Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2410, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Rubulis

Nolans: "Daudzi nezina, kam šie vīri gājuši cauri"

Nolans: "Daudzi nezina, kam šie vīri gājuši cauri"
Teds Nolans
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas hokeja valstsvienības galvenais treneris Teds Nolans intervijā "Sporta Avīzei" atklājis, ka, neskatoties uz sarežģīto sagatavošanās ciklu, viņš ir pateicīgs spēlētājiem par parādīto sniegumu pasaules hokeja čempionātā Zviedrijā un Somijā. Latvijas valstsvienība ieguva 11.vietu, uzvarot Slovākijas un Francijas izlases, bet piekāpjoties Krievijai, ASV, Austrijai, Vācijai un Somijai (papildlaikā).

Nolans norādīja, ka izlase gan sagatavošanās laikā, gan arī čempionāta gaitā ir vēl vairāk attīstījusies un saspēlējusies. Labāki kļuva gan atsevišķi spēlētāji, gan komanda kā veselums. Lai gan dažādu iemeslu dēļ izlasei nevarēja palīdzēt virkne hokejistu, tomēr tie, kas devās uz pasaules čempionātu, pelnījuši uzslavas un parādīja labu spēli.

Izlases galvenais treneris īpaši izcēla tos spēlētājus, kuri cīnījās, neskatoties uz savainojumiem. Runājot par spēli pret Austrijas valstsvienību, Nolans aizstāvēja hokejistus: "Daudzi nezina, kam šie vīri gājuši cauri, lai pārstāvetu savu valsti. Daudzi varēja loģisku apsvērumu dēļ atteikties no dalības izlasē, tostarp Edgars (Masaļskis), bet viņš centās. (...) Manuprāt, mēs saskaitījām vienpadsmit spēlētāju, kuriem bija trauma un pamatoti varēja nespēlēt. Tomēr spēlētāji vīrišķīgi cīnījās."

Nolans uzsvēra arī savu palīgu nopelnus un profesionalitāti. Par Artūru Irbi treneris sacīja: "Viņa zināšanas par Latvijas hokeju un pieredze ir neatsverams ieguvums. Iegūt tādu cilvēku treneru korpusā, kāds ir Artūrs Irbe, ir ļoti nozīmīgi. Kad viņš runāja, spēlētāji patiesi klausījās. Esmu gandarīts, ka viņš bija ar mums. Atceros Irbi vēl no NHL laikiem, iepazinu viņu kā pieklājīgu un inteliģentu vīru, kāds viņš ir šobrīd."

Pilnā intervija ar Tedu Nolanu lasāma šodienas "Sporta Avīzē".

Izmantotais avots:
"Sporta Avīze"


, 2013-05-21 10:05, pirms 12 gadiem
Tedim un pārējiem treneriem ir jāpaliek ....!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs: knaible
, 2013-05-21 10:32, pirms 12 gadiem
knaible rakstīja: Indiānis ja nu pārspīlē ar to varonību. Saglabāja vietu augstākajā sabiedrībā, tā arī visa varonība ja nu vienīgi tagad tas skaitās izcils sasniegums.
Neviens nerunā par varonību.
, 2013-05-21 10:38, pirms 12 gadiem
knaible rakstīja: Indiānis ja nu pārspīlē ar to varonību. Saglabāja vietu augstākajā sabiedrībā, tā arī visa varonība ja nu vienīgi tagad tas skaitās izcils sasniegums.
Tu tiešām neredzi, kas notiek pasaules hokejā? Vairs neviena komanda nav pastarītis un kur nu vel tāds pastarītis, ka Latvijas izlasei būtu bez jautājumiem jāuzvar. Ņemot vērā reālos apstākļus, tika paveikts DAUDZ. Būtu ļoti vienkārši turpināt zaudēt pēc spēles ar Austriju, bet tā vietā beigu bilance nav slikta un ir gūta milzīga pieredze.
, 2013-05-21 10:41, pirms 12 gadiem
knaible rakstīja: Indiānis ja nu pārspīlē ar to varonību. Saglabāja vietu augstākajā sabiedrībā, tā arī visa varonība ja nu vienīgi tagad tas skaitās izcils sasniegums.
Apnikuši šie ņaudētāji! Priecājies par 11 vietu nevis aprej visus pats sēžot pie TV un neko nedarot!! Ko Tu gribēji no šī sastāva? Tas mums uz doto brīdi ir labākais un punkts! Kas mēs esam? Ar savu Latvijas līgas līmeni esam vieni no zemākajiem... NHL mums Praktiski nav neviens... KHL pirmās vijoles nespēlē neviens... Kādus rezultātus tu gribi? Treneris ir izspiedis maksimumu no čaļiem un pēdējās spēlēs sagādājis baudāmumus momentus iekožot Lielajiem! Paldies par to, bet reāli skatoties uz lietām naivi ir cerēt uz ko vairāk. Sakārtojam sistēmu... esam līmenī un tad lūdzu- ņaudam!
, 2013-05-21 10:45, pirms 12 gadiem
Man arī šķiet, ka baigi raudāt nav par ko. Tāda patiešām slikta spēle bija tikai viena, pret Austriju. Turnīra otrajā pusē komanda izskatījās aizvien labāk.

Loģiski būtu, ja Teds paliktu amatā.
Slēpts komentārs: karabans
, 2013-05-21 10:50, pirms 12 gadiem
, 2013-05-21 10:51, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Man arī šķiet, ka baigi raudāt nav par ko. Tāda patiešām slikta spēle bija tikai viena, pret Austriju. Turnīra otrajā pusē komanda izskatījās aizvien labāk.

Loģiski būtu, ja Teds paliktu amatā.
Pret Austriju nebija slikta spēle. Ja mums vārtos būtu normāls vārtsargs(tas nav pārmetums Masaļskim, jo viņš centās bet pēc traumas vienkārši nevarēja būt pat vidējā līmenī), tad Austriju būtu pieveikuši. Atceramies kā mēs sākām kā dominējām. Bet komanda sabruka redzot ka mums šodien vārtos laiž visu kas lido.
, 2013-05-21 10:55, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Pret Austriju nebija slikta spēle. Ja mums vārtos būtu normāls vārtsargs(tas nav pārmetums Masaļskim, jo viņš centās bet pēc traumas vienkārši nevarēja būt pat vidējā līmenī), tad Austriju būtu pieveikuši. Atceramies kā mēs sākām kā dominējām. Bet komanda sabruka redzot ka mums šodien vārtos laiž visu kas lido.
Spēlē jau visa komanda kopā.
Ja kāds posms ir vājš, tad ir, tā kā ir.
, 2013-05-21 10:55, pirms 12 gadiem
knaible rakstīja: Indiānis ja nu pārspīlē ar to varonību. Saglabāja vietu augstākajā sabiedrībā, tā arī visa varonība ja nu vienīgi tagad tas skaitās izcils sasniegums.
No nosauc kuri savās komandās spēcīgās līgās ir līderi. Ar šo sastāvu tā noteikti ir varonība. 1-2 maiņa Indrašis-jā viens no līderiem DR, bet ļoti nepieredzējis, Cipulis-ilgi bez kluba un tad Lev knapi tiek sastāvā, Dārziņš-Bars nevis līderis bet knapi tiek sastāvā un PO praktiski spēlēja ļoti maz, Girgensons-19 gadi, Sprukts - 4 maiņā klubā, mazs spēles laiks, Džeriņš-mēs jau par ļoti labu sezonu saucam 8 vārtus sezonā. Ar ko tad mēs tos kalnus gāzīsim. Slikta spēle tikai pret Krieviju.
, 2013-05-21 11:10, pirms 12 gadiem
Tedi, Tu jau vēl nezini kam pats iesi cauri.....
, 2013-05-21 11:14, pirms 12 gadiem
Gangsterz rakstīja: Apnikuši šie ņaudētāji! Priecājies par 11 vietu nevis aprej visus pats sēžot pie TV un neko nedarot!! Ko Tu gribēji no šī sastāva? Tas mums uz doto brīdi ir labākais un punkts! Kas mēs esam? Ar savu Latvijas līgas līmeni esam vieni no zemākajiem... NHL mums Praktiski nav neviens... KHL pirmās vijoles nespēlē neviens... Kādus rezultātus tu gribi? Treneris ir izspiedis maksimumu no čaļiem un pēdējās spēlēs sagādājis baudāmumus momentus iekožot Lielajiem! Paldies par to, bet reāli skatoties uz lietām naivi ir cerēt uz ko vairāk. Sakārtojam sistēmu... esam līmenī un tad lūdzu- ņaudam!
Kas tur ko nesaprast? Šeit komentus rakstošie, savās sfērās ir pirmajās vietās pasaulē, tapēc ir grūti saprast ka hokejisti var būt tikai vienpadsmitie.
, 2013-05-21 11:22, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Kas tur ko nesaprast? Šeit komentus rakstošie, savās sfērās ir pirmajās vietās pasaulē, tapēc ir grūti saprast ka hokejisti var būt tikai vienpadsmitie.
hahaha.. ok..tad sorry
, 2013-05-21 11:26, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Kas tur ko nesaprast? Šeit komentus rakstošie, savās sfērās ir pirmajās vietās pasaulē, tapēc ir grūti saprast ka hokejisti var būt tikai vienpadsmitie.
Viena lieta ir gribēt, otra - tam apakšā pamatojums!

LV hokeja attīstības programmas NAV! To, ka ir labi hokejisti, pa lielam ir tikai un vienīgi vecāku nopelns, kuri upurē savus līdzekļus un laiku.

Jautājums, ko mēs gribam sasniegt un ar kādiem līdzekļiem?
, 2013-05-21 11:32, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: No nosauc kuri savās komandās spēcīgās līgās ir līderi. Ar šo sastāvu tā noteikti ir varonība. 1-2 maiņa Indrašis-jā viens no līderiem DR, bet ļoti nepieredzējis, Cipulis-ilgi bez kluba un tad Lev knapi tiek sastāvā, Dārziņš-Bars nevis līderis bet knapi tiek sastāvā un PO praktiski spēlēja ļoti maz, Girgensons-19 gadi, Sprukts - 4 maiņā klubā, mazs spēles laiks, Džeriņš-mēs jau par ļoti labu sezonu saucam 8 vārtus sezonā. Ar ko tad mēs tos kalnus gāzīsim. Slikta spēle tikai pret Krieviju.
Pilnīgi piekrītu! Prieks, ka ir vīri, kas to saprot...
, 2013-05-21 11:39, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Viena lieta ir gribēt, otra - tam apakšā pamatojums!

LV hokeja attīstības programmas NAV! To, ka ir labi hokejisti, pa lielam ir tikai un vienīgi vecāku nopelns, kuri upurē savus līdzekļus un laiku.

Jautājums, ko mēs gribam sasniegt un ar kādiem līdzekļiem?
"... Jautājums, ko mēs gribam sasniegt un ar kādiem līdzekļiem?..."

Līdzekļu nav – tā ka atliek jautājums, ko mēs gribam sasniegt?

Bet ieteiktu vēl uzdot jautājumu, ko tu vari tam jaunajam spēlētājam piedāvāt 18-20 gados, lai viņš paliktu hokejā...
, 2013-05-21 11:39, pirms 12 gadiem
Sporta centram vajadzētu ieviest ka var komentēt caur dr.lv vai facebook kontu, tad uzreiz stulbie komentari samazinatos!
, 2013-05-21 11:59, pirms 12 gadiem
blondais18 rakstīja: Sporta centram vajadzētu ieviest ka var komentēt caur dr.lv vai facebook kontu, tad uzreiz stulbie komentari samazinatos!
Izbeidz taču vienreiz. Ja SC gribētu paši izveidotu savu sistēmu.
dr.lv un citi sociālie dranķi paši veido savas lapas , ej un komentē tur cik uziet.
Pie tam viltus kontus var veidot kur grib. Un stulbi komentēt.
Nevajag ieciklēties uz troļļiem un citēt viņus.
, 2013-05-21 12:00, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Viena lieta ir gribēt, otra - tam apakšā pamatojums!

LV hokeja attīstības programmas NAV! To, ka ir labi hokejisti, pa lielam ir tikai un vienīgi vecāku nopelns, kuri upurē savus līdzekļus un laiku.

Jautājums, ko mēs gribam sasniegt un ar kādiem līdzekļiem?
Šito var ar Kirovu apspriest, es vnk skatos to kas ir
, 2013-05-21 12:00, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: No nosauc kuri savās komandās spēcīgās līgās ir līderi. Ar šo sastāvu tā noteikti ir varonība. 1-2 maiņa Indrašis-jā viens no līderiem DR, bet ļoti nepieredzējis, Cipulis-ilgi bez kluba un tad Lev knapi tiek sastāvā, Dārziņš-Bars nevis līderis bet knapi tiek sastāvā un PO praktiski spēlēja ļoti maz, Girgensons-19 gadi, Sprukts - 4 maiņā klubā, mazs spēles laiks, Džeriņš-mēs jau par ļoti labu sezonu saucam 8 vārtus sezonā. Ar ko tad mēs tos kalnus gāzīsim. Slikta spēle tikai pret Krieviju.
Tas jā. Lai gan tas pats Jekimovs, Ķēniņš nebūt nespēlēja pēdējās lomas savos klubos. Vispār izskatās, ka Šveices skola ir daudz devusi Ķēniņam. Un, ņemot vērā, ka mums pa to Šveici kuļas vairāki kadri (T.Andersons, Merzļikins u.c.) būs baigi interesanti, kā šie iekļausies NLA un, attiecīgi, vai tie spēs dot tikpat lielu pienesumu izlasei.
Slēpts komentārs: Zombijs
, 2013-05-21 12:04, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Viena lieta ir gribēt, otra - tam apakšā pamatojums!

LV hokeja attīstības programmas NAV! To, ka ir labi hokejisti, pa lielam ir tikai un vienīgi vecāku nopelns, kuri upurē savus līdzekļus un laiku.

Jautājums, ko mēs gribam sasniegt un ar kādiem līdzekļiem?
Bisenieks LTV7 teica ka tagad apmācības process būs vienots, šeit ir par to ka ir bijs uzdots izstrādāt programmu Bisenieks vadīs atjaunoto LHF Treneru padomi -...
Notikusi treneru padomes pirmā sēde
, 2013-05-21 12:05, pirms 12 gadiem
Apollo kļūst par nopietnu hokeja rakstu konkurentu SC.
Tur daudz reiz interesantāki raksti un intervijas nekā SC copy-paste teksti.
Nolans domā, ka būs Galvenais, tagad kārta ko Kirovs uz to domā
ka tik nesanak jautrības
Nolans: Uzdevumu izpildīju, kas nozīmē, ka arī...
, 2013-05-21 12:06, pirms 12 gadiem
[quote gangsterz]
Apnikuši šie ņaudētāji! Priecājies par 11 vietu nevis aprej visus pats sēžot pie TV un neko nedarot!! Ko Tu gribēji no šī sastāva? Tas mums uz doto brīdi ir labākais un punkts! Kas mēs esam? Ar savu Latvijas līgas līmeni esam vieni no zemākajiem... NHL mums Praktiski nav neviens... KHL pirmās vijoles nespēlē neviens... Kādus rezultātus tu gribi? Treneris ir izspiedis maksimumu no čaļiem un pēdējās spēlēs sagādājis baudāmumus momentus iekožot Lielajiem! Paldies par to, bet reāli skatoties uz lietām naivi ir cerēt uz ko vairāk. Sakārtojam sistēmu... esam līmenī un tad lūdzu- ņaudam!
Zelta vārdi...
, 2013-05-21 12:06, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: Apollo kļūst par nopietnu hokeja rakstu konkurentu SC.
Tur daudz reiz interesantāki raksti un intervijas nekā SC copy-paste teksti.
Nolans domā, ka būs Galvenais, tagad kārta ko Kirovs uz to domā
ka tik nesanak jautrības
http://www.apollo.lv/zinas/nolans-uzdevumu-izpildiju-kas-nozime-ka-ari-ligums-ir-pagarinats/568579
Vispār jau šī ir intervija no SA
, 2013-05-21 12:08, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Vispār jau šī ir intervija no SA
Šitā konkrēti jā, bet kopumā runājot.
, 2013-05-21 12:08, pirms 12 gadiem
Bet sportacentra nūģi it kā labāk zinot... Viennozīmīgi,ka Tedam ir jāpaliek,par ko arī vienmēr esmu iestājies,
, 2013-05-21 12:11, pirms 12 gadiem
Zombijs rakstīja: Nu ko Tedis atzinas, ka bez Irbes nebutu saglabata vieta elite, tapat ka bez Ozolina nebutu izcinita OS kvalifikacija un piedalisanas Socos, jo sajos viros ieklausas vairak neka vina pasa.
nevaig izzīst no pakaļas, kurā vietā viņš atzinās ka bez Irbes nebūtu palikuši elitē?
, 2013-05-21 12:15, pirms 12 gadiem
Zombijs rakstīja: Nu ko Tedis atzinas, ka bez Irbes nebutu saglabata vieta elite, tapat ka bez Ozolina nebutu izcinita OS kvalifikacija un piedalisanas Socos, jo sajos viros ieklausas vairak neka vina pasa.
Cik tomēr cilvēki mēdz būt STULBI!!!!
, 2013-05-21 12:19, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: "... Jautājums, ko mēs gribam sasniegt un ar kādiem līdzekļiem?..."

Līdzekļu nav – tā ka atliek jautājums, ko mēs gribam sasniegt?

Bet ieteiktu vēl uzdot jautājumu, ko tu vari tam jaunajam spēlētājam piedāvāt 18-20 gados, lai viņš paliktu hokejā...
Nevajag pārspīlēt, hokejā līdzekļi ir, tikai ne tik lieli kā gribētos!

Jautājums, vai turpināsim tādā pašā garā viņus nelietderīgi izsaimniekot, jebšu tomēr sāksies konsolidācija un reālu attīstības programmu ieviešanu dzīvē?!

Par 18-20 gadīgajiem jaunēkļiem, vienīgais ko redzu, tā ir sadarbība ar augstskolām! Studēt un spēlēt hokeju, tajā pašā laikā nepietiek tikai savā nodabā paspēlēties vai patrenēties! Te ir jautājums par kvalificētu, pilnvērtīgu treniņprocesu un spēļu praksi! Arī amatieru līmenī jāuzstāda mērķi!
, 2013-05-21 12:29, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nevajag pārspīlēt, hokejā līdzekļi ir, tikai ne tik lieli kā gribētos!

Jautājums, vai turpināsim tādā pašā garā viņus nelietderīgi izsaimniekot, jebšu tomēr sāksies konsolidācija un reālu attīstības programmu ieviešanu dzīvē?!

Par 18-20 gadīgajiem jaunēkļiem, vienīgais ko redzu, tā ir sadarbība ar augstskolām! Studēt un spēlēt hokeju, tajā pašā laikā nepietiek tikai savā nodabā paspēlēties vai patrenēties! Te ir jautājums par kvalificētu, pilnvērtīgu treniņprocesu un spēļu praksi! Arī amatieru līmenī jāuzstāda mērķi!
Skatoties, kādi ir mērķi – laba izlase vai vājš, bet kaut kāds Latvijas čempionāts?
Ja laba izlase – tad galvenais akcents ir uz bērnu/jauniešu sagatavošanu, lai viņi būtu pietiekami interesanti un konkurētspējīgi ārvalstu labāko līgu klubiem un varētu turpināt savu izaugsmi...
Jo paliekot Latvijā, jaunajiem spēlētājiem praktiski nav nākotne, kā hokejistiem.
, 2013-05-21 12:31, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Bisenieks LTV7 teica ka tagad apmācības process būs vienots, šeit ir par to ka ir bijs uzdots izstrādāt programmu Bisenieks vadīs atjaunoto LHF Treneru padomi -...
http://www.lhf.lv/aktuali/25022013-notikusi_treneru_padomes_pirma_sede
Pagaidām tas viss ir vēlējuma formā.

- Aktīvāk iesaistīties treneru kvalifikācijas un pāratestācijas procesos.
- Hokeja attīstīšana un popularizēšana Latvijā.
- Treneru tiesību un interešu aizstāvēšana.
- Izstrādāt vienotu bērnu un jaunatnes hokeja attīstības programmu.

Vai 14. martā apstiprināja padomes nolikuma projektu?
25. februāra sēdē tika nolemts, ka treneru padome sanāk kopā (ne mazāk, kā reizi mēnesī), lai risinātu konkrētus jautājumus. Vai tie ir notikuši un hokeja sabiedrība ar tiem var iepazīties? Vai ir domāts par atgriezenisko saiti, t.i., vai jebkurš interesents var iesniegt savus priekšlikumus un tos atklāti izskatīs šī padome?
, 2013-05-21 12:32, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Arī amatieru līmenī jāuzstāda mērķi!
Pie tam visaugstākie, lai amatieri varētu konkurēt par vietu izlasē!
, 2013-05-21 12:33, pirms 12 gadiem
Te kāds krievus pa lieliem sauc,frančus nevar vinnet un kā Tretjaks saka parejie sen labāki par KHL.
, 2013-05-21 12:34, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Skatoties, kādi ir mērķi – laba izlase vai vājš, bet kaut kāds Latvijas čempionāts?
Ja laba izlase – tad galvenais akcents ir uz bērnu/jauniešu sagatavošanu, lai viņi būtu pietiekami interesanti un konkurētspējīgi ārvalstu labāko līgu klubiem un varētu turpināt savu izaugsmi...
Jo paliekot Latvijā, jaunajiem spēlētājiem praktiski nav nākotne, kā hokejistiem.
Pilnīgi piekrītu!!!

Tikai vai ar trenēšanos 3x nedāļā pa 1 stundai dienā amatierisku treniņmetodiku iespaidā var ielikt visus hokeja pamatus tādā līmenī, lai mūsu jaunie hokejisti būtu interesanti ārvalstu labāko līgu klubiem, kur varētu turpināt savu izaugsmi?
, 2013-05-21 12:40, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Pagaidām tas viss ir vēlējuma formā.

- Aktīvāk iesaistīties treneru kvalifikācijas un pāratestācijas procesos.
- Hokeja attīstīšana un popularizēšana Latvijā.
- Treneru tiesību un interešu aizstāvēšana.
- Izstrādāt vienotu bērnu un jaunatnes hokeja attīstības programmu.

Vai 14. martā apstiprināja padomes nolikuma projektu?
25. februāra sēdē tika nolemts, ka treneru padome sanāk kopā (ne mazāk, kā reizi mēnesī), lai risinātu konkrētus jautājumus. Vai tie ir notikuši un hokeja sabiedrība ar tiem var iepazīties? Vai ir domāts par atgriezenisko saiti, t.i., vai jebkurš interesents var iesniegt savus priekšlikumus un tos atklāti izskatīs šī padome?
LHF nav valsts organizācija kurai būtu pienākums atskaitīties tautai.
, 2013-05-21 12:44, pirms 12 gadiem
Runājot par Krieviju, mēs katru gadu atceramies savus pasenos panākumus pret šo izlasi, lepni sakām, ka varbūt arī šoreiz kas sanāks, tomēr patiesībā pēdējā laikā liekas, ka uz laukumu nākam jau kā zaudētāji, nolaistām rokām. Pagājušajā gadā pēc Indraša gūtajiem vārtiem, kādu laiku turējāmies, tomēr toreiz Malkins&Co mūsu centienus noraka. Šogad diemžēl bez izredzēm, lai gan vēlāk pierādījās, ka kā komanda Krievija šogad bija vāja. Tomēr viņiem vienalga paldies par dīvaino uzvaru 8:4 pret austriešiem, citādi mums vēl būtu radušās papildus problēmas..
, 2013-05-21 12:45, pirms 12 gadiem
neatkarigais rakstīja: Te kāds krievus pa lieliem sauc,frančus nevar vinnet un kā Tretjaks saka parejie sen labāki par KHL.
Pilnigakas mulkibas. Vienkarshi daudziem KHL spelejoshiem- nauda ir svarigakais. Vinu vairs neintresee ne izlase, ne sisties par vietu izlasee.

Shobrid profesionala attieksme pret darbu ir tikai ZA(gandriz 100%). Eiropaa- arvien vairaak speletaaju- spelee tikai ligumam. To var redzet gan futbolaa, gan hokejaa, basketbolaa.

Nu nesitaas nevienaa sportaa veidaa- visi taupa veselibu.
, 2013-05-21 12:46, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Pilnīgi piekrītu!!!

Tikai vai ar trenēšanos 3x nedāļā pa 1 stundai dienā amatierisku treniņmetodiku iespaidā var ielikt visus hokeja pamatus tādā līmenī, lai mūsu jaunie hokejisti būtu interesanti ārvalstu labāko līgu klubiem, kur varētu turpināt savu izaugsmi?
Piemēram Latvijas U-12 čempī ir 21 komanda – un domājams, ka ir atšķirīgi katrai komandai laiki uz ledus, treneru kvalifikācija utt.

Un pa to 3x nedēļā ledu – atceries, ka pārsvarā par ledu maksā vecāki, diez vai daļa ir spējīgi kaut ko vairāk pavilkt... Tad ir jātaisa specilālas hokeja klases – citādi tu vecākus gribi atstāt pilnīgi bez savas dzīves, ja viņi katru dienu ved bērnus uz treniņu+ spēles brīvdienās...
, 2013-05-21 12:47, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Kas tur ko nesaprast? Šeit komentus rakstošie, savās sfērās ir pirmajās vietās pasaulē, tapēc ir grūti saprast ka hokejisti var būt tikai vienpadsmitie.
Nē,viss ir daudz vienkāršāk, jo viņi saprot, ka patreiz LV hokejs darbojas pēc principa-kā sanāks tā sanāks.
Šoreiz viss sanāca puslīdz labi, un tagad ar izlasi saistītie cilvēki metas stāstīt cik viss ir forši, un nākotnē būs vel foršāk.
, 2013-05-21 12:49, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: LHF nav valsts organizācija kurai būtu pienākums atskaitīties tautai.
Varētu jau itkā piekrist, bet LHF barojas diezgan daudz no valsts un Kirovs visu laiku ņaud , ka valstij vēl vairāk vajadzetu palīdzēt.
Ja grib lai palīdz , tad lai atskaitās kur nauda paliek un atskaitās ko viņi tur organizē.
Kopumā grozi kā gribi LHF ir uzņēmusies Latvijas hokeja intereses pārstāvēt tātad jāatskaitās un visi grib zināt
federācija nav privātuzņēmums
, 2013-05-21 12:50, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē,viss ir daudz vienkāršāk, jo viņi saprot, ka patreiz LV hokejs darbojas pēc principa-kā sanāks tā sanāks.
Šoreiz viss sanāca puslīdz labi, un tagad ar izlasi saistītie cilvēki metas stāstīt cik viss ir forši, un nākotnē būs vel foršāk.
Nekas slikts tāpat tajā nākotnē nebūs, tieši otrādi, ir pietiekoši daudz jauniešu/junioru vecuma spēlētāji, kas vieš cerības, ka nākotnē būs izlases līderi
, 2013-05-21 12:50, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: LHF nav valsts organizācija kurai būtu pienākums atskaitīties tautai.
Atvaino! Tā ir sabiedriska organizācija un, ja sabiedrību tā negrib informēt, t.i., atskaitīties, tad NAH tādu organizāciju!
, 2013-05-21 12:52, pirms 12 gadiem
Bet hokejs taču ir viņu darbs (labi par spēlēšanu izlasē nemaksā - bet tā ir goda lieta pārstāvēt savu valsti)!!! - visi cilvēki strādā un strādā ne tikai rudenī ziemā un pavasarī - bet arī vasarā - un arī slimi iet uz darbu!
Paldies protams puišiem par sniegumu izlasē un saglabāto vietu A grupā - bet tie trenera izteikumi par varoņdarbiem - tie nu gan ir nevietā. Puiši izdarīja savu darbu tāpat kā mēs katrs to darām ikdienā!
Par varoņiem es viņus nosauktu - ja viņi visi strādātu katrs savā darbavietā, pa vakariem trenētos hokejā - un tad sava atvaļnājuma laikā plēstos pasaules čempionātā!
Bet dotā momentā - viņi dara to ko māk!
Jebkurā gadījumā paldies par vēl vienu gadu A grupā!
, 2013-05-21 12:52, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Atvaino! Tā ir sabiedriska organizācija un, ja sabiedrību tā negrib informēt, t.i., atskaitīties, tad NAH tādu organizāciju!
Pamēģini aiziet vienreiz uz LHF, varbūt tiešām viņi tev atskaitīsies?
, 2013-05-21 12:53, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Bisenieks LTV7 teica ka tagad apmācības process būs vienots, šeit ir par to ka ir bijs uzdots izstrādāt programmu Bisenieks vadīs atjaunoto LHF Treneru padomi -...
http://www.lhf.lv/aktuali/25022013-notikusi_treneru_padomes_pirma_sede
Jā,programmai jau n-tos gadus atpakaļ bija jābūt gatavai.
Zinu, ka man būs daudz oponentu, bet ar šādu Treneru padomes sastāvu var tikai ......................(cenzēts). Nekas personisks.
, 2013-05-21 12:55, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Pamēģini aiziet vienreiz uz LHF, varbūt tiešām viņi tev atskaitīsies?
Zinu vienu lietu u.t.t., ka LHF ļoti profesionāli māk formāli atbildēt uz jebkuru jautājumu.
Personiski zinu, ka viņiem nav vērts uzdot nevienu jautājumu, jo atbilde būs ļoti formāla.
, 2013-05-21 12:57, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Piemēram Latvijas U-12 čempī ir 21 komanda – un domājams, ka ir atšķirīgi katrai komandai laiki uz ledus, treneru kvalifikācija utt.

Un pa to 3x nedēļā ledu – atceries, ka pārsvarā par ledu maksā vecāki, diez vai daļa ir spējīgi kaut ko vairāk pavilkt... Tad ir jātaisa specilālas hokeja klases – citādi tu vecākus gribi atstāt pilnīgi bez savas dzīves, ja viņi katru dienu ved bērnus uz treniņu+ spēles brīvdienās...
Te jau ir tas āķis, ka par visu maksā tikai vecāki. Un speciālās hokeja klases nabadzības apstākļos ir obligāti jāveido. Tikai tām ir jābūt reģionālajām, kurām apkārt ir mazās sporta skoliņas, bet ir viens centrs. Nu nebūs Latvijā spēcīgu 18 sporta skolu. Vienkārši tam visam tiešām nepietiek ne cilvēku, ne naudas resursu.

Runājot par bērniem, tad tur būtu obligāti jānosaka, ka sacensībās visiem spēlētājiem ir jānodrošina vienāds spēles laiks. Tajā pašā laikā jāuzstāda, ka dzelžaini jāspēlē aizsardzībā, utt.
, 2013-05-21 12:59, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Nekas slikts tāpat tajā nākotnē nebūs, tieši otrādi, ir pietiekoši daudz jauniešu/junioru vecuma spēlētāji, kas vieš cerības, ka nākotnē būs izlases līderi
,
Ja ņem vērā, ka hokejs ir izklaide, tad, protams, šī sporta veida sakarā globāli ņemot nekas slikts nevar notikt.
Piemēram, man personiski nav pārliecības, ka uz nākošo PČ atkal nebūs virkne atkritēju dažādu iemeslu dēļ.
, 2013-05-21 13:00, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Atvaino! Tā ir sabiedriska organizācija un, ja sabiedrību tā negrib informēt, t.i., atskaitīties, tad NAH tādu organizāciju!
Ir visādas biškopju, truškopju, akmeņkaļu un 1000 citu sabiedrisku organizāciju kas nekad neatskaitās tautai, iespējams iesniedz VIDam finanšu atskaiti un viss.

Vispār jau tas ir nepateicīgs darbs atrasties kādas sabiedriskas organizācijas valdēs, domēs, padomēs, parasti jau par to neviens nemaksā.
, 2013-05-21 13:00, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zinu vienu lietu u.t.t., ka LHF ļoti profesionāli māk formāli atbildēt uz jebkuru jautājumu.
Personiski zinu, ka viņiem nav vērts uzdot nevienu jautājumu, jo atbilde būs ļoti formāla.
Diemžēl, kā daudzās sabiedrības sfērās! Ti načaļņik ja durak, ja načaļņik ti durak!
, 2013-05-21 13:01, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,programmai jau n-tos gadus atpakaļ bija jābūt gatavai.
Zinu, ka man būs daudz oponentu, bet ar šādu Treneru padomes sastāvu var tikai ......................(cenzēts). Nekas personisks.
Protams, visi zin, ka Ivars Zvirgzdiņš būs tas cilvēks, kas visu zin un, kas visu māk, tak aizbrauc parādi, kur vēži ziemo, vai arī tik gudri vari di*st tikai aiz ekrāna?
, 2013-05-21 13:02, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Te jau ir tas āķis, ka par visu maksā tikai vecāki. Un speciālās hokeja klases nabadzības apstākļos ir obligāti jāveido. Tikai tām ir jābūt reģionālajām, kurām apkārt ir mazās sporta skoliņas, bet ir viens centrs. Nu nebūs Latvijā spēcīgu 18 sporta skolu. Vienkārši tam visam tiešām nepietiek ne cilvēku, ne naudas resursu.

Runājot par bērniem, tad tur būtu obligāti jānosaka, ka sacensībās visiem spēlētājiem ir jānodrošina vienāds spēles laiks. Tajā pašā laikā jāuzstāda, ka dzelžaini jāspēlē aizsardzībā, utt.
Galvenais jau nav kā šīs bērnu grupiņas tiek veidotas. Jo tāpat skaidrs, ka dažādos LV reģionos cilvēku maksātspēja ir atšķirīga.
Galvenais,ka nav vienota metodika kā šie berneļi jātrene. Patreiz visi treneri to dara pēc savas saprašanas. Un nereti to dara diezgan neprofesionāli.
, 2013-05-21 13:03, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: ,
Ja ņem vērā, ka hokejs ir izklaide, tad, protams, šī sporta veida sakarā globāli ņemot nekas slikts nevar notikt.
Piemēram, man personiski nav pārliecības, ka uz nākošo PČ atkal nebūs virkne atkritēju dažādu iemeslu dēļ.
Kāpēc tik šauri jāskatās uz sportu. Galu galā, daudzi sportisti ar to pelna naudu, pēc tam to tērē Latvijā vai arī iegulda Latvijas ekonomikā. Kamēr cilvēki Latvijā nesapratīs, ka sports pasaulē ir ekonomikas nozare, tikmēr tā arī turpināsies nekā nedarīšana!!!
, 2013-05-21 13:04, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ir visādas biškopju, truškopju, akmeņkaļu un 1000 citu sabiedrisku organizāciju kas nekad neatskaitās tautai, iespējams iesniedz VIDam finanšu atskaiti un viss.

Vispār jau tas ir nepateicīgs darbs atrasties kādas sabiedriskas organizācijas valdēs, domēs, padomēs, parasti jau par to neviens nemaksā.
Tad konkrēti Tevi viss Latvijas hokejā apmierina?
, 2013-05-21 13:07, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Galvenais jau nav kā šīs bērnu grupiņas tiek veidotas. Jo tāpat skaidrs, ka dažādos LV reģionos cilvēku maksātspēja ir atšķirīga.
Galvenais,ka nav vienota metodika kā šie berneļi jātrene. Patreiz visi treneri to dara pēc savas saprašanas. Un nereti to dara diezgan neprofesionāli.
Es papētīju LHF mājaslapas sadaļā [http://www.lhf.lv/par_lhf/dokumenti/06052010-lhf_dokumenti] sagatavošanas testu normatīvus, smiekli sanāca!

Tagad nebrīnos, ka bērni maz ko prot no tehnikas viedokļa. Ne metiens izkopts, ne piespēles, ne slidošanas prasmes!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-21 13:11, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē,viss ir daudz vienkāršāk, jo viņi saprot, ka patreiz LV hokejs darbojas pēc principa-kā sanāks tā sanāks.
Šoreiz viss sanāca puslīdz labi, un tagad ar izlasi saistītie cilvēki metas stāstīt cik viss ir forši, un nākotnē būs vel foršāk.
Reti kurš pie datora sēžot zina kā kas darbojas, vairums domā ka zina
, 2013-05-21 13:13, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,programmai jau n-tos gadus atpakaļ bija jābūt gatavai.
Zinu, ka man būs daudz oponentu, bet ar šādu Treneru padomes sastāvu var tikai ......................(cenzēts). Nekas personisks.
Vienmēr kaut kad, kaut kas rodas un vienmēr tas varēja būt ātrāk.

Es tos cilvēkus personīgi nepazīstu, tapēc nezinu cik lietderīga ir viņu atrašanās treneru padomē, bet takā viņi tur grozās, tad tikai loģiski kā jau pie mums pieņemts, viņi internetā ir troļļu kārtīgi nospļaudīti. Vai mums vajag cilvēkus kas dara? Lielai daļai interneta komentētājiem noteikti nē, to jau ir teikuši daudzi investori, mūsu pašmāju pasākumu organizētāji, labāk sēdēt klusu, neko nedarīt un tad Tevi nea@irsīs, jeb prātīgākais, savas ieceres īstenot ārzemēs.
, 2013-05-21 13:15, pirms 12 gadiem
Namejs rakstīja: Tas jā. Lai gan tas pats Jekimovs, Ķēniņš nebūt nespēlēja pēdējās lomas savos klubos. Vispār izskatās, ka Šveices skola ir daudz devusi Ķēniņam. Un, ņemot vērā, ka mums pa to Šveici kuļas vairāki kadri (T.Andersons, Merzļikins u.c.) būs baigi interesanti, kā šie iekļausies NLA un, attiecīgi, vai tie spēs dot tikpat lielu pienesumu izlasei.
Par Jekimovu un ķēniņu piekrītu. Varbūt kļūdos, bet laikam Jekimovs patiešām ir viens no labākiem, bet Ķēniņš nav starp līdzeriem bet stabila vērtība komandā.
, 2013-05-21 13:15, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: ,
Ja ņem vērā, ka hokejs ir izklaide, tad, protams, šī sporta veida sakarā globāli ņemot nekas slikts nevar notikt.
Piemēram, man personiski nav pārliecības, ka uz nākošo PČ atkal nebūs virkne atkritēju dažādu iemeslu dēļ.
Kapēc uzreiz atkritēju? Tas jau tikai superperfekto latviešu galvās rodas formulējumi: nodevējs, nav patriots, atkritējs utt., ja spēlētājs neaizbrauc uz vienu no 10 PČ, kas notiek katru gadu veselības, presonisku iemeslu vai arī pārliecības, ka nevarēs sevi atdot par 100% uz laukuma....
, 2013-05-21 13:24, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Es papētīju LHF mājaslapas sadaļā [http://www.lhf.lv/par_lhf/dokumenti/06052010-lhf_dokumenti] sagatavošanas testu normatīvus, smiekli sanāca!

Tagad nebrīnos, ka bērni maz ko prot no tehnikas viedokļa. Ne metiens izkopts, ne piespēles, ne slidošanas prasmes!!!
Tu varētu aiziet uz katras sporta skolas treniņiem paskatīties, parunāt ar treneriem, vecākiem, mazajiem spēlētājiem uztaisīt apkopojumu – būtu ineteresanti.
Savādāk tev tāda lēta pieeja – paskatīties normatīvus LHF lapā un izdarīt secinājumus
, 2013-05-21 13:25, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Tad konkrēti Tevi viss Latvijas hokejā apmierina?
No tā kas visvairāk acīs krīt, neapmierina tā ņemšanās ap izlasi, pie visa vainīgi negribīgie hokejisti, bet kāda tad lomu spēlē LHF, tas ir Kira. Tas ir viņa pienākums saorganīzēt spēlēšanu izlasē, pārliecināt, motivēt kaut kā, nevis nepārtraukti žēloties kādi visi slikti.
Ir lietas ko es vienkārši nezinu, tapēc spriest cik labi treneri un ko viņi dara treniņos neatļaujos, jo nejūtos kompetents. Varbūt viņi visu dara pareizi, tikai nesanāk, hvz, ko man tur beztolka muti dzesēt.
, 2013-05-21 13:26, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: ,
Ja ņem vērā, ka hokejs ir izklaide, tad, protams, šī sporta veida sakarā globāli ņemot nekas slikts nevar notikt.
Piemēram, man personiski nav pārliecības, ka uz nākošo PČ atkal nebūs virkne atkritēju dažādu iemeslu dēļ.
Domāju ka uz nākošo čempionātu noteikti būs daudz atkritēji (tikai jāņēm vērā ka tā ir praktiski visās izlasēm bet jo mazāk spēlētāju resursi valstī jo vairāk to pamana), jo olimpiādes gadā spēlētāji kuri bijuši olimpiādē ne īpaši raujas uz izlasi. Vadošām valstīm praktiski ir 2 dažādi sastāvi. Olimpiādē domāju redzēsim Sandi, Ņiživiju, varbūt arī Vasiļjevu, kuri noteikti nebūs maijā Minskā. Bet būs arī citi kuri vienkārši gribēs atpūsties vai sakopt sevi . Nevienam spēlētājam nepārmetu ja viņš vienkārši grib atpūsties. Mēs nevaram kontrolēt otra dzīvi, visu laiku skolā māca ka galvenās vērtības dzīvē ir veselība, ģimene, miers, bet te pēkšņi daudzi grib lai galvenā vērtība būtu valsts un par nelielu atlīdzību cilvēki vairāk 1-2 mēnešus atņem savam laikam, arī ģimenei, veselībai un atdod valstij. Man nepatīk atteikumi, bet tā ir VIŅU DZĪVE un vēl vairāk man nepatīk ka negatavs hokejists raujas laukumā, kā Masļskis, vai agrāk Irbe-tikko atlidojis ies spēlēt. Ja tas ir laukuma spēlētājs tad nav traģiski, bet ja vārtsargs negatavs tas drīzāk ir nosodāms.
Minska 2014. Man ne nepatīk mūsu grupa (domāju ka šādā grupā izkrišanas iespējas procentuāli daudz lielākas kā otrā grupā vai kā šogad). BLR, KAZ-nebūs bijuši olimpiādē, bet mums olimpiāde paņems emocijas. Plus atteikumi -prognozēju ka tie būs vairāk kā šogad.
, 2013-05-21 13:29, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Vienmēr kaut kad, kaut kas rodas un vienmēr tas varēja būt ātrāk.

Es tos cilvēkus personīgi nepazīstu, tapēc nezinu cik lietderīga ir viņu atrašanās treneru padomē, bet takā viņi tur grozās, tad tikai loģiski kā jau pie mums pieņemts, viņi internetā ir troļļu kārtīgi nospļaudīti. Vai mums vajag cilvēkus kas dara? Lielai daļai interneta komentētājiem noteikti nē, to jau ir teikuši daudzi investori, mūsu pašmāju pasākumu organizētāji, labāk sēdēt klusu, neko nedarīt un tad Tevi nea@irsīs, jeb prātīgākais, savas ieceres īstenot ārzemēs.
Runājot par tiem investoriem, viņiem interesē tikai cik garantēti daudz viņi var nopelnīt Latvijā! Nekādu sociālo taisnīgumu vai garīgumu viņi Latvijā nav gatavi nest un stiprināt.

Pamatu pamatā kāpēc Latvijā ir lietas kas kustas, ir tieši vietējo cilvēku iniciatīva! Pa lielam, neesmu vēl redzējis nevienu ārzemnieku, kurš ar sirdi un dvēseli, un galvenais darbos ir par spēcīgu un bagātu Latviju!
, 2013-05-21 13:47, pirms 12 gadiem
geografs rakstīja: Bet hokejs taču ir viņu darbs (labi par spēlēšanu izlasē nemaksā - bet tā ir goda lieta pārstāvēt savu valsti)!!! - visi cilvēki strādā un strādā ne tikai rudenī ziemā un pavasarī - bet arī vasarā - un arī slimi iet uz darbu!
Paldies protams puišiem par sniegumu izlasē un saglabāto vietu A grupā - bet tie trenera izteikumi par varoņdarbiem - tie nu gan ir nevietā. Puiši izdarīja savu darbu tāpat kā mēs katrs to darām ikdienā!
Par varoņiem es viņus nosauktu - ja viņi visi strādātu katrs savā darbavietā, pa vakariem trenētos hokejā - un tad sava atvaļnājuma laikā plēstos pasaules čempionātā!
Bet dotā momentā - viņi dara to ko māk!
Jebkurā gadījumā paldies par vēl vienu gadu A grupā!
Reāli kā naglai pa pieri! Tieši manas domas. Nolans tagad - pa lielam, godīgi sakot, paveicoties čempī, sāk stāstīt tādus varoņu stāstiņus, kādi visi ir karavīri un patrioti, īsti varoņi un vēl varbūt ordeņus jāpiešķir par palikšanu A-grupā. cik tālu esam jau aizspēlējušies..Ka bez 3, 4 spēlētājiem saglabājot vietu elitē, tiek izteikti viens kompliments pēc otra. Parasti tā bija pamatīga vilšanās, ja mēs cīnījāmies par palikšanu, tagad divas uzvaras 7 spēlēs skaitās varens sasniegums. Arī teksti par to kā tagad visi māk spēlēt hokeju neiztur kritiku. labs attaisnojums zaudējot visiem - tagad jau visi māk spēlēt hokeju. ā , nu tad jā, tad ok, pieņemam zāģi austrijai, sauso zāģi vācijai, knapu izlīstu uzvaru pār Franciju, kur mums paveicās, kad francūži divreiz 3. periodā trāpīja pa vārtu stabu. Pie ničas mēs 90% lidotu uz leju..Jā viss ir ok, tagad jau visur spēlē klausies, takā tas nekas, ka zaudējām. tagad jau Austrijas līga ir viena no spēcīgākajām eiropā, mūsu KHL netur līdz, tāpat arī Vācijas DEL pēkšņi kļuvis daudz līmeņu augstāks.
Tāda sajūta vien rodas, ka Nolans taisa sev PR augšā, un ceļ savu reitingu, ka redz viņš pastāsta, ar kādiem spēlētājiem ir cīnījies PČ, un kā viņš laika gaitā ir izveidojis fantastisku komandu..
Es tiešām nesaprotu, bet njā 4. vara strādā labi uz vidējo latvieti.
Čempionāts beigās sanāca normāls, bet mielas ta paliek tajos zāģos. Viss varēja sašūpoties arī uz otru pusi, tie bija sīkumi, un veiksme, kas slavas dziesmas šobrīd nomainītu vircas spaiņi pār galvām...
, 2013-05-21 13:52, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Runājot par tiem investoriem, viņiem interesē tikai cik garantēti daudz viņi var nopelnīt Latvijā! Nekādu sociālo taisnīgumu vai garīgumu viņi Latvijā nav gatavi nest un stiprināt.

Pamatu pamatā kāpēc Latvijā ir lietas kas kustas, ir tieši vietējo cilvēku iniciatīva! Pa lielam, neesmu vēl redzējis nevienu ārzemnieku, kurš ar sirdi un dvēseli, un galvenais darbos ir par spēcīgu un bagātu Latviju!
Taisnība jau Tev ir, bet tikai jāatcerās ka viņiem vienmēr ir alternatīva, cita valsts kur īstenot savus biznesa projektus un mēs atkal paliekam bez darba vietām. Cik tādi gadijui jau nav bijuši kad vietējie neļauj investoram kaut ko būvēt, triec viņu ratā, jo lūk būs piesārņojums, troksnis. Varam protams lepoties ka esam zaļākā valsts eiropā, tikai par to jau neviens naudu mums nedos.
Ir viena pašmāju pasākumu organizētāja kas Jūrmalā un Rīgā rīkoja dažādas ampeles kas piesaistija tūristus, viņa vienkārši neizturēja to mūsu troļļu @iršanu un pateica ka šogad vairs neko neorganizēs, nervi beigti lasīt par sevi Latvijas cilvēku atsauksmes.
Nezinu kāds šobrīd izskatās čīkstošāko valstu reitings, bet pirms gadiem pieciem Krievija bija pirmajā, mēs otrajā vietā.
, 2013-05-21 13:54, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Reāli kā naglai pa pieri! Tieši manas domas. Nolans tagad - pa lielam, godīgi sakot, paveicoties čempī, sāk stāstīt tādus varoņu stāstiņus, kādi visi ir karavīri un patrioti, īsti varoņi un vēl varbūt ordeņus jāpiešķir par palikšanu A-grupā. cik tālu esam jau aizspēlējušies..Ka bez 3, 4 spēlētājiem saglabājot vietu elitē, tiek izteikti viens kompliments pēc otra. Parasti tā bija pamatīga vilšanās, ja mēs cīnījāmies par palikšanu, tagad divas uzvaras 7 spēlēs skaitās varens sasniegums. Arī teksti par to kā tagad visi māk spēlēt hokeju neiztur kritiku. labs attaisnojums zaudējot visiem - tagad jau visi māk spēlēt hokeju. ā , nu tad jā, tad ok, pieņemam zāģi austrijai, sauso zāģi vācijai, knapu izlīstu uzvaru pār Franciju, kur mums paveicās, kad francūži divreiz 3. periodā trāpīja pa vārtu stabu. Pie ničas mēs 90% lidotu uz leju..Jā viss ir ok, tagad jau visur spēlē klausies, takā tas nekas, ka zaudējām. tagad jau Austrijas līga ir viena no spēcīgākajām eiropā, mūsu KHL netur līdz, tāpat arī Vācijas DEL pēkšņi kļuvis daudz līmeņu augstāks.
Tāda sajūta vien rodas, ka Nolans taisa sev PR augšā, un ceļ savu reitingu, ka redz viņš pastāsta, ar kādiem spēlētājiem ir cīnījies PČ, un kā viņš laika gaitā ir izveidojis fantastisku komandu..
Es tiešām nesaprotu, bet njā 4. vara strādā labi uz vidējo latvieti.
Čempionāts beigās sanāca normāls, bet mielas ta paliek tajos zāģos. Viss varēja sašūpoties arī uz otru pusi, tie bija sīkumi, un veiksme, kas slavas dziesmas šobrīd nomainītu vircas spaiņi pār galvām...
dikti dzeltens tur Tev tas šķidrums no sifona iztecēja...
, 2013-05-21 13:55, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Vienmēr kaut kad, kaut kas rodas un vienmēr tas varēja būt ātrāk.

Es tos cilvēkus personīgi nepazīstu, tapēc nezinu cik lietderīga ir viņu atrašanās treneru padomē, bet takā viņi tur grozās, tad tikai loģiski kā jau pie mums pieņemts, viņi internetā ir troļļu kārtīgi nospļaudīti. Vai mums vajag cilvēkus kas dara? Lielai daļai interneta komentētājiem noteikti nē, to jau ir teikuši daudzi investori, mūsu pašmāju pasākumu organizētāji, labāk sēdēt klusu, neko nedarīt un tad Tevi nea@irsīs, jeb prātīgākais, savas ieceres īstenot ārzemēs.
Man jau personiski šķiet, ka problēma nav tajā, ka kāds kaut ko dara vai nedara.
Problēma ir tajā, ka virkne cilvēku n-tos gadus grozās kādā organizācijā vai tās tuvumā (šoreiz LHF), bet viņu ieguldījums kādā jomā tā īsti ar neapbruņotu aci nav redzams, bet pēkšņi vienā rītā par viņiem ir nākusi apgaismība, kas ir jāmaina savā nozarē. Tā parasti nenotiek.
Plus tas ka LV ir maza valsts, un visi ļoti labi daudz ko zin (un bieži patiešām zin) kas ir kas.
, 2013-05-21 13:58, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: dikti dzeltens tur Tev tas šķidrums no sifona iztecēja...
Acīmredzot precīzi. Nevienu manu apgalvojumu nespēj pretargumentēt, jo pretargumentu nav. Grūti, protams, nomest rozā brilles, un saskatīt patiesās lietas..saprotu tevi.
, 2013-05-21 13:59, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kāpēc tik šauri jāskatās uz sportu. Galu galā, daudzi sportisti ar to pelna naudu, pēc tam to tērē Latvijā vai arī iegulda Latvijas ekonomikā. Kamēr cilvēki Latvijā nesapratīs, ka sports pasaulē ir ekonomikas nozare, tikmēr tā arī turpināsies nekā nedarīšana!!!
Mūsu mazie cilvēkresursi mums nedod iespēju savādāk skatīties uz sportu un sportistiem.
, 2013-05-21 14:02, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man jau personiski šķiet, ka problēma nav tajā, ka kāds kaut ko dara vai nedara.
Problēma ir tajā, ka virkne cilvēku n-tos gadus grozās kādā organizācijā vai tās tuvumā (šoreiz LHF), bet viņu ieguldījums kādā jomā tā īsti ar neapbruņotu aci nav redzams, bet pēkšņi vienā rītā par viņiem ir nākusi apgaismība, kas ir jāmaina savā nozarē. Tā parasti nenotiek.
Plus tas ka LV ir maza valsts, un visi ļoti labi daudz ko zin (un bieži patiešām zin) kas ir kas.
Man nez kapēc ir radies iespaids ka visas sporta federācijas, vairāk gan starptautiskās ir baigie parazīti kas domā par saviem goda amatiem, prestižiem kongresiem uz kuriem var salidot un caur intrigām vai kukuļiem kaut ko nobalsot. Var jau būt ka kļūdos, bet man tā šķiet.
, 2013-05-21 14:02, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Acīmredzot precīzi. Nevienu manu apgalvojumu nespēj pretargumentēt, jo pretargumentu nav. Grūti, protams, nomest rozā brilles, un saskatīt patiesās lietas..saprotu tevi.
jā - precīzi. īsti dzeltens tas šķidrums.

p.s. pretargumentus troļļiem nemeklēju. Noslauki tās savas brilles, tās arī dzeltenas palikušas.
, 2013-05-21 14:03, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Kapēc uzreiz atkritēju? Tas jau tikai superperfekto latviešu galvās rodas formulējumi: nodevējs, nav patriots, atkritējs utt., ja spēlētājs neaizbrauc uz vienu no 10 PČ, kas notiek katru gadu veselības, presonisku iemeslu vai arī pārliecības, ka nevarēs sevi atdot par 100% uz laukuma....
Nu,labi! Varbūt ne pareizāko formulējumu izvēlējos, bet doma iepriekšējā, ka mums jārēķinās ar to, ka PČ nav ko cerēt uz izlases optimālo sastāvu. OS vel varbūt, jo tas sportistiem ir ļoti liels izaicinājums.
, 2013-05-21 14:03, pirms 12 gadiem
Par spēlēšanu izlasē domāju, ka profesionālam sportistam tā nu nekādi par skādi nenāk, īpaši mūsējiem, kas pārsvarā ikdienā nespēlē tādā līmenī. Diez vai labāka ir tā pāris mēnešu atpūta ar it kā kaut kādiem brīvajiem treniņiem. Cita lieta, ja nopietnas veselības problēmas, operācija vai atgūšanās periods pēc tādas.
, 2013-05-21 14:07, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: jā - precīzi. īsti dzeltens tas šķidrums.

p.s. pretargumentus troļļiem nemeklēju. Noslauki tās savas brilles, tās arī dzeltenas palikušas.
Troļļiem katra viedoklis, kurš nesakritīs ar tavu sauks par trolli! Hā hā ! Dīvains radījums. dzeltenais sķidrums uz brillēm trolli! Ui ui! Ļaunais Abrags! visi uzmanās! Brīdinām!
, 2013-05-21 14:10, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Reāli kā naglai pa pieri! Tieši manas domas. Nolans tagad - pa lielam, godīgi sakot, paveicoties čempī, sāk stāstīt tādus varoņu stāstiņus, kādi visi ir karavīri un patrioti, īsti varoņi un vēl varbūt ordeņus jāpiešķir par palikšanu A-grupā. cik tālu esam jau aizspēlējušies..Ka bez 3, 4 spēlētājiem saglabājot vietu elitē, tiek izteikti viens kompliments pēc otra. Parasti tā bija pamatīga vilšanās, ja mēs cīnījāmies par palikšanu, tagad divas uzvaras 7 spēlēs skaitās varens sasniegums. Arī teksti par to kā tagad visi māk spēlēt hokeju neiztur kritiku. labs attaisnojums zaudējot visiem - tagad jau visi māk spēlēt hokeju. ā , nu tad jā, tad ok, pieņemam zāģi austrijai, sauso zāģi vācijai, knapu izlīstu uzvaru pār Franciju, kur mums paveicās, kad francūži divreiz 3. periodā trāpīja pa vārtu stabu. Pie ničas mēs 90% lidotu uz leju..Jā viss ir ok, tagad jau visur spēlē klausies, takā tas nekas, ka zaudējām. tagad jau Austrijas līga ir viena no spēcīgākajām eiropā, mūsu KHL netur līdz, tāpat arī Vācijas DEL pēkšņi kļuvis daudz līmeņu augstāks.
Tāda sajūta vien rodas, ka Nolans taisa sev PR augšā, un ceļ savu reitingu, ka redz viņš pastāsta, ar kādiem spēlētājiem ir cīnījies PČ, un kā viņš laika gaitā ir izveidojis fantastisku komandu..
Es tiešām nesaprotu, bet njā 4. vara strādā labi uz vidējo latvieti.
Čempionāts beigās sanāca normāls, bet mielas ta paliek tajos zāģos. Viss varēja sašūpoties arī uz otru pusi, tie bija sīkumi, un veiksme, kas slavas dziesmas šobrīd nomainītu vircas spaiņi pār galvām...
Komanda īstajā brīdā saņēmās un apspēlēja slovākus un frančus, iekoda somiem. Paldies viņiem par to. Punkts. Nekādas slavas dziesmas, ja neskaita dažus tīņus, nemaz neskan. Lielākā daļa vēlas, lai Nolans paliktu, tas tā kā būtu skaidrs. Redzēs, ko izspers Lipmans. Starp citu, kad basīšu izlase zaudēja visas spēles EČ, viņiem to piedeva, jo redzēja, kā džeki rāvās, redzēja, ka no šiem kadriem tiks būvēts izlases nākotnes kodols, kas beidzot ļaus mums aizmirst "tagad vai nekad" drūmo periodu. Redzi, starp punktiem turnīra tabulā un spēli/līdzjutēju attieksmi mēdz būt starpība.
, 2013-05-21 14:11, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Man nez kapēc ir radies iespaids ka visas sporta federācijas, vairāk gan starptautiskās ir baigie parazīti kas domā par saviem goda amatiem, prestižiem kongresiem uz kuriem var salidot un caur intrigām vai kukuļiem kaut ko nobalsot. Var jau būt ka kļūdos, bet man tā šķiet.
Tieši tā.
Atceros, ka savā laikā vienā dokumentālā filmā par Brežņevu tika atzīts,ka viņa vislielākā kļūda bija tā, ka viņš pats centās visu varu koncentrēt savās rokās, un visu vienpersoniski pārvaldīt. Līdz ar to viņa padotie pilnīgi atteicās izpausties, kas galu galā noveda pie pamatīgas stagnācijas.
LHF gadījumā,šķiet, ka notiek kas tamlīdzīgs, jo vismaz man personiski ir radies priekšstats, ka LHF tas ir-Kirovs Lipmans. LHF valdes sastāvs ir uzzināms tikai īpaši pameklējot netā, jo nekas par šo valdi nav daudz zināms.
, 2013-05-21 14:12, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Acīmredzot precīzi. Nevienu manu apgalvojumu nespēj pretargumentēt, jo pretargumentu nav. Grūti, protams, nomest rozā brilles, un saskatīt patiesās lietas..saprotu tevi.
Kā reizi, ja runājam par rozā brillēm – tad tur jau tā problēma rodas, ka visu laiku, tādi tirliņi, kā tu ir staigājuši un iedomājušies, ka Latvija ir supermega hokeja lielvalsts un ka Latvijai vieta 1/4 finālā ir garantēta un ja netiek, vai cīnās par palikšanu, tad ir mega slikts čempionāts.

Latvijas 11. vieta ir normāls un atbilstošs sniegums izlases spēkam.
Un ar tām problēmām aizsardzībā un vārtsargu līnijā, Latvija ir šogad paveikusi mazu varoņdarbu. Un uz laukuma bija KOMANDA, kas ir Nolana nopelns...
Un vēl ir stulbi pieminēt, kā būtu bijis, ja būtu štanga utt. – Latvija aizvadīja labu spēli pret Franciju...
, 2013-05-21 14:17, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Tu varētu aiziet uz katras sporta skolas treniņiem paskatīties, parunāt ar treneriem, vecākiem, mazajiem spēlētājiem uztaisīt apkopojumu – būtu ineteresanti.
Savādāk tev tāda lēta pieeja – paskatīties normatīvus LHF lapā un izdarīt secinājumus
Kā nu kuram, par to lētumu! Vienkārši normatīvi bija piemērs publiskajai pusei!

Nedomāju, ka man būtu jādara citu cilvēku darbs, t.i., žurnālistu! Ja pie mums valstī katrs nodarbotos ar lietām ko viņš māk, saprot un pārvalda, kā arī par to būtu atbildīgs, tad daudzas lietas jau sen būtu savestas kārtībā un šeit mēs par tām nepļurkstētu!
, 2013-05-21 14:18, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Domāju ka uz nākošo čempionātu noteikti būs daudz atkritēji (tikai jāņēm vērā ka tā ir praktiski visās izlasēm bet jo mazāk spēlētāju resursi valstī jo vairāk to pamana), jo olimpiādes gadā spēlētāji kuri bijuši olimpiādē ne īpaši raujas uz izlasi. Vadošām valstīm praktiski ir 2 dažādi sastāvi. Olimpiādē domāju redzēsim Sandi, Ņiživiju, varbūt arī Vasiļjevu, kuri noteikti nebūs maijā Minskā. Bet būs arī citi kuri vienkārši gribēs atpūsties vai sakopt sevi . Nevienam spēlētājam nepārmetu ja viņš vienkārši grib atpūsties. Mēs nevaram kontrolēt otra dzīvi, visu laiku skolā māca ka galvenās vērtības dzīvē ir veselība, ģimene, miers, bet te pēkšņi daudzi grib lai galvenā vērtība būtu valsts un par nelielu atlīdzību cilvēki vairāk 1-2 mēnešus atņem savam laikam, arī ģimenei, veselībai un atdod valstij. Man nepatīk atteikumi, bet tā ir VIŅU DZĪVE un vēl vairāk man nepatīk ka negatavs hokejists raujas laukumā, kā Masļskis, vai agrāk Irbe-tikko atlidojis ies spēlēt. Ja tas ir laukuma spēlētājs tad nav traģiski, bet ja vārtsargs negatavs tas drīzāk ir nosodāms.
Minska 2014. Man ne nepatīk mūsu grupa (domāju ka šādā grupā izkrišanas iespējas procentuāli daudz lielākas kā otrā grupā vai kā šogad). BLR, KAZ-nebūs bijuši olimpiādē, bet mums olimpiāde paņems emocijas. Plus atteikumi -prognozēju ka tie būs vairāk kā šogad.
Nu, nezinu, man atkal liekas, ka Karsums un Miķelis čempi šoreiz neizlaidīs. Tiesa, nebrīnīšos, ja šoreiz atpūtīsies Sprukts. Nedomāju, ka Daugava vēl spēlēs ZA, tāpēc arī viņš varētu būt sastāvā + vairāki neredzētie/nezināmie kadri, kas varētu uzpeldēt pa šo laiku (Pelšs?Lipsbergs?Kļaviņš?Bļugers?)
, 2013-05-21 14:19, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: LHF valdes sastāvs ir uzzināms tikai īpaši pameklējot netā, jo nekas par šo valdi nav daudz zināms.
Nekas īpaši nav jāmeklē. LHF mājas lapa jau daudz maz civilizēta ir.
Pie tam to uztur SC, kur pats piepelnies un varētu uzprasīt kā viņa salikta, nevis visu laiku pukstētu komentos
Par LHF
, 2013-05-21 14:19, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Troļļiem katra viedoklis, kurš nesakritīs ar tavu sauks par trolli! Hā hā ! Dīvains radījums. dzeltenais sķidrums uz brillēm trolli! Ui ui! Ļaunais Abrags! visi uzmanās! Brīdinām!
katrs destruktīvs apgalvojums vēl nav arguments.

p.s. iesaku urīna vietā lietot sejas kopšanas līdzekļus, rezultāts noteikti būs labāks.
, 2013-05-21 14:22, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Kā reizi, ja runājam par rozā brillēm – tad tur jau tā problēma rodas, ka visu laiku, tādi tirliņi, kā tu ir staigājuši un iedomājušies, ka Latvija ir supermega hokeja lielvalsts un ka Latvijai vieta 1/4 finālā ir garantēta un ja netiek, vai cīnās par palikšanu, tad ir mega slikts čempionāts.

Latvijas 11. vieta ir normāls un atbilstošs sniegums izlases spēkam.
Un ar tām problēmām aizsardzībā un vārtsargu līnijā, Latvija ir šogad paveikusi mazu varoņdarbu. Un uz laukuma bija KOMANDA, kas ir Nolana nopelns...
Un vēl ir stulbi pieminēt, kā būtu bijis, ja būtu štanga utt. – Latvija aizvadīja labu spēli pret Franciju...
Tu taču neesi muļķis, un ļoti labi saproti, ka mūsu izlase savu patieso varējumu sāka rādīt tikai tad, kad pie pakaļas jau skārās pirmās liesmu mēles. Tas, starp citu, mums ir ļoti tradicionāli visās jomās, kad tā pa īstam sarosamies tikai tad, kad pie pakaļas uguns piešauta.
Mēs varam izdot jautājumu Nolanam-kāpēc LV izlases šīs sezonas PČ optimālais modelis netika iespēlēts virknē pārbaudes spēļu (arī pēdējā pret Franciju), ja reiz PČ it kā bija vajadzīgas 3 spēles,lai komanda iespēlētos. Un vel virkne dažāda rakstura jautājumu.
, 2013-05-21 14:26, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Taisnība jau Tev ir, bet tikai jāatcerās ka viņiem vienmēr ir alternatīva, cita valsts kur īstenot savus biznesa projektus un mēs atkal paliekam bez darba vietām. Cik tādi gadijui jau nav bijuši kad vietējie neļauj investoram kaut ko būvēt, triec viņu ratā, jo lūk būs piesārņojums, troksnis. Varam protams lepoties ka esam zaļākā valsts eiropā, tikai par to jau neviens naudu mums nedos.
Ir viena pašmāju pasākumu organizētāja kas Jūrmalā un Rīgā rīkoja dažādas ampeles kas piesaistija tūristus, viņa vienkārši neizturēja to mūsu troļļu @iršanu un pateica ka šogad vairs neko neorganizēs, nervi beigti lasīt par sevi Latvijas cilvēku atsauksmes.
Nezinu kāds šobrīd izskatās čīkstošāko valstu reitings, bet pirms gadiem pieciem Krievija bija pirmajā, mēs otrajā vietā.
Tas nav tik viennozīmīgi! Skat, Ķīnā ar ražošanu nav nekādu problēmu, tikai tāpēc jau ierindas iedzīvotāji bagātāki nekļūst! Mans mīļākais piemērs iz dzīves, cik maksā iPhone? 500 $! Cik Ķīnas puse saņem par to, ka uzražo vienu telefonu? Tikai 10 $! Visu pārējo saņem Apple [USA]!!! Apple [USA] darbinieki bez problēmām var nopirkt šo iPhone! Nedomāju, ka Ķīnas rūpnīcu darbinieki var bez problēmām atļauties katru reizi pirkt iPhone jaunos modeļus!

Cilvēku viedoklis ir jāveido, kas šiem organizētājiem līdz nopirkt komentārus? Viens pasaka kaut ko sliktu, tu pretī 10 tēzes ar kaut ko labu! Nav problēmu!
, 2013-05-21 14:30, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: Nekas īpaši nav jāmeklē. LHF mājas lapa jau daudz maz civilizēta ir.
Pie tam to uztur SC, kur pats piepelnies un varētu uzprasīt kā viņa salikta, nevis visu laiku pukstētu komentos
http://www.lhf.lv/par_lhf/29042010-par_lhf
Šoreiz vairāk akcents nevis uz to cik LHF valdes sastāvs ir atrodams i-netā, bet gan uz kā LHF tiek prezentēta publiskā telpā.
, 2013-05-21 14:41, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šoreiz vairāk akcents nevis uz to cik LHF valdes sastāvs ir atrodams i-netā, bet gan uz kā LHF tiek prezentēta publiskā telpā.
Pilnīgi pietiekoši, ja nepamani tad neesi meklējis.
Citas federācijas vispār zaudē pārliecinoši.
Protams ar Rimi, Maximu, Swedbank, Lattelecom un citiem peļņas un naudas gigantiem nesacensties, bet tiem tas ir maizes darbs.
, 2013-05-21 14:44, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu taču neesi muļķis, un ļoti labi saproti, ka mūsu izlase savu patieso varējumu sāka rādīt tikai tad, kad pie pakaļas jau skārās pirmās liesmu mēles. Tas, starp citu, mums ir ļoti tradicionāli visās jomās, kad tā pa īstam sarosamies tikai tad, kad pie pakaļas uguns piešauta.
Mēs varam izdot jautājumu Nolanam-kāpēc LV izlases šīs sezonas PČ optimālais modelis netika iespēlēts virknē pārbaudes spēļu (arī pēdējā pret Franciju), ja reiz PČ it kā bija vajadzīgas 3 spēles,lai komanda iespēlētos. Un vel virkne dažāda rakstura jautājumu.
Protams, ka ir lietas, ko Nolans ir labi pastrādājis un ir lietas, par kurām Nolans ir plenījis kritiku, tai skaitā par sastāva iespēlēšanu un spēlētāju svaidīšanu turpu šurpu, vairākumiem...
Bet no otras puses, viņam, kā ZA pārstāvim, daudzi latviešu hokeja virtuves noslēpumi ir ne līdz galam skaidri un izprotami un ZA piegājiens ne visur strādā...

Un tomēr, uzskatu, ka viņam jāpaliek – uz nākamosezonu viņam tā latvijas hokeja virtuve būs daudz skaidrāka, spēlētāji iepazīti, saiknes, kuras strādā vai nestrādā skaidras utt.
Varēs strādāt pie konkrētām kļūdām utt. nevis taustīties pa tumsu...
, 2013-05-21 14:46, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nu, nu! Ja Latvijai būtu 10 NHL spēlētāju, 50 KHL spēlētāju, n-tie citu līgu spēlētāju, skat, kādu naudu viņi vestu uz Latviju un tērētu! Cik daudz jaunas darba vietas viņi varētu radīt!

Plus tā tas varētu būt gan basketā, gan futbolā!

Tikai šie kadri ir jāsagatavo!

Runāšana, ka esam mazi nav arguments! Kāpēc ex-Dienvidslāvijas modelis strādā vēl līdz šai dienai?
Ir ir jasagatavo! Es ar varu pateikt - hokejs ir jāatdzīvina, jasakārto, japaceļ virs Kanādas līmreņa. Tagad esmu uzrakstījis kas darāms, ceru ka kāds šejienes gudrais beigs gvelzt, bet gan dosies to izpildīt. Savādāk nav aršana, es protams savu darba daļu esmu izdarījis
, 2013-05-21 14:49, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Ir ir jasagatavo! Es ar varu pateikt - hokejs ir jāatdzīvina, jasakārto, japaceļ virs Kanādas līmreņa. Tagad esmu uzrakstījis kas darāms, ceru ka kāds šejienes gudrais beigs gvelzt, bet gan dosies to izpildīt. Savādāk nav aršana, es protams savu darba daļu esmu izdarījis
Neesi vis.
Tev šis teksts ir jāatkārto komentāros pie katra raksta, līdz cilvēkiem tas ir ZB un viņi sāk tevi ignorēt cits pēc cita.
Tikai tad tu būsi panācis savu.
, 2013-05-21 14:52, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Ir ir jasagatavo! Es ar varu pateikt - hokejs ir jāatdzīvina, jasakārto, japaceļ virs Kanādas līmreņa. Tagad esmu uzrakstījis kas darāms, ceru ka kāds šejienes gudrais beigs gvelzt, bet gan dosies to izpildīt. Savādāk nav aršana, es protams savu darba daļu esmu izdarījis
Nu ja, sēdēt mēslos un kaisīt pelnus uz galvas, visus apd!rst un gaidīt, kad atnāks Laimes lācis un visu sakārtos, daudziem jau liekas, ka ir pareizākā pieeja!
, 2013-05-21 15:00, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Ir ir jasagatavo! Es ar varu pateikt - hokejs ir jāatdzīvina, jasakārto, japaceļ virs Kanādas līmreņa. Tagad esmu uzrakstījis kas darāms, ceru ka kāds šejienes gudrais beigs gvelzt, bet gan dosies to izpildīt. Savādāk nav aršana, es protams savu darba daļu esmu izdarījis
Starp citu!
Vari jau paironizēt, bet es personiski zinu,ka ļoti daudzi sportisti un treneri (arī RD galvenie akcionāri (info no Pučes)) lasa SC komentāru sadaļu.
Cicurskis savā intervijā par to daudz runāja.
Takā ja cilvēkam ir galva uz pleciem, tad viņš pat no SC komentāru sadaļas var daudz vērtīgas informācijas pasmelties, bet ja šīs galvas nav, tad viņam pilnīgi nekas nepalīdzēs.
, 2013-05-21 15:03, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Protams, ka ir lietas, ko Nolans ir labi pastrādājis un ir lietas, par kurām Nolans ir plenījis kritiku, tai skaitā par sastāva iespēlēšanu un spēlētāju svaidīšanu turpu šurpu, vairākumiem...
Bet no otras puses, viņam, kā ZA pārstāvim, daudzi latviešu hokeja virtuves noslēpumi ir ne līdz galam skaidri un izprotami un ZA piegājiens ne visur strādā...

Un tomēr, uzskatu, ka viņam jāpaliek – uz nākamosezonu viņam tā latvijas hokeja virtuve būs daudz skaidrāka, spēlētāji iepazīti, saiknes, kuras strādā vai nestrādā skaidras utt.
Varēs strādāt pie konkrētām kļūdām utt. nevis taustīties pa tumsu...
Es jau nesaku/nerakstu, ka viņam nav jāpaliek.
Jautājumu viņam,protams, ir daudz, bet ne jau Nolans ir LV hokeja problēmu sakne.
, 2013-05-21 15:04, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Tas nav tik viennozīmīgi! Skat, Ķīnā ar ražošanu nav nekādu problēmu, tikai tāpēc jau ierindas iedzīvotāji bagātāki nekļūst! Mans mīļākais piemērs iz dzīves, cik maksā iPhone? 500 $! Cik Ķīnas puse saņem par to, ka uzražo vienu telefonu? Tikai 10 $! Visu pārējo saņem Apple [USA]!!! Apple [USA] darbinieki bez problēmām var nopirkt šo iPhone! Nedomāju, ka Ķīnas rūpnīcu darbinieki var bez problēmām atļauties katru reizi pirkt iPhone jaunos modeļus!

Cilvēku viedoklis ir jāveido, kas šiem organizētājiem līdz nopirkt komentārus? Viens pasaka kaut ko sliktu, tu pretī 10 tēzes ar kaut ko labu! Nav problēmu!
Pasaule nav godīga, bet tie ķīnieši ir priecīgi par tiem 10$, varēja arī nebūt nekas.
Putins lamā savus oligarhus kas naudu izved no valsts, bet tajā pašā laikā piešķir pilsonību Depardjē, lai viņam nav jāmaksā lieli nodokļi Francijā.
Krievija vispār ir intresanta valsts, es sen jau novēroju ka viņi nevienā militārā konfliktā neieņem kādu striktu pozīciju, tādā veidā atstājot sev iespēju kādai no pusēm piegādāt ieročus un takā konflikti bieži notiek valstīs kurās ir nafta, tad tas atkal viņiem ir labi, iespējams augs viņai cenas.
Katrs rīkojas savās intresēs un arī mums ir jādomā vairāk par savām intresēm, varbūt ne tik ciniski kā krievs vai ķīnietis, bet ja kāds grib celt fermu lai ceļ, protams ievērojot visas prasības, nevis es negribu un viss. cccp cienītājiem atgādināšu ka tad vispār nevienam neko neprasija, būvēja visādus smirdekļus, trokšņotājus un dabas piemēslotājus kur vien partijai ienāca prātā.
, 2013-05-21 15:13, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Starp citu!
Vari jau paironizēt, bet es personiski zinu,ka ļoti daudzi sportisti un treneri (arī RD galvenie akcionāri (info no Pučes)) lasa SC komentāru sadaļu.
Cicurskis savā intervijā par to daudz runāja.
Takā ja cilvēkam ir galva uz pleciem, tad viņš pat no SC komentāru sadaļas var daudz vērtīgas informācijas pasmelties, bet ja šīs galvas nav, tad viņam pilnīgi nekas nepalīdzēs.
Var jau būt ka kādreiz kāds Ulmanis vai Visockis iemet aci lai redzētu kas darās, sajust vēsmas, bet ne jau lai smeltos "gudrības".
, 2013-05-21 15:15, pirms 12 gadiem
Namejs rakstīja: Nu, nezinu, man atkal liekas, ka Karsums un Miķelis čempi šoreiz neizlaidīs. Tiesa, nebrīnīšos, ja šoreiz atpūtīsies Sprukts. Nedomāju, ka Daugava vēl spēlēs ZA, tāpēc arī viņš varētu būt sastāvā + vairāki neredzētie/nezināmie kadri, kas varētu uzpeldēt pa šo laiku (Pelšs?Lipsbergs?Kļaviņš?Bļugers?)
Ļoti ceru ka Tev taisnība. Daudz kur dzīvoju pēc principa-Ceri uz labāko, gatavojies sliktākajam. Karsums; 3 versijas-spēlēs PČ 2014.gadā, nespēlēs patiešām nopietnas traumas, operācijas dēļ, pateiks ka izlasē vairs nespēlēs (varētu būt ka savainojumi ir iemesli), pēdējā versija maz ticama. M.Rēdlihs 60 % ka būs uz PČ, Sprukts patiešām drīzāk ņems pauzi. Bet jārēķinās ka ļoti liela ticamība ka daudzi nebūs uz PČ, bet uz olimpiādi būs visi kurus aicinās un spēs kustēties.
, 2013-05-21 15:21, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Pasaule nav godīga, bet tie ķīnieši ir priecīgi par tiem 10$, varēja arī nebūt nekas.
Putins lamā savus oligarhus kas naudu izved no valsts, bet tajā pašā laikā piešķir pilsonību Depardjē, lai viņam nav jāmaksā lieli nodokļi Francijā.
Krievija vispār ir intresanta valsts, es sen jau novēroju ka viņi nevienā militārā konfliktā neieņem kādu striktu pozīciju, tādā veidā atstājot sev iespēju kādai no pusēm piegādāt ieročus un takā konflikti bieži notiek valstīs kurās ir nafta, tad tas atkal viņiem ir labi, iespējams augs viņai cenas.
Katrs rīkojas savās intresēs un arī mums ir jādomā vairāk par savām intresēm, varbūt ne tik ciniski kā krievs vai ķīnietis, bet ja kāds grib celt fermu lai ceļ, protams ievērojot visas prasības, nevis es negribu un viss. cccp cienītājiem atgādināšu ka tad vispār nevienam neko neprasija, būvēja visādus smirdekļus, trokšņotājus un dabas piemēslotājus kur vien partijai ienāca prātā.
Ķīnieši īsti jau nav priecīgi par tiem 10$, visi grib vairāk! Principā viņi arī tos varēja nedabūt, bet viņu politika ir nepārdot viss derīgos izrakteņus [izejvielas], bet gan ar likumdošanas metodēm panākt, lai investors, kuram šīs izejvielas ir nepieciešamas iegulda naudu vietējā Ķīnas rūpniecībā un ražo preces vai vismaz komponentes kuras satur šo derīgo izejvielu uz vietas Ķīnā!

Negribas ieslīgt garās pārdomās par dzīves jēgu, viens gan ir fakts! Tikai mēs paši šeit dzīvojot uz vietas darbojoties pēc labākās sirdsapziņas un atbildības celsim savu un savas valsts labklājību!

Jautājums, kā Latvija var kļūt bagātāka? Pārdodot preces vai pakalpojumus bagātākiem kā mēs paši! Viss galu galā atduras pret pirktspēju!
, 2013-05-21 15:23, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Var jau būt ka kādreiz kāds Ulmanis vai Visockis iemet aci lai redzētu kas darās, sajust vēsmas, bet ne jau lai smeltos "gudrības".
Nezinu kā tagad, bet PSRS laikā japāņi no visas pasaules ļoti aktīvi abonēja dažādus bērnu un jauniešiešu tehniskās jaunrades žurnālus. Tajā skaitā krieviem bija tāds žurnāls ''Junij tehņik''.
Nu lūk, un tad viņi no šiem žurnāliem smēlās ļoti vērtīgu informāciju savu tehnisko brīnumu radīšanai. Japāņi paši principā neko nav izgudrojuši, bet viņi citu izgudrojumus ir noveduši līdz pilnībai.
Šī komentāra morāle-ja pats nespēj kaut ko izdomāt, tad proti vismaz izmantot to informāciju vai idejas ko citi pasaka priekšā
, 2013-05-21 15:29, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezinu kā tagad, bet PSRS laikā japāņi no visas pasaules ļoti aktīvi abonēja dažādus bērnu un jauniešiešu tehniskās jaunrades žurnālus. Tajā skaitā krieviem bija tāds žurnāls ''Junij tehņik''.
Nu lūk, un tad viņi no šiem žurnāliem smēlās ļoti vērtīgu informāciju savu tehnisko brīnumu radīšanai. Japāņi paši principā neko nav izgudrojuši, bet viņi citu izgudrojumus ir noveduši līdz pilnībai.
Šī komentāra morāle-ja pats nespēj kaut ko izdomāt, tad proti vismaz izmantot to informāciju vai idejas ko citi pasaka priekšā
Izmanto!
, 2013-05-21 15:49, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Izmanto!
Nekaunos atzīties-to darīju,to daru un to turpināšu darīt.
Starp pelavām bieži gadās arī pa ļoti vērtīgam domu graudam.
, 2013-05-21 15:59, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Ir ir jasagatavo! Es ar varu pateikt - hokejs ir jāatdzīvina, jasakārto, japaceļ virs Kanādas līmreņa. Tagad esmu uzrakstījis kas darāms, ceru ka kāds šejienes gudrais beigs gvelzt, bet gan dosies to izpildīt. Savādāk nav aršana, es protams savu darba daļu esmu izdarījis
Šis bija kā no grāmatas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-21 16:17, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Acīmredzot precīzi. Nevienu manu apgalvojumu nespēj pretargumentēt, jo pretargumentu nav. Grūti, protams, nomest rozā brilles, un saskatīt patiesās lietas..saprotu tevi.
Tu tur nolēji kkādu šļuru un tagad lepns gaidi kkādus pretargumentus. Loģiski, ka viņu nav. Nav jau ko pretargumentēt. Tev apmēram tādā pašā manierē arī uz to bezjēdzīgo penteri viens atbildēja, vairāk arī īsti tev nav pamata kko gaidīt.
, 2013-05-21 16:33, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu,labi! Varbūt ne pareizāko formulējumu izvēlējos, bet doma iepriekšējā, ka mums jārēķinās ar to, ka PČ nav ko cerēt uz izlases optimālo sastāvu. OS vel varbūt, jo tas sportistiem ir ļoti liels izaicinājums.
Un stulbi, ka tā. Interesanti paskatīties un salīdzināt tagad daudz noliktos izlases veterānus ar nākamo paaudzi. Tāds Laviņš, Semjonovs, Tambijevs, Ņiživijs un vēl vairāki ir spēlējuši teju katrā čempionātā un pirmie trīs vēl cepās pa zemākajām divīzijām.
Negribu viennozīmīgi nolikt tos, kuri šogad nespēlēja, jo Karsumam un Rēdliham tiešām bija traumas, bet zināmas paralēles starp slīdēšanu rangā un "nogurumu" var vilkt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-21 16:56, pirms 12 gadiem
LeBrons#6 rakstīja: grūti jau hokejam konkurēt ar basketbolu - tautas sportu
Beidz nodarboties ar lētām provokācijām
, 2013-05-21 17:50, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nekaunos atzīties-to darīju,to daru un to turpināšu darīt.
Starp pelavām bieži gadās arī pa ļoti vērtīgam domu graudam.
Pagaidām Tu tāpat kā citi vnk runā, ka ir slikti un ka vajag labi.
, 2013-05-21 18:15, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: Apollo kļūst par nopietnu hokeja rakstu konkurentu SC.
Tur daudz reiz interesantāki raksti un intervijas nekā SC copy-paste teksti.
Nolans domā, ka būs Galvenais, tagad kārta ko Kirovs uz to domā
ka tik nesanak jautrības
http://www.apollo.lv/zinas/nolans-uzdevumu-izpildiju-kas-nozime-ka-ari-ligums-ir-pagarinats/568579
Kā izskatās Kira nemaz tagad pat gribot nevar īsti Tedu atlaist bez kādas palielas kompensācijas, jo Tedam tagad pēc OS kvaļiem līgums sanāk automātā ir pagarinājies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-21 18:24, pirms 12 gadiem
army1005 rakstīja: ak tad nu tagad Nolans ir visiem atkal labais? ātri gan mums tās domas mainās
nerunā visu vārdā.
Man, piemēram, viedoklis nav mainījies.
, 2013-05-21 18:25, pirms 12 gadiem
army1005 rakstīja: ak tad nu tagad Nolans ir visiem atkal labais? ātri gan mums tās domas mainās
kam visiem?
cits jautājums vai jaunais būs tas īstais Latvijas izlasei, zinot Kirovu kurš izlems par treneri.
, 2013-05-21 18:27, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Kā izskatās Kira nemaz tagad pat gribot nevar īsti Tedu atlaist bez kādas palielas kompensācijas, jo Tedam tagad pēc OS kvaļiem līgums sanāk automātā ir pagarinājies!
Ja gribēs atlaidīs, nezinu sīki līguma detaļas, bet 1/4 PČ nav izpildīts uzdevums.
, 2013-05-21 18:28, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: nerunā visu vārdā.
Man, piemēram, viedoklis nav mainījies.
Kāds ir tavs viedoklis, vari atgādināt?
, 2013-05-21 18:32, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: Ja gribēs atlaidīs, nezinu sīki līguma detaļas, bet 1/4 PČ nav izpildīts uzdevums.
Bet ja jau pēc OS automātā vēl uz gadu ir līgums pagarinājies, tad gan jau, ka tik viegli tagad viss nevar atlaist, ja vien tur nav atkal kāda atruna par PČ uzdevuma izpildi/neizpildi! Formāli protams PČ uzdevums nav izpildīts... kad viņš mums pēdējā laikā ir bijis izpildīts?
, 2013-05-21 18:34, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Bet ja jau pēc OS automātā vēl uz gadu ir līgums pagarinājies, tad gan jau, ka tik viegli tagad viss nevar atlaist, ja vien tur nav atkal kāda atruna par PČ uzdevuma izpildi/neizpildi! Formāli protams PČ uzdevums nav izpildīts... kad viņš mums pēdējā laikā ir bijis izpildīts?
Par to automātu tik Nolans domā ja tā būtu jau sen Lipmans būtu paziņojis, nevis vilcis gumiju.
, 2013-05-21 18:57, pirms 12 gadiem
army1005 rakstīja: ak tad nu tagad Nolans ir visiem atkal labais? ātri gan mums tās domas mainās
Tiem kam viņš bija slikts, arī pārmet, bet Tu personīgi ar šādu vispārināšanu, gan atstāj par sevi sliktu iespaidu.
, 2013-05-21 19:09, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Pagaidām Tu tāpat kā citi vnk runā, ka ir slikti un ka vajag labi.
A,ko man darīt?
Sākt drukāt savas idejas uz visiem pieejamiem LHF e-mailiem?
Matulis jau pareizi uzrakstīja-ja gribi sadarboties ar LHF ,tad ir jābūt izdarījušam kaut ko labu LV hokeja labā.Piemēram, jāuzceļ ledus halle vai jānodibina komanda priekš LČ.
It kā jau viss ir pareizi, jo tādi padomdevēji no malas ir, ja ne gluži tūkstošiem, tad simtiem noteikti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-21 20:15, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: A,ko man darīt?
Sākt drukāt savas idejas uz visiem pieejamiem LHF e-mailiem?
Matulis jau pareizi uzrakstīja-ja gribi sadarboties ar LHF ,tad ir jābūt izdarījušam kaut ko labu LV hokeja labā.Piemēram, jāuzceļ ledus halle vai jānodibina komanda priekš LČ.
It kā jau viss ir pareizi, jo tādi padomdevēji no malas ir, ja ne gluži tūkstošiem, tad simtiem noteikti.
Brazīlijā smejās ka viņiem valstī ir tikai divi idioti, futbola izlases galvenais treneris un finanšu ministrs. Ja palasa interneta komentārus tad ar mums ir līdzīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-21 22:28, pirms 12 gadiem
your_ufo rakstīja: Es nesaprotu kāpēc cilvēki sūdzas, ka mums nav normālas hokeja sistēmas!!? Tak saprotiet reiz, ja cilvēkiem Latvijā nav naudas tad uz ko var cerēt??? Mēs esam priekšā Īriem un Britiem un ar to pagaidām pilnībā pietiek, ar to biju domājis izlases spēkus.
Un tāpēc ar steigu jābrauc Īrijas un GB ekonomiku celt ar lēto darbaspēku!
Latviju pacelšot marsieši! Pēc tam gan mūsu varoņi no britu salām atgriezīšoties! Un baudīšot savu darbu augļus!...
[cenzēts]
, 2013-05-21 22:49, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: A,ko man darīt?
Sākt drukāt savas idejas uz visiem pieejamiem LHF e-mailiem?
Matulis jau pareizi uzrakstīja-ja gribi sadarboties ar LHF ,tad ir jābūt izdarījušam kaut ko labu LV hokeja labā.Piemēram, jāuzceļ ledus halle vai jānodibina komanda priekš LČ.
It kā jau viss ir pareizi, jo tādi padomdevēji no malas ir, ja ne gluži tūkstošiem, tad simtiem noteikti.
Man vienalga ko Tev darīt, es konstatēju faktu ka ir daudz kuri zin (pareizāk sakot vnk runā), bet nav neviena kas dara jeb kaut ko dara vien tie kuri skaitās tie ļaunie.
, 2013-05-22 03:32, pirms 12 gadiem
blondais18 rakstīja: Sporta centram vajadzētu ieviest ka var komentēt caur dr.lv vai facebook kontu, tad uzreiz stulbie komentari samazinatos!
Tu esi sociālo tīklu nozobēts
, 2013-05-22 08:19, pirms 12 gadiem
Sastāvā neņemt bračkas Jasus - absolūti garām spēlētāji((, neder šim līmenim. Bērziņš - paliek mājās.Širokovs - būsim godīgi - nevelk vairāk(( Freibergs izskatījās labs - vēl mazliet pieredzes un būs OK. Nolans - būtu OK, kā otrs treneris - labs psihologs. Tas jaunais treneris - nepazīstu - laikam videotreneris - nezinu vai viņam jāatrodas uz soliņa, ja tikai galvenajam palīdzēt izskaidrojot videoniansēs redzēto, ja var tur atrasties vairāki, tad Ok, lai ir. Irbe - nezinu. Var jau būt , ka vajag, lai pamācītu kur spēlētājiem mest, nosauktu pretinieka vārtsarga vājās vietas) Bet te kāzuss - mūsējie jau nevar trāpīt kur grib((, parasti virsū kīperam((.