Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2976, Did:0, useCase: 3

Bisenieks skarbs: "Pret Norvēģiju nebijām pelnījuši uzvarēt"

Bisenieks skarbs: "Pret Norvēģiju nebijām pelnījuši uzvarēt"
Latvijas izlases hokejisti. Foto: IIHF

Latvijas hokeja izlase pasaules čempionāta mačā pret Norvēģiju nebija pelnījusi uzvarēt, domā treneris Gints Bisenieks. Sarunā ar portālu Sportacentrs.com viņš uzsver, ka valstsvienības hokejistiem ir pārāk zems individuālās meistarības līmenis spēlē ar nūju.

Latvijas hokejisti pirmdien pasaules čempionātā tika pie pirmās uzvaras – saspringtā cīņā 3:2 pret Norvēģiju. Pirms tam komanda zaudēja ASV un Somijai, bet nākamais mačs valstsvienībai ceturtdienas vakarā pret Čehiju.

“Iepriekšējā spēle pret somiem man patika labāk. Ar viņiem mēs līdzīgi cīnījāmies visu spēli, varbūt tikai tiesneši ieviesa savas korekcijas,” akcentē Bisenieks.

“Negribu nevienu nopelt, bet pret Norvēģiju mēs nebijām pelnījuši uzvarēt. Pirmajā trešdaļā mums bija trīs vairākumi, pēc tam bija arī lielais. Labi, ka to 5 pret 3 realizējām, bet atlikušajās četrarpus minūtēs nevarējām gūt vārtus… Domāju, par šo vairākumu ir ko teikt arī Vītoliņam,” spriež Bisenieks. “Mūsdienu hokejā jau vairākus gadus visu izšķir spēle vairākumā. Norvēģi bija tik nedisciplinēti, ka pirmos trīs noraidījumus nopelnīja uzbrukuma zonā, par ko visi treneri spēlētājiem skalotu smadzenes. Un mēs to nemācējām izmantot!”

Bisenieks sarunā vairākkārt akcentē Latvijas izlases problēmas vairākumā un neprecizitātes izspēlēs, kā arī pārāk mazo metienu skaitu.

“Amerikāņi savā vairākumā pa vārtiem šāva no visām pusēm, kamēr mēs centāmies spēlēt augsti tehnisko latviešu hokeju un izspēlēt līdz tukšiem vārtiem. Nu tas neiet cauri,” nosaka treneris. “Vēl vairākumā bijis daudz neprecīzu piespēļu, nepiespiesto kļūdu.”

Sarežģītā uzvara nesusi trīs punktus, kas grupā ļauj atrasties piektajā vietā ar cerībām pacīnīties par pirmo četrinieku un ceturtdaļfinālu.

“Protams, viss ir kārtībā – uzvarējām, trīs punkti, himna pēc mača, bet secinājumi pēc šīs spēles ir jāizdara. Ja godīgi, pagājušā gada čempionātā Rīgā pēc pēdējās zaudētās spēles iestājās tukšums. Sarunā ar sevi mēģināju saprast, kas mums pietrūkst? It kā cīnāmies, plēšamies, spēlējam kā līdzīgs ar līdzīgu… Nonācu pie secinājuma, kas apstiprinājās Pekinas olimpiskajās spēlēs. Mūsu spēlētājiem vienkārši ir nepietiekami augsts individuālās meistarības līmenis spēlē ar nūju,” uzskata Bisenieks.

“Runājot par vairākumu, visi treneri pateiks, ka to varam izspēlēt, ja mums ir pieci izpildītāji, kuri vienā pieskārienā ripu pieņem un atdod. Un dara to precīzi. Mums ripas lido labajā, kreisajā pusē un kājās. Diemžēl izlases treneris ar to nevar strādāt, viņam nav laika pilnveidot spēlētāju nūjas tehniku,” skaidro speciālists. “Tas ir katra hokejista darbs. Atceros Lauri Dārziņu jaunībā – kad citi sēdēja ģērbtuvē un klausījās mūziku, viņš katru mīļu brīdi vestibilā darbojās ar bumbiņu. Florbola, tenisa, koka. Lauris visu laiku pilnveidoja savas rokas.”

Bisenieks norāda, ka Latvijas izlasē vidējais līmenis ir augsts, taču trūkums esot tieši nūjas pārvaldīšanas tehnika.

“Tā ir lieta, pie kuras jāstrādā visu laiku. To nevar apgūt tikai jaunībā un pēc tam ar to dzīvot visu mūžu. Ar rokām ir jāstrādā visu laiku,” tā Bisenieks. “Cik reižu pret amerikāņiem izskrējām uz vārtiem? Daudz, bet neiemetām. Kāpēc? Tieši šīs individuālās meistarības dēļ.”

Noderīgas saites:

Jaunumi
Spēļu kelendārs un rezultāti
Turnīra tabulas
Izspēles kārtība
KSENUKAI prognožu spēle

Slēpts komentārs: Bart Simpsons
Slēpts komentārs: Matlss

  -3 [+] [-]

, 2022-05-17 17:36, pirms 3 gadiem
Cik var nojaust, tad tieši Bisenieks ir Latvijas lielākais eksperts un meistars spēlē ar nūju!... izlasot viņa CV un audzēkņu sarakstu, viņa vietā es vispār būtu klusējis...

 +16 [+] [-]

, 2022-05-17 17:39, pirms 3 gadiem
Vārds vietā! Tās visas izcīnītās, izkapātās uzvaras ir jauki - tas pierāda, ka raksturs mūsējiem ir! Bet, ja paskatās uz individuālo meistarību, tad skats ir padrūms, ja, protams, neskaita fantastiskos šķēlienus devītniekā. Visa spēles skatīšanās paiet kā sēdēšana zobārsta krēslā - vienas ziepes, otras, trešās...Viena pazaudētā divcīņa ar pretinieku, otra, trešā! Patriotisms stumj pie TV ekrāna, bet apzinos, ka rūgto brīžu ir vairāk kā prieka. Diemžēl...

 +14 [+] [-]

, 2022-05-17 17:50, pirms 3 gadiem
Ļoti žēl, ka cilvēki nespēj uzklausīt kritisku viedokli un pieņem tikai to, ko grib dzirdēt/lasīt. Biseniekam taisnība. Vājā spēle ar nūju kļūst pamanāmāka ar katru turnīru. Neprecīzas piespēles un to uzņemšana ļoti krīt acīs.

  +2 [+] [-]

, 2022-05-17 18:10, pirms 3 gadiem
mūsu puiši iemeta 3, Norvēģi 2. kapēc, lai nebūtu pelnījuši?

  +3 [+] [-]

, 2022-05-17 18:54, pirms 3 gadiem
Mani interesē Guntara Pastes viedoklis!

 +10 [+] [-]

, 2022-05-17 19:06, pirms 3 gadiem
Pilnīgi piekrītu šim viedoklim. Tur pat nav jabut ekspertam, lai to novērotu. Pavērojiet augstākas klases izlašu spēles. Un šī kritika nav lai kādu baigi no*irstu, bet diezgan veselīga. Tas ir katra spēlētāja neredzamais darbs ārpus ierastajiem treniņiem un tur vajag kārtīgu gribas spēku.

  +2 [+] [-]

, 2022-05-17 19:12, pirms 3 gadiem
Tiem hokeja nezinīšiem,kuri te raksta muļķības. Gints Bisenieks

  +2 [+] [-]

, 2022-05-17 19:13, pirms 3 gadiem
Vispār, ja iemet kaut vai par vieniem vārtiem vairāk kā pretinieks, tad jau laikam ir pelnījuši uzvarēt. Vai varbūt kļūdos?🤔🤔🤔

  +7 [+] [-]

, 2022-05-17 19:17, pirms 3 gadiem
muaythai rakstīja: Pilnīgi piekrītu šim viedoklim. Tur pat nav jabut ekspertam, lai to novērotu. Pavērojiet augstākas klases izlašu spēles. Un šī kritika nav lai kādu baigi no*irstu, bet diezgan veselīga. Tas ir katra spēlētāja neredzamais darbs ārpus ierastajiem treniņiem un tur vajag kārtīgu gribas spēku.
Protams,ka taisnība,jo mūsu vairākums akmens laikmeta palicis.Ta sen neviens neizspelē vairs,jo vajag ātras piespēles un metienu neapstādinot ripu.Gols pret ASV labs piemērs ,jo tikai pateicoties Čukstes momentā veiktajam metienam tika gūti vārti,jo tādus metienus vārtsargiem grūti noķert un viņi tos tikai atsit.

     [+] [-]

, 2022-05-17 20:07, pirms 3 gadiem
džeris82 rakstīja: Vispār, ja iemet kaut vai par vieniem vārtiem vairāk kā pretinieks, tad jau laikam ir pelnījuši uzvarēt. Vai varbūt kļūdos?🤔🤔🤔
Šoreiz, viennozīmīgi kļūdies

  +4 [+] [-]

, 2022-05-17 20:19, pirms 3 gadiem
Precīzi par norvēģu spēles disciplīnu-pelnīt sodiņus pretinieku pusē ir jāmāk. Neizmantojām visu doto,tas arī.
Pēc Bukija teiktā,pēc pirmās trešdaļas-esot ģērbtuvēs izbļāvušies.Otrās trešdaļas sākumā bija redzams,ka tomēr par daudz bļāvuši viens uz otru ,bet patīkamu brīdi viņš pats sagādāja-ielika devītniekā (beidzot),ka labāk vairs nevar! Arī Koļam izcils profa gols !
Gintam taisnība arī par nūjas tehniku, bet šoreiz šie divi konfektes goli ļooti priecēja.Nu,gluži kā NHL ! .

  +1 [+] [-]

, 2022-05-17 22:26, pirms 3 gadiem
A somi bija pelnījuši uzvarēt Latviju?

     [+] [-]

, 2022-05-18 01:00, pirms 3 gadiem
Biseniekam taisnība it visā. Mūsējie vairākamū tusē gar bortiem...
Iestrādājam zilo zonu, dodam ekstra piespēles, piespēles, un un taisam metieinus. Vārtieiem jābūt. Nu nevis gar bortiem ņuņņāties...

  -2 [+] [-]

, 2022-05-18 08:57, pirms 3 gadiem
Kaut kāda taisnība jau ir, bet tas, ka nebija pelnijuši, par to var pastrīdēties. Lielākā problēma latvijas hokejā ir bāzes trūkums un visvairāk manuprāt piespēļu došanā un uzņemšanā, uzmesta pa vārtiem nevar tikai tāpēc ka nevar saspēlēties ātri un precīzi, kā to dara top komandas, metienam nepietiek laika, jo pretinieks jau ir noreaģējis uz mūsu darbībām, kamēr apstrādājam ripu. Tā arī ir tā individuālā meistarība. Fiziski izskatamies diezgan labi, ar kapāšanu arī var daudz ko sasniegt, tikai 3 trešdaļā izskatījās paguruši. Domāju, ka ņemot vērā mūsu "meistarību" ir vairāk jāuzmet uz vārtiem un jācenšas kaut ko iebakstīt no priekšas, smukie goli tik bieži mums nekritīs, it sevišķi pret top komandām. Tas ir mans personīgais viedoklis.

     [+] [-]

, 2022-05-18 10:54, pirms 3 gadiem
johniz rakstīja: Biseniekam taisnība it visā. Mūsējie vairākamū tusē gar bortiem...
Iestrādājam zilo zonu, dodam ekstra piespēles, piespēles, un un taisam metieinus. Vārtieiem jābūt. Nu nevis gar bortiem ņuņņāties...
un taisīt iemetienu zonā un tad mēģināt savākt ripu, it kā paslidot nevar, kamēr normālas komandas pa trijiem vai diviem iesliedo aiz zilās iekšā un met kā kārtīgi veči. Vismaz Krastenbergs ar savu ātrumu vēl tā dara.

     [+] [-]

, 2022-05-18 15:16, pirms 3 gadiem
Kas tas par mazohismu, uzvara paliek uzvara. Drīzāk piekrītu Sorokina un Masaļska vērtējumam LTV studijā. Galu galā labāk neglītas uzvaras, nekā skaisti zaudējumi, kuri jau tā ir bijuši pietiekami daudz!