Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1562, Did:0, useCase: 3

Ženēvas "Servette" atkārtoti izcīna Špenglera kausu

Kristaps Pildiņš
Kristaps Pildiņš

Ženēvas "Servette" atkārtoti izcīna Špenglera kausu
Ženēvas "Servette" otro gadu pēc kārtas varēja svinēt Špenglera kausa izcīnīšanu
Foto: AP/Scanpix

Par 88. Špenglera kausa izcīņas čempioniem kļuvuši iepriekšējā turnīra uzvarētāji, Ženēvas "Servette" hokejisti, kuri neļāva pie trofejas tikt Latvijas hokejistam Artūram Kuldam un viņa pārstāvētajai Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) komandai Ufas "Salavat Julajev". "Servette" finālmačā izcīnīja pārliecinošu uzvaru ar rezultātu 3:0.

Ženēvas "Servette" iekļuva Špenglera kausa finālā otro gadu pēc kārtas, pagājušajā gadā tiekot arī pie kārotās trofejas, bet šogad nopietni pretendējot uz čempiontitula nosargāšanu. Ufas "Salvata Julajev" nav izdevies tikt pie uzvaras šajā turnīrā. Laba iespēja bija 2007. gadā, kad finālā ar 1:2 tika atzīts Kanādas komandas pārākums, bet 2012. gadā neizdevās pārvarēt ceturtdaļfināla barjeru, ar 5:7 piekāpjoties "Davos". "Salavat Julajev" un "Servette" tikās šī turnīra pirmajā spēlē, kurā "Servette" ātri izvirzījās vadībā ar 3:0 un noturēja uzvaru mačā ar 3:2. Nebija šaubu, ka "Salavat Julajev" vienība gribēja revanšēties Ženēvas komandai.

Arī fināla spēli sākumsastāvā jeb "Salavat Julajev" pirmajā maiņā sāka Artūrs Kulda, cenšoties atkārtot Kaspara Daugaviņa panākumu pirms gada, izcīnot Špenglera kausu. Pirmais reālais vārtu gūšanas moments bija jau otrajā minūtē, kad Staņislavs Golovanovs izrāvās uz pretinieku vārtiem un veica vārtsargam negaidītu metienu. Vieksme gan bija Švendenera pusē, ripai tomēr neatrodot ceļu vārtos. Minūti vēlāk ripa pabija Ufas komandas vārtos, bet pirms tam tika pārkāpti noteikumi pret Lelandu Īrvingu, kurš nebija spējīgs atvairīt ripu. Līdz ar to rezultāts palika nemainīgs. Līdz pirmā perioda vidum ripu vairāk kontrolēja "Servette" hokejisti, bet "Salavat Julajev" atbildēja ar asiem pretuzbrukumiem. Arī turpinājumā laukumā notika nepārtraukta cīņa, kurā lielākā loma bija vārtsargiem. Pirmajā periodā rezultāts palika neatklāts - 0:0.

Otrais periods sākās ar "Servette" iespēju spēlēt vairākumā. Divu minūšu laikā tika veikti divi kaut cik bīstami metieni, bet vārti gūti netika. Īsi pēc tam, kad komandas spēlēja vienādos sastāvos, tika veikts ass spēka paņēmies pret Andreju Zubarevu. Uzreiz sākās asumi, dūres izvicinot Artūram Kuldam un Rolandam Gerberam. Gala rezultātā "Salavat Julajev" atkal palika mazākumā. Ženēvas komandai vajadzēja 16 sekundes, lai vārtus gūtu Arno Žakemē. Ne spēlējot vairākumā, ne vienādos sastāvos, "Salavat Julajev" hokejisti īsti netika pie iespējām veikt metienus pa vārtiem. "Servette" aizsardzība bija augstā līmenī, kontrolējot mača gaitu. Ufas komandas otro iespēju spēlēt vairākumā deva Kulda, kurš izprovocēja pretinieku uz noteikumu pārkāpumu. Tiesa arī šoreiz Ufas komandas vairākuma brigādes nespēja apdraudēt pretinieka vārtus. Ar iespēju realizāciju daudz labāk klājās pretiniekiem, kuri 15. minūtē panāca 2:0. Pārāk tālu ārā no vārtiem iznāca Īrvings, ko izmantoja Kevins Romī, adresējot ripu Danielam Rubinam, kurš to ieraidīja tukšos vārtos. Vien otrā perioda beigās "Salavat Julajev" tika pie pirmajām reālajām iespējām gūt vārtus, bet rezultātu izmainīt nespēja.

Trešajā periodā "Salavat Julajev" centās izglābties no zaudējuma. Ufas komanda ātri tika pie skaitliskā vairākuma, bet "Servette" aizsardzība turpināja būt augstākajā līmenī. Perioda vidū "Salavat Julajev" bija ļoti laba iespēja gūt vārtus, bet glāba Janiks Švendeners. Tikmēr otrā laukuma galā Ufas komanda slikti nospēlēja aizsardzībā, izlaida piespēli no aizvārtes, kas vārtus ļāva gūt Teiloram Pajetam, panākot jau 3:0. Atlikušajā laikā "Salavat Julajev" hokejisti centās gūt vismaz goda vārtus, bet pretinieki vaļības neatļāvās. Pēc nopelnīta skaitliskā vairākuma vārtsargs tika nomainīts pret sesto laukuma spēlētāju, bet uzreiz tuvu vārtu guvumam bija Metjū Lombardī, trāpot pa vārtu stabu. Rezultāts finālmačā vairs nemainījās, par 88. Špenglera kausa izcīņas uzvarētājiem kļūstot Ženēvas "Servette" hokejistiem.

Špenglera kausa izcīņas fināls

"Salavat Julajev" - "Servette" 0:3 (0:0, 0:2, 0:1)

Vārti: 22:57 Žakemē (To.Pajets) 0:1, 34:31 Rubins (Almonds, Lefels) 0:2, 49:26 Te.Pajets (To.Pajets, Rubins) 0:3.
Vārtsargi: Lelands Īrvings - Janiks Švendeners

Pieci pēdējie Špenglera kausa fināli

GadsUzvarētājaFinālisteRez
2014.Geneve-ServetteSalavat Yulaev3:0
2013.Geneve-ServetteCSKA5:3
2012.KanādaDavos7:2
2011.DavosRīgas Dinamo3:2
2010.SKAKanāda4:3

 +35 [+] [-]

, 2014-12-31 15:20, pirms 10 gadiem
KHL pat ar trīs komandām nevar uzvarēt

 +14 [+] [-]

, 2014-12-31 15:21, pirms 10 gadiem
Labi uzlaboja svētku sajūtu spēle,sērijā Servette:Ufa=2:0

 +13 [+] [-]

, 2014-12-31 15:21, pirms 10 gadiem
Atmazgas studijā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-12-31 15:24, pirms 10 gadiem
Malači šveicieši!
Lūk, ko vakar rakstīja krievi par Ufas nepieciešamību izcīnīt Špenglera kausu:
Ткачев: Юрзинову нужна победа на Кубке...

  +3 [+] [-]

, 2014-12-31 15:25, pirms 10 gadiem
Apsveicu Ženēvu servett ar uzvaru! Pats fināls gan bija viena no garlaicīgakajām spēlēm šī gada turnīrā, laikam komandas bija jau pamatīgi sagurušas spēlēt šādā režīmā kalnos.

 +16 [+] [-]

, 2014-12-31 15:26, pirms 10 gadiem
KHL - NLA 1:6

  +8 [+] [-]

, 2014-12-31 15:26, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Malači šveicieši!
Lūk, ko vakar rakstīja krievi par Ufas nepieciešamību izcīnīt Špenglera kausu:
http://www.allhockey.ru/news/show/208841-Tkachev_Yurzinovu_nuzhna_pobeda_na_Kubke_Shpenglera
To ,ka kauss nav svarīgs krieviem ,te daži žurnālisti izfantazējuši un daži komentētēji,jo visu turnīru krievu komentētāji kladzināja ,ka našiem jāuzvar un Jokerit ,Zagrebu viņi par savējiem neuztvēra pilnīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Ralfinolv

  -2 [+] [-]

, 2014-12-31 15:29, pirms 10 gadiem
vāji

  +9 [+] [-]

, 2014-12-31 15:29, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: sētas turnīrs
Jā, tā tur tas pique vai kā viņu, apdirzdamies kladzināja. Bet!! Krieviem nav sētas turnīru, par katru bļembu priecājas. Tajos ikpavasara turnīros arī psihoze

  +1 [+] [-]

, 2014-12-31 15:30, pirms 10 gadiem
Šī nekādā gadījumā nav nejaušība. Turnīrs jau gadiem pierāda, ka Šveices līga tomēr ir par kripatiņu augstāka kaluma, nekā khl. Salavats jau vēsturiski ir viena no top komandām (tāpat kā cska), bet šo turnīru pacelt nav sanācis ne vienai, ne otrai.

  +4 [+] [-]

, 2014-12-31 15:31, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: man liekas, ka ufiešiem tas turnīrs interesēja mazāk kā man...

Pēc šāda turnīra izdarīt kaut kādus secinājumus ir maigi sakot...stulbi...

Manuprāt OS LV : SUI ir daudz labāks rādītājs nekā kaut kādi booring Špengleri
Interesē vai nē, bet uz laukuma viņi hokeju spēlēja un zaudēja, nevajag dirs.t gudri. Ja viņus neinteresē turnīrs, kurā piedalās, plus vēl fināls, tad tā komanda ir vienkārši lupatas.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-31 15:31, pirms 10 gadiem
Vismaz kaut kas patīkams-galvenais ,lai Krievijas komanda nedabū kausu.

 +10 [+] [-]

, 2014-12-31 15:31, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: man liekas, ka ufiešiem tas turnīrs interesēja mazāk kā man...

Pēc šāda turnīra izdarīt kaut kādus secinājumus ir maigi sakot...stulbi...

Manuprāt OS LV : SUI ir daudz labāks rādītājs nekā kaut kādi booring Špengleri
Izlašu spēles pilnīgi neko neliecina par līgu līmeni,jo lai arī OS Latvija uzvarēja,bet viņu hokeja saimniecībā ir Latvijai tālu priekšā visos līmeņos.

     [+] [-]

, 2014-12-31 15:33, pirms 10 gadiem
Skaļus aplausus kolhozniekiem

  +1 [+] [-]

, 2014-12-31 15:35, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: tas, ka Ufa neuzvarēja mani pat iepriecināja, jo ja Jokerit neuzvar, tad nav jēgas uzvarēt kādam citam KHL klubam
Kretinē, ka Jokerit un LEV rezultātus kāds pamanās saukt par pārsteigumiem, lai gan tie ir (bija) objektīvi spēcīgākie KHL klubi
Ja nebūtu mūlāpa Vehanena LEV būtu dabūjis Gagarinu bez problēmām
Un kāds te visam sakars ar nelaiķi LEV klubu?

  +3 [+] [-]

, 2014-12-31 15:35, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Jokerit nepaveicās
Un tā trīs reizes pēc kārtas.

  -3 [+] [-]

, 2014-12-31 15:36, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Izlašu spēles pilnīgi neko neliecina par līgu līmeni,jo lai arī OS Latvija uzvarēja,bet viņu hokeja saimniecībā ir Latvijai tālu priekšā visos līmeņos.
nu re....a cilvēki cenšas ieskaidrot, ka dažas nesvarīgas spēles ir objektīvs līgu samērīšanas veids....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-12-31 15:39, pirms 10 gadiem
Вежливые люди rakstīja: Severette pelnīti. UFAi nebija degsmes pat finālā, kauns par to. Spēles vidū 7 metieni pa Severette vārtiem? Čaļiem pašiem nav kauns?
kauns ir, meistarības nav

  -1 [+] [-]

, 2014-12-31 15:41, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Tas, ka jebkurš top ārzemju klubs ir spēcīgāks par KHL krievu klubiem
Kā tad!
Ieskatoties KHL regulārās sezonas kopvērtējuma tabulā, man arī tā šķiet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-12-31 15:50, pirms 10 gadiem
Rezumē: kausu ieguva tie, kuriem viņš bija vajadzīgs! Starp citu somu presē izlasīju, ka Jokerit vīri komandas pilnsapulcē nolēmuši, ka Jauno gadu grib sagaidīt mājās, nevis kaut kādā kalnu miestā, tāpēc pret kanādiešiem spēlēja tikai pirmās 5 minūtes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-12-31 15:59, pirms 10 gadiem
Piqué rakstīja: Limpompo, 15:30

Vai tu nesi iedomajies ka krievi varetu tadu pat balaganu uzrikot pie sevis? Iedomajies sie nolasa kaut kadu mistisku Krievijas izlasi no labakajiem KHL krieviem, pec tam panem AK Bars, CSKA un papildina tos vel ar 4 speletajiem no citiem klubiem - Kovalcuku, Mozakinu, Kosticieniem, Cervenka. Pec tam paaicina Sveices vai NHL klubus un mizo tos uz vieniem vartiem. Isteniba laba ideja ka celt tautas pasabzinu. Vajadzes uzrakstit Putinam vestuli
kāpēc rakstīt, pats brauc prom, tā labāk būtu......

  +1 [+] [-]

, 2014-12-31 16:00, pirms 10 gadiem
Piqué rakstīja: Limpompo, 15:30

Vai tu nesi iedomajies ka krievi varetu tadu pat balaganu uzrikot pie sevis? Iedomajies sie nolasa kaut kadu mistisku Krievijas izlasi no labakajiem KHL krieviem, pec tam panem AK Bars, CSKA un papildina tos vel ar 4 speletajiem no citiem klubiem - Kovalcuku, Mozakinu, Kosticieniem, Cervenka. Pec tam paaicina Sveices vai NHL klubus un mizo tos uz vieniem vartiem. Isteniba laba ideja ka celt tautas pasabzinu. Vajadzes uzrakstit Putinam vestuli
32 kļūdas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-31 16:04, pirms 10 gadiem
Malači!

     [+] [-]

, 2014-12-31 16:07, pirms 10 gadiem
Vietējie vatņiki atkal līmē atmazkas uz pilnu klapi.
Un tā jau kuro Vecgada dienu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-12-31 16:14, pirms 10 gadiem
specha rakstīja: šitos mākslīgi pastiprinājušos helvētus Dinamo apm pirms gadiem 5 izgērba Davosā ar apm 9:1
Toreiz jau tika varoti Klotenes Flyers..

  +1 [+] [-]

, 2014-12-31 16:15, pirms 10 gadiem
Šveices līga atkal pierāda, ka ir labaka par KHL.

  +4 [+] [-]

, 2014-12-31 16:20, pirms 10 gadiem
Yey, super, tiešām iepriecināja!

     [+] [-]

, 2014-12-31 16:21, pirms 10 gadiem
Piqué rakstīja: fans366, 16:07

Reali vienigais kairinajums krieviem varetu but NHL klubi, tapec SKA nomizoja Carolinu.
Kopš tā laika NHĻ izvairās no savstarpējām spēlēm, lai kaut kā vēl uzturētu pie dzīvības mītu par savu spēku...arī padomju laikos augstākās līgas komandas biežāk mizoja NHĻ klubus, pie tam spēles pārsvarā notika Z-amerikā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-31 16:26, pirms 10 gadiem
pernambucano rakstīja: Kopš tā laika NHĻ izvairās no savstarpējām spēlēm, lai kaut kā vēl uzturētu pie dzīvības mītu par savu spēku...arī padomju laikos augstākās līgas komandas biežāk mizoja NHĻ klubus, pie tam spēles pārsvarā notika Z-amerikā.
Tu ar to Ļ burtu ko gribi panākt, kādu papildus lāsi nicinājuma izspiest?

     [+] [-]

, 2014-12-31 16:28, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Vai arī krievi baidās ierīt ar divciparu skaitli
Spēlē pret SKA tika savainota puse Karolīnas komanda, otra puse praktiski nosprāga
Kurš tad vēl tā ļaus sevi izvarot draudzības spēlēs???!!!
Vai tad Z-amerikāņi nav tie, kas mākslīgi tiek izslavēti, ka spēlē uz 100% jebkur, pat treniņos?

     [+] [-]

, 2014-12-31 16:28, pirms 10 gadiem
Te pierādās KHL līmenis..3 no 6 ir KHL klubi,un tāpat nespēj uzvarēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-31 16:29, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Tu ar to Ļ burtu ko gribi panākt, kādu papildus lāsi nicinājuma izspiest?
Nē klaviatūra pie vainas, lielo l bez garumzīmes neraksta. Nav arī nicinājuma nekāda, tikai novērojumi!

     [+] [-]

, 2014-12-31 16:30, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Viņu 100 % izpaužas citādi
Kā negatavība spēlēt fizisku hokeju?

     [+] [-]

, 2014-12-31 16:31, pirms 10 gadiem
pernambucano rakstīja: Nē klaviatūra pie vainas, lielo l bez garumzīmes neraksta. Nav arī nicinājuma nekāda, tikai novērojumi!
Selektīvi novērojumi, jāsaka. Redzi tikai, kas pašam tīk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-31 16:33, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Selektīvi novērojumi, jāsaka. Redzi tikai, kas pašam tīk.
Drīzāk redzu to, kas ir, nevis to ko vēlētos...

  +1 [+] [-]

, 2014-12-31 16:35, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Kā 100 % gatvošanās sezonai, nevis pretinieku spēlētāju iedzīšana bezsamaņā
Starp citu netīri spēlēja tieši Huricanes, it sevišķi tas slimnieks Pitkanens, kurš pēc svilpes dūra ar nūju. Bet tas jau no bezpalīdzības visdrīzāk...

  -1 [+] [-]

, 2014-12-31 16:36, pirms 10 gadiem
Vēl nesen Berlīnes Alba uzvarēja San antonio Spurs. Bundeslīga > NBA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-31 16:38, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Tā bija atbilde uz SKA provokācijām
Tīrs spēka paņēmiens nav provokācija lai arī cik nepatīkams būtu...

  -1 [+] [-]

, 2014-12-31 16:42, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: 1. Tas nav balagāns, bet turnīrs ar bagātām tradīcijām
2. Nekādas Šveices izlases te nebija, jo spēlē klubi
3. Pat ja būtu tā kā tu te zīmē, nav nekādas garantijas, ka krievi uzvarētu
4. Putinam interesē Krima, nevis hokejs, tā kā rakstīt vēstuli nav jēgas
Ja ņem vērā pašatdevi spēlēs, motivāciju, tad tas ir visīstākais balagāns.
Ja ņem vērā turnīra tradīcijas , prestižu, tad nosaukt šo turnīru par balagānu ir muļķīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-12-31 16:45, pirms 10 gadiem
Klau moška te ir kāds NHĻ specs? Kur var paskatīties zvaigžņu spēles balsu skaitu? Tikko atdevu savas pēdējās 10 balsis par Zemgu un gribētos apskatīt kopvērtējumu...

  -1 [+] [-]

, 2014-12-31 16:47, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Tad lai nebrauc, ja nav motivācijas
Tikai nezin kāpēc paši krievi ļoti lepojās, ka uzvarējuši Davosu
Kāpēc nebraukt uz prestižu turnīru Šveicē, svētkos, nedaudz atpūsties , atvilkt elpu, kamēr citas komandas tajā laikā spēlē čempionātā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-12-31 16:56, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Un apkaunotu savu komandu un KHL kopumā...
Bet krieviem vodka vienmēr ir primāra, tur tev taisnība
Kāds tur apkaunojums? Sen jau visi par to Špengļeru ir aizmirsuši un koncentrējās Gagarinam! Kāda vaina šņabim?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-12-31 17:08, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Un apkaunotu savu komandu un KHL kopumā...
Bet krieviem vodka vienmēr ir primāra, tur tev taisnība
Kāds apkaunojums. vai tad 2 vieta ir apkaunojums. Vai tad tu DR uzvaru 9-2(Špenglera kausā) arī uzskati par NLA apkaunojumu. Es noteikti nē. Atpūtas turnīrs. Visi saprot, ka pēc tā nevar salīdzināt meistarību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-12-31 17:23, pirms 10 gadiem
Jirgens Adrians Rozenbergs J.A.R. rakstīja: Šveices līga atkal pierāda, ka ir labaka par KHL.
A kaa ar DEL?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-31 17:27, pirms 10 gadiem
Piqué rakstīja: fans366, 17:12

Cempionu liga Davos izlidoja grupu speles, bet Zeneva 8 finala. Tur vajadzeja spelet ar saviem sastaviem un majas - izbraukuma. Un tas nav tas pats kas uzvaret kaut kada setas balagana
sētas balagāns ir KHL kolhozs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-31 17:31, pirms 10 gadiem
Piqué rakstīja: Sporta novērotājs, 17:27

Es jau teicu ka kolhozs ir spengleris jo tur pat tiesnesi izskatas pec gotinam
kolhozs ir tikai KHL, pat Špenglers ir labāks, kolhozs pat ar 3 klubiem to paņemt nevar
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-12-31 17:35, pirms 10 gadiem
acmee23 rakstīja: A kaa ar DEL?
Virs KHL, bet zem Šveices.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-31 18:16, pirms 10 gadiem
Piqué rakstīja: fans366, 17:12

Cempionu liga Davos izlidoja grupu speles, bet Zeneva 8 finala. Tur vajadzeja spelet ar saviem sastaviem un majas - izbraukuma. Un tas nav tas pats kas uzvaret kaut kada setas balagana
Interesanti, kura grupā tad spēlēja Davosa?????

     [+] [-]

, 2014-12-31 18:34, pirms 10 gadiem
Melissa rakstīja: Nu un? Tevi joprojam tas zudushais KHLs intereseeeeee?
Man visu laiku interesē DR. No līgām intereses secībā KHL, NHL, NLA un mazliet sekoju līdzi kas notiek AHL.
Tev neinteresē KHL - labi ,seko tad līdzi citām līgām, man interesē - labi , sekoju visvairāk līdzi KHL.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-31 18:41, pirms 10 gadiem
Ernijzz rakstīja: Vēl nesen Berlīnes Alba uzvarēja San antonio Spurs. Bundeslīga > NBA
Tas jau sen zinaams. Taapat kaa Jurmala uzvar kalev lbl>vtb

  +5 [+] [-]

, 2014-12-31 18:50, pirms 10 gadiem
Gribētu izmantot izdevību un novēlēt visiem Laimīgu jauno gadu. Un, lai veicas it visā!

     [+] [-]

, 2014-12-31 18:56, pirms 10 gadiem
Dzelzsceļa kauss ir vienīgais turnīrs kur visas komandas ir extraklases un sitās līdz pēdējam -)))

     [+] [-]

, 2014-12-31 18:57, pirms 10 gadiem
Labs ir, tautieši, jāķerās pie svētku šņabja pamazām! Priecīgus svētkus visiem hokejmīļiem, neatkarīgi no līgu simpātijām! Cerams,kad pamodīšos nebūs noticis «brīnums« un Zemgus nebūs pēkšņi pēdējā brīdī palicis otrais!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-31 19:02, pirms 10 gadiem
pernambucano rakstīja: Labs ir, tautieši, jāķerās pie svētku šņabja pamazām! Priecīgus svētkus visiem hokejmīļiem, neatkarīgi no līgu simpātijām! Cerams,kad pamodīšos nebūs noticis «brīnums« un Zemgus nebūs pēkšņi pēdējā brīdī palicis otrais!
Paldies ka atgādināji!
Jānobalso pēdējo reizi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-31 19:17, pirms 10 gadiem
Melissa. Kuršs zin varbūt khl kādreiz būs stiprākā hokeja līga.

  -2 [+] [-]

, 2014-12-31 19:26, pirms 10 gadiem
Kuru vispār tas Šveiciešu sētas kauss interesē ja nu vienīgi pašus Suisse
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-12-31 19:51, pirms 10 gadiem
KHL

     [+] [-]

, 2014-12-31 19:57, pirms 10 gadiem
Melissa rakstīja: Oho, te pazūd komenti. Funim atkārtoju, pat Harļiks vīlies KHL!! To es zinu Bet kādas funcijas te pilda Funs, nezinu gan...pie tam tā patētiski ar urrāpatioptsmu.
t.s. a la Funs te pilda vairākas f-jas, proti:
1) 5.kolonna nostiprināšana uz vietas;2) kremļa diversantu bāzēšana iekšzemē; 3)ietekmes aģentu kvalifikācijas celšana; 4) aborigēnu naidošanas eskalēšana

     [+] [-]

, 2014-12-31 20:08, pirms 10 gadiem
Prieks ka Khl komandas kaa saka zaudet taa tagad katru gadu zaudeee,zaudetaji!!!!

     [+] [-]

, 2014-12-31 20:25, pirms 10 gadiem
Melissa rakstīja: Oho, te pazūd komenti. Funim atkārtoju, pat Harļiks vīlies KHL!! To es zinu Bet kādas funcijas te pilda Funs, nezinu gan...pie tam tā patētiski ar urrāpatioptsmu.
Manas funkcijas. Citplanētiešu uzbrukuma novēršana, sestās cilvēku rases veidošana, ziemas izdzīšana no planētas u.c.
Kāds jautājums , tāda atbilde. Vienkārši cilvēki šeit atpūšas un raksta to ko domā. Ir īgņveidīgie, kam viss ir slikti un ja tiem nepakļaujas, tad esi nepareizais. Ja sportā gūsti prieku tad tas ir nepareizi.
Cilvēki no Dziesmu svētkiem vai teātri gūst tikai prieku, kāpēc sportā tā nevar būt.
Ja gribi, lai īgņojos, tad to varu darīt tikai saistībā ar totalizatoriem Latvijas
futbolā, lūk par ko patiešām skumstu, bēdājos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-01-01 15:26, pirms 10 gadiem
Dzoniy rakstīja: Skatos daži labi vatņiki te vēljoprojām no priekiem tecina biksēs, ka kolhoza superklubs SKA gadus atpakaļ knapi apspēlēja NHL lejasgala komandu...
Kas jau 3 minūtē noņēma līderus.
Bet vispār, domāju, tagad šaubu vairs nav nevienam, ka Šveices hokejs ir labāks par kolhozu. Vienu spēli pakāst var gadīties katram, bet tik regulāri, cik viņus tur NLA drā*a, tā vairs nav sakritība, bet likumsakarība.