Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2873, Did:0, useCase: 3

Dienvidkoreja turpina pārliecinoši soļot pretī hokeja elitei

Dienvidkoreja turpina pārliecinoši soļot pretī hokeja elitei
Dienvidkorejas hokeja izlase
Foto: Andrey Basevich, IIHF

Pasaules čempionāta pirmās divīzijas A grupā trešo uzvaru trijās spēlēs izcīnījusi Dienvidkorejas izlase, pieveicot Ungāriju ar 3:1. Kazahstāna vien papildlaikā pieveica Poliju ar 1:0, bet Ukraina piedzīvoja trešo neveiksmi, šoreiz pret Austriju ar 0:1.

Spēli pret Ungāriju Dienvidkorejas izlase uzsāka pārliecinoši un pēc pirmās trešdaļas metienu attiecībā bija 13:5 par labu hokejistiem no Āzijas. Tomēr atklāt spēles rezultātu izdevās ungāriem - otrajā trešdaļā Daniels Kogers izmantoja lielo vairākumu - 1:0. Pēc 12 minūtēm Dienvidkorejas izlase atspēlējās - Kisungs Kims panāca 1:1. Otrais periods noslēdzās neizšķirti, bet trešajā vēl divas ripas ielidoja Bence Bališa vārtos - Sanghuns Šīns izvirzīja korejiešus vadībā - 2:1, bet pēdējos vārtus spēlē guva Sangvu Šīns - 3:1.

Ar šo uzvaru komanda no 2018. gada ziemas Olimpisko spēļu organizētājvalsts turpina savu lielisko gājienu pasaules čempionāta elites grupas virzienā - trīs uzvaras trijās spēlēs, ieņemot pirmo vietu 1A grupā. Elites grupai kvalificēsies divas labākās turnīra komandas un izskatās, ka pirmo reizi savā vēsturē tieši Dienvidkoreja kļūs par vienu no divām vienībām, kas izcīnīs ceļazīmi uz eliti.

Saspringtā cīņā gandrīz bez noraidījumiem norisinājās spēle starp Kazahstānu un Poliju. Vienīgos vārtus papildlaika otrajā minūtē guva KHL kluba "Barys" spēlētājs Kevins Dalmens no komandas biedra Naidžela Dousa piespēles - 1:0.

Lai gan pirmajā periodā mačā starp Ukrainu un Austriju turnīra mājinieku vārtsargam bija jāatvaira 20 metieni, Eduards Zaharčenko bija uzdevumu augstumos un saglabāja savu komandu spēlē. Ukraina pilnas divas minūtes spēlēja trijatā pret pieciem trešdaļas sākumā un gandrīz trīs minūtes perioda beigās. Austrija savas iespējas neizmantoja, un pirmais periods noslēdzās ar bezvārtu neizšķirtu.

Otrajā trešdaļā Austrijas presings turpinājās, un beigās Zaharčenko tomēr tika pārspēts, precīzs bija Daniels Vogers – 0:1. Noslēdzošajās 20 minūtēs vārti vairs netika gūti un Ukrainas izlase turpina sarūgtināt vietējos līdzjutējus piedzīvojot trešo zaudējumu, arvien vairāk pietuvojoties izkrišanai uz pirmās divīzijas B grupu.

Rītdien vienīgajā ceturtās kārtas spēlē tiksies Kazahstāna un Ukraina, divas pārējās cīņas ceturtajā kārtā tiks izspēlētas 27. aprīlī - Polija pret Ungāriju un Austrija pret Dienvidkoreju.

Pasaules čempionāts. 1. divīzija. A grupa

SpēleRezultāts
Kazahstāna - Polija1:0 (0:0; 0:0; 0:0; 1:0)
Ungārija - Dienvidkoreja1:3 (0:0; 1:1; 0:2)
Ukraina – Austrija0:1 (0:0; 0:1; 0:0)

Kopvērtējums

V.ValstsSUUPZPZVārtiPunkti
1.Dienvidkoreja3300012:59
2.Austrija320016:46
3.Kazahstāna311016:75
4.Polija310114:64
5.Ungārija310027:93
6.Ukraina300034:80

Izmantotie avoti:
en - 2017 IIHF Ice Hockey World Championship...

  +2 [+] [-]

, 2017-04-25 23:03, pirms 8 gadiem
Un šo uzvaru nokārtoja vietējie korejieši. Ok, vārtos bija Daltons, bet uzvarēt bez iemestiem goliem nevar un golus sameta vietējie korejieši

  +9 [+] [-]

, 2017-04-25 23:04, pirms 8 gadiem
Ceru, ka Austrija vai Polija neļaus kazahiem atgriezties Elitē

     [+] [-]

, 2017-04-25 23:06, pirms 8 gadiem
D-Koreja nomainīs belamutkas , elitē.

  +3 [+] [-]

, 2017-04-25 23:09, pirms 8 gadiem
Ceru ka Austrija saplosīs Dkoreju. Nepatīk šitie naturalizētāji.

  +3 [+] [-]

, 2017-04-25 23:09, pirms 8 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Un šo uzvaru nokārtoja vietējie korejieši. Ok, vārtos bija Daltons, bet uzvarēt bez iemestiem goliem nevar un golus sameta vietējie korejieši
īstie Korejieši nu jau taisa 75% no vārtu guvumiem man liekas , bet nu vartsargs arī šiem ir labs

  +3 [+] [-]

, 2017-04-25 23:11, pirms 8 gadiem
Korejai 2 punktus vēl vajag un tad viņi elitē būs 100$

  +9 [+] [-]

, 2017-04-25 23:13, pirms 8 gadiem
arturs1777 rakstīja: Ceru ka Austrija saplosīs Dkoreju. Nepatīk šitie naturalizētāji.
Ja likumīgā kārtā esi ieguvis pilsonību, tad man nav iebildumu, bet ja tev vnk iedod pilsonību, lai kapātu izlasē, tad tas nav pareizi.

Īsti gan nezinu kurš no variantiem attiecināms uz D-Korejas ne korejiešiem.
Mēs visi zinām, kurš variants attiecināms uz BLR un KAZ izlasēm

  +7 [+] [-]

, 2017-04-25 23:13, pirms 8 gadiem
Labāk nepierunāsim visādus brīnumus, kurš ko nomainīs. Karma.

  +6 [+] [-]

, 2017-04-25 23:14, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: Korejai 2 punktus vēl vajag un tad viņi elitē būs 100$
Un Ukraina rīt nedrīkst zaudēt kazahiem, ja zaudē, tad 100% lido laukā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-04-25 23:15, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: īstie Korejieši nu jau taisa 75% no vārtu guvumiem man liekas , bet nu vartsargs arī šiem ir labs
Taisnība

     [+] [-]

, 2017-04-25 23:15, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Arī ungāru vienīgais gols bija vārtsarga kļūda.
Taisnība

  +1 [+] [-]

, 2017-04-25 23:18, pirms 8 gadiem
Kapēc izdzēsts mans komentārs ar jautājumu autoram par Kazahstānas nosaukumu(pareizrakstību)?

  +1 [+] [-]

, 2017-04-25 23:18, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Arī ungāru vienīgais gols bija vārtsarga kļūda.
tu drošvien domā otro golu?

  +2 [+] [-]

, 2017-04-25 23:20, pirms 8 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Un Ukraina rīt nedrīkst zaudēt kazahiem, ja zaudē, tad 100% lido laukā
ar Ukrainu viss ir skaidrs pa 99%,ka šie izkritīs divīziju zemāk , nu nav iespēju viņeim aizšķerties pret koreju un kazahiem , viņi ir daudz ātrāki

  +2 [+] [-]

, 2017-04-25 23:20, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: tu drošvien domā otro golu?
Ungāri tik vienu arī iemeta

  +2 [+] [-]

, 2017-04-25 23:21, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: ar Ukrainu viss ir skaidrs pa 99%,ka šie izkritīs divīziju zemāk , nu nav iespēju viņeim aizšķerties pret koreju un kazahiem , viņi ir daudz ātrāki
Tiesa, bet uz doto brīdi izredzes viņiem vēl ir

  -2 [+] [-]

, 2017-04-25 23:22, pirms 8 gadiem
Par lielu Latviju! rakstīja: Kapēc izdzēsts mans komentārs ar jautājumu autoram par Kazahstānas nosaukumu(pareizrakstību)?
Varbūt tāpēc, ka nosaukums ir pareizs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-25 23:24, pirms 8 gadiem
Korejieši ļoti nopietni gatavojas OS18

  +7 [+] [-]

, 2017-04-25 23:26, pirms 8 gadiem
Ukraiņiem gan iet skumji...izskatās, ka savās mājās būs jāizkrīt. Cerams, ka kazahi netiks augstāk.

  +3 [+] [-]

, 2017-04-25 23:27, pirms 8 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Varbūt tāpēc, ka nosaukums ir pareizs
Jā. Labots. Visur izņemot tabulu bija Kazahstana. Tagad Kostja salicis garumzīmes Malacis. Cerams, nākamreiz atcerēsies kur garumzīmes liekamas, kur - ne.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-25 23:35, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Ukraiņiem gan iet skumji...izskatās, ka savās mājās būs jāizkrīt. Cerams, ka kazahi netiks augstāk.
Ja es nekļudos tev jau teicu ka ukraiņi tik šogad iekļuva un nebūs nekāds brīnums ka izkritīs

  +5 [+] [-]

, 2017-04-25 23:37, pirms 8 gadiem
Noskatījos spēli. Ungāru fani uzvedās vienkārši pretīgi. Pirmo reizi hokejā redzu ,ka Ungāru spēlētājs ieliek nūju starp kājām korejietiem ,satraumē spēlētāju ,bet ungāru fani izvilp ne tikai tiesnešus par noraidījumu ,bet arī ūjina ,kad savainotais korejiešu spēlētājs pieceļas un sāk slidot atpakaļ uz savu soliņu. Parasti skan aplausi ,bet ungāru fani vienkārši fuj. Pēc spēles kaut kas fenomenāls notika, arī šo nekad nebiju redzējis. Pēc Dienvidkorejas himnas noskanēšanas, Ungāru spēlētāji kopā ar faniem dzied Ungārijas himnu, tā it kā būtu uzvarējuši. Kaut kas nesaprotams.

  +6 [+] [-]

, 2017-04-25 23:37, pirms 8 gadiem
forši būtu ja braļukas aiznākamgad spēlētu elitē

  +4 [+] [-]

, 2017-04-25 23:38, pirms 8 gadiem
esmu par koreju un poļiem

  +6 [+] [-]

, 2017-04-25 23:40, pirms 8 gadiem
Un Kazahi nav pelnījuši būt pat šajā divīzijā ar saviem Kanādiešiem. Poļi spēlēja teicami un uzvaru bija pelnījuši vairāk. Ļoti ceru ,ka Kazahi izgāzīsies.

     [+] [-]

, 2017-04-25 23:43, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Kādu otro, spēle beidzās 3:1 un Daltons ielaida starp šcitokiem. Tā jau es nesaku, ka slikti stāvēja, bet ungāriem maz reālu momentu bija. Var redzet, ka ātrajiem korejiešiem ielikts baigais fiziskais un trešaja viņi nospiež fiziski vājāku pretinieku. Tā arī bija ar kazahiem.
f*ck , es domāju ka ir runa par ungāru ielaisto otro golu

  +2 [+] [-]

, 2017-04-25 23:46, pirms 8 gadiem
hokejafaaans rakstīja: forši būtu ja braļukas aiznākamgad spēlētu elitē
NEIESPĒJAMI
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2017-04-25 23:48, pirms 8 gadiem
nu jau 9 sezonas ir KHL , bet ne mums, ne kazahiem , ne Baltkrieviem sniegums nu nav uzlabojies ne pa kripatiņu

  +3 [+] [-]

, 2017-04-25 23:49, pirms 8 gadiem
Robijs Huds rakstīja: Kazahu leģionāri spēlē Kazahstānā 5+ gadus un likumīgi tika naturalizēti, nevis kā "korejieši" - gadu pirms OS sadod visiem, citu izlašu atkritējiem pilsonības un ne tikai hokejā.

Tu esi totāls duraks, Lukstiņ
visiem nav iedotas pilsonības šogad

  +1 [+] [-]

, 2017-04-25 23:52, pirms 8 gadiem
karlsons13 rakstīja: Ja es nekļudos tev jau teicu ka ukraiņi tik šogad iekļuva un nebūs nekāds brīnums ka izkritīs
To es ļoti labi zinu...Nekādi nevaru pierast pie tā, ka Ukrainas hokejs pa šiem gadiem ir tā nolaidies...

  +3 [+] [-]

, 2017-04-25 23:52, pirms 8 gadiem
Robijs Huds rakstīja: Kazahu leģionāri spēlē Kazahstānā 5+ gadus un likumīgi tika naturalizēti, nevis kā "korejieši" - gadu pirms OS sadod visiem, citu izlašu atkritējiem pilsonības un ne tikai hokejā.

Tu esi totāls duraks, Lukstiņ
Tu nu gan esi pašpārliecināts - saukt kādu par duraku. Ja kāds visā portālā ir duraks, tad...

     [+] [-]

, 2017-04-25 23:53, pirms 8 gadiem
šķiet vismaz 2 sezonas ir jānospēle Asia līgā , lai saņemtu korejas pilsonību

     [+] [-]

, 2017-04-25 23:55, pirms 8 gadiem
Njā, KHLA zēni nevar? Vai negrib? Tāds šonakt ir jautājums. 0:0 nospēlēt ir superīgs veikums. Tie čaļi bija 1/4. Tad 1/2. Hokejs kļūst arvien ........ naudīgāks.

  +3 [+] [-]

, 2017-04-25 23:55, pirms 8 gadiem
Interesanti, ka smagākais zāģis DKorejas vēsturē bijis pret Latviju

     [+] [-]

, 2017-04-25 23:56, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Interesanti, ka smagākais zāģis DKorejas vēsturē bijis pret Latviju
jap 27:0

  +2 [+] [-]

, 2017-04-25 23:57, pirms 8 gadiem
Kāda starpība cik gadus leģionāri spēlē? Vienalga valsts izlase paliek valsts izlase. Es noteikti negribētu, lai Dinamo leģionāri spēlē izlasē, pat neskatoties uz to, ka viņi to pastiprinātu.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-25 23:57, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Kāda starpība cik gadus leģionāri spēlē? Vienalga valsts izlase paliek valsts izlase. Es noteikti negribētu, lai Dinamo leģionāri spēlē izlasē, pat neskatoties uz to, ka viņi to pastiprinātu.
jap , tam es ar piekrītu ,tas vairs nav tas

     [+] [-]

, 2017-04-25 23:58, pirms 8 gadiem
Agrāk sekojām līdzi visam, kas notiek, bet pašlaik cirks! Kazahs ar iepirktajiem nevar vinnēt poli??? Iestāstiet Bizbizmārītes grupiņai Teikā!

     [+] [-]

, 2017-04-26 00:01, pirms 8 gadiem
Ja Ķelnē kādam navodčikam būs aizdomas par 0:0, ziņojiet! Atdošu 25% Mož arī 50.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-26 00:15, pirms 8 gadiem
Robijs Huds rakstīja: Tu esi totāls duraks, Lukstiņ
Nu nu nu. Diemžēl vienīgais duraks šai diskusijā esi tu pats

  +2 [+] [-]

, 2017-04-26 00:17, pirms 8 gadiem
Robijs Huds rakstīja: Bet pašu latviešu puikas tagad ņemās pa lejasgalu un var izkrist.
Arī tas pats Znaroks un citi "naturalizētie" mīcijās pa lejasgalu un gandrīz izkrita 2001. gadā

Nestreso, nekur Latvija neizkritīs

  +5 [+] [-]

, 2017-04-26 00:21, pirms 8 gadiem
Robijs Huds rakstīja: Kazahu leģionāri spēlē Kazahstānā 5+ gadus un likumīgi tika naturalizēti, nevis kā "korejieši" - gadu pirms OS sadod visiem, citu izlašu atkritējiem pilsonības un ne tikai hokejā.

Tu esi totāls duraks, Lukstiņ
Beidz fantazēt, korejiešiem no 2012 ir naturalizētie,paskaties iihf lapā,un ja kazahiem nebūs amīsu un kanādiešu visdrīzāk piemeklēs ukraiņu variantu

  +3 [+] [-]

, 2017-04-26 00:23, pirms 8 gadiem
Kas piemeram tadam Dalmenam trauceja dzivot... dzivoja Los Angelosaa,speleja NHL, bija Kings pamatsastava aizsargs,jaa ne pirmaa paara, bet tomer...

Tagad kazaku kreklaa sitaas kaa lidzigs ar lidzigu pret poliem uz dzivibu un naavi luuk Ko nauda dara
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-04-26 00:33, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Pārāk krimonigēna pilsēta
Laikam jau

     [+] [-]

, 2017-04-26 01:43, pirms 8 gadiem
Kā tas iespējams, ka ja kādai valstij tuvojas Olimpiāde, tad tās valsts pārstāvji sāk pēkšņi palikt labi un visus uzvarēt? Kur viņi visi bija pirms tam?

  +1 [+] [-]

, 2017-04-26 07:48, pirms 8 gadiem
san4ito rakstīja: Kā tas iespējams, ka ja kādai valstij tuvojas Olimpiāde, tad tās valsts pārstāvji sāk pēkšņi palikt labi un visus uzvarēt? Kur viņi visi bija pirms tam?
Vnk OS dara savu. Dēļ OS tiek vairāk ieguldīts piķis attiecīgajos sporta veidos, kas arī veicina straujāku izaugsmi.
Bobslejā un skeletonā piesaistīja labus speciālistus, arī hokejā tas pats

Ķīnā palēnām notiek tieši tas pats

Galvenais, lai pēc OS nesākas lejupslīde

     [+] [-]

, 2017-04-26 08:09, pirms 8 gadiem
arturs1777 rakstīja: Ceru ka Austrija saplosīs Dkoreju. Nepatīk šitie naturalizētāji.
Apskaties, cik citām valstīm naturalizēto

  +1 [+] [-]

, 2017-04-26 08:32, pirms 8 gadiem
karlsons13 rakstīja: Beidz fantazēt, korejiešiem no 2012 ir naturalizētie,paskaties iihf lapā,un ja kazahiem nebūs amīsu un kanādiešu visdrīzāk piemeklēs ukraiņu variantu
Ja nemaldos, tad pagaidām pie vārtu guvumiem un vispār pie punktiem pseidoKazahstānai ir tikuši tikai naturalizētie

  +2 [+] [-]

, 2017-04-26 08:37, pirms 8 gadiem
ogreskijs rakstīja: Kas piemeram tadam Dalmenam trauceja dzivot... dzivoja Los Angelosaa,speleja NHL, bija Kings pamatsastava aizsargs,jaa ne pirmaa paara, bet tomer...

Tagad kazaku kreklaa sitaas kaa lidzigs ar lidzigu pret poliem uz dzivibu un naavi luuk Ko nauda dara
Dalmena sapnis bija spēlēt olimdiādē Tā vietā, lai strādātu pie tā, lai tiktu savas valsts Kanādas izlases kandidātu sarakstā (tas teorētiski būtu iespējams arī spēlējot KHL, ne tikai LA Kings), viņš izvēlējās šķietami vieglāko ceļu, tikt uz OS Kazahu kreklā Tagad kož pirkstos, jo skatoties uz pašreizējo pseidoKazahu sniegumu, variants ar Kanādas izlasi būtu krietni reālāks

  -4 [+] [-]

, 2017-04-26 09:14, pirms 8 gadiem
Kazahstānai izšķirošos vārtus pret Austriju iemeta vietējie
Un pārmest kaut ko Kazahstānai ir negodīgi. Pat austriešiem ir naturalizētie. Pasaulē ir uz vienas rokas saskaitāmas komandas, kas spēlē tikai ar vietējiem
Turklāt jāatzīmē, ka Kazahstāna ir lielākais muļķīgā IIHF kalendāra upuris- uz OS kazahi netika, jo 17 stundas pēc nakts spēles ar Norvēģiju bija jāspēlē ar Franciju. Tagad tas pats. Pēc smagas spēles ar Austriju pēc 18 stundām jāspēlē ar bīstamo Koreju. Nedaudz atslāba 3. periodā, vārtsargs salaida taurenīšus un viss beidzies. Kazahu federācijai laikus vajadzēja apjēgt, ka viņi tiek apzināti gremdēti un taisīt protestus. Kazahi ir pelnījuši līdzjūtību par tik pretīgu IIHF rīcību

  -4 [+] [-]

, 2017-04-26 09:18, pirms 8 gadiem
Kazahi būtu ļoti spēcīgi OS bez NHL spēlētājiem. Diemžēl viņi tika nogremdēti

     [+] [-]

, 2017-04-26 09:44, pirms 8 gadiem
kopš Japānas lobēšanas laikiem, no Āzijas neviens Elitē nav bijis
Hokeja popularizēšanai slikti nebūtu, tirgus tur milzīgs

  +1 [+] [-]

, 2017-04-26 10:07, pirms 8 gadiem
Dinamo'1988 rakstīja: kopš Japānas lobēšanas laikiem, no Āzijas neviens Elitē nav bijis
Hokeja popularizēšanai slikti nebūtu, tirgus tur milzīgs
Piekrītu, turklāt domājams, ka OS22 sakarā arī Ķīna sāks kāpt uz augšu

  +2 [+] [-]

, 2017-04-26 10:11, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Kazahstānai izšķirošos vārtus pret Austriju iemeta vietējie
Un pārmest kaut ko Kazahstānai ir negodīgi. Pat austriešiem ir naturalizētie. Pasaulē ir uz vienas rokas saskaitāmas komandas, kas spēlē tikai ar vietējiem
Turklāt jāatzīmē, ka Kazahstāna ir lielākais muļķīgā IIHF kalendāra upuris- uz OS kazahi netika, jo 17 stundas pēc nakts spēles ar Norvēģiju bija jāspēlē ar Franciju. Tagad tas pats. Pēc smagas spēles ar Austriju pēc 18 stundām jāspēlē ar bīstamo Koreju. Nedaudz atslāba 3. periodā, vārtsargs salaida taurenīšus un viss beidzies. Kazahu federācijai laikus vajadzēja apjēgt, ka viņi tiek apzināti gremdēti un taisīt protestus. Kazahi ir pelnījuši līdzjūtību par tik pretīgu IIHF rīcību
Tu jocīgs esi? Kādi proteti? IIHF apzināti taisa kalendāru grūtāku priekš favorītiem, lai arī vājākām izlasēm būtu izredzes pret lielajiem pacīnīties. Tas notiek netikai PČ, bet arī citos turnīros (NHL, KHL, NBA utt).
Turklāt, kazahi bez naturalizētajiem spēlētājiem nemaz necīnītos par Eliti, jo lielo vairumu golu viņiem samet nekazahi (pret POL uzvaras golu iemeta Dālmens, pret AUT 2 goli Dousam, pret Koreju abi goli arī nekazahiem)

     [+] [-]

, 2017-04-26 10:15, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: un karam!
Karš sāksies 13. maijā, ja var ticēt tur kaut kādam portugāļu pareģim...

     [+] [-]

, 2017-04-26 10:16, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Balsojiet https://twitter.com/Volx2U/status/856555608564273153
Volx! Tev savs radio arī ir?!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-26 10:18, pirms 8 gadiem
Runājot par naturalizētajiem, tad uz šo PČ:

KAZ - 9
HUN - 5
KOR - 5
AUT - 1
UKR - 1
POL - 0

  +1 [+] [-]

, 2017-04-26 10:20, pirms 8 gadiem
CRO - 4
GBR - 2
JPN - 0
LTU - 0
EST - 0
NED - 0

     [+] [-]

, 2017-04-26 10:28, pirms 8 gadiem
Tik daudz kazahiem to naturalizēto?

     [+] [-]

, 2017-04-26 10:29, pirms 8 gadiem
Kur vispar tagad onlainus, sastāvus u.t.t. var redzēt/ Cik saproti abās divīzijās IIHF PČ lapas nokāvušās un tie ērmi nav spējīgi to labot

  -4 [+] [-]

, 2017-04-26 10:31, pirms 8 gadiem
OS kvalifikācijā favorīti bija mājnieki norvēģi, bet kalendārs neparocīgs bija tieši kazahiem. Tagad tas pats. Nav normāla situācija, ja starp spēlēm nav vismaz 24 stundu pārtraukuma. Kazahu federācijai laikus to bija jāapjēdz un jāpieprasa kalendāra izmaiņas. Tīri kalendāra dēļ kazahi netika uz OS, tagad uz eliti. Nav nevienas hokeja izlases, kurai pēdējā laikā būtu bijis tik ļoti nepateicīgs kalendārs
Arī daudzas citas izlases bez naturalizētajiem nekas nebūtu. No elites minama kaut vai Šveice un Francija. Koreja bez Daltona laistu golus uz nebēdu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-26 11:00, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Istenībā NED ir padaudz naturalizētie, bet viņi,lkm, šoreiz nespēlē. Arī igauņiem vienu gadu bija amerikas igaunis defs nonaturalizēts un vārtsargs Sumihins ir tīrākais RU produkts. Šams dēļ dzīves un pārvietošanās ES nonaturalizejās, bet tagad filmējas RU šovā par hokeju.
Tā tabula ir uz šī brīža PČ, kur NED visi ir vietējie. Jā, Sumihinu palaidu garām

  +1 [+] [-]

, 2017-04-26 11:02, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Tik daudz kazahiem to naturalizēto?
5 kanādieši, 4 krievi, 1 amerikānis,

  +4 [+] [-]

, 2017-04-26 11:14, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: OS kvalifikācijā favorīti bija mājnieki norvēģi, bet kalendārs neparocīgs bija tieši kazahiem. Tagad tas pats. Nav normāla situācija, ja starp spēlēm nav vismaz 24 stundu pārtraukuma. Kazahu federācijai laikus to bija jāapjēdz un jāpieprasa kalendāra izmaiņas. Tīri kalendāra dēļ kazahi netika uz OS, tagad uz eliti. Nav nevienas hokeja izlases, kurai pēdējā laikā būtu bijis tik ļoti nepateicīgs kalendārs
Arī daudzas citas izlases bez naturalizētajiem nekas nebūtu. No elites minama kaut vai Šveice un Francija. Koreja bez Daltona laistu golus uz nebēdu
It kā tu pirmo reizi skaties PČ. Kāpēc tad tu nebļauj, ka ungāriem nebija 24h starp AUT un KOR spēlēm?
Arī OS tā tas ir bijis. Kāpēc nebļauj, ka AUT bija līdzīga situācija, ka vakarā bija spēle ar LAT un pēc 20h bija spēle ar GER? Vai arī JPN, ka 18,5h laikā bija mači pret LAT un AUT? Ņemam NOR grupu. Tur ITA bija vien 15,5h starp NOR un KAZ spēlēm. Kāpūc tu nebļauj šajos variantos?

Kāpēc KAZ federācijai bija jāprasa kalendārā izmaiņas?

     [+] [-]

, 2017-04-26 11:20, pirms 8 gadiem
san4ito rakstīja: Kā tas iespējams, ka ja kādai valstij tuvojas Olimpiāde, tad tās valsts pārstāvji sāk pēkšņi palikt labi un visus uzvarēt? Kur viņi visi bija pirms tam?
Tas tikai parāda, cik dažos sporta veidos ir maza konkurence. Sevišķi jau skeletonā.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-26 11:41, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Kur vispar tagad onlainus, sastāvus u.t.t. var redzēt/ Cik saproti abās divīzijās IIHF PČ lapas nokāvušās un tie ērmi nav spējīgi to labot
WC D1A Elite Prospects - World Championship Division I...
WC D1B Elite Prospects - World Championship Division I... .

  -1 [+] [-]

, 2017-04-26 11:48, pirms 8 gadiem
Puertoriko rakstīja: Tas tikai parāda, cik dažos sporta veidos ir maza konkurence. Sevišķi jau skeletonā.
ja maza konkurence,kāpēc ta visi 3 no Kor jau jau nebraukā TOP-10?
Kāpēc sievietēm nav nevienas jēdzīgas braucējas?

Korejai vienk paveicās....jo uz atlasi atnāca SUPERTALANTS

  +1 [+] [-]

, 2017-04-26 12:12, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: ja maza konkurence,kāpēc ta visi 3 no Kor jau jau nebraukā TOP-10?
Kāpēc sievietēm nav nevienas jēdzīgas braucējas?

Korejai vienk paveicās....jo uz atlasi atnāca SUPERTALANTS
Super pretarguments, kāpēc nebrauc visi 3 top 10 Zin, tas jau pat priekš skeletona būtu par traku.

Kā nākas, ka "supertalants" parādījies tieši Korejai? Kur OS, tur uzreiz supertalants
Vēl par supertalantiem runājot - tāds ir Martins, vai ne? Bet Tomass? Tiešām gēni un ģimenē vēl viens supertalants, kas ap pasaules 3nieku grozās? Vai arī Tomasa vietā varēja būt jebkurš sportisks čalis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-26 12:17, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Koreja ta Koreja, bet spams ir gatavs šodienas igauņu cīņai ar vareno Japānu?
Nav

     [+] [-]

, 2017-04-26 12:20, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Koreja ta Koreja, bet spams ir gatavs šodienas igauņu cīņai ar vareno Japānu?
neizskatās, ka igauņiem tur būs kādi varianti...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-26 12:42, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: tagad viss iihf strādā. Gatavojies!
Eju vērt vaļā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-26 12:46, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: tagad viss iihf strādā. Gatavojies!
Nestrādā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-26 13:19, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Caur firefox nepilnigi rāda, bet chrome,explorer viss OK.
man chrome, neiet

     [+] [-]

, 2017-04-26 13:46, pirms 8 gadiem
Lukstins88 rakstīja: CRO - 4
GBR - 2
JPN - 0
LTU - 0
EST - 0
NED - 0
Itāļiem ar diezgan padaudz naturalizētu hokejistu ir

     [+] [-]

, 2017-04-26 13:52, pirms 8 gadiem
Puertoriko rakstīja: Super pretarguments, kāpēc nebrauc visi 3 top 10 Zin, tas jau pat priekš skeletona būtu par traku.

Kā nākas, ka "supertalants" parādījies tieši Korejai? Kur OS, tur uzreiz supertalants
Vēl par supertalantiem runājot - tāds ir Martins, vai ne? Bet Tomass? Tiešām gēni un ģimenē vēl viens supertalants, kas ap pasaules 3nieku grozās? Vai arī Tomasa vietā varēja būt jebkurš sportisks čalis?
nu tā ir sagadījies,ka tieši no OS saimnieces-Korejas puses ir parādījies tāds dimants

redz, sievietēm tāds dimants ir angliete Jarnolda,kura 5 gadu laikā tika pie Soču OS zelta

un Tomass ir par garu priekš šī sporta,lai viņš būtu tādā pat līmenī kā Martins

     [+] [-]

, 2017-04-26 14:47, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: nu tā ir sagadījies,ka tieši no OS saimnieces-Korejas puses ir parādījies tāds dimants

redz, sievietēm tāds dimants ir angliete Jarnolda,kura 5 gadu laikā tika pie Soču OS zelta

un Tomass ir par garu priekš šī sporta,lai viņš būtu tādā pat līmenī kā Martins
Par garu priekš sporta veida, bet vienalga grozās ap trīnieku pasaulē! Supertalants?

     [+] [-]

, 2017-04-26 15:04, pirms 8 gadiem
Puertoriko rakstīja: Par garu priekš sporta veida, bet vienalga grozās ap trīnieku pasaulē! Supertalants?
tas ir uz labās trases izbraukšanas un tehnikas rēķina...

     [+] [-]

, 2017-04-26 15:19, pirms 8 gadiem
Puertoriko rakstīja: Par garu priekš sporta veida, bet vienalga grozās ap trīnieku pasaulē! Supertalants?
pirms tam Latvijā skeletonistu nebija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-04-26 16:47, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Tik daudz kazahiem to naturalizēto?
Sākotnēji Kazahstānas Hokeja izlase JAU ir milzīga ģeopolitiska kļūda Būtu Ustj-Kamenogorska Krievijas PSFR, nevis Kazahstānas PSR sastāvā, tādas Kazahtānas izlases verētu vispār nebūt

  +1 [+] [-]

, 2017-04-26 17:23, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: tas ir uz labās trases izbraukšanas un tehnikas rēķina...
Un laba izbraukšana ir talants.