Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2873, Did:0, useCase: 3

Trilleris bez laimīgām beigām - Latvija "bullīšos" zaudē Vācijai

Trilleris bez laimīgām beigām - Latvija "bullīšos" zaudē Vācijai
Foto: EPA/Scanpix

Latvijas izlases hokejisti šovakar Ķelnē pēdējā A grupas spēlē ar 3:4 zaudēja mājiniecei Vācijas valstsvienībai. Mača gaitā Latvija prata atspēlēties no 0:2, bet vācieši izglābās no zaudējuma 33 sekundes līdz pamatlaika beigām.

Apzinoties spēles nozīmību, komandas to iesāka diezgan nervozi, un jau 4. minūtē Teodors Bļugers pieturēja Leonu Daraizaitlu, atstājot Latviju mazākumā. Bīstamākais moments radās pēc Kristiāna Ērhofa metiena no zilās līnijas, bet mazākumu Latvijas izlase izturēja, tomēr vācieši bija ieguvuši iniciatīvu un turpināja uzbrukt. Gunārs Skvorcovs vēlreiz atstāja Latvijas komandu četratā, un bīstams vārtu priekšā bija Fēlikss Šics, taču Elvis Merzļikins palika nepārspēts. Perioda otrajā pusē ar negaidītu metienu mūsu vārtsargu pārsteidza Jasins Ehlizs, bet ripa trāpīja pa vārtu stabu. Vēl vienā epizodē vācietim lieliskā pozīcijā metiena brīdī salūza nūja, bet Latvijas izlases vienīgā iespēja radās pirmspēdējā minūtē, kad pēc mājinieku kļūdas labā pozīcijā nonāca Jānis Sprukts.

Otrās trešdaļas sākumā Latvijas hokejistiem pirmoreiz mačā izdevās ilgāku laiku uzkavēties vāciešu zonā un izdarīt pāris metienus. Vācija uz to atbildēja ar ļoti bīstamu saspēli, kura noslēdzās ar Draizaitla piespēli Patrikam Raimeram, kurš tikai nedaudz aizmeta garām vārtiem. Spēli bija izdevies izlīdzināt, un 8. minūtē pēc Morica Millera pārkāpuma Latvija pirmoreiz ieguva skaitlisko pārsvaru. Vairākumā izdevās izveidot vairākus bīstamus momentus, tomēr pārspēt Filipu Grubaueru latvieši nespēja.

Uzreiz pēc tam Bļugers paklupināja pretinieku, bet divas soda minūtes saņēma blakus slidojošais Artūrs Kulda. Diemžēl pēc Ērhofa metiena no zilās līnijas pirmais pie Merzļikina atvairītās ripas bija Dāvids Volfs, izvirzot mājiniekus vadībā - 0:1. Aizritēja vien 27 sekundes, un pretuzbrukumā mūsu vārtsarga atvairīto ripu vārtos ieraidīja aizsargs Deniss Zaidenbergs0:2. Neilgi pēc tam Latvijas komanda pēc Volfa pārkāpuma ieguva otro vairākumu šajā spēlē, taču arī šoreiz gūt vārtus neizdevās, bet jau vienādos sastāvos pa stabu trāpīja Māris Bičevskis. Latvijas hokejistu aktivitāte tomēr nepalika neatalgota – trešdaļas pirmspēdējā minūtē pretuzbrukumā ar precīzu metienu izcēlās Gunārs Skvorcovs1:2.

Jau pirmajās trešā perioda sekundēs radās bīstams moments pie Merzļikina vārtiem, tad iniciatīvu pārņēma Latvijas izlase, bet vācieši atbildēja ar bīstamu Frederika Tifelsa metienu pretuzbrukumā. Trešdaļas 9. minūtē Latvijas komandas uzbrukumā Jānis Sprukts saņēma piespēli no Mika Indraša un centieni iebakstīt ripai beidzās necerēti veiksmīgi, jo ripa ar Grubauera kājsargu tika ieslidināta vāciešu vārtos - 2:2. Pēc gūtajiem vārtiem Latvijas komanda bija pārņēmusi iniciatīvu, bet mājinieki galvenokārt atbildēja ar pretuzbrukumiem. Savukārt nepilnas piecas minūtes līdz pamatlaika beigām Gintu Meiju paklupināja Ērhofs, dodot iespēju Latvijai spēlēt vairākumā. Bija vajadzīgas 49 sekundes, lai pēc Uvja Balinska metiena ripas lidojuma virzienu mainītu Andris Džeriņš, panākot 3:2. Vācu ofensīvas laikā ripu ar ķermeni piespieda Kulda, saņemot divas minūtes par laika vilcināšanu, turklāt vācieši minūti līdz beigām nomainīja vārtsargu pret sesto laukuma spēlētāju. Līdz uzvarai pamatlaikā pietrūka 33 sekundes, jo ripu vārtos tomēr iebakstīja Fēlikss Šics - 3:3.

Papildlaikā tuvāk panākumam bija Latvijas komanda - vislabākā iespēja gūt vārtus bija Zemgum Girgensonam, bet sekundi līdz papildlaika beigām Grubauers tvēra ripu pēc laba Gunta Galviņa metiena no zilās līnijas. Jāpiebilst, ka metienu attiecība papildlaikā bija 7:1 par labu Latvijai. Ceturtdaļfinālists noskaidrojās pēcspēles metienu sērijā, kuru sāka Indrašis, kuram pārspēt Grubaueru neizdevās, taču arī Dominiks Kahūns netika galā ar Merzļikinu. Nesekmējās arī Kasparam Daugaviņam, tāpat kā Draizaitlam. Mazliet garām vārtiem aizmeta arī Roberts Bukarts, bet uzvaru Vācijai nodrošināja Tifelss.

Vācija – Latvija 4:3 (0:0, 2:1, 1:2, 0:0, 1:0)

Vārti: 31:02 Volfs (Ērhofs, Raimers, vair.) 1:0, 31:29 D. Zaidenbergs (Kinks, Millers) 2:0, 38:42 Skvorcovs (Sotnieks) 2:1, 48:22 Sprukts (Indrašis, Sotnieks) 2:2, 56:08 Džeriņš (Balinskis, Rob. Bukarts, vair.) 2:3, 59:27 Šics (Draizaitls, vair.) 3:3, 65:00 Tifelss (p.m.) 4:3.
Soda minūtes: 6:8
Metieni: 41:30
Vārtsargi: Grubauers – Merzļikins

Latvijas izlases sastāvs

Vārtsargs: Merzļikins (Punnenovs)
1. maiņa: Daugaviņš, Džeriņš, Rob. Bukarts – Sotnieks, Kulda
2. maiņa: Sprukts, Rih. Bukarts, Indrašis – Cibuļskis, Galviņš
3.maiņa: Skvorcovs, Girgensons, Ķēniņš – Balinskis, Freibergs
4. maiņa: Pavlovs, Meija, Bičevskis – Bindulis, Bļugers

Latvijas izlases spēļu kalendārs

DatumsLaiksPretinieksRezultāts
06.05.13:15Dānija3:0
07.05.21:15Slovākija3:1
09.05.17:15Itālija2:1
11.05.21:15Zviedrija0:2
13.05.13:15ASV3:5
15.05.21:15Krievija0:5
16.05.21:15Vācija3:4 (p.m.)

A grupas kopvērtējums

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.ASV7600131:1418
2.Krievija7510135:1017
3.Zviedrija7501129:1316
4.Vācija7221220:2311
5.Latvija7301314:1810
6.Dānija7120413:227
7.Slovākija7012412:284
8.Itālija700166:321

PČ ceturtdaļfināla pāri

DatumsLaiksVietaSpēle
18.0517:15ĶelneASV - Somija
18.0517:15ParīzeKrievija - Čehija
18.0521:15ĶelneKanāda - Vācija
18.0521:15ParīzeŠveice - Zviedrija

Izmantotie resursi:
iihfworlds2017.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-05-17 02:58, pirms 8 gadiem
nistjak_848321962862628865 rakstīja: Vajadzeetu burtam somaa sapichkaat kokaiinu vinjam nezinot, vo buutu jautri kaa Rixaa shamo pienjemtu !!! Tad vareetu paseedeet kjurkii ar brackaam slaaviem!!!!
Tas ir temats!!! Cietuma iemītnieki Eiropā un pie mums! Mellie, muhamedi, slāvi! Jau atkal šamiem daudz kopīga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2017-05-17 07:10, pirms 8 gadiem
Pirmās spēles aizmigloja acis un daudziem radās eiforijas sajūta, ka nu tik būs. Tad vēl skaistás Hārtlija tēzes tipiskā z-amerikáņu stilā. Taču pamats lielām bažām bija jau pēc pirmās spēles, proti vāja spēle savu vārtu priekšā. Atvainojos, bet zaudējums pelnīts.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-17 07:54, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Tur līnija nolohojās, stāsta beigas. Bet protams, varēja uzcept SC rakstu, kurā "iihf tiesnesis" izskaidrotu bauriem ka gols bija pareizs, izlīstu no pagrīdes ivari un fuņi, kuri stāstītu, kam jātic un smīkņātu par "dīvanu" tiesnešiem, par cik abi ir profi
Snieklīgi!
Kad es par 'tiesnešu tēmu rakstīju pirms spēles ar krieviem, tad Tu un tev līdzīgie tēloji baigos umņikus, bet kad man izrādījās taisnība, tad turpini joprojām tirst.
Idiots!

  +3 [+] [-]

, 2017-05-17 08:02, pirms 8 gadiem
Open rakstīja: Grūti sevi ieskaidrot ka neesam lūzeru tauta pēc šitādām spēlēm.
Tu esi pilnīgs idiots un trollis, ej ratā!

     [+] [-]

, 2017-05-17 08:09, pirms 8 gadiem
kasagrande rakstīja: Pirmās spēles aizmigloja acis un daudziem radās eiforijas sajūta, ka nu tik būs. Tad vēl skaistás Hārtlija tēzes tipiskā z-amerikáņu stilā. Taču pamats lielām bažām bija jau pēc pirmās spēles, proti vāja spēle savu vārtu priekšā. Atvainojos, bet zaudējums pelnīts.
Atvainojos, bet tādam pamuļķim kā tev vispār nav vietas LV. Un tu būtu pelnījis ar kāju pa seju, atvainojos! Latvija šogad spēlēja tādu hokeju, kādu latvieši sen nav redzējuši. 3! uzvaras no 3, viena no jaunākajām izlasēm WC, ir tikai viens NHL čalis. Un ko tad tu piedāvā? Teikt spēlētājiem tā: Ziniet, viņi slido labāk, viņiem visa komanda no NHL. Ejiet zaudējiet, gan jau uzvarēsim itāļus. Būsim godīgi, ka sakarā ar Lipmaņa laikiem, mēs esam pavirzījušies pa gaismas gadiem uz priekšu. Un tas ir tikai sākums! Un par to spēli vārtu tuvumā, es pieļauju, ka pat slidas nezini kā izskatās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-05-17 08:40, pirms 8 gadiem
janis_janis_100338903884604 rakstīja: Atvainojos, bet tādam pamuļķim kā tev vispār nav vietas LV. Un tu būtu pelnījis ar kāju pa seju, atvainojos! Latvija šogad spēlēja tādu hokeju, kādu latvieši sen nav redzējuši. 3! uzvaras no 3, viena no jaunākajām izlasēm WC, ir tikai viens NHL čalis. Un ko tad tu piedāvā? Teikt spēlētājiem tā: Ziniet, viņi slido labāk, viņiem visa komanda no NHL. Ejiet zaudējiet, gan jau uzvarēsim itāļus. Būsim godīgi, ka sakarā ar Lipmaņa laikiem, mēs esam pavirzījušies pa gaismas gadiem uz priekšu. Un tas ir tikai sākums! Un par to spēli vārtu tuvumā, es pieļauju, ka pat slidas nezini kā izskatās!
Es gan biju domājis, ka uzmanīgāk un agresīvāk jāspēlē savu vārtu priekšā, nevajag ļaut pretinieku spēlētājam n-reizes pēc kārtas vārtu priekšā bakstīt vārtsargu un tikai tad domāt par viņa stumšanu prom. Tad arī spēlētu 1/4 finālā. Bet, ja es par šīm domām esmu pelnījis pa seju, tad lai nu tā būtu. Es vismaz esmu spējīgs kritiski paskatīties uz laukumā notiekošo, nevis tikai blēt kā aita "Dzīvnieku fermas" labākajās tradīcijās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-05-17 08:48, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Skatos, jautri te gājis! kasagrande arī palicis par nožēlojamu trolli. Vai tiešām vecums dara savu?
Jā, vecums dara savu. Nezinu, vai esmu trollis, jo šķiet PČ sakarā šis ir tikai kāds 5 posts SC, tādēļ par troļļošanu to droši vien nenosaukt. Varbūt uz vecumu esmu palicis pārāk kritisks. Atzīšu, ka arī man uz pēdējo gadu snieguma fona sniegums šajā PČ šķita kā pilnīgs kosmoss, bet kā jau minēju iepriekš - jau pirmajā spēlē pret Dāniju pirmajā periodā LV izlases trūkumi bija kā uz delnas - padošanās pretinieku diktētam tempam (īpaši izpaudās spēlē pret Itāliju) un atkārtošos - vāja spēle savā vārtu priekšā. Atvainojos, ja kristiska viedokļa izteikšana mūsdienās tiek traktēta kā nožēlojama troļļošana. Tad jau laikam jāsaka - mūsējie malacīši, tiesneši noraka, ai ai cik žēl.

     [+] [-]

, 2017-05-17 08:50, pirms 8 gadiem
blin, mums vajag tadu comu ka ivanans, kas iebaiditu visu komandu, ka jaspele normali

  -1 [+] [-]

, 2017-05-17 08:50, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Protams, ka esi pelnījis! Gudri d¤rst nav malku cirst! Tiesi tu arī te tupi blēj kā aita. Vienmēr jau var atrast kādas kļūdas. Tas tur tā nospēlēja, tas tur nebija pietiekoši agresīvs! Ir arī tāda lieta kā veiksmes faktors, es nemaz nerunāju par tiesnešu faktoru, kuri pieļāva ļoti rupjas kļūdas. Un tas ir fakts.
Par veiksmes faktoru šajā PČ jau nu nevajadzētu sūdzēties... Ja nespēj saskatīt nepilnības, uz kuru rēķina vēl ir iespējams uzlabot sniegumu, tad droši lien atpakaļ mucā, kurā esi audzis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-05-17 08:56, pirms 8 gadiem
Likumsakarīgs iznākums. Būsim reālisti, pret dāņiemmūs izvilka Elvis, pretējā gadījumā ja 1. perioda viņi būtu iemetuši, kas zin, kā beigtos, pret slovākiem ari Elvis + veiksmīgi iekrita gols tautā saucamā cūcene, pret itāļiem bez komentāriem, tur par mata tiesu izlīdām, tad 3 likumsakarīgi zaudējumi, trūka spēka, lai noturētu uzvaru pret amīšiem, nebija meistarības, lai 5 pret 3 iemestu zviedriem un pret krieviem vispār nerunāsim. Un tad šī spēle, nu būsim reālisti, nu nebijām pelnījuši tikt tālāk, Vācija bija labāka un tādēļ arī tika tālāk! Bet prieks vismaz par pirmajām 3 uzvarām, tādas emocijas čempī sen nebija bijušas, intriga līdz pēdējam!

  -1 [+] [-]

, 2017-05-17 08:58, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Tev nekas nav jāsaka. Labāk būtu klusējis. Tāpat jau škrobe. Pasaki vēl, ka, ja Latvija tiktu tālāk, tas būtu bijis nepelnīti!
No sākuma aicinu Tevi tikt galā ar savām vēlmēm - man klusēt vai izteikt savas domas?!
Penīti vai nepelnīti?! Katrā grupā ir 8 komandas, no kurām 4 tiek tālāk. Esmu skatījies tikai LV spēles, tādēļ nevaru salīdzināt vai kopumā turnīru, piemēram, Dānija vai Vācija aizvadīja labāk vai sliktāk.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-17 08:59, pirms 8 gadiem
krishinjsh rakstīja: Likumsakarīgs iznākums. Būsim reālisti, pret dāņiemmūs izvilka Elvis, pretējā gadījumā ja 1. perioda viņi būtu iemetuši, kas zin, kā beigtos, pret slovākiem ari Elvis + veiksmīgi iekrita gols tautā saucamā cūcene, pret itāļiem bez komentāriem, tur par mata tiesu izlīdām, tad 3 likumsakarīgi zaudējumi, trūka spēka, lai noturētu uzvaru pret amīšiem, nebija meistarības, lai 5 pret 3 iemestu zviedriem un pret krieviem vispār nerunāsim. Un tad šī spēle, nu būsim reālisti, nu nebijām pelnījuši tikt tālāk, Vācija bija labāka un tādēļ arī tika tālāk! Bet prieks vismaz par pirmajām 3 uzvarām, tādas emocijas čempī sen nebija bijušas, intriga līdz pēdējam!
Ar šādiem komentāriem uzmanīgi, dabūsi nožēlojama troļļa statusu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-05-17 09:27, pirms 8 gadiem
kasagrande rakstīja: Jā, vecums dara savu. Nezinu, vai esmu trollis, jo šķiet PČ sakarā šis ir tikai kāds 5 posts SC, tādēļ par troļļošanu to droši vien nenosaukt. Varbūt uz vecumu esmu palicis pārāk kritisks. Atzīšu, ka arī man uz pēdējo gadu snieguma fona sniegums šajā PČ šķita kā pilnīgs kosmoss, bet kā jau minēju iepriekš - jau pirmajā spēlē pret Dāniju pirmajā periodā LV izlases trūkumi bija kā uz delnas - padošanās pretinieku diktētam tempam (īpaši izpaudās spēlē pret Itāliju) un atkārtošos - vāja spēle savā vārtu priekšā. Atvainojos, ja kristiska viedokļa izteikšana mūsdienās tiek traktēta kā nožēlojama troļļošana. Tad jau laikam jāsaka - mūsējie malacīši, tiesneši noraka, ai ai cik žēl.
Tu jau neko nepareizu it kā nesaki, bet ne par to ir runa. Sporta līdzjušana ir ļoti emocionals pasākums, ja tu pieej tam pragmatiski, tad tomer esi izņēmums un, ja esi tāds pragmātiķis, tad varbūt nedaudz cieņu emocionalajam fanam var izrādīt un ar paris dienas ar savu kritisko ananlīzi nogaidīt, lai emocijas un škrobe par zaudējumu pierimst?
Tāds parspilēts salīdzinajums, protams, bet vai tu ietu uz sava drauga bērēm un stāstītu tur ģimenei, kas ļoti pārdzīvo, ka, viņš jau jaunībā baigi dzēra, nekad par sevi nerūpējās, ko tad gribēja, sen kā bija laiks principā jau neko nepareizu nebūtu pateicis, ja tā arī bija, bet cik tas ir etiski, par to lai spriež katrs pats.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-17 09:33, pirms 8 gadiem
Paldies Latvjas izlasei par turnīru.
Ar 2 mēnešiem treneriem ir par maz, lai radikāli mainītu spēles stilu, domāšanu un attieksmi. Jāturpina tālāk ar visas sistēmas sakārtošanu un rezultāti neizpaliks.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-17 09:47, pirms 8 gadiem
Es saskaitīju vismaz 4 pārkāpumus no vāciešu puses, kur bija jādod vismaz 2 min. Pirmais periods - Ķēniņa grūdiens uz apmali no mugurpuses. Tālā2. periods - sitiens ar nūju Bičevskim, ja nemaldos, pa seju + Girgensona grūdiens uz apmali. Trešais periods - vācietis apskauj no mugurpuses mūsu spēlētāju pie saviem vārtiem (cik mīļi) un nekas neseko. Pirmajā periodā Bļugers nebija tik mīļš pret vācieti, bet sekoja 2 min. Un vēl - lai arī tiesneši nevarēja paredzēt, ka vācieši iemetīs 1. vārtus vairākumā, spēle ir jāaptur, kad ripa šķērso zilo līniju uzbrukumā un tiek atpakaļ ievilkta zonā. Nedomāju, ka neviens no 3 tiesnešiem neko neredzēja. Tāpēc mūsējie uzvarēja vāciešus hokejā.

     [+] [-]

, 2017-05-17 10:01, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Snieklīgi!
Kad es par 'tiesnešu tēmu rakstīju pirms spēles ar krieviem, tad Tu un tev līdzīgie tēloji baigos umņikus, bet kad man izrādījās taisnība, tad turpini joprojām tirst.
Idiots!
Klau, es tu vispār rubī tēmu atejas bedre? vai es teicu ka tiesneši nekļudās? skaidri un gaiši sacīju, ka manuprāt, atceroties pēdējos 20 elites čempjus, Latvija netiek speciāli rakta, bet ir bijušas kļudas mums par sliktu. Tu tak esi sūdagalva un tirsējs hrenovijs.

     [+] [-]

, 2017-05-17 10:07, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Klau, es tu vispār rubī tēmu atejas bedre? vai es teicu ka tiesneši nekļudās? skaidri un gaiši sacīju, ka manuprāt, atceroties pēdējos 20 elites čempjus, Latvija netiek speciāli rakta, bet ir bijušas kļudas mums par sliktu. Tu tak esi sūdagalva un tirsējs hrenovijs.
Kā pohas? Jūtu, ka oma ir manāmi uzlabojusies pēc vakardienas

     [+] [-]

, 2017-05-17 10:12, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Kā pohas? Jūtu, ka oma ir manāmi uzlabojusies pēc vakardienas
nav pohu , tas alko jau nebija tik daudz, par cik šodien jāparukā Bet ivarelis ir tups, pat lasīt nav iemācījies, kas gan netraucē tēlot visgudrāko

     [+] [-]

, 2017-05-17 10:17, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: nav pohu , tas alko jau nebija tik daudz, par cik šodien jāparukā Bet ivarelis ir tups, pat lasīt nav iemācījies, kas gan netraucē tēlot visgudrāko
Ivars ir Ivars, to vairs nepāraudzināsi, lai gan es jau ar ik pa laikam cenšos uzliec ignoru un dzīve būs mierīgāka šodien nezkāpec sajūta, ka ir piektdiena, bet nu jārukā būs tā pat, tur Tev taisnība.

     [+] [-]

, 2017-05-17 10:19, pirms 8 gadiem
Maddie rakstīja: Būtu, ja? Ta' jau varbūt nav jēgas spēlēt. Vienkārši saskaitļo, kuram kas jāvinnē un saliek rezultātus, ne? Es domāju, Kanādai pēc zaudējuma Šveicei vispār jāprotās un jānoliek visas pretenzijas uz medaļām. Savādāk galīgi jau par daudz atļaujas - zaudē Šveicei un kaut ko te sagribēs vēl... Tu pa dzīvi arī tāds esi, ne? "Kāpēc slimnīcā par analīzēm jāmaksā? Es tak nodokļus maksāju!! (Dažreiz)"
Kanāda dēļ viena zaudējuma neizlido no tālākas cīņas par medaļām un visticamākais arī dabūs medaļu. Tu savukārt esi no tiem, kam uzvaras vai zaudējumi viss viens, ka tik alu patempt laikam
Zadēja zviedriem, krieviem nu labi, ir kā ir, bet tad, kad visvairāk vajadzēja, tad nekā pret vāciešiem. Bullīšos jau varēja redzēt cik pārliecināti mūsējie bija, kaut ko nomuļļājās un Indrašis, Daugaviņš pat neuzmeta īsti pa vārtiem, Bukarts pāri vārtiem.
Galu galā saku, ka nav par ko satraukties, tā ir mūsu vieta! Aizbrauca, uzspēlēja, pacīnījās, bija labas emocijas, bija zaudējumi un ar rūgtu piegaršu mājās, jo bija uzvarami vācieši, tik tas bija jāmāk izdarīt. Skaidrs, ka vācieši savās mājās neko neatdos.

     [+] [-]

, 2017-05-17 10:20, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Ivars ir Ivars, to vairs nepāraudzināsi, lai gan es jau ar ik pa laikam cenšos uzliec ignoru un dzīve būs mierīgāka šodien nezkāpec sajūta, ka ir piektdiena, bet nu jārukā būs tā pat, tur Tev taisnība.
nav ko audzināt, bet zābakam pateikt ka ir zābaks par skādi nenāk, sevišķi ja šis kā vienmēr klaji melo, lokanais divkosīgais mērglis. savas opozīcijas dēl, pat kremļa fuņam ānusu izlaizījis. raksturs tāds pats rausteklīgs, kāda bija valoda komentējot sportu. Puņķis

     [+] [-]

, 2017-05-17 10:21, pirms 8 gadiem
kasagrande rakstīja: Pirmās spēles aizmigloja acis un daudziem radās eiforijas sajūta, ka nu tik būs. Tad vēl skaistás Hārtlija tēzes tipiskā z-amerikáņu stilā. Taču pamats lielām bažām bija jau pēc pirmās spēles, proti vāja spēle savu vārtu priekšā. Atvainojos, bet zaudējums pelnīts.
Tāds pamuļķis. Šitā zeme tevi aizsargā, ārstē, skolo, dod tev maizi (kaut gan izklausies pēc kaut kāda anti-glutēnieša, tā kā šajā sakarā varu kļūdīties). Dzimteni iemācies mīlēt vienreiz, daiļdirsēj! Kur šitie nepatriotiskie puņķi radušies, kas tādus izaudzinājuši, nesaprotu...

  +1 [+] [-]

, 2017-05-17 10:27, pirms 8 gadiem
KobeB24 rakstīja: Kanāda dēļ viena zaudējuma neizlido no tālākas cīņas par medaļām un visticamākais arī dabūs medaļu. Tu savukārt esi no tiem, kam uzvaras vai zaudējumi viss viens, ka tik alu patempt laikam
Zadēja zviedriem, krieviem nu labi, ir kā ir, bet tad, kad visvairāk vajadzēja, tad nekā pret vāciešiem. Bullīšos jau varēja redzēt cik pārliecināti mūsējie bija, kaut ko nomuļļājās un Indrašis, Daugaviņš pat neuzmeta īsti pa vārtiem, Bukarts pāri vārtiem.
Galu galā saku, ka nav par ko satraukties, tā ir mūsu vieta! Aizbrauca, uzspēlēja, pacīnījās, bija labas emocijas, bija zaudējumi un ar rūgtu piegaršu mājās, jo bija uzvarami vācieši, tik tas bija jāmāk izdarīt. Skaidrs, ka vācieši savās mājās neko neatdos.
Alu nedzeru, bet izskatās, ka tu gan daudz par daudz, ja tev tās atmiņas par vakardienas spēli tik miglainas.. Trīs minūtes pirms spēles beigām tiešām vācieši izskatījās "neko neatdodoši", zaudējuši trīs vārtus pēc kārtas. Tas, kas tev izskatījās pēc "nekā pret vāciešiem" manās acīs bija absolūti līdzvērtīga spēle punkts punktā. Jūs ar Jerzābaku laikam vienu acu ārstu apmeklējat.

     [+] [-]

, 2017-05-17 10:28, pirms 8 gadiem
kasagrande rakstīja: Pirmās spēles aizmigloja acis un daudziem radās eiforijas sajūta, ka nu tik būs. Tad vēl skaistás Hārtlija tēzes tipiskā z-amerikáņu stilā. Taču pamats lielām bažām bija jau pēc pirmās spēles, proti vāja spēle savu vārtu priekšā. Atvainojos, bet zaudējums pelnīts.
Nebija nekādas eiforijas, neizdomā. Bija cerība!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-17 10:30, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: nav ko audzināt, bet zābakam pateikt ka ir zābaks par skādi nenāk, sevišķi ja šis kā vienmēr klaji melo, lokanais divkosīgais mērglis. savas opozīcijas dēl, pat kremļa fuņam ānusu izlaizījis. raksturs tāds pats rausteklīgs, kāda bija valoda komentējot sportu. Puņķis
Zābaks šeit ir tikai viens, un tas meklē sev pāri, bet par to pagaidām ir pieteikusies tikai kurpe. Vai kurpe un zābaks var būt pāris?

     [+] [-]

, 2017-05-17 10:34, pirms 8 gadiem
kasagrande rakstīja: Jā, vecums dara savu. Nezinu, vai esmu trollis, jo šķiet PČ sakarā šis ir tikai kāds 5 posts SC, tādēļ par troļļošanu to droši vien nenosaukt. Varbūt uz vecumu esmu palicis pārāk kritisks. Atzīšu, ka arī man uz pēdējo gadu snieguma fona sniegums šajā PČ šķita kā pilnīgs kosmoss, bet kā jau minēju iepriekš - jau pirmajā spēlē pret Dāniju pirmajā periodā LV izlases trūkumi bija kā uz delnas - padošanās pretinieku diktētam tempam (īpaši izpaudās spēlē pret Itāliju) un atkārtošos - vāja spēle savā vārtu priekšā. Atvainojos, ja kristiska viedokļa izteikšana mūsdienās tiek traktēta kā nožēlojama troļļošana. Tad jau laikam jāsaka - mūsējie malacīši, tiesneši noraka, ai ai cik žēl.
Par vāju spēli vārtu priekšā var piekrist, jo defu līnija kopumā mums arī bija pajauna tik lielākos sū... taisija nevis jaunie aizsargi, bet pieredzējušie piem. Galviņš, Cibuļa, Kulda. Ok jā viņi arī visvairāk spēlēja, bet tas jau neattaisno petaka neslaucīšanu vai tikai pasīvu pagrūstišanos. Kopumā gan, ja atmetam kopējo rezultātu un iegūuto vietu, tad pati spēle bija šogad kopumā labākā kāda ir pieredzēta pēdējos gados! 3 uzvaras pirmajās trijās spēlēs ir labākais sākums kāds mums ir bijis un
šīs uzvaras jau faktiski automātā nodrošinājā palikšanu Elitē, žēl, ka šoreiz nesanāca ietikt 1/4 finālā, bet tālu no tā brīža jau arī šogad nebijām. Man kaut kā čaļus neceļās roka lamāt vai kaut kur par kaut ko apvainot, jo šogad tiešām čaļi cīnijās un kopumā ir malači! Tas ka neieķļuva 1/4 varbūt pat ir labi par priekšdienām un nākamo čempi domājot! Būs iespēja nākamgad pierādīt ka šitas čempis nebija tik tāds kopumā patīkam izņēmums, bet sākums jaunai hokeja kultūrai tapēc es vismaz ceru, ka arī Bobs paliks un turpinās jau šogad iesākto, jo bez viņa tas viss labais kas šogad iesākās var arī aprauties... ceru, ka federācijas vadība arī to saprot un nav nekādas eiforijas (vismaz man), bet ir cerība, ka beidzot lietas var sākt iet uz labo pusi.