Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2542, Did:0, useCase: 3

LHF rakstīs protestu par neieskaitīto vārtu guvumu

LHF rakstīs protestu par neieskaitīto vārtu guvumu
LHF prezidents Kirovs Lipmans
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Latvijas delegācija iesniegs protestu par neieskaitītajiem Kaspara Daugaviņa vārtiem pasaules hokeja čempionāta spēlē starp Latvijas un Baltkrievijas izlasēm, atklāja Latvijas Hokeja federācijas (LHF) prezidents Kirovs Lipmans.

Šodien Latvijas hokeja izlase aizvadīja ļoti nozīmīgu maču ar Baltkrievijas valstsvienību. Abas izlases pirms mača pretendēja uz vietu ceturtdaļfinālā, bet baltkrieviem zaudējuma gadījumā nebija atkāpšanās varianta - pēdējais mačs paredzēts pret Krieviju.

Ne pirmo reizi šī čempionāta laikā piedzīvots, ka pēc hokeja spēles asi vārdi tiek veltīti tiesnešiem, kuri pieņēmuši kādu apšaubāmu lēmumu, kas izšķīris spēles likteni. Arī Latvijas - Baltkrievijas spēle izcēlās tādā veidā. Pie rezultāta 1:2 spēles pēdējā minūtē netika ieskaitīts Kaspara Daugaviņa vārtu guvums, tiesnešiem pamatojot lēmumu ar uzbrucēja Ginta Meijas atrašanos Baltkrievijas vārtsarga Kevina Lalanda sargāto vārtu laukumā.

Pēc spēles LHF prezidents Kirovs Lipmans pauda, ka par šo epizodi tiks iesniegts oficiāls protests. Starptautiskā hokeja federācija (IIHF) nesen atvainojās Čehijas izlasei par tiesnešu kļūdām veselās trijās spēlēs, tomēr izmaiņas rezultātos pēc tamlīdzīgiem protestiem parasti netiek veiktas. "Kaut ko tādu es līdz šim neesmu redzējis. Tas ir kaut kas neiedomājam! Kam ir nepieciešami video atkārtojumi, ja tiesneši tos neskatās, bet paši sekundes laikā pieņem lēmumu situācijās, kad to nedrīkst darīt. Noskatījāmies video atkārtojumu, rakstīsim protestu," teica Lipmans. Hokeja federācijas prezidents piebilda, ka šī nav pirmā reize čempionātā, kad tiesneši pieļauj kļūdas.

Arī Teds Nolans pēc spēles pauda sašutumu ar tiesnešu darbu. "Neko tādu savā trenera karjerā neesmu piedzīvojis. Man neviens no tiesnešiem neko nebija gatavs paskaidrot. Atkārtojumā var redzēt, ka vārti bija. Man izskatījās, ka tiesnesis steidzās uz bāru," teica Latvijas izlases galvenais treneris.

     [+] [-]

, 2014-05-20 02:10, pirms 11 gadiem
Gin4a rakstīja: Es piem. aizrakstīju, ka šogad esmu bijis 4gb IIHF turnīros, bet turpmāk tādu huiņu netaisos skatīties! Protams, angļu val!
Ok,nosūtīju,pielikumā pieliekot arī šo i.giflike.com , ar jautājumu kā gan šis varēja tikt ieskaitīts?

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 02:22, pirms 11 gadiem
Mums nekad nav veicies ar tiesnešiem, Bet, Mēs- letiņi esam sīksti, un rīt pierādīsim..., kur mums jābūt...

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 02:34, pirms 11 gadiem
Čehijā, Prāgā jāiesniedz prokuratūrā iesniegums par antonin jerabek kukuļa saņemšanu! Lai reāli izdrātē!

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 03:04, pirms 11 gadiem
KazahsLV rakstīja: Un ko tas dos, būs pārspēle, nē, IIHF atvainosies, protams tas ir labi ka LHF rakstīs protestu, iespējams iedos tiesnesim sodu, ka nevarēs atlikušās spēles šajā PČ tiesāt vai arī kādu 1-2 gadu nākamos turnīros, bet esmu pārliecināts, ka viņš ir saņēmis labu prēmiju.
Protams, labāk jau nevienam nekur neko nesniegt un lai paliek kā ir!!!!!!! dauņi!

  -1 [+] [-]

, 2014-05-20 05:58, pirms 11 gadiem
Tiešām, kāda jēga protestam?? Jāveic izmeklēšana un jānopratina tiesnesis, kas devis, par ko devis un cik devis un attiecīgi seko diskvalifikācija devējam. Kas tagad notiks?? Uz papīra rakstiski atvainosies?? To papīru pēc 2 mēnešiem ārā izmetīs, vai dibenu atslaucīs. Tāpēc jau tā tiesā, ka reāli no tiesnešiem neko nevar paņemt. Nu izmetīs viņu no starptautiskās aprites , nu un? Nav muļķis, paprasījis droši vien pēc pilnas programmas visas esošās un neesošās kompensācijas no Lukašenko. Par protestu tas tiesnesis tikai pasmiesies, jo par visu ir padomāts.

  +6 [+] [-]

, 2014-05-20 07:29, pirms 11 gadiem
Vakar uz "karstām oglēm" negribēju nekādu komentu rakstīt.Parasti cenšos tiesnešus nekritizēt,jo viņi arī ir cilvēki un var kļūdīties.Tikai šis moments nebija no tādiem.Tiesnesis atradās pareizā vietā,visu lieliski redzēja.Lēmumu pieņēma momentā,bez mazākās šaubīšanās.Lēmums bija gatavs pirms Daugaviņš vēl guva vārtus.Tikai formāli var piesieties,ka Meija ir kavējis vārtsargu darbībā un ar vienu slidu ieslidojis vārtsarga zonā.Ar to arī IIHF būs pietiekoši,pat nekāda atvainošanās nebūs,bet tiks atbildēts uz protestu,ka viss ir bijis pareizi.Žēl,vakar vajadzēja Nolanam novest pēc tiesneša neieskaitītajiem vārtiem,komandu no laukuma.Vot tad būtu tracis,tiesa Lipmanam tas izmaksātu pieklājīgi,bet vismaz mēs būtu sadzirdēti.Es pat savā garajā līdzjūtēja mūžā neatceros gadījumu,kad kāda komanda pasaules čempionātā būtu pametusi laukumu,tiesnešu apzinātu kļūdu dēļ.Ieietu vismaz vēsturē.Ar laiku jau šitas viss aizmirsīsies,ir vēl daudz augstākos līmeņos pieredzētas netaisnības.Žēl mūsu puišu,kuri cīnījās kā zvēri,bet viņiem ņēma un iespļāva dvēselē.Ir jābūt milzīgam gribasspēkam ,lai savāktos un uzvarētu svaigos šveiciešus,kuri nu nekādi negribēs pēdējo spēli nepieklājīgi zaudēt.Izskatās ,ka somi būs tikuši cauri ar izbailēm un varēs sisties ar Kanādu,jeb Zviedriju.

     [+] [-]

, 2014-05-20 07:47, pirms 11 gadiem
ceru, ka jau ir uzrakstīts, lai gan mums vairs tas neko nedos, bet tomēr lai ir... varbūt tas vismaz neļaus tuvākajā nākotnē kam tādam atkārtoties...varbūt, lai gan no tiem neaptēstajiem urbambasiem visu ko var sagaidīt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-20 07:55, pirms 11 gadiem
Vai nu tas bija pasūtījums vai arī baltkrievu publikas spiediens, kā rezultātā tas soģis pielika bikses jau pirms fināla sirēnas. Tādi protesti ir pa tukšo. Tad jāmaina likumdošana, lai no protestiem būtu reāls labums. Citos sporta veidos, piemēram riteņbraukšanā, vainīgo diskvalificē, bet te.... Vainīgais ir tiesnesis...

  -2 [+] [-]

, 2014-05-20 08:02, pirms 11 gadiem
alguns rakstīja: Vakar uz "karstām oglēm" negribēju nekādu komentu rakstīt.Parasti cenšos tiesnešus nekritizēt,jo viņi arī ir cilvēki un var kļūdīties.Tikai šis moments nebija no tādiem.Tiesnesis atradās pareizā vietā,visu lieliski redzēja.Lēmumu pieņēma momentā,bez mazākās šaubīšanās.Lēmums bija gatavs pirms Daugaviņš vēl guva vārtus.Tikai formāli var piesieties,ka Meija ir kavējis vārtsargu darbībā un ar vienu slidu ieslidojis vārtsarga zonā.Ar to arī IIHF būs pietiekoši,pat nekāda atvainošanās nebūs,bet tiks atbildēts uz protestu,ka viss ir bijis pareizi.Žēl,vakar vajadzēja Nolanam novest pēc tiesneša neieskaitītajiem vārtiem,komandu no laukuma.Vot tad būtu tracis,tiesa Lipmanam tas izmaksātu pieklājīgi,bet vismaz mēs būtu sadzirdēti.Es pat savā garajā līdzjūtēja mūžā neatceros gadījumu,kad kāda komanda pasaules čempionātā būtu pametusi laukumu,tiesnešu apzinātu kļūdu dēļ.Ieietu vismaz vēsturē.Ar laiku jau šitas viss aizmirsīsies,ir vēl daudz augstākos līmeņos pieredzētas netaisnības.Žēl mūsu puišu,kuri cīnījās kā zvēri,bet viņiem ņēma un iespļāva dvēselē.Ir jābūt milzīgam gribasspēkam ,lai savāktos un uzvarētu svaigos šveiciešus,kuri nu nekādi negribēs pēdējo spēli nepieklājīgi zaudēt.Izskatās ,ka somi būs tikuši cauri ar izbailēm un varēs sisties ar Kanādu,jeb Zviedriju.
Varbūt vienkārši vakar vajadzēja spēlēt tā,lai neviens tiesnesis nevar ietekmēt vai neietekmēt spēles rezultātu?
Pirmo periodu noslidinājās kā klīrīgas jaunkundzes daiļslidošanas kursos, un pēc tam mēģināja atlikušo spēles laiku sasmelt izlieto ūdeni.

     [+] [-]

, 2014-05-20 08:05, pirms 11 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Tiešām, kāda jēga protestam?? Jāveic izmeklēšana un jānopratina tiesnesis, kas devis, par ko devis un cik devis un attiecīgi seko diskvalifikācija devējam. Kas tagad notiks?? Uz papīra rakstiski atvainosies?? To papīru pēc 2 mēnešiem ārā izmetīs, vai dibenu atslaucīs. Tāpēc jau tā tiesā, ka reāli no tiesnešiem neko nevar paņemt. Nu izmetīs viņu no starptautiskās aprites , nu un? Nav muļķis, paprasījis droši vien pēc pilnas programmas visas esošās un neesošās kompensācijas no Lukašenko. Par protestu tas tiesnesis tikai pasmiesies, jo par visu ir padomāts.
Bet cik tomēr labi,ka ar vienu tiesneša kļūdu (iespējams, ka pat tā nebija), var attaisnot mūsējo diezgan bālo sniegumu. Īpaši uzbrukumā.
TIESNEŠI MAITAS!!!

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 08:16, pirms 11 gadiem
Darīts!
tigerrens rakstīja: VISI, KAM RŪP, RAKSTAM FEDERĀCIJAI!!!!! PAR GODĪGU SPĒLI, NEVIS UZPIRKTIEM TIESNEŠIEM, KĀ ŠIE, ATVAINOJOS, KR*PĻI!!!!
Dear Ice Hockey Federation,
Explain what THE H*LL WAS THAT??!!!! Your BRIBED referees just stole a game from us!!!!! How much did the referees get for this game, huh?!! People want to know that!!! It is obvious even for the blind that this was preshared game!! How could they just STEAL a fair play from Latvia?? How can you hire such unscrupulous villains??? Is this really your vision of a FAIR PLAY????
Yours faithfully,
Truly dissappointed and devastated Latvian fans
RAKSTAM UZ VISĀM ADRESĒM:
office@iihf.com
media@iihf.com
webmaster@iihf.com
info@2014.iihfworlds.com

     [+] [-]

, 2014-05-20 08:17, pirms 11 gadiem
TOMĒR LUKAŠENKO BIJA LABI SABLEĶOJIS!!!ŽĒL PUIŠU!TURĀS UN TIEKAM ASTOŅNIEKĀ!

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 08:27, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bet cik tomēr labi,ka ar vienu tiesneša kļūdu (iespējams, ka pat tā nebija), var attaisnot mūsējo diezgan bālo sniegumu. Īpaši uzbrukumā.
TIESNEŠI MAITAS!!!
Pēc RUS-USA spēles visu vakaru ņēmies par kkādu spēles salaušanu, kas ir diezgan tukšs jēdziens, bet šeit par sīkumu uzskati neieskaitītus vārtus. Esi taču vienreiz vecis!

  +4 [+] [-]

, 2014-05-20 08:28, pirms 11 gadiem
Tienesis godīgi pildīja viņam dotās pavēles. Mājniekiem bija jātiek tālāk, un soģis atstrādāja saņemto naudu/

  -2 [+] [-]

, 2014-05-20 08:28, pirms 11 gadiem
KIROV, UZRAKSTI PROTESTU UN ATKĀPIES!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2014-05-20 08:33, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bet cik tomēr labi,ka ar vienu tiesneša kļūdu (iespējams, ka pat tā nebija), var attaisnot mūsējo diezgan bālo sniegumu. Īpaši uzbrukumā.
TIESNEŠI MAITAS!!!
Jā, belari gan demonstrēja hokeja meistarklasi!!! Beidz ākstīties!

     [+] [-]

, 2014-05-20 08:33, pirms 11 gadiem
Piekrītu, vajadzēja pamest laukumu! Soda naudu droši vien saziedotu!
Reiz Sabonis, kad vēl spēlēja, eiropas čempja finālā LT: JUG pasauca savējos nost no laukuma un teica, ka vairs laukumā neejam es sodu samaksāšu. Toreiz arī smagi pietiesāja dienvidslāviem un sods ck atceros bija 100 000USD. Tajā reizē dienvidslāvu spēlētāji pierunāja leišus atgriezties laukumā...
alguns rakstīja: Vakar uz "karstām oglēm" negribēju nekādu komentu rakstīt.Parasti cenšos tiesnešus nekritizēt,jo viņi arī ir cilvēki un var kļūdīties.Tikai šis moments nebija no tādiem.Tiesnesis atradās pareizā vietā,visu lieliski redzēja.Lēmumu pieņēma momentā,bez mazākās šaubīšanās.Lēmums bija gatavs pirms Daugaviņš vēl guva vārtus.Tikai formāli var piesieties,ka Meija ir kavējis vārtsargu darbībā un ar vienu slidu ieslidojis vārtsarga zonā.Ar to arī IIHF būs pietiekoši,pat nekāda atvainošanās nebūs,bet tiks atbildēts uz protestu,ka viss ir bijis pareizi.Žēl,vakar vajadzēja Nolanam novest pēc tiesneša neieskaitītajiem vārtiem,komandu no laukuma.Vot tad būtu tracis,tiesa Lipmanam tas izmaksātu pieklājīgi,bet vismaz mēs būtu sadzirdēti.Es pat savā garajā līdzjūtēja mūžā neatceros gadījumu,kad kāda komanda pasaules čempionātā būtu pametusi laukumu,tiesnešu apzinātu kļūdu dēļ.Ieietu vismaz vēsturē.Ar laiku jau šitas viss aizmirsīsies,ir vēl daudz augstākos līmeņos pieredzētas netaisnības.Žēl mūsu puišu,kuri cīnījās kā zvēri,bet viņiem ņēma un iespļāva dvēselē.Ir jābūt milzīgam gribasspēkam ,lai savāktos un uzvarētu svaigos šveiciešus,kuri nu nekādi negribēs pēdējo spēli nepieklājīgi zaudēt.Izskatās ,ka somi būs tikuši cauri ar izbailēm un varēs sisties ar Kanādu,jeb Zviedriju.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-20 08:44, pirms 11 gadiem
Gin4a rakstīja: Jā, belari gan demonstrēja hokeja meistarklasi!!! Beidz ākstīties!
Es nemaz neākstos.
Jā, belari arī neko sevišķu neparādija, un tieši tāpēc es arī rakstīju par mūsu vājo spēli.

     [+] [-]

, 2014-05-20 08:51, pirms 11 gadiem
Kriov, noziedo IIHF kaut kādas naudas no Grindex, savādāk Škoda sponsorē un viss notiek....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-20 09:06, pirms 11 gadiem
>>>Namejs9999
Tu savus argumentus pataupi tīņiem.Ja kaut ko sajēdzi no hokeja,tad sapratīsi ,ka mēs esam līdzīga līmeņa komanda ar baltkrieviem un vienkārši nav iespējams viņus apspēlēt uz vienas slidas.Belari visu lika uz pirmo periodu un savu panāca.Tālāk jau spēle ritēja pēc mūsu scenārija.Tikai viņiem vārtos nebija kaut kāds caurums.Un to,ka šoreiz soģis izdarīja savu melno darbu,tas pat nav apstrīdams.Komandu nav pat par ko kritizēt,viņi darīja visu ,ko varēja.Baltkrievija šogad spēlē maksimāli savā spēcīgākajā sastāvā,mums mājās palika 6-7 potenciālie pamatsastāva spēlētāji.Lai jau belariem tiek tas prieciņš,jo čempionātu tiešām viņi labu noorganizējuši,bet kas attiecās uz komandas komplektēšanu,nu lai jau dižojās ar svešām spalvām,jo tur pat nav tikai divi kanādieši,tur ir arī naturalizētie krievi.Nu bet tās jau ir viņu problēmas.Neviens neliedz mums to pašu darīt,tikai par godu Latvijas hokeja sabiedrībai,mēs ar svešām spalvām negozējamies(pēcpadomju pirmos gadus varam neskaitīt,tad situācija bija tda,kāda viņa bija)
PS.Diskutēt ar tevi netaisos,to tu vari darīt ar saviem "personīgiem klientiem".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-20 09:21, pirms 11 gadiem
alguns rakstīja: >>>Namejs9999
Tu savus argumentus pataupi tīņiem.Ja kaut ko sajēdzi no hokeja,tad sapratīsi ,ka mēs esam līdzīga līmeņa komanda ar baltkrieviem un vienkārši nav iespējams viņus apspēlēt uz vienas slidas.Belari visu lika uz pirmo periodu un savu panāca.Tālāk jau spēle ritēja pēc mūsu scenārija.Tikai viņiem vārtos nebija kaut kāds caurums.Un to,ka šoreiz soģis izdarīja savu melno darbu,tas pat nav apstrīdams.Komandu nav pat par ko kritizēt,viņi darīja visu ,ko varēja.Baltkrievija šogad spēlē maksimāli savā spēcīgākajā sastāvā,mums mājās palika 6-7 potenciālie pamatsastāva spēlētāji.Lai jau belariem tiek tas prieciņš,jo čempionātu tiešām viņi labu noorganizējuši,bet kas attiecās uz komandas komplektēšanu,nu lai jau dižojās ar svešām spalvām,jo tur pat nav tikai divi kanādieši,tur ir arī naturalizētie krievi.Nu bet tās jau ir viņu problēmas.Neviens neliedz mums to pašu darīt,tikai par godu Latvijas hokeja sabiedrībai,mēs ar svešām spalvām negozējamies(pēcpadomju pirmos gadus varam neskaitīt,tad situācija bija tda,kāda viņa bija)
PS.Diskutēt ar tevi netaisos,to tu vari darīt ar saviem "personīgiem klientiem".
Algun,Tu esi dzīves pieredzējis cilveks, un tāpēc es apbrīnoju to, ka Tu nolaidies līdz skolēna līmenim savos spriedumos. To var attaisnot tikai tas, ja Tev ir kā minimums IIHF nacionālā kategorija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-20 09:45, pirms 11 gadiem
>>>Namejs9999
Sacīju,ka nediskutēšu ar tevi,tomēr vienalga tev vajadzēja mani aizskart.Tu mīli mētāties ar frāzēm.Gribētos zināt,kur manā komentā skolēna līmenis,jeb precīzāk,ko tik bērnišķīgu uzrakstīju.Varbūt mēs vakar skatījamies dažādas spēles?Varbūt tu uzskati,ka mēs ar baltkrieviem neesam vienāda līmeņa komandas?Varbūt mēs nebijām labāki otrajā un trešajā periodā.Arī pārējos faktus grūti apstrīdēt,kas attiecās uz komandas komplektāciju.Neieskaitītie vārti?Parasti tādus ieskaita un ieskaitītu arī jebkurai TOP komandai,kura būtu Latvijas vietā.Jā tur bija formāls iemesls ,lai neieskaitītu un soģis to izmantoja 100%.
PS.Parasti es cenšos soģus aizstāvēt,it sevišķi,kad gadās cilvēciskais faktors.Tikai šis nav tas gadījums.
Kas attiecās uz starptautisko kategoriju,tad viņa man bija 12 gadus.Tiesa ,citā sporta veidā.

     [+] [-]

, 2014-05-20 09:51, pirms 11 gadiem
Lai arī tiesneši (reizēm) ir tikai cilvēki, tad šajā gadījumā ABSURDĀKAIS ir tas, ka tiesnesis neskatījās atkārtojumu bet nolēma uzreiz un nekavējoties! Tā bija rupja kļūda. Jo jāpiekrīt, taču, ka Meija tur gozējās pa vārtsarga laukumu un lēmuma pamatojums nebija tālu no patiesības. Bet Kāda suņa pēc neskatījās atkārtojumu! Ja ir bijušas rupjas kļūdas (Šveice - ASV zona 2x, kur neko mainīt nevar), tad šoreiz tiesnesim bija jādara elementāra lieta: Jāzvana video tiesnesim un viss! Tas ir rupjš pārkāpums par ko čali var uzvilkt uz desu...!
Bet es piekrītu NAMEJam, ka vakar mūsējie nebija gatavi uzvarēt no spēles sākuma (atdevām inciatīvu un mēģinājām iemidzināt, kā pret jeņķiem sākumā) tikai vakar belari iemeta un ātri iemeta. Spēles turpinājumā mēģinājām savākt izlieto ūdeni, kas neizdevās. Bija jāsāk kā pret somiem - agresīvi un aktīvi un mēs būtu paņēmuši savu!

     [+] [-]

, 2014-05-20 09:54, pirms 11 gadiem
alguns rakstīja: >>>Namejs9999
Sacīju,ka nediskutēšu ar tevi,tomēr vienalga tev vajadzēja mani aizskart.Tu mīli mētāties ar frāzēm.Gribētos zināt,kur manā komentā skolēna līmenis,jeb precīzāk,ko tik bērnišķīgu uzrakstīju.Varbūt mēs vakar skatījamies dažādas spēles?Varbūt tu uzskati,ka mēs ar baltkrieviem neesam vienāda līmeņa komandas?Varbūt mēs nebijām labāki otrajā un trešajā periodā.Arī pārējos faktus grūti apstrīdēt,kas attiecās uz komandas komplektāciju.Neieskaitītie vārti?Parasti tādus ieskaita un ieskaitītu arī jebkurai TOP komandai,kura būtu Latvijas vietā.Jā tur bija formāls iemesls ,lai neieskaitītu un soģis to izmantoja 100%.
PS.Parasti es cenšos soģus aizstāvēt,it sevišķi,kad gadās cilvēciskais faktors.Tikai šis nav tas gadījums.
Kas attiecās uz starptautisko kategoriju,tad viņa man bija 12 gadus.Tiesa ,citā sporta veidā.
Ak Dievs, kad letiņi beidzot sapratīs,ka nav visa pasaules hokeja sabiedrība sazvērējusies pret nabaga Latviju?
Joprojām uzskatu un uzskatīšu,ka mūsējie vakar spēli noraka ar savu vājo sniegumu, un nevis tiesnesis.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-20 10:00, pirms 11 gadiem
alguns rakstīja: Vakar uz "karstām oglēm" negribēju nekādu komentu rakstīt.Parasti cenšos tiesnešus nekritizēt,jo viņi arī ir cilvēki un var kļūdīties.Tikai šis moments nebija no tādiem.Tiesnesis atradās pareizā vietā,visu lieliski redzēja.Lēmumu pieņēma momentā,bez mazākās šaubīšanās.Lēmums bija gatavs pirms Daugaviņš vēl guva vārtus.Tikai formāli var piesieties,ka Meija ir kavējis vārtsargu darbībā un ar vienu slidu ieslidojis vārtsarga zonā.Ar to arī IIHF būs pietiekoši,pat nekāda atvainošanās nebūs,bet tiks atbildēts uz protestu,ka viss ir bijis pareizi.Žēl,vakar vajadzēja Nolanam novest pēc tiesneša neieskaitītajiem vārtiem,komandu no laukuma.Vot tad būtu tracis,tiesa Lipmanam tas izmaksātu pieklājīgi,bet vismaz mēs būtu sadzirdēti.Es pat savā garajā līdzjūtēja mūžā neatceros gadījumu,kad kāda komanda pasaules čempionātā būtu pametusi laukumu,tiesnešu apzinātu kļūdu dēļ.Ieietu vismaz vēsturē.Ar laiku jau šitas viss aizmirsīsies,ir vēl daudz augstākos līmeņos pieredzētas netaisnības.Žēl mūsu puišu,kuri cīnījās kā zvēri,bet viņiem ņēma un iespļāva dvēselē.Ir jābūt milzīgam gribasspēkam ,lai savāktos un uzvarētu svaigos šveiciešus,kuri nu nekādi negribēs pēdējo spēli nepieklājīgi zaudēt.Izskatās ,ka somi būs tikuši cauri ar izbailēm un varēs sisties ar Kanādu,jeb Zviedriju.
Protams,ka nekādas atvainošanās nebūs un visi protesti ir kaķim zem astes!
2010.gadā PČ futbolā visa pasaule redzēja kā Lampards iesit vāciešiem golu(bumba atsitās pret zemi vismaz pusmetru aiz līnijas un tikai aklais varēja to neredzēt),bet tiesnesis pateica" nē,vārti nebija" ...un? Nekas nemainījās.Tā nu diemžēl sportā notiek,tiesneši vienmēr kādu komandu "norok" līdzjutēji ir sašutuši un protestē,bet tas jau neko nemaina.Nākamajos turnīros sākas viss no gala
Ja mūsējie atstātu laukumu,domāju,ka ar naudas sodu netiktu cauri,varētu sekot nopietnas sankcijas pret Latviju līdz pat izslēgšanai no čempionāta
Protams emocijas sit augstu vilni,bet ir jāsamierinās ar notikušo un šodien jāspēlē par uzvaru!

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 10:14, pirms 11 gadiem
[quote angrybird]
Bet es piekrītu NAMEJam, ka vakar mūsējie nebija gatavi uzvarēt no spēles sākuma (atdevām inciatīvu un mēģinājām iemidzināt, kā pret jeņķiem sākumā) tikai vakar belari iemeta un ātri iemeta. Spēles turpinājumā mēģinājām savākt izlieto ūdeni, kas neizdevās. Bija jāsāk kā pret somiem - agresīvi un aktīvi un mēs būtu paņēmuši savu!

Ja metiens būtu bijis nevis pēdējās sekundēs bet 5 min ātrāk vārti noteikti tiktu ieskaitīti,pat krievu prese atzīst ,ka Latvijai tika atņemts vismaz 1 punkts...
Nākamās spēlēs jācīnās aktīvi jau no spēles sākuma,neatliekot visu uz spēles beigām

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 10:31, pirms 11 gadiem
Namejs9999 raksta:Ak Dievs, kad letiņi beidzot sapratīs,ka nav visa pasaules hokeja sabiedrība sazvērējusies pret nabaga Latviju?
Joprojām uzskatu un uzskatīšu,ka mūsējie vakar spēli noraka ar savu vājo sniegumu, un nevis tiesnesis.

Atkal lozungs, šoreiz par latviešiem.Tā tu man arī nepaskaidroji par to skolēna līmeni manā komentā.Kas attiecās uz to ,ka komanda nospēlēja vāji tavā sapratnē.Tās ir tavas tiesības tā domāt.Vari jau prasīt no komandas sniegumu ,kaut vai Kanādas vai Krievijas līmenī.Tas tikai liecina par tavu sajēgu hokejā.Es vēl nevienu rakstu neesmu atradis par šo spēli,kur teiktu,ka Latvija nospēlejusi vāji.Ne krievu saitos,ne latviešu.Tu mums tikai viens tāds gudrinieks.