Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1562, Did:0, useCase: 3

Daugaviņš pret kanādiešiem kaujā par Špenglera kausa finālu

Daugaviņš pret kanādiešiem kaujā par Špenglera kausa finālu
Kaspars Daugaviņš
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Eiropas vecākajā hokeja turnīrā – Špenglera kausa izcīņā – šodien notiks abas pusfināla spēles. Plkst.16:00 turnīra saimnieks "Davos" spēkosies ar Maskavas CSKA, bet vakara mačā plkst.21:15 Kaspars Daugaviņš un Ženēvas "Servette" par vietu finālā cīnīsies ar Kanādas hokejistiem.

Latvijas hokeja izlases uzbrucējs Kaspars Daugaviņš un Ženēvas klubs "Servette" šovakar aizvadīs pusfināla spēli Špenglera kausa izcīņā. Daugaviņam pretī stāsies no Eiropā spēlējošajiem hokejistiem veidotā Kanādas izlase.

"Servette" abās līdzšinējās turnīra spēlēs izcīnījis uzvaras – pirmajā mačā ar 5:0 sakaujot Amerikas Hokeja līgas (AHL) vienību Ročesteras "Americans", bet otrajā spēlē ar 4:3 pagarinājumā uzveica Maskavas CSKA. Abos mačos produktīvs bija arī viens no "Servette" līderiem Kaspars Daugaviņš, kurš kopumā ticis pie pieciem (3+2) punktiem un ir savas komandas rezultatīvākais hokejists Špenglera kausa izcīņā.

Kanādiešu ceļš līdz pusfinālam tikmēr bijis nedaudz ilgāks un sarežģītāks. Turnīra pirmajā dienā Kanāda ar 5:4 uzveica Vitkovices "Steel", bet "Cattini" grupas otrajā mačā piekāpās laukuma saimniekiem "Davos" hokejistiem (2:3).

Ceturtdaļfinālā Kanādas izlase ar 6:3 uzveica "Americans", savā 30.Špenglera kausa izcīņas turnīrā sasniedzot pusfinālu. 29 turnīros kanādieši ir triumfējuši 12 reizes, šajā rādītājā atpaliekot vienīgi no Davosas hokejistiem. Kanāda izcīnīja uzvaru arī pagājušā gada turnīrā, finālā sakaujot "Davos" ar 7:2.

Pirms "Servette" – Kanādas spēles tiks aizvadīts otrs pusfināls. Laukuma saimnieki sacentīsies ar Maskavas CSKA. Līdzīgi kā "Servette", arī Davosas vienība tika pie divām uzvarām apakšgrupā, bet vakar baudīja atpūtas dienu.

"Davos" pretinieks CSKA pusfinālu sasniedza ar nelielu izbīli, izglābjoties no zaudējuma mačā ar Vitkovices "Steel". Ceturtdaļfinālā spēlē čehu komanda atradās vadībā ar 2:0, tomēr Maskavas klubs prata ne tikai atspēlēties, bet arī pagarinājumā izraut uzvaru.

Izmantotie resursi:
Home - Spengler Cup DE

  +7 [+] [-]

, 2013-12-30 10:45, pirms 11 gadiem
par Daugaviņa hat-trick un Servette iekļūšanu finālā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-12-30 10:47, pirms 11 gadiem
Bruins133 rakstīja: Es par finālu,kurā spēlēs Davos pret Servette.
es arii uz to ceru

  +2 [+] [-]

, 2013-12-30 10:50, pirms 11 gadiem
VEIKSMI!

  +7 [+] [-]

, 2013-12-30 11:19, pirms 11 gadiem
DAUGAVA - UZ PRIEKŠU!!!!!
Slēpts komentārs: kexx

  +3 [+] [-]

, 2013-12-30 13:02, pirms 11 gadiem
Skatos Daugaviņam ar katru maču par 1 gūtiem vārtiem vairāk.
Nu tad šodien hat-trick
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-12-30 13:08, pirms 11 gadiem
CSKA sogad sboros Sveicee jau Davosu vienreiz pazemoja 5-0 taa ka finaals skaidrs...Servette-CSKA

     [+] [-]

, 2013-12-30 13:09, pirms 11 gadiem
finālā CSKA- Servet būtu labs mačs.Citas komandas vispar neinteresē,jo tur nav neviena mūsējā,un tās saucamās komandas nemaz nav komandas ,bet farsa salikumi

  +2 [+] [-]

, 2013-12-30 13:15, pirms 11 gadiem
Cska tak kājas nevarēs pavilkt, 4. dienu pēc kārtas spēlē, Davosa un Servette finālā!

  +1 [+] [-]

, 2013-12-30 13:17, pirms 11 gadiem
Bukmeikeri sodien nodarbojas ar labdariibu piedaavajot uz CSKA koeficientu 2,90 to nedriikst neizmantot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 13:21, pirms 11 gadiem
Diezgan droši finālā kapās abas šveiciešu komandas. CSKA maz variantu, kanādiešiem drusku vairak.

     [+] [-]

, 2013-12-30 13:24, pirms 11 gadiem
pernambucano rakstīja: Bukmeikeri sodien nodarbojas ar labdariibu piedaavajot uz CSKA koeficientu 2,90 to nedriikst neizmantot!
Nezinu kur tu skaties tik nabadzīgu kofu, bet es kur skatos lielākā ir 3.40 :
DAV - CSK | Davos - CSKA Moscow

  +1 [+] [-]

, 2013-12-30 13:26, pirms 11 gadiem
serhingo1 rakstīja: Es pat esmu redzējis koefus ap ~3! Likme drošāka kā Šveices bankā (cik ironiski).
optibetaa jau 3,12 jau jaasak domat, ko sev uzdaavinaat Jaunajaa gadaa no haljavnaas naudas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-30 13:36, pirms 11 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: CSKA jau zaudēs un ne jau tāpēc ka spēlēs 4.dienu pēc kārtas, bet tāpēc, ka atpaliek meistarībā no Davos

Šveice dabūja sudrabu PČ, bet kur palika tava raša - pareizi, pie parašas
Labaak pastaasti cik biezi Sveice ir kaut ko dabuujusi?Kaut vai uz Rashas fona...aizvakar U-201-7 dabuja ja nemaldos...neesi piemirsis???

  -1 [+] [-]

, 2013-12-30 13:37, pirms 11 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: CSKA jau zaudēs un ne jau tāpēc ka spēlēs 4.dienu pēc kārtas, bet tāpēc, ka atpaliek meistarībā no Davos

Šveice dabūja sudrabu PČ, bet kur palika tava raša - pareizi, pie parašas
Tieši tā. KHL nespej producet tik spēcīgas komandas kā Šveices NLA. Izlašu līmenī krievi gan joprojam drusku ir priekša, bet Šveice straujiem soļiem nāk klāt. Domāju pēc gadiem 5 Šveice panāks Somiju Čehiju, pēc 10 arī Krieviju.

     [+] [-]

, 2013-12-30 13:40, pirms 11 gadiem
Nesaprotu no kurienes jums taas roza brilles par kaut kaadu mistisko Sveices klubu speeku...tie nekad nav bijusi veera nemami pretinieki nevienai KHL komandai un ari nebuus...labi,ka peec paaris stundaam juus par to parliecinaasieties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 13:43, pirms 11 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: nedod dies Šveice būs ceturtdaļfinālā ar Krieviju Sočos, atkal krievi paliks gribot

Štreits,Josi,Hillers,Gerbers,Berra, Brunners u.c. paņems priekšā jebkuru izlasi
Kas tie par uzvaardiem? Kalnu sleepotaaji, jodeleetaaji vai skeletonisti?

  +1 [+] [-]

, 2013-12-30 13:44, pirms 11 gadiem
Jau tagad nedaudz paliek zheel Davosas aizsargus, zinot, ka driiz tos Raduls raustiis gabalos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 13:49, pirms 11 gadiem
Davosieši gan gudri - visas savas grupu spēles lika kā vēlās vakara spēles, bet pusfinālu ieliek pa dienu, lai ilgāk varētu atpūsties, atšķirībā no vakarā spēlējošajām komandām...
Ceru, ka Servette uzvarēs šajā turnīrā - ne tikai Daugaviņa dēļ, bet tāpēc, ka visu turnīru ir rādījuši ļoti skatāmu hokeju...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-12-30 13:50, pirms 11 gadiem
Kaspars Līpiņš rakstīja: Nevienam neinteresē, ko tu domā.
Šveices komandām tikai svarīgs šis turnīrs. Pārējie brauc ziemassvētku čilautā.
Ja Daugaviņš ir viens no komandas līderiem, tas vien jau liecina par šveices komandu vājumu.
Ja CSKA gribēs, sasitīs Davosu bez variantiem
Daugaviņš ir spēlētajs ar NHL pieredzi, loġiski ka līderis. Turklāt ievērojami progresejis spēlējot Šveicē. NHL īsti nevilka, jo līmenis bija par augstu, apstājās progresā un psiholoġiski bija nospiests. Tagad ir atvēries un progresē. KHL būtu līderis jebkurā klubā.
CSKA būs motivācija neizgāsties, jo citādi sportexpres ru gānis un Putins nogriezīs premijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-30 13:54, pirms 11 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: skumji ka neorientējies pasaules hokejā un nezini piemēram PČ MVP Josi vai Devils līderi Brunneru, kas ir labāks un produktīvāks par Kovaļčuku

varbūt novelc to folija cepuri un mazāk skaties to krievu RTR
Nu ko meiteen,tad tev ir savaada izpratne par to,kas ir liideris! Ja tu kaut gramu sajeegtu o speeles, kas saucaas hokejs tad zinaatu, ka Devils liideri ir Jagrs Eliass, Zubrus,Griins un citi....tavs klavieru neseejus Brujners ir tikai galjas malejs 3-4 mainjaa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-30 14:00, pirms 11 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: skumji, ka nespēj atrast argumentus par hokeju un sāc braukt citā tēmā

žēl tevis mazais! grow up!
Mani argumenti, kurus tev ceelu galdaa bija dzelzhaini!
Bet redzu, ka nav jeega diskuteet ar diletantu, kus Brunneru ar 13 punktiem un -6 lietderiibu 32 speeles uzskata par liideri!
Zeelo labaak sevi tiineidzer, un ceri ka naaks labaaki laiki un smadzenju daudzums paaraugs arii kvalitaatee!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-12-30 14:22, pirms 11 gadiem
Kaspars Līpiņš rakstīja: Daugaviņš KHL būtu 3. maiņas spēlētājs ar 10 punktiem sezonā.
Daugaviņš pagājušaja sezonā bija viens no Rīgas rezultativakajiem speletajiem rēķinot pēc videji punkti spēlē. Tas viss bija spēlējot vājā komanda kada Rīga bija pagajušogad. Un vienalga savu sameta. Šogad būtu daudz vairāk. Jo ir progresējis un atvēries. Domāju pat līderos Astanā un Moskvas Dynamo būtu viens no redzamakajiem. Varbūt pat labāks par Karsumu, jo ir lielāks NHL rūdījums.

     [+] [-]

, 2013-12-30 14:23, pirms 11 gadiem
serhingo1 rakstīja: Šveices hokeja līmeni raksturo Špenglera kausa tiesnešu formas.
Maksimāli komercializēts, balstīts uz veselīgām brīvā tirgus attiecībām un piedāvājumu/pieprasījumu, nevis Putina naftas miljoniem atkritumu maisos?

     [+] [-]

, 2013-12-30 14:23, pirms 11 gadiem
Kaspars Līpiņš rakstīja: CSKA ir svarīgs Gagarina kauss, nevis kaut kāds sētas turnīrs šveicē.
Ļoġiski ka savs kauss ir svarīgāks, bet starptautiskā turnīrā krievu klubi izgāsties tradicionali nedrīkst. Dzimtenes apkaunojums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 14:50, pirms 11 gadiem
serhingo1 rakstīja: Es runāju par skaidras naudas drošību, nevis kurai valstij kura banka ir.
Un ko tu darīsi, ja tev tā nauda pazudīs? Sadegs, nozags, pazaudēsi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 14:56, pirms 11 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: Radulovs it kā pelna miljonus, bet nespēj ielikt priekšējos zobus

īsta KHL un Krievijas hokeja firmas zīme!
kad nav spēle, viņš tos aizstāj ar 2 orbit košleņu spilventiņiem.

     [+] [-]

, 2013-12-30 14:57, pirms 11 gadiem
A-BURTS ("33" export) rakstīja: Kino sava stila ka tik kaut ko ietirst preti par labu liberastijas un dermokratijas musdienu "progresivajam" globalajam sabiedribas veidolam uzed kadu hamburgeru labak un iezlemba bublu gumu,tavam zoklim tas labi piestav!
Un dzīvoju cepuri kuldams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 14:58, pirms 11 gadiem
Martini12 rakstīja: kad nav spēle, viņš tos aizstāj ar 2 orbit košleņu spilventiņiem.
Ovi jau tads pats.
Veljoprojam staiga bez prieksheja zoba, bet domaju ta ir vinja tada firmas zime.

  -1 [+] [-]

, 2013-12-30 14:59, pirms 11 gadiem
9thGOLD4RUSSIA rakstīja: Latvieši turpiniet tik fanot par Kanādu !!! Kāda vēl pēkšņu Šveice
Nevis fano, bet objektīvi novērtē realitāti. Un kur te rakstīts kāda kuram tautība? Šis ir starptautisks portāls sportacentrs.com. Jāpaceļas pāri sīkiem nacionāliem strīdiem un jāanalizē hokejs objektīvi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 15:24, pirms 11 gadiem
A un finala gribas redzet atkal Čečena un Daugavinja dueli.
Ceru ka Daugava tada gadijuma atkal piesmietu kolhozniekus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 16:07, pirms 11 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: nesmīdini mani puika
viena spēle jauniešos NAV rādītājs

ko tad tagad čehi ir spēcīgāki par Kanādu?
1 spēle? Kad pēdējoreiz jauniešos Šveice ir kaut vai cienīgi nospēlējusi ar Krieviju? Un cik čempionātos pedējo 5 -10 gadu laikā Šveice ir bijusi virs Krievijas? (nepatīk jau man Krievija,bet ja saki,ka viena spele nav rādītājs,tad jāņēm tās pašas komandas..1 čempis nav tendence,toties tā spēle ir rādītājs,par tieši iepriekš minētajiem pēc 10 gadiem sitīs Šveicer rašu -tie ,kas tur spēlēja,pēc 10 gadiem būs savu izlašu kodols..Tikai Latvijai sportos U izlases var griezt,bet piaugot talants pazūd...)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-30 16:17, pirms 11 gadiem
CSKA spēlē labi, spēj turēt līdzi Davosai. Uzreiz var redzēt, ka spēlē ar 100% motivaciju. Redzams ir bijusi saruna ar puišiem Maskavā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 16:28, pirms 11 gadiem
Skatos Davos mīca riktīgi krievus.Izdariet kolhoza fani secinājumus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 16:30, pirms 11 gadiem
Trešos, trešos!!!

  +2 [+] [-]

, 2013-12-30 16:33, pirms 11 gadiem
SidneyCrosby rakstīja: Kolhoza līga ir nožēlojama - nauda tiek maksāta atkritumu maisos, spēles ir garlaicīgas, KHL TV filmē ar padomju laika kamerām - pazor! Ieslēdziet kādreiz īstu hoķi - NHL!
Beidzot sakarīgs profils

  +2 [+] [-]

, 2013-12-30 16:34, pirms 11 gadiem
Ir skaidri redzams, ka nākamgad uz Špenleri jāaicina stiprākas komandas, kaut vai no Alsvenskan. Ko KHL varbūt Astana, Levs un Rīga varētu būt cienīgas. CSKA ir apkaunojums visam krievu hokejam. Harlamovs, tas kurš speletajs ne trollis te, apgriestos uz otriem saniem redzot tadu speli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 16:41, pirms 11 gadiem
Bruins133 rakstīja: Šajā spēlē viss ir pilnīgi skaidrs.Vēlreiz saprotu,kāpēc Ķēniņš atbraucot uz Latvijas izlasi ir galvas tiesu pārāks par mūsu kēhēlistiem.Mans hokeja līgu tops
1.NHL
2.NLA
3.SHL
4.AHL
5.DEL
Es liktu Somijas Liiga 4, 5 vietā. Tā ir tiešām laba progresiva līga. Nebrīnīšos, ja nākamogad KHL būs vieni no līderiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 16:44, pirms 11 gadiem
Kaspars Līpiņš rakstīja: šveice un medaļas sočos!! Mazuli, beidz sapņot!
Dabīgi Velns nedaudz pārspīlē, Šveice nebūs galvenie favorīti. Top būs Kanāda, ASV, Zviedrija. Tad nakamajā līmenī Čehi. Var pārsteigt un par medaļām pacīnīties, Somi, krievi, slovāki, Šveicieši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-30 16:54, pirms 11 gadiem
9thGOLD4RUSSIA rakstīja: Tikai Radulovs šajā turnīrā var bez iespringuma apspēlēt visus un mest golus katrā spēlē
Dabistiski. Radulovam ir liels NHL rūdījums. VIņš var pavilkt aiz sevis arī vāju komandu ka CSKA. Domāju Radu būtu labas izredzes tagd būt vienam no top 30 skoreriem NHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 16:57, pirms 11 gadiem
lasu un smejos
Mani pārsteidz dažu cilvēku iedomas , ka pēc dažiem gadiem Šveice būs labākā hokeja izlase pasaulē KAd jūs cilvēki sapratīsiet , ka visu nosaka pirmkārt iedzivotāju skaits , otrkārt hokeja infrastruktūra un treškār kvalificēti treneri
Lai cik laba infrastruktūra un cik izcili treneri būtu Šveicē , viņi nekad nebūs starp top 4 izlasēm pasaulē (tas domāts stabili , nevis pateicoties veiksmei kādā turnīra izšaut ) , jo pats galvenais ir iedzīvotāju resurs , kurš Šveicei nav tas plašākais + vēl jāreikina , ka Šveicē par hokeju ir vēl populārāki sporta veidi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:01, pirms 11 gadiem
objektiivais rakstīja: lasu un smejos
Mani pārsteidz dažu cilvēku iedomas , ka pēc dažiem gadiem Šveice būs labākā hokeja izlase pasaulē KAd jūs cilvēki sapratīsiet , ka visu nosaka pirmkārt iedzivotāju skaits , otrkārt hokeja infrastruktūra un treškār kvalificēti treneri
Lai cik laba infrastruktūra un cik izcili treneri būtu Šveicē , viņi nekad nebūs starp top 4 izlasēm pasaulē (tas domāts stabili , nevis pateicoties veiksmei kādā turnīra izšaut ) , jo pats galvenais ir iedzīvotāju resurs , kurš Šveicei nav tas plašākais + vēl jāreikina , ka Šveicē par hokeju ir vēl populārāki sporta veidi
Šveice nav daudz mazaka par Zviedriju vai Čehiju pēc populācijas. Un drusku lielāka par Somiju. Bet citādi, jā piekrītu. Top 4 neielauzīsies, bet slovākiem droši aizies garam, varbūt somiem, čehiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-30 17:02, pirms 11 gadiem
Nu ir laiki pienākuši.
Pasaulsslavenais ACSK, kurš vēl pāris desmit gadu atpakaļ kā līdzīgs ar līdzīgu spēlēja ar visu laiku labāko hokeja klubu, tagad mocās ar " kaut kādiem šveiciešiem un čehiem", dažiem pat pamanās zaudēt....

Ja Soču Olimpiāde krieviem būs neveiksmīga, resp. nebūs pēc definīcijas 1. vieta, tad Puķins dos pavēli pārformēt KHL un izveidot vienu vai divus zbornajas bāzes klubus, kur savākt pēc padomju parauga labākos hokejistus un iespēlēt Pasaules čempionātiem 2-3 piķorkas.

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:02, pirms 11 gadiem
viens turnirs neko nenozīmē , jo ik pa laikam izšaut var jebkura komanda , kā pirms pārs gadiem Vācija vai šogad Šveice
Sarkanais Velns rakstīja: iedzīvotāju skaita ziņā Šveice ir priekšā Somijai,Slovākijai, vienādā skaitā ar zviedriem.

kā redzams somiem un slovākiem ir jau priekšā, kā nu ne bet ar zviedriem tieši bija fināls

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:02, pirms 11 gadiem
9thGOLD4RUSSIA rakstīja: Urlandijai būs 0 punkti, jo Sočos tādas komandas nebūs ! Šobrīd pasaules labākie spēlētāji ir Krievijai, Kanādai, ASV un Zviedrijai
Pareizi, un viņi visi spēlē NHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:06, pirms 11 gadiem
Šveice ļoti populārs ir futbols kā rezultātā hokejam pievēršas salīdzinoši maz skaits jauniešu , bet , piemēram , Somijā hokejs ir pirmajā vietā starp komandu sporta veidiem , kā rezultātā arī somiem ir labi rezultāti hokejā + vēl tas ka somiem ir hokeja tradīcijas , tāpēc uzskatu , ka Šveice neapie hokeja ziņā Somiju , bet par Slovakiju var piekrist , jo tur iestājusies hokeja stagnācija
Jirgens Rozenbergs rakstīja: Šveice nav daudz mazaka par Zviedriju vai Čehiju pēc populācijas. Un drusku lielāka par Somiju. Bet citādi, jā piekrītu. Top 4 neielauzīsies, bet slovākiem droši aizies garam, varbūt somiem, čehiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:08, pirms 11 gadiem
objektiivais rakstīja: Šveice ļoti populārs ir futbols kā rezultātā hokejam pievēršas salīdzinoši maz skaits jauniešu , bet , piemēram , Somijā hokejs ir pirmajā vietā starp komandu sporta veidiem , kā rezultātā arī somiem ir labi rezultāti hokejā + vēl tas ka somiem ir hokeja tradīcijas , tāpēc uzskatu , ka Šveice neapie hokeja ziņā Somiju , bet par Slovakiju var piekrist , jo tur iestājusies hokeja stagnācija
Droši vien, ka Somija noturēsies, piekrītu. Čehiem būs grūtāk. SLovākiem gan noteikti aizies ar laiku garam,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:09, pirms 11 gadiem
Ka tad kolhoznieku klubinjam klajas?

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:09, pirms 11 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Radulovvvvvvvvvvvv!!!!!
un gribi teikt ka varti ieskaitīti pareiz ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-30 17:10, pirms 11 gadiem
Lai arī sētas turnīrs, pokemoni ļoti pārdzīvo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:11, pirms 11 gadiem
Kaspars Līpiņš rakstīja: Kad tu par NHL raksti, izskatās, ka kaut ko saproti no hokeja,
bet
šādi komentāri liecina, ka esi tomēr liels dunduks
Izskatās, ka no visiem dundukiem pats lielākais laikam esi Tu pats. Vismaz tāds iespaids rodas, nedaudz palasot Tavus postus un žilbinošo aprakstiņu pie profila.
Sorry ja aizvainoju, nekā personīga.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:11, pirms 11 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Jāaaaaaaaa!!!!!!!!!!!
?????? ?

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:12, pirms 11 gadiem
Kaspars Līpiņš rakstīja: Šveicieši somiem var pienest ūdeni un dvieļus padot.
Pēc izlašu līmeņa somi šobrid priekšā, bet somi stagnē, bet šveicieši iet uz priekšu. Šveices līga nu jau stipraka kā Somu. Pēc 10 gadiem šveiciešiem būs tikpat NHL veču kā somiem, vairak kā čehiem un slovakiem. Varbūt vairak kā krieviem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:12, pirms 11 gadiem
Domaju ka Ciskai vajadzetu dopinga parbaudi uztaisiit, tad domaju ka nelabas lietas atklatos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-12-30 17:14, pirms 11 gadiem
3/4 slēpti komentāri - troļļi troļļo troļļus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-12-30 17:15, pirms 11 gadiem
Tikmēr Somijas U-20 2:1 vadībā pret neuzvaramajiem Krievijas junioriem.

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:16, pirms 11 gadiem
Kaspars Līpiņš rakstīja: Un to raksta megatrollis
Varens joks.
Tagad visi pasmiesimies par tevi !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-12-30 17:16, pirms 11 gadiem
AKD kolhoznieki gadriz ierija golu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:18, pirms 11 gadiem
Kaspars Līpiņš rakstīja: Es labāk par tevi mazuli un gardi, kāda liecība?
Paldies ir OK!
Tev bridinajumu neizteica, ka skolu regulari basto?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:18, pirms 11 gadiem
3:1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:19, pirms 11 gadiem
Nabaga krievi ierij kartejo reizi no Somiem, un pie tam u-20 chempi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:19, pirms 11 gadiem
Cska bija iespēja dienu atpūsties,bet to sev rezervēja Servete,tā kā nav ko žēloties.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-30 17:19, pirms 11 gadiem
Jaaaa luuuuzeri iemet!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-12-30 17:20, pirms 11 gadiem
Skaidrs, ka pēc šādas izgāšanās KHLā gaidāmas lielas pārmaiņas. Domajams to biroju pa tiešo sāks vadīt Krievijas Federācijas prezidenta tieši nozīmēts cilveks ar lielām pilvarām un paraksta tiesībām. Grūti prognozet notikumu attīstības gaitu, bet skaidrs, ka nākamsezon KHL būs pārvērsta līdz nepazīšanai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:23, pirms 11 gadiem
Kāds rezultāts Davos-Cska?Kurš periods?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:23, pirms 11 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Jāāāāāā!!!!!!!!!
nedomāju ka tavi prieki būs gari,ciskai šodien būs žāģis.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-30 17:24, pirms 11 gadiem
9thGOLD4RUSSIA rakstīja: Tik daudz jūs padsmitnieku šeit
Ai nu beidz, un kip pasam butu mega daudz vairak gadu, ja?
Atceries ka neta mes katrs varam telo baigos vecus, bet istaja dzive pat ne grama neviens nav tads ka virtualaja dzive!
Ta ka netelo, pasham gan tev knapa pilngadiba vien ir!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:24, pirms 11 gadiem
kexx rakstīja: Kāds rezultāts Davos-Cska?Kurš periods?
4:3 CSKA

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:24, pirms 11 gadiem
Malaģoškai sākusies vērtību pārvērtēšana. Izrādās, saule tik spoži vairs nespīd, kā spēlēs ar Norvēģiju un Šveici.
Trešajā periodā būs jāsāk spiest.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:25, pirms 11 gadiem
Leflērs rakstīja: Malaģoškai sākusies vērtību pārvērtēšana. Izrādās, saule tik spoži vairs nespīd, kā spēlēs ar Norvēģiju un Šveici.
Trešajā periodā būs jāsāk spiest.
Kas ir īstā mēraukla...

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:26, pirms 11 gadiem
Beidzot atkal hokejs, a to arzemes tikai citi sporta veidi

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:26, pirms 11 gadiem
SidneyCrosby rakstīja: Viņam laikam skolā grūti iet tapēc nāk šeit un visus troļļo Patiesībā viņam patīk NHL un skatās spēles regulāri, vienkārši šī ir viņa troļļošana par labu KHL, kuras spēles viņš pat neskatās.
Nu tur jau ta lieta!
Es gan savu solijumu pildu un citas kolhoza speles iznemot Dinamo, nemaz neskatos!

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:26, pirms 11 gadiem
Lasot dazu labu komentarus, saprotu ka lielakais vinu prieks dzive ir apcelt krievus kada jums darisana ka vini spele, ka spele Grigorenko un parejie?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:28, pirms 11 gadiem
9thGOLD4RUSSIA rakstīja: Pašiem nav, citiem noskauž...
Sasmejos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:30, pirms 11 gadiem
Leflērs rakstīja: Malaģoškai sākusies vērtību pārvērtēšana. Izrādās, saule tik spoži vairs nespīd, kā spēlēs ar Norvēģiju un Šveici.
Trešajā periodā būs jāsāk spiest.
Krievi cenšas ceturtdaļfinālā trāpīt pret Kanādu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:30, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Sasmejos!
Nu ja , mums tacu pilns ar labiem speletajiem, gan NHL, gan KHL

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:30, pirms 11 gadiem
Neitrāls,tu galīgi neesi neitrāls,kāda tev darīšana par ko katrs te ir?Citiem patīk krievu zāģi,citiem uzvaras,normāla demokrātija.

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:31, pirms 11 gadiem
Totāls kolhozs, Koistinens mierīgi izslido 1 pret 1 un aizsargi tikai skatās

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:31, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Gazprom piegriezis skabelki un Kolhozs nogrims atrak neka Titaniks, Bulj, Bulj, Bulj.!!
Manuprāt KHL vajadzēto nodot starpatutiskā aizbildnībā kā starptautisku līgu, kur krievu puse ir tikai viena no. Pie varas tur lai ir norvēġi, somi, zviedri, dāņi vācieši, austrieši. Tad būs sakārtota organizatoriskā puse un arī līmenis celtos. Jo kamer tur visu nosaka krievi, kārtības un attīstības nebūs. Bet tad var atstat KHL tikai 8 krievu komandas, pārējās ārzemju. Varbūt pēc 5-10 gadiem ielauztos Eiropas līgu top5.

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:32, pirms 11 gadiem
neitrals23 rakstīja: Nu ja , mums tacu pilns ar labiem speletajiem, gan NHL, gan KHL
Ai ne, nejau par to, bet par to ka tas trollis baigi pareizos tekstus sacis metat!

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:33, pirms 11 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Par tevi, par mani, un par Krieviju..
Par tevi, par mani par Sarkano armiju, par CSKA!!!
Tevi tač vakar nobanoja, vai tad nē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-12-30 17:33, pirms 11 gadiem
Kaspars Līpiņš rakstīja: Labi, tev ir piedodams, tavi kometāri atbilst skolnieka līmenim.
Tads aspratis Tu esi!

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:34, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Tevi tač vakar nobanoja, vai tad nē?
Tak sagadaja Vetram priecinju un neviens vinju nenobanoja!

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:35, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tak sagadaja Vetram priecinju un neviens vinju nenobanoja!
Nav komentāru, sportacentrs šādā veidā parāda savu attieksmi pret normālajiem lietotājiem.

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:36, pirms 11 gadiem
Jirgens Rozenbergs rakstīja: Manuprāt KHL vajadzēto nodot starpatutiskā aizbildnībā kā starptautisku līgu, kur krievu puse ir tikai viena no. Pie varas tur lai ir norvēġi, somi, zviedri, dāņi vācieši, austrieši. Tad būs sakārtota organizatoriskā puse un arī līmenis celtos. Jo kamer tur visu nosaka krievi, kārtības un attīstības nebūs. Bet tad var atstat KHL tikai 8 krievu komandas, pārējās ārzemju. Varbūt pēc 5-10 gadiem ielauztos Eiropas līgu top5.
Vajag atcelt legionaru kvotas un tad bus ka NHL!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-12-30 17:37, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Nav komentāru, sportacentrs šādā veidā parāda savu attieksmi pret normālajiem lietotājiem.
Nu tur jau ta lieta!
Bet Vetra jau tikai kaifo par tadiem Saxoniem un vel visadiem glumiem individiem!
Ja vinjam nebutu vienalga tad vinji sen butu nobanoti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:39, pirms 11 gadiem
Kur tad palikusi visi SKA fanelji??
Pirms sezonas vinju te bija tik daudz, bet neesmu dzirdejis ka kads interesetos par vinju rezultatiem!

  -1 [+] [-]

, 2013-12-30 17:39, pirms 11 gadiem
Teemu saxon,atbalsti,bet netaisi te propagandu un saukljus,te tāpat vairākums ir par Davosu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:40, pirms 11 gadiem
Kaspars Līpiņš rakstīja: Gazprom, ja nemaldos sponsorē tikai 2 KHL komadas.
Pff tad gan daudz Tu zini par savu ligu!
SKA, Maskavas Dinamo, Rigas Dinamo, un vel bija dazi klubi!

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:40, pirms 11 gadiem
Kaspars Līpiņš rakstīja: Gazprom, ja nemaldos sponsorē tikai 2 KHL komadas.
SKA, Avangard, pastarpināti RD caur Itera. Droši vien ir kāds vēl.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:41, pirms 11 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Es godprātīgi un no sirds atbalstu CSKA.. Kas tur slikts?? Man ģimene vienmēr ir fanojusi par CSKA.. Un vēl tagad to dara.
Kur tad palika Rigas Dinamo?
Tad jau sanak ka tas bija bija tikai tupa trolloshana, ja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:42, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Vajag atcelt legionaru kvotas un tad bus ka NHL!
Ar to būs par maz. Tur vajag mainīt visu organizatorisko kultūru. Mehaniski to neizmanīt. Vajag objektīvus neitralus profesionaļus no malas, kas organizēs darbu pēc modernajiem mūsdienu standartiem. Pasreizējā KHL vadību šādu uzdevumu nespej veikt, tai arī nav neatkarības no Krievijas hokeja federacijas un no Putina. Vajadzīgas radikalas reformas, griezt nesaudzīgi. Jācer Krievija Sočos pamatīgi izgāzīsies, tad varbūt KHL piedzīvos progresu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:44, pirms 11 gadiem
Kaspars Līpiņš rakstīja: Neesmu par CSKA, man vienalga, kas uzvar, Kanāda vai CSKA, tikai ne šveices klubi.
Sanak ka tu vienkarsi te atnaci bazaret!

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:45, pirms 11 gadiem
Jirgens Rozenbergs rakstīja: Ar to būs par maz. Tur vajag mainīt visu organizatorisko kultūru. Mehaniski to neizmanīt. Vajag objektīvus neitralus profesionaļus no malas, kas organizēs darbu pēc modernajiem mūsdienu standartiem. Pasreizējā KHL vadību šādu uzdevumu nespej veikt, tai arī nav neatkarības no Krievijas hokeja federacijas un no Putina. Vajadzīgas radikalas reformas, griezt nesaudzīgi. Jācer Krievija Sočos pamatīgi izgāzīsies, tad varbūt KHL piedzīvos progresu.
Pag , vēl zvaigžņu spēlē tu šogad redzēsi organizatoriskos brīnumus . Atkal būs visādas tortes uz laukuma, voblas un pārējie brīnumi . Kāds atkal dziedās operas utt.

  -1 [+] [-]

, 2013-12-30 17:46, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Pag , vēl zvaigžņu spēlē tu šogad redzēsi organizatoriskos brīnumus . Atkal būs visādas tortes uz laukuma, voblas un pārējie brīnumi . Kāds atkal dziedās operas utt.
O jaa!
Kad wsp ta kolhoza zvaigznu spele ir?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:52, pirms 11 gadiem
SidneyCrosby rakstīja: Kolhoza zvaigžnu spēlē piedalās tikai ''savējie'' - labākie netiek pie spēlēšanas, viss par blatu, skatītāji klusē kā teātri, konkursi ir kopēti no NHL un neviens neizdomā kautko attraktīvu, metienu konkursi ir izgāšanas - metienos uz precizitāti kartona plāksne ir nosista nost jau pusē, metienos uz ātrumu tas radars ir kautkāds krimināls, vēl tas karsējmeiteņu konkurss - pazor, ne ALLSTAR Tipiski kolhoza līgai.
AKD tas karsejmeitenju konkurs wsp bija vajprats!
Nja visvairak esmu shoka ka 5. labakais speletajs liga Kails Vilsons nepiedalas zvaigznju spele!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:52, pirms 11 gadiem
Somi jau teju grauj krievus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-12-30 17:52, pirms 11 gadiem
Bruins133 rakstīja: Ir kāds informēts,kas sc filtrē komentārus?Vārds,Uzvārds?Ja zinat-rakstat uz pm.
Andris Vetra cik zinu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 17:55, pirms 11 gadiem
Troļļiem normāli uz varžacīm uzkāpis Andris Vētra. Malacis sen jau vajadzēja šo provokatoru balagānu izdzenāt

  +2 [+] [-]

, 2013-12-30 17:55, pirms 11 gadiem
kino rakstīja: Somi jau teju grauj krievus.
Grigorenko iet pēc Kaldera?

  -1 [+] [-]

, 2013-12-30 17:58, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Grigorenko iet pēc Kaldera?
Kam tas ir vajadzīgs, ja viņš ir visu pasaules jauno hokejistu elks! Kāds te to minēja.

     [+] [-]

, 2013-12-30 18:00, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Grigorenko iet pēc Kaldera?
Varbūt pēc Kaldera kausa. Nākamgad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 18:02, pirms 11 gadiem
Kaspars Līpiņš rakstīja: Nē es esmu pret negodīgajiem šveices klubiem, tātad šodien par CSKA
ar ko tad viņi negodīgi???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 18:03, pirms 11 gadiem
kino rakstīja: Kam tas ir vajadzīgs, ja viņš ir visu pasaules jauno hokejistu elks! Kāds te to minēja.
Tā viš ir, acīmredzot skaitās prestižāk

     [+] [-]

, 2013-12-30 18:04, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: ar ko tad viņi negodīgi???
Droši vien ar to, ka ir tik laba organizatoriskā struktūra visās jomās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 18:05, pirms 11 gadiem
Jāaa!

  +1 [+] [-]

, 2013-12-30 18:05, pirms 11 gadiem
ha ha ha.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 18:09, pirms 11 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Spēles beigās paskatīsimies ko vēstīs tablo
5:4 Davosas labā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-30 18:10, pirms 11 gadiem
jāpazemo tas khl ar visiem saviem armijniekiem pēc pilnas programmas!

  +2 [+] [-]

, 2013-12-30 18:11, pirms 11 gadiem
9thGOLD4RUSSIA rakstīja: Latvijā drīkst fanot tikai pret krieviem
Kolhoznieki šņukst un vaid! :-DDD
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-30 18:13, pirms 11 gadiem
Bruins133 rakstīja: Somija uzvarēja krieviju 4:1.
u20?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 18:13, pirms 11 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: jāpazemo tas khl ar visiem saviem armijniekiem pēc pilnas programmas!
Vispār tas uzstādījums bik savādāk formulē, jāfano ir par Davosu, jo, ja tu savas domas virzi uz CSKA pusi, tad visu enerģiju tu novirzi viņiem. Tāpēc Fanosim par Davosu , nevis pret CSKA.

     [+] [-]

, 2013-12-30 18:14, pirms 11 gadiem
Bruins133 rakstīja: Somija uzvarēja krieviju 4:1.
noskatījos spēli, krieviem vispār variantu nebija. Viss pazudis pirmo spēļu pārliecība un meistarība.
tagad var pāriet uz overtaimu špenglerī
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 18:15, pirms 11 gadiem
Bruins133 rakstīja: Tu pa Ntv+ SKATĪJIES?
jap

  -1 [+] [-]

, 2013-12-30 18:16, pirms 11 gadiem
O, sāk pamazām pazust patizli komentāri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 18:18, pirms 11 gadiem
Bruins133 rakstīja: Varbūt zini,kur vēl bez šitā kanāla rāda spēles.Man Zviedru tv10 neiet.
Information - 2014 IIHF World Junior...

  +1 [+] [-]

, 2013-12-30 18:18, pirms 11 gadiem
Bet Davosa kā pilsēta fantastiska. 11 tūkstoši cilvēku , bet spēj ģenerēt klubam 17 miljonu eiro budžetu, tas ir kaut kas prātam neaptverams.

  -1 [+] [-]

, 2013-12-30 18:19, pirms 11 gadiem
kāds zin, cik labi Davosai sokas pm?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 18:21, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Bet Davosa kā pilsēta fantastiska. 11 tūkstoši cilvēku , bet spēj ģenerēt klubam 17 miljonu eiro budžetu, tas ir kaut kas prātam neaptverams.
Galu galā Šveice, viens no attīstītās pasaules centriem.

     [+] [-]

, 2013-12-30 18:22, pirms 11 gadiem
Jirgens Rozenbergs rakstīja: Galu galā Šveice, viens no attīstītās pasaules centriem.
Nu bet, tomēr 11 tūkstoši un 17 miljoni eiro savas pilsētas hokeja komandai, wow.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 18:22, pirms 11 gadiem
Jūtu, ka komentāru paliek mazak. Tas labi, vajag tos troļlus padzenāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 18:25, pirms 11 gadiem
serhingo1 rakstīja: Par ko man bans?
Tāpēc ka esi trollis Un paldies SC adminiem par to ka beidzot sāk dzenāt tev līdzīgos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-12-30 18:26, pirms 11 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Tev jau šis ir kāds 5. profils, tā ka pats skatiek ka nepadzenā
Es nekad neesmu banots. Vienmēr ievēroju džentlmeņa goda kodeksu, nevienu neaizvainoju, vienmēr objektīvi analizēju hokeja notikumus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 18:28, pirms 11 gadiem
Ekselenti 1:1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 18:29, pirms 11 gadiem
Wow,Saxons ar banots bravo Un eh Ceska vinnēja nepelnīti jāsaka kā ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-30 18:32, pirms 11 gadiem
9thGOLD4RUSSIA rakstīja: Paldies, ka tomēr uzradās administrācija un dzēš sliktus komentārus.
Kā tu šitā par saviem biedriem saxonu un serginjo ?

     [+] [-]

, 2013-12-30 18:32, pirms 11 gadiem
Kas tad nu, varenās Alpu līgas viens no līderiem nevar uzvarēt kaut kādu tur kolhoza līgas viduvējību! Laikam jau stipri pārvērtēti būs tie pulksteņmeistari un caurā siera speci
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-30 18:33, pirms 11 gadiem
9thGOLD4RUSSIA rakstīja: Paldies, ka tomēr uzradās administrācija un dzēš sliktus komentārus.
Ja kas būtu jāsāk ar tevi un līdzīgiem un ne tikai šodien,cerams ka turpmāk tā būs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2013-12-30 18:36, pirms 11 gadiem
baraviks rakstīja: Kas tad nu, varenās Alpu līgas viens no līderiem nevar uzvarēt kaut kādu tur kolhoza līgas viduvējību! Laikam jau stipri pārvērtēti būs tie pulksteņmeistari un caurā siera speci
Piekrītu Davosa nospēlēja krietni zem savām spējām. Bet jāuzteic arī ACSKA, ar 150% motivāciju skrēja un sitās.

  -1 [+] [-]

, 2013-12-30 18:37, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Tad var teikt, ka tu ej slavenā Rietumu vilciena pēdās?
Sporta džentelmenis!
Līdz Rietumu vilciena līmenim nevienam no mums netikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-30 18:46, pirms 11 gadiem
Ta būs kauja jeb hockeja spēle?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-30 19:04, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Tad var teikt, ka tu ej slavenā Rietumu vilciena pēdās?
Sporta džentelmenis!
Vai tikai šis Rosenberg's nav jauns Pēdējā_Vācieša aka Rietumu_Vilciena jaunais profils no jaunas IP adreses?!
(veco IP nobanoja un šams pazuda uz vairākiem mēnešiem).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 19:11, pirms 11 gadiem
Cikos speles un radiis kautkur vai nee ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 19:20, pirms 11 gadiem
A-BURTS- VIENMER TAS PATS rakstīja: tu drosi vien esi no tiem "kurzemes patriotiem -dubikiem",kuriem negeri un muhamedani ir tuvaki sirdij un dveselei neka Baltie Slavi?
A-BURT, vai šis profils "A-BURTS ("33" export)" arī ir Tavējais?!
vismaz spriežot pēc komenta par to, ka mongoļu iebrukums senajā Krievzemē un pārsimtgadus ilgā Zelta ordas kundzība esot falsifkācija utt utjp, es secināju, ka Tu to raksti.
Ja ta ir tiesa, tad ielogojies tajā otrā profilā uz izlasi PM.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 19:26, pirms 11 gadiem
A-BURTS- VIENMER TAS PATS rakstīja: ja .esmu gan ta pats bet ielogoties tur nav iespejams,Kino nostu4ija,un mani noblokeja
klārs. pēc brīža ieskaties pastkastē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 21:17, pirms 11 gadiem
A-BURTS- VIENMER TAS PATS rakstīja: nu ko lai tev pasaka del tadiem pajoliem ka tu,pec gadiem 30-50 tava miliotaja Kurzeme tiks izvietots Arabu getto bet vel pec kada laika,Kuldigas galvenais Imams pazinios par SHARIATA LIKUMU IEVIESANU pilsetas un aprinkia teritorija.koro4e,allah,tev,faking akbar!!!
ap to laiku Viskrievijas Imams paziņos par šariata likumu ieviešanu visā Krievijā. Krievija šobrīd ļoti strauji iet uz islamizēšanos - Tu vispār zini, cik miljoni muhamedāņu ir Krievijā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 21:28, pirms 11 gadiem
A-BURTS- VIENMER TAS PATS rakstīja: zinu,Abrag,zinu,bet ta ir pavisam cita tema Krievi,atskiriba no "politkorektiem" rietumiesiem ar so problemu tiks gala kaut vai sada te veida мать подстилка, отец перс- продукт мультирассового смешения http://www.youtube.com/watch?v=oKTE1ZWokg4
nekur viņi netiks.
Dzīvos anklāvos Sibīrijā, ziemeļurālos un Kolas pussalas ziemeļos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 21:44, pirms 11 gadiem
A-BURTS- VIENMER TAS PATS rakstīja: labak lai ta,neka piesatinata ar nevajadzigiem liautiniem vide ar iezombetam holivudas,makdonalda,"politkorektisma" un citam "progresivam" pseidovertibam
mums nekāda labuma no tā - muslimi kaimiņos būs šā vai tā.
zini, man arī slāvu pseidovērtības un popkultūra absolūti neiet pie sirds.

     [+] [-]

, 2013-12-30 21:51, pirms 11 gadiem
O, domāju, būs sakomentēts, vai Daugavam punkti krājas, bet kur hokejs, tur a-burts ar savu tēmu

     [+] [-]

, 2013-12-30 21:53, pirms 11 gadiem
Kaut kur var online skatities? ja var iedosiet link?

  +1 [+] [-]

, 2013-12-30 21:55, pirms 11 gadiem
BlinerTV - PPV
Metalurgs1232 rakstīja: Kaut kur var online skatities? ja var iedosiet link?

     [+] [-]

, 2013-12-30 21:56, pirms 11 gadiem
eerzelis24 rakstīja: http://bliner.tv/eurosport1.html
Paldies!

  +1 [+] [-]

, 2013-12-30 22:03, pirms 11 gadiem
Eu, vecais, bet kas tā par demagoģiju - ja nepatīk okupanti, uzreiz baigam arābmīlim jābūt? Neskalo te smadzenes ar savu "labāk slāvi, nekā..". Labāk nenozīmē labi.
Un es jau nezinu, kā tu pats savā Francijā uzvedies, bet krievi (un viņu sačakarētie pārējie postsovjeti - cits vairāk, cits mazāk) paši nav Eiropai nekāda dāvana. Tas pats arābu stāsts vien ir, tikai maigākā formā. Bet nav tie slāvu aziāti tīri baltie pat pēc vaibstiem (lai kā viņu nacikiem tas nepatiktu), ne arī pēc kultūras.

     [+] [-]

, 2013-12-30 22:06, pirms 11 gadiem
Swordsman rakstīja: Eu, vecais, bet kas tā par demagoģiju - ja nepatīk okupanti, uzreiz baigam arābmīlim jābūt? Neskalo te smadzenes ar savu "labāk slāvi, nekā..". Labāk nenozīmē labi.
Un es jau nezinu, kā tu pats savā Francijā uzvedies, bet krievi (un viņu sačakarētie pārējie postsovjeti - cits vairāk, cits mazāk) paši nav Eiropai nekāda dāvana. Tas pats arābu stāsts vien ir, tikai maigākā formā. Bet nav tie slāvu aziāti tīri baltie pat pēc vaibstiem (lai kā viņu nacikiem tas nepatiktu), ne arī pēc kultūras.
tāpēc jau viņš te tā izpaužas, jo dikti jau negribas puisim atzīt, ka viņs ir tuvāks arābiem nekā francūžiem...

     [+] [-]

, 2013-12-30 22:17, pirms 11 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: Skaisti, Davos rāda savu pārspēku pār sarkano, ierušējušo tanku

1-0
Kaa tur iisti bedzaas?

  +1 [+] [-]

, 2013-12-30 22:17, pirms 11 gadiem
uh te topā politika
citā topā par motivāciju iet vaļā
nekur nav vienaldzīgo pret hokeju šovakar!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-30 23:11, pirms 11 gadiem
A-BURTS- VIENMER TAS PATS rakstīja: kauns un negods tev Abrag! tai vieta, lai nostatos mana puse,tu iesac nodevigas parrunas ar bimbamola sadalias vienu no virsvaditajiem SWORDSMAN jau viens vinia niks izraisa alergiju NORMALAM cilvekam! kas attiecas uz manam personigam attiecibam ar Fran4iem un Arabiem,tad ar pirmiem es speleju hokeju un otros es neieredzu gluzi tapat, ka to dara tie, kuri ir pirmie ta ka viss ir savas vietas!
yo, baltajam cilvēkam vajadzētu apspriest lietas būtību, nevis spiest uz lētiem trikiem - aizrunāties līdz nikiem un bamboliem. A starp citu, tu domā, ka tavs IQ ir augstāks kā Bimbim? Tjipa baigo nievājumu izteici

  +2 [+] [-]

, 2013-12-30 23:14, pirms 11 gadiem
A-BURTS- VIENMER TAS PATS rakstīja: viens idiots,kurs zin manu fecebook lapas vardu,vienu jauku dienu ielida pie maniem komandas biedriem ar "svaigu ziniu" par to,ka PIE JUMS SPELEJOSAIS A-BURTS IR RASISTS! un jautajums bija tads,vai jus tiesam atbalstat vinia proklametas idejas soc.tiklos? atbilde bija sokejosa: JAAAAA! atbildeja VISI!
re cik labi tev - esi atradis sev domubiedrus, ar kuriem kopā vari nīst un nīdēt. ko gan vienam kārtīgam vecim dzīvē vairāk vajag!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 23:22, pirms 11 gadiem
A-BURTS- VIENMER TAS PATS rakstīja: vel muzigi nebeidzamo alu un vienmer pieejamas sievietes! ja esi no tadam,tad nekaunies pievienoties NHL naktstranslacijas tev garantesim,ar tiem taviem Zviedru braliem,ka vinius tur sauca,Harliks labak zin P.S akstos es,akstos labs garigais, JAUNAIS GADS TUVOJAS!
Tu neesi sadzēries!?

     [+] [-]

, 2013-12-30 23:23, pirms 11 gadiem
A-BURTS- VIENMER TAS PATS rakstīja: vel muzigi nebeidzamo alu un vienmer pieejamas sievietes! ja esi no tadam,tad nekaunies pievienoties NHL naktstranslacijas tev garantesim,ar tiem taviem Zviedru braliem,ka vinius tur sauca,Harliks labak zin P.S akstos es,akstos labs garigais, JAUNAIS GADS TUVOJAS!
skatos, ka tev ir augstas prasības ne tikai pret dzīvi, bet arī pret sievietēm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 23:32, pirms 11 gadiem
A-BURTS- VIENMER TAS PATS rakstīja: esmu gan,vai tas ir kads greks? pret maniem Dieviem noteikti ne P.S. Zids uz krusta NAV MANEJAIS!
Viss kārtībā, tikai esi, kā lai to pasaka, politkorektāks pret maigo dzimumu! Jo mums taču nav jāpierāda savs pārākums pret viņām?
Arī man tas žids uz krusta nav nekāds rādītājs! Esmu visnotaļ pārliecināts ateists!

     [+] [-]

, 2013-12-30 23:33, pirms 11 gadiem
A-BURTS- VIENMER TAS PATS rakstīja: no kuriem laikiem pieejamiba prieks SAVEJA,BALTA CILVEKA ir "augsta prasiba"?
mazāk dzersi un vairāk attīstīsi savu smadzeņpodu, varbūt izdosies uzķert sarkasmu mans tīrasiņu slāvu draugs

     [+] [-]

, 2013-12-30 23:37, pirms 11 gadiem
Starp citu, Kanāda realizēja vairākumu, un tagad rezultāts ir 6-5Ženēvas labā!

  -1 [+] [-]

, 2013-12-30 23:41, pirms 11 gadiem
A-BURTS- VIENMER TAS PATS rakstīja: yo, izteikti politkorekta repera vardu gajiens!
Pielāgojos tev tātad jau otrajā gājienā pēc kārtas prasta piesiešanās formai, lai nebūtu jārunā par saturu.

     [+] [-]

, 2013-12-30 23:43, pirms 11 gadiem
Spaceman rakstīja: Starp citu, Kanāda realizēja vairākumu, un tagad rezultāts ir 6-5Ženēvas labā!
jā, beigas bija tīri aizraujošas. gandrīz vai žēl, ka ieplānotas rīt jaungada svinības - vesela rinda ar aizraujošiem hokeja mačiem solās būt ar junioriem priekšgalā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 23:46, pirms 11 gadiem
Nu viss, Servette uzvara ar 6-5. Apsveicu! Daugaviņš finālā.'
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-12-30 23:47, pirms 11 gadiem
A cik Daugavam punktu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 23:54, pirms 11 gadiem
A-BURTS- VIENMER TAS PATS rakstīja: esmu par Daugavinia hettriku,bet par CSKA uzvaru vienlaicigi! gluzi ka CCCP laikos,kad pusLatvija bija par CCCP Zagi,bet par Balderi un Irbi savos laikos
Tātad, ja pats neesi aziāts, tad slimsti ar jauno laiku "vērtībām" - pielīšanu un toleranci. Lai nu par ko, bet ne jau par mongoļu armijas klubu.
kauns senču priekšā.

     [+] [-]

, 2013-12-30 23:56, pirms 11 gadiem
A-BURTS- VIENMER TAS PATS rakstīja: esmu par Daugavinia hettriku,bet par CSKA uzvaru vienlaicigi! gluzi ka CCCP laikos,kad pusLatvija bija par CCCP Zagi,bet par Balderi un Irbi savos laikos
par ciskas uzvaru latvijā tagad un padomju laikos tik idioti bija un dibenlaizītāji!

     [+] [-]

, 2013-12-30 23:57, pirms 11 gadiem
A-BURTS- VIENMER TAS PATS rakstīja: esmu par Daugavinia hettriku,bet par CSKA uzvaru vienlaicigi! gluzi ka CCCP laikos,kad pusLatvija bija par CCCP Zagi,bet par Balderi un Irbi savos laikos
par CSKA???? nu, blin, nebiju gaidījis, ka Tu esi tāds glumais...

     [+] [-]

, 2013-12-31 00:00, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: par CSKA???? nu, blin, nebiju gaidījis, ka Tu esi tāds glumais...
pilnīgs lohs, kad Balderis aizgāja uz cisku, nekas nebij svētāks par ciskas izdrāšanu mums.
vēl senākos laikos ko neatceros, tad repa aiziešana uz dinamo maskava tieši tādas pašas emocijas izsauca

     [+] [-]

, 2013-12-31 00:03, pirms 11 gadiem
A-BURTS- VIENMER TAS PATS rakstīja: ko nozime "uzkert sarkasmu"? musu sen4i sadi neizteicas! tas nak no neandertaliesiem, kopa ar repu,holivudu,makdonaldu un citam musdienu "vertibam"
re kā, tu ar pirmo šāvienu trāpīji visas trīs manas mīļākās lietas! gluži vai telepātija!

     [+] [-]

, 2013-12-31 00:06, pirms 11 gadiem
Palaimējās piedzimt baltam, tad nu visus viņu labākos sasniegumus un intelektu sev piedēvējis, sak', es arī esmu balts, esmu jums piederīgs, ņemiet pulciņā!

Kaut ar tādu intelektu un taisnvirziena domu gājienu normālajam baltajam pa gabalu jābēg no tādiem gēniem ar visiem tādiem "baltajiem" mēs vēl kokos un alās dzīvotu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-31 02:44, pirms 11 gadiem
A-BURTS- VIENMER TAS PATS rakstīja: par CSKA,Abraga kungs,Tikai un vienigi tadel un tikai un vienigi saja ziemas kurorta turnira,lai aizvertu mutes visi Slavofobi un bimambolist
Tev vien saprotama loģika. Pat nesaproti, par ko cīnies. Tad jau tu ar savu supervienkāršoto domāšanu būsi pamatīgi apjucis, kad tāds "bimbambolists" sočos atbalstīs LV hokeja izlasi. Būs tev jāmeklē citi favorīti
Jo tu pat neiebrauc tēmā, ka neviens nenostāda pretī basīti un hoķi, tā, kā tu esi sapratis Normāls latvietis ietur savu līniju, zina, par ko un kāpēc ir.
Bet Tu tjipa baigais ekstrēmists, bet primitīvās uztveres dēļ sanāk laipot. Pie pakaļas visi tavi ultralabējie uzskati, kad prasta stulbuma dēļ esi aizdzīvojies līdz fanošanai par aziātu okupantu armijas klubu, kaut pretī SAVĒJAIS Daugaviņš.

Bišku prātam arī jābūt, ja gribi savus uzskatus popularizēt. Tie tavi "bimbambolisti" ir daudz lielāki patrioti par tevi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-12-31 10:35, pirms 11 gadiem
A-BURTS- VIENMER TAS PATS rakstīja: Zaipi,tu kaut ko "poputal" lasi uzmanigak manis rakstito,pats LOHS! es salidzinaju tos un tagadejos laikus ne ar to CSKA kas bija un ne ar to Balderi kas tur speleja,bet gan ar tagadejo Daugavinia sniegumu Servet rindas, spelejot PRET tagadejo CSKA,kuriem novelu uzvaru,lai aizveras visi bimbambola trolli!
kāds Šveicei sakars ar bimbambolu??? neesi kaut ko sajaucis? Tava loģika ir vienkārši smieklīga...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-31 17:24, pirms 11 gadiem
A-BURTS- VIENMER TAS PATS rakstīja: viss ir savstapreji saistits pa lielam,Sveicei nav nekada sakara ar bimbambolu,ta4u ja palasa pasus pirmos un turpmakos komentus par Spenglera kausu,tad tie sakas ar pamatigu"kolhoza ligas" noliksanu,kuru autori ir nevieni citi,ka pastavigie SC bimbambola sadalias "varoni" tie pasi,kuri tikpat intensivi trollio ari temas par "Ginama Krievu projektu"
Nu tad sāc ēst zupu ar dakšu, jo bimbambolisti to dara ar karoti.