Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2976, Did:0, useCase: 3

Hokeja izlasi papildinās arī vārtsargs Šilovs, Balcers pievienojies šodien

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Hokeja izlasi papildinās arī vārtsargs Šilovs, Balcers pievienojies šodien
Artūrs Šilovs. Foto: Abbotsford Canucks

LETA. Latvijas vīriešu hokeja izlases kandidātiem pievienosies arī vārtsargs Artūrs Šilovs, atsaucoties uz valstsvienības galveno treneri Hariju Vītoliņu, vēsta laikraksts "Diena". Tikmēr šodien izlasi papildinājis Sanhosē ''Sharks'' spēlējošais Rūdolfs Balcers, oficiāli informē Latvijas Hokeja federācija.

21 gadu vecais Šilovs šajā sezonā aizvadījis pa desmit mačiem Amerikas Hokeja līgā (AHL) un Austrumkrasta hokeja līgā (ECHL). AHL, kur latvietis nav spēlējis kopš janvāra, viņš vidēji mačā ielaidis 3,1 ripu un atvairījis 88,8% metienu, bet ECHL viņam ir caurmērā 2,37 ielaistas ripas un atvairīti 92% metienu.

Regulārā turnīra beigās viņu uz Nacionālo hokeja līgu (NHL) izsauca Vankūveras "Canucks", taču latvietis pie debijas NHL netika. Šilova pārstāvētā Ebotsfordas "Canucks" komanda šonedēļ noslēdza sezonu AHL.

Tāpat izlase komunicē ar AHL komandas Providensas "Bruins" uzbrucēju Eduardu Tralmaku, kurš traumas dēļ nav spēlējis kopš 16.aprīļa. Arī Tralmaka komandai sezona AHL ir beigusies.

Izlases treneru redzeslokā esot arī aizsargs Kristiāns Rubīns, kurš gan ir šobrīd Stenlija kausa izcīņā spēlējošās Toronto "Maple Leafs" paspārnē.

Tikmēr šodien izlasi papildinājis Sanhosē ''Sharks'' spēlējošais Rūdolfs Balcers, ''Instagram'' profilā paziņojusi Latvijas Hokeja federācija. Jau ceturtdien portālam ''Sportacentrs.com'' Balcers atklāja, ka ir ieradies Latvijā un ka, visticamāk, šodien aizvadīs pirmo treniņu ar valstsvienību.

Latvijas izlase svētdien un pirmdien aizvadīs pēdējās pārbaudes spēles pirms pasaules čempionāta, "Arēnā Rīga" uzņemot Kazahstānu.

Sestdien un svētdien latvieši Veinfeldenē tikās ar Šveici un piedzīvoja divus zaudējumus ar 2:5 un 1:3. Savukārt aizpagājušajā nedēļā Latvijas hokejisti viesos aizvadīja pārbaudes mačus ar Franciju, vispirms zaudējot ar 1:2, bet dienu vēlāk uzvarot ar 3:2.

Latvijas izlase pasaules meistarsacīkstēs B grupā Tamperē krustos nūjas ar Somiju, ASV, Čehiju, Zviedriju, Norvēģiju, Lielbritāniju un Austriju. A grupā Helsinkos spēlēs Kanāda, Vācija, Šveice, Slovākija, Dānija, Kazahstāna, Itālija un Francija.

Jau ziņots, ka pēc Krievijas iebrukuma Ukrainā Starptautiskā Hokeja federācija (IIHF) atstādināja no IIHF rīkotajām sacensībām visas Krievijas un Baltkrievijas izlases un klubus. Krievijas un Baltkrievijas vietā spēlēs Francija un Austrija, kuras bija rangā visaugstāk esošās izlases no valstīm, kam nebija paredzēts spēlēt augstākajā divīzijā.

2022.gada pasaules čempionāts Somijā iecerēts no 13. līdz 29.maijam.

Latvijas izlases sastāvs

PozīcijaSpēlētājsGadsKlubsStatistika 21/22
VārtsargsElvis Merzļikins28Blue Jackets (NHL)59; 90.7%; 3.224
Gustavs Grigals1998.Nanooks (NCAA)31; 91.9%; 2.411
Ēriks Vītols2001.Zemgale7; 90.5%; 2.56
AizsargsKristaps Sotnieks1987.Dinamo (KHL)27; 1+1; -1212
Artūrs Kulda1988.Pinguine (Vācija)55; 4+9; -247
Jānis Jaks1995.Sochi (KHL)41; 6+12; -174
Kristaps Zīle1997.Orebro (Zviedrija)18; 4+4;+63
Roberts Mamčics1995.Linkoping (Zviedrija)12; 0+1; -3
Kārlis Čukste1997.Pelicans (Somija)15; 1+5; +9
Arvils Bergmanis1999.Nanooks (NCAA)34; 1+7; +10
Sandis Smons1999.La Chaux-de-Fonds (Šveice2)18; 2+5; +9
Ernests Ošenieks2001.Kiekko-Vantaa (Somija2)30; 0+7; -2
Nauris Sējējs2001.La Chaux-de-Fonds (Šveice2)40; 3+7; +16
Patriks Ozols2001.Zemgale/LLU4; 1+2;
UzbrucējsAndris Džeriņš1988.Linz (Austrija)22; 6+5; +210
Miks Indrašis1990.Biel-Bienne (Šveice)8; 0+2; 09
Ronalds Ķēniņš1991.Lausanne (Šveice)43; 7+13; +29
Roberts Bukarts1990.Vitkovice (Čehija)32; 8+18; -28
Rodrigo Ābols1996.Orebro (Zviedrija)47; 14+20; +265
Rihards Bukarts1995.Admiral (KHL)25; 6+3; -54
Rihards Marenis1993.Vita Hasten (Zviedrija2)33; 21+15; +42
Oskars Batņa1995.Jukurit (Somija)31; 2+5; +12
Rūdolfs Balcers1997.Sharks (NHL)61; 11+12; -32
Mārtiņš Dzierkals1997.Plzen (Čehija)49; 10+20; -32
Edgars Kulda1994.Zemgale/LLU16; 10+20;1
Renārs Krastenbergs1998.Villacher SV (Austrija)32; 15+13; +11
Nikolajs Jeļisejevs1994.MoDo (Zviedrija)20; 3+7; +2
Deniss Smirnovs1999.Servette (Šveice)52; 2+9; -4
Patriks Zabusovs2001.Zlin (Čehija)32; 9+7; -6
Oskars Lapinskis2002.SCL Tigers (Šveice)20; 1+0; -7
Klāvs Veinbergs2003.Zemgale/LLU5; 1+4;

Latvijas pārbaudes spēles

DatumsPilsētaPretinieceRezultāts
21.04.EpinālaFrancija1:2
22.04.EpinālaFrancija3:2
30.04.VeinfeldeneŠveice2:5
01.05.VeinfeldeneŠveice1:3
08.05.RīgaKazahstāna17:00
09.05.RīgaKazahstāna19:30

Latvijas kalendārs PČ Tamperē

DatumsPretinieceLaiks
13.05.ASV16:20
14.05.Somija20:20
16.05.Norvēģija16:20
19.05.Čehija20:20
20.05.Austrija20:20
22.05.Lielbritānija16:20
24.05.Zviedrija12:20

  +4 [+] [-]

, 2022-05-06 08:55, pirms 3 gadiem
Gribētos redzēt viņu klātienē, vienā no spēlēm pret Kazahiem !

     [+] [-]

, 2022-05-06 09:03, pirms 3 gadiem
Ja nemaldos, Tralmaks NCAA laikos ir spēlējis arī kā centrs, lai gan vairāk ir darbojies tieši pa malu. 2. Maiņas centra trūkuma dēļ, diez Haris mēģinās šo iespēlēt pa vidu?

  +2 [+] [-]

, 2022-05-06 09:06, pirms 3 gadiem
Ļoti labas ziņas, ka ar Tralmaku komunicē, šobrīd viņš ir viens no mūsu labākajiem uzbrucējiem ārpus NHL.

     [+] [-]

, 2022-05-06 09:06, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Ja nemaldos, Tralmaks NCAA laikos ir spēlējis arī kā centrs, lai gan vairāk ir darbojies tieši pa malu. 2. Maiņas centra trūkuma dēļ, diez Haris mēģinās šo iespēlēt pa vidu?
Pēdējos gados pa malu spēlē.

     [+] [-]

, 2022-05-06 09:06, pirms 3 gadiem
Ja Šilovs ierodas, tad pat Grigalam minūtes nespīd PČ. Jācer, ka Vītoliņš mainījis domas par ZA zemāko līgu spēlētājiem citu apsvērumu dēļ, nevis pēc izmisuma, redzot treniņu procesu.

     [+] [-]

, 2022-05-06 09:08, pirms 3 gadiem
diezgan neizprotams manevrs... Jā, it kā AHL vārtsargs, taču AHL šogad ir aizvadījis 3 pilnas spēles un ceturtajā vienu trešdaļu... Ņemot vērā, ka Elvis sargās vārtus visās spēlēs (vai gandrīz visās) un ir jau Grigals, tad neredzu šobrīd kāpēc Šilovs šajā brīdī būtu vajadzīgs... Vītols ar tikpat veiksmīgi var dvielīšus padot...

  -1 [+] [-]

, 2022-05-06 09:09, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Ja nemaldos, Tralmaks NCAA laikos ir spēlējis arī kā centrs, lai gan vairāk ir darbojies tieši pa malu. 2. Maiņas centra trūkuma dēļ, diez Haris mēģinās šo iespēlēt pa vidu?
Cik var šito sviestu kult??? Tralmakam ir TRAUMA!!!!

     [+] [-]

, 2022-05-06 09:10, pirms 3 gadiem
MachimoI rakstīja: Pēdējos gados pa malu spēlē.
Pēdējos jā un pirms tam - arī. Bet posmi, kuros kaplēja pa centru bija. Ja viņam ir spēja savilkt kopā uzbrucējus un aizsargus abās zonās, tad par pārējām kvalitātēm šaubu nav un labprāt redzētu viņu centrā otrajā, nevis pa malu ceturtajā.

     [+] [-]

, 2022-05-06 09:11, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Cik var šito sviestu kult??? Tralmakam ir TRAUMA!!!!
Trauma uz visu mūžu, kā tev?

  -1 [+] [-]

, 2022-05-06 09:11, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Pēdējos jā un pirms tam - arī. Bet posmi, kuros kaplēja pa centru bija. Ja viņam ir spēja savilkt kopā uzbrucējus un aizsargus abās zonās, tad par pārējām kvalitātēm šaubu nav un labprāt redzētu viņu centrā otrajā, nevis pa malu ceturtajā.
ja tanti pagrieztu ar kājām gaisā, būtu krājkasīte

  +2 [+] [-]

, 2022-05-06 09:11, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Cik var šito sviestu kult??? Tralmakam ir TRAUMA!!!!
Lasīt mākam, bet ja ar viņu komunicē, tas nozīmē, ka uz kruķiem viņš nav un iespēja pievienoties ir. Pārējais gan, piekritīšu, ir kulšana, jo apstiprinājumu tam nav. Bet nu tāpēc domāta komentāru sadaļa, lai var pakult drusku to sviestu, ne?

  +5 [+] [-]

, 2022-05-06 09:12, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: ja tanti pagrieztu ar kājām gaisā, būtu krājkasīte
Nesmuki tā teikt. Pagriez onkuli pareizā pozīcijā un arī būs Tev krajkasīte

     [+] [-]

, 2022-05-06 09:17, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: diezgan neizprotams manevrs... Jā, it kā AHL vārtsargs, taču AHL šogad ir aizvadījis 3 pilnas spēles un ceturtajā vienu trešdaļu... Ņemot vērā, ka Elvis sargās vārtus visās spēlēs (vai gandrīz visās) un ir jau Grigals, tad neredzu šobrīd kāpēc Šilovs šajā brīdī būtu vajadzīgs... Vītols ar tikpat veiksmīgi var dvielīšus padot...
Kas tur nesaprotams? Jo viņu izsauca uz NHL Vītoliņam vajag statusus (NHL ir lieliski. KHL ir ok. AHL ir sūds), nevis spēlētājus

  +1 [+] [-]

, 2022-05-06 09:30, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Nesmuki tā teikt. Pagriez onkuli pareizā pozīcijā un arī būs Tev krajkasīte
no onkas sanāktu vienīgi vienrocis, nevis krājkasīte...

     [+] [-]

, 2022-05-06 09:55, pirms 3 gadiem
Nu vismaz viens nopietnāks bekaps aiz Elvja muguras.

  +5 [+] [-]

, 2022-05-06 09:57, pirms 3 gadiem
Visvairāk tomēr ceru uz Rubinu jo ar aizsargiem ir švaki un viņš mums ir viens no labākajiem aizsargiem dotajā brīdī

  +2 [+] [-]

, 2022-05-06 10:00, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: no onkas sanāktu vienīgi vienrocis, nevis krājkasīte...
Bet iznākums viens un tas pats - ne sievas krājkasītē, ne vienrocī iemesto naudu ārā vairs nedabūt...

     [+] [-]

, 2022-05-06 10:00, pirms 3 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Visvairāk tomēr ceru uz Rubinu jo ar aizsargiem ir švaki un viņš mums ir viens no labākajiem aizsargiem dotajā brīdī
Personiski es vairāk uz Bļugeru ceru Pašreizējā brīdī izlase ar Tediju un bez Tedija ir potenciāli divas dažāda līmeņa izlases Tedijs pašreizējā izlases modelī viennozīmīgi varētu būt atslēgas kadrs

     [+] [-]

, 2022-05-06 10:02, pirms 3 gadiem
als rakstīja: Nu vismaz viens nopietnāks bekaps aiz Elvja muguras.
nopietnāks par Grigalu?

  +1 [+] [-]

, 2022-05-06 10:03, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: diezgan neizprotams manevrs... Jā, it kā AHL vārtsargs, taču AHL šogad ir aizvadījis 3 pilnas spēles un ceturtajā vienu trešdaļu... Ņemot vērā, ka Elvis sargās vārtus visās spēlēs (vai gandrīz visās) un ir jau Grigals, tad neredzu šobrīd kāpēc Šilovs šajā brīdī būtu vajadzīgs... Vītols ar tikpat veiksmīgi var dvielīšus padot...
Ļoti izprotams manevrs, ja uz viņu skatās kā uz vienu no nākotns vārtsargiem. šeit kaut kā iestrādāts stereotips, ka izlases trešais vārtsargs ir kaut kāds bomzis, kurš mazgā citiem zeķes, lai tiktu pie vakariņās neapēstajiem kartupeļiem.
Jebkurš komandas spēlētājs ir svarīgs un ja Šilovs piekrīt trešā lomai, tad uz priekšu.

     [+] [-]

, 2022-05-06 10:04, pirms 3 gadiem
Nepiefiksēju, vai SC jau bija ielicis rakstu par ASV sastāvu.

No delfiem: https://www.delfi.lv/sports/news/ho...

Ko eksperti saka? Kādas izredzes Latvijai?

     [+] [-]

, 2022-05-06 10:04, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Nesmuki tā teikt. Pagriez onkuli pareizā pozīcijā un arī būs Tev krajkasīte
nav ko mocīt vecus cilvēkus, 21.gs naudu var turēt bankas kontā

     [+] [-]

, 2022-05-06 10:12, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: nav ko mocīt vecus cilvēkus, 21.gs naudu var turēt bankas kontā
Aga, pamēģini turēt lielu summu, kurai nav nekāda izskaidrojuma par tapšanas avotu Latvijā, cik zinu no ielas muzikantiem, banka par katru kapeiku piekasīsies, kura tiek ieskaitīta kontā no nenoskaidrotajiem ienākumiem Tāpēc arī daudzi tur naļiku zeķēs, burkās vai krājkasītēs

     [+] [-]

, 2022-05-06 10:13, pirms 3 gadiem
Tad par pirmajiem diviem vartusagiem būtu skaidrs vairāk trešais.

     [+] [-]

, 2022-05-06 10:14, pirms 3 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Aga, pamēģini turēt lielu summu, kurai nav nekāda izskaidrojuma par tapšanas avotu Latvijā, cik zinu no ielas muzikantiem, banka par katru kapeiku piekasīsies, kura tiek ieskaitīta kontā no nenoskaidrotajiem ienākumiem Tāpēc arī daudzi tur naļiku zeķēs, burkās vai krājkasītēs
nu tak liec burkā, bet nu ne jau otrādi apgrieztā tantē

  +1 [+] [-]

, 2022-05-06 10:16, pirms 3 gadiem
damokla_zobens_22 rakstīja: Nepiefiksēju, vai SC jau bija ielicis rakstu par ASV sastāvu.

No delfiem: https://www.delfi.lv/sports/news/ho...

Ko eksperti saka? Kādas izredzes Latvijai?
ASV ir stabili spēles favorīti,bet var jau atkārtoties pērnā gada pārsteigums,kad pirmajā spēlē uzvarējām haotisko Kanādu.

     [+] [-]

, 2022-05-06 10:22, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: Ļoti izprotams manevrs, ja uz viņu skatās kā uz vienu no nākotns vārtsargiem. šeit kaut kā iestrādāts stereotips, ka izlases trešais vārtsargs ir kaut kāds bomzis, kurš mazgā citiem zeķes, lai tiktu pie vakariņās neapēstajiem kartupeļiem.
Jebkurš komandas spēlētājs ir svarīgs un ja Šilovs piekrīt trešā lomai, tad uz priekšu.
skatīties un spēlēt ir 2 dažādas lietas...

     [+] [-]

, 2022-05-06 10:24, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: skatīties un spēlēt ir 2 dažādas lietas...
ko?

     [+] [-]

, 2022-05-06 10:25, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: ASV ir stabili spēles favorīti,bet var jau atkārtoties pērnā gada pārsteigums,kad pirmajā spēlē uzvarējām haotisko Kanādu.
ja paskatās uz iemestajiem goliem sezonas laikā https://www.eliteprospects.com/team... , tad ASV izlases trenerim laikam ir četras 4. maiņas un viens AHL skoreris... Jā, ASV vēl joprojām ir spēles favorīti, taču par stabiliem spēles favorītiem viņus nekādi saukt nevar, jo tā viņiem būs turnīra paša pirmā spēle...

  +1 [+] [-]

, 2022-05-06 10:44, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: ASV ir stabili spēles favorīti,bet var jau atkārtoties pērnā gada pārsteigums,kad pirmajā spēlē uzvarējām haotisko Kanādu.
Favorīti gan jau ir, jo čaļi ir ar NHL pierakstu, bet, kā jau te kolēģis min, pirmajā mačā var rasties iespēja aizķerties.

  +1 [+] [-]

, 2022-05-06 10:57, pirms 3 gadiem
damokla_zobens_22 rakstīja: Favorīti gan jau ir, jo čaļi ir ar NHL pierakstu, bet, kā jau te kolēģis min, pirmajā mačā var rasties iespēja aizķerties.
"neiespēlējušies amerikāņi" pirmajā spēlē ir sens hokeja fana sapnis, no vecā formāta laikiem laikiem, kad gadiem tika zaudētas pirmās spēles, jo praktiski vienmēr pretī bija TOP izlase

     [+] [-]

, 2022-05-06 11:07, pirms 3 gadiem
damokla_zobens_22 rakstīja: Favorīti gan jau ir, jo čaļi ir ar NHL pierakstu, bet, kā jau te kolēģis min, pirmajā mačā var rasties iespēja aizķerties.
Vai ,tad es to noliedzu.

     [+] [-]

, 2022-05-06 11:36, pirms 3 gadiem
Tāpat Silovs netiks spēlēt, varēja Vītols braukt.

  +3 [+] [-]

, 2022-05-06 11:42, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: Ļoti izprotams manevrs, ja uz viņu skatās kā uz vienu no nākotns vārtsargiem. šeit kaut kā iestrādāts stereotips, ka izlases trešais vārtsargs ir kaut kāds bomzis, kurš mazgā citiem zeķes, lai tiktu pie vakariņās neapēstajiem kartupeļiem.
Jebkurš komandas spēlētājs ir svarīgs un ja Šilovs piekrīt trešā lomai, tad uz priekšu.
Svarīgs un tā, protams, taču cik Latvijai ir to "nākotnes vārtsargu" šobrīd? Cik vēl to, kas "mierīgi var aizstāt" Elvi?

Tā vai citādi, bet skarbā dzīves realitāte ir tāda, ka VISI vārtsargi pie spēlēšanas tiks tikai tad, ja Merzļikins nevarēs vai negribēs spēlēt. Taču, tā kā ar gribēšanu viņam viss kārtībā, tad pārējiem tur vispār nav par ko cīnīties un plānot. Gluži tā kā tas bija Irbes laikos.

  -1 [+] [-]

, 2022-05-06 11:46, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Pēdējos jā un pirms tam - arī. Bet posmi, kuros kaplēja pa centru bija. Ja viņam ir spēja savilkt kopā uzbrucējus un aizsargus abās zonās, tad par pārējām kvalitātēm šaubu nav un labprāt redzētu viņu centrā otrajā, nevis pa malu ceturtajā.
Es tev piekrītu. Tikai viņam nav ko darīt 4. maiņā arī kā malējam. Pēc spēles tipa varētu ieņemt arī Ķēniņa vietu 1. maiņā.

     [+] [-]

, 2022-05-06 11:55, pirms 3 gadiem
damokla_zobens_22 rakstīja: Nepiefiksēju, vai SC jau bija ielicis rakstu par ASV sastāvu.

No delfiem: https://www.delfi.lv/sports/news/ho...

Ko eksperti saka? Kādas izredzes Latvijai?
Līdzīga līmeņa komanda Kanādai 2021. Zem ASV ierastā līmeņa. Bija spekulācijas, ka šoreiz sūtīs spēcīgāku sastāvu, bet bija vesela sērija atteikumu.

Elvis viņiem būtu 1. numurs vārtos, uzbrukums ir izteikti viduvējs, diezgan liels pārklājums ar mūsu izlasi. Aizsardzība gan viņiem ir krietni labāka, Sets Džounss problēmas sagādās. 67/33 spēle atkarībā no mūsu spēlētāju traumām, varam arī paņemt punktus.

Un punkti pret viņiem mums ir jāņem, ja gribam tikt 1/4

     [+] [-]

, 2022-05-06 12:09, pirms 3 gadiem
Un, par ASV runājot, viņiem nav paredzētas oficiālas pārbaudes spēles pirms PČ. Iespējams, pret savu U20 komandu uzspēlēs, bet praktiski bez nopietna sagatavošānās posma.

  +1 [+] [-]

, 2022-05-06 12:24, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: "neiespēlējušies amerikāņi" pirmajā spēlē ir sens hokeja fana sapnis, no vecā formāta laikiem laikiem, kad gadiem tika zaudētas pirmās spēles, jo praktiski vienmēr pretī bija TOP izlase
kāpēc sapnis? realitāte! Cik n-tās reizes z-amerikāņi nav klupuši turnīra pirmajās spēlēs! kanādieši ir punktus zaudējuši dāņiem, frančiem, tāpat arī amīši. Un visam kā putukrējuma cepurīte šis: https://www.iihf.com/en/events/2021... .

     [+] [-]

, 2022-05-06 13:05, pirms 3 gadiem
damokla_zobens_22 rakstīja: Nepiefiksēju, vai SC jau bija ielicis rakstu par ASV sastāvu.

No delfiem: https://www.delfi.lv/sports/news/ho...

Ko eksperti saka? Kādas izredzes Latvijai?
jā, vakardien publicēja:

https://sportacentrs.com/hokejs/pc_...

  +1 [+] [-]

, 2022-05-06 13:15, pirms 3 gadiem
MachimoI rakstīja: Un, par ASV runājot, viņiem nav paredzētas oficiālas pārbaudes spēles pirms PČ. Iespējams, pret savu U20 komandu uzspēlēs, bet praktiski bez nopietna sagatavošānās posma.
Pārbaudes spēle viņiem būs:
Team USA will depart the U.S. for Helsinki on Saturday (May 7) and train there until departing for Tampere following its lone exhibition game on May 11 against Canada in the Helsinki Ice Hall.

     [+] [-]

, 2022-05-06 14:30, pirms 3 gadiem
MachimoI rakstīja: Līdzīga līmeņa komanda Kanādai 2021. Zem ASV ierastā līmeņa. Bija spekulācijas, ka šoreiz sūtīs spēcīgāku sastāvu, bet bija vesela sērija atteikumu.

Elvis viņiem būtu 1. numurs vārtos, uzbrukums ir izteikti viduvējs, diezgan liels pārklājums ar mūsu izlasi. Aizsardzība gan viņiem ir krietni labāka, Sets Džounss problēmas sagādās. 67/33 spēle atkarībā no mūsu spēlētāju traumām, varam arī paņemt punktus.

Un punkti pret viņiem mums ir jāņem, ja gribam tikt 1/4
Paldies par analīzi! Bet spriedums apmēram tāds pats (mazliet optimistiskāks Latvijai) kā bukmeikeru vērtējumā.

  +1 [+] [-]

, 2022-05-06 14:41, pirms 3 gadiem
damokla_zobens_22 rakstīja: Paldies par analīzi! Bet spriedums apmēram tāds pats (mazliet optimistiskāks Latvijai) kā bukmeikeru vērtējumā.
Bukmeikeri neko nevērtē, to vērtē tirgus dalibnieki

     [+] [-]

, 2022-05-06 14:41, pirms 3 gadiem
ilvins rakstīja: Pārbaudes spēle viņiem būs:
Team USA will depart the U.S. for Helsinki on Saturday (May 7) and train there until departing for Tampere following its lone exhibition game on May 11 against Canada in the Helsinki Ice Hall.
Paldies par info

     [+] [-]

, 2022-05-06 15:18, pirms 3 gadiem
MachimoI rakstīja: ...Elvis viņiem būtu 1. numurs vārtos ...
ĻOTI skaļš apgalvojums un vēlamā uzdošana par esošo. Merzļikins un Nedelkovičs ir divi +/- vienāda līmeņa vārtsargi.

     [+] [-]

, 2022-05-06 15:34, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Svarīgs un tā, protams, taču cik Latvijai ir to "nākotnes vārtsargu" šobrīd? Cik vēl to, kas "mierīgi var aizstāt" Elvi?

Tā vai citādi, bet skarbā dzīves realitāte ir tāda, ka VISI vārtsargi pie spēlēšanas tiks tikai tad, ja Merzļikins nevarēs vai negribēs spēlēt. Taču, tā kā ar gribēšanu viņam viss kārtībā, tad pārējiem tur vispār nav par ko cīnīties un plānot. Gluži tā kā tas bija Irbes laikos.
Es īsti nesaprotu, ko jūs man stāstāt. Es tak viņu vārtos nelieku, saku ja grib būt komandā, ja tiek komandā, lai viņs tur ir. Izlase nav tikai 7 spēles PČ.

     [+] [-]

, 2022-05-06 15:36, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: kāpēc sapnis? realitāte! Cik n-tās reizes z-amerikāņi nav klupuši turnīra pirmajās spēlēs! kanādieši ir punktus zaudējuši dāņiem, frančiem, tāpat arī amīši. Un visam kā putukrējuma cepurīte šis: https://www.iihf.com/en/events/2021... .
es neesmu teicis, ka sapņi nepiepildās

     [+] [-]

, 2022-05-06 16:03, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: Es īsti nesaprotu, ko jūs man stāstāt. Es tak viņu vārtos nelieku, saku ja grib būt komandā, ja tiek komandā, lai viņs tur ir. Izlase nav tikai 7 spēles PČ.
Izlase ZAmerikā spēlējošam patiesībā ir 7 spēles PČ... (ja netiek play-offos)

  +1 [+] [-]

, 2022-05-06 16:03, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: Es īsti nesaprotu, ko jūs man stāstāt. Es tak viņu vārtos nelieku, saku ja grib būt komandā, ja tiek komandā, lai viņs tur ir. Izlase nav tikai 7 spēles PČ.
Nē, nu, ja grib un tiek, kāda runa? Lai tik brauc! Es par to, ka tā "sagatavošana nākotnei" ar sēdēšanu uz beņķa pašlaik, kad rinda uz vietu vārtos ir tāda, ka pietiktu trim Latvijas izlases līmeņa komandām, ir, nu, tāda.

     [+] [-]

, 2022-05-06 16:13, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Izlase ZAmerikā spēlējošam patiesībā ir 7 spēles PČ... (ja netiek play-offos)
ā, nu jā. netrenēsies, ar komandu kopā nebūs nekādos pasākumos u.t.t. Nu skaidrs.

     [+] [-]

, 2022-05-06 16:16, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nē, nu, ja grib un tiek, kāda runa? Lai tik brauc! Es par to, ka tā "sagatavošana nākotnei" ar sēdēšanu uz beņķa pašlaik, kad rinda uz vietu vārtos ir tāda, ka pietiktu trim Latvijas izlases līmeņa komandām, ir, nu, tāda.
Es nerunāju par kaut kādu baigo gatavošanos, bet par ieiešanu komandā. Man likās, ka esot kopā ar komandu tas kaut kā labāk izdodas, bet nu jā, ja jau eksperti saka ka nevajag, tad jātrenc Šilovs ratā jo mums esot ahūna daudz vārtsargu. Tai NHLā vispār ir palikusi kāda komanda, bez latviešu vārtsargiem?

  -1 [+] [-]

, 2022-05-06 16:24, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: ĻOTI skaļš apgalvojums un vēlamā uzdošana par esošo. Merzļikins un Nedelkovičs ir divi +/- vienāda līmeņa vārtsargi.
Es neuzdodu vēlamo, es tikai skatos uz datiem.

Nedelkoviks ir absolūta viduvējība, GSAA pēdējo trīs sezonu griezumā +2 ripas, Elvim šis rādītājs ir +23. Nedelkoviks arī AHL un pat ECHL ir bijis zem replacement līmeņa vārtsargs. Šosezon šajā rādītājā NHL 59. no 68 vārtsargiem.

Ja jāprojicē viņa nākotnes vidējais Svs% NHL, tas visdrīzāk ies uz leju. Ja vēlies, varam saderēt.

Elvis ir virs vidējā līmeņa jeb 1. vārtsargs. Divi atšķirīga līmeņa spēlētāji.

  -2 [+] [-]

, 2022-05-06 16:34, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: ĻOTI skaļš apgalvojums un vēlamā uzdošana par esošo. Merzļikins un Nedelkovičs ir divi +/- vienāda līmeņa vārtsargi.
Juri, Tev līdz hokeja eksperta statusam vēl *irst un *irst
Pagājšgad bija Tevī grūti klausīties pēc spēles "expertu" studijā un cerams,ka Tu tur šogad neparādīsies.

     [+] [-]

, 2022-05-06 16:38, pirms 3 gadiem
Robis11 rakstīja: Juri, Tev līdz hokeja eksperta statusam vēl *irst un *irst
Pagājšgad bija Tevī grūti klausīties pēc spēles "expertu" studijā un cerams,ka Tu tur šogad neparādīsies.
vai ir arī argumenti, kādēļ nepiekrīti Jura viedoklim? Apvainojumi bez pamata neko nepierāda.

  +1 [+] [-]

, 2022-05-06 16:42, pirms 3 gadiem
MachimoI rakstīja: Es neuzdodu vēlamo, es tikai skatos uz datiem.

Nedelkoviks ir absolūta viduvējība, GSAA pēdējo trīs sezonu griezumā +2 ripas, Elvim šis rādītājs ir +23. Nedelkoviks arī AHL un pat ECHL ir bijis zem replacement līmeņa vārtsargs. Šosezon šajā rādītājā NHL 59. no 68 vārtsargiem.

Ja jāprojicē viņa nākotnes vidējais Svs% NHL, tas visdrīzāk ies uz leju. Ja vēlies, varam saderēt.

Elvis ir virs vidējā līmeņa jeb 1. vārtsargs. Divi atšķirīga līmeņa spēlētāji.
Nedelkovičam šī sezona, kas veido 67% no visas NHL karjeras, bija noteikti sliktāka kā gaidīts, tāpēc balstīties uz šo statistiku nav gluži ok. Un nav ok ne jau tāpēc, ka tā ir "sliktā sezona", bet tāpēc, ka viņš spēlē DET - komandā, kas šobrīd vēl ne par ko necīnās (nav Karolīna, protams). Aizvadot daudz mačus vārgā komandā par varoni reti kurš kļūst. Arī ECHL ar 15 mačiem... nu, tāda statistiskā bāze.

Visādi citādi - Nedelkovičs ir drafta otrās kārtas izvēle (un izvēlēts pirms Elvja), bijis labākais vārtsargs kā junioru līgā, tā AHL, bijis ASV izlases pirmais vārtsargs kā U18, tā U20 PČ utt.

Derēt nederēšu, bet droši vari pierakstu blociņā ierakstīt un pēc gada, bet labāk trijiem pārlasīt: Miņins teica, ka Nedelkoviča karjera ies uz augšu (ja nebūs kādi ČP, t.i., savainojumi utml.).

  -2 [+] [-]

, 2022-05-06 16:43, pirms 3 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars rakstīja: vai ir arī argumenti, kādēļ nepiekrīti Jura viedoklim? Apvainojumi bez pamata neko nepierāda.
Viņš pats kādreiz vismaz uz slidām ir stāvējis?
nebija apvainojums, vienkārši mans viedoklis.

  +2 [+] [-]

, 2022-05-06 16:47, pirms 3 gadiem
Robis11 rakstīja: Viņš pats kādreiz vismaz uz slidām ir stāvējis?
nebija apvainojums, vienkārši mans viedoklis.
Nē un ledu ar tikai kokakolas glāzē esmu redzējis.

     [+] [-]

, 2022-05-06 16:53, pirms 3 gadiem
Robis11 rakstīja: Viņš pats kādreiz vismaz uz slidām ir stāvējis?
nebija apvainojums, vienkārši mans viedoklis.
būtu vērtīgi, ja uzrakstītu, ko domā par konkrētajiem argumentiem. Sevišķi, ja Tavas domas atšķiras. Slidotprasmē argumetnāciju mērīt būs pagrūti

  +1 [+] [-]

, 2022-05-06 16:57, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nedelkovičam šī sezona, kas veido 67% no visas NHL karjeras, bija noteikti sliktāka kā gaidīts, tāpēc balstīties uz šo statistiku nav gluži ok. Un nav ok ne jau tāpēc, ka tā ir "sliktā sezona", bet tāpēc, ka viņš spēlē DET - komandā, kas šobrīd vēl ne par ko necīnās (nav Karolīna, protams). Aizvadot daudz mačus vārgā komandā par varoni reti kurš kļūst. Arī ECHL ar 15 mačiem... nu, tāda statistiskā bāze.

Visādi citādi - Nedelkovičs ir drafta otrās kārtas izvēle (un izvēlēts pirms Elvja), bijis labākais vārtsargs kā junioru līgā, tā AHL, bijis ASV izlases pirmais vārtsargs kā U18, tā U20 PČ utt.

Derēt nederēšu, bet droši vari pierakstu blociņā ierakstīt un pēc gada, bet labāk trijiem pārlasīt: Miņins teica, ka Nedelkoviča karjera ies uz augšu (ja nebūs kādi ČP, t.i., savainojumi utml.).
Īsāk sakot, tavs viedoklis nav apgāžams, jo statistika, kas nesakrīt ar tavu viedokli, ezotērisku iemeslu dēļ ir ignorējama. OK.

Paskaties uz viņa AHL, ECHL statistiku. 154 spēles AHL.

Pagājušā sezona ir statistiskā variance jeb tas, ko sauc par haļavu. Viņš diez vai pēc 3 gadiem būs NHL.

  -1 [+] [-]

, 2022-05-06 17:00, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nē un ledu ar tikai kokakolas glāzē esmu redzējis.
Tam es gan ticu un piekrītu!

     [+] [-]

, 2022-05-06 17:03, pirms 3 gadiem
Nevis statistika, kas nesakrīt ar manu redzējumu ir ignorējama, bet statistikai vajag kontekstu.

MachimoI rakstīja: Viņš diez vai pēc 3 gadiem būs NHL.
Pie šī arī paliksim.

     [+] [-]

, 2022-05-06 18:24, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nevis statistika, kas nesakrīt ar manu redzējumu ir ignorējama, bet statistikai vajag kontekstu.



Pie šī arī paliksim.
Kāds tieši konteksts pietrūkst viņa 154 spēlēm AHL? Kāds konteksts pietrūkst viņa sniegumam NHL? Viņa xSv% šosezon ir negatīvs.

  +1 [+] [-]

, 2022-05-06 18:33, pirms 3 gadiem
Es arī uz to skatos pozitīvi no visām pusēm pat, ja pie spēlēšanas PČ netiks ne minūti.
Neaizmirstam, ka Šilovam pēdējās 2 sezonas ir bijušas ļoti saraustītas ar ne īpaši lielu spēļu skaitu. Viņam šajā vecumā tikt pie iespējas pagarināt sezonu un "būt apritē" ir ļoti pozitīvi. Pat ja tas ir tikai treniņprocesā, tas tomēr ir laba līmeņa treniņprocess ar labiem partneriem, mentoriem un reāli tendēts uz rezultātu.
Tad vēl tas nereti pieminētais faktors par būšanu "zināmam" kadram izlases kontekstā. Gan atrādīties, gan pat vienkārši tīri cilvēciski iejusties un izveidot pazīšanās.

  +1 [+] [-]

, 2022-05-06 21:24, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: nopietnāks par Grigalu?
A ko Grigals tādu ir paveicis lai būtu augstāk par Silovu? Koledžu hokejs vs ZA veču minoru(AHL/ECHL) gaļasmašinu. Manuprāt uzvar otrais!

     [+] [-]

, 2022-05-06 23:24, pirms 3 gadiem
als rakstīja: A ko Grigals tādu ir paveicis lai būtu augstāk par Silovu? Koledžu hokejs vs ZA veču minoru(AHL/ECHL) gaļasmašinu. Manuprāt uzvar otrais!
1. Grigals jau ir ar komandu kopā no paša sākuma - kas nebūt nav mazsvarīgi. Tikko arī Elvis intervijā teica, ka viņam ir ļoti svarīgi saspēlēties ar aizsargiem, kuri šogad viņam ir mazāk zināmi.
2. Grigals šosezon ir viens no labākajiem NCAA vārtsargiem, kas varētu būt puslīdz līdzīgi ar ECHL vārtsarga līmeni (Šilovs šogad AHL ir aizvadījis vien 3 pilnas spēles un vienu periodu ceturtajā).

Jā, protams, perspektīvā Šilovs visticamāk sasniegs augstāku līmeeni par Grigalu, taču šeit stāsts ir par izlasi šobrīd, 2022.g. maijā, nevis perspektīvām nākotnē.

     [+] [-]

, 2022-05-07 08:42, pirms 3 gadiem
Šilovs varētu