Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2943, Did:0, useCase: 3
Autors: Rolands Eliņš

Prezentēta "Astro'n'out" radītā oficiālā dziesma pasaules čempionātam hokejā

21.aprīlī, tieši mēnesi pirms IIHF pasaules čempionāta hokejā 2021 sākuma, tiek pieteikts oficiālās pasākuma dziesmas "For Glory and Joy" pirmatskaņojums un videoklipa prezentācija. Turnīra organizatori dziesmas radīšanu šogad bija uzticējuši populārajai pašmāju grupai “Astro'n'out”.

“Tas ir liels gods radīt tik nozīmīga notikuma oficiālo dziesmu! Dziesma ir par došanos pēc uzvarām un mēs ticam, ka ar šīs dziesmas vēstījumu spēs asociēties visa lielā hokeja pasaules komūna, tāpat kā katrs klausītājs, kurš ikdienā sevi izaicina, tiecoties pēc jauniem personīgiem sasniegumiem," stāsta grupas soliste Māra Upmane – Holšteine.

Māra Upmane – Holšteine arī uzsver, ka klipā redzamās ģimenes un hokejisti nav aktieri, bet gan ģimenes, kas pārstāv Latvijas hokeja saimi. Šīs ģimenes simbolizē dziesmas vēstījumu: aiz visām uzvarām stāv ilgstošs, pašaizliedzīgs darbs un nesavtīgs ģimenes atbalsts.

"Jaunā hokeja dziesma ir skaista, tā pauž emocionālu un pozitīvu vēstījumu, tā iedvesmo," par sadarbību ar grupu "Astro'n'out" ir gandarīts orgkomitejas vadītājs Edgars Buncis. Viņš pauž cerību, ka autoru radošā darba rezultāts kļūs par hitu starp hokeja līdzjutējiem un ne tikai.

IIHF Pasaules čempionāts hokejā 2021 no 21. maija līdz 6. jūnijam norisināsies Rīgā. “Arēna Rīga”, kas tika uzcelta IIHF Pasaules čempionātam hokejā 2006, un ir mājvieta Kontinentālās Hokeja Līgas (KHL) vienībai Rīgas “Dinamo”, būs galvenā turnīra arēna un uzņems B grupas spēles, divus ceturtdaļfinālus (ieskaitot Latvijas spēles, ja tā kvalificēsies), pusfinālus un mačus par medaļām.

Olimpiskais sporta centrs atrodas pretējā ielas pusē un tiks pārveidots par hokeja arēnu. Tas uzņems A grupas cīņas un divas ceturtdaļfināla spēles.

Informāciju sagatavoja:
PČ 2021 orgkomiteja

Novērtē PČ oficiālo dziesmu piecu ballu skalā!

  • 303

  • 131

  • 85

  • 26

  • 90



, 2021-04-21 09:43, pirms 4 gadiem
Man gļuki, vai autoram gļuki? Neredzu dziesmas video.
, 2021-04-21 10:07, pirms 4 gadiem
Tīri klausāms gabals ausīm!
, 2021-04-21 10:17, pirms 4 gadiem
Nepavilka nemaz. Parasta pelēka dziesma manuprāt. Kkas uz to kādas simtiem tiek štancētas uz Eirovīziju.
, 2021-04-21 10:18, pirms 4 gadiem
Nekā orģināla klasiskās frāzes "fire in heart" un tas "for glory and joy", smiekli nāk. Varēja kaut ko mazliet sportiskāku uzrakstīt.
Slēpts komentārs: anetho
Slēpts komentārs: H.E.N.R.Y.
, 2021-04-21 10:28, pirms 4 gadiem
Foršs gabals, man patīk. 5 balles no 5.
, 2021-04-21 10:32, pirms 4 gadiem
Ulrihs rakstīja: Nepavilka nemaz. Parasta pelēka dziesma manuprāt. Kkas uz to kādas simtiem tiek štancētas uz Eirovīziju.
Dziesmai nav ne vainas . Ko tu gaidīji ? Billie Jean ?
Slēpts komentārs: anetho
, 2021-04-21 10:53, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Būtu piedāvājuši Patrišai kopā ar Singapūras Satīnu!
Tava Satīna visvairāk iederētos Latvijas Futbola virslīgā, varētu brašos Āfrikas dēlus iedvesmot
Hokejs ir BALTO sports, tur ir jābūt Balto mūzikai, bez jebkādām netīrajām afro piegaršām
, 2021-04-21 10:55, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Paskaties tak uz viņa profila bildi, vai tad nav skaidrs, ko šitādi pērtiķi var gaidīt?
Komentāri ir domāti, lai izteiktu viedokli. Acīmredzot manējais atšķiras no Tava un tas ir ok, cik cilvēku tik viedokļu. Bet laiakam jau Tev ir tā, ka ja nepiekrīt tam ko saki, tad uzreiz ir pērtiķis.
Pazīme par augstu intelektu
, 2021-04-21 10:57, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Tava Satīna visvairāk iederētos Latvijas Futbola virslīgā, varētu brašos Āfrikas dēlus iedvesmot
Hokejs ir BALTO sports, tur ir jābūt Balto mūzikai, bez jebkādām netīrajām afro piegaršām
Kāda vaina Satīna hītiem "Toksisks", "Planēta Pritons", "Blingi"?
, 2021-04-21 10:59, pirms 4 gadiem
rihardilio rakstīja: Komentāri ir domāti, lai izteiktu viedokli. Acīmredzot manējais atšķiras no Tava un tas ir ok, cik cilvēku tik viedokļu. Bet laiakam jau Tev ir tā, ka ja nepiekrīt tam ko saki, tad uzreiz ir pērtiķis.
Pazīme par augstu intelektu
Pričom te viedokļi? Te ir domāti pērtiķbols un afropērtiķi, kā arī visi tie, kuri paši būdami Balti, cildina, godina un glorificē neBaltos, mēģina tos atdarināt, kā arī seko viņu destruktīvajai subkultūrai un pārņem to mentalitāti
, 2021-04-21 11:05, pirms 4 gadiem
Dziesma ir laba, bet nez vai tā ir tāda, ko arēnā varēs laist kā motivējošo gabalu. Tādi parasti ir nedaudz ātrāki, ritmiskāki, agresīvāki. Šis tāds tīri relaksācijai.
, 2021-04-21 11:05, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāda vaina Satīna hītiem "Toksisks", "Planēta Pritons", "Blingi"?
Tur nav absolūti nekā Eiropeiska! Tipiska pērtiķu subkultūra Šitādus mēslus klausās BLM aktīvisti Pendosijā un Arābi no gettokvartāliem Rietumeiropā No kurienes šitāda zaraza ir Letiņiem pielipusi, nav skaidrs Pretīgie reperu žesti ar pirkstiem, karoče, FUJ!
, 2021-04-21 11:07, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Tur nav absolūti nekā Eiropeiska! Tipiska pērtiķu subkultūra Šitādus mēslus klausās BLM aktīvisti Pendosijā un Arābi no gettokvartāliem Rietumeiropā No kurienes šitāda zaraza ir Letiņiem pielipusi, nav skaidrs? Pretīgie reperu žesti ar pirkstiem, karoče, FUJ!
Tev patika DR himna Dzelzs vilka izpildījumā?
, 2021-04-21 11:08, pirms 4 gadiem
uz ielas apzagt bezpalīdzīgas tantiņas ir tipiska baltā cilvēka nodarbe? vai ne čurban?
, 2021-04-21 11:12, pirms 4 gadiem
Marcello92 rakstīja: Dziesma ir laba, bet nez vai tā ir tāda, ko arēnā varēs laist kā motivējošo gabalu. Tādi parasti ir nedaudz ātrāki, ritmiskāki, agresīvāki. Šis tāds tīri relaksācijai.
Kāda vaina ritmam un tempam? Ko nozīmē ātrāki? Tu gribi kaut kādu deju elektronikas naktsklubu kratēkli? Par agresivitāti runājot, ja tu domā, ka mazliet ģičas pietrūkst, piekrītu, taču ja tu ar agresivitāti domā ko citu, piemēram, pretīgo balss intonāciju, speciāli modulējot balss diapazonu ar lažām, kādu mūsdienās taisa pārsvarā mellie, tad galīgi garām, nahren vajag!
, 2021-04-21 11:13, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: uz ielas apzagt bezpalīdzīgas tantiņas ir tipiska baltā cilvēka nodarbe? vai ne čurban?
Viņš pats to nedara, tad jūtas no visiem grēkiem tīrs
Es tik nesaprotu vienu lietu:Armijas skolu izgājis, valodas zin, bet jāņemas ar kādiem krustojumiem
, 2021-04-21 11:13, pirms 4 gadiem
smieklīgi lasīt, kad čurbans citus nodēvē par pērtiķiem un lasa morāli, kas ir vai nav baltam cilvēkam jādara
, 2021-04-21 11:13, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tev patika DR himna Dzelzs vilka izpildījumā?
Kopumā jā, mazlietiņ pie melodijas varētu piestradāt, bet kopumā jā
, 2021-04-21 11:16, pirms 4 gadiem
mrosis rakstīja: Dziesmai nav ne vainas . Ko tu gaidīji ? Billie Jean ?
Ko es gaidīju ir uzreiz saprotams no manis rakstītā. Kaut kādu odziņu gaidīju, kaut ko kas izceltu dziesmu un uzkurinātu emocijas (ja reiz tā ir hokeja himna). Manuprāt nekā no iepriekš minētā nav.

P.S. Čurbans kā jau čurbans - intelekta pietiek tikai lai blētu ierasto dziesmu par avatara bildīti. Galvenais kā parasti pēc iespējas smejošas sejiņas, tipa ahūnos jokus visu laiku raksta.
, 2021-04-21 11:16, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: uz ielas apzagt bezpalīdzīgas tantiņas ir tipiska baltā cilvēka nodarbe? vai ne čurban?
Beidz tuftu dzīt, zagt nav mana stihija, neuzdot vēlamo par patieso!
No kurienes tu izrāvi bezpalīdzīgas tantiņas, ar nav skaidrs
Ja tā būtu, kā tu raksti, es jau sen būtu būrī un uz ilgu laiku, ļoti ilgu!
, 2021-04-21 11:19, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Beidz tuftu dzīt, zagt nav mana stihija, neuzdot vēlamo par patieso!
No kurienes tu izrāvi bezpalīdzīgas tantiņas, ar nav skaidrs
Ja tā būtu, kā tu raksti, es jau sen būtu būrī un uz ilgu laiku, ļoti ilgu!
Manipulēt būtu īstais vārds!
, 2021-04-21 11:19, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Beidz tuftu dzīt, zagt nav mana stihija, neuzdot vēlamo par patieso!
No kurienes tu izrāvi bezpalīdzīgas tantiņas, ar nav skaidrs
Ja tā būtu, kā tu raksti, es jau sen būtu būrī un uz ilgu laiku, ļoti ilgu!
Es brīnos, ka tāds Banss ar Tevi tikās Latvijā. Tu taču varēji kaut kādos sūdos viņu iepīt.
, 2021-04-21 11:20, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es brīnos, ka tāds Banss ar Tevi tikās Latvijā. Tu taču varēji kaut kādos sūdos viņu iepīt.
Kā tu iepīsi cilvēku, kas redz cauri?
, 2021-04-21 11:21, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Viņš pats to nedara, tad jūtas no visiem grēkiem tīrs
Es tik nesaprotu vienu lietu:Armijas skolu izgājis, valodas zin, bet jāņemas ar kādiem krustojumiem
Ko nozīmē ar kaut kādiem? Tas nes ienākumu un visai pienācīgu ienākumu! Turklāt ir DAUDZ brīvā laika un tā ir LIELA vērtībā! Viss ir savstarpēji saistīts, bez Armijas un valodām diezin vai ko tādu uzdrošinātos, kurš katrs to ar nevarētu dabūt gatavu, ir jābūt žilkai un ķērienam
, 2021-04-21 11:22, pirms 4 gadiem
Vot sapratu domu- burtu piekrāpa un manipulēja ar viņu, tad baidās to darīt Francijā! Ar tantiņām, dzērājiem manipulēt nav grūti
Palabojiet, ja kļūdos?
, 2021-04-21 11:23, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Manipulēt būtu īstais vārds!
Tas jā, piekrītu, taču tas nav krimināli sodāms, jo cietušo ta faktiski nav
Visas šajā procesā iesaistītās puses ir laimīgas un priecīgas
, 2021-04-21 11:23, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Ko var teikt, skaiti, ļoti skaisti! Parasti mūzikā esmu ļoti piekasīgs un kritisks, bet šoreiz tik tiešām nav te kur piekasīties Viss ir kā vajadzīgs, labs meldiņš, teksts, aranžējums, ieraksts, priekš Hokeja tēmas var teikt ideāli! Kas attiecas uz video, šitāds nekur mūsdienu" civilizētajā" pasaulē ņeprokatit, visnotaļ nepoliktorekts, jo... tur nav neviena mellā
Hellfestā esi bijis?
, 2021-04-21 11:25, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Vot sapratu domu- burtu piekrāpa un manipulēja ar viņu, tad baidās to darīt Francijā! Ar tantiņām, dzērājiem manipulēt nav grūti
Palabojiet, ja kļūdos?
Kļūdies un vēl kā! Par to citreiz, tagad eju pastaigāties pa svaigu Kronētu (Koronētu) Francijas gaisu, bez maskas, protams
, 2021-04-21 11:26, pirms 4 gadiem
Starp citu, nesekoju jūsu ntajām sarakstēm ar franku kompostu un viņa rakstīto arī reti redzu, jo iemetu uzreiz ignore katru viņa jauno niku, bet reiz tagad pamanīju rakstīto, tad jautājums - ar ko īsti nodarbojas kaut kādos krustojumos?
, 2021-04-21 11:30, pirms 4 gadiem
Ulrihs rakstīja: Starp citu, nesekoju jūsu ntajām sarakstēm ar franku kompostu un viņa rakstīto arī reti redzu, jo iemetu uzreiz ignore katru viņa jauno niku, bet reiz tagad pamanīju rakstīto, tad jautājums - ar ko īsti nodarbojas kaut kādos krustojumos?
ar reketu nodarbojas tajos krustojumos . kas nedod naudu, tam auto skrāpē.
, 2021-04-21 11:31, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Kāda vaina ritmam un tempam? Ko nozīmē ātrāki? Tu gribi kaut kādu deju elektronikas naktsklubu kratēkli? Par agresivitāti runājot, ja tu domā, ka mazliet ģičas pietrūkst, piekrītu, taču ja tu ar agresivitāti domā ko citu, piemēram, pretīgo balss intonāciju, speciāli modulējot balss diapazonu ar lažām, kādu mūsdienās taisa pārsvarā mellie, tad galīgi garām, nahren vajag!
Kratekli negribu un balss intonācijas maiņas nevajag. Galvenais, ka soctīklos starptautiskajai auditorijai patīk. Forši, ka dziesmai piemīt patīkama atmosfēra. Bieži himnu trūkums ir līdzīgums iepriekšējām himnām un tāda kā vienaldzība.
, 2021-04-21 11:33, pirms 4 gadiem
Ulrihs rakstīja: Starp citu, nesekoju jūsu ntajām sarakstēm ar franku kompostu un viņa rakstīto arī reti redzu, jo iemetu uzreiz ignore katru viņa jauno niku, bet reiz tagad pamanīju rakstīto, tad jautājums - ar ko īsti nodarbojas kaut kādos krustojumos?
Manipulēt ar cilvēkiem, lai tiktu pie viņu naudas!
Tikai cilvēks netiek pie produkta, pakalpojuma, bet gan jau tiek aplaimots ar kādu labu vārdu, vai kādam palīdz uz īsu brīdi!(šitie labi redz savus upurus)
Kā sektas cilvēki, kas redz "savējos"
, 2021-04-21 11:35, pirms 4 gadiem
Neko nesapratu - ko konkrēti dara, kādas manipulācijas, ar ko?
, 2021-04-21 11:38, pirms 4 gadiem
Ulrihs rakstīja: Neko nesapratu - ko konkrēti dara, kādas manipulācijas, ar ko?
pie sarkanās gaismas apstājas auto. čurbani iet klāt un saka, dod naudu vai skrāpēju tavu auto.
tas viss notiek rietumeiropā. pilni krustojumi ar čurbaniem , kas to dara.
mūsu čurbans ar to nodarbojas Francijā!

prasts rekets
, 2021-04-21 11:43, pirms 4 gadiem
Normāls gabals
, 2021-04-21 11:48, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: pie sarkanās gaismas apstājas auto. čurbani iet klāt un saka, dod naudu vai skrāpēju tavu auto.
tas viss notiek rietumeiropā. pilni krustojumi ar čurbaniem , kas to dara.
mūsu čurbans ar to nodarbojas Francijā!

prasts rekets
Skaidrs, paldies.
Vienā vārdā - mēsls... Un tāds te kaut ko dzied par balto rasi utt... Te ne tikai baltā cilvēka pašcieņas nekādas, bet arī no karavīra goda ne miņas.
, 2021-04-21 11:49, pirms 4 gadiem
Ulrihs rakstīja: Skaidrs, paldies.
Vienā vārdā - mēsls... Un tāds te kaut ko dzied par balto rasi utt... Te ne tikai baltā cilvēka pašcieņas nekādas, bet arī no karavīra goda ne miņas.
Pats skumjākais, ka viņš pavisam nopietni uzskata, ka ir gudrs un normāls cilvēks.
, 2021-04-21 12:25, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Normāls gabals
Piekrītu! Afro repa ritmi tur galīgi nederētu. Tos, lai "bulgāru piesitēji" izmanto...
, 2021-04-21 12:30, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es brīnos, ka tāds Banss ar Tevi tikās Latvijā. Tu taču varēji kaut kādos sūdos viņu iepīt.
Interesanti, vai Banss dzīvē apsaukājās un izrunājās tāpat kā spirtacentrā?
, 2021-04-21 12:50, pirms 4 gadiem
Metallica - Seek and Destroy. Tā būtu jāizklausās dziesmai par hokeju!

Bet nē, īstenībā Astro'n'Out arī ok sanāca.
, 2021-04-21 14:16, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: pie sarkanās gaismas apstājas auto. čurbani iet klāt un saka, dod naudu vai skrāpēju tavu auto.
tas viss notiek rietumeiropā. pilni krustojumi ar čurbaniem , kas to dara.
mūsu čurbans ar to nodarbojas Francijā!

prasts rekets
Kurva, pipec, ko tu te sarakstīji!!! Vispār nekā tamlīdzīga nav, tie ir tavi un Bansa iedomu graudi! Kāds vēl rekets, tu iedomājies Francijā reketu? Ibitīt matos, ibio rio, un šeit vēl daudzi stulbēņi tic, ko raksta šitie divi plānprātiņi Tas ir tas pats, apmēram, ka Arhīvs-akmeņu lasītājs pie Svensoniem, kas te figurēja vairākus gadus un Funis Kremļa aģents, Jura Savicka uzticamais kucēns, tam arī daudzi ticēja
, 2021-04-21 14:20, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Interesanti, vai Banss dzīvē apsaukājās un izrunājās tāpat kā spirtacentrā?
Protams, ka nē Es jau arī ne gluži tāds pats, kā virtuālajā telpā
, 2021-04-21 16:01, pirms 4 gadiem
Labāk nekā gaidīju, lasot, ka himnu taisīs astronauti. Manuprāt, protams hokeja himnai prasās kas roķigāks, smagāks, bet šim arī nav ne vainas. Protams, līdzīgu dziesmu ir 101 (kā pirmā prātā nāk zviedru dziedātāja Zemerlova Heroes), bet ir ok. Un klips foršs. Piemērots, tagadējam laikam. Labs darbiņš
, 2021-04-21 16:02, pirms 4 gadiem
als rakstīja: Piekrītu! Afro repa ritmi tur galīgi nederētu. Tos, lai "bulgāru piesitēji" izmanto...
Tev un burtam laikam ir tikai 2 veidu mūzika 🤣 šāda un reps
, 2021-04-21 16:08, pirms 4 gadiem
Dziesmu var klausīties. Bet kā hokeja čempim, tad nu galīgi garām. Dziesma bez emocijām.
, 2021-04-21 16:14, pirms 4 gadiem
nu lai nu kur, bet mūzikā čurbans ir lielāks eksperts par mani. Dziesma vēl nav dzirdēta, klips nav redzēts, bet akceptēju. Man vispar Māra un Astronauti tīk.
, 2021-04-21 16:49, pirms 4 gadiem
Gavno!!!! Vini vispar saprot ka raksitija hokejam nevis šautrinu mešanai? Vajadzeja roķīgu dziesmu nevis kaut kadu gavno popsu.
, 2021-04-21 16:52, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Interesanti, vai Banss dzīvē apsaukājās un izrunājās tāpat kā spirtacentrā?
dolbajobu varu nosaukt par dolbajobu, man ātra daba un verbālā nesaturēšana, bet kopumā ievēroju uzvedības normas un vispar uz vecumu esmu mierīgāks. nepatīk divkoši un liekuļi un man nav problēmas kādam pateikt, ko par viņu domāju. Ar tjomu mums bija abpusēji pieklājīga saruna, lai arī pirms tam bijām normāli spamā iztirsušies. Man nav pienākums katram teikt ko par viņu domāju, ja tu par to jautā, es neskrienu pa ielu kādu apsaukādams. Fiziski mazākus un vājākus arī negrūstu veikalos, kā tev gadās. tīņa vecumā vienu redzami švakāku pieslānīju, no tā kaunos un vēl tagad ar lielu nepatiku atceros. Esmu riebīgs, bet ne ļauns.
, 2021-04-21 16:55, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Kurva, pipec, ko tu te sarakstīji!!! Vispār nekā tamlīdzīga nav, tie ir tavi un Bansa iedomu graudi! Kāds vēl rekets, tu iedomājies Francijā reketu? Ibitīt matos, ibio rio, un šeit vēl daudzi stulbēņi tic, ko raksta šitie divi plānprātiņi Tas ir tas pats, apmēram, ka Arhīvs-akmeņu lasītājs pie Svensoniem, kas te figurēja vairākus gadus un Funis Kremļa aģents, Jura Savicka uzticamais kucēns, tam arī daudzi ticēja
arhīva akmmensstiepēja darbu hulis kultivēja, bet savu ikdienu tu pats šeit aprakstīji, domādams ka būsi varonis. kad tevi izgaismoja, tad sāki pārstāstīt savādāku versiju.
, 2021-04-21 17:50, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Labāk nekā gaidīju, lasot, ka himnu taisīs astronauti. Manuprāt, protams hokeja himnai prasās kas roķigāks, smagāks, bet šim arī nav ne vainas. Protams, līdzīgu dziesmu ir 101 (kā pirmā prātā nāk zviedru dziedātāja Zemerlova Heroes), bet ir ok. Un klips foršs. Piemērots, tagadējam laikam. Labs darbiņš
Piemērots tagadējam laikam- jā. Himna- nē. Jo himnai, lai cik tas arī nebūtu dīvaini, ir jābūt himniskai. Šitas ir vienkārši miegains gabals.
, 2021-04-21 19:10, pirms 4 gadiem
Ontario rakstīja: Gavno!!!! Vini vispar saprot ka raksitija hokejam nevis šautrinu mešanai? Vajadzeja roķīgu dziesmu nevis kaut kadu gavno popsu.
Kas LV vēl raksta rokmūziku? , visi popsā bliež, pat tie kas agrāk roku laida.
, 2021-04-21 19:11, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: dolbajobu varu nosaukt par dolbajobu, man ātra daba un verbālā nesaturēšana, bet kopumā ievēroju uzvedības normas un vispar uz vecumu esmu mierīgāks. nepatīk divkoši un liekuļi un man nav problēmas kādam pateikt, ko par viņu domāju. Ar tjomu mums bija abpusēji pieklājīga saruna, lai arī pirms tam bijām normāli spamā iztirsušies. Man nav pienākums katram teikt ko par viņu domāju, ja tu par to jautā, es neskrienu pa ielu kādu apsaukādams. Fiziski mazākus un vājākus arī negrūstu veikalos, kā tev gadās. tīņa vecumā vienu redzami švakāku pieslānīju, no tā kaunos un vēl tagad ar lielu nepatiku atceros. Esmu riebīgs, bet ne ļauns.
Klavulapa ir bully?
, 2021-04-21 19:46, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Klavulapa ir bully?
mhm
, 2021-04-22 09:03, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Kas LV vēl raksta rokmūziku? , visi popsā bliež, pat tie kas agrāk roku laida.
Vecīt, kā lai tev pareizi paskaidro, te viss nav tik vienkārši, kā tu raksti, tipa, Rokeri mauc Popsu, nu nav tā! Hipokrisis augstāk uzrakstīja- piemērots tagadējam laikam, apmēram tā Vispār, tā nav nekāda Popsa, tas ir nedaudz mīkstinats Roks Pielaistu mani pie miksēšanas pultis, ja es to gribētu, tas gabals krietni savādāk skanētu, instrumentu un vokālu partijās neko nemainot Ģitāra tak arī tur ir iespēlēta, tikai nedaudz par maigu samiksēta, to varētu uztaisīt arī smagāku un būtu tev Roks, tikai ir jautājums, vai tas ir šajā konkrētajā gabalā vajadzīgs? Manuprāt, ka nē Vispār tā mūsdienu tendence nedaudz mīkstināt skanējumu ir saistīta ar ciparu skaņu ierakstu specifiku Ja agrāk centās izdalīt vienu konkrētu instrumentu un padarīt viņu par dominējošu (elektroģitāru), tas automātiski glušīja visu pārējo, it sevišķi tad, ja aranžējumos nebija polifonijas (divi vai vairāki instrumenti spēlē absolūti dažādas partijas, nepārklājot vienai otru, veidojot veselu vienu, tad mūsdienās viss tiek maksimāli harmoniski sabalansēts tā lai galarezultātā skaņa sanāktu tāda kā sulīgāka, dzidrāka, ar spiedienu Protams, visi tie, kuri turpina maukt ar standarta trim instrumentiem, bungas, bass, giča, tiem neko mainīt nevajag, taču Astronauti nav tas gadījums un, piemēram, Prāta Vētra arī
, 2021-04-22 09:33, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tev un burtam laikam ir tikai 2 veidu mūzika 🤣 šāda un reps
Es repu un hiphopu kā sugu vispār pa mūziku neuzksatu. Tas ka tur kāds individs vai individu kopa kaut kādus pantiņus skaita kaut kādu ritmu pavadībā tā priekš mani nav muzika. Es esmu visādas lietas klausijies savā laikā... bet reps tas točna nav.
, 2021-04-22 09:49, pirms 4 gadiem
als rakstīja: Es repu un hiphopu kā sugu vispār pa mūziku neuzksatu. Tas ka tur kāds individs vai individu kopa kaut kādus pantiņus skaita kaut kādu ritmu pavadībā tā priekš mani nav muzika. Es esmu visādas lietas klausijies savā laikā... bet reps tas točna nav.
Daudzi eksperti un kritiķi saka to pašu, reps-nav mūzika! Mūzika sastāv no tādiem komponentiem, kā ritms, melodija un akordi, repā no šiem komponentiem ir TIKAI ritms! Labi, to ritmu apstradā ar kaut kādām instrumentālām skaņu pasāžām, kuras ir līdzīgas melodijai un veido maldīgu iespaidu, ka tā ir mūzika, taču mūzika tā nav!
, 2021-04-22 13:04, pirms 4 gadiem
Marcello92 rakstīja: Dziesma ir laba, bet nez vai tā ir tāda, ko arēnā varēs laist kā motivējošo gabalu. Tādi parasti ir nedaudz ātrāki, ritmiskāki, agresīvāki. Šis tāds tīri relaksācijai.
televīzijai uz atkārtojumu video vai kopsavilkumiem un reportāžām fonā skanēs labi.. manuprāt kā himna neder! Bet dziesma lipīga
, 2021-04-22 14:21, pirms 4 gadiem
Tjoma arī youtuba komentāros kasās ar visiem par dziesmu.
, 2021-04-22 15:18, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tjoma arī youtuba komentāros kasās ar visiem par dziesmu.
Tur ir tādi tupeņi, ka elementāri nesaprot manu sarkasmu par politkorektismu
Viņi reāli domā, ka es uzskatu šo gabalu par nepolitkorektu un sāk man braukt virsū, tipa, no kurienes lai Latvijā melnie rastos un t.t., pipec! Vot, bļaķ, cik izglītota, erudīta un atjautīga jaunatne ir mūsdienu "civilizētajā" pasaulē
, 2021-04-23 14:30, pirms 4 gadiem
Acīmredzams mazbudžeta video, tak varēja ko īpašāku, sākot jau telpu, kur spēlē. Labi vien, ka iedomājās par citvalstu karogiem
, 2021-04-23 23:39, pirms 4 gadiem
als rakstīja: Es repu un hiphopu kā sugu vispār pa mūziku neuzksatu. Tas ka tur kāds individs vai individu kopa kaut kādus pantiņus skaita kaut kādu ritmu pavadībā tā priekš mani nav muzika. Es esmu visādas lietas klausijies savā laikā... bet reps tas točna nav.
Ritma izjūta pieder pie muzikalitātes. Es kaut kā esmu diezgan pārliecināts, ka pat ja Tev un Aburtam iedotu JAU GATAVU super tekstu ar super atskaņām un gatavu bītu un liktu jums ieskaitīt, skanētu diezgan patizli. Jo jūs neuztverat, kur tur vajadzīga muzikalitāte.

Un pavadījums tak pats par sevi ir jau mūzika, harmonijas ir, ritms ir.
, 2021-04-23 23:41, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Daudzi eksperti un kritiķi saka to pašu, reps-nav mūzika! Mūzika sastāv no tādiem komponentiem, kā ritms, melodija un akordi, repā no šiem komponentiem ir TIKAI ritms! Labi, to ritmu apstradā ar kaut kādām instrumentālām skaņu pasāžām, kuras ir līdzīgas melodijai un veido maldīgu iespaidu, ka tā ir mūzika, taču mūzika tā nav!
Kad tu beigsi runāt par lietām, no kurām neko nejēdz?
, 2021-04-24 12:47, pirms 4 gadiem
videoklips izcils, dziesma ne pārāk