a te visi mutes iepletuši sajūsmā jau spiedz!
Klau, a kāds reāli kaut vienu cilvēku no tā mistiskā Rīgad "Dinamo" var nosaukt? pat abi lielie pasaku stāstnieki Lipmans un Koziols atteicās no šīs idejas... nez kurš tad ir tas slepenais Rīgas "Dinamo" veidotājs? Moš Balderis, koa?
-1 [+] [-]
Nu nedomāju, ka SPL baigi ciestu, ja Rīgas Dinamo spēlētu KHL:
1. Tie spēlētāji, kas šobrīd spēlē SPL tā pat sastāvā netiktu, ja nu vienīgi Žabotinskis un kāds no jaunajiem.
2. Skatītāji saruktu tikai R2000 komandai, jo D-pilī un Liepājā nekas īpaši nemainītos (pa kādam, protams, atbrauktu uz Rīgu spēli noskatīties, klātienē, bet kopumā, tas neiespaidotu). Tā pat Ogrē max 1/3 no skatītājiem nozustu. Bet LSPA, kas skatās šobrīd, tie arī skatīsies.
Vienīgi, ja spēle iekritīs vienā dienā (un vēl pa TV rādīs), tad gan varētu būt problēmas ar skatītājiem visā LV teritorijā
[+] [-]
-1 [+] [-]
+1 [+] [-]
...un tas viss, ko Tu uzrakstīji arī ir fantastika
+1 [+] [-]
[+] [-]
Mīļo cilvēk, tam nav nekāda sakara ar pesimismu! Noņem rozā brilles un mēģini vienkārši reāli paskatīties uz to. Līdz šim biju domājis, ka esi nopietns hokeja fans, bet izskatās, ka arī Tevi krievu-Lipmana-Koziola pasaciņas aizrauj... Nu, ko turpini - dream on...
P.s. kam būs taisnība - laiks rādīs
-1 [+] [-]
+5 [+] [-]
Nu kā jau 1000 reizi rakstīju: "Tev ir nepareiza attieksme, mister!"
Nu es jau saprotu, ka tev kā SL fanam šitās runas par KHL vai Čempionu līgu izraisa nepatiku, taču, vot, reāli kas mainīsies ja Latvijā būs šāda komanda? Da nekas nemainīsies!
Tāpat būs vietējais čempiomāts, tāpat skatītāji būs +/- tie paši... a ja runa ir par vietējā čempionāta izaugsmi, tad vari būt drošs nekur īpaši augstāk tas nebūs. Nu nav Latvijā tādas naudas, lai varētu uzturēt 3 laba līmeņa komandas + vēl 3 (vismaz) vidēja līmeņa vienības... (un nevajag teikt, ka pietiktu ar to naudu ko dod šim projektam, jo viens ir "Dinamo" reanimēšana, bet pavisam kas cits kkāda stipri viduvēju komandu sponsorēšana... tb vietējam čempionātam tādu naudu nemaz nepiesaistīt) tad jau tiešām labāk ir izveidot komandu, kur labākajiem spēlētājiem būs iespēja spēlēt labā līmenī. Un ja būs Fārmkomandu un Junioru čempionāts (tā tas tika domāts ja ne uzreiz pirmajā, tad otrajā sezonā noteikti), tad arī atkrīt jautājumi par to kur spēlēt jaunajiem un tiem, kas vēl nevar spēlēt KHL...
-1 [+] [-]
[+] [-]
-1 [+] [-]
Tādā līmenī regulāri var spēlēt tikai daži, pie tam, kā jau daži te minēja, līgā būs atļautas maiņas un būtu tiešām kkā stulbi, ja visi mainītos, bet "Dinamo" nē, jo tad jēgu zaudētu "bāzes kluba" ideja.
-1 [+] [-]
Reala nauda ir vajadziga 467 tukstosi Ls gadaa.
Jo eksiste 85% ienakumu nodoklu atlaide, ja sponsoree Sabiedrisa labuma organizaziju.
Ja pusi sedz "Latvijas gaze" ipasnieki tad paliek 234 tukstoshi Ls, taa ir viena laba dzivokla cena Rigas centraa
-3 [+] [-]
Nesaprotu, kāpēc pie mums bieži vien ir tā, ja kaut kas mēģina kaut ko pacelt nedaudz virs "sūda" līmeņa, tiek uzskatīts par sapņotāju. Manuprāt, šeit vai nu ar pašnovērtējumu kaut kas nav kārtībā, vai arī truli tiek pārstāvētas kādas grupas intereses, kurai nav izdevīga Latvijas kluba spēlēšana vienā no augstākā līmeņa čempionāta pasaulē.
-1 [+] [-]
-1 [+] [-]
+2 [+] [-]
vecīt, šeit nav runa par attieksmi un SPL - bet gan par to, ka tas viss ir tikai labi, ja uz papīra un tāda mistiskā Rīgas "superkluba" nav un nebūs... tāpēc arī šāda attieksme.
krieviem šāds "Rīgas klubs" ir vajadzīgs, jo Latvija ir ES un viņiem ir vajadzīgs māneklis, lai mēģinātu kādu no Eiropas hokeja lielvalstīm piesaistīt - tā teikt pēdējās cerības salmiņš. Līdz šim visi krievu centieni ir beigušies ar fiasko - tai skaitā par Tevis pieminēto Farjestad, kura prezidents teica sekojošo -
President of Färjestads Lars Glennert:
"We are only observers and don't think about entering KHL. The main problem is a difference in money between Russian and European clubs. I don't think any European can enter KHL in the near future".
Tas pats attiecās arī uz Latvijas klubu, starp citu. Ja kāds domā, ka atnāks labie onkuļi no "Gazprom" un iedos tos 10-15 mlj USD, tad maldās, jo kāpēc gan viņiem tas būtu jādara? Ja kāds domā, ka Latvijā būs sponsori, kas to darīs - sorry, veči: pirmkārt, Latvijā kompānijām tādas naudas sponsorēšanai nav, otrkārt - visi budžeti 2008.g. jau ir sadalīti un "lieks" ļimons jau tiešām nevienam nemētājas
vēl te daži sapņotāji, ko minēja, ka ar biļetēm pasākums atpelnīsies smieklīgi, ka šie visu bij sarēķinājuši, tikai piemirsuši paņemt nost halles izmaksas
p.s. pareģoju, ka krieviem šis projekts pārvērtīsies par to pašu veco superlīgu vai vispār beigsies ar krahu - jo šai līgai nav ekonomiska pamatojuma. Smiekli nāk, ka viņi to grib pielīdzināt NHL - līgai, kas ir pelnoša visos aspektos.
p.p.s. Juri - a Tu neesi SPL fans??? man domāt, jebkurš latvijas hokeja fans jau pēc definīcijas ir SPL fans, jo tur tomēr mūsējie spēlē
+1 [+] [-]
Lai nu paliek... viss būs redzams pēc gada... (līdzīgas runas bij arī par BBL savā laikā...)
Par mani kā SPL fanu.
Es esmu hokeja fans, jā, un es arī atbalstu SPL, taču ja jādomā par hokeja izaugsmi, tad SPL ne tuvu nebūs tas ātrākais ceļš uz (vismaz) labu Eiropas līmeni.
+2 [+] [-]
-2 [+] [-]
Mūsējies spēlē arī Dānijā, Baltkrievijā, Somijā, Zviedrijā un daudzos citos čempionātos. Es neesmu liels Dānijas un Somijas čempionāta fans. Tad sanāk, ka es (pēc definīcijas) neesmu Latvijas hokeja fans???
[+] [-]
Ir viens moments kuru tu neapskati par to miljonu es tev pilnībā piekristu ja būtu runa par dalibu BAČ. BET tas ir Krievijas tirgus 140 miljoni, kas varbūt interesanti arī NELatvijas sponsoram, savukārt ES uzņēmumam varētu būt stipri drošāk investēt Latvijas projektā nekā Krievijas variantā zinot to kā strādā pie viņiem un kā pie mums. Par tiem miljoniem nu nez redzu vismaz 10-12 mūsu izlases spēlētājus kas tajā līmenī var spēlēt un kuri nepelna vairāk par 100t sezonā jā ok vajadzētu vismaz 6-7 labus leģionārus, bet atjēdzamies NHL 3-4 maiņas spēlētājiem algas lielākoties ir zem miljona nemaz nerunājot par labiem AHL spēlētājiem. Tā kā es neredzu kur algu fonds var pārsniegt 3-4 miljonus mūsu basketbola klubi ir spilgts piemērs tam kā var dabūt labus amerikāņus Četmens, Holdens kuriem 1. sezonā Eiropā sevi ir vēl jāapliecina.
[+] [-]
[+] [-]
Otrkārt, tas taču ir pilnīgs murgs, viņi grib uztaisīt kaut ko līdzīgu kā Nhl tikai Eiropā, nēsmu dzirdējis, ka Nhl vadībā būtu tādi lohi, un čakarētu klubus ar kaut kādu leģionāru limitu. Karoč manas domas - kārtējais Krievijas murgs.
-3 [+] [-]
Ar tādu attieksmi nešaubos, ka nekāda "superkluba" nebūtu.
-1 [+] [-]
Abrag,
Tu gadījumā nestrādā "Sporta Avīzē"?
-2 [+] [-]
Es nesaku ka uz hokejistiem jabut gerbtiem Laumas apakshvela, vai jasmarzojas ar Dzintara smarzam bet uz formam firmu Logo jaunu varetu iedereties. Redz kaa Belokonam iznaca ar Kimela alu
Sākumā nemaz neinteresējos par futbola biznesu, bet gan par mūsu uzņēmuma Kimmels Rīga alus realizāciju Anglijā, taču, ja runājam par lejamo alu, sapratu, ka tas būs pārāk sarežģīti un neizdevīgi. Apmeklēju arī futbola spēles, tikos ar cilvēkiem. Redzēju apliecinājumu tam, ko jau nojautu, — Anglijā futbols ir kaut kas līdzīgs reliģijai. Jā, protams, ir fani, kas trako, tāpat kā jebkurā citā valstī. Bet uz spēlēm dodas lielākoties cilvēki ar bērniem, ģimenēm. Domā par to, kā saposties, jo tas katram ir notikums. Un arī pasaulē, jūs taču zināt, futbols ir kaut kas īpašs — FIFA ir vairāk dalībvalstu nekā ANO. Un labāk, lai cilvēki cīnās futbola laukumā, nevis kaut kur citur. Domāju, ka, pateicoties tieši Pasaules kausa izcīņas finālturnīram futbolā, Vācija kopš Berlīnes mūra nojaukšanas tagad piedzīvo lielāko solidaritāti starp austrumu un rietumu daļām.
------------------
Te ir viens piemers
+1 [+] [-]
Leģionāru limits ir vairāk tamdēļ, lai vājākie klubi nesapirktos kkādus otrās šķiras kanādiešus, kuri nemaz augstāk par AHL spēlējuši nav, tādējādi liedzot spēlēt vietējiem spēlētājiem.
Un alternatīva NHL ar gadiem tā varētu (ar uzsvaru uz varētu) būt, jo atstarpe starp RSL un NHL nav nemaz tik liela (kā daudziem liekas), tikai, par cik nav "raskrutkas" visiem liekas, ka tādi stipri viduvēji spēlētāji tur ņemas, tb tādi, kas nevar tikt NHL... kaut gan daudzi vnk negrib spēlēt NHL, jo ne algas tur ir tādas kā Krievijā, ne atpazīstamība un spēles laiks...
[+] [-]
Starp citu par kanādiešiem runajot, interesanti, kādu sastāvu šie savāks pasaules čempim. vajadzētu būt interesanti. personīgi ceru, ka spēlēs Ganjērs, Toevs, Šarps, Lekavaljē, Sentluī, Douns un Nešs
[+] [-]
-2 [+] [-]
te Tu mazliet pārspīlē. Uz 5.šķiras kanādiešiem diez vai kāds paskatītos Krievijas superlīgā. KSL līgumus piedāvā vairāk tiem kanādiešiem, kuriem līgumus piedāvā arī NHL klubi.
-1 [+] [-]
Lai arī kādu sastāvu kanādieši nolasīs viņi vienalga būs vieni no favorītiem...
Par tiem kanādiešiem runājot. Nesen vienā intervijā Čeļabinskas "Traktor" treneris Andrejs Nazarovs, kurš pats bija pirmais bijušās PSRS "policists" NHL, paziņoja, ka, ja līgas noteikumi atļaus fizisku spēli, tad viņa komandai pievienosies kāds no pašreizējiem NHL elites policistiem... interesanti kurš?
-2 [+] [-]
championat.ru: Back in USSR - Чемпионат.ру
-1 [+] [-]
Pārsvarā RSL spēlē tie kanādieši, kas NHL ir 3./4. maiņā... krievu hokejisti dažreiz ir arī no otrās maiņas...
-1 [+] [-]
Pirms 20 gadiem Sporta pilii bija finaa speleja Rigas Dinamo-ACSK. Un liela dala Superligas treneru un Krievijas hokeja funkcionaru torez bija laukumaa
geocities.com: index
+1 [+] [-]
domāju, šobrīd Krievijā ir finansiālas iespējas piesaistīt arī augstākā līmeņa NHL spēlētājus. Tikai nedomāju, ka kāds no viņiem gribētu spēlēt Krievijā (vairāk gan sadzīves apstākļu dēļ). Malkins aizbēga no Magņetagorskas, lai gan nedomāju, ka viņam tur mazāk maksāja kā Pisburgā.
-1 [+] [-]
Nu basketbolā jau ir BBL un konkurēt ar Krievijas/Ukrainas naudas maisiem būtu grūti...
ziko777777
Ko tas maina? To kas būs un kas nebūs redzēsim jau drīz. Būs - labi, nebūs - spēlēsim vietējā čempionātā un domāsim kā nezaudēt slovēņiem.
Un šīs jau nav baumas, bet gan oficiāla informācija - komanda IR iekļauta līgas dalībnieku sastāvā,"Gazprom" arī sola kkādu atbalstu...
-1 [+] [-]
Ja zini, ka nekas nebūs, tad ko Tu pārdzīvo?
-1 [+] [-]
Tieši tāpēc jau šāda līga tiek izveidota, lai jaunie nebēgtu prom. Otrs nozīmīgs aspekts šajā projektā ir tas vai (un galvenais ar kādiem nosacījumiem) KHL parakstīs sadarbības līgumu ar NHL...
+1 [+] [-]
Ja Lietuvas labākie klubi izdomās spēlēt Krievijā, tad BBL vairs nebūs lielas nozīmes.
[+] [-]
Es domāju, ka Krievijā negrib spēlēt, jo tas nav augstākais līmenis. ja hokejistam ir iespēja spēlēt NHL, būtu grēks to neizmantot.
Gribētos jau redzēt Kanādas izlasē arī Hītliju, Specu, Stālus utt. Bet tie jau būš aizņemti PO. Domāju, potenciāli pirmais vārtsargs varētu būt Legasī. Būs brīvs.
[+] [-]
--------------
Nu bet uz Rigu varbut brauks un lai uzlabotu sadzivi krievi nebegs pari dikim bet uz Rigu. Fjodorovam piem beidzas kontrakts un shis vel domajot kur spelet nakoshgad?
[+] [-]
Spēlēs Arēnā Rīga. Starp citu, te ir vēl viens būtisks moments, ja būs "superklubs"... ātrāk varētu "rušināties" ar vēl viens halles uzbūvēšanu. Uz Dinamo spēlēm skatītāji nāks... bet vēl ir basketbols, lielie koncerti, šovi utt. Protams, ka ar vienu Arēnu Rīga nepietiks.
-2 [+] [-]
Rīgas Dinamo itkā ir doma iekļaut tikai Latvijas spēlētājus.
[+] [-]
No kurienes tev tāda info?
Cik man zināms tiks ņemti labākie no mūsējiem + leģionāri.
ziko777777
A kur problēma? Tāpēc jau tā ir MULTIFUNKCIONĀLĀ halle, kur var uzliet gan ledu, gan uzlikt grīdu.
-1 [+] [-]
----------------------
Piem. Skonto vai Kipsala, nopirks bortus un uzlies ledu, tik traki ka uz dika jau nebus jaspele
-1 [+] [-]
-2 [+] [-]
Krievijas presē lasīju... sovsport.ru, sport-express.ru vai vēl kādā portālā. Precīzi vairs neatceros.
-2 [+] [-]
Skumji skatīties uz cilvēkiem, kuri uz pasauli skatās vienīgi no negatīvās puses.
+3 [+] [-]
nu bet padomā pats - pasākumi Arēnā ir saplānoti daudzus mēnešus uz priekšu, kā Tu iztēlojies, ka pēkšņi tur atradīsies vieta hokejam? Lipmans aizies pie halles saimniekiem un teiks, lai atceļ visus konecertus, basketbolus un citus pasākumus, jo tur varbūt spēlēs hokeja klubs, kura vēl nemaz nav?
+3 [+] [-]
visas runas tiešām tādā sapņu, vēlējuma, gribēšanas izteiksmē kā būtu ja būtu .. bet padomājiet cik tas ir reāli??
tam nav nekāda pamata. tagad no komandas nav nekā, NULLE, tukša vieta. jā daudziem latviešiem ir problēmas ar komandu, bet tāpat nejau tie labākie gaidīs ka nu vabūt Rīgā kāds brīnums notiks. lūk Reķim jau jauns līgums, citiem labākajiem arī gan jau būs. un minimālie 10 mlj priekš tiem kas Eiropā labu darbu nevar atrast būtu par daudz, nepelnīti. laikam jūlijā tad sastāvam jāsāk treniņometne. pat gribēšanas īsti nav piem, lai šodien ja būtu vēlēšanās pateiktu "jā mēs spēlēsim". un no tā jau komanda nerodas. pat krievi savā starpā vēl tikai mēģina vienoties par pamatprincipiem. tā vienkārši dos 10 mlj un tieši Latvijai? kāpēc ne belariem, ukraiņiem vai somiem tādas runas neiet? krieviem pašiem regulāri kādai komandai finansiālas problēmas, naudas pietiekoši varbūt tikai pirmajam 10-nieks..labi ja kāds bijušais valdībnieks viņiem kautko nogarantēs un iedos uz vienu sezonu, ko nākamajā?
kam vispār šīs runas ir izdevīgas? manuprāt daži vīreļi vienkārši cenšās tikt pie lielā galda un atstāt sev iespēju veiksmes gadījumā kautko iekampt..
tagad tieši Latvijas puse no visiem potenciālajiem dalībniekiem atstāj visnenopietnāko iespaidu. labi, ja krieviem izdodās līgu palaist var paskatīties un mēģināt saorganizēties uz 2009/2010 sezonu. varbūt īsti negribās, bet jāpiekrīt Abragam.
+3 [+] [-]
-3 [+] [-]
Abrags
ziko777777
Izskatās, kau jums šis "Dinamo" projekts ir kā kauls kaklā... nu ja šī komanda būs kas mainīsies (uz negatīvo pusi)? Kā jau teicu - nekas! Un ja nekas nemainīsies, kāpēc jācepjas?
Vienīgais kas mainīsies tā būs cilvēku interese par hokeju! Hokejs būs nevis kā gripa, kas pavasarī atnāk un pēc 2 nedēļam pāriet... bet gan visa gada pasākums.
[+] [-]
Ja finansējumu klubam atrada un panāca, ka klubs spēlēs KHL, nedomāju, ka šis jautājums nevar tikt atrisināts. Tāpat nedomāju, ka par to līdz šim nav domāts. Gadījumā, ja Arēnā Rīga nevarēs uzņemt hokeju, tad kāda problēma ir ar Skonto halli? Pieredze jau ir. Pie tam, nav teikts, ka Arēnā Rīga nevarēs. Tie saplānotie laiki divus gadus uz priekšu man sāk atgadināt biļešu tirdzniecību uz gaidāmiem Dziesmusvētkiem. Mazu biļešu daļu izliek tirdzniecībā, ko ātri izpērk... un biļešu nav... sākas ažiotāža, lai gan lielākā daļa biļešu vēl ir. Tāpat, manuprāt, ir ar Arēnu Rīgu... kāds rezervējis Arēnā datumu, kas būs pēc diviem gadiem... tagad divus gadus uz priekšu visi datumi ir aizņemti. Zinot šodien mums raksturīgo "mārketinga" politiku, šādi paziņojumi jau klūst smieklīgi.
[+] [-]
Jā, man tas ir kā kauls kaklā, jo uzskatu, ka no šāda kluba hokejs Latvijā tikai zaudēs, nevis iegūs. Par iemesliem daudz esmu rakstījis jau n-gadus atpakaļ hockey.lv komentāros.
[+] [-]
viena būtiska lieta - finansējums vēl nav un kluba vēl nav.
[+] [-]
-1 [+] [-]
klubs būs tikai ar nākamo sezonu un, ja klubs ir iekļauts KHL, tad nauda būs, jo diez vai tajā iekļautu klubu, ja nebūtu droši, ka tas finansiāli pavilks.
[+] [-]
es teiksim tikko iegāju Lursoftā, lai pārliecinātos, ka tāda Rīgas Dinamo nav, izmeklējos visādi un tiešām nav, toties ir ASK/Ogre, Liepājas Metalurgs un citi, bet nekāda Rīgas Dinamo... zini, ko tas nozīme? Tukša muldēšana no organizatoru puses, jo nekā nav.
Un par to AEHL var aizmirst, arī nebūs, jo Baltkrievijas klubs KHL nepiedalīsies un viņiem pašiem savs čempis ir vērtība, ko attīstīt un nevienu viņiem tur nevajag.
-2 [+] [-]
+1 [+] [-]
pirmaamkaartaam tie buus tie speeeleetaaji, kas speelee normaalaa liimenii Eirpopaa- Sprukts, vasiljevs, Daarzinsh, Redlih bros, Lavinsh, Tribuncovs un veel dazhi+legionaari(krievi?whatever). cik tad mums izlasee speelee (chempjos es domaaju) samsungliigas speeleetaaji, un cik no vinjiem buutu speejiigi pavilkt taadu limeni (RSL)visas sezonas garumaa.? panjems labaakos- Zhabotinski iespeejams, varbut veel kaadu. nu nebuus taa, ka tagad R2000 pamainiis nosaukumu un ar to sastaavu kapaas krievijaa, nu nebuus taa. ja no top 3 panjems labaakos tad tieshi liimenis izmainiisies, izliidzinaasies un teiksim LSPA buus vairaak iespeju iekost un paciiniities par kausu, kas padariis samsungliigu interesantaaku, ja nebuus skaidri izteikta favoriita.
biedee mani viena lieta- iisti nav skaidrs formaats tam chempim un ja tas RDinamo ciiniisies playoff, vai nebuus taa, ka pavasarii izlases kodols buus noskreejies kaa Nizhivijs peedeejos gados?
[+] [-]
Ko zaudēs? Ja runā godīgi, tad SPL ir ļoti laba... ja izase spēlē I divīzijā. Pasaki, kurā valstī, kuras izlase spēlē elitē ir zemāks čempionāta līmenis un kura nebraukā starp elites un I divīziju??? Drīz elites grupu samazināšot līdz 14 komandām. Tad gan, varbūt, mēs katru gadu nespēlētu elites grupā, ja neienāktu finansējums mūsu hokejā. Jā, mēs attīstamies... bet citi - slovēņi, dāņi, norvēģi arī nesēž uz vietas. Šobrīd ir iespēja, ka tiks izveidota izlases bāzes komanda... tas ir tikai ieguvums!
-1 [+] [-]
Tagad esmu pilnīgi pārlieciājies, ka KHL lielākā daļa to, kuri ir skeptiski pret KHL vienkārši negrib (un tikai), lai Latvijas klubs tur spēlē... šādai diskusijai nav nozīmes.
Vienkārši nākošagad Latvijas klubs KHL būs, un viss. Es esmu ļoti priecīgs par to!
+1 [+] [-]
nu kāda vēl izlases bāzes komanda? Ar maksismums 10 latvijas spēlētājiem, no kuriem visi pat sastāvā netiek? Cik tad mums Eiropā ir to spēlētāju, kas superlīgas līmenī varētu spēlēt? 3-4?
[+] [-]
Par ko? Par to, ka nav nekāda kluba?
+2 [+] [-]
Drusku puis maldies par to sastāvu - Vasiļjevam ligums ar Krēfeldi, Reķim - tikko noslēdza līgumu ar Volfsburgu, Ņiživijam vēlviens gads Nižnijnovgorodā...u.t.t. Sprukts arī skeptisks attiecībā uz spēlēšanu Krievijā, Dārziņam arī prātīgāk būtu beidzot iet uz SWE Elites līgu...
-1 [+] [-]
Lielā mēra patyeikties par to vayr arī legionāriem , kas tur spēlē, bet kas būs ja tiešām pieņems šitos legionāru limitus- Krievijas komandām būs arī leģionāru limits - pieci spēlētāji, taču katrs ārzemju vārtsargs "aizņems" divas leģionāriem paredzētās vietas, pie tam ārzemju vārtsargiem ir noteikts arī spēļu skaita limits - 50% no visām komandas cīņam.
- ko iesāks tādas komandas Akbars kur legionāru ir stipri vairāk + Amerikāņu vārtsargs. n vai tas limits attieksies TIKAI uz Krievu komandām! Nu ja arī mums būs tikai 5 ,tad manuprāt labākais risinājums ir 1 super legionāru maiņa , bet lai būtu līmenī tad visiem pārējiem ir jābūt latvijas izlases vilcējspēkam!
Viens interesants "sīkumiņš'' Ja dinamo iekļūst pleiofos(cik zināms krievija tie notiek pa PČ laiku) tad kas notiks izlasē spēlēs U -18, vai Dinamo spēlēs tie kurus nepaņems uz PČ? Nolikumā rakstīts ka jāatlaiž visi uz izlasi! Jālasa visi labākie , bet tomēr nosaukums Rīga 2000 un tās formas gan izklausītos un izskatītos labāk!
[+] [-]
Tas ir ieguvums????? Nosauc vēl kādu valsti (izņemot Lietuvu , kurai sekmes ir nesusi šāda Superkluba stratēģija? Ukraiņi ar ar savu Sokil izveidoja izlases bāzes klubu - rezultātus redzam: nu jau 1. divīzija. Pat slovēņiem atteicās no izlases bāzes kluba stratēģijas...
-1 [+] [-]
-----------
Hokeja federacijas ir kadi 3 "biedri" kuru nosaukumos ir Dinamo. Un tagad jau tur ari Mareks ar Gunti grozas un Kalvitis brauka lidzi Lipmanam uz Maskavu ta ka no zila gaisa tas viss gluzi nav.
-1 [+] [-]
NAv svarīgi cik daudz mūsējie individuāli varētu spēlēt Superligā. Tā būs komanda, ar komandas garu un vienotību. Lai labi spēlētu nevajag visiem būt Superlīgas limenī.
[+] [-]
+1 [+] [-]
+1 [+] [-]
Tavs komentārs par Sokil būtu vietā, ja tas kaut uz pusi būtu bijis superklubs, tāpēc arī izčibēja.
[+] [-]
šogad daudzi LV izlases spēlētāji klusībā cerēja uz Rīgas spēlēšanu krievijā, to pierāda tas ka uzrīgu ilgi skatijās Laviņš , Sarokinš, tas pat Saviels , arī masaļskis manuprāt nebūtu pret, un kādēļ tu domā ka Sprukts negribēs spēlēt latviešu kolektīvā labā līmenī?
Tie pat Širokovs un pujacs krievijā labi spēlē, ja viņiem maks;as tad par ko šie negribētu nākt uz Rīgu? Tāpat veterāni Tambijevs, Semjonovs, Cipruss arī Macijevskis- domā šiem afigaenna patīk Dānija ? arī Cipruss ilgi vilcinājās ar Dāniju , es tā sapratu ka gaidija Rīgas izredzes spēlēt ruslandā. Nu un štāls ar Bērziņu , Dārziņš Rēdlihs ? kapēc gan ne? un vēl ir arī citi normāli Latvieši ārzemēs kā saviels un Tribuncovs u.c.
+2 [+] [-]
+4 [+] [-]
-1 [+] [-]
Laba ideja
[+] [-]
Abrags,
ziko777777,
smieklīgi lasīt Jūsu komentārus. Jūs pat vienu neapgāžamu argumentu nevarat noformulēt. Negribas pat atbildēt uz visām "neapgāžamām" muļķībām.
[+] [-]
LM faniem tieši paliktu vislielākā interese, jo viņiem braukt uz Rīgu, skatīties "Dinamo", ir kaut kā padīvaini...
+3 [+] [-]
nepagāžams arguments - nav komandas Rīgas Dinamo, nav un viss. Paņem un apgāz.
Man vispār ir ierosinājums pie šīs diskusijas atgriezties tad, kad Latvijas hokeja federācijas prezidents Kirovs Lipmans oficiāli prezentēs jauno klubu, paziņos tā sponorus un pateiks, kur klubs aizvadīs mājas spēles, kas tiks pamatots ar konkrētiem faktiem. Ātrāk vienkārši nav vērts par kaut ko runāt.
-2 [+] [-]
-1 [+] [-]
Gan Latvijas, gan Krievijas presē jau 100x reižu bija rakstīts, ka klubs būs ar nākamo sezonu. Sezona sāksies ar 2008.gada septembri. Palasi, ja Tev nav skaidrs. Vai tad ir šaubas, ka Rīgas Dinamo šobrīd nekur nespēlē? Līdz nākamai sezonai vēl ir vismaz 5 mēneši. Cik ilgā laikā var sakārtot formalitātes kluba reģistrāciju?
-1 [+] [-]
ko citu tu iesaki?, ja nokikumā ir teikts 5 legionāri un ne vairāk!!! bet līmenis ir augsts un lai neapkaunotu klubu ir jālasa labākie, šie tak ar ko spēs palīdzēt !
Par ko gan ne piem. Znaroks var būt kāds trenera asistents, vai piem. samoilovs vārts. treneris
+1 [+] [-]
nestreso , ja arī nebūs kas ta kārties iesi? Don't vory be hapy, drink pepsi be sexy
+1 [+] [-]
draudzīgā latviešu pulciņā... kurš runātu krieviski, jo komandas otru pusi veidotu "draugi" no austrumiem...
tādēļ, ka Sprukts vēl rudenī stāstija, ka uz Krieviju nebrauks nekādā gadījumā, jo pārāk tālu no mājām - sievas un dēla
-1 [+] [-]
Konkrēti ar kuriem spēlētājiem Rīgas DInamo (cik saprotu, runā par šo komandu) parakstīs līgumu, es nezinu, neesmu par to informēts. Tomēr zinu, ka šobrīd ārzemēs spēlē ap 70 Latvijas spēlētāju lhf.lv: Lhf kā arī SPL varētu būt kāds kandidāts. Uzskatu, ka izvēle ir pietiekoša.
+1 [+] [-]
ņemot vērā arī to, ka pusei jau ir līgumi un plāni (kas nav saistīti ar Krieviju) nākamajām sezonām un vēl liela daļa, no spēlēšanas Krievijā, vienkārši atteiktos, tad tev atliek kādi 10-20 ārzemnieki + SPL... un tad jau vairs nekas cits kā paņemt kādu bariņu krievu spēlētāju neatliek... un lūk tavs Latvijas izlases bāzes klubs...
+2 [+] [-]
Čiks nesanāktu, bet tam līmenim tas ir daudz par maz. Atkārtošos vēlreiz - reāli mums Eiropā ir labi, ja 5 spēlētāji, kas tajā līmenī varētu spēlēt. Visticamāk, ka pat mazāk.
[+] [-]
Un Tev ir kāds neapgāzāms arguments Rīgas "Dinamo" pastāvēšanai? nosauc lūdzu, kaut vienu šā "kluba" amatpersonu! Pagaidām muļķības runā Tu, nevis mēs...
-1 [+] [-]
To pašu var teikt par jūsu cēlajiem plāniem "uzcelt" gandrīz vai jaunu NHL (via vismaz Dānijas čempionāta līmeni) te, Latvijā
-1 [+] [-]
Nosauc pat ne pusi, bet 25 ārzemēs spēlējošos Latvijas spēlētājus, kuriem ir līgums ar esošo klubu uz nākamo sezonu? Bet, ja izvēlēties starp spēlēšanu ārzemēs un Latvijā, kur maksā tik pat daudz vai pat vairāk un čempionāta līmenis ir daudz augstāks... domāju, nav jautājumu, kuru komandu Latvijas spēlētājs izvēlēsies.
-1 [+] [-]
+1 [+] [-]
bet nosauc kaut pāris spēlētājus, pašreizējos ārzemniekus, kas nākamgad plāno spēlēt Latvijā? Protams, ja izvēle ir starp Latviju un Krieviju, reti kurš paliktu tepat...
-1 [+] [-]
Krievijas presē raksta par Latvijas klubu kā KHL klubu. Amatpersonas var iecelt un atcelt. Turklāt, juridiski lietu var nokārtot tā, ka dalībnieki uzņemas noteiktas saistības (piem., izveidot klubu, gādāt finansējumu, darīt citas lietas), nosakot materiālu atbildību, ja kāda no pusēm saistības neizpilda. Tam pavisam nav jābūt reģistrētam UR vai vēl kkur.
+1 [+] [-]
grozi kā gribi - savas problēmas uz Krieviju pārnest nevaram. jauniešu hokejs tāpat Latvijā vien būs jāattīsta.
[+] [-]
1)neviens jau neprasiis jo dinamo medaljas pirmajaa gadaa taapeec ljoti normaali vareetu savaakt dazhus perspektiivaakos jaunos, dazhus labaakos lv hokejistus, piemest klaat mainju ar legjionaariem kas taisiitu rezultaatu un paareejos letinjus, kaa mineeju latvijai probleemas ar kiiperiem un defiem nav nekaadas, ar uzbruceejiem shvaki, tur tad vairums legjionaaru ar buutu, taa kaa visai normaali savaakt;
2)riigas dinamo pieregjestreet nav nekaadu probleemu, nesaprotu shito argumentu, paaris dienu jautaajums;
3)areena riiga ir noslogota tikai labaakaas dienaas, ja apseestos ar atbildiigajaam personaam un papeetiitu datumus tad visai viegli vareetu sastaadiit normaalu kalendaaru maajas speeleem;
4)ja tas viss tieshaam realizeesies tad tuvaakos gados riigaa buus speciaala hokeja halle, nav nekaadas jeegas iireet ledu ja ir komanda ar normaalu budzhetu, normaalu fanu baazi un iespeju nopelniit, bez tam ljipmans jau akal domaa par hokja chempi, man tik viens ir bail, ljipmans pirms paaris gadiem intervijaa teica ka pats buutu gatavs uztureet klubu ja tam buutu sava areena, ka tik tas zhiperis shas neuzcelj areenu un "nenodod" to dinamo par smuku pelnju, un atkal sanaaks ka ljipmans uzvaaraas.
5)mees rusiem esam vairaak vajadziigi deelj ES, jo tas ir pavisam cits tirgus, man tik bail ka zviedri neielec pirmie un tad latvija vairs nevienam nebuus vajadziiga...
dziivosim redzeesim, es pagaidaam esmu skeptisks pret visu sho padariishanu zinot cik daudz zhiidu lv atbildiigos amatos hokejaa un zinot vinju pirmo un galveno veelmi, bet nu buutu tieshaam skaisti ja visi labaakie lv speeleetu krievijas atklaataa chempii, ja toch ar laiku somuzviedri naaks tad veesi varees taisiit pa regjioniem un letinjiem nemaz nbebuus nekur taalu jaabrauc, uz maskavu lidot zem stundas, uz skandinaavjiem ar nav ilgi, viss atkariigs kaa tiks noorganizeets shis pasaakums.
lai jau izdodas.
+1 [+] [-]
Bet vai Tu neredzi sakarību, ka spēlēšana Latvijas kluba sastāvā KHL ir tā pati spēlēšana Krievijas Superlīgā??? Domāju, ka neviens mūsu spēlētājs, kas ir brīvs no ārzemju kluba neatteiksies spēlēt 1) mājās, 2) par labu atalgojumu, 3) ļoti augsta līmeņa čempionātā (kas 99% būs augstāks par čempionātu, kurā viņš spēlēja līdz šim).
-1 [+] [-]
Nuuu... Jāgors nākamgad varētu arī spēlēt KHL... NYR ar šo ir maigi sakot neapmierināti un TĀDU piķi kādu šis tagad pelna (bet ar pašvaku atdevi) šie nav gatavi maksāt.... KHL (gan aizmirsu kurš klubs) ir gatavi... Vot i visi pīrāgi... Tu domā tāds Jašins ko Isles atlaida uz visām četrām tur Krievijā tagad par tugrikiem spēlē...??!
-1 [+] [-]
Līdz U-18 vecumam jaunos hokejistus puslīdz sagatavo Latvijā jau pašlaik, bet vēlā, ka viss notiks kā solīts, šie spēlētāji varēs piedalīties KHL junioru līgā.
-1 [+] [-]
Jāgru sauc Omskas "Avangard" un 90%, ka viņš tur arī nākamgad būs. Vēl ir jautājums par Fjodorovu, jo šis arī domā, ka varētu paspēlēt Krievijā.
+1 [+] [-]
1) bet vai šis latviešu bāleliņš būs derīgs šim KHL klubam, ja viņš tagad spēlē Dānijā vai Baltkrievijā, kas ir divus pakāpienus zemāk kā Krievijas līga, bet jaunā līga jau pēc spēka būšot tāda pati (vai vēl varenāka)
2) mājās? nu nezinu... ja puse sezonas ir izbraukumi uz Krievijas otru galu... braucieni uz Habarovsku, Novosibirsku un Novokužnecku būtu vienkārši aizraujoši. cerams, ka vismaz ne ar autobusu (nevar jau zināt - moš Lipmanu pieliek pie stūres, a tas ļoteni noskauž...)
+3 [+] [-]
Zelta vārdi, kasagrande, zelta vārdi!..
kasagrande, Abrags, ziko777777,
draugi, tagad tērēt savu laiku uz šo visu ir pilnīgi bezjēdzīgi. Kad pienāks īstais brīdis, kad kaut kas tiks reāli darīts, tad arī būs jēga diskutēt.
+1 [+] [-]
[+] [-]
Jā, Krievijas Superlīgā ir kadri, kuri ļoti labi ir spēlējuši NHL... un tagad varētu tur spēlēt, ja vien kāds Krievijas Superlīgas klubs nepiedāvātu labākus līguma noteikumus. Un tie nav tikai Krievijas spēlētāji... t.k., bez šaubām, KSL līmenis ir ļoti augsts, nevar noliegt. Un ar nākamo sezonu šādas komandas varētu regulāri spēlēt Rīgā.
[+] [-]
Man vnk roka neceļas atbildēt.
+1 [+] [-]
KHL projektā tika paredzēts, ka "spēlējamās" dienas būs 1dienas, kas nav tās "aizņemtākās" dienas. Pārējās spēles... kaut vai 4dienās maz kas notiek un arī pārējās dienas nav jau visu laiku aizņemtas un tie paši Barons vai ASK ar kkādiem Šauļiem var spēlēt sestdien ap 14.00, bet hokejs varētu sākties ap 21.00. (Es gan nezinu cik laika vajag lai "nomainītu" laukumus, taču pieļauju, ka izeju no šādas situācijas mierīgi var atrast)
-1 [+] [-]
Domāju, šeit ir tā, ka ir cilvēki, kuri vienkārši principiāli nevēlas, lai Latvjas klubs spēlē KHL... tikai gribētu zināt iemeslu. Tas, ka nekas nav skaidrs, vai klubs spēlēs KHL, vairs nav nekāds arguments, jo jau Krievijas hokeja federācijā atbildīgās amatpersonas runā par Latvijas klubu KHL. Neviena atbildīgā persona ar vārdiem vienkārši tāpat "nemētājs".
-1 [+] [-]
Перед тем , как делать такие выводы, нужно немного почитать и посмотреть, что об этом говорят руководители будущей лиги. Медведев ясно и понятно сказал , что это на первое время будут ограничения. Потом в этих самых ограничениях надобность отпадёт!!! Это лишь часть тго , что было сказано. Остальное сами прочитайте.
p.s. просьба, не ставте минусы, если причиной тому всего-лишь русское написание текста. Если кому очень надо, то напишу на латышском.
-2 [+] [-]
27 Aleksejs Froļikovs
11 Oļegs Znaroks
17 Sergejs Skosirevs
12 Nikolajs Varjānovs
9 Aleksandrs Beļavskis
13 Jevgēņijs Semerjaks
29 Andrejs Maticins
6 Aleksandrs Kerčs
3 Dmitrijs Frolovs
28 Igors Pavlovs
16 Ilmārs Tomanis
26 Mārtiņš Grundmanis
31 Mārtiņš Raitums
17 Edijs Brahmanis
99 Raitis Ivanāns
+2 [+] [-]
bet nu tas tā...
mana problēma? a kur tad paliek tik ilgus gadus lolotā samsunglīga? galu galā - nekāds Latvijas izlases bāzes klubs nesanāk, ja Krievijas Superlīgas līmenī ir spējīgi spēlēt vien pāris latviešu spēlētāju, no kuriem daļa ir Ziemeļamerikā ar mērķi uz NHL. Ar arēnu arī nav problēmas - izspiedīsim to basketbolu
Plusi? Cilvēku interese par hokeju arī ārpus maija, iespējams, kādi jaunie var reizi pa reizei uzspēlēt kluba 4. maiņā (un vēlāk "izsist" pieklājīgāku spēles laiku)... tas, ka tās ir tikai baumas, protams nav arguments, jo diskutēt par to var tik un tā
[+] [-]
Būs vai nebūs laiks (rudens) rādīs... Tik nesaprotu ko Tu par šito projektu tā cepies?!!! Ar SPL tur nekāda sakara nebūs! Vienīgais Ogrei ta nakamgad moš tieši (beidzot!!!) SPL zelts vēl varētu pat nospīdēt.... Priecājies būtu... Jo R 2000 toč stiprāka nepaliks(pa pāris kadriem vājāka varētu pat palikt), LM laikam īpaši vājāka nepaliks (kaut gan hvz) + jaunie puiki (LSPA) gan jau arī būs vēl biš pielikuši, bet domāju jums īpašu konkurencui tāpat nesastādīs... kopumā moš vēl kaut kas no kāda kluba jums ( piem. kā šogad čupa ar ex rīdziniekiem) atleks un beidzot moš varēsiet vinnēt sen kāroto SPL! Man gan tas vairs īpaši ta neinteresēs(kā jau lielpilsētas šovinistam ).... bet tas nu tā...
-2 [+] [-]
"sit mani nost, bet nevēlos Latvijas klubu KHL... nevajaga mums šo klubu",
"hokejistu formas tērpa bikšu aukliņa atgādina LPSR karoga krāsa... nevajaga mums šo klubu",
"hallē skaļi uzvedās pretinieku komandas fani... nevajaga mums šo klubu",
"spēļu informators paziņojums lasa arī krievu valodā... nevajaga mums šo klubu"
ziko777777, kasagrande,Abrags, Jūs jau tagad varat šo sarakstu papildināt...
[+] [-]
--------------
Jagrs man liekas par daudz lecigs, bet es neredzu iemeslu kapec piem. Fjodorovs nevaretu izveleties Rigu?
-1 [+] [-]
Atgādināt kā beidzās spēles starp Latvijas izlasi un Maskavas Dinamo, kas nebūt nav turnīra lejasdaļas klubs Krievijas Superlīgā.
+1 [+] [-]
ir arī cilvēki, kuriem nav skaidrs, kāpēc Latvijā nekas netiek runāts par mūsu klubu KHL. Kira var pateikt jebko, bet vai tas viss tiek reāli pildīts?
+2 [+] [-]
[+] [-]
Nuuu.... Spruktam jau nekādā Krievija piem. Novokuzņeckā nebūs jāspēlē visu sezonu... ja nu vienīgais pāris (viena vai divas atkarībā no diviziona) spēles sezonā... trennētos un spēlētu jau šis tepat Rīgā, to pašu par Dārziņu (šaubos vai zviedru elite ir stipri labāka par RSL) varētu teikt.... Galu galā algas te nebūtu sliktākas (pēc budžeta projekta spriežot) par to pašu zviedru somu eliti... moš apt labākas!
Labi nav ko te tagad zīlēt un cepties... rudenī redzēsim- būs vai nebūs!
+2 [+] [-]
"Dinamo" šitā bija parasta treniņspēle, kamēr Laitvijas izlases spēlētāji šito spēli uztvēra ļoti nopietni!
-1 [+] [-]
Vietējais līmenis ir diezgan katastrofāls un labākajā gadījumā nodrošinās hokejistus, kas cīnīsies par 13 - 16 vietu 1. grupā pasaules čempī.
Attīstība, kas ir balstīta uz pensionāru klātbūtni čempionātā (nesaku, ka tas nav vajadzīgs, bet nav normāli, ja tie ir komandu līderi), pilnīgiem gurķiem - iesācējiem (man žēl, ka viņi aprioti noliek sevi zemā līmenī un kā zināms, tad no "grjazi" v "kņazi" ir ļoti grūti nokļūt), un izbijušās "superzvaigznēm" (drīzāk tādiem, kas paši sevi par tādiem uzskatīja, bet labākajā gadījumā, tādas pagalma "zvaigznītes" vien bija - AB vai JŠ, piemēram), ir bezjēdzīga un strupceļā vedoša.
Manuprāt risinājumu nav pārāk daudz un tie saistās tikai ar $$$$ iepludināšanu LV hokejā, vai nu:
1. Braucot spēēt uz KHL un riktīgi "padomiskā" (atzīšos, ka pret padomju laikeim nekādu riebumu nejūtu) stilā uztaisīt vienu megakomandu visu pārējo LV hokeja virtuvi pakārtojot tai (neticu, ka Koziols ar Lipmanu šeit varētu vienoties)
2. Vnk iepērkot labus hokejistus (t.sk. atgriežot mājās mūsējos "čehus", "somus" un bezcerīgos IHL, AHL, ECHL, UHL un CHLlistus) un paceļot LV hokeja līmeni vismaz 3-4 klubu līmenī.
Bet anyway $$$$$$$$ (big bucks) is needed.
-1 [+] [-]
Kas man nav skaidrs ir tas, kāpēc pie mums ir interešu grupējumi, kuri savstarpēji cīnoties vispār var neņemt vērā nacionālās intereses un pat darboties pretēji tām.
+1 [+] [-]
domā, ka, ja Krievijā nebūtu leģionāru kvotas, puse mūsu izlases tur spēlētu? diemžēl, bet man kaut kā neticās... padomju laikos Rīgas "Dinamo" iekšā spiedās krievi, nevis latvieši spiedās iekšā Krievijā...
[+] [-]
Kurā vietā Tev Krievijā PO notiek pa PČ laiku??? Viņiem jau pusfināli iet (un tā arī būs nākamgad) un uz aprīļa sākumu jau viss būs beidzies.... Tā ka nestreso...
-1 [+] [-]
Nu neviena sevis cienoša komanda divas reizes pēc kārtas nezaudēs komandai, kuru provizoriski uzskata par tādu, kura ir jāuzvar pie jebkādiem apstākļiem.... pie tam divas reizes smagi zaudē!!! Jāņem vērā, ka tās bija pārbaudes spēles abām komandām... arī mūsējiem bija jābrauc atpakaļ spēlēt savos klubos... arī Latvijas izlases spēlētāji sevišķi " zem ripas" tajā spēlē negūlās. Pēc tam... Maskavas DInamo ir komanda, kuras spēlētāji kopā spēlē visu sezonu (un vairāk). Mūsējie visu sezonu spēlē atsevišķi, tikai uz pārbaudes spēlēm satiekoties kopā.
+2 [+] [-]
vai nacionālas intereses ir (latviešu) superklubs, kurā spēlē ap desmit latviešu, bet, tajā pašā laikā, LATVIJAS līga tiek atstāta otrajā plānā?
-2 [+] [-]
Aha.. un kur ta divi labākie klubi šiem spēlē...?! Austrijas atklātajā čempī!
-1 [+] [-]
-----------
Vai tad Armands un Juris jau pensionari? Es domaju ka no veciem var daudz vairak macities neka varoties sava sulaa. Protams tas neattiecas uz visiem visiem
-2 [+] [-]
[+] [-]
Bet kas tiek atstāts novārtā? Vai tad Latvijas čempionāta vairs nebūs??? Vai tad klubs KHL paņems visus labākos SPL spēlētājus??? Ja ir normāls čempis, tad arī skatītāju interese paliks. Šeit vajaga atcerēties vienu... lai kko attīstītu, vajadzīga nauda. Latvijas hokeja čempī tādas nav daudz. Mums ir spēlētāju resursi, lai Latvijas cempī spēlētu normāla komanda Vetspili,Jelgavā... bet tas nevienam neinteresē. Ja nauda Latvijas hokejā parādīsies caur Rīgas Dinamo... ir tikai apsveicami... izskatās, ka citādi tā nauda šeit neienāks.
[+] [-]
katram ir savas domās, tikai es šeit neredzu cilvēkus (no tiem, kuri tiešam ir saprotoši, nevis spamotāji), kurus nerūp nacionālās intereses. Vienkārši katrs uz šo situāciju skatās dažādi.
-3 [+] [-]
-1 [+] [-]
-2 [+] [-]
jauniešu hokejs tāpat Latvijā vien būs jāattīsta.
Pati ideja pareiza, bet ko pats ieteiktu darīt lai situāciju uzlabotu.Ja jau mums būtu spēcīgs čempionāts ar dublieru komandām, tad viss būtu daudzmaz kārtībā.Patreizējā situācija ir tāda, ka jaunieši diez vai sapņo par iekļūšanu vispirms kādā no LČ komandām, visi gribētu pēc iespējas ātrāk prom no Latvijas.Šis variants ar KHL (un ja vel tur tiešām būtu dublieru turnīrs) varētu dot reālu labumu.Vēl viens variants būtu kopēja junioru-jauniešu līga ar baltkrieviem.
-2 [+] [-]
Tur jau tā lieta ka Arēna Rīga parasti pirmdienās galīgi nav noslogota... BBL ir sestdienās(cik zinu).... eirokausi otrdienās vai trešdienās un pārājās dienās kaut kādi koncerti (ja ir) un vismaz teorētiski problēmām nevajadzētu būt...
+2 [+] [-]
Latvijas čempionāts būs, bet tas būs Rīgas atklātā čempionāta līmenī - tas interesēs tikai pašiem spēlētājiem...
par to jau man arī ir bail, ka pazudīs skatītāju interese, jo viss fokusēsies tikai uz vienu - uz Dinamo, un līdz ar to pazudīs daļa Latvijas vidusslāņa spēlētāju, (kam gan līdz izlasei tālu, bet kuri aizpilda vietu Latvijas klubos) jo tiem vairs nebūs motivācijas spēlēt
-1 [+] [-]
-2 [+] [-]
kur tad tie "vidusslāņa" spēlētāji paliks? Aizies uz Itālijas 2 līgu?
+2 [+] [-]
1) halli, attiecīgi citās vairāk laiku atstājot amatieriem, nevis citam jauniešu klubam (jo treneru jau pie mums tādā kvantitātē nav)
2) kādu treneri gan varētu piesaistīt... - pluss
3) spēlēšanu augstā līmenī... - pluss
tātad sanāk, ka vienīgais pluss no šā visa ir, ka Latvijā ir vēl viens jauniešu klubs, kurš spēlē augstā līmenī? ja ar to būtu iespējams atrisināt visas Latvijas hokeja problēmas... žēl, ka ar vienu klubu tas nav iespējams...
nu jā, un, protams, paliek megaklubs, kurā spēlē ~10 latviešu, un, kurš, iespējams, piesaista regulāru skatītāju uzmanību
+2 [+] [-]
nē, aizies uz celtniecību, jo tur maksās vairāk, jo arī tie retie sponsori (un reizē arī spēlētāju algas) aizmuks no samsunglīgas...
-1 [+] [-]
Un uz kā rēķina tad LAČ tuvākajos gados celsies?
+1 [+] [-]
-1 [+] [-]
allhockey.ru: Хоккей на AllHockey.Ru - Анализ...
-3 [+] [-]
Nu celtniecība ar mums sāk iet uz leju tur ar diezkas nespīd.Bet runa ir par to, ka Latvijas valsts ir nabadzīga (tieši valsts un liela daļa iedzīvotāju) un tāpēc Latvijas čempionāts neattīstīsies vismaz gadus 10-15.Man personīgi piegriežas 10 reizes sezonā redzēt vienu un to pašu pretinieku.
+2 [+] [-]
-1 [+] [-]
-1 [+] [-]
hamleta_teeva_reegs rakstīja: visvairaak kritiku netur arguments par pashmaaju hokeja nogremdeeshanu. juus tieshaam domaajat, ka tur speelees kaut 4(!!!!!!!!!!) speeleetaaji no pashreizeejiem samsungliigas speeleetaajiem?keep dreaming
pirmaamkaartaam tie buus tie speeeleetaaji, kas speelee normaalaa liimenii Eirpopaa- Sprukts, vasiljevs, Daarzinsh, Redlih bros, Lavinsh, Tribuncovs un veel dazhi+legionaari(krievi?whatever).
Drusku puis maldies par to sastāvu - Vasiļjevam ligums ar Krēfeldi, Reķim - tikko noslēdza līgumu ar Volfsburgu, Ņiživijam vēlviens gads Nižnijnovgorodā...u.t.t. Sprukts arī skeptisks attiecībā uz spēlēšanu Krievijā, Dārziņam arī prātīgāk būtu beidzot iet uz SWE Elites līgu...
--------
Vasiljeva liigumaa ir punkts, ka vins var paariet uz krievijas klubu, ja taads izsaka piedaavaajumu(domaaju, ka Tu pats to labi zinaaji), par Rekji neko neteicu un Nizhiviju arii. Sprukta skepse ir stiepjama lieta- neko neesmu dzirdeejis publiskaa telpaa, ka vins kategoriski atteiktos par labu pikji speeleet labaa komandaa kopaa ar zinaamiem chaljiem. Daarzinsh?nu tas ir TIKAI Tavs pienjeemums, nevis pamatots speciaalistu viedoklis
[+] [-]
laimīgais, man ir vienalga kas tur uzvar.Cita lieta būtu ja tur mūsējie spēlētu
-2 [+] [-]
-1 [+] [-]
Dynamo Riga - the winner of the Cup of Gagarin 2009!!!
-2 [+] [-]
LAČ 100 gadus tas līmenis necelsies... tas ir skaidrs, jo lai LAČ paceltu (kaut vai līdz tada BAČ līmenim) ir vajadzīga nauda un ne mazā.... tik es kaut kā neredzu, ka te pie komandām sponsori rindām stāvētu.... pat no R 2000 kā no grimstoša kuģa Koziols "aizmuka", jo viņam tāds LAČ vairs nebija interesants un atdeve bija praktiski nekāda....un šis praktiski R 2000 vairs nefinansē.... a kur R 2000 tagad ir mēs visi labi redzam.... kasagrendes variantā tas kas tagad notiek SPL tā ir "līmeņa pacelšanās", manā (labākajā gadijumā) līmeņa izlīdzināšanās uz savulaik spēcīgās R 2000 rēķina kaut labāk būtu bijis, ja visi nevis mēginātu "nočiept vai pārvilināt" pie sevis labākos spēlētājus no piem. R 2000 vai LM, bet audzināt un meklēt savus spēlētājus (vai kaut kā atvilināt no citurienes mājās musu pašu Eiropas gājējus kas spēlē tādās dānijās vai itālijās) un tā celt SPL līmeni kopumā.... bet laikam jau LV apstākļiem tas ir nereāli.... jo "maka ta nav"....
-3 [+] [-]
-1 [+] [-]
A Tu (lasi: kāda Latvijas komanda) tajā čempionu līgā vispirms tiec.... Mēs tur laikam tik no 2009/2010 gada sezonas varēsim tik sākt piedalīties un būs vispirms kvalifikācija jāpārvar... Man nav īpašas pārliecības, ka mūsu čempions to kvalifikāciju pārvarēs...
-1 [+] [-]
-1 [+] [-]
+2 [+] [-]
1. Nevajag jaukt valsts izlases intereses ar biznesa projektu, kas ir hokeja kluba izveide.
Ir daudz nosacījumu, kas nosaka to, vai konkrētais projekts var vai nevar būt ekonomiski izdevīgs. Pilnīgi noteikti neviens tāpat vien ar 10mljn. nesvaidās. Tam apakšā ir pētījums par to, ka lai paaugstinātu interesi par hokeju (un tātad palielinātu ienākumus) ir vajadzīgas jaunas asinis. Un, kas attiecas uz sastāvu, to noteiks komandas budžets un iespēja piesaistīt labākos spēlētājus par attiecīgo budžetu! Sportā ir tā, ka vietējo spēlētāju piesaistīt ir lētāk, nekā no citurienes, gan no motivācijas, gan finansu viedokļa, tāpēc parasti lielu komandas daļu veido vietējie spēlētāji, taču nav izslēgts, ka labākos nopērk kāds spēcīgāks klubs un iznāk, ka, piemēram, Jass spēlē kādas krievijas komandas sastāvā pret Rīgu, taču saprotiet cik daudz vairāk ir jāmaksā, lai tā notiktu. Arī NHL ilgu laiku vienā vietā spēlējušam spēlētājam ir grūti pārcelties uz citurieni pēc savas izvēles.
2. Kāpēc Rīga?
Tieši Rīga varētu būt vislabākās jaunās asinis, jo mēs jau bez visa hokeja esam ar pietiekoši augstu 'ārējā ienaidnieka' novērtējumu un, kā zināms, šādas principiālās sporta spēles ir krietni vairāk apmeklētas. Tas arī paaugstina kopējo interesi par sporta veidu kā tādu. Līdz ar to pieaug translāciju ieņēmumi, sponsoru iemaksas, suvenīru tirgošanas apjoms u.t.t. Rīga, attiecīgi, ir krietni izdevīgāka par kādu Somijas vai Zviedrijas komandu. Šāda principiālā spēkošanās ir notikusi jau PSRS laikos, kad nebija iespējams dabūt biļeti uz spēlēm un tas vēl spēcīgāk varētu notikt tagad.
3. Kur spēlēt?
Nu pirmkārt jau nav tā, ka Arēna norezervēta 2 gadus uz priekšu. Jā, ir atsevišķi pasākumi, kuriem ir rezervēts konkrēts laiks uz priekšu, taču arī Arena Riga ir biznesa projekts, kurš būtu ieinteresēts šādā pastāvīgajā klientā kāds būtu Superklubs, nodrošinot kādas 30-40 spēles sezonā. Arena Riga tas ir izdevīgi arī no ieņēmumu viedokļa, jo ēdināšanas uzņēmums "Rīgas Banketu Serviss", kas apkalpo halli, gūst lielākus ieņēmumus hokeja laikā, kad ir 2 piespiedu pārtraukumi, nevis koncerta laikā, kad tauta atnāk, palēkā un aiziet.
4. Bizness.
Un, protams, kā jau teicu pašā sākumā, visa pamatā ir bizness. Nu neesam mēs nekāda banānu republika, kas no visas pārējās hokeja pasaules atšķiras ar to, ka nespējam uzturēt un nodrošināt viena kluba eksistenci. Spēlēšana KHL nozīmētu DAUDZ lielāku tirgu un attiecināma uz biznesiem, kas vēlas uz to iziet. Televīzijas translācijas ir veids, kā to darīt ar mazākiem marketingā tērētiem līdzekļiem. Saproties, ka reklāmas laukums uz Arena Riga borta hokeja spēles laikā, kuru skatās visa Krievija maksā citas naudiņas nekā SPL laikā. Arī par skatītāju trūkumu es nebaidos. Latvijā, salīdzinoši ar situāciju pirms 20 gadiem, kad Sporta Pils bija pārpildīta, situācija ir krietni mainījusies. Tadad ir daudz vairāk cilvēku, kas spēlē hokeju. Simtiem amatieru komandu, tātad ap 5000 amatieru hokejistu, no kuriem liela daļa gribētu redzēt tāda līmeņa hokeju pastāvīgi. Un tad vēl desmitiem tūkstoši cilvēku, kam hokejs vienkārši ļoti interesē! Ja uz pasaules čempionātiem aizbrauc daudzi tūkstoši, tad nevar sūdzēties par interesi. Domāju, Arena Riga varētu pastāvīgi aizpildīt par 70-80%, pie kam kādi 20-30% no tiem sākotnēji varētu būt abonenti. Ar laiku, tiklīdz iestāsies biļešu deficīts, strauji pieaugs abonentu skaits un pēc tam, attiecīgi, biļešu cenas.
Tā kā no visiem aspektiem raugoties šāds projekts nav neiespējams, par ko liecina arī redzamais komentāru skaits!
-3 [+] [-]
+6 [+] [-]
-4 [+] [-]
-2 [+] [-]
Выражаю глубокое соболезнование родным, близким и всем, кто знал Владимира Быстрова!
[+] [-]
[+] [-]
tik negaidīti... jūtu līdzi...
-4 [+] [-]
Uz šīs pasaules ir ierīkots tā-kas maksā tas arī pasūta mūziku.
Tagad atbildiet, kurš tad nu par šo maksās ?
Vai mums maz ir tāda līmeņa spēlētāji, kas šajā dinamo var un vai grib spēlēt, ko domājiet Vasiljevs pametīs Vāciju un Skrastiņš atiecīgi NHL un skries uz šo Dinamo. Pat alkašš OZO nebrauks.
Ja naudas devēji t.b. RUS(viņiem nah. neinteresē LV hokejs un LV spēlētāji) savāks šeit komandu no Krievijas spēlmaņiem - tad paldies....
piem. Liepāja šogad ar 8 RUS, UKR, un LIT spēlē un tikai caur to panāk vēlamo rezultātu tikai vien iekš LV > Jautājums, cik tad ārzemniekus vajadzēs priekš KHL.
-2 [+] [-]
Un, protams, kā jau teicu pašā sākumā, visa pamatā ir bizness. Nu neesam mēs nekāda banānu republika, kas no visas pārējās hokeja pasaules atšķiras ar to, ka nespējam uzturēt un nodrošināt viena kluba eksistenci. Spēlēšana KHL nozīmētu DAUDZ lielāku tirgu un attiecināma uz biznesiem, kas vēlas uz to iziet. Televīzijas translācijas ir veids, kā to darīt ar mazākiem marketingā tērētiem līdzekļiem. Saproties, ka reklāmas laukums uz Arena Riga borta hokeja spēles laikā, kuru skatās visa Krievija maksā citas naudiņas nekā SPL laikā.
--------------------------
Ar to biznesu ir tā: es redzu šādus logo uz formām Latvijas gāze, Latvijas aviolīnijas, Latvijas dzelceļš Grindekss, Lauma biksiņas, Laima šokolēde, Dzintars trojnoj, Latvijas balzams ierīvešanai, Valmieras piens, vēl kāds sviests+ kāda banka
[+] [-]
Tu laikam rakstu slikti lasiji..?! Lielu daļu piķa dos Gazprom un cik zinu, tad Koziolam ir ap 5-6 M eiro (ap 8 M$), ko šis būtu gatavs ielikt tājā lietā... Kas spēlēs...? Da jebkas! Kas gribēs (un atbildīs tādam KHL līmenim) un ko varēs nopirkt (a par 6-8 M gadā $ tīri labu sastāvu varētu nolasīt), jo tas būs biznesa projekts... + savus divus pieciniekus no mūsu pašu "Eiropas gājējiem" (Čehijas, Slovākijas, Vācijas vai piem. Baltkrievijas desanta) varētu mierīgi nolasīt! Visu izšķir nauda.... a nauda te būs (ko maksās spēlētājiem) ne mazā(ja te tāds KHL vispār būs).... tas jau līgas projektā ir noteikts, ka klubi nevarēs būt ar mazākiem budžetiem par 10-12 M $! Tapēc “cāļus skaitīsim rudenī"!
p.s. Līdzjutība Bistrova piederīgajiem...
-1 [+] [-]
Helmuts Balderis: "Es, protams, esmu par Rīgas komandas spēlēšanu Krievijā. Tikai spēlējot spēcīgā turnīrā ir iespējama izaugsme. (...) Attiecībā uz Rīgas komandu Fetisovam ir prasība, lai tas būtu Dinamo un jaunās komandas menedžeris Balderis. Gatavs finansiāli atbalstīt Dinamo ir kāds grieķu miljonārs"
svetki.lv: Krievi grib savā līgā «Rīgas Dinamo»
-1 [+] [-]
+1 [+] [-]
Pilnīgi pareizi,-Visu izšķir nauda....a nauda te būs (ko maksās spēlētājiem) ne mazā..-
Tikai devēji un lēmēji nebūsim mes LV, bet gan RUS, kas arī noteiks kas un kā.. Ja Krievi grib krievu komandu ar Rīgas pierakstu tad sorr.. tam maz kopēja ar mūsu hokeju-tikvien kā reklāmas solis KHL.
-2 [+] [-]
85% naudiņas tiek atskaitīta no peļņas nodokļa, bet vajag bez Latvijas gāzes vēl 2,5 milijonus, sanāk taču izdevumi tikai pāris simti tūkstošu?
-1 [+] [-]
Tas vairāk tā kā kapēc aņuka izklausijās... bet es arī to rakstu atceros...
>cucmex
Nu bez kaut kādiem leģionāriem jau neiztikt moš pat treneris būs krievu vai kāds no eiropas (kaut gan tas pat moš slikti nebūtu un piem. Znarkoks šim varētu būt kā palīgs, jo kopumā šis situāciju + mūsu izlases kandidātus labi pazīst), bet domāju liela daļa spēlētāju būtu mūsu pašu no Eiropas līgām un par to jau pilnas ausis gan mums te, gan krieviem ir gan Kira gan Koziols (uz maiņām) pierunājuši...
-1 [+] [-]
Pluss viņiem vēl bija tikko nomainījie treneris, kuram katrs spēlētājs gribēja sevi pierādīt.
-1 [+] [-]
[+] [-]
+2 [+] [-]
Maskavas CSKA varbūt (kaut gan arī šaubos), bet ne Salavat Julajev vai AK Bars
+1 [+] [-]
KHL, NHL, vai jebkurā līgā -
nav komandas labākas par "Dinamo" Rīgu!
[+] [-]
+1 [+] [-]
Labs skaidrojums.
Uz priekšu DINAMO!!!! Viss notiks. Mēs mīlam hokeju.
Un pie kājas , kas uz tā rēķina nopelnīs, galvenai, ka iegūs līdzjutējs.
[+] [-]
[+] [-]
-1 [+] [-]
un kāds tad ir tavs biznesa projekts?Var jau likties, ka Latvijas čempja līmenis pēdējā laikā cēlies bet es vismaz tālākas attīstības iespējas neredzu.Basī vismaz ir Baltijas līga ko velk uz augšu basketbola lielā popularitāte un panākumi Lietuvā.Čempionāts ar četrām līdzvērtīgām (nosacīti) komandām un zemo reitingu nekādu progresu nedos.Liepājas un Ogres komandas varētu arī spēlēt baltkrievijā- domāju, ka interese līdzjutējiem būtu liela.
-2 [+] [-]
-2 [+] [-]
+2 [+] [-]
Man nav biznesa projekta. Tas ka Tu neredzi attīstības iespējas nenozīmē ka to nav. Par progresu - neviens jau īsti nav pie tā piestrādājis. Līmenis ceļas, to intervijā SA apliecināja Žabotinskis, tik tā palēnām, bet neviens jau pie tā nepiestrādā cik vajadzētu. Ogre, Liepāja Baltkrievijā? a kas viņus tur ņems? Mēs esam baltkrieviem priekšnieki ka noteiksim kas spēlē viņu čempī? tad varbūt Ventspils futbola tīmu Tu vari iekārtot anglijas premjerlīgā, vai VEFu iekš NBA?
+1 [+] [-]
Runā, ka no otrdienas. Pie arēnas jau sākot kurināt ugunskurus
-1 [+] [-]
Nu par to LV čempja līmeni un viņa celšanos (pārsvarā uz veco R 2000 kadru rēkina, kas vesela čupa tagad spēlē tajā pašā Ogrē) es jau biš augstāk rakstiju.... nu i nah... tādu "līmeņa celšanos"... es ta labāk normālu hokeju ar normālu komandu piedalīšanos skatos... Bet kā jau teicu agstāk kas būs, kas nebūs laiks rādīs ....nieka 5 mēneši jāpagaida!
A par Kiru un Koziolu runājot.... nebrinīšos ja šie abi ar Koziolu rokās sadevušies uz maskavu būs braukuši... nopietns piķis, nopietna lieta + abi tak biznesmeņi... vai nu kopēju valodu neatrastu?! Bet ja šiem šitas joks (izsist piķi no krieviem priekš komnadas) sanāks, tad laikam Kiram- kruķītājam toč nekas nav neiespjāms...
+2 [+] [-]
Nu es ar ticu Kiram, kopš viņš atveda čempi uz Rīgu un redzot kā šis pieaudzis savam LHF krēslam - nebrīnos ka šams uzraus to Dinamo. Protams tīri cilvēcīgi - mani tak ar kārdina doma par augsta līmeņa hokeju Rīgā, vienmēr braucot gar arēnu čortojos ka tur mūsu želejgalvas kopā ar ņegriem lēkā, nevis ledus uzliets. Tomēr man nepatīk ka tiek melots ka tas nenotiek uz SPL rēķina. Ir stratēģija ar superklubu, vai ar savu čempi - tad atklāti pasakiet ka izvēlas pirmo, nevis gvelž ka SPL necietīs!
-2 [+] [-]
Nu tīri spēlētāju ziņā SPL kā suga maz cietīs.... domāju, ka patiesībā necietīs pat nemaz (KHL ir pavisam cits līmenis), bet popularitātes ziņā un Rīgā.... fakts, ka tad Rīgā un tuvākajā apkārtnē "valdīs" Rīgas Dinamo! Kaut gan, ja neskaita šigada (un citu gadu) PO, tad tauta jau tāpat uz to SPL tik uz PO un pavasara laiku pamostas... pa sezonu jau (cik nu zinu) labi ja pāris simti regulāri piestaigā... un tad tāda R 2000 vispār (manis pēc) varētu par Piņķi 2000 pārdēvēties....katrā ziņā par čempioniem hvz vai šie vairs tuvākajā laikā kļūs, jo iespējams, ka RD atbalstīs ta tik juniorus tb LSPA...
-1 [+] [-]
p.s. a par to nikno skatu uz arēnu un lēkājošiem melnīgsnējiem virīņiem viņā arī man ir biš škrobe.... ne jau basim (ibio!!!) viņu cēla!!! Arēnu cēla Hoķim + citiem pasākumiem bet ne basim kas jau šo ar galiem (pagaidām) ir okupējis.... lai tie lēkātāji iet uz Sporta manēžu vai OS centru! Vai paši sev ceļ citu arēnu! Kira varēja saorganizēt un uzcelt a Kehris un co nevar?! Lai klubi (ASK un Barons) saorganizejas un netērē piķi kaut kādu apšaubāmas kvalitātes puskoka lēkātāju iegādei, bet moš lai labāk sametās jaunai hallei?!
-2 [+] [-]
jaa, asi un parupji, bet patiesi!
[+] [-]
Bat sadzīvo valstīs vairākas līgas. Nepieciešams tikai pareizs marketings.
Paskat, kā Amerikā un Kanādā pat uz junioru spēlēm gandrīz pilnas tribīnes salasās, tas pats Zviedrijā, Vācijā u.t.t. Tā , ka jāmāk tikai piesaistīt skatītājus. Tās biļešu cenas jau arī vismaz 3-5 reizes būs lielākas uz KHL nekā uz vietējo čempi.
Sarauj, DINAMO!!!!! PROZĪT!!!! LAI IZDODAS!!! PAR LIELĀM UZVARĀM!!!!
-1 [+] [-]
priecigas Lieldienas! ceru, ka vairaak nedzersi...
[+] [-]
allhockey.ru
allhockey.ru: Хоккей на AllHockey.Ru - Анализ...
allhockey.ru: Хоккей на AllHockey.Ru - Анализ...
+2 [+] [-]
Cietīs - mazināsies publicitāte, grūtāk piesaistīt sponsorus, skatītājus u.t.t.
+3 [+] [-]
Vispār piekrītu - bet ja neesot tam Dinamo marketings ir p****ā, tad kāds tas būs kad SPL kļūs otršķirīgs?
Vispār Priecīgas Lieldienas visiem!
[+] [-]
uzvaru pamatlaikā tiks piešķirti 5 punkti,
uzvaru pagarinājumā - 4 punktus,
uzvaru pēcspēles metienu sērijā - 3 punktus,
zaudējumu pēcspēles metienu sērijā - 2 punktus,
zaudējumu pagarinājumā - 1 punktus,
zaudējumu pamatlaikā - 0 punktu.
Mērķis - lai komandas, spēlējot pagarinājumu, "nevilktu" laiku līdz bullīšu sērijai.
sovsport.ru: Ńīāåņńźčé ńļīšņ // Ćąēåņą -...
-1 [+] [-]
Ko domā ar vārdu "otršķirīgs"?
+2 [+] [-]
Tas domāts šī vārda tiešajā nozīmē. Tāds LV čempis bija Dinamo un Pārdaugavas laikos
-1 [+] [-]
Tāds, kāds mūsu čempis ir tagad, manā skatījumā, tas ir otršķirīgs neatkarīgi no tā, ir Rīgas Dinamo vai nav. Pasaki, kurās valstīs, kuras regulāri spēlē elites divīzijā (neskaitot tās, kuras braukā šurp-atpakaļ uz I Div. ... lai gan arī vienai otrai šādai valstij čempis ir augstākā līmenī) ir zemāks nacionālā čempionāta līmenis par SPL?
+2 [+] [-]
Piekrītu - un Dinamo to problēmu nerisina, tik padziļina, zemais līmenis kļūs vēl zemāks
-2 [+] [-]
-2 [+] [-]
Kāpēc? SPL praktiski nezaudēs spēlētājus uz Dinamo R., skatītāju interese tāpat paliks SPL... uz izslēgšanas spēlēm. Cita lieta būtu, ja tuvākajās sezonās kāds gribētu ieguldīt lielu naudu Latvijas čempionātā, bet to neieguldīs tikai tāpēc, ka tiks veidots klubs KHL.... bet nekā tāda nav! Bez naudas čempionāta līmenis būtiski necelsies. Līdz šim neesam vēl neko tādu uzbūvējuši, lai raizētos, ka var zaudēt dažus skatītājus!
-1 [+] [-]
atceros, pirms pāris gadiem bija pat tā, ka komanda neieradās uz spēli PAR 3.VIETU!!
-1 [+] [-]
esi tak reālists- tuvākajā desmitgadē Latvijas čempis tālāk neattīstīsies jo tam nav ekonomiskā seguma, pirmkārt jau ārpus Rīgas.Ja pareizi sakārtotu lietas, Latvijas čempionāts varētu eksistēt tālāk arī ar tādu Rīgas Dinamo, LČ varētu iztikt bez leģionāriem, pirmajā laikā varbūt līmenis pazeminātos toties pašmāju jaunie varētu tikt komandās
-1 [+] [-]
Nu par to jau arī es teicu vakar (moš neskaidri izteicos..?!), ka vienīgais kas cietīs un tieši Rīgā ir publicitāte un spēļu (tā jau ne pārāk labais) apmeklējums... domāju tādā Liepājā un Ogrē (piem. mūsu kopējais "čoms" kasagrande) domāju jau nu točna ies arī nākamgad uz SPL spēlēm! Bet nu tāda ir dzīve... cccp laikos jau arī bija Latvijas Bērzs, ... tā teikt "farms" Dinamo, kur jaunos talantus audzināt un iespēlēt... tapēc es piem. neredzu kapec tagad tāda SPL (kopumā) nevarētu būt kadru kalve tam pašam Dinamo iekš KHL..?! Puikiem būs uz ko tiekies arī šaipus dīķim! Labākie jau tāpat gan jau uz Z/A brauks, bet tiem kas nebūs tik labi vai netiks piem. AHL/ NHL varēs tepat rušināt....
-1 [+] [-]
Domā, ja izvēle būs starp KHL un AHL, izvēlēsies AHL?
-1 [+] [-]
лицами, которые предусматривают размещение рекламы и информации на
игровой форме хоккеистов Клуба и на спортсооружении, предназначенном для
проведения «домашних» матчей Клуба, без согласования с Лигой. К размещению
рекламы и информации на спортсооружении относится, включая, но, не
ограничиваясь, размещение аудио- и видеоинформации, оформление льда и
бортов хоккейной площадки, льдоуборочной техники, иных мест на
спортсооружении. Размещение рекламы и информации компаний, являющихся
конкурентами спонсоров, партнеров и рекламодателей Чемпионата, на игровой
форме хоккеистов Клуба и на спортсооружении, предназначенном для
проведения «домашних» матчей, допускается в исключительных случаях по
решению Правления Лиги. allhockey.ru
-------------------------
-1 [+] [-]
Драфт юниоров Лиги проходит летом каждого года, после завершения официальных
соревнований Лиги. Точная дата Драфта юниоров Лиги ежегодно определяется решением
Правления Лиги и сообщается Клубам не позднее 1 февраля года, в котором проводится
Драфт. Первый драфт Юниоров Континентальной лиги состоится в 2009 году.
Организацией и проведением Драфта юниоров Лиги, а также снабжением Клубов
соответствующей информацией занимаются Центральное информационное бюро Лиги и
Центральное Скаутское Бюро Лиги.
Драфт юниоров Лиги 2009 года проводится в Москве. В дальнейшем Лига будет
рассматривать заявки других городов, где базируются Клубы Лиги, на проведение Драфта
юниоров.
allhockey.ru
----------------------------
Jauniem censoņiem vajag sākt gatavoties draftam te viens "Keks" ir ielicis treninu video
people.kidshockey.ru: KIDSHOCKEY.RU :: zippy - Ōąéėū
+2 [+] [-]
Mūsu spēlētāju varējumu šajā līmeni mēs redzējām - izlases maiņa iekš R2T pret AKBARS - panākums bija iziešana no savas zonas...diemžēl. Cik mūsu hokejistu šobrīd spēlē šādā līmenī, un cik no viņiem gribēs spēlēt tajā dinamo ?!
Dinamo savākts no tādiem kā LM urla Mihailovs Latvijas hokejam nedos itneko.
+1 [+] [-]
-1 [+] [-]
hvz.... vismaz teorētiski no AHL ir tuvāks ceļš uz NHL...
-2 [+] [-]
Tur no R 2000 domāju neviens nebūs tāpat kā no LM... toties mūsu belaru desants + "slovāks" Džera un pie čehiem spēlējošie gan varētu tur parādīties! Moš kāds vēl no mūsu "ziemeļamerikāņiem" kas netiek piem. tajā pašā AHL vai NHL! Tāpat Laviņam, Sorokinam savā laikā bija diezgan dzīva interese par spēlēšanu pie krieviem kāda Latvijas kuba sasstāvā.... tici man - būtu tik klubs spēlētāji paši atradīsies... Starp citu, LV izlase decembrī nemaz sūdīgi pret to pašu Maskavas Dinamo nenospēlēja(lai neteiktu vairāk)... var jau te teikt, ka tās spēlēs neko neizšķīra un nekādas nozīmes tām nebija+ nebija šiem pāris labāko kadru, bet šaubos vai maskavieši tā viegli atdeva abas spēles....
-2 [+] [-]
ģeogrāfiski, noteikti
bet, ja kāds spēlētājs, kas ir kādas NHL komandas sistēmā spēlēs tādā čempionātā kā KHL, domāju, arī tādam spēlētājam periodiski tiks pievērsta uzmanība no NHL komandas puses. Krievijas Superlīgā ir bijuši tādi, gadījumi, kad sezonas laikā kādu spēlētāju aizvilināja uz NHL... nerunājot jau par starpsezonu periodu.
-1 [+] [-]
Līdzīgi domāju.
-1 [+] [-]
Часть прав Лиги на размещение рекламы на экипировке Хоккеистов во время проведения
матчей Чемпионата КХЛ принадлежат Клубам в соответствии с настоящим Регламентом.
Часть прав ООО «КХЛ» на Чемпионат КХЛ, которые не передаются Клубам в
соответствии с настоящим Регламентом, могут быть переданы ООО «КХЛ» третьим
лицам.
------------------------
Tā arī netiku skaidrībā par tiem logo uz formām?
+1 [+] [-]
Jā, Als, es ar abām rokām tikai par, par Latvijas DInamo ar mūsu spēlmaņiem tajā un mūsu menedžmentu, bet ja nauda nebūs mūsu tad arī teikšanas mums nebūs...
Viss, sākas LM-ASK
-2 [+] [-]
Redzi, krievi (iespējams Gazprom) jau būs tik daļēji finansētāji (visdrīzākais) un visu piķi nedos līdz ar to arī ietekmēt gluži visu nevarēs! Tik vien kā piem. pieprasīt, lai klubs saucas Dinamo un piem. zem logo lieliem butiem ir arī Gazprom uzraksts(man personīgi viņš galīgi nemaisītu, tāpat kā citi).... un domāju pārējās kluba lietas kruķīs mūsu pašu darboņi (iespejams pat Kira ar Koziolu uz pāri)....
[+] [-]
[als/quote]
Cik es zinu, tad KHL vadība izvirzījusi nosacījumu, ka klubam ir jāsaucas Rīgas - Dinamo un menidžerim jābūt H. Balderim.
[+] [-]
Par spēlētāju nacionalitāti nerunāšu, domājams, ka pēc šo komentāru izlasīšanas paši sapratīsiet pareizās proporcijas latviešu un leģionāru nākamajam sadalījumam. Runāšu par mārketingu - ja jaunās formas būs identiskas Rīgas Dinamo vecajām labājām zilajām-baltajām formām, tad par to noietu nevarēsiet sūdzēties! Tas nu ir droši. Viela pārdomām...