Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3031, Did:0, useCase: 3
Autors: Pēteris Neimanis

Teksta tiešraide: Latvija - Zviedrija 2:7 (mačs noslēdzies)

Teksta tiešraide: Latvija - Zviedrija 2:7 (mačs noslēdzies)
Foto: lhf.lv

Pēc divu dienu atpūtas pasaules čempionātā hokejā Čehijā uz ledus atkal dodas Latvijas izlase, kurai pretī stāsies B grupas līdere Zviedrija.

58:51 zviedri iemet mazākumā - 2:7

58' Karsti iet pie Vītola vārtiem, bet mazpieredzējušais vārtsargs ar komandas biedru palīdzību nosargā vārtus neieņemtus. Seko asumi un vairākums Latvijai.

54' Nepilna minūte mazākumā izturēta un Ābols nopelna 2+2 minūtes par bīstamu spēli ar augstu paceltu nūju.

53' Latvijai vairāki bīstami momentu, tomēr gūt vārtus nesanāk, bet zviedru pretuzbrukums beidzas ar vēl divām minūtēm mūsējiem.

49' Komandas beidzot vienādos sastāvos. Mazākumā Latvijai sanāk bīstams pretuzbrukums, bīstami met Egle, bet Gustavsons fiksē ripu,

47' Noraidījumu sērija turpinās - nu jau 2 minūtes Batņam. Pēc 25 sekundēm mums mazākums,

46' Zviedrijai gadās brāķis - 6 laukuma spēlētāji. Cīņa turpinās 4 pret 4.

45' Latvija atsāk maču aktīvi, taču ātri arī nopelna noraidījumu - Mamčicam 2 minūtes par turēšanu.

41' Sākusies izšķirošā trešdaļa!

40' Vairākumu izmantot neizdodas, periods noslēdzies.

38' Zviedrs viduszonā iesit Ločmelim ar nūju vēderā, tiesneši iet skatīties video. Vē viens 5+20? Tomēr vien 2 minūtes.

36' un jau 2:6... Latvijas izlase pazaudē Petešonu, kurš neviena netraucēts nomērķē un met precīzi. Latvijas vārtos stājas Vītols.

Zviedri pusminūtes laikā panāk 2:5.... Divas reizes precīzs Seterlunds, vieni vārti Ēriksonam - Ekam.

32' Latvijai neveicas ar nostiprināšanos uzbrukuma zonā, tāpēc arī apdraudēt sāncenšu vārtus nesanāk bieži un lielais vairākus paliek neizmantots.

27' Dalīns ļoti rupji nospēlē pret Egli, seko pamatīga plūkšanās un jauni noraidījumi abās komandās. Pēc ilgas video skatīšanās un apspriedes, Dalīns saņem 5 minūtes un noraidījumu līdz spēles beigām.

25' Notikumi šajā trešdaļā attīstās strauji - Latvijai otrais mazākums.

23:17' VĀĀĀRTTI! 2:2! Tikai 23 sekundes vēlāk Mamčics met, rikošeta un 2:2!

22:54' VĀĀĀRTI! 1:2 Spēcīgi met Komuls, Gustavsons ripa atvaira, tā nonāk pie jubilāra Dauagviņa, kurš no asa leņķa gūst vārtus!

22' Latvija iztur pirmo mazākumu. Tā beigās zviedri izveido bīstamu momentu, bet Merzļikins tiek galā ar diviem metieniem.

21' sācies 2. periods Latvijai vēl vēl minūte mazākumā.

20' Noslēgusies pirmā trešdaļa!

20' Tiesneši saskata bloķēšu Dzierkala spēlē un Latvijai pirmais mazākums.

18' Pirmajā periodā vēl divas minūtes. Vairāk uzbrūk zviedri, Latvijai smagi jāstrādā savā zonā, bet arī sāncenšu mieru patraucēt izdodas. Vārtus gūt gan nē.

14' Momenti abos laukuma galos - glābj Merzļikins, metiens nesanāk Batņam, rezultāts nemainās.

13' Negaidīti moments izveidojas Tralmakam, taču uzbrucējam neizdodas savaldīt lēkājošo ripu un apdraudēt Gustavsona vārtus.

6:57' 0:2.... Vārtus atkal gūst aizsargs - šoreiz Brudīns. Latvijai neizdabū ripu no savas aizsardzības zonas, zviedru uzbrukums turpinās un pēc Brudīna šāviena un rikošeta ripa nonāk vārtos. Minūti vēlāk vētraini uzbrūk Latvijas 4. maiņa - stabs!

4:50' zviedri ātri atklāj rezultātu... 0:1 Savu iespēju izmanto Rasmuss Dalīns.

1'Spēle sākusies!

Latvija - Zviedrija 2:7 (0:2, 2:4, 0:1)
4:50 Dalīns (Ūlafsons) 0:1, 6:57 Brudīns (Jūhansons, Kempe) 0:2, 22:54 Daugaviņš (Komuls, Ri. Bukarts) 1:2, 23:17 Mačics (Dzierkals, Batņa) 2:2, 32:59 Seterlunds (Lundstrems, Karlsons) 2:3, 33:16 Seterlunds 2:4, 33:25 Ēriksons-Eks (Jūhansins, Hēds) 2:5, 33:56 Petešons (Burkovskis, Reimonds) 2:6, 58:51 Jūhansons (Holmbjers, Begstsons) 2:7

Metieni: 23:34
Soda minūtes: 16:31
Vārtos: Elvis Merzļikins (33:56 Ēriks Vītols) - Filips Gustavsons
Tiesneši: Maikls Kempbels. Tomāšs Hronskis

• Vārtus šodien sargās Elvis Meržlikins

• Latvija pēc panākumiem pirmajās trīs spēlēs (divi papildlaikā, viens pamatlaikā) ceturtajā cīņā piedzīvoja smagu sakāvi pret Vāciju 1:8 un zaudēja vietu četriniekā, kas gan joprojām ir noķerams

• Zviedrija pasaules čempionātu sāka ar 5:2 pret Amerikas Savienotajām Valstīm. Sekoja 5:1 rotaļājoties pret poļiem, 6:1 pret Vāciju un 3:1 pret Kazahstānu. Duelī pret Kazahstānu metieni bija 44:11.

B grupa

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.Zviedrija4400019:512
2.ASV5301121:1210
3.Vācija5300224:199
4.Slovākija4210119:128
5.Latvija4120111:147
6.Francija410127:134
7.Kazahstāna510048:203
8.Polija500148:221

Latvijas izlases kalendārs

DatumsLaiksSpēleRez.
11.05.17.20Polija – Latvija4:5 P
12.05.17.20Latvija – Francija3:2 P
14.05.17.20Kazahstāna – Latvija0:2
15.05.17.20Vācija – Latvija8:1
18.05.13.20Latvija – Zviedrija
19.05.21.20Slovākija – Latvija
21.05.17.20Latvija – ASV

Noderīgas lietas:

PČ jaunumi, komentāri un viedokļi
PČ kalendārs un rezultāti
KSENUKAI prognožu spēle
Baudi PČ hokejā lielākajā sporta bārā Latvijā O'LEARYS
Vēro PČ hokejā tiešraides iepirkšanās centrā OLIMPIA


, 2024-05-18 13:10, pirms gada
, 2024-05-18 13:14, pirms gada
Ripa nav vārtos, vārtos ir Daugaviņš
, 2024-05-18 13:19, pirms gada
Elvis!
, 2024-05-18 13:27, pirms gada
Mr.Vezins
, 2024-05-18 13:27, pirms gada
LuleHaha rakstīja: Mr.Vezins
Aizgāja atskaite, līdz cik skaitisim?
, 2024-05-18 13:27, pirms gada
Komuls meistarīgi uzlasīja nūju un izglāba Latvijas izlasi no skaitliskā mazākuma!
, 2024-05-18 13:28, pirms gada
Kurš id.. tur aiz saviem vārtiems stāvēja ? No tā arī šie vārti izveidojās..
, 2024-05-18 13:28, pirms gada
Es domāju, ka Elvis vairs uz izlasi nebrauks! Kāda jēga!?
, 2024-05-18 13:28, pirms gada
Al Pačīno rakstīja: Aizgāja atskaite, līdz cik skaitisim?
Grūti pateikt - ja zviedri kaut uz 80% visu spēli mauks, tad kā minimums līdz 5
, 2024-05-18 13:29, pirms gada
LuleHaha rakstīja: Grūti pateikt - ja zviedri kaut uz 80% visu spēli mauks, tad kā minimums līdz 5
Ja tūlīt būs otrie, var slēgt ārā un iet dzert parkā
, 2024-05-18 13:30, pirms gada
Uzrakstīju tieši un ielaida
, 2024-05-18 13:30, pirms gada
Vītols dabūs šodien uzspēlēt.
, 2024-05-18 13:30, pirms gada
būs sagrāve..
, 2024-05-18 13:30, pirms gada
hantele rakstīja: Es domāju, ka Elvis vairs uz izlasi nebrauks! Kāda jēga!?
Nezinu, kāda jēga. Pagājušgad Šilovs atbrauca, nebija nemaz tik traki.
, 2024-05-18 13:30, pirms gada
Mr rikošets
, 2024-05-18 13:31, pirms gada
Rikošetu maisam gals vaļā???
, 2024-05-18 13:31, pirms gada
Šodien brīnumi nav gaidāmi, šeit būs sagrāve.
, 2024-05-18 13:32, pirms gada
Mr. Vezins
, 2024-05-18 13:32, pirms gada
2:0.
, 2024-05-18 13:32, pirms gada
Al Pačīno rakstīja: Ja tūlīt būs otrie, var slēgt ārā un iet dzert parkā
Priekā!
, 2024-05-18 13:32, pirms gada
Ļoti šķidra mūsu izlase.
, 2024-05-18 13:32, pirms gada
Al Pačīno rakstīja: Ja tūlīt būs otrie, var slēgt ārā un iet dzert parkā
Es pagaidīšu līdz ceturtajiem, man liekas, ka ilgi nebūs jāgaida
, 2024-05-18 13:33, pirms gada
Zviedrus var plucināt tikai basketbolā!
, 2024-05-18 13:33, pirms gada
bernudārzs uz ledus, divas kļudas neizmetot ripu laukā no zonas un divi goli
, 2024-05-18 13:33, pirms gada
Jādod iespēju Vītolam. Un jāpasaudzē Merzļikinu. Cik tad var dzert un bļaut pie okeāna?!
, 2024-05-18 13:33, pirms gada
Labāk zīle rokās nekā pElvis vārtos...
, 2024-05-18 13:34, pirms gada
Dzimmiy rakstīja: Ļoti šķidra mūsu izlase.
Būtu Krievi un Baltkrievi vājo vieta, varētu šogad būt tas gads kad izlido.
It īpaši ja mēs būtu grupā kur Dānija (kas nevar izlidot, kas nozīmē lidotu ārā 7 vietā)
, 2024-05-18 13:34, pirms gada
Visas Hārtlija iestrādnes arī jau ir iznīcinātas/izravētas no komandas spēles - pagājušogad vēl tās varēja redzēt, man liekas, pateicoties Ābolam. Šogad - gandrīz neko no tā hokeja vairs neredz, var jau būt, ka tas dēļ sastāva, bet šaubos. Dilentants Vītoliņš vienkārši pie stūres.
, 2024-05-18 13:34, pirms gada
Kaut kā sliktas aizdomas par OS kvali augustā.....
, 2024-05-18 13:35, pirms gada
Lai krāj pieredzi jaunie spēlētāji.
, 2024-05-18 13:35, pirms gada
Al Pačīno rakstīja: Būtu Krievi un Baltkrievi vājo vieta, varētu šogad būt tas gads kad izlido.
It īpaši ja mēs būtu grupā kur Dānija (kas nevar izlidot, kas nozīmē lidotu ārā 7 vietā)
Neprātuļo...tādi vēl ilgi nekur nebūs!
, 2024-05-18 13:35, pirms gada
Diemžēl tik tādu Zviedriju kā pagājušogad un varējām apspēlēt. Šī ir jau pavisam cita Zviedrija
, 2024-05-18 13:36, pirms gada
Al Pačīno rakstīja: Kaut kā sliktas aizdomas par OS kvali augustā.....
Tur klāt būs Girgensons! Ja būs sadziedējis sasitumus un nesāpēs pēda.
, 2024-05-18 13:36, pirms gada
Šeit ir tikai 2 neatbildēti jautājumi ... Vai mūsējie būs spējīgi 1 vārtus iemest un vai zviedri uzvarēs ar divciparu skaitli .
Slēpts komentārs: Davz
, 2024-05-18 13:37, pirms gada
ingars31 rakstīja: Neprātuļo...tādi vēl ilgi nekur nebūs!
Ar to tekstu gribēju teikt, ka mums ir vājāka izlase kas kopš 1997 gada ir bijusi
, 2024-05-18 13:38, pirms gada
Vismaz slidojums izlasei ir ātrs. Citādi nebūtu tik daudz zonas pārkāpumu.
, 2024-05-18 13:38, pirms gada
Hari visu dzīvi Znaroks vilka, pagājušogad Ābols, tagad ir 2 somi, viens rēc visulaiku, otrs vispār neko nedara, te arī rezultāts.

Ābols uz soliņa bija emocionāls, uzvilkts un visus spēlētājus uzmundrināja.
, 2024-05-18 13:40, pirms gada
Al Pačīno rakstīja: Ar to tekstu gribēju teikt, ka mums ir vājāka izlase kas kopš 1997 gada ir bijusi
Cerams, ka Inga S. pieņems tavu skaidrojumu par vārdu lietojumu un to secību tavā komentārā. Citādi Tev solis līdz VDD!
, 2024-05-18 13:40, pirms gada
Varat man oponēt, bet Merzļikinam ir ļoti lēna reakcija, kamēr citi vārtsargi atvaira arī nelielus rikošetus, Merzlikins visus ielaiž..
, 2024-05-18 13:41, pirms gada
Damokla_zobens_23 rakstīja: Cerams, ka Inga S. pieņems tavu skaidrojumu par vārdu lietojumu un to secību tavā komentārā. Citādi Tev solis līdz VDD!
klauns
Tad VDD var nākt pie manis un prasīt kāpēc skatos kā Medjedevs un Sabaļenka tenisu spēlē
, 2024-05-18 13:42, pirms gada
Dīvainā kārtā izdevību mūsējiem ir daudz.
, 2024-05-18 13:42, pirms gada
Al Pačīno rakstīja: Ar to tekstu gribēju teikt, ka mums ir vājāka izlase kas kopš 1997 gada ir bijusi
Pa vidam bija vēl viens gads,kad varžēdāji mūs gandrīz nosūtīja uz B grupu..pēdējās pamatlaika sekundēs 1 vs 1 izgājienā Massala izglāba toreiz.
, 2024-05-18 13:42, pirms gada
crosbynr1 rakstīja: Diemžēl tik tādu Zviedriju kā pagājušogad un varējām apspēlēt. Šī ir jau pavisam cita Zviedrija
Vai tiešām!!!😯
Kad ieraksta kādi šādu objektīvu komentāru pirms spēles, tad viens aiz otra oponē ar pārmērīgu optimismu. Te viena daļa nav lasījusi rakstus par sastāvu komplektāciju pirms PČ. Tādēļ arī dzīvo uz 2023.gada PČ optimisma viļņa.
, 2024-05-18 13:43, pirms gada
Damoklietis atkal galīgā ķēmā!
, 2024-05-18 13:43, pirms gada
Al Pačīno rakstīja: klauns
Tad VDD var nākt pie manis un prasīt kāpēc skatos kā Medjedevs un Sabaļenka tenisu spēlē
@VDD.

Noziņots!
, 2024-05-18 13:44, pirms gada
Al Pačīno rakstīja: Hari visu dzīvi Znaroks vilka, pagājušogad Ābols, tagad ir 2 somi, viens rēc visulaiku, otrs vispār neko nedara, te arī rezultāts.

Ābols uz soliņa bija emocionāls, uzvilkts un visus spēlētājus uzmundrināja.
Neko Znaroks nevilka: viņš bez Hara nevienā KHL klubā ilgi nenoturējās.
, 2024-05-18 13:45, pirms gada
jeepis59 rakstīja: Varat man oponēt, bet Merzļikinam ir ļoti lēna reakcija, kamēr citi vārtsargi atvaira arī nelielus rikošetus, Merzlikins visus ielaiž..
Pirmo vārtu zaudējumā tā tiešām izskatījās.
, 2024-05-18 13:45, pirms gada
Pagājušais gads bija pelnrušķītes stāsts. Visi atveda savus vājākos sastāvus, kamēr mums bija salīdzinoši jaudīga komanda pret ierasto Latvijas izlasi.

Tomēr, basketbolisti tika apzagti. 5. vieta pilsētā pret 3. vietu pagalmā…
, 2024-05-18 13:45, pirms gada
Al Pačīno rakstīja: klauns
Tad VDD var nākt pie manis un prasīt kāpēc skatos kā Medjedevs un Sabaļenka tenisu spēlē
Ir atšķirība,starp sportistu vērošanu,un okupantu&slepkavu žēlošanu! ''Diemžēl''
, 2024-05-18 13:45, pirms gada
ingars31 rakstīja: Damoklietis atkal galīgā ķēmā!
Viņš kaut kāds cirvis, sadzēries sņabi jau 13 dienā
, 2024-05-18 13:46, pirms gada
ingars31 rakstīja: Damoklietis atkal galīgā ķēmā!
Atkorķēju pēc Merzļikina otrās apēstās ripas...
, 2024-05-18 13:46, pirms gada
ingars31 rakstīja: Ir atšķirība,starp sportistu vērošanu,un okupantu&slepkavu žēlošanu! ''Diemžēl''
Gribētu lai Putinu ar snaiperi novāc kā Kenediju
, 2024-05-18 13:47, pirms gada
Damokla_zobens_23 rakstīja: @VDD.

Noziņots!
Noziņo VDD ka Ostapenko spēlēja pret Sabaļenku, varbūt spiego viņiem par labu
, 2024-05-18 13:48, pirms gada
Izskatās ka zviedri ir divas dienas atpūtušies.
, 2024-05-18 13:48, pirms gada
Al Pačīno rakstīja: Noziņo VDD ka Ostapenko spēlēja pret Sabaļenku, varbūt spiego viņiem par labu
Jau sen izdarīts.
, 2024-05-18 13:49, pirms gada
Cikos pasākums pie Brīvības pieminekļa? Es jau brīvdienu ierakstīju kalendāra. Kreklu ar Smiltēna uzvārdu sagatavoju... Gribēju to autogrāfu.
, 2024-05-18 13:51, pirms gada
Al Pačīno rakstīja: Gribētu lai Putinu ar snaiperi novāc kā Kenediju
@SarkanāLapsa

Viņš varētu!
, 2024-05-18 13:51, pirms gada
Al Pačīno rakstīja: Viņš kaut kāds cirvis, sadzēries sņabi jau 13 dienā
Pēc aizUrāla laika vatei ir vakars jau!
, 2024-05-18 13:52, pirms gada
hantele rakstīja: Pagājušais gads bija pelnrušķītes stāsts. Visi atveda savus vājākos sastāvus, kamēr mums bija salīdzinoši jaudīga komanda pret ierasto Latvijas izlasi.

Tomēr, basketbolisti tika apzagti. 5. vieta pilsētā pret 3. vietu pagalmā…
ĀMEN!
, 2024-05-18 13:52, pirms gada
Davz rakstīja: Ar Hārtliju mēs pagaišgad būtu ārā no elites izbiruši.
Interesanti, uz kāda pamata ir šāds viedoklis
, 2024-05-18 13:53, pirms gada
Ovelis rakstīja: Interesanti, uz kāda pamata ir šāds viedoklis
Ar Nolanu pagajušogad būtu zelts
, 2024-05-18 13:54, pirms gada
Vācieši spēlēja kā izsalkuši vilki, zviedri tomēr vairāk izskatās kā paēduši lauvas. Mazāk neņemami, nekā vācieši, bet vienalga bīstami.
, 2024-05-18 13:54, pirms gada
Ovelis rakstīja: Interesanti, uz kāda pamata ir šāds viedoklis
Uz smagu mentālu slimību pamata.
, 2024-05-18 13:54, pirms gada
Vārti, nav Vārti
, 2024-05-18 13:55, pirms gada
Elvim laba karma, ripa pat no sāniem ir vārtos
, 2024-05-18 13:57, pirms gada
Vārti ir, nirvanas pagaidām vēl nav.
, 2024-05-18 13:58, pirms gada
Nav trenera Ābola, nav rezultāta! Hmm
, 2024-05-18 13:58, pirms gada
M rakstīja: Vārti ir, nirvanas pagaidām vēl nav.
Sports ir sāpīgs, vienu gadu tu esi virsotnē, nākamajā gadā tevi ar akmeņiem nomētā
, 2024-05-18 13:59, pirms gada
Al Pačīno rakstīja: Vārti, nav Vārti
Savlaik Gunāra Jākobsona pērle...''Spēcīgs precīzs metiens,garām vārtiem!''
, 2024-05-18 14:00, pirms gada
Cik punkti līdz Play-off ?
, 2024-05-18 14:01, pirms gada
HMB-BIROJS2024 rakstīja: Cik punkti līdz Play-off ?
100 pret 100
, 2024-05-18 14:01, pirms gada
Atgādina rižaņju pēdējās sezonās shis chempis
, 2024-05-18 14:01, pirms gada
ingars31 rakstīja: 100 pret 100
Ko tu?
, 2024-05-18 14:02, pirms gada
Officiāls paziņojums...damokls parubījās!
, 2024-05-18 14:02, pirms gada
HMB-BIROJS2024 rakstīja: Lai varetu sisties par turzu jauzvar nominali Ufa un CSKA
Ja mērķis nav Gagarina kauss, tad sportā nav, ko meklēt
, 2024-05-18 14:03, pirms gada
ingars31 rakstīja: Officiāls paziņojums...damokls parubījās!
Tikai uz brīdi iesnaudos...
, 2024-05-18 14:03, pirms gada
HMB-BIROJS2024 rakstīja: Ko tu?
Značokam vienmēr visi punkti un rezultāti ir bijuši 100gr. pret 100gr.
, 2024-05-18 14:03, pirms gada
EUcerin rakstīja: Nav trenera Ābola, nav rezultāta! Hmm
Vītoliņam pietiek ar iPhone Ābola vietā!
, 2024-05-18 14:03, pirms gada
Damokla_zobens_23 rakstīja: Tikai uz brīdi iesnaudos...
Prozit un Priekā
, 2024-05-18 14:04, pirms gada
nu beidzot redzu latvijas macu,pa zviedru tv ,skaidrs jo speelee pret zviedriem ,neko citu peec1.perioda negaidiiju ,tik viens koments par visiem zinaamo teicienu par meistariibu ,ko nevar nodz.....,tas par Daugavinu sawaa vecumaa iists meistars aktiivs ,nekad neko newaadziigu nesasteidz,ietur pauzi kad vajag ripu atdod preciizi ,newelti sogad tai slovaaku liigaa pusimts rez. piespeelu atdeewa,bet tur nav vina liimenis veel var pakeraat kautkur augstaak ,tomeer diemzeel sadaa vecumaa buus gruuti ko labaaku atrast!
, 2024-05-18 14:04, pirms gada
Svistu ka cukjis cepeskrasni
, 2024-05-18 14:04, pirms gada
Kapec sitas portals nevar uztaisit chata sadalu
, 2024-05-18 14:05, pirms gada
ingars31 rakstīja: Officiāls paziņojums...damokls parubījās!
Zobens iedūrās dūņās !
, 2024-05-18 14:05, pirms gada
Bez zagarinja gruti sogad
, 2024-05-18 14:06, pirms gada
WHITE Legend rakstīja: Zobens iedūrās dūņās !
Tuvcīņās viņš izmanto vilkuvāli!
, 2024-05-18 14:07, pirms gada
Istais hokjis 3 naktī, busu jau totala blackouta bet gribas redzet ka silovs ievelk konfas finala
, 2024-05-18 14:07, pirms gada
HMB-BIROJS2024 rakstīja: Cepu saslik un tervetnieks iet ieksa, vispar no pirma jau pa pauri iedeva tas zharons nones
Man Stolichnaya un vobla.
, 2024-05-18 14:07, pirms gada
Zviedri ir augsta līmeņa, un viņi spēlē augstā līmenī.
, 2024-05-18 14:08, pirms gada
HMB-BIROJS2024 rakstīja: Istais hokjis 3 naktī, busu jau totala blackouta bet gribas redzet ka silovs ievelk konfas finala
Atceries, ka ap pusnakti latvietis Briedis zvetēs austrālieti!
, 2024-05-18 14:09, pirms gada
Damokla_zobens_23 rakstīja: Man Stolichnaya un vobla.
Stolicha 1 shots sitada zharona nones
, 2024-05-18 14:10, pirms gada
Damokla_zobens_23 rakstīja: Atceries, ka ap pusnakti latvietis Briedis zvetēs austrālieti!
Briedim jau sen uzvārdu vajadzēja mainīt uz Oļeņs
, 2024-05-18 14:12, pirms gada
Damokla_zobens_23 rakstīja: Atceries, ka ap pusnakti latvietis Briedis zvetēs austrālieti!
Viņš nav latvietis tāpat kā tu!
, 2024-05-18 14:15, pirms gada
50 einarus norija un nevienas brivenes gramatas krukjitas speles
, 2024-05-18 14:15, pirms gada
Nokavēju otrā perioda sākumu. Kurš vārtos? Vītols?
, 2024-05-18 14:16, pirms gada
Damokla_zobens_23 rakstīja: Nokavēju otrā perioda sākumu. Kurš vārtos? Vītols?
Zamboni shoferi kaste iemeta
, 2024-05-18 14:17, pirms gada
HMB-BIROJS2024 rakstīja: 50 einarus norija un nevienas brivenes gramatas krukjitas speles
Labāk būtu savu piecdesmitnieku te iztērējis -

https://sportacentrs.com/vieglatlet...
, 2024-05-18 14:18, pirms gada
Damokla_zobens_23 rakstīja: Labāk būtu savu piecdesmitnieku te iztērējis -

https://sportacentrs.com/vieglatletika/18052024-arlietu_ministre_skries_pusmaratonu_un_va
Pikjis nav problema bet gribas vienmer vairak
, 2024-05-18 14:18, pirms gada
HMB-BIROJS2024 rakstīja: Zamboni shoferi kaste iemeta
Hm. Elvis māk tīrīt ledu? Negribētos, ka trešo periodu spēlē uz sūdīga laukuma.
, 2024-05-18 14:19, pirms gada
Latvija - uzvara!
, 2024-05-18 14:19, pirms gada
Comebacks
, 2024-05-18 14:19, pirms gada
Gols.
, 2024-05-18 14:20, pirms gada
Kurš gan cits mums, ja ne 16.
, 2024-05-18 14:21, pirms gada
2-2.....!
, 2024-05-18 14:21, pirms gada
Mūsu zeme - Latvija!
, 2024-05-18 14:22, pirms gada
Rikošets beidzot uzsmaida arī mums.
, 2024-05-18 14:22, pirms gada
2-2 whaaaaaaaat
, 2024-05-18 14:22, pirms gada
Vienu rikošetu esam dabūjuši atpakaļ.
, 2024-05-18 14:22, pirms gada
Elvis kasti sajauca ielida zviedru vārtos
, 2024-05-18 14:22, pirms gada
Rrrrrrikošets. Tā ir nirvana!
, 2024-05-18 14:22, pirms gada
Rikošetu karma mums sāk nākt atpakaļ?!
, 2024-05-18 14:23, pirms gada
Zviedri pec pirma lkm jau atkorkeja
, 2024-05-18 14:23, pirms gada
šis labs, ienāku iekšā, ieslēdzu tv, pēc sekundes Daugava iemet vārtus, aizeju uz virtuvi pēc pusdienām, nāku atpakaļ, dibens knapi pieskāries dīvānam - otrie vārti gandrīz vai gribas atvainoties visiem, ka neskatījos pirmo periodu
, 2024-05-18 14:24, pirms gada
Protams viss sakas labi un ka vienmer vienam jānoraida un tūlīt jaierij 3 būs
, 2024-05-18 14:24, pirms gada
Enkurs nr. 9.
, 2024-05-18 14:24, pirms gada
Mūsu 3. maiņa ir katastrofa
, 2024-05-18 14:27, pirms gada
Te ir jābūt 5+20
, 2024-05-18 14:27, pirms gada
Ozh pēc 5+20
, 2024-05-18 14:28, pirms gada
Gandrīz Eglei galotni nocirta zviedrs
, 2024-05-18 14:28, pirms gada
nu, ja šis nav piečuks, tad tiešām nav skaidrs, kas tad ir jādara, lai dabūtu piečuku, galva jānorauj?
, 2024-05-18 14:33, pirms gada
Zebras malachi
, 2024-05-18 14:35, pirms gada
fagcentrs rakstīja: Malacis Čukste, vairākuma vietā spēlēsim tukšākā laukumā ar zviedriem, zbis...
Zviedram ar 2vits
, 2024-05-18 14:36, pirms gada
Elvis toto nerauj? divas piespēles pēc kārtas otrai komandai.
, 2024-05-18 14:37, pirms gada
Vairākums klasika
, 2024-05-18 14:37, pirms gada
Mums gan vairākums tik tizls, ka zviedriem tur mazāk stresa par tām 5 min mazākuma, kā vnk uz spēli pazaudēta spēlētāja un attiecīgiem sarežģījumiem, kas ar to saistīts.
, 2024-05-18 14:38, pirms gada
Haris vairakumu vispar netrenne
, 2024-05-18 14:39, pirms gada
No otras puses, zviedriem šajā mazākumā vēl nav bijis neviens simtprocentīgs vārtu moments, tātad, mūsu vairākums rullē!
, 2024-05-18 14:39, pirms gada
Lv vairākumus kā parasti līmenī
, 2024-05-18 14:43, pirms gada
Bet tā tiešām ir mistērija - kā zviedri vienādos sastāvos, tā mūsējie izrādās tomēr māks piespēli iedot un pat bīstamu momentu pie pretinieku vārtiem izveidot. Vairākumā vispār pa vārtiem uzmeta?
, 2024-05-18 14:43, pirms gada
Paips_lagernais rakstīja: Lv vairākumus kā parasti līmenī
Un tagad sekos taisnīgs sods par vairākuma izķēzīšanu un zviedru iemetīs!!!
, 2024-05-18 14:44, pirms gada
HMB-BIROJS2024 rakstīja: Haris vairakumu vispar netrenne
Tāpat labāks par Hartliju.
, 2024-05-18 14:45, pirms gada
smuki jau zem aizsarga uzmeta, bet nu šis 100% Elvja gols.
, 2024-05-18 14:46, pirms gada
Atkal, gols no nekā
, 2024-05-18 14:46, pirms gada
WHITE Legend rakstīja: Un tagad sekos taisnīgs sods par vairākuma izķēzīšanu un zviedru iemetīs!!!
Piesauci
, 2024-05-18 14:46, pirms gada
Elvi. Moš labāk brauc mājās...
, 2024-05-18 14:46, pirms gada
Un vēl 4. arī...
, 2024-05-18 14:46, pirms gada
Diezgan fiksi.
, 2024-05-18 14:47, pirms gada
Vītolu, Vītolu!
, 2024-05-18 14:47, pirms gada
Nu,re! Merzļikins savu normu ir apēdis!
, 2024-05-18 14:47, pirms gada
neputns rakstīja: smuki jau zem aizsarga uzmeta, bet nu šis 100% Elvja gols.
Praktiski pirmais šai čempionāta kur var pateikt ka 💯 proči uz GlītāsSejas
, 2024-05-18 14:47, pirms gada
Elvis elementā.
, 2024-05-18 14:47, pirms gada
Atvainojiet, bet šī ir traģikomēdija
, 2024-05-18 14:47, pirms gada
Aizsardzībā laukuma spēlētāji nospēlēja ne labāk kā Elvis.
, 2024-05-18 14:48, pirms gada
Minūtes laikā 3 vārti???
, 2024-05-18 14:48, pirms gada
KĀDA SUŅA PĒC HARIS IELIKA ELVI?!
, 2024-05-18 14:48, pirms gada
kas to būtu domājis, ka tas zviedru 5min noraidījums mums tik dārgi maksās 🤦‍♀️
, 2024-05-18 14:48, pirms gada
Paldies un uzredzēšanos... šausmas...
, 2024-05-18 14:49, pirms gada
26 sekunžu laikā 3 vārti!!
, 2024-05-18 14:49, pirms gada
HA HA HA HA HA
, 2024-05-18 14:49, pirms gada
Cik piespēles Daugaviņša sadeva pretiniekam šajā čempī...

Nu 27 sekundēs trīs goli un varam atpūsties.
, 2024-05-18 14:50, pirms gada
var slegt ārā. paldies
, 2024-05-18 14:50, pirms gada
neputns rakstīja: Bet tā tiešām ir mistērija - kā zviedri vienādos sastāvos, tā mūsējie izrādās tomēr māks piespēli iedot un pat bīstamu momentu pie pretinieku vārtiem izveidot. Vairākumā vispār pa vārtiem uzmeta?
To jau sen visi pretinieki izskautojuši, ka mazākumā jāiet mums virsū, jo kā pretī presings, tā mēs nesaprotam, ko darīt. Vai nu individuālā meistarība par zemu, vai domāšana tādai pretspēlei par lēnu.
, 2024-05-18 14:50, pirms gada
Merzļikins... Nu nevajag uz viņu paļauties šajā čempionātā. Meistarība, protams, ir, bet psiholoģiski nestabils NHL, nestabils šeit.
, 2024-05-18 14:50, pirms gada
Tad jau zviedri savus 8 golus savāks
, 2024-05-18 14:50, pirms gada
Ovelis rakstīja: 26 sekunžu laikā 3 vārti!!
Tas nu būs MŪŽĪGI vēsturiskais rekords kuru nebūs nevienai citai izlasei vairs jelkad pārspēt !
, 2024-05-18 14:51, pirms gada
3 metieni, 3 vārti jeb kas notiek, ja paši notizlojamies un zviedri sadusmojas.
, 2024-05-18 14:51, pirms gada
musējie atslāba un tikmēr jau 5:2
, 2024-05-18 14:52, pirms gada
MEISTARĪBA pret centību. Rezultātā uzvar MEISTARĪBA!
Kur Elvis varēja pavilkt trīs tik izcili precīzus metienus?! Ja kādam ir pamatoti argumenti, ka Elvis kļūdījās vai neizvilka, tad arī ir jēga kaut ko pārmest.
, 2024-05-18 14:52, pirms gada
Drāten😁nu galvenais visiem bļaut :,,sarauj🤣",vārtsarga maiņai vajadzēja būt😡😁
, 2024-05-18 14:52, pirms gada
Tas Vītoliņš ir galvā sists-ko nemaina Merzļikinu!!!!
, 2024-05-18 14:52, pirms gada
Skaidrs, ka Merzļikins neko tur neglāba, bet nu tur visa komanda vnk apstājās, tāda sajūta, ka kkādu starojumu uz minūti dabūja un aizmirsa, ar kādu sporta veidu nodarbojas. Tādā momentā meklēt vienu vainīgo ar patizli.
, 2024-05-18 14:52, pirms gada
kādam ir info? 26 nav rekords pasaules čempī?
, 2024-05-18 14:52, pirms gada
NHL lielākais caurums savā elementā, ar tādu uzvarēt smagas spēles nav iespējams.
, 2024-05-18 14:52, pirms gada
Hokejalogs rakstīja: Cerams, ka Elvis "caurums" Merzļikins vairs nekad nespēlēs izlasē.
Es biju bažīgs, kad viņš ieradās uz izlasi. Ne velti...

Treneri turpina neredzēt to, ka Elvis neķer. Uzskatu, ka tā ir necieņa pret mums, LV izlases līdzjutējiem, un ir jāpieprasa treneru atstādināšana pēc šiem lēmumiem! Mēs atbalsta izlasi, lai vai kā arī ta ne ietu, tomēr šis ir perebors!

Vītoliņ, EJ PROM NO IZLASES!
, 2024-05-18 14:53, pirms gada
anry75 rakstīja: Tas Vītoliņš ir galvā sists-ko nemaina Merzļikinu!!!!
Gribi , lai ieliek Vītolu, kurš vēl kādus 6 golus ierīs?
, 2024-05-18 14:53, pirms gada
Zetterlund pirms spēles solīja atriebties par pagājušo gadu un savu solījumu godam ir izpildījis !
, 2024-05-18 14:53, pirms gada
Vārtsargs???? Elvi, ej tu dillēs! Tāds caurums sen nav mums bijis.
, 2024-05-18 14:53, pirms gada
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 6:2
, 2024-05-18 14:53, pirms gada
Petešons!
, 2024-05-18 14:54, pirms gada
Vārtos rokenrols
, 2024-05-18 14:54, pirms gada
Spēle pārslēgusies uz treniņa režīmu.
, 2024-05-18 14:54, pirms gada
cik vēl caurumam ļaus ielaist?
, 2024-05-18 14:54, pirms gada
erty rakstīja: MEISTARĪBA pret centību. Rezultātā uzvar MEISTARĪBA!
Kur Elvis varēja pavilkt trīs tik izcili precīzus metienus?! Ja kādam ir pamatoti argumenti, ka Elvis kļūdījās vai neizvilka, tad arī ir jēga kaut ko pārmest.
Nebija viegli metieni, nebija tīra vārtsarga kļūda, bet 2 no 3 varēja noķert tāpat. Tagad ceturtais. Tas, ka sāka tik daudz laist iekšā, nozīmē, ka kārtējo reizi psiholoģiski nevelk. Jo tie nebija neķerami metieni.
, 2024-05-18 14:54, pirms gada
Šņaga rakstīja: kādam ir info? 26 nav rekords pasaules čempī?
Tur nekādu info nevajag - tur ir skaidrs ka augstākā līmenī nekad nekas tāds nav bijis ! Varbūt tikai 40-50 gadus atpakaļ
, 2024-05-18 14:54, pirms gada
Mr. Vezins ēd visu ko viņam dod..
, 2024-05-18 14:56, pirms gada
Nr.1!!! Es domāju to caurumu no NhL arī izmetīs, atdos naudu un ttinies😡
, 2024-05-18 14:56, pirms gada
6 ierīti, var iet uz dušiņu.
, 2024-05-18 14:56, pirms gada
vienīgais, kas nav skaidrs - vai būs 8 vārti vai 10.
, 2024-05-18 14:56, pirms gada
Slidojam lēnāk, pa ripu trāpīt kārtīgi neprotam, atļaujam pretiniekam mest itkā visu laiku spēlētu mazākumā. Nu ko tu stiprākam padarīsi?
, 2024-05-18 14:57, pirms gada
nu i nah, jāiet atpakaļ zāle pļaut Katrā ziņā, var jau visus pēc kārtas sūnīt, vārtsargu, laukuma spēlētājus, bet es tomēr likšu uz treneru štāba, jo nu kko šogad viņi tur nav mācējuši noskaņot, izveidot, utt., jo periodiski jau mūsējie rāda, ka gan spēlēt māk, gan iemest, bet, ja kas ne tā, tad vnk komanda kā pa vīlēm pašķīst. Un tā jau ir trenera atbildība.
, 2024-05-18 14:57, pirms gada
Nu nevajadzēja mainīt vārtsargu!
, 2024-05-18 14:58, pirms gada
Mr vezins
, 2024-05-18 14:59, pirms gada
Vezina kungs pec chempja pateiks ka beidz karjeru izlase
, 2024-05-18 14:59, pirms gada
o, kārtējā 5minūte zviedriem, tiesneši galīgi grib mūs šodien norakt
, 2024-05-18 14:59, pirms gada
vezins turnīra solid ap 80% ķer
, 2024-05-18 15:00, pirms gada
HMB-BIROJS2024 rakstīja: Mr vezins
Rinne arī bija Vezins, bet KHL rija pa 5-6 ripām iekšā
, 2024-05-18 15:00, pirms gada
Vsjo, tūlīt atspēlēsimies!
, 2024-05-18 15:00, pirms gada
Teemo rakstīja: vezins turnīra solid ap 80% ķer
Lola ar teemo patik spelet
Es main yi
, 2024-05-18 15:00, pirms gada
neputns rakstīja: o, kārtējā 5minūte zviedriem, tiesneši galīgi grib mūs šodien norakt
Nepiesauc...
, 2024-05-18 15:00, pirms gada
hockeypro rakstīja: Nu nevajadzēja mainīt vārtsargu!
Vajadzēja, norma apēsta. Divus gangbang neizturētu.
, 2024-05-18 15:01, pirms gada
...es nevaru šitos 2 idiotus..ločmelis zari tēlo...nīkulis ne hokejists..zviedrs tā viegli uzsita,bet mūsu nikulis it kā Usiks būtu uzšāvis
, 2024-05-18 15:01, pirms gada
Var dot kaut vai 2 reize pa 5+20, drizak tpt drizak ieritu 3v5neka iemestu
, 2024-05-18 15:01, pirms gada
o, tiesneši par mums apžēlojās
, 2024-05-18 15:01, pirms gada
rudy_Latvija rakstīja: Rinne arī bija Vezins, bet KHL rija pa 5-6 ripām iekšā
Bet viņš nebij to savā galvā iedomājies, tip pašpasludināts
, 2024-05-18 15:02, pirms gada
Tā jau viņam vārtos praktiski darba šajā spēlē nebija , jo laukuma spēlētāji visu nokārtoja . Kļūdas pozicionāli , mistiskie rikošeti utt. Kā vienmēr...
, 2024-05-18 15:02, pirms gada
Vispar noraustijos uz zviedriem bija 26 kofs ka uzvares so periodu pie 5min soda vajadzeja deshuk uzmest
, 2024-05-18 15:03, pirms gada
Nu, labi, būsim tagad godīgi. Elviss ieradās uz čempionātu čīkstēdams un izgāzās.
, 2024-05-18 15:03, pirms gada
Vītols viegli 1v1 paņēma.
, 2024-05-18 15:03, pirms gada
Jackets GM jau papirus sagatavojis ka izmaksa Elvim pikji un lai dodas uz visam 4 debespusem
, 2024-05-18 15:03, pirms gada
Vezins šito būtu apēdis
, 2024-05-18 15:03, pirms gada
HMB-BIROJS2024 rakstīja: Vispar noraustijos uz zviedriem bija 26 kofs ka uzvares so periodu pie 5min soda vajadzeja deshuk uzmest
WOW
, 2024-05-18 15:03, pirms gada
360 rakstīja: Tā jau viņam vārtos praktiski darba šajā spēlē nebija , jo laukuma spēlētāji visu nokārtoja . Kļūdas pozicionāli , mistiskie rikošeti utt. Kā vienmēr...
Tas viss saucas vienā vārdā-karma.😁
, 2024-05-18 15:04, pirms gada
KIN0 rakstīja: Nu, labi, būsim tagad godīgi. Elviss ieradās uz čempionātu čīkstēdams un izgāzās.
Tagad viņu varēs pelnīti kritizēt.
, 2024-05-18 15:04, pirms gada
HMB-BIROJS2024 rakstīja: Vezina kungs pec chempja pateiks ka beidz karjeru izlase
Tu viņam piešķīri Vezinu?

1. Elviss
2. Bobrovskis
3. Šilovs
, 2024-05-18 15:04, pirms gada
KIN0 rakstīja: Nu, labi, būsim tagad godīgi. Elviss ieradās uz čempionātu čīkstēdams un izgāzās.
Precīzi. Kad parādījās info jau pirms nometnes zināju ka būs šāds iznākums
, 2024-05-18 15:05, pirms gada
neko, ir kā ir, nervi taisni, vēl vairāk tos iztaisno komentētājs, bijušais spēlētājs, aizvāciet viņu no arēnas, aizbāziet muti viņam, lūdzu, paldies
, 2024-05-18 15:05, pirms gada
Neiemet Tu, iemet Tev!
5 minūtes vairākumā smuki atslidoja, pēctam iedod pretiniekiem piespēli un atļauj pamest pa vārtiem…
Protams, ka Elvis varēja pavilkt. Bet līdz tam nemaz nebija jānonāk. Mums jau bija jābūt vadībā un spēle būtu aizgājusi savādāk.
, 2024-05-18 15:05, pirms gada
Tik bezjēdzīgu vairākumu neesmu redzējis gadus divdesmit
, 2024-05-18 15:05, pirms gada
Batņa pašaizliedzīgi bloķē metienu pa zviedru vārtiem, un arī veiksme uzsmaida - rikošets vārtos neiet.
, 2024-05-18 15:06, pirms gada
Šogad nav vairs nekā - ne vārtsarga, ne aizsardzības, ne uzbrukuma. Pāgājšgad bija kaut kāda maģija.
, 2024-05-18 15:07, pirms gada
Bet nu nav ko pārdzīvot. Reāli šī ir pilnīgi cita komanda kas pagājušo gad. 50 procenti savādāka. Pat vairāk . Jo 50 procenti ir Šilovs.
, 2024-05-18 15:08, pirms gada
Skaidrs. Sportacentrs sadaļā ir geju portāls kās neko nesaprot no sporta. Impotenti satikušies savā starpā.
, 2024-05-18 15:08, pirms gada
diemzeel, tad kad bij iespeeja aizkerties pie 2..2,vairaakums nekaada kas raksturiigi sogad,tad tuuliiteeja samaksa,labi paskatiisimies veel muusu jauno vaartsarga meistariibu
, 2024-05-18 15:08, pirms gada
neputns rakstīja: nu i nah, jāiet atpakaļ zāle pļaut Katrā ziņā, var jau visus pēc kārtas sūnīt, vārtsargu, laukuma spēlētājus, bet es tomēr likšu uz treneru štāba, jo nu kko šogad viņi tur nav mācējuši noskaņot, izveidot, utt., jo periodiski jau mūsējie rāda, ka gan spēlēt māk, gan iemest, bet, ja kas ne tā, tad vnk komanda kā pa vīlēm pašķīst. Un tā jau ir trenera atbildība.
Vari cik gribi mest, skriet, spēlēt, bet ja 3 metieni un 3 goli 26 sekunžu laikā iekrīt, tur ir bez šansēm
, 2024-05-18 15:09, pirms gada
sāļā_zebiekste1 rakstīja: 6 ierīti, var iet uz dušiņu.
Matu želeju uzreiz iezieda, vēl esot uz soliņa.
, 2024-05-18 15:09, pirms gada
qwyx rakstīja: Tik bezjēdzīgu vairākumu neesmu redzējis gadus divdesmit
O, jā, pirmo reizi laikam drošāk esot mazākumā kā vairākumā.
, 2024-05-18 15:09, pirms gada
KIN0 rakstīja: Šogad nav vairs nekā - ne vārtsarga, ne aizsardzības, ne uzbrukuma. Pāgājšgad bija kaut kāda maģija.
Pēc ZOLES vienmēr nāk lielāks vai smagākā ieberziens ! Tas ir likums kas visu dzīvi visās jomās parasti tā nostrādā
, 2024-05-18 15:09, pirms gada
sāļā_zebiekste1 rakstīja: Bet nu nav ko pārdzīvot. Reāli šī ir pilnīgi cita komanda kas pagājušo gad. 50 procenti savādāka. Pat vairāk . Jo 50 procenti ir Šilovs.
Ja būtu Šilovs, viņš nebūtu pirmais numurs tāpat
, 2024-05-18 15:09, pirms gada
Ienācu palasīt, vai Elvi nolinčos, tas arī notiek Nebūs mums Elvis, Šilovs uz nākamo, tad gan jau nākamais GK būs vainīgs
, 2024-05-18 15:09, pirms gada
Bukarta metiens no izcilas pozīcijas perioda beigās parādīja meistarības starpību. Kamēr mūsu spēlētājs lādē griestos, tikmēr zviedri šādās epizodēs met vàrtos un liek strādāt vārtsargam par 110 procentiem jeb glābt vai ielaist vārtus. Pieminēju tikai vienu no vairākām epizodēm.
, 2024-05-18 15:10, pirms gada
Minūtes pārtraukumu vajadzēja ņemt pēc trešajiem vārtiem. Tīri, lai spēles ritmu nosistu. Pārāk ilig novilka. Vārtsargu pēc ceturtā minīt vajadzēja.
, 2024-05-18 15:10, pirms gada
Damokla_zobens_23 rakstīja: Matu želeju uzreiz iezieda, vēl esot uz soliņa.
Gnj vēl foto priekš instagramiņa vēl paspēja.
, 2024-05-18 15:10, pirms gada
neputns rakstīja: nu i nah, jāiet atpakaļ zāle pļaut Katrā ziņā, var jau visus pēc kārtas sūnīt, vārtsargu, laukuma spēlētājus, bet es tomēr likšu uz treneru štāba, jo nu kko šogad viņi tur nav mācējuši noskaņot, izveidot, utt., jo periodiski jau mūsējie rāda, ka gan spēlēt māk, gan iemest, bet, ja kas ne tā, tad vnk komanda kā pa vīlēm pašķīst. Un tā jau ir trenera atbildība.
Gatavo sienu govīm un aitām?
, 2024-05-18 15:11, pirms gada
RZ1990 rakstīja: Ienācu palasīt, vai Elvi nolinčos, tas arī notiek Nebūs mums Elvis, Šilovs uz nākamo, tad gan jau nākamais GK būs vainīgs
Nejauc te Šilovu iekšā. Tā cita kategorija.
, 2024-05-18 15:11, pirms gada
ingars31 rakstīja: Damoklietis atkal galīgā ķēmā!
Kas ir ,jeb kurš ir Damoklietis?
, 2024-05-18 15:11, pirms gada
Valdizzz rakstīja: Minūtes pārtraukumu vajadzēja ņemt pēc trešajiem vārtiem. Tīri, lai spēles ritmu nosistu. Pārāk ilig novilka. Vārtsargu pēc ceturtā minīt vajadzēja.
Visi šogad lažo smagi - sākot no spēlētājiem un beidzot ar treneriem!
, 2024-05-18 15:12, pirms gada
Tas viss ir tapēc ka Elvis atriebās par to, ka neielika vārtos pret Vāciju
, 2024-05-18 15:12, pirms gada
rudy_Latvija rakstīja: Rinne arī bija Vezins, bet KHL rija pa 5-6 ripām iekšā
KHL > NHL!
, 2024-05-18 15:13, pirms gada
neputns rakstīja: nu i nah, jāiet atpakaļ zāle pļaut Katrā ziņā, var jau visus pēc kārtas sūnīt, vārtsargu, laukuma spēlētājus, bet es tomēr likšu uz treneru štāba, jo nu kko šogad viņi tur nav mācējuši noskaņot, izveidot, utt., jo periodiski jau mūsējie rāda, ka gan spēlēt māk, gan iemest, bet, ja kas ne tā, tad vnk komanda kā pa vīlēm pašķīst. Un tā jau ir trenera atbildība.
Nu mums, lai šāda kalibra izlases uzvarētu, vārtsargam ir jānospēlē ja ne izcili, tad vismaz teicami. Ar vienkārši labi nepietiek. Ar vienkārši labu vārtsarga mums pietiek, lai poļus, frančus utt. varētu nolaust...pret grandiem vajag vairāk. Pagāšgad vārtsargs vilka un varējām turēties spēlē un līdz ar to bij tā papildus enerģija, kapāšanās utt.
, 2024-05-18 15:13, pirms gada
Visiem Elvja spēles aizstāvjiem gribu teikt vienu; jūs no hokeja nesaprotat neko! Nebūs visu laiku aizsargi vainīgi pie tā, ka vārtsargs ielaiž, jo tāpēc jau tas ir hokejs, ka pretinieks met pa vārtiem. Vārtsargam jāķer ripa!

Es nenolinčoju Elvi. Elvis nav vainīgs. Atbildīgi ir tie treneri, kuri pieņēma lēmumu par viņa likšanu vārtos. Nav Elvis šobrīd nedz fiziski, nedz mentāli gatavs PČ
, 2024-05-18 15:14, pirms gada
petešons, kāšons un vēl neimašons, kurš skricelē valodniecības idiotijas pērles. Čau!
, 2024-05-18 15:15, pirms gada
Ovelis rakstīja: Visiem Elvja spēles aizstāvjiem gribu teikt vienu; jūs no hokeja nesaprotat neko! Nebūs visu laiku aizsargi vainīgi pie tā, ka vārtsargs ielaiž, jo tāpēc jau tas ir hokejs, ka pretinieks met pa vārtiem. Vārtsargam jāķer ripa!

Es nenolinčoju Elvi. Elvis nav vainīgs. Atbildīgi ir tie treneri, kuri pieņēma lēmumu par viņa likšanu vārtos. Nav Elvis šobrīd nedz fiziski, nedz mentāli gatavs PČ
Kā nav?? Sezonu nospēlēja Kolumbusā un nesēņoja, aizsargi ir par švaku!
, 2024-05-18 15:16, pirms gada
Ovelis rakstīja: Vari cik gribi mest, skriet, spēlēt, bet ja 3 metieni un 3 goli 26 sekunžu laikā iekrīt, tur ir bez šansēm
Bet kāpēc viņi iekrita. Skaidrs, ka visi bija tiešām labi metieni, bet nu tur jau jautājums, kas notika, ka 26 sekunžu laikā, bija 3 tik labas metienu iespējas. Komanda vnk pārstāja spēlēt, visi kā viens, nu kā tas ir iespējams, saprotu, tur vārtsargs pazaudē vārtus, viens aizsargs notizlojas, pazaudē savu spēlētāju, bet nu, kad visi pēkšni apjūk uz laukuma un ieslēdzas kkāds amatieru līmenis.. nu nezinu, tādas šupoles spēles manierē tomēr gribas vairāk uz treneriem norakstīt.
, 2024-05-18 15:17, pirms gada
Vai tad spēle ar kazahiem nevienam nelika aizdomāties, ka kaut kas nav kārtībā? Visas šīs sagrāves ir tikai loģiskas.
, 2024-05-18 15:17, pirms gada
M rakstīja: Batņa pašaizliedzīgi bloķē metienu pa zviedru vārtiem, un arī veiksme uzsmaida - rikošets vārtos neiet.
Šitais labs, pārrēcos.
, 2024-05-18 15:17, pirms gada
Paldies Zviedrija ';
, 2024-05-18 15:17, pirms gada
neputns rakstīja: Bet kāpēc viņi iekrita. Skaidrs, ka visi bija tiešām labi metieni, bet nu tur jau jautājums, kas notika, ka 26 sekunžu laikā, bija 3 tik labas metienu iespējas. Komanda vnk pārstāja spēlēt, visi kā viens, nu kā tas ir iespējams, saprotu, tur vārtsargs pazaudē vārtus, viens aizsargs notizlojas, pazaudē savu spēlētāju, bet nu, kad visi pēkšni apjūk uz laukuma un ieslēdzas kkāds amatieru līmenis.. nu nezinu, tādas šupoles spēles manierē tomēr gribas vairāk uz treneriem norakstīt.
Nebija nekādas TIK labas iespējas. Bija metieni, bija Elvis, kurš tos netvēra. Viss
, 2024-05-18 15:18, pirms gada
KIN0 rakstīja: Šogad nav vairs nekā - ne vārtsarga, ne aizsardzības, ne uzbrukuma. Pāgājšgad bija kaut kāda maģija.
Būsim reāli - pērn bija matricas kļūda...
, 2024-05-18 15:18, pirms gada
Ovelis rakstīja: Visiem Elvja spēles aizstāvjiem gribu teikt vienu; jūs no hokeja nesaprotat neko! Nebūs visu laiku aizsargi vainīgi pie tā, ka vārtsargs ielaiž, jo tāpēc jau tas ir hokejs, ka pretinieks met pa vārtiem. Vārtsargam jāķer ripa!

Es nenolinčoju Elvi. Elvis nav vainīgs. Atbildīgi ir tie treneri, kuri pieņēma lēmumu par viņa likšanu vārtos. Nav Elvis šobrīd nedz fiziski, nedz mentāli gatavs PČ
Okey. Bet ja tādi kādi bija 1,2,4,5un 6 ir katram vārtsargam jāķer, tad katru spēli rezultāts būtu 2:1 un 1:0. Un kas tad ir tie metieni kur vārtsargam nav izredžu? NHL tur visi tagad tik mauc uz 100p jo tur ne tikai tādus laiž iekšā. Pats tu neko nerubī no sporta.
, 2024-05-18 15:19, pirms gada
Damokla_zobens_23 rakstīja: Gatavo sienu govīm un aitām?
Nav man lopu, teritorija taču jāsakopj, uz siltumnīcu pa garu zāli brist īsti negribas.
, 2024-05-18 15:19, pirms gada
ScoobyDoo rakstīja: Paldies Zviedrija
Kapēc paldies Zviedrijai? Drīzāk jau LV, jo iemesti 2 goli
, 2024-05-18 15:20, pirms gada
kecbaja rakstīja: Okey. Bet ja tādi kādi bija 1,2,4,5un 6 ir katram vārtsargam jāķer, tad katru spēli rezultāts būtu 2:1 un 1:0. Un kas tad ir tie metieni kur vārtsargam nav izredžu? NHL tur visi tagad tik mauc uz 100p jo tur ne tikai tādus laiž iekšā. Pats tu neko nerubī no sporta.
Es hokejam sekoju jau vairāk nekā 30 gadus. Pa šo laiku esmu skatījies dažādas līgas, lasījis un dzirdējis dažādus vārtsargu spēļu vērtējumus. Elvis diemžēl neķer! Zaudēti vārti, lēna reakcija u.t.t. Jau pret GER viņš atveda 2 vārtus, kuri bija jātver. Nezinu, kur pēc tās spēles skatījās treneri!
, 2024-05-18 15:20, pirms gada
Ovelis rakstīja: Nebija nekādas TIK labas iespējas. Bija metieni, bija Elvis, kurš tos netvēra. Viss
Ja viss, ta viss. Es pateicu, kā redzu situāciju, ja visu gribi nonivelēt līdz "pie visa vainīgs viens spēlētājs", a bet lūdzu.
, 2024-05-18 15:20, pirms gada
neputns rakstīja: Bet kāpēc viņi iekrita. Skaidrs, ka visi bija tiešām labi metieni, bet nu tur jau jautājums, kas notika, ka 26 sekunžu laikā, bija 3 tik labas metienu iespējas. Komanda vnk pārstāja spēlēt, visi kā viens, nu kā tas ir iespējams, saprotu, tur vārtsargs pazaudē vārtus, viens aizsargs notizlojas, pazaudē savu spēlētāju, bet nu, kad visi pēkšni apjūk uz laukuma un ieslēdzas kkāds amatieru līmenis.. nu nezinu, tādas šupoles spēles manierē tomēr gribas vairāk uz treneriem norakstīt.
Ko treneris var izdarīt? ...tur minūtes laikā viss notika...bam, bam, bam un spēle beigusies. Viss ir niansēs...kā būtu ja būtu...nebūtu tas trešais nevajadzīgi ielaists...
, 2024-05-18 15:21, pirms gada
Neiemetām vairākumā un Elvis šodien ļoti slikti spēlē, rezultātā sagrāve.
, 2024-05-18 15:22, pirms gada
Ovelis rakstīja: Es hokejam sekoju jau vairāk nekā 30 gadus. Pa šo laiku esmu skatījies dažādas līgas, lasījis un dzirdējis dažādus vārtsargu spēļu vērtējumus. Elvis diemžēl neķer! Zaudēti vārti, lēna reakcija u.t.t. Jau pret GER viņš atveda 2 vārtus, kuri bija jātver. Nezinu, kur pēc tās spēles skatījās treneri!
Sekot tu vari kaut vai preslijam. Bet ja neskaties spēles un neko nesaproti, tad tāpat neko jēdzīgu neesi spējīgs pateikt. Pat atbildēt uz jautājumu nemāki.
, 2024-05-18 15:22, pirms gada
neputns rakstīja: Ja viss, ta viss. Es pateicu, kā redzu situāciju, ja visu gribi nonivelēt līdz "pie visa vainīgs viens spēlētājs", a bet lūdzu.
Ja tas spēlētājs netver metienus, kuri nav vispār tie sarežģītākie, tad jā, tur ir viņa atbildība. Nevar visas ielaistās ripas sadalīt uz komandu, ja vārtsargs neķer. Nu neķer viņš!
, 2024-05-18 15:23, pirms gada
Nu taču tas pats Masaļskis šādus metienus ir ķēris savulaik pret top izlasēm. Vārtsargam ir jābūt tam, kas pavelk komandu. Jau kopš 1. spēles visādi brīnumi iekrīt Merzlikinam . Un ,protams, vienmēr vainīgs ir viss cits. Tik vāju 1. NR izlasē vārtos es neatceros pat rokoties ļoti senā pagātnē. It sevišķi sāpīgi tik viegli ielaist ir, kad tik ļoti smagi nāk tie goli uzbrukumā
, 2024-05-18 15:24, pirms gada
killo2000 rakstīja: Ko treneris var izdarīt? ...tur minūtes laikā viss notika...bam, bam, bam un spēle beigusies. Viss ir niansēs...kā būtu ja būtu...nebūtu tas trešais nevajadzīgi ielaists...
Konkrētajā situācija, protams, ka neko, es vairāk aizdomājos, kāpēc vispār tā komanda salūzt, kkas nav ar psiholoģisko noturību visā komandā kārtībā, manuprāt. Vai nu līdz galam netic, ka var, vai kas tur, nu es taču nezinu, vnk prātoju. Ja izejam no vairākuma viedokļa, tad šaubu nav - Elvis vienpersoniski mums visu šo čempi ir noracis
, 2024-05-18 15:24, pirms gada
kecbaja rakstīja: Sekot tu vari kaut vai preslijam. Bet ja neskaties spēles un neko nesaproti, tad tāpat neko jēdzīgu neesi spējīgs pateikt. Pat atbildēt uz jautājumu nemāki.
Ko Tev atbildēt? Skatamies spēli pret GER. Elvis iet vārtos. Pirmie vārti mazākumā. Elvis redz metienu, ielaiž tuvējā stūrī. Tā ir 100% vārtsarga ripa. Pēc tam 8.vārti, kad viņš tā vietā lai piespiestu ripu, mēģināja kaut ko tur ar nūju spēlēt, kā rezultātā ripa izleca vārtu priekšā un GER spēlētājs iemeta.

Šodien trīs metieni 26 sek laikā un trīs vārti.
, 2024-05-18 15:25, pirms gada
8-3 gala rezultāts
, 2024-05-18 15:25, pirms gada
360 rakstīja: Nu taču tas pats Masaļskis šādus metienus ir ķēris savulaik pret top izlasēm. Vārtsargam ir jābūt tam, kas pavelk komandu. Jau kopš 1. spēles visādi brīnumi iekrīt Merzlikinam . Un ,protams, vienmēr vainīgs ir viss cits. Tik vāju 1. NR izlasē vārtos es neatceros pat rokoties ļoti senā pagātnē. It sevišķi sāpīgi tik viegli ielaist ir, kad tik ļoti smagi nāk tie goli uzbrukumā
Nu nevar salīdzināt ar citām spēlēm un citām situācijām. Katra situācija ir dziļi individuāla. Bet, jā Elvis, diemžēl, nepavelk šogad, jeb neizvelk pāris "neņemamos" golus. Bet nu nevar teikt arī ka Gudijs rādītu baigos brīnumus.
, 2024-05-18 15:26, pirms gada
Ovelis rakstīja: Ko Tev atbildēt? Skatamies spēli pret GER. Elvis iet vārtos. Pirmie vārti mazākumā. Elvis redz metienu, ielaiž tuvējā stūrī. Tā ir 100% vārtsarga ripa. Pēc tam 8.vārti, kad viņš tā vietā lai piespiestu ripu, mēģināja kaut ko tur ar nūju spēlēt, kā rezultātā ripa izleca vārtu priekšā un GER spēlētājs iemeta.

Šodien trīs metieni 26 sek laikā un trīs vārti.
Un? Arī Gudļevskim būtu tas pats
, 2024-05-18 15:26, pirms gada
lol.. nedaudz izgāju un palaidu garām "Mr.Vezins" x4
, 2024-05-18 15:26, pirms gada
Ovelis rakstīja: Ja tas spēlētājs netver metienus, kuri nav vispār tie sarežģītākie, tad jā, tur ir viņa atbildība. Nevar visas ielaistās ripas sadalīt uz komandu, ja vārtsargs neķer. Nu neķer viņš!
Trešais gols 100% uz vārtsargu, bet viegls neviens no tiem metieniem nebija, Masaļskis teica pracīzi to pašu, bet nu varbūt tu zini labāk, strīdēties jau neiešu.
, 2024-05-18 15:27, pirms gada
LuleHaha rakstīja: lol.. nedaudz izgāju un palaidu garām "Mr.Vezins" x4
Vezins sen jau ir miris
, 2024-05-18 15:27, pirms gada
Ovelis rakstīja: Ko Tev atbildēt? Skatamies spēli pret GER. Elvis iet vārtos. Pirmie vārti mazākumā. Elvis redz metienu, ielaiž tuvējā stūrī. Tā ir 100% vārtsarga ripa. Pēc tam 8.vārti, kad viņš tā vietā lai piespiestu ripu, mēģināja kaut ko tur ar nūju spēlēt, kā rezultātā ripa izleca vārtu priekšā un GER spēlētājs iemeta.

Šodien trīs metieni 26 sek laikā un trīs vārti.
Es tev vispār kaut ko par Elvi teicu? Ko tu raudi kā maza aizvainota meitene? Es tev jautāju ja šādi vārti ir jāķer kāpēc tas netiek darīts NHL un kādi ir tie momenti kur pie ielaisties vārtiem tu GK nevaino jo tur skaidrs ka viņa vaina. Jo tava "ģēnija" prātā šādi metieni ir jāķer all day.
, 2024-05-18 15:27, pirms gada
NorchaN rakstīja: Un? Arī Gudļevskim būtu tas pats
Treneriem, kuri lika Elvi vārtos, neskatoties uz šādām lielām kļūdām, ir jāiet prom!
, 2024-05-18 15:27, pirms gada
NorchaN rakstīja: Vezins sen jau ir miris
Domā, ka viņš tās iedomas jau ir atmetis? Neticu
, 2024-05-18 15:28, pirms gada
neputns rakstīja: Trešais gols 100% uz vārtsargu, bet viegls neviens no tiem metieniem nebija, Masaļskis teica pracīzi to pašu, bet nu varbūt tu zini labāk, strīdēties jau neiešu.
Hokejā viegls metiens ir tikai tad, kad pretinieks met no savas zonas. Pārēji visi ir sarežģīti. Bet tāpēc jau vārtsargs ir vārtos, lai tos metienus ķertu, nevis visu laiztu un tad vainotu aizsargus, rikošetus un vēl nez ko
, 2024-05-18 15:29, pirms gada
A kurā gadā Elvis bijas Vezinas balvas finālists? Un kurš viņu dabūja togad?
, 2024-05-18 15:30, pirms gada
neputns rakstīja: Konkrētajā situācija, protams, ka neko, es vairāk aizdomājos, kāpēc vispār tā komanda salūzt, kkas nav ar psiholoģisko noturību visā komandā kārtībā, manuprāt. Vai nu līdz galam netic, ka var, vai kas tur, nu es taču nezinu, vnk prātoju. Ja izejam no vairākuma viedokļa, tad šaubu nav - Elvis vienpersoniski mums visu šo čempi ir noracis
Nu ja tev katrs gols nāk kā ar smagām dzemdībām, tad ielaižot tādu salīdzinoši "vieglu" golu, čaļiem uz brīdi rokas nolaižās, pazūd koncentrēšanās utt. Šodien zviedriem ar to arī pietika... Es nevainoju pie kkā Elvi, es vnk saku, ka viņš diemžēl nespēja pavilkt šo komandu.
, 2024-05-18 15:30, pirms gada
rudy_Latvija rakstīja: A kurā gadā Elvis bijas Vezinas balvas finālists? Un kurš viņu dabūja togad?
Savā prātā viņš katru gadu ir ne tikai finālists, bet uzvarētājs
, 2024-05-18 15:31, pirms gada
killo2000 rakstīja: Nu ja tev katrs gols nāk kā ar smagām dzemdībām, tad ielaižot tādu salīdzinoši "vieglu" golu, čaļiem uz brīdi rokas nolaižās, pazūd koncentrēšanās utt. Šodien zviedriem ar to arī pietika... Es nevainoju pie kkā Elvi, es vnk saku, ka viņš diemžēl nespēja pavilkt šo komandu.
Man, piemēram, pretenziju pret Elvi nav vispār! Man ir pretenzijas pret treneriem, kuri turpināja likt cilvēku, kurš šobrīd ir tālu no labākās formas.
, 2024-05-18 15:32, pirms gada
killo2000 rakstīja: Ko treneris var izdarīt? ...tur minūtes laikā viss notika...bam, bam, bam un spēle beigusies. Viss ir niansēs...kā būtu ja būtu...nebūtu tas trešais nevajadzīgi ielaists...
Kur??? Latvija paņēma speciāli Somu treneri vairākumam!!! Mums vissūdīgākais vairākums... kā var neiemest pat vienu ripu 5 min vairākumā???
, 2024-05-18 15:34, pirms gada
Ovelis rakstīja: Treneriem, kuri lika Elvi vārtos, neskatoties uz šādām lielām kļūdām, ir jāiet prom!
Jā, un Elvim jāpaliek ...moš šo par galveno ?
, 2024-05-18 15:36, pirms gada
Nu ko turam īkšķus par Vītolu.....
, 2024-05-18 15:36, pirms gada
Vītols atsit Hedmana 1.klases metienu, kas Elvim traucēja tādus atsist? Paša milzīgais ego?
, 2024-05-18 15:38, pirms gada
balts rakstīja: Jā, un Elvim jāpaliek ...moš šo par galveno ?
Šo spēli noraka treneru kolektīvs ar Elvja likšanu vārtos. Viņiem būtu jāprotās un jāaiziet. Jaunais treneris tad jau skatīsies, vai likt vārtos cilvēku, kurš nav formā.
, 2024-05-18 15:38, pirms gada
Ovelis rakstīja: Hokejā viegls metiens ir tikai tad, kad pretinieks met no savas zonas. Pārēji visi ir sarežģīti. Bet tāpēc jau vārtsargs ir vārtos, lai tos metienus ķertu, nevis visu laiztu un tad vainotu aizsargus, rikošetus un vēl nez ko
ai nu, ko tu lej, ir mizlīga atšķirība metienu kvalitātē, mums, teiksim, ir daudz centīgi puiši, kas gandrīz ar garantiju metīs vārtsargam vēderā vai arī garām vārtiem, bet NHL reti tādi censoņi spēlē, tur čaļi met devenēs, zem aizsega, prot mērķtiecīgi nūjas pielikt utt. ja tev tie visi ir vienlīdz sarežģīti metieni, tad diez vai mums var kāda produktīva diskusija tālāk sanākt. Skaidrs, ka vārtsargs nepavilka, būtu pavilcis, būtu cits stāsts gan jau, bet nu diez vai šis visu komandu uz pusminūti nohipnotizēja, ka visa spēle pajuka pa vīlēm un aizliedz treneriem kkā noreaģēt jau pēc otrajiem ielaistajiem.

p.s. ne tu viens te hokeju daudzus gadus skaties dažādos līmeņos
, 2024-05-18 15:38, pirms gada
Mūsējie met vai nu tīklā vai vārtsargam vēderā.
, 2024-05-18 15:39, pirms gada
neputns rakstīja: ai nu, ko tu lej, ir mizlīga atšķirība metienu kvalitātē, mums, teiksim, ir daudz centīgi puiši, kas gandrīz ar garantiju metīs vārtsargam vēderā vai arī garām vārtiem, bet NHL reti tādi censoņi spēlē, tur čaļi met devenēs, zem aizsega, prot mērķtiecīgi nūjas pielikt utt. ja tev tie visi ir vienlīdz sarežģīti metieni, tad diez vai mums var kāda produktīva diskusija tālāk sanākt. Skaidrs, ka vārtsargs nepavilka, būtu pavilcis, būtu cits stāsts gan jau, bet nu diez vai šis visu komandu uz pusminūti nohipnotizēja, ka visa spēle pajuka pa vīlēm un aizliedz treneriem kkā noreaģēt jau pēc otrajiem ielaistajiem.

p.s. ne tu viens te hokeju daudzus gadus skaties dažādos līmeņos
Jā, vēl metienu kvalitāte ir vainīga. Nu kas nu vēl...
, 2024-05-18 15:39, pirms gada
Latvijai gan vel ir uz ko tiekties, jo Šveice grauj dāņus ar 8:0.
, 2024-05-18 15:40, pirms gada
Vītols jau 15 min sausā, normāli.
, 2024-05-18 15:40, pirms gada
Dāņi ar Norvēģiem arī baigi švaki palikuši.
, 2024-05-18 15:41, pirms gada
Vītols šodien nav rezultatīvs. Ar Elvi priecīgāk, vismaz pretiniekiem.
, 2024-05-18 15:43, pirms gada
killo2000 rakstīja: Nu ja tev katrs gols nāk kā ar smagām dzemdībām, tad ielaižot tādu salīdzinoši "vieglu" golu, čaļiem uz brīdi rokas nolaižās, pazūd koncentrēšanās utt. Šodien zviedriem ar to arī pietika... Es nevainoju pie kkā Elvi, es vnk saku, ka viņš diemžēl nespēja pavilkt šo komandu.
Šim piekrītu, un atkal jau gribas, lai arī treneri uzņemtos savu daļu vainu. Nu iekrita tie trešie tizli, visi sašļuka un uzreiz ielaida ceturtos, nu dari taču kko, paņem minūti, nomaini vārtsargu, tur vienalga, jo, ja rociņas nolaidās pie vienas neveiksmīgas epizodes, diez vai viņas pacelsies pēc vēlvienas. Tas pats spēlē ar vāciešiem, tur ar spēle pajuka, gols krīt viens pēc otra, pēc sajūtām jau likās, ka pēc trešajiem kkas jādara, ne, dabū likumsakarīgus ceturtos, iegrābj mazākumu un TAD uz mazākumu maina vārtsargu? tiešām neatceros, ka ko tādu ieprieš būtu redzējusi.
, 2024-05-18 15:45, pirms gada
M rakstīja: Vītols šodien nav rezultatīvs. Ar Elvi priecīgāk, vismaz pretiniekiem.
Mūsu laukuma spēlētāji, pelnot noraidījumus, ļoti cenšas arī Vītolu padarīt rezultatīvu.
, 2024-05-18 15:45, pirms gada
Rodrigo dublis!
, 2024-05-18 15:45, pirms gada
Vītolam pārbaudījums
, 2024-05-18 15:47, pirms gada
Ovelis rakstīja: Jā, vēl metienu kvalitāte ir vainīga. Nu kas nu vēl...
Gribi teikt, ka metienu kvalitātei hokejā nav nozīmes? Katrā ziņā, mēs principā runājam vienu un to pašu, tik nez kāpēc ir "strīds" - abi uzskatām, ka spēlētāji nepavelk vienā vai citā epizodē, bet, ka treneriem jāuzņemas sava daļa vaina, ka tā tas ir, ka viņiem līdz galam neizdodas nolasīt spēli. Nu tā vismaz man nolasās tavi komentāri citiem lietotājiem.
, 2024-05-18 15:50, pirms gada
Švaki, nav vērts izcelt vienu vai otru spēlētāju šeit, vai treneri- visi kopā divas spēles ir demonstrējuši vāju bezrakstura hokeju.
, 2024-05-18 15:50, pirms gada
Vītols velk!
, 2024-05-18 15:51, pirms gada
Zhamschut rakstīja: Švaki, nav vērts izcelt vienu vai otru spēlētāju šeit, vai treneri- visi kopā divas spēles ir demonstrējuši vāju bezrakstura hokeju.
Nē, šodien čaļi sitās, izlīdzināja no 2:2. Pret laukuma spēlētājiem man nav nevienas pretenzijas. Čaļi parādīja, ka var.
, 2024-05-18 15:52, pirms gada
Visam būs vāks, ja treneri pateiks, ka nākamajā spēlē stāvēs Elvis
, 2024-05-18 15:52, pirms gada
...Hedmans tačy bērnus nesit..uzšautu,tad freibergs tur gaisā izģērbtos...
, 2024-05-18 15:53, pirms gada
Ovelis rakstīja: Vītols velk!
Skaidrs. Ar tevi piena puika. Tiklīdz saproti ka esi sapisies meistarība un nemāki atbildēt tad pazūdi asti iežmiedzis kājstarpē.
, 2024-05-18 15:53, pirms gada
Ja Vītolam šo izdodas nostāvēt sausā, tad nav variantu, jāliek nākamajā spēlē viņš, Gudi ar Elvi principā salauza vācijas spēlē, Elvim šodien vēl treknu punktiņu uzlika pa virsu. Nebūs pirmā reizi, kad jaunais relatīvai noname paņem komandu uz saviem pleciem.
, 2024-05-18 15:54, pirms gada
Svarīga atziņa: Četrus vārtus ļoti ātri ielaist ir viegli. Četrus vārtus ļoti ātri iemest ir ļoti grūti.
, 2024-05-18 15:54, pirms gada
Latvija realizē vairākumu. Elvis 6, Vītols 1.
, 2024-05-18 15:54, pirms gada
kecbaja rakstīja: Skaidrs. Ar tevi piena puika. Tiklīdz saproti ka esi sapisies meistarība un nemāki atbildēt tad pazūdi asti iežmiedzis kājstarpē.
Ko es nemāku atbildēt? Es uz visu atbildēju. Ja tev šķiet, ka pie Elvja goliem vainīgi ir rikošeti, aizsargi, mega metienu kvalitāte u.t.t, nu tad ko man ar tevi runāt?
, 2024-05-18 15:55, pirms gada
1. Gudļevskis
2. Vītols
3. Vezins
, 2024-05-18 15:55, pirms gada
Indulim piespēle ,,savos,,
, 2024-05-18 15:55, pirms gada
Ovelis rakstīja: Vītols velk!
Eh, te nu bija, Vītols ar taureni ielaida, ko lai tagad dara, kuru no laukuma spēlētājiem lai nākamajā spēlē liek vārtos?
, 2024-05-18 15:55, pirms gada
Ovelis rakstīja: Ko es nemāku atbildēt? Es uz visu atbildēju. Ja tev šķiet, ka pie Elvja goliem vainīgi ir rikošeti, aizsargi, mega metienu kvalitāte u.t.t, nu tad ko man ar tevi runāt?
Es tev vispār kaut ko par Elvi esmu teicis. Beidz te smirdēt kā sapuvusi ola.
, 2024-05-18 15:55, pirms gada
neputns rakstīja: Ja Vītolam šo izdodas nostāvēt sausā, tad nav variantu, jāliek nākamajā spēlē viņš, Gudi ar Elvi principā salauza vācijas spēlē, Elvim šodien vēl treknu punktiņu uzlika pa virsu. Nebūs pirmā reizi, kad jaunais relatīvai noname paņem komandu uz saviem pleciem.
Too early. Bet nu ar visu šo vienu ielaisto, nostāvēja daudz labāk.
, 2024-05-18 15:56, pirms gada
kecbaja rakstīja: Es tev vispār kaut ko par Elvi esmu teicis. Beidz te smirdēt kā sapuvusi ola.
Ja nesaproti neko no hokeja, tad nekomentē.
, 2024-05-18 15:56, pirms gada
neputns rakstīja: Šim piekrītu, un atkal jau gribas, lai arī treneri uzņemtos savu daļu vainu. Nu iekrita tie trešie tizli, visi sašļuka un uzreiz ielaida ceturtos, nu dari taču kko, paņem minūti, nomaini vārtsargu, tur vienalga, jo, ja rociņas nolaidās pie vienas neveiksmīgas epizodes, diez vai viņas pacelsies pēc vēlvienas. Tas pats spēlē ar vāciešiem, tur ar spēle pajuka, gols krīt viens pēc otra, pēc sajūtām jau likās, ka pēc trešajiem kkas jādara, ne, dabū likumsakarīgus ceturtos, iegrābj mazākumu un TAD uz mazākumu maina vārtsargu? tiešām neatceros, ka ko tādu ieprieš būtu redzējusi.
Jā, nu tas bij diezgan inovatīvs risinājums aukstu vārtsargu iemest mazākumā pret ieskrējušos pretinieku...
, 2024-05-18 15:56, pirms gada
...nevis aizmirst kalniņ ,bet mācīties no zviedriem..kalnun nedriksti tu komentēt...briesmigi..
, 2024-05-18 15:57, pirms gada
Ovelis rakstīja: Ja nesaproti neko no hokeja, tad nekomentē.
Skaidrs. Tiklīdz nav ko atbildēt tā pazūd un novēršas no tēmas. Kārtējais mazais muldetajs tik esi kas pat uz jautājumiem nemāk atbildēt
, 2024-05-18 15:57, pirms gada
Herbis jau nobesījis ar savu muldēšanu
, 2024-05-18 15:57, pirms gada
diemzeel jaatziist rodrigo izpumpeejies,indrasis newariigs,muusu forsie spiileri izpumpeejusies zviedrijas garajaas playoff speelees!
, 2024-05-18 15:58, pirms gada
Ovelis rakstīja: Nē, šodien čaļi sitās, izlīdzināja no 2:2. Pret laukuma spēlētājiem man nav nevienas pretenzijas. Čaļi parādīja, ka var.
parādija 5 minūtes ,ka var un 55 minūtes ka nevar
, 2024-05-18 15:58, pirms gada
killo2000 rakstīja: Jā, nu tas bij diezgan inovatīvs risinājums aukstu vārtsargu iemest mazākumā pret ieskrējušos pretinieku...
Ineresanti, vārtsarga maiņas lēmumu pieņem galvenais vai vārtsargu treneris?
, 2024-05-18 15:59, pirms gada
ZviedruRolle rakstīja: diemzeel jaatziist rodrigo izpumpeejies,indrasis newariigs,muusu forsie spiileri izpumpeejusies zviedrijas garajaas playoff speelees!
Rodrigo vajadzētu pamēģināt kādreiz arī pa vārtiem uzmest, nevis esot vienam pret vārtsargu vēl meklēt, kam piespēli atdod.
, 2024-05-18 16:00, pirms gada
Ovelis rakstīja: Ja nesaproti neko no hokeja, tad nekomentē.
Varbūt tas bija ūdenspolo, ko tu 30 gadus skatījies? '''Eksperts''.
, 2024-05-18 16:02, pirms gada
mushroom rakstīja: Varbūt tas bija ūdenspolo, ko tu 30 gadus skatījies? '''Eksperts''.
Elvja draugi, radi sasparojas?
, 2024-05-18 16:02, pirms gada
Ovelis rakstīja: Jā, nu tagad būs pie vainas aukstums. Tātad saraksts:

1) Rikošeti.
2) Aizsargi
3) Metienu kvalitāte
4) Elvja aukstums.

Saraksts aug
Kā ar Vitola golu, vārtsarga kļūda vai meistarīgs metiens devenē, kuru vārtsargam no tik tuvas distances diezgan nereāli ņemt?
, 2024-05-18 16:02, pirms gada
killo2000 rakstīja: Jā, nu tas bij diezgan inovatīvs risinājums aukstu vārtsargu iemest mazākumā pret ieskrējušos pretinieku...
Ja vārtsags nepareizi ieņem pozīciju vārtos, tad viņš to nepareizi dara visu laiku. Arī šodien Elvis bija pazaudējis vārtus, kaut gan visu spēli stāvēj tajos
, 2024-05-18 16:04, pirms gada
neputns rakstīja: Kā ar Vitola golu, vārtsarga kļūda vai meistarīgs metiens devenē, kuru vārtsargam no tik tuvas distances diezgan nereāli ņemt?
Nesalīdzināsim metienu Vītolam devītniekā ar 3 metieniem no pustālas distances, kurus ielaida Elvis.

Bez šaubām Vītolam ir kur augt, tomēr viņam ir potenciāls
, 2024-05-18 16:04, pirms gada
Ovelis rakstīja: Ja vārtsags nepareizi ieņem pozīciju vārtos, tad viņš to nepareizi dara visu laiku. Arī šodien Elvis bija pazaudējis vārtus, kaut gan visu spēli stāvēj tajos
Vītols pie sava gola bija pareizu pozīciju vārtos ieņēmis?
, 2024-05-18 16:04, pirms gada
neputns rakstīja: Ineresanti, vārtsarga maiņas lēmumu pieņem galvenais vai vārtsargu treneris?
Nu gala vārds jau galvenajam.
, 2024-05-18 16:05, pirms gada
Ovelis rakstīja: Nesalīdzināsim metienu Vītolam devītniekā ar 3 metieniem no pustālas distances, kurus ielaida Elvis.

Bez šaubām Vītolam ir kur augt, tomēr viņam ir potenciāls
Tad saki, ka tomēr metienu kvalitāte var atšķirties un vieni metieni var būt sarežģitāki par citiem?
, 2024-05-18 16:06, pirms gada
neputns rakstīja: Vītols pie sava gola bija pareizu pozīciju vārtos ieņēmis?
Visnotaļ. Tur tiešām bija NHL meistarība zviedram, jo no tuvas distances iecelt devītniekā ir jāmāk. Ja Elvis šādus būtu ielaidis, es neko nepateiktu.
, 2024-05-18 16:08, pirms gada
neputns rakstīja: Tad saki, ka tomēr metienu kvalitāte var atšķirties un vieni metieni var būt sarežģitāki par citiem?
Nevis kvalitāte atšķiras, bet sarežģītības pakāpe bez šaubām ir viena, kad met no vārtu priekšas, un cita - kad met no pustālas distances. Vītols nepaņēma to, ko grūti bija paņemt, Elvis nepaņēma to, kas bija jāņem
, 2024-05-18 16:09, pirms gada
Elvja radi, draugi un fanes sasparojas. No hokeja saprot maz gan...
, 2024-05-18 16:09, pirms gada
tiesi taa neputn ,rodrigo saadi biezi speelejazviedru playofos,butu vatbuut biezaak arii tur metis pa vaartiem ,buutu varbuut vins cempi newis dzierkals,jo tur visas finaala speeles bij liidzigas ar vienu gola paarswaru!
, 2024-05-18 16:13, pirms gada
Ovelis rakstīja: Visnotaļ. Tur tiešām bija NHL meistarība zviedram, jo no tuvas distances iecelt devītniekā ir jāmāk. Ja Elvis šādus būtu ielaidis, es neko nepateiktu.
Vispār tie pretinieki baigie malači, zin, ka pa Elvi var sūdīgus metienus mest, tā pat laidīs, bet citiem vārtsargiem gan NHL līmeņa metieni jāmet
, 2024-05-18 16:14, pirms gada
Ovelis rakstīja: Elvja radi, draugi un fanes sasparojas. No hokeja saprot maz gan...
Būs jau labi troļļa kungs, sapratām, no kurienes tev tās kājeles aug
, 2024-05-18 17:01, pirms gada
neputns rakstīja: Ineresanti, vārtsarga maiņas lēmumu pieņem galvenais vai vārtsargu treneris?
...skatītāji balsojot