Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3038, Did:0, useCase: 3

Ankipāns: "Vītoliņš atnesa PČ bronzu. Viņš nopelnījis tiesības kādreiz arī paklupt"

Rolands Eliņš

Ankipāns: "Vītoliņš atnesa PČ bronzu. Viņš nopelnījis tiesības kādreiz arī paklupt"
Ģirts Ankipāns. Foto: HK Mogo/RSU

Pēc Latvijas izlases smagās un rūgtās neveiksmes grupu turnīra izšķirošajā mačā pret Austriju "Pēcgaršas" tiešraidē hokeja komentētāji un treneri Ģirts Ankipāns un Herberts Vasiļjevs izteica viedokļus par aizvadīto spēli un turnīru kopumā, norādot, ka sniegums un rezultāts spēlē pret Austriju ir neattaisnojams, tāpat kā spēle vairākumā visa turnīra garumā, taču abi norādīja, ka ar kritiku galvenā trenera Harija Vītoliņa virzienā nevajadzētu aizrauties, jo viņa vadībā izlase pēc pirmajām sešām spēlēm bija nonākusi tur, kur vēlējās - ļoti pateicīgās pozīcijās tikt ceturtdaļfinālā.

1:6 pret Austriju: "Neatceros, kad pēdējoreiz bijusi tik vāja spēle"

"Rezultāts bija drausmīgs," teica Herberts Vasiļjevs. "Mani ļoti pārsteidza, ka mēs nespējām adaptēties Austrijas spēles stilam un turpinājām kļūdīties vienkāršās situācijās. Pirmajā trešdaļā bija kļūdas un tika teikts, ka centīsimies tās labot turpinājumā, un parasti tas arī izdodas. Šoreiz neizdevās. Austrija spēlēja pragmatisku un vienkāršu hokeju, un mēs vienkārši devām viņiem iespējas pretuzbrukumiem."

"Jau pirmajā trešdaļā bija daudz neprecizitāšu un kļūdu, taču to visu spēles gaitā var salikt pa plauktiņiem. Izskatījās, ka otrās trešdaļas sākumā būsim nedaudz pielāgojušies, taču tad atkal - kļūdas un paviršības," sacīja Vasiļjevs. "Beigu beigās Austrijas izlase neko tādu diženu nepaveica, viņi neizveidoja neko tādu, lai beigās sanāktu tāds pārsvars rezultātā. To mēs viņiem paši atdevām, paši spēlējām ļoti paviršu un kļūdām bagātu hokeju. Tas vienkārši nav pieņemami."

Neko daudz pozitīvu šajā mačā nesaskatīja arī Ģirts Ankipāns, piekrītot, ka nevis Austrijas izlases sniegums bijis fantastiski iespaidīgs, bet gan savu sliktāko spēli vairāku gadu laikā aizvadījusi Latvija.

"Pat neatceros, kad pēdējoreiz bijusi tik vāja spēle," teica Ankipāns. "Pirmais, kas krita acīs, tās bija kļūdas elementārās piespēlēs. Austrija principā uzspieda savu stilu. Neteikšu, ka viņi neko neizdarīja. Viņi darbojās ļoti vienoti un visu laiku pragmatiski, neko nemainīja. Piespieda mūs nedaudz kļūdīties un iemeta. Negribu spēles atbildību novelt uz hokejistiem, kuri kļūdījās tajās epizodēs, kurās austrieši iemeta, jo pirms tam bija jūra līdzīgu kļūdu ar paviršām piespēlēm. Tā bija lieta, ko vajadzēja apstādināt jau pēc pirmās trešdaļas. No trenera perspektīvas skatoties - vajadzēja spēlēt vertikālāk, ripu uz priekšu spēlēt."

"Domāju, ka austrieši labi uztaustīja veidu, kā mūs uzvarēt," turpināja "Mogo/RSU" galvenais treneris. "Ja paņemam divas pēdējās spēles - Latvija-Slovākija un Latvija-Austrija -, tad šoreiz mēs bijām kā slovāki. Līdzīgi kā mēs apspēlējām slovākus, austrieši apspēlēja mūs. Protams, liela vilšanās, jo biju gaidījis uzvaru. Iespējams, ja reiz man bija liela pašpārliecinātība par uzvaru, tad arī tur Stokholmā kādam bija līdzīgas domas galvā."

Kādus dzīvniekus Austrijas izlase atgādināja šodien?

Austrija iepriekšējo maču aizvadīja pret Slovēniju, kur izmocīja uzvaru bullīšos ar 3:2, un gan Ankipāns, gan Vasiļjevs iepriekš ļoti kritiski raudzījās uz veidu, kā Austrija aizvadīja to spēli, un Vasiļjevs viņu spēles stilu vairākumā noraksturoja kā "spēlēja kā tādi auni", proti, vienkārši un primitīvi metot pa vārtiem.

"Jā, jautājums vietā," atgādināts par šo salīdzinājumu, piekrita Vasiļjevs. "Es tiešām to redzēju spēlē pret Slovēniju un varu salīdzināt ar to, ko izveidoja pret Latviju. Pirmo vairākumu viņi arī sāka kā auni, kad Šneiders divreiz meta pa vārtiem no tās pašas pozīcijas. Tad viņi mēģināja izspēlēt caur Kasperu, kurš arī meklēja metienu, bet neatrada... viņi pielāgojās mūsu aizsardzībai un izspēlēja šo negaidīto kombināciju. Arī man tas bija negaidīti, jo iepriekš gan Šnaiders, gan Kaspers vienmēr meklēja šīs metienu līnijas."

"Varbūt viņi saredzējuši Latvijas aizsardzības stilā vai mazākumā kaut ko tādu, ko viņi var izmantot, un to viņi arī izmantoja. Gudļevskis diemžēl neredzēja šo piespēli, citādi viņš paspētu pārkārtoties," turpināja Vasiļjevs. "Ļoti labi vārtu priekšā nospēlēja Ralfs, un tad labajā pusē atklājās Baumgārtners. Tā bija iespēlēta kombinācija, jo viņš patiešām atklājās. Tā bija izspēle, ko viņi nolasīja spēles laikā. Pirms spēles, man liekas, tas vispār neparādījās, un viņi spēja pielāgoties mūsu mazākumam. Tāpēc - auni vai neauni -, bet vārti tika gūti."

Latvijas vairākums - neattaisnojams

Latvijas izlase PČ pabeidza ar sliktāko iespējamo vairākuma statistiku, tā arī ne reizi neiemetot vairākumā, turklāt divus vārtus vairākumā ielaižot. Netika izmantota neviena no 16 reizēm, spēlējot skaitliskajā vairākumā, kas ir jau otrais ļoti vājais PČ šajā hokeja elementā pēc kārtas.

"Skaitļi runā paši par sevi," sacīja Ankipāns. "Grūti tur kaut ko apgāzt. Jautājums, vai tad mums nav meistarīgu hokejistu, kuri prot iemest vairākumā? Visticamāk, visi atbildēs, ka ir gan. Tad nu šai nullītei vairākumā it kā nevajadzēja būt. Tas ir komponents, kuru mēs čempionāta gaitā pilnīgi viennozīmīgi neizmantojām. Vai tas būtu šodien izglābis? Nezinu. Bet šis hokeja komponents šoreiz ir izgāzts, tas skaidrs."

Arī Vasiļjevs norādīja, ka šoreiz statistika ir daiļrunīga: "Nemaz nezinu, kā varētu attaisnot šo nulli vairākumā. Tā ir viena hokeja svarīgākajām sastāvdaļām, spēles elements, ar kura palīdzību iespējams uzvarēt spēli. Jā, bija centieni, bija kaut kādi metieni, bet neviens vairākums netika izmantots. Ja paskatāmies uz citu izlašu realizācijas procentiem, tad jāsecina, ka neesam izcīnījuši vietu ceturtdaļfinālā, jo mums nebija tāds vairākums, kādu gaidījām."

"Varbūt visi pārējie spēles komponenti vairāk vai mazāk sakrita kā gribējām," turpināja Vasiļjevs. "Jā, varbūt neprecīzu piespēļu bija pārāk daudz, bet beigu beigās - laikam tieši vairākuma realizācijas procents iedragāja mūsu iespējas iekļūt ceturtdaļfinālā. Lai gan mums šāda iespēja pastāvēja arī bez vairākuma. Mums pēdējā spēlē vajadzēja punktu, lai tiktu 1/4 finālā, un tā būtu sensācija, ja mēs spēlētu izslēgšanas spēlēs, tā arī neiemetuši neko vairākumā. Spēlē pret Austriju atspoguļojās tas, kas bija redzams visa turnīra gaitā - mums pietrūkst vairākuma vārtu."

Vītoliņa darba novērtējums šajā PČ

Harijam Vītoliņam šis bija ceturtais PČ kā Latvijas izlases galvenajam trenerim. Viņa vadībā gūts visu laiku lielākais panākums, izcīnot 2023. gada bronzu. Taču, skatoties tieši uz paveikto 2025. gada turnīrā, sagaidāma viņa palikšana pie Latvijas izlases stūres arī 2026. gadā?

"Par agru par to šobrīd runāt. Svarīgi jau, ko viņš pats par to domā un ko pats vēlas," sacīja Ankipāns. "Viņš atnesa Latvijai PČ bronzu. Domāju, ka viņš ir pelnījis iespēju arī kādreiz paklupt. Šis ir klupiens, protams. Ja tas turpināsies nākotnē un komandai zudīs ticība, tad šis būs apspriežams jautājums. Bet šobrīd nedomāju, ka vērts par to runāt, jo komanda parādīja labas spēles arī šajā PČ un kopumā izskatījās harmoniska. Protams, ne šodien. Šī diena Latvijas hokejam ir bēdīga, šodien bijām pazaudējušies."

Vasiļjevs bija vēl kategoriskāks, uzsverot, ka vienas neveiksmīgas spēles nevajadzētu pilnīgi visu kritiku veltīt trenera virzienā: "Runa ir par vienu spēli! Pirmajās sešās PČ spēlēs nostādījām sevi lieliskā pozīcijā, kā tikt ceturtdaļfinālā, un tagad tirzājām galvenā trenera statusu. Vienas spēles dēļ? Beidziet, lūdzu, tas ir sviests. Mums ir viena spēle, kurā nespēlējām labi - jā, tas ir fakts, par to neviens nestrīdas. Bet, ja Austrija būtu pieveikta, visi celtu Vītoliņu debesīs. Līdz ar to nē, vienas sliktas spēles dēļ nevajag šādas diskusijas. Turklāt kāpēc jāpārmet galvenajam trenerim par to, ka čaļi nevar izmantot vairākumu? Tas arī ir absurds. Jā, treneri dod uzstādījumus, taču mums ir meistarīgi čaļi izlasē, kuri neiemeta nevienu golu. Tas nav treneru jautājums, tas izpildījuma jautājums."

Latvijas-Austrijas spēles Pēcgaršas tiešraides ieraksts

Noderīgas lietas:

PČ jaunumi, komentāri un viedokļi
PČ kalendārs un rezultāti
Lielā SPORTLAND prognožu spēle
Baudi PČ hokejā lielākajā sporta bārā Latvijā O'LEARYS

  +8 [+] [-]

, 2025-05-21 13:26, vakar
Pareizi Ankipāns saka! Un arī Artis Ābols vakar precīzi pateica, ka nevajag tagad ar mēsliem nomētāt tos čaļus, kurus pirms diviem gadiem sagaidījām pie Brīvības pieminekļa. Tāds ir hokejs un vienā spēlē viss var notikt!

  +1 [+] [-]

, 2025-05-21 13:30, vakar
Izlase ar Vītoliņu ir klupusi laikam tieši 3 no 4 reizēm un vienu reizi palēkusies. Tad pareizāk būtu teikt: pēc viena bronzas palēciena, izlase Vītoliņa vadībā pelnījusi sēdēt dziļajā klupienā vismaz 5 gadus

  +8 [+] [-]

, 2025-05-21 13:44, vakar
Zināmā mērā var piekrist, bet ir nianses...

Klupiens šis ir jau otro gadu pēc kārtas.
Ja atceramies pagājušo gadu, tad bija mocīšānās ar POL un FRA + kāviens no GER sākumā.
Arī šogad spēļu sākums pret FRA un SLO bija draņķīgs, jau tur līda ārā tās kļūdas, kas vēlāk pret AUT bija visu spēli.

Un vēl - atšķirībā no bronzas pavasara, nu jau divus PČ treneru sastāvā vairs nav Ābola. Vai tam ir saistība ar slikto iznākumu? Varbūt.

P.S. tiem, kas saka, ka 10. vieta ir apmēram tas pats, kas vidēji parasti - atcerieties, ka jau vairākus gadus PČ nav 2 konkurējošo dalībvalstu.

  +2 [+] [-]

, 2025-05-21 14:00, vakar
zzk rakstīja: Zināmā mērā var piekrist, bet ir nianses...

Klupiens šis ir jau otro gadu pēc kārtas.
Ja atceramies pagājušo gadu, tad bija mocīšānās ar POL un FRA + kāviens no GER sākumā.
Arī šogad spēļu sākums pret FRA un SLO bija draņķīgs, jau tur līda ārā tās kļūdas, kas vēlāk pret AUT bija visu spēli.

Un vēl - atšķirībā no bronzas pavasara, nu jau divus PČ treneru sastāvā vairs nav Ābola. Vai tam ir saistība ar slikto iznākumu? Varbūt.

P.S. tiem, kas saka, ka 10. vieta ir apmēram tas pats, kas vidēji parasti - atcerieties, ka jau vairākus gadus PČ nav 2 konkurējošo dalībvalstu.
Pareizi - kārtīgam kniebienam vajag abus ābolus

  +3 [+] [-]

, 2025-05-21 14:05, vakar
Paklupt var, Ankipāna kungs, bet ne jau TĀ un ne ja TĀDAM pretiniekam !!!
Nepieļaujamo un neizprovocēto kļūdu skaits spēlē pret Austriju bij katastrofāls !!!

  +4 [+] [-]

, 2025-05-21 14:06, vakar
zzk rakstīja: Zināmā mērā var piekrist, bet ir nianses...

Klupiens šis ir jau otro gadu pēc kārtas.
Ja atceramies pagājušo gadu, tad bija mocīšānās ar POL un FRA + kāviens no GER sākumā.
Arī šogad spēļu sākums pret FRA un SLO bija draņķīgs, jau tur līda ārā tās kļūdas, kas vēlāk pret AUT bija visu spēli.

Un vēl - atšķirībā no bronzas pavasara, nu jau divus PČ treneru sastāvā vairs nav Ābola. Vai tam ir saistība ar slikto iznākumu? Varbūt.

P.S. tiem, kas saka, ka 10. vieta ir apmēram tas pats, kas vidēji parasti - atcerieties, ka jau vairākus gadus PČ nav 2 konkurējošo dalībvalstu.
un šajos divos PČ bez Ābola treneru korpusā izlase ir guvusi tieši 1 vārtus vairākumā. Diez vai tā ir sakritība.

  +2 [+] [-]

, 2025-05-21 14:13, vakar
tautas parunas saka, ka pīļu dīķis ir mazs un vārna vārnai acīs neknābs
ja nopietni, tā būtībā bija play off spēle uz rezultātu, bet spēlējām kā vasiļjeva auni skrien un met hokeju

  +2 [+] [-]

, 2025-05-21 14:23, vakar
Neticu ka ar 0 goliem vairākumā var tikt Ceturtdaļfinālā.

Ko par to domā Dārziņš?

  +3 [+] [-]

, 2025-05-21 14:43, vakar
zzk rakstīja: Zināmā mērā var piekrist, bet ir nianses...

Klupiens šis ir jau otro gadu pēc kārtas.
Ja atceramies pagājušo gadu, tad bija mocīšānās ar POL un FRA + kāviens no GER sākumā.
Arī šogad spēļu sākums pret FRA un SLO bija draņķīgs, jau tur līda ārā tās kļūdas, kas vēlāk pret AUT bija visu spēli.

Un vēl - atšķirībā no bronzas pavasara, nu jau divus PČ treneru sastāvā vairs nav Ābola. Vai tam ir saistība ar slikto iznākumu? Varbūt.

P.S. tiem, kas saka, ka 10. vieta ir apmēram tas pats, kas vidēji parasti - atcerieties, ka jau vairākus gadus PČ nav 2 konkurējošo dalībvalstu.
Klupiens ir 3 reizes no 4. OS Vītoliņa vadībā ar mīkstu hokeju, tad bronza švakā pēc-Covid čempionātā un tad 2 standarta nekādi gadi Pasaules čempionātos.

  -1 [+] [-]

, 2025-05-21 14:45, vakar
BenSimmonsBall rakstīja: un šajos divos PČ bez Ābola treneru korpusā izlase ir guvusi tieši 1 vārtus vairākumā. Diez vai tā ir sakritība.
Paskatījos pēdējo čempju statistiku. Nav baigi spēcīgāks vairākums bijis arī ar Ābolu. Pēdējā Hārtlija gadā 2 vairākumi realizēti un pēdējā vieta čempionāta statistikā šajā komponentā.

  -1 [+] [-]

, 2025-05-21 14:51, vakar
Ulrihs rakstīja: Klupiens ir 3 reizes no 4. OS Vītoliņa vadībā ar mīkstu hokeju, tad bronza švakā pēc-Covid čempionātā un tad 2 standarta nekādi gadi Pasaules čempionātos.
Nez kur jūs rodaties experdi ?????
Sports ir tāda lieta ,kurā viena līmena komandu cīņā uzvarēt var abas.
Ja kādam liekas ,ka tagad mēs katru gadu būsim top8 , tad tas kāds ir stulbs.
Nu pārdega mūsu čaļi ,jo viss it kā bija izdarīts ,aste palika.
Neizdevās . Nu un ?
Tikai nesaki ,ka neredzeji ,kā Brazīlija pirms padsmit gadiem oagrūda Vācijai fināla futenē. Saki treneris bija slikts ,vai slikta komanda nejauši tika islikta finājā ?

  -1 [+] [-]

, 2025-05-21 14:53, vakar
Ā, autor, rakstā ir diezgan daudz kļūdu. Pragmatisks latviski rakstās bez garumzīmes, "Līdzīgi kā mēs apspēlējām slovākus, austrieši apspēlēja mēs[/b." utt.

  +1 [+] [-]

, 2025-05-21 15:00, vakar
j888 rakstīja: Nez kur jūs rodaties experdi ?????
Sports ir tāda lieta ,kurā viena līmena komandu cīņā uzvarēt var abas.
Ja kādam liekas ,ka tagad mēs katru gadu būsim top8 , tad tas kāds ir stulbs.
Nu pārdega mūsu čaļi ,jo viss it kā bija izdarīts ,aste palika.
Neizdevās . Nu un ?
Tikai nesaki ,ka neredzeji ,kā Brazīlija pirms padsmit gadiem oagrūda Vācijai fināla futenē. Saki treneris bija slikts ,vai slikta komanda nejauši tika islikta finājā ?
Nomierinies... Kādam neliekas gan. Pēc mīkstās spēles Vītoliņa vadībā OS augstāk par 9 vietu neprognozēju kā arī iepriekšējos gados līdz Hāŗtlija atnākšanai. Bronza man personīgi bija pārsteigums, bet tas man personīgi ir lieta, kas apliecina parunu, ka izņēmumi apstiprina likumsakarību. Daudz dažādu faktoru salikās kopā un LV izlasei sanāca izšaut un izmantot to.
P.S. Ja ir runa par 7-1 spēli, tad tas bija pusfināls. Un varētu piekrist par vienu spēli, ja nepieklājīgu rezultātu nebūtu bijis 3 no 7 spēlēm.

     [+] [-]

, 2025-05-21 15:13, vakar
Ulrihs rakstīja: Nomierinies... Kādam neliekas gan. Pēc mīkstās spēles Vītoliņa vadībā OS augstāk par 9 vietu neprognozēju kā arī iepriekšējos gados līdz Hāŗtlija atnākšanai. Bronza man personīgi bija pārsteigums, bet tas man personīgi ir lieta, kas apliecina parunu, ka izņēmumi apstiprina likumsakarību. Daudz dažādu faktoru salikās kopā un LV izlasei sanāca izšaut un izmantot to.
P.S. Ja ir runa par 7-1 spēli, tad tas bija pusfināls. Un varētu piekrist par vienu spēli, ja nepieklājīgu rezultātu nebūtu bijis 3 no 7 spēlēm.
Lasu un saprotu , ka tu nekad neesi bijis sportā daudz maz elites limenī ,kaut rajona mērogā.
Tātad tev pat nav nojautas ,ko nozīmē ja tev ir viens galvenais starts gadā ,vai pat pāris gados. Un ko nozīmē uzlekt bisku augstak par savu pakaļu ,jo tas bieži neizdodas.bet ja neuzleksi arī nebūs.

Cik Latvijas sportā tā ir bijis ! Piemērs aiz piemēra. 3x3 Parizē , pret Bulgariem un Braziļiem basī , Dukurs olimpiskajās spēlēs ........
Un arī ir bijis pretēji , Ostapenko Parīzē , Basis ar Franciju un Spāniju, senā futene pret Turciju.

Tā ka te muldēt par prognozetajām vietām skatoties virtuāla ranka patiesībā ir banāli.

  +1 [+] [-]

, 2025-05-21 15:26, vakar
j888 rakstīja: Lasu un saprotu , ka tu nekad neesi bijis sportā daudz maz elites limenī ,kaut rajona mērogā.
Tātad tev pat nav nojautas ,ko nozīmē ja tev ir viens galvenais starts gadā ,vai pat pāris gados. Un ko nozīmē uzlekt bisku augstak par savu pakaļu ,jo tas bieži neizdodas.bet ja neuzleksi arī nebūs.

Cik Latvijas sportā tā ir bijis ! Piemērs aiz piemēra. 3x3 Parizē , pret Bulgariem un Braziļiem basī , Dukurs olimpiskajās spēlēs ........
Un arī ir bijis pretēji , Ostapenko Parīzē , Basis ar Franciju un Spāniju, senā futene pret Turciju.

Tā ka te muldēt par prognozetajām vietām skatoties virtuāla ranka patiesībā ir banāli.
Eeeeee, ko? Es runāju tieši par to, ka mūsējiem 9-10 arī ir prognozētā un man personīgi tas jau ir kādus gadus 10 garlaicīgi. Hārtlija laikā atkal parādījās sajūta, ka var būt kas augstāks, Vītoliņa laikā viss atgriezies vecajās sliedēs (bronzas čempis kā jau minēju manā skatījuma ir izņēmums).
Sportojis esmu, nesatraucies...

  +2 [+] [-]

, 2025-05-21 15:28, vakar
Ļaujam vēl Harim uz Olimpiādi aizbraukt, viņš to ir pelnījis, bet uz nākamo čempionātu nolīgstam kādu labu amerikāni vai kanādieti, kas var šai talantīgajai paaudzei ļaut arvērties savās labākajās īpašībās.

     [+] [-]

, 2025-05-21 16:00, vakar
Pandora rakstīja: Ļaujam vēl Harim uz Olimpiādi aizbraukt, viņš to ir pelnījis, bet uz nākamo čempionātu nolīgstam kādu labu amerikāni vai kanādieti, kas var šai talantīgajai paaudzei ļaut arvērties savās labākajās īpašībās.
Nafig tos arzemniekus, atbrauks piepūtušies kā pūpēži, skaisti runās, bet kamēr iebrauks mūsu reālijās vismaz gads paies. Ja mainīt labāk to pašu Ābolu ielikt, gan jau neatteiks.

  +2 [+] [-]

, 2025-05-21 16:20, vakar
j888 rakstīja: Nez kur jūs rodaties experdi ?????
Sports ir tāda lieta ,kurā viena līmena komandu cīņā uzvarēt var abas.
Ja kādam liekas ,ka tagad mēs katru gadu būsim top8 , tad tas kāds ir stulbs.
Nu pārdega mūsu čaļi ,jo viss it kā bija izdarīts ,aste palika.
Neizdevās . Nu un ?
Tikai nesaki ,ka neredzeji ,kā Brazīlija pirms padsmit gadiem oagrūda Vācijai fināla futenē. Saki treneris bija slikts ,vai slikta komanda nejauši tika islikta finājā ?
Liekas ka nesaproti lietas būtību, te neiet runa par vienu spēli, bet gan par turnīru kopumā. Ja pirmajai maiņai visu turnīru jāspelē praktiski četratā jo viens cilvēks nevar paslidot (netiek līdzi ne uzbrukumā , ne aizsardzībā} un treneri to visu redz un neko nedara lietas labā tad te atbildība ir jāuzņemas visam treneru kolektīvam un būtu tikai loģiski ja paši atkāptos. Ps visu cieņu čaļiem sitās un nečikstēja.

     [+] [-]

, 2025-05-21 20:40, vakar
j888 rakstīja: Nez kur jūs rodaties experdi ?????
Sports ir tāda lieta ,kurā viena līmena komandu cīņā uzvarēt var abas.
Ja kādam liekas ,ka tagad mēs katru gadu būsim top8 , tad tas kāds ir stulbs.
Nu pārdega mūsu čaļi ,jo viss it kā bija izdarīts ,aste palika.
Neizdevās . Nu un ?
Tikai nesaki ,ka neredzeji ,kā Brazīlija pirms padsmit gadiem oagrūda Vācijai fināla futenē. Saki treneris bija slikts ,vai slikta komanda nejauši tika islikta finājā ?
Runa nav par 1 spēli.
Runa ir par to, ka Vītoliņa vadībā ir tikai 2 izdevušies tunīri - bronza PČ un Olimpiskais kvalis. Pārējos PČ un Olimpiskajās spēlēs - neizteiksmīga spēle (mocības ar līdzvērtīgām, vājākām komandām, vairakums 0, vairākos turnīros arī mazākums vājš, baumas par konfliktiem ģērbtuvē starp spēlētājiem un spēlētajiem ar treneri, dīvainas sastāva izvēles) un rezultāts ap "vidējo standarta". Gan Os, gan šogad zaudēta izšķirošā spēle. Nu nekas labs tur nav.

  +1 [+] [-]

, 2025-05-21 20:46, vakar
Kautrīgi Čīčikam iebilstu, replikā par Hari, ka "viņš atnesa Latvijai PČ bronzu" Tā bija treneru komanda(!), kurā bija arī Artis.
"Viš uzcēla Ventspili"-tā Ventspilī daudzi teica, balsojot par oligarhu

  -1 [+] [-]

, 2025-05-21 22:19, vakar
noteikti Vītoliņam jāpaliek OS trenerim, pēc tam -paldies! Jāmeklē ārvalstu treneris ar asistentu Ābolu, jo vietējais - galvenais VIENMĒR ilasē ņems Daugaviņu, vienmēr viņu liks pirmajā maiņā... vienmēr ņems cibuļskus, freibergus, jakus, kaut arī viņi vairs nevelk, bet neņems Andžānu, Tumānovu , brāļus Bergmaņus utt...

  +2 [+] [-]

, 10:07, pirms 7 stundām
Par ko vispār cepiens???
Latvija ir savā reālajā vietā, pie veiksmīgas sakritības būtu 7-8
Latviju jāvada latviešu trenerim un Vītoliņš ir labākais variants

     [+] [-]

, 10:38, pirms 6 stundām
beiziiters rakstīja: Par ko vispār cepiens???
Latvija ir savā reālajā vietā, pie veiksmīgas sakritības būtu 7-8
Latviju jāvada latviešu trenerim un Vītoliņš ir labākais variants
100%piekrītu.Daudzi te iedomājās ,ka esam hokeja lielvalsts ar visām no tā izrietošām ambīcijām.

     [+] [-]

, 11:03, pirms 6 stundām
-Vītoliņš +Ābols

     [+] [-]

, 13:38, pirms 3 stundām
Spēli ar AUT nolēja speciāli(Toto). Vai paģiras

     [+] [-]

, 16:18, pirms 21 minūtes
alguns rakstīja: 100%piekrītu.Daudzi te iedomājās ,ka esam hokeja lielvalsts ar visām no tā izrietošām ambīcijām.
Ak,kāda pieticība.Mēs jau tādi maziņi, mēs neko
Nav jābūt lielvalsti-ne Can,ne Swe,ne Usa utt.,lai vinnētu Austriju. Plāns bija 1/4 fināls un tas bija reāls, bet ne jau ar tādu pēdējo maču. Vaina ir galvās un kāpēc-uz to atklāta tēma nekad nebūs!
Čīčikam padomjlaiku domāšana,to jau neizmainīs-ja Haris(tā arī teica), nevis visa treneru komanda atnesa bronzu,tad viņam ir tiesības kādreiz paklupt . Skatāmies uz 2 g.pagātni(kuru neatgriezt,tāpat kā padomjlaikus un Dinamo(par kura spēlētājiem itin bieži konsultējās ar īsto spečuku)), nevis domājam par tagadni un nākotni .