Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2943, Did:0, useCase: 3

Kazahstāna atspēlējas, iztur Vācijas spiedienu un izcīna trešo panākumu

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Kazahstāna atspēlējas, iztur Vācijas spiedienu un izcīna trešo panākumu
Kazahstānas hokeja izlases galvenā trenera Jurija Mihaiļisa un spēlētāju prieki. Foto: Vasily Fedosenko/Reuters/Scanpix

Ļoti svarīgu uzvaru šodien pasaules čempionāta hokejā B apakšgrupā svinēja Kazahstānas valstsvienība, kas trešajā periodā guva divus bezatbildes vārtus, ar 3:2 pārspējot Vācijas izlasi.

Spēles sākumā abas komandas izveidoja labus vārtu gūšanas momentus, katrai no vienībām pa reizei trāpot pa vārtu pārliktņiem. Turpinājumā iniciatīvu pārņēma vācieši, Tobiasam Rīderam vienā no epizodēm metienā no asa leņķa ripu raidot pret vārtu stabu.

Pirmie vārti mačā tika gūti otrā perioda septītajā minūtē, kad ripu spēcīgi pa vārtiem meta Aleksandrs Šins, tai rikošetā no vāciešu aizsarga kājas ielidojot Matiasa Nīderbergera sargātajā cietoksnī un Kazahstānai izvirzoties vadībā ar 1:0. Kazahstāna gan priekšgalā atradās tikai trīs minūtes, Tomam Kūnaklam izpildot nevainojamu plaukstas metienu vārtu labajā augšējā devītniekā - 1:1.

Otrās trešdaļas 14. minūtē Kazahstānas vārtsargu Ņikitu Bojarkinu ar raidījumu tuvajā augšējā stūrī pārspēja Matiass Plahta, tomēr pēc Kazahstānas trenera pieprasītas momenta video caurskates tika noteikts, ka vācieši, ieslidojot zonā, bijuši aizmugurē. Pēc nieka 45 sekundēm gan Vācija savu panāca, Markusam Eizenšmitam skaitliskajā vairākumā Vāciju izvirzot vadībā ar 2:1. Arī šoreiz Kazahstāna pieprasīja video caurskati, tomēr šoreiz vācieši kazahu zonā bija ieslidojuši legāli.

Pēdējās trešdaļas pirmajā pusminūtē pieredzējušais Kazahstānas hokejists Romāns Starčenko nopelnīja iespēju izpildīt soda metienu, ko pēcāk arī pats izcili izmantoja, raidot ripu starp Nīderbergera kājsargiem - 2:2. Nervozā cīņas turpinājumā Vācija nerealizēja vairākumu, kā arī citas savas iespējas, pašaizliedzīgi cīnoties Kazahstānas spēlētājiem, kuri bloķēja vairākus pretinieku izdarītos metienus.

Mača izšķirošais brīdis pienāca 56. minūtē, Aleksejam Makļukovam iedodod filigrānu tālo piespēli Pāvelam Akolzinam, kurš izmantoja izgājienu vienatnē pret Nīderbergeru - 3:2 Kazahstānas labā! Pēdējās minūtēs vāciešiem nelīdzēja vārtsarga nomaiņa pret sesto laukuma spēlētāju, Kazahstānai pārtraucot divu neveiksmju sēriju savstarpējās cīņās.

28. maijā Kazahstāna spēlēs pret Kanādu, savukārt Vācijai dienu vēlāk paredzēta cīņa pret pasaules čempioni Somiju.

Kazahstāna - Vācija 3:2 (0:0, 1:2, 2:0)
Vārti: 26:39 Šins (Stepaņenko, Šalapovs) 1:0, 29:38 Kūnakls (Rīders, Holcers) 1:1, 34:07 Eizenšmits (Loibls, Zaiders, vair.) 2:1, 40:31 Starčenko (s.m.) 2:2, 55:§2 Akolzins (Makļukovs) 3:2.
Metieni: 15-30
Soda minūtes: 8-2
Vārtsargi: Ņikita Bojarkins - Matiass Nīderbergers.

26. maija spēles

GSpēleLaiks/Rez.
AROC - Dānija3:0
BKazahstāna - Vācija3:2
ALielbritānija - Baltkrievija20:15
BKanāda - Norvēģija20:15

B grupa

V.ValstsSUUPZPZVārtiP
1.Vācija4300119:99
2.Latvija320107:37
3.Somija320108:57
4.Kazahstāna412018:87
5.ASV320019:36
6.Norvēģija310027:113
7.Kanāda300032:100
8.Itālija300035:160

  +8 [+] [-]

, 2021-05-26 18:32, pirms 4 gadiem
HA HA. Kazaki iet pēc zelta.

  +7 [+] [-]

, 2021-05-26 18:32, pirms 4 gadiem
Wow, šo tiešām nebiju gaidījis. Atkal pret vāciešiem centrālais mačs.

  -4 [+] [-]

, 2021-05-26 18:33, pirms 4 gadiem
Kazahi stabili iet pēc medaļām!

  +5 [+] [-]

, 2021-05-26 18:34, pirms 4 gadiem
Tabula izskatās smieklīga Kazahstānas kontekstā. Komandas, kuras vinnētas, atrodas augstāk. Visaugstāk atrodas Vācija, kura tīri vinnēta.
Slēpts komentārs: MrMaybe
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  -2 [+] [-]

, 2021-05-26 18:35, pirms 4 gadiem
Es ar Dīcu jau šorīt runājām - zelts šiem ir kabatā! Viss ir sarunāts!

  +1 [+] [-]

, 2021-05-26 18:36, pirms 4 gadiem
1/4 finālā iekļūs Somija, Vācija, ASV un Kazakstāna.

  +3 [+] [-]

, 2021-05-26 18:37, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šī kazahu uzvara už ļoti sarežģīs LV izlases izredzes uz 1/4 finālu.
Nu, bet visi tirsēji par naturalizētajiem kazahiem tagad pa krūmiem.
Nekas nesarežģijās, viss pašu rokās tāpat.
Visticamāk Vācija zaudēs arī Somijai, ASV pirms spēles ar LV paliks 9 PTS
Latvijai jauzvar Norvēģija un mums ir 10 pts, protams gribētu kādu punktu no ASV, FIN, bet diezvai

Pēdēja spēlē Latvija ar Vāciju sadalīs 4 vietu grupā.
3. vieta būs kazahi
1/2 ASV-Somija

  -2 [+] [-]

, 2021-05-26 18:37, pirms 4 gadiem
KHL skola!!! Kazakstāna iet pēc zelta. Astanas Baris klubs ir spēcīgāka par Vācijas un Somijas izlasi! Arī Latvijai sastāvu vajag komplektēt no Dinamo spēlētājiem nevis lasīt visādus plušķus no Eiropas un Amerikas līgām. Tikai tad būs panākumi!
Slēpts komentārs: MrMaybe

     [+] [-]

, 2021-05-26 18:39, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Autor, saved kārtībā tabulu. Kazahi ir virs LV.
Nav, arī iihf mājaslapā šobrīd paliek šādi.
Jo mēs neesam aizvadijuši savstarpējo spēli ar Somiju.

  -3 [+] [-]

, 2021-05-26 18:39, pirms 4 gadiem
Kaa jau pirms speles analizeju, tad kazaku smaga uzvara par frici un 3p tabula!
Tabula klust už loti interesanta, už už loti

  -2 [+] [-]

, 2021-05-26 18:40, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šī kazahu uzvara už ļoti sarežģīs LV izlases izredzes uz 1/4 finālu.
Nu, bet visi tirsēji par naturalizētajiem kazahiem tagad pa krūmiem.
Ari Užavnieku dzer?
Prozit un už

  -2 [+] [-]

, 2021-05-26 18:40, pirms 4 gadiem
Kazahi ir zem Latvijas jo 4 spēles aizvadītas, bet Latvijai tikai 3.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-26 18:41, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Autor, saved kārtībā tabulu. Kazahi ir virs LV.
Step 2: Should three or more teams still remain tied in points then the better goal difference in the direct games amongst the tied teams will be decisive.

ja 3 vai vairāk komandām vienādu punkti, tad savstarpējo neskatās bet vārtu attiecību

  +2 [+] [-]

, 2021-05-26 18:41, pirms 4 gadiem
Kas jums ar tiem kazakiem? Kazaki != kazahi.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-26 18:41, pirms 4 gadiem
MrMaybe rakstīja: Kazahi ir zem Latvijas jo 4 spēles aizvadītas, bet Latvijai tikai 3.
Step 2: Should three or more teams still remain tied in points then the better goal difference in the direct games amongst the tied teams will be decisive.

  +3 [+] [-]

, 2021-05-26 18:41, pirms 4 gadiem
MrMaybe rakstīja: Kazahstāna ļoti spēcīga šogad. Kazahstāna izlase ļoti progresējusi, tas noteikti pateicoties KHL. Cik atminos kā viņi spēlēja iepriekš tad tagad mute vaļā.
Kazahstānas izlase pateicoties KHL progresē, bet mūsējie pateicoties Dinamo pelavniekiem tikai degradējas..
Gadsimta joks Naturalizēt kanādiešus ir progress

  +4 [+] [-]

, 2021-05-26 18:42, pirms 4 gadiem
Luka MVP rakstīja: KHL skola!!! Kazakstāna iet pēc zelta. Astanas Baris klubs ir spēcīgāka par Vācijas un Somijas izlasi! Arī Latvijai sastāvu vajag komplektēt no Dinamo spēlētājiem nevis lasīt visādus plušķus no Eiropas un Amerikas līgām. Tikai tad būs panākumi!
tieši tā, mūsu khl zvaigzne Dogijs šinī čempī neapturāms, uguņo katrā spēlē!

  +4 [+] [-]

, 2021-05-26 18:42, pirms 4 gadiem
Biroja-Eksperts rakstīja: Step 2: Should three or more teams still remain tied in points then the better goal difference in the direct games amongst the tied teams will be decisive.
Tu doma ka tas sovjetu dzerajs saprot angliski?

  +8 [+] [-]

, 2021-05-26 18:42, pirms 4 gadiem
Da ko jus tur vispar komentejat kaut ko, Latvijai vel ir 4 speles, kuras var panemt 12 punktus. Teoretiski, var gan panjemt 12 gan pazaudet visiem.

Kaut kadi shitie stulbie rekinataji ar savu luzeru mentalitati jau visu sadalijusi. Nekas vispar nav jarekina, ir jacinas par uzvaru katraa spele, un ja netiks viss bus kartibaa. Galvenais ir cinities par uzvaru katraa spele nevis kaut ko rekinat. Ja nebus lemts, nav lemts, otri tad vienkarsi stipraki bija.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-26 18:42, pirms 4 gadiem
Piekrītu ka sastāvs Latvijai būtu jakomplekte no Khl spēlētājiem, tomēr KHL ir pasaules otra spēcīgākā līga un Eiropā nav tāda līmeņu līga, kā arī AHL atpaliek.
Bet viens mīnus maz jau mums to KHL vīru..

     [+] [-]

, 2021-05-26 18:43, pirms 4 gadiem
Nu ko, gaidu grūtu un smagu kanādas nabagu uzvaru pār norvēģiem, itāļi vislabākajā formā un sastāvā pat šos varētu uzveikt

  +2 [+] [-]

, 2021-05-26 18:44, pirms 4 gadiem
Un kazahstana, kas taa par kazahstanu?? cik tur 3 speletaji varbut no pasas kazahstanas? mauku bordelis nekas vairak pepsigalvas sapirkti un tagad vel liek roku uz sirds himnas laikaa kaut vinam pajebat taa valsts

  +3 [+] [-]

, 2021-05-26 18:44, pirms 4 gadiem
Kūnakls??? Kīnhakls! žurnaļugas...

     [+] [-]

, 2021-05-26 18:45, pirms 4 gadiem
Sivēns123 rakstīja: 1/4 finālā iekļūs Somija, Vācija, ASV un Kazakstāna.
Man ar tāds čujs, kaut gan mums ir spēlēs tieši ar š';im komandām, ja uzvarēsim kaut vienu no šīm komandām ar nosacījumu ka paņemam Norvēģiju tad dzīve izskatītos labāka, bet uz šo brīdi, tabula un spēļu kalendārs neizskatās mums patīkams

  +3 [+] [-]

, 2021-05-26 18:45, pirms 4 gadiem
Kazahstānai 12. vieta ir labākais rezultāts PČ līdz šim.

     [+] [-]

, 2021-05-26 18:45, pirms 4 gadiem
Man nebūtu žēl ka hokeja dievs izspēlētu joku ar Kazaku izlasi un viņi visi vienkārši norautu Covid, jo nav nopietni ka naturalizē visādus ākstus un domā ka ir baigi čempiņi

  +2 [+] [-]

, 2021-05-26 18:47, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šī kazahu uzvara už ļoti sarežģīs LV izlases izredzes uz 1/4 finālu.
Nu, bet visi tirsēji par naturalizētajiem kazahiem tagad pa krūmiem.
Kas tad ir? Kazahiem naturalizētie vai tad šovakar nespēlēja?

  +4 [+] [-]

, 2021-05-26 18:48, pirms 4 gadiem
Cerams ka Fazels turēs savu doto vārdu un nebūs vairs IIHF prezidents nākamajā gadā, atnāks cilvēks ar mugurkaulu un sakārtos visu hokeja sistēmu, sāksim ar naturalizēšanu, ka izlasei piemēram drīkst palidzēt 2-3 naturalizēti spēlētāji, ar nosacijumu ka tas cilvēks tajā valstī dzīvo jau no bērna kājas, nevis 2 gadus uzspēlē Astanā un dodas uz izlasi

  +2 [+] [-]

, 2021-05-26 18:49, pirms 4 gadiem
Viss izšķirsies pēdējā kārtā būtu jauki paņemt no ASV kādu punktu un Somi arī neizskatās neko vareni, viss pāšu rokās būs vēl pārsteigumi!

  +1 [+] [-]

, 2021-05-26 18:49, pirms 4 gadiem
Kazahu uzvara šodien ir labs izskaidrojums vakardienas atslidošanai pret ASV Es galīgi nebrīnišos ja Kazahi vel paņems Kanādiešus + vel viņiem ar Itāliju un Norvēģiju jaspēlē un nešaubos ka kazahi kā minimums tur 3 pts paņems bet ticamāk 6 jo Norvēģi galīgi nepārliecina, bet nu ej sazin

  +4 [+] [-]

, 2021-05-26 18:49, pirms 4 gadiem
kalns30 rakstīja: Kūnakls??? Kīnhakls! žurnaļugas...
Viņiem visiem ir zviedru brilles. Caur tām redz tikai "RG==RJ". Pārējais poh.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-26 18:50, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šī kazahu uzvara už ļoti sarežģīs LV izlases izredzes uz 1/4 finālu.
Nu, bet visi tirsēji par naturalizētajiem kazahiem tagad pa krūmiem.
Man kaut kā ar liekas, ka ar LV ir cauri. Zaudēsim gan ASV, gan Vācijai un čiks. ASV, Kazahi, Vācieši un Somi būs 1/4 no mūsu grupas.

  -4 [+] [-]

, 2021-05-26 18:52, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: Kas tad ir? Kazahiem naturalizētie vai tad šovakar nespēlēja?
Spēlēja.
Manam komentāram bija cits zemteksts.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-26 18:53, pirms 4 gadiem
Biroja-Eksperts rakstīja: Nekas nesarežģijās, viss pašu rokās tāpat.
Visticamāk Vācija zaudēs arī Somijai, ASV pirms spēles ar LV paliks 9 PTS
Latvijai jauzvar Norvēģija un mums ir 10 pts, protams gribētu kādu punktu no ASV, FIN, bet diezvai

Pēdēja spēlē Latvija ar Vāciju sadalīs 4 vietu grupā.
3. vieta būs kazahi
1/2 ASV-Somija
Loģiski, jo Kanādai ir 4as spēles, kuru laikā var savākt 12p!

  -1 [+] [-]

, 2021-05-26 18:53, pirms 4 gadiem
Biroja-Eksperts rakstīja: Nav, arī iihf mājaslapā šobrīd paliek šādi.
Jo mēs neesam aizvadijuši savstarpējo spēli ar Somiju.
o, jau uzcepu jaunu profilu klauns

  -2 [+] [-]

, 2021-05-26 18:54, pirms 4 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Man kaut kā ar liekas, ka ar LV ir cauri. Zaudēsim gan ASV, gan Vācijai un čiks. ASV, Kazahi, Vācieši un Somi būs 1/4 no mūsu grupas.
šitas ir vistuvāk taisnībai, bet vēl jau spēles tomēr priekšā - mazums šogad pārsteigumu bijuši

     [+] [-]

, 2021-05-26 18:55, pirms 4 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Man kaut kā ar liekas, ka ar LV ir cauri. Zaudēsim gan ASV, gan Vācijai un čiks. ASV, Kazahi, Vācieši un Somi būs 1/4 no mūsu grupas.
Par cik šis PČ ir ļoti neprognozējams, tad LV izlasi nesteigšos norakstīt, bet tas ir fakts, ka zaudējums kazahiem mūsējiem ļoti sarežģīs dzīvi.

     [+] [-]

, 2021-05-26 18:59, pirms 4 gadiem
Neviens nav teicis, ka Latvija uzvarēs Norvēģiju, viss atkarīgs no pašiem čaļiem, vēlu veiksmi

  +6 [+] [-]

, 2021-05-26 18:59, pirms 4 gadiem
Neredzu kazahu progresu, kur tur komandā kāds kazahs? Ā redzēju masieri, bija točna.. Tad nākotnē Emirāti naturalizēs kādus 20 kanādiešu un dos bietē visiem.. Vajadzēja kā basketbolā 1 naturalizēto un viss, citādi paliek smieklīgi no tādām izlasēm, kur nav pamatiedzīvotāju..

  -1 [+] [-]

, 2021-05-26 19:00, pirms 4 gadiem
nu ko - friči ''kazahus'' neatkabināja .. nāksies mums tomēr minimums 6 punktus atlikušajās spēlēs ņemt

  +1 [+] [-]

, 2021-05-26 19:00, pirms 4 gadiem
Raksta autor izlabo tabulu, kazahi ir ceturie grupā.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-26 19:02, pirms 4 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Man kaut kā ar liekas, ka ar LV ir cauri. Zaudēsim gan ASV, gan Vācijai un čiks. ASV, Kazahi, Vācieši un Somi būs 1/4 no mūsu grupas.
Viss ir vienkārši. Kopā vajag 12 punktus, lai būtu četriniekā. Tātad vēl vajag 5. Viss.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-26 19:02, pirms 4 gadiem
Kazahi tikpat mierīgi var norauties no norvēģiem un Kanāda diezin vai gribēs zaudēt saviem izbrāķētajiem brāļiem. Sēdīsies kazahi, nu nevar viņi šitā kapāt visu laiku, šodien jau vairs nevarēja paskriet tik ļoti kā pret mums, tas pats ar vāciešiem, nav tās jaudas, kas bija pret kļavu lapām. Mums viss pašu rokās un galvās!

  -1 [+] [-]

, 2021-05-26 19:02, pirms 4 gadiem
Domāju, ka kazahi paklupa kādā spēlē pret norvēģiem vai itāļiem. Neticu, ka viņi tā perfekti izies visu grupas turnīru. Vēl ļoti daudz variantu var būt.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-26 19:03, pirms 4 gadiem
Nu ko lai saka.. būs ļoti jautri.. ja pieņemam,ka ASV un Somija uzvar visas spēles,kuras būtu jauzvar,tad šie stabili aizies uz 1-2 vietu grupā, tad uz 3-4 vietu paliks - Kazahi, latvija,Vācija un Kanāda, jo tie uzvarot visas atlikušās 4 spēlēs,vienalga var iegūt 12 pts,un pie veiksmes,pat 3 grupā palikt...

  -2 [+] [-]

, 2021-05-26 19:03, pirms 4 gadiem
Ups!
Jau biju aizmirsis, ka KSENUKAI prognozēs biju noprognozējis tieši šādu rezultātu šai spēlei.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-26 19:05, pirms 4 gadiem
hypocrisy rakstīja: Viss ir vienkārši. Kopā vajag 12 punktus, lai būtu četriniekā. Tātad vēl vajag 5. Viss.
Padalies ar savu murgojumu arī ar 13 var nekur netikt :p

  +3 [+] [-]

, 2021-05-26 19:05, pirms 4 gadiem
es gan ticu stepes dēliem! un iespējams, ka uz finālspēli ar Slovākiju kazahus atbalstīt Rīgā ieradīsies Borats ar meitu, tas tik būtu notikums!

     [+] [-]

, 2021-05-26 19:05, pirms 4 gadiem
jeepis59 rakstīja: Neredzu kazahu progresu, kur tur komandā kāds kazahs? Ā redzēju masieri, bija točna.. Tad nākotnē Emirāti naturalizēs kādus 20 kanādiešu un dos bietē visiem.. Vajadzēja kā basketbolā 1 naturalizēto un viss, citādi paliek smieklīgi no tādām izlasēm, kur nav pamatiedzīvotāju..
Un?
Vai tāpēc šai čempionāta kazahu himna sliktāk skan, un viņu karogs sliktāk izskatās? Galvenais, ka kazahi paši par savu izlasi ir lepni, bet pārējais viss ir pupu mizas.

  -2 [+] [-]

, 2021-05-26 19:10, pirms 4 gadiem
viedoklis rakstīja: Padalies ar savu murgojumu arī ar 13 var nekur netikt :p
Vienkārši nevar būt vairāk par 4 komandām, kuras var uzvarēt vairāk kā 4 spēles.

  +4 [+] [-]

, 2021-05-26 19:10, pirms 4 gadiem
Un vispār beidziet vienreiz te lieki diirst..
Latvijas izlase vēl neko nav zaudējusi, vēl jāspēlē 4 spēles. Ja nespēsim paņemt nepieciešamos punktus tad nav ko kunkstēt, paši vainīgi, tāda tad ir tā varēšana.
Kazahi malači, izčakarēja mūs, izčakarēja somus un arī fričus. Kāpēc gan mēs nevarētu aizķerties aiz šīm komandām? Ja nevar un nespējam tad piedodat 1/4 nav ko darīt.
Nav jāskaita citu komandu punkti tabulā, savi punkti ir jāizcīna.

  +3 [+] [-]

, 2021-05-26 19:10, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un?
Vai tāpēc šai čempionāta kazahu himna sliktāk skan, un viņu karogs sliktāk izskatās? Galvenais, ka kazahi paši par savu izlasi ir lepni, bet pārējais viss ir pupu mizas.
Tāds naivums Jūsu vecumā, Ivar Dietz noteikti ir Kazahstānas patriots, tāpat kā pārējie kanādieši, zviedrs un tas bariņš ar krieviem lepnums pa visām vīlēm spiežas ārā... par tautu gan neko nezinu, tie varbūt arī lepojas, bet īsti nezinu par ko. Lafrenier varētu izdomāt spēlēt LV izlasē, bet es nezinu, cik daudz lepnuma man kā latvietim tas dotu, bet varbūt tas tikai man tā

  -1 [+] [-]

, 2021-05-26 19:10, pirms 4 gadiem
killo2000 rakstīja: Domāju, ka kazahi paklupa kādā spēlē pret norvēģiem vai itāļiem. Neticu, ka viņi tā perfekti izies visu grupas turnīru. Vēl ļoti daudz variantu var būt.
Pret itāļiem paklups?
Atļaušos to apšaubīt.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-26 19:11, pirms 4 gadiem
hypocrisy rakstīja: Vienkārši nevar būt vairāk par 4 komandām, kuras var uzvarēt vairāk kā 4 spēles.
Tikai aizmirsi par tādu lietu kā zaudējums papildlaikā, vienu gadu ja nemaldos vajadzēja 13 vai 14 pts lai tiktu 4 vietā

  -1 [+] [-]

, 2021-05-26 19:13, pirms 4 gadiem
Redz neviens negribēja derēt par vārtsargu
Kamēr KHL blisināsies, tikmēr ZA savāks

  +1 [+] [-]

, 2021-05-26 19:13, pirms 4 gadiem
Pēc pirmās kazahu uzvaras krūmos nozuda- vecmāte Abrags
pēc otrās kazahu uzvaras krūmos nozuda- zilīši banss un zaipis
pēc trešās kazahu uzavaras krūmos nozuda vecais penzis Coffijs
un Gaiss kļuva svaigāks HA HA

  -2 [+] [-]

, 2021-05-26 19:15, pirms 4 gadiem
Brugjeetaajs rakstīja: Tāds naivums Jūsu vecumā, Ivar Dietz noteikti ir Kazahstānas patriots, tāpat kā pārējie kanādieši, zviedrs un tas bariņš ar krieviem lepnums pa visām vīlēm spiežas ārā... par tautu gan neko nezinu, tie varbūt arī lepojas, bet īsti nezinu par ko. Lafrenier varētu izdomāt spēlēt LV izlasē, bet es nezinu, cik daudz lepnuma man kā latvietim tas dotu, bet varbūt tas tikai man tā
Par cik vairumam pasaules iedzīvotāju ir normāla, nevis pseido izpratne par patriotismu, kuram ar sporta būšanām ir tik daudz, ka tas viss ir līdzjutēju izzīsts no pirksta, un tāpēc to visu uztver normāli.
Kā tev šķiet, vai franči kaunas par savu Ārzemju leģionu, kurš pamatā sastāv no ārzemniekiem?

  -1 [+] [-]

, 2021-05-26 19:17, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pret itāļiem paklups?
Atļaušos to apšaubīt.
Lai pakluptu pret itāļiem būtu jāpārskrien melnam kaķim pār ceļu, ģērbtuvē jāsaplīst visiem spoguļiem un spēcīgām magnetīskajām vētrām, kā arī jāspīd aiz loga zilam mēnesim, bet norvēģiem gan varētu kaut kas par to visu sakāms

  -1 [+] [-]

, 2021-05-26 19:18, pirms 4 gadiem
Brugjeetaajs rakstīja: Lai pakluptu pret itāļiem būtu jāpārskrien melnam kaķim pār ceļu, ģērbtuvē jāsaplīst visiem spoguļiem un spēcīgām magnetīskajām vētrām, kā arī jāspīd aiz loga zilam mēnesim, bet norvēģiem gan varētu kaut kas par to visu sakāms
Tieši tā!
Jā, pret norvēģiem kazahiem nebūs viegli.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-26 19:23, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par cik vairumam pasaules iedzīvotāju ir normāla, nevis pseido izpratne par patriotismu, kuram ar sporta būšanām ir tik daudz, ka tas viss ir līdzjutēju izzīsts no pirksta, un tāpēc to visu uztver normāli.
Kā tev šķiet, vai franči kaunas par savu Ārzemju leģionu, kurš pamatā sastāv no ārzemniekiem?
Nejauc pim ar pirk! Es nevienā brīdi neteicu, ka ir kauns, starp citu. Tie panākumi, kurus izcīna valsts izlase, kurā spēlē ntie leģi nekad nebūs vienā līmenī ar šīs valsts pašas izaudzētiem spēlētājiem. Lūgums nesākt *irst par to, ka Ķēniņš vai Balcers junioros nespēlēja LV. Jā, bet pirmie soļi hokejā bija te. Sēdies, divi

  -1 [+] [-]

, 2021-05-26 19:25, pirms 4 gadiem
Brugjeetaajs rakstīja: Nejauc pim ar pirk! Es nevienā brīdi neteicu, ka ir kauns, starp citu. Tie panākumi, kurus izcīna valsts izlase, kurā spēlē ntie leģi nekad nebūs vienā līmenī ar šīs valsts pašas izaudzētiem spēlētājiem. Lūgums nesākt *irst par to, ka Ķēniņš vai Balcers junioros nespēlēja LV. Jā, bet pirmie soļi hokejā bija te. Sēdies, divi
"Valsts izaudzē" spēlētājus

     [+] [-]

, 2021-05-26 19:26, pirms 4 gadiem
Pēkšņi vesels bars troļļu saradušies,bet ja par šo maču,tad jāatzīst,ka Kazhstāna tiešām sper visai platu soli 1/4 fināla virzienā.Viņiem jāpārkāpj tagad tikai "astei"(ITA un NOR),lai savāktu 13 punktus,kas būtībā garantē vietu pirmajā četrniekā.Tiesa,šaubos vai tas būs viegli izdarāms pret norvēģiem(tāpat kā mūsējiem),tā kā visa cīņa vēl priekšā.Vienkārši kazahiem tas ceļš kļūst it kā vieglāks.Šovakar jāpaskatās,ko vispārībā spēj šī Kanādas komanda.

     [+] [-]

, 2021-05-26 19:30, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: "Valsts izaudzē" spēlētājus
Tev laikam nav ko īsti pateikt, ka tik dikti gribi piesieties, bet labošos - valsts bērnu hokeja sistēmas izaudzinātiem spēlētājiem

     [+] [-]

, 2021-05-26 19:30, pirms 4 gadiem
Brugjeetaajs rakstīja: Nejauc pim ar pirk! Es nevienā brīdi neteicu, ka ir kauns, starp citu. Tie panākumi, kurus izcīna valsts izlase, kurā spēlē ntie leģi nekad nebūs vienā līmenī ar šīs valsts pašas izaudzētiem spēlētājiem. Lūgums nesākt *irst par to, ka Ķēniņš vai Balcers junioros nespēlēja LV. Jā, bet pirmie soļi hokejā bija te. Sēdies, divi
Es saprotu, ka tādām mazām tautām kā mēs tas ir ļoti svarīgi, jo nacionālais jautājums vienmēr būs dziļi sirdī. Pat neskatoties, ka arī mēs esam daudz nacionāla valsts. Tomēr lielās nācijas tādiem jautājumiem maz pievērš uzmanību, kas spēlē zem viņu valsts karoga, jo karogs no tā neizskatās sliktāk.
Un spēlēt valsts izlasē ir gods, un ja to uztic valsts, kura nav dzimtā valsts, tad tas ir gods dubultā.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-26 19:30, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ups!
Jau biju aizmirsis, ka KSENUKAI prognozēs biju noprognozējis tieši šādu rezultātu šai spēlei.
Es arī,tikai vāciešu labā

     [+] [-]

, 2021-05-26 19:30, pirms 4 gadiem
Pēc šīs kazahu uzvaras mēs varam braukt mājās...

  +1 [+] [-]

, 2021-05-26 19:30, pirms 4 gadiem
Nav ko panikot. Latvijai vēl četras spēles. Norvēģija ir jāuzvar. Ar vāciešiem arī varam spēlēt. Vāciešī arī nav tik perfekti, kā izskatījās pēc pirmajām divām spēlēm ar potenciāli ne spēcīgākajiem sācenšiem. Ja kazahi varēja viņus uzveikt, tad kāpēc mēs to nevarētu izdarīt? Ar amerikāņiem un somiem arī jāpacīnās. Arī kanādiešus vel nevar norakstīt. Komanda var vēl atvērties un savākt 12 punktus, bet tas var izrādīties nepietiekami. Latvijas reālais mērķis ir 13 punkti. Vislabākais grafiks ir amerikāņiem - Latvija, Vācija, Norveģija, Itālija. Kazahiem arī labs grafiks, tomēr nav pārliecības, ka komanda nepaklūp pret kādu no "autsaideriem", tai skaita pret Kanādu. Šaubos, ka viņiem būs vairāk par 13 punktiem. Līdz ar to, ja Latvija aizķer vienu neizšķirtu pamatlaikā pret ASV vai Somiju, visticamāk, būsim priekšā kazahiem. Somiem jāspelē pret itāļiem, vāciešiem, latviešiem un kanādiešiem. Ticams, ka būsim beigās aiz viņiem. Vācijai visgrūtākā situācija - Somija, ASV un Latvija. Pec manām domām četrinieks būs šāds. ASV, Somija, Latvija, Kazahstāna. Kanādieši paliks piektie, vācieši - sestie (varbūt kanādieši būs zemāk, ja nāks apziņa, ka nekas nespīd, tad tā komanda var pavisam nolaisties).

     [+] [-]

, 2021-05-26 19:32, pirms 4 gadiem
Vispār šajā situācijā ir jātēmē uz visu banku, ne jābūt pieticīgiem
Kāds vēl cīņa par 1/4, ja ir Hārtlijs, ne tuvu nav labākie sastāvi, labi vārtsargi un spēlē mājās!
Kas tā par mentalitāti vispār

  +1 [+] [-]

, 2021-05-26 19:33, pirms 4 gadiem
Bludnij sin Masķera TAEKWONDO rakstīja: Pēc šīs kazahu uzvaras mēs varam braukt mājās...
kas tev tas par lūzeru gēnu? vēl 4 spēles.. šitie mūžīgie čīkstētāji

     [+] [-]

, 2021-05-26 19:34, pirms 4 gadiem
Bludnij sin Masķera TAEKWONDO rakstīja: Pēc šīs kazahu uzvaras mēs varam braukt mājās...
????????????????????

     [+] [-]

, 2021-05-26 19:34, pirms 4 gadiem
Biroja-Eksperts rakstīja: ????????????????????

  +2 [+] [-]

, 2021-05-26 19:35, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par cik vairumam pasaules iedzīvotāju ir normāla, nevis pseido izpratne par patriotismu, kuram ar sporta būšanām ir tik daudz, ka tas viss ir līdzjutēju izzīsts no pirksta, un tāpēc to visu uztver normāli.
Kā tev šķiet, vai franči kaunas par savu Ārzemju leģionu, kurš pamatā sastāv no ārzemniekiem?
Franču leģions un valsts izlase ir divas dažādas lietas. Franču leģions no savas dzimšanas ir otrā iespēja, jauns darbs blablabla ārzemniekiem - tieši tāpēc to sauc par leģionu. Savukārt, valsts izlase - nu to tā kā būtu jāpārstāv attiecīgās valsts pārstāvjiem. Es saprotu naturalizēt tādu, kas ir lielāko mūža daļu pavadījis vai iepriecējies jaunajā valstī, bet vairants gadu nospēlē - še ņem pase - nu tad valsts izlase vienkārši ir klubs. Un tas grauj visu sportiskuma principu - ja nevari izaudzināt savu izlasi - nopērc.

     [+] [-]

, 2021-05-26 19:35, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Pēkšņi vesels bars troļļu saradušies,bet ja par šo maču,tad jāatzīst,ka Kazhstāna tiešām sper visai platu soli 1/4 fināla virzienā.Viņiem jāpārkāpj tagad tikai "astei"(ITA un NOR),lai savāktu 13 punktus,kas būtībā garantē vietu pirmajā četrniekā.Tiesa,šaubos vai tas būs viegli izdarāms pret norvēģiem(tāpat kā mūsējiem),tā kā visa cīņa vēl priekšā.Vienkārši kazahiem tas ceļš kļūst it kā vieglāks.Šovakar jāpaskatās,ko vispārībā spēj šī Kanādas komanda.
Norveģiai ir jāspēlē ar Kanādu, ASV, Latviju un tikai pēdējā spēle būs ar Kazakstānu. Norvēgi visticamāk pirms spēles ar Kazakstānu jau būs nodrošinājuši iepriekspēdējo vietu un neko viņiem vairāk nevajadzēs. Kazakstānu būtībā var apsveikt ar iekļūšanu 4 finālā.

     [+] [-]

, 2021-05-26 19:36, pirms 4 gadiem
Bet tā grupa ir diezgan neprognozējama. Visādi negaidīti paverieni var notikt.

     [+] [-]

, 2021-05-26 19:36, pirms 4 gadiem
hypocrisy rakstīja: Vienkārši nevar būt vairāk par 4 komandām, kuras var uzvarēt vairāk kā 4 spēles.
jo? Gribētos dzirdēt detalizētāk! Jo tā NAV!!!
Kanāda uzvar atlikušās, iegūst 4as uzvaras. Somi, kazahi, ASV arī savāks 4as... un mēs vai vācieši ar!? Tātad, sanāk 5as komandas!? Ne tā??? +nerunāsim par to, ka var punktiņi tikt dalīti!!! +kāds mazais arī lielajam var iekost...

     [+] [-]

, 2021-05-26 19:36, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es saprotu, ka tādām mazām tautām kā mēs tas ir ļoti svarīgi, jo nacionālais jautājums vienmēr būs dziļi sirdī. Pat neskatoties, ka arī mēs esam daudz nacionāla valsts. Tomēr lielās nācijas tādiem jautājumiem maz pievērš uzmanību, kas spēlē zem viņu valsts karoga, jo karogs no tā neizskatās sliktāk.
Un spēlēt valsts izlasē ir gods, un ja to uztic valsts, kura nav dzimtā valsts, tad tas ir gods dubultā.
Bet tur neuztic to godu, viņi pieprasa spēlēt un par to maksā lielu peso, jo pašiem nav, kas spēlē izlasē. Kur tad palika lielais Kazahstānas patriots Dallmens. Es domu Tavu sapratu, bet, piedod, viņa ir pilnīgās auzās. Par mazo valstu nacionālismu gan cepums

     [+] [-]

, 2021-05-26 19:38, pirms 4 gadiem
Katrā gadījumā ir skaidrs, ka Kanādai ar 12 punktiem var nepietikt, jo ir teorētiski visai ticama iespēja, ka tas dos tikai 5. vietu grupā.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-26 19:40, pirms 4 gadiem
Skatos spēļu grafiku, nu šis ir ļoti slikti Latvijas izlasei. kazahstānai ir jāspēlē vēl ar Itāliju un Norvēģiju, kur domāju, ka 99% paņems uzvaras. Ne tikai tas, bet zinot kā Latvija spēlē izšķirošās spēles, tad diez ko lielu optimismu uz 1/4 finālu neievieš. Jācer, ka šoreiz būs savādāk.

     [+] [-]

, 2021-05-26 19:42, pirms 4 gadiem
hypocrisy rakstīja: Vienkārši nevar būt vairāk par 4 komandām, kuras var uzvarēt vairāk kā 4 spēles.
vismaz 6as komandas var uzvarēt 4ās spēlēs!!!

  -1 [+] [-]

, 2021-05-26 19:42, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Franču leģions un valsts izlase ir divas dažādas lietas. Franču leģions no savas dzimšanas ir otrā iespēja, jauns darbs blablabla ārzemniekiem - tieši tāpēc to sauc par leģionu. Savukārt, valsts izlase - nu to tā kā būtu jāpārstāv attiecīgās valsts pārstāvjiem. Es saprotu naturalizēt tādu, kas ir lielāko mūža daļu pavadījis vai iepriecējies jaunajā valstī, bet vairants gadu nospēlē - še ņem pase - nu tad valsts izlase vienkārši ir klubs. Un tas grauj visu sportiskuma principu - ja nevari izaudzināt savu izlasi - nopērc.
To visu var nosaukt katrs kā vien vēlas, bet tā tas notiek pat valstīs ar milzīgiem cilvēku resursiem un labām sporta tradīcijām, kurās pēc būtības nevajadzētu naturalizēt spēlētājus.
Vēlreiz atkārtošos-no tā valsts himna sliktāk neskan un karogs blāvāks nekļūst. Viss ir tikai cilvēku galvās, un ar cik lieliem mazvērtības kompleksiem tie slimo.

  -2 [+] [-]

, 2021-05-26 19:44, pirms 4 gadiem
Redzēs ko itāļi tālāk rādīs. Ļoti liela iespēja ,ka var nostumt Latviju vēl zemāk.

     [+] [-]

, 2021-05-26 19:49, pirms 4 gadiem
Ghostgg rakstīja: Skatos spēļu grafiku, nu šis ir ļoti slikti Latvijas izlasei. kazahstānai ir jāspēlē vēl ar Itāliju un Norvēģiju, kur domāju, ka 99% paņems uzvaras. Ne tikai tas, bet zinot kā Latvija spēlē izšķirošās spēles, tad diez ko lielu optimismu uz 1/4 finālu neievieš. Jācer, ka šoreiz būs savādāk.
Vissliktākais grafiks ir Vācijai - ASV, Somija un Latvija. Ja nu vācieši pieviec kādu no pirmajām divām komandām, tad atkal ir savādāka situācija. Bet tāda gadījuma arī mēs varam tās pieveikt. Nav ko zīlēt. Ja uzvaram norvēģus, būsim vienu punktu priekšā vāciešiem. Tad visu izšķirs, ko komandas iespēs vai neispēs pret favorītiem un kā spelēs savā starpā pēdējo spēli. Bet šādā situācijā arī somi var paklupt. Ja somi klūp pret "saniknotajiem" kanādiešiem, pret Vāciju un Latviju (teiksim, dabū visas šajās spēlēs kādus 2 punktus), tad ar uzvaru pret itāļiem viņiem nepietiks. Lielāka iespēja gan, ka liekā biegās būs Vācija.

     [+] [-]

, 2021-05-26 19:49, pirms 4 gadiem
Brugjeetaajs rakstīja: Bet tur neuztic to godu, viņi pieprasa spēlēt un par to maksā lielu peso, jo pašiem nav, kas spēlē izlasē. Kur tad palika lielais Kazahstānas patriots Dallmens. Es domu Tavu sapratu, bet, piedod, viņa ir pilnīgās auzās. Par mazo valstu nacionālismu gan cepums
Jā, metodes ir dažādas ar kādām piesaista naturalizācijai, bet ļoti daudzi piekrīt arī šādām metodēm. Kaut vai tāpēc, ka savas dzimtās valsts izlasēm viņi nav vajadzīgi. Un uzspēlēt Pasaules čempionātā, vel jo vairāk Olimpiskās spēlēs, ir katra sportista sapnis.
Ja nekļūdos, tad Dallmans jau pirms diviem gadiem slidas kāris vadzī. Viņš gana daudz, un neslikti, nospēlēja zem KZ karoga. Takā viņam ko īsti nav pārmest.

     [+] [-]

, 2021-05-26 19:50, pirms 4 gadiem
viedoklis rakstīja: jo? Gribētos dzirdēt detalizētāk! Jo tā NAV!!!
Kanāda uzvar atlikušās, iegūst 4as uzvaras. Somi, kazahi, ASV arī savāks 4as... un mēs vai vācieši ar!? Tātad, sanāk 5as komandas!? Ne tā??? +nerunāsim par to, ka var punktiņi tikt dalīti!!! +kāds mazais arī lielajam var iekost...
labi, labi, teorētiski var būt tā, ka 4 komandām ir 10 pt un otrām 4 - 11pt. Bet tā nekad nebūs.

     [+] [-]

, 2021-05-26 19:51, pirms 4 gadiem
Ghostgg rakstīja: Skatos spēļu grafiku, nu šis ir ļoti slikti Latvijas izlasei. kazahstānai ir jāspēlē vēl ar Itāliju un Norvēģiju, kur domāju, ka 99% paņems uzvaras. Ne tikai tas, bet zinot kā Latvija spēlē izšķirošās spēles, tad diez ko lielu optimismu uz 1/4 finālu neievieš. Jācer, ka šoreiz būs savādāk.
99% domāja, ka Kanādai pēc trim kārtām būs 9punkti!!! Dzīvo KATRU dienu!!!

     [+] [-]

, 2021-05-26 19:53, pirms 4 gadiem
hypocrisy rakstīja: labi, labi, teorētiski var būt tā, ka 4 komandām ir 10 pt un otrām 4 - 11pt. Bet tā nekad nebūs.
pat, ja samet šobrīd teorētisko faforītu uzvaras, pieņemot ka Kanāda uzvar visas 4as spēles. Kā minimums ir 12p vajadzīgi, lai tiktu 1/4 finālā!
Nu ja, mūsu grupā vēl pirms 4ām dienām pastarīšu lomā bija itāli un kazahi, vai ne?

     [+] [-]

, 2021-05-26 19:55, pirms 4 gadiem
Es teiktu liela varbūtība , ka divas TOP 6 izlases netiks ceturdaļfinālā no šīs grupas
Mūsējiem kādus 5 punktus vajadzētu vēl salasīt un gan jau PO tiks

     [+] [-]

, 2021-05-26 19:57, pirms 4 gadiem
viedoklis rakstīja: pat, ja samet šobrīd teorētisko faforītu uzvaras, pieņemot ka Kanāda uzvar visas 4as spēles. Kā minimums ir 12p vajadzīgi, lai tiktu 1/4 finālā!
Nu ja, mūsu grupā vēl pirms 4ām dienām pastarīšu lomā bija itāli un kazahi, vai ne?
Vienīgie pastarīši ir un paliek itāļi. Un par minimums 12 punktiem jau arī bija runa.

     [+] [-]

, 2021-05-26 20:00, pirms 4 gadiem
Kazahi labus punktus sagrābusi pret favorītiem, bet domāju čaļi neizturēs spoedienu un pagrūdīs Itāļiem un Norvēğiem un gan jau Kanādai ar

  -1 [+] [-]

, 2021-05-26 20:06, pirms 4 gadiem
Nu es te pa kazahu spēku baigi nehaipotu. Viņiem tās spēles ir bijušas diezgan neloģisks. Pret somiem vārtsargs nostāv 98% pie 51metiena!!! Šodien vāciešiem paši ar 15metieniem 3golus ielika...20% realizācija... Es teiktu viņiem līdz šim vairāk ir visi apstākļi sakrituši...

     [+] [-]

, 2021-05-26 20:07, pirms 4 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu es te pa kazahu spēku baigi nehaipotu. Viņiem tās spēles ir bijušas diezgan neloģisks. Pret somiem vārtsargs nostāv 98% pie 51metiena!!! Šodien vāciešiem paši ar 15metieniem 3golus ielika...20% realizācija... Es teiktu viņiem līdz šim vairāk ir visi apstākļi sakrituši...
Kad būs jāspēlē kā pirmajam numuram pret Itāļiem un Norvēğiem pagrūdīs

  -3 [+] [-]

, 2021-05-26 20:10, pirms 4 gadiem
Bez fanu atbalsta pie tukśãm tribîném Latvijas hokejistiem grûti, Pavłuta un Kariña rîcîba jãvérté kã kaitniecîba. Cerams, ka véléśanãs śie kungi nesañems atbalstu!

     [+] [-]

, 2021-05-26 20:13, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, metodes ir dažādas ar kādām piesaista naturalizācijai, bet ļoti daudzi piekrīt arī šādām metodēm. Kaut vai tāpēc, ka savas dzimtās valsts izlasēm viņi nav vajadzīgi. Un uzspēlēt Pasaules čempionātā, vel jo vairāk Olimpiskās spēlēs, ir katra sportista sapnis.
Ja nekļūdos, tad Dallmans jau pirms diviem gadiem slidas kāris vadzī. Viņš gana daudz, un neslikti, nospēlēja zem KZ karoga. Takā viņam ko īsti nav pārmest.
Nav jau runa par to. Runa vairāk par to, ko tad teorētiski pasaules čempionātā noskaidro - spēcīgāko hokeja nāciju vai ne? Nu ja tev izlasē spēlē zviedri, kanādieši utt. "savām valstīm" nevajadzīgi spēlētāji, tad kāda jēga?

  -2 [+] [-]

, 2021-05-26 20:14, pirms 4 gadiem
Kazahstanai palikuśi relatîvi vãjãkie pretnieki un reãli ir iegût vél vismaz 6 punktus,
Latvijas situãcija sarežģijãs. Kariñ, Pavłut mûsu ćałiem vajag fanu atbalstu tribînés!

     [+] [-]

, 2021-05-26 20:21, pirms 4 gadiem
Karoče nav ko tirst... rīt jādabū punkti pret ASV un atkal viss mainīsies PS Es to nopietni

     [+] [-]

, 2021-05-26 20:22, pirms 4 gadiem
killo2000 rakstīja: Nav jau runa par to. Runa vairāk par to, ko tad teorētiski pasaules čempionātā noskaidro - spēcīgāko hokeja nāciju vai ne? Nu ja tev izlasē spēlē zviedri, kanādieši utt. "savām valstīm" nevajadzīgi spēlētāji, tad kāda jēga?
Romantiķis... Spēcīgākās nācijas ir Ziemeļamerika...Eiropu un krievus neskaitu, kaut nenoliedzu viņu spēku... bet, kad ZA tāds PČ ir interesējis...

  +2 [+] [-]

, 2021-05-26 20:25, pirms 4 gadiem
killo2000 rakstīja: Nav jau runa par to. Runa vairāk par to, ko tad teorētiski pasaules čempionātā noskaidro - spēcīgāko hokeja nāciju vai ne? Nu ja tev izlasē spēlē zviedri, kanādieši utt. "savām valstīm" nevajadzīgi spēlētāji, tad kāda jēga?
Nu, beidz!
IIHF Pasaules čempionāts pašos pamatos ir izsmiekls par tēmu-Pasaules čempionāts. Kamēr tajā nepiedalās visi labākie, kuriem to neliedz veselība, spēlētāji, tikmēr nav jēgas iespringt uz jēdzienu-stiprāko pasaules hokeja nāciju rangs.

     [+] [-]

, 2021-05-26 20:31, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, beidz!
IIHF Pasaules čempionāts pašos pamatos ir izsmiekls par tēmu-Pasaules čempionāts. Kamēr tajā nepiedalās visi labākie, kuriem to neliedz veselība, spēlētāji, tikmēr nav jēgas iespringt uz jēdzienu-stiprāko pasaules hokeja nāciju rangs.
Piekrītu. Vienīgi Olimpiskās spēles ir kaut kāds rādītājs.

     [+] [-]

, 2021-05-26 20:32, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, beidz!
IIHF Pasaules čempionāts pašos pamatos ir izsmiekls par tēmu-Pasaules čempionāts. Kamēr tajā nepiedalās visi labākie, kuriem to neliedz veselība, spēlētāji, tikmēr nav jēgas iespringt uz jēdzienu-stiprāko pasaules hokeja nāciju rangs.
Čempis būtu jārīko vai nu pēc NHL sezonas, vai nu augustā kaut kur
Tas tak nav nopetni , Kanādai kapā tagad 6 sestais sastāvs , Zviedriem , ASV 5 sastāvs un pat Krievijai un Somiem ir kāds trešais sastāvs , ja labi

     [+] [-]

, 2021-05-26 20:33, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Piekrītu. Vienīgi Olimpiskās spēles ir kaut kāds rādītājs.
OS Hokejs nepatīk NHL

     [+] [-]

, 2021-05-26 20:34, pirms 4 gadiem
luck7 rakstīja: OS Hokejs nepatīk NHL
Viss jautājums ir naudā....

     [+] [-]

, 2021-05-26 20:34, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Piekrītu. Vienīgi Olimpiskās spēles ir kaut kāds rādītājs.
Vai Pasaules (Kanādas) kauss.

     [+] [-]

, 2021-05-26 20:35, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Piekrītu. Vienīgi Olimpiskās spēles ir kaut kāds rādītājs.
jā, kā iepriekšējās???

     [+] [-]

, 2021-05-26 20:37, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: jā, kā iepriekšējās???
Izņēmums tikai pierāda likumsakarību.. Ne jau pēc vienām spēlēm spriedīsim par tiem zelta laikiem, kad allaž sitās labākie Krievijas un ZA sastāvi

     [+] [-]

, 2021-05-26 20:38, pirms 4 gadiem
luck7 rakstīja: Čempis būtu jārīko vai nu pēc NHL sezonas, vai nu augustā kaut kur
Tas tak nav nopetni , Kanādai kapā tagad 6 sestais sastāvs , Zviedriem , ASV 5 sastāvs un pat Krievijai un Somiem ir kāds trešais sastāvs , ja labi
Pirmkārt, IIHF čempionātu vajag rīkot ne katru gadu, bet vismaz katru otro gadu. Un tad varēs rīkot arī augustā, pirms Eiropas klubi sāk savus nacionālos čempionātus.

     [+] [-]

, 2021-05-26 20:40, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pirmkārt, IIHF čempionātu vajag rīkot ne katru gadu, bet vismaz katru otro gadu. Un tad varēs rīkot arī augustā, pirms Eiropas klubi sāk savus nacionālos čempionātus.
Nu, nu... un kur tad katra pavasara hokeja svētki? Es bez tiem nevarētu Tad jau tā kā futbolā, moš ik pēc četriem?

     [+] [-]

, 2021-05-26 20:50, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pirmkārt, IIHF čempionātu vajag rīkot ne katru gadu, bet vismaz katru otro gadu. Un tad varēs rīkot arī augustā, pirms Eiropas klubi sāk savus nacionālos čempionātus.
Nē, tas nav labi.. Labāk 2x gadā. Lai hokeja svētku vairāk

  +1 [+] [-]

, 2021-05-26 20:52, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, beidz!
IIHF Pasaules čempionāts pašos pamatos ir izsmiekls par tēmu-Pasaules čempionāts. Kamēr tajā nepiedalās visi labākie, kuriem to neliedz veselība, spēlētāji, tikmēr nav jēgas iespringt uz jēdzienu-stiprāko pasaules hokeja nāciju rangs.
Es nenoliedzu, ka PČ labākie nespēlē, bet tas jau nenozīmē, ka to ir jādegradē vēl vairāk ar naturalizēties spēlētājiem izlasēs. Tad kāda jēga vispār pīt tur karogus iekšā, ja valsts izlasē var paņemt jebkuru, kurš to vēlas no jebkuras valsts? Tad lai katra valsts deleģē vienu klubu un miers

     [+] [-]

, 2021-05-26 20:55, pirms 4 gadiem
mde tas nosaucas OKNO OVERTONA... krievu valoda... (nezinu ka latviesu hahah man vienalga man tapat pilsonibu ne iedot jau 3 gadus prasu )
iedomajaties kazahstana izlase angliski uzvardi bozhe moi kanadiesu hokejisti.... Gaidu kad pec 15 gadiem latviesu hokeja zvaigzne bus nevis sandis ozolins bet janis dzonsons un vins bus melns ka nakts.... bet vins budet sijatj jarko migt ka zvaigzne kad nesis olimpisko uguni 2026 ziemas olimpiada pasaules galvaspilsete maskava...

     [+] [-]

, 2021-05-26 20:56, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Nu, nu... un kur tad katra pavasara hokeja svētki? Es bez tiem nevarētu Tad jau tā kā futbolā, moš ik pēc četriem?
Kā tad pārdzīvoji, ka pērn šie svētki nebija?
Šeit nu jāizvēlas ko katrs grib. Katru gadu tādu pablāvu PČ, vai reizi divos gados PČ ar visu labāko dalību.
Ja galīgi nevar bez hokeja, tad pa vidu var ielikt kādu hokeja turnīru tipa Eiropas čempionāta izskatā.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-26 20:56, pirms 4 gadiem
Stulbi kazahu leģi nevaru ciest tās trīs savoku izlases no NVS.

     [+] [-]

, 2021-05-26 20:58, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pirmkārt, IIHF čempionātu vajag rīkot ne katru gadu, bet vismaz katru otro gadu. Un tad varēs rīkot arī augustā, pirms Eiropas klubi sāk savus nacionālos čempionātus.
Tad varbūt kko uzlabotu, bet vienalga ZA zvaigznēm pasaules čempis kādu interesi izraisa tikai tripple gold kluba sakarā. Respektīvi būtu forši tādu vienu reizi dzīvē uzvarēt, vēlams agrā jaunībā un pārējā karjerā ideālajā variantā sisties stenlija kausā

     [+] [-]

, 2021-05-26 20:59, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā tad pārdzīvoji, ka pērn šie svētki nebija?
Šeit nu jāizvēlas ko katrs grib. Katru gadu tādu pablāvu PČ, vai reizi divos gados PČ ar visu labāko dalību.
Ja galīgi nevar bez hokeja, tad pa vidu var ielikt kādu hokeja turnīru tipa Eiropas čempionāta izskatā.
Vot vienu gadu iztiku...Vairs negribu. Ja Tu būtu tāds hokeja fans, tad nedejotu, bet tā arī pateiktu, ka tāds hokejs Tev nav vajadzīgs un bez liekiem sprediķiem... PS. Turnīru EČ izskatā... Tu nu gan tagad salīdzināji....

     [+] [-]

, 2021-05-26 20:59, pirms 4 gadiem
killo2000 rakstīja: Es nenoliedzu, ka PČ labākie nespēlē, bet tas jau nenozīmē, ka to ir jādegradē vēl vairāk ar naturalizēties spēlētājiem izlasēs. Tad kāda jēga vispār pīt tur karogus iekšā, ja valsts izlasē var paņemt jebkuru, kurš to vēlas no jebkuras valsts? Tad lai katra valsts deleģē vienu klubu un miers
Ne jau naturalizētie spēlētāji degradē IIHF Pasaules čempionātu, bet gan sajūta, ka tas tiek rīkots ķeksīša pēc.
Skatītāji tikai iegūst no tā, ka redz izlases, kuras var cīnīties kā līdzīgas ar līdzīgām.

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:00, pirms 4 gadiem
killo2000 rakstīja: Tad varbūt kko uzlabotu, bet vienalga ZA zvaigznēm pasaules čempis kādu interesi izraisa tikai tripple gold kluba sakarā. Respektīvi būtu forši tādu vienu reizi dzīvē uzvarēt, vēlams agrā jaunībā un pārējā karjerā ideālajā variantā sisties stenlija kausā
Katram savs!

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:02, pirms 4 gadiem
killo2000 rakstīja: Tad varbūt kko uzlabotu, bet vienalga ZA zvaigznēm pasaules čempis kādu interesi izraisa tikai tripple gold kluba sakarā. Respektīvi būtu forši tādu vienu reizi dzīvē uzvarēt, vēlams agrā jaunībā un pārējā karjerā ideālajā variantā sisties stenlija kausā
Basis ir pierādījis, ka NBA spēlētāju dalība PČ ir gana noturīga, un viņi labprāt starpsezonā tajos piedalās. Kāpēc lai ar hokejistiem būtu savādāk?

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:02, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Stulbi kazahu leģi nevaru ciest tās trīs savoku izlases no NVS.
Pašiem labāk jāmauc vot i viss

  +3 [+] [-]

, 2021-05-26 21:05, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ne jau naturalizētie spēlētāji degradē IIHF Pasaules čempionātu, bet gan sajūta, ka tas tiek rīkots ķeksīša pēc.
Skatītāji tikai iegūst no tā, ka redz izlases, kuras var cīnīties kā līdzīgas ar līdzīgām.
vai tiešām tev liekas, ka, ja čempji būs divas reizes mazāk, tad pēkšņi visi tie, kuriem šobrīd dziļi vienlaga viņš, sāks rauties, jo prestiž būs kluvis divas reizes lielāks?

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:07, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: vai tiešām tev liekas, ka, ja čempji būs divas reizes mazāk, tad pēkšņi visi tie, kuriem šobrīd dziļi vienlaga viņš, sāks rauties, jo prestiž būs kluvis divas reizes lielāks?
Pareizi uzrakstīji

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:08, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: vai tiešām tev liekas, ka, ja čempji būs divas reizes mazāk, tad pēkšņi visi tie, kuriem šobrīd dziļi vienlaga viņš, sāks rauties, jo prestiž būs kluvis divas reizes lielāks?
ja reizi 4 gados, tad 4 reizes un NHL uzreiz atceļ PO

  +1 [+] [-]

, 2021-05-26 21:09, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ne jau naturalizētie spēlētāji degradē IIHF Pasaules čempionātu, bet gan sajūta, ka tas tiek rīkots ķeksīša pēc.
Skatītāji tikai iegūst no tā, ka redz izlases, kuras var cīnīties kā līdzīgas ar līdzīgām.
Nez, man personīgi neinteresē kurā vietā paliks un kā nospēlēs trešās šķiras kanādieši zem svešiem karogiem. Kanādiešiem, amīšiem un krieviem hokejistu pietiek, tad jau sadodam visādas Bahamu, Bangladešas utt. pilsonības un lai kapā elitē - paplašinās elites dalībnieku skaitu līdz kādām 30komandām un varēs konkurēt ar futbolu

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:10, pirms 4 gadiem
killo2000 rakstīja: Nez, man personīgi neinteresē kurā vietā paliks un kā nospēlēs trešās šķiras kanādieši zem svešiem karogiem. Kanādiešiem, amīšiem un krieviem hokejistu pietiek, tad jau sadodam visādas Bahamu, Bangladešas utt. pilsonības un lai kapā elitē - paplašinās elites dalībnieku skaitu līdz kādām 30komandām un varēs konkurēt ar futbolu
Njā... kā Francijas izlase futbolā uzvar pasaulē ar diviem baltajiem sastāvā... To varētu saukt par Francijas izlasi?

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:11, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Stulbi kazahu leģi nevaru ciest tās trīs savoku izlases no NVS.
rusņa tomēr pa godīgo laiž

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:11, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Basis ir pierādījis, ka NBA spēlētāju dalība PČ ir gana noturīga, un viņi labprāt starpsezonā tajos piedalās. Kāpēc lai ar hokejistiem būtu savādāk?
Basī tā tāpēc ir, ka ASV valsts basketbola izlases rezultāts ir svarīgs, tajā valstī basim ir pavisam cits svars kā hoķim. Un tas arī viss.

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:11, pirms 4 gadiem
Vai kāds pēc hokeja skatīsies arī EL finālu futbolā?

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:12, pirms 4 gadiem
Būsim godīgi, tagad sākas play off LV, mums vajag, jebkādas 3 uzvaras 4 spēlēs, tad būsim 1/4, ja nevarēsim šo uzdevumu veikt ASV vai Somija mūsu vakanci paņems.
Reāli skatoties Kazahstāna, Vācija, Somija jau ir 1/4, bet vai ASV kas šobrīd ir aiz svītras ir apmierināti protams nē. Ļoti svarīga spēle LV ir pret Ameriku, pat tik svarīga spēle nav pret Norvēģiju!

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:12, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vai kāds pēc hokeja skatīsies arī EL finālu futbolā?
miegam uzliks

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:13, pirms 4 gadiem
PČ skatītāji 2021 gadā ir attapušies ka PČ nespēlē visi labākie
ir vēl kādi līdz šim nezināmi jaunumi?

dolbajibi!

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:13, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: vai tiešām tev liekas, ka, ja čempji būs divas reizes mazāk, tad pēkšņi visi tie, kuriem šobrīd dziļi vienlaga viņš, sāks rauties, jo prestiž būs kluvis divas reizes lielāks?
Ja izlasīji manu komentāru līdz galam, tad vajadzēja redzēt, ka tajā bija minēts arī mēnesis, kurā būtu vislabāk rīkot IIHF PČ. Katru gadu augustā braukt uz PČ pasaules labākie diez vai gribētu, bet ik pāris gados motivācija būtu daudz lielāka.
Starp citu, hokejs ir vienīgais komandu sporta veids, kurš savus PČ rīko katru gadu.

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:13, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Njā... kā Francijas izlase futbolā uzvar pasaulē ar diviem baltajiem sastāvā... To varētu saukt par Francijas izlasi?
Bija nedaudz vairāk.

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:13, pirms 4 gadiem
vozā rakstīja: Būsim godīgi, tagad sākas play off LV, mums vajag, jebkādas 3 uzvaras 4 spēlēs, tad būsim 1/4, ja nevarēsim šo uzdevumu veikt ASV vai Somija mūsu vakanci paņems.
Reāli skatoties Kazahstāna, Vācija, Somija jau ir 1/4, bet vai ASV kas šobrīd ir aiz svītras ir apmierināti protams nē. Ļoti svarīga spēle LV ir pret Ameriku, pat tik svarīga spēle nav pret Norvēģiju!
Es ticu, ka varam paņemt Vāciju, nor un dabūt savus 2,3 punktus pret fin un usa..

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:13, pirms 4 gadiem
killo2000 rakstīja: Basī tā tāpēc ir, ka ASV valsts basketbola izlases rezultāts ir svarīgs, tajā valstī basim ir pavisam cits svars kā hoķim. Un tas arī viss.
ko tur gvelžat? PČ hokejā nenotiek starpsezonā.
gribētu redzēt , kā NBA pārtrauc savu čempi viņiem pat uz Olimpiādi nav jāpārtrauc

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:15, pirms 4 gadiem
killo2000 rakstīja: Basī tā tāpēc ir, ka ASV valsts basketbola izlases rezultāts ir svarīgs, tajā valstī basim ir pavisam cits svars kā hoķim. Un tas arī viss.
Ja PČ laikā nenotiks NHL Play Off spēles, tad šis turnīrs arī Ziemeļamerikā iegūs pavisam citu svaru.

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:15, pirms 4 gadiem
pirmām kārtām, ja gribas, lai šim turnīram ar laiku sāktu parādīties pestižs, ir jātiek no visādiem zobārstiem vaļā, kas absolūti degradē organizāciju, kas šo turnīru rīko. tālāk jau jāveido nopietna un ilgstoša sabiedrība ar spēcīgākajām hokeja līgām, lai visi tie, kuri grib, arī varētu tikt uz turnīru. kas attiecas uz to, vai vajag katru gadu vai nē, tad salīdzināt kko ar masveidīgajiem sporta veidiem ir vnk nekorekti, tur gados starp nozīmīgajiem turnīriem notiek visādas kvalifikācijas utt., nez kādas gan kvalifikācijas varētu notikt hokejā, kur tā nopietnāk šo sportu arī spēlē tik kādās 20 valstīs..

tā kā, ja jau ļoti grib, var jau izspēlēt PČ katru otro gadu, katu katru ceturto, bet vai tas būs tas faktors, kas īpaši turnīra prestižu cels - stipri apšaubu.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-26 21:16, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Njā... kā Francijas izlase futbolā uzvar pasaulē ar diviem baltajiem sastāvā... To varētu saukt par Francijas izlasi?
Tur ir tomēr kāda vēsture apakšā, vismaz kkāds pamats. Tu esi dzirdējis gadījumu, kad teiksim itālim ir iedota nu pieņemsim Zviedrijas pilsonība, jo šis spēlē Malmo klubā....un tad brīdī, kad klubs ar viņu vairs nepagarina līgumu, tad viņš uz sitiena atgriežas Itālijā un vairs nav zviedrs

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:19, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Njā... kā Francijas izlase futbolā uzvar pasaulē ar diviem baltajiem sastāvā... To varētu saukt par Francijas izlasi?
Visiem Fra melnajiem ir izkaidrojums. Kolonijas, vecāki vai vecvecāki ievesti/iecelojuši Fra. Tāka...

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:19, pirms 4 gadiem
Kanadci

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:21, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: pirmām kārtām, ja gribas, lai šim turnīram ar laiku sāktu parādīties pestižs, ir jātiek no visādiem zobārstiem vaļā, kas absolūti degradē organizāciju, kas šo turnīru rīko. tālāk jau jāveido nopietna un ilgstoša sabiedrība ar spēcīgākajām hokeja līgām, lai visi tie, kuri grib, arī varētu tikt uz turnīru. kas attiecas uz to, vai vajag katru gadu vai nē, tad salīdzināt kko ar masveidīgajiem sporta veidiem ir vnk nekorekti, tur gados starp nozīmīgajiem turnīriem notiek visādas kvalifikācijas utt., nez kādas gan kvalifikācijas varētu notikt hokejā, kur tā nopietnāk šo sportu arī spēlē tik kādās 20 valstīs..

tā kā, ja jau ļoti grib, var jau izspēlēt PČ katru otro gadu, katu katru ceturto, bet vai tas būs tas faktors, kas īpaši turnīra prestižu cels - stipri apšaubu.
Nožēlojama tā organizācija, kurā visu politiku nosaka viena persona.
Redzot kāda ir vietējo bāleliņu no LHF attieksme pret nacionālo čempionātu, tad jāsaka ka šeit vaina diez vai ir vienā pašā Fāzelī.
Ja kas, tad IIHF ir organizējusi gan PČ, gan dažādus kausu izcīņas, Čempionu līgu ieskaitot, bet vai tāpēc Eiropas merogā hokejs ir kļuvis daudz labāks?

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:21, pirms 4 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Visiem Fra melnajiem ir izkaidrojums. Kolonijas, vecāki vai vecvecāki ievesti/iecelojuši Fra. Tāka...
Nu franku churbani vel jaa, bet kad toljiks stasta par kosova dzimusiem albanu izcelsmes churbaniem kas uzaugusi bulgarija, futeni sakusi spelet cehija, macijusies alziriha bet parstav shveici, tad nez kas nav

  -2 [+] [-]

, 2021-05-26 21:22, pirms 4 gadiem
vēl pēdējā piebilde par šo tēmu - prestižu nevar iegūt ne vienā, ne piecos gados, tas ir ilgstošs process un jau esošie profesionāļi, kuri to nauztver kā prestižu to tā arī nekad neuztvers. var mēģināt pārveidot organiāciju un pielāgot pašu turnīru laika gaitā tā, lai tiem bērneļiem, kas tagad tik slidas velk kājās un nūju pirmo reizi ņem rokās, kļūstot par profiem, piedalīties šajā turnīrā šķistu prestiži. Laura ir runājusi!

p.s. un Kanāda turpina mocīties..

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:22, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pirmkārt, IIHF čempionātu vajag rīkot ne katru gadu, bet vismaz katru otro gadu. Un tad varēs rīkot arī augustā, pirms Eiropas klubi sāk savus nacionālos čempionātus.
Tam var piekrist , ka čempi vajadzētu rīkot ik pēc diviem gadiem. Kurā sporta veidā vēl rīko katru gadu čempjus nacionālajām izlasēm?

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:22, pirms 4 gadiem
Norvezhci

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:22, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: pirmām kārtām, ja gribas, lai šim turnīram ar laiku sāktu parādīties pestižs, ir jātiek no visādiem zobārstiem vaļā, kas absolūti degradē organizāciju, kas šo turnīru rīko. tālāk jau jāveido nopietna un ilgstoša sabiedrība ar spēcīgākajām hokeja līgām, lai visi tie, kuri grib, arī varētu tikt uz turnīru. kas attiecas uz to, vai vajag katru gadu vai nē, tad salīdzināt kko ar masveidīgajiem sporta veidiem ir vnk nekorekti, tur gados starp nozīmīgajiem turnīriem notiek visādas kvalifikācijas utt., nez kādas gan kvalifikācijas varētu notikt hokejā, kur tā nopietnāk šo sportu arī spēlē tik kādās 20 valstīs..

tā kā, ja jau ļoti grib, var jau izspēlēt PČ katru otro gadu, katu katru ceturto, bet vai tas būs tas faktors, kas īpaši turnīra prestižu cels - stipri apšaubu.
te viss ir vienkārši, kam nepatīk, tas neskatās
lupīt un tad līst komentos stumt kaku par šausmīgi neprestižo turnīru, kurš jāskatās katru gadu var tikai galvā jāti āksti
kam vaig prestižs, lai gaida Kanādas kausu. Kam interesē hoķis kur savējie, skatās PČ vai kaut Rūjienas amatierčempi

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:23, pirms 4 gadiem
Negaidīti labs čempis kazahiem!

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:23, pirms 4 gadiem
Francijai vēsturiski ir saikne ar melnīšu kolonijām. Tur viņi atrod talantus. Bet te jau stāsts- mēs naturalizētu (ja varētu atļauties) talantus tajā pašā hokejā no ZA, par ko tad pārvērstos mūsu izlase? Nabaga Meija un CO spēlētu LČ, bet arēnā nūjas bakstītu kaut kādas AHL viduvējības, kas tomēr būtu labāki par mūsējiem... Tā būtu LV izlase?

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:24, pirms 4 gadiem
luck7 rakstīja: Tam var piekrist , ka čempi vajadzētu rīkot ik pēc diviem gadiem. Kurā sporta veidā vēl rīko katru gadu čempjus nacionālajām izlasēm?
Handbolā katru gadu sanāk kāds no f-turnīriem, jo gan PČ, gan EČ notiek reizi 2 gados.

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:24, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: te viss ir vienkārši, kam nepatīk, tas neskatās
lupīt un tad līst komentos stumt kaku par šausmīgi neprestižo turnīru, kurš jāskatās katru gadu var tikai galvā jāti āksti
kam vaig prestižs, lai gaida Kanādas kausu. Kam interesē hoķis kur savējie, skatās PČ vai kaut Rūjienas amatierčempi
Tieshi taapat doma saspertais jods ar algunopi skatoties virsligu!

  +3 [+] [-]

, 2021-05-26 21:24, pirms 4 gadiem
luck7 rakstīja: Tam var piekrist , ka čempi vajadzētu rīkot ik pēc diviem gadiem. Kurā sporta veidā vēl rīko katru gadu čempjus nacionālajām izlasēm?
skaties katru otro gadu, kur problēma?

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:24, pirms 4 gadiem
luck7 rakstīja: Tam var piekrist , ka čempi vajadzētu rīkot ik pēc diviem gadiem. Kurā sporta veidā vēl rīko katru gadu čempjus nacionālajām izlasēm?
citos veidos arī izlases spēlē. kvalifikāciju, EČ , nāciju līgu un citu huiņu.
hokejā katru gadu ir PČ!
nav jau tā , ka reizi 2 vai 4 gados izlase spēlē citur izņemot hokeju

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:25, pirms 4 gadiem
vozā rakstīja: Būsim godīgi, tagad sākas play off LV, mums vajag, jebkādas 3 uzvaras 4 spēlēs, tad būsim 1/4, ja nevarēsim šo uzdevumu veikt ASV vai Somija mūsu vakanci paņems.
Reāli skatoties Kazahstāna, Vācija, Somija jau ir 1/4, bet vai ASV kas šobrīd ir aiz svītras ir apmierināti protams nē. Ļoti svarīga spēle LV ir pret Ameriku, pat tik svarīga spēle nav pret Norvēģiju!
tu ko pīpē? Gandrīz droši pietiks ar uzvarām pamatlaikā pār Norvēģiju un Vāciju.

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:26, pirms 4 gadiem
ak68 rakstīja: tu ko pīpē? Gandrīz droši pietiks ar uzvarām pār Norvēģiju un Vāciju.
Nu un Tu padomā tālāk, ko tad mēs dabūsim 1/4? Tad ar to arī viss kā vienmēr beigsies.... Vajag vēl punktus...

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:26, pirms 4 gadiem
kā to Norvēģu golu varēja ieskaitīt?! Viņš tak naturāli pakustināja kāju, tā lai labs leņķis sanāktu ripai.

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:28, pirms 4 gadiem
Hujaabels rakstīja: Nu franku churbani vel jaa, bet kad toljiks stasta par kosova dzimusiem albanu izcelsmes churbaniem kas uzaugusi bulgarija, futeni sakusi spelet cehija, macijusies alziriha bet parstav shveici, tad nez kas nav
Izdzīt uz etnisko dzimteni

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:30, pirms 4 gadiem
Neticamai rupja tiesneša kļūda!!! Lielbritānijai vienkārši "nozaga" otros vārtus pret belariem. Šito tiesnesi vajadzetu ar sūdainu mietu padzīt no čempionata.

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:31, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: citos veidos arī izlases spēlē. kvalifikāciju, EČ , nāciju līgu un citu huiņu.
hokejā katru gadu ir PČ!
nav jau tā , ka reizi 2 vai 4 gados izlase spēlē citur
hokejs NAV masveidīgs sporta veids, kur izlasēm jāspēlē kvalifikācijas, lai vispār tikru uz PČ finālturnīriem, kur var izspēlēt kontinetu čempionātus (izņemot Eiropu) utt. Tur izlasēm ir tikai un vienīgi PČ (pārbaudes spēļu eirotūri vnk nezutveru nopietni), ja tas nenotiek katru gadu, tas nozīmē, ka tajā gadā, kad nav PČ izlases vai nu nespēlē vispār, vai līdz nelabumam spēlē kkādas pārbaudes spēles, kur pārbauda paši nezin ko

  +1 [+] [-]

, 2021-05-26 21:31, pirms 4 gadiem
kino rakstīja: kā to Norvēģu golu varēja ieskaitīt?! Viņš tak naturāli pakustināja kāju, tā lai labs leņķis sanāktu ripai.
fāzeļčempī tiesnešu lažas ir kā ievu ziedēšana maijā

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:31, pirms 4 gadiem
briti belariem ieklapēja 2-1

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:32, pirms 4 gadiem
Taisnība uzvarēja. Lielbritanija tik un tā iemeta otros vārtus. 2-1.

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:32, pirms 4 gadiem
Super Briti malači

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:33, pirms 4 gadiem
kino rakstīja: kā to Norvēģu golu varēja ieskaitīt?! Viņš tak naturāli pakustināja kāju, tā lai labs leņķis sanāktu ripai.
jām šis mani ar pārsteidz, acīmredzama apzināta kustība, bet nu tīri no intrigas viedokļa jau labi, ka ieskaitīja.

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:33, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: hokejs NAV masveidīgs sporta veids, kur izlasēm jāspēlē kvalifikācijas, lai vispār tikru uz PČ finālturnīriem, kur var izspēlēt kontinetu čempionātus (izņemot Eiropu) utt. Tur izlasēm ir tikai un vienīgi PČ (pārbaudes spēļu eirotūri vnk nezutveru nopietni), ja tas nenotiek katru gadu, tas nozīmē, ka tajā gadā, kad nav PČ izlases vai nu nespēlē vispār, vai līdz nelabumam spēlē kkādas pārbaudes spēles, kur pārbauda paši nezin ko
PČ katru otro vai retākos gados pamatīgi nočakarētu zemāko ešelonu vēlmi vispaŗ to hokeju piekopt. Nav jau tikai elite

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:34, pirms 4 gadiem
Hokejaa vajg var

  +2 [+] [-]

, 2021-05-26 21:34, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: hokejs NAV masveidīgs sporta veids, kur izlasēm jāspēlē kvalifikācijas, lai vispār tikru uz PČ finālturnīriem, kur var izspēlēt kontinetu čempionātus (izņemot Eiropu) utt. Tur izlasēm ir tikai un vienīgi PČ (pārbaudes spēļu eirotūri vnk nezutveru nopietni), ja tas nenotiek katru gadu, tas nozīmē, ka tajā gadā, kad nav PČ izlases vai nu nespēlē vispār, vai līdz nelabumam spēlē kkādas pārbaudes spēles, kur pārbauda paši nezin ko
ž līgas hokejā jau divi gadi nespēlē, kad palaidīs būs prestiži turnīri

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:34, pirms 4 gadiem
fantastika

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:34, pirms 4 gadiem
Čoms domāja, vai likt uz britiem. Neuzlika. Es šim ar teicu, lai neliek. Neesmu es prognozētājs.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-26 21:34, pirms 4 gadiem
3-1. Belariem panika.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-26 21:35, pirms 4 gadiem
3-1 Briti vadībā

  +1 [+] [-]

, 2021-05-26 21:35, pirms 4 gadiem
Tas tik būs prikols ja uk bułbašus pańems priekšaa

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:36, pirms 4 gadiem
briti šitajā mačā tik profesionāli spēle, ļoti skaisti

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:36, pirms 4 gadiem
Ūsainais pid... liks jau tagad doties mājās

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:36, pirms 4 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Tas tik būs prikols ja uk bułbašus pańems priekšaa
tā arī būs

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:36, pirms 4 gadiem
Hokejisti no Lielbritānijas līgas dauza KHL dūžus blatkrievu izlases kreklā!

  -1 [+] [-]

, 2021-05-26 21:36, pirms 4 gadiem
Šitā belari visas manas šodienas līdz šim veiksmīgās prognozes sačakarēs.

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:36, pirms 4 gadiem
Bakja jau zvana zobarstam

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:37, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: ž līgas hokejā jau divi gadi nespēlē, kad palaidīs būs prestiži turnīri

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:37, pirms 4 gadiem
Zināju, ka uz šiem jāliek!

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:37, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: ž līgas hokejā jau divi gadi nespēlē, kad palaidīs būs prestiži turnīri
tauta uz Indijas - Turcijas maču lauzīsies no visas pasaules

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:37, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šitā belari visas manas šodienas līdz šim veiksmīgās prognozes sačakarēs.
Te viens laikam sacerējies uz dāvanu karti pretendēt.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-26 21:38, pirms 4 gadiem
ak68 rakstīja: Hokejisti no Lielbritānijas līgas dauza KHL dūžus blatkrievu izlases kreklā!
Vel jau vesels periods priekšā. Pārāk agri teikt ops!

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:38, pirms 4 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Tas tik būs prikols ja uk bułbašus pańems priekšaa
viņi ir tik pārbijušies no tā, ka teroristiskajā Latvijā viņus kāds nenomušī, ka nevar vairs paspēlēt.

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:39, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vel jau vesels periods priekšā. Pārāk agri teikt ops!
Jā, un tajā pat laikā nevar teikt, ka viņi nav pelnīti vadībā. Pārsteidzoši laba spēle britu izpildījumā

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:40, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: viņi ir tik pārbijušies no tā, ka teroristiskajā Latvijā viņus kāds nenomušī, ka nevar vairs paspēlēt.
Tikai man aizdoma ka lielākā dała no vińiem labāk zem baltisarkanbaltā spēlētu

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:42, pirms 4 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Tikai man aizdoma ka lielākā dała no vińiem labāk zem baltisarkanbaltā spēlētu
hokejisti bija diezgan klusi atbalsta izteikšanā protestiem un tautas sišanas nosodīšanā. citi sporti bija drosmīgāki.

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:42, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Te viens laikam sacerējies uz dāvanu karti pretendēt.
Drogas iegutis 20eur vares notriekt uz odekoloniem

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:43, pirms 4 gadiem
Namgej, kada attieciba tu jauc vilkabelu- odekolonu kokchikus ?

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:44, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: Jā, un tajā pat laikā nevar teikt, ka viņi nav pelnīti vadībā. Pārsteidzoši laba spēle britu izpildījumā
Man no prognožu spēles viedokļa vajag lai belari uzvar, bet tā vienalga kurš uzvarēs.
Būtu pat interesanti, ja uzvarētu briti.

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:47, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: hokejisti bija diezgan klusi atbalsta izteikšanā protestiem un tautas sišanas nosodīšanā. citi sporti bija drosmīgāki.
Tarakāns tak hokeja krustēvs tur.

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:48, pirms 4 gadiem
Prognozēju belaru uzvaru,bet būšu ļoti priecīgs ,ja uzvarēs briti.

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:49, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Tarakāns tak hokeja krustēvs tur.
Pats tak spēlē čempionātā pašam jāiet izlasē

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:49, pirms 4 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Tikai man aizdoma ka lielākā dała no vińiem labāk zem baltisarkanbaltā spēlētu
neņemos spriest un kā patiesībā viņi jūtas, to mēs visticamāk nekad neuzzināsim, jo pretī ūsainim tur neviens pat iepīkstējies nav un, loģiski, ka tad, kad teroristu nometīs vai nomušīs, tad visi būs laimīgi par jauno kārtību. rspektīvi, ka tik šaibu dzenāt, pilnīgi vienlaga, kurš to ļauj vai kas to sponsorē.

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:52, pirms 4 gadiem
kāds var iemest linku kanādas spēlei?

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:52, pirms 4 gadiem
Briti uzvar Baltkrievus biznesa turnīrs ,jo nu pārāk pārsteidzoši rezultāti ir

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:53, pirms 4 gadiem
H3lp^ rakstīja: kāds var iemest linku kanādas spēlei?
mājās nevelk ltv7?

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:53, pirms 4 gadiem
luck7 rakstīja: Briti uzvar Baltkrievus biznesa turnīrs ,jo nu pārāk pārsteidzoši rezultāti ir
Luka aizńēmās no vovkas 100m un uzlika toto

  -2 [+] [-]

, 2021-05-26 21:53, pirms 4 gadiem
Es nesaprotu par ko jūs ņematies klauni. Kazahiem tikai 3 naturalizēti spēlētāji. Pārējie visi vietējie krievi

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:53, pirms 4 gadiem
batman streamaa meklē spēles, jopcik ar arā

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:54, pirms 4 gadiem
Hujaabels rakstīja: Namgej, kada attieciba tu jauc vilkabelu- odekolonu kokchikus ?
100 pret 100

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:54, pirms 4 gadiem
Vardc rakstīja: mājās nevelk ltv7?
ā šo rāda ltv? paldies! Vienkārši kazahu spēli nerādija nekur, nodomāju še tev čempis lv un pat nevar nekur redzēt.

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:55, pirms 4 gadiem
luck7 rakstīja: Briti uzvar Baltkrievus biznesa turnīrs ,jo nu pārāk pārsteidzoši rezultāti ir
Visas izlases spēlē toto?

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:55, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Tarakāns tak hokeja krustēvs tur.
No šī izlases sastāva tikai viens spēlētājs un divi treneri ir izteikuši rakstisku atbalstu Batķkam.

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:55, pirms 4 gadiem
Vardc rakstīja: mājās nevelk ltv7?
tur jau belaru spēli rāda

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:55, pirms 4 gadiem
H3lp^ rakstīja: ā šo rāda ltv? paldies! Vienkārši kazahu spēli nerādija nekur, nodomāju še tev čempis lv un pat nevar nekur redzēt.
Rāda pa 360

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:55, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: neņemos spriest un kā patiesībā viņi jūtas, to mēs visticamāk nekad neuzzināsim, jo pretī ūsainim tur neviens pat iepīkstējies nav un, loģiski, ka tad, kad teroristu nometīs vai nomušīs, tad visi būs laimīgi par jauno kārtību. rspektīvi, ka tik šaibu dzenāt, pilnīgi vienlaga, kurš to ļauj vai kas to sponsorē.
Nenokavee pieteikšanos uz alimentiem

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:56, pirms 4 gadiem
H3lp^ rakstīja: ā šo rāda ltv? paldies! Vienkārši kazahu spēli nerādija nekur, nodomāju še tev čempis lv un pat nevar nekur redzēt.
tur otras spēles iet pa 360+, bet tas jau laikam tikai tet klientiem.. nezinu smalki

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:57, pirms 4 gadiem
Peertiķi kaa juuties??? Galva nesaap??? Asinsspiediens ok???

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:58, pirms 4 gadiem
Vardc rakstīja: tur otras spēles iet pa 360+, bet tas jau laikam tikai tet klientiem.. nezinu smalki
laikam gan, viašrotam tāds nav. pipec te tev bija, čempis tepat mājas un jāmeklē strīmi

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:58, pirms 4 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Rāda pa 360
Es pa vinu gimeni burkaa tikai skatos

     [+] [-]

, 2021-05-26 21:59, pirms 4 gadiem
Hujaabels rakstīja: Es pa vinu gimeni burkaa tikai skatos
Nui nah... Tur visus, kas piedalās vajag ar mietu klapēt un kakām apmētām

     [+] [-]

, 2021-05-26 22:00, pirms 4 gadiem
H3lp^ rakstīja: laikam gan, viašrotam tāds nav. pipec te tev bija, čempis tepat mājas un jāmeklē strīmi
Vecīt, ir XXI gadsimts!
SMART TV ir pieejams i-nets ar visām no tā izrietošām sekā. Ja nav TV, tad kompī var skatīties uz nebēdu visas PČ spēles.

OnHockey.TV | Live hockey streams (NHL, KHL,...

     [+] [-]

, 2021-05-26 22:01, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: No šī izlases sastāva tikai viens spēlētājs un divi treneri ir izteikuši rakstisku atbalstu Batķkam.
Ar to ir stipri par maz,jo rudenī bija nevis jāstaigā bezjēdzīgos protestos,bet jāveido barikādes un jāmētā molotova kokčiki.

     [+] [-]

, 2021-05-26 22:02, pirms 4 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Nui nah... Tur visus, kas piedalās vajag ar mietu klapēt un kakām apmētām
Brikmanim taa blonda milfene taa neko

     [+] [-]

, 2021-05-26 22:03, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vecīt, ir XXI gadsimts!
SMART TV ir pieejams i-nets ar visām no tā izrietošām sekā. Ja nav TV, tad kompī var skatīties uz nebēdu visas PČ spēles.

http://onhockey.tv/
Paldies!

     [+] [-]

, 2021-05-26 22:03, pirms 4 gadiem
Hujaabels rakstīja: Brikmanim taa blonda milfene taa neko
Vińi visi varētu vienkārši tur pliki sēdēt un nerunāt

     [+] [-]

, 2021-05-26 22:04, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Ar to ir stipri par maz,jo rudenī bija nevis jāstaigā bezjēdzīgos protestos,bet jāveido barikādes un jāmētā molotova kokčiki.
Es jau n-tās reizes rakstīju, BLR opozīcijas lielākā kļūda, ka cer šai cīņā uzvarēt ar baltiem parādes cimdiem rokās. Ukraiņi Maidanā pierādīja, ka bez nopietnas cīņas kaujas laukā un bez upuriem nekas nebūs. Un šeit nelīdzēs ne ES, ne ASV, jo pašiem savu brīvību būs vien jāizcīna.

     [+] [-]

, 2021-05-26 22:05, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Ar to ir stipri par maz,jo rudenī bija nevis jāstaigā bezjēdzīgos protestos,bet jāveido barikādes un jāmētā molotova kokčiki.
hokejisti negāja protestos. tēloja mēmus

     [+] [-]

, 2021-05-26 22:05, pirms 4 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Vińi visi varētu vienkārši tur pliki sēdēt un nerunāt
Nuu nez taa blumenaua neee

     [+] [-]

, 2021-05-26 22:06, pirms 4 gadiem
neviltots prieks

     [+] [-]

, 2021-05-26 22:06, pirms 4 gadiem
briti 4-1

     [+] [-]

, 2021-05-26 22:06, pirms 4 gadiem
He-he-he!
Baķkam vienas sirdsklauves vairāk!

     [+] [-]

, 2021-05-26 22:06, pirms 4 gadiem
Hujaabels rakstīja: Nuu nez taa blumenaua neee
Nu jā no tās burkas varētu apvemties.

     [+] [-]

, 2021-05-26 22:06, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: He-he-he!
Baķkam vienas sirdsklauves vairāk!

     [+] [-]

, 2021-05-26 22:07, pirms 4 gadiem
Britiem Stenlija kausa 7 finālspēle

     [+] [-]

, 2021-05-26 22:08, pirms 4 gadiem
Vislabākais ceturtdalfināls Latvija-UK

     [+] [-]

, 2021-05-26 22:08, pirms 4 gadiem
Visi baigie shampinjoon rijeji sodien

     [+] [-]

, 2021-05-26 22:08, pirms 4 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Vislabākais ceturtdalfināls Latvija-UK
Un tapat pa muguru dabuu

     [+] [-]

, 2021-05-26 22:09, pirms 4 gadiem
Lai slavētā varenā Britānija ar visu to karalisko šņagu. Izpederē ūsaiņa mjaukumāju

     [+] [-]

, 2021-05-26 22:12, pirms 4 gadiem
Tikai liekas ka uk kaut ko te sapis..

     [+] [-]

, 2021-05-26 22:13, pirms 4 gadiem
Domāju pēc 10 gadiem briti būs stabila elites izlase. Moderns, progresīvs rietumu hokejs.

     [+] [-]

, 2021-05-26 22:13, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Lai slavētā varenā Britānija ar visu to karalisko šņagu. Izpederē ūsaiņa mjaukumāju
ja briti uzvar, tad zviedri un čehi tabulas dibenā pie tam tur 1 paliks jo rīt savstarpējā spēle

     [+] [-]

, 2021-05-26 22:14, pirms 4 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Domāju pēc 10 gadiem briti būs stabila elites izlase. Moderns, progresīvs rietumu hokejs.
Un cik šai izlasē ir naturalizētie kanādieši?

  +1 [+] [-]

, 2021-05-26 22:14, pirms 4 gadiem
Kas par dienu
Briti apkauno Belaru izlasi, šodien kādam gultā Lukašs liks pasvīst...

     [+] [-]

, 2021-05-26 22:16, pirms 4 gadiem
Norvezhciem konclaageris!!!

     [+] [-]

, 2021-05-26 22:19, pirms 4 gadiem
izraktenis rakstīja: Kas par dienu
Briti apkauno Belaru izlasi, šodien kādam gultā Lukašs liks pasvīst...

     [+] [-]

, 2021-05-26 22:20, pirms 4 gadiem
ai ai ai

     [+] [-]

, 2021-05-26 22:20, pirms 4 gadiem
Vai tiešām belari izvilks šo spēli?

     [+] [-]

, 2021-05-26 22:20, pirms 4 gadiem
Angli nezin ka laika vilkšana nepiekā laba nenoved

     [+] [-]

, 2021-05-26 22:21, pirms 4 gadiem
eu, nu es ir sapriecājies un jau nosvinējis, negrūž mani kaunā

     [+] [-]

, 2021-05-26 22:21, pirms 4 gadiem
Tomēr par agru sapriecāties...

     [+] [-]

, 2021-05-26 22:23, pirms 4 gadiem
Skatos, ka belariem uz soliņa stāv bijušas Vitjaz treneris Kravecs.

     [+] [-]

, 2021-05-26 22:23, pirms 4 gadiem
minūte palikusi

     [+] [-]

, 2021-05-26 22:25, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un cik šai izlasē ir naturalizētie kanādieši?
Panākumu atslēga

     [+] [-]

, 2021-05-26 22:25, pirms 4 gadiem
Komentetājs laikam uzlika uz norvēģiem toķikā

     [+] [-]

, 2021-05-26 22:26, pirms 4 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Panākumu atslēga
Varbūt!

     [+] [-]

, 2021-05-26 22:26, pirms 4 gadiem
HaaHaaa

     [+] [-]

, 2021-05-26 22:27, pirms 4 gadiem
he-he lukasis turpina sūkāt

     [+] [-]

, 2021-05-26 22:28, pirms 4 gadiem
Belari tomēr neatspēlējās

     [+] [-]

, 2021-05-26 22:28, pirms 4 gadiem
Izturēja.