Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2943, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlases hokejisti pirms pasaules čempionāta nevakcinēsies

Latvijas izlases hokejisti pirms pasaules čempionāta nevakcinēsies
Mārtiņš Karsums un Latvijas izlases hokejisti. Foto: imago-images.de/Scanpix

Latvijas hokeja izlase pirms Rīgā gaidāmā pasaules čempionāta nevakcinēsies pret Covid-19, portālam Sportacentrs.com atklāja Latvijas Hokeja federācijas (LHF) ģenerālsekretārs Viesturs Koziols. Ceturtdien par to ziņo arī laikraksts "Latvijas Avīze".

Jau februāra beigās ziņojām, ka pēc LHF vadības lūguma Veselības ministrija rezervējusi 60 Covid-19 vakcīnas hokeja izlases dalībniekiem un komandas apkalpojošajam personālam. "Vakcīnas ir piešķirtas, taču šobrīd nav skaidrs, kad mēs pie tām tiksim,” toreiz teica federācijas ģenerālsekretārs.

Koziols ceturtdien atklāja, ka neskaidrība ir joprojām, tāpēc pieņemts lēmums pirms pasaules čempionāta nevakcinēties.

"Pasaules čempionāts sākas 21. maijā. Vakcīnas otrajai devai vajadzētu būt vismaz desmit dienas pirms lielām slodzēm, lai nebūtu nekādu blakņu. Lai būtu vēl drošāk, pieliekam klāt vēl piecas dienas, kas ir 5. maijs. Tad hokejistiem vajadzētu saņemt vakcīnas otro devu," ideālo scenāriju ieskicēja Koziols. "Mēs domājam tikai un vienīgi par ideālo variantu, jo runa ir par cilvēka veselību. Neideālā varianta nevar būt."

"Pirmajai vakcīnas devai jābūt mēnesi pirms otrās vakcīnas. Tātad - 5. aprīlis. Tad mums sākas treniņnometne. Pirmajā treniņnometnē piedalīsies 35-40 hokejisti, mēs nezinām, kuri ieradīsies izlasē un kuri būs galīgie kandidāti. Kā un ko mēs varam vakcinēt?" jautāja Koziols.

LHF ģenerālsekretārs aicināja arī ņemt vērā, ka nometnes laikā hokejistu sastāvs mainīsies, un vairāki spēlētāji pievienosies vēlāk.

"Mēs nevaram pateikt: Jāni, mēs tevi vakcinējam, bet, Pēteri, tevi gan nē. Vai nu visi, vai neviens. Tāpēc vakcinācija spēlētājiem šobrīd izpaliks. Es arī nezinu, vai vakcīnas mums vispār ir pieejamas. Jā, sarakstā bijām ielikti, bet neviens nav teicis, ka varam iet un vakcinēt savus hokejistus. Neesmu neko tādu dzirdējis. Man tādas informācijas nav," uzsvēra Koziols. "Tomēr arī no laika grafika tas nemaz nav iespējams. Nekādā gadījumā es neriskēšu ar spēlētāju veselību desmit dienas pirms pasaules čempionāta. Nekādā gadījumā!" Viņš gan neizslēdza, ka pirms pasaules čempionāta vakcinēties varētu izlases apkalpojošais personāls, kam lielas fiziskas slodzes nav nepieciešams veikt.

Tiesa, bez vakcīnas pastāv lielāks risks saslimt ar Covid-19, taču Koziols norādīja, ka šim iemeslam tuvākajās nedēļās būs pabeigts sanitārais protokols, kas tikšot stingri ievērots. Izlase vakcinēties līdz ar to varētu pēc pasaules čempionāta. Šogad komandai plānota dalība arī Pekinas olimpisko spēļu kvalifikācijā.

"Mēs darīsim visu iespējamo, lai šis pasaules čempionāts notiktu drošā un kontrolējamā vidē. Klāt piebraukušajiem spēlētājiem nometnē būs jāierodas ar negatīvu Covid-19 testu. Treniņnometnes laikā būs regulāri testi, ģērbtuvēs būs distancēšanās, visi valkāsim maskas," pauda Koziols.

     [+] [-]

, 2021-03-11 20:11, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Es mēģinu ar tevi šobrīd runāt kā ar cilvēku. JO TU APDRAUDI CITUS. Ja tu nevakcinējies pret encefalītu - ok, dodies uz mežu vasarā, tusējies tur pa krūmiem, tiešām - tava brīva izvēle. Ja nevēlies vakcinēties pret hepatītu - droši apmainies ar asinīm ar citiem saviem draugiem utt. Šeit ir runa par lipīgu infekciju, ko tu vari nodot netīšām ar izelpu un saviem šķidrumiem, ja tā var izteikties. Tiešām tik grūti saprast?
Kautgan pagaidām vakcīnu ražõtaji apgalvo, ka vakcīnas nepasargā no inficēšanās un citu inficēšanas, kāda problēma, ja tie kas grib vakcinējas. Kā tad nevakcinētais var vakcinētos apdraudēt? Ja kāds jūtas apdraudēts, aizkrien un novakcinējas

  +1 [+] [-]

, 2021-03-11 20:15, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Pie šiem rakstiem vajadzētu slēgt komentārus.
Šeit gan es nepiekrītu. Ir jāzina savi "varoņi". Es te nedaudz uzcepos brīžam, par ko atvainojos, bet tomēr interesanti zināt, cik procentuāli ir cilvēku, kas mums sporta pasākumus atļaus apmeklēt, labākajā gadījumā, 2022.gadā tieši ar savu attieksmi un pilnīgu stulbumu.

  -2 [+] [-]

, 2021-03-11 20:15, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Es mēģinu ar tevi šobrīd runāt kā ar cilvēku. JO TU APDRAUDI CITUS. Ja tu nevakcinējies pret encefalītu - ok, dodies uz mežu vasarā, tusējies tur pa krūmiem, tiešām - tava brīva izvēle. Ja nevēlies vakcinēties pret hepatītu - droši apmainies ar asinīm ar citiem saviem draugiem utt. Šeit ir runa par lipīgu infekciju, ko tu vari nodot netīšām ar izelpu un saviem šķidrumiem, ja tā var izteikties. Tiešām tik grūti saprast?
Salīdzināt encefalītu ar gripu, njā.

  -1 [+] [-]

, 2021-03-11 20:17, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Cilvēces vārdā, es ļooti ceru, ka vismaz tos viņš lieto.
Pagaidām šajā valstī nav tik labi apstākļi, lai varētu tos nelietot. Tobiš ģimeni vēl nevaru atļauties.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-11 20:19, pirms 4 gadiem
KANDESA rakstīja: Kautgan pagaidām vakcīnu ražõtaji apgalvo, ka vakcīnas nepasargā no inficēšanās un citu inficēšanas, kāda problēma, ja tie kas grib vakcinējas. Kā tad nevakcinētais var vakcinētos apdraudēt? Ja kāds jūtas apdraudēts, aizkrien un novakcinējas
Tāda, ka ir vairāki kā tu, kas aģitē pret vakcinēšanos. Jo vairāk būs vakcinēto, jo drošāk būs sabiedrībai. Protams, ka pamuļķi ir, bija un būs. Bet šī ir ārkārtas situācija (atbildot uz tavu komentu par to, ka nav līdz galam 100% pārbaudītas - tas tiesa), kurā ir jāņem ārkārtas mēri. Es gribu šoruden aiziet uz festivālu vai futbola spēli, bet jo vairāk ir tādu kā tu, jo mazāk man ir izredžu uz tādiem tikt.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-11 20:19, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Šeit gan es nepiekrītu. Ir jāzina savi "varoņi". Es te nedaudz uzcepos brīžam, par ko atvainojos, bet tomēr interesanti zināt, cik procentuāli ir cilvēku, kas mums sporta pasākumus atļaus apmeklēt, labākajā gadījumā, 2022.gadā tieši ar savu attieksmi un pilnīgu stulbumu.
kādi varoņi? daži dolbajobi kurus uztrauc, ka kāds izdomās novakcinēties?

  -1 [+] [-]

, 2021-03-11 20:20, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Tāda, ka ir vairāki kā tu, kas aģitē pret vakcinēšanos. Jo vairāk būs vakcinēto, jo drošāk būs sabiedrībai. Protams, ka pamuļķi ir, bija un būs. Bet šī ir ārkārtas situācija (atbildot uz tavu komentu par to, ka nav līdz galam 100% pārbaudītas - tas tiesa), kurā ir jāņem ārkārtas mēri. Es gribu šoruden aiziet uz festivālu vai futbola spēli, bet jo vairāk ir tādu kā tu, jo mazāk man ir izredžu uz tādiem tikt.
Tātad sanāk, ka vakcinējies nevis tāpēc, ka vīruss ir kaut kas bīstams, bet tāpēc, lai visi Tev liek svētu mieru?

     [+] [-]

, 2021-03-11 20:20, pirms 4 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Salīdzināt encefalītu ar gripu, njā.
Ok, tu esi tik stulbs, ka pat metaforiskus piemērus nesaproti. Ok. Veiksmīgi.

     [+] [-]

, 2021-03-11 20:21, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: kādi varoņi? daži dolbajobi kurus uztrauc, ka kāds izdomās novakcinēties?
Vai arī drīzāk daži dolbajobi, kurus uztrauc, ka kāds izdomās nenovakcinēties.

     [+] [-]

, 2021-03-11 20:21, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Ok, tu esi tik stulbs, ka pat metaforiskus piemērus nesaproti. Ok. Veiksmīgi.
Es gaidu argumentus un faktus, nevis metaforas un klišejas.

     [+] [-]

, 2021-03-11 20:22, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: kādi varoņi? daži dolbajobi kurus uztrauc, ka kāds izdomās novakcinēties?
Nu taisnība jau taisnība tev. Drusku uzcepos.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-11 20:24, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Pie šiem rakstiem vajadzētu slēgt komentārus.
kapēc? īsta komēdija brīžiem

     [+] [-]

, 2021-03-11 20:24, pirms 4 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Es gaidu argumentus un faktus, nevis metaforas un klišejas.
Kādus vēl tev fcnk faktus?! Tev ar šo nepietiek: https://www.worldometers.info/coron... Ok, viss. Man apnika

  +1 [+] [-]

, 2021-03-11 20:26, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Tāda, ka ir vairāki kā tu, kas aģitē pret vakcinēšanos. Jo vairāk būs vakcinēto, jo drošāk būs sabiedrībai. Protams, ka pamuļķi ir, bija un būs. Bet šī ir ārkārtas situācija (atbildot uz tavu komentu par to, ka nav līdz galam 100% pārbaudītas - tas tiesa), kurā ir jāņem ārkārtas mēri. Es gribu šoruden aiziet uz festivālu vai futbola spēli, bet jo vairāk ir tādu kā tu, jo mazāk man ir izredžu uz tādiem tikt.
Es neaģetēju pret vakcinēšanos, ko tu tur murgo?

     [+] [-]

, 2021-03-11 20:27, pirms 4 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Vai arī drīzāk daži dolbajobi, kurus uztrauc, ka kāds izdomās nenovakcinēties.
pokuj ko tu tur dari. ko streso? tiko tev būs interese, pats pēc šprices aizskriesi

  +1 [+] [-]

, 2021-03-11 20:28, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: pokuj ko tu tur dari. ko streso? tiko tev būs interese, pats pēc šprices aizskriesi
un pakaļā kā čurbanam hujavegam

  +2 [+] [-]

, 2021-03-11 20:29, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: kapēc? īsta komēdija brīžiem
tas bija sarkasms
es iedomājos to kandesu rokoties pa visādām zombijlapām lapām un pētam sava šampūna sastāvu, gan jau soross tur ar ko piebēris, lai mēs savās galvās ieberžam

  +1 [+] [-]

, 2021-03-11 20:31, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Kādus vēl tev fcnk faktus?! Tev ar šo nepietiek: https://www.worldometers.info/coron... Ok, viss. Man apnika
Un ko man tajā lapelē vajag ieraudzīt? 3% mirstību? 0,4% smagos gadījumus? 1,5% populācijas saslimuši ar lipīgo vīrusu?

  -3 [+] [-]

, 2021-03-11 20:32, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tas bija sarkasms
es iedomājos to kandesu rokoties pa visādām zombijlapām lapām un pētam sava šampūna sastāvu, gan jau soross tur ar ko piebēris, lai mēs savās galvās ieberžam
Tev jau tādi, smagos noziegumos notiesātie, kā soross ir elki. Gan jau lielākā laime būtu viņam dibenu bučot

  -1 [+] [-]

, 2021-03-11 20:35, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tas bija sarkasms
es iedomājos to kandesu rokoties pa visādām zombijlapām lapām un pētam sava šampūna sastāvu, gan jau soross tur ar ko piebēris, lai mēs savās galvās ieberžam
Šis īstenībā labs. Mati aug no galvas. Tātad visu nelaimju sakne un cēlonis ir Geitsa/Sorosa šampūni.

     [+] [-]

, 2021-03-11 20:36, pirms 4 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Un ko man tajā lapelē vajag ieraudzīt? 3% mirstību? 0,4% smagos gadījumus? 1,5% populācijas saslimuši ar lipīgo vīrusu?
Neko. Es visu sapratu. Arlabunakti.

  -2 [+] [-]

, 2021-03-11 20:37, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Neko. Es visu sapratu. Arlabunakti.
Pats aprāvies.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-11 20:37, pirms 4 gadiem
KANDESA rakstīja: Tev jau tādi, smagos noziegumos notiesātie, kā soross ir elki. Gan jau lielākā laime būtu viņam dibenu bučot
nu lūk, šis homoseksuālās fantāzijas droši vien no šampūna ko lieto

  +1 [+] [-]

, 2021-03-11 20:38, pirms 4 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Un ko man tajā lapelē vajag ieraudzīt? 3% mirstību? 0,4% smagos gadījumus? 1,5% populācijas saslimuši ar lipīgo vīrusu?
No cik procentiem sāksim uztraukties? 10% ? 20%?

     [+] [-]

, 2021-03-11 20:40, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: No cik procentiem sāksim uztraukties? 10% ? 20%?
No omītes, no kuras pensijas cilvēks pārtiek, nāves (p.s. melns joks, nenovēlu)

  +1 [+] [-]

, 2021-03-11 20:42, pirms 4 gadiem
Cilvēkiem vienkārši nav empātijas, notrulinātas smadzenes. Kamēr pašu tas neskar, tikmēr pie tirsas viss. Jaunam cilvēkam jau pārsvarā nekas traks no tā covida nav.

     [+] [-]

, 2021-03-11 20:43, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: No cik procentiem sāksim uztraukties? 10% ? 20%?
Kāpēc tad nav satraukuma par sirds un asinsvadu slimībām, onkoloģiju. Mirstība no kovida tur tuvumā nestāv. Regulāri kādam jāziedo, lai cilvēks dzīvotu. Kas tiek darīts, lai no tām TOP kaitēm samazināt mirstību, kāds finansējums?
Nejau mūsu veselība uztrauc lēmumu pieņēmējiem

     [+] [-]

, 2021-03-11 20:46, pirms 4 gadiem
KANDESA rakstīja: Kāpēc tad nav satraukuma par sirds un asinsvadu slimībām, onkoloģiju. Mirstība no kovida tur tuvumā nestāv. Regulāri kādam jāziedo, lai cilvēks dzīvotu. Kas tiek darīts, lai no tām TOP kaitēm samazināt mirstību, kāds finansējums?
Nejau mūsu veselība uztrauc lēmumu pieņēmējiem
Bļin, tu speciāli mani uzvelc? Malacis. Sēdies, 10. SIRDS UN ASINSVADU UN ONKOLOĢISKAS SLIMĪBAS NAV INFEKCIJAS. Piespraud šo, lūdzu, pie sienas, ja nav pieejams internets. Tikpat labi tu varētu runāt par pašnāvībām vai CSN skaitu, kas ir liels. Šeit ir runa par IZPLATĪBU.

  +3 [+] [-]

, 2021-03-11 20:46, pirms 4 gadiem
KANDESA rakstīja: Kāpēc tad nav satraukuma par sirds un asinsvadu slimībām, onkoloģiju. Mirstība no kovida tur tuvumā nestāv. Regulāri kādam jāziedo, lai cilvēks dzīvotu. Kas tiek darīts, lai no tām TOP kaitēm samazināt mirstību, kāds finansējums?
Nejau mūsu veselība uztrauc lēmumu pieņēmējiem
Kā nav? Mēs citas slimības neārstējam? Salīdzinājums nevietā, jo asisnadu slimība nav lipīga citiem cilvēkiem.

Kas ir tie "lēmumu pieņēmēji" un ko viņiem vajag?

  -3 [+] [-]

, 2021-03-11 20:47, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Bļin, tu speciāli mani uzvelc? Malacis. Sēdies, 10. SIRDS UN ASINSVADU UN ONKOLOĢISKAS SLIMĪBAS NAV INFEKCIJAS. Piespraud šo, lūdzu, pie sienas, ja nav pieejams internets.
Kur viņš pieminēja infekcijas? Sēdies.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-11 20:48, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tas bija sarkasms
es iedomājos to kandesu rokoties pa visādām zombijlapām lapām un pētam sava šampūna sastāvu, gan jau soross tur ar ko piebēris, lai mēs savās galvās ieberžam
tu domā, ka šitie seko līdz, tam, ko ikdienā mutē bāž, kādas sadzīves ķīmijas lieto, kādas vielas izdala un kādu potenciāli efektu uz viņu organismu var atstāt jaunā ieklātā grīda un ikea nopirktā mēbele? pēc tiem komentāriem varētu domāt, ka šie meža būdā dzīvo, ēd pašlasītās ogas un sēnes un drēbes mazgā vietējā avotā beržot pret akmeni, jo viņiem ir superveselīgs dzīvesveids, tik kāds ar to nolāpīto vakcīnu šos tagad mēģina noindēt

es tak saku - komēdija

     [+] [-]

, 2021-03-11 20:49, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: tu domā, ka šitie seko līdz, tam, ko ikdienā mutē bāž, kādas sadzīves ķīmijas lieto, kādas vielas izdala un kādu potenciāli efektu uz viņu organismu var atstāt jaunā ieklātā grīda un ikea nopirktā mēbele? pēc tiem komentāriem varētu domāt, ka šie meža būdā dzīvo, ēd pašlasītās ogas un sēnes un drēbes mazgā vietējā avotā beržot pret akmeni, jo viņiem ir superveselīgs dzīvesveids, tik kāds ar to nolāpīto vakcīnu šos tagad mēģina noindēt

es tak saku - komēdija
Pastulbs un vecs, bet nu trāpīgi
https://www.youtube.com/watch?v=2T_...

  +2 [+] [-]

, 2021-03-11 20:49, pirms 4 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Kur viņš pieminēja infekcijas? Sēdies.
Aaaaaaa.... Kas ir COVID? (par to sākās runa)

     [+] [-]

, 2021-03-11 20:50, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: es tak saku - komēdija
Es sāku piekrist, bet nesaprotu, kāpēc piedalos..

  -2 [+] [-]

, 2021-03-11 20:51, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Bļin, tu speciāli mani uzvelc? Malacis. Sēdies, 10. SIRDS UN ASINSVADU UN ONKOLOĢISKAS SLIMĪBAS NAV INFEKCIJAS. Piespraud šo, lūdzu, pie sienas, ja nav pieejams internets.
Bet ja rēķināt mirstību, kovids tuvumā nestāv. Mums jau svarīgs rezultāts gan no kovida gan no pārējām kaitēm.
Jā nav infekcijas, tāpēc pie vienas vietas, ka tur mirstība ir daudz daudz daudzkārt lielāka.
Pandēmijās cilvēki baidās no mājām iziet, te katru dienu jāborē lai cilvēki neaizmirst.
Man visa ģimene pārslimoja, divreiz vieglāk kā parasti es slimoju.
Gripa pirmo reizi Latvijas pastāvēšanas vēsturē pazuda, tas protams sagadīšanās. Tam ar testiem nav nekāda sakara