Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2410, Did:0, useCase: 3

Jāņem punkti pret pasaules vicečempioniem

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Jāņem punkti pret pasaules vicečempioniem
Latvijas izlase
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze/f64

Šovakar 2013. gada pasaules čempionātu hokejā turpinās Latvijas izlase, kas turnīra pirmajos trīs mačos cietusi trīs neveiksmes. Šoreiz mūsējiem pretī stāsies Slovākijas valstsvienība. Sākums pulksten 20:15, tiešraide kanālā TV3.

Latvijas valstsvienības hokejisti pasaules čempionātu sāka sestdien, ar 0:6 atzīstot pašreizējās titula īpašnieces Krievijas pārākumu, lai gan līdz 29. minūtei krieviem bija tikai minimāls pārsvars, turklāt mūsējie izturēja divas minūtes trijatā un piecas minūtes mazākumā. Svētdien pret ASV spējām izvirzīties vadībā (22. minūtē teju 300 minūtes ilgušo sauso sēriju pārtrauca aizsargs Artūrs Kulda), taču turpinājumā latvieši ielaida četrus bezatbildes vārtus un cieta neveiksmi ar 1:4.

Zaudējuma rūgtumu nācās izgaršot arī otrdien, ar 3:6 piekāpjoties galvenajai pretiniecei cīņā par vietas saglabāšanu elitē - Austrijai. Ceturtajā minūtē pēc izcilas Ronalda Ķēniņa piespēles Armands Bērziņš trāpīja tukšos vārtos, bet arī šoreiz Latvija ielaida četrus vārtus pēc kārtas. Pēc Laura Dārziņa realizētā vairākuma 41. minūtē deficīts bija samazināts līdz minimumam, bet spēles izskaņā iegāza bērnišķīgās kļūdas aizsardzībā.

"Ja nemākam iemest ar meistarību, tad ir jāmet ar gaļu. Jāmet no zilās līnijas un jāiet cīnīties vārtu priekšā. Kādam nocirtīs rokas, bet cits iemetīs. Jācer, ka turpmākajās cīņās spēsim gūt vairāk vārtus," pēc trešā zaudējuma sarunā ar portālu Sportacentrs.com atklāja debitants Ralfs Freibergs. Tieši labāka spēle vārtu priekšā parasti nosvērusi svaru kausus sāncenšu labā - vārtos raidītas atlēkušās ripas vai veiksmi nesuši metieni no distances, kad Latvijas vārtsargam redzamība bijusi nosegta.

Vakar uz ledus joprojām nebija aizsargs Georgijs Pujacs, kurš cieta no amerikāņu aizsarga no zilās līnijas raidītās ripas. Tāpat nebija uzbrucēja Ginta Meijas, kurš turpina cīnīties ar cirkšņa savainojumu. Viņa vietā kopā ar Armandu Bērziņu un Ronaldu Ķēniņu trenējās pret Austriju rezervē atstātais Roberts Jekimovs.

Šodienas pretiniece Slovākija pēdējās divas dienas atvilkusi elpu. Tieši ar slovāku panākumu sākās Helsinkos un Stokholmā notiekošais turnīrs - 6:2 pret Franciju. Turpinājumā sekoja sausā neveiksme pret mājiniekiem somiem (0:2) un izrauts panākums pret Vāciju (3:2). Pēdējā mačā pēdējo 15 minūšu laikā divas reizes izcēlās Tomāšs Zāborskis. Kā atzina slovāku galvenais treneris Vladimirs Vujteks, viss rit pēc plāna - uzvarētas spēles, kurās bija jāizcīna panākums.

Zāborskis ar trim vārtiem un rezultatīvu piespēli dala izlases rezultatīvākā spēlētāja godu. Tikpat punktus (visus - par rezultatīvām piespēlēm) sakrājis Romāns Kukumbergs. Abi aizvadītajā sezonā pārstāvēja Kontinentālās hokeja līgas klubus - Zāborskis spēlēja Omskas "Avangard", kamēr Kukumbergs - Bratislavas "Slovan".

Tieši no "Slovan" nāk lielākā daļa Slovākijas izlases spēlētāju, taču ir arī divi Nacionālās hokeja līgas pārstāvji. 26 gadus vecais Bufalo "Sabres" aizsargs Andrejs Sekera aizvadītajā sezonā 37 mačos izcēlās ar diviem vārtiem un desmit rezultatīvām piespēlēm. Tikmēr uzbrucējs Tomāšs Kopeckis, kurš pārstāvēja Floridas "Panthers", 47 spēlēs sakrāja 15+12.

Trīs spēlēs ar 92,59% sāncenšu metienu galā ticis slovāku vārtsargs Rastislavs Staņa no Maskavas CSKA. 33 gadus vecajam vārtsargam KHL bija vēl labāka statistika - 34 regulārās sezonas cīņās atvairīti 93,4% metienu, bet deviņos playoff mačos - 93,9%.

Šobrīd vēl nav skaidrības, kuram būs uzticēta Latvijas izlases vārtu drošība - Edgaram Masaļskim, Mārim Jučeram vai Kristeram Gudļevskim.

Pēdējo desmit gadu laikā ar slovākiem oficiālos turnīros esam spēlējuši divas reizes - 2010. gada Vankūveras olimpiskajās spēlēs ciesta neveiksme ar 0:6, bet 2006. gadā Turīrā piedzīvots zaudējums ar 3:6. Savukārt pasaules čempionāta elites divīzijā ar Slovākiju esam tikušies tikai vienu reizi, tālajā 1997. gadā gūstot panākumu ar 5:4.

Latvijas izlases sastāvs iepriekšējā spēlē:

Edgars Masaļskis (Māris Jučers); Krišjānis Rēdlihs - Artūrs Kulda, Lauris Dārziņš - Jānis Sprukts - Mārtiņš Cipulis; Agris Saviels - Kristaps Sotnieks, Andris Džeriņš - Zemgus Girgensons - Miks Indrašis; Māris Jass - Jānis Andersons, Ronalds Ķēniņš - Armands Bērziņš - Gints Meija; Ralfs Freibergs, Vitālijs Pavlovs - Juris Štāls - Aleksejs Širokovs, Koba Jass.

Slovākijas izlases sastāvs

NrSpēlētājsPozīcijaKlubs
31Rastislavs StaņaVārtsargsMaskavas CSKA
32Jaroslavs JanussVārtsargsBratislavas Slovan
39Jūliuss HudāčeksVārtsargsFrolunda
7Mareks DjalogaAizsargsPardubice
8Mihals SersensAizsargsBratislavas Slovan
23Rene VidarenijsAizsargsCeske Budejovice
24Branislavs MezejsAizsargsJekaterinburgas Avtomobilist
44Andrejs SekeraAizsargsBufalo Sabres
56Vladimirs MihāliksAizsargsBratislavas Slovan
68Milans JurčinaAizsargsRaumas Lukko
15Jozefs ŠtimpelsUzbrucējsNitra
16Romāns KukumbergsUzbrucējsBratislavas Slovan
18Miroslavs ŠatansUzbrucējsBratislavas Slovan
19Mihals MiklīksUzbrucējsBratislavas Slovan
21Libors HudāčeksUzbrucējsBratislavas Slovan
27Martins BarteksUzbrucējsPardubice
43Tomāšs SurovijsUzbrucējsPrāgas Lev
55Mārio BližņāksUzbrucējsBratislavas Slovan
67Tomāšs ZāborskisUzbrucējsOmskas Avangard
82Tomāšs KopeckisUzbrucējsFloridas Panthers
85Peters ElveckisUzbrucējsBratislavas Slovan
92Branko RadivojevičsUzbrucējsMaskavas Spartak

Latvijas izlases kalendārs

DatumsLaiksSpēleRezultāts
4. maijs16:15Krievija - Latvija6:0
5. maijs20:15Latvija - ASV1:4
7. maijs16:15Austrija - Latvija6:3
9. maijs20:15Slovākija - Latvija
11. maijs20:15Vācija - Latvija
13. maijs16:15Latvija - Francija
14. maijs20:15Latvija - Somija

Izmantotie resursi:
Start

 +34 [+] [-]

, 2013-05-09 01:40, pirms 12 gadiem
Nu ko ! Laiks izcīnīt uzvaru , jasitas uz 110%, par katru centimetru, citas iespejas nav, ja grib nakošgad spēlēt augstāajā divizijā ! PAR LIELU LATVIJU ! Ticu , ka spejam uzvaret !!!

  +6 [+] [-]

, 2013-05-09 01:40, pirms 12 gadiem
Mūsējie, paņems ar 3:1

  +5 [+] [-]

, 2013-05-09 01:40, pirms 12 gadiem
Būs pirmā uzvara!
do doubt about it.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-09 01:43, pirms 12 gadiem
Kas tic uzvarai?
Es nē.

 +13 [+] [-]

, 2013-05-09 01:48, pirms 12 gadiem
Sheit jau noteikti var attiecinaat slaveno saukli - tagad vai nekad!
Ljoti ceru, ka speeleetaaji buus noskanjojushies, jo vairs atkaapties nav kur Par Latviju

 +10 [+] [-]

, 2013-05-09 01:48, pirms 12 gadiem
UZ PRIEKŠU LATVIJA!!!
ES TICU UZVARAI UN KOMANDAI!!!!!!!!!
PAR LATVIJU!!!

 +12 [+] [-]

, 2013-05-09 01:51, pirms 12 gadiem
Lai Gudļevski liek vārtos, vismaz aizsargi sāks piedomāt par aizsardzību, jo gados jauns un nepieredzējis vārtsargs + laba pieredze būs Gudļevskim !

 +26 [+] [-]

, 2013-05-09 01:53, pirms 12 gadiem
Ja Latvija uzvarēs, es savu dēlu nosaukšu par Savielu.

  +3 [+] [-]

, 2013-05-09 01:57, pirms 12 gadiem
Jāspēlē ar sirdi un dvēseli, jāsitas par katru ripu un jāparāda, kādēļ mēs tik ilgi esam elitē!

 +37 [+] [-]

, 2013-05-09 02:10, pirms 12 gadiem
lapsins22 rakstīja: Ja Latvija uzvarēs, es savu dēlu nosaukšu par Savielu.
Ja Latvija uzvarēs, es savējo nosaukšu par Kiru

  +2 [+] [-]

, 2013-05-09 02:24, pirms 12 gadiem
san4ito rakstīja: Ja Latvija uzvarēs, es savējo nosaukšu par Kiru

  -3 [+] [-]

, 2013-05-09 02:36, pirms 12 gadiem
Kopecky poker 3+2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: frosty
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: M I K U C I S

  +5 [+] [-]

, 2013-05-09 03:52, pirms 12 gadiem
Oho, slovākiem vairāk slovaniešu nekā mums rd.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 06:15, pirms 12 gadiem
pat ja ari zaude es tikunta par Latviju

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 06:19, pirms 12 gadiem
Dzinis44 rakstīja: Lai Gudļevski liek vārtos, vismaz aizsargi sāks piedomāt par aizsardzību, jo gados jauns un nepieredzējis vārtsargs + laba pieredze būs Gudļevskim !
Vakar ASV vārtos visu spēli stāvēja 1993.gadā dzimis vārtsargs.

     [+] [-]

, 2013-05-09 06:21, pirms 12 gadiem
Vienalga puiši - uzvara vai zaudējums, es par Jums! SARAUJ LATVIJA!
Slēpts komentārs: wilwood

  +8 [+] [-]

, 2013-05-09 06:58, pirms 12 gadiem
.....nu nezinu gan vai mūsējie spēs tik kardināli mainīt spēles stilu iet un cīnīties vārtu priekšā... viņiem tak patīk bortiņhokejs,pariņķot gar bortiem kamēr pretinieks šeibu atņem vai paslidina kautkur beigās uz vārtu pusi....un komentētāji tik priecājas -ak vai cik labi ripu pietur....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-05-09 07:17, pirms 12 gadiem
Neka ipasa,jauzvar tik slovaki,vaciesi un francuzi,somiem varam ari zaudet,slovaki visdrizak zaudes gan ASV,gan krieviem un esam 4dalfinala

     [+] [-]

, 2013-05-09 07:28, pirms 12 gadiem
4 uzvaras pēc kārtas uz 1/4 fināls būs klāt, b**!

     [+] [-]

, 2013-05-09 07:30, pirms 12 gadiem
Galvenais nepadoties un kapāt līdz bezspēkam.Atkāpties jau nav kur.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 07:35, pirms 12 gadiem
Prognozēju šoreiz sīvu cīņu, kkur 2:3, 2:4, 1:3 zaudējumu. sajūtu ziņā liekas, ka divus iemetīsim, bet zinot izlasi, iespējams, ka tikai vienus iebakstīsim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2013-05-09 07:37, pirms 12 gadiem
Kyuhe rakstīja: Dārgie draugi, hokeja līdzjutēji! Turesim īkšķus Mēs ticam, mēs varam
Latvija pārbrauks kā ar ceļarulli pāri Slovākiem..
Mana prognoze. 11:2 Lv pārliecinoša uzvara.
Saruj Latvija!!
Beidzot kāda puslīdz objektīva prognoze
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-09 07:39, pirms 12 gadiem
zāģis ';

  +2 [+] [-]

, 2013-05-09 07:39, pirms 12 gadiem
Es domaaju ka ir visnotalj liela iespeeja ka Kirovs paruupeesies Lai 1A diviizijas chempionaats naakamgad norisinaatos Areena Riiga.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-09 07:40, pirms 12 gadiem
blackx rakstīja: Kas tic uzvarai?
Es nē.
es ticu

  +6 [+] [-]

, 2013-05-09 07:43, pirms 12 gadiem
Praha rakstīja: Vēl var kopumā gūt 12pts, tākā skats nav tik briesmīgs, es vismaz tā nedaudz ceru, ka džeki to apzinās, tākā pakaļa vēl gluži nedeg.
Teorētiski... LV izlase vēl var gūt 12 punktus... un iekļūt 1/4 finālā?
Teorētiski... LV izlase var gūt 7 uzvaras pēc kārtas un izcīnīt zelta medaļas.
Taču reāli... Latvijas izlasei-treneriem un spēlētājiem- ir jāplēš savas pakaļas, nevis jāstum mākoņi ar deguniem uz soliņa un laukumā... lai izcīnītu minimāli nepieciešamos 4 pts un neizkristu no PČ Eites (A grupas).

Un es esmu reālists, nevis teorētiķis- sapņotājs, un neticu, ka šī izlase- treneris virsaitis- muldoņa, spēlētāji- nogurušie, brīvdienu prasītāji, tusētāji un tūristi- ir spējīgi izcīnīt 7.vietu PČ H grupā.

Protams, ir vairāki izlases spēlētāji, kuri smagi strādāja, un ceru- turpinās cīnīties- lai neapkaunotu latviešu tautu un Latvijas valsti ar izlases iizkrišanu no Elites, kaut gan varbūt pat būtu labāk, ja LV kādu gadu būtu spiesta spēlēt 1. divīzijā. Tad, varbūt tiks izmēsts LHF stallis un nogurušo un traumēto tusētāju laiks Latvijas izlasē beigsies.

     [+] [-]

, 2013-05-09 07:44, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: redzēji, cik daudzi ir aizmirsuši sniegumu pret AUT un domā, ka mēs joproām es esam tuvāk 1/4 nekā B gr
: DDDDDDDD
Jap, pamanīju, dīvaini..Hokeja fani vienkārši vēl neaptver, ka tas ir ļoti tuvu būtībā, jo šobrīd mums vajag, vai nu obligāti 4 punktus, cerot, ka pretinieki - Francija, Vācija, Austrija vēl negūst pa kādām uzvarām. vai nu uzvara kā minimums pret franciju, un arī vismaz ar 3 vārtu pārsvaru, protams, arī ar nosacījumu, ja Franči neizcīna vēl kādu uzvaru..Ja godīgi situācija ir pat ļoti sarežģīta..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 07:48, pirms 12 gadiem
būtu ļoti labi šodien vinnēt, viss pagriestos kājām gaisā. Jācīnās!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-09 08:00, pirms 12 gadiem
sarauj puiši,vēl viss nav zaudēts,es par jums!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 08:03, pirms 12 gadiem
valgut rakstīja: .....nu nezinu gan vai mūsējie spēs tik kardināli mainīt spēles stilu iet un cīnīties vārtu priekšā... viņiem tak patīk bortiņhokejs,pariņķot gar bortiem kamēr pretinieks šeibu atņem vai paslidina kautkur beigās uz vārtu pusi....un komentētāji tik priecājas -ak vai cik labi ripu pietur....
lielākā daļa mūsējo hokejistu nav cīnītāji- Tev ir taisnība!

Lūk, NHL PO gan notiek īsta CĪŅA:

šīs nakts visās pleiofu 1, kārtas četrās spēlēs ir gūtas uzvaras smagā cīņā tikai ar vienu vārtu pārsvaru, un tikai vienā spēlē ir uzvara pamatlaikā.
NHL Hockey Scores - NHL Scoreboard - ESPN

  +4 [+] [-]

, 2013-05-09 08:06, pirms 12 gadiem
skatos te pilns ar muļķiem kas vēl nevar apjēgt reālo situāciju. visticamāk būs sagrāve .

  +3 [+] [-]

, 2013-05-09 08:10, pirms 12 gadiem
Izskatās, ka daudzi te tiešām ar galvu nedraudzējās - Slovākija ir STABILA komanda, ar viņiem nekādas haļavas LV nebūs un ir tizli te muldēd, ka pārbrauksim pāri, drīzāk vajag cerēt, ka LV tiks viņiem līdzi..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 08:21, pirms 12 gadiem
Husquarna

  +3 [+] [-]

, 2013-05-09 08:23, pirms 12 gadiem
Jigsaw rakstīja: Husquarna
Jonsered un STIHL

  -2 [+] [-]

, 2013-05-09 08:26, pirms 12 gadiem
Nu mēs jums ticam par lielu Latviju Kā tur ir ja Latvija vinnē ta vel ir cerības tikt uz ceturdaļfinālu ?

     [+] [-]

, 2013-05-09 08:30, pirms 12 gadiem
Ja zaudesim vietu elites divīzija, tad Tedam 0anam ir jāatkāpjas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-05-09 08:32, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Jap, pamanīju, dīvaini..Hokeja fani vienkārši vēl neaptver, ka tas ir ļoti tuvu būtībā, jo šobrīd mums vajag, vai nu obligāti 4 punktus, cerot, ka pretinieki - Francija, Vācija, Austrija vēl negūst pa kādām uzvarām. vai nu uzvara kā minimums pret franciju, un arī vismaz ar 3 vārtu pārsvaru, protams, arī ar nosacījumu, ja Franči neizcīna vēl kādu uzvaru..Ja godīgi situācija ir pat ļoti sarežģīta..
UN?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-09 08:33, pirms 12 gadiem
tā no kā baidās slovāki.
Krievi baidījas no 1.spēles
Amerikāņi baidījas no Nolana
Audtrieši baidījās no vairākuma
Slovāki droši vien baidīsies no mūsu dzelžainās aizsardzības

  -3 [+] [-]

, 2013-05-09 08:34, pirms 12 gadiem
nekā tur nav no tiem slovākiem... nesaku gan, ka baigi kaut kas ir no mūsējiem, bet šodien jāņem pirmie punkti! Sarauj!

  +4 [+] [-]

, 2013-05-09 08:39, pirms 12 gadiem
Kā rāda statistika,pārsvarā ielaižam sešus vārtus no slovākiem.Cik varam iemest?

     [+] [-]

, 2013-05-09 08:40, pirms 12 gadiem
Fimai Zāģis 7 dalas
Latvijas hokeja izlasei bus 7 zāģi
Ceru ka ta nebus......
Par skaistu speli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-05-09 08:47, pirms 12 gadiem
Svaigus zirgus! Uz priekšu vīri!
Vēl reizi rausimies no bedres ārā!
Jūsos rit varoņu tautas asinis, jūs pavada Lāčplēsis, Kurbads un Tālavas taurētājs! Nevienam ceļu latvji negriež!
Laiks mosties, laiks triekt pretinieku sirdīs šķēpus!
Urāāāāāāāā!
';

     [+] [-]

, 2013-05-09 08:47, pirms 12 gadiem
shodien saaksies Latvijas uzvaru seerija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-05-09 08:50, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: es uzliktu tādu plakātu Helsinkos
bāžam sejā to visiem "atbrīvotājiem"
aizbrauc uz Helsinkiem sākumā un parād piemēru
aizej līdz piemenklim un iebāz sejā kaut ko tur kādam
internetā visi varoņi un visi gudri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-05-09 08:53, pirms 12 gadiem
Sermulītis rakstīja: Ko visi troļļi klusē? Mammas aizdzina uz skolu ?
skolnieki - skolā, studenti guļ, ofisu planktons vēl brauc uz darbu

     [+] [-]

, 2013-05-09 08:53, pirms 12 gadiem
Sermulītis rakstīja: http://www.youtube.com/watch?v=0JSXCfGWjqA
0/

     [+] [-]

, 2013-05-09 08:54, pirms 12 gadiem
Sermulītis rakstīja: Par tēlainajiem vārdiem vien jau esi nopelnījis +.
Patīkami pārmaiņas pēc lasīt šādu komentāru nevis kautkāda troļļa vēmienu vai kepkas prognozes.
p.s. Sermuli, par ko esi nogrēkojies, ka sēdi man ignore listā? :/

  -3 [+] [-]

, 2013-05-09 08:54, pirms 12 gadiem
Nebūsim naivi( Lai Visaugstākais dod mums vispār iespēju palikt Agrupā - tas būs baigais sasniegums. Kā jau teicu - šogad uzliku Ls 500, ka izlidosim no grupas, bet tas biznesa plāns, ļoti ceru, ka zaudēšu. Veiksmi mūsējiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 09:01, pirms 12 gadiem
Sermulītis rakstīja: Laikam sastrīdējāmies. Laikam esi ātras dabas . Tev pašam lābāk jāzina, ja esi noignorējis
mans ignore lists ir diezgan liels. Laikam uz ātru roku kādu stulbu komentāru noignorēju.

p.s. tev noteikti patiks šis (lasi textu).
ZNAROKS un hokejs by Reaktors on deviantART

     [+] [-]

, 2013-05-09 09:08, pirms 12 gadiem
Cerams būs izanalizējuši kļūdas no iepriekšējās spēles un būs mācījušies no tām. Jācer uz pozitīvu sniegumu un saturīgu spēli.

  +4 [+] [-]

, 2013-05-09 09:17, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: ... varbūt pat būtu labāk, ja LV kādu gadu būtu spiesta spēlēt 1. divīzijā. Tad, varbūt tiks izmēsts LHF stallis un nogurušo un traumēto tusētāju laiks Latvijas izlasē beigsies.
Daudziem nepielec viens apstāklis.
1.divīzijā čempionāts notiek aprīlī, kad visi lielie valstu čempionāti vēl ir izslēgšanas spēļu stadijā (NHL vēl pat notiek regulārā čempionāta spēles). Mums vajadzēs spēlēt ar Monarhiem - visu cieņu džekiem, bet ar to būs daudz par īsu, lai mēs uz kaut ko cerētu 1.divīzijā. Tad būs jādomā vairāk par noturēšanos 1.divīzijā.
1.divīzijā jau arī spēlē pat ļoti pieklājīgas komandas, t.sk. tās, kuras iepriekšējā gadā izkritušas no elites.

Nokrišana uz 1.divīziju nozīmēs palikšanu uz ilgui laiku vai vismaz tik ilgi, kamēr neuzrīkosim pasaules čempi Latvijā.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 09:18, pirms 12 gadiem
Kyuhe rakstīja: Dārgie draugi, hokeja līdzjutēji! Turesim īkšķus Mēs ticam, mēs varam
Latvija pārbrauks kā ar ceļarulli pāri Slovākiem..
Mana prognoze. 11:2 Lv pārliecinoša uzvara.
Saruj Latvija!!
Kad Sapņo aizver acis!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 09:24, pirms 12 gadiem
blackx rakstīja: Kas tic uzvarai?
Es nē.
Es TICU!!! Uzvara ir mūsu! Iesākām čempionātu neveiksmīgi, bet varam turpināt daudz veiksmīgāk!

     [+] [-]

, 2013-05-09 09:25, pirms 12 gadiem
LimiteDD rakstīja: Būs pirmā uzvara!
do doubt about it.
Was is das?

     [+] [-]

, 2013-05-09 09:31, pirms 12 gadiem
Kāpēc būtu jāņem punkti pret vicečempioniem?

     [+] [-]

, 2013-05-09 09:32, pirms 12 gadiem
No doubt about it
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 09:38, pirms 12 gadiem
Aizver acis, kad sapņo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 09:41, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Uzvaras dienā pirmā uzvara?
Un Nolans ar Georgija lentīti uz soliņa
joks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 09:44, pirms 12 gadiem
yura rakstīja: Ja zaudesim vietu elites divīzija, tad Tedam 0anam ir jāatkāpjas.
Jā, jā ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 09:45, pirms 12 gadiem
Labs joks, autors

     [+] [-]

, 2013-05-09 09:46, pirms 12 gadiem
satann rakstīja: Fimai Zāģis 7 dalas
Latvijas hokeja izlasei bus 7 zāģi
Ceru ka ta nebus......
Par skaistu speli
Bet Fima taču pameta Fēliksu Fēliks tagad pie Zentas brunčiem slienējas!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 09:52, pirms 12 gadiem
Huks rakstīja: Daudziem nepielec viens apstāklis.
1.divīzijā čempionāts notiek aprīlī, kad visi lielie valstu čempionāti vēl ir izslēgšanas spēļu stadijā (NHL vēl pat notiek regulārā čempionāta spēles). Mums vajadzēs spēlēt ar Monarhiem - visu cieņu džekiem, bet ar to būs daudz par īsu, lai mēs uz kaut ko cerētu 1.divīzijā. Tad būs jādomā vairāk par noturēšanos 1.divīzijā.
1.divīzijā jau arī spēlē pat ļoti pieklājīgas komandas, t.sk. tās, kuras iepriekšējā gadā izkritušas no elites.

Nokrišana uz 1.divīziju nozīmēs palikšanu uz ilgui laiku vai vismaz tik ilgi, kamēr neuzrīkosim pasaules čempi Latvijā.
glupības sarakstīji.

1) 1. div. čempionāts sākas aprīļa vidū, laikā, kad Eiropas TOP līgās jau ir sākušās finālsērijas. Piemēram, šogad uz to laiku mums jau bija 100% brīvi visi Eiropā spēlējošie kandidāti.
2) parasti arī NHL uz šo laiku regulārā sezona jau ir beigusies. Nākamais gads varbūt būs izņēmums dēļ pārtraukuma uz OS laiku.
3) par 1. divīzijas (A apakšgrupas) sastāvu: nākamgad tur spēlēs Ungārija, Japāna, Koreja, Ukraina un 2 izkritējas no Elites, kuras izcīnīs 2 ceļazīmes uz Eliti. Kā rāda iepriekšējo gadu vēsture, izkritējas arī pēc gada atkal atgriežas Elitē. Vienīgais kaut cik nopietnais konkurents ir Ungārija, bet arī viņi vēl ir gandrīz vai klasi zemāki par itāļiem, slovēņiem... ukraiņu izlases līmenis ir Ukrainas vietējā čempja līmenī. Koreja, Japāna - līdzīgi (Lielbritānijas līmenī).

  -1 [+] [-]

, 2013-05-09 09:52, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Bet Fima taču pameta Fēliksu Fēliks tagad pie Zentas brunčiem slienējas!
gļuki pēc vakardienas kodiena? krievu seriālus pārskatījies?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-09 10:00, pirms 12 gadiem
Gribu, lai mūsējie izkrīt, JO negribu redzēt Lukašu un gudros Nameja spriedelējumus par Belarus PČ 2014. Lai labāk spēlē kaut kādā čuhņā, bet ne tajā Minsk Kartoška arēnā.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 10:08, pirms 12 gadiem
Jātic, un viss būs ok.
Bet federācijai jāizdara secinājumi, jo tagad pļaujam ražu, kas sēta pirms 20 - 25 gadiem. Hokejs no sporta veida, kurā trenējas tikai tiem kam ir piķis, jādara pieejamāks. Un jāsāk no bērniem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 10:18, pirms 12 gadiem
Čempionus nepaņēmām, bet vica čempionus paņemt būs 50% lielāka iespēja, turam īkšķus un ceram!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 10:29, pirms 12 gadiem
alfredo rakstīja: pie kuriem no tiem pieder namgejs?
pie Liepajas bezdarbniekiem? Varbūt simtlatnieku programmā lapas grābj

     [+] [-]

, 2013-05-09 10:33, pirms 12 gadiem
Var jau šitos uzvilkt, nav tur nekā pārdabiska. Bažas rada Masaļska gatavība. Izskatās, ka pēc traumas nev vēl savu līmeni sasniedzis. Manuprāt kļuda bija, ka Gudļevski nesāka savlaicīgi iespēlēt. Lai džekiem veicas!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 10:38, pirms 12 gadiem
Dzinis44 rakstīja: Lai Gudļevski liek vārtos, vismaz aizsargi sāks piedomāt par aizsardzību, jo gados jauns un nepieredzējis vārtsargs + laba pieredze būs Gudļevskim !
Es piekrītu. Man šausmīgi nepatīk, ka Masaļskis vārtos visu laiku pārmet laukuma spēlētājiem. Ja nevari - nespēlē. Mums nevajag vārtos kaut kādu pussamocītu, rehabilitācijas kursu neizgājušu, pustraumētu, pusveselu vārtsargu. Es saprotu, ka iekšā Edgaram ir, ka viņš grib, bet ar to varēšanu nu nav šogad! Labāk atpūties un mēģini nākamgad!
PS
Šogad vispār izlasē nevienu nevaru izcelt, ja savulaik ar draugiem strīdējāmies, kuri ir labākie (kad spēlēja Irbe, Skrastiņš, Žoltoks, Znaroks, Vasiļjevs, Panteļejevs), tad šogad varam norādīt tikai uz spēlētāju kļūdām. Grimstam!
PSS
Punktu nebūs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 10:50, pirms 12 gadiem
Man vienmēr ir patikušas spēles ar Slovākiju. Man vienmēr ir patikusi arī Slovākija, kur jūtos kā mājās, un man vienmēr ir patikušas slovākietes ar skaistām brūnām acīm. Latvijai ar Slovākiju ir šis tas kopējs un manuprāt Slovākija ir labs fons, uz kura mūs salīdzināt, tai skaitā hokeja ziņā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-09 10:52, pirms 12 gadiem
arhivs X rakstīja: Ja jau autors tomēr pieskārās vēsturei, tad varēja jau arī pieminēt 2002. gada Olimpiskās spēles, kad nospēlējām 6:6 pret slovākiem, pie kam tieši toreiz komanda parādīja raksturu...
Tajā laikā izlasē spēlēja pavisam cita rakstura vīri, un tāpēc ar to laiku vilkt jebkādas paralēles nav nozīmes.

     [+] [-]

, 2013-05-09 10:55, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tajā laikā izlasē spēlēja pavisam cita rakstura vīri, un tāpēc ar to laiku vilkt jebkādas paralēles nav nozīmes.
Es arī kaut kā atmiņā pārcilāju spēles pret Slovākiju un secināju, ka tās spēles, kurās esam parādijuši raksturu un izvilkuši, bija ar gandrīz 100% citu sastāvu. Paudžu maiņa ir notikusi un tagad vairs nav vērts cilāt tik vecus notikumus.

     [+] [-]

, 2013-05-09 10:55, pirms 12 gadiem
SC autori, nesmīdiniet tautu ar šādiem virsrakstiem!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 10:55, pirms 12 gadiem
jāņem vismaz niča pamatlaikā, nu nav Slovāki tik spēcīgi šogad

  +3 [+] [-]

, 2013-05-09 10:58, pirms 12 gadiem
Nemiroff rakstīja: jāņem vismaz niča pamatlaikā, nu nav Slovāki tik spēcīgi šogad
Tāpat kā amerikāņi "nu nebija tik spēcīgi šogad"

     [+] [-]

, 2013-05-09 11:00, pirms 12 gadiem
kasagrande rakstīja: Es arī kaut kā atmiņā pārcilāju spēles pret Slovākiju un secināju, ka tās spēles, kurās esam parādijuši raksturu un izvilkuši, bija ar gandrīz 100% citu sastāvu. Paudžu maiņa ir notikusi un tagad vairs nav vērts cilāt tik vecus notikumus.
Jā,tikai ar to atkāpi,ka tajā laikā slovāki pabija pat Pasaules čempionu godā, bet mūsējie visu laiku sitās kā pliki pa nātrēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-09 11:04, pirms 12 gadiem
Piedaavaaju shaadu variantu. Visiem seshiem laukuma apeeleetaajiem nogulties savaa vaaryu laukumaa vienam virs otra, noguleet tur visas 60minuutes, notureet pamatlaikaa 0:0, papildlaikaa kautko paslidinaaties, uzvareet Franciju, palikt elitee, atlaist Nolanu, vietaa pienjemt Maticinu un naakamgad tikt ceturtdaljfinaalaa.

     [+] [-]

, 2013-05-09 11:05, pirms 12 gadiem
Vīri saņemās, kas ir ka nevar nospēlēt visu spēli vienā līmenī. Atbalstīšu mūsējos par visiem 100% lai arī kas, bet nu vajag arī pašiem spēlētājiem to darīt! Sarauj un ceru ka pēc spēles būs patīkamas emocijas!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 11:05, pirms 12 gadiem
Nav problēmu, jāiemet vien par 1 ripu vairāk kā šie. Loģiski spriežot tām vajadzētu būt vismaz 6 ripām, jo mazāk jau par 5 mēs diez vai ielaidīsim.
Atceroties pēdējo spēli olimpādē, kad slovāki Masaļski viegli pārsteidza ar tālšāvieniem, ātri izvirzoties vadībā 4:0. Toreiz mūsu izredzes likās cerīgākas kā šobrīd, bet cerība jau mirst pēdējā..

     [+] [-]

, 2013-05-09 11:07, pirms 12 gadiem
arhivs X rakstīja: Jums ar Kasagrandi acīmredzot ir zināmas neskaidrības attiecībā uz manu komentāru. Skaidrs, ka tagad ir pavisam cita komanda, bet rakstiņa autors manā uztverē parādīja nekonsekvenci, pieminot 1997. gada čempionātu (kā redzat vēl agrāk), bet nezin kāpec atstāja bez ievēribas 2002.gada olimpiādi. Nu tad jau pasakām- pietiek gremdeties atmiņās un iepriekšējos laikus nepieminam vispār
Nu,skaidrs Tavs domu gājiens.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 11:09, pirms 12 gadiem
PAR STIPRU LATVIJU

     [+] [-]

, 2013-05-09 11:11, pirms 12 gadiem
Drīzāk izkritīsim no A grupas un tikai vārtsargu dēļ. Protams ir kļūdas aizsardzībā, bet lielas problēmas aizsardzībā nav, iemest varam maz, bet kopumā ar šādu spēli vismaz 14 vietu dabūtu ja vien vārtsargi nelaistu iekšā katru piekto metienu ar statistiku 81% atvairīti metieni A grupā noturēties nevar. Ne par velti Austrijas laikraksti rakstīja viena komanda spēlē hokeju (Latvija) otra gūst vārtus (Austrija). Ja tik daudz laizām iekšā no zilās līnijas, tad arī komanda noplok jo redz ka vārtsargi ir ļoti vāji. Pie tam pa mūsu vārtiem ir izdarīti maz metieni, piemēram pat pa čehu vārtiem mests ir vairāk. Ar labu vārtsargu spēli bija cerības uz 3 vai vairāk punktiem jau tagad.
Es ceru uz uzvarām pret Vāciju un Slovākiju ja Jučers rādīs labu spēli vai pēkšņi uzticēsies Gudļevskim un spēlēs savā līmenī bez stresa.

     [+] [-]

, 2013-05-09 11:12, pirms 12 gadiem
Es apsolu nākmreiz trolejbusā braukt ar pliku krāniņu, ja letiņi vinnēs
Vot tik liela man ticība letiņu uzvarai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 11:16, pirms 12 gadiem
kāds pārzina jautājumu par formām, ar sarkanām arī kādreiz spēlējam?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 11:16, pirms 12 gadiem
Punktus vajadzēja ņemt pret Austriju, šoreiz jācenšās vismaz zaudēt cienīgi.

     [+] [-]

, 2013-05-09 11:16, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Tīmeklī jau klīst aicinajums šodienas zaudējuma gadījumā pulcēties pie Kanādas vēstniecības. Brīnums, ka šī ziņa nav nonākusi līdz SC.
Varbūt labāk pie tavas mājas? Iznāksi ar uzrunu fanu pūļiem, ka jāņem uz čempi ir LAČ spēlētāji utt.?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 11:19, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Drīzāk izkritīsim no A grupas un tikai vārtsargu dēļ. Protams ir kļūdas aizsardzībā, bet lielas problēmas aizsardzībā nav, iemest varam maz, bet kopumā ar šādu spēli vismaz 14 vietu dabūtu ja vien vārtsargi nelaistu iekšā katru piekto metienu ar statistiku 81% atvairīti metieni A grupā noturēties nevar. Ne par velti Austrijas laikraksti rakstīja viena komanda spēlē hokeju (Latvija) otra gūst vārtus (Austrija). Ja tik daudz laizām iekšā no zilās līnijas, tad arī komanda noplok jo redz ka vārtsargi ir ļoti vāji. Pie tam pa mūsu vārtiem ir izdarīti maz metieni, piemēram pat pa čehu vārtiem mests ir vairāk. Ar labu vārtsargu spēli bija cerības uz 3 vai vairāk punktiem jau tagad.
Es ceru uz uzvarām pret Vāciju un Slovākiju ja Jučers rādīs labu spēli vai pēkšņi uzticēsies Gudļevskim un spēlēs savā līmenī bez stresa.
Kāds Jučers, jāliek ir Masala un miers, gan jau būs iespēlējies...
Visvairāk ir jāsadod pa mizu aizsargiem, kas ļauj pretiniekiem izpildīties pa vārtu priekšu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 11:22, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Es būšu parkā!
Nu tad jāpulcējas pie Raiņa pieminekļa un visiem kopīgi jānoskaita Raiņa "Lauztās priedes"

Lauztās Priedes
Vējš augstākās priedes nolauza,
Kas kāpās pie jūras stāvēja.
Pēc tālēm tās skatieniem gribēja sniegt,
Ne slēpties tās spēja, ne muguras liekt.

"Kam lauzi mūs naidīgā pretvara,
Vēl cīņa pret tevi nav nobeigta!"
Vēl ilgās pēc tālēm dveš pēdējais vaids,
Ik zarā pret varu šņāc nerimstošs naids.

Un augstākās priedes pēc lauzuma
Par kuģiem iz ūdeņiem iznira.
Pret vētru lepni cilājās krūts,
Pret vētru cīņa no jauna dūc.

"Brāz bangas tu, naidīgā pretvara,
Mēs sniegsim tāles, kur laimība.
Tu vari mūs šķelt, tu vari mūs lauzt,
Mēs tāles sniegsim, kur saule aust !"

     [+] [-]

, 2013-05-09 11:23, pirms 12 gadiem
varbut nakamgad SEULA nemsim

  -1 [+] [-]

, 2013-05-09 11:25, pirms 12 gadiem
To 0:6 atceros, uz ceļiem tupošajam Masaļskim toreiz labi salādēja devītniekus. Šodien tā nebūs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 11:27, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: To 0:6 atceros, uz ceļiem tupošajam Masaļskim toreiz labi salādēja devītniekus. Šodien tā nebūs
Bet visas iepriekšējās spēles tieši tā arī ir bijis! Tupošam Masaļskim virs pleciem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 11:29, pirms 12 gadiem
kasagrande rakstīja: Es arī kaut kā atmiņā pārcilāju spēles pret Slovākiju un secināju, ka tās spēles, kurās esam parādijuši raksturu un izvilkuši, bija ar gandrīz 100% citu sastāvu. Paudžu maiņa ir notikusi un tagad vairs nav vērts cilāt tik vecus notikumus.
Tikai tāds sīkums, ka Slovākija baigi atsit tādu krievisku garšu atšķirībā no tās pašas Čehijas. Tas gan viņiem raksturīgi bija jau arī Čehoslovākijas laikos. Brīnos, ka tādam nacionālistam kā Tev tas nekrīt acīs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 11:29, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: To 0:6 atceros, uz ceļiem tupošajam Masaļskim toreiz labi salādēja devītniekus. Šodien tā nebūs
Kas liek domāt, ka šoreiz Masaļskis atkal netupelēs pa zemi un slovaki nemetīs pāri plecam, ja par austrieši meta no distances vai pāri pleciem viņam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-09 11:33, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Redzi, šmidzekli, pat no hokeja atālais huys ir izkodis kādi ir kolhoza varotčiki. Nav pamata neuzticēties LAČ vīriem - sliktāk nebūs.
Redzi, volksekli, nešķiet gan pamatoti uzticēties amatieriem – LAČ čempionvienībā bija laikam 2 vai 3 spēlētāji, kam hokejs ir maizes darbs.
Pārējie pēc 10-15 min jau nevar pakustināt kājas un aliņi, karbonādes un baram nikotīns nāk par visām porām ārā...

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 11:36, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Šovakar Masaļskis celsies kājās?
Slovaki metīs garām

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 11:37, pirms 12 gadiem
arhivs X rakstīja: Turpinot Shmidža iesākto: "Biedri nu celieties kājās..." (tālāk neatceros)
Un komandā vēl Ivanānu ar uzrakstu uz maicenes:
"Virs zemes nav taisnības, dūrei tik spēks.."

     [+] [-]

, 2013-05-09 11:38, pirms 12 gadiem
archa000 rakstīja: Kas liek domāt, ka šoreiz Masaļskis atkal netupelēs pa zemi un slovaki nemetīs pāri plecam, ja par austrieši meta no distances vai pāri pleciem viņam.
Kā kas liek domāt? Kā jau Volx raksta, esmu no hokeja tāls cilvēks un pirms katras spēles man liekas ka mums pretinieki ir jauzvar, po kas nāk pretī. Pēc spēles es nolamājos ka nepaveicās un gaidu nākamo spēli ar cerībām uz uzvaru.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 11:40, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Slovaki metīs garām
Vajag visiem sadoties rokās, kā gulbīšu dejā un stāvēt ap vārtiem, 60 min nostāvēs, 1pt būs, tad jau redzēs, varbūt papildlaikā vai bullīšos vēl punktu var dabūt...

     [+] [-]

, 2013-05-09 11:41, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Kā kas liek domāt? Kā jau Volx raksta, esmu no hokeja tāls cilvēks un pirms katras spēles man liekas ka mums pretinieki ir jauzvar, po kas nāk pretī. Pēc spēles es nolamājos ka nepaveicās un gaidu nākamo spēli ar cerībām uz uzvaru.
Man tieši tāpat

     [+] [-]

, 2013-05-09 11:41, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Drīzāk izkritīsim no A grupas un tikai vārtsargu dēļ. Protams ir kļūdas aizsardzībā, bet lielas problēmas aizsardzībā nav, iemest varam maz, bet kopumā ar šādu spēli vismaz 14 vietu dabūtu ja vien vārtsargi nelaistu iekšā katru piekto metienu ar statistiku 81% atvairīti metieni A grupā noturēties nevar. Ne par velti Austrijas laikraksti rakstīja viena komanda spēlē hokeju (Latvija) otra gūst vārtus (Austrija). Ja tik daudz laizām iekšā no zilās līnijas, tad arī komanda noplok jo redz ka vārtsargi ir ļoti vāji. Pie tam pa mūsu vārtiem ir izdarīti maz metieni, piemēram pat pa čehu vārtiem mests ir vairāk. Ar labu vārtsargu spēli bija cerības uz 3 vai vairāk punktiem jau tagad.
Es ceru uz uzvarām pret Vāciju un Slovākiju ja Jučers rādīs labu spēli vai pēkšņi uzticēsies Gudļevskim un spēlēs savā līmenī bez stresa.
Nekādā veidā negribu aizstāvēt vārtsargus, bet ja laukuma spēlētāji neizmanto savas iespējas, kad iziet 1:1 ar pretinieku vārtsargu, tad par ko šeit vairāk diskutēt. Par vairākumu izmantošanu vispār nav vērts diskutēt.
Kā jau vairākkārt esmu rakstījis-Irbe saviem pēctečiem ir uzkrāvis smagu atbildības nastu, jo pieradināja hokeja līdzjutējus pie tā,ka vārtsargs viens pats var regulāri izvilkt spēli. Līdzjutējiem (arī daļai laukuma spēlētāju) vajadzētu saprast,ka arī vārtsargs ir tikai cilvēks ar visām no tā izrietošām sekām.

     [+] [-]

, 2013-05-09 11:41, pirms 12 gadiem
Cik saprotu pārspēļu nebūs par palikšanu augstākajā divīzijā?
Tas nozīmē, ja zaudē spēles tad BB?

     [+] [-]

, 2013-05-09 11:44, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Pēc spēles es nolamājos ka nepaveicās un gaidu nākamo spēli ar cerībām uz uzvaru.
vēl jānolamājās uz tiesnešiem un krieviem

     [+] [-]

, 2013-05-09 11:45, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nekādā veidā negribu aizstāvēt vārtsargus, bet ja laukuma spēlētāji neizmanto savas iespējas, kad iziet 1:1 ar pretinieku vārtsargu, tad par ko šeit vairāk diskutēt. Par vairākumu izmantošanu vispār nav vērts diskutēt.
Kā jau vairākkārt esmu rakstījis-Irbe saviem pēctečiem ir uzkrāvis smagu atbildības nastu, jo pieradināja hokeja līdzjutējus pie tā,ka vārtsargs viens pats var regulāri izvilkt spēli. Līdzjutējiem (arī daļai laukuma spēlētāju) vajadzētu saprast,ka arī vārtsargs ir tikai cilvēks ar visām no tā izrietošām sekām.
"... vārtsargs ir tikai cilvēks ar visām no tā izrietošām sekām...".
Bet labāk vesels, meistarīgs un stabils vārtsargs, nekā viens pēc traumas, viens nestabils, vien zaļš...
Masala arī ir pietiekoši PČ spēles izvilcis, ka viņš ir formā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 11:47, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Esi kadreiz dzirdējis par LAČ vadošo vārtsargu dēkam vecrīgā, salauztām ekstremitātēm utml.?
a varbūt par viņiem vnk neraksta, jo nav jau nekādas slavenības...

     [+] [-]

, 2013-05-09 11:47, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā jau vairākkārt esmu rakstījis-Irbe saviem pēctečiem ir uzkrāvis smagu atbildības nastu, jo pieradināja hokeja līdzjutējus pie tā,ka vārtsargs viens pats var regulāri izvilkt spēli. Līdzjutējiem (arī daļai laukuma spēlētāju) vajadzētu saprast,ka arī vārtsargs ir tikai cilvēks ar visām no tā izrietošām sekām.
Vienīgā un neaiztājamā vārtsarga kults latviešiem bija jau pirms Irbes.

     [+] [-]

, 2013-05-09 11:48, pirms 12 gadiem
Liquid rakstīja: vēl jānolamājās uz tiesnešiem un krieviem
Dažreiz uz tiesnešiem, uz krieviem ne. Tad drīzak uz zviedriem.

     [+] [-]

, 2013-05-09 11:49, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Tas viss notiek tikai tavā uzbudinātaja iztēlē. Es kadreiz dzirdējis par LAČ vadošo vārtsargu dēkam vecrīgā, salauztām ekstremitātēm utml.?
Nē - viņi arī vasarā aktīvi uztur sevi formā, jo nevar atļauties pa krogiem un kazino vazāties.
Tikai nezkapēc man paziņa, kas ir spēlējis LAČ, tagad amatieros, pastāsta pa kodieniem, kuros aktīvu dalību ņem visi Undeļi un pārējie. Protams ir izņēmumi, bet nevajag jau idealizēt...
Vienkārši nevienu neinteresē, ka krogā sēž tāds Romanovskis, Ābolinš, Undelis vai kāds cits, jo neviens nemaz nezin, kā viņi sejā izskatās...

     [+] [-]

, 2013-05-09 11:49, pirms 12 gadiem
Ulrihs rakstīja: Tikai tāds sīkums, ka Slovākija baigi atsit tādu krievisku garšu atšķirībā no tās pašas Čehijas. Tas gan viņiem raksturīgi bija jau arī Čehoslovākijas laikos. Brīnos, ka tādam nacionālistam kā Tev tas nekrīt acīs...
Nez, man nekādu garšu neatsit Drīzāk pat vairāk redzu Austroungārisku piesitienu.

     [+] [-]

, 2013-05-09 11:51, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: "... vārtsargs ir tikai cilvēks ar visām no tā izrietošām sekām...".
Bet labāk vesels, meistarīgs un stabils vārtsargs, nekā viens pēc traumas, viens nestabils, vien zaļš...
Masala arī ir pietiekoši PČ spēles izvilcis, ka viņš ir formā...
Masala vilka normali 2009.gadā, kad bija pussezonu nospēlējis Vācijā, kur pa viņa vārtiem vidēji spēlē meta 40-50 reizes. Tad arī bija normāls skils - a spēlējot savā Jugrā tik daudz metienu pa viņa vārtiem nebija, tāpēc arī atšālējies, ka tiklīdz viltīgaks metiens, tā ielaiž
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 11:56, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: "... vārtsargs ir tikai cilvēks ar visām no tā izrietošām sekām...".
Bet labāk vesels, meistarīgs un stabils vārtsargs, nekā viens pēc traumas, viens nestabils, vien zaļš...
Masala arī ir pietiekoši PČ spēles izvilcis, ka viņš ir formā...
Un šeit jau vairāk jautājumi jāadresē Nolanam (Irbei?) kāpēc uz PČ aizbrauca vārtsargs,kurš līdz galam nav atkopies no traumas, un ir bez spēļu prakses.
Kaut kā neticās, ka starp Masaļski un pārējiem LV vārtsargiem (Raitums, Lūsiņš, Muštukovs?) ir tik milzīga meistarības starpība, ka nevarēja Masaļski ar kādu no viņiem aizstāt.

     [+] [-]

, 2013-05-09 11:57, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Tikai nezkapēc man paziņa, kas ir spēlējis LAČ, tagad amatieros, pastāsta pa kodieniem, kuros aktīvu dalību ņem visi Undeļi un pārējie. Protams ir izņēmumi, bet nevajag jau idealizēt...
Vienkārši nevienu neinteresē, ka krogā sēž tāds Romanovskis, Ābolinš, Undelis vai kāds cits, jo neviens nemaz nezin, kā viņi sejā izskatās...
Paziņa melo. LČ veči trenējas, atpūšas, iet pārgājienos un vāc herbāriju. Vienīgais alko tiek tiem kas uzvar čempī - malks šampika no LČ čempionu kausa.

     [+] [-]

, 2013-05-09 11:58, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Vienīgā un neaiztājamā vārtsarga kults latviešiem bija jau pirms Irbes.
Jā,arī Vasiļonoks savu artavu tajā ir ielicis.

     [+] [-]

, 2013-05-09 11:58, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Dažreiz uz tiesnešiem, uz krieviem ne. Tad drīzak uz zviedriem.
a uz zviedriem par ko, krievi tak visu noveda līdz gruntij, gazproms ibio....!!1

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:00, pirms 12 gadiem
Liquid rakstīja: a uz zviedriem par ko, krievi tak visu noveda līdz gruntij, gazproms ibio....!!1
Uz grunti vau kur tur esam noveduši latvieši, zviedrus par to ka vini vnk ir!

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:02, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un šeit jau vairāk jautājumi jāadresē Nolanam (Irbei?) kāpēc uz PČ aizbrauca vārtsargs,kurš līdz galam nav atkopies no traumas, un ir bez spēļu prakses.
Kaut kā neticās, ka starp Masaļski un pārējiem LV vārtsargiem (Raitums, Lūsiņš, Muštukovs?) ir tik milzīga meistarības starpība, ka nevarēja Masaļski ar kādu no viņiem aizstāt.
Ar Raitumu ir skaidrs, pats viņš sev pastāvīgi čakarē karjeru...
Bet par Muštukovu tiešām pārsteigums, ka neielika pat nevienā pārbaudes spēlē...
Savukārt par Gudļevski arī ir skaidrs – tas noteikti ir ar skatu nākotnē.
MHL TOP 5 vārtsargs šosezon, atbilstošs augums mūsdienu vārtsargiem.

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:02, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Paziņa melo. LČ veči trenējas, atpūšas, iet pārgājienos un vāc herbāriju. Vienīgais alko tiek tiem kas uzvar čempī - malks šampika no LČ čempionu kausa.
Man jau arī tā likās

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:02, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Tikai nezkapēc man paziņa, kas ir spēlējis LAČ, tagad amatieros, pastāsta pa kodieniem, kuros aktīvu dalību ņem visi Undeļi un pārējie. Protams ir izņēmumi, bet nevajag jau idealizēt...
Vienkārši nevienu neinteresē, ka krogā sēž tāds Romanovskis, Ābolinš, Undelis vai kāds cits, jo neviens nemaz nezin, kā viņi sejā izskatās...
Nevienam taču noslēpums,ka PSRS laikā Tihonova hokeja izlases un CSKA zboru laikā visi fetisovi,makarovu u.t.t. koda uz velna paraušanu, bet tas viņiem netraucēja būt vieniem no labākiem pasaulē.

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:03, pirms 12 gadiem
Liquid rakstīja: a uz zviedriem par ko, krievi tak visu noveda līdz gruntij, gazproms ibio....!!1
Ko krievi noveda līdz gruntij?

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 12:04, pirms 12 gadiem
Jāņem punkti pret pasaules vicečempioniem - labs joks!

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:05, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nevienam taču noslēpums,ka PSRS laikā Tihonova hokeja izlases un CSKA zboru laikā visi fetisovi,makarovu u.t.t. koda uz velna paraušanu, bet tas viņiem netraucēja būt vieniem no labākiem pasaulē.
Bet viņi trenējās – iedotu tādas slodzes SMS kredīta spēlētājiem zboros – ātrā palīdzība brauktu ik pēc 10 min. pēc kritušajiem...

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:07, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Ko krievi noveda līdz gruntij?
es nezinu, bet šajā čempī pēc LR izlases zaudējumiem visbiežak internetos lamā krievus, DR un gazprom-līgu

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 12:09, pirms 12 gadiem
Šovakar ceru uz Kobajašī - kādam ir jāievelk, jo kad tad vēl sanāks izkauties A grupā, ja ne šajos atlikušajos 4 mačos ?

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 12:12, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Paziņa melo. LČ veči trenējas, atpūšas, iet pārgājienos un vāc herbāriju. Vienīgais alko tiek tiem kas uzvar čempī - malks šampika no LČ čempionu kausa.
Šai sakarā šis veselīgais dzīvesveids sportistu vidū ir kārtējais mīts.
Vel gadus 10-15 atpakaļ NHL komandu ģērbtuvēs uz galda stāvēja pelnu trauks,un spēlētāji (protams,ne visi) uzvilka kuplu dūmu. Leģendārais krievu aizsargs Sergejs Zubovs nekad nav slēpis,ka spēļu pārtraukumos neklausījās treneru moralizēšanu, bet gāja uzpīpēt. Tāpat ir zināms,ka Ovečkins un vel virkne NHL spēlētāju pīpē.
Par nikno dzērienu lietošanu spēlētājiem vispār nav jēgas stāstīt.

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:15, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Bet viņi trenējās – iedotu tādas slodzes SMS kredīta spēlētājiem zboros – ātrā palīdzība brauktu ik pēc 10 min. pēc kritušajiem...
Diez vai, ja tas būtu viņu pamatdarbs-spēlēt hokeju.
Nevar salīdzināt spēlētājus,kuriem hokejs ir maizes darbs ar tiem,kas to dara hobija pēc no pamatdarba brīvā laikā.

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:17, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: glupības sarakstīji.

1) 1. div. čempionāts sākas aprīļa vidū, laikā, kad Eiropas TOP līgās jau ir sākušās finālsērijas. Piemēram, šogad uz to laiku mums jau bija 100% brīvi visi Eiropā spēlējošie kandidāti.
2) parasti arī NHL uz šo laiku regulārā sezona jau ir beigusies. Nākamais gads varbūt būs izņēmums dēļ pārtraukuma uz OS laiku.
3) par 1. divīzijas (A apakšgrupas) sastāvu: nākamgad tur spēlēs Ungārija, Japāna, Koreja, Ukraina un 2 izkritējas no Elites, kuras izcīnīs 2 ceļazīmes uz Eliti. Kā rāda iepriekšējo gadu vēsture, izkritējas arī pēc gada atkal atgriežas Elitē. Vienīgais kaut cik nopietnais konkurents ir Ungārija, bet arī viņi vēl ir gandrīz vai klasi zemāki par itāļiem, slovēņiem... ukraiņu izlases līmenis ir Ukrainas vietējā čempja līmenī. Koreja, Japāna - līdzīgi (Lielbritānijas līmenī).
nu tad pa punktiem par tavām ne-glupībām:
1) kur ir garantija, ka vienmēr būs tā, ka Eiropā mūsējie aprīļa vidū būs brīvi no Eiropas līgu playoffiem?
2) par NHL kļūdījos, bet tur tāpat izslēgšanas spēles vēl notiek tajā laikā - pirmie raundi, kad ir pietiekoši daudz komandu tajās.
3) Par to līmeni nepriecājies. Ja no šī sastāva mēs atņemam KHL startējošos, NHL (arī zemāku līgu playoff spēlētājus) spēlētājus, Eiropas spēlētājus, tad ar LČ spēlētāju izlasi mums būs jāspēlē ar itin pieklājīga līmeņa komandām. Tādam sastāvam būs grūti ne tikai ar Ungāriju un izkritušajām elites komandām, bet ar to pašu Japānu, piemēram.

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:17, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Diez vai, ja tas būtu viņu pamatdarbs-spēlēt hokeju.
Nevar salīdzināt spēlētājus,kuriem hokejs ir maizes darbs ar tiem,kas to dara hobija pēc no pamatdarba brīvā laikā.
Bet kapēc tad jāpiemien izlases sakarā amatieri, kas spēlē hokeju ".. hobija pēc no pamatdarba brīvā laikā..."?

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 12:20, pirms 12 gadiem
Huks rakstīja: nu tad pa punktiem par tavām ne-glupībām:
1) kur ir garantija, ka vienmēr būs tā, ka Eiropā mūsējie aprīļa vidū būs brīvi no Eiropas līgu playoffiem?
2) par NHL kļūdījos, bet tur tāpat izslēgšanas spēles vēl notiek tajā laikā - pirmie raundi, kad ir pietiekoši daudz komandu tajās.
3) Par to līmeni nepriecājies. Ja no šī sastāva mēs atņemam KHL startējošos, NHL (arī zemāku līgu playoff spēlētājus) spēlētājus, Eiropas spēlētājus, tad ar LČ spēlētāju izlasi mums būs jāspēlē ar itin pieklājīga līmeņa komandām. Tādam sastāvam būs grūti ne tikai ar Ungāriju un izkritušajām elites komandām, bet ar to pašu Japānu, piemēram.
Nu tu glupības raksti:
uz 14. aprīli Eiropā notiek vai nu fināli, vai arī PO ir jau izspēlēti...
Tu domā RD spēlēs Gagarina finālā . Labi varbūt kāds Ķēniņs vai kazahijas līgas pārstāvis būs vēl aizņemts, bet būtībā 95% būs stabili brīvi....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:22, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Bet kapēc tad jāpiemien izlases sakarā amatieri, kas spēlē hokeju ".. hobija pēc no pamatdarba brīvā laikā..."?
To Tu vaicā Volx k-gam.
Nē,protams,ka arī LČ var atrast pa kādam ''tumšam zirdziņam''. Īpaši jauno spēlētāju vidū. Tikai neviens jau nopietni LČ nenodarbojas ar selekcijas darbu, jo attieksme pret šo pasākumu ir kā pret amatieru čempionātu.

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:22, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Lai Tu izbeigtu fantazēt.
Nu kā reizi tu jau fantazē par LAČ spēlētājiem izlasē .
Labi beidzu, neauglīga saruna...

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:23, pirms 12 gadiem
Man vairāk ineteresē tas, cik liela iespējamība, ka Lipmanam iedod rīkot nākamgad B grupas čempionātu!

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:23, pirms 12 gadiem
Iespēja punktus paņemt protams,ka ir ,tikai tas viss ir atkarīgs no pašiem puišiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:23, pirms 12 gadiem
Iespēja punktus paņemt protams,ka ir ,tikai tas viss ir atkarīgs no pašiem puišiem.

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:23, pirms 12 gadiem
Iespēja punktus paņemt protams,ka ir ,tikai tas viss ir atkarīgs no pašiem puišiem.

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:24, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Nu tu glupības raksti:
uz 14. aprīli Eiropā notiek vai nu fināli, vai arī PO ir jau izspēlēti...
Tu domā RD spēlēs Gagarina finālā . Labi varbūt kāds Ķēniņs vai kazahijas līgas pārstāvis būs vēl aizņemts, bet būtībā 95% būs stabili brīvi....
Tu laikam neatceries tos laikus, kad mēs mēģinājām izmisīgi tikt A grupā. Tieši aprīlis bija tas, kas mums pastāvīgi traucēja salasīt sastāvu.
Turklāt KHL ir arī citas komandas, kurās mūsējie spēlē - neiet runa tikai par RD.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-09 12:24, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šai sakarā šis veselīgais dzīvesveids sportistu vidū ir kārtējais mīts.
Vel gadus 10-15 atpakaļ NHL komandu ģērbtuvēs uz galda stāvēja pelnu trauks,un spēlētāji (protams,ne visi) uzvilka kuplu dūmu. Leģendārais krievu aizsargs Sergejs Zubovs nekad nav slēpis,ka spēļu pārtraukumos neklausījās treneru moralizēšanu, bet gāja uzpīpēt. Tāpat ir zināms,ka Ovečkins un vel virkne NHL spēlētāju pīpē.
Par nikno dzērienu lietošanu spēlētājiem vispār nav jēgas stāstīt.
Nemuldi, sportisti nedzer un nepīpē.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 12:25, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Nemuldi, sportisti nedzer un nepīpē.
Piedod,aizmirsu,ka viņi tikai špricējas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 12:29, pirms 12 gadiem
Lai Dievs stāv klāt Gudļevskim! Uzvarēsim 3:2

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:31, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Piedod,aizmirsu,ka viņi tikai špricējas.
Pret gripu!
Ok, piekāpšos nedaudz. Baltais ir cieņā!

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:32, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: haaa
es pirms sava rekorda iepriekšējā dienā pat 300 gr sīvo ielēju iekšās
nemaisīja
tieši noņēma spriedzīti

treniņprocesā, lai muskuļi attopās 0.5 kā minimums 5/6dien vakarā japaņem
ja vien nav pieejama farmakaloģija un 3 masierītes
Nu lai spamotu sc var kapat katru dienu un paralēli ļaut masierītei sevi apstrādāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 12:33, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Kāds Jučers, jāliek ir Masala un miers, gan jau būs iespēlējies...
Visvairāk ir jāsadod pa mizu aizsargiem, kas ļauj pretiniekiem izpildīties pa vārtu priekšu...
Vārtus pamatā gūst ne jau no vārtu priekšas un esmu redzējis PČ pietiekoši daudz spēles jau tagad , lai secinātu ka vārtu priekšās kopumā mums ir jūtami labāk nekā daudzās komandās, vairāk zaudējam pozicionāli.
Kopumā komanda izskatās labāk nekā biju cerējis ar šo sastāvu, domāju ka ASV mūs pamatīgi nomētās-nekā, domāju ka mums būs neliels pārsvars pār Austriju, bet tas bija nospiedošs. Protams ir jāgūst vārti, bet atkārtoju ja komanda ielaiž katru piekto metienu tad nekas neglābj no pēdējās vietas.
Jučeru pat neuzskatu par īstu vārtsargu šādā līmenī, bet Masaļskis nav formā.

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:36, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nekādā veidā negribu aizstāvēt vārtsargus, bet ja laukuma spēlētāji neizmanto savas iespējas, kad iziet 1:1 ar pretinieku vārtsargu, tad par ko šeit vairāk diskutēt. Par vairākumu izmantošanu vispār nav vērts diskutēt.
Kā jau vairākkārt esmu rakstījis-Irbe saviem pēctečiem ir uzkrāvis smagu atbildības nastu, jo pieradināja hokeja līdzjutējus pie tā,ka vārtsargs viens pats var regulāri izvilkt spēli. Līdzjutējiem (arī daļai laukuma spēlētāju) vajadzētu saprast,ka arī vārtsargs ir tikai cilvēks ar visām no tā izrietošām sekām.
Pateikšu tikai vienu faktu vēlreiz- katrs piektais metiens tiek ielaists. Nerunāju par spēles vilkšanu bet par normālu vārtu sargāšanu. Būs jāpaskatās kad vēl komandai ir bijis 81 % atvairīts metiens un saglabāta vieta A grupā.
Par vietu grupā neuztrauktos arī ar šādu spēli ja tikai mums būtu ko likt vārtos.

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:37, pirms 12 gadiem
Huks rakstīja: Tu laikam neatceries tos laikus, kad mēs mēģinājām izmisīgi tikt A grupā. Tieši aprīlis bija tas, kas mums pastāvīgi traucēja salasīt sastāvu.
Turklāt KHL ir arī citas komandas, kurās mūsējie spēlē - neiet runa tikai par RD.
Kā ar pieri pret sienu:
BAČ- PO beidzās 1. aprīlī
Šveice NLA 1. FINĀLSPĒLE - 4.aprīlis
KHL 1. FINĀLSPĒLE - 7.aprīlis
SVK Extra 1. FINĀLSPĒLE - 7.aprīlis
CZE Extra 1. FINĀLSPĒLE - 9.aprīlis
Swe Elite 1. FINĀLSPĒLE - 13.aprīlis
DEL 1. FINĀLSPĒLE - 14.aprīlis
SM-Liiga 1. FINĀLSPĒLE - 15.aprīlis

Un tagad draudziņ, pastāsti, cik LV spēlētāji spēlēja šogad kādas normālas/labas Eiropas līgas finālā?

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:38, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Kā ar pieri pret sienu:
BAČ- PO beidzās 1. aprīlī
Šveice NLA 1. FINĀLSPĒLE - 4.aprīlis
KHL 1. FINĀLSPĒLE - 7.aprīlis
SVK Extra 1. FINĀLSPĒLE - 7.aprīlis
CZE Extra 1. FINĀLSPĒLE - 9.aprīlis
Swe Elite 1. FINĀLSPĒLE - 13.aprīlis
DEL 1. FINĀLSPĒLE - 14.aprīlis
SM-Liiga 1. FINĀLSPĒLE - 15.aprīlis
Kapēc nav pieminēts Nadeždas fināls?

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:39, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Tā ir realitāte!
Es tak nerakstu par kodieniem, karbonādēm, ātrajām palīdzibām, bet norādu uz faktiem. Fakti ir tādi, ka pat vasara un pec paša iniciatīvas puiši uztur sevi labā sportiskā formā. Šobrīd tas ir Kazanovs, kas trenējas un spēlē Austrālijā. Iepriekš tas bija Lobačovs,Ozoliņš u.c. kas pirms došanās uz saviem ārzemju klubiem individuāli trenējās. Atšķirībā no kolhoza tur tādi piespiedu treniņi,nometnes,bāzes netiek rīkotas. Pareizāk ne tāda izpratnē, kā kolhozā un viss ir līdzīgi kā NHL. Tas jau pašu ziņā aiziet uz kazino,bordeli vai kādu lieku reizi patreneties un vēl pašam maksāt kādam trenerim. Kur tad tu esi redzējis, ka kolhoznieki paši maksātu kādam vieglatletikas trenerim, vai apmeklētu jogu? Tie cilvēki spelē naudas dēļ, bet LAČ - atlēti!
Gan KHL, gan citu līgu un klubu spēlētāji paši maksā par ledu un trenējas jau pirms oficiālajām nometnēm, tā ka nevajag

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 12:39, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Kapēc nav pieminēts Nadeždas fināls?
Tapēc, ka no tā var paspēt arī uz 3. līgas PČ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:49, pirms 12 gadiem
kadus punktus tad grib ņemt cik ripas no vartiem izņems un ka pec speles dažs labs vares uzjautrinaties par kartejo zaudejumu.

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:52, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Tad jau dzeltanaja presē šitādi gadījumu būtu aprakstīti. Varbūt vienīgi, ja klusiņām viņi šahu spēlē
Fanduļs tipisks piemērs - ziemā hokejs, vasarā futbols. Par to visi zinaja un zin, bet kolhoznieki vairāk pa Kipram,Dubajam utt.
Fanduļam nebija nemaz iespēju nespēlēt.
Vispār jau arī SC tas ir bijis aprakstīts, bet nu labi, skaidrs man viss ar tevi KHL, NHL utt., tas viss ir mēsls – LAČ vienīgā PRO līga ar īstiem profesionāļiem pasaulē

     [+] [-]

, 2013-05-09 13:04, pirms 12 gadiem
Nu Slovākiem sastāvs nav tas trakākais, mežonīgākais un spēcīgākais, bet ir vairāki vārdi, kas ir ļoti zināmi:
Surovijs, Šatans, Maklīks, Kopeckis, Sekera, Radivojevičs. Pietiekami lielas zvaigznes, kas prot iemest vārtus. Lielākā daļa ir no KHL spēlējošajiem. Daudz no Slovan komandas. Redzējām kā viņiem gāja KHL. Nu nav tie trakākie, kurus nevarētu paņemt. Bet ej nu zini.

Lai visi hokeja Dievi stāv klāt un jācer, ka kaut kas izdosies. Bet lielas cerības neloloju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 14:05, pirms 12 gadiem
Visi vēl ilgi atcerēsies, kā mēs šodien uzvarējām.

     [+] [-]

, 2013-05-09 14:12, pirms 12 gadiem
Diemžēl es jūtu, ka zaudēsim, bet cerešu uz to labāko
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 14:43, pirms 12 gadiem
Būšu "optimists": Latvijai vieta 1. divīzijā garantēta. Nav ko gadu uz gadu knapināties pa augstāko divīziju, pagaidām neredzu mums tur vietu, diemžēl. Līmenis krītas ar katru gadu uz leju, leju....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 15:10, pirms 12 gadiem
Man gandrīz pilnībā pārgājuši "melnie" pēc lieliskā mača ar Austriju.
Beidzot ir jāuzvar - tikai mani biedē tas, ka Gudļevskis vārtos, ne Masaļskis. Izskatās pēc panikas no treneru korpusa puses. Jo par Edgaru man ir pārliecība, ka viņš noteikti uzlabos savu sniegumu, bet Gudļevskis - neviens īsti nezina kā čalis spēlēs tādā mačā.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 15:19, pirms 12 gadiem
Sporta draugi!
kapeec neviens nevar paskatiities patiesiibas aciis. kaad uzvara pret SLovakiju?? vispirms jamaak uzvareet Franciju, peec tam Vaaciju..un vispaar, cik skumiji tas nebuut, muusu vietaa B grupaa...un tie speletaajua baigi fraieri palika, kopsh Dinamo dibinaashanas.Pareizi Paseejejs pateica " ja nebuut Dinamo, tad 80% komandas pat tuvu nespeleetu KHL"
un veel viens jautaajums: kapeec juus visi (ta kaa 90 tajos gados, kad Znaroks & Co speleeja) viemeer domajat kaa mees esam stipraak nekaa Austrija, Vaacija, Daanija? Kapeec?
KHL speleeshaana viene no nabaziigakajam und sliktakajam komandam nav attaisnojums na domaat

     [+] [-]

, 2013-05-09 15:31, pirms 12 gadiem
Laiks noņemt rozā brilles, virsrakstam derētu būt - ''Jācenšas nezaudēt ar vairāk kā 3 vārtu starpību.''

Bet tas jau te pirms katras izlases spēles redzams, oo jāņem, sasitīsim, nav tie stiprākie, tikai kad sākas spēle, tad viss redzams kā uz paplātes, un punktu ņēmēji kkā nemanās

     [+] [-]

, 2013-05-09 15:31, pirms 12 gadiem
LVArturs rakstīja: Man gandrīz pilnībā pārgājuši "melnie" pēc lieliskā mača ar Austriju.
Beidzot ir jāuzvar - tikai mani biedē tas, ka Gudļevskis vārtos, ne Masaļskis. Izskatās pēc panikas no treneru korpusa puses. Jo par Edgaru man ir pārliecība, ka viņš noteikti uzlabos savu sniegumu, bet Gudļevskis - neviens īsti nezina kā čalis spēlēs tādā mačā.
Gudļevskim, b** hettriks!

     [+] [-]

, 2013-05-09 15:33, pirms 12 gadiem
Nu ta pec principa janem uzvara, bet vai panems? shaubos.

     [+] [-]

, 2013-05-09 15:36, pirms 12 gadiem
M8archa rakstīja: Laiks noņemt rozā brilles, virsrakstam derētu būt - ''Jācenšas nezaudēt ar vairāk kā 3 vārtu starpību.''

Bet tas jau te pirms katras izlases spēles redzams, oo jāņem, sasitīsim, nav tie stiprākie, tikai kad sākas spēle, tad viss redzams kā uz paplātes, un punktu ņēmēji kkā nemanās
pilniigi pareizi..es vispar to azhiotazhu nesapratu..krieviem ir taada je..na privichka visur vainot tiesnieshus, latvieshiem perspileet...mes esam tur, kur mees esam..agraak bija znaroks huj..ijs, krievs, neizgliitots, latviski nesprot ta talaak..tagad idianietis, baigas autoritaate NHL un kas? a, ja, tagad vianigi KHL und Lipmans va ne?
Vainiigi ir baleliini, kuriem kontrakti kabataa un vis ir poh...

     [+] [-]

, 2013-05-09 15:38, pirms 12 gadiem
7-1 Kopecky poker
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 15:59, pirms 12 gadiem
Par K. Gudļevski, Par Latviju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 16:29, pirms 12 gadiem
Ja nepaņēma punktus pret Austriju, tad nepaņems arī tagad.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-09 16:32, pirms 12 gadiem
Janchukinshh rakstīja: Ja nepaņēma punktus pret Austriju, tad nepaņems arī tagad.
tochno

     [+] [-]

, 2013-05-09 16:36, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: ko Tu
mums ir jāprasa vārti no vārtsargiem
jāsāk mest iekšā arī vārtsargiem
cik var visu velt uz laukuma spēlētāju pleciem
Netēlo muļķīti, futbolā orientējies ļoti labi un nu gribi netēlot ka hokejā neko nezini. Protams ka Austriju uzvarētu ja būtu vārtos kaut kas normāls. Pats labi zini ka jūtas komanda ja zin ka vārtos ir vājš vārtsargs, paskaties kā mūsējie preyt Austriju spēlēja 1.periodā-prieks skatīties-iespieda viņus zonā-skaisti dominējām, bet vārti tikai vieni, kā austrieši iemeta gan jau redzēji-ja tādus laiž iekšā vārtsargi-laukauma spēlētājiem arī vairs nav tādas sajūtas kā vajadzētu. Iemtām 3 vārtus , būtu droša aizmugure iemestu (tas tā aptuveni un ar 4 vārtiem pret Austriju pietiek).
Visu laiku rakstīšu ja komandā ir vārtsargs kurš laiž katru piekto metienu tad tā komanda nav spējīga par kaut ko cīnīties-jāpameklē statistikā vai var atrast komandu kura sezonā vārtsargi atvaira 81%-nu pie tādiem procentiem protams ka laukuma spēlētājiem arī nolaižas rokas, jo zin ka var segt vaŗtu priekšu cik gribi, var sisties kā gribi-sekos metiens no zilās līnijas un gols.

     [+] [-]

, 2013-05-09 16:43, pirms 12 gadiem
Es arī Tavu dēlu tā nosaukšu!
lapsins22 rakstīja: Ja Latvija uzvarēs, es savu dēlu nosaukšu par Savielu.

     [+] [-]

, 2013-05-09 16:44, pirms 12 gadiem
manuprāt ir divas iespējas, runājot par šo spēli,- bezcerīgs kāsies un čempis praktiski galā, vai arī līdzīga spēle.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 16:49, pirms 12 gadiem
neredzēju pirmo puslaiku, taču Spēlē Francija : Krievija, pēc statistikas spēlē kā līdzīgs ar līdzīgu..vai arī spēlē tāda ir?

ja tā, tad man sāk bail palikt par LV izlasi, ka nedabon iekšā no citiem ar tādiem pašiem rezultātiem, kā no Pirmajiem trīs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 17:23, pirms 12 gadiem
Skatos RUS-FRA, 1-2 3 min lidz otra puslaika beigam. Diez vai kaut ko spid LAtvijai... =((( Domaju bus visos matchos -3 un vairak...

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 17:25, pirms 12 gadiem
lol Francūži liek krievus

     [+] [-]

, 2013-05-09 17:40, pirms 12 gadiem
Nesatraucies! Liela varbūtība, ka Masaļskim būs iespēja uzspēlēt šajā mačā. Kad nāks uz maiņu.

LVArturs rakstīja: Man gandrīz pilnībā pārgājuši "melnie" pēc lieliskā mača ar Austriju.
Beidzot ir jāuzvar - tikai mani biedē tas, ka Gudļevskis vārtos, ne Masaļskis. Izskatās pēc panikas no treneru korpusa puses. Jo par Edgaru man ir pārliecība, ka viņš noteikti uzlabos savu sniegumu, bet Gudļevskis - neviens īsti nezina kā čalis spēlēs tādā mačā.

     [+] [-]

, 2013-05-09 17:44, pirms 12 gadiem
Pizde* pēc otrā perioda 2:1 Francija uzvar krieviju

     [+] [-]

, 2013-05-09 17:49, pirms 12 gadiem
Omg,francūži pagaidām vadībā pret krieviem 2:1

     [+] [-]

, 2013-05-09 17:53, pirms 12 gadiem
Bet nu es domāju,ka krievi paņems Nekad pie laba nenoved rezultāta sargāšana,kad vel jāspēlē daudz.

     [+] [-]

, 2013-05-09 17:59, pirms 12 gadiem
Francija paņems Krieviju 9. maijā Labais...

     [+] [-]

, 2013-05-09 18:03, pirms 12 gadiem
Te jau Krieviem neiedeva 2.min par grūdienu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 18:10, pirms 12 gadiem
Nu ko, šodien LV jāņem uzvara, citādi tiešām 1. divīzija.

Bet krievi 9. maijā ierijs no frančiem, pazors
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 18:11, pirms 12 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Uz Franciju koefs bija 38 !!!
1000 Ls uzliec un priekšnieku var pasūtīt uz poda uz 3-4 gadiem

  -1 [+] [-]

, 2013-05-09 18:16, pirms 12 gadiem
Neko nepāņems, nevar Austriju apslidot, kur vēl Slovākiju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-05-09 18:45, pirms 12 gadiem
Jack Jablonski Story - YouTube šo ir jāredz mūsu stāriem.

     [+] [-]

, 2013-05-09 18:50, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Nu ko, šodien LV jāņem uzvara, citādi tiešām 1. divīzija.

Bet krievi 9. maijā ierijs no frančiem, pazors
Ko tur paņemt, tak skaties reāli - pret visām nākamajām komandām nav izredžu Latvijas hokeja izlasei, Austrija bija mūsu grupas vājākā komanda no Latvijas hokeja izlases pretiniecēm. Kamēr nesapratīs, ka tas bezsmadzeņu hokeja stils neder lielajiem laukumiem, tikmēr ar būs d***ā kā maisā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2013-05-09 19:05, pirms 12 gadiem
PAR UZVARU, PRET OKUPĀCIJU!

  -1 [+] [-]

, 2013-05-09 19:37, pirms 12 gadiem
esmu optimists 5:1, tomēr izdosies iemest vienu ripuli

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 19:48, pirms 12 gadiem
es ar sirdi esmu un busu par Latviju neskatoties ka iet izlasei jo vini ir un bus pasi labakie un ceru ka sodien uztaisisim apversumu tapat ka Franci izdarija ar lielo Krieviju 9.maija tikai Riga tikai Latvija un par katru mm ledus laukuma cinities ka lāčplesiem

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 19:53, pirms 12 gadiem
Cerēsim uz brīnumu, neskatoties uz lielo pesimismu!

     [+] [-]

, 2013-05-09 20:02, pirms 12 gadiem
Nu ko šodien kārtējais zāģis ....čau A ...tad beidzot neblamēs valsti.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-09 20:02, pirms 12 gadiem
Krizhanek rakstīja: Cerēsim uz brīnumu, neskatoties uz lielo pesimismu!
Klusti realists reiz. Pamazam atsijasies no elites visas bijusas padomju bloka valstis iznemot Krieviju. Mes stagnejam.

     [+] [-]

, 2013-05-09 20:06, pirms 12 gadiem
kur var apskatit speeli interneetaa?

     [+] [-]

, 2013-05-09 20:07, pirms 12 gadiem
Haosam taisnība...mums un baltkrieviem tur vieta elite ne spīd

     [+] [-]

, 2013-05-09 20:07, pirms 12 gadiem
kas atkal bus jaskatas hvz kada valoda?!

     [+] [-]

, 2013-05-09 20:10, pirms 12 gadiem
Gribēju nedaudz palabot autora tekstu:

"Ceturtajā minūtē pēc izcilas Ronalda Ķēniņa piespēles Armands Bērziņš trāpīja tukšos vārtos"- te bija jāraksta "NEtrāpīja tukšos vārtos", jo vārtsargs pats ar slidu iesita ripu.

     [+] [-]

, 2013-05-09 20:10, pirms 12 gadiem
zb83 rakstīja: kas atkal bus jaskatas hvz kada valoda?!
kur var apsatiiteis internetaa krieviski vai latviski?

     [+] [-]

, 2013-05-09 20:13, pirms 12 gadiem
zb83 rakstīja: kas atkal bus jaskatas hvz kada valoda?!
http://cdn.livetvstatic.ru/webplayer.php?t=sopcast&c=143531&serv=broker.sopcast.com:3912&lang=ru&eid=168909&lid=133740&ci=84&si=2
Lūdzu - 3000kbps

     [+] [-]

, 2013-05-09 20:15, pirms 12 gadiem
AIZIET GUDĻEVSKI!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 20:17, pirms 12 gadiem
Par Slovākiju: NE īstajā vietā un Laikā!
Lat stūrī iespiesta ir

     [+] [-]

, 2013-05-09 20:17, pirms 12 gadiem
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

     [+] [-]

, 2013-05-09 20:17, pirms 12 gadiem
gooooools

     [+] [-]

, 2013-05-09 20:18, pirms 12 gadiem
Vaarti!!!!!

     [+] [-]

, 2013-05-09 20:18, pirms 12 gadiem
Tikai mieru,ka tik uzreiz neielaist kā parasti.

     [+] [-]

, 2013-05-09 20:18, pirms 12 gadiem
Un Cipulim poker face
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 20:20, pirms 12 gadiem
kur var redzet speli? Ludzu iedodiet linku.

     [+] [-]

, 2013-05-09 20:20, pirms 12 gadiem
Ko es teicu

     [+] [-]

, 2013-05-09 20:20, pirms 12 gadiem
HAOSS rakstīja: kur var redzet speli? Ludzu iedodiet linku.
http://cdn.livetvstatic.ru/webplayer.php?t=sopcast&c=143531&serv=broker.sopcast.com:3912&lang=ru&eid=168909&lid=133740&ci=84&si=2

  -3 [+] [-]

, 2013-05-09 20:20, pirms 12 gadiem
nu jaa... Buusim reaali, tikai naivulji cer uz uzvaru...

  -1 [+] [-]

, 2013-05-09 20:21, pirms 12 gadiem
Nu Gudļevski, nē nē

  -4 [+] [-]

, 2013-05-09 20:22, pirms 12 gadiem
Vot kāpēc vajadzēja Gudļevski vārtos? Priekš kam mums ļoti labs KHL komandas vārtsargs, lai liktu MHL vārtsargu?

  +3 [+] [-]

, 2013-05-09 20:23, pirms 12 gadiem
LVArturs rakstīja: Vot kāpēc vajadzēja Gudļevski vārtos? Priekš kam mums ļoti labs KHL komandas vārtsargs, lai liktu MHL vārtsargu?
Un kāpēc lai neliktu ? Jučers tāpat spēlē sūdīgi.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 20:24, pirms 12 gadiem
jureks rakstīja: http://cdn.livetvstatic.ru/webplayer.php?t=sopcast&c=143531&serv=broker.sopcast.com:3912&lang=ru&eid=168909&lid=133740&ci=84&si=2
neiet,laikam parslodze....bet vienalga paldies.

     [+] [-]

, 2013-05-09 20:24, pirms 12 gadiem
Krievija shodien zaudeej Francijaj, liidz ar to, LAtvijaj celsh uz B gruppu..tas bija taktika uzvaras dienaa

     [+] [-]

, 2013-05-09 20:25, pirms 12 gadiem
HAOSS rakstīja: neiet,laikam parslodze....bet vienalga paldies.
LiveTV / WebPlayer

  +2 [+] [-]

, 2013-05-09 20:26, pirms 12 gadiem
Semjonovs rakstīja: Krievija shodien zaudeej Francijaj, liidz ar to, LAtvijaj celsh uz B gruppu..tas bija taktika uzvaras dienaa
Malacis, es tev paspiežu roku. Uzkodi.

     [+] [-]

, 2013-05-09 20:26, pirms 12 gadiem
jureks rakstīja: http://cdn.livetvstatic.ru/webplayer2.php?t=alieztv&c=15913&lang=ru&eid=168909&lid=137424&ci=84&si=2
ir ok. paldies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 20:35, pirms 12 gadiem
Gisborns rakstīja: D.ebiil esi?Kāda vēl taktika slimiķi?!?!?!
slims es tu, kameer tu esi prieciigs ka RUS zaudeeja, LV praktiski no chance ostatsa v Elite...Shodien pazemos muus Slovakija un tad vispar no chance!

     [+] [-]

, 2013-05-09 20:37, pirms 12 gadiem
Šodien Latvija uzvarēs 3:1 !

     [+] [-]

, 2013-05-09 20:37, pirms 12 gadiem
zona pat nevar ieiet, iemet ripu, biku pacinas un viss!

     [+] [-]

, 2013-05-09 20:38, pirms 12 gadiem
Nu kā tā ripa neigāja pēc rikošeta no dārziņa slidas ?

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 20:38, pirms 12 gadiem
Uj kur skaisti,eleganti utt.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-09 20:38, pirms 12 gadiem
JĀĀĀĀĀĀĀĀ!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 20:39, pirms 12 gadiem
Lauris ir lielisks! Lauris ir mans elks jau kopš junioru laikiem. Kas par smadzenēm, kas par rokām! Fantastika!

  +2 [+] [-]

, 2013-05-09 20:40, pirms 12 gadiem
Viņš pierādīja, kāpēc ir Kapteinis...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 20:42, pirms 12 gadiem
Nu paskatīsimies,vai vairākums vel joprojām ir briesmīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 20:43, pirms 12 gadiem
jureks rakstīja: Nu paskatīsimies,vai vairākums vel joprojām ir briesmīgs.
Pāris cm un būtu lielisks. Pagaidām sakarīgs vairākums. Un vēl būs 5:3

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 20:44, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pāris cm un būtu lielisks. Pagaidām sakarīgs vairākums. Un vēl būs 5:3
Nu no tās saspēlēšanās lielas jēgas nav,ripa jau pati neieleks vārtos.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 20:46, pirms 12 gadiem
Jāāā, Zemgus!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 20:46, pirms 12 gadiem
GIRGENSONS!

     [+] [-]

, 2013-05-09 20:47, pirms 12 gadiem
19 gadi, tas ir Zemgus! Kas par metienu!

  +4 [+] [-]

, 2013-05-09 20:47, pirms 12 gadiem
NHL

     [+] [-]

, 2013-05-09 20:48, pirms 12 gadiem
Girgensons!!!! Skaisti!!!!!!!!!!!!

  +6 [+] [-]

, 2013-05-09 20:48, pirms 12 gadiem
Es hujeju no Zemgus gājiena, omfg, kad latviešiem pēdējo reizi bija tik nelietīgs uz vārtu priekšu līdējs ?!!! Beidzot!

  +3 [+] [-]

, 2013-05-09 20:48, pirms 12 gadiem
Kad čalis dabūja ripu, jau gaidīju ko īpašu, bet slovāki neko nesaprata, attapās tikai, kad ripa bija vārtos

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 20:49, pirms 12 gadiem
LVArturs rakstīja: Es hujeju no Zemgus gājiena, omfg, kad latviešiem pēdējo reizi bija tik nelietīgs uz vārtu priekšu līdējs ?!!! Beidzot!
Galvenais, ka atļāva. Laikam domāja, ka zaļš gurķis, bet še viņiem gurķis!!!

  -1 [+] [-]

, 2013-05-09 20:50, pirms 12 gadiem
Da labi,kas tur bija ?

     [+] [-]

, 2013-05-09 20:50, pirms 12 gadiem
Gisborns rakstīja: Pazemo vien nu pats sevi,ja tik ļoti patīk.
p.s. man tiesām prieks ka rus pakāsa,it īpaši 9.maijā....
prieks tev buus nakamgad, kad LV varbuut uzvarees 1 divizijas turniraa..pashiem jamaak speleet, nevis precaaties par zaudeeshanu citas komandas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-09 20:50, pirms 12 gadiem
Gudļevskis pēc ielaistajiem vārtiem darbojas vienkārši lieliski! Arī augums palīdz.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 20:52, pirms 12 gadiem
Krievu komentētājs nedaudzj auc Gudļevski ar Jučeru,saka ,ka Zdorovo Jučers pročital situaciju

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 20:52, pirms 12 gadiem
Gisborns rakstīja: He he,"nelietīgs"-labais Plusiņš!
Vai ne?! Latvietis un tik bezkaunīgs! Vairāk mums tādu nekaunību! Latvian Inglourious Basterds - no slovāku skatu punkta

  -1 [+] [-]

, 2013-05-09 20:52, pirms 12 gadiem
kaads var pateikt kapeec Darins meta buliiti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-05-09 20:53, pirms 12 gadiem
Semjonovs rakstīja: kaads var pateikt kapeec Darins meta buliiti?
Tāpēc, ka viņš ir labs bullīšu metējs un kapteinis. Vienkārši čalis ar smadzenēm un vēl ātrākām rokām. Rokas šoreiz nostrādāja zibenīgi.

  +4 [+] [-]

, 2013-05-09 20:54, pirms 12 gadiem
Pagaidam vinnejam 3-1 pec 1 perioda, jamet vel ieksa, Sarauj Latvija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-09 20:55, pirms 12 gadiem
san4ito rakstīja: Ja Latvija uzvarēs, es savējo nosaukšu par Kiru
Veljoprojam smejies vai saac jau sist augsha Kiru?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 20:57, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tāpēc, ka viņš ir labs bullīšu metējs un kapteinis. Vienkārši čalis ar smadzenēm un vēl ātrākām rokām. Rokas šoreiz nostrādāja zibenīgi.
es jau sapratu bet neredzeeju momentu, kapec tiesneesis iedeva buliiti?

  +2 [+] [-]

, 2013-05-09 20:57, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: Gudlevskis normali stav kaste
Nu vienīgais gols gan uz viņa sirdsapziņas, bet pēc tā gan pāris reizes ir labi izvilcis. Cerams ka tā ar turpinās, tad ir cerības uz pozitīvu iznākumu!

  -2 [+] [-]

, 2013-05-09 20:58, pirms 12 gadiem
Gisborns rakstīja: Aizej kas nu labāk pardaugavā pie stojaka šnabi iestrebt,nevis jauc uzvārdus.
lapraat iedatu tev galvaa....vispar nedzeru shnabi, bet pa parnu pi..rasiem ka tu labraat devu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 20:59, pirms 12 gadiem
Semjonovs rakstīja: es jau sapratu bet neredzeeju momentu, kapec tiesneesis iedeva buliiti?
Tāpēc ka laukuma spēlētājs ar cimdu turēja ripu piespiestu pie ledus vārtsarga laukumā

     [+] [-]

, 2013-05-09 21:00, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: pret slovaku izlasi tomer spele,nevis BAC
Tā jau ir, bet ja grib parādīt ka var kapāt arī augstā līmenī, tad tagad ir lieliska iespēja. Ļoti ceru ka tā slovāku haļava būs arī vienīgais gols mūsu vārtos šodien
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 21:01, pirms 12 gadiem
Man ir viens jautājums. Ja mēs uzvaram Slovākus un pēctam Fričus, un Francūžus, mēs varam tikt 1/4 finālā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-05-09 21:07, pirms 12 gadiem
Pa Gudļevska vārtiem vēl tā īsti nav mests, tā ka tas 3:1 vēl ....

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 21:12, pirms 12 gadiem
VilhelmsL rakstīja: Pa Gudļevska vārtiem vēl tā īsti nav mests, tā ka tas 3:1 vēl ....
Ka tik ne tā! Protams, ka ir, turklāt diezgan bīstami.

     [+] [-]

, 2013-05-09 21:21, pirms 12 gadiem
Slovāku vārtsargam uz ķiveres aizmugurē Sūklis Bobs

     [+] [-]

, 2013-05-09 21:22, pirms 12 gadiem
Kristers kā mūris!

     [+] [-]

, 2013-05-09 21:23, pirms 12 gadiem
Vot žēl,ka Ivanāna nav čempī,tur nav runa par kaušanos,viņam to nevajadzētu darīt,bet es gribētu redzēt cik smaidīgs būtu tas slovāks

     [+] [-]

, 2013-05-09 21:25, pirms 12 gadiem
Atkal Girgensons

     [+] [-]

, 2013-05-09 21:26, pirms 12 gadiem
zemgus baigi patīk!

     [+] [-]

, 2013-05-09 21:26, pirms 12 gadiem
jureks rakstīja: Vot žēl,ka Ivanāna nav čempī,tur nav runa par kaušanos,viņam to nevajadzētu darīt,bet es gribētu redzēt cik smaidīgs būtu tas slovāks
tieši to pašu iedomājos un zināju, ka neesmu vienīgais

     [+] [-]

, 2013-05-09 21:26, pirms 12 gadiem
izstastat kas it jadara, lai tv3 redetu tiesraidi no arzemem???

zajeb**i jau somiski skatiities.
pirmo speli radija pa tv3play, bet parejam vislaik saka, ka notikusi kluda, meginot pievienoties straumesanas serverim.

     [+] [-]

, 2013-05-09 21:27, pirms 12 gadiem
keikei rakstīja: zemgus baigi patīk!
Tieši tā,man pat nav svarīgi vai viņš met bankas,man patīk tas,ka ir tāds eksplozīvs,enerģisks spēlētājs,kkas līdzīgs Karsumam

     [+] [-]

, 2013-05-09 21:27, pirms 12 gadiem
noladets rakstīja: izstastat kas it jadara, lai tv3 redetu tiesraidi no arzemem???

zajeb**i jau somiski skatiities.
pirmo speli radija pa tv3play, bet parejam vislaik saka, ka notikusi kluda, meginot pievienoties straumesanas serverim.
Channel - 143531

     [+] [-]

, 2013-05-09 21:31, pirms 12 gadiem
jureks rakstīja: Tieši tā,man pat nav svarīgi vai viņš met bankas,man patīk tas,ka ir tāds eksplozīvs,enerģisks spēlētājs,kkas līdzīgs Karsumam
viņam tāds patīkams ZA stils ir! Lien uz vārtiem, tapēc arī banka, tapēc arī 2 min pret viņu! Cerams tiks līdz NHL. Noteikti atbilstoša spēles doma!

     [+] [-]

, 2013-05-09 21:31, pirms 12 gadiem
ū,cik labi nomēza

     [+] [-]

, 2013-05-09 21:31, pirms 12 gadiem
fuu, kas par haļavu

     [+] [-]

, 2013-05-09 21:32, pirms 12 gadiem
Prieks skatīties kā Gudļevskis spēlē.

     [+] [-]

, 2013-05-09 21:33, pirms 12 gadiem
jureks rakstīja: Channel - 143531
ko no taa izsecinaat?

     [+] [-]

, 2013-05-09 21:33, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ka tik ne tā! Protams, ka ir, turklāt diezgan bīstami.
Kuri tad 1/3 bija tie bīstamie metieni kurus Gudļevsis atsita ?

     [+] [-]

, 2013-05-09 21:35, pirms 12 gadiem
uhhhhhh

     [+] [-]

, 2013-05-09 21:35, pirms 12 gadiem
noladets rakstīja: ko no taa izsecinaat?
LiveTV / WebPlayer

     [+] [-]

, 2013-05-09 21:36, pirms 12 gadiem
noteikti bija jāķer tāds, bet jāsaka, ka tāds ļoti neērts metiens

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 21:36, pirms 12 gadiem
Come on! Aizsargs skatu nosedza, bet neko neizdarīja, lai nobloķētu. Sviests! Gudļevskis arī nebija glābējs, lai arī tikai plaukstas metiens.

     [+] [-]

, 2013-05-09 21:37, pirms 12 gadiem
kazhyx rakstīja: noteikti bija jāķer tāds, bet jāsaka, ka tāds ļoti neērts metiens
Tādi metieni nav viegli vārtsargiem,kā krievi saka iz podzašitņika.

     [+] [-]

, 2013-05-09 21:38, pirms 12 gadiem
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

     [+] [-]

, 2013-05-09 21:39, pirms 12 gadiem
āāāā,vnk vāks,es jau domāju nebūs

     [+] [-]

, 2013-05-09 21:39, pirms 12 gadiem
Skaisti izspēlēja ! MALAČI !

     [+] [-]

, 2013-05-09 21:39, pirms 12 gadiem
VilhelmsL rakstīja: Kuri tad 1/3 bija tie bīstamie metieni kurus Gudļevsis atsita ?
Pats neredzēji? Pārītis jau bija. Vienmēr jau var būt bīstamāki, tas gan fakts
Un 4:2 - Lauris! Normāla cūcene

     [+] [-]

, 2013-05-09 21:39, pirms 12 gadiem
ū,kāds rikošets

     [+] [-]

, 2013-05-09 21:39, pirms 12 gadiem
rikošets LOL

     [+] [-]

, 2013-05-09 21:40, pirms 12 gadiem
labi ka pats meta, protams noplauka, bet kas zina, ko cipulis ar ripu buutu izdarijis!

     [+] [-]

, 2013-05-09 21:41, pirms 12 gadiem
VilhelmsL rakstīja: Skaisti izspēlēja ! MALAČI !
Vispār jau Dārziņš nozaga Tiešām malači!

  +2 [+] [-]

, 2013-05-09 21:41, pirms 12 gadiem
Afigeļi Girgensonu močīt Tā vien prasītos Ivanāns.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 21:41, pirms 12 gadiem
uh, tie pēdējie vārti... TIK SVARĪGI

  +3 [+] [-]

, 2013-05-09 21:42, pirms 12 gadiem
jāsaka, ka Dārziņam kapteiņa cienīga spēle! Cepuri nost!!

     [+] [-]

, 2013-05-09 21:42, pirms 12 gadiem
kazhyx rakstīja: uh, tie pēdējie vārti... TIK SVARĪGI
Tik un tā 2.vārtu starpība slideni.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-09 21:42, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pats neredzēji? Pārītis jau bija. Vienmēr jau var būt bīstamāki, tas gan fakts
Un 4:2 - Lauris! Normāla cūcene
Tagad 2/3 kad met pa taisno tieši virsū, to es saprotu, bīstams metiens un laba vārtusarga spēle!

(tēma slēgta)

  +2 [+] [-]

, 2013-05-09 21:42, pirms 12 gadiem
Latvijai šodien "mužiki" uz ledus cīnās, patīkami redzēt.

     [+] [-]

, 2013-05-09 21:42, pirms 12 gadiem
jureks rakstīja: Tik un tā 2.vārtu starpība slideni.
nu 3:2 ir vispār vāks

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 21:42, pirms 12 gadiem
jureks rakstīja: Afigeļi Girgensonu močīt Tā vien prasītos Ivanāns.
Bet jāatzīst, ka aizsargi darbojas daudz disciplinētāk nekā iepriekš. Bloķē gandrīz visu, kas jābloķē, lai Girgensonam nebūtu tik daudz darba, bet viņš arī tā pat vairākumā gadījumu tīri labi tiek galā. Abi ielaistie vārdi tādas neveiksmes vien bija.

     [+] [-]

, 2013-05-09 21:43, pirms 12 gadiem
Šodien visi kapā ar gaļu, Nolans beidzot ir iemācījies spēlēt hokeju arī LV izlasei, nevis trulu Znaroka stilu, tagad varam cienīgi spēlēt ar pagājuša gada vicečempioniem!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 21:43, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bet jāatzīst, ka aizsargi darbojas daudz disciplinētāk nekā iepriekš. Bloķē gandrīz visu, kas jābloķē, lai Girgensonam nebūtu tik daudz darba, bet viņš arī tā pat vairākumā gadījumu tīri labi tiek galā. Abi ielaistie vārdi tādas neveiksmes vien bija.
Girgensons vartos ja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-09 21:44, pirms 12 gadiem
VilhelmsL rakstīja: Tagad 2/3 kad met pa taisno tieši virsū, to es saprotu, bīstams metiens un laba vārtusarga spēle!
Tieši tā. Izgājiens viens pret vienu un laba pozicionāla spēle. Bet arī līdz tam bija bīstamas epizodes vārtu priekšā, kur Girgensons nospēlēja lieliski, un vismaz vienā reāli izvilka. Bet Tev jau noteikti arī vienalga, cik vicečempioni mums met pa vārtiem, ka tik mēs iemetam vairāk Mēs jau abi par Latvijas uzvaru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 21:45, pirms 12 gadiem
Nu pagaidām mūsējie solīdi cīnās, tik uz perioda beigām slovāki tā paspieda nedaudz, bet Lauris normāli atvēsināja. Galvenais saglabāt šādu koncentrēšanos un disciplīnu arī uz atlikušajām 20 min, tad problēmām nevajadzētu būt. PAR UZVARU, VĪRI!!!!!

     [+] [-]

, 2013-05-09 21:50, pirms 12 gadiem
Mans pareģojums: ja neielaidīsim pirmajās 5 perioda minūtēs, tad 3 punkti mūsu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 21:52, pirms 12 gadiem
Dobleens rakstīja: Mana progronoze : ja iesitīsim pirmajās 5 perioda minūtēs vismaz 1 golu, tad neatkarīgi, no tā cik viņi būs sasituši - mēs vinnēsim
Labs pareģojums, bet kaut kā neliekas ka mūsējie spējīgi vēl samest, protams, ceru ka kļūdos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 21:56, pirms 12 gadiem
Dobleens rakstīja: Man personīgi gribētos, lai čempī, jebkurā no spēlēm, bet iemet Koba, jautrs, pozitīvs čalis, viņa intervijas nekad nav garlaicīgas un nu kapājas arī viņš normāli - lielisks cilvēks.
Piekrītu, bet manis pēc lai met vienalga kurš, galvenais ka kāds iemet!

     [+] [-]

, 2013-05-09 21:56, pirms 12 gadiem
jāturāāāš! lai beidzot ir punkti,un cerības par kaut vai ierasto 9-12 vietu nezūd,nemaz nerunājot,par neizlidošanu

  +2 [+] [-]

, 2013-05-09 21:56, pirms 12 gadiem
"Hattrick"!!! Lauris!!! Āāāāāāāā!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 21:56, pirms 12 gadiem
Jāāāāā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 21:57, pirms 12 gadiem
LAURIS!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2013-05-09 21:57, pirms 12 gadiem
Jāāāāāāāāāā!!!!!!!!!!!! LAURIS !!!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 21:57, pirms 12 gadiem
es mēms.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 21:58, pirms 12 gadiem
Aizsargi salagas! Šitā nobremzēt! Un Laurim ir ātrākās rokas Ziemeļos

  +2 [+] [-]

, 2013-05-09 21:58, pirms 12 gadiem
Galvenais neatslābt,jāturpina spēlēt aktīvi un agresīvi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 22:02, pirms 12 gadiem
Es uz ar muti vaļā.

     [+] [-]

, 2013-05-09 22:02, pirms 12 gadiem
Aiziet

  +2 [+] [-]

, 2013-05-09 22:04, pirms 12 gadiem
Prieks skatīties uz Girgensonu,tāds cīņasspars,iet kā vērsis uz priekšu

     [+] [-]

, 2013-05-09 22:07, pirms 12 gadiem
wtf?

     [+] [-]

, 2013-05-09 22:07, pirms 12 gadiem
Uhh, malači.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 22:08, pirms 12 gadiem
AKDIEVS, KĀ NOVEICĀS Gudļevskis laimes luteklis

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 22:08, pirms 12 gadiem
Gudļevskis nospēlēja kā mežonis! Nedaudz veiksmes, nedaudz instinktu un ripa pie viņa. Super! Arī Jekimovs paveica savu darbu.

     [+] [-]

, 2013-05-09 22:09, pirms 12 gadiem
atkārtojumos vnk episki izskatījās

     [+] [-]

, 2013-05-09 22:09, pirms 12 gadiem
Ka gribam varam visus uzvarēt!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 22:09, pirms 12 gadiem
Visu cieņu Gudļevskim! Puisis ir iejuties PČ vārtusarga ādā un spēlē ļoti labi.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 22:10, pirms 12 gadiem
kazhyx rakstīja: atkārtojumos vnk episki izskatījās
Atcerējos Gregoriju Kupē (vārtsargu) no "Lyon" futbolā, kurš ar galvu bumbu raidīja pret pārliktni, bet pēc tam šķiet savāca vai atvairīja vēlreiz. Arī šis bija viens no sporta kurioziem. Vismaz abas epizodes ar lieliskas reakcijas demonstrāciju.
Gregory Coupet amazing save with head - YouTube

     [+] [-]

, 2013-05-09 22:11, pirms 12 gadiem
Gudlevskim gada seivs,vnk super intuicija un reakcija.Darzinjam cepures triks padevas,un bullitis vnk koncha.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-09 22:12, pirms 12 gadiem
Dzirdēju ka Dārziņs lietoja dopingu pirms slovākijas spēles

     [+] [-]

, 2013-05-09 22:14, pirms 12 gadiem
Ja iemet,tad būs problēmas.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 22:15, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Atcerējos Gregoriju Kupē (vārtsargu) no "Lyon" futbolā, kurš ar galvu bumbu raidīja pret pārliktni, bet pēc tam šķiet savāca vai atvairīja vēlreiz. Arī šis bija viens no sporta kurioziem. Vismaz abas epizodes ar lieliskas reakcijas demonstrāciju.
http://www.youtube.com/watch?v=GFTzpS1zKDI
kāda bija iespēja, ka tieši tā ripa atleks no pleca un pārlikņa

     [+] [-]

, 2013-05-09 22:18, pirms 12 gadiem
jureks rakstīja: Ja iemet,tad būs problēmas.
Ceru ka problēmas vairs nebūs, spēlēsim no aizsardzības ar pretuzbrukumiem.

     [+] [-]

, 2013-05-09 22:19, pirms 12 gadiem
Patikami skatiities uz slovaku nokartajam galvam.

     [+] [-]

, 2013-05-09 22:20, pirms 12 gadiem
H3lp^ rakstīja: Patikami skatiities uz slovaku nokartajam galvam.
īsts hokeja fans ciena arī pretinieku.

     [+] [-]

, 2013-05-09 22:21, pirms 12 gadiem
Girgensons,ehh cik labs kaplis

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 22:22, pirms 12 gadiem
Mēs esam uz viļņa - liela, liela viļņa. Jāsērfo līdz galam!

     [+] [-]

, 2013-05-09 22:23, pirms 12 gadiem
Man patika....
Zemgus Girgensons ar īstu Lāčplēša spēku!

     [+] [-]

, 2013-05-09 22:23, pirms 12 gadiem
kazhyx rakstīja: īsts hokeja fans ciena arī pretinieku.
Nu jau tu runa taka tads maigonis.

     [+] [-]

, 2013-05-09 22:23, pirms 12 gadiem
jureks rakstīja: Girgensons,ehh cik labs kaplis
mjā, no tā čaļa varētu gaidīt lielas lietas! 19 gadi... tik jauns.

     [+] [-]

, 2013-05-09 22:24, pirms 12 gadiem
kazhyx rakstīja: jā kāda bija iespēja, ka tieši tā ripa atleks no pleca un pārlikņa
Vispār nereāli! Bet ja nebūtu plecs, tad būtu vārti, tas arī fakts. Tā ka izvilka pēc būtības. Kā saka, veicas stiprākajiem

     [+] [-]

, 2013-05-09 22:24, pirms 12 gadiem
H3lp^ rakstīja: Nu jau tu runa taka tads maigonis.
nekad neviens nebija nosaucis mani par maigoni

  +2 [+] [-]

, 2013-05-09 22:25, pirms 12 gadiem
Gudļevskim ripa no ledus jāpaņem sev par piemiņu !

     [+] [-]

, 2013-05-09 22:25, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vispār nereāli! Bet ja nebūtu plecs, tad būtu vārti, tas arī fakts. Tā ka izvilka pēc būtības. Kā saka, veicas stiprākajiem
reāli palīdzēja 1.92 augums... čalim arī lielas iespējas, cik viņam vispār gadu?

     [+] [-]

, 2013-05-09 22:25, pirms 12 gadiem
H3lp^ rakstīja: Nu jau tu runa taka tads maigonis.
Labāk nosauc Ivanānu par Maigoni, un redzēsim, kas būs

     [+] [-]

, 2013-05-09 22:26, pirms 12 gadiem
kazhyx rakstīja: reāli palīdzēja 1.92 augums... čalim arī lielas iespējas, cik viņam vispār gadu?
Būs 21 gads. Jauniņš.

     [+] [-]

, 2013-05-09 22:27, pirms 12 gadiem
VilhelmsL rakstīja: Gudļevskim ripa no ledus jāpaņem sev par piemiņu !
tas toč!!!

     [+] [-]

, 2013-05-09 22:28, pirms 12 gadiem
kazhyx rakstīja: nekad neviens nebija nosaucis mani par maigoni
Visam pienak pirma reize

     [+] [-]

, 2013-05-09 22:28, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Būs 21 gads. Jauniņš.
nu jā ... nez kā būtu, ja šo kā 2. vārtsargu paņemtu Dinamo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 22:30, pirms 12 gadiem
Kulda šo būtu iedzinis ledū

     [+] [-]

, 2013-05-09 22:30, pirms 12 gadiem
3:5 ! Uzvaraaaaa !!!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 22:30, pirms 12 gadiem
Draugi! Apsveicu Jūs ar šo lielisko uzvaru!

  +2 [+] [-]

, 2013-05-09 22:31, pirms 12 gadiem
Gudļevskis debitē ar uzvaru pār vicečempioniem! Dārziņu par prezidentu!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 22:31, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Gudļevskis debitē ar uzvaru pār vicečempioniem! Dārziņu par prezidentu!
Gudļevski par Aizsardzības ministru

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 22:32, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Gudļevskis debitē ar uzvaru pār vicečempioniem! Dārziņu par prezidentu!
Viennozīmīgi!!!

     [+] [-]

, 2013-05-09 22:34, pirms 12 gadiem
IR<IR<IRRRRRRRRRR

     [+] [-]

, 2013-05-09 22:34, pirms 12 gadiem
Tagad, visi nolicēji var iet galīgi. Nolans iemācījis spēlēt hokeju, nu iepriekš nekad nebūtu domājis, ka pret vicečempioniem varam gūt 5 vārtus!