Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2873, Did:0, useCase: 3

Eksperti vērtē: Tribuncovs uzteic aizsargus, Biseniekam patīk spēles temps

Eksperti vērtē: Tribuncovs uzteic aizsargus, Biseniekam patīk spēles temps
Atvars Tribuncovs

Pirmo reizi kopš dalības pasaules čempionāta augstākajā divīzijā, Latvijas izlase turnīra ievadā izcīnījusi divas uzvaras pēc kārtas. Pēc skaistās uzvaras pret Slovākijas izlasi, vēlā vakara stundā ar pēcspēles analīzi dalījās - Atvars Tribuncovs un Gints Bisenieks. Bijušais Latvijas izlases aizsargs pozitīvi izteicās par sev pārzinošo pozīciju laukumā, kamēr Bisenieks uzteica hokejistu cīņassparu kā lauvas sirdīm.

"Dažās mača epizodēs, uzbrukuma zonā varējām būt mazliet pārliecinošāki, toties labi spēlējām aizsardzībā," spēli raksturoja Atvars Tribuncovs. "Neļāvām slovākiem neko prātīgi uzmest, pāris momenti viņiem bija, bet mums bija efektīvākas situācijas. Vairākumā arī vienai maiņai negāja, bet otra uzņēmās iniciatīvu un guva vārtus. Vairākums un mazākums mūsdienu hokejā ir svarīgs elements, tie kas nospēlē efektīvi - tie uzvar."

Latvijas izlases sastāvā Tribuncovs ir piedalījies desmit pasaules čempionātos un divās olimpiskajās spēlēs. 58 čempionāta spēlēs aizsargs atzīmējies ar pieciem (2+3) punktiem, kamēr deviņās olimpiskā turnīra spēlēs trīs (2+1) punkti. Pagājušajā sezonā Tribuncovs noslēdza hokejista karjeru Latvijas čempionāta komandas HK "Zemgale/LLU" rindās. Šosezon, bijušais aizsargs pildīja trenera asistenta pienākumus uz Latvijas izlases komandtiltiņa Universiādes turnīrā.

"Visas komandas labā Merzļikins izdarīja ļoti labu darbu, lai spēlētāji justos droši par saviem vārtiem un varētu ar pārliecību mest golus," Tribuncovs uzteica Merzļikina sniegumu. "No Slovākijas izlases puses izskatījās, ka viņi uz spēli iznākuši kā pret puišeļiem. Latvijas izlase parādīja, ka pretiniekiem mūs ir jāciena."

Gints Bisenieks jau 36 gadus strādā par hokeja treneri, šobrīd pilda arī Latvijas hokeja federācijas treneru priekšsēdētāja amata pienākumus. Apmāca bērnu un jaunieša vecuma grupas hokejistus. Viņam ir visvairāk NHL draftēto audzēkņu - Astašenko, Sprukts, Štāls, J. Rēdlihs un Gudļevskis.

"Pirmo periodu sākām aktīvi, slovākiem tas bija pārsteigums. Kamēr viņi atkopās, tikmēr uzspiedām savu spēles stilu," par Latvijas izlases sniegumu izteicās Gints Bisenieks. "Pretinieki vienmēr pieraduši, ka mēs izejam kā otrais numurs. Tagad hokejisti iziet ar pārliecību kā lauvas sirdis. Spēles pašā sākumā parādījām, ka esam gatavi cīnīties par uzvaru. Neesam atnākuši atdot punktus vai pamaisīties pa kājām. Visa spēle bija organizēta, it īpaši aizsardzībā, spēlētāji neaizķērās pretinieku zonā par ilgu - maksimāli ātri atgriezāmies."

"Jāatzīmē Girgensona spēle, treneri zina, kā viņu izmantot, jo iepriekšējos čempionātos hokejists nebija redzams. Patika Rihards Bukarts, arī aizsargs Uvis Balinskis, pēc šādas spēles grūti kādu individuāli izcelt," Bisenieks raksturoja pāris hokejistus, un turpināja atzīmēt spēlētāju nozīmību vairākumā un mazākumā. "Ļoti svarīgi, vai komandā ir spēlētāji, kas var izpausties vairākumā un mazākumā. Var jau spēlēt vairākumā, bet, ja ir viena vai divas neprecīzas piespēles, tad aizsargājošais četrinieks var izmest ripu. Vairākums un mazākums izšķir visu. Izlases hokejisti līdz šim pārturēja ripu, līdz piespēli vairs nevar atdot. Hārtlijs hokejistiem iemācījis, ka piespēle jādod ātrāk - ar vienu pieskārienu. Mēs ātrāk tiekam uz priekšu un saasinām situācijas. Temps, kādā darbojamies aizsardzības un uzbrukuma zonās ir apsveicams"

Bisenieks uzsvēra, ka svarīgākās spēles ir tikai priekšā. Uz nākamo maču pret Itālijas hokejistiem jānokoncentrējas uz simts procentiem.

"Pret Krievijas izlasi viņi (itāļi) nespēlēja, pilnībā neinteresēja spēles rezultāts. Protams, viņi izlika daudz spēkus pret slovākiem, varbūt saprata, ka nav ko plēsties ar krieviem. Ticu, ka Latvijas izlases treneri spēs izdzēst domu no spēlētāju galvām, ka Itālija ir nomināli vājāks pretinieks. Jāspēlē līdzvērtīgi kā ar Zviedrijas vai Krievijas izlasēm, tad rezultāts būs pozitīvs."

  +3 [+] [-]

, 2017-05-08 10:43, pirms 7 gadiem
Visu cieņu Biseniekam. Vienmēr ir uzrunājusi viņa stāja un kompetences. Vecāki, šis ir viens no treneriem, pie kura ir jāved bērns, lai viņš izaugtu par vīru, nevis kaut kādu lubraku vai pseidozvaigzni. Prozit!

  -2 [+] [-]

, 2017-05-08 10:43, pirms 7 gadiem
Viss ir labi, bet nevajag pārvērtēt uzvaru
No slovākiem palicis tikai vārds. Reāli tā ir viena no vājākajām čempionāta izlasēm. Ja ne haļava pret itāļiem, slovāki varētu jau sākt krāmēt mantas uz zemāku divīziju
Pret dāņiem daudzās epizodēs vienkārši nospīdēja. Un Dānijai šī arī nav ne tuvu optimālā izlase
Īstā mēraukla būs Vācija. Itālija ir Slovākijas līmeņa komanda, kuru jāuzvar. Bet pret Zviedriju, Krieviju un USA jau punkts būs liels sasniegums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2017-05-08 10:58, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Viss ir labi, bet nevajag pārvērtēt uzvaru
No slovākiem palicis tikai vārds. Reāli tā ir viena no vājākajām čempionāta izlasēm. Ja ne haļava pret itāļiem, slovāki varētu jau sākt krāmēt mantas uz zemāku divīziju
Pret dāņiem daudzās epizodēs vienkārši nospīdēja. Un Dānijai šī arī nav ne tuvu optimālā izlase
Īstā mēraukla būs Vācija. Itālija ir Slovākijas līmeņa komanda, kuru jāuzvar. Bet pret Zviedriju, Krieviju un USA jau punkts būs liels sasniegums
It kā mums ir optimālā izlase. Karsums, Dārziņš, Miķelis. Viena ubrukuma maiņa. Tā ka nevjag teikt, ka nav optimāla izlase tiem vai šitiem. Tā var teikt par katru izlasi. Katrai izlasei nevar palīdzēt vairāki spēlētāji dažādu iemeslu dēļ.

  +7 [+] [-]

, 2017-05-08 11:03, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Viss ir labi, bet nevajag pārvērtēt uzvaru
No slovākiem palicis tikai vārds. Reāli tā ir viena no vājākajām čempionāta izlasēm. Ja ne haļava pret itāļiem, slovāki varētu jau sākt krāmēt mantas uz zemāku divīziju
Pret dāņiem daudzās epizodēs vienkārši nospīdēja. Un Dānijai šī arī nav ne tuvu optimālā izlase
Īstā mēraukla būs Vācija. Itālija ir Slovākijas līmeņa komanda, kuru jāuzvar. Bet pret Zviedriju, Krieviju un USA jau punkts būs liels sasniegums
Karsums, Bārtulis, Gudļevskis, Dārzs, Rēdlihi, arī Jevpalovs, Dzierkals varētu pastiprināt. 5-6 gb. var toč nosaukt, kas trūkst.

  +4 [+] [-]

, 2017-05-08 12:01, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Viss ir labi, bet nevajag pārvērtēt uzvaru
No slovākiem palicis tikai vārds. Reāli tā ir viena no vājākajām čempionāta izlasēm. Ja ne haļava pret itāļiem, slovāki varētu jau sākt krāmēt mantas uz zemāku divīziju
Pret dāņiem daudzās epizodēs vienkārši nospīdēja. Un Dānijai šī arī nav ne tuvu optimālā izlase
Īstā mēraukla būs Vācija. Itālija ir Slovākijas līmeņa komanda, kuru jāuzvar. Bet pret Zviedriju, Krieviju un USA jau punkts būs liels sasniegums
Nu, vecīt tu laid.. Slovākija nav tā pati Slovēnija, kura varētu +- būt viena kalibra komanda ar Itāliju.Slovākiem bija un ir augstākā kaluma NHL veči un ne tikai... Ļoti spēcīga hokeja nācija! Pret Dānijas izlasi nedroši nospēlējām pirmo trešdaļu, bet pārējā spēlē dominējām gana pārliecinoši ar vārtsargu priekšgalā.Tā kā nekādas cūcenes mums šajā spēlē nebija, bet loģisks spēles iznākums. Arī mums mājās, starpcitu, palika vesela līderu maiņa, bet es ne par to. Mums arī pašlaik ir laba komanda un domāju, ka dāņi ar visiem NHL večiem dabūtu no mums pa pakaļu, kā jau tas ir bijis. OS kvalifikācijas turnīrā dāņi ar šo NHL papildinājumu nekur netika, tāpat kā toreiz mēs-izlase bez galvenā trenera... Spēlējam pašlaik labi un punkti mums ir jāņem no visiem, bet Itāliju un Vāciju ir noteikti jāuzvar, jo beidzot atkal redzu, ka mūsējie grib un var spēlēt.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-08 12:05, pirms 7 gadiem
Tādi gudrinieki daži labi! Mums ir japriecajas par katru mūsējo uzvaru! Mēs neesam nekādi grandi un arī hokeja līmenis ir nosacīts! Jā, varam pārsteigt, bet tikpat labi arī zaudēt jebkuram! Tāpēc vienkārši priecāsimies par jebkuru mūsējo panākumu!

  +3 [+] [-]

, 2017-05-08 12:33, pirms 7 gadiem
raimisg rakstīja: Tādi gudrinieki daži labi! Mums ir japriecajas par katru mūsējo uzvaru! Mēs neesam nekādi grandi un arī hokeja līmenis ir nosacīts! Jā, varam pārsteigt, bet tikpat labi arī zaudēt jebkuram! Tāpēc vienkārši priecāsimies par jebkuru mūsējo panākumu!
Tieši tapēc jau esam it visā tur, kur esam, jo aicinām priecāties par to, ko,šķietami, mums kāds atmet, nevis paši esam to nopelnījuši. Zaudētāju sindroms... Hārtlijs pareizi pateica, ka mūsējie U18 spēles zaudēja jau autobusā-pa ceļam uz spēļu arēnu. Jūsu komentārs to ļoti spilgti parāda un apstiprina...

     [+] [-]

, 2017-05-08 15:21, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Karsums, Bārtulis, Gudļevskis, Dārzs, Rēdlihi, arī Jevpalovs, Dzierkals varētu pastiprināt. 5-6 gb. var toč nosaukt, kas trūkst.
Nez, kā gan Gudļevskis patreizējā situācijā varētu pastiprināt izlasi, ja mums jau ir stabils 1.nr, kurš ir labāks par Gudi?! Karsums, Bārtulis - izlasei zuduši, jo starpsezona ir laiks, kad viņi salāpa traumas, lai izvilktu nākamo sezonu. No Rēdlihiem tikai Miķelis būtu kaut cik reāls palīgs. Jevpalovs - 3.-4. maiņas spēlētājs. Dārzs, Dzierkals - ok, piekrītu - tie būtu reāli papildinājumi. Sausais atlikums - ir 2-3 spēlētāji, kuri spētu kaut kādā mērā pastiprināt izlasi, tā, ka nevajag te tagad dramatizēt, ka mums bez maz vai iztrūkst 2 vadošo maiņu un supervaročiks.

     [+] [-]

, 2017-05-08 15:51, pirms 7 gadiem
Emilio rakstīja: Nez, kā gan Gudļevskis patreizējā situācijā varētu pastiprināt izlasi, ja mums jau ir stabils 1.nr, kurš ir labāks par Gudi?! Karsums, Bārtulis - izlasei zuduši, jo starpsezona ir laiks, kad viņi salāpa traumas, lai izvilktu nākamo sezonu. No Rēdlihiem tikai Miķelis būtu kaut cik reāls palīgs. Jevpalovs - 3.-4. maiņas spēlētājs. Dārzs, Dzierkals - ok, piekrītu - tie būtu reāli papildinājumi. Sausais atlikums - ir 2-3 spēlētāji, kuri spētu kaut kādā mērā pastiprināt izlasi, tā, ka nevajag te tagad dramatizēt, ka mums bez maz vai iztrūkst 2 vadošo maiņu un supervaročiks.
Gudis var pastiprināt arī kā 2. vai 3. vārtsargs, arī tas ir pastiprinājums!

Par Karsumu un Bārtuli tu pārspīlē, vienam ir 30 otram 31 gads, vēl vismaz pāris čempjus nospēlēs. Turklāt abi gribēja! Dārzs, Dzierkals, varbūt pat Balcers, kuram laba sezona. Vismaz Miķelis nebūtu galīgi lieks. Kādi pieci novāktos kā minimums.

     [+] [-]

, 2017-05-08 17:29, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Gudis var pastiprināt arī kā 2. vai 3. vārtsargs, arī tas ir pastiprinājums!

Par Karsumu un Bārtuli tu pārspīlē, vienam ir 30 otram 31 gads, vēl vismaz pāris čempjus nospēlēs. Turklāt abi gribēja! Dārzs, Dzierkals, varbūt pat Balcers, kuram laba sezona. Vismaz Miķelis nebūtu galīgi lieks. Kādi pieci novāktos kā minimums.
Kāpēc Balcers ir "varbūt pat", ja viņam bija jūtami labāka sezona kā Dzierkalam, turklāt abi ir vienaudži?

     [+] [-]

, 2017-05-08 17:39, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Gudis var pastiprināt arī kā 2. vai 3. vārtsargs, arī tas ir pastiprinājums!

Par Karsumu un Bārtuli tu pārspīlē, vienam ir 30 otram 31 gads, vēl vismaz pāris čempjus nospēlēs. Turklāt abi gribēja! Dārzs, Dzierkals, varbūt pat Balcers, kuram laba sezona. Vismaz Miķelis nebūtu galīgi lieks. Kādi pieci novāktos kā minimums.
Nu ok - Gudis pastiprinātu 2. vārtsarga pozīciju, ja tev tā labāk tīk.

Nav runa par Karsuma un Bārtuļa vecumu, bet gan veselības stāvokli, kurš jau šobrīd ir tāds, ka bez ikgadējas ķirurģiskas iejaukšanās starpsezonā, nākamo sezonu viņi nemaz nespētu uzsākt. Un ar katru gadu jau tā situācija pasliktinās, nevis uzlabojas.
Dārzs - jā. Dzierkals, Balceris jau šobrīd ir un ar laiku būs vēl labāki spēlētāji un palīgi izlasei. Taču nekad un nevienai hokeja izlasei nav bijis tā, ka uz kādu turnīru tiek spēlēt visi labākie, kuri ir pieejami uz papīra. Nekad tā nav bijis un nebūs! Vienmēr ir jāierēķina kaut kāds % no pieejamajiem spēlētājiem, kuri uz PČ vai OS laiku nebūs pieejami. Iemesli ir dažādi - aizņemtība klubā, traumas, ģemenes apstākļi, nevēlēšanās, nogurums, konflikts utt. Kāpēc Latvija, lai būtu izņēmums? Tāpēc nevajag tagad te vaimanāt, ka, ja būtu tas un tas, tad būtu baigā izlase. Ir tā kā ir un šogad, patiesībā, situācija ir labāka, kā citus gadus.

     [+] [-]

, 2017-05-09 10:17, pirms 7 gadiem
Runa ir par konkrēto situāciju (sastāviem) nevis to, kas varētu būt. Šī Slovākijas izlase nav spēcīgāka par Itāliju, ko jau parādīja savstarpējā spēle. Un droši vien vājāka par Slovēniju, kurai ir vairāki KHL komandu līderi. Slovākiem rezerves ir ļoti mazas. Un ja neatbrauc NHL spēlētāji, slovāki ir lejasgala komanda. Vai mēs uzvarētu labāko Dānijas sastāvu? Nav iespējams pateikt. Tomēr droši, ka šī Dānija nebija spēcīgākā

     [+] [-]

, 2017-05-09 15:29, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Runa ir par konkrēto situāciju (sastāviem) nevis to, kas varētu būt. Šī Slovākijas izlase nav spēcīgāka par Itāliju, ko jau parādīja savstarpējā spēle. Un droši vien vājāka par Slovēniju, kurai ir vairāki KHL komandu līderi. Slovākiem rezerves ir ļoti mazas. Un ja neatbrauc NHL spēlētāji, slovāki ir lejasgala komanda. Vai mēs uzvarētu labāko Dānijas sastāvu? Nav iespējams pateikt. Tomēr droši, ka šī Dānija nebija spēcīgākā
Cienu Jūsu viedokli, bet visam nepiekrītu. Mūsu Sprukts spēlē Alpu hokeja līgā.Vai viņš ir sliktāks spēlētājs un izlasē krīt ārā? Nē! Bukarts un Džeriņš spēlē Čehijā, kur arī spēlē liela daļa Slovākijas izlases spēlētāju.Vai abi mūsējie ir slikti? Nē, tāpat kā slovāki! Visi trīs, iepriekš minētie hokejisti, Latvijas izlases sastāvā šajā čempī ir jau guvuši punktus. Labs spēlētājs ir labs, neatkarīgi no tā, kādā līgā tas spēlē, jo bieži vien tā ir laimes spēle-dažādu apstākļu sakritība, bet labas nacionālās izlases izveidošana ir treneru māka vai nemāka kopā salikt īstos spēlētājus, kuri konkurencē ar tādiem pašiem un reizēm pat labākiem spēlētājiem ir savu vietu izcīnījuši. Starpcitu, pēdējos divdesmit gadus Slovākijas izlase ir tikai divas vai trīs reizes bijusi ārpus desmitnieka.Domāju, ka nebūtu korekti to salīdzināt ar Slovēniju, jo ar visiem KHL "līderiem" tā nav labāka izlase.