Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2897, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlase uz pasaules čempionātu brauks bez Dārziņa

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Latvijas izlase uz pasaules čempionātu brauks bez Dārziņa
Lauris Dārziņš
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Gatavošanos pasaules čempionātam hokejā turpina Latvijas izlase, kas iesoļojusi treniņu otrajā nedēļā. Šodien kļuvis zināms, ka uz Dāniju nedosies uzbrucējs Lauris Dārziņš. Viņš turpina rehabilitāciju pēc iepriekš gūtā savainojuma, vēsta Latvijas Hokeja federācija.

Pagājušajā pavasarī Lauris Dārziņš kopā ar komandas biedriem gatavojās pasaules čempionātam, tomēr pārbaudes spēlē īsi pirms turnīra sākuma viņš iedzīvojās krustenisko saišu savainojumā, kas laukumā liedza doties pusgadu. Tāpat starp Dārziņu un Latvijas Hokeja federāciju vēlāk izveidojās publisks dialogs par ārstēšanās izmaksu segšanu un situāciju ap spēlētāju apdrošināšanu kopumā.

Šodien noskaidrojies, ka Dārziņš nepiedalīsies arī 2018. gada pasaules čempionātā, kas 4. maijā startēs Dānijā. Uzbrucējs turpina rehabilitācijas procesu pēc iepriekš gūtā savainojuma, vēsta Latvijas Hokeja federācija. Dārziņš iepriekš piedalījās pārbaudes spēlē pret Kanādas valstsvienību, kas norisinājās pirms Phjončhanas olimpiskajām spēlēm.

Oficiālā turnīrā Dārziņš Latviju iepriekšējo reizi pārstāvēja 2016. gadā, olimpisko spēļu kvalifikācijā trīs mačos izceļoties ar trim piespēlēm. Savukārt 2015. gada pasaules čempionātā viņš septiņos mačos sakrāja desmit punktus, palīdzot Latvijas valstsvienībai tomēr noturēties spēcīgāko komandu pulkā.

Pēc atgriešanās no savainojuma Dārziņš parakstīja līgumu ar Kontinentālās hokeja līgas klubu Rīgas "Dinamo", kura rindās aizvadīja 24 spēlēs un sakrāja 18 punktus, kļūstot par piekto rezultatīvāko spēlētāju komandā. Iepriekšējā sezonā Dārziņš 56 spēlēs sakrāja 29 punktus.

Iepriekš kļuva zināms, ka uz pasaules čempionātu nebrauks komandas kapteinis Kaspars Daugaviņš. Tāpat maz ticama ir vārtsarga Jāņa Kalniņa pievienošanās.

     [+] [-]

, 2018-03-27 18:35, pirms 7 gadiem
als rakstīja: Ko var zināt varbūt būs! Fāters ir gana savā laikā izlasei palīdzējis. Naumovu nākotnes vārdā kā trešo (tribīnēs sēdētāju) varētu paņemt! Kamēr Čalpa un izlase (ja vien nav klubu izlase Baltijas kausā) ir divi nesavienojami jēdzieni.
Tu to nopietni?

  +1 [+] [-]

, 2018-03-27 18:35, pirms 7 gadiem
Uzskatu, šis gan bija gājiens, saistībā ar to nesamaksāto aprošināšanu! Bet ja brēc ka būs slikti čempī, nepiekrītu, jo Lauris pern arī nebija un sniegums izlasei bija labs, un Daugaviņš arī tad nebija formā( 1+2)!
Savukārt runājot par līderiem, uzskatu ka (Indrašis+Andris Džeriņš+ Roberts Bukarts) ir līderu maiņa! (Ķēniņš+Zemgus Girgensons+ Karsums) ir arī laba maiņa! Es nelieku maiņas, bet norādu uz to, ka līderu ir vēl pietiekami, un jaunie īpaši Tralmaks ir ar lielu degsmi čalis! Ceru ka pievienosies Jaunie talanti pēdējā mirkli Balcers, Bļugers! Viss būs kārtībā! Ir beidzot jāsaprot, ka Dinamo hokejisti mums nav jāņem kā bāze izlasei!!!

     [+] [-]

, 2018-03-27 18:37, pirms 7 gadiem
Tas pats Rihards Bukarts arī uznem formu+ Rodrigo Ābols ir labā formā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-03-27 19:12, pirms 7 gadiem
vozā rakstīja: Uzskatu, šis gan bija gājiens, saistībā ar to nesamaksāto aprošināšanu! Bet ja brēc ka būs slikti čempī, nepiekrītu, jo Lauris pern arī nebija un sniegums izlasei bija labs, un Daugaviņš arī tad nebija formā( 1+2)!
Savukārt runājot par līderiem, uzskatu ka (Indrašis+Andris Džeriņš+ Roberts Bukarts) ir līderu maiņa! (Ķēniņš+Zemgus Girgensons+ Karsums) ir arī laba maiņa! Es nelieku maiņas, bet norādu uz to, ka līderu ir vēl pietiekami, un jaunie īpaši Tralmaks ir ar lielu degsmi čalis! Ceru ka pievienosies Jaunie talanti pēdējā mirkli Balcers, Bļugers! Viss būs kārtībā! Ir beidzot jāsaprot, ka Dinamo hokejisti mums nav jāņem kā bāze izlasei!!!
Bļugers arī jaunais? Bļugeram jau 23 (šogad būs 24), viņam un Zemgum ir viens dzimšanas gads. Jeb Girgensonu Tu arī vēl joprojām sauc par jauno?

     [+] [-]

, 2018-03-27 19:29, pirms 7 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kādas nākotnes? Norakstīt viņu pašlaik negribas, protams, taču, būsim godīgi gan pret sevi, gan viņu - profesionālajā hokejā viņam būs ļoti, ļoti, ļoti grūti sevi pierādīt.

Un nez kāpēc nāk prātā stāsts par Tretjaka mazdēlu, kurš +/- KHL kontekstā tiek izskatīts tikai uzvārda dēļ.
Negribas norakstīt, bet sanāk jau, ka noraksti! Vairāk jau kā hohmu to domāju! Par trešo vārtsargu jau tur kaut mēs ar tevi varētu arī braukt tribīnēs pasēdēt, jo iespējamība, ka viņam vajadzēs iet laukumā ir diezgan tuva nullei! Pat, ja formāli pirmais satraumējas, tad trešais varēs tik uz beņķa patusot.

     [+] [-]

, 2018-03-27 19:32, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Tu to nopietni?
Par Čalpu nopietni, par Naumovu ne visai!

  +1 [+] [-]

, 2018-03-27 19:34, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: Bļugers arī jaunais? Bļugeram jau 23 (šogad būs 24), viņam un Zemgum ir viens dzimšanas gads. Jeb Girgensonu Tu arī vēl joprojām sauc par jauno?
Kamēr smiltis nesāks par d... birt būs jaunais! Tā vismaz mums te daudziem jau pasen ir pierasts mērīt....

     [+] [-]

, 2018-03-27 19:37, pirms 7 gadiem
als rakstīja: Negribas norakstīt, bet sanāk jau, ka noraksti! Vairāk jau kā hohmu to domāju! Par trešo vārtsargu jau tur kaut mēs ar tevi varētu arī braukt tribīnēs pasēdēt, jo iespējamība, ka viņam vajadzēs iet laukumā ir diezgan tuva nullei! Pat, ja formāli pirmais satraumējas, tad trešais varēs tik uz beņķa patusot.
Nemaz tik bezcerīgi trešie numuru Latvijas izlasē nav, jo nē, nē, bet ik pa dažiem gadiem visi trīs arī dabū uzspēlēt.

  +2 [+] [-]

, 2018-03-27 19:40, pirms 7 gadiem
als rakstīja: Negribas norakstīt, bet sanāk jau, ka noraksti! Vairāk jau kā hohmu to domāju! Par trešo vārtsargu jau tur kaut mēs ar tevi varētu arī braukt tribīnēs pasēdēt, jo iespējamība, ka viņam vajadzēs iet laukumā ir diezgan tuva nullei! Pat, ja formāli pirmais satraumējas, tad trešais varēs tik uz beņķa patusot.
Gudļevskis aizbrauca kā trešais...uz čempja beigām kļuva par pirmo, tad drafts, NHL līgums...diez vai varētu Tu tā nosēdēt par trešo
p.s. tagad ja visi labākie varotciki būtu pieejami, būtu pasmagi izvēlēties kurus vest manuprāt.

     [+] [-]

, 2018-03-27 19:44, pirms 7 gadiem
als rakstīja: Kamēr smiltis nesāks par d... birt būs jaunais! Tā vismaz mums te daudziem jau pasen ir pierasts mērīt....
Atceros 2000. gadā uz pīteru atbrauca jaunais Herberts. Tā tas bijis vienmēr. Liekas vecākais no jaunajiem savulaik bija Ankipāns, tam bija kādi 27 vai 28 kad par jauno dēvēja Un principā jā, Bļuders un citi nav jaunie kontekstā "juniori" bet jauni vēl ir. Nu pienemam ka veča karjera ir no 20 līdz 35 gadiem, tad tā ar var dalīt līdz 25 jaunais, tad vnk spēlētājs un no 30 var sākt apsaukāt par pensi, ņirgt ka smiltis birst u.t.t.

     [+] [-]

, 2018-03-27 19:45, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: Bļugers arī jaunais? Bļugeram jau 23 (šogad būs 24), viņam un Zemgum ir viens dzimšanas gads. Jeb Girgensonu Tu arī vēl joprojām sauc par jauno?
Pēc ZA gradācijas Bļugers vēl skaitās prospekts Girgensons pensis virs 300 spēlēm

  +1 [+] [-]

, 2018-03-27 19:53, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Pēc ZA gradācijas Bļugers vēl skaitās prospekts Girgensons pensis virs 300 spēlēm
NHL rūkijs vari būt līdz 26 gadiem, ja nemaldos.
Bet nu "prospect" arī ir bišķīt cita nozīme, nekā vienkārši "jaunais".

  +1 [+] [-]

, 2018-03-27 19:57, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Atceros 2000. gadā uz pīteru atbrauca jaunais Herberts. Tā tas bijis vienmēr. Liekas vecākais no jaunajiem savulaik bija Ankipāns, tam bija kādi 27 vai 28 kad par jauno dēvēja Un principā jā, Bļuders un citi nav jaunie kontekstā "juniori" bet jauni vēl ir. Nu pienemam ka veča karjera ir no 20 līdz 35 gadiem, tad tā ar var dalīt līdz 25 jaunais, tad vnk spēlētājs un no 30 var sākt apsaukāt par pensi, ņirgt ka smiltis birst u.t.t.
Ankipāns un Cipulis par jaunajiem vēl aizvien tika dēvēts 2005. gadā, kad viens gatavojās 30. gadu dzē-dē svinēt, bet otrs - 25. Starp citu, abiem vienā dienā svinības iekrīt (kā izrādās).

  +1 [+] [-]

, 2018-03-27 20:08, pirms 7 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ankipāns un Cipulis par jaunajiem vēl aizvien tika dēvēts 2005. gadā, kad viens gatavojās 30. gadu dzē-dē svinēt, bet otrs - 25. Starp citu, abiem vienā dienā svinības iekrīt (kā izrādās).
Man ar likās ka tas bija uz Insbrukas čempi, šie tak vēl vienā maiņā spēlēja, pa vidu šiem abiem jauniešiem vispār mazs bērns bija ielikts

  +1 [+] [-]

, 2018-03-27 20:09, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Man ar likās ka tas bija uz Insbrukas čempi, šie tak vēl vienā maiņā spēlēja, pa vidu šiem abiem jauniešiem vispār mazs bērns bija ielikts
Atceros, ka Namejs vienreiz mauca savā garā, ka hokejisti var progresēt līdz 40 gadiem(vai tuvu tam), jo redz Nedveds pirmo reizi tika Čehijas izlasē uz PČ šajā vecumā

     [+] [-]

, 2018-03-27 20:14, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Atceros, ka Namejs vienreiz mauca savā garā, ka hokejisti var progresēt līdz 40 gadiem(vai tuvu tam), jo redz Nedveds pirmo reizi tika Čehijas izlasē uz PČ šajā vecumā
nu, čehi jau laikam tāda lēni progresējoša nācija - šitais Ivo Prorok - Eliteprospects.com jau arī PČ debitēja 36 gadu vecumā

     [+] [-]

, 2018-03-27 20:20, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: nu, čehi jau laikam tāda lēni progresējoša nācija - šitais Ivo Prorok - Eliteprospects.com jau arī PČ debitēja 36 gadu vecumā
Trineca vēl spēlē plejofos, ka Roberts Bukarts vēl līgumu nav parakstījis?

     [+] [-]

, 2018-03-27 20:22, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Atceros, ka Namejs vienreiz mauca savā garā, ka hokejisti var progresēt līdz 40 gadiem(vai tuvu tam), jo redz Nedveds pirmo reizi tika Čehijas izlasē uz PČ šajā vecumā
"Progresē" ir tik plašs jēdziens, ka to nevar ne pierādīt, ne apgāzt.

     [+] [-]

, 2018-03-27 20:26, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: nu, čehi jau laikam tāda lēni progresējoša nācija - šitais Ivo Prorok - Eliteprospects.com jau arī PČ debitēja 36 gadu vecumā
Abrag Ābols nākošsezon arī Zviedrijā?

     [+] [-]

, 2018-03-27 20:27, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: kas ir "iepriekš gūtais savainojums"?

šis diezgan droši ļauj prognozēt, ka atteikumi būs vēl - tikai tagad tie tiek pasniegti solīdi
ja neseko hokejam līdzi, tad šādu komentāru vispār varēji nerakstīt.

     [+] [-]

, 2018-03-27 22:20, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Abrag Ābols nākošsezon arī Zviedrijā?
pieļauju, ka pats Ābols arī to vēl nezina...

     [+] [-]

, 2018-03-27 22:21, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Trineca vēl spēlē plejofos, ka Roberts Bukarts vēl līgumu nav parakstījis?
nu ja, pret HC Mountfield, starp citu

     [+] [-]

, 2018-03-27 22:28, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: nu ja, pret HC Mountfield, starp citu
jā, pats apskatījos. pusfinālā pirmā spēle tik ceturdien būs.

     [+] [-]

, 2018-03-27 22:30, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: pieļauju, ka pats Ābols arī to vēl nezina...
Ābols uz diviem gadiem parakstījis līgumu ar Orebro...protams līgums nav akmenī iekalts.

     [+] [-]

, 2018-03-27 22:54, pirms 7 gadiem
Ok bija savainojums,bet nu Dinamo taču spēlēja kā velns!Likās pat tīri labā formā bija..Un vienu brīdi jau likās,ka uz šo čempi varētu savākties tiešām labs sastāvs,te tev nu bija..

     [+] [-]

, 2018-03-27 22:57, pirms 7 gadiem
vozā rakstīja: Uzskatu, šis gan bija gājiens, saistībā ar to nesamaksāto aprošināšanu! Bet ja brēc ka būs slikti čempī, nepiekrītu, jo Lauris pern arī nebija un sniegums izlasei bija labs, un Daugaviņš arī tad nebija formā( 1+2)!
Savukārt runājot par līderiem, uzskatu ka (Indrašis+Andris Džeriņš+ Roberts Bukarts) ir līderu maiņa! (Ķēniņš+Zemgus Girgensons+ Karsums) ir arī laba maiņa! Es nelieku maiņas, bet norādu uz to, ka līderu ir vēl pietiekami, un jaunie īpaši Tralmaks ir ar lielu degsmi čalis! Ceru ka pievienosies Jaunie talanti pēdējā mirkli Balcers, Bļugers! Viss būs kārtībā! Ir beidzot jāsaprot, ka Dinamo hokejisti mums nav jāņem kā bāze izlasei!!!
Nu jā,izlase daudziem čaļiem nav galvenais..!

     [+] [-]

, 2018-03-28 00:48, pirms 7 gadiem
rihardilio rakstīja: Pirms pāris gadiem Latvija elites komandā palika pateicoties Masaļskim, Dārziņam un Daugaviņam... Neviena šogad nebūs.
Nu ok, es ticu, ka Dienvidkoreju jau nu mēs šā vai tā paņemsim, bet diezgan bēdīgi. Cerams, ka jaunie spēs sevi apliecināt.
Nesaprotu, kāpēc visi uzskata, ka mums LV izlasē ir tikai divi spēlētāji???
Šogad ierindā būs Karsums, kas spēs Lauri noteikti aizvietot krietni efektīgāk, jā Daugaviņš būs iztrūkums, bet Hārtlijs prot noskaņot komandu.
Mums ir lērums vēl spēlētāju, kas spēj un spēlē augstākajā līmenī - Girgensons, Ķēniņš, Bukarti, Kuldas, Merzļikins, iepriekšminētais Karsums utt. Pagaidām neredzu iemeslu par ko raudāt.
Domāju, ka pasmieties vienīgi par Bārtuļa atrunu varēs.
Vienīgi, ja ir Karsums, tad jau Bārtulis mošk ar tomēr būs, viņi lieli čomi un Bārtulis, kā puišels Karsumam visās līgās pakaļ skrien.

     [+] [-]

, 2018-03-28 11:04, pirms 7 gadiem
vanagz rakstīja: Nesaprotu, kāpēc visi uzskata, ka mums LV izlasē ir tikai divi spēlētāji???
Šogad ierindā būs Karsums, kas spēs Lauri noteikti aizvietot krietni efektīgāk, jā Daugaviņš būs iztrūkums, bet Hārtlijs prot noskaņot komandu.
Mums ir lērums vēl spēlētāju, kas spēj un spēlē augstākajā līmenī - Girgensons, Ķēniņš, Bukarti, Kuldas, Merzļikins, iepriekšminētais Karsums utt. Pagaidām neredzu iemeslu par ko raudāt.
Domāju, ka pasmieties vienīgi par Bārtuļa atrunu varēs.
Vienīgi, ja ir Karsums, tad jau Bārtulis mošk ar tomēr būs, viņi lieli čomi un Bārtulis, kā puišels Karsumam visās līgās pakaļ skrien.
Laikraksts: Artūrs Kulda ceļgala savainojuma... .

     [+] [-]

, 2018-03-29 23:33, pirms 7 gadiem
PēterisP rakstīja: varbūt tomēr 22. ākstīšanās reize būs liktenīga A grupai. Nekad, nekad nebūtu noticējis, ja kāds man 1997. tajā būtu teicis, ka mēs vēl 2018. gadā būsim A grupā. Tolaik domāju, ka max. 2005. gads un mēs atgriežamies B grupā.
97g bija top12