Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2943, Did:0, useCase: 3

Valdība noraida ideju par skatītāju laišanu uz pasaules čempionāta spēlēm

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Valdība noraida ideju par skatītāju laišanu uz pasaules čempionāta spēlēm
Foto: Andre Ringuette / IIHF

Ministru kabinets šodien iknedēļas valdības sēdē ir noraidījis Izglītības un zinātnes ministrijas (IZM) sagatavoto priekšlikumu par līdzjutēju laišanu uz 2021. gada pasaules čempionāta hokejā spēlēm. Priekšlikums paredzēja atļauju laist vakcinētos līdzjutējus un tos, kam ir negatīvs Covid-19 tests pirms spēles. Priekšlikums netika iekļauts darba kārtībā, taču starp ministriem sēdes laikā tāpat bija vērojamas diskusijas šajā jautājumā.

Pirmdien LTV ziņu raidījums ''Panorāma'' ziņoja, ka Izglītības un zinātnes ministrija (IZM) šodien Ministru kabineta sēdē rosinās vakcinētām personām apmeklēt 2021. gada pasaules čempionātu hokejā. Sporta departamenta direktors Edgars Severs pauda, ka šis varētu būt pilotprojekts, bet vienlaikus atzina, ka šobrīd nav veida, kā pārbaudīt, ka persona bijusi vakcinēta. Skeptiski noskaņots pret šo ideju bija Veselības ministrs Daniels Pavļuts, paužot, ka Latvijā joprojām ir pārāk augsta saslimšana ar vīrusu.

Šodien Ministru kabineta sēdē šis jautājums netika akceptēts. Priekšlikums neguva atbalstu valsts pārvaldes un piesaistīto ekspertu Operatīvajā valdības grupā. Diskusijas gan šajā jautājumā bija pietiekami karstas. IZM ministre Ilga Šuplinska vaicāja kolēģiem, vai tomēr ir iespējama līdzjutēju laišana uz spēlēm, uzrādot negatīvu Covid-19 testu. Veselības ministrs Daniels Pavļuts norādīja uz riskiem, apmeklējot pasākumus slēgtā telpā, kamēr īpaši neapmierināts bija premjerministrs Krišjānis Kariņš, kurš aicināja neturpināt diskusijas. Premjers piebilda, ka gadījumā, ja kāds no kolēģiem pusgada laikā nav sapratis infekcijas izplatības nianses, tad šī nav diena, kad par to runāt.

Šobrīd vienu vakcīnas devu ir saņēmis gandrīz katrs ceturtais Latvijas iedzīvotājs, bet abas devas - aptuveni septiņi procenti.

Pasaules čempionāts hokejā Rīgā sāksies 21. maijā un notiks līdz 6. jūnijam. Atklāšanas spēle paredzēta starp Latvijas un Kanādas izlasēm. Spēles notiks ''Arēnā Rīga'' un ''Olimpiskajā sporta centrā''.

Izmantotie resursi:
https://www.mk.gov.lv/lv/jaunums/ti...

  -3 [+] [-]

, 2021-05-18 13:34, pirms 3 gadiem
Malacīši !

     [+] [-]

, 2021-05-18 13:37, pirms 3 gadiem
👍
Slēpts komentārs: maris777

 +10 [+] [-]

, 2021-05-18 13:38, pirms 3 gadiem
maris777 rakstīja: Ir gan mums debīla valdība! Kāpēc tad potēties, ja no tā nav nekāda labuma???
potējas tikai hokeja dēļ, tiešām?

  +7 [+] [-]

, 2021-05-18 13:40, pirms 3 gadiem
Dir#as

  -2 [+] [-]

, 2021-05-18 13:40, pirms 3 gadiem
maris777 rakstīja: Ir gan mums debīla valdība! Kāpēc tad potēties, ja no tā nav nekāda labuma???
Pastāsti to tiem, kam ir iespēja, bet ir po***. Ar šādiem tempiem mēs vēl Ziemassvētkus sagaidīsim ZOOMā. Protams, arī valdība ne bez vainas, bet nu jau, cik zinu, ir pietiekami daudz sagādātas vakcīnas.

  +8 [+] [-]

, 2021-05-18 13:41, pirms 3 gadiem
Štrunts par skatītājiem. Nepatīkami, protams, bet av pasaules gals, ka neļauj....
Daudz sliktāk ir, ka joprojām bērniem neļauj trenēties normāli. Drīz jau gads būs, kad tiek izlaisti treniņi (ar izņēmumiem hokejistiem, futbolistiem utt.). Lūk tas visdrīzāk atstās paliekošas sekas nekā čempis bez skatītājiem

  +2 [+] [-]

, 2021-05-18 13:55, pirms 3 gadiem
Jau biju sasapņojies, ka vip ložā henesiju malkošu un skatīšos kā saplosam kanādas 16. Izlasi. Nu, nahyjam noraida, kurš no tā iegūst

  +1 [+] [-]

, 2021-05-18 13:56, pirms 3 gadiem
uj uj uj valdiba nelava jo sabiedriskaja transportaa ari nevar maximaa iet uz uraa tikai hokeja cempionats sliktakais chikenieks vilnis

 +14 [+] [-]

, 2021-05-18 13:57, pirms 3 gadiem
Pa to laiku NHL playoff atmosfēra ar skatītājiem ir vienreizēja!! Bauda skatīties!!!
Slēpts komentārs: Reaktors2

  +3 [+] [-]

, 2021-05-18 14:04, pirms 3 gadiem
Tas ir vairāk nekā nožēlojami!
Valdība pakļāvās ierēdņu-infektiologu spiedienam, kuri neiedziļinoties lietas būtībā birokrātiski uzlika veto.
Ka ir arī domājoši cilvēki, to pierādīja izglītības ministrijas un LHF darbinieki, kuri uzskata, ka ievērojot drošības nosacījumus, nebija objektīvi šķēršļi sarīkot čempionātu pie tukšām tribīnēm.
Die'mžēl sporta funkcionāriem valdībā nav lobiju. Hokeja čempionātu Latvijā dod iespēju sarīkot reizi 10-20 gados. Tas nav kāds koncerts,mūzikas festivāls, vai Dziesmu svētki, ko var pārcelt gadu, kaut divus uz priešu. Tikai ļoti tālu no sporta stāvoši cilvēki, ar ieciklētudomāšanu, bez elastības var pieņemt tik neatbilstošus lēmumus.
Ēdināšanas nozarei, tirdzniecībai atradās aizstāvji un pēc lielas stīvēšanās atļāva terases, atvēra veikalus. Vai notika tāpēc kāda traģēdija?
Sarežģītās situācijas viskaitīgāk ir pakļauties panikai, panikas cēlājiem. Šoreiz tie ir cilvēki, kam dotas tiesības lemt.
Kad bija jāiepērk savlaicīgi vakcīnas, kur tad jūs bijāt?
Un vēl ši divkosība- 9. maijā Pārdaugavā pulcējās līdz 20000, tad Dumpis, Perevozčikovs, Pavļuts klusēja!?

  +1 [+] [-]

, 2021-05-18 14:04, pirms 3 gadiem
maris777 rakstīja: Ir gan mums debīla valdība! Kāpēc tad potēties, ja no tā nav nekāda labuma???
Ha, ha...
TEV IETEIKTU NEPOTĒTIES!!!
Slēpts komentārs: KANDESA

  +9 [+] [-]

, 2021-05-18 14:11, pirms 3 gadiem
Varēja arēnā uztaisīt veikalu lai cilvēki iet iepirkties a hokejs tik tā fonā :d

     [+] [-]

, 2021-05-18 14:12, pirms 3 gadiem
Kaut jums vairs nestāvētu
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +2 [+] [-]

, 2021-05-18 14:23, pirms 3 gadiem
Ja arī laistu vakcinētos, tad cik muldoņas no šejienes jau ir pilno kursu, jeb abas potes dabūjuši? Tāpat jūs netiktu.

  +3 [+] [-]

, 2021-05-18 14:33, pirms 3 gadiem
veikalos iepirkties - drīkst, sabiedriskajā transportā spaidīties drīkst, 9 maiju svinēt drīkst , bet kontrolēti, ne vairāk kā 1000-1500 vakcinētu vai pārslimojušu cilvēku apmeklēt spēles - nedrīkst! Kādēļ neviens nav inicējis manabalss.lv priekšlikumu atļaut 1000 vakcinētām personām apmeklēt PČ ??? KAriņu - Pavļutu (jaunupu) uz politisko miskasti !!!!

  +1 [+] [-]

, 2021-05-18 14:42, pirms 3 gadiem
no virsraksta saprotu, ka valdība noraidās, tas ģeld.
Kāds 1 tk vakcinēto un veselo ar maskām hallē, ja trusis rodžers baidās pat no savas ēnas

  +2 [+] [-]

, 2021-05-18 14:54, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es jau vienreiz rakstīju vienam tādam kā tu-infektologi un valdība ir atbildīgi par saviem lēmumiem, bet kādu atbildību nestu tu un tev līdzīgie, ja tā visa dēļ palielināsies saslimušo skaits?!
Ēēē, kā izpaužas vińu atbildība?

 +10 [+] [-]

, 2021-05-18 14:58, pirms 3 gadiem
loook ploik! rakstīja: Ja arī laistu vakcinētos, tad cik muldoņas no šejienes jau ir pilno kursu, jeb abas potes dabūjuši? Tāpat jūs netiktu.
Par to jau nav stāsts. Stāsts ir par to, ka kādā brīdī jau būs jāsāk cilvēki laist pasākumos, mūžīgi taču pie šādiem noteikumiem nedzivosim, kāpēc gan lai to nesāktu tagad? Pasaulē pieņemta un pilnīgi mierīgi realizējama prakse jau tā ir, nerunajam jau šeit par kkādu trako inovāciju.

  -2 [+] [-]

, 2021-05-18 15:05, pirms 3 gadiem
loook ploik! rakstīja: Ja arī laistu vakcinētos, tad cik muldoņas no šejienes jau ir pilno kursu, jeb abas potes dabūjuši? Tāpat jūs netiktu.
Te visi vakcinējušies jau sen!!! Visi kuri raksta pret vakcinēšanos paši jau sen to paveikuši! Nu bet ir auni kuri to ņem par pilnu rubuli.

  +4 [+] [-]

, 2021-05-18 15:14, pirms 3 gadiem
ļoti labs lēmums no "valdibas" puses. Tak nevar - pielips kādam šausminošā slimība - jāpasargā aitu bars. Tie lopi tak paši nespēj domāt..

  -3 [+] [-]

, 2021-05-18 15:14, pirms 3 gadiem
Ja paklausās, tad ir dafiga tādu, kas baidās no vakcīnām, jo saklausījušies visādus brīnumus.

Tikai paradoksālākais, ka lielākoties tie ir cilvēki, kas smēķē, regulāri lieto alkoholu, iet uz solāriejiem utt.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-18 15:22, pirms 3 gadiem
palasiet SEGREGĀCIJAS definīciju- diez vai tā atbilst demokrātiskas nacionālās politikas kritērijiem, īpaši ja no 7.04. ārkārtas stāvoklls valstī ir atcelts..

  +1 [+] [-]

, 2021-05-18 15:25, pirms 3 gadiem
fenorikis rakstīja: Varēja arēnā uztaisīt veikalu lai cilvēki iet iepirkties a hokejs tik tā fonā :d
jālaiž Akropolē

  +1 [+] [-]

, 2021-05-18 15:30, pirms 3 gadiem
Tad playoff ari bez lidzjutejiem?
Valdiba vairak neatgiezas uz so jautajumu?

     [+] [-]

, 2021-05-18 15:30, pirms 3 gadiem
sinajs rakstīja: Tas ir vairāk nekā nožēlojami!
Valdība pakļāvās ierēdņu-infektiologu spiedienam, kuri neiedziļinoties lietas būtībā birokrātiski uzlika veto.
Ka ir arī domājoši cilvēki, to pierādīja izglītības ministrijas un LHF darbinieki, kuri uzskata, ka ievērojot drošības nosacījumus, nebija objektīvi šķēršļi sarīkot čempionātu pie tukšām tribīnēm.
Die'mžēl sporta funkcionāriem valdībā nav lobiju. Hokeja čempionātu Latvijā dod iespēju sarīkot reizi 10-20 gados. Tas nav kāds koncerts,mūzikas festivāls, vai Dziesmu svētki, ko var pārcelt gadu, kaut divus uz priešu. Tikai ļoti tālu no sporta stāvoši cilvēki, ar ieciklētudomāšanu, bez elastības var pieņemt tik neatbilstošus lēmumus.
Ēdināšanas nozarei, tirdzniecībai atradās aizstāvji un pēc lielas stīvēšanās atļāva terases, atvēra veikalus. Vai notika tāpēc kāda traģēdija?
Sarežģītās situācijas viskaitīgāk ir pakļauties panikai, panikas cēlājiem. Šoreiz tie ir cilvēki, kam dotas tiesības lemt.
Kad bija jāiepērk savlaicīgi vakcīnas, kur tad jūs bijāt?
Un vēl ši divkosība- 9. maijā Pārdaugavā pulcējās līdz 20000, tad Dumpis, Perevozčikovs, Pavļuts klusēja!?
---Die'mžēl sporta funkcionāriem valdībā nav lobiju.---
Lobijs ta ir, tikai tas nav Hokeja, bet gan pērtiķbola

  +5 [+] [-]

, 2021-05-18 15:36, pirms 3 gadiem
KANDESA rakstīja: Žēl, tā vismaz uz covididiotiem varētu pauzēs apskatīties, pasmieties
Nemēģini te terminus maisīt, labi zini, ka par covididiotiem jau no paša sākuma tiek saukti tieši tādi kā tu

  +1 [+] [-]

, 2021-05-18 15:36, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: ---Die'mžēl sporta funkcionāriem valdībā nav lobiju.---
Lobijs ta ir, tikai tas nav Hokeja, bet gan pērtiķbola
Tu jau ceļā uz čempionātu?
Slēpts komentārs: KANDESA

  -4 [+] [-]

, 2021-05-18 15:42, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: ---Die'mžēl sporta funkcionāriem valdībā nav lobiju.---
Lobijs ta ir, tikai tas nav Hokeja, bet gan pērtiķbola
Tas, ka naudu hokeja čempim tā valdība dod, tas neskaitās?

  -3 [+] [-]

, 2021-05-18 15:42, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: Par to jau nav stāsts. Stāsts ir par to, ka kādā brīdī jau būs jāsāk cilvēki laist pasākumos, mūžīgi taču pie šādiem noteikumiem nedzivosim, kāpēc gan lai to nesāktu tagad? Pasaulē pieņemta un pilnīgi mierīgi realizējama prakse jau tā ir, nerunajam jau šeit par kkādu trako inovāciju.
It kā tak tu gudrs cilvēks... Nu, nevar salīdzināt LV ar pārējo pasauli, kur nu vēl ASV, ar ko te dažs salīdzina. Ar šādu vakcinācijas tempu nespīd līdz augustam nekas, tīri drošības dēļ. Man pat otrā pote, lai gan pirmo saņēmu aprīlī, būs tikai 10.06. Lielai daļai otrā būs jūlijā. Plus vēl jāskatās tuvākās nedēļas, vai nebūs sekas, manuprāt, pārlieku ātri atklātajiem tusiņiem terasēs. Īsāk sakot, nav vēl īstais brīdis sākt līksmot. Nevajadzētu atkārtot 2020.gada "pārsteigumu" vasaru.

     [+] [-]

, 2021-05-18 15:45, pirms 3 gadiem
Nelietotājs rakstīja: It kā tak tu gudrs cilvēks... Nu, nevar salīdzināt LV ar pārējo pasauli, kur nu vēl ASV, ar ko te dažs salīdzina. Ar šādu vakcinācijas tempu nespīd līdz augustam nekas, tīri drošības dēļ. Man pat otrā pote, lai gan pirmo saņēmu aprīlī, būs tikai 10.06. Lielai daļai otrā būs jūlijā. Plus vēl jāskatās tuvākās nedēļas, vai nebūs sekas, manuprāt, pārlieku ātri atklātajiem tusiņiem terasēs. Īsāk sakot, nav vēl īstais brīdis sākt līksmot. Nevajadzētu atkārtot 2020.gada "pārsteigumu" vasaru.
Es vel pirmo neesmu sańēms.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-18 15:45, pirms 3 gadiem
KANDESA rakstīja: Pie tam tie video kur ierēdņi tēlo itkā viņus vakcinē.
Šis tev sanāca vislabāk, Šerlok No jums tak pārsmieties var.

     [+] [-]

, 2021-05-18 16:03, pirms 3 gadiem
Iespējamība ka ielaidīs skatītājus bija apmēram tik pat liela, kā čurbanam ierasties Rīgā uz PČ laiku. Procentuālā izteiksmē tas izskatās šādi - 0.0001%

  +4 [+] [-]

, 2021-05-18 16:17, pirms 3 gadiem
Cik lielāks ir risks kā darba vietās,sabiedriskajā transportos, veikalos utt., ja tiek ievērotas drošības (maskas, distancēšanās u.tml.)?
Ja tā situācija ir tik traka, tad jau šobrīd valstī būtu jābūt lokdaunam. Citās valstīs pie ļoti līdzīgas epidemoloģiskās situācijas ļauj arī klubu sporta spēles apmeklēt (ar visādiem ierobežojumiem, protams), bet Latvijā reti notiekošā čempī, kas ir vienam no populārākajiem sportiem valstī, divkosīgi tēlo, ka viss ir šausmīgi un jāgaida, kad covids būs burtiski 100% pazudis. Kas, protams, nav reāli corona vīrusa tipiem, kas dzīvojas ilgstoši mutējot un līdz galam nepazūd, proti, pārāk daudz pārmutojoties, tas novājinās, un tad nāk jauns paveids, bet katru sezonu vājāki vai stiprāki paveidi plosās. Nedomāju, ka tagad ir kāds izņēmums. Turpinot masveidīgās veslo cilvēku testēšanas, covids nepazudīs. Pēc kāda laika varbūt parādīsies cits veids, bet ieradumi un attieksme pret ierobežojumiem nemainīsies.Līdzīgi, kā drošības pasākumi un ierobežojumie lidostās, pēc savulaik veiktajiem teroraktiem - izmaiņas uz mūžu. Ceru, ka kļūdos prognozēs.

  +2 [+] [-]

, 2021-05-18 16:30, pirms 3 gadiem
Klauni, paši runā par to, ka jāiemācās sadzīvot būs, jāskatās uz priekšu nākotnē u.t.t., bet reāli neko mēģināt nevēlas. Lielisks eskperiments būtu bijis kas pierādītu, ka kontrolēti pasākumi ir atļaujami un nekādu bīstamību nerada. Nē, labāk lai visi pa kluso kaut kur vienā vietā kopīgi vācas kopā un tad inficējas. Bravo slinķiem valdībā kas tikai visu noraidīt māk un paši nav gatavi neko uzņemties un "mācīties sadzīvot" ar situāciju.
P.s. Pēc mazāk neķa mēneša sākas EČ futbolā un skatītāji atļauti, turklāt nemaz tik maz. Labi, futbola stadionu ar halli salīdzināt nevar, bet pie, manuprāt, tiiik ļoti lielas atšķirības nav.

  -3 [+] [-]

, 2021-05-18 16:30, pirms 3 gadiem
Nākotnē tāpat neviens sporta sacensības klātienē neapmeklēs. Nopirks biļeti un aizsūtīs savā vietā hologrāfisko kopiju - lelli. To pēc tam vadīs ar tālvadības pulti no savas mājas dīvana. Bet uzliekot 3D brilles varēs redzēt visu to pašu, ko hologrāfiskā lelle. Efekts pilnīgs!!

     [+] [-]

, 2021-05-18 16:36, pirms 3 gadiem
kaut kā pajāt!

  +2 [+] [-]

, 2021-05-18 16:36, pirms 3 gadiem
Ulrihs rakstīja: potējas tikai hokeja dēļ, tiešām?
Viņš kādā brīdī teica, ka potējās tikai un vienīgi dēļ tā, lai tiktu uz čempi? Atradies humorists..
Daudzi cilvēki potējas ne tikai satraucoties par savu veselību, bet arī, lai varētu ātrāk atgriezties "apritē", kas ir īpaši svarīgi tiem, kam darba, biznesa dēļ ir jāceļo vai citu iemeslu dēļ vakcinēšanās ir kā obligāts nosacījums.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-18 16:40, pirms 3 gadiem
prataveders rakstīja: Cik lielāks ir risks kā darba vietās,sabiedriskajā transportos, veikalos utt., ja tiek ievērotas drošības (maskas, distancēšanās u.tml.)?
Ja tā situācija ir tik traka, tad jau šobrīd valstī būtu jābūt lokdaunam. Citās valstīs pie ļoti līdzīgas epidemoloģiskās situācijas ļauj arī klubu sporta spēles apmeklēt (ar visādiem ierobežojumiem, protams), bet Latvijā reti notiekošā čempī, kas ir vienam no populārākajiem sportiem valstī, divkosīgi tēlo, ka viss ir šausmīgi un jāgaida, kad covids būs burtiski 100% pazudis. Kas, protams, nav reāli corona vīrusa tipiem, kas dzīvojas ilgstoši mutējot un līdz galam nepazūd, proti, pārāk daudz pārmutojoties, tas novājinās, un tad nāk jauns paveids, bet katru sezonu vājāki vai stiprāki paveidi plosās. Nedomāju, ka tagad ir kāds izņēmums. Turpinot masveidīgās veslo cilvēku testēšanas, covids nepazudīs. Pēc kāda laika varbūt parādīsies cits veids, bet ieradumi un attieksme pret ierobežojumiem nemainīsies.Līdzīgi, kā drošības pasākumi un ierobežojumie lidostās, pēc savulaik veiktajiem teroraktiem - izmaiņas uz mūžu. Ceru, ka kļūdos prognozēs.
1. Nav lielāks. Bet salīdzināt darbu ar izklaidi nav korekti.
2. Tās valstis, kur atļauj, ir ar ļoti daudz vakcinēto un/vai antivielu izstrādājušo skaitu. Norma būtu ap 60-70%. Latvija ne tuvu nav tur.
3. Šobrīd lokdaunam nav pamata, to vajadzēja darīt pirms/pēc gadumijas vājprāta. Uzticējās, ka cilvēki būs apzinīgi, diemžēl tas nestrādāja, jo lielai daļai nav saprāta. Izjutām sekas tad un izjūt tagad arī hokeja fani (un es kā mūzikas fans).
4. Testēšanai ar vīrusa "pazušanu" vai nepazušanu nav nekāda sakara. Tas tiek darīts a) drošībai, b) tādiem kā tu (un es) zināšanai, kāda ir epidemioloģiskā situācija valstī/reģionā.
5. Domāju, ka nekļūdies. Vismaz vēl dažus tuvākos gadus tas noteikti nemainīsies.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-18 16:45, pirms 3 gadiem
Nelietotājs rakstīja: It kā tak tu gudrs cilvēks... Nu, nevar salīdzināt LV ar pārējo pasauli, kur nu vēl ASV, ar ko te dažs salīdzina. Ar šādu vakcinācijas tempu nespīd līdz augustam nekas, tīri drošības dēļ. Man pat otrā pote, lai gan pirmo saņēmu aprīlī, būs tikai 10.06. Lielai daļai otrā būs jūlijā. Plus vēl jāskatās tuvākās nedēļas, vai nebūs sekas, manuprāt, pārlieku ātri atklātajiem tusiņiem terasēs. Īsāk sakot, nav vēl īstais brīdis sākt līksmot. Nevajadzētu atkārtot 2020.gada "pārsteigumu" vasaru.
Es runāju tīri par tiem, kuri ir saņēmuši abas potes, kkur gar acīm zib 7% LV iedzīvotāju (šeit varu kļūdīties, bet izklausās reāls cipars), galvenokārt tie būs ārsti un med personāls un kāpēc gan viņiem neļaut apmeklet spēles, ja tas notiek organizēti un kontrolēti, nav jau tā, ka es saku - laikam visus un pilnu arēnu, tikai tie, kuri saņēmuši abas potes teiksim un ir pagājis tas 15 dienu noilgums un kapacitāti nosaka teiksim 1500. Kurus šie cilvēki apdraud un kāpēc nedod priekšrocības tiem, kas ir vakcinējušies? Uz to tā pat nākotnē būs jāiet.

     [+] [-]

, 2021-05-18 16:49, pirms 3 gadiem
Interesanti, ka hokeja mekā Kanādā tribīnes tukšas, kamer amīšos īpaši jau dienvidu štatos, kur tāds hokejs vispār īsti nekotējas, tribīnēs ja ne gluži pilnas, tad uz kādu pus kapacitāti gan velk. Tā kā, mīļie draugi, ne tikai mēs esam reizēm gandrīz vai pārlieku piesardzīgi..

     [+] [-]

, 2021-05-18 16:50, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: Interesanti, ka hokeja mekā Kanādā tribīnes tukšas, kamer amīšos īpaši jau dienvidu štatos, kur tāds hokejs vispār īsti nekotējas, tribīnēs ja ne gluži pilnas, tad uz kādu pus kapacitāti gan velk. Tā kā, mīļie draugi, ne tikai mēs esam reizēm gandrīz vai pārlieku piesardzīgi..
Kanādā starp citu tagad būtu jānotiek PČ hokejā sievietēm, bet Kanādas valdība aizliedza rīkot un pārcelts uz augustu. tur ir trakāk. pie mums čempis būs, bet tāpat neapmierinātie.
valdību vismazāk būtu par ko lamāt šī čempja gadījumā, tai skaitā cik naudas izdots no budžeta, lai čempis notiktu.

     [+] [-]

, 2021-05-18 16:54, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: Kanādā starp citu tagad būtu jānotiek PČ hokejā sievietēm, bet Kanādas valdība aizliedza rīkot un pārcelts uz augustu. tur ir trakāk.
Nu būsim godīgi - kuru vispār tas sieviešu hokeja čempis interesē?

     [+] [-]

, 2021-05-18 16:55, pirms 3 gadiem
Kanadai liels hokejs katru gadu, sieviesu hokejs nav TOPa.
Latvijai liels hokejs labi ja reiz 15 gadus.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-18 16:57, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: Nu būsim godīgi - kuru vispār tas sieviešu hokeja čempis interesē?
pieļauju, ka tādā Kanādā un ASV par to čempi būtu liela interese. skaitļus nemeklēšu cik miljoni Kanādā un ASV to skatās (cik novērots šīs izlases gandrīz vienmēr finālā sadala medaļas)
tāpēc nevajag domāt no Latvijas hokeja fana pozīcijām. man viņš ar neinteresē.

p.s. attiecībā uz hokeju Kanādā joprojām daudz ierobežojumu arī populārajā vīru hokejā.
Kanādas divīzijas komanda Stenlija kausa pusfinālu visdrīzāk spēlēs ASV (jo ceļošanas ierobežojumi un karantīna nav atcelti)

  +5 [+] [-]

, 2021-05-18 16:58, pirms 3 gadiem
Es nelamaju valdību, bet uzskatu, ka šoreiz mazliet tuvredzīgi un pārlieku piesardzīgi tam visam pieiet. Ja man kāds var pamatoti paskaidrot, kāpēc pilnībā vakcinētos, ierobežojot kapacitāti un ievērojot visus drošība pasākumus, nevarētu sākt laist uz pasākumiem, šajā gadījumā PČ hokejā, kur nu distances ievērot vispār nebūtu problēmas, tad es labprāt uzklausīšu

  -1 [+] [-]

, 2021-05-18 16:59, pirms 3 gadiem
Es domaju neviens nebutu pret, ja parcelt sis cempis no maija uz augustu.....
Slēpts komentārs: bārda un sifons

  -1 [+] [-]

, 2021-05-18 17:00, pirms 3 gadiem
Frisk rakstīja: Es domaju neviens nebutu pret, ja parcelt sis cempis no maija uz augustu.....
augustā jau jānotiek OS kvalifikācijai.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-18 17:01, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: augustā jau jānotiek OS kvalifikācijai.
OS kvalifikaciju uz maiju
Slēpts komentārs: Nelietotājs

     [+] [-]

, 2021-05-18 17:08, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: Es nelamaju valdību, bet uzskatu, ka šoreiz mazliet tuvredzīgi un pārlieku piesardzīgi tam visam pieiet. Ja man kāds var pamatoti paskaidrot, kāpēc pilnībā vakcinētos, ierobežojot kapacitāti un ievērojot visus drošība pasākumus, nevarētu sākt laist uz pasākumiem, šajā gadījumā PČ hokejā, kur nu distances ievērot vispār nebūtu problēmas, tad es labprāt uzklausīšu
tāpēc ka sāksies lielā bļaušana "kāpēc to var un šo nevar". Kā tas izskatīsies, bērni nevar normāli trenēties, citi nevar strādāt, bet Arēnā hokeja ballīte. Uzņēmējs terasē nevar aliņu tirgot 21:05, kamēr Rīgā festivāls...vienkāršāk ir neļaut. Ja grib pasākumus, tad jāiet Igaunijas ceļš, testē maz, atiecīgi tie rādītāji mazi un šiem viss bija ciet knapi 2 mēnešus, nevis pusgadu, kā mums

  +1 [+] [-]

, 2021-05-18 17:09, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: Es nelamaju valdību, bet uzskatu, ka šoreiz mazliet tuvredzīgi un pārlieku piesardzīgi tam visam pieiet. Ja man kāds var pamatoti paskaidrot, kāpēc pilnībā vakcinētos, ierobežojot kapacitāti un ievērojot visus drošība pasākumus, nevarētu sākt laist uz pasākumiem, šajā gadījumā PČ hokejā, kur nu distances ievērot vispār nebūtu problēmas, tad es labprāt uzklausīšu
domāju tas sarežģītu kontroli (nav jau nekāda oficāla apstiprināta dokumenta , zaļās pases) ja tikai izredzētie var tikt.
visus nav gatavi laist.
būtu baigā putra.
lai izstrādātu noteikumus vajag laiku un kontroles mehānisku . 4 dienas pirms čempja tas būtu nepilnīgs un būtu daudz visādu caurumu , kur ielīst visiem kam nav slinkums un nauda.

  +2 [+] [-]

, 2021-05-18 17:14, pirms 3 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Nu teorētiski varētu. Jautājums, cik no tiem 7% vispār to gribētu? Kādi 2%? Labākajā gadījumā. Es, starp citu, vispār nesaprotu cepienu. Manā skatījumā sporta spēles klātienē ir foršas, ja ir tā kopības sajūta, tusiņš utt., kas tāpat nebūtu iespējams. A tā... Mājās ir: 1) lētāks un labāks aliņš, 2) labāka redzamība (atkārtojumi), 3) nav nekur jābrauc, 4) var uzpīpēt, pačurāt bez rindām u.c.
Ja pierod skatīties mājās tad ir kā raksti. Skatīties klātienē ir jāpierod/jāiemācās. Tur vēl pluss ir tas, ka redzi vairāk aizkadrus (ja interesē kas vairāk, par pašu spēli), nevis vien to ko tev operatori parāda un auziņkreipāni izbļauj no TV tumbas. Bet par rindām piekrītu, sendienās piebāztajā Arēnā tas aplis - wc, kurilka, jauna alus pirkšana bija ārprāts. Tagad kurilka man atkrīt, ja baigi neforsē ar alu, tad klātienē viss ir labi.

  +3 [+] [-]

, 2021-05-18 17:16, pirms 3 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Pareizs, loģisks un apsveicams lēmums! Prieks, ka šo absurdo priekšlikumu pārliecinoši noraidīja. Sabiedrība nedrīkst tuviniekus satikt, svētkus svinēt kopā, kaut ārtelpās, bet alkāni izdomājuši, ka varbūt varēs skatīties kā dzenā ripu pa ledu klātienē. 🙈🤦‍♂️
tu tik izbīlī neaptaisies, tupais driblētāj

  +1 [+] [-]

, 2021-05-18 17:18, pirms 3 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Nu teorētiski varētu. Jautājums, cik no tiem 7% vispār to gribētu? Kādi 2%? Labākajā gadījumā. Es, starp citu, vispār nesaprotu cepienu. Manā skatījumā sporta spēles klātienē ir foršas, ja ir tā kopības sajūta, tusiņš utt., kas tāpat nebūtu iespējams. A tā... Mājās ir: 1) lētāks un labāks aliņš, 2) labāka redzamība (atkārtojumi), 3) nav nekur jābrauc, 4) var uzpīpēt, pačurāt bez rindām u.c.
Tā jau tad ir cilvēku izvēle, bet 2% ir nedaudz zem 40 tūkstošiem, gan jau kāds štuks salasītos, kas būtu gatavi arī par biļeti samaksāt. es vispār uzskatu, ka šim čempim vajadzēja būt med personālam par godu - tiem, kuri poteti ar ielūgumiem, pateiktu viņiem paldies, bet nu, ja nevar par maksu saorganizeties, tad kur nu tādas ekstras vēl..

     [+] [-]

, 2021-05-18 17:22, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: Tā jau tad ir cilvēku izvēle, bet 2% ir nedaudz zem 40 tūkstošiem, gan jau kāds štuks salasītos, kas būtu gatavi arī par biļeti samaksāt. es vispār uzskatu, ka šim čempim vajadzēja būt med personālam par godu - tiem, kuri poteti ar ielūgumiem, pateiktu viņiem paldies, bet nu, ja nevar par maksu saorganizeties, tad kur nu tādas ekstras vēl..
tas jau jautājums LHF nevis valdībai. Kāpēc LHF nepiedāvā tādu variantu laist par velti čempī, tos kas kovida laikā daudz strādājuši (mediķi, poliči, skolotāji) un ir potēti.
tāpēc , ka LHF grib piķi noslaukt nevis ar labdarbību nodarboties!
p.s. Valdība netirgo biļetes un naudu par to nesaņem un nevar noteikt , ka kāds tur par velti būtu jālaiž!

  +1 [+] [-]

, 2021-05-18 17:45, pirms 3 gadiem
Ir daźãdi varianti, lai ćempis nenotiktu pie tukśãm tribïném. Skaidrs,ka pilnu arénu nepiełautu, bet vismaz 2000-3000varéja, vajadzéja laist arénã un nav pat bûtiski vakcinéts, vai nav.
Vél paliek maza cerîba, ka uz izslégśanas spelém bùs atłauts skatît klãtiené.
Hokeja faniem arî vajag aktîvãk rîkoties, kaut vai bûtu Saeimã petîciju iesnieguśi,vai vismaz piketu noorganizéjuśi.
Bet vai tik tã nav leģenda par vislabãkiem faniem?

     [+] [-]

, 2021-05-18 17:47, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: Interesanti, ka hokeja mekā Kanādā tribīnes tukšas, kamer amīšos īpaši jau dienvidu štatos, kur tāds hokejs vispār īsti nekotējas, tribīnēs ja ne gluži pilnas, tad uz kādu pus kapacitāti gan velk. Tā kā, mīļie draugi, ne tikai mēs esam reizēm gandrīz vai pārlieku piesardzīgi..
līdz 50% var būt arēna, oficiāls cipars

     [+] [-]

, 2021-05-18 17:48, pirms 3 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Ir daźãdi varianti, lai ćempis nenotiktu pie tukśãm tribïném. Skaidrs,ka pilnu arénu nepiełautu, bet vismaz 2000-3000varéja, vajadzéja laist arénã un nav pat bûtiski vakcinéts, vai nav.
Vél paliek maza cerîba, ka uz izslégśanas spelém bùs atłauts skatît klãtiené.
Hokeja faniem arî vajag aktîvãk rîkoties, kaut vai bûtu Saeimã petîciju iesnieguśi,vai vismaz piketu noorganizéjuśi.
Bet vai tik tã nav leģenda par vislabãkiem faniem?
tak jau sen varēji petīcijas sarakstīt vismaz 100 un piketēt katru dienu , nevis te smirdēt spirtacentrā nepārtraukti. it kā no tā kas mainītos, ja te pie katra raksta par hokeja čempionātu īdi un ņaudi , ka nelaiž skatītājus

     [+] [-]

, 2021-05-18 18:15, pirms 3 gadiem
KANDESA rakstīja: Tu neesi tik gudrs kā tev šķiet. Es neesmu vakcinējies un netaisos vakcinēties ar eksperementālām vakcīnām. Kāda tam jēga, no inficēšanās nepasargā, citus inficēt vari + riski veselībai, ilgtermiņā pat nav zināmi, nav pat pabeigta ne 2, ne 3 pētījumu fāze, uz dzīvniekiem nemaz netika nekas pētīts (tika pētītas visas iepriekšējās vakcīnas no 2000to sākuma, tikai tur tie dzīvnieki pārsvarā pēc tam nomira).
Pie tam tie video kur ierēdņi tēlo itkā viņus vakcinē. +tā nenormālā propoganda, itkā mēģina notirgot kaku produktu
Es te vienreiz jau rakstīju, bet man nav slinkums atkārtoties.
Korono vīruss tika atklāts jau 1972 gadā, iesnas arī izraisa šis vīruss, un šo gadu laikā zinātnei bija milzīga datu bāze par šo vīrusu, bet pēc vakcīnas tā īsti neprasījās, jo neviens nedomāja, ka šis vīruss var pieņemt tik agresīvi formu. Tomēr pamatojoties uz lielo datu bāzi un milzīgo finansējumu bija iespēja ļoti īsā laikā izstrādāt vakcīnu.
Visi tie antivakseru murgi ir pilnīgi bez jebkāda pamata, un cilvēki var mierīgi vakcinēties.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-18 18:18, pirms 3 gadiem
Nu vismaz par pašvaldību vēlēšanām ir skaidrs par ko nebalsot (tas pats būs Saeimas vēlēšanās). Un tagad tikai nesakiet, ka JKP atkal sataisīja s.. s (šamējie vismaz centās kaut kā Latvijas imidžu uzlabot, bet nu Kariņš ar Pļūtu - nu tas jau iet galīgi garām)...

     [+] [-]

, 2021-05-18 18:19, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: tak jau sen varēji petīcijas sarakstīt vismaz 100 un piketēt katru dienu , nevis te smirdēt spirtacentrā nepārtraukti. it kā no tā kas mainītos, ja te pie katra raksta par hokeja čempionātu īdi un ņaudi , ka nelaiž skatītājus
Tak viņš neko citu nedara, kā īd. Futenē sliktā LFF, ka neapjāja valdību un nespēlē 1. līga un 2. līga, hoķī slinkā LHF un ļaunā valdība, ka skatītājus nelaiž, teneisā rupekle Ostapenko

     [+] [-]

, 2021-05-18 18:22, pirms 3 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Nu teorētiski varētu. Jautājums, cik no tiem 7% vispār to gribētu? Kādi 2%? Labākajā gadījumā. Es, starp citu, vispār nesaprotu cepienu. Manā skatījumā sporta spēles klātienē ir foršas, ja ir tā kopības sajūta, tusiņš utt., kas tāpat nebūtu iespējams. A tā... Mājās ir: 1) lētāks un labāks aliņš, 2) labāka redzamība (atkārtojumi), 3) nav nekur jābrauc, 4) var uzpīpēt, pačurāt bez rindām u.c.
Par cik esmu izteikts sporta spēļu skatīšanās vienpatis, tad man pavisam noteikti man šī problēma, ka nav skatītāju šai laikā, absolūti nekādas sāpes nesagādā.
2018. gada FIFA PČ laikā vairākas spēles iznāca skatīties UK milzīgā fanu pūlī. Kāds tur futbols? Alus, vīns, šņabi un milzīgs murdošs pūlis, kuram pats futbols ir sekundāra padarīšana.

  -2 [+] [-]

, 2021-05-18 18:26, pirms 3 gadiem
Nelietotājs rakstīja: It kā tak tu gudrs cilvēks... Nu, nevar salīdzināt LV ar pārējo pasauli, kur nu vēl ASV, ar ko te dažs salīdzina. Ar šādu vakcinācijas tempu nespīd līdz augustam nekas, tīri drošības dēļ. Man pat otrā pote, lai gan pirmo saņēmu aprīlī, būs tikai 10.06. Lielai daļai otrā būs jūlijā. Plus vēl jāskatās tuvākās nedēļas, vai nebūs sekas, manuprāt, pārlieku ātri atklātajiem tusiņiem terasēs. Īsāk sakot, nav vēl īstais brīdis sākt līksmot. Nevajadzētu atkārtot 2020.gada "pārsteigumu" vasaru.
Kur tad pārsteigumi bija vasarā? Vasarā cipari bija tuvu 0, sāka vērt visu vaļā, nepievērsa uzmanību ne pulcēšanai, ne leišiem un igauņiem un - ups. Rudenī cipari gaisā.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-18 18:28, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: domāju tas sarežģītu kontroli (nav jau nekāda oficāla apstiprināta dokumenta , zaļās pases) ja tikai izredzētie var tikt.
visus nav gatavi laist.
būtu baigā putra.
lai izstrādātu noteikumus vajag laiku un kontroles mehānisku . 4 dienas pirms čempja tas būtu nepilnīgs un būtu daudz visādu caurumu , kur ielīst visiem kam nav slinkums un nauda.
Līdz PO būtu laiks šīs lietas saorganizēt, patiesībā neko ārkārtīgi sarežģītu tur neredzu, bet saprotu, ka neviens negrib lieki kasīties, ka jau banss teica - šūmēšanās būs lieka, iespējams lielākā kā tagad un taustāma labuma, kas izteiktos reitingos, nebūtu praktiski vispār.

  -2 [+] [-]

, 2021-05-18 18:33, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: Līdz PO būtu laiks šīs lietas saorganizēt, patiesībā neko ārkārtīgi sarežģītu tur neredzu, bet saprotu, ka neviens negrib lieki kasīties, ka jau banss teica - šūmēšanās būs lieka, iespējams lielākā kā tagad un taustāma labuma, kas izteiktos reitingos, nebūtu praktiski vispār.
Pati lielākā problēma, ka izkontrolēt tos, kuri tiešām ir divreiz vakcinējušies, jo, diemžēl, šobrīd tam nav nopietna dokumenta. Un visi tie murgi par apsardzes piekļuvi kādai no datu bāzēm ir pilnīgs bulšits, jo neviens neko tādu nepieļaus.

  -3 [+] [-]

, 2021-05-18 18:33, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Kur tad pārsteigumi bija vasarā? Vasarā cipari bija tuvu 0, sāka vērt visu vaļā, nepievērsa uzmanību ne pulcēšanai, ne leišiem un igauņiem un - ups. Rudenī cipari gaisā.
Ne velti es "pārsteigumu" ieliku pēdiņās. Tas bija sarkasms. Protams, ka varēja paredzēt, bet tak daži teju juka prātā, ka viņus ierobežojot, jo nevar šņabi krogā padzert. Nebūtu tas marasms + tā stulbā ceļošana apkārt ceļošanas pēc, iespējams, ka arī varētu atvērt tagad PČ tiem 1-3k līdzjutējiem.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-18 18:36, pirms 3 gadiem
Divas pasaules veselības org. m.. aukas spurosies pretīm līdz pēdējam

  +1 [+] [-]

, 2021-05-18 18:37, pirms 3 gadiem
Nelietotājs rakstīja: It kā tak tu gudrs cilvēks... Nu, nevar salīdzināt LV ar pārējo pasauli, kur nu vēl ASV, ar ko te dažs salīdzina. Ar šādu vakcinācijas tempu nespīd līdz augustam nekas, tīri drošības dēļ. Man pat otrā pote, lai gan pirmo saņēmu aprīlī, būs tikai 10.06. Lielai daļai otrā būs jūlijā. Plus vēl jāskatās tuvākās nedēļas, vai nebūs sekas, manuprāt, pārlieku ātri atklātajiem tusiņiem terasēs. Īsāk sakot, nav vēl īstais brīdis sākt līksmot. Nevajadzētu atkārtot 2020.gada "pārsteigumu" vasaru.
Vakcinācijas temps šobrīd jau 100tk nedēļā. Ar pamatskolas matemātiku vajadzētu pietikt, lai sarēķinātu kurā brīdī būs tie 40% vakcinēto, kad nākamās lietas laidīs vaļā. Izraēlā pie 50-55% vakcinētajiem ir atļavuši faktiski visu.

     [+] [-]

, 2021-05-18 18:37, pirms 3 gadiem
KANDESA rakstīja: Tu neesi tik gudrs kā tev šķiet. Es neesmu vakcinējies un netaisos vakcinēties ar eksperementālām vakcīnām. Kāda tam jēga, no inficēšanās nepasargā, citus inficēt vari + riski veselībai, ilgtermiņā pat nav zināmi, nav pat pabeigta ne 2, ne 3 pētījumu fāze, uz dzīvniekiem nemaz netika nekas pētīts (tika pētītas visas iepriekšējās vakcīnas no 2000to sākuma, tikai tur tie dzīvnieki pārsvarā pēc tam nomira).
Pie tam tie video kur ierēdņi tēlo itkā viņus vakcinē. +tā nenormālā propoganda, itkā mēģina notirgot kaku produktu
yes

  -1 [+] [-]

, 2021-05-18 18:41, pirms 3 gadiem
Edgars rakstīja: Vakcinācijas temps šobrīd jau 100tk nedēļā. Ar pamatskolas matemātiku vajadzētu pietikt, lai sarēķinātu kurā brīdī būs tie 40% vakcinēto, kad nākamās lietas laidīs vaļā. Izraēlā pie 50-55% vakcinētajiem ir atļavuši faktiski visu.
Nepietiks gan ar pamatskolas matemātiku. Dažādām vakcinācijām atšķiras dažādi otrās potes saņemšanas tempi. Nu nebūs līdz jūlijam pat tie 50% sapotēti ar divām. Plus ir jāpierēķina vēl daļa, kas principā nevēlas, lai viņus "čipo" vai noasiņo, vai ko tur vēl ne.

  -2 [+] [-]

, 2021-05-18 18:42, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es te vienreiz jau rakstīju, bet man nav slinkums atkārtoties.
Korono vīruss tika atklāts jau 1972 gadā, iesnas arī izraisa šis vīruss, un šo gadu laikā zinātnei bija milzīga datu bāze par šo vīrusu, bet pēc vakcīnas tā īsti neprasījās, jo neviens nedomāja, ka šis vīruss var pieņemt tik agresīvi formu. Tomēr pamatojoties uz lielo datu bāzi un milzīgo finansējumu bija iespēja ļoti īsā laikā izstrādāt vakcīnu.
Visi tie antivakseru murgi ir pilnīgi bez jebkāda pamata, un cilvēki var mierīgi vakcinēties.
Nē! Tas tu murgo. Aktīvs darbs pie vakcīnu izstrādes pret koronavīrusiem sākās jau ~2005. gadā. Tur tik bija problēma, ka dzīvnieki mira no tām vakcīnām kā mušas. Te pēkšņi izdevās
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/160...

     [+] [-]

, 2021-05-18 18:42, pirms 3 gadiem
vii rakstīja: yes
Priecājies ka neesi vienīgais muļķis?

  +2 [+] [-]

, 2021-05-18 18:43, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par cik esmu izteikts sporta spēļu skatīšanās vienpatis, tad man pavisam noteikti man šī problēma, ka nav skatītāju šai laikā, absolūti nekādas sāpes nesagādā.
Man tas pats. Bet - jāpiekrīt, ka arī pa TV ir patīkamāk skatīties, ja ir pūlis hallē vai stadionā, kas uzkurina komandu. Cita lieta ir koncerti - tur tomēr TV vai YouTube nelīdzēs, līdz ar to hokeja fanu sāpi es savā ziņā saprotu.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-18 18:45, pirms 3 gadiem
KANDESA rakstīja: Nē! Tas tu Liepājas bomzi murgo. Aktīvs darbs pie vakcīnu izstrādes pret koronavīrusiem sākās jau ~2005. gadā. Tur tik bija problēma, ka dzīvnieki mira no tām vakcīnām kā mušas. Te pēkšņi izdevās
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/16022774/
Vari nelikt savus krūmu portālus. Pat netaisos tos atvērt.
Jā, jā! Ko tu neteiksi? Izraēlā, ASV, UK utt. drīz visiem ir kirdik, jo tur savakcinēto procents ir ļoti liels.
Rusņa un vateņi varēs priecāties, ka USA drīz kirdik.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-18 18:48, pirms 3 gadiem
Jūs, naivās dvēselītes, kas tic šai nāvējošajai pandēmijai - jūs gan jau Z-svētkos gaidat salaveci savā viesistabā caur skursteni un Lieldienu zaķi arī sveicinat katru gadu. Veiksmi jums! Galvenais atceraties rudenī arī visas šprices, ko reklamē iepist sevī + vēl bonusiņā kādas papildus paņemt.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-18 18:52, pirms 3 gadiem
Izglītības ministrija mudaki!
Nafig viņiem vajadzēja kacināt tautu, ZINOT, ka šo ideju valdība tāpat noraidīs!

     [+] [-]

, 2021-05-18 18:55, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vari nelikt savus krūmu portālus. Pat netaisos tos atvērt.
Jā, jā! Ko tu neteiksi? Izraēlā, ASV, UK utt. drīz visiem ir kirdik, jo tur savakcinēto procents ir ļoti liels.
Rusņa un vateņi varēs priecāties, ka USA drīz kirdik.
Bomzi, ja tu nezināji, tad es tevi apgaismošu, pubmed.gov ir viens no vadošajiem medicīnas zinātniskajiem portāliem pasaulē, ja ne vadošais. Kāds sakars zinātnei ar tevis piesaukto kirdik ASV, Izraēlai un UK. ko tur tur murgo?

  -2 [+] [-]

, 2021-05-18 18:55, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Izglītības ministrija mudaki!
Nafig viņiem vajadzēja kacināt tautu, ZINOT, ka šo ideju valdība tāpat noraidīs!
Politiskās spēlītes lobētāju iespaidā.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-18 18:58, pirms 3 gadiem
Jūs, naivās dvēselītes, kas netic šai nāvējošajai pandēmijai - jūs gan jau Z-svētkos nosprāgsiet un Lieldienu zaki nesagaidīsiet. Veiksmi jums! Galvenais atceraties rudenī bez šprices, ko reklamē, vēl bonusiņā kādu līdzīgi domājošu paj..i pie kaulainās līdz papildus paņemt.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-18 18:58, pirms 3 gadiem
KANDESA rakstīja: Bomzi, ja tu nezināji, tad es tevi apgaiosmošu, pubmed.gov ir viens no vadošajiem medicīnas zinātniskajiem portāliem pasaulē, ja ne vadošais
Jā, tāpat kā citi tāda veida portāli, antivakseru FB lapu ieskaitot.
Es labāk uzticēšos personiski pazīstamiem ārstiem, kuriem ir daudz labu darbu aiz muguras, un plašs zināšanu klāsts.
Tu, pamuļķi, vari ticēt kam vien vēlies.

     [+] [-]

, 2021-05-18 18:59, pirms 3 gadiem
Par mRNA vakcīnām vispār ir cirks. Vēl 2020. gada sākumā visā pasaulē zinātnieki zināja, ka šīm vakcīnām ir problēma mRNA nogādāt līdz šūnai
rekur viens no zinātnieku rakstiem https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/320...

Te pēkšņi pēc pus gada vakcīnas gatavas, bet nevienas publikācijas, kā šī problēma tika atrisināta.

     [+] [-]

, 2021-05-18 19:01, pirms 3 gadiem
KANDESA rakstīja: Par mRNA vakcīnām vispār ir cirks. Vēl 2020. gada sākumā visā pasaulē zinātnieki zināja, ka šīm vakcīnām ir problēma mRNA nogādāt līdz šūnai
rekur viens no zinātnieku rakstiem https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/320...

Te pēkšņi pēc pus gada vakcīnas gatavas, bet nevienas publikācijas, kā šī problēma tika atrisināta.
Visā pasaulē zinātnieki zināja- pizdc, kurš šitādus paj..lus dzemdē?

  -1 [+] [-]

, 2021-05-18 19:01, pirms 3 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Jūs, naivās dvēselītes, kas netic šai nāvējošajai pandēmijai - jūs gan jau Z-svētkos nosprāgsiet un Lieldienu zaki nesagaidīsiet. Veiksmi jums! Galvenais atceraties rudenī bez šprices, ko reklamē, vēl bonusiņā kādu līdzīgi domājošu paj..i pie kaulainās līdz papildus paņemt.
Levit, tas tu ?

     [+] [-]

, 2021-05-18 19:02, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vari nelikt savus krūmu portālus. Pat netaisos tos atvērt.
Jā, jā! Ko tu neteiksi? Izraēlā, ASV, UK utt. drīz visiem ir kirdik, jo tur savakcinēto procents ir ļoti liels.
Rusņa un vateņi varēs priecāties, ka USA drīz kirdik.
Es nelieku tos linkus tev bomzi. Gan jau ir kam interesē ko domā vadošie zinātnieki pasaulē

  -2 [+] [-]

, 2021-05-18 19:02, pirms 3 gadiem
Interesanti, kā stāsta EURONEWS, ir izdarīti pētījumi, un secināts, ka vislielākie antivakseri ir cilvēki, kuriem, labākā gadījumā, ir vidējā izglītība. Jo izglītotāki cilvēki, jo mazāk vakcinēšanās nepieciešamības noliedzēju.

     [+] [-]

, 2021-05-18 19:03, pirms 3 gadiem
acido rakstīja: Levit, tas tu ?
Nē, Levit, tas tu.

     [+] [-]

, 2021-05-18 19:03, pirms 3 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Visā pasaulē zinātnieki zināja- pizdc, kurš šitādus paj..lus dzemdē?
vismaz - tie kuri strādājā pie šīm vakcīnām, tie visi 100% šo lietu zināja

  +1 [+] [-]

, 2021-05-18 19:03, pirms 3 gadiem
KANDESA rakstīja: Es nelieku tos linkus tev bomzi. Gan jau ir kam interesē ko domā vadošie zinātnieki pasaulē
Es ar esmu vadošais zinātnieks pasaulē!

  +1 [+] [-]

, 2021-05-18 19:04, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Interesanti, kā stāsta EURONEVS, ir izdarīti pētījumi, un secināts, ka vislielākie antivakseri ir cilvēki, kuriem, labākā gadījumā, ir vidējā izglītība. Jo izglītotāki cilvēki, jo mazāk vakcinēšanās nepieciešamības noliedzēju.
Bomzi, man ir 2 augstākās. Esmu nopotēts pēc pilnas programmas. Ko tu tur murgo, nēesmu nekāds antivakseris

  -1 [+] [-]

, 2021-05-18 19:06, pirms 3 gadiem
KANDESA rakstīja: vismaz - tie kuri strādājā pie šīm vakcīnām, tie visi 100% šo lietu zināja
Vārdus uzvardus personas kodus

     [+] [-]

, 2021-05-18 19:07, pirms 3 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Vārdus uzvardus personas kodus
labāk paņem tam Liepājas bomzim aiz vaiga

  -1 [+] [-]

, 2021-05-18 19:07, pirms 3 gadiem
KANDESA rakstīja: Bomzi, man ir 2 augstākās. Esmu nopotēts pēc pilnas programmas. Ko tu tur murgo, nēesmu nekāds antivakseris
Tas ka tev ir divas augstākās neko nenozīmē. Citi ar tadu izglītību vārtās pa kūti un kopojas ar mājlopiem

     [+] [-]

, 2021-05-18 19:08, pirms 3 gadiem
KANDESA rakstīja: labāk paņem tam Liepājas bomzim aiz vaiga
Slinkums, pańem pats

     [+] [-]

, 2021-05-18 19:10, pirms 3 gadiem
Calvin rakstīja: veikalos iepirkties - drīkst, sabiedriskajā transportā spaidīties drīkst, 9 maiju svinēt drīkst , bet kontrolēti, ne vairāk kā 1000-1500 vakcinētu vai pārslimojušu cilvēku apmeklēt spēles - nedrīkst! Kādēļ neviens nav inicējis manabalss.lv priekšlikumu atļaut 1000 vakcinētām personām apmeklēt PČ ??? KAriņu - Pavļutu (jaunupu) uz politisko miskasti !!!!
Kādēļ tu neesi to 'inicējis' manabalss.lv??

     [+] [-]

, 2021-05-18 19:10, pirms 3 gadiem
Valdība tautai nozagusi čempionātu, galīgi saspiedušies ar saviem covidiem, nekas cits vairs neeksistē, čempi jāpārcel uz Dāniju

  +4 [+] [-]

, 2021-05-18 19:11, pirms 3 gadiem
KANDESA rakstīja: Bomzi, man ir 2 augstākās. Esmu nopotēts pēc pilnas programmas. Ko tu tur murgo, nēesmu nekāds antivakseris
Tev augstākā izglītība??? Tu ko jauc, profenēs augstākās izglīotības diplomu nedod! Tavas komunikācijas spējas lieliski apliecina Tava intelekta līmeni. Maximas līmenis

  +1 [+] [-]

, 2021-05-18 19:15, pirms 3 gadiem
KANDESA rakstīja: Bomzi, man ir 2 augstākās. Esmu nopotēts pēc pilnas programmas. Ko tu tur murgo, nēesmu nekāds antivakseris
Hm, vai es konkrēti kādu piesaucu, un vai es uz tavu komentāru atbildēju?
Man šķiet, ka tev jau rādās. Būsim laikam pārmācījies. Arī tādi gadījumi nav retums, ka cilvēkam no mācīšanās aiziet ciet.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-18 19:16, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pati lielākā problēma, ka izkontrolēt tos, kuri tiešām ir divreiz vakcinējušies, jo, diemžēl, šobrīd tam nav nopietna dokumenta. Un visi tie murgi par apsardzes piekļuvi kādai no datu bāzēm ir pilnīgs bulšits, jo neviens neko tādu nepieļaus.
grūti izziņas dabūt? saki, var viltot, nu, būtībā viltot jau var visu, tā pat kā kovid testu, ja slimnīcā jāiet, vai lidmašīnā jākāpj un var jau būt, ka kāds arī novilto, bet cik no tā 1500-2000, kas varētu būt pieļaujamais skaits Arēnā, tādu būtu? mūsdienās viss ir izdarāms, ja ir gribēšana, visa problēma, ka nav gribēšanas ņemties, vieglāk ir nedarīt, tā arī ir vienīgā atruna, varbūt nav pati labākā atruna uz pasaules, bet vienīgā, kura šobrīd ir patiešām patiesa.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-18 19:20, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: grūti izziņas dabūt? saki, var viltot, nu, būtībā viltot jau var visu, tā pat kā kovid testu, ja slimnīcā jāiet, vai lidmašīnā jākāpj un var jau būt, ka kāds arī novilto, bet cik no tā 1500-2000, kas varētu būt pieļaujamais skaits Arēnā, tādu būtu? mūsdienās viss ir izdarāms, ja ir gribēšana, visa problēma, ka nav gribēšanas ņemties, vieglāk ir nedarīt, tā arī ir vienīgā atruna, varbūt nav pati labākā atruna uz pasaules, bet vienīgā, kura šobrīd ir patiešām patiesa.
Izziņu, protams, var dabūt, bet šeit atklāts jautājums-cik no mērķauditorijas vispār nopietni interesē hokejs. Ja starp policistiem un ugunsdzēsējiem tādu varētu būt gana daudz, tad starp mediķiem ne pārāk, jo kā zināms, tad tur pārsvarā dāmas strādā.
Patiesībā man nav īsti pārliecība, ka galīgi vajadzēja izslēgt skatītāju klātbūtni, vismaz 30-40 procentu aizpilde, tomēr es saprotu arī tās personas, kuras uzņemas atbildību par šādiem lēmumiem.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-18 19:23, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: grūti izziņas dabūt? saki, var viltot, nu, būtībā viltot jau var visu, tā pat kā kovid testu, ja slimnīcā jāiet, vai lidmašīnā jākāpj un var jau būt, ka kāds arī novilto, bet cik no tā 1500-2000, kas varētu būt pieļaujamais skaits Arēnā, tādu būtu? mūsdienās viss ir izdarāms, ja ir gribēšana, visa problēma, ka nav gribēšanas ņemties, vieglāk ir nedarīt, tā arī ir vienīgā atruna, varbūt nav pati labākā atruna uz pasaules, bet vienīgā, kura šobrīd ir patiešām patiesa.
...bet padomā par situāciju, kas notiktu, ja šodien paziņotu, ka PČ spēlēs drīkst apmeklēt 1500-2000 skatītāju? Kas būtu tie, kas apmeklētu tās spēles, cik maksātu biļetes, kā notiktu to iegāde u.t.t. Domāju, neapmierināto un vīlušos būtu daudz vairāk nekā šobrīd...

  +3 [+] [-]

, 2021-05-18 19:24, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Tev augstākā izglītība??? Tu ko jauc, profenēs augstākās izglīotības diplomu nedod! Tavas komunikācijas spējas lieliski apliecina Tava intelekta līmeni. Maximas līmenis
Neapbižo profenes, tā ir vienīgā pabeigtā izglītība, kas man ir

bet nu, bieži vien augstākā izglītība nenozīmē vispār neko, es to saku, kā civlēks, kas ir trīs augstskolās mācījies un vienā strādājis. ir vesela rinda, kas kkā izmudās tai skolai cauri, kkā nomoca to diplomdarbu ar 101 palīdzību "no malas", pēc tam tu ar viņu runā un ar nožēlu saproti, ka Koļā no centrāltirgus, kas iespējams tai pašai profenei cauri nav ticis, ir trīs reizes vairāk gudrības un loģikas iekšā. tie arī parasti ir tie, kas lepni citiem stāsta, ka viņam ir augstākā izglītība

     [+] [-]

, 2021-05-18 19:25, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: Neapbižo profenes, tā ir vienīgā pabeigtā izglītība, kas man ir

bet nu, bieži vien augstākā izglītība nenozīmē vispār neko, es to saku, kā civlēks, kas ir trīs augstskolās mācījies un vienā strādājis. ir vesela rinda, kas kkā izmudās tai skolai cauri, kkā nomoca to diplomdarbu ar 101 palīdzību "no malas", pēc tam tu ar viņu runā un ar nožēlu saproti, ka Koļā no centrāltirgus, kas iespējams tai pašai profenei cauri nav ticis, ir trīs reizes vairāk gudrības un loģikas iekšā. tie arī parasti ir tie, kas lepni citiem stāsta, ka viņam ir augstākā izglītība
arī neticu - Tavs intelekta līmenis ir daudz augstāks nekā tam lumpenim Kandesam...

     [+] [-]

, 2021-05-18 19:27, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: arī neticu - Tavs intelekta līmenis ir daudz augstāks nekā tam lumpenim Kandesam...
Tāpēc kandesa notinās, jo saprata, cik dzilās auzās iebrauca

  +2 [+] [-]

, 2021-05-18 19:32, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: ...bet padomā par situāciju, kas notiktu, ja šodien paziņotu, ka PČ spēlēs drīkst apmeklēt 1500-2000 skatītāju? Kas būtu tie, kas apmeklētu tās spēles, cik maksātu biļetes, kā notiktu to iegāde u.t.t. Domāju, neapmierināto un vīlušos būtu daudz vairāk nekā šobrīd...
Kas tie būtu - tie, kas saņēmuši pilnu vakcinācijas kursu.
cik maksātu biļetes - vienlaga, lai domā paši, bet tā kā tirgus ir visai ierobežots, tad milzīgas cenas skrūvēt nebūtu diez ko prātīgi.
kā notiktu to iegāde - tieši tā pat, kā jebkuras biļetes ir pirktas līdz šim, tā būs derīga tikai tad, ja pie ieejas varēsi uzrādīt papildus nepieciešamos dokumentus (lidmašīnā ar netiec bez kovid testa un pietiekami gadījumi, kur cilvēki netiek ielaisti reisā, jo nepareizi sarēķinājuši stundas un veikuši testu nedaudz par ātru un tad vairs nevienu neinteresē, ka esi iegādājies biļeti un cik viņa maksā)

Neapmierināto un vīlušos būs vienmēr, neatkarīgi no tā, ko dara, kā dara un kāpēc dara, tas īsti nav arguments

  +2 [+] [-]

, 2021-05-18 19:39, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: arī neticu - Tavs intelekta līmenis ir daudz augstāks nekā tam lumpenim Kandesam...
kam netici - ka man ir tikai profesionālā izglītība? tā nu patiesi ir tiesa. mācījusies gan es esmu daudz un ļoti dažādas lietas, bet ne tāpēc, lai galā iegūtu kādu apliecinājumu vai diplomu par savām zināšanām, bet gan tāpēc, ka man vnk patīk mācīties un uzzināt, ko jaunu. tieši tāpēc, ka man patīk mācīties un organiski riebjas kko darīt tikai ķeksīša pēc, man augstākās izglītības nav un visticamāk nekad arī nebūs

  +1 [+] [-]

, 2021-05-18 19:40, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Izglītības ministrija mudaki!
Nafig viņiem vajadzēja kacināt tautu, ZINOT, ka šo ideju valdība tāpat noraidīs!
Tāpēc, ka tur ir viena "IZCILA" dāma vadībā, kurai pat bērnu veselība pie kājas, jo "tradīcijas jāievēro".

  -1 [+] [-]

, 2021-05-18 19:41, pirms 3 gadiem
acido rakstīja: Jūs, naivās dvēselītes, kas tic šai nāvējošajai pandēmijai - jūs gan jau Z-svētkos gaidat salaveci savā viesistabā caur skursteni un Lieldienu zaķi arī sveicinat katru gadu. Veiksmi jums! Galvenais atceraties rudenī arī visas šprices, ko reklamē iepist sevī + vēl bonusiņā kādas papildus paņemt.
Smieklīgi, vēl viens naivi mēģina visu pavērst pretēji Nice try.
Salavecim ticošie kā reiz ir tie, kas katru kaktu portālu, katru pašpasludināto "pētnieku" ņem par pilnu tikai tāpēc, ka forši izklausās.

Visādi zīlnieki, vārdotāji, atmiņūdens pārdevēji un tamlīdzīgi šarlatāni kā reiz eksistē un pelna tik dēļ jums. Tāpēc, sorry vecais, bet salavecis piestāvēs tieši tev un taviem domubiedriem, nevis tiem, kas uzticas normālai zinātnei, kur nevar tā vienkārši muldēt tukšu.

     [+] [-]

, 2021-05-18 19:46, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: Kas tie būtu - tie, kas saņēmuši pilnu vakcinācijas kursu.
cik maksātu biļetes - vienlaga, lai domā paši, bet tā kā tirgus ir visai ierobežots, tad milzīgas cenas skrūvēt nebūtu diez ko prātīgi.
kā notiktu to iegāde - tieši tā pat, kā jebkuras biļetes ir pirktas līdz šim, tā būs derīga tikai tad, ja pie ieejas varēsi uzrādīt papildus nepieciešamos dokumentus (lidmašīnā ar netiec bez kovid testa un pietiekami gadījumi, kur cilvēki netiek ielaisti reisā, jo nepareizi sarēķinājuši stundas un veikuši testu nedaudz par ātru un tad vairs nevienu neinteresē, ka esi iegādājies biļeti un cik viņa maksā)

Neapmierināto un vīlušos būs vienmēr, neatkarīgi no tā, ko dara, kā dara un kāpēc dara, tas īsti nav arguments
stāsts ir par to, ka šobrīd ir palikušas TRĪS dienas līdz PČ pirmajai spēlei - kā tik īsā laikā izveidot biļešu distribūcijas sistēmu?? Kā tāds Biļešu Serviss (vai cits kantoris), spētu izveidot sistēmu, kas tirgo personalizētas biļetas tikai VAKCINĒTIEM cilvēkiem? Liktu visiem garā rindā pie kasēm stāvēt? A kas būtu tas dokuments, kas būtu jāuzrāda? Un kā ar tiem, kas ārpus Latvijas vakcinējušies? u.t.t. Juatājumu daudz, atbilžu nav...

  -2 [+] [-]

, 2021-05-18 19:47, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: grūti izziņas dabūt? saki, var viltot, nu, būtībā viltot jau var visu, tā pat kā kovid testu, ja slimnīcā jāiet, vai lidmašīnā jākāpj un var jau būt, ka kāds arī novilto, bet cik no tā 1500-2000, kas varētu būt pieļaujamais skaits Arēnā, tādu būtu? mūsdienās viss ir izdarāms, ja ir gribēšana, visa problēma, ka nav gribēšanas ņemties, vieglāk ir nedarīt, tā arī ir vienīgā atruna, varbūt nav pati labākā atruna uz pasaules, bet vienīgā, kura šobrīd ir patiešām patiesa.
Pirmkārt, izziņas noteikti neietu cauri. Ar jau reālākiem papīriem varētu. Bet atkal - tas aizņems laiku un resursus, vairāk nekā organizatori iegūtu peļņu. Un iepriekšējā komentā tos 2% es uzmetu ļoti skaļi. Reāli būtu daudz mazāk, un ja vēl būtu jāvazājās, lai dabūtu kaut vai tās izziņas, tad tur vispār kādi 20 cilvēki arēnā sēdētu. Vnk Latvija smagi iegāzās ar 1) atļauju pērnvasar tusiņus/ceļojumus, 2) vakcinācijas sākumu/tempu.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-18 19:51, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Smieklīgi, vēl viens naivi mēģina visu pavērst pretēji Nice try.
Salavecim ticošie kā reiz ir tie, kas katru kaktu portālu, katru pašpasludināto "pētnieku" ņem par pilnu tikai tāpēc, ka forši izklausās.

Visādi zīlnieki, vārdotāji, atmiņūdens pārdevēji un tamlīdzīgi šarlatāni kā reiz eksistē un pelna tik dēļ jums. Tāpēc, sorry vecais, bet salavecis piestāvēs tieši tev un taviem domubiedriem, nevis tiem, kas uzticas normālai zinātnei, kur nevar tā vienkārši muldēt tukšu.
Vecais, tu uzticies panorāmai, nevis zinātnei

  +3 [+] [-]

, 2021-05-18 19:54, pirms 3 gadiem
acido rakstīja: Vecais, tu uzticies panorāmai, nevis zinātnei

Un kur tad ir tā "zinātne", kurai uzticies Tu? Memory water un tamlīdzīgie?

  -1 [+] [-]

, 2021-05-18 19:55, pirms 3 gadiem
acido rakstīja: Vecais, tu uzticies panorāmai, nevis zinātnei
Panorāma ir melu midzenis. Tur melo regulāri.
Fakti https://youtu.be/6gxtlfGISxI

     [+] [-]

, 2021-05-18 19:56, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hm, vai es konkrēti kādu piesaucu, un vai es uz tavu komentāru atbildēju?
Man šķiet, ka tev jau rādās. Būsim laikam pārmācījies. Arī tādi gadījumi nav retums, ka cilvēkam no mācīšanās aiziet ciet.
+

  +3 [+] [-]

, 2021-05-18 19:56, pirms 3 gadiem
KANDESA rakstīja: Panorāma ir melu midzenis. Tur melo regulāri.
Fakti https://youtu.be/6gxtlfGISxI
Teica Gaismas tīmeklis
Tev ir divas augstākās izglītības, bet autoritāte ir gaismas tīmeklis?

  +3 [+] [-]

, 2021-05-18 19:56, pirms 3 gadiem
KANDESA rakstīja: Panorāma ir melu midzenis. Tur melo regulāri.
Fakti https://youtu.be/6gxtlfGISxI
Gaismas tīmeklis!
vecīt, Tava diagnoze ir skaidra!

  +2 [+] [-]

, 2021-05-18 20:00, pirms 3 gadiem
KANDESA rakstīja: Panorāma ir melu midzenis. Tur melo regulāri.
Fakti https://youtu.be/6gxtlfGISxI
Kādus eksperimentus ar tevi veic?

  -2 [+] [-]

, 2021-05-18 20:03, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Gaismas tīmeklis!
vecīt, Tava diagnoze ir skaidra!
Cilvēki paņēma ielika video panorāmas un amatpersonu apgalvojumus un tad parādīja kas rakstīts Eiropas medicīnas aģentūras oficiālajos dokumentos. Izrādījās oficiālajos dokumentos rakstīs tieši pretējais amatpersonu un Panorāmā apgalvotajam.
Un? Kas tur slikts? Izmantotu citu avotu, neviens cits jau negrib tērēt savu laiku, lai atmaksot tos meļus.
Reāli tos meļus būtu jātiesā, par klaju melošanu tik svarīgos jautajumos

  +2 [+] [-]

, 2021-05-18 20:05, pirms 3 gadiem
KANDESA rakstīja: Cilvēki paņēma ielika video panorāmas un amatpersonu apgalvojumus un tad parādīja kas rakstīts Eiropas medicīnas aģentūras oficiālajos dokumentos. Izrādījās oficiālajos dokumentos rakstīs tieši pretējais amatpersonu un Panorāmā apgalvotajam.
Un? Kas tur slikts? Izmantotu citu avotu, neviens cits jau negrib tērēt savu laiku, lai atmaksot tos meļus.
Reāli tos meļus būtu jātiesā, par klaju melošanu tik svarīgos jautajumos
vēl joprojām rēcu par Taviem "zinātnes" avotiem - Gaismas tīmeklis
Mana nojautā pilnībā piepildījās!

  -1 [+] [-]

, 2021-05-18 20:05, pirms 3 gadiem
KANDESA rakstīja: Cilvēki paņēma ielika video panorāmas un amatpersonu apgalvojumus un tad parādīja kas rakstīts Eiropas medicīnas aģentūras oficiālajos dokumentos. Izrādījās oficiālajos dokumentos rakstīs tieši pretējais amatpersonu un Panorāmā apgalvotajam.
Un? Kas tur slikts? Izmantotu citu avotu, neviens cits jau negrib tērēt savu laiku, lai atmaksot tos meļus.
Reāli tos meļus būtu jātiesā, par klaju melošanu tik svarīgos jautajumos
Iesūdzi tiesā tos mełus, bet ... jāsūdz tiesā arī tevi. Tev nav aukstākā izglītība vai nu tu esi idi..s

  -1 [+] [-]

, 2021-05-18 20:07, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: vēl joprojām rēcu par Taviem "zinātnes" avotiem - Gaismas tīmeklis
Mana nojautā pilnībā piepildījās!
Kādi zinātnes avoti? Ko tu izdomā, pretīgais meli

  -1 [+] [-]

, 2021-05-18 20:09, pirms 3 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Iesūdzi tiesā tos mełus, bet ... jāsūdz tiesā arī tevi. Tev nav aukstākā izglītība vai nu tu esi idi..s
Tu esi krievelis? skolu pabeidzi? augstākā izglītība rakstās caur g. Tā ir tipiska krievu vai arī skolu nepabeigušu indivīdu gramatikas kļūda

  -2 [+] [-]

, 2021-05-18 20:09, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja:
Un kur tad ir tā "zinātne", kurai uzticies Tu? Memory water un tamlīdzīgie?
Es uzticos tam, ko redzu sev apkārt. Kā saka, spēju izvērtēt situāciju bez mainstream propagandas palīdzības. Man jautājums tev - vai tu tici visam, ko onkuļi un tantes ziņās stāsta ? Viņi vispār nedirsh un nespēlē pēc valdības stabules, vai ne ?

  +1 [+] [-]

, 2021-05-18 20:10, pirms 3 gadiem
Pasaules vakcinēšanas tempi orientējoši apskatāmi te

https://covidvax.live/
Tur puiši arī parēķinājuši, kad būs 70% katrā valstī

  +1 [+] [-]

, 2021-05-18 20:11, pirms 3 gadiem
Aukstā izglītība, njā, tas ir kaut kas jauns.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-18 20:12, pirms 3 gadiem
acido rakstīja: Es uzticos tam, ko redzu sev apkārt. Kā saka, spēju izvērtēt situāciju bez mainstream propagandas palīdzības. Man jautājums tev - vai tu tici visam, ko onkuļi un tantes ziņās stāsta ? Viņi vispār nedirsh un nespēlē pēc valdības stabules, vai ne ?
Redzi, es ari visu izvertēju pec apkartējās situācijas. Nevienu gadu manā apkārtnē ar gripu, kovidu, sifilisu vai vienalga kā to sauc, nav aizgājuši vai ievietogi slimnīcā tik daudz pazistamu cilveku. Tā kā secinājumus esmu izdarijis.

  +3 [+] [-]

, 2021-05-18 20:12, pirms 3 gadiem
KANDESA rakstīja: Tu esi krievelis? skolu pabeidzi? augstākā izglītība rakstās caur g. Tā ir tipiska krievu vai arī skolu nepabeigušu indivīdu gramatikas kļūda
Norādīja čalis, kurš nezina, ka runājot par izrunu/rakstību, "caur" ir no krievu valodas "čiriz", bet latviski jālieto "ar". Un nevis "rakstās", bet "raksta".

  +4 [+] [-]

, 2021-05-18 20:12, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Tev augstākā izglītība??? Tu ko jauc, profenēs augstākās izglīotības diplomu nedod! Tavas komunikācijas spējas lieliski apliecina Tava intelekta līmeni. Maximas līmenis
Nav jau arī Maxima darbinieki jāapvaino, viņus salīdzinot ar tādu Gobzema/Pļaviņa aunu kā tā kandesa.

     [+] [-]

, 2021-05-18 20:13, pirms 3 gadiem
acido rakstīja: Aukstā izglītība, njā, tas ir kaut kas jauns.
Jā, lūk ar ko te jādiskutē, vakarskolu "prospekti"

     [+] [-]

, 2021-05-18 20:14, pirms 3 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Norādīja čalis, kurš nezina, ka runājot par izrunu/rakstību, "caur" ir no krievu valodas "čiriz", bet latviski jālieto "ar". Un nevis "rakstās", bet "raksta".
jā, piekrītu

  +1 [+] [-]

, 2021-05-18 20:14, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja:
Un kur tad ir tā "zinātne", kurai uzticies Tu? Memory water un tamlīdzīgie?
Kandesa vienā citā diskusijā spēlēja teātri, tēlojot, ka neesot ne jausmas, kas tas atmiņūdens tāds. Izteiksmes veid bija līdzīgs, kā šeit vienā komentā (laikam ietrenēts) - ķipa, "ko tu tur murgo, kas tas atmiņūdens tāds, wtf". Dod linkus uz antivakceru lapām, dod linkus uz gaismas tīmekli, bet nu nekad nav dzirdējis par Pļaviņu un viņa biznesu, izbrīns tik neviltots, cik neviltots var būt Ļoti ticami.

     [+] [-]

, 2021-05-18 20:15, pirms 3 gadiem
Mana kluda. Sajaucu k un g. Atvainojos

  -3 [+] [-]

, 2021-05-18 20:15, pirms 3 gadiem
biskaps rakstīja: Nav jau arī Maxima darbinieki jāapvaino, viņus salīdzinot ar tādu Gobzema/Pļaviņa aunu kā tā kandesa.
man nav nekāda sakara ne ar gobzemu ne ar wtf? pļaviņu? tas ka jumsveidīgie fantazē un melo uz katra soļa, to es jau te izbaudīju

     [+] [-]

, 2021-05-18 20:16, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: stāsts ir par to, ka šobrīd ir palikušas TRĪS dienas līdz PČ pirmajai spēlei - kā tik īsā laikā izveidot biļešu distribūcijas sistēmu?? Kā tāds Biļešu Serviss (vai cits kantoris), spētu izveidot sistēmu, kas tirgo personalizētas biļetas tikai VAKCINĒTIEM cilvēkiem? Liktu visiem garā rindā pie kasēm stāvēt? A kas būtu tas dokuments, kas būtu jāuzrāda? Un kā ar tiem, kas ārpus Latvijas vakcinējušies? u.t.t. Juatājumu daudz, atbilžu nav...
pēc četrām dienām dabīgi, ka nē, par to jau šķiet nemaz nebija diskusija, manuprāt, par PO bija runa. Lai vai kā, nekas tur nebūs, ja gribēsies atmosfēru noķert, var NHL paskatīties, Šobrīd Tampai ar Floridu solās vnk kosmiski laba sērija un citas jau ar labas.

     [+] [-]

, 2021-05-18 20:16, pirms 3 gadiem
acido rakstīja: Es uzticos tam, ko redzu sev apkārt. Kā saka, spēju izvērtēt situāciju bez mainstream propagandas palīdzības. Man jautājums tev - vai tu tici visam, ko onkuļi un tantes ziņās stāsta ? Viņi vispār nedirsh un nespēlē pēc valdības stabules, vai ne ?
diemžēl Tev zināšana sdaudz par īsu, lai Tu pats saprastu, kas notiek apkārt....
Attiecībā uz medicīnu: man nav jātic ziņām/valdībai, bet es ticu ārstiem - man rados un paziņās ir pietiekami daudz mediķu. Atšķirībā no manis viņiem ir izglītība un zināšanas šajā jomā.

     [+] [-]

, 2021-05-18 20:17, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Pasaules vakcinēšanas tempi orientējoši apskatāmi te

https://covidvax.live/
Tur puiši arī parēķinājuši, kad būs 70% katrā valstī
Antivakseri teiktu, ka tiem visiem ir kirdik.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-18 20:17, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Kandesa vienā citā diskusijā spēlēja teātri, tēlojot, ka neesot ne jausmas, kas tas atmiņūdens tāds. Izteiksmes veid bija līdzīgs, kā šeit vienā komentā (laikam ietrenēts) - ķipa, "ko tu tur murgo, kas tas atmiņūdens tāds, wtf". Dod linkus uz antivakceru lapām, dod linkus uz gaismas tīmekli, bet nu nekad nav dzirdējis par Pļaviņu un viņa biznesu, izbrīns tik neviltots, cik neviltots var būt Ļoti ticami.
Kāds man sakars ar to gaismas tīmekli? Paziņa atsūtīja video es saglabāju. Bet jūs sākat melot, fantazēt

  -1 [+] [-]

, 2021-05-18 20:17, pirms 3 gadiem
biskaps rakstīja: Nav jau arī Maxima darbinieki jāapvaino, viņus salīdzinot ar tādu Gobzema/Pļaviņa aunu kā tā kandesa.
ļoti atvainojos Maximas darbiniekiem.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-18 20:19, pirms 3 gadiem
KANDESA rakstīja: Kāds man sakars ar to gaismas tīmekli? Paziņa atsūtīja video es saglabāju. Bet jūs sākat melot, fantazēt
Tev ir daudz lielākas problēmas nekā mans k un g. Un melo visu laiku tu

     [+] [-]

, 2021-05-18 20:19, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: pēc četrām dienām dabīgi, ka nē, par to jau šķiet nemaz nebija diskusija, manuprāt, par PO bija runa. Lai vai kā, nekas tur nebūs, ja gribēsies atmosfēru noķert, var NHL paskatīties, Šobrīd Tampai ar Floridu solās vnk kosmiski laba sērija un citas jau ar labas.
Kučerova, Vasiļevska spēle vienmēr patikusi, bet kā negribas celties!

  +3 [+] [-]

, 2021-05-18 20:22, pirms 3 gadiem
acido rakstīja: Vecais, tu uzticies panorāmai, nevis zinātnei
Vecais, jūsu guru pilda pudelēs krāna ūdeni un stāsta, ka viņš to ir strukturējis un virpuļojis kvintiljards reižu. Citiem vārdiem - pilnīgas random, absurdas lietas.
Panorāmu redzu max 1reiz gadā.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-18 20:23, pirms 3 gadiem
Visa pasaule būs izslimojusi, bet Indijā vēl ar stekiem dauzīs

  +1 [+] [-]

, 2021-05-18 20:24, pirms 3 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Mana kluda. Sajaucu k un g. Atvainojos
Apsolūti nepiedodama kļūda, Jāni!!!

  +2 [+] [-]

, 2021-05-18 20:26, pirms 3 gadiem
KANDESA rakstīja: Kāds man sakars ar to gaismas tīmekli? Paziņa atsūtīja video es saglabāju. Bet jūs sākat melot, fantazēt
Es taču neteicu, ka Tev ar lapu sakars. Bet tu dod linkus vispirms uz antivakcineru lapu, tad gaismas tīmekli un pēkšņi neko neesi dzirdējis par Memory water, kas turpat ar viņiem visiem tusē.

     [+] [-]

, 2021-05-18 20:27, pirms 3 gadiem
Nekad neesmu sapratis to lielo dzimstību! Nevar iedot normālus apstākļus dažiem bērniem, bet vēl jādzemdē un vīrieši vēl neuzņemas atbildību, ne ko izdarījuši sievietēm, ne par bērniem!

  +2 [+] [-]

, 2021-05-18 20:27, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Kučerova, Vasiļevska spēle vienmēr patikusi, bet kā negribas celties!
es skatos ierakstā nākamajā dienā, kad laiks atrodas --> https://nhl66.ir/simulator

Tur gan tikai 24h pēc spēles beigām var redzēt ierakstu, bet toties var visām pauzēm pāri skriet.

     [+] [-]

, 2021-05-18 20:28, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: Apsolūti nepiedodama kļūda, Jāni!!!
Njā, nedaudz sajuka un viss, tagad esmu krievs, vakarskolas absolvents, maksimas pārdevēja utt

     [+] [-]

, 2021-05-18 20:28, pirms 3 gadiem
360 tv hokejs pašlaik skatos rusņu ar somiem
Pusfināls no 19 gada
Joprojām fascinē, kā vaņkas ar šādu sastāvu ierija no šiem
Un skaidri redzama somu kipera loma
Bija zviedriem tāds hegusta, kam vəl sovjeti nevarəja iemest

  +2 [+] [-]

, 2021-05-18 20:29, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: es skatos ierakstā nākamajā dienā, kad laiks atrodas --> https://nhl66.ir/simulator

Tur gan tikai 24h pēc spēles beigām var redzēt ierakstu, bet toties var visām pauzēm pāri skriet.
Šāds links vēl nav bijis!
Paldies par šo!

  +3 [+] [-]

, 2021-05-18 20:31, pirms 3 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Njā, nedaudz sajuka un viss, tagad esmu krievs, vakarskolas absolvents, maksimas pārdevēja utt
apsolūts apsolvents neķer kreņķi, es regulāri pārrakstos un stulbas kļūdas pieļauju tīri aiz neuzmanības, lai arī kopumā uzskatu savas valodas zināšanas virs vidējām.

  +2 [+] [-]

, 2021-05-18 20:35, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Šāds links vēl nav bijis!
Paldies par šo!
šis ir labākais, kas var būt - laba kvalitāte, visas tiešraides pēc izvēles un vēl 24h ierakstā un tas viss bez maksas. ja nav žēl 10Eur mēnesī, tad, cik nopratu pēc reklāmas, ir pieejams monstruāls arhīvs ar teju jebkuru NHL spēli, kura ienāk prātā, bez jebkādiem ierobežojumiem.

     [+] [-]

, 2021-05-18 20:37, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Nekad neesmu sapratis to lielo dzimstību! Nevar iedot normālus apstākļus dažiem bērniem, bet vēl jādzemdē un vīrieši vēl neuzņemas atbildību, ne ko izdarījuši sievietēm, ne par bērniem!
Visu nosaka instinkti, tur nav daudz ko saprast vai analizēt. instinkts ir instinkts, tas loģiskai domai nepadodas.

  -2 [+] [-]

, 2021-05-18 20:38, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Vecais, jūsu guru pilda pudelēs krāna ūdeni un stāsta, ka viņš to ir strukturējis un virpuļojis kvintiljards reižu. Citiem vārdiem - pilnīgas random, absurdas lietas.
Panorāmu redzu max 1reiz gadā.
Vecais, no kurienes tu tagad izrāvi to, ka es ticu tiem memory water čuvakiem ? kjip ja es apšaubu visa šitā kovid projektiņa ticamību, tad uzreiz esmu memory water piekritējs ? Ja negribu vakcinēties ar superdrošo, gada laikā uzcepto vakcīnu, tad esmu ar zemu IQ un maximā uzreiz šancēju ? ja tā, tad wow, tāda pasekla domāšana tev, maigi izsakoties.

     [+] [-]

, 2021-05-18 20:38, pirms 3 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Njā, nedaudz sajuka un viss, tagad esmu krievs, vakarskolas absolvents, maksimas pārdevēja utt
pārāk gari. vari lietot lakonisko - lohs

  +3 [+] [-]

, 2021-05-18 20:39, pirms 3 gadiem
Valdības lēmums pilnīgi adekvāts esošajai situācijai. Par to, protams, nospļauties Šuplinskas kundzei un viņas vadītajai ministrijai, kurai īsti nav pat skaidrs pašu piedāvātā varianta realizācijas mehānisms, toties ir milzu vēlme uz tautas veselības rēķina ar lētu populismu audzēt katastrofāli zemu noslīdējušo JKP reitingu. Nožēlojami.

  -4 [+] [-]

, 2021-05-18 20:43, pirms 3 gadiem
wolmar rakstīja: Valdības lēmums pilnīgi adekvāts esošajai situācijai. Par to, protams, nospļauties Šuplinskas kundzei un viņas vadītajai ministrijai, kurai īsti nav pat skaidrs pašu piedāvātā varianta realizācijas mehānisms, toties ir milzu vēlme uz tautas veselības rēķina ar lētu populismu audzēt katastrofāli zemu noslīdējušo JKP reitingu. Nožēlojami.
tautas veselības rēķina jā, tieši tāpēc aizliedza skatītājus, protams

  +1 [+] [-]

, 2021-05-18 20:45, pirms 3 gadiem
wolmar rakstīja: Valdības lēmums pilnīgi adekvāts esošajai situācijai. Par to, protams, nospļauties Šuplinskas kundzei un viņas vadītajai ministrijai, kurai īsti nav pat skaidrs pašu piedāvātā varianta realizācijas mehānisms, toties ir milzu vēlme uz tautas veselības rēķina ar lētu populismu audzēt katastrofāli zemu noslīdējušo JKP reitingu. Nožēlojami.
Tas īpaši smieklīgi, jo nejaušas sakritības rezultātā otrs ministrs, kurš atbalstīja šo ideju, pašam ļoti labi zinot, ka tā nav realizējama tik īsā laikā, bija Bordāns. Nudien sakritība...

     [+] [-]

, 2021-05-18 20:45, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: Visu nosaka instinkti, tur nav daudz ko saprast vai analizēt. instinkts ir instinkts, tas loģiskai domai nepadodas.
Tā jau ir, ka lielākā daļa nekad nevaldīs pār saviem(visiem) instinktiem!
Katram var atrast savu vājību, kur burtiski cilvēks paliek kā zvērs!

  +2 [+] [-]

, 2021-05-18 20:49, pirms 3 gadiem
Šajā topikā KANDESA pierādīja, ka nevalda pār instinktiem!
Saucot visus pārējos par lūzeriem!
Divas augstākās izglītības, bet visiem pārējiem pamatskolas, palīgskolas izglītibas!

  +4 [+] [-]

, 2021-05-18 20:50, pirms 3 gadiem
acido rakstīja: Es uzticos tam, ko redzu sev apkārt. Kā saka, spēju izvērtēt situāciju bez mainstream propagandas palīdzības. Man jautājums tev - vai tu tici visam, ko onkuļi un tantes ziņās stāsta ? Viņi vispār nedirsh un nespēlē pēc valdības stabules, vai ne ?
Visiem "alternatīvajiem" ir kopīga viena lieta - ieciklējaties uz MAINSTREAM kā baigo ļaunumu pēc definīcijas, aizmirstot, ka alternatīvā info arī ir tikpat kritiski jāizvērtē, ka arī alternatīvā info var būt (un visbiežāk ir) propaganda, ka arī alternatīvā info izplatītājiem ir savas (bieži ļoti viegli sazīmējamas) savtīgas intereses.

šobrīd sanāk tā - mainstream info meklē katru uti, katru kļūdiņu, a tikmēr alternatīvie var gvelzt un gvelzt, a jums pat neienāk prātā viņu gvelšanu tikpat rūpīgi izķidāt. Tāpat zinātnē - tradicionālajiem ir jāiet cauri pierādījumu sietiem, konsīlijiem, neskaitāmos pētījumos visām detaļām un blakus apstākļiem jābūt atrunātiem, lai kaut kas skaitītos pierādīts, a tikmēr "alternatīvais zinātnieks" vnk uztaisa paviršu pētījumu, kaut kas ar pirmo reizi sanāca un viss, "alternatīvie" uzreiz to sludina kā patiesību.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-18 21:08, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Visiem "alternatīvajiem" ir kopīga viena lieta - ieciklējaties uz MAINSTREAM kā baigo ļaunumu pēc definīcijas, aizmirstot, ka alternatīvā info arī ir tikpat kritiski jāizvērtē, ka arī alternatīvā info var būt (un visbiežāk ir) propaganda, ka arī alternatīvā info izplatītājiem ir savas (bieži ļoti viegli sazīmējamas) savtīgas intereses.

šobrīd sanāk tā - mainstream info meklē katru uti, katru kļūdiņu, a tikmēr alternatīvie var gvelzt un gvelzt, a jums pat neienāk prātā viņu gvelšanu tikpat rūpīgi izķidāt. Tāpat zinātnē - tradicionālajiem ir jāiet cauri pierādījumu sietiem, konsīlijiem, neskaitāmos pētījumos visām detaļām un blakus apstākļiem jābūt atrunātiem, lai kaut kas skaitītos pierādīts, a tikmēr "alternatīvais zinātnieks" vnk uztaisa paviršu pētījumu, kaut kas ar pirmo reizi sanāca un viss, "alternatīvie" uzreiz to sludina kā patiesību.
tātad ir tikai 2 grupas - tavējie(tie saprātīgie) un alternatīvie ? Domā nav tādi cilvēki, kas vērtē REĀLO situāciju, neietekmējoties ne no memeory water čaļa, ne no panorāmas ?

  +3 [+] [-]

, 2021-05-18 21:11, pirms 3 gadiem
KANDESA rakstīja: Bomzi, ja tu nezināji, tad es tevi apgaismošu, pubmed.gov ir viens no vadošajiem medicīnas zinātniskajiem portāliem pasaulē, ja ne vadošais. Kāds sakars zinātnei ar tevis piesaukto kirdik ASV, Izraēlai un UK. ko tur tur murgo?
Apskatīju un noskaidroju, ka pubmed.gov ir tikai un vienīgi ASV valdības atbalstīts publikāciju meklēšanas rīks saistībā ar medicīnu. Tādēļ jau arī "Pub(publications)Med"
Tā ir, vienkāršojot, medicīnas google. Ko Tu tajā google atrodi un kas ir, cik labs ir autors, tas jau ir cits stāsts. Paldies un uz redzīti. 🙈😁😎

  +2 [+] [-]

, 2021-05-18 21:16, pirms 3 gadiem
acido rakstīja: tātad ir tikai 2 grupas - tavējie(tie saprātīgie) un alternatīvie ? Domā nav tādi cilvēki, kas vērtē REĀLO situāciju, neietekmējoties ne no memeory water čaļa, ne no panorāmas ?
Kā redzi tā alternatīva un memory čaļi skatās arī panorāmu, ja ir piefiksējuši, ka "panorāma melo".

     [+] [-]

, 2021-05-18 21:19, pirms 3 gadiem
Principā, ja kāds labi pacenstos, ir iespējams arī uzrakstīt zinātnisku darbu, balstītu uz publikācijām un cita veida starptautiskām atsaucēm un resursiem, kurā pierādīt, piemēram:
1) ka holokausts nekad nebija un tas viss tika safabricēts
2) ka 11.septembri izraisīja pašas ASV struktūrvienības, pašas uzspridzinot torņus

Vai iznākumā Tu vnk nebūsi idiots, tas jau laikam... dažiem vairs nav svarīgi.
2021.gadā no būšanas par idiotu daudzi nevis kaunās, bet tieši ar to lepojas 🤦‍♂️

  -1 [+] [-]

, 2021-05-18 21:21, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Kā redzi tā alternatīva un memory čaļi skatās arī panorāmu, ja ir piefiksējuši, ka "panorāma melo".
ir 1x viņa jāieslēdz gada laikā, lai saprastu, ka viņi dirsh

  +1 [+] [-]

, 2021-05-18 21:26, pirms 3 gadiem
acido rakstīja: ir 1x viņa jāieslēdz gada laikā, lai saprastu, ka viņi dirsh
LTV sāktu pētīt gaismas tīmekļa avotus, tad tā d... būtu krietni lielāka!
Nevienam nav laika ar to nodarbotos!
Ir tikai normāli, ka visi cīnās par auditoriju!

     [+] [-]

, 2021-05-18 21:32, pirms 3 gadiem
DaMarcus rakstīja: Principā, ja kāds labi pacenstos, ir iespējams arī uzrakstīt zinātnisku darbu, balstītu uz publikācijām un cita veida starptautiskām atsaucēm un resursiem, kurā pierādīt, piemēram:
1) ka holokausts nekad nebija un tas viss tika safabricēts
2) ka 11.septembri izraisīja pašas ASV struktūrvienības, pašas uzspridzinot torņus

Vai iznākumā Tu vnk nebūsi idiots, tas jau laikam... dažiem vairs nav svarīgi.
2021.gadā no būšanas par idiotu daudzi nevis kaunās, bet tieši ar to lepojas 🤦‍♂️
Šis ir ļoti labs komentārs.
Cepums no manis!

     [+] [-]

, 2021-05-18 21:49, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šis ir ļoti labs komentārs.
Cepums no manis!
Par torņiem skaties zeitgeist
Klasisks gadījums

  +1 [+] [-]

, 2021-05-18 22:07, pirms 3 gadiem
Dīvaina sajūta, bet tagad skatos Eirovīziju un pilna arēna ar skatītājiem, viss ir atļauts, bet LV joprojām visi prasa lai būtu vismaz daži skatītāji uz spēlēm bet neko nevaram (Kopumā bēdīgi).

  -1 [+] [-]

, 2021-05-18 22:28, pirms 3 gadiem
vozā rakstīja: Dīvaina sajūta, bet tagad skatos Eirovīziju un pilna arēna ar skatītājiem, viss ir atļauts, bet LV joprojām visi prasa lai būtu vismaz daži skatītāji uz spēlēm bet neko nevaram (Kopumā bēdīgi).
Vec, tak nenormāli nāvējošā pandēmija plosās labi, ka mums vismaz pa tv atļauj skatīties.

  +3 [+] [-]

, 2021-05-18 22:34, pirms 3 gadiem
Nu ko vakcinētie un izslimojosie un arī veselie. Te jums maza bruna kaudzīte uz galvas. Jo ITKĀ jau sola jums zelta dzīvi, bet īstenībā sajūtat smacinu.nekas personīgi bet es domāju ka varēja atrast ne vienu vien variantu kā čempionātu norīkot ar skatitajiem(cik atļautu).

  +1 [+] [-]

, 2021-05-18 22:34, pirms 3 gadiem
acido rakstīja: tātad ir tikai 2 grupas - tavējie(tie saprātīgie) un alternatīvie ? Domā nav tādi cilvēki, kas vērtē REĀLO situāciju, neietekmējoties ne no memeory water čaļa, ne no panorāmas ?
Uz kā balstās tie tavi reālās situācijas vērtējumi?
Tu tiešām pats jūties tik ārkārtīgi zinošs un absolūti visās jomās eksperts? Visu zini pats, visu izvērtē (pie tam - PAREIZI izvērtē) pats, kaut kāds unikāls superģēnijs esi. Pie tam visuresošs, jo pašam taču jāredz viss savām acīm, vai ne? Kovid vakcīnas arī esi atvēris, pats analīzes taisījis, pats visu no a līdz z saproti, kas tur organismā notiek.
Tā diez vai būs. Tātad - kaut kādā brīdī pat tev neizbēgami ir jāuzticas kādam, kurš tev kaut ko saka. Un tad kas ir tie cilvēki, kurus tu izvēlies, lai tev stāsta par vakcīnu drošību, situācijām slimnīcās un jebko citu.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-18 22:46, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Uz kā balstās tie tavi reālās situācijas vērtējumi?
Tu tiešām pats jūties tik ārkārtīgi zinošs un absolūti visās jomās eksperts? Visu zini pats, visu izvērtē (pie tam - PAREIZI izvērtē) pats, kaut kāds unikāls superģēnijs esi. Pie tam visuresošs, jo pašam taču jāredz viss savām acīm, vai ne? Kovid vakcīnas arī esi atvēris, pats analīzes taisījis, pats visu no a līdz z saproti, kas tur organismā notiek.
Tā diez vai būs. Tātad - kaut kādā brīdī pat tev neizbēgami ir jāuzticas kādam, kurš tev kaut ko saka. Un tad kas ir tie cilvēki, kurus tu izvēlies, lai tev stāsta par vakcīnu drošību, situācijām slimnīcās un jebko citu.
Uz kā balstās ? uz saviem novērojumiem vairāk nekā gada laikā. Pandēmijas nav, vecīt. Vismaz tajā tā vārda izpratnē, kā tas bija agrāk. Te pat epidēmija nesanāk

     [+] [-]

, 2021-05-18 22:54, pirms 3 gadiem
Ja mūsu valdības galva ar savu runu/ dziesmu piedalītos Roterdamā Eurovision pilnās tribīnes priekšā, kāds būtu viņam patlaban atbalsts ?

  +1 [+] [-]

, 2021-05-18 22:56, pirms 3 gadiem
acido rakstīja: Uz kā balstās ? uz saviem novērojumiem vairāk nekā gada laikā. Pandēmijas nav, vecīt. Vismaz tajā tā vārda izpratnē, kā tas bija agrāk. Te pat epidēmija nesanāk
Indijā, kas šobrīd notiek?

  +1 [+] [-]

, 2021-05-18 23:07, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Indijā, kas šobrīd notiek?
panorāma melo!!! ui, sorry - dirsh..

     [+] [-]

, 2021-05-18 23:09, pirms 3 gadiem
Lai šai valdìbai nokalst p a u t i !!!

     [+] [-]

, 2021-05-19 06:25, pirms 3 gadiem
acido rakstīja: Uz kā balstās ? uz saviem novērojumiem vairāk nekā gada laikā. Pandēmijas nav, vecīt. Vismaz tajā tā vārda izpratnē, kā tas bija agrāk. Te pat epidēmija nesanāk
Kā tu veidoji tos novērojumus? Visas slimnīcas apstaigāji?

     [+] [-]

, 2021-05-19 07:08, pirms 3 gadiem
Lēmums ir viena lieta, bet nu Pavļuta stāsts par diskrimināciju gan ir bomba 🤣🤣🤣

     [+] [-]

, 2021-05-19 08:01, pirms 3 gadiem
specha rakstīja: Ja mūsu valdības galva ar savu runu/ dziesmu piedalītos Roterdamā Eurovision pilnās tribīnes priekšā, kāds būtu viņam patlaban atbalsts ?
Tur bija ar tīfu un bakām! Siltumā. A, te kovidainie un aukstumā! Čuješ, starpību?

  -1 [+] [-]

, 2021-05-19 08:08, pirms 3 gadiem
Priekšlikums kā tāds drīzāk bija ministres partijas pašvaldību vēlēšanu kampaņas sastāvdaļa, lai pakaitinātu cilvēkus. Šobrīd Latvijā vakcinācijas procesu ir noslēguši nedaudz virs 100 000 cilvēkiem, kas ir 6-7% iedzīvotāju, pārsvarā riska grupas, pensionāri utt, ne jau vidējās aritmētiskais hokejs līdzjutējs. Ja šodien aizietu nopotēties ar Jansenu, tad uz finālu laikam oficiāli skaitītos vakcinēts, bet cik daudzi to patiesībā vēlas?!

     [+] [-]

, 2021-05-19 09:41, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tak viņš neko citu nedara, kā īd. Futenē sliktā LFF, ka neapjāja valdību un nespēlē 1. līga un 2. līga, hoķī slinkā LHF un ļaunā valdība, ka skatītājus nelaiž, teneisā rupekle Ostapenko
Parasti neturu par vērtu te personīgi ar kādu diskutēt, bet runāt par konkrētu lietu.
Bet tā kā nešķieti tu gluži bezcerīgs, kurš prot tikai lamāties, tad atbildu. Man bija iespaids, ka esi domājošs cilvēks, kaut mūsu uzskati var nesakrist!
Tev patīk Ostapenko manieres, necenzētā lamāšanās, par viņu jau vīpsnā visi tenisa komentatori pasaulē?!
Vai atzīsti , ka LFF strādā labi? Esi Ļaščenko draugs varbūt? LFF var teikt , ka vispār nestrādā, sliktāk nevar strādāt! Jā, 1.ligai jau sen bija jāspēlē,un te nebūtu nekāda valdības apjāšana. Oficiāli noformētu kā valsts čempionātu, izspēlētu grupās dažas priekšsacīkšu spēles un 10 komandas cīnītos par medaļām, pārējās par tiesībām nākamajā gadā spēlēt čempionāta 1. grupa, vai tā saucamajā virslīgā. Visvieglāk ir neko nedarīt, nedomāt, tikai bremzēt un saņemt labu naudu.
Par LHF neko sliktu neesmu teicis, pat paslavēju Kalvīša ierosinājumu ielaist uz pasaules mačiem ierobežotu skatītāju daudzumu. Tas ir diskutabls jautājums, bet uzskatu, ka pie laba menedžmenta nekādu ļaunumu , covid izplatību nepalielinātu.