Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2943, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlases hokejisti pirms pasaules čempionāta nevakcinēsies

Latvijas izlases hokejisti pirms pasaules čempionāta nevakcinēsies
Mārtiņš Karsums un Latvijas izlases hokejisti. Foto: imago-images.de/Scanpix

Latvijas hokeja izlase pirms Rīgā gaidāmā pasaules čempionāta nevakcinēsies pret Covid-19, portālam Sportacentrs.com atklāja Latvijas Hokeja federācijas (LHF) ģenerālsekretārs Viesturs Koziols. Ceturtdien par to ziņo arī laikraksts "Latvijas Avīze".

Jau februāra beigās ziņojām, ka pēc LHF vadības lūguma Veselības ministrija rezervējusi 60 Covid-19 vakcīnas hokeja izlases dalībniekiem un komandas apkalpojošajam personālam. "Vakcīnas ir piešķirtas, taču šobrīd nav skaidrs, kad mēs pie tām tiksim,” toreiz teica federācijas ģenerālsekretārs.

Koziols ceturtdien atklāja, ka neskaidrība ir joprojām, tāpēc pieņemts lēmums pirms pasaules čempionāta nevakcinēties.

"Pasaules čempionāts sākas 21. maijā. Vakcīnas otrajai devai vajadzētu būt vismaz desmit dienas pirms lielām slodzēm, lai nebūtu nekādu blakņu. Lai būtu vēl drošāk, pieliekam klāt vēl piecas dienas, kas ir 5. maijs. Tad hokejistiem vajadzētu saņemt vakcīnas otro devu," ideālo scenāriju ieskicēja Koziols. "Mēs domājam tikai un vienīgi par ideālo variantu, jo runa ir par cilvēka veselību. Neideālā varianta nevar būt."

"Pirmajai vakcīnas devai jābūt mēnesi pirms otrās vakcīnas. Tātad - 5. aprīlis. Tad mums sākas treniņnometne. Pirmajā treniņnometnē piedalīsies 35-40 hokejisti, mēs nezinām, kuri ieradīsies izlasē un kuri būs galīgie kandidāti. Kā un ko mēs varam vakcinēt?" jautāja Koziols.

LHF ģenerālsekretārs aicināja arī ņemt vērā, ka nometnes laikā hokejistu sastāvs mainīsies, un vairāki spēlētāji pievienosies vēlāk.

"Mēs nevaram pateikt: Jāni, mēs tevi vakcinējam, bet, Pēteri, tevi gan nē. Vai nu visi, vai neviens. Tāpēc vakcinācija spēlētājiem šobrīd izpaliks. Es arī nezinu, vai vakcīnas mums vispār ir pieejamas. Jā, sarakstā bijām ielikti, bet neviens nav teicis, ka varam iet un vakcinēt savus hokejistus. Neesmu neko tādu dzirdējis. Man tādas informācijas nav," uzsvēra Koziols. "Tomēr arī no laika grafika tas nemaz nav iespējams. Nekādā gadījumā es neriskēšu ar spēlētāju veselību desmit dienas pirms pasaules čempionāta. Nekādā gadījumā!" Viņš gan neizslēdza, ka pirms pasaules čempionāta vakcinēties varētu izlases apkalpojošais personāls, kam lielas fiziskas slodzes nav nepieciešams veikt.

Tiesa, bez vakcīnas pastāv lielāks risks saslimt ar Covid-19, taču Koziols norādīja, ka šim iemeslam tuvākajās nedēļās būs pabeigts sanitārais protokols, kas tikšot stingri ievērots. Izlase vakcinēties līdz ar to varētu pēc pasaules čempionāta. Šogad komandai plānota dalība arī Pekinas olimpisko spēļu kvalifikācijā.

"Mēs darīsim visu iespējamo, lai šis pasaules čempionāts notiktu drošā un kontrolējamā vidē. Klāt piebraukušajiem spēlētājiem nometnē būs jāierodas ar negatīvu Covid-19 testu. Treniņnometnes laikā būs regulāri testi, ģērbtuvēs būs distancēšanās, visi valkāsim maskas," pauda Koziols.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-11 22:19, pirms 3 gadiem
KANDESA rakstīja: rekur Dr. LEE Merritt ar lielu pieredzi strādājot pētījumos par bioloģiskiem ieročiem 2 minūtēs piesmej masku efektivitāti https://youtu.be/RW2kEkf8lJs
Tante emocionāli norunāja bez argumentiem. Par "piesmiešanu" to var saukt tikai gobzema elektorāts un atmiņūdens dzērāji, citiem prasīsies vairāk argumentu.

Lūk, daudz garlaicīgāki "tradicionālie" zinātnieki AR ARGUMENTIEM pastāstīs tev par maskām:
https://www.youtube.com/watch?v=pyr...

Vīruss tā vienkārši nelidinās gaisā un nemeklē caurumu, pa kuru ielīst tev degunā. Vīruss pārvietojas kopā ar citām daļiņām. Un arī vīrusam ir svars (tas ir izskaidrots jau sen), viņš palido un nokrīt. Tas ir vairāk nekā pašsaprotami, ka ir starpība, vai tev blakus uzklepo, vai tikai uzrunā virsū ar masku vai bez. ja maska priekšā degunam, siekalu daļiņas tā neizplatīsies, tas ir tikai loģiski.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-11 22:19, pirms 3 gadiem
KANDESA rakstīja: Bet demogrāfi apgalvo ne tik tālā nākotnē faktiski Latvijas valsts beigs pastāvēt, izmirs un atlikušie vairs nevarēs uzturēt valsti, būs latviešu valsts finišs, neatkarīgi no covid. Mēs izmirstam, ļoti strauji, ka tik nebija izmiršanas topā pasaulē
Mūšu mērķi būtu jābūt, jo mēs esam vairāk jo lielāks mūsu potenciāls, mēs esam stipraki kā valsts. Kangaru pārvaldes rezultātā rezultāts ir tieši pretējs
WTF? Kāds tam sakars ar covid?

  -1 [+] [-]

, 2021-03-11 22:21, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: bet kur sakars, Aksel. Pēc tās pašas loģikas viens ar šaujamo var staigāt pa Rīgas centru un šaut cilvēkus, a tu teiksi, ka nav, ko pievērst uzmanību, jo viņš kādus 30 varbūt nošaus, a no vēža mirst daudz vairāk.
Jā, bet saproti - cik ilgi tad visu pakārtosi covidam? Nu kur būs tā robeža.
Tas pats Gaiļezers ir reāli, pat jāsaka, izpostīts. Entās nodaļas pārtaisītas covidniekiem, bet tu domā ka šim beidzoties, tu tajās nodaļās varēsi vest parastos pacientus? Diez vai.

  +3 [+] [-]

, 2021-03-11 22:21, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: tev pat ja nenāktu neskatītos
Tikai Rī..tfu, tikai Latvija, tikai OHL !

  -1 [+] [-]

, 2021-03-11 22:21, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Tante emocionāli norunāja bez argumentiem. Par "piesmiešanu" to var saukt tikai gobzema elektorāts un atmiņūdens dzērāji, citiem prasīsies vairāk argumentu.

Lūk, daudz garlaicīgāki "tradicionālie" zinātnieki AR ARGUMENTIEM pastāstīs tev par maskām:
https://www.youtube.com/watch?v=pyr...

Vīruss tā vienkārši nelidinās gaisā un nemeklē caurumu, pa kuru ielīst tev degunā. Vīruss pārvietojas kopā ar citām daļiņām. Un arī vīrusam ir svars (tas ir izskaidrots jau sen), viņš palido un nokrīt. Tas ir vairāk nekā pašsaprotami, ka ir starpība, vai tev blakus uzklepo, vai tikai uzrunā virsū ar masku vai bez.
bet es nekādīgi nēesmu gobzema elektorāts. un WTF, kas par atmiņūdeni?

  +1 [+] [-]

, 2021-03-11 22:22, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: Apinis ir populists, kas tēmē uz politiku, viņa viedoklis ir tik pat neitrāls un uzticams, kā centrāltirgū sastapta jaunekļa skumjais stāst, par to, ka viņš apzagts un viņam vajag 5Eur, lai nopirktu autobusa biļeti atpakaļ uz saviem mazpisāniem
nopirki biļeti?

     [+] [-]

, 2021-03-11 22:22, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: hokeju naktī kāds skatīsies?
ļoti iespējams, ka es būšu atkal no tiem retajiem, kas pingvīnus paskatīsies

  +1 [+] [-]

, 2021-03-11 22:24, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Tante emocionāli norunāja bez argumentiem. Par "piesmiešanu" to var saukt tikai gobzema elektorāts un atmiņūdens dzērāji, citiem prasīsies vairāk argumentu.

Lūk, daudz garlaicīgāki "tradicionālie" zinātnieki AR ARGUMENTIEM pastāstīs tev par maskām:
https://www.youtube.com/watch?v=pyr...

Vīruss tā vienkārši nelidinās gaisā un nemeklē caurumu, pa kuru ielīst tev degunā. Vīruss pārvietojas kopā ar citām daļiņām. Un arī vīrusam ir svars (tas ir izskaidrots jau sen), viņš palido un nokrīt. Tas ir vairāk nekā pašsaprotami, ka ir starpība, vai tev blakus uzklepo, vai tikai uzrunā virsū ar masku vai bez. ja maska priekšā degunam, siekalu daļiņas tā neizplatīsies, tas ir tikai loģiski.
Tas nav interesanti. Interesantāk ir palasīt, ko par to domā apšaubāmi kāju dakteri. Es pat būtu priecājies par kādu homeopātijas preses sekretāra rakstu par šo.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-11 22:24, pirms 3 gadiem
KANDESA rakstīja: Bet demogrāfi apgalvo ne tik tālā nākotnē faktiski Latvijas valsts beigs pastāvēt, izmirs un atlikušie vairs nevarēs uzturēt valsti, būs latviešu valsts finišs, neatkarīgi no covid. Mēs izmirstam, ļoti strauji, ka tik nebija izmiršanas topā pasaulē
Mūsu mērķi būtu jābūt, jo mēs esam vairāk jo lielāks mūsu potenciāls, mēs esam stiprāki kā valsts. Kangaru pārvaldes rezultātā rezultāts ir tieši pretējs
demogrāfija ir cita tēma...

  -3 [+] [-]

, 2021-03-11 22:25, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Tante emocionāli norunāja bez argumentiem. Par "piesmiešanu" to var saukt tikai gobzema elektorāts un atmiņūdens dzērāji, citiem prasīsies vairāk argumentu.

Lūk, daudz garlaicīgāki "tradicionālie" zinātnieki AR ARGUMENTIEM pastāstīs tev par maskām:
https://www.youtube.com/watch?v=pyr...

Vīruss tā vienkārši nelidinās gaisā un nemeklē caurumu, pa kuru ielīst tev degunā. Vīruss pārvietojas kopā ar citām daļiņām. Un arī vīrusam ir svars (tas ir izskaidrots jau sen), viņš palido un nokrīt. Tas ir vairāk nekā pašsaprotami, ka ir starpība, vai tev blakus uzklepo, vai tikai uzrunā virsū ar masku vai bez. ja maska priekšā degunam, siekalu daļiņas tā neizplatīsies, tas ir tikai loģiski.
Maskas nedarbojas, to pierāda visu valstu statistika. Tagad runā, ka daudz inficējas sab. transportā. Bet WTF, tur tak visi maskās. Veiklos arī visi maskās. Darbā arī visi maskās.

  -1 [+] [-]

, 2021-03-11 22:25, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: jocīgi, ka tev kā medicīnā strādājošam nesatrauc tas, ka nekontrolēta infekcijas slimība var nogruzīt veselības sistēmu, kas automātiski nozīmēs augstāku mirstību no konkrētās slimības, jo visus vnk nebūs iespējams ārstēt un ilgtermiņa efektu uz sabiedrības veselību, jo nogruzītās veselības sistēmas dēļ cilvēki nebūs bijuši spējīgi saņemt palīdzību, kad tā bija vajadzīga (nesaistīti ar konkrēto infekcijas slimību).

p.s. mēs vairojamies tā pat tik strauji un zinātne ir tik attīstīta, ka visas slimības kopā nespēs nogalināt tik daudz no mums, lai tas atstātu kādu būtisku iespaidu uz cipariem. civēki dzimst, cilvēki mirst, tur nav ne brīnumu, ne traģēdijas.
Ko tu gribi, lai daru?
Gribi, lai katru dienu postulēju visiem - tupiet mājās, vakcinējaties, ne ar vienu netiekaties utt?
Cik ilgi cilvēks vēl to pacietīs?

     [+] [-]

, 2021-03-11 22:26, pirms 3 gadiem
KANDESA rakstīja: Bet demogrāfi apgalvo ne tik tālā nākotnē faktiski Latvijas valsts beigs pastāvēt, izmirs un atlikušie vairs nevarēs uzturēt valsti, būs latviešu valsts finišs, neatkarīgi no covid. Mēs izmirstam, ļoti strauji, ka tik nebija izmiršanas topā pasaulē
Mūšu mērķi būtu jābūt, jo mēs esam vairāk jo lielāks mūsu potenciāls, mēs esam stipraki kā valsts. Kangaru pārvaldes rezultātā rezultāts ir tieši pretējs
Krišjānis Barons jau pirms 150 gadiem pareģoja, ka pēc ~200 gadiem latvju tauta izmirs, un ne jau dēl mistiskajiem Kangariem viņš to teica es gan drīzāk teiktu, ka nevis izmirs, bet pārveidosies, asimilēsies, tas jau daļēji ir noticis, pēc 50 gadiem būs noticis vēl vairāk un patiesībā tas nav nekas traģisks - tautas, tā pat kā civēki, dzimsts un mirst, tur nav nekā brīnumaina, tur nav nekā traģiska, tie ir dabiski procesi, par kuriem mazāk drāmas vajag burt

  +3 [+] [-]

, 2021-03-11 22:27, pirms 3 gadiem
Ienācu šajā rakstā, kad bija tikai 5 komentāri. Uzreiz sapratu, ka vakarpusē šeit būs 200+

  -1 [+] [-]

, 2021-03-11 22:28, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: Krišjānis Barons jau pirms 150 gadiem pareģoja, ka pēc ~200 gadiem latvju tauta izmirs, un ne jau dēl mistiskajiem Kangariem viņš to teica es gan drīzāk teiktu, ka nevis izmirs, bet pārveidosies, asimilēsies, tas jau daļēji ir noticis, pēc 50 gadiem būs noticis vēl vairāk un patiesībā tas nav nekas traģisks - tautas, tā pat kā civēki, dzimsts un mirst, tur nav nekā brīnumaina, tur nav nekā traģiska, tie ir dabiski procesi, par kuriem mazāk drāmas vajag burt
" tur nav nekā traģiska, tie ir dabiski procesi, par kuriem mazāk drāmas vajag burt"
Tad es laikam esmu patriots. Jums to grūti saprast.
Ir tāda lieta kā parvalde. Mērķi>darbības>rezultāts

     [+] [-]

, 2021-03-11 22:28, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: ļoti iespējams, ka es būšu atkal no tiem retajiem, kas pingvīnus paskatīsies
piekrītu! pie tāda spēļu daudzuma, lai izvēlētos peņus ar seibriem jābūt diezgan lielam peņu vai seibru fanam, pat ja bezmiegs moka!

  +1 [+] [-]

, 2021-03-11 22:31, pirms 3 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ko tu gribi, lai daru?
Gribi, lai katru dienu postulēju visiem - tupiet mājās, vakcinējaties, ne ar vienu netiekaties utt?
Cik ilgi cilvēks vēl to pacietīs?
nepostulē! Tu kaut kā par citām slimībām pirms kovida te nerakstīji, nesatraucies.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-11 22:31, pirms 3 gadiem
KANDESA rakstīja: " tur nav nekā traģiska, tie ir dabiski procesi, par kuriem mazāk drāmas vajag burt"
Tad es laikam esmu patriots. Jums to grūti saprast.
Ir tāda lieta kā parvalde. Mērķi>darbības>rezultāts
Tu brauc citā tēmā

  +1 [+] [-]

, 2021-03-11 22:31, pirms 3 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ko tu gribi, lai daru?
Gribi, lai katru dienu postulēju visiem - tupiet mājās, vakcinējaties, ne ar vienu netiekaties utt?
Cik ilgi cilvēks vēl to pacietīs?
tak dari, ko gribi, man pilnīgi vienlaga, es personīgi tik labi jutusies ( tieši emocionāli), kā pēdējā gada laikā, šķiet neesmu vēl nekad, man tā pandēmija, ja godīgi, pinīgi paralēli bet, ja tu sāc salīdzināt jebkuru slimību ar infekcijas slimību un neredzi kopsakarības, kāpēc vienas dēļ pasaule nedaudz jūk prātā, kamēr pārējo dēļ vnk lēnām un sistemātiski strādā pie to ārstēšanas, tad man sāk gribēties apšaubīt tavas iegūtās medicīniskās izglītības kvalitāti

  +1 [+] [-]

, 2021-03-11 22:33, pirms 3 gadiem
KANDESA rakstīja: Maskas nedarbojas, to pierāda visu valstu statistika. Tagad runā, ka daudz inficējas sab. transportā. Bet WTF, tur tak visi maskās. Veiklos arī visi maskās. Darbā arī visi maskās.
arī prezi neparaizi lietojot iespējamība apaugļot pieaug

  +1 [+] [-]

, 2021-03-11 22:33, pirms 3 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ko tu gribi, lai daru?
Gribi, lai katru dienu postulēju visiem - tupiet mājās, vakcinējaties, ne ar vienu netiekaties utt?
Cik ilgi cilvēks vēl to pacietīs?
Postulēt neko nevajag, bet, ņemot vērā kontingentu, atgādināt nenāktu par ļaunu. Mēs visi gribam "back to normal", bet ir cilvēki, kas to spiedīs novilkt vēl pāris gadus.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-11 22:34, pirms 3 gadiem
KANDESA rakstīja: Maskas nedarbojas, to pierāda visu valstu statistika. Tagad runā, ka daudz inficējas sab. transportā. Bet WTF, tur tak visi maskās. Veiklos arī visi maskās. Darbā arī visi maskās.
Nē, tas nepierāda neko. Pierādījumi tā nedarbojas.

Pierādījums būs tad, kad tu noorganizēsi 2 visādi citādi identiskas situācijas ar masku un bez maskas un savstarpēji salīdzināsi. Cilvēki nemazgā rokas, aiztiek seju, čupojas utt, bet tu tikai - ahā, masku vilka un saslima, tātad nestrādā.

Ir elementāra loģika par siekalu daļiņām un kā tās izdalās atkarībā no tā, vai runātājam/klepotājam ir uzvilkta maska vai nav. Ja tu man runāsi virsū no pusmetra attāluma bez maskas, es elpu jutīšu, ja ar masku - jau daudz mazāk. Vai arī vispār ne. Tā ir pašsaprotama loģika.

     [+] [-]

, 2021-03-11 22:36, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Nē, tas nepierāda neko. Pierādījumi tā nedarbojas.

Pierādījums būs tad, kad tu noorganizēsi 2 visādi citādi identiskas situācijas ar masku un bez maskas un savstarpēji salīdzināsi. Cilvēki nemazgā rokas, aiztiek seju, čupojas utt, bet tu tikai - ahā, masku vilka un saslima, tātad nestrādā.

Ir elementāra loģika par siekalu daļiņām un kā tās izdalās atkarībā no tā, vai runātājam/klepotājam ir uzvilkta maska vai nav. Ja tu man runāsi virsū no pusmetra attāluma bez maskas, es elpu jutīšu, ja ar masku - jau daudz mazāk. Tā ir pašsaprotama loģika.
pasargāt sevi var tikai pats, nevis maska. Tas ir pamatu pamats, ko nez kāpēc ignorē gan masku noliedzēji gan tie kuri uz to vien paļaujas

  -1 [+] [-]

, 2021-03-11 22:38, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Nē, tas nepierāda neko. Pierādījumi tā nedarbojas.

Pierādījums būs tad, kad tu noorganizēsi 2 visādi citādi identiskas situācijas ar masku un bez maskas un savstarpēji salīdzināsi. Cilvēki nemazgā rokas, aiztiek seju, čupojas utt, bet tu tikai - ahā, masku vilka un saslima, tātad nestrādā.

Ir elementāra loģika par siekalu daļiņām un kā tās izdalās atkarībā no tā, vai runātājam/klepotājam ir uzvilkta maska vai nav. Ja tu man runāsi virsū no pusmetra attāluma bez maskas, es elpu jutīšu, ja ar masku - jau daudz mazāk. Tā ir pašsaprotama loģika.
Jā itkā loģiski. Vīruss ir ļoti maziņš, ļoti ļoti. Piemēram, man aizdomas, ka paštaisītās bieži nav labas, jo laiž cauri pat mazus sāls graudiņus, es pārbaudīju, vīrus ir kādas 100 reizes mazāks
Nav jau arī pierādījumu, ka maskas palīdz. Iedod linku kaut uz vienu pētījumu, apskatīšos

     [+] [-]

, 2021-03-11 22:42, pirms 3 gadiem
KANDESA rakstīja: Jā itkā loģiski. Vīruss ir ļoti maziņš, ļoti ļoti. Piemēram, man aizdomas, ka paštaisītās bieži nav labas, jo laiž cauri pat mazus sāls graudiņus, es pārbaudīju, vīrus ir kādas 100 reizes mazāks
Nav jau arī pierādījumu, ka maskas palīdz. Iedod linku kaut uz vienu pētījumu, apskatīšos
aha, man rīt lielais gada notikums - eju pie friziera. Nobrīdināja ka ierašānās medicīniskajā maskā, sava nederot.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-11 22:43, pirms 3 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Jā, bet saproti - cik ilgi tad visu pakārtosi covidam? Nu kur būs tā robeža.
Tas pats Gaiļezers ir reāli, pat jāsaka, izpostīts. Entās nodaļas pārtaisītas covidniekiem, bet tu domā ka šim beidzoties, tu tajās nodaļās varēsi vest parastos pacientus? Diez vai.
nu bet ko tad darīt ar tiem kovidniekiem, vnk nesniegt palīdzību, jo specializētā infektoloģijas nodaļa ir pilna? par to jau arī ir tas stāst, tu redzi sekas un ilgtermiņa problēmas, ko slimība rada, bet tajā pašā laikā apšaubi slimības nopietnību.. nu kā var nesaskatīt loģisko ķēdi? tiešām domā, ka, ja sāksim kādu infekcijas slimību ignorēt, tā vnk pazudīs pati no sevis? un tiešām domā, ka šī konkrētā slimība jebkad pazudīs? mani par to māc stipras šaubas, drīzāk vnk iemācīsiemies laika gaitā ar to sadzīvot.

     [+] [-]

, 2021-03-11 22:47, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: nu bet ko tad darīt ar tiem kovidniekiem, vnk nesniegt palīdzību, jo specializētā infektoloģijas nodaļa ir pilna? par to jau arī ir tas stāst, tu redzi sekas un ilgtermiņa problēmas, ko slimība rada, bet tajā pašā laikā apšaubi slimības nopietnību.. nu kā var nesaskatīt loģisko ķēdi? tiešām domā, ka, ja sāksim kādu infekcijas slimību ignorēt, tā vnk pazudīs pati no sevis? un tiešām domā, ka šī konkrētā slimība jebkad pazudīs? mani par to māc stipras šaubas, drīzāk vnk iemācīsiemies laika gaitā ar to sadzīvot.
protams! jau tagad jāsāk mācīties sadzīvot, nevis atlikt un brēkt, kā te komentos daži vates pauri!

  +1 [+] [-]

, 2021-03-11 22:49, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: piekrītu! pie tāda spēļu daudzuma, lai izvēlētos peņus ar seibriem jābūt diezgan lielam peņu vai seibru fanam, pat ja bezmiegs moka!
nu peņi ir vienīgā komanda, kas no seniem (pirmskrosbija) laikiem man NHL interesē. Un ja tur vēl krievu galvenais ienaidnieks Krosbijs vēlāk, tad pavisam labi. Un tagad latvietis - viens no līderiem, vispār pasaka.

  -1 [+] [-]

, 2021-03-11 22:51, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: tak dari, ko gribi, man pilnīgi vienlaga, es personīgi tik labi jutusies ( tieši emocionāli), kā pēdējā gada laikā, šķiet neesmu vēl nekad, man tā pandēmija, ja godīgi, pinīgi paralēli bet, ja tu sāc salīdzināt jebkuru slimību ar infekcijas slimību un neredzi kopsakarības, kāpēc vienas dēļ pasaule nedaudz jūk prātā, kamēr pārējo dēļ vnk lēnām un sistemātiski strādā pie to ārstēšanas, tad man sāk gribēties apšaubīt tavas iegūtās medicīniskās izglītības kvalitāti
Ā, ķip ja domā mazliet savādāk kā citi, tad uzreiz tiek apšaubīta izglītības kvalitāte?
Zini, kas bija visgrūtāk? Lai cik smieklīgi varbūt tev tas neliktos, bet visgrūtāk bija vakcinēties. Es visu mūžu esmu dzīvojis mazliet savādāk kā citi, esmu piekopis savādāku dzīvesveidu, rūdijies utt, bet man pirmo reizi mūžā bija jādara tas, ko citi gribēja. Es biju vienkārši noguris no tiem nemitīgajiem jautājumiem un spiediena no priekšniecības. Tas bija ļoti apnicīgi.
Jau kad parādijās vakcīnas, es nospriedu, ka jāiztur līdz vasarai un, tad jau pierims, jo es tiešām nebiju ieinteresēts potēt sevī vakcīnu, kas nav pat gadu pētīta.
Sak, vari smieties vai raudāt, bet man tas bija grūti.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-11 22:51, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: nu peņi ir vienīgā komanda, kas no seniem (pirmskrosbija) laikiem man NHL interesē. Un ja tur vēl krievu galvenais ienaidnieks Krosbijs vēlāk, tad pavisam labi. Un tagad latvietis - viens no līderiem, vispār pasaka.
Tur tak bija Supermario!

  +1 [+] [-]

, 2021-03-11 22:52, pirms 3 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ā, ķip ja domā mazliet savādāk kā citi, tad uzreiz tiek apšaubīta izglītības kvalitāte?
Zini, kas bija visgrūtāk? Lai cik smieklīgi varbūt tev tas neliktos, bet visgrūtāk bija vakcinēties. Es visu mūžu esmu dzīvojis mazliet savādāk kā citi, esmu piekopis savādāku dzīvesveidu, rūdijies utt, bet man pirmo reizi mūžā bija jādara tas, ko citi gribēja. Es biju vienkārši noguris no tiem nemitīgajiem jautājumiem un spiediena no priekšniecības. Tas bija ļoti apnicīgi.
Jau kad parādijās vakcīnas, es nospriedu, ka jāiztur līdz vasarai un, tad jau pierims, jo es tiešām nebiju ieinteresēts potēt sevī vakcīnu, kas nav pat gadu pētīta.
Sak, vari smieties vai raudāt, bet man tas bija grūti.
ko nu?

     [+] [-]

, 2021-03-11 22:54, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: nu peņi ir vienīgā komanda, kas no seniem (pirmskrosbija) laikiem man NHL interesē. Un ja tur vēl krievu galvenais ienaidnieks Krosbijs vēlāk, tad pavisam labi. Un tagad latvietis - viens no līderiem, vispār pasaka.
netaisos pārliecināt. katrs skatās , tas kas patīk un tuvāks.
man galvenais mačs flajeri pret kapitāļiem un kolumbi ar Elvi vārtos

  -1 [+] [-]

, 2021-03-11 22:57, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: ko nu?
Nu neko. Labākajā gadijumā pēc 10 gadiem varēšu izvērtēt vai šis jaunais projekts nebūs organismā radijis kādas sekas.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-11 22:57, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: ko nu?
ja drukā komentus te, tad jau būs dzīvotājs

     [+] [-]

, 2021-03-11 22:58, pirms 3 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu neko. Labākajā gadijumā pēc 10 gadiem varēšu izvērtēt vai šis jaunais projekts nebūs organismā radijis kādas sekas.
tak viss būs ok

  +2 [+] [-]

, 2021-03-11 23:03, pirms 3 gadiem
KANDESA rakstīja: Jā itkā loģiski. Vīruss ir ļoti maziņš, ļoti ļoti. Piemēram, man aizdomas, ka paštaisītās bieži nav labas, jo laiž cauri pat mazus sāls graudiņus, es pārbaudīju, vīrus ir kādas 100 reizes mazāks
Nav jau arī pierādījumu, ka maskas palīdz. Iedod linku kaut uz vienu pētījumu, apskatīšos
Mēs atkal atgriežamies pie tā, kā viņš izplatās. Ja viņš taisnā ceļā viens pats lidos tev virsū, tad jā, protams, ka maskai caurumi būs par lielu.

Bet tā jau viņš nelido. Viņš palido kopā ar siekalu daļiņām (arī runājot izdalās mikroskopiskas daļiņas) un piezemējas. korona par skaitās diezgan liels un smags vīruss. Tā, ka ja tev maska priekšā sejai, iespējas tām daļiņām tālu no tevis aizlidot ir nesalīdzināmi mazākas, ko tur vēl pētīt.
Masku noliedzēji (nezinu par Tevi, bet vispār) mēdz fokusēties tikai uz to, kā maska aizsargā vilcēju, bet ne uz to, ka galvenā aizsardzība jau ir citiem no tā. Un tāpēc jau arī ķirurgi valkā maskas, lai nepielaistu operējamam kaut ko, nevis, lai paši kaut ko nesaķertu.