Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2897, Did:0, useCase: 3

Bārtulis pārmet LHF nevēlēšanos apdrošināt spēlētājus un atsaka izlasei

Jānis Celmiņš

Bārtulis pārmet LHF nevēlēšanos apdrošināt spēlētājus un atsaka izlasei
Oskars Bārtulis
Foto: spartak.ru

Latvijas hokeja izlasei pasaules čempionātā Dānijā nepalīdzēs arī aizsargs Oskars Bārtulis. “Patiesībā neviens no federācijas ar mani nemaz nav runājis, mēs kontaktējamies ar mediju palīdzību. Izlasē jāspēlē tiem, kuriem ir vēlme to darīt,” sarunā ar portālu Sportacentrs.com saka hokejists, visai tieši liekot noprast, ka izlasei Dānijā viņš šogad nepalīdzēs.

Bārtuļa un Latvijas Hokeja federācijas (LHF) vadības attiecības pēdējā laikā bijušas saspringtas, tāpēc šāda lēmuma pieņemšanu no Bārtuļa varēja sagaidīt. Hokejists, kurš pēdējo reizi pasaules čempionātā spēlēja 2012. gadā atzīst, ka no federācijas vadības uzaicinājumu šajā pavasarī pārstāvēt Latvijas krāsas tā arī nav saņēmis. “Nezinu, vai tas kaut ko mainītu, taču ar mani neviens nav runājis. Izlasē ir jāspēlē tiem, kuri to vēlas. Mēs visi esam profesionāļi. Ja federācijas vadītāji intervijās atklāti stāsta, ka apdrošināt tos spēlētājus, kuriem šobrīd nav spēkā esošu līgumu nevar, tad man viss ir skaidrs... Spēlētāju karjeras nav tik ilgas, lai es atļautos lieki riskēt. Mums taču pietiek ar Laura (Dārziņa) gadījumu. Mūsdienās var apdrošināt visu, vajag tikai gribēt,” sarunā ar portālu Sportacentrs.com savus nespēlēšanas iemeslu nosauc Oskars Bārtulis, kurš savas karjeras laikā piedalījies trijos pasaules čempionātos.

"Jūtams, ka federācijas vadītājiem nepatīk, ka par viņiem publiski stāsta patiesību," piebilst spēlētājs, kurš, visticamāk, nepaliks Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) klubā Ufas “Salavat Yulaev”, kurā pabeidza šo sezonu.

Pirms diviem mēnešiem (12. februāris) Oskars viesojās sporta raidījumā “Hattrick”, kur pārmeta LHF vadībai, ka tā nav ziedojusi bērnu un jauniešu hokejam pirms gada solīto naudu…


LHF ģenerālsekretārs Viesturs Koziols tikmēr skaidro, ka neko nevienam nav solījis ziedot, tikai nācis ar iniciatīvu. “Pēc vadības nomaiņas es vērsos pie izlases spēlētājiem ar ideju, ka katrs no viņiem varētu ziedot jauniešu hokejam zināmu naudas summu. Runāju ar vairākiem, un viņi piekrita, sakot, ka ideja ir apsveicama. Nezinu, kāpēc, bet līdz šai dienai lieta tālāk nav pavirzījusies. Es toreiz neko nesolīju, tikai nācu ar iniciatīvu,” situāciju skaidro LHF ģenerālsekretārs.

2016. gada 19. oktobra vēstule: Hokeja izlase atklātā vēstulē: "Mēs palīdzēsim...

Viņš noraida runas, ka nekas netiek darīts spēlētāju apdrošināšanas jautājumā. “Zinu, ka tā izskatīsies pēc taisnošanās, bet viss ir procesā! Ar tiem spēlētājiem, kuriem ir spēkā esoši līgumi, nav nekādu problēmu – apdrošināsim visus līgumus. Šobrīd man uz galda ir piedāvājums apdrošināt arī tos spēlētājus, kuriem uz pasaules čempionāta un pārbaudes spēļu laiku nav spēkā esošu līgumu. Šos spēlētājus esam gatavi apdrošināt par 50 procentiem no aizvadītās sezonas līgumu summas. Esam aizsūtījuši vēstuli valdībai, kurai lūdzam finansiālu atbalstu. Runa ir par aptuveni 100 tūkstošiem eiro. Konkrētu summu gan varēšu pateikt tikai brīdī, kad Bobs (Hārtlijs) būs nosaucis to spēlētāju uzvārdus, kuri dosies uz Dāniju,” skaidro Koziols. Jau nākamajā nedēļā apdrošinātāji būšot izlases treniņā, lai spēlētājiem skaidrotu situāciju.

Par attiecību vēsturi ar Oskaru Bārtuli LHF ģenerālsekretārs stāsta negribīgi, taču pēc ilgākas pauzes atminas konkrētu sarunu ar spēlētāju. “Brīdī, kad izplatījām Daugaviņa uzsaukumu par naudas ziedošanu jaunatnes hokejam, vēlu naktī saņēmu Oskara zvanu. Viņš toreiz bija manāmā alkohola reibumā, lamājās un pārmeta viņa uzvārda likšanu zem šī uzsaukuma. Oskars varētu būt godīgs pret federāciju, hokeja līdzjutējiem, sevi, atnākt uz federāciju un visu izrunāt. Es īsti nesaprotu, kam nepieciešama šāda publiskās veļas mazgāšana. Ja nevēlies spēlēt izlasē, atnāc un godīgi to pasaki. Viss taču ir izrunājams un atrisināms. Nevajag meklēt iemeslus nespēlēšanai,” teic Koziols.

Pēdējās divas ar pusi sezonas Oskars pavadīja Vladivostokas “Admiral” vienībā, taču īsi pirms aizvadītās gadu mijas pievienojās Ufas “Salavat Yulaev”. 2017./2018. gada sezonā Bārtulis KHL kopumā aizvadīja 42 spēles, izceļoties ar sešām rezultatīvām piespēlēm (0+6).

Iepriekš par nespēlēšanu pasaules čempionātā paziņoja uzbrucējs Kaspars Daugaviņš, Lauris Dārziņš un Jānis Sprukts. Visticamāk, izlasē neredzēsim arī aizsargu Artūru Kuldu un vārtsargu Jānis Kalniņu. Skaidrības šobrīd nav par vēl vairākiem citiem izlases potenciālajiem līderiem, kuri sezonas laikā iedzīvojušies nopietnākos vai mazāk nopietnos savainojumos.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-04-04 14:13, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Tev jau tika atbildēts. Ir lietas kuras ir pašsaprotamas bez papildus skaidrojumiem. ja tev nav, tad nav.
Kas ir pašsaprotams? LV izlasē spēlēt, neskatoties ne uz ko? Ja tā tas ir, kāpēc tad pārējos atteicējus publiski neapsauc, kāpēc tieši Bārtulim uz muguras mērķis? Es negribu strīdēties par to, cik, kuram spēlēšana izlasē ir svēta lieta, tas ir ļoti subjektīvi, bet, ja jau Bārtulim pakaļ dzenaties, kāpēc tad ne arī pārējiem? Pārējiem tad ir attaisnojošs, saprotams iemesls? Kurš izlemj, kura iemesls ir attaisnojams?

  +1 [+] [-]

, 2018-04-04 14:16, pirms 7 gadiem

     [+] [-]

, 2018-04-04 14:23, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Raksti par Bārtuli izlases kontekstā katru pavasari spirtacentrā ir tas pats, kas nepārtrauktā vatņiku smirdēšana spirtacentra komentāros...jeb tas ir spirtacentrs
Nu bet ko darīt, ja te nestrādā spēcīgi žurnālisti, kas var lasītājus piesaistīt ar kvalitatīvu info, nevis sensacionāliem virsrakstiem un tukšiem rakstiem..

     [+] [-]

, 2018-04-04 14:26, pirms 7 gadiem
Kakarot rakstīja: Kas ir pašsaprotams? LV izlasē spēlēt, neskatoties ne uz ko? Ja tā tas ir, kāpēc tad pārējos atteicējus publiski neapsauc, kāpēc tieši Bārtulim uz muguras mērķis? Es negribu strīdēties par to, cik, kuram spēlēšana izlasē ir svēta lieta, tas ir ļoti subjektīvi, bet, ja jau Bārtulim pakaļ dzenaties, kāpēc tad ne arī pārējiem? Pārējiem tad ir attaisnojošs, saprotams iemesls? Kurš izlemj, kura iemesls ir attaisnojams?
Dzenamies pakaļ? Ja kas, es šeit ierakstīju komentāru, ka šis raksts ir lieks, Celmiņa fēleris.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-04 14:31, pirms 7 gadiem
Kazjolam protams besī Bārtulis, jo savādāk būtu uzvanijis LV labākajam aizsargam!
Cik neprofesionāli!!!

  +2 [+] [-]

, 2018-04-04 14:34, pirms 7 gadiem
...tikmēr leiši gatavojas IB divīzijas turnīram Kauņā un sastāvu jau nodēvējuši par "Sapņu komandu" - būšot gan Zubrus, gan arī Kasparaitis: https://www.sportas.lt/naujiena/251... .

     [+] [-]

, 2018-04-04 14:43, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: ...tikmēr leiši gatavojas IB divīzijas turnīram Kauņā un sastāvu jau nodēvējuši par "Sapņu komandu" - būšot gan Zubrus, gan arī Kasparaitis: https://www.sportas.lt/naujiena/251... .
domā Leišu U-18 izlasei būs pa spēkam Britu U-18 izlasi uzveikt otrās divīzijas A grupas turnīrā?

     [+] [-]

, 2018-04-04 14:43, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Dzenamies pakaļ? Ja kas, es šeit ierakstīju komentāru, ka šis raksts ir lieks, Celmiņa fēleris.
Nezinu kam tu to esi rakstījis, bet es vienkārši biju lūdzis, lai kāds paskaidro šo Bārtuļa nolikšanu, uz ko tu atbildēji, ka tas ir pašsaprotami. Tas, ka raksts ir lieks es tev piekrītu.

     [+] [-]

, 2018-04-04 14:47, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: domā Leišu U-18 izlasei būs pa spēkam Britu U-18 izlasi uzveikt otrās divīzijas A grupas turnīrā?
nezinu. Tas Tev jāprasa Volxam...

  +1 [+] [-]

, 2018-04-04 14:52, pirms 7 gadiem
otto13 rakstīja: Kazjolam protams besī Bārtulis, jo savādāk būtu uzvanijis LV labākajam aizsargam!
Cik neprofesionāli!!!
Bārtulis ar savu sniegumu šosezon ir tālu no tā lai tiktu saukts par Latvijas labāko aizsargu

  +4 [+] [-]

, 2018-04-04 14:52, pirms 7 gadiem
Kakarot rakstīja: Nezinu kam tu to esi rakstījis, bet es vienkārši biju lūdzis, lai kāds paskaidro šo Bārtuļa nolikšanu, uz ko tu atbildēji, ka tas ir pašsaprotami. Tas, ka raksts ir lieks es tev piekrītu.
Bārtulis gadiem atsaka savai valstsvienībai, līdzjutējiem, tie pasaka ko par to un viņu domā. Tev tas liekas kaut kas baigi sarežģīts un nesaprotams?

     [+] [-]

, 2018-04-04 14:56, pirms 7 gadiem
hokejafaaans rakstīja: Bārtulis ar savu sniegumu šosezon ir tālu no tā lai tiktu saukts par Latvijas labāko aizsargu
un kurš šobrīd ir mums labākais aizsargs? Cibuļskis? Sotnieks?

     [+] [-]

, 2018-04-04 14:58, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: un kurš šobrīd ir mums labākais aizsargs? Cibuļskis? Sotnieks?
Cibuļskis

     [+] [-]

, 2018-04-04 15:01, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: un kurš šobrīd ir mums labākais aizsargs? Cibuļskis? Sotnieks?
Sotnieks vispār būs? nekas nav dzirdēts, man liekas ar ārstēsies...

  -1 [+] [-]

, 2018-04-04 15:01, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Cibuļskis
Balinskis

  +1 [+] [-]

, 2018-04-04 15:03, pirms 7 gadiem
Līks var palikt nos smiešanās. Viņš ir tik unikāls, ka atsaka Latvijas hokeja izlasei, pat ja neviens no izlases vadības ar viņu nav sazinājies. Neuztraucies, tu nevienam izlasē neesi vajadzīgs. Tāpat tur ir daudz jātrenējas, nogursi un vēl jābūt ir profesionālai attieksmei pret to visu, kura kā izskatās viņam nevienu brīdi nav bijusi.
Neuztraucies, tevi šeit nevienam nevajag. Kā izlase spēlēja bez Pētera Skudras tā arī spēlē arī bez Oskara Bārtuļa. Šis indivīds man kā līdzjutējam, jau sen kā ir miris un ja viņam nebūtu tik milzīgs uzmanības trūkums, ka katru otro nedēļu par sevi liek rakstīt, tā es arī nemaz nemanītu, ja viņš patiešām būtu miris.

     [+] [-]

, 2018-04-04 15:07, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Sotnieks vispār būs? nekas nav dzirdēts, man liekas ar ārstēsies...
Tak viss tādā putrā aizgājis, ka vairs neko nevar saprast, katrai traumai apakšā vēl sazvērestības teorija ar neapdrošināto līgumu.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-04 15:10, pirms 7 gadiem
"No Latvijas izlases rindām šodien atskaitīti divi vārtsargi - Niklāvs Rauza un Antons Naumovs. Tikmēr Latvijas valstsvienības nometnei ceturtdien pievienosies centra uzbrucējs Artūrs Ozoliņš."

     [+] [-]

, 2018-04-04 15:15, pirms 7 gadiem
WKS rakstīja: "No Latvijas izlases rindām šodien atskaitīti divi vārtsargi - Niklāvs Rauza un Antons Naumovs. Tikmēr Latvijas valstsvienības nometnei ceturtdien pievienosies centra uzbrucējs Artūrs Ozoliņš."
atskaitīti abi jau traumējās! (ja var ticēt Matulim) Naumovs cirksni esot sastiepis pirmajās nometnes dienās, kamēr Rauza to pašu paveica pirms nedēļas...

  -2 [+] [-]

, 2018-04-04 15:18, pirms 7 gadiem
Interesanti kāpēc Krastenbergs netiek aicināts. Domāju ka bez problēmām tiktu sastāvā.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-04 15:19, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Tak viss tādā putrā aizgājis, ka vairs neko nevar saprast, katrai traumai apakšā vēl sazvērestības teorija ar neapdrošināto līgumu.
Šobrīd izskatās, ka vienīgais uzlabojums no Lipmaņa laikiem ir tas, ka nav katru dienu, ienākot sporta portālā, jāskatās uz viņa viepli, citādi viss +/- pa vecam.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-04 15:20, pirms 7 gadiem
hokejafaaans rakstīja: Interesanti kāpēc Krastenbergs netiek aicināts. Domāju ka bez problēmām tiktu sastāvā.
a kas teica, ka nav aicināts? šogad LHF īpaši necenšas paziņot tos, kas pievienojas izlasei...

  +2 [+] [-]

, 2018-04-04 15:21, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Šobrīd izskatās, ka vienīgais uzlabojums no Lipmaņa laikiem ir tas, ka nav katru dienu, ienākot sporta portālā, jāskatās uz viņa viepli, citādi viss +/- pa vecam.
Nu jā, tagad Bārtulis viņa vietā pozē

     [+] [-]

, 2018-04-04 15:23, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Sotnieks vispār būs? nekas nav dzirdēts, man liekas ar ārstēsies...
Rubīnam sezona beigusies, man liekas. Nez šis būs?

  +1 [+] [-]

, 2018-04-04 15:23, pirms 7 gadiem
Pats jau vainīgs, kluba nav un nespēlējot izlasē (lai gan man šis čīkstulis vienmēr nav paticis un kam mums tādus) jaunu klubu varbūt Kazahstānā vai Alpos atradīs, bet pat KHL viņam ir aizvēries.
Protams, vienīgi, ja no vecāku puses atkal kādam klubam netiks nodrošināts papildu sponsors, lai tik dēliņš uzspēlētu zināmā līgā.

  -1 [+] [-]

, 2018-04-04 15:24, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Nu jā, tagad Bārtulis viņa vietā pozē
No estētikas viedokļa tas ir milzīgs uzlabojums, teikšu kā ir.

     [+] [-]

, 2018-04-04 15:25, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Rubīnam sezona beigusies, man liekas. Nez šis būs?
tas jau Ekselim jājautā...

  -1 [+] [-]

, 2018-04-04 15:31, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: No estētikas viedokļa tas ir milzīgs uzlabojums, teikšu kā ir.
Estētisko pusi gūstu sieviešu tenisā!

     [+] [-]

, 2018-04-04 15:32, pirms 7 gadiem
koJūs ņematies ar tām utīm! Tāss ir utu kuces

  +1 [+] [-]

, 2018-04-04 15:32, pirms 7 gadiem
Nevajag nevienu pseidopatriotu. Lai spēlē jaunie, kuriem deg acis un sirdis par Latviju.

     [+] [-]

, 2018-04-04 15:35, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Estētisko pusi gūstu sieviešu tenisā!
Nu es ar to pilnīgi noteikti negūstu skatoties uz Lipmanu un arī Bārtuli ne