Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2873, Did:0, useCase: 3

Krievija nomet Latviju no Ķelnes troņa, Kanāda sagrauj nevarīgo Baltkrieviju

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Krievija nomet Latviju no Ķelnes troņa, Kanāda sagrauj nevarīgo Baltkrieviju
Vadims Šipačjovs raida ripu Tomasa Graisa sargātajos vārtos
Foto: Sascha Steinbach / EPA / Scanpix

Šīsdienas pirmajās spēlēs Krievija ar 6:3 pieveica mājinieci Vāciju, vismaz uz dienu izvirzoties Ķelnes grupas vadībā, kamēr Parīzes grupā Kanāda turpināja perfekti un ar 6:0 pieveica Baltkrieviju.

Hāgers savaino Mozjakinu, krievi nokārto uzvaru jau pirmajā periodā

Krievija turnīru bija uzsākusi ar divām uzvarām (2:1 p.m.s. pret Zviedriju, 10:1 pret Itāliju) un lūkoja vismaz uz dienu izvirzīties Ķelnes apakšgrupas līderpozīcijā, kamēr vācieši lūkoja nospēlēt cienīgāk nekā viņiem tas izdevās pret Zviedriju (2:7).

Jau spēles 64. Sekundē Vadims Šipačovs pēc lieliskas Jevgēņija Dadonova piespēles no aizvārtes panāca 1:0 Krievijas labā. Komandas turpmākajās minūtēs apmainījās ar noraidījumiem, tomēr ne viena, ne otra savas iespējas realizēt nespēja. Tomēr 14. Minūtē notika, iespējams, izšķirošais pavērsiens šajā spēlē – vācietis Patriks Hāgers nopelnīja 5+20 minūšu sodu par ļoti rupju spēka paņemienu laukuma viduszonā, kā rezultātā savainots tika Krievijas izlases spēlētājs Sergejs Mozjakins. Krievi atlikušajā perioda daļā par to vāciešus sodīja – 18. minūtē Vadims Šipačovs otro reizi spēlē cauršāva Tomasu Graisu Vācijas izlases vārtos (2:0), bet jau pēc minūtes Sergejs Plotņikovs sekmīgi pielika nūju Ivana Provorova metienam no zilās līnijas – 3:0. Ar šādu rezultātu noslēdzās pirmais periods.

Krieva Artjoma Zuba 19. minūtē nopelnīto noraidījumu Vācija izmantot nespēja, rezultātam paliekot 3:0 Krievijas izlases labā. Perioda vidusdaļā turku izcelsmes Vācijas izlases spēlētājs Jasins Ehlizs nopelnīja kārtējo noraidījumu. Krievi spēja to pēc nepilnas minūtes izmantot - Ņikita Gusevs pirmais tika pie Tomasa Graisa atvairītās ripas un no asa leņķa trieca ripu vāciešu vārtos – 4:0. Gusevs varēja sev uzreiz nokārtot dubli, tomēr Graiss atvairīja izgājienu viens pret vienu. Krievija turpināja dominēt, tomēr vāciešiem izdevās izveidot pāris bīstamus momentus, kurus gan izmantot nesanāca. 36. minūtē Ņikita Kučerovs izmantoja vācu aizsargu kļūdu un aizskrēja viens pret vienu ar Tomasu Graisu, panākot jau 5:0. Perioda beigās vēl viena vairākuma iespēja bija Vācijai, tomēr tā atkal netika izmantota.

Pēdējā trešdaļā vācieši savu tomēr panāca – 46. minūtē Brukss Maceks panāca 1:5. Iedvesmoti, vācieši metās uzbrukumos, nopelnīja sev lielo vairākumu un izmantoja to – Filips Gogulla spēja lieliski pielabot komandas kapteiņa Kristiana Erhofa mesto ripu, panākot jau 2:5. Tomēr krievi spēja apslāpēt vācu ofensīvu – Ņikita Kučerovs 52. minūtē panāca Krievijai 6:2. Vācieši gan spēja gūt vēl vienus vārtus - Frederiks Tifelss pēdējā minūtē izmantoja izgājienu divi pret viens un panāca samērā cienīgo 3:6.

Pa diviem vārtu guvumiem šajā spēlē Vadimam Šipačovam un Ņikitam Kučerovam.

Vācija - Krievija 3:6 (0:3; 0:2; 3:1)

Vārti: 1:04 Šipačovs (Dadonovs, Panarins) 0:1, 17:10 Šipačovs (Gusevs, Panarins) 0:2, 18:15 Plotņikovs (Provorovs, Antipins) 0:3, 31:10 Gusevs (Panarins, Belovs) 0:4, 35:16 Kučerovs 0:5, 45:53 Maceks (Millers, Zaidenbergs) 1:5, 48:34 Gogulla (Erhofs, Kahuns) 2:5, 51:40 Kučerovs (Panarins) 2:6, 59:10 Tifelss (Kinks, Zaidenbergs) 3:6.
Soda minūtes: 29:12
Metieni: 29:35 (9:13; 11:15; 9:7)
Vārtsargi: Graiss - Vasiļevskis

Makinons uguņo, kanādieši dominē un uzveic nevarīgos baltkrievus

Kanādieši turnīra ievadā izcīnījuši divas komfortablas uzvaras (4:1 pret Čehiju, 7:2 pret Slovēniju), lūkoja tikt pie trešās. Pretinieks šim mērķim bija parocīgs – pirmajās divās spēlēs nepārliecinoši spēlējošā Baltkrievijas izlase, kurai pēdējā spēlē piedzīvots bezzobains zaudējums pret Čehiju (1:6), izdarot vien septiņus metienus pa pretinieku vārtiem.

Kanāda pirmo periodo aizvadīja ar lielu pārsvaru, tomēr spēja gūt tikai vienus vārtus – sestajā minūtē Breidens Points pēc Miča Mārnera piespēles šāva ripu Baltkrievijas vārtu devīniekā – 1:0. Metienu attiecība pēc pirmā perioda bija 11:4 par labu kanādiešiem.

Uzreiz pēc pārtraukuma Kanāda metās dubultot savu pārsvaru – baltkrievs Jevhēņijs Koviršins pārkāpa noteikumus, tomēr Kanāda pirmo iespēju spēlēt vairākumā neizmantoja. Otrajā reizē plānotais gan izdevās – pēc Artjoma Volkova noraidījuma Neits Makinons piektajā minūtē pārspēja Mihailu Karnauhovu Baltkrievijas izlases vārtos, panākot 2:0. 36. spēles minūtē, ar spēku iestumjot ripu Karnauhova vārtos, Neits Makinons guva savus otros vārtus spēlē – 3:0.

Kanādieši dominēja arī pēdējā periodā, kad spēja gūt trīs vārtus. Spēles 48. minūtē Džefs Skiners kārtējo reizi sarāva cauro Baltkrievijas vārtu priekšu, panākot 4:0. Klods Žirū 51. minūtē ieraidīja vārtsarga Karnauhova atvairīto ripu jau tukšos baltkrievu vārtos – 5:0. Baltkrievu ciešanām punktu pielika Breidens Points, kurš spēles 55. minūtē guva savus otros vārtus spēlē - 6:0. Jāatzīmē graujošā metienu attiecība šajā spēlē - 45:13 par labu Kanādai.

2+1 šajā spēlē Neitam Makinonam, divus vārtus gūstot arī Breidenam Pointam.

Baltkrievija - Kanāda 0:6 (0:1; 0:2; 0:3)

Vārti: 5:08 Points (Mārners, Koneknijs) 0:1, 24:20 Makinons (Mārners, Berijs) 0:2, 35:21 Makinons (Skiners, Žirū) 0:3, 47:01 Skiners (Makinons, Matesons) 0:4, 50:16 Žirū (Skiners, Morisejs) 0:5, 54:42 Points (Koneknijs, Vlasiks) 0:6.
Soda minūtes: 12:6
Metieni: 13:45 (4:11; 3:15; 6:19)
Vārtsargi: Karnauhovs - Pikārds

A grupas kopvērtējums

VKomandaSpēlesUUPZPZVārtiP
1.Krievija3210018:68
2.Latvija220006:16
3.Zviedrija210108:44
4.ASV210018:43
5.Vācija310027:143
6.Slovākija201014:52
7.Itālija200113:131
8.Dānija200022:100

B grupas kopvērtējums:

VKomandaSpēlesUUPZPZVārtiP
1.Kanāda3300017:39
2.Šveice211008:45
3.Čehija210017:53
4.Francija210017:43
5.Somija210014:73
6.Norvēģija210013:53
7.Slovēnija200116:121
8.Baltkrievija300033:150

PČ ceturtās dienas grafiks

DatumsLaiksGrupaSpēleRezultāts
08.0517:15AVācija - Krievija3:6
08.0517:15BBaltkrievija - Kanāda0:6
08.0521:15AASV - Zviedrija
08.0521:15BSomija - Čehija

Izmantotie resursi:
Ice Hockey World Championship - 2017 WM -...

     [+] [-]

, 2017-05-08 19:38, pirms 8 gadiem
VIDEO: Krievija ar 6:3 pārspēj Vāciju - Znaroka un Vītoliņa vadītā Krievija emocionālā...

 +17 [+] [-]

, 2017-05-08 19:39, pirms 8 gadiem
Krieviem caura izlase, varam paņemt, mums vārtuvīrs augstākas raudzes

 +47 [+] [-]

, 2017-05-08 19:39, pirms 8 gadiem
Lai piedod man Haris ,bet viņš izskatās nožēlojams ar to Georga lenti pie atloka! Vītoliņš I un VītoliņšII kapā noteikti riņķī apgriezušies,ja viņi redzētu kādā kompānijā atrodas viņu atvase! Tāds sarkans sanācis mūsu Haris!

 +21 [+] [-]

, 2017-05-08 19:39, pirms 8 gadiem
Ciest nevaru vatņikus!
Slēpts komentārs: Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans

 +29 [+] [-]

, 2017-05-08 19:41, pirms 8 gadiem
No kāda troņa? Autors kaut ko neadekvātu izspiedis

  +6 [+] [-]

, 2017-05-08 19:42, pirms 8 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Nauda nesmird.
Nu pareizi! Tādēļ jau pārdevies pa tiem jūda grašiem ,ar visu komunistu atribūtiku!

  +1 [+] [-]

, 2017-05-08 19:42, pirms 8 gadiem
Belariem kads pusfinals! Vinei mtagad jacer uz neizkrisanu uz leju!

     [+] [-]

, 2017-05-08 19:43, pirms 8 gadiem
Vācija netīri spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2017-05-08 19:44, pirms 8 gadiem
Nekas, rit busim atpakal tronii!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2017-05-08 19:45, pirms 8 gadiem
Turpinot ar tādu pašu, ja ne labāku komandas spēli kā iepriekšējās spēles, tad rīt atkal būsim pirmie grupā. Karalis nostāvēs labi jebkurā gadījumā, viss tomēr atkarīgs tieši no komandas spēles laukumā. Par skaistu uzvaru un lielu Latviju!

  -1 [+] [-]

, 2017-05-08 19:46, pirms 8 gadiem
Jāatzīst, ka šobrīd vates galvas labi spēlē, bet ceru, kad sāksies izslēgšanas spēles, tad viņi ātri tiks nolikti pie vietas.

     [+] [-]

, 2017-05-08 19:46, pirms 8 gadiem
Topshop rakstīja: Baltkrievi taupasu tas ir skaidrs, bet nu Krievija ir vienkārši krasava un kārtējo reizi KHL apliecina kurā ir labākā līga Eiropā un arī pasaulē.
Baltkrievi šajā turnīrā rāda cik labs tas KHL ir

  +9 [+] [-]

, 2017-05-08 19:47, pirms 8 gadiem
Vidziņš rakstīja: Nu pareizi! Tādēļ jau pārdevies pa tiem jūda grašiem ,ar visu komunistu atribūtiku!
Un ko daritu tu, ja butu Hara vieta? Var jau teikt ta un sita, bet nu nauda tiesam nesmird. Un atteikties no piedavajuma tikai tapec ka darisana ar krieviem un Krieviju nebutu pareizi.

     [+] [-]

, 2017-05-08 19:48, pirms 8 gadiem
Autors Kārlis Justojvičš? Huļi Šipacovam to j tur spraud? Sežu un domàju.. nu neizdomāju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-05-08 19:48, pirms 8 gadiem
ErvThePerv rakstīja: Baltkrievi šajā turnīrā rāda cik labs tas KHL ir
Horvāti jau iepriekš parādīja cik labs viņš ir.

  +3 [+] [-]

, 2017-05-08 19:49, pirms 8 gadiem
Baltkrieviem medalas jau roka gandriz

  -2 [+] [-]

, 2017-05-08 19:50, pirms 8 gadiem
ErvThePerv rakstīja: Baltkrievi šajā turnīrā rāda cik labs tas KHL ir
Vel jau LV stāv priekšā svarīgākās spēles ar pasaules Top izlasēm. takā pārāk agri steigt belarus nolikt, jo vel nav zināms kā mums pašiem ies šajās spēlēs.

     [+] [-]

, 2017-05-08 19:50, pirms 8 gadiem
Kāds vēl tronis? Nospēlētas knapi 2 spēles no 7 un jau runājam par kaut kādiem troņiem...

  +2 [+] [-]

, 2017-05-08 19:50, pirms 8 gadiem
Znaroks savējos tak nomizos ģērbtuvē par trešo periodu

  +1 [+] [-]

, 2017-05-08 19:52, pirms 8 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Un ko daritu tu, ja butu Hara vieta? Var jau teikt ta un sita, bet nu nauda tiesam nesmird. Un atteikties no piedavajuma tikai tapec ka darisana ar krieviem un Krieviju nebutu pareizi.
Nav svarīgi ,ko es darītu ,bet Vītoliņš jaunākais nekādu cieņu tautas acīs šādi neiegūs ,neskatoties uz viņa neslikto devumu Izlases rindās.

  +3 [+] [-]

, 2017-05-08 19:58, pirms 8 gadiem
Tretjakam vienīgajam no Rus nebija kolorado lenta pie krūtīm. Bet mūsu pašu Harim gan

  +1 [+] [-]

, 2017-05-08 19:58, pirms 8 gadiem
Nekas, rīt jau atkal Latvija būs "tronī"... krievs palaidās uz beigām

     [+] [-]

, 2017-05-08 19:59, pirms 8 gadiem
Vidziņš rakstīja: Lai piedod man Haris ,bet viņš izskatās nožēlojams ar to Georga lenti pie atloka! Vītoliņš I un VītoliņšII kapā noteikti riņķī apgriezušies,ja viņi redzētu kādā kompānijā atrodas viņu atvase! Tāds sarkans sanācis mūsu Haris!
Nolanam pie krūts bija Latvijas lentīte...tātad Kanādas nodevējs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-08 20:01, pirms 8 gadiem
Ehhh,kads optimists es biju kad teicu ka. Krievija 4:2 uzvarēs! :-)

  +3 [+] [-]

, 2017-05-08 20:03, pirms 8 gadiem
Nu neticu es Belariem , ka šie tik ceturdaļfinālā , es saku ,ka viņi izkritīs šogad

  +1 [+] [-]

, 2017-05-08 20:03, pirms 8 gadiem
Vidziņš rakstīja: Nu pareizi! Tādēļ jau pārdevies pa tiem jūda grašiem ,ar visu komunistu atribūtiku!
NAv jau komunistu atribūtika, bet carisma.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-08 20:03, pirms 8 gadiem
Vidziņš rakstīja: Lai piedod man Haris ,bet viņš izskatās nožēlojams ar to Georga lenti pie atloka! Vītoliņš I un VītoliņšII kapā noteikti riņķī apgriezušies,ja viņi redzētu kādā kompānijā atrodas viņu atvase! Tāds sarkans sanācis mūsu Haris!
Galīgi pohuj uz to hari, znaroka ēna...

  +1 [+] [-]

, 2017-05-08 20:04, pirms 8 gadiem
Slovēni izskatās daudz labāk par Belariem

  +1 [+] [-]

, 2017-05-08 20:04, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: Nu neticu es Belariem , ka šie tik ceturdaļfinālā , es saku ,ka viņi izkritīs šogad
Domāju ka 1/4 tiks Francija :-)

  +2 [+] [-]

, 2017-05-08 20:05, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Nolanam pie krūts bija Latvijas lentīte...tātad Kanādas nodevējs?
Drusku jau skolā vajadzēja vēsturi apgūt un šajā reizē nebūtu pamats salīdzināt okupantu simboliku ar karogu kura valsti Nolans trenēja un viņa valstī, Latvija nekad nav laupījusi un postījusi! Tā kā šoreiz Tu jauc'' pirkstu ar plaušu''!

  -1 [+] [-]

, 2017-05-08 20:05, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: Slovēni izskatās daudz labāk par Belariem
Kolhozs tos nav maitājis.

     [+] [-]

, 2017-05-08 20:07, pirms 8 gadiem
lacis67 rakstīja: Galīgi pohuj uz to hari, znaroka ēna...
bet ar Latvijas pilsonibu!

     [+] [-]

, 2017-05-08 20:08, pirms 8 gadiem
Kur mans koments pazuda?

     [+] [-]

, 2017-05-08 20:08, pirms 8 gadiem
Runajot par Hari,uzskatu, ka Hartlijs ir labaks izlases treneris neka butu Vitolins.

  +3 [+] [-]

, 2017-05-08 20:09, pirms 8 gadiem
Vidziņš rakstīja: Drusku jau skolā vajadzēja vēsturi apgūt un šajā reizē nebūtu pamats salīdzināt okupantu simboliku ar karogu kura valsti Nolans trenēja un viņa valstī, Latvija nekad nav laupījusi un postījusi! Tā kā šoreiz Tu jauc'' pirkstu ar plaušu''!
Ko Tu tam vatņikam stāsti...

  +4 [+] [-]

, 2017-05-08 20:09, pirms 8 gadiem
lacis67 rakstīja: Galīgi pohuj uz to hari, znaroka ēna...
Nu neteiksim viss ..... Znaroks ,bez Vītoliņa taktiskā zīmējuma un spēles plāna būtu ja ne nulle ,tad kā bez rokām gan!

  -3 [+] [-]

, 2017-05-08 20:11, pirms 8 gadiem
Vidziņš rakstīja: Nu neteiksim viss ..... Znaroks ,bez Vītoliņa taktiskā zīmējuma un spēles plāna būtu ja ne nulle ,tad kā bez rokām gan!
Ne viens ne otrs jau vēl neko lielu nav izcīnījis ar izlasi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-05-08 20:12, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vel jau LV stāv priekšā svarīgākās spēles ar pasaules Top izlasēm. takā pārāk agri steigt belarus nolikt, jo vel nav zināms kā mums pašiem ies šajās spēlēs.
Kādas svarīgākās? Svarīgākās ir pret Itāliju un Vāciju. Pārējās- labi, ja aizķers kādu punktu.

     [+] [-]

, 2017-05-08 20:12, pirms 8 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Domāju ka 1/4 tiks Francija :-)
gruti prognozēt pāšlaik , jo pretendenti ir 4 komandas uz 2 . vietām (šveice ,Norvēģija, Somi , Franči) čēhi un kanādieši 100% būs ceturdaļfinālā

  +1 [+] [-]

, 2017-05-08 20:13, pirms 8 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Ne viens ne otrs jau vēl neko lielu nav izcīnījis ar izlasi.
Ar Krieivju nav izcinijusi? 2014. gada Minska cempioni.

     [+] [-]

, 2017-05-08 20:13, pirms 8 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Kolhozs tos nav maitājis.
viņi izvirza savas prioritātes uz ko tiekties

     [+] [-]

, 2017-05-08 20:14, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: gruti prognozēt pāšlaik , jo pretendenti ir 4 komandas uz 2 . vietām (šveice ,Norvēģija, Somi , Franči) čēhi un kanādieši 100% būs ceturdaļfinālā
Cehi,Kanada,Somija un tad vai nu Sveice vai Francija.

     [+] [-]

, 2017-05-08 20:16, pirms 8 gadiem
PSL123 rakstīja: Cehi,Kanada,Somija un tad vai nu Sveice vai Francija.
Somiem sūdīga vārtu attiecība , lai finišetu 3 vietā , pieņemot , ka zaudēs viņi Kanādai un Čehijai

     [+] [-]

, 2017-05-08 20:17, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: gruti prognozēt pāšlaik , jo pretendenti ir 4 komandas uz 2 . vietām (šveice ,Norvēģija, Somi , Franči) čēhi un kanādieši 100% būs ceturdaļfinālā
Somi gan jau arī būs :-) Domaju par 4 vietu cinisies Francija un Norvēğija :-) Bet par izdzīvošanu Baltkrievija ar Slovēniju :-) Domāju Baltkrievi būs nikni pēc zaudējums Slovenijai OK turnīrā Un izmocīs,smagu uzvaru,un ieņems 7 vietu grupā

  -3 [+] [-]

, 2017-05-08 20:19, pirms 8 gadiem
PSL123 rakstīja: Ar Krieivju nav izcinijusi? 2014. gada Minska cempioni.
Es saku lielu, čempis ir štrunts. PK patirsa. Os nopietnu nebūs. Tā, ka nez vai vairs arī sanāks.

     [+] [-]

, 2017-05-08 20:19, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: viņi izvirza savas prioritātes uz ko tiekties
Oj aizmiru par Šveici domaju Šveice būs 6 vieta grupa Aiz sevis atstajot Baltkrieviju un Sloveniju

  +1 [+] [-]

, 2017-05-08 20:20, pirms 8 gadiem
Oļegs un Haris pagrūdīs amatieru OS , šos abus arī noteikti patrieks.

     [+] [-]

, 2017-05-08 20:20, pirms 8 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Somi gan jau arī būs :-) Domaju par 4 vietu cinisies Francija un Norvēğija :-) Bet par izdzīvošanu Baltkrievija ar Slovēniju :-) Domāju Baltkrievi būs nikni pēc zaudējums Slovenijai OK turnīrā Un izmocīs,smagu uzvaru,un ieņems 7 vietu grupā
Sveice bus augstak par norvegiem.

  -3 [+] [-]

, 2017-05-08 20:21, pirms 8 gadiem
Vidziņš rakstīja: Drusku jau skolā vajadzēja vēsturi apgūt un šajā reizē nebūtu pamats salīdzināt okupantu simboliku ar karogu kura valsti Nolans trenēja un viņa valstī, Latvija nekad nav laupījusi un postījusi! Tā kā šoreiz Tu jauc'' pirkstu ar plaušu''!
Pastāsti, vēsturniek, ko Krievijas hokeja izlase Latvijā ir laupījusi un postījusi?

  +1 [+] [-]

, 2017-05-08 20:21, pirms 8 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Oļegs un Haris pagrūdīs amatieru OS , šos abus arī noteikti patrieks.
Toties noplenijusi vini taja cikla bus vairak neka tu un tavi berni pa visu dzivi!

  +3 [+] [-]

, 2017-05-08 20:21, pirms 8 gadiem
Ātri gan te iedomīgi palikuši. Uzvarējām divas spēles, kuras bija jāuzvar un ceļ debess pilis. Baltkrieviem pirmās trīs spēles bija stiprākie pretinieki, tagad nāks nosacīti vieglāki pretinieki un noteikti punkti sakrāsies.

  +6 [+] [-]

, 2017-05-08 20:22, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Nolanam pie krūts bija Latvijas lentīte...tātad Kanādas nodevējs?
Georga lente nav pārstāvētās valsts karogs! Georga lente pēc idejas pat nav saistāma ar otro pasaules karu! Mūsdienās šī lente tiek izmantota kā Kremļa propagandas ierocis, kas savukārt nozīmē, ka gan Znaroks un Vītoliņš atbalsta kremli!
Esi redzējis Latviešus, kas staigā apkarinājušies ar Lāčplēša ordeņa lentītēm? Bez tam, tiem, kuri bļauj, ka Krievu sakarā sportā tiek jaukta politika.. Ko šobrīd dara Krievi? Apkarājās ar cariskās Krievijas lentīti, ko tagad padarījuši par PSRS uzvaras simbolu - uzvaru, kas beidzās ar vairāku valstu ievilkšanu dziļā d*** okupāciju ceļā.. Ar to, Krievi lepojās HOKEJA MAČĀ! Tāpat - Krievi taisās atzīmēt PSRS uzvaru valstī, pret kuru tika gūta šī ''uzvara''.. Tā nav apzināta provokācija? Esi redzējis, ka Somi sportā censtos visiem atgādināt par Ziemas kara rezultātu?
PSRS ne ar ko nebija labāka par Vāciju, bet nez kādēļ Krievi visur bāž savus svētkus un pozicionē sevi kā miera nesēju.

     [+] [-]

, 2017-05-08 20:22, pirms 8 gadiem
PSL123 rakstīja: Sveice bus augstak par norvegiem.
Nu nezinu gan Domāju Norvegija uzvares Slovēniju un Baltkrieviju Bet Baltkrievija uzveiks Šveici

     [+] [-]

, 2017-05-08 20:23, pirms 8 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Nu nezinu gan Domāju Norvegija uzvares Slovēniju un Baltkrieviju Bet Baltkrievija uzveiks Šveici
Baltkrievi Sveici nevinnes un diezvai norvegi vinnes belarus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-08 20:25, pirms 8 gadiem
PSL123 rakstīja: Baltkrievi Sveici nevinnes un diezvai norvegi vinnes belarus.
100 punkt kaimiņi būs atkal astotniekā...

     [+] [-]

, 2017-05-08 20:25, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: 100 punkt kaimiņi būs atkal astotniekā...
Nebūs Baltkrievi 1/4 Stroga saku!

  +1 [+] [-]

, 2017-05-08 20:25, pirms 8 gadiem
Robijs Huds rakstīja: PSRS neokupēja 80% Eiropas un neveica holokaustu
https://lv.wikipedia.org/wiki/1949....
https://lv.wikipedia.org/wiki/1941....

     [+] [-]

, 2017-05-08 20:27, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: Nu neticu es Belariem , ka šie tik ceturdaļfinālā , es saku ,ka viņi izkritīs šogad
Pagaidām izskatās, ka Belariem tik Slovēņi varētu būt pa zobam, Franki šogad ir gana spēcīgi, kaut gan arī tie paši Slovēņi Batjkam var podļanku uztaisīt

     [+] [-]

, 2017-05-08 20:29, pirms 8 gadiem
PSL123 rakstīja: Toties noplenijusi vini taja cikla bus vairak neka tu un tavi berni pa visu dzivi!
Es jau neko nesaku, ja ir iespēja ievilkt nāsīs, tad arī vajag.

     [+] [-]

, 2017-05-08 20:30, pirms 8 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Es jau neko nesaku, ja ir iespēja ievilkt nāsīs, tad arī vajag.
Krītu vilki nāsīs skolas laikā?

  +4 [+] [-]

, 2017-05-08 20:31, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Pastāsti, vēsturniek, ko Krievijas hokeja izlase Latvijā ir laupījusi un postījusi?
Ne jau Krievijas izlase ,bet valsts (tajā laikā psrs -vistiešākā Krievijas mantiniece) bija laiki ,par kuriem civilizētām valstīm vajadzētu sarkt un nodurt galvas,nevis lepni paceltām galvām,ar putām uz lūpām, Dieva vietā nostatītu slepkavas Ļeņinu un Staļinu!

     [+] [-]

, 2017-05-08 20:32, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Pagaidām izskatās, ka Belariem tik Slovēņi varētu būt pa zobam, Franki šogad ir gana spēcīgi, kaut gan arī tie paši Slovēņi Batjkam var podļanku uztaisīt
Tur vēl jebkurš var izpucēt jebkuru (NOR, FRA, BLR) Nedaudz augstāk ir Šveice, bet aiz viņim ir iespēja aizķerties jebkurai komandai, un nedaudz zemāk SLO, kas var no jebkuriem savus punkteļus izskrāpēt. Visādi var sagriezties.

  -2 [+] [-]

, 2017-05-08 20:32, pirms 8 gadiem
Vidziņš rakstīja: Lai piedod man Haris ,bet viņš izskatās nožēlojams ar to Georga lenti pie atloka! Vītoliņš I un VītoliņšII kapā noteikti riņķī apgriezušies,ja viņi redzētu kādā kompānijā atrodas viņu atvase! Tāds sarkans sanācis mūsu Haris!
nja hokejam visstulbakie fani no visiem jo parsvara vispar neko no sporta nesaprot padzirdejushi kko par dinamo un visi kaa aitu bars blauj dinama dinama !! a tu kaa teikt shkolota mazgadigs ar neko neatshkiries no mazajiem krieviniem kas blauj ka uzbeki lohi - laikam apskadejushi tevi buus berniba urlaki kkur tagad obidu savu izkliedz - vispar pie sporta ne pa teemu sitas rusofobu mulkiibas un par Hari te vispar lieki kko runat - tas ir vnk DARBS un labs darbs un visi kam samdzenes vietaa ir lepni par vinu un Znaroku a tu labaak ataudzee matus un ieliec kadu kartiigu tuneli ausii vai kur citur lai kka izceltos starp taadiem pashiem lohiem !

     [+] [-]

, 2017-05-08 20:33, pirms 8 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Un ko daritu tu, ja butu Hara vieta? Var jau teikt ta un sita, bet nu nauda tiesam nesmird. Un atteikties no piedavajuma tikai tapec ka darisana ar krieviem un Krieviju nebutu pareizi.
kā, ko darītu? es piemēram neņemu un neņemšu tādus darbus no Krievijas, kas man ir pret sirdsapziņu... un tici man, esmu atteicies no ļoti lieliem darbiem ideoloģijas dēļ. bet tas nestrādā, ja citi latvieši saka vienu un aiz muguras dara pēc tam citu. Esmu sanaidojies ar vairākiem "kolēģiem", kas paņēmuši darbus pēc tam, kad es atteicos. man jau nav žēl, bet mugurkauls tiem cilvēkiem nav.. Par zelta grašiem pārdod dvēseles, lai varētu meitenes uz krogu aizvest... tādēļ arī mums tā georga lente acīs griež.. var jau naudu pelnīt dvēseli nepārdodot... Vai Vītoliņš 9. maijā arī ies pie uzvaras pieminekļa, ja jau ir ideoloģijas piekritējs (georga lentīte pie krūts)

  -3 [+] [-]

, 2017-05-08 20:33, pirms 8 gadiem
Jā nebūtu Znaroks mēs varbūt līdz pat šai dienai elitē nespēlētu...Pirms kautko murgojiet par Znaroku un Vītoliņu labāk ar galvu padomājiet(neviss ar sēžamo vietu) ko viņi mums ir iedevuši hokejā...

     [+] [-]

, 2017-05-08 20:36, pirms 8 gadiem
Graužu kaltetu maizi :-) Tu ko?

     [+] [-]

, 2017-05-08 20:36, pirms 8 gadiem
chekists rakstīja: ...lohiem !
Raksti par lohiem, bet pats pat nerdzi kāds "lohisms" no tava teksta strāvo...pievienojies pārējiem...

     [+] [-]

, 2017-05-08 20:37, pirms 8 gadiem
.............. rakstīja: kā, ko darītu? es piemēram neņemu un neņemšu tādus darbus no Krievijas, kas man ir pret sirdsapziņu... un tici man, esmu atteicies no ļoti lieliem darbiem ideoloģijas dēļ. bet tas nestrādā, ja citi latvieši saka vienu un aiz muguras dara pēc tam citu. Esmu sanaidojies ar vairākiem "kolēģiem", kas paņēmuši darbus pēc tam, kad es atteicos. man jau nav žēl, bet mugurkauls tiem cilvēkiem nav.. Par zelta grašiem pārdod dvēseles, lai varētu meitenes uz krogu aizvest... tādēļ arī mums tā georga lente acīs griež.. var jau naudu pelnīt dvēseli nepārdodot... Vai Vītoliņš 9. maijā arī ies pie uzvaras pieminekļa, ja jau ir ideoloģijas piekritējs (georga lentīte pie krūts)
Njā, turklāt Haris pa šo laiku būtu varējis atrast šanci gan Šveicē, gan pie Rīgas Dinamo ruļļiem, turklāt kā galvenais. Ir aizsēdējies.

  -2 [+] [-]

, 2017-05-08 20:37, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Georga lente nav pārstāvētās valsts karogs! Georga lente pēc idejas pat nav saistāma ar otro pasaules karu! Mūsdienās šī lente tiek izmantota kā Kremļa propagandas ierocis, kas savukārt nozīmē, ka gan Znaroks un Vītoliņš atbalsta kremli!
Esi redzējis Latviešus, kas staigā apkarinājušies ar Lāčplēša ordeņa lentītēm? Bez tam, tiem, kuri bļauj, ka Krievu sakarā sportā tiek jaukta politika.. Ko šobrīd dara Krievi? Apkarājās ar cariskās Krievijas lentīti, ko tagad padarījuši par PSRS uzvaras simbolu - uzvaru, kas beidzās ar vairāku valstu ievilkšanu dziļā d*** okupāciju ceļā.. Ar to, Krievi lepojās HOKEJA MAČĀ! Tāpat - Krievi taisās atzīmēt PSRS uzvaru valstī, pret kuru tika gūta šī ''uzvara''.. Tā nav apzināta provokācija? Esi redzējis, ka Somi sportā censtos visiem atgādināt par Ziemas kara rezultātu?
PSRS ne ar ko nebija labāka par Vāciju, bet nez kādēļ Krievi visur bāž savus svētkus un pozicionē sevi kā miera nesēju.
Piekrītu, par Krieviju, taču neuzskatu, ka kāds no šeit esošajiem ir tiesīgs spriest par to, kā justos Harija senči.

  +5 [+] [-]

, 2017-05-08 20:39, pirms 8 gadiem
gunars1987 rakstīja: Jā nebūtu Znaroks mēs varbūt līdz pat šai dienai elitē nespēlētu...Pirms kautko murgojiet par Znaroku un Vītoliņu labāk ar galvu padomājiet(neviss ar sēžamo vietu) ko viņi mums ir iedevuši hokejā...
Latvija viņiem abiem ir "parādu" atdevusi ar uzviju, dodot iespēju Znaram šeit izveidot karjeru. Bez Latvijas, vini nekas nebūtu. Harijs trenētu šveiciešu trešās līgas klubeli, Znars dzerstitos pa Čeļabinsku un večiem pie pudeles stāstītu, kāds vecis bija PSRS čempī un kā plosījies friču joberlīgās.

     [+] [-]

, 2017-05-08 20:39, pirms 8 gadiem
Interesanti, ja Vītoliņš ar Znaroku trenētu Vācijas izlasi un spraustu pie krūts Vācijas simboliku, kura Latvijā ir laupījusi un postījusi ne mazāk, vai arī tad būtu tik vētraina reakcija?

     [+] [-]

, 2017-05-08 20:39, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Njā, turklāt Haris pa šo laiku būtu varējis atrast šanci gan Šveicē, gan pie Rīgas Dinamo ruļļiem, turklāt kā galvenais. Ir aizsēdējies.
Gan jau sbornaja labi piķo arī kā otrajam. Bet gan jau arī dinamo un rieutmos varētu nopelnīt, bet mazāk.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-08 20:41, pirms 8 gadiem
Nu, nu... Krievija nebūs ne ņemamama, nekā... Pietika viņiem ieslēgt apgriezienus un Vācija kapitulēja. Tad jau drīzāk USA.

  +3 [+] [-]

, 2017-05-08 20:41, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Interesanti, ja Vītoliņš ar Znaroku trenētu Vācijas izlasi un spraustu pie krūts Vācijas simboliku, kura Latvijā ir laupījusi un postījusi ne mazāk, vai arī tad būtu tik vētraina reakcija?
Runa te pat nav par vēsturi. Vācija ir Latvijas sabiedrotais, Krievija gan nav, drīzāk ienaidnieks.

  +4 [+] [-]

, 2017-05-08 20:41, pirms 8 gadiem
gunars1987 rakstīja: Jā nebūtu Znaroks mēs varbūt līdz pat šai dienai elitē nespēlētu...Pirms kautko murgojiet par Znaroku un Vītoliņu labāk ar galvu padomājiet(neviss ar sēžamo vietu) ko viņi mums ir iedevuši hokejā...
Ja nebūtu Latvijas hokeja izlases, tad iespējams Znaroks nebūtu kļuvis par treneri! Ko nu? Latvija tik daudz devusi Znarokam, bet šis tagad staigā ar simboliku, ko Krievija padarījusi par PSRS uzvaras simboliku. Par Vītoliņu - viņš nēsā lenti, kas Krievu izpratnē apzīmē PSRS uzvaru, vienlaicīgi arī Latvijas okupāciju..

  +2 [+] [-]

, 2017-05-08 20:42, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Interesanti, ja Vītoliņš ar Znaroku trenētu Vācijas izlasi un spraustu pie krūts Vācijas simboliku, kura Latvijā ir laupījusi un postījusi ne mazāk, vai arī tad būtu tik vētraina reakcija?
ja tā, ja šitā, ja vēlkā Ir fakti, Tev atliek "jajoties"

     [+] [-]

, 2017-05-08 20:42, pirms 8 gadiem
Vidziņš rakstīja: Ne jau Krievijas izlase ,bet valsts (tajā laikā psrs -vistiešākā Krievijas mantiniece) bija laiki ,par kuriem civilizētām valstīm vajadzētu sarkt un nodurt galvas,nevis lepni paceltām galvām,ar putām uz lūpām, Dieva vietā nostatītu slepkavas Ļeņinu un Staļinu!
Par laimi, pēdējā laikā jūt, ka tomēr ir daudz krievu, sevišķi jaunieši, kam šitās nostaļģiskās un impēriskās muļķības krīt uz nerviem. Varbūt tā vietā, lai apsaukātu viņus visus par urāliem, atbalstīsim sakarīgos, tādus kā Navaļnijs.

     [+] [-]

, 2017-05-08 20:43, pirms 8 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Un ko daritu tu, ja butu Hara vieta? Var jau teikt ta un sita, bet nu nauda tiesam nesmird. Un atteikties no piedavajuma tikai tapec ka darisana ar krieviem un Krieviju nebutu pareizi.
Ko nozīmē nesmird? Tad paiesim vēl 1 soli uz priekšu? "Asins nauda" jeb nauda par slepkavībām arī nesmirdētu? Kur un kad tieši tev iestātos robeža? ja Tretjaks var nelikt, tad Harim arī nevajadzētu likt. ja nostādījis sevi krievu funkcionāru priekšā kā kājslauķi, tad, protams, jāliek.

     [+] [-]

, 2017-05-08 20:44, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Ja nebūtu Latvijas hokeja izlases, tad iespējams Znaroks nebūtu kļuvis par treneri! Ko nu? Latvija tik daudz devusi Znarokam, bet šis tagad staigā ar simboliku, ko Krievija padarījusi par PSRS uzvaras simboliku. Par Vītoliņu - viņš nēsā lenti, kas Krievu izpratnē apzīmē PSRS uzvaru, vienlaicīgi arī Latvijas okupāciju..
Ja kļūtu, tad tāpat kā Panteļejevs, Semjonovs, Kerčs....viņi ir treneri. Kaut ko, kaut kur trenētu un parastais cilvēks, par to zinātu, ja ietu VV un pajutātu Matulim "ko dara Znaroks?"

  +1 [+] [-]

, 2017-05-08 20:45, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: ja tā, ja šitā, ja vēlkā Ir fakti, Tev atliek "jajoties"
Tas vate jau neiedomājas pieminēt to, ka Vācija ir atzinusi savu nodarīto un necildina šādu simboliku...atšķirībā no viņa dzimtenes.

     [+] [-]

, 2017-05-08 20:45, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Par laimi, pēdējā laikā jūt, ka tomēr ir daudz krievu, sevišķi jaunieši, kam šitās nostaļģiskās un impēriskās muļķības krīt uz nerviem. Varbūt tā vietā, lai apsaukātu viņus visus par urāliem, atbalstīsim sakarīgos, tādus kā Navaļnijs.
Pēdējā laikā rodas sajūta, ka starp latviešiem ir vairāk vates, kā krieviem. Es par sev zināmajiem LV krieviņiem runāju.

  +7 [+] [-]

, 2017-05-08 20:45, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Interesanti, ja Vītoliņš ar Znaroku trenētu Vācijas izlasi un spraustu pie krūts Vācijas simboliku, kura Latvijā ir laupījusi un postījusi ne mazāk, vai arī tad būtu tik vētraina reakcija?
Pie krūts viņiem nav Krievijas simbolika! Ja būtu Krievijas simbolika - neko nevarētu teikt, jo gluži kā tika minēts - arī Nolans nēsāja Latvijas lentīti.
Un ja viņi trenējot Vācijas izlasi apkārtos ar nacistiskās vācijas simboliem - būtu identiska reakcija! Bet Vāciešī mūsdienās kā civilizētai pasaulei pieklājās, nelepojās ar savu pagātni!
Šobrīd viņi abi nēsā cariskās Krievijas simboliku, ko Kremlis mūsdienās padarījis par PSRS uzvaras simbolu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-08 20:47, pirms 8 gadiem
Robijs Huds rakstīja: vai kādu pārsteidz ka Latvijas sabiedrotie ir nacistu pēcteči? mani nē

arī augsta ranga nacisti aizbēga uz ASV un piedalījās tās pārvaldē, izveidojot mūsdienu nacistiskās Vācijas pēcteci ASV izskatā
Nacisma karogu šodien augstu nes Krievija, bet gan jau Ramzans tiks ar šiem galā.

     [+] [-]

, 2017-05-08 20:48, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: ja tā, ja šitā, ja vēlkā Ir fakti, Tev atliek "jajoties"
Tas, ko dažs labs savā fobiju pārņemtajā teļa galvā ir izdomājis ne gluži ir fakts.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-08 20:48, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Tas vate jau neiedomājas pieminēt to, ka Vācija ir atzinusi savu nodarīto un necildina šādu simboliku...atšķirībā no viņa dzimtenes.
Sauleszīme jau beidzās ar pamatīgi vatņiku ķērcienu, sodu Dunamo, funis 3 dienas neizlīda no sc stāstot kādas šausmas nodarītas, gan jau svētjuris ar tika maskavā bez vazelīna kāda pirtiņā izbirstēts.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-08 20:49, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Pie krūts viņiem nav Krievijas simbolika! Ja būtu Krievijas simbolika - neko nevarētu teikt, jo gluži kā tika minēts - arī Nolans nēsāja Latvijas lentīti.
Un ja viņi trenējot Vācijas izlasi apkārtos ar nacistiskās vācijas simboliem - būtu identiska reakcija! Bet Vāciešī mūsdienās kā civilizētai pasaulei pieklājās, nelepojās ar savu pagātni!
Šobrīd viņi abi nēsā cariskās Krievijas simboliku, ko Kremlis mūsdienās padarījis par PSRS uzvaras simbolu!
Bet sirpi un āmuru tak viņi nenēsā?

  +2 [+] [-]

, 2017-05-08 20:49, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Tas, ko dažs labs savā fobiju pārņemtajā teļa galvā ir izdomājis ne gluži ir fakts.
Tiešām nezinu kur Tava teļagalva redz pie vāciešu personāla atlokiem, bet Garijs vandās ar kolorado lenti pa Ķelni, to pa TV rāda

  -2 [+] [-]

, 2017-05-08 20:52, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Tiešām nezinu kur Tava teļagalva redz pie vāciešu personāla atlokiem, bet Garijs vandās ar kolorado lenti pa Ķelni, to pa TV rāda
Vāciešiem nav uzvaras svētku.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-08 20:52, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Sauleszīme jau beidzās ar pamatīgi vatņiku ķērcienu, sodu Dunamo, funis 3 dienas neizlīda no sc stāstot kādas šausmas nodarītas, gan jau svētjuris ar tika maskavā bez vazelīna kāda pirtiņā izbirstēts.
Tad laikam nebiju klāt pie Fuņa palagiem...nesanāca viņa tekstus palasīt. Ko gan tur brīnīties - krievu klubam taču nepienākas šādu simboliku lietot...pat ne sauleszīmi.

     [+] [-]

, 2017-05-08 20:52, pirms 8 gadiem
Autors laikam ļoti vēlējies SEV pievērst uzmanību liekot tik neprecīzu un divdomīgu virsrakstu.

     [+] [-]

, 2017-05-08 20:53, pirms 8 gadiem
knaible rakstīja: Autors laikam ļoti vēlējies SEV pievērst uzmanību liekot tik neprecīzu un divdomīgu virsrakstu.
Vai tas ir kāds jaunums Sportacentrā?

  +1 [+] [-]

, 2017-05-08 20:54, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Tad laikam nebiju klāt pie Fuņa palagiem...nesanāca viņa tekstus palasīt. Ko gan tur brīnīties - krievu klubam taču nepienākas šādu simboliku lietot...pat ne sauleszīmi.
Esot jāciena ciemiņi un savi simboli jāslēpj, lai viņus neaizvainotu, jo šamie tak mums hoķi ļaujot spēlēt Un tas viss, taja viņa nesakarīgaja verbālajā caurejā, uz entajiem palagiem, vairāku dienu garumā

     [+] [-]

, 2017-05-08 20:55, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Esot jāciena ciemiņi un savi simboli jāslēpj, lai viņus neaizvainotu, jo šamie tak mums hoķi ļaujot spēlēt
Jei bogu...lai gan no tā mūdža to varēja gaidīt

  -1 [+] [-]

, 2017-05-08 20:56, pirms 8 gadiem
Koloradkai nav nekāda sakara ar PSRS un komunistu simboliku, tā parādījās drīzāk kā kompromiss 9. maija svinētājiem, lai nekaitinātu Padomju ideoloģijas piekritējus Arī Latvijā Georga lente nav aizliegta, atšķirībā no sarkanā karoga, Sirpa un Āmura

  +2 [+] [-]

, 2017-05-08 20:57, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Vāciešiem nav uzvaras svētku.
Latviešiem ar ne. Nu ja Harijs vēl skaitās latvietis, tad tā lentīte ir Latvijas okupantu simbols, čalis augstāk jau visu normāli aprakstīja. Bet Tu vari doties pie ušaka peņa nolikt puķi "uzvarētājiem"

     [+] [-]

, 2017-05-08 20:57, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Jei bogu...lai gan no tā mūdža to varēja gaidīt
Jā, veicais pedagogs antifašists. Šobrīd droši vien izklājis žaketi uz gultas rītdienas pasākumam. Kāpēc nav pakāris? Ordeņi pakaramo lauž.

     [+] [-]

, 2017-05-08 20:58, pirms 8 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Nacisma karogu šodien augstu nes Krievija, bet gan jau Ramzans tiks ar šiem galā.
Tev tak teicu vairākkārt, Ramzanam ārpus Kaukāza reģiona nav reālas ietekmes, etniskiem Krieviem un Slāviem viņš nav un arī nekad nebūs nekāda autoritāte!

     [+] [-]

, 2017-05-08 20:58, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Jā, veicais pedagogs antifašists. Šobrīd droši vien izklājis žaketi uz gultas rītdienas pasākumam. Kāpēc nav pakāris? Ordeņi pakaramo lauž.


P.S. Noderīga informācija - Kolorādo vaboļu iznīdēšanas veidi - DELFI

  -1 [+] [-]

, 2017-05-08 20:59, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Latviešiem ar ne. Nu ja Harijs vēl skaitās latvietis, tad tā lentīte ir Latvijas okupantu simbols, čalis augstāk jau visu normāli aprakstīja. Bet Tu vari doties pie ušaka peņa nolikt puķi "uzvarētājiem"
Kur konkrēti ir rakstīts, ka tā lenta ir Latvijas okupantu simbols. Iedod linku. Un ja nav, vari doties uz psiheni izņemt izziņu.

     [+] [-]

, 2017-05-08 20:59, pirms 8 gadiem
Čau, kāds nevēlas iepazīties? Esmu Eksperts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:00, pirms 8 gadiem
Robijs Huds rakstīja: Krievijā valda mērenais fašisms, tas nav noslēpums nevienam, bet ne nacisms kā ASV

Krievijas mērķis nav iekarot visu pasauli kā to mēģina darīt ASV
Pa cik taisi minetiņu un pa cik dupšuks?

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:01, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Kur konkrēti ir rakstīts, ka tā lenta ir Latvijas okupantu simbols. Iedod linku. Un ja nav, vari doties uz psiheni izņemt izziņu.
Jura lentīte ir un paliek Krievijas imperiālisma simbolika. Un Latvija tajā ideoloģijā ieņem skaidru vietu- pagaidām neatkarīga valsts.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-08 21:01, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Kur konkrēti ir rakstīts, ka tā lenta ir Latvijas okupantu simbols. Iedod linku. Un ja nav, vari doties uz psiheni izņemt izziņu.
Kad cilvēkam nav ko teikt, tad seko slavenais "iedod linku", ignorējot, ka šao paša topikā viss jau tika pateikts Nu jā, psihene, tas jau kā izmisuma kliedziens.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-08 21:02, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Kad cilvēkam nav ko teikt, tad seko slavenais "iedod linku", ignorējot, ka šao paša topikā viss jau tika pateikts Nu jā, psihene, tas jau kā izmisuma kliedziens.
Būs Tevi ar jāmet ignorē

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:04, pirms 8 gadiem
Jūtos vientuļš, kāpēc visi mani ignorē?

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:04, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Būs Tevi ar jāmet ignorē
Beigās pats ar sevi runāsi

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:06, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Beigās pats ar sevi runāsi
FB jau Tu vismaz necitē vates, rakstīšu tur

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:07, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Kad cilvēkam nav ko teikt, tad seko slavenais "iedod linku", ignorējot, ka šao paša topikā viss jau tika pateikts Nu jā, psihene, tas jau kā izmisuma kliedziens.
Kas tika pateikts? Atkārtoju vēlreiz, atsevišķu indivīdu prātojumi un iedomas nav uzskatāmi par faktiem. Vismaz veselā sabiedrība noteikti nē.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-08 21:07, pirms 8 gadiem
Manas prognozes!
Somija 2 - 4 Čehija
ASV 3 - 6 Zviedrija

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:08, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Jā, veicais pedagogs antifašists. Šobrīd droši vien izklājis žaketi uz gultas rītdienas pasākumam. Kāpēc nav pakāris? Ordeņi pakaramo lauž.

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:10, pirms 8 gadiem
Kāds nav rufus7 un hmb manījis?

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:11, pirms 8 gadiem
Dilemma...kuru spēli skatīties...

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:12, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Dilemma...kuru spēli skatīties...
USA VS SWE

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:12, pirms 8 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Kāds nav rufus7 un hmb manījis?
hmb nobrauca vilciens, otrs esot manīts pie fanu telts ar mietu irsā.

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:12, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Dilemma...kuru spēli skatīties...
Tu tak visu laiku skaties abas, kas mainījies?

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:12, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: FB jau Tu vismaz necitē vates, rakstīšu tur
No komuņagām man laikam tik pernaks un funarins nav noignorēti Bet tu jau pat lača vilku esi misenē iegrūdis

  +1 [+] [-]

, 2017-05-08 21:13, pirms 8 gadiem
Robijs Huds rakstīja: Krievijā valda mērenais fašisms, tas nav noslēpums nevienam, bet ne nacisms kā ASV

Krievijas mērķis nav iekarot visu pasauli kā to mēģina darīt ASV
Par mērenu fašismu piekrītu.

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:14, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Tu tak visu laiku skaties abas, kas mainījies?
Es TV izmantoju tik reti, ka neabonēju nekādas pakas - tāpēc, šoreiz ir tikai PC variants.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-08 21:14, pirms 8 gadiem
.............. rakstīja: kā, ko darītu? es piemēram neņemu un neņemšu tādus darbus no Krievijas, kas man ir pret sirdsapziņu... un tici man, esmu atteicies no ļoti lieliem darbiem ideoloģijas dēļ. bet tas nestrādā, ja citi latvieši saka vienu un aiz muguras dara pēc tam citu. Esmu sanaidojies ar vairākiem "kolēģiem", kas paņēmuši darbus pēc tam, kad es atteicos. man jau nav žēl, bet mugurkauls tiem cilvēkiem nav.. Par zelta grašiem pārdod dvēseles, lai varētu meitenes uz krogu aizvest... tādēļ arī mums tā georga lente acīs griež.. var jau naudu pelnīt dvēseli nepārdodot... Vai Vītoliņš 9. maijā arī ies pie uzvaras pieminekļa, ja jau ir ideoloģijas piekritējs (georga lentīte pie krūts)
Varbūt Harim ir kādas ambīcijas dzīve, ko reāli arī istenot ar RUS izlasi. Kā kada bķembaka piespraušana rada viņu par kādas ideoloģijas piekritēju??, tā ir tikai LENTĪTE!! Ja cilvēki tiešam viņu uzskata par valsts nodevēju, ko tad viņš tādu ir izdarijis, piespraudis lentīti?? Ticiet man daži labi tautā mīlēti rakstnieki, mākslinieki ir krietni vairāk nogrēkojušies savienības labā.

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:14, pirms 8 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: hmb nobrauca vilciens, otrs esot manīts pie fanu telts ar mietu irsā.
Tagad nebūs no kā naudu ņemt par dupšuku, hmb bija patstāvīgais klients. Rufus7 rīt dod 30% atlaidi, ja nāksi līdzi tev 50% atlaide!

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:14, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: No komuņagām man laikam tik pernaks un funarins nav noignorēti Bet tu jau pat lača vilku esi misenē iegrūdis
Da vilks ar tiem šizo murgiem piebesīja

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:15, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: No komuņagām man laikam tik pernaks un funarins nav noignorēti Bet tu jau pat lača vilku esi misenē iegrūdis
Man ar visi tevis minētie noignorēti. Zaipi es toč saslimdināju ar to ignorēšanu, vai varètu būt, ka to pašu izdariju ari ar bīskapu?

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:15, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Es TV izmantoju tik reti, ka neabonēju nekādas pakas - tāpēc, šoreiz ir tikai PC variants.
TV6 vajag kaut kādu paku?

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:16, pirms 8 gadiem
ŠAIBU
ŠAIBU
ŠAIBU!!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:16, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Man ar visi tevis minētie noignorēti. Zaipi es toč saslimdināju ar to ignorēšanu, vai varètu būt, ka to pašu izdariju ari ar bīskapu?
Man liekas, ka Argo to palaida vēl pirms zaipja

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:16, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Man ar visi tevis minētie noignorēti. Zaipi es toč saslimdināju ar to ignorēšanu, vai varètu būt, ka to pašu izdariju ari ar bīskapu?
Neatceros, kurš no jums to izdarīja, bet pāris gadus atpakaļ man ignorē bija tikai Ferdinands, Key un Sasperjods....tagad bail pat skatīties sarakstā

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:16, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Es TV izmantoju tik reti, ka neabonēju nekādas pakas - tāpēc, šoreiz ir tikai PC variants.
Hmm, es jau ar nekādas pakas neabonēju, visparastākais lattelecom interaktīvais. Pa tv6 visu laiku iet mūsu grupas spēles.

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:16, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: TV6 vajag kaut kādu paku?
VTV jā.

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:17, pirms 8 gadiem
Ok, izvēle krita uz Somijas zāģi pret čehiem!

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:17, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Neatceros, kurš no jums to izdarīja, bet pāris gadus atpakaļ man ignorē bija tikai Ferdinands, Key un Sasperjods....tagad bail pat skatīties sarakstā
Kurus tu uzskati par favorītiem?

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:18, pirms 8 gadiem
Baltkrievi laikam grib izkrist no A divīzijas... kaut gan viņiem sava kalibra pretinieki vēl nāks.

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:18, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Neatceros, kurš no jums to izdarīja, bet pāris gadus atpakaļ man ignorē bija tikai Ferdinands, Key un Sasperjods....tagad bail pat skatīties sarakstā
kādi 15 aburti ar tur gozējas

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:18, pirms 8 gadiem
Tikai somi mani neklausa

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:19, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Man liekas, ka Argo to palaida vēl pirms zaipja
Esmu diezgan droša, ka visa tā ignora padarīšana bija manis aizsākta spamā, jo es jau no pirmas dienas to pogu aktīvi izmantoju pret troļļiem

  +1 [+] [-]

, 2017-05-08 21:20, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Esmu diezgan droša, ka visa tā ignora padarīšana bija manis aizsākta spamā, jo es jau no pirmas dienas to pogu aktīvi izmantoju pret troļļiem
Kāpēc tu runā sievietes dzimtē, ja esi vecis?

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:20, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Neatceros, kurš no jums to izdarīja, bet pāris gadus atpakaļ man ignorē bija tikai Ferdinands, Key un Sasperjods....tagad bail pat skatīties sarakstā
Man ir diezgan ilgi jāskrulē uz leju, lai tiktu līdz saraksta beigām burti laikam bija kkādi 30+, huļa profilus pat netērēšu laiku, lai saskaitītu

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:21, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: kādi 15 aburti ar tur gozējas
Izskatās, ka tikai 2
';

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:22, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Esmu diezgan droša, ka visa tā ignora padarīšana bija manis aizsākta spamā, jo es jau no pirmas dienas to pogu aktīvi izmantoju pret troļļiem
Iespējams, vnk atceros ka šams nokopēja pamatīgu sarakstu, tāpēc likās ka viņs. Man kāds pārītis tur bija

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:22, pirms 8 gadiem
Lieliska statistika Baltkrievijai, trīs spēles un apaļš cipariņš. Slovēņi vēl paļubomu kkur punktus izraks.
Es gribētu redzēt Baķkas "ebaļņiku" ja belari grabēs uz zemāku divīziju
Viņiem vēl tak tikai četras spēles ir palikušas

  +3 [+] [-]

, 2017-05-08 21:22, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Kas tika pateikts? Atkārtoju vēlreiz, atsevišķu indivīdu prātojumi un iedomas nav uzskatāmi par faktiem. Vismaz veselā sabiedrība noteikti nē.
Vesela un normāla sabiedrība nelepojas ar to, ka okupē svešas valstis. Zini kas pa mēsliem? Krievi šobrīd Cariskās Krievijas augstāko militāro apbalvojumu (analogs Lāčplēša ordenim) ir padarījusi par 9.maija, jeb vienu okupantu uzvaru pār otriem svētku simbolu - pierādījums, šeit:
https://www.youtube.com/watch?v=iVS... lūdzu. Redzi krāsas uz tankiem?
Zini kur vēl Kremlis izmantoja šo lentīti? Donbasā, Krimā to nēsējā Krievu apmaldījušies karavīri!
Zini, kas šo lentīšu dalīšanu Latvijā un arī Krievijā sponsorē mūsdienās? Kremlis!
Starp citu - vienīgā valsts kurai 9. maijs ir svētki ir PSRS! Krievi atzīmējot šos svētkus, veicot provokācijas tikai apliecina, ka joprojām sapņo par PSRS atdzimšanu, un Haris ar Znaroku šādā veidā atbalsta Kremļa filozofiju, kā arī atzīmē PSRS uzvaru un Latvijas okupāciju!

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:22, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Man ir diezgan ilgi jāskrulē uz leju, lai tiktu līdz saraksta beigām burti laikam bija kkādi 30+, huļa profilus pat netērēšu laiku, lai saskaitītu
Huli jau nav jēga ignorēt...dažas reizes pamēģināju un atmetu ar roku
Pipec, 2:0...

  +2 [+] [-]

, 2017-05-08 21:27, pirms 8 gadiem
Labi, laikam jābeidz. Sporta portāls tomēr..teorētiski. Bet tomēr uzvelk. Uz ielas redzot auto, kuri apkarināti ar georga lentēm - tā vien prasās ķieģeli iemest.

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:29, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Huli jau nav jēga ignorēt...dažas reizes pamēģināju un atmetu ar roku
Pipec, 2:0...
To jau portāls ir nobanojis, pirms vispār sāc viņu lasīt

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:29, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Labi, laikam jābeidz. Sporta portāls tomēr..teorētiski. Bet tomēr uzvelk. Uz ielas redzot auto, kuri apkarināti ar georga lentēm - tā vien prasās ķieģeli iemest.
Šādu rīcību vajadzētu dekriminalizēt!

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:29, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Huli jau nav jēga ignorēt...dažas reizes pamēģināju un atmetu ar roku
Pipec, 2:0...
Ja viņš tik nenormāli nespamotu, tad arī neignorētu, reizēm to arī nedaru, bet nu citreiz vnk zb ka ieej komentos un tur kkāda geju runas un citas pilnīgi tukšas tuftas.

Skaties otru spēli, tur 1:1

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:29, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Labi, laikam jābeidz. Sporta portāls tomēr..teorētiski. Bet tomēr uzvelk. Uz ielas redzot auto, kuri apkarināti ar georga lentēm - tā vien prasās ķieģeli iemest.
Man gan tad gribas apliet to masinu ar bendzinu kad saimnieks ieksa un aizdedzinat

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:30, pirms 8 gadiem
wtf , Somi priekšā , biju pārlecināts ,ka zaudēs Čehiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:32, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Ja viņš tik nenormāli nespamotu, tad arī neignorētu, reizēm to arī nedaru, bet nu citreiz vnk zb ka ieej komentos un tur kkāda geju runas un citas pilnīgi tukšas tuftas.

Skaties otru spēli, tur 1:1
Es ceru uz čehiem, tāpēc vēl nedadz paskatīšos.

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:33, pirms 8 gadiem
Somiem tak nav variantu- frančiem pagrūda, tagad čehi jāņem grib vai negrib.

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:33, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Somiem tak nav variantu- frančiem pagrūda, tagad čehi jāņem grib vai negrib.
Šeit vakar daudzi Somus jau norakstija

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:35, pirms 8 gadiem
Ko Čehi dara? Sāka PČ pārliecinoši, bet 0-2 tagad.

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:35, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ko Čehi dara? Sāka PČ pārliecinoši, bet 0-2 tagad.
Sveiks mani atceries?

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:36, pirms 8 gadiem
Čehu vārtsargs galīgi nepārliecina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:39, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Čehiem vajadzeja Francūzi atstat vartos. Īsumā - šodien viss galīgi garām, vel tik trūka lai zviedri smagi pagrūstu.
Kas garām? Belaru un friču zāģi?

  -1 [+] [-]

, 2017-05-08 21:40, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Es ceru uz čehiem, tāpēc vēl nedadz paskatīšos.
Man čehi nekad nav patikuši (kā komanda, atsevišķi spelētaji tīk tīri labi), savukārt somiem tieši parasti jūtu līdz, ja vien nav izteikti favorīti, tā kā rezultāts tur tīri labs, manuprāt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-08 21:42, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Man čehi nekad nav patikuši (kā komanda, atsevišķi spelētaji tīk tīri labi), savukārt somiem tieši parasti jūtu līdz, ja vien nav izteikti favorīti, tā kā rezultāts tur tīri labs, manuprāt
Man kā reiz no 98. gada Nagano fināla viņi iepatikās...jo aplauza vates...pat neskatoties uz to, ka Kasparaitis, trenera uzdevumā, izslēdza Jāgru.

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:43, pirms 8 gadiem
Njā...0:3

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:43, pirms 8 gadiem
Jā nu amīši īpaši uz aizsardzību neiespringst

  -1 [+] [-]

, 2017-05-08 21:43, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Vesela un normāla sabiedrība nelepojas ar to, ka okupē svešas valstis. Zini kas pa mēsliem? Krievi šobrīd Cariskās Krievijas augstāko militāro apbalvojumu (analogs Lāčplēša ordenim) ir padarījusi par 9.maija, jeb vienu okupantu uzvaru pār otriem svētku simbolu - pierādījums, šeit:
https://www.youtube.com/watch?v=iVS... lūdzu. Redzi krāsas uz tankiem?
Zini kur vēl Kremlis izmantoja šo lentīti? Donbasā, Krimā to nēsējā Krievu apmaldījušies karavīri!
Zini, kas šo lentīšu dalīšanu Latvijā un arī Krievijā sponsorē mūsdienās? Kremlis!
Starp citu - vienīgā valsts kurai 9. maijs ir svētki ir PSRS! Krievi atzīmējot šos svētkus, veicot provokācijas tikai apliecina, ka joprojām sapņo par PSRS atdzimšanu, un Haris ar Znaroku šādā veidā atbalsta Kremļa filozofiju, kā arī atzīmē PSRS uzvaru un Latvijas okupāciju!
Redz, visu zini, kas notiek pie kaimiņiem =DD Pats, tam īsti nesekoju līdz, lai jau, bet latvieši šķiet to dara vien aiz naida pret kaimiņiem, savādak grūti izprast, kāpēc ir tik maz balsis par to, kas notiek pie mums tepat, kaut vai ar Podnieka, Lāma, Valdmaņa likteņiem, pēdejais vēl pār dažiem aprakstījis grāmata "starp dzirnakmeņiem".

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:43, pirms 8 gadiem
Es arī vienmēr par somiem. Tie ir ļaudis, kas kārtīgi strādā un vēl kārtīgāk atpūšas. Paraugs.

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:43, pirms 8 gadiem
Sümi Vperod!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:47, pirms 8 gadiem
Somi ļoti motivēti izd@zt Čehus pamatīgi , jau 3:0

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:47, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Esi mierīgs! Zviedri vinnēs, tāpat kā somi. Jūs, kepkas man neticējāt!
Es Par Sviedriem! Tu Ko?

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:47, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Man kā reiz no 98. gada Nagano fināla viņi iepatikās...jo aplauza vates...pat neskatoties uz to, ka Kasparaitis, trenera uzdevumā, izslēdza Jāgru.
No deviņdesmito beigām man tik atsevišķas LV spēles atmiņa palikušas, 11 gadu vecumā īpaši citas komandas neinteresēja man viņi laikam sāka kaitināt ar to, ka kādreia vienmēr viņiem tika pietiesāts, protams, tagad es vairs nezinu vai tā reāli bija, vai tās bija vnk komentētaju burtās drāmas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-08 21:49, pirms 8 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Es Par Sviedriem! Tu Ko?
nav tādi sviedri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:49, pirms 8 gadiem
2:2

  -2 [+] [-]

, 2017-05-08 21:50, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: No deviņdesmito beigām man tik atsevišķas LV spēles atmiņa palikušas, 11 gadu vecumā īpaši citas komandas neinteresēja man viņi laikam sāka kaitināt ar to, ka kādreia vienmēr viņiem tika pietiesāts, protams, tagad es vairs nezinu vai tā reāli bija, vai tās bija vnk komentētaju burtās drāmas
Tev sievietei pari 30 bet tuse ar ar viriem šeit Ej arrodi daiktu un bernus sataisi

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:50, pirms 8 gadiem
jā 2-2

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:50, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: No deviņdesmito beigām man tik atsevišķas LV spēles atmiņa palikušas, 11 gadu vecumā īpaši citas komandas neinteresēja man viņi laikam sāka kaitināt ar to, ka kādreia vienmēr viņiem tika pietiesāts, protams, tagad es vairs nezinu vai tā reāli bija, vai tās bija vnk komentētaju burtās drāmas
Tad jau Tev vajadzētu kaitināt visām top komandām + sieriem

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:51, pirms 8 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Tev sievietei pari 30 bet tuse ar ar viriem šeit Ej arrodi daiktu un bernus sataisi
diskriminants sievietēm vieta ir šeit . tas ir seksīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:51, pirms 8 gadiem
NJA AIZSARDZĪBA ŠAJĀ ČEMPI LAIKAM NEPASTĀV
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:51, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: šovakar par zviedriem un somiem
4 viņi būs Sviedri pec Latvijas āriešu parbrauksanas pari

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:51, pirms 8 gadiem
Uguņo Zviedri, 3:2.

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:51, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Nu, 2;2!!!!! Kur vel trakak, jācer varbūt pati spēle beigsies ar kādi 8:7
tas būtu izcii

  -1 [+] [-]

, 2017-05-08 21:52, pirms 8 gadiem
3-2, kāpēc gan lai nebūtu 5 varti 1.perī

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:52, pirms 8 gadiem
Ticai vai nē, bet Latvija uzvarēs vienu no grandiem!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:52, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Tad jau Tev vajadzētu kaitināt visām top komandām + sieriem
Jā, mani daudzi kaitina

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:52, pirms 8 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Tev sievietei pari 30 bet tuse ar ar viriem šeit Ej arrodi daiktu un bernus sataisi
Kāpēc meiteni ne?

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:53, pirms 8 gadiem
pūce rakstīja: diskriminants sievietēm vieta ir šeit . tas ir seksīgi
Vinja ir Lezbi! Tapec nav te vietas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:53, pirms 8 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Vinja ir Lezbi! Tapec nav te vietas
++ Kuram tādu vajag

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:54, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: No deviņdesmito beigām man tik atsevišķas LV spēles atmiņa palikušas, 11 gadu vecumā īpaši citas komandas neinteresēja man viņi laikam sāka kaitināt ar to, ka kādreia vienmēr viņiem tika pietiesāts, protams, tagad es vairs nezinu vai tā reāli bija, vai tās bija vnk komentētaju burtās drāmas
Reāli tiesnesis viņiem pietiesāja 2000. gada 1/4 pret Latviju

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:54, pirms 8 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Vinja ir Lezbi! Tapec nav te vietas
Tu teici 15 eur pa dupšuku?

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:54, pirms 8 gadiem
dcws rakstīja: Kāpēc meiteni ne?
Ko kapec meiteni ne?

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:54, pirms 8 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Vinja ir Lezbi! Tapec nav te vietas
tad jau vīrieša lomā...

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:55, pirms 8 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Tu teici 15 eur pa dupšuku?
Es tev bitu dups ielkt var
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:56, pirms 8 gadiem
keponi, ko iesakat zviedrus vai somus skatities?drosivien zviedrus ne?

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:56, pirms 8 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Es tev bitu dups ielkt var
Nu pa cik tu prasi par dupšuku? Ir klientu karte jums?

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:56, pirms 8 gadiem
PSL123 rakstīja: keponi, ko i
Es dzirdēju, ka tu pārdodies. Kāds izcenojums?

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:56, pirms 8 gadiem
pūce rakstīja: tad jau vīrieša lomā...
Vinja ir pasiva A kapec vispar jus,domajat ka vinja sieviete? Gan jau HMB ir Neptuns

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:57, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Reāli tiesnesis viņiem pietiesāja 2000. gada 1/4 pret Latviju
Irbe jau arī ar savu ripas metienu palīdzēja.

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:57, pirms 8 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Es dzirdēju, ka tu pārdodies. Kāds izcenojums?
keponi, ko iesakat zviedrus vai somus skatities?drosivien zviedrus ne?
atbildi!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:57, pirms 8 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Nu pa cik tu prasi par dupšuku? Ir klientu karte jums?
PSL ir karte

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:57, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Reāli tiesnesis viņiem pietiesāja 2000. gada 1/4 pret Latviju
Ja, iespējams, ka tas arī ir pie vainas. Pec tam vēl sāku neciest arī Vācijas futbola izlasi pēc euro2004, kur arī šiem reāli pietiesāja mūsu spēlē. Jā, interesanti kā atsevisķas spēles var likt neciest visu komandu vēl ilgus gadus pēc tam. Nav cilvēka prāts diez ko racionals tomer

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:58, pirms 8 gadiem
kapēc somiem Ristolainens nav? uzmeta izlasi?

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:58, pirms 8 gadiem
Vidziņš rakstīja: Nav svarīgi ,ko es darītu ,bet Vītoliņš jaunākais nekādu cieņu tautas acīs šādi neiegūs ,neskatoties uz viņa neslikto devumu Izlases rindās.
viņam stipri pie dir$as kaut kādu pajoliņu viedoklis

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:58, pirms 8 gadiem
PSL123 rakstīja: keponi, ko iesakat zviedrus vai somus skatities?drosivien zviedrus ne?
atbildi!!!!!!!
Iesaku skatīties sviedrus, jo otrā spēlē jau viss ir skaidrs!

#meerce

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:58, pirms 8 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: PSL ir karte
maximas?

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:59, pirms 8 gadiem
Robijs Huds rakstīja: Krievijā valda mērenais fašisms, tas nav noslēpums nevienam, bet ne nacisms kā ASV

Krievijas mērķis nav iekarot visu pasauli kā to mēģina darīt ASV
Putinam, Krievijai labs panākums, pamazām atgriežas Ziemeļkorejas simpātijas. https://www.youtube.com/watch?time_...

     [+] [-]

, 2017-05-08 21:59, pirms 8 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: PSL ir karte
Kas ir PSL? Es redzēju tavu sludinājumu kur iet minetiņš+ dupšuks pa 35 EUR. Es gribu zināt vai jums ir klientu karte kā rufus7 uzņēmumam!

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:00, pirms 8 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Kas ir PSL? Es redzēju tavu sludinājumu kur iet minetiņš+ dupšuks pa 35 EUR. Es gribu zināt vai jums ir klientu karte kā rufus7 uzņēmumam!
ParSportuLatvija, iegaume uz visiem laikiem!

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:00, pirms 8 gadiem
PSL123 rakstīja: ParSportuLatvija, iegaume uz visiem laikiem!
Sorry, bet es kaut kādas lašaras neatceros. Zinu tikai Ekspertus HMB un rufus7, arī es esmu Eksperts ar lielo E!!!!!!!

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:01, pirms 8 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Sorry, bet es kaut kādas lašaras neatceros. Zinu tikai Ekspertus HMB un rufus7, arī es esmu Eksperts ar lielo E!!!!!!!
10 gadu vecu videospelu spelesana esi experts?

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:01, pirms 8 gadiem
NunoGomes rakstīja: Redz, visu zini, kas notiek pie kaimiņiem =DD Pats, tam īsti nesekoju līdz, lai jau, bet latvieši šķiet to dara vien aiz naida pret kaimiņiem, savādak grūti izprast, kāpēc ir tik maz balsis par to, kas notiek pie mums tepat, kaut vai ar Podnieka, Lāma, Valdmaņa likteņiem, pēdejais vēl pār dažiem aprakstījis grāmata "starp dzirnakmeņiem".
Tas, ka skolā vēstures stundās pārāk neaizrāvos ar gulēšanu, un tas, ka sekoju līdzi tam, kas notiek pasaulē - ir slikti? Es nezinu, man nešķiet interesanta doma, par galvas likšanu smiltīs, izliekoties, ka neko ārpus mūsu nosacītās smilšu kastes neredzu, nedzirdu.

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:02, pirms 8 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Vinja ir Lezbi! Tapec nav te vietas
nepatīk Lezbi p.rno?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:02, pirms 8 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Sorry, bet es kaut kādas lašaras neatceros. Zinu tikai Ekspertus HMB un rufus7, arī es esmu Eksperts ar lielo E!!!!!!!
tevis devetais experts HMB tevi ignore!

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:02, pirms 8 gadiem
PSL123 rakstīja: 10 gadu vecu videospelu spelesana esi experts?
Atceries un iegaumē, zaļknābi! Es esmu sporta Eksperts ar lielo E!!!
Vēl tizls komentārs no tavas puses un dabūsi IGNORE, man SHEMALE neputns tā iemācīja!

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:03, pirms 8 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Kas ir PSL? Es redzēju tavu sludinājumu kur iet minetiņš+ dupšuks pa 35 EUR. Es gribu zināt vai jums ir klientu karte kā rufus7 uzņēmumam!
Es ar PSL tevi abos galos reize panemsim z 1

  -1 [+] [-]

, 2017-05-08 22:03, pirms 8 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Atceries un iegaumē, zaļknābi! Es esmu sporta Eksperts ar lielo E!!!
Vēl tizls komentārs no tavas puses un dabūsi IGNORE, man SHEMALE neputns tā iemācīja!
no tevi experts ka no manis 10 gadus vecu videospelu spelmanis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:04, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Tu esi Krasiļņiks
Kas Australijas liga jauns?

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:04, pirms 8 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Es ar PSL tevi abos galos reize panemsim z 1
Nu ja nevēlies klientus, tad tā arī pasaki! Aiziešu pie rufus7 un paņemšu fikso pa 25 eur.

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:04, pirms 8 gadiem
dcws rakstīja: nepatīk Lezbi p.rno?
Neee Neatbalstu vien dzimuma aktus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:06, pirms 8 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Neee Neatbalstu vien dzimuma aktus
Esi domājis ņemt Volx savā paspārnē? Viņš būtu labs darbinieks un sastādītu konkurenci rufus7 uzņēmumam!

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:06, pirms 8 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Nu ja nevēlies klientus, tad tā arī pasaki! Aiziešu pie rufus7 un paņemšu fikso pa 25 eur.
PSL ar sevi paņem

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:07, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Iet sīvas cīņas, gaidu kad Jaunozols tiks pieteikts spēlei Melnburnas ICE
Nopietni Australija latvieši hokeju spele?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:08, pirms 8 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Nopietni Australija latvieši hokeju spele?
Tev neliekas, ka Sevastova ir lezbe?

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:08, pirms 8 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Nopietni Australija latvieši hokeju spele?
Australijas latviesu dafiga, kara begli, taka ar Latviju so gan jau tikai saista uzvards un ve vec vectevs!

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:08, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Hulis varbūt jau zem velēnām. kas to lai zin
Gan jau Rufusa vai Matisa pagraba Hulis ieslegts

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:09, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Hulis varbūt jau zem velēnām. kas to lai zin
vai nu plosta vai tiesam zem velenam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:09, pirms 8 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Tev neliekas, ka Sevastova ir lezbe?
drīzāk jau Palamaika...

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:10, pirms 8 gadiem
PSL123 rakstīja: Australijas latviesu dafiga, kara begli, taka ar Latviju so gan jau tikai saista uzvards un ve vec vectevs!
Uz Dinamo viņu!

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:10, pirms 8 gadiem
dcws rakstīja: drīzāk jau Palamaika...
Nav, pats pagājušogad uz desas ņēmu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:10, pirms 8 gadiem
dcws rakstīja: drīzāk jau Palamaika...
Palameikas calis- https://www.google.lv/search?q=Jays...

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:11, pirms 8 gadiem
dcws rakstīja: drīzāk jau Palamaika...
Sevastova smuka

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:11, pirms 8 gadiem
HMB tagad ir mans mājdzīvnieks! Ievilināju ar saldumiem pie sevis pagrabā un ieslēdzu būrī, jo slikti uzvedās šeit!

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:12, pirms 8 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Sevastova smuka
Par gaumi nestrīdās, bet tev baigi sūdīga gaume!

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:12, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Neapskaužu
Bet ja nopietni PSL teica ka HMB ir krize

  -1 [+] [-]

, 2017-05-08 22:14, pirms 8 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Par gaumi nestrīdās, bet tev baigi sūdīga gaume!
Kas tur sudigs? Normala meitene Nastja Nav ne kada princese,bet priekš ğimenes veidosanas,kareiz

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:14, pirms 8 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Bet ja nopietni PSL teica ka HMB ir krize
Nu beidz taču vienreiz izvairīties, pa cik tavs dupšuks!?

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:14, pirms 8 gadiem
3:3. Pamatlaiks beigsies ar X.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:16, pirms 8 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Nu beidz taču vienreiz izvairīties, pa cik tavs dupšuks!?
Ta un uzprasies uz amura

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:17, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Visticamāk, ka tā arī ir, bet ir jau arī musu gadimta bēgļi. Pats kādreiz taisos uz turieni ailaist, jo jau n-tos gadus dzīvo ģimenes draugs. Vankūverā arī paziņas aizbrauca dzīvot ar 2 puikām un ja mazie tad būtu sākuši iet kkur hokejā, tad gluži ta nevarētu teikt, jo abi dzimuši Latvijā.
Jabrauc kad tur ziema(ka paslaik) jaapmekle tacu kada Australijas ligas spele ari!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:19, pirms 8 gadiem
Amerikāņi paņems Zviedrus

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:19, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: Amerikāņi paņems Zviedrus
zviedriem vairakums

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:21, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Protams, būs reports
kurā ta satelītkanālā rāda?

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:22, pirms 8 gadiem
Volx, kura divizija Holande spele? Ka neka pirmie tacu kas slidot saka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:25, pirms 8 gadiem
Uz mirkli ieslēdzu jeņku spēli...tomēr labāk čehus ar somiem skatīšos.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-08 22:27, pirms 8 gadiem
Diezgan uzjautrinoši ir palsīt kā izskaloti jēri spriedelē par vēsturi,politiku un norej Hari ar Ołegu dēł kkādas lentītes pie krūtīm. Bezmaksas izglītības sistēma + mēdiji savu darbu ir padarījuši un aklie jēri iesoło dziłāk tumsā kur pat vilki nepaspēs vińus nograuzt jo pēc dažiem pasūtītiem rakstiem/sižetiem vińi paši viens otru nograuzīs ))

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:27, pirms 8 gadiem
PSL123 rakstīja: Palameikas calis- https://www.google.lv/search?q=Jaysuma+Ndure&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiPg-fl_-DTAhUFDiwKHe_sAf8Q_AUICigB&biw=1866&bih=1033
ko "dzeltenie guļ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:28, pirms 8 gadiem
dcws rakstīja: ko "dzeltenie guļ?
infa nav oficiala

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:29, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Šitajā Melnbourn Ice arī jaunozolam vajadzētu parādīties https://www.youtube.com/watch?v=D6v...

speles sakas sestd., svetdienās ap 9 no rīta
KADS TUR LIMENIS? Zemaks par musu LAČ ?

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:32, pirms 8 gadiem
PSL123 rakstīja: infa nav oficiala
Vienas nakts sakars ar zirga metamo?

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:33, pirms 8 gadiem
PSL123 rakstīja: KADS TUR LIMENIS? Zemaks par musu LAČ ?
es arī labprāt palupītu zemākā līmeņa renes mačus,ja kko tādu piedāvātu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:37, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: es arī labprāt palupītu zemākā līmeņa renes mačus,ja kko tādu piedāvātu
VISADI EIROPAS KAUSI TAK IR, NE TA? Vai junioru sacensibas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-08 22:38, pirms 8 gadiem
Kapēc gan lai neskanētu 'rasija, rasija' tribīnēs, kas spēlē amīši ar zviedriem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:48, pirms 8 gadiem
PSL123 rakstīja: VISADI EIROPAS KAUSI TAK IR, NE TA? Vai junioru sacensibas.
jā,dažus posmus parādīja no tām trases tehniskajām "HD" kamerām

  +2 [+] [-]

, 2017-05-08 22:48, pirms 8 gadiem
Speli uzslēdzu uz īsu brīdi! ieraudzīju tās kolorado lentītes,gandrīz apvēmos no riebuma un aizslēdzu prom!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2017-05-08 22:51, pirms 8 gadiem
Latvija 5-1 Itālija

  +1 [+] [-]

, 2017-05-08 22:53, pirms 8 gadiem
tā arī par Holkombu nevienā latvju TV neko nedzirdēju...

lūk,jums "pārspīlēti lielā mediju mīlestība" pret reni

     [+] [-]

, 2017-05-08 22:56, pirms 8 gadiem
Būtu jau labi, ja ASV paņem 2 punktus un zviedri 1, ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-05-08 22:59, pirms 8 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Būtu jau labi, ja ASV paņem 2 punktus un zviedri 1, ne?
Nē, nedomāju. Es domāju, ka mums ir izdevīgi, lai Krievija un Zviedrija nezaudē punktus (izņēmums- ir zaudēti punkti pret Latviju). Vienlaicīgi mums ir labāk, lai ASV un Vācija negūst punktus.

     [+] [-]

, 2017-05-08 23:00, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: tā arī par Holkombu nevienā latvju TV neko nedzirdēju...

lūk,jums "pārspīlēti lielā mediju mīlestība" pret reni
Pats jau tikko pierādīji, ka tas burbulis ir pārspīlēti uzpūsts. Ziņās galvenokārt ir jāglorificē mūsējo superspēks, bet par to, kas notiek pasaulē interese ir vien retajam. Tajā pašā laikā, citos sporta veidos cilvēkiem interesē, kas notiek arī ārpus Latvijas...tie arī ir sporta veidi, kuriem nav nepieciešams speciāls mediju lobijs.

     [+] [-]

, 2017-05-08 23:14, pirms 8 gadiem
dcws rakstīja: drīzāk jau Palamaika...
par Sevastovu nezinu , bet sieviešu tenisā ir bijušas.. ja pareizi atceros Sančesa Vikario bija. kas šo atceras

     [+] [-]

, 2017-05-08 23:18, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Pats jau tikko pierādīji, ka tas burbulis ir pārspīlēti uzpūsts. Ziņās galvenokārt ir jāglorificē mūsējo superspēks, bet par to, kas notiek pasaulē interese ir vien retajam. Tajā pašā laikā, citos sporta veidos cilvēkiem interesē, kas notiek arī ārpus Latvijas...tie arī ir sporta veidi, kuriem nav nepieciešams speciāls mediju lobijs.
par reni interese ir pietiekama arī par ārpus Latvijas notikumiem...tā,ka tīrākā Rīmeņa neizdarība

     [+] [-]

, 2017-05-08 23:18, pirms 8 gadiem
JAAAAA

     [+] [-]

, 2017-05-08 23:19, pirms 8 gadiem
studenti sit lecīgos zviedrus

     [+] [-]

, 2017-05-08 23:21, pirms 8 gadiem
manējie jenķi paņems zviedrus , un Somi šķiet ka viegli vinēs čehus

     [+] [-]

, 2017-05-08 23:22, pirms 8 gadiem
bērni aizgājuši gulēt?

     [+] [-]

, 2017-05-08 23:24, pirms 8 gadiem
Kā jau minēju USA : SWE - X

     [+] [-]

, 2017-05-08 23:24, pirms 8 gadiem
Somiem jau 7;1 vajadzēja būt priekšā ,ja mācētu momentus izmantot

     [+] [-]

, 2017-05-08 23:25, pirms 8 gadiem
SC, SATAISIET VIENREIZ KĀRTĪBĀ NIVEA PROGNOŽU SPĒLI! ESMU IEVADĪJIS REZULTĀTUS, PUNKTI NAV PIEŠĶIRTI, UN MANS VĀRDS VISPĀR NAV REZULTĀTU LAPĀ!

     [+] [-]

, 2017-05-08 23:26, pirms 8 gadiem
amerikāņu uzvara mums diezgan parocīga ir , ir iespēja iziet kā 3 no grupas vai pat otrajiem

     [+] [-]

, 2017-05-08 23:27, pirms 8 gadiem
Amon Goeth rakstīja: SC, SATAISIET VIENREIZ KĀRTĪBĀ NIVEA PROGNOŽU SPĒLI! ESMU IEVADĪJIS REZULTĀTUS, PUNKTI NAV PIEŠĶIRTI, UN MANS VĀRDS VISPĀR NAV REZULTĀTU LAPĀ!
gaidi rīdienu , tad viņi saliks rezultāus pa vakardienas spēlēm

     [+] [-]

, 2017-05-08 23:28, pirms 8 gadiem
hah, 3:2 jau

     [+] [-]

, 2017-05-08 23:29, pirms 8 gadiem
jebal 3:3

     [+] [-]

, 2017-05-08 23:29, pirms 8 gadiem
Čehi pārsteidz.

     [+] [-]

, 2017-05-08 23:31, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Agri, vakar Pīterī skola sabruka https://www.youtube.com/watch?v=xRzeHCkqUOE
Kaut ko dzirdēju no kamikadzedead.

     [+] [-]

, 2017-05-08 23:31, pirms 8 gadiem
Zviedriem nervi netur

     [+] [-]

, 2017-05-08 23:33, pirms 8 gadiem
franču publikai nepatīk somi , izsvilpj

     [+] [-]

, 2017-05-08 23:34, pirms 8 gadiem
mums pret ASV ir lielākas izredzes, tā ka labi ka ASV uzvar

     [+] [-]

, 2017-05-08 23:41, pirms 8 gadiem
pūce rakstīja: mums pret ASV ir lielākas izredzes, tā ka labi ka ASV uzvar
tīrs bullītis

     [+] [-]

, 2017-05-08 23:42, pirms 8 gadiem
pipec tiesnesis dolbajobs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-08 23:45, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: tā arī par Holkombu nevienā latvju TV neko nedzirdēju...

lūk,jums "pārspīlēti lielā mediju mīlestība" pret reni
Par Holkombu biju sokets....Kaut kas neticams likas...

  -1 [+] [-]

, 2017-05-08 23:49, pirms 8 gadiem
PSL123 rakstīja: Par Holkombu biju sokets....Kaut kas neticams likas...
tā gadās kad panākumi ir augstāk par veselību ... RIP

     [+] [-]

, 2017-05-09 01:15, pirms 8 gadiem
Topshop rakstīja: Nē, Krievija rāda cik labs tas KHL ir, un tur nav šaubu ka labākā līga Eiropā un pasaulē.
un ko tad tie 5 no NHL dara sini komanda ????????? tik labs KHL, bet bez NHL veciem tik un ta nespele...... Kapec ??????

     [+] [-]

, 2017-05-09 09:24, pirms 8 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Krieviem caura izlase, varam paņemt, mums vārtuvīrs augstākas raudzes
Stulbs esi vai kā?