Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2923, Did:0, useCase: 3

Latvija pieveic norvēģus un pasaules čempionātu noslēdz 10. vietā

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Latvija pieveic norvēģus un pasaules čempionātu noslēdz 10. vietā
Latvijas hokeja izlase 2019. gada pasaules čempionāta noslēdzošajā spēlē. Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Ar uzvaru šā gada pasaules čempionātu hokejā noslēgusi Latvijas hokeja valstsvienība, ar 4:1 pārspējot Norvēģijas hokejistus. Turnīra noslēgumā Latvijas izlase ierindojusies 10. vietā.

Spēles teksta tiešraide

Noslēdzošajā pasaules čempionāta spēlē Latvijas izlases vārtos atkal stājās Elvis Merzļikins, bet pirmoreiz pieteikumā tika iekļauts 20 gadus vecais Gustavs Grigals, kurš pildīja trešā vārtsarga lomu komandā.

Abas komandas centās demonstrēt agresīvu spēli, tomēr laukumā bija vērojams visai haotisks hokejs kā vienas, tā otras komandas izpildījumā. Ripu vairāk kontrolēja latvieši, kuriem arī vairāk metienu pa Henrika Haukelanda sargātajiem vārtiem (17), bet Elvim Merzļikinam pirmajā periodā nācās atvairīt astoņus pretinieku metienus. Uzbrukumā latviešiem spēle nepavisam nevedās, kā cerēts - Norvēģijas komanda spēja novirzīt spēli gar laukuma apmalēm, un Haukelandam nenācās nevienu reizi glābt savu komandu. Tiesa, norvēģu vārtsargs vairākas reizes nospēlēja diezgan nepārliecinoši, ripas nespējot noķert un izlaižot no satvēriena.

Pirmais saasinājums spēlē radās pirmā perioda izskaņā, kad Norvēģija realizēja savu pirmo vairākumu un izvirzījās vadībā. Kristaps Sotnieks mazākuma ietvaros bloķēja divus pretinieku metienus pēc kārtas, taču pēc Tobiasa Lindstrēma plaukstas metiena ne Sotnieks, ne kāds cits no Latvijas izlases spēlētājiem nebija glābējs, ripai ielidojot vārtu tālajā devītniekā (0:1).

Otrā perioda sākumā pie vairākuma tika arī Latvija un arī sodīja pretiniekus par noraidījumu ar vārtu guvumu. Rūdolfs Balcers ar piespēli šķērsām pāri aizsardzības zonai atrada brīvo Miku Indraši, kurš panāca izlīdzinājumu (1:1). Pēc vairākuma Latvijas izlase palielināja savu spiedienu, tomēr divi mazākumi perioda vidū to atkal apslāpēja. Šoreiz četratā pret pieciem latvieši gan darbojās nevainojami, bet pēc Sondres Oldena metiena Merzļikinam talkā nāca vārtu pārliktnis.

Latvijai piederēja mača iniciatīva un liels pārsvars metienos. Teicamas iespējas neizmantoja Artūrs Kulda un Mārtiņš Dzierkals, nespējot no vārtu priekšas pārspēt Haukelandu. Trešdaļas izskaņā Latvija tika pie vēl viena vairākuma, un šoreiz vārtu stabs no zaudējuma paglāba norvēģus, ar spēcīgu šķīlienu no zilās līnijas izceļoties Oskaram Cibuļskim.

Arī trešajā trešdaļā latvieši izdarīja spiedienu uz pretinieku vārtiem, līdz 47. minūtē maisam gals beidzot bija vaļā, minūtes laikā gūstot divus vārtus. Vispirms izcēlās Jānis Jaks, izceļoties ar vārtu guvumu otrajā spēlē pēc kārtas. Pēc aizsarga metiena ripa trāpīja pa Andreasa Bonsaksena roku, Haukelandam to vairs nespējot aizķert (2:1). Nākamajā uzbrukumā savu otro ripu turnīrā iemeta arī Rihards Marenis. Uzbrucējs pie centra apļa apzaga pretinieku aizsargu un izgājienā vienatnē pret vārtsargu ar precīzu plaukstas metienu neatstāja cerības arī vārtsargam (3:1).

Norvēģi pēc nokdauna uzreiz metās uz priekšu, tomēr pretinieku centienus izdevās uz brīdi apslāpēt, latviešiem gūstot arī ceturtos vārtus. Pēdējos vārtus izlases rindās šajā čempionātā guva Ronalds Ķēniņš, pirmais tiekot pie brīvās ripas vārtu priekšā un triecot to vārtos (4:1).

Par trim labākajiem Latvijas izlases hokejistiem čempionātā tika atzīti Kristaps Sotnieks, Teodors Bļugers un Roberts Bukarts.

Norvēģija - Latvija 1:4 (1:0;0:1;0:3)

Vārti: 15:18 Lindstrēms (Hūless, Martinsens, vair.) 1:0, 22:43 Indrašis (Balcers, Bļugers, vair.) 1:1, 46:59 Jaks (Balinskis, Indrašis) 1:2, 47:55 Marenis (Kulda, Balcers) 1:3, 54:13 Ķēniņš (Indrašis) 1:4.
Soda minūtes: 4:6
Vārtsargi: Henriks Haukelands - Elvis Merzļikins

Latvijas izlases sastāvs spēlei pret Norvēģiju

Vārtsargi: Elvis Merzļikins (Gustavs Grigals)
1. maiņa: Ralfs Freibergs - Oskars Cibuļskis, Lauris Dārziņš - Teodors Bļugers - Rūdolfs Balcers
2. maiņa: Uvis Balinskis - Jānis Jaks, Roberts Bukarts - Miks Indrašis - Ronalds Ķēniņš
3. maiņa: Artūrs Kulda - Kristaps Sotnieks, Gints Meija - Māris Bičevskis - Rihards Bukarts
4. maiņa: Kristaps Zīle, Mārtiņš Dzierkals - Emīls Ģēģeris - Māris Bičevskis - Rihards Marenis.

Latvijas izlases sekmes pēdējos desmit pasaules čempionātos

GadsNorises vietaRezultātsGalvenais treneris
2019.Slovākija10. vietaBobs Hārtlijs
2018.Dānija8. vietaBobs Hārtlijs
2017.Vācija/Francija10. vietaBobs Hārtlijs
2016.Krievija13. vietaLeonīds Beresņevs
2015.Čehija13. vietaAleksandrs Beļavskis
2014.Baltkrievija11. vietaTeds Nolans
2013.Zviedrija/Somija11. vietaTeds Nolans
2012.Zviedrija/Somija10. vietaTeds Nolans
2011.Slovākija13. vietaOļegs Znaroks
2010.Vācija11. vietaOļegs Znaroks

  -4 [+] [-]

, 2019-05-21 19:27, pirms 6 gadiem
Lieliski nobeidza čempi!!!

Ieraksti spēles beigu rezultātu! Norvēģija - Latvija

Jautājuma atbildēšanas termiņš ir beidzies (21.05.2019 17:15)

Norvēģija
1 - Latvija
4
Tava atbilde

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 19:30, pirms 6 gadiem
Paldies un uz redzēšanos

  +7 [+] [-]

, 2019-05-21 19:31, pirms 6 gadiem
Paldies komandai par aizraujošu hokeju!!!

  +4 [+] [-]

, 2019-05-21 19:31, pirms 6 gadiem
man patika, kā mūsējie spēlēja šajā čempī.
atliek cerēt uz nākamo gadu, kad iekļūsim 1/4 finālā, vai tiksim tālāk? tad jau vajadzēs veiksmes palīdzību, būsim reāli, pagaidām esam, kur esam

  -3 [+] [-]

, 2019-05-21 19:33, pirms 6 gadiem
Viennozīmīgi , esam Šveices līmenī ja ne labāki , ja spēlētu visi labākie noteikti esam 1/4 komanda

  +5 [+] [-]

, 2019-05-21 19:37, pirms 6 gadiem
Patīkami, ka vinnam tās spēles kuras jāņem

  +2 [+] [-]

, 2019-05-21 19:37, pirms 6 gadiem
Malači, pelnīti uzvarējām! Esam krietni labāka komanda par Norvēģiju, pietam, ar ne to labāko sastāvu!

Paldies pr emocijām! Kāpēc diez neiedeva Laurim, Balceram vai Indrašim kā trešo labāko??

 +17 [+] [-]

, 2019-05-21 19:40, pirms 6 gadiem
Visu cieņu Bobam un viņa komandai! Man kā latvietim, nav pārmetumu pret izlasi! Jā, šur tur nedaudz pietrūka, bet tas audzē raksturu! Mēs tiešām esam auguši! Puiši veselību un jaudīgu Jums sezonu, lai sapņi izdodas!

  +7 [+] [-]

, 2019-05-21 19:40, pirms 6 gadiem
Ļoti labi, ka saņēmās un kārtīgi nocīnījās - beigās droša uzvara!

Žēl, ka Balcers neiemeta - izskatījās, ka ar pēdējiem spēkiem velk.

LAT kopā šogad 9 punkti, pērn bija 13 (bet sastāvi šogad spēcīgāki)

 +18 [+] [-]

, 2019-05-21 19:41, pirms 6 gadiem
No visiem čempjiem ko esmu redzējis (kopš 2005. gada), no tiem čempjiem, kur netikām 1/4 finālā, šis bija mans mīļākais. Vīri cīnījās līdz pēdējam katrā spēlē, paldies jums par to. Nezinu, kā citiem, bet man pēc šī čempionāta nav rūgtuma un tukšuma sajūtas.
Slēpts komentārs: Ha-ha

  +6 [+] [-]

, 2019-05-21 19:43, pirms 6 gadiem
Franko rakstīja: 10 vieta diezgan viduvējs rezultāts.
Kurā vietā tu esi pasaulē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2019-05-21 19:48, pirms 6 gadiem
Franko rakstīja: 10 vieta diezgan viduvējs rezultāts.
Students un LČ čalis iemeta golus!
Kas tur viduvējs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 19:48, pirms 6 gadiem
Franko rakstīja: 10 vieta diezgan viduvējs rezultāts.
Viduvējs te tikai ir tavs spriestspējas līmenis.

  +8 [+] [-]

, 2019-05-21 19:49, pirms 6 gadiem
Un tagad atceramies nemaz ne tik senos 2015. un 2016. gada čempjus, kur spējām knapi izmocīt uzvaras pret Austriju un Kazahstānu (2:1), bet bez ierunām piekāpāmies Norvēģijai, Francijai, Dānijai.. Palikšana A grupā bija pateicoties Masaļska seivam pēdējās sekundēs.

Šodien neiekļūšana 1/4 ir veiksmes trūkums visos 4 zaudējumos, bet pārējās ir tīras uzvaras. Tas apmēram parāda Boba devumu LV hokejam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2019-05-21 19:50, pirms 6 gadiem
Franko rakstīja: 10 vieta diezgan viduvējs rezultāts.
LV vienmēr viduvējs, BLR bija 1/2 OS, GER bijs fināls OS un 1/2 PČ, nemaz nerunājot par SUI un SVK....

     [+] [-]

, 2019-05-21 19:50, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Hokejs skolas ir jaieviesh kaa obligata maaciba, VISAM raseem, VISAM valsteem, VISAM planetam
hokejs ir balto sports

  +5 [+] [-]

, 2019-05-21 19:50, pirms 6 gadiem
Paldies hokejam,speletajiem,faniem kas bija tur!! Šitas čempionats deva baudu hokejam,speles bija loti skatamas,visu cieņu un gaidam nakamo gadu!!!

  +5 [+] [-]

, 2019-05-21 19:51, pirms 6 gadiem
Kaut gan "tikai" 10 vieta,bet ar krietnu +!Malači,ļoti sakarīgas spēles,nevis mocīšanās!Cepuri nost!

  -2 [+] [-]

, 2019-05-21 19:51, pirms 6 gadiem
gonetohell rakstīja: Un tagad atceramies nemaz ne tik senos 2015. un 2016. gada čempjus, kur spējām knapi izmocīt uzvaras pret Austriju un Kazahstānu (2:1), bet bez ierunām piekāpāmies Norvēģijai, Francijai, Dānijai.. Palikšana A grupā bija pateicoties Masaļska seivam pēdējās sekundēs.

Šodien neiekļūšana 1/4 ir veiksmes trūkums visos 4 zaudējumos, bet pārējās ir tīras uzvaras. Tas apmēram parāda Boba devumu LV hokejam.
2015 un 2016 tie pretinieki bija stiprāk, LAT aptuveni tāda paša līmeni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2019-05-21 19:51, pirms 6 gadiem
Pēdējo reizi Latvijas izlasei pozitīva vārtu attiecība bija 2001.gadā 19-13, bet 13.vieta. Pēc 18 gadu pārtraukuma atkal esam pozitīvi vārtu attiecībā 21-20 un 10.vieta.

  +2 [+] [-]

, 2019-05-21 19:51, pirms 6 gadiem
Frisk rakstīja: 2015 un 2016 tie pretinieki bija stiprāk, LAT aptuveni tāda paša līmeni.
Faktus studijā!

  -3 [+] [-]

, 2019-05-21 19:51, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Kur tagad ir BLR?
Es zinu, kur viņi ir, bet labāk vienreiz spēlēt 1/2 nevis 5 gadus būt 10 vietā.....

     [+] [-]

, 2019-05-21 19:52, pirms 6 gadiem
Frisk rakstīja: Es zinu, kur viņi ir, bet labāk vienreiz spēlēt 1/2 nevis 5 gadus būt 10 vietā.....
Ko viņiem ir devis tas 1/2 1x?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 19:54, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Taa jau ir taa problema ka tikai saujina Balto spele hokeju tadejadi maksligi ierobezhojot un radot miitu ka tas ir kads izredzeto sports!!! Futbolu spele visi un prieks to veerot, hokejaa ir knapi top6 + SUI!!!

Ir jabrauc uz Afriku celt halles un meklet jaunos talantus, TUR IR
aizej izvēdini galvu

     [+] [-]

, 2019-05-21 19:55, pirms 6 gadiem
Ko tur beigaas iesmiinjaaja par Vaaciju,Sveici.. Vaacija izdarija to ko mees nespeejaam+ Sveice tomeer pagaajusaa gada finaliste....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-21 19:55, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Tautai pashapzinu, valstij starpgalaktisko atpazistamibu
Tikai pusfinālā, un spēlē par trešo vietu tā pašapziņa tika sagrauta!

     [+] [-]

, 2019-05-21 19:55, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Tautai pashapzinu, valstij starpgalaktisko atpazistamibu
mēs varam lepoties,ka viņi ir mūsu kaimiņi

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 19:55, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Tautai pashapzinu, valstij starpgalaktisko atpazistamibu
1/2 un namejam jaunas atziņas! funim jauni palagi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 19:57, pirms 6 gadiem
Man sanāk, ka būsim tajā pašā 10 vietā iihf raitingā 5 punkti līdz Norvēģijai, kas 9 vietā. Tas ja Norvēģija 12 šī gada WC. Nākošgad jāiet garām

  +2 [+] [-]

, 2019-05-21 19:57, pirms 6 gadiem
PALDIES!!!

  -3 [+] [-]

, 2019-05-21 19:57, pirms 6 gadiem
gonetohell rakstīja: Faktus studijā!
Francija B divizijā, zaudējot GBR, neviena spēle, kur pacinījās ar lielām izlasēm, NOR un DEN arī bez varientiem zaudēja lielām izlasēm.... Piemēram 2016.gadā DEN-CZE 2-1 GWS....

  +2 [+] [-]

, 2019-05-21 19:57, pirms 6 gadiem
Ha-ha rakstīja: Latvijas cempions Marenis gust tik pat vartus cik NHL speletaji Blugers un Balcers kopa......!!!!!!????????????? Ari aizsargs no studentu ligas Jaks iemet tikpat vartus cik NHL speletaji kopa.......!!!!!!! ????
Nuuu NCAA līmeni daudzi nenovērtē, ''studentu'' ta studentu līga, bet tur tomēr spēlē solīdi džeki.
Vācijai Mihaelis no NCAA ar bija laukumā, 2 golus iemeta. Stati kā mūsu Eglem tai pašā NCAA. ASV no studentu līgas 2 aizsargi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2019-05-21 19:58, pirms 6 gadiem
JackDaniel rakstīja: Man sanāk, ka būsim tajā pašā 10 vietā iihf raitingā 5 punkti līdz Norvēģijai, kas 9 vietā. Tas ja Norvēģija 12 šī gada WC. Nākošgad jāiet garām
pareizi ir tā:
9.vieta Slovākija, 10. Latvija, 11 Norvēgija 12 Dānija!

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 19:58, pirms 6 gadiem
Ārzemju treneri izceļas ar stabilitāti uz zemāk par 11 vietu nekrīt.
Hārtlijs 10,8,10
Nolans 10,11,10
Lindstrems 11,9,7
Znaroks 13,11,7,13,11
Beresņevs 7,9,11,9,13
Vasiļjevs 8,13
Vorobjovs 10
Beļavskis 13

  +2 [+] [-]

, 2019-05-21 19:59, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Ārzemju treniri izceļas ar labākām vietām kopsummā nekā vietējie.
Hārtlijs 10,8,10
Nolans 10,11,10
Lindstrems 11,9,7
Znaroks 13,11,7,13,11
Beresņevs 7,9,11,9,13
Vasiļjevs 8,13
Vorobjovs 10
Beļavskis 13
Pirmais treneris, kas saglabā vietu 10-niekā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-21 20:00, pirms 6 gadiem
kols00 rakstīja: man patika, kā mūsējie spēlēja šajā čempī.
atliek cerēt uz nākamo gadu, kad iekļūsim 1/4 finālā, vai tiksim tālāk? tad jau vajadzēs veiksmes palīdzību, būsim reāli, pagaidām esam, kur esam
Tur jau vel jaredz kada apaksgrupa mums sanaks un ka punkti taja maisisies, jo tiri ar saviem spekiem mums tomer nedzaudz pietrukst, vajag ari kada neveiksme no si briza top 8 izlasem un tad ir izredzes uz 1/4.

  -2 [+] [-]

, 2019-05-21 20:01, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Ko viņiem ir devis tas 1/2 1x?
Nu ja runājot tā, tad un uzvuras neko nedod, nav svarīgi tu spēle kā Grūzija vai kā Kanāda, visi mēs esam cilvēki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 20:02, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Tieshi taa, visi ir cilveki ne tikai Baltie, tapec ari visiem ir jabut iespejai spelet Hokeju!!! Pat senegalai ar sjerraleoni
hokejs ir izredzēto sports - tikai baltajiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 20:03, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Ārzemju treneri izceļas ar stabilitāti uz zemāk par 11 vietu nekrīt.
Hārtlijs 10,8,10
Nolans 10,11,10
Lindstrems 11,9,7
Znaroks 13,11,7,13,11
Beresņevs 7,9,11,9,13
Vasiļjevs 8,13
Vorobjovs 10
Beļavskis 13
Varbūt Latvijas jaunā maiņa ar to ''stabilitāti'' izceļas.
Tam pašam Znarokam bija gadi, kad būtu pizģets, ja neatbrauktu tik daudz līderu, cik šogad, vai vēl trakāk - kā citus gadus. Jo vnk nebija kam spēlēt. Bija laiks, kad Irbe vairs nevilka un beidza karjeru un Naumovs ar vairs sāka nevilkt un vārtos īsti nebija kam stāvēt.

     [+] [-]

, 2019-05-21 20:03, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Kur tu izravi ka izredzetie ir Baltie??? varbut izredzetie ir aborigeni vai kamchatkas churkas, a???
ja man netici paprasi burtam

  -1 [+] [-]

, 2019-05-21 20:04, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: hokejs ir izredzēto sports - tikai baltajiem
Nost ar rasismu. Par melnajiem hokejā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 20:05, pirms 6 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Varbūt Latvijas jaunā maiņa ar to ''stabilitāti'' izceļas.
Tam pašam Znarokam bija gadi, kad būtu pizģets, ja neatbrauktu tik daudz līderu, cik šogad, vai vēl trakāk - kā citus gadus. Jo vnk nebija kam spēlēt. Bija laiks, kad Irbe vairs nevilka un beidza karjeru un Naumovs ar vairs sāka nevilkt un vārtos īsti nebija kam stāvēt.
Masaļskis bija.... Bet jā, bija tāds periods, kad nebija labs spēks... Kurš zin kas būs pēc 5 gadiem....

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 20:05, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Pirms latinosi nespeleja futbolu, angli domaja ka ir vareni un nesakaujami, tagad vini latinosiem uz celiem raapo!!! lidzigi butu ja Baltie iemacitu mellajiem un parejiem spelet hokeju

Vajag konkurenci, 90% spelu ir nebaudamas!!!
Mellie labā prot lēkāt, značit ir jāizgudro slidas ar atsperēm Savādāk tie nespēs konkurēt ar Baltajiem tīri estētiski aristkokrātiskā mākslā, kā noturēt savu ķermeni ātrumā uz vienas iesmas

     [+] [-]

, 2019-05-21 20:05, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Lai ari visi mes esam dazhaadu, pec adas krasas, valodas, izcelsmes vietas un muusu kulturas BET muus visus vieno HOKEJS, tapec Hokeju ir jaspele visiem un visur!!!

Busim vienoti!
tak viņi spēlē Ž grupā

     [+] [-]

, 2019-05-21 20:05, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Beidzot kaads sakarigs cilveks, prieks par taadiem kaa Tu
Par sakarīgiem cilvēkiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 20:07, pirms 6 gadiem
Pašvaldībās slidas, nūjas un ripas ir jāizdala par velti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2019-05-21 20:09, pirms 6 gadiem
Laba spēle, kurā Hārtlijs pierādīja, ka ir izcils treneris, jo spēja komandu savākt uz itkā nesvarīgām spēlēm ir liela trenera māksla. Prieks, ka spēlējot pat, manuprāt, uz 60-70% varam būt pārliecinoši labāki par norvēģiem. Šogad solītis atpakaļ (lai gan, ja salīdzina mūsu grupu ar otru, tad tur 1/4 būtu daudz reālāks), lai nākamgad ietu 2 uz priekšu. Ja saglabāsim esošo sastāvu + traumētos un, protams, Hārtliju, tad pilnīgi noteikti tas ir reāli!

  -3 [+] [-]

, 2019-05-21 20:09, pirms 6 gadiem
Hokejam ir jāiet plašumā. Ir jāattīsta hokejs jaunās valstīs pilsētās, jāveido jaunas komandas. Piemēram.
Maču Pikču Kondori
Kongo Gorillas
Jaungvinejas kanibāli
Kolumbijas Narkobaroni
Angolas mambas
Sējējs sāk ar Turkmenistānu, gaidām turpinājumu.

  +5 [+] [-]

, 2019-05-21 20:11, pirms 6 gadiem
Normāls čempis, pat labs, var teikt. Nevienā brīdī necīnījās par palikšanu, bet par 1/4.

  +5 [+] [-]

, 2019-05-21 20:11, pirms 6 gadiem
8 komandu formāts: Pirmo reizi ir arī pozitīva vārtu bilance!

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 20:12, pirms 6 gadiem
Lūk tekošais reitings,kurā iekļauta jau šī PČ 9-16.vieta.
https://en.wikipedia.org/wiki/IIHF_...

  +2 [+] [-]

, 2019-05-21 20:12, pirms 6 gadiem
Prieks par Jaku, bisķinj škrobīgi, ka pamata sastāvā jau čempja sākumā nespēlēja, viņš tomēr ir labās labas aizsargs reti kurā komandā tādu resursu daudz, un pēdējās spēlēs čalis reāli pierādīja ka prot spēlēt!

  +3 [+] [-]

, 2019-05-21 20:12, pirms 6 gadiem
Frisk rakstīja: Masaļskis bija.... Bet jā, bija tāds periods, kad nebija labs spēks... Kurš zin kas būs pēc 5 gadiem....
2007.gadā Maskavā (Znaroka debija) Masaļskim izlasē bija dažas švakas spēles PČ un sezona Vācijas pēc spēka 2.līgā... Naumovs bija nospēlējis itāļu līgā pēc statiem nasing spešal sezonu. Līderi uzbrukumā, Daugaviņs bija no Kanādas junioriem, Olegs Sorokins Allsvenskan un EBEL sezonu aizvadīja un Lauris Dārziņš bija gan no čehu, gan somu līgas izmests pēc pārdesmit spēlēm, jo neko iemest nevarēja. Ok bija Herbis DEL stabilā vērtība, Cipulis Slovākijas līgā 3.maiņa, Armands Bērziņš un Galviņš no Rīga 2000... Tambijevs skrēja palīgā no itāļu 2.līgas

     [+] [-]

, 2019-05-21 20:13, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: 8 komandu formātā spēlējot pirmo reizi ir arī pozitīva vārtu bilance!
Tieši tā un ar uzsvaru 8 komandu formātā Ne tā kā Funis te iedomājās tos laikus, kad ierījām no Grandiem un tad grāvām pastarīšus gandarījuma turnīros cīnā par palikšanu Elitē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-05-21 20:15, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: 8 komandu formāts: Pirmo reizi ir arī pozitīva vārtu bilance!
tāpēc , ka pirmo reizi neviena spēle netika nolieta grandiem!
2017 un 2018 pie Boba bija pa vienai nolietai spēlei!

     [+] [-]

, 2019-05-21 20:15, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Tieši tā un ar uzsvaru 8 komandu formātā Ne tā kā Funis te iedomājās tos laikus, kad ierījām no Grandiem un tad grāvām pastarīšus gandarījuma turnīros
Nesapratu tavu komentāru. Es salīdzināju tikai pēdējo 8 gadu vārtu starpību.

  +2 [+] [-]

, 2019-05-21 20:16, pirms 6 gadiem
Kapēc starp labākajiem neiekļāva Dārziņu? Ļoti labs čempionāts priekš viņa.

  +2 [+] [-]

, 2019-05-21 20:18, pirms 6 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kapēc starp labākajiem neiekļāva Dārziņu? Ļoti labs čempionāts priekš viņa.
viņš savu balvu saņēma pirms čempja - čekists ar funi iedeva dinamkas līgumu
p.s. ar biju diezgan izbrīnīts , ka Dārzu nenosauca...iepriekš ar bijis visādu dīvainību ar tiem labākajiem!

  +2 [+] [-]

, 2019-05-21 20:19, pirms 6 gadiem
Nu malači tomēr-10.vieta ar šādu sastāvu atzīstami!

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 20:20, pirms 6 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kapēc starp labākajiem neiekļāva Dārziņu? Ļoti labs čempionāts priekš viņa.
Balcers?

     [+] [-]

, 2019-05-21 20:20, pirms 6 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kapēc starp labākajiem neiekļāva Dārziņu? Ļoti labs čempionāts priekš viņa.
Tak tur i Elvi varēja likt, i Balceru i visu ko, vnk gan jau skatījās arī tos, kam individuālās balvas nebija iedotas vēl un tā kā Dārzs jau kapteinis domāja varbūt nevajag. Citus gadus jau bija.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 20:20, pirms 6 gadiem
Frisk rakstīja: Balcers?
Sotnieks, Bļugers un Robčiks

  +3 [+] [-]

, 2019-05-21 20:20, pirms 6 gadiem
Jaks un Marenis-zvēri!Patīkami pārsteigumi!

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 20:22, pirms 6 gadiem
ervins_rudzitis_3609190 rakstīja: Nu malači tomēr-10.vieta ar šādu sastāvu atzīstami!
Nebija: Daugaviņš, Karsums, Dzeriņš kas vēl....

     [+] [-]

, 2019-05-21 20:24, pirms 6 gadiem
Nu labākos domāju Bobs uz dullo nosauca,jo reāli jau puiši visi cīnījās!Reāli Dārziņš vilka komandu uzbrukumā,labs bija arī Indrašis-beidzot parādīja savu potenciālu.

  +4 [+] [-]

, 2019-05-21 20:27, pirms 6 gadiem
ervins_rudzitis_3609190 rakstīja: Jaks un Marenis-zvēri!Patīkami pārsteigumi!
Ja man kāds tad, kad Marenim bija 18-20 teiktu, ka viņš būs PČ izlasē kādreiz es smietos. Bija gan man šķiet vienubrīd viņam atbalsta pulciņš, ka čali neņem pat junioru izlasēs, bet nu objektīvi neko nerādīja šis tādu. 20 gados NAHL 10 spēlēs 1 golu ielikt... nu nav tas. Un skaidrs, ka 26 gadu vecumā ''jaunais'' debitants nez vai lielus augstumus sasniegs, bet nu cepuri nost.
Nekad gan nevar neko zināt. Cgojevs 19 gados debitēja zviedru augstākajā līgā un golu pat iemeta, bet tagad... Latvijas 2.līga. Rihards Bukarts bija laiks, kad pēc Draizaitla izskatījās...

  -1 [+] [-]

, 2019-05-21 20:27, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Vispar prieks ka NHL ir progresiiva liiga un arii mellos iesaista hokejaa, Eiropaa lkm neko taadu nesagaidit
tikai nam gejiem patik melnie............

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 20:28, pirms 6 gadiem
Frisk rakstīja: Nebija: Daugaviņš, Karsums, Dzeriņš kas vēl....
Nu tie taču reāli uzbrukuma līderi..!Džeriņš iepriekšējos čempjus vilka komandu,šogad tāds bija Dārziņš.Plus vēl Girgensons,Ābols ātri izkrita,arī Miķelis,ja būtu vēlme,domāju būtu sastāvā vēl!

     [+] [-]

, 2019-05-21 20:29, pirms 6 gadiem
manā tabulā kopvērtējumā čempī LV ir 7. vietā- Apsveicu !

     [+] [-]

, 2019-05-21 20:30, pirms 6 gadiem
ervins_rudzitis_3609190 rakstīja: Nu tie taču reāli uzbrukuma līderi..!Džeriņš iepriekšējos čempjus vilka komandu,šogad tāds bija Dārziņš.Plus vēl Girgensons,Ābols ātri izkrita,arī Miķelis,ja būtu vēlme,domāju būtu sastāvā vēl!
Jā, pareizi Girgensons, jā vēl Ābols, M.Redlihs...

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 20:30, pirms 6 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Ja man kāds tad, kad Marenim bija 18-20 teiktu, ka viņš būs PČ izlasē kādreiz es smietos. Bija gan man šķiet vienubrīd viņam atbalsta pulciņš, ka čali neņem pat junioru izlasēs, bet nu objektīvi neko nerādīja šis tādu. 20 gados NAHL 10 spēlēs 1 golu ielikt... nu nav tas. Un skaidrs, ka 26 gadu vecumā ''jaunais'' debitants nez vai lielus augstumus sasniegs, bet nu cepuri nost.
Nekad gan nevar neko zināt. Cgojevs 19 gados debitēja zviedru augstākajā līgā un golu pat iemeta, bet tagad... Latvijas 2.līga. Rihards Bukarts bija laiks, kad pēc Draizaitla izskatījās...
Nu es agrāk tādu Mareni pat nezināju,bet nu jau Dinamo bija redzams,ka čalim ir iekšā un var arī vārtus iemest.Nu ka čempī 2 iemetīs un vēl tik smukus,tas gan negaidīti!

     [+] [-]

, 2019-05-21 20:31, pirms 6 gadiem
specha rakstīja: manā tabulā kopvērtējumā čempī LV ir 7. vietā- Apsveicu !
Kāda tabula.....

     [+] [-]

, 2019-05-21 20:32, pirms 6 gadiem
Frisk rakstīja: Nebija: Daugaviņš, Karsums, Dzeriņš kas vēl....
Gigensons, Jevpalovs, M.Redlihs, Pavlovs.......

     [+] [-]

, 2019-05-21 20:33, pirms 6 gadiem
Ha-ha rakstīja: Gigensons, Jevpalovs, M.Redlihs, Pavlovs.......
Pavlovs, Jevpalovs reāli?
Kas ar aizsargiem?
Galviņam 33, Sotniekam 32, Cibuļskim 31, Kuldai 30....

     [+] [-]

, 2019-05-21 20:38, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Par sakarīgiem cilvēkiem!
gejiem un melnajiem.......???????????

     [+] [-]

, 2019-05-21 20:39, pirms 6 gadiem
ervins_rudzitis_3609190 rakstīja: Nu tie taču reāli uzbrukuma līderi..!Džeriņš iepriekšējos čempjus vilka komandu,šogad tāds bija Dārziņš.Plus vēl Girgensons,Ābols ātri izkrita,arī Miķelis,ja būtu vēlme,domāju būtu sastāvā vēl!
Jevpalovs no AHL, Egle un Čukste no NCAA, Rubīns maybe... VHL aizsardzības balsti Siksna un VHL ''zemgalietis'' Jansons.

Nu labi par tiem pārējiem dažiem varbūt bik ar humoru, bet uz Egli un Čuksti gan gribētos paskatīties. Sen neredzēti.

     [+] [-]

, 2019-05-21 20:39, pirms 6 gadiem
ervins_rudzitis_3609190 rakstīja: Nu es agrāk tādu Mareni pat nezināju,bet nu jau Dinamo bija redzams,ka čalim ir iekšā un var arī vārtus iemest.Nu ka čempī 2 iemetīs un vēl tik smukus,tas gan negaidīti!
nu viņu varēja zināt tikai dir&&ties ar Abragu, Nameju un co par U18 un U20 kandidātiem un tuvākiem/tālākiem rezervistiem...

  -1 [+] [-]

, 2019-05-21 20:40, pirms 6 gadiem
Ha-ha rakstīja: gejiem un melnajiem.......???????????
Visi ir cilvēki- arī geji un melnie

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 20:40, pirms 6 gadiem
Frisk rakstīja: Pavlovs, Jevpalovs reāli?
Kas ar aizsargiem?
Galviņam 33, Sotniekam 32, Cibuļskim 31, Kuldai 30....
Rezerves ir!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 20:43, pirms 6 gadiem
Nu Marenis jau LAČ spēlēs ar Kurbadu bija ļoti redzams laukumā un bija redzams,ka Dinamo pavadītais laiks nācis viņam stipri par labu.Bet,ja kāds te Pavlovu nepieskaita pie iztrūkstošajiem svarīgajiem posmiem komandā-viņš bija viens no visas sezonas Dinamo labākajiem mazākuma spēlētājiem.Būtu ļoti noderīgs.Nu jācer,ka uz Rīgas čempionātu varēsim labāko sastāvu novākt,kaut gan atceroties 2006.gadu-laikam jau publikas spiediens uz komandu ne vienmēr pozitīvi iedarbojas(skatīt slovākus šogad),kaut gan 2006.gadā it kā Vorobjovs arī bija pārforsējis ar fizisko slodzi pirms čempja.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 20:52, pirms 6 gadiem
Kā būtu ja būtu! Bija labi kā bija!
Paldies LV izlasei! MALAČI!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-21 20:53, pirms 6 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: nu viņu varēja zināt tikai dir&&ties ar Abragu, Nameju un co par U18 un U20 kandidātiem un tuvākiem/tālākiem rezervistiem...
Vai arī elementāri sekojot Latvijas izlasei ne tikai pavasaros. Marenis izlasē debitēja pirms dažiem gadiem Liepājā un bija smērā pamanāms.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 20:54, pirms 6 gadiem
arturiks1992 rakstīja: 10.vieta ir zem vidējā
Tev IQ arī zem vidējā.

     [+] [-]

, 2019-05-21 20:55, pirms 6 gadiem
vienkāršifans rakstīja: kaut gan 2006.gadā it kā Vorobjovs arī bija pārforsējis ar fizisko slodzi pirms čempja.
es nezinu, objektīvi ņemot 2006.gadā man šķiet tika izspiests maksimums. Pirmkārt, izlase gāja cauri paaudžu maiņai un sāpīgai, jo toreiz vietā nebija ko likt. Man šķiet daudzi piemirst, ka pirms 2006.gada čempja bija Turīnas OS, kur finišējām pēdejie grupā, 1:6 zviedriem un 2:9 krieviem un 2:5 kazahiem daļa spēlētaju bezmaz atvadījās no izlases, ieskaitot Irbi, Ciprusu... 2006. gadā nebija jau nemaz tik ļoti švaki, ja neskaita 0:11 ar Kanādu, kas sabojāja visu iespaidu.

  +2 [+] [-]

, 2019-05-21 20:56, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: pi.dars ir slimība!slimība nevar būt cilvēks!
Nezinu ko tu domā, bet ja cilvēks nepārkāpj likumu , tad viss kārtībā

  +2 [+] [-]

, 2019-05-21 20:58, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Vai arī elementāri sekojot Latvijas izlasei ne tikai pavasaros. Marenis izlasē debitēja pirms dažiem gadiem Liepājā un bija smērā pamanāms.
nu come on, es te par PČ runāju. Pārbaudes spēlēs Toļa, Saša un 15 malkascirtēji izlasē ir spēlējuši... puse HK Zemgale no Latvijas līgas. Grūtāk nosaukt kas nav spēlējis...
Atzīšos, ka pēdējos pāris gados esmu maz sekojis hokejam, bija citas intereses. Kādreiz es visus U18 un U20 Latvijas rosterus varēju saukt un visus rezervistus, tagad tā vairs nav, bet nu Mareņa ''pārbaudes spēļu'' debiju es ar vēl miglaini atceros.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 21:00, pirms 6 gadiem
Pēdējie trīs gadi parāda, cik liela nozīme ir labam trenerim! Trīs gadi un neesam bijuši zemāk par desmito vietu!! Spēļētāji ar baigie malači! Visas spēles godam nospēlētas!! Nu tad, lai nākošgad būtu optimālais sastāvs un 1/4 sasniegts!!

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 21:02, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Likumus tak rakstā,kā valdošajiem patīk!Reāli jāciena tikai dieva un dabas likumi!Pede.rastija ir pret Dieva un dabas likumiem!Tātad nekā normāla tur nav!!be tja nu to savā guļamistabā dara,man ari vienalga!kamēr nebāžs virsū a to,ka tipa kādi mēs ped.ini normāli!!
baušļus bieži pie sevis skaiti? un kā ar ievērošanu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 21:08, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Likumus tak rakstā,kā valdošajiem patīk!Reāli jāciena tikai dieva un dabas likumi!Pede.rastija ir pret Dieva un dabas likumiem!Tātad nekā normāla tur nav!!be tja nu to savā guļamistabā dara,man ari vienalga!kamēr nebāžs virsū a to,ka tipa kādi mēs ped.ini normāli!!
Funis tak ir beidzis ļoti slavemo Viļņas Ezotērikas Akadēmiju un tur jau valda pavisam citi Dievi Zemapziņa, proti, instinkts, ir viens no viņiem Plus vēl tā, viņuprāt, pastāvošā iespēja, no Baltā Cilvēka reinkarnēties par pērtiķi un otrādi vienkārši fascinē Patiesībā gan ir tā, ka ja esi sūdīgs Baltais cilvēks, tad arī paliksi sūdīgs Baltais cilvēks vai arī kļūsi vēl sūdīgāks, taču NEKAD nekļūsi par nēģeri, muhamedu vai šķībacaini Nu neesam mēs VIENU DIEVU radīti, nav starp mums absolūti nekādas vienlīdzības, vienādības un brālības un būt nevar! Pastāv tik fizioloģiskas līdzības, taču pa lielam, esam krietni atšķirīgi, apmēram tādā pat mentālā un garīgā atšķirībā, kā Ērgļi un Gaiļi

     [+] [-]

, 2019-05-21 21:13, pirms 6 gadiem
Kur analīze par gaidāmo spēli Zviedrija-Krievija?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2019-05-21 21:18, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Likumus tak rakstā,kā valdošajiem patīk!Reāli jāciena tikai dieva un dabas likumi!Pede.rastija ir pret Dieva un dabas likumiem!Tātad nekā normāla tur nav!!be tja nu to savā guļamistabā dara,man ari vienalga!kamēr nebāžs virsū a to,ka tipa kādi mēs ped.ini normāli!!
Visos laikos kopš aizvēstures aptuveni 10% ir homoseksuāli orientēti. Arī dzīvnieku pasaulē ir tādi. Tātad tas ir dabiski ka tādi ir un bijuši visos laikos. Ir normāli ka viņi ir un nenormāli ir tie kuri nespēj kopā ar viņiem vienā pasaulē sadzīvot. Man viņi netraucē. Lai katrs dzīvo kā vēlas, tā ir viņu dzīve nevis manējā. Mēs neesam visaugstākā vietā lai viņus nosodītu.

  +2 [+] [-]

, 2019-05-21 21:19, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Kur analīze par gaidāmo spēli Zviedrija-Krievija?
visi baidās kaut ko analizēt pēc vakardienas totālās ablomīšanās, kuras izlases grabēs

  -2 [+] [-]

, 2019-05-21 21:21, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Funis tak ir beidzis ļoti slavemo Viļņas Ezotērikas Akadēmiju un tur jau valda pavisam citi Dievi Zemapziņa, proti, instinkts, ir viens no viņiem Plus vēl tā, viņuprāt, pastāvošā iespēja, no Baltā Cilvēka reinkarnēties par pērtiķi un otrādi vienkārši fascinē Patiesībā gan ir tā, ka ja esi sūdīgs Baltais cilvēks, tad arī paliksi sūdīgs Baltais cilvēks vai arī kļūsi vēl sūdīgāks, taču NEKAD nekļūsi par nēģeri, muhamedu vai šķībacaini Nu neesam mēs VIENU DIEVU radīti, nav starp mums absolūti nekādas vienlīdzības, vienādības un brālības un būt nevar! Pastāv tik fizioloģiskas līdzības, taču pa lielam, esam krietni atšķirīgi, apmēram tādā pat mentālā un garīgā atšķirībā, kā Ērgļi un Gaiļi
Līdz šīm gudrībām tev vēl ļoti tālu. Labāk nekomentē lietas ,kurās raksti kā pilņīgs diletants. Ja neorientējies ezotērikā , tad labāk neblamējies šeit ar savu totālu muļķību šajos jautājumos. Tavas atziņas no ezotērikas viedokļa ir kaut kas līdzīgs ja pirmklasnieks mēģinātu aizstāvēt maģistra darbu.

     [+] [-]

, 2019-05-21 21:23, pirms 6 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: nu come on, es te par PČ runāju. Pārbaudes spēlēs Toļa, Saša un 15 malkascirtēji izlasē ir spēlējuši... puse HK Zemgale no Latvijas līgas. Grūtāk nosaukt kas nav spēlējis...
Atzīšos, ka pēdējos pāris gados esmu maz sekojis hokejam, bija citas intereses. Kādreiz es visus U18 un U20 Latvijas rosterus varēju saukt un visus rezervistus, tagad tā vairs nav, bet nu Mareņa ''pārbaudes spēļu'' debiju es ar vēl miglaini atceros.
Kamōn, es tev neprasīju dzīvesstāstu, es tikai pateicu ka lai uzzinātu par Mareni, nav jāstrīdas ar Abragu vai kādu citu sportacentrā, tikai jāpaseko izlasei arī sezonā, nevis pavasaros (tās ir labi ja kādas sešas spēles). Es nesaku ka tas ir obligāti, var arī nesekot, bet liekas prātīgāk paskatīties kādu izlases spēli ziemā, nevis kašķēties ar Ivaru sc, lai gan protams abus var lieliski apvienot, kā mes vairums jau to darām

  +3 [+] [-]

, 2019-05-21 21:24, pirms 6 gadiem
Lielākā sportacentra kašķakule nu ir izvilkusi ezotērikas kārti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-05-21 21:25, pirms 6 gadiem
Jes!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-21 21:26, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Lielākā sportacentra kašķakule nu ir izvilkusi ezotērikas kārti
iemetu arī burtu miskastē, lai nerēgojas hokeja laikā

     [+] [-]

, 2019-05-21 21:26, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Mees ar funi neskirojam, mells vai balts, gejs vai hetero, vegaans vai galedajs, visi ir cilveeki un nevienu malaa nestumjam

Hokejs gan protams paari visam!!!
kur analīze?

     [+] [-]

, 2019-05-21 21:26, pirms 6 gadiem
Zviedri un Can iemetuši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-21 21:30, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Buus ka mes ar funi velejamies - 1/4 deerbijs Vanjka vs Students!!! Vanjkas out
Pagaidām zviedri skolo krievu zvjozdas

     [+] [-]

, 2019-05-21 21:31, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: mēs funi,viņu guļamistabā nelienam!!viņi bāžas mums virsū no visām malām!!Un rādīt viņus TV un rakstīt presē vispār būtu jāaizlied!jo tādējādi maziem bērniem tiek jaukta galva!!nevis es sevi lieku augstākā plauktā,bet viņi sevi pasniedz kā nezin ko!!nav sava dzimuma drātēšana normāla dzīvajā dabā!tā ir novirze!!punkts!ja grib,lai drāžas pa kluso,bet normāli tas nav!!!un kā normu to pasniegt un vēl reklamēt nedrīgst!!!tā ir Dieva zaimošana!!
Es viņus īpaši nedzirdu,neredzu, nejūtu. Vainīgi ir žurnālisti ,kuri lamājot,kritizējot viņus reklamē. Tagad arī tu par viņiem raksti. Katrs jau redz ko vēlas redzēt.

     [+] [-]

, 2019-05-21 21:35, pirms 6 gadiem
Studenti jau zāģē 0:2

     [+] [-]

, 2019-05-21 21:35, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Pagaidām zviedri skolo krievu zvjozdas
paskatījos kādu rez. esmu uzlicis spirtacentra prognozē. Neder. vajag , lai krievi vinnē OT vai buļļos

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 21:38, pirms 6 gadiem
ka pie velna slovakija ir tikai 9 apmekletibas zinjaa?

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 21:39, pirms 6 gadiem
edgarjans rakstīja: ka pie velna slovakija ir tikai 9 apmekletibas zinjaa?
ja paskatītos, kāda ietilpība Košices hallei salīdzinot ar Bratislavu ,varbūt tāds jautājums nerastos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-21 21:47, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: ja paskatītos, kāda ietilpība Košices hallei salīdzinot ar Bratislavu ,varbūt tāds jautājums nerastos!
Mani nepamet sajūta, ka īstenībā čehi ir čempionāta saimnieki

     [+] [-]

, 2019-05-21 21:52, pirms 6 gadiem
Labas spēles!

Nakotnē jāsāk uzvarēt!

GG LATVIJA!!!

     [+] [-]

, 2019-05-21 21:52, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Funi,beidz jau tirst vienreiz!!Vienybrīd nevarēja pat ziņas delfos izlasīt,neuzduroties visādiem kašeriem utt!tas pediņ.u gājiens ari nav normālo cilvēku izvēle!par to tev ari saku,ka tiek veikta agresīva pede.rastijas reklāma !!tieši par to rakstu!!a tu man te lej kaut par to,ka tā mana paša izvēle-redzēt to vai nē!!man,parastam cilvēkam nav iespējas neredzēt to agresīvo,uzbāzīgo pedersa.tijas reklāmu!
Jā, man arī piemēram viņi reāli traucē kad par viņiem raksta, lai jau mājās dara ko grib, bet šitā skapju virināša tikai der, lai celtu nesaskaņas nestandarta un normāli domājošo cilvēku vidū.

     [+] [-]

, 2019-05-21 21:59, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Lūk tekošais reitings,kurā iekļauta jau šī PČ 9-16.vieta.
https://en.wikipedia.org/wiki/IIHF_World_Ranking
Nav taču nekas mainījies?? Latvijai nevajadzēja būt 10?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2019-05-21 22:15, pirms 6 gadiem
PČ mājas lapā Latvijai redzama 12. vieta.

     [+] [-]

, 2019-05-21 22:15, pirms 6 gadiem
Tas aptuveni ir Latvijas izlases līmenis 10 vieta

     [+] [-]

, 2019-05-21 22:19, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Gusevs gandrīz kā Dārziņš piespēli atdeva!!!krasava!!!
Tiko arī Aita Saņoks Bukarta stilā ieblieza

     [+] [-]

, 2019-05-21 22:23, pirms 6 gadiem
Kur Birojs, vai atplīsis jau?

     [+] [-]

, 2019-05-21 22:24, pirms 6 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Nav taču nekas mainījies?? Latvijai nevajadzēja būt 10?
Pabrauc uz leju.

     [+] [-]

, 2019-05-21 22:26, pirms 6 gadiem
loook ploik! rakstīja: Pabrauc uz leju.
Un kas būs, cik tālu uz leju?? Vienkārši pasaki, nesaprotu, LV būs rangā 10.?

     [+] [-]

, 2019-05-21 22:28, pirms 6 gadiem
viss iet 1/4 krievi vs amīši būs labs mačs!

     [+] [-]

, 2019-05-21 22:29, pirms 6 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Un kas būs, cik tālu uz leju?? Vienkārši pasaki, nesaprotu, LV būs rangā 10.?
Pabrauc uz leju, droši vien domāja komentāros

     [+] [-]

, 2019-05-21 22:31, pirms 6 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Un kas būs, cik tālu uz leju?? Vienkārši pasaki, nesaprotu, LV būs rangā 10.?
jāāāāāā!

     [+] [-]

, 2019-05-21 22:31, pirms 6 gadiem
Lab, ka krievieši neierubīja 10:1 pret mums!

     [+] [-]

, 2019-05-21 22:31, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Pabrauc uz leju, droši vien domāja komentāros
Tur lejā īstā tabula. Sākuma nav atjaunota.

     [+] [-]

, 2019-05-21 22:33, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: viss iet 1/4 krievi vs amīši būs labs mačs!
Biroja plāns

     [+] [-]

, 2019-05-21 22:34, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Kur Birojs, vai atplīsis jau?
Nav apnicis, ka koja pilna ar vilkābeļu buteļukiem?

     [+] [-]

, 2019-05-21 22:35, pirms 6 gadiem
Krievi dubsē zviedrus 4:1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-21 22:35, pirms 6 gadiem
Otrajaa tresdalaa krievi saplēsh svensonus

  +2 [+] [-]

, 2019-05-21 22:36, pirms 6 gadiem
Šodien astoņos vakarā Daugavpils lielajā maximā jūra cilvēku, laikam svin Latvijas uzvaru pār Norvēģiju

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 22:36, pirms 6 gadiem
Zviedri viltīgi! Paverdzina mazās valstis un hokejā tāpat! Kaut ko perina nākotnē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-21 22:37, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Kaa jau ieprieks Analizeeju
Labs darbs!

     [+] [-]

, 2019-05-21 22:37, pirms 6 gadiem
zviedri pazorņiki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-05-21 22:38, pirms 6 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Nav apnicis, ka koja pilna ar vilkābeļu buteļukiem?
Ivars tak mani lombardā gribēja iesmērēt pa lēto, nekas nesanāca, lombarda īpašnieks, Kaukāzietis ar žīdu asinīm, gluži kā LTV seriālā DIVI VIENĀ, teica, ka manī ir par maz liesas gaļītes, tāpēc Bocmanis priekš Vilkābeļu buteļukiem ziedoja Liepājas globusu komplektā ar veco LM krekliņu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-21 22:39, pirms 6 gadiem
Swensoni pārskaita otrā perioda piķi! Mož pat kāda vārdā nenosaukta banka izglābās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-05-21 22:39, pirms 6 gadiem
he he Sorokins uzlicis uz zviedriem, kebabu zaudēs Vasiļjevam
sašutis, ka zviedriem nebija jābūt 1/4, bet Latvijai!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 22:40, pirms 6 gadiem
Ak Dievs kā mūsējie drāž zviedrus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 22:40, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: viss iet 1/4 krievi vs amīši būs labs mačs!
Redzu, ka latvieši zviedrus ir vakar galīgi nokausējuši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-21 22:41, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Es jau varu iedomaaties kads prazdniks tgd Russija iet valaa
Prazdniks ir Latvijai uzvarot norvēģus un iztēlojoties sevi Šveices līmenī ka te daži rakstīja.

     [+] [-]

, 2019-05-21 22:41, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Redzu, ka latvieši zviedrus ir vakar galīgi nokausējuši
kausējuši vai nē, bet nu tādu rezultātu negaidīju!

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 22:41, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: KHL spēlētāji skolo NHL blici!jaut'jums statistikas mīļotājiem-cik NHL hokejistu SWE sastavā un cik RUS?padalaties,lai nav jāmeklē
Šča vēl Funis pamodīsies ar visu kladi un tad būs analītikas paraugstunda!

     [+] [-]

, 2019-05-21 22:42, pirms 6 gadiem
Latvija bija vairāk pelnījusi vietu 1/4 finālā nekā svensoni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-21 22:43, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: BET shis krieviem bez 2 shpiileriem ir max sastaavs, nu ar shaadu nepanemt Turzu buutu pazors
Radulovs, Tarasenko, Panarins, Bobrovskis ir vēl 4 NHL klubu līderi.
Malkins nav formā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-05-21 22:45, pirms 6 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Prazdniks ir Latvijai uzvarot norvēģus un iztēlojoties sevi Šveices līmenī ka te daži rakstīja.
Neaizmirsti, ka vanjkas dabūs iekšā no studentiem un nograbēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-21 22:45, pirms 6 gadiem
Koroče briest Leikplesida 1980!

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 22:45, pirms 6 gadiem
Zviedri - sīs dienas kauna traips

     [+] [-]

, 2019-05-21 22:45, pirms 6 gadiem
Būs 12 bankocco per game?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-21 22:47, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Cik NHL spēlētāju SWE un cik RUS??apgaismo troļļus!!es negribu rakāties statistikā!
NHL un Rīgas "Dinamo" dominē pasaules...

     [+] [-]

, 2019-05-21 22:47, pirms 6 gadiem
Brīnos par zviedru impotenci.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 22:47, pirms 6 gadiem
Hokejā drīkst mest baltu dvieli ringā? Nu, ķip, beidzam to visu jezgu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 22:49, pirms 6 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Radulovs, Tarasenko, Panarins, Bobrovskis ir vēl 4 NHL klubu līderi.
Malkins nav formā.
Jā, nu zviedriem arī vesela varza spēlētāju trūkst.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 22:51, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Lielākā sportacentra kašķakule nu ir izvilkusi ezotērikas kārti
Kas ir kašķukule?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-05-21 22:53, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: jāāāāāā!
Beidzot, viss uzreiz saprotams, paldies!

Zviedriem biznesa plāns kā tikt pa vieglo 1/2, krieviem gan būs jāpasvīst

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 22:54, pirms 6 gadiem
Šovakar pālī

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 22:54, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Funi,beidz jau tirst vienreiz!!Vienybrīd nevarēja pat ziņas delfos izlasīt,neuzduroties visādiem kašeriem utt!tas pediņ.u gājiens ari nav normālo cilvēku izvēle!par to tev ari saku,ka tiek veikta agresīva pede.rastijas reklāma !!tieši par to rakstu!!a tu man te lej kaut par to,ka tā mana paša izvēle-redzēt to vai nē!!man,parastam cilvēkam nav iespējas neredzēt to agresīvo,uzbāzīgo pedersa.tijas reklāmu!
Es šos virsrakstus laižu garām uzreiz. Dari tāpat. Es lasu ko vēlos, par ko interesējos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-05-21 22:55, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: funis šodien ped.inus aizstāv!nav laika hokejam!!Praids pāri visam!!!
Es aizstāvu visas minoritātes, visas tautas, visas rases. Es aizstāvu CILVĒKUS.

     [+] [-]

, 2019-05-21 22:55, pirms 6 gadiem
Krievi grauj Zviedriju krievi izskatās iet čempionu titulu

     [+] [-]

, 2019-05-21 22:55, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Piemeram, cik speletaju uzvardi no Kanadcu izlases Kolhoza faniem ko izsaka??? Es domaju ka par slaveno Dibuaa kungu kaads komentos ir manijis BET taadi seversoni, sireli , stouni un parejie nevienam neko neizsaka, nav jau Plastmasas puika un Makdavids kuru pat pernjas zin
Tu te kapitālistus nepin iekšā
Kak tam frankos?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-05-21 22:56, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Es aizstāvu visas minoritātes, visas tautas, visas rases. Es aizstāvu CILVĒKUS.
Pedarjuga praidā arī iesi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 22:56, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Studentiem ari tik viens Keins un mosh vel Aihels ko izsaka, parejie kkadi chekeri un pecstundnieki
Vispār jau vēl ir Gudro un Saters. Par pārējiem nav komentāru.

     [+] [-]

, 2019-05-21 22:57, pirms 6 gadiem
kristaps30 rakstīja: Krievi grauj Zviedriju krievi izskatās iet čempionu titulu
Saņok molodčiks!
Sarkanā mašīna uzņem apgriezienus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 22:58, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: funis šodien ped.inus aizstāv!nav laika hokejam!!Praids pāri visam!!!
Esi dzirdējis šo te šedevru? Funis Eirovīzijā balsoja tieši par viņiem https://www.youtube.com/watch?v=Eo5...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-21 22:58, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: tu jau esi aprijies un neko nefiltree, izgulies un riit uzdzindzini
Nefiltrētu ja izrij 5l pie vakariņām tad draud poķele, neiesaku!

     [+] [-]

, 2019-05-21 22:58, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Tu man te nelej ūdenikrieviem puskomanda no KHL!!zviedriem cik no NHL?visi?vai ir kādi 2 no KHL?cik USA no NHL?
nevajag mīkstās atmazkas-ne tie spēlētāji,ne tā motivācija!!pasaki cik NHl spēlētāju USA
Pus komanda no KHL, bet rezultātu taisa NHL spēlētāji. + galvenie v-sargi no NHL. tas par rus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 23:00, pirms 6 gadiem
Aizvaidznieks rakstīja: Pedarjuga praidā arī iesi?
Pilnīgi noteikti nē. Viņš man ir pilnīgi nepieņemams. Man ļoti patīk Voltēra slavenais teiciens un tas ir viens no demokrātijas, liberālisma un arī man viens no dzīves motīviem.
“Es nepiekrītu tam, ko jūs runājat, taču es līdz pēdējam elpas vilcienam aizstāvēšu jūsu tiesības to runāt” –

     [+] [-]

, 2019-05-21 23:00, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Skatos vateni sodien grudaku izgaazushi baigos viirus metaa, tas tiesham bus recigi ja nograbes pret Studentiem
Sanjok, nograbet varēji padomijas armijā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2019-05-21 23:00, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Studentiem ari tik viens Keins un mosh vel Aihels ko izsaka, parejie kkadi chekeri un pecstundnieki
Tāpat krievi nograbēs. Kā vējš skrien un kā pret mietu atdursies

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 23:01, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: mēs funi,viņu guļamistabā nelienam!!viņi bāžas mums virsū no visām malām!!Un rādīt viņus TV un rakstīt presē vispār būtu jāaizlied!jo tādējādi maziem bērniem tiek jaukta galva!!nevis es sevi lieku augstākā plauktā,bet viņi sevi pasniedz kā nezin ko!!nav sava dzimuma drātēšana normāla dzīvajā dabā!tā ir novirze!!punkts!ja grib,lai drāžas pa kluso,bet normāli tas nav!!!un kā normu to pasniegt un vēl reklamēt nedrīgst!!!tā ir Dieva zaimošana!!
Tev uzmācas geji? Tad jau tu esi manierīgs smukulītis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 23:02, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Pilnīgi noteikti nē. Viņš man ir pilnīgi nepieņemams. Man ļoti patīk Voltēra slavenais teiciens un tas ir viens no demokrātijas, liberālisma un arī man viens no dzīves motīviem.
“Es nepiekrītu tam, ko jūs runājat, taču es līdz pēdējam elpas vilcienam aizstāvēšu jūsu tiesības to runāt” –
Krogā apskaut citus alus večus un rēkt pilnā rīklē pēc gūtajiem vārtiem, arī atbalsti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-21 23:04, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Kolhoza fani nemaz i nezinaja to ka NHL jau ntos gadus ir 2 punktu sisteema, kad Kolhozs ieviesa to pashu, sie visi ar lonjaam un funiem priekshgala boliija achteles
Teļ, ačeles boliji tu, kad vajadzēja strādāt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-21 23:04, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Pilnīgi noteikti nē. Viņš man ir pilnīgi nepieņemams. Man ļoti patīk Voltēra slavenais teiciens un tas ir viens no demokrātijas, liberālisma un arī man viens no dzīves motīviem.
“Es nepiekrītu tam, ko jūs runājat, taču es līdz pēdējam elpas vilcienam aizstāvēšu jūsu tiesības to runāt” –
Tur jau ir lielākā mūsdienu problēma: tiesības ir visiem, pienākumi un atbildība nevienam

     [+] [-]

, 2019-05-21 23:04, pirms 6 gadiem
Aizvaidznieks rakstīja: Krogā apskaut citus alus večus un rēkt pilnā rīklē pēc gūtajiem vārtiem, arī atbalsti?
Atbalstu bet man pašam tas nepatīk un es smejos, rēkt nepatīk. Arī negribu sēdēt ar večiem, labāk sēžu ar draugiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-21 23:05, pirms 6 gadiem
1/4
CAN-SUI
RUS-USA

CZE-GER
SWE-FIN

1/2
CAN/SUI - CZE/GER
RUS/USA - FIN/SWE

     [+] [-]

, 2019-05-21 23:05, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Tur jau ir lielākā mūsdienu problēma: tiesības ir visiem, pienākumi un atbildība nevienam
Uz kā sēdi?
Padomijā bija medikamenti, kas tagad?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-05-21 23:06, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Esi dzirdējis šo te šedevru? Funis Eirovīzijā balsoja tieši par viņiem https://www.youtube.com/watch?v=Eo5H62mCIsg
Tevi tas satrauc?

     [+] [-]

, 2019-05-21 23:06, pirms 6 gadiem
Aizvaidznieks rakstīja: Uz kā sēdi?
Padomijā bija medikamenti, kas tagad?
Kokaīns un biturāti

     [+] [-]

, 2019-05-21 23:06, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: kaut kāda hui.na
Lai sevi cienošs komponists izgudrotu kaut ko līdzīgu Hi,Hi Hi,?
Kaut gan bija viens lidzīgs gadījums Latvju Rok-Pop Estrādē Jāņa Lūsēna Mirušais Gadsimts, kur toreiz vēl Zaļais Muktupāvels pilnā rīklē kliedza, ČMOK, ČMOK, ČMOK, ČMOK... Funis, droši viem bija ekstāzē no tik "neordināras" muzikālas interpretācijas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-21 23:07, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: No taviem komentaariem normala alkaana smakele sodien naak, nemelo vanjka
Tu neko vairāk kā komentēt nemāki

     [+] [-]

, 2019-05-21 23:07, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Nu re!!Tātad 1/4 finālā favorīti būs USA,nevis RUS!20 NHL spēlētāju pret 14!!!Lai ko prievīšu troļļi nerakstītu!RUS uzvara būs ja ne sensācija,tad vismaz arī ne likumsakarīga!!!Kamēr USa uzvara ir paredzama un zaudējums RUS jau būs kārtējais Zamerikas fiasko!!
Man liekas, ka Z-amerikā šobrīd NHL pusfināliem vairāk seko.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 23:07, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: No taviem komentaariem normala alkaana smakele sodien naak, nemelo vanjka
Priekshkam vinam dzert ja plānprātīgs ir tāpat?

     [+] [-]

, 2019-05-21 23:08, pirms 6 gadiem
Nē krievi vs Vācijā

     [+] [-]

, 2019-05-21 23:08, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Kokaīns un biturāti
Koks pa dārgo, tev līdzfinansējums?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-21 23:09, pirms 6 gadiem
Aizvaidznieks rakstīja: Koks pa dārgo, tev līdzfinansējums?
Jā, no Eiropas celu fondiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-21 23:09, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: vot netirs!par 2 punktiem gan zināju,vari komentus pameklēt!!
Ko klausi to daiļdirsēju

     [+] [-]

, 2019-05-21 23:10, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: moš vajag aizstāvēt ari parastos,normālos cilvēkus?tev tā neliekas!Parasto,normālo cilvēku tiesības!!!Tev tā neliekas?
Aizstāvu visus cilvēkus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-21 23:10, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: ko tu mal muļķības!Tie no KHL uz soliņa sēž,vai?spēlē tak pret zviedru NHL večiem,vai ne?Vai krievi tik ar 2 maiņām griež,pārējie sēž uz soliņa?
Khl veči spēlē otro vijoli. To gribu teikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-21 23:11, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: par to jau raize - skaidraa tak debils, tadiem dzert vsp nevar dot
Tu no graņonkas šņabi izdzerot būtu pālī, lielais alko lietpratējs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-05-21 23:12, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Aizstāvu visus cilvēkus.
Piemēram,ja kāds nosit tavu gimenes locekli,protams es ceru ka tā nenotiks, tu slepkavu arī aizstāvētu?

     [+] [-]

, 2019-05-21 23:13, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Kanadci nakamaja gadaa domaa taa, pa dienu spelet PC, pa nakteem Stenlija kausaa
Arī tītars uz sūdu čupas domāja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-21 23:15, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: labi saprotu,ko gribi teiktEs ari gribu teikt,ka nekādi mega favorīti krievi pret USA navvot i visstikpat labi var ari ierīt!
Tak nomierinies. Tavējie Amerikāņus sakaus bez problēmām.
Nav jau īsti ko amerikāņiem likt preti.

     [+] [-]

, 2019-05-21 23:15, pirms 6 gadiem
Neērti jautājumi ērtākai ikdienai, birojam atstojs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-21 23:16, pirms 6 gadiem
nez vateņu un sviedru spēles rakstā arī tāds sračs ies vaļā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-21 23:18, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Es domāju,ka tā ari ir!bet kas no tā mainās komandu sastāvos?
Es par fiasko, vai ne par fiasko. IIHF turnīros ar krāniem Z-amerikāņi točna nemērās. Tie ir mūsu platuma grādu iekšējam patēriņam domāti.

     [+] [-]

, 2019-05-21 23:19, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Tik ļoti pielūdz amerikāņus,ka pat ar lielo burtu rakstikā dievību kaut kādu
Neesmu ticīgais. Nav ko pielūgt.

  -2 [+] [-]

, 2019-05-21 23:19, pirms 6 gadiem
Antagonisms prievītēm ir partjanka-kājauts. Tas ir Ļoņa. No komentāriem var just, cik čalim no krievu panākumiem ir uzlēcis pulss.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 23:21, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Pec shadas logikas Artemijs pieludz i Jenkus, i Krievus i Vilkaabeli
kur tavs draugs namgejs? nav pārdozējis vilkābeli pēc Latvijas uzvaras pār norgēm? pat neko nav iesmirdējis šodien pēc spēles

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 23:21, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Antagonisms prievītēm ir partjanka-kājauts. Tas ir Ļoņa. No komentāriem var just, cik čalim no krievu panākumiem ir uzlēcis pulss.
Loceklis pat sacēlies

     [+] [-]

, 2019-05-21 23:22, pirms 6 gadiem
A kur Harļiks? Vai viņš tiešām laiž garām šo krieviem tik nozīmīgo notikumu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 23:23, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: kur tavs draugs namgejs? nav pārdozējis vilkābeli pēc Latvijas uzvaras pār norgēm? pat neko nav iesmirdējis šodien pēc spēles
Kāpās dzied psrs himnu. Netraucē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-21 23:24, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Pecpusdiena devas uztankot Vilkaabelu butelukus, vairak infas nav
Varbūt piegāja par tuvu Zivju ielai

     [+] [-]

, 2019-05-21 23:24, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Grudaku izgaazis, spaarnus izpletis te lecaas kaa seetas krancis, tik taa lekshanas var beigties ar nograbeeshanu pret 5. skiras Studentiem
5. šķiras, kā tu saki, studenti, ar pārsvarā vienvirziena līgumiem NHL?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-21 23:25, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Varbūt piegāja par tuvu Zivju ielai
a kas tas par joku ar zveju ielu? ne pirmo reizi redzu komentāros!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-21 23:27, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: a kas tas par joku ar zveju ielu? ne pirmo reizi redzu komentāros!
Fakings tur ieradās, dabūja pa tauri no vietējiem gopņikiem, skandāls pēcāk, Fakings varonis, jo ar savu klātbūtini ir palīdzējis attīrīt Liepāju no krimināliem elementiem

     [+] [-]

, 2019-05-21 23:28, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: a kas tas par joku ar zveju ielu? ne pirmo reizi redzu komentāros!
Tas ir no tās reizes kad tur Porziņģis sameklēja piedzīvojumus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-21 23:32, pirms 6 gadiem
Krievija uzvarēja ar trīs vārtu starpību

     [+] [-]

, 2019-05-21 23:57, pirms 6 gadiem
Ha-ha rakstīja: Latvijas cempions Marenis gust tik pat vartus cik NHL speletaji Blugers un Balcers kopa......!!!!!!????????????? Ari aizsargs no studentu ligas Jaks iemet tikpat vartus cik NHL speletaji kopa.......!!!!!!! ????
Paskaiti vienam no viņiem iemetienus izcīnītos, plus otram atdotās rezultatīvās piespēles, sēdi savā pritonā, kur slāvu valoda ir piederības zīme. Nelien pie latviešiem un faniem, kas ar sirdi un dvēseli atbalsta Latviju.
Ā,un pie reizes, kāda starpība kurš cik iemet, rezultātu veido komanda nevis 1 vai 2 spēlētāji. Tā nav dambrete.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-22 07:21, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Tur jau ir lielākā mūsdienu problēma: tiesības ir visiem, pienākumi un atbildība nevienam
Neko neizsakoša standarta frāze,kuru lieto cilvēki, ja vēlas vienkārši pačīkstēt.