Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2873, Did:0, useCase: 3

Latvija izlaiž divu vārtu pārsvaru un piekāpjas ASV

Kristaps Pildiņš
Kristaps Pildiņš

Latvija izlaiž divu vārtu pārsvaru un piekāpjas ASV
Džonijs Gudro pēc vārtu guvuma
Foto: Sputnik/Scanpix

Latvijas hokeja izlase pasaules čempionātā Ķelnē piedzīvojusi sāpīgu otro zaudējumu pret ASV izlasi. Latvieši divreiz izlaida divu vārtu pārsvaru, galu galā atzīstot pretinieku pārākumu ar 3:5, ASV hokejistiem pēdējo ripu raidot tukšos vārtos.

Abas komandas šajā brīdī ir vienādās pozīcijās ar deviņiem izcīnītiem punktiem, līdz ar ko šai spēlei bija vēl lielāka nozīme. Domājot perspektīvā, Latvijas izlasei šajā mačā uzvara būtu ļoti svarīga, jo tas, iespējams, ļautu ceturtdaļfinālā izvairīties no Kanādas izlases. Protams, līdz ceturtdaļfinālam vēl ir gana tālu un nekas šajā ziņā nav garantēts. Galvenais bija koncentrēties šim mačam ar ASV.

Spēli komandas sāka ar abpusējiem uzbrukumiem, bet pirmais bīstamais moments pie ASV izlases vārtiem bija pēc Kleitona Kellera kritiena savā zonā, kad pie ripas tika Māris Bičevskis, bet ripu atvairīja Konors Helebaks. Neilgi pēc tam ASV izlases vārtsargam bija jāglābj sava komanda pēc Kaspara Daugaviņa metiena. Līdz perioda vidum komandas cīnījās par iniciatīvas iegūšanu, demonstrējot dinamisku hokeju. Vairāk gan ripa bija ASV izlases kontrolē, bet īpaši bīstamu momentu pie Latvijas izlases vārtiem neradās.

Pirmā perioda 12. minūtē Māris Bičevskis ar Teodoru Bļugeru izkārtoja ātro pretuzbrukumu, kas beidzās ar Bļugera vārtu guvumu un Latvijas izvirzīšanu vadībā (1:0). Tieši minūti vēlāk uz noraidīto soliņa sēdās Kaspars Daugaviņš, ASV izlasei esot iespējai atjaunot līdzsvaru uz tablo. Nākamo divu minūšu laikā labākā iespēja bija nevis ASV hokejistiem, bet Oskaram Cibuļskim. Pēc izturētā mazākuma latvieši ieguva iniciatīvu un aktīvi meklēja vēl kādu iespēju gūt vārtus. ASV izlase gana labi spēlēja aizsardzībā, neļaujot latviešiem veikt bīstamus metienus. Līdz perioda beigām latvieši kontrolēja cīņas gaitu, pelnīti to uzvarot ar rezultātu 1:0.

Otro periodu lieliski sāka Latvijas izlase, pēc uzvarēta iemetiena septiņās sekundēs gūstot vārtus. Kaspars Daugaviņš bija pirmais pie atlēkušās ripas vārtu priekšā, panākot 2:0. Nepagāja ne minūte, lai Latvija pirmo reizi tiktu pie skaitliskā vairākuma. Tas gan ļoti ātri beidzās, jo pie noraidījuma tika arī Andris Džeriņš. Formātā četri pret četri labāk spēlēja Latvijas izlase, izdarot vairākus metienus pa vārtiem. Latviešu aktivitāte sestajā minūtē ļāva atkal tikt pie vairākuma. Divu minūšu laikā ASV izlase labi aizsatāvējās, neitralizējot latviešu saspēli. Divi labi metieni bija, bet ne īpaši bīstami. ASV izlase ar katru minūti sāka izdarīt spiedienu uz Latvijas vārtiem līdz panāca savu. Andersa Lī uzmetienu uz vārtiem pielaboja Džeitī Komfers, ripai atkal atrodot kādu mazu spraugu starp vārtu konstrukciju un Elvi Merzļikunu - 1:2.

Īsi pēc tam ASV hokejisti nedisciplinēti nospēlēja, pārkāpjot noteikumus. Latviešiem izdevās nostāties zonā, bet tad ASV izlase četratā izvērsa pretuzbrukumu, kas beidzās bēdīgi. Miks Indrašis aizrāvās uz otriem vārtiem, izdarīja metienu, bet pie atvairītās ripas pirmais bija Oskars Cibuļskis, panākot 3:1. Vārtu birums mača vidū nebeidzās, ASV izlasei divās minūtēs atjaunojot vienu vārtu deficītu (2:3). Uzreiz pēc tam Džeikobs Truba varēja arī panākt izlīdzinājumu, bet trāpīja pa vārtu konstrukciju. Līdz otrā perioda beigām Latvijas izlase neizmantoja vēl vienu vairākumu, bet ASV spēja izlīdzināt rezultātu. Latvijas izlase nesekmīgi nospēlēja vārtu priekšā, ripu nesavaldot Guntim Galviņam, kas vieglus vārtus ļāva gūt Džonijam Gudro - 3:3.

Trešais periods sākās ar nopietnu ASV izlases spiedienu, neļaujot latviešiem darīt teju neko. ASV dominēja laukumā ilgu laiku, bet Latvijas izlase cerēja uz kādu pretuzbrukuma iespēju. Cīņa bija nepiekāpīga un asa. Abas komandas bija pelnījušas uzvarēt, meklējot izšķirošo vārtu gūšanas iespēju. Perioda 14. minūtē Latvijas izlasei gan bija vārtu gūšanas iespēja, gan muļķīga kļūda nomainoties, kas beidzās ar sešiem spēlētājiem laukumā un divu minūšu mazākumu turpinājumā. Reālākā vārtu gūšanas iespēja šajā laikā bija Latvijas izlasei, kad ātro pretuzbrukumu diviem pret vienu aizsargu ar precīzu metienu nenoslēdza pirmo vārtu autors Bļugers.

ASV izlase, iespējams, provocēja Latviju uz atklātu hokeju, kas nozīmēja ātrus pretuzbrukumus kā uz vieniem, tā otriem vārtiem. Šāda stratēģija nesa rezultātu, ASV izlasei pēc Endrjū Kopa precīzā metiena pirmo reizi izvirzoties vadībā - 4:3. Bobs Hārtlijs nepilnas divas minūtes līdz pamatlaika beigām ķērās pie pēdējā salmiņa, nomainot vārtsargu pret sesto laukuma spēlētāju. Latvieši labi iespieda ASV izlasi tās zonā, bet viena izmesta ripa beidzās ar Dilana Larkina vārtu guvumu, uzstādot arī mača gala rezultātu 5:3.

Par labāko spēlētāju Latvijas izlasē atzina Oskaru Cibuļski, bet ASV izlasē uzvaras vārtu autoru Endrjū Kopu.

Latvija - ASV 3:5 (1:0, 2:3, 0:2)

Vārti: 11:23 Bļugers (Bičevskis) 1:0, 20:07 Daugaviņš (Džeriņš, Ro.Bukarts) 2:0, 29:00 Komfers (Lī) 2:1, 31:37 Cibuļskis (Indrašis) 3:1, 33:44 Bjugstads (Šmalcs, Kellers) 3:2, 38:37 Gudro (Truba, Bjugstads) 3:3, 56:38 Kops (Helebaks) 3:4, 58:58 Larkins 3:5.
Soda minūtes: 6:8
Metieni: 23:33
Vārtsargi: Elvis Merzļikins - Konors Helebaks

Latvijas izlases sastāvs

Vārtsargs: Merzļikins (Punnenovs)
1. maiņa: Daugaviņš, Džeriņš, Rob. Bukarts – Sotnieks, Kulda
2. maiņa: Indrašis, Sprukts, Rih. Bukarts – Cibuļskis, Galviņš
3.maiņa: Skvorcovs, Girgensons, Ķēniņš – Balinskis, Freibergs
4. maiņa: Meija, Bļugers, Bičevskis – Bindulis, Jaks

Latvijas izlases spēļu kalendārs

DatumsLaiksPretinieksRezultāts
06.05.13:15Dānija3:0
07.05.21:15Slovākija3:1
09.05.17:15Itālija2:1
11.05.21:15Zviedrija0:2
13.05.13:15ASV3:5
15.05.21:15Krievija
16.05.21:15Vācija

A grupas kopvērtējums

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.ASV5400110:1012
2.Krievija4310021:511
3.Zviedrija5301121:910
4.Latvija5300211:99
5.Vācija5111212:196
6.Slovākija401219:124
7.Dānija502039:184
8.Itālija500145:261

     [+] [-]

, 2017-05-13 17:04, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Privāto investoru neesamība.
Kas tad tā būs par sistēmu no LHF puses bez naudas, bet ar redzējumu?
Pa stabilam klubam katrā lielākajā pilsētiņā? Ar pilnīgu vecuma piramīdu - no jaunākajiem, līdz pat lielajai komandai?
Par kādu, ja ne privāto naudu?

Futbolā 6 klubi ar saviem 500 000 + EUR budžetiem, hokejā... knapi 2 normāli pusprofesionāli un ne pilnīgi amatieru klubi + Rīgas Dinamo, praktiski, par ārvalstu privāto investoru naudiņu (kuriem, savukārt, pat diez gan saprotams, ka nekas ārpus galvenās komandas esamības neinteresē. Kādi tur jaunieši).
Privātie investori nekad bērnu un jauniešu sportā naudu neieguldīs! Tas ir vecāku, pašvaldības un valsts uzdevums!

  -1 [+] [-]

, 2017-05-13 17:05, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un tas ietekmē šos puišus ne tikai hokeja attīstībā, jo viņi tādējādi paliek arī bez normālas izglītības. Par cik vairums no viņiem nemaz līdz labi apmaksātam pro hokejam nenonāk, tad atlikušajā dzīvē viņiem iznāk sisties kā plikiem pa nātrēm.
Tieši tā!

     [+] [-]

, 2017-05-13 17:06, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jeņķi šodien parādīja tieši tādu pašu spēli, kā pret zviedriem, kad nogulēja pirmo periodu, un tā pa īstam sāka spēlēt tikai no otrā perioda vidus. Un arī uzvaru izrāva pēdējās minūtēs. Ir pamats domāt, ka viņiem spēles sākumā tā divu brīvdienu esamība izsita no spēļu ritma.
A varbbūt ka mēs kaut kur uz spēles beigām nosēdāmies un jau sākām OT gatavoties nevis jenķi pamodās! Pie 3:3 jeņķiem gana bieži pēdējā periodā bija pārmetieni, kad mūsējie gana aktīvi viņus pa pašu zonu presingoja... 4. "mēsliņš" kas iekrita bija neobligāts un vārtsargam tāds metiens bija jāķer nekas tur "uber puper super" sarežgīts nebija priekš Elvja! Bet kā saka "shit happens" un šoreiz bija tieši šis variants...

     [+] [-]

, 2017-05-13 17:08, pirms 8 gadiem
PuLVeris rakstīja: Privātie investori nekad bērnu un jauniešu sportā naudu neieguldīs! Tas ir vecāku, pašvaldības un valsts uzdevums!
Pilnīgas muļķības, manuprāt.
Valstij vai sporta federācijai attiecībā uz jaunatnes profesionālās ievirzes (nevis pamatskolu/vidusskolu vispārīgo) sportu ir jāsakārto tikai tādas lietas kā vispārīga minimālās infrastruktūras esamība valstī, junioru līgas uzturēšanu. Pārējam - infrastruktūras tālākai attīstībai, klubu attīstībai jābūt uz privātiem pleciem.
Latvijas Basketbola Savienība ar savu LJBL, manuprāt, ir ļoti labs piemērs patiesībā. Vietējā mērogā. Tā, aptuveni.

Savādāk... savādāk tas ir kaut kāds sociālisms. PSRS modelis kaut kāds. Visu valsts vai pašvaldības.

     [+] [-]

, 2017-05-13 17:08, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Ančs, Raitums?
Lūsiņš?

  -1 [+] [-]

, 2017-05-13 17:09, pirms 8 gadiem
als rakstīja: A varbbūt ka mēs kaut kur uz spēles beigām nosēdāmies un jau sākām OT gatavoties nevis jenķi pamodās! Pie 3:3 jeņķiem gana bieži pēdējā periodā bija pārmetieni, kad mūsējie gana aktīvi viņus pa pašu zonu presingoja... 4. "mēsliņš" kas iekrita bija neobligāts un vārtsargam tāds metiens bija jāķer nekas tur "uber puper super" sarežgīts nebija priekš Elvja! Bet kā saka "shit happens" un šoreiz bija tieši šis variants...
Tas bija sarežģīts metiens (gar ausi), neērts tveršanai. Pamēģini pats tādu tvert! Drīzāk ir jāprasa, kāpēc līdz tādam metienam nonāca? Kāpēc Meija atļāva ieslidoties uzbrucējam, kāpēc nevajadzīgi tālu Sotnieks atkāpās aizsardzība un atļāva brīvi mest?

     [+] [-]

, 2017-05-13 17:11, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Pilnīgas muļķības, manuprāt.
Valstij vai sporta federācijai attiecībā uz jaunatnes profesionālās ievirzes (nevis pamatskolu/vidusskolu vispārīgo) sportu ir jāsakārto tikai tādas lietas kā vispārīga minimālās infrastruktūras esamība valstī, junioru līgas uzturēšanu. Pārējam - infrastruktūras tālākai attīstībai, klubu attīstībai jābūt uz privātiem pleciem.
Latvijas Basketbola Savienība ar savu LJBL, manuprāt, ir ļoti labs piemērs patiesībā. Tā, aptuveni.

Savādāk... savādāk tas ir kaut kāds sociālisms. PSRS modelis kaut kāds. Visu valsts vai pašvaldības.
LJBL pa lielam visa nauda nāk no valsts vai pašvaldībām, piesaistīto sponsoru līdzekļu tur ir minimums!

Valsts un pašvaldība esi TU pats, jo tās tiek uzturētas no taviem nodokļiem!

Piemēram, Metta futbola skola (bērnu un jauniešu daļa) tiek uzturēta par valsts un pašvaldības + vecāku nauda!

     [+] [-]

, 2017-05-13 17:14, pirms 8 gadiem
PuLVeris rakstīja: LJBL pa lielam visa nauda nāk no valsts vai pašvaldībām, piesaistīto sponsoru līdzekļu tur ir minimums!

Valsts un pašvaldība esi TU pats, jo tās tiek uzturētas no taviem nodokļiem!
ŪŪja... mājaslapu pietiek atvērt, lai redzētu, ka tur no sponsoriem acis žilbst

  +2 [+] [-]

, 2017-05-13 17:14, pirms 8 gadiem
Nesaprotu šito psiholoģiju nolikt izlasi, ka laba spēle nav svarīga- galvenais ir tikai rezultāts. Jā protams- punktus par izpildījumu nedod, bet vai tiešām parādītais sniegums ir mazsvarīgs? Vai laba spēle nedod zināmu optimismu, ka pret hitleriem viss būs bumbās?
Ar izlasi jābūt kopā gan uzvarās, gan zaudējumos. Nav ko kritizēt, ka aizsargi slikti utt. Ne velti ir teiciens, ka tu esi tik labs, cik to ļauj pretinieks.
Pret Kanādu varam izskatīties kā nabagi, pret Igauniju kā ģēniji. Viss ir relatīvs un mūsu vieta pasaules hokejā ir tur, kur tā ir jau 2 dekādes- A grupas otrajā pusē, tapēc uzvara pār ASV jau būtu lēciens augstāk par savu dupsi.

     [+] [-]

, 2017-05-13 17:15, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: ŪŪja... mājaslapu pietiek atvērt, lai redzētu, ka tur no sponsoriem acis žilbst
Kāda ir naudas līdzekļu proporcionālā attiecība. Valsts (+pašvaldība) pret sponsoru maksājumiem.

Un, ja arī tā ir, kāpēc basketbols var, bet hokejs nē?

     [+] [-]

, 2017-05-13 17:17, pirms 8 gadiem
PuLVeris rakstīja: LJBL pa lielam visa nauda nāk no valsts vai pašvaldībām, piesaistīto sponsoru līdzekļu tur ir minimums!

Valsts un pašvaldība esi TU pats, jo tās tiek uzturētas no taviem nodokļiem!

Piemēram, Metta futbola skola (bērnu un jauniešu daļa) tiek uzturēta par valsts un pašvaldības + vecāku nauda!
VEF, Moduls, Molten, Škoda, Kārums... tā kā nebūtu tai līgai privāto sponsoru trūkums.

Klubi - VEF juniori, Rīdzene (kaut kāds TTT un Rīgas Domes maisījums), jaunie Liepājnieki, utt. tad jau sākas visvisādas vidusskolas utt jā.
Jā, var piekrist, ka nav šī brīža LBL komandu direct junioru komandasm lielākoties. Tas gan jā. Tātad, piramīda privātajiem klubiem iztrūkst iespējams.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-13 17:18, pirms 8 gadiem
lai cik būtu sāpigi - bet tā ir realitāte. lai cik treneris būtu sakārtojis ( iespēju robežās) dzhekiem smadzenes - nu reāli Latvijas iveta ir 6- 13 atkaribā no vi;na augstības HALJAVAS. Jau tā šogas dzheki ir uzlekuši ( izkāpājušies) biku virs dupša. jĀatstāj Hartlijs vle vismaz2 gadi pie izlases stūres - lūk tad!!!! nāks auglīsi - un redzot to kas darās tagad - augļiem jābūt saldiem.
Nu un tagad uz priekshu - ja vinēe vacieshus - vieta 8- nik';a nodrosiņata- federācijas uzdevums izpildits - ja nevinēe paliek 5 sav;a grupā - lielu soli uz priekshu salidzin;ajuma ar pagājušo gadu - un jaatzimē, bez vadošā piecinieka

     [+] [-]

, 2017-05-13 17:18, pirms 8 gadiem
PuLVeris rakstīja: Tas bija sarežģīts metiens (gar ausi), neērts tveršanai. Pamēģini pats tādu tvert! Drīzāk ir jāprasa, kāpēc līdz tādam metienam nonāca? Kāpēc Meija atļāva ieslidoties uzbrucējam, kāpēc nevajadzīgi tālu Sotnieks atkāpās aizsardzība un atļāva brīvi mest?
Saprastu tāds metiens, kā Tu saki, "gar ausi" kaut kādam pundurim Kalniņam iekristu, bet Elvis ir garš vārtsargs, savu pusgalvu par Kalniņu noteikti un viņam šitādiem metieniem "gar ausi" ir jāiet pāri vārtiem nevis vārtos! Iespējams mazliet pozicionāli nepareizi tieši Elvis nospēlēja un mazliet tuvāk vārtiem vajadzēja stāvēt, tad tāds mēsliņš neiekristu, jo ripa atsitās pa plecu un tad rikošetā ar loku vārtos.... es šoreiz tieši šajos vārtos defus un Meiju mazāk vainotu jo viņi paļāvās uz elvi un īpaši netraucēja metējam, lai Elvis redz un pie vajadzības noķer metienu.... bet sanāca "mēsliņš" un kā jau teicu augstāk shit happens un šī spēle jāazimirst un jāiet tālāk! Šajā čempī mums labāka kīpera pa Elvi nav un varbūt pret krieviem viņš ir jāpataupa, jo tāpat tagad skaidrs(ja friči paši sev dzīvi nesarežģīs), ka pret fričiem būs galvenā spēle par iekļūšanu 1/4 finālā.

     [+] [-]

, 2017-05-13 17:19, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Saprastu tāds metiens, kā Tu saki, "gar ausi" kaut kādam pundurim Kalniņam iekristu, bet Elvis ir garš vārtsatsargs, savu pusgalvu par kalniņu noteikti un viņam šitādiem metieniem "gar ausi" ir jāiet pāri vārtiem nevis vārtos! Iespējams mazliet pozicionāli nepareizi tieši Elvis nospēlēja un mazliet tuvāk vārtiem vajadzēja stāvēt, tad tāds mēsliņš neiekristu jo ripa atsitās pa plecu un tad rikošetā ar loku vārtos.... es šoreiz tieši šajos vārtos defus un Meiju mazāk vainotu jo viņi paļāvās uz elvi un īpaši netraucēja metējam, lai Elvis redz un pie vajadzības noķer metienu.... bet sanāca "mēsliņš" un kā jau teicu augstāk shhit happens un ši spēle jāazimirst un jāiet tālāk! šajā čempī mums labāka kīpera pa Elvi nav un varbūt pret krieviem viņš ir jāpataupa, jo tāpat tagad skaidrs(ja friči paši sev dzīvi nesarežģīs), ka pret fričiem būs galvenā spēle par iekļūšanu 1/4 finālā.
Nu, varbūt tad vispār laukuma spēlētājiem tikai uzbrukuma zonā būtu jādarbojas, jo Elvis visu izdarīs!

  -2 [+] [-]

, 2017-05-13 17:20, pirms 8 gadiem
kars rakstīja: Tā ir ka saliela. Pret Dāņiem, Itāļiem un Slovākiem, kuras ir viduvējas komandas, var nostāvēt protams labi. Tad Merzly ir labs, bet kad vajag nostāvēt kaut vai cienīgi un dot atbalstu uzbrukumam, kurš šodien bija līmenī tādā svarīgā spēlē pret spēcīgu komanu ASV nevar. Ar to arī atšķiras augsta līmeņa vārtsargi no viduvējiem.
Elvis ir augsta līmeņa vārtsargs. Punkts.

     [+] [-]

, 2017-05-13 17:20, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Pilnīgas muļķības, manuprāt.
Valstij vai sporta federācijai attiecībā uz jaunatnes profesionālās ievirzes (nevis pamatskolu/vidusskolu vispārīgo) sportu ir jāsakārto tikai tādas lietas kā vispārīga minimālās infrastruktūras esamība valstī, junioru līgas uzturēšanu. Pārējam - infrastruktūras tālākai attīstībai, klubu attīstībai jābūt uz privātiem pleciem.
Latvijas Basketbola Savienība ar savu LJBL, manuprāt, ir ļoti labs piemērs patiesībā. Vietējā mērogā. Tā, aptuveni.

Savādāk... savādāk tas ir kaut kāds sociālisms. PSRS modelis kaut kāds. Visu valsts vai pašvaldības.
Attiecībā uz jauniešiem es Tev piekrītu, bet ne uz bērnu fiziskās attīstības ievirzi. Tai tiešām jābūt valsts un pašvaldības rūpju lokā. Tieši bērnībā bērnos ieguldītais ir ļoti būtisks, jo jau tad labu speciālistu rokās izkristalizējas katra jaunā sportista talants vai tā trūkums, un nonākot līdz jauniešu vai junioru vecumam par viņu varējumu viss +/- jau ir skaidrs.
Ja jau no bērnu dienām jauno sportistu attīstība gulsies uz vecāku vai privāto investoru pleciem, tad,piemēram, hokejs noteikti būs bagāto vecāku bērnu sporta veids, un nevis talantīgāko.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-13 17:21, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Saprastu tāds metiens, kā Tu saki, "gar ausi" kaut kādam pundurim Kalniņam iekristu, bet Elvis ir garš vārtsargs, savu pusgalvu par Kalniņu noteikti un viņam šitādiem metieniem "gar ausi" ir jāiet pāri vārtiem nevis vārtos! Iespējams mazliet pozicionāli nepareizi tieši Elvis nospēlēja un mazliet tuvāk vārtiem vajadzēja stāvēt, tad tāds mēsliņš neiekristu, jo ripa atsitās pa plecu un tad rikošetā ar loku vārtos.... es šoreiz tieši šajos vārtos defus un Meiju mazāk vainotu jo viņi paļāvās uz elvi un īpaši netraucēja metējam, lai Elvis redz un pie vajadzības noķer metienu.... bet sanāca "mēsliņš" un kā jau teicu augstāk shhit happens un ši spēle jāazimirst un jāiet tālāk! šajā čempī mums labāka kīpera pa Elvi nav un varbūt pret krieviem viņš ir jāpataupa, jo tāpat tagad skaidrs(ja friči paši sev dzīvi nesarežģīs), ka pret fričiem būs galvenā spēle par iekļūšanu 1/4 finālā.
Pietiks par Elvi, labāk pastāsti, kā mūsu aizsardzība bija caurs siers pie rezultāta 3:1... Pieļauju, ka Kalniņš būtu vēl 2-3 ielaidis. Nebija izcila spēle Elvim, bet mūsu aizsardzībai, maigi izsakoties, arī ne!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-13 17:22, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: VEF, Moduls, Molten, Škoda, Kārums... tā kā nebūtu tai līgai privāto sponsoru trūkums.

Klubi - VEF juniori, Rīdzene (kaut kāds TTT un Rīgas Domes maisījums), jaunie Liepājnieki, utt. tad jau sākas visvisādas vidusskolas utt jā.
Jā, var piekrist, ka nav šī brīža LBL komandu direct junioru komandasm lielākoties. Tas gan jā. Tātad, piramīda privātajiem klubiem iztrūkst iespējams.
Tu nesauc nosaukumus, nosauc sponsoru naudas lielumu un proporciju attiecībā pret valsts, pašvaldību un vecāku ieguldīto naudu!

  +1 [+] [-]

, 2017-05-13 17:22, pirms 8 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nu, varbūt tad vispār laukuma spēlētājiem tikai uzbrukuma zonā būtu jādarbojas, jo Elvis visu izdarīs!
Nu, ja, atkal tikai vārtsarga gļuku redz, bet jeņķu metienus no pusmetra attāluma pretī vārtsargam, tos ne. Aizsardzības līnija aizvadīja sliktāko spēli šajā turnīrā!

     [+] [-]

, 2017-05-13 17:23, pirms 8 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kāda ir naudas līdzekļu proporcionālā attiecība. Valsts (+pašvaldība) pret sponsoru maksājumiem.

Un, ja arī tā ir, kāpēc basketbols var, bet hokejs nē?
Pieļauju, ka gan tāpēc, ka hokejs tomēr dārgāks.
Gan (un šis, iespējams, pat svarīgāk) tāpēc, ka pietrūkst elementāra lobija meklējot finansējumu kā sabiedriskajā, tā privātajā sektorā. Un ar Kalvīša kungu, padomājot, kādu politisko spēku viņš kādreiz pārstāvēja, nebūs jau diži labāk. Iespējams. Visa Latvijas uzņēmējdarbības vide nesastāv tikai no gāzes tirdzniecības komersantiem. Valsts ne tik.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-13 17:23, pirms 8 gadiem
yuka rakstīja: Nesaprotu šito psiholoģiju nolikt izlasi, ka laba spēle nav svarīga- galvenais ir tikai rezultāts. Jā protams- punktus par izpildījumu nedod, bet vai tiešām parādītais sniegums ir mazsvarīgs? Vai laba spēle nedod zināmu optimismu, ka pret hitleriem viss būs bumbās?
Ar izlasi jābūt kopā gan uzvarās, gan zaudējumos. Nav ko kritizēt, ka aizsargi slikti utt. Ne velti ir teiciens, ka tu esi tik labs, cik to ļauj pretinieks.
Pret Kanādu varam izskatīties kā nabagi, pret Igauniju kā ģēniji. Viss ir relatīvs un mūsu vieta pasaules hokejā ir tur, kur tā ir jau 2 dekādes- A grupas otrajā pusē, tapēc uzvara pār ASV jau būtu lēciens augstāk par savu dupsi.
Ir vēl tāds teiciens, komanda ir tik stipra cik tās vājākais posms!

     [+] [-]

, 2017-05-13 17:25, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Pieļauju, ka gan tāpēc, ka hokejs tomēr dārgāks.
Gan (un šis, iespējams, pat svarīgāk) tāpēc, ka pietrūkst elementāra lobija meklējot finansējumu kā sabiedriskajā, tā privātajā sektorā. Un ar Kalvīša kungu, padomājot, kādu politisko spēku viņš kādreiz pārstāvēja, nebūs jau diži labāk. Iespējams. Visa Latvijas uzņēmējdarbības vide nesastāv tikai no gāzes tirdzniecības komersantiem. Valsts ne tik.
Basketbols laicīgi saprata, ka resursi ir jākoncentrē.

     [+] [-]

, 2017-05-13 17:26, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Attiecībā uz jauniešiem es Tev piekrītu, bet ne uz bērnu fiziskās attīstības ievirzi. Tai tiešām jābūt valsts un pašvaldības rūpju lokā. Tieši bērnībā bērnos ieguldītais ir ļoti būtisks, jo jau tad labu speciālistu rokās izkristalizējas katra jaunā sportista talants vai tā trūkums, un nonākot līdz jauniešu vai junioru vecumam par viņu varējumu viss +/- jau ir skaidrs.
Ja jau no bērnu dienām jauno sportistu attīstība gulsies uz vecāku vai privāto investoru pleciem, tad,piemēram, hokejs noteikti būs bagāto vecāku bērnu sporta veids, un nevis talantīgāko.
ES TAČU TIEŠI TO ARĪ RAKSTĪJU.

Ka vispārīgajai sportiskajai attīstībai (pamatskola, vidusskola) jāpaliek valsts un pašvaldību kontrolē, kurām par šo lietu ir jāiestājas un tajā jāiegulda.
Bet ne jau profesionālās ievirzes sportam jābūt valsts un pašvaldību kompetencē un ne tam ir jātērē nauda un ne par to jāuztraucas. Vismaz ne Latvijai, kur citu problēmu atliku likām.

     [+] [-]

, 2017-05-13 17:26, pirms 8 gadiem
dzeidi rakstīja: Skaista speele.Viskatamakaa kas ir redzeeta.Elvis diemzeel nekaads soreiz,pret zviedriem (meeslins)ceturtie vaarti sodien.
Pret zviedriem ielaida tikai 2 golus! Tas ir pret zviedriem! Cik vispār latviešu vārtsargi ielaiduši pret zviedriem tikai 2 golus? Irbe vienreiz... un viss!!!

     [+] [-]

, 2017-05-13 17:26, pirms 8 gadiem
PuLVeris rakstīja: Tu nesauc nosaukumus, nosauc sponsoru naudas lielumu un proporciju attiecībā pret valsts, pašvaldību un vecāku ieguldīto naudu!
Un der atcerēties, ka ne visi, kuri tiek uzrādīti kā sponsori ir arī reāli naudas devēji. Piemēram, tā pat Škoda vai kāds cits auto tirgotājs nodrošina kluba vadību ar auto transportu . Vai Venden ar dzeramo ūdeni, kāda no apdrošinātāju kompānijām ar apdrošināšanu. Utt. Protams, ka tas viss ir arī vajadzīgs, bet tikai pastarpināti veicina hokejistu izaugsmi.

     [+] [-]

, 2017-05-13 17:30, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: ES TAČU TIEŠI TO ARĪ RAKSTĪJU.

Ka vispārīgajai sportiskajai attīstībai (pamatskola, vidusskola) jāpaliek valsts un pašvaldību kontrolē, kurām par šo lietu ir jāiestājas un tajā jāiegulda.
Bet ne jau profesionālās ievirzes sportam jābūt valsts un pašvaldību kompetencē un ne tam ir jātērē nauda un ne par to jāuztraucas. Vismaz ne Latvijai, kur citu problēmu atliku likām.
Diemžēl, bet, vismaz hokejā, patreiz viss ir mazliet savādāk. Piemēram,Liepājas pašvaldība ir izvēlējusies atbalstīt pieaugušo komandu, kaut gan to naudu varēja novirzīt bērnu hokeja attīstībai, kurš Liepājā joprojām lielā mērā gulstas uz vecāku pleciem.

     [+] [-]

, 2017-05-13 17:32, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: ES TAČU TIEŠI TO ARĪ RAKSTĪJU.

Ka vispārīgajai sportiskajai attīstībai (pamatskola, vidusskola) jāpaliek valsts un pašvaldību kontrolē, kurām par šo lietu ir jāiestājas un tajā jāiegulda.
Bet ne jau profesionālās ievirzes sportam jābūt valsts un pašvaldību kompetencē un ne tam ir jātērē nauda un ne par to jāuztraucas. Vismaz ne Latvijai, kur citu problēmu atliku likām.
Ko Tu saproti ar jēdzienu "profesionālās ievirzes sports"?

Kam būtu jāuztur Murjāņu sporta ģimnāzija? Sponsoriem vai valstij? Tīrākais profesionālās ievirzes sports.

     [+] [-]

, 2017-05-13 17:33, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Diemžēl, bet, vismaz hokejā, patreiz viss ir mazliet savādāk. Piemēram,Liepājas pašvaldība ir izvēlējusies atbalstīt pieaugušo komandu, kaut gan to naudu varēja novirzīt bērnu hokeja attīstībai, kurš Liepājā joprojām lielā mērā gulstas uz vecāku pleciem.
Tas pats ir Jelgavā futbolā, Jēkabpilī basketā un volejā, Kuldīgā volejā, u.c.

     [+] [-]

, 2017-05-13 17:35, pirms 8 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nu, varbūt tad vispār laukuma spēlētājiem tikai uzbrukuma zonā būtu jādarbojas, jo Elvis visu izdarīs!
Lai cik tas divaini arī neskanētu, ja mēs gribam vinnēt vai atņemt kādu punktu kādam lielajam no top 6, tad mūsu kīperam "jāstāv uz galvas"un ir jānospēlē tuvu ideāla spēle un jāpavelk komanda, jo laukuma spēlētāji lielajiem ir meistarīgāki nekā mūsu censoņi, un ja tā nav(arī kīpers mums nav īsti uzdevumu augstumos), tad ir kā ir tagad it kā formāli pēc skata spēle ir kopumā laba, bet beigās tāpat sāpīgs zāģis, jo kaut kur kaut ko aizsargi vai laukuma spēlētāji nenosedz vei neizdara kaut kur Elvis kaut ko nenosedz(piem. tuvo stūri, kas ir "vārtsarga stūris") un beigās ir šāds sāpīgs zāģis! Es nekur nesaku, ka Elvis ir vienīgais vainīgais šīsdienas zāģī, jo uzvar un zaudē komanda, bet šodien arī Elvis diemžēl nekāds dižais glābējs nebija un savi 2 goli (1. un 4.) kā minimums ir uz viņa sirdapziņas!

  +1 [+] [-]

, 2017-05-13 17:37, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Lai cik tas divaini arī neskanētu, ja mēs gribam vinnēt vai atņemt kādu punktu kādam lielajam no top 6, tad mūsu kīperam "jāstāv uz galvas"un ir jānospēlē tuvu ideāla spēle un jāpavelk komanda, jo laukuma spēlētāji lielajiem ir meistarīgāki nekā mūsu censoņi un ja tā nav(arī kīpers mums nav uzdevumu īsti uzdevumu augstumos), tad ir kā ir tagad it kā formāli pēc skata spēle ir kopumā laba, bet beigās tāpat sāpīgs zāģis, jo kaut kur kaut ko aizsargi vai laukuma spēlētāji nenosedz vei neizdara kaut kur Elvis kaut ko nenosedz(piem. tuvo stūri, kas ir "vārtsarga stūris") un beigās ir šāds sāpīgs zāģis! Es nekur nesaku, ka Elvis ir vienīgais vainīgais šīsdienas zāģī, jo uzvar un zaudē komanda, bet šodien arī Elvis diemžēl nekāds dižais glābējs nebija un savi 2 goli (1. un 4.) kā minimums ir uz viņa sirdapziņas!
Tad varbūt nevajag atrast vienu VAINĪGO un ņirgāties par viņu. Ko vispār nozīmē gols uz kāda sirdsapziņa? Spēlē komanda!!!

     [+] [-]

, 2017-05-13 17:37, pirms 8 gadiem
PuLVeris rakstīja: Ko Tu saproti ar jēdzienu "profesionālās ievirzes sports"?
Pilnīgi visu, kas ir ārpus sporta stundām pamatskolās/vidusskolās (kurās iemāca veselīgu dzīvesveidu un patiku pret sportu, kas, ja rodas, nekur vēlāk nepazudīs). Ja būs pieprasījums pēc sporta no šiem vidusskolu absolventiem jau vēlāk, nekur jau privātajām sporta skolām tā naudiņā un potenciālie maksāt/sportot gribētāji nepaliks. Galu galā, tā DARBOJAS brīvā tirgus ekonomika un ne tikai... kapitālisms kā tāds. Uz dabisku pieprasījumu/piedāvājumu, nevis kaut kādu mākslīgu stutēšanu, tā teikt, atbalstām šito sporta skolu, jo vienkārši vajag.

Es nekādā gadījumā nevaru pieņemt, ja kāds man mēģinās iestāstīt, ka profesionālajam sportam (sporta skolas, augstāko līgu klubi utt) būtu jābūt valsts prioritātei un par to būtu jāiespringst baigi.
Ne jau tik ilgi, kamēr mums ir daudz un tik dažādu problēmu citās sfērās. Sakārtojam "caurā maisa - grūd tik iekšā, pazudīs" vaselības aprūpes un izglītības nozares, panākam to, ka nav vairs jāuztraucas, ka katrs otrais vecumdienas sagaidīs bomža kārtā, utt. Tās ir problēmas, nevis profesionālais sports, raķešu zinātne, jaunas kartupeļu sugas atklāšana, vai vēl nez kādas citas lietas. Ja viss būtu ļoti skaisti tip top jau sakārtots un naudu nebūtu kur likt, tad, manis pēc, katram privātajam sporta klubam un sporta skolai pa miljoniem vienkārši dalām. Bet tā taču nav.

     [+] [-]

, 2017-05-13 17:39, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Pietiks par Elvi, labāk pastāsti, kā mūsu aizsardzība bija caurs siers pie rezultāta 3:1... Pieļauju, ka Kalniņš būtu vēl 2-3 ielaidis. Nebija izcila spēle Elvim, bet mūsu aizsardzībai, maigi izsakoties, arī ne!
Es neesmu Hārtlijs ej un viņam prasi atskaiti! Ka jau teicu augstāk un netaisos vairāk atkārtoties zaudē un vinnē komanda nevis viens spēlētājs! Šodien zaudēja komanda!